Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

REAL MADRYT - AC MILAN 5:1!

9 sierpnia 2012, 02:02, House Główne newsy

R E K L A M A





346 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol
Gol
11 sierpnia 2012, 22:28
bad15 - Weź pod uwagę że Milan w drugiej połowie grał bez 9 zawodników z podstawowej 11 (oprócz Mexesa, Pato i Montolivo) ;) Pozdrawiam. Kacapa7 -mam skrócić tylko najważniejsze wydarzenia ? Czy wolałbyś dłuższą wersję ? :)
0
Gol
Gol
11 sierpnia 2012, 22:23
Oxidosis - Nie wiem czemu napisałem to :o Przepraszam za ten mały błąd językowy. Dopiero teraz to zauważyłem.
0
Kacapa7
Kacapa7
11 sierpnia 2012, 21:57
Troszkę nie na temat. Napisze mi ktoś co się działo przez ostatni tydzień? Oczywiście wszytko na temat Milanu. Byłem odcięty od świata przez ten czas, a nie dam rady wszystkiego nadrobić. Może być nawet na priv, byle nie zaśmiecać wątku. Z góry bardzo dziękuje.
0
Oxidosis
Oxidosis
11 sierpnia 2012, 18:49
Gol; By the way ;)
0
S4MLUK
S4MLUK
11 sierpnia 2012, 16:49
ale chłopaki z Castilli też pokazali, na co ich stać ;) i młodzież także mają lepszą
0
bad15
11 sierpnia 2012, 14:04
Gol- Weź pod uwagę, że wtedy Real grał bez Ramosa, Marcelo, Ikera, Pepe, Arbeloy, Alonso, Khediry, Benzemy, Ronaldo, Ozila... 9 piłkarzy było z cantery. To chyba tyle.
0
Gol
Gol
11 sierpnia 2012, 09:46
A tak by to way to Real również przegrał spotkanie z Benficą 5-2 i jakoś skandalu nie było. A tylko jak my przegramy z Realem 5-1 to jest poruszenie na cały świat, zwłaszcza ze był to po prostu mecz towarzyski i przeprowadziliśmy 9 zmian. Ja czekam na mecze o punkty żeby zobaczyć prawdziwy Milan, a taki meczyk towarzyski gdzie wystawiamy w drugiej połowie 2-3 skład, a Real zaczyna grać najmocniejszym to ja dziękuje.
0
S4MLUK
S4MLUK
11 sierpnia 2012, 02:36
ma laczyc nie dzielic :D sorki za blad ;)
0
S4MLUK
S4MLUK
11 sierpnia 2012, 02:35
@revil - nareszcie ktoś gada od rzeczy :) ja sam jestem kibicem Milanu i Realu, ale bałem się linczu ze strony użytkowników ;p ale okazuje sie, ze chlopacy sa tolerancyjni :D i o to wlasnie chodzi, futbol ma dzielic, nie laczyc :) pozdro 600 ;)
0
dowojtek
10 sierpnia 2012, 21:38
pytanie tylko dlaczego nie postarają się o powrót Kaki ?!
0
gimlord123
10 sierpnia 2012, 11:07
A tymczasem Conte zawieszony na 10 miesięcy :)
0
SuperSnajper
SuperSnajper
10 sierpnia 2012, 07:45
Dalomor Nie reklamujemy w ten sposób
0
fanista92
fanista92
10 sierpnia 2012, 06:49
Cavenaghi w Villareal.Gra na pozycji napastnika, więc może szykuję się odejście Rossiego? Bądź przyszedł na miejsce Nilmara. Do tej pory nie mogę zrozumieć jak z takim potencjałem w postaci zawodników oni spadli do drugiej ligi? ;|
0
jedunio
jedunio
9 sierpnia 2012, 23:42
revil oddajcie Nam Kake, Sahina, Diarrę to może się coś uda ugrać ... hehe a tak na poważnie to oczywiście szanuję Twoje słowa. Fajnie jest patrzeć na stronę swojego ulubionego klubu i ktoś kibicując innej wielkiej firmie pisze takie rzeczy.. Zgadzam się w 100 procentach z Twoim komentarzem! Oby więcej takich osób, kibiców, fanów !
0
CRUZ/
9 sierpnia 2012, 23:15
Dzis czytałem ze Mancini zaznaczył sobie Derossiego . I ze Derossi jest bardzo blisko Man City .
0
fanista92
fanista92
9 sierpnia 2012, 23:07
Pizarro David piłkarzem Fiorentiny. Ładnie się wzmacniają ;D
0
Synek
9 sierpnia 2012, 22:13
Van Basten Sasha Grey niestety działa teraz w mainstream'ie, porzucając wcześniejsze zajęcie. Ciekaw jestem, co czuje Galliani, majacząc jednego dnia o konkurencyjności na europejskiej arenie, drugiego zaś przegrywając pięć do jednego? Sparingi rządzą się swoimi prawami i nierzadko nie są miarodajne, więc daleko idących wniosków nie można snuć, aczkolwiek rozmiar porażki może martwić.
0
Pato7
Pato7
9 sierpnia 2012, 22:13
a tak przy okazji. Inter 0-2 Hajduk Split
0
KAZUYAH
9 sierpnia 2012, 22:07
Inter chapie tych punktów dla Calcio...
0
zeby_cissokho
9 sierpnia 2012, 22:05
revil bardzo fajna i miła dla nas Milanistów wypowiedź Klopot w tym, że tych dwóch panów G@B to dwa gwoździe do trumny Milanu. Starość nie radość:( Tylko MN powie że oni chcą jeszcze coś dobrego zrobić dla tego klubu. Ale prawda jest taka, że to sa kłamcy, oszusci a Galliani do tego jest nieudacznikiem transferowym. Bez urazy i pozdrawiam:)
0
revil
9 sierpnia 2012, 21:48
Jestem kibicem Realu. Mnie wynik 5-1 po części smuci, nawet jeśli to Real wygrał a to był tylko mecz towarzyski. Milan to wielka drużyna, zawsze taką była, taką jest i taką też będzie. Czytając Wasze komentarze przypomniałem sobie lata kiedy Milan walczył w LM o najwyższe cele, a Real kończył swój udział w 1/8. Nie tak dawno jeszcze były porażki z Barceloną 2-6 i 5-0. Bardzo chciałem żeby Real znowu wygrywał i mógł konkurować z innymi. Manchester City czy PSG jeszcze długo nie będą znaczyły w piłce tyle co nasze drużyny, pomimo tych wszystkich milionów, którymi dysponują. Real został też za miliony zbudowany, ale to była rozpaczliwa próba przywrócenia temu klubowi blasku, który utracił. Niestety takie są realia dzisiaj, że trzeba wydawać coraz więcej żeby kupić kogoś dobrego (Moura jeszcze nie wiadomo czy jest dobry w Europie, ale podobno jest już wart 45mln euro...). Dla wielu zawodników nie ma znaczenia, że mogliby zagrać w takim klubie jak Manchester United czy Milan za mniejsze pieniądze, bo przecież PSG czy Anży daje o wiele więcej i tylko to się liczy. Ale tam nigdy nie odczują tego, że są w wielkim klubie. Przynajmniej tak uważam. Mam nadzieję, że włodarze Milanu zrobią wszystko, żeby wypełnić luki w składzie. Wiem, że nie jest to łatwe kiedy inni szastają pieniędzmi, które się nigdy nie kończą i dzięki temu mogą zwabić każdego. Silny Milan potrzebny jest każdemu kibicowi, który wie ile ta drużyna osiągnęła i jak pasjonująca jest walka pomiędzy tymi największymi. Jeśli Real przegra z Milanem to będę wiedział, że przegrał z gigantem piłki nożnej, a nie zbudowanym za petrodolary tworem. Milan nie jest mi obcy, mój brat kibicuje im od 20 lat i razem oglądnęliśmy wiele meczów Milanu. Głowy do góry, do końca okienka transferowego jeszcze jest trochę czasu, tylko Berlusconi i Galliani muszą ten czas dobrze wykorzystać i przede wszystkim zdać sobie z tego sprawę. Życzę Milanowi, żeby szybko pokazał wszystkim, że jest groźny i może wygrać z każdym, bo to że jest i będzie wielki nie ulega wątpliwości. Pozdrawiam!
0
tzn
tzn
9 sierpnia 2012, 21:14
Berlu nie rozumie chyba, że mając w składzie takich graczy jak Ibra czy Silva stajemy się też interesujący dla sponsorów. Z reszty kadry to tylko Cassano jest wart uwagi.
0
Qba69
Qba69
9 sierpnia 2012, 21:11
Nie podniecajcie sie tym FFP... Nie dziwi was podpisywanie przez ManU, City czy Real rekordowych umow sponsorskich? Myslicie ze oni o tym nie mysla? Cala ta propaganda z ffp czy systemem podatkowym w Hiszpani jest smieszna...
0
tzn
tzn
9 sierpnia 2012, 20:44
Pato7 Pamiętam to jak dziś. Generalnie żenada, no co mówić. Najbardziej podobała mi się wypowiedź Ibry na pytanie: Który klub jest mocniejszy: Milan czy PSG? Teraz PSG bo Milan sprzedał swoich dwóch najlepszych zawodników. No i trochę w tym niestety racji.
0
chajan
chajan
9 sierpnia 2012, 19:14
hahah mam takie samo zdanie jak żeby_cissokho :P w nasszej obronie w nikim poza Abate nie widze obrońcy na swiatowym poziomie, silva został sprzedany, mexes wygaśnie szybciej niz nam sie zdaje, mesbahów, taiwów, antoniniów, acerbich, jepesów i bonerów nie komentuje bo śmiech na sali... ludzie wy chcecie zdobyć scudetto duetem Bonera Yepes ? my nie zdobylismy scudetto dwójką jednych z najlepszych stoperów ostatnich lat (Thiago i Nesta)... Po co nam jakiś przeciętny Acerbi albo Zapata ? kim do cholery oni są ? jak nie zaczniemy ściągać piłkarzy na światowym poziomie, to nasz klub widze w środku tabeli albo jeszcze niżej... A przegrana 1-5 z realem to jest tylko odzwierciedlenie naszej sytuacji :) tyle na temat ;P
0
Van Basten
9 sierpnia 2012, 18:31
Niektórzy łykają to co Mówią Galliani z Berlusconim lepiej niż sama Sasha Grey.Berlusconi z Gallianim przedstawili obecną sytuację i plany na najbliższą przyszłość ?.No to super,tylko że ta gówniana sytuacja jest w tym klubie od kilku ładnych lat,a obaj łysi przez ten cały czas zapewniali że Milan będzie walczył o końcowe zwycięstwo na wszystkich frontach.Niektórzy też doszukują się pozytywów w działaniach zarządu klubu.Ja sie pytam jakie to pozytywy zauważyliście ? To że klub będzie wydawał mniej na pensje dla piłkarzy,i więcej zostanie w klubowej kasie ? To są rewelacyjne wiadomości,ale dla Mariny Berlusconi a nie dla przeciętnego kibica.Nie widziałem żadnego sparingu Milanu przed nadchodzącym sezonem,a kiedyś jarałem sie okrutnie tym że będę mógł zobaczyć nowych zawodników w koszulkach mojego ukochanego klubu.Teraz z każdym dniem co raz mniej mnie to obchodzi.Jeszcze tylko odnośnie Zapaty.To był mój faworyt,i to już od bardzo dawna jeżeli chodzi o obronę.W pierwszym momencie bardzo sie ucieszyłem że przyszedł,ale kiedy sie okazało że wyczerpał limit dla piłkarzy bez paszportu UE to poczułem się bardzo zawiedziony.Bardzo liczyłem na transfer Dzeko,a trzeba się będzie zadowolić Matrim lub kims o podobnej klasie.Chociaż czytałem plotkę że podobno Milan pytał o Llorente.
0
zeby_cissokho
9 sierpnia 2012, 18:04
Ha,ha:) bravo real:) więcej jepesów i antoninich a bedzie jeszcze śmieszniej:)
0
kamilus
kamilus
9 sierpnia 2012, 18:00
Kto wie, być może obecne kłopoty i spadek w dół pozwoli nam utrzymać się na szczycie za parę lat. A gdy Milan przestanie generować takie straty jak teraz, to może znajdą się pieniądze na szkółkę piłkarską albo stadion...
0
Kaineq
Kaineq
9 sierpnia 2012, 17:43
#325 Milan nigdy nie zajdzie tam gdzie byl? To sie okaze kilka lat po dzialaniu finansowego fair-play ;)))
0
kacperi12
9 sierpnia 2012, 17:39
Finansowe Fair Play wejdzie i Milan powoli zacznie wchodzić na szczyt wspomnicie moje słowa...
0
kosoACM
kosoACM
9 sierpnia 2012, 17:24
#334 zgadzam się w 100 %
0
Gandalf Szary
9 sierpnia 2012, 17:20
Hahah żałosne gimbusy po jednym przegranym sparingu już widzą nasze porażki i upokorzenia w przyszłości jesteście śmieszni.... Poczytajcie sobie o Finansowym Fair Play to zrozumiecie, że sprzedaż Ibry i Silvy była konieczna a nie klapki na oczach ii podążanie za tłumem dzieciarnia... Ps; żebyście się czasem nie posrali z tymi ocenami po jednym sparinguu............
0
kryst2
9 sierpnia 2012, 16:49
Skrzydłami nie gramy wiec Montolivo śmiało można było dać w porównaniu z Xabim AlonsoKhedirą niż skrzydłowym. Inne systemy gry i wiadomo, że Montolivo by rywalizował z Xabim Alonso aniżeli Di Marią ;)
0
kacperi12
9 sierpnia 2012, 16:42
Tylko takie kluby jak PSG czy CIty mogą mieć ten sam problem co Malaga dla szejka się znudzą i to ich zostawi z długami, brakiem możliwości płacenia pensji , a co za tym idzie wyprzedażą i stoczeniem się na dno.
0
vvv
vvv
9 sierpnia 2012, 16:41
Nie wiem jak można porównywać kogokolwiek z aktualnego składu Milanu, do aktualnego składu Realu. Każdy bez wyjątku piłkarz Milanu miałby dzisiaj problem z załapaniem się do pierwszej jedenastki z Madrytu. Połowa nie łapałaby się nawet do szerokiej kadry Realu.
0
gambit
9 sierpnia 2012, 16:37
w sporze o Ramosa stanę po stronie krysta. Mogłeś zestawić prawego obrońcę Arbeloę i prawego obrońcę Abate. Proste.
0
Maximilanista
Maximilanista
9 sierpnia 2012, 16:34
*zakup a nie sprzedaż Robinho i Zlatana, oczywiście.
0
kryst2
9 sierpnia 2012, 16:34
Real i Barca do FPP są przygotowane, widać to też po ruchach transferowych. To samo City. Nie wiem jak stoi finansowo PSG względem rocznego bilansu, ale tam pewnie też jest plan by zmieścić się w normach FPP. We Włoszech podobnie Juve nie wydaje gigantycznych kwot na pensje, Inter po omacku ale jednak też działa pod wpływem FPP. De facto zobaczymy po sezonie jak FPP będzie działać i jak UEFA zareaguje na luku prawne vide działania Abramowicza ;]
0
Maximilanista
Maximilanista
9 sierpnia 2012, 16:33
kryst2: Real gra kompletnie innym ustawieniem niż Milan, nie można było inaczej porównać graczy, którzy będą zapewne odgrywali kluczową rolę w swoich zespołach. Nie zestawiałem Ronaldo z Abbiatim a Carvalho z Cassano, więc o co ten spór? A Ramos na środku gra regularnie dopiero drugi sezon w klubie, w reprezentacji jeszcze chyba krócej. Wczesniej ze trzy sezony pykał sobie spokojnie na prawej stronie, choc i na środku grywał niejeden raz. Przy systemie, jaki stosuje w Madrycie Mourinho nie ma miejsca dla środkowego/ofensywnego pomocnika, o czym boleśnie przekonuje się Kaka czy Sahin. Gol: Skoncentruj się nieco na tym, co czytasz, bo nie nie wiem, jakim sposobem zauważyłes, że ja wychwalam Real. Stwierdzam tylko, że jest zespołem o wiele silniejszym niż Milan, i tyle. Milan nie kupuje za grube miliony, a utrzymuje się w czołówce. Otóż, po sprzedaniu Szewy drużyna zanotowała wyraźny regres. Opuszczenie go przez Kakę zaowocował otym, że już nigdy nie dotarliśmy poza 1/4 (a i to tylko raz, w tym roku) prestiżowej LM, w której to regularnie zachodziliśmy wcześniej do półfinałów lub zwycięskich bądź przegranych finałów. Potem sprzedaż wielkich dwóch gwiazd (Robinho i przede wszystkim Zlatana) dało tej drużynie na tyle więcej jakości, by wymęczyć Scudetto. Ale już kolejny sezon to klapa zupełna. Po tej klęsce Zlatan okazał się być tylko gwiazdą - meteorytem, który śmignął przez San Siro i już go nie ma. Nie ma też Silvy. Nie ma następcy Zlatana. Nie ma następcy Silvy. Utrzymujemy się w czołówce? W czołówce czego? Coraz słabszej Serie A? Prawda jest taka, że sezon po sezonie nasza kadra wygląda coraz gorzej, nasze wyniki wyglądają coraz gorzej, nasz styl gry wygląda coraz gorzej, i nasze widoki na przyszłość wyglądają coraz gorzej. Kto chce zaprzeczać faktom, niech sobie zaprzecza. Mnie nic do tego. Matrix jest wszędzie. PS. kryst2: A gdzież jam napisał, że Real ma kompletny skład? Po prostu na tle naszych rzemieślników taki tłum artystów wygląda co najmniej fajnie. Piszę to po prostu jako miłośnik piłki nożnej.
0
kacperi12
9 sierpnia 2012, 16:28
Kilka lat temu milan przegrał 5:0 z Realem i potem wygrał ligę mistrzów... plus to wykorzystatna setka robinho. Wszyscy przeżywacie ale milan wie co robi przygotowują się jako jedyni do kryzysu jaki dotknie Włochy i Hiszpanie i co wtedy zrobi Real czy Barcelona ze swoimi długami ? zbankrutują albo posprzedają wszystkich zobaczycie Pozdrawiam kacperi12
0
waldo
9 sierpnia 2012, 16:26
Współczuje tym, co zechcieli siedizeć do tak późna, by oglądać taką sromotną porażkę. Plusy tej porażki są takie, że może zarząd przejrzy na oczy i załata chociaż kilka dziur (koniecznie LO!). A jeśli nie, to chociaż powinniśmy dawać się ogrywać młodym i spokojnie przebudowywać Milan, z oczekiwaniami na efekty
0
KAKA8989
9 sierpnia 2012, 15:44
mamy nie najlepszą obrane i temu przegraliśmy tak wysoko mam nadzieje ze zapata na pomoże i jeszcze trzeba kupić jakiegoś rozgrywającego najlepiej jak dla mnie to kaka
0
Ibra1899
Ibra1899
9 sierpnia 2012, 15:06
Odczuwam brak Silvy i Zlatana po tym meczu :(
0
kamilus
kamilus
9 sierpnia 2012, 14:55
Podobno Real za Modricia chce max. dać 30-35 mln euro, a Tottenham oczekuje minimum 40. Ostatnio RM złożyli ofertę 30 mln, i po odrzuceniu mają dać sobie spokój z Chorwatem. Za to w przyszłym tygodniu ruszają po Witsela - nadal nie wiem, co kluby widzą w tym piłkarzu. A Milan? Dopóki nie znajdziemy pieniędzy na własny stadion i porządną szkółkę piłkarską, będziemy średniakami w Europie i czołówką w Serie A - a takie cele zadowalają w pełni Berlusconiego.
0
kryst2
9 sierpnia 2012, 14:55
Jak można Montolivo porównać do Di Marii ? Czy Ramosa do Abate (Ramos gra głównie na środku z konieczności na PO) Real kadry kompletnej nie ma brakuje tam kogoś sensownego za Arboloę i ewentualnie środkowegoofensywnego pomocnika ale wszystko blokuje Kaka. W Hiszpanii też jest limit rejestracji na rozgrywki 25 osobowej kadry dla przypomnienia więc aby kogoś teraz pozyskać muszą też sprzedać. Poczekajmy na pierwsze 5-6 kolejek wtedy będziemy wiedzieć na co stać Milan jak i też przebudowywane zespoły jak Inter, Roma, Napoli, Udinese czy nawet Juve
0
Gol
Gol
9 sierpnia 2012, 14:39
Maximilanista - Skoro tak wychwalasz Real że mają na każdą pozycję lepszego zawodnika ( z tym że Robinho jest mniej drewniany niż Benzema, a Montolivo lepszy od Di Marii) i że rezerwowi by nas roznieśli w pył to się pytam ile oni wydali na transfery, a ile Milan. I dlaczego Milan mimo że nie wydaje na transfery krocie nadal potrafi się utrzymać w czołówce. Ja się zgadzam z wypowiedzią Michała Nowaka.
0
Maximilanista
Maximilanista
9 sierpnia 2012, 14:16
Gol: A po co mam pisać o cenach za tych piłkarzy? Chcesz, to sam napisz. Ja piszę o różnicy w sportowej klasie między zawodnikami obu ekip. To dla tych, co uważali, że możemy stawić czoła najsilniejszym. O tym, że oni wydają krocie na transfery a my nie, to jednak coś niecoś słyszałem, nie trzeba mnie uświadamiać w tej materii. Ja po prostu przedstawiam fakty, wbrew serwowanemu nam przez Łysych bełkotu o naszej rzekomej ''konkurencyjności''. I nawet, jeśli wygralibyśmy ten nie bardzo istotny meczyk towarzyski, to zdania bym nie zmienił. Milan już nie należy do europejskiej czołówki, to jasne, i czołówka ta odjeżdża nam coraz szybciej i dalej.
0
fugi06
9 sierpnia 2012, 14:03
MetalMachine Zestawiając te spotkania wychodzi, że Milan gra w kratkę. Potrafi grać kombinacyjnie ale przy dobrze usposobionej drużynie (np. Real) atuty Milanu się kończą. Oczywiście, że ta porażka to nie koniec świata tylko dobry materiał do analizy dla trenera, piłkarzy i zarządu.
0
ferrer38
9 sierpnia 2012, 14:03
to jest porażka ;] lepszy rywal u o draz utaki wynik .. heh zagramy z barca realem czy city 3 mecze a nasz bilans bedzie 3;20 ;] Z TAKA OBRONA ;] jak zwykle milan sprzedaje a nic nie kupuje .. G&B bd teraz przez 10 lat chwalic sie ze sciagneli Ibre i Robinho oo jo i po co zeby Ibra zaraz oddać bo nagle za drogi to po co go brali ..ahhhh nigdy nie zrozumiem tranferu Silvy .. do dupy ;/
0
18Milanista99
9 sierpnia 2012, 14:02
Nie potrzebujemy wzmocnien, jestesmy kompletni :)
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI