Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Tuttosport: Berardi celem transferowym Milanu na najbliższe lato

11 marca 2022, 09:41, cinassek Aktualności
Tuttosport: Berardi celem transferowym Milanu na najbliższe lato

Tuttosport informuje, że pierwszym wyborem Milanu do wzmocnienia prawego skrzydła jest Domenico Berardi. Piłkarz, który występuje w pierwszej drużynie Sassuolo nieprzerwanie od dziesięciu lat, ma wielką chęć zmiany barw klubowych w najbliższe lato. Rossonerim mocno zależy na ściągnięciu Włocha zważywszy na to, że Alexis Saelemaekers oraz Junior Messias nie gwarantują takiej jakości jak Rafael Leao na lewej flance. Koszt transferu? Neroverdi oczekują 30-35 mln euro za mistrza Europy z reprezentacją Włoch z ubiegłego roku.

W obecnym sezonie w 25 meczach Serie A Berardi zdobył 12 bramek i zanotował 14 asyst.


R E K L A M A





96 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
D53
D53
12 marca 2022, 18:50
Nie no, za tyle to nie. To interista w końcu.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
12 marca 2022, 18:30
No i super, idealny na prawe skrzydło. Czemu tak późno
0
Paolo03
Paolo03
12 marca 2022, 17:22
Berardi powinien w tym sezonie juz biegać u nas.
0
tmqTV
tmqTV
12 marca 2022, 14:06
Mam wrażenie, że zarówno on, jak i Belotti z Torino "przespali" moment transferu i wypłynięcia na szerokie wody. I to o co najmniej kilka lat.
2
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
11 marca 2022, 23:09
Fajnie byłoby go zobaczyć w koszulce milanu, a jak nie on to fajny jest jeszcze Antony z ajaxu
1
Kataloński
Kataloński
12 marca 2022, 13:06
Na Antonego to nie ma co nawet liczyć
0
primo2p
primo2p
11 marca 2022, 21:44
Nie wiem czy będziemy aż tak mocno inwestować.
Chociaż oczywiście 35 mln euro to nie jest aż tak ogromna kwota, patrząc na to co się dzieje na rynku transferowym.
1
rossoner111
rossoner111
11 marca 2022, 20:18
Super ale trzymam kciuki za Noa Lang
2
nokoments
nokoments
12 marca 2022, 11:39
Noa Lang jest lewoskrzydłowym, więc jeśli miałby przyjść to raczej za Rebicia.
0
lopezito84
lopezito84
11 marca 2022, 20:11
Dmuchanie balonika się zaczyna a jak zwykle przyjdzie jakiś mało znany bez sukcesów i z tego co ostatnio widuję nie aż tak młody.
2
dejnio
dejnio
11 marca 2022, 21:22
Kolejny Messias.
0
Peloponez
Peloponez
11 marca 2022, 19:50
"Urodziłem się z czarno-niebieskim sercem. Niektóre rzeczy nabywa się od rodziców. Jestem kibicem Interu po tacie, mama zaś jest fanką Juventusu. Gdy byłem dzieckiem, moim idolem był Ronaldo, gdy skończyłem 15 lat był nim Diego Milito. Po finale w Madrycie wyszedłem z moją flagą Interu na ulicę aby uczcić zdobycie Ligi Mistrzów przez moją ukochaną drużynę z przyjaciółmi. Każde dziecko kochające piłkę nożną ma swoją ulubioną drużynę, prawda? Chce podkreślić - jestem kibicem Interu odkąd pamiętam, nie od momentu, w którym zaczęli się mną interesować."

oj Dominiku
1
lopezito84
lopezito84
11 marca 2022, 20:15
Mihajlowić powiedział kiedyś że jedyną rzeczą w której nie chciał by grac ani trenować jest AC Milan. I widzieliśmy jak to się zmieniło.
2
Peloponez
Peloponez
12 marca 2022, 14:28
Z tego co znalazłem to Mihajlović mówił jako piłkarz, a nie trener.
Z tym trenerem to sobie już dopisałeś ;)
0
lopezito84
lopezito84
12 marca 2022, 17:46
To kiepsko szukałeś
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 marca 2022, 17:50
Widzę spory zachwyt nad Berardim. Mnie jakoś nigdy nie przekonywał, mimo to przyznaje, że statystyki w Sass kręci bardzo dobre. Jeżeli by rzeczywiście miał przyjść to oby nie okazał się jedynie "królem prowincji".
0
Ibra1899
Ibra1899
11 marca 2022, 19:47
Patrząc na nasze prawe skrzydło to nie dziwię się, że każdy się zachwyca. Berardi, a nasi prawo skrzydłowi to zupełnie inny poziom. Mam nadzieję, że latem nasza prawa strona będzie mocniejsza.
0
ACOKS
ACOKS
11 marca 2022, 17:45
Mokry sen xd
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 marca 2022, 17:45
Kupić zawodnika zza granicy nawet 2 razy drożej wyszłoby Milanowi na to samo co zakup Domenico Symulanta Berardiego, może i dobry ale okropne są te jego wygłupy na boisku, nie chciałbym żeby nas z takim symulantem i krzykaczem kojarzono.
2
grupa
grupa
11 marca 2022, 17:40
za 20-25 bym brał.
0
gieksa51
gieksa51
11 marca 2022, 17:22
moim zdanie ps potrzebny na już nawet na upartego można grać olivierem jako podstawowy ale prawego skrzydła to my nie mamy wgl tzn "mamy 2 zawodników którzy nie wnoszą absolutnie nic do drużyny a dodać do tego brak śpo i się okazuje że jesteśmy pierwsi w tabeli grając w 9 zawodników , bo kalulu na śo daje więcej o wiele niż nasi prawi skrzydłowi razem wzięci na swojej pozycji podstawa to kupno pp i śpo
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 17:25
0
plotek
11 marca 2022, 15:51
Wielkie tak dla tego Pana
0
pazioni
pazioni
11 marca 2022, 15:49
Dawać mi go tutaj i to już .
0
TR3V0R
TR3V0R
11 marca 2022, 15:37
Nie wiem, czy to prawda czy nie, ale bardzo bym go u nas chciał. Prawe skrzydło kuleje i to niesamowicie. Statystyki jak i gra czy to Saelemakersa czy Messiasa to po prostu tragedia. Jeden jeździec bez głowy, drugi potrafi coś więcej, ale to wciąż dużo za mało. Jeżeli rzeczywiście jesteśmy zainteresowani Berardim, to albo sprzedać Alexisa, wykupić Messiasa i kupić Włocha, choć to mało prawdopodobne bo Belg niedawno kontrakt przedłużył, albo nie wykupywać Messiasa i zostać z Berardim i Alexisem na zmianę. W takim wypadku ta prawda strona wreszcie by zaczęła jakoś wyglądać, bo oglądając tych dwóch paralityków, zaczynam tęsknić za Suso, który przy nich to Pan Piłkarz
3
MilanHomer
MilanHomer
11 marca 2022, 15:37
Chcem.
Dej mnie.
1
Jaca23
Jaca23
11 marca 2022, 15:09
Berardi to byłby wreszcie PS, który zrobiłby różnicę. Jednak nie oszukujmy się jak policzy się koszty tego transferu plus pensja bez ulgi to transfer wydaję się bardzo mało realny. Moim zdaniem Maldini i Massara będą PSa szukać raczej za granicą.
2
milanista1988
milanista1988
11 marca 2022, 14:59
Już w poprzednim sezonie byłem wielkim zwolennikiem tego transferu. I zdania nie zmieniam - przydałby nam się.
0
karp_fso
karp_fso
11 marca 2022, 14:24
Ta i może frytki do tego. Berardi, Botman, Renato Sanches. Kto jeszcze, może Haaland? Jak przyjdzie chociaż jeden z nich to będzie dobrze, znając życie skończy się na jakimś młodzianie w myśl "może wypali", darmowym Belottim i jakimś gościu co błysnął w Empoli, czy Venezii. Nie uwierzę póki nie zobaczę. Prasa jak zawsze snuje niestworzone historie, a potem kibice są zaskoczeni i zawiedzeni okienkiem xD
0
MilanHomer
MilanHomer
11 marca 2022, 15:38
Maruda
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
11 marca 2022, 16:28
Akurat Bajramiego z Empoli to bym chętnie u nas widział. :) Biorąc pod uwagę zainteresowanie, jakie ów chłopak generuje we Włoszech, to nie tylko Milan zerka na piłkarzy, którzy błyszczą w słabszych klubach.
0
karp_fso
karp_fso
12 marca 2022, 12:46
Bajramiego i ja bym chciał, tak jak swego czasu i Bennacera chciałem ;) Co nie zmienia faktu, że 3/4 osób na tej stronie by kręciło nosem.
0
Pavlović31
Pavlović31
11 marca 2022, 13:57
Berardi 30 mln, Botman 30, Sanches też ze 30 i w sumie budżet raczej wyczerpany?
0
Fifi22100
Fifi22100
11 marca 2022, 14:14
Plus pewnie Belotti,Adili i Pobega i okienko
Super by było
2
chory
chory
11 marca 2022, 13:45
messias może być na ławe jako zmiennik ale snikers out
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 13:45
2
R93k
R93k
11 marca 2022, 13:13
Must be rardi!
0
gieksa51
gieksa51
11 marca 2022, 13:12
Maldini musisz , może chce zostać berardi we Włoszech trzeba go kupić
1
Diavo
Diavo
11 marca 2022, 12:48
Dla porównania Alexis vs Berardi

Alexis ilość występów w Milanie od sezonu 2019/20 w każdych rozgrywkach łącznie:

92 Mecze 6 Bramek i 7 Asyst vs Dominico tylko ten sezon 25 meczy 12 bramek i 14 asyst.

Wielkie xD
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 12:48
7
SICKBOY
SICKBOY
11 marca 2022, 12:42
Te liczby są z kosmosu. Jedno wielkie tak dla Domenico. Od dobrych trzech lat czekam na wzmocnienie tej pozycji i traktuję ją jako priorytet. Marzeniem był Chiesa, ale to nie był transfer na naszą kieszeń. Zobaczymy czy Berardi to nie będzie ten sam problem.

Właściwa herarchia wzmocnienia drużyny według mnie to PS ŚPO ŚO i na końcu ŚP.
3
Vol'jin
Vol'jin
11 marca 2022, 12:13
oby się nie okazał księciem mąłego podwórka jak pewien Hizspan w Celcie Vigo :)
2
ed_rush
ed_rush
11 marca 2022, 11:47
Byłoby SUPER!!!
0
gringo100
gringo100
11 marca 2022, 11:25
Najbardziej to potrzebujemy kogoś za diaza.
0
Toxer
Toxer
11 marca 2022, 11:28
Chodzą plotki, że zaoferowano nam Dybalę. Chętnie bym go tu widział, ale dość kontuzjogenny
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
11 marca 2022, 11:41
Kontuzjogenny to może być sport. Piłkarz może być co najwyżej podatny na kontuzje. :)

I nawet, gdyby nie spędzał 1/3 sezonu w szpitalu, to operacja Dybala jest nieosiągalna. Juventus podobno oferuje mu 7 milionów, na co Argentyńczyk kręci nosem. U nas sufit, jeśli chodzi o pensję netto, to 4-5 milionów. Za tyle to w życiu do nas nie przyjdzie. Więc można to sobie włożyć między bajki.
12
Toxer
Toxer
11 marca 2022, 12:19
Dzięki za poprawkę :) i z resztą się zgadzam, nikt u nas tyle mu nie zaoferuje
1
Toxer
Toxer
11 marca 2022, 11:23
Nie wiedziałem że aż takie ładne liczby wykręca, szkoda że interista
0
tommyb1
11 marca 2022, 12:22
W ataku Interu gra Milanista
1
pwentrys
pwentrys
11 marca 2022, 12:56
^Kto?
0
Toxer
Toxer
11 marca 2022, 13:32
Chyba Dzeko, chociaż czy on takim Milanistą jest to nie wiem
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 13:44
0
daro12555
daro12555
11 marca 2022, 11:20
Jedno jest pewne musi ktoś przyjść na prawe skrzydło w tym sezonie gra świetnie ,ale ma już prawie 28 lat i jeszcze nie próbował nigdy gry w dużym klubie .W razie czego jak okaże się niewypałem będzie stratni finansowo .Nie wiem czy w takim razie nie wolałbym De Ketelaere cenna w miarę podobna a Belga kontrakt by nas mniej kosztował .W razie w topy łatwiej będzie go sprzedać .Jednak jestem tej myśli czy to Belg czy Włoch oboje by byli dużym wzmocnieniem .
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 11:40
O dziwo się z tobą zgadzam!
0
artorn
artorn
11 marca 2022, 12:25
a nie był w juventusie na jakimś wypożyczeniu?
0
PeterWarne753
PeterWarne753
11 marca 2022, 11:14
Zawsze byłem sceptyczny co do Berardiego. Jakoś mi nie pasował, nie jest to wybitny piłkarz, ale w Seria A robię jednak robotę. Nasze prawe skrzydło jest bardzo słabe. Alexis ma przebłyski i dałbym mu szansę, bo to zawodnik do rozwoju i mógłby być zmiennikiem Berardiego. Natomiast Messias niestety, ale nie powinien być wykupiony, co prawda ma fajną tą lewą nogę, ale jest wolny, nie ma dynamiki, nie potrafi bronić. Pytanie też czy nie powinniśmy mieć na prawej pomocy zawodnika prawo nożnego, bo Domenico ma lewą nogę? Wiadomo, że wchodzi wtedy do środka i strzela, ale mimo wszystko.
Uczciwie patrząc to Sassuolo powinniśmy też wyciągnąć jeszcze kogoś z trójki Raspadori/Scamacca/Fratesi.
0
kamilus
11 marca 2022, 11:23
Obecnie chyba nie ma elementu, w którym Messias byłby gorszy od Saelemaekersa, nawet jeśli chodzi o szybkość. I moim zdaniem nie powinniśmy być sentymentalni i jeśli pojawi się okazja na podniesienie jakości, to trzeba z niej skorzystać, tym bardziej, że pozbycie się Alexisa da nam sporą plusvalenzę, która naprawdę jest nam potrzebna przy sporze o FFP.

ps.
Na lewej flance mamy prawonożnego Leao, to na prawej byłby ktoś lewonożny. :P
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 11:24
3
Lomaxini
Lomaxini
11 marca 2022, 11:03
Pewnie i tak skończy się na wykupieniu Messiasa i stwierdzenia, że prawą flankę mamy już przecież kompletną, także nie ma co się podniecać
2
Seca
Seca
11 marca 2022, 10:58
Super opcja, Belotti na srodku zas na bokach Leao i Berardi.
0
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
11 marca 2022, 10:50
I want to believe, szkoda, że to Tuttosport...
1
dt7
dt7
11 marca 2022, 10:50
30 mln ? brać i się nie zastanawiać!!
0
grayman88
grayman88
11 marca 2022, 10:43
Belotti i Berardi..... O matulu.

O taki Milan grałem w FMa xd
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 10:43
8
gattusoBDG
gattusoBDG
11 marca 2022, 11:12
Pozdrawiam gracza :) u mnie Belotti i Berardi to obowiązkowe transfery do Milamu w FM od przynajmniej 3 lat i zawsze były to udane inwestycje ;)
3
mmielczar123
mmielczar123
11 marca 2022, 10:41
Byłoby pięknie, jeszcze Di Marie można rozważyć, bo chyba kontrakt mu się kończy teraz, ale pewnie chciałby sporo zarabiać.
0
kamilus
11 marca 2022, 10:45
Di Maria to takie moje małe marzenie, bo i na jego pensję powinno nas stać (obecnie w Paryżu ma 7,5 mln netto, a przy dwuletniej umowie załapał by się na ulgę podatkową, dzięki czemu moglibyśmy mu dać 5-6 mln netto), ale on i Berardi się raczej wykluczają. Tym bardziej, że nadal chcemy Sanchesa, a on też może grać na prawej flance.
0
hyrus13
hyrus13
11 marca 2022, 10:35
12 bramek i 14 asyst. Gdyby był w Milanie byśmy się powoli mogli szykować do świętowania scudetto. Berardi jest nam sto razy bardziej potrzebny niż Botman, ale nie ma się co łudzić, że ściągniemy piłkarza tego formatu.
0
gieksa51
gieksa51
11 marca 2022, 10:39
To jaki piłkarz jest formatu drużyny walczącej o mistrzostwo ?
0
hyrus13
hyrus13
11 marca 2022, 10:42
Może rozjaśnię, Milan w ostatnich nie zwykł kupować uznanych graczy. Raczej celujemy w piłkarzy, którzy u nas mogą się wybić. A jeśli już ściągamy kogoś z głośnym nazwiskiem to jest to zawodnik u schyłku kariery.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 10:47
Botman jest dużo ważniejszy, bo tracimy za dużo goli, co może zaważyć na mistrzostwie. Druga sprawa to zmiennik Theo, ale to nie aż taki ból jak możesz tak postawić któregoś z prawych obrońców.
1
kamilus
11 marca 2022, 10:52
@hyrus13
Moim zdaniem masz rację i nie masz racji, a to dlatego, że zmieniły się okoliczności. I to bardzo. Ale najważniejsze, że na korzyść klubu.

Jeszcze niedawno mieliśmy kilkusetmilionowe roczne straty (-190 mln, -100 mln) i nie było LM, a umowy sponsorskie "były jak yeti" (podobno ktoś je gdzieś widział). Teraz gramy już w elicie i wszystko wskazuje na to, że tak też będzie w przyszłym sezonie, a prognozowana strata ma wynieść "tylko" -40 mln (niecałe 10 mln więcej niż dopuszcza FFP). Dodatkowo negocjujemy większe nowe umowy sponsorskie (mówi się o 30-40 mln więcej rocznie), a tych mniejszych w kilkanaście miesięcy Gazidis podpisał ponad 20 nowych.

Jednak warunkiem są sprzedaże i to takie, na których będziemy zarabiać. Trzeba obserwować, jak do tego podejdzie klub, bo z jednej strony nie chcemy pozbywać się najdroższych graczy, ale z drugiej możemy być do tego zmuszeni, jeśli nie będą chcieli przedłużyć umów (Leao, Bennacer). A jeśli to się uda, to wciąż będziemy mieli graczy, których z powodzeniem możemy sprzedać za niezły zysk, a po sprzedaży których poziom klubu nie zmieni się radykalnie.
2
hyrus13
hyrus13
11 marca 2022, 11:10
Kamilus

No tylko po co klub miałby zmieniać podejście, skoro obecna polityka się sprawdza? Po co kupować ligowe gwiazdy skoro za mniejsze pieniądze mamy bardzo podobny efekt końcowy. Gdzieś pisałeś, że teraz celem na najbliższe lata będzie awans do LM. Więc przez kilka lat można to robić stosunkowo małymi nakładami. Jeśli Milan wyłoży 30 mln na Botmana to osobiście nie widzę jakichkolwiek szans na Berardiego. Chyba, że Pioli postawi sprawę na ostrzu noża.


Alessio_re6

Mamy też świetnie rozwijającego się Kalulu, który po przyjściu Botmana powędruje na ławkę. Naprawę nie jestem przekonany do potrzeby ściągania obrońcy za wielkie pieniądze. Bo jednak jak by nie patrzeć punkty w tym sezonie traciliśmy głównie z powodu braku skuteczności w meczach ze słabszymi ekipami. A to był wynik tego, że nie mamy prawego skrzydła i automatycznie mamy okrojone możliwości w ataku pozycyjnym. Gdyby Pioli miał w ofensywie Leao i Berardiego to mielibyśmy na koncie więcej bramek niż Inter i 1. miejsce ze sporą przewagą. Takie moje zdanie.
0
kamilus
11 marca 2022, 11:21
@hyrus13
Ułatwienie sobie awansu do LM to też spory krok naprzód, a przy obecnym poziomie prawoskrzydłowych nie widać na to szans. Inna kwestia to taka, że "większe" nazwiska to większa "obecność" wśród kibiców/mediów, co przełoży się na większe wpływy od sponsorów (kto wie, czy tegoroczne transfery nie zostaną zrobione też pod negocjacje z głównymi sponsorami?).

Dodatkowo w obecne okienko w końcu po wielu latach pojawi się okazja na niezłe pod kątem plusvalenzy sprzedaże graczy nie z gatunku tych kluczowych, co również może wpłynąć na mniejsze obciążenie przy wymianie brakujących ogniw z podstawowego składu. Czterech graczy, którymi się najwięcej interesujemy, to imo realnie koszt nawet 110 mln (Berardi 40-45, Botman 30-35, Sanches 25-30), ale przy sprzedaży Pobegi (10 mln) i Alexisa (15 mln) wychodzi to już "tylko" 85 mln.

Oczywiście, to wciąż dużo, ale jak spojrzymy na to, że rok temu, gdy drużyna była znacznie słabsza niż ta, która byłaby po takim okienku, i tak wydaliśmy 73 mln, to jestem skłonny uwierzyć, że Elliott byłby w stanie wydać 12 mln więcej by mieć znacznie większą jakość w zespole. Tym bardziej, że akurat 12 mln dostaniemy za Hauge. :P
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 11:25
3
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 11:39
Kolego, ale Kalulu nie jest docelowym stoperem, chyba że zaczniemy grać trójką. Milan potrzebuje wysokiego silnego stopera z niezłą techniką, bo będziemy planem taktycznym eliminować Osimhenów, ale przyjdzie przysłowiowa Salernitaną i nie istniejemy w powietrzu, przez co tracimy scudetto.
Nie możesz postawić na dwóch szybkich agresywnych i średnio grających głową stoperów, bo defensywa ci się rozlatuje w kluczowych momentach. Mecz z Fiorentiną, Salernitaną czy Spezia pokazują jakie mamy braki w obronie.
1
hyrus13
hyrus13
11 marca 2022, 14:34
No ok, ale czy Botman za 30 mln to jedyny obrońca na świecie, który wpisuje się w nasze potrzeby? Nie ma innych zawodników o takiej charakterystyce?
1
Milanboy
11 marca 2022, 18:02
hyrus13 - 30 mln za mistrza Francji, za filara obrony Lille, za najlepszego obrońcę w lidze francuskiej na dodatek 22 letniego to dużo?

A kto taki jest? Kto jest taki dostępny w tak niskiej cenie i w takim wieku?
0
gieemce
gieemce
11 marca 2022, 10:28
Który to już raz :)
0
krisss811
11 marca 2022, 10:12
Berardi na prawym skrzydle coś pięknego, skrzydła Leao i Berardi zestaw jeden z najlepszych w Europie.
8
kamilus
11 marca 2022, 09:58
Jedna z lepszych kandydatur - o ile nie najlepsza - na prawe skrzydło spośród tych, o których się pisze w mediach, ale nie jesteśmy Juventusem, więc nie dostaniemy preferencyjnych warunków transferu (w stylu dwuletniego wypożyczenia z opcją/obowiązkiem wykupu), w związku z czym nie spodziewam się tego transferu bez jakiejś dodatkowej sprzedaży (Alexis/Pobega).

Chyba, że jednak prawdziwe się okażą plotki, że na mercato mamy mieć 70-80 mln nie licząc środków ze sprzedaży, wtedy przy pieniądzach za Hauge (12 mln) akurat by wystarczyło na kwartet Belotti Berardi Botman Sanches, który od jakiegoś czasu przewija się przez różnorakie plotki (0 + 35 + 30 + 20).
Edytowano dnia: 11 marca 2022, 10:02
9
wielki prostownik
wielki prostownik
11 marca 2022, 10:09
No i to byłaby moc nawet po odejściu Romana i Kessiego.
3
Zuber
Zuber
11 marca 2022, 10:25
Podobno mamy dostać zniżkę 10 mln, gdzieś mi takie info śmigło, ale nie wiem ile w tym prawdy.
0
kamilus
11 marca 2022, 11:12
@Zuber
Nie wierzę w żadne zniżki, tym bardziej dla Milanu, który co najwyżej może dostać "zwyżkę" (jak to było np. przy próbie transferu Miranchuka). :P
2
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 09:51
Marzenie 2/3 lata temu. Aktualnie top ligowy, ale trudno określić czy dałby tyle samo w Europie.
Najlepszą kandydaturą na prawe skrzydło jest De Ketelaere.
Im szybciej będzie CL, tym szybciej się dowiemy jak będzie wyglądać kadra Milanu na nowy sezon.
1
Milanboy
11 marca 2022, 09:58
To ten co gra głównie jako 10 bądź podwieszony napastnik? Ja podziękuję.
2
kamilus
11 marca 2022, 10:01
"Aktualnie top ligowy, ale trudno określić czy dałby tyle samo w Europie."

Imo na najbliższe 2-3 lata celem nr 1 jest ułatwienie sobie corocznego awansu do LM + walka o Scudetto, a tutaj Berardi byłby naprawdę bardzo pomocny.
14
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 10:04
Ten co gra głównie jako prawoskrzydłowy. Belg jest uniwersalny i może grać jako 9,10 ale gra głównie z boku. Nawet gdy spojrzysz na jego Heatmape, to zauważysz w jakich sektorach się porusza
0
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 10:07
Też uważam, że na ligę spoko, ale jedna rzecz, przy transferach +15M Milanu klub patrzy na to czy w momencie wtopy da się przynajmniej część tej kasy odrobić, a mam spore wątpliwości w jego przypadku.
0
DragonAC
DragonAC
11 marca 2022, 10:17
to fakt na serie A to był by idealny
0
kamilus
11 marca 2022, 10:24
@Alessio_re6
Masz rację z tym, że potencjał zarobkowy na odsprzedaży Berardiego jest bardzo mały (albo wręcz nieistniejący), ale dużą rolę w ewentualnym transferze Domenico może odegrać Pioli, którzy jest jego wielkim sympatykiem. Kto wie, czy przy dobrym wyniku Milanu Elliott nie postanowi sprezentować mu właśnie takiego "prezentu".
3
Alessio_re6
Alessio_re6
11 marca 2022, 10:45
Zobaczymy, Berardi to jakość, ale też ogromne koszta, w przypadku wpadki na którą dalej jest jakaś szansa, Milan jest w plecy. Druga strona, to inwestycja w jakiegoś młodego serio dobrego piłkarza z potencjałem sprzedażowym jak De Ketelaere czy wcześniej sondowany Faivre
1
Mailand_91
Mailand_91
11 marca 2022, 11:19
Alessio_re6 .
Jeżeli kto kolweik poza Berardim to bym widział na skrzydle Antonyego z Ajaxu. Co chłop gra to głowa mała
1
Jaca23
Jaca23
11 marca 2022, 15:17
Mamy już trzech człapiących skrzydłowych, wystarczy. Na PS potrzebny jest ktoś kto potrafi zrobić różnicę swoją szybkością i dryblingiem, a właśnie takim piłkarzem jest Berardi, a nie jest nim, przynajmniej na razie De Ketelaere.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2022, 09:51
Obrońca dograny, pomocnicy zdaje się też. Na atak za free Belotti. Więc nasz najważniejszy cel to PS i tu pójdzie zapewne z 30-40% budżetu nawet.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
11 marca 2022, 10:07
Dopóki nie ma oficjalek to nie wierzę że ktokolwiek jest dogadany. Chociaż kwartet Belotti - Berardi - Botman - Sanches to byłaby moc.
14
biedrus
11 marca 2022, 10:23
Kto jest "dograny"? Coś mnie ominęło? Podpisaliśmy już z kimś umowę?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2022, 12:00
Chodziło mi o to, że są już konkretne nazwiska na celowniku. To chyba oczywiste, że dopóki umów nie ma to nic pewnego. Ale news wyraźnie mówi o celach transferowych.
0
Jaca23
Jaca23
11 marca 2022, 15:13
wielki prostownik
Zbyt piękne, żeby było prawdziwe :P
0
Manolas
Manolas
11 marca 2022, 09:50
A na co nam ten płaczek
1
hyrus13
hyrus13
11 marca 2022, 10:40
Od czego by tu zacząć? Może od tego, że ma 12 bramek, najlepsi strzelcy Milanu mają po 8 trafień. Ma też 14 asyst, a najlepszy asystent w Milanie ma ich 6. Może też dlatego, że w tym sezonie Berardi miał udział przy 26 bramkach swojej drużyny, a cały Milan zdobył ich dotąd 54. A to, że nie mamy skrzydłowego to też żaden problem.
5
gago1145
gago1145
11 marca 2022, 09:48
marzenie oj marzenie i oby tylko nie pobożne
3
daszyn
daszyn
11 marca 2022, 09:46
Tuttosport i wszystko jasne, ale szczerze- marzenie.
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI