Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Wkrótce rozmowy Milanu z Sassuolo. Na tapecie Berardi

25 marca 2022, 10:44, cinassek Aktualności
Wkrótce rozmowy Milanu z Sassuolo. Na tapecie Berardi

Dziennikarz La Gazzetta dello Sport, Claudio Laudisa, informuje, że wkrótce dojdzie do spotkania Milanu z Sassuolo celem rozmowy o Domenico Berardim. Według żurnalisty rossoneri już rok temu oferowali za prawoskrzydłowego 15 mln euro, ale wówczas neroverdi odrzucili propozycję oczekując dwa razy tyle. Teraz mediolańczycy zamierzają ponowić negocjacje, gdyż widzą w 27-latku idealną opcję wzmocnienia prawego skrzydła.


R E K L A M A





68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wielki prostownik
wielki prostownik
26 marca 2022, 08:20
To plotka. Za drogi, za wysoka pensja. Prędzej przyjdzie Origi i on będzie łatał prawa stronę.
0
mrkojiro
mrkojiro
26 marca 2022, 07:41
Chciałbym go bardzo ale nie wierzę w ten transfer. Myślę że poszukamy alternatyw za granicą żeby zaoszczędzić.
0
D53
D53
25 marca 2022, 22:04
No sorry, ale zawalił mecz, przez który Nazionale nie wystąpi na najważniejszej imprezie. Nie wierzę w niego.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 marca 2022, 08:17
Pokaż mi piłkarza który nigdy nic nie zawalił? No dajesz.
4
Marso1899
Marso1899
26 marca 2022, 10:04
D53 ile Ty masz lat? 14?
1
D53
D53
26 marca 2022, 13:36
Tyle,że jeszcze pamiętam jak w ataku squadry grał Gianluca Vialli.
No sorry, ale zarabiający miliony euro gość musi umieć wcisnąć bramkę Macedonii w meczu decydującym o tak ważnej imprezie.
Poza tym to oddany kibic Interu , więc nie wierzę w niego.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 marca 2022, 15:56
Musi a jednak nie zawsze wychodzi. Nawet Messi i CR 7 mieli wtopy w ważnych meczach. Nie ma zawodnika który by nie miał. I nigdy takiego nie będzie.
0
Marso1899
Marso1899
25 marca 2022, 20:56
60 komentarzy profesjonalnych skautów z fifki :) Panowie opanujcie się. Gość ma więcej goli niż ktokolwiek u nas, więcej asyst niż ktokolwiek u nas, a wy piszecie a co jak nie wypali hahah. Jakby miał 1g/5ast to by dopiero tu lament był :D
5
Orzelek79
Orzelek79
25 marca 2022, 20:35
Tyle krzyku o nic . Przecież on nie pasuje do polityki klubu , żaden piłkarz który do nas trafił w ostatnim czasie a kosztował +- 30 mln nie przekraczał 25 lat i pensji w 3 mln. Włoch będzie droższy i wynagrodzenie będzie na poziomie 4-5 mln / rok . Założę się że to tylko plotka.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
25 marca 2022, 18:58
Szkoda że nie udało się miec Adamy Traore, to jest też typ defensywnego skrzydłowego tylko z ta różnicą że ma on więcej walorów ofensywnych niż Alexis. Ciekawy jest też ten gościu z Rubina Kazań którym już raz się interesowaliśmy.
1
daro12555
daro12555
25 marca 2022, 17:48
Może jakieś wypożyczenie jak Pepe lub Vlasic.Co o tym sądzicie?
0
Jaca23
Jaca23
25 marca 2022, 17:20
Berardi si!
0
matten
matten
25 marca 2022, 16:58
To byłby fajny transfer, pytanie jaka cena?
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 marca 2022, 16:50
Tylko nie on..
0
milanista1988
milanista1988
25 marca 2022, 16:33
Oj pasowałby mi, pasował
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 marca 2022, 16:14
Woow ale okienko się szykuje już z 15 nazwisk poważnie łączonych z Milanem ale będzie ekipa :-) ;)

Offtop
Inter włącza się do rozmów o Origiego
2
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
25 marca 2022, 20:15
Bo to w sumie dobra opcja.
0
hyrus13
hyrus13
25 marca 2022, 16:09
Do dzieła. Milan i Berardi idealnie do siebie pasują.
1
Andre
Andre
25 marca 2022, 15:59
Gdyby udało się nam go sprowadzić to byłby sztos.
1
grayman88
grayman88
25 marca 2022, 15:02
Belotti i Berardi. Pierwsze transfery do Milanu w FMie 15-17 albo 16-18. Pamiętam że mega dużo cisnąłem ale mi zbrzydła. Ostatnio ściągnąłem demo 22
O rany boskie. Byłem przerażony. Tak dużo opcji zakładek i z widoku menu i meczu. Masakra. A gdzie tam do zarządu trenerów i u20
3
zbylon
zbylon
25 marca 2022, 14:43
Chłop ma 14 goli i 14 asyst w tym sezonie a ludziki narzekają :) Szybki, dobry technicznie i ze świetnym przeglądem pola. Do tego jest specem od karnych, jakiego po odejściu Kessiego u nas nie będzie (Ibra stracił ten zmysł). Do tego w dobrym wieku i Włoch. Nad czym tu się zastanawiać?
9
kamilus
25 marca 2022, 15:04
Wiek, koszt transferu, pensja, koszty utrzymania, brak pewności utrzymania formy w "większym" klubie, spore ryzyko straty jeśli się u nas nie odnajdzie - może nad tym?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
25 marca 2022, 16:16
Kamil
Z drugiej strony, daj mi zawodnika który może być nawet nie wiele tańszy w utrzymaniu, dający pewność że odpali ?
0
Deus
Deus
25 marca 2022, 16:18
Semper Fideli
Moim zdaniem Sarabia miałby więcej sensu.
0
Domas1989
Domas1989
25 marca 2022, 16:25
Kamilus, przy graczu który ma 27 lat twoim argumentem na nie jest wiek?? Czy źle zrozumiałem?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
25 marca 2022, 16:27
Deus
Chciałem Sarabie przed sezonem w firmie wypożyczenia ale patrząc na historię prawej strony SuSo,Samu ? Kolejny Hiszpan na S źle mi się kojarzy
0
kamilus
25 marca 2022, 18:22
@Domas1989
Oczywiście, bo Elliott celuje w graczy znacznie młodszych i Berardi wydaje się nie być 'targetem'.

@Semper Fideli
To już trzeba by spytać kogoś z zarządu, bo na pewno na radarze mają przynajmniej kilku różnych prawoskrzydłowych, którzy nie są pewniejsi od Berardiego, ale którzy przy ewentualnej wtopie z transferem nie będą aż tak drodzy w utrzymaniu i tak trudni do sprzedania.
0
Vol'jin
25 marca 2022, 18:43
Kamilus, przy graczu który ma 27 lat twoim argumentem na nie jest wiek?? Czy źle zrozumiałem?

no jest problem finansowy ;] 27 lat koszt transferu ~35 mln euro pensja 3-4 mln euro co daje roczny koszt z amortyzacją koło ~13-14 mln, gdzie obecnie najwięcej klub kosztuje Romagnoli/Ibra po ~9-10 mln euro :)

A jak Berardi nie odpali to będziemy się z nim bujać do końca umowy coś jak Inter z Candrevą który w Lazio też wyglądał fantastycznie i w Sampie mega solidnie :)
0
rk140685
rk140685
25 marca 2022, 14:35
Jestem bardzo ciekaw kto koniec koncow wyladuje u nas na prawym skrzydle bo wszystko wskazuje,ze to glowny priorytet obok obroncy i zastepcy Kessie. Berardi bylby olbrzymim wzmocnieniem ale trzeba spokojnie podchodzic do wycen zawodnikow przez inne kluby. Jestem pewien.ze Milan nie zaoferuje wiecej za Beradiego niz jakies 25 mln euro. Nawet wczoraj zagral bardzo dobrze pomijajac nkiewykorzystane sytuacje bramkowe ale on cale zycie tylko Sassuolo. Jesli bylby w stanie wykrecac chocby zblizone liczby w Milanie to jestem na TAK.

Swoja droga to jak to jest mozliwe,zec majac w kadrze takich specjalistow od karnych jak chocby Berardi czu Immobile Mancini pozwolil wykionywac te karne smiesznemu Jorginho. I nawet jesli Brazykijczyk jest swietny w innych elemantach gry to nie chcialbym nigdy zobaczyc go w naszych barwach.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
25 marca 2022, 14:31
Oczywista oczywistość. Musi do nas trafić.
Edytowano dnia: 25 marca 2022, 14:34
0
Shadow83
Shadow83
25 marca 2022, 13:51
Szkoda że nie kupiliśmy Adama Traore. Byłby dwa piekielnie szybkie skrzydła.
0
jarek2572
jarek2572
25 marca 2022, 14:57
No tak, bo Leao porusza się jak wóz z węglem xd.
3
Tanger
Tanger
25 marca 2022, 13:28
Po odejściu Kessiego powinno zwolnić się miejsce dla gracza bez paszportu UE, więc Milan niekoniecznie musi ograniczać swój zasięg do zawodników z takim dokumentem. Jeśli chodzi o prawoskrzydłowych, w ostatnim czasie przewinęło się parę razy nazwisko Ismaili Sarra (Senegalczyk z Watfordu, którego calciomercato.com niedawno wyceniło na +30 mln). Na radarze znów mógłby się pojawić Kvaratskhelia (z pozdrowieniami dla grzesiekpl88 ;)). PianetaMilan zwraca uwagę na aspekt ekonomiczny, jako że Gruzin z wiadomych przyczyn spędzi końcówkę tego sezonu na wypożyczeniu w Dinamie Batumi i latem jego cena może być atrakcyjna. Co prawda to nominalny lewoskrzydłowy, ale uniwersalny, bo obunożny. Na sempremilan.it przewinęło się ostatnio nazwisko Januzaja. Na sempremilan.com z kolei wspomniano niedawno o Zaniolo. Od siebie dodam, że z rocznym kontraktem będą Asensio czy Tsygankov (chociaż w przypadku tego zawodnika gra w piłkę pewnie schodzi na dalszy plan). Ciekawym nazwiskiem na rynku mógłby być np. Tete z Szachtara. Na wylocie z Arsenalu może być Nicolas Pepe. Tak więc opcji jest sporo.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 marca 2022, 14:05
Zaniolo to stały bywalec szpitali, z tego między innymi powodu zarząd się zastanawia, czy warto inwestować w Sanchesa. Do tego czytałem ostatnio, że Roma wyceniła Włocha na bagatela 70 milionów.
0
kamilus
25 marca 2022, 14:31
Moim zdaniem na razie nie ma się co przywiązywać do nazwisk z plotek, bo tych pojawiło się już kilkanaście, do końca sezonu pojawią się też inne, a duże znaczenie będzie miał finisz ligi i miejsce, które zajmiemy.
1
Tanger
Tanger
25 marca 2022, 15:04
@kamilus

Oczywiście, że nie. Ale te wszystkie nazwiska pojawiają się nieprzypadkowo. Może dołączy ktoś z nich, może ktoś zupełnie inny, może w końcu klub z nikim się nie dogada, ale prawdopodobieństwo, że Milan podejmie próbę ściągnięcia prawoskrzydłowego jest bardzo wysokie, a zawodników na radarze może być sporo.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 marca 2022, 13:26
Chyba wolałbym Langa. Podejrzewam, że Holender byłby do kupienia w tej samej, a może nawet niższej cenie, a wydaje mi się, że ma większy potencjał do rozwoju. Młody, zaledwie 22 lata, a już ma doświadczenie w Lidze Mistrzów, w której nawet zdobywał gole. Berardi zaś dużo starszy i pewnie zażąda sporego kontraktu, więc jeśli nie wypali, to trudno będzie się go pozbyć. Do tego ma 27 lat, w tym roku będą 28 urodziny, a nigdy nie grał w większym klubie. Chyba gdyby to ode mnie zależało, to wziąłbym Langa. Zaufam jednak Maldiniemu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
25 marca 2022, 14:16
Ale Lang to lewoskrzydłowy. Milan próbuje go kupić jako gościa który obskoczyć 3 pozycję lewe skrzydło, dyszkę i drugi napastnik.
1
Tairens
Tairens
25 marca 2022, 13:03
Nie jestem pewien czy akurat Domenico to jest ten profil gracza ktory u nas sie sprawdzi. Prawda jest taka tez, ze ciezko o solidnego prawoskrzydlowego w tej chwili na rynku.
0
Sqnman
Sqnman
25 marca 2022, 12:59
Mam nadzieję, że wybór padnie na kogoś innego i jeszcze ta sugerowana cena. Koleś jest dla mnie drewniany, przynajmniej na tle kolegów z reprezentacji, bo tam go głównie oglądałem. Co prawda kręci liczby w sassuolo, ale już wolałbym Faivre
0
Shadow83
Shadow83
25 marca 2022, 13:50
Dodam za Faivre przeszedł jakoś w tym sezonie do Lyon za 15 mln więc może być ciężko.
2
plotek
plotek
25 marca 2022, 12:22
Oby tylko nie zasilił Juve czy Interu ... Fajnie byłoby go mieć, jest ogarnięty typo, dzięki rywalizacji może by jeszcze Snikers i Mesjasz (o ile zostanie) skoczyli trochę wyżej.
1
ósmy
25 marca 2022, 12:37
W Juve mają Chiesę na tej pozycji, zaś Inter gra w formacji gdzie Berardiemu trudno byłoby odnaleźć pozycję. To samo Atalanta i Lazio. W Napoli mają Politano, Lozano. Z Topu pozostaje Milan i Roma.
0
kamilus
25 marca 2022, 12:47
Nawet jak ich zasili to nie wiadomo, jak będzie się prezentował w "większym" klubie, vide Bernardeschi.
1
milanista123456
milanista123456
25 marca 2022, 12:57
Niech zasila, skończy jak Candreva lub Bernardeschi
0
Vol'jin
25 marca 2022, 12:21
35 mln nie jest warty, i dziwnym trafem on dalej siedzi w Sass a inni odchodzą lub za chwilę odejdą, a Berardi jak będzie królem prowincji jak Aspas to będzie dalej. Nawet nie próbuje wymuszać transferu :)
2
satoshi
satoshi
25 marca 2022, 18:39
Romagnoli też nie wymuszał transferu, mimo że kilka sezonów temu grał w drużynie również średniej.

A plotki łączyły go z większymi klubami.

Nie skreślałbym Berardiego
0
Vol'jin
25 marca 2022, 18:40
Romagnoli do nas trafiał po wypożyczeniu z Sampdorii, gdzie Roma z nim większych planów nie planowała ;)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 marca 2022, 11:50
Nie przepadam za nim, nie lubię tego typu skrzydłowych ale chcę w Milanie zawodnika który będzie kręcić takie liczby. Taka bomba jest nam potrzebna, dobrze byłoby go wyciągnąć na prawą strone
2
grupa
grupa
25 marca 2022, 11:28
Alez to by byla petarda !!!! :) wielkie tak !!!!!
3
paweł_piotr
paweł_piotr
25 marca 2022, 11:25
Serio dawaliśmy 15mln xd
0
kamilus
25 marca 2022, 12:22
W sumie nic w tym dziwnego, bo wcześniejszy sezon nie był aż tak efektowny w jego wykonaniu jak obecny i był wyceniany na ok. 25 mln, więc zaczęliśmy z niskiego pułapu, by mieć pole do negocjacji. :P
2
milanista123456
milanista123456
25 marca 2022, 12:56
To ile mieliśmy dawać za niego? Chłop jest tak słaby jak cała włoska kadra. Z włoskiego ataku to tylko Insigne i Chiesa nadają się do gry w jakikolwiek topowym klubie. Reszta to armatorzy.
0
kamilus
25 marca 2022, 13:11
"Armatorzy". :P
4
Orzelek79
Orzelek79
25 marca 2022, 13:29
Jak armatorzy to kasa się zgadza , to po co się wysilać.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 marca 2022, 11:18
Intuicja mi podpowiada, że jak go kupimy to wtopimy niemiłosiernie. Ma bardzo dobry sezon ze świetnymi statystykami ale mam spore wątpliwości czy to jest "ten typ" skrzydłowego który potrzebujemy.
Edytowano dnia: 25 marca 2022, 11:18
4
Krisu
Krisu
25 marca 2022, 11:34
Ja tam daje kredyt zaufania M&M. Jesli oni go chca, i to na pewno po rozmowach z Piolim, to powinno sie udac.
2
Eravier
Eravier
25 marca 2022, 11:11
Pamiętam jak nam wpakował 4 bramki jako dzieciak jeszcze. Fajnie jakby się go udało ściągnąć.
3
karolsts
karolsts
25 marca 2022, 11:10
Popieram kupowanie dobrych zawodnikow ze słabszych reprezentacji które nie jadą na MŚ. Nie będą tak zmęczeni po turnieju ;)
31
Nevi
Nevi
25 marca 2022, 11:09
Nareszcie, oby!
3
patoo_07
patoo_07
25 marca 2022, 11:08
Byle był skuteczniejszy niż wczoraj :D
4
Manolas
Manolas
25 marca 2022, 11:07
Niechce tego płaczka nigdy widzieć w naszej koszulce
4
Materazzone
Materazzone
25 marca 2022, 11:14
O chociaż jeden to tutaj widzi :D
2
Paolo03
Paolo03
25 marca 2022, 11:04
Berardi czekamy na Ciebie! Bądź naszym zbawieniem prawej strony.
5
Milanboy
Milanboy
25 marca 2022, 10:59
Oby tutaj trafił, oby nie do Juve.
4
HIM1998
HIM1998
25 marca 2022, 10:58
Sprytny ruch, w końcu Berardi w Milanie nie trafi gola w meczu przeciwko Milanowi.
15
Bill11056
Bill11056
25 marca 2022, 11:03
Nie mów hop haha
3
dt7
dt7
25 marca 2022, 10:48
Weźcie jeszcze Raspadoriego na 10
7







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI