Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zbliża się czas decyzji Ibrahimovicia. Zakończenie kariery nie jest wykluczone

6 kwietnia 2022, 08:30, cinassek Aktualności
Zbliża się czas decyzji Ibrahimovicia. Zakończenie kariery nie jest wykluczone

Rok temu na obecnym etapie sezonu Zlatan Ibrahimović był już przekonany, że chce kontynuować karierę piłkarską w Milanie przez kolejny rok. Teraz nie można powiedzieć tego samego. La Gazzetta dello Sport rozważa przyszłość Szweda. Sam 40-latek z chęcią pograłby jeszcze w piłkę, ale tylko zachowując odpowiednią przydatność dla drużyny i nie narażając swojego zdrowia. Kondycja napastnika w 2022 roku pozostawia jednak sporo do życzenia. Od urazu doznanego pod koniec stycznia w meczu z Juventusem, Ibra tak naprawdę nie wrócił jeszcze do pełni formy i stara się pomóc drużynie co najwyżej wchodząc na boisko z ławki rezerwowych.

Czasu na decyzję nadal trochę jest, ale nie można wykluczyć, że to już ostatnie tygodnie kariery piłkarskiej Ibrahimovicia. Piłkarz marzy, aby w maju unieść jeszcze w górę trofeum. A wraz z nim wszyscy kibice Milanu...


R E K L A M A





91 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Alessio_re6
Alessio_re6
7 kwietnia 2022, 09:05
Zlatan ma prawo decydować o swojej przyszłości, a klub obowiązek go wysłuchać.
Szwed to wielka wartość marketingowa i mentalna, czego nie da się zastąpić tak łatwo. Mówienie, że powinien być mentorem w szatni czy drugim trenerem to kpina. Wynagrodzenie w granicach rozsądku, czyli najpewniej trochę mniej niż on zarobi na klub i miejsce w drużynie jako 2/3 napastnik, tak jak jest aktualnie.
Nie burzy się pomnika, bo jest stary.
0
ósmy
7 kwietnia 2022, 09:09
Nie ma zawodnika ważniejszego od klubu.
Po prostu nie ma.
Co to w ogóle za dywagacje, że klub ma obowiązek go wysłuchać?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
7 kwietnia 2022, 09:14
Tak jak napisałem, nie burzy się pomnika.
Nie rozumiesz tego, to zobacz jak są traktowane inne żywe pomniki w świecie futbolu jak Modrić w Realu czy Joaquin w Betisie.
Pisałeś komuś niżej o skrajności i żeby w nią nie popadać, a to ty jesteś jej przedstawicielem. Prawdopodobnie nie masz świadomości jaką wartość czysto marketingową ma Zlatan, jakim jest wabikiem na sponsorów itp.
Nie ma piłkarzy większych niż klub, ale są piłkarze najwięksi w klubie, a od kilku lat Szwed takim jest.
0
ósmy
7 kwietnia 2022, 09:32
Bzdura.
Równie dobrze można wysnuć wniosek o Twojej wcześniejszej wypowiedzi odnośnie "wyznawców Belottiego" Dlaczego zarzucasz mi skrajność, skoro w moim mniemaniu trzymam się faktów i realności? Piszesz o pomnikach w Madrycie i Sevilli, a wystarczy tylko przypomnieć jak został potraktowany Maldini na koniec kariery.
Z tym, że Maldini to żywa legenda klubu, jej ważny organ, a Zlatan to zwyczajny najemnik.
Nie porównuj Ibry do piłkarzy, którzy całą swoją karierę poświęcili dla jednego klubu.
Bo chyba, że ten marketing:)

Edytowano dnia: 7 kwietnia 2022, 09:34
0
Alessio_re6
Alessio_re6
7 kwietnia 2022, 09:43
A co ma śmianie się z wyznawców Belottiego do realnej oceny wartości Zlata Ibrahimović’a?
Zarzucam Ci skrajność, bo trzymasz się skrajnie negatywnych faktów na temat przydatności Zlatana dla obecnego Milanu. Maldini to wielka legenda futbolu i Milanu, jednak Zlatana można określić legendą początku drugiej dekady XXI wieku, ponieważ bez jego mentalności i wpływów Milan dalej tkwiłby w maraźmie i smutku w którym był od odejścia szweda, który też został źle potraktowany. Ani Joaquin ani Modrić nie poświęcili całej swojej kariery jednemu klubowi, ale są ważnymi organami tych klubów, tak jak ostatnie lata Zlatana.
0
grayman88
grayman88
7 kwietnia 2022, 09:43
De Rossiego też ładnie potraktowano w Romie
0
Alessio_re6
Alessio_re6
7 kwietnia 2022, 09:51
Wiesz Casillasa czy Raula itp też źle traktowano w Realu, ale wyciągnęli z tego wnioski. Jeśli jakiś zawodnik zmienił klub na lepsze, to ma prawo decydować o swojej przyszłości w granicach rozsądku, a że nie każdy dostał możliwość czy ładne pożegnanie, to inna sprawa
0
ósmy
7 kwietnia 2022, 09:56
Proszę abyś konkretnie wyszczegolnił coś w mojej wypowiedzi, coś co można uznać za skrajną dygresję.
Bo mam wrażenie, że jedno z nas nie zna znaczenia tego słowa:)
Tylko konkrety poproszę.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
7 kwietnia 2022, 10:25
Jak tylko konkrety, to nie będę wyszczególniać :( cały ton twoich wypowiedzi jest po prostu skrajnie wrogi.
Masz swoje zdanie spoko, szanuje, nie popieram bo jest bardzo krótkowzroczne, ale nic miłego!!
0
ósmy
7 kwietnia 2022, 10:31
Aha
Ok.:)
0
DL7official
DL7official
6 kwietnia 2022, 21:43
W jego przypadku trudno mówić o graniu, on raczej grywa. Sporadycznie, ogony. Legenda, historię ma super, ale wieku i możliwości nie oszukasz. Pamiętajmy, że zarabia miliony. Według mnie tak hobbystycznie to może grać w Szwecji. W Milanie widzę go jako mentora, trenera od przygotowania mentalnego, albo po prostu asystenta trenera. Jego pensję lepiej dać komuś, kto częściej i dłużej będzie w stanie pomóc drużynie na boisku.
0
pazioni
pazioni
6 kwietnia 2022, 20:54
Chciałbym bardzo żeby został jeszcze na rok. Życzę Tobie tego Mistrzu z całego serca.
1
Reszkapl
Reszkapl
6 kwietnia 2022, 23:28
Ja mu życzę, żeby jego pozostanie jako piłkarza miało sens, bo upierać się nie ma sensu...
1
TR3V0R
TR3V0R
6 kwietnia 2022, 18:31
mega mi przykro, że koniec jest coraz bliżej. W głębi serca wierzę, że przedłuży i pogra jeszcze parę lat. Chłop ma wielu hejterów czy przeciwników, ale drugiego takiego jak on długo nie będzie. Mega charakterny gość. Zawsze uwielbiałem go oglądać i szkoda, że z upływem czasu gra coraz mniej. Jeżeli miałby już odejść na emeryturkę, to na miejscu kolegów z zespołu choćbym miał się zesrać, to dawałbym z siebie 200% na treningach i meczach i dowiózł to pierwsze miejsce do końca sezonu. Chłop zasługuje na takie pożegnanie i jeżeli miałoby ono już nastąpić, to chciałbym by było w takim stylu.
2
ósmy
6 kwietnia 2022, 21:55
Troszkę odleciałeś.
Już abstrahując od tych paru lat grania jeszcze, to niedorzecznością jest i grubą przesadą stwierdzać jakoby koledzy z zespołu musieli dawać z siebie nadludzkim wysiłkiem 200 procent normy, tylko dlatego, aby godnie pożegnać Zlatana wręczając mu mistrzostwo.
Nie jestem jakimś oponentem w stosunku do Ibry, naprawdę go lubię, ale na rany Chrystusa - nie idźmy z takie skrajności.
-"Wygrajmy scudetto dla Ibrahimovicia, co tam klub, co tam AC Milan
0
TR3V0R
TR3V0R
7 kwietnia 2022, 14:57
nie do końca o to chodziło. Wiadomo, że gramy dla klubu, a nie dla jednego piłkarza, ale lepszego scenariusza na zakończenie kariery Ibry i wygranie Scudetto w tym samym czasie nie można sobie wymarzyć. Chciałbym żeby Szwed za wszystkie lata był po prostu godnie pożegnany, a takie trofeum na koniec sezonu mogłoby być wisienką na torcie
1
milan2002
milan2002
6 kwietnia 2022, 16:43
Gdyby nie fakt, że Zlatan będzie blokował przyjście Belottiego to byłbym zdania, żeby Szwed jeszcze sezon pograł. W obecnych okolicznościach jednak sądzę, że to już pora aby zawiesić buty na kołek po sezonie. Czasu jednak nie da się oszukiwać w nieskończoność.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 17:40
Giroud blokuje Belottiego, nie Zlatan. Inny profil piłkarza, inne zadania, inny metal.
1
Rafał0209
6 kwietnia 2022, 16:37
Kocha ten sport jak mało kto, ale zdrowie jest najważniejsze, żal patrzeć kiedy 40 letnia legenda tego sportu, porozbijany schodzi z kontuzją lub ma kondycji na 30 minut serce chce ale ciało odmawia a w tym wieku kolejny sezon może przynieść dużo gorszę widoki. zastał Milan drewnianym a ma okazje zostawić z tytułem i awansem do LM. to dobry moment nawet jak nie wygramy mistrzostwa. odejść jeszcze jako takim zdrowiu i formie.
1
Jaca23
Jaca23
6 kwietnia 2022, 16:23
Moim zdaniem kluczowe dla kontynuowania kariery przez Ibre jest zdobycie scudetto. Jeśli je zdobędziemy to odejdzie w chwale, jeśli nic w tym sezonie nie wygramy to uważam, że zostanie jest rok. Czytając najnowszą biografię Zlatana odniosłem wrażenie, że liczy na trofeum z Milanem jako dopełnienie swojej przebogatej kariery.
1
mmielczar123
mmielczar123
6 kwietnia 2022, 18:32
Pytanie co w przypadku wywalczenia tylko PW
0
plotek
plotek
6 kwietnia 2022, 16:11
Myślę, że jakby grał od pierwszej minuty w ostatnim meczu to by coś ustrzelił. Szkoda, że Pioli stawia zawsze na Oliviera od początku. Mógłby dawać w miarę możliwości po połowie dla każdego z nich. Ibra mimo, że jest starszy wnosi więcej do gry w środku pola a to na finiszu może być decydujące.
0
Bill11056
Bill11056
6 kwietnia 2022, 15:32
Mam nadzieję, że zostanie jeszcze rok... Być może ostatni, pobić wszelkie rekordy, zgarnąć drugie mistrzostwo i odejść w chwale.
Będę niezmiernie smutny, jeśli skończy karierę...
0
ba_acm
ba_acm
6 kwietnia 2022, 15:28
Wygrać scudetto dla niego i może kończyć.
1
lopezito84
lopezito84
6 kwietnia 2022, 14:02
Dobrze by było, gdy by odszedł nie tylko dla klubu, ale i niego samego, jeśli dostanie kolejną, (ale tym razem groźną) kontuzję może to mieć bardzo złe skutki na dalszą część jego życia. Kości ścięgna, więzadła, mięśnie... Nie mają już takiej, jakości odbudowy i odnowy jak 10-15 lat temu. Myślę, że dla klubu też by miało to znaczenie. Bez niego radzą sobie świetnie i od zawsze byłem przekonany, że nie można opierać gry zespołu na jednostkach a niestety na razie jest tak w Milanie nawet, jeśli Ibra nie gra. Jeśli piłkarze jeszcze bardziej uwierzą w swoje umiejętności (bardziej niż obecnie) to będziemy jeszcze lepsi. Także dzięki Ibra do widzenia i powodzenia nie zapomnimy cię-->
3
Pavlović31
6 kwietnia 2022, 13:00
Kiedy Ibra jest na boisku drużyna dostaje kopa, od razu lepsze rozegranie, szukanie wolnej przestrzeni. Jestem za żeby został przy obniżeniu pensji bo nie wiadomo jak z kontuzjami będzie
2
milan2002
milan2002
6 kwietnia 2022, 16:47
Problem w tym, że Zlatan przebywa na boisku już teraz okazjonalnie. Lepiej żeby zakończył karierę. W jego miejsce Belotti a zaoszczędzone pieniądze można wydać na Berardiego.
0
lopezito84
lopezito84
7 kwietnia 2022, 13:54
Widzisz to bo jest na boisku 10 min. więc może grać na maksa. Ale po 30 minutach gry Ibra nie istnieje już wcale nie biega i rozkłada ręce w geście typu "miałeś tam być" albo "miałeś podać 30 cm bliżej" nie zobaczysz sprintu, tak jak np. wczoraj Benzema sprint do każdej okazji bramkowej, oczywiście wiadomo że to sprawa wieku no i właśnie o to chodzi.
0
Pavlović31
7 kwietnia 2022, 17:29
Ale drużyna też gra lepiej kiedy Ibra nie jest przy piłce
0
matten
matten
6 kwietnia 2022, 12:55
Niech zostanie na jeszcze jeden sezon i wtedy wziąć darmowego Belottiego/Origiego i na rok powinno wystarczyć, albo niech skończy karierę (i zostanie asystentem trenera), a wtedy sięgnąć do kieszeni i kupić kogoś 'na lata', choć osobiście nie mam pomysłu kogo...
0
Vol'jin
6 kwietnia 2022, 12:26
Czyli coś z Taremim może być na rzeczy (bo prędzej wezmą Irańczyka ze względu na styl gry niż Il Gallo)

Minus Irańczyka to wiek i mimo wszystko liga, chociaż w meczach z nami robił na sporo problemów i pod kątem piłkarskim jest naprawdę bardzo ciekawym graczem
1
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 12:53
Uważaj, bo zaraz zleca się wyznawcy Belottielizmu, nie możesz pisać, że jest ktoś lepszy... To kibic Milanu....
1
Marcos Salinas
6 kwietnia 2022, 14:24
Alessio_red6
O Ciro Immobile przed powrotem pisano podobne rzeczy. Nawet nie wspominając o standardowej, lekceważącej opinii na temat każdego, większego włoskiego talentu z ostatnich lat. Barella, Chiesa, Locatelli itd. każdy z nich przepłacony, zaraz zniknie w większym klubów. A na czele tej listy oczywiście ''przereklamowany, niewarty nawet 20 mln. euro '' Tonali.
Zgadzam się co do braku konieczności transferu Andrei, ale naprawdę te obsesjne wynoszenie zagranicznych piłkarzy nawet tak zmarginalizowanych rezerwowych jak Origi (Solidny kadrowo Wolfsburg z nim w podstawie prawie zleciał z BL.) ponad lokalne produkty ociera się o paranoję.
5
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 14:35
Marcos
śmieszy mnie tak po prostu robienie z Belottiego boga futbolu, bo jest kibicem Milanu, bo 5 lat temu miał wybitny sezon.
Porównanie Belottiego do Ciro Immobile to zniewaga dla tego drugiego.
Co do włoskich talentów, tu się zgodzę że są bardzo niedoceniane, ale tak samo teraz lekceważeni są Raspadori i Scamacca, którzy mogą być graczami na topowym poziomie.
Co do Origiego, uważam że w Milanie może być idealnym rezerwowym, bo ma dwie najważniejsze rzeczy predyspozycje i styl.
Mamy Zlatana i niech zostanie na ostatni sezon, a poźniej, gdy będzie stabilizacja i względny spokój za plecami napastnika, to kupmy ogromny talent / solidnego napastnika do podstawy.
1
ósmy
6 kwietnia 2022, 15:15
^
Alessio.
Z tym, że za rok odejdzie również Giroud, więc zostając ze Zlatanem na kolejny sezon, to za rok będziemy potrzebowali co najmniej dwóch wartościowych napastników, zapewnie za których trzeba będzie zapłacić sporą flotę.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 16:05
Kadrę budujesz krok po kroku, trzeba dokończyć budowę defensywy i tu czekamy na Botmana i zmiennika Theo. Następny must have to prawe skrzydło i tu jest karuzela nazwisk: Di Maria Berardi czy De Keteleare. Kolejna sprawa to ktoś do środka pola, ze sporym potencjałem fizycznym.
0
Vol'jin
6 kwietnia 2022, 12:26
Czyli coś z Taremim może być na rzeczy (bo prędzej wezmą Irańczyka ze względu na styl gry niż Il Gallo)

Minus Irańczyka to wiek i mimo wszystko liga, chociaż w meczach z nami robił na sporo problemów i pod kątem piłkarskim jest naprawdę bardzo ciekawym graczem
0
Tanger
Tanger
6 kwietnia 2022, 11:56
Taki piłkarz jak Zlatan zasługuje na pożegnanie z pompą. Scudetto to najlepszy, możliwy sposób, a jak nie, to chociaż triumf w Coppa Italia. Szwed po wejściu w meczu z Bologną w dalszym ciągu pokazywał, że może być przydatny. Jednak czy piłkarz z taką marką, taką karierą i taką ambicją zadowoliłby się rolą jokera, wchodzącego na kilkanaście ostatnich minut (pomijając już temat jego pensji)? Z drugiej strony czy taki piłkarz jak Zlatan zadowoliłby się hobbystycznym kopaniem piłki, w jakiejś egzotycznej/ogórkowej lidze? Jedno i drugie jest ciężkie do uwierzenia. Ja mam jednak nadzieję, że Ibra, bądź co bądź jeden z budowniczych obecnego Milanu, jeśli zakończy karierę, to w barwach Rossonerich podnosząc jakieś trofeum, a jak nie, to przynajmniej strzelając bramkę z wolnego w Derbach.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 kwietnia 2022, 11:26
Cóż, na następny sezon będziemy mieli Giroud i Origiego. Trzeci napastnik, oczywista oczywistość, na pewno się przyda. W odwodzie zostaje zawsze Rebić, który - paradoksalnie - na początku bieżących rozgrywek nieźle sobie na szpicy radził, a Milan wtedy grał chyba najładniejszą dla oka piłkę. Mimo wszystko trzeci napastnik jest nam niezbędny.

Ibra na granie w ogonach mógłby być, jego mental jest bezcenny. Jeśli zgodziłby się na sporą obniżkę pensji i odgrywanie w zespole roli mentora, to mógłby zostać. Jeśli nadal chciałby być wiodącą postacią grającą w pierwszej drużynie, to raczej bym go pożegnał.

Rodzi się wtedy pytanie, kto na jego miejsce. Podejrzewam, że w takim przypadku Maldini pewnie zakontraktowałby i Origiego, i Belottiego. Co, moim zdaniem, byłoby chybionym pomysłem, bo żaden z nich nie nadaje się na postać kluczową w Milanie walczącym w Europie i o majstra w przyszłym sezonie. Obaj mają zdolności na bycie "tym drugim", jak to się mówi. Idealni jako pierwsi rezerwowi, jokerzy, których można wystawić na słabszego rywala lub wpuścić w trakcie spotkania na zmęczonego przeciwnika.

Potrzeba kogoś, kto weźmie na siebie ciężar mentalu drużyny. Takich mamy aktualnie dwóch: Ibra i Kjaer. Maignan, oczywiście, ma mocny kręgosłup, to widać, ale nie ma takich cech przywódczych, które ze Szweda i Duńczyka czynią liderów w szatni. Giroud zaś to doświadczenie, ale również nie nadaje się na przywódcę. Potrzeba więc kogoś, kto zastąpi Ibrę i wejdzie w jego buty. Pytanie, czy stać nas na kogoś takiego, bo tani transfer to by na pewno nie był. I czy w ogóle ktoś taki byłby na rynku do wzięcia. W przypadku odejścia Ibry na pewno bym nie szedł w półśrodki. Potrzeba nam wtedy będzie po prostu kilera gwarantującego 20+ bramek w sezonie, żeby mecze, gdzie oddajemy ponad 30 strzałów i nie ma z tego ani jednego gola, odeszły w niepamięć.
0
lopezito84
lopezito84
6 kwietnia 2022, 14:08
Origi ma duże doświadczenie w Lidze mistrzów i strzelał w niej bramki największym. Nie sądzę, że mógł by być tym drogim patrząc na atak w obecnym momencie myślę że spokojnie zasługiwał by na pierwszy skład.
0
Felaro
Felaro
6 kwietnia 2022, 11:15
Szanuje tego Pana ale wiek robi swoje - jak już ból wszedł to teraz tylko zmienia lokalizacje:)) Jako drugi trzeci garnitur i dodatkowy mental ale pytanie jakim kosztem.
Problem jest 10 i prawa strona by ta nasza szpica w ogóle działała
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 10:55
Offtop do dyskusji
Saeleamekers ma zły czas w Mediolanie to wiemy, na skrzydło za słaby w ataku, na obronę za słaby w defensywnie. Materiał na wahadło idealny, gra tak w reprezentacji Belgii.
Nie zdziwię się gdyby Atletico Madryt zainteresowało się Belgiem, po tym jak Mateusz Cash przedłużył kontrakt, a Diego Simeone potrzebuje takiego gracza, bo.maja duży problem z tą pozycją.
20-30M? Realne, patrząc na wiek doświadczenie i potencjał, każdy wygrany.
3
daro12555
daro12555
6 kwietnia 2022, 11:00
Jakby ktoś dał za niego 25 mln to bym go sprzedał za bardzo nie pasuje do taktyki.Tylko wtedy to już dwóch skrzydłowych byśmy musieli ściągnąć np Pepe z Arsenalu na wypożyczenie i kupno De Ketelaere z Belgi.
Edytowano dnia: 6 kwietnia 2022, 11:02
1
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 11:09
Pepe nie brałbym pod uwagę, mentalnie nie wszytko się u tego Pana zgadza. Oczywiście może być jak z Aubą w Barcy, ale może być jak z Bale'm w Realu.
0
Marcin1995
Marcin1995
6 kwietnia 2022, 11:10
Alexis na pewno ma nad Messiasem tą przewagę że jest jeszcze młody i wykazuje pewien potencjał z tej dwójki wolałbym zostawić Belga z drugiej strony jeżeli dostaniemy ofertę 20-30 mln za piłkarza z takimi liczbami to tu się nie ma nad czym zastanawiać tylko sprzedawać
0
daro12555
daro12555
6 kwietnia 2022, 11:13
Alessio_re6-Dlatego tylko wypożyczenie bo może odpalić a może bym wtopą ,ale umiętności na pewno ma .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 11:20
Marcin, przede wszystkim chodzi o to, że oni potrzebują mocno takiego piłkarza, a my mamy na zbyciu, liczby liczbami, ale sposób gry i predyspozycje to podstawa.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 11:45
Darku, pamiętaj że on też zarabia 4M, więc musielibyśmy wziąć ten kontrakt na siebie..
0
Marcin1995
Marcin1995
6 kwietnia 2022, 11:45
@Alessio: Generalnie średnio mnie interesuje czego Atletico potrzebuje, jak dają kasę to niech biorą ale fakt być może Alexis lepiej wyglądałby na wahadle
0
Tanger
Tanger
6 kwietnia 2022, 12:33
Z Alexisem jest tak, że jakby zapytać tutaj na stronie, kogo z obecnego składu można sprzedać z zyskiem, bez jakiegoś specjalnego uszczerbku dla zespołu, w pierwszej kolejności pewnie dużo osób wskaże na niego. Jakby zapytać ludzi, kogo z obecnych prawoskrzydłowych zostawić w klubie, też dużo osób wskaże na niego. Belg pasuje do Milanu, bo to gracz z odpowiednim charakterem, metryką i zarobkami, ale Milan nie do końca pasuje do niego, a w zasadzie taktyka Milanu. Wiele zależy od tego, kogo Milan mógłby ściągnąć na prawe skrzydło. Czy np. duet Berardi/Messias byłby lepszy niż duet Alexis/Messias? Są duże szanse, że tak, ale zawsze trzeba brać pod uwagę ryzyko związane z aklimatyzacją nowego zawodnika i wpasowaniem do taktyki. Taka zmiana byłaby też dużym ryzykiem ekonomicznym. No i jakoś ciężko mi sobie wyobrazić Messiasa w barwach Milanu chociażby za 2 lata. W niedługiej perspektywie czasu, pewnie znów byłby poszukiwany prawoskrzydłowy. Jeśli na prawe skrzydło zarząd wymyśliłby jakiś wynalazek, to chyba jednak większym komfortem byłby duet Alexis/wynalazek w składzie niż Messias/wynalazek. Punkt widzenia na ten temat rozbija się o potencjalnego, nowego prawoskrzydłowego, którego jeszcze nikt nie zna. Ja to widzę w ten sposób.
0
Tanger
Tanger
6 kwietnia 2022, 14:29
Nie wiem czy zauważyliście, ale w Serie A ogólnie jest bida na tej pozycji.
Żaden do końca nie przekonuje, poza Berardim w lidze. A i tak nikt nie chce płacić wymaganej kwoty.
Chiesa nawet przed kontuzją obniżył mocno loty.
Wydaje się, że najlepiej obsadzoną prawą stronę ma Napoli z Politano i Lozano, a przecież oni za przeproszeniem dupy nie urywają swoimi występami.
0
Vol'jin
6 kwietnia 2022, 14:47
@miszcz

problem jest ogólnie z PP w piłce klubowej ;] Real też by wymienił pewnie z chęcią na lepszy model niż Asensio czy Rodrygo (chyba, żę ten odpali za rok/dwa jak teraz Vinicius)

Mahrez, Salah ewentualnie Gnabry i masa talentów ;)
0
Marcin1995
Marcin1995
6 kwietnia 2022, 10:47
Ja mam tylko nadzieję że żaden Belotti tu nie trafi, jeżeli przychodzi zawodnik typu Origi na uzupełnienie ataku to ok ale jak za Zlatana ma przyjść Belotti to jest to bez sensu bo przez następnych parę lat będziemy się bujać z przeciętniactwem w ataku albo inwestycja w napastnika albo przedłużmy Zlatana i zostawmy to na za rok
2
Milanistaod95
Milanistaod95
6 kwietnia 2022, 10:42
Zakończyć karierę!
0
DarQ
DarQ
6 kwietnia 2022, 10:24
Origi, Belotti są ok. Ale nie wiadomo czy to ma być zawodnik pierwszego składu, czy rezerwowy?
To są piłkarze , którzy prezentują jakiś poziom ale to jest właśnie ich wada. Ten poziom nie jest satysfakcjonujący. Skoro portfel jest słabo wypchany to potrzebujemy trochę zagrywki hazardowej w stylu Leao, lub Theo. Czyli nie "kupujmy " za darmo tylko wyprodukujmy piłkarza z gościa już w miarę znanego, za którego trzeba jednak zapłacić. Stwórzmy drugiego Vlahovica, jak to zrobiła Florencja. Przecież także ryzykowała, mógł to być nie wypał.
Na Scamacce już za późno, już dolary się do niego przytuliły ale wg. mnie potrzebujemy takiego ruchu. Minimalizujemy ryzyko jakimś jednak wkładem.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 10:27
+1
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 10:47
Nie rozumiem.
Kupujemy kogoś jak Leao za 20-30 mln czy tworzymy jak Florencja Vlahovicia? Dusan kosztował ich niecałe 2mln euro.

Co do kupowania, to już tak robimy. Piatek, Leao, Tomori. Zobaczymy co wymyślą w kolejnym sezonie.
Tak jak napisałeś, Belotti jest ok, ale jakby były środki na konkretnego gościa pasującego do taktyki, to wolałbym drugą opcję.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 10:57
Koledze chodziło chyba o to, że my robić tak jak robimy cały czas, kupujemy za 10 i rozwijamy
0
DarQ
DarQ
6 kwietnia 2022, 11:10
Miszcz
Moje ostatnie zdanie jest jakby esencją.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
6 kwietnia 2022, 11:16
Jeśli mielibyśmy kreować kogoś od zera, to nie ma potrzeby zakupu napastnika w tym okienku (chyba, że Ibra skończy karierę, wtedy Origi czy Belotti by się przydali)- pytanie na kogo można postawić? Widzę 3 opcje- Lazetić, Roback i Colombo.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
6 kwietnia 2022, 11:20
No to Lazetic jest :P
Kupując młodego za 1-5 mln nie ryzykujesz nic.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
6 kwietnia 2022, 10:10
Jeśli chodzi o mnie i moje zdanie co do Ibry to przy całej sympatii i szacunku chciałbym aby zakończył kariere i pozostał w strukturach, to byłoby idealne rozwiązanie choć wydaje mi sie ze krótkofalowe bo wydaje mi sie ze Zlatan w dłuższej perspektywie nie odnajdzie sie jako człowiek nr 2 na jakimś stanowisku.

Nawiązując do tematu zbliża sie czas decyzji i zakończenia wg mnie kariery kilku piłkarzy w Milanie. Nie widze miejsca w przyszłym sezonie dla Mesjasza, Brahima czy Rebicia.

0
daro12555
daro12555
6 kwietnia 2022, 10:29
Na rezerwę Brahim i Rebić niech zostaną chociaż Napoli pewnie sprowadzi i to za 10mln Khvicha Kvaratskhelia bardzo ciekawy piłkarz.Musimy stopera ściągnąć ,prawo skrzydłowego przynajmniej jednego środkowego pomocnika a jeśli przejdziemy na trójkę pomocników to aż dwóch i kogoś na prawe skrzydło .Pół zespołu nie wymienimy .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 10:43
Dlaczego dwóch? Pamiętaj, że z wypożyczeń wrócą Adli i Pobega, którzy mogą grać w 3, więc jeden piłkarz wystarczy. Mi się marzy Camara z RB Salzburg, ma motorek w czterech literach i ciekawie gra z piłką przy nodze, gra trochę a'la Kante.
0
daro12555
daro12555
6 kwietnia 2022, 10:57
Alessio_re6-Bo aktualnie po odejściu Kessiego tylko na właściwym poziomie zostają tylko Bennacer i Tonali .Pobega ,Adli to piłkarze którzy mogą mocno się jeszcze rozwinąć przeciwieństwie do Krunica czy Bakayoko którzy jak dla mnie powinni odejść .Sanches powiecmy przyjdzie w miejsce Kessiego więc zostanie jeszcze jeden pomocnik żeby mieć ich w zespole 6.Camara bardzo dobry piłkarz ale pewnie kosztowny .Razie nie wypału z Sanchesem widziałbym Sucica z Salzburga.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 11:02
No tak, dlatego trzeba tu stworzyć tym piłkarzom warunki do rozwoju, a nie stworzymy ich kupując "gotowe produkty". Ogólnie rozumiem o co ci chodzi, ale uważam, że mając Tonaliego Bennacera, Pobegę, Krunić'a, Adliego, Bakayoko, wystarczy dorzucić jednego gracza, żeby Timoue nie musiał się podnosić. Pamiętaj, że aktualnie gramy Diazem,
0
daro12555
daro12555
6 kwietnia 2022, 11:11

Alessio_re6 -W miejsce Bakayoko przyjdzie właśnie Pobega.Piłkarz rezerwowy ma lepiej lub tyle samo zarabiać co piłkarze pierwszego składu nie odesłać go znowu do Angli .Widziałbym opcję A Sanches ,Kamara lub opcję B Sucic ,Camara z Rb i jeszcze tego młodziaka z Monaco bym ściągnął .
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 11:36
Pobega akurat bardzo dobrze się rozwija i jest fundamentem Torino, ma fajne predyspozycje fizyczne i techniczne, przy okazji dobrze potrafi wejść w pole karne, nie sprowadzaj go do poziomu Bakayoko, który i zostanie, bo jest wypożyczony do Milanu na następny sezon jeszcze, a skoro nie pisze się o możliwości zerwania tej umowy, to nic z tym nie zrobimy.
Susic to bardziej "10" niż "8", tego drugiego nam potrzeba. O kogo ci chodzi z Monaco? O tego juniora o którym pisano jakiś czas temu?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 kwietnia 2022, 09:58
Zlatan zmienił Milan pod kątem profesjonalizmu, wprowadził rywalizację od treningu do meczu, doświadczenie i głód zwycięstw w tym zespole. Aktualnie pilkarsko nie daje takiej jakości, jak w zeszłym sezonie, jednak dalej jest ważnym ogniwem od treningu do meczu i nie da tyle z poziomu asystenta. Kontrakt na rok do 3M (łącznie z bonusami) to uczciwa cena, za wkład w zespół, nawet jeśli miałby pół roku się leczyć. Transfer Origiego będzie przedłużeniem charakterystyki Ibry (wysoki, silny, dobry technicznie, z dobrą gra między liniami) dzięki której możemy spokojnie przeżyć ostatni rok ze Zlatanem w drużynie.
0
6 kwietnia 2022, 09:49
Idealnie byłoby coś wygrać i zrobić pożegnalną fetę na San Siro :)
Ibra to legenda tej ligi, więc przydałby się podobny mecz jak dla Pirlo.

Absolutny fenomen w barwach Juve, Interu i Milanu. Zastanawiam się czy istnieje inny taki zawodnik, poza Baggio?
5
dave25
dave25
6 kwietnia 2022, 09:38
Sensowne byłoby sprowadzić Belottiego i Origi i atak mamy obsadzony, szanuję Ibre za to co dla nas zrobił ale może jako asystent trenera by został
2
daro12555
daro12555
6 kwietnia 2022, 09:38
Jak będzie do końca sezonu w takiej formie jak teraz niech zakończy karierę ,ale niech zostanie w zespole jako np drugi asystent Pioliego .Bo obecnie piłkarską nic nie daje Giround obecnie go zjada ,a nie gra też nie wiadomo jak dobrze.
1
MilanHomer
MilanHomer
6 kwietnia 2022, 09:31
2 sprawy, które są za pozostaniem:
1) Mental i oddziaływanie na drużynę
2) Pobicie rekordu w LM
Reszta już niestety na nie. Jak ma formę, to na słabsze ekipy jeszcze się nada, ale niestety jak pokazuje obecny sezon, nawet drobne urazy przeciągają się w nieskończoność.
Ciekawe co Milan wykombinuje w okresie transferowym, bo od tego też bardzo dużo zależy.
2
kamilus
6 kwietnia 2022, 09:24
Kontuzje kontuzjami, ale jego ostatnie występy pokazują, że na boisku daje już znacznie mniej niż chociażby Giroud. Mimo to dałbym mu jeszcze rok, o ile zgodziłby się na 2-2,5 mln pensji, bo należy mu się jakiś "gest wdzięczności" choćby za to, że wracając z USA zdecydował się na Milan. A i swoim doświadczeniem pewnie też pomoże.
0
ósmy
6 kwietnia 2022, 09:39
A wracając z MLS, to Zlatan za takie pieniądze miał inne opcje do wyboru?
Poza Bolonią oczywiście.
Szkoda że kiedy chcieliśmy go w 2016 r. to wybrał pieniądze i większy prestiż w Anglii.
1
dominord
dominord
6 kwietnia 2022, 09:47
Ósmy
Był dogadany z Napoli, ale nie pamiętam czemu transfer się wysypał.
1
carrygun
carrygun
6 kwietnia 2022, 10:05
@dominord:

- Osiągnęliśmy już porozumienie z Napoli, ale później prezes klubu, Aurelio De Laurentiis, wyrzucił Carlo Ancelottiego. Zapytałem Mino, która drużyna jest w gorszej sytuacji i mógłbym tam wiele zmienić - ujawnił.

- Odpowiedział: "Wczoraj Milan przegrał w Bergamo 0:5". Wtedy się zdecydowałem i powiedziałem, abyśmy pojechali do Mediolanu. To klub, który znam i miasto, które lubię - zakończył.

cyt. meczyki.pl
4
kamilus
6 kwietnia 2022, 10:07
Tylko pytanie, czy Zlatan jest typem piłkarza, który wybiera oferty tylko pod względem pieniędzy? Tych ma przecież i tak bardzo dużo, a znając jego ambicję wydaje mi się, że patrzy też pod kątem sportowym, a tutaj to chyba mógłby znaleźć lepsze miejsce niż Mediolan.
0
ósmy
6 kwietnia 2022, 10:23
Prawda, że tych pieniędzy ma dużo. Bo i wybierał takie kluby, które płaciły najwięcej. Zbudował sobie tym samym markę i karierę. Nie w tym rzecz - jest dobry w tym co robi i sprytny więc to zrozumiałe. Nie przychodzi mi do głowy żaden inny klub - znaczniejszy od Milanu - który po powrocie ze Stanów oferowałby mu podobne uposażenie. Lubię Zlatana - nawet bardzo, ale wolałbym aby swoje przesłanki o ambicji i biciu kolejnych rekordów nie przysłoniły dobru klubowemu. Bo być może będzie blokował w przyszłym sezonie miejsce komuś, kto da Milanowi lepsze liczby i będzie na przyszłość perspektywiczniejszy.
Odrzucił Napoli po tym jak zwolnili Carlo, ale czy Napoli na tym straciło pozyskując Osimhena ( za którego fakt - zapłacili ogromne pieniądze) a który teraz jest wyceniany na 100 mln i pytają o niego kluby z Anglii?
Edytowano dnia: 6 kwietnia 2022, 10:24
0
marcinomilano
marcinomilano
6 kwietnia 2022, 10:27
Z tym zdecydowaniem na Milan to jednak tak nie do końca, jak pisali przedmówcy, był już dogadany z Napoli, ale przez zwolnienie Ancelottiego transfer się wysypał. Chciał wrócić do Napoli głównie ze względów wolicjonalnych, nie finansowych.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
6 kwietnia 2022, 09:19
„Kończ waść, wstydu oszczędź”
Sportowo nie stracimy, bo Ibra od kilku miesięcy nie daje nic ekstra, wręcz czasami po jego wejściach na końcówki meczów wyglądamy słabiej w ofensywie.
Mentalnie może być różnie, ale kiedyś trzeba i tak będzie się rozstać, to może lepiej od razu. Chyba nikt nie wyobraża sobie trzymania Zlatana w kadrze zespołu przez następne 20 lat by robił atmosferę w drużynie...
1
marcinomilano
marcinomilano
6 kwietnia 2022, 09:52
Jesteś pewny, że uważnie czytałeś Sienkiewicza? :P
5
Mirek99999999
Mirek99999999
6 kwietnia 2022, 12:25
Wiem, że nie pasuje idealnie, Kmicic wypowiedział te słowa by wyrazić podziw dla Wołodyjowskiego, mi chodziło o to by Zlatan
sam sobie oszczędził wstydu...
1
DarQ
DarQ
6 kwietnia 2022, 09:18
"Czasu nie zatrzymasz, siebie nie oszukasz, zgody na to nie dasz"
1
Marcos Salinas
6 kwietnia 2022, 08:58
Kwestia tego czy Milan aktualnie jest skory do wyłożenia funduszy na właściwe zastępstwo Szweda. Obecnie on więcej szkodzi niż pomaga na boisku, jednak poza murawą wciąż stanowi jeden z fundamentów tej konstrukcji kadrowej i w połączeniu z innymi, darmowymi odejściami zawodników z dużym stażem w Mediolanie znowu stworzy się pustka, której nie da rady wypełnić paru głodnych sukcesów młokosów bez wystarczającego doświadczenia czy też weterani kalibru Giroud.
To tak nie działa, dlatego byle nie skończyło się powtórką z 2012 roku.
Edytowano dnia: 6 kwietnia 2022, 09:04
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 kwietnia 2022, 08:47
Jakieś miejsce w klubie należałby mu znaleźć, Ale już nie jako zawodnika.
1
Cisek666
Cisek666
6 kwietnia 2022, 08:45
You can do it Ibra :)
0
K@K@
K@K@
6 kwietnia 2022, 08:44
Sentymenty na bok, jeśli chcemy się liczyć w przyszłym sezonie na arenie międzynarodowej, to niestety musimy się pozbyć Zlatana. Czy gdzieś w ogóle gra 40-letni zawodnik w top 5 ligach w czołowych zespołach? Dał nam bardzo dużo jeśli chodzi o mental i umiejętności w zeszłym sezonie, ale trzeba iść naprzód, przeć do przodu, bo rywale nie śpią. Obecnie w takiej postaci Zlatan nic nam praktycznie nie daje.
2
wwbasket
wwbasket
6 kwietnia 2022, 08:51
No niby nie gra ale masz gdziekolwiek jakiegoś 40-latka, który jednym zagraniem potrafi zmienić losy meczu? W tym wieku to większość, nawet wybitnych piłkarzy było od paru lat na emeryturze. Zlatana śmiało można stawiać w jednej linii z Lebronem Jamesem czy Tomem Brady.
1
Majki85
Majki85
6 kwietnia 2022, 08:37
Szkoda takiego zawodnika, ale chyba pora zacząć myśleć bardziej perspektywicznie i pozyskać kogoś młodszego z potencjalem. Ibra młodszy i lepszy już nie będzie. Kontuzje też nie przestaną go nagle omijać, a będzie tylko blokował miejsce innemu napastnikowi i pobierał gażę którą można by było przeznaczyć dla nowego napastnika. Tak więc moim zdaniem, dziękuje Zlatan za wszystko ale czas się chyba rozstać (chyba ze zostaniesz w innej roli w Milanie).
1
Tanger
Tanger
6 kwietnia 2022, 12:05
Zgadza się, trzeba myśleć perspektywicznie i do klubu musi w końcu dołączyć klasowy napastnik na pełen etat, ale czy akurat tego lata? Milan ma wciąż wiele pozycji w kolejce do wzmocnienia. Pomoc, prawe skrzydło, być może środek obrony, zwiększenie głębi składu na bokach. Ciężko, żeby udało się to wszystko ogarnąć w jednym okienku i bez petrodolarowego właściciela. A jeśli miałyby to być wzmocnienia półśrodkami, to chyba lepiej przeczekać i przebiedować z obecnymi zawodnikami
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI