Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Pięć meczów do końca sezonu. Scudetto marzeniem Milanu

20 kwietnia 2022, 08:40, cinassek Aktualności
Pięć meczów do końca sezonu. Scudetto marzeniem Milanu

Po pucharowej porażce z Interem jest już jasne, że licznik meczów Milanu w sezonie 2021/2022 zamknie się na 48 - 38 w Serie A, 6 w Lidze Mistrzów i 4 w Pucharze Włoch. Rossonerim pozostaje do rozegrania jeszcze pięć spotkań, w których absolutnie podstawowym zadaniem będzie przypieczętowanie awansu do Champions League, a marzeniem odzyskanie scudetto po jedenastu latach przerwy.

Terminarz Milanu do końca sezonu:

34. kolejka: Lazio - Milan, niedziela, 24 kwietnia, godz. 20:45 (Empoli - Napoli, Inter - Roma. W środę, 27 kwietnia zaległy mecz Bologna - Inter)

35. kolejka: Milan - Fiorentina, 30 kwietnia - 1 maja (Napoli - Sassuolo, Udinese - Inter)

36. kolejka: Hellas - Milan, 7-8 maja (Torino - Napoli, Inter - Empoli)

37. kolejka: Milan - Atalanta, 14-15 maja (Napoli - Genoa, Cagliari - Inter)

38. kolejka: Sassuolo - Milan, 21-22 maja (Spezia - Napoli, Inter - Sampdoria)


R E K L A M A





67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dejnio
dejnio
20 kwietnia 2022, 22:48
Scudetto praktycznie niemożliwe, ale...
0
milanista1988
milanista1988
20 kwietnia 2022, 19:03
Terminarz mamy bardzo trudny. Do szczęścia brakuje jednego zwycięstwa - wtedy mamy pewną LM. Dla mnie wystarczy. Wszystko powyżej będzie miłą niespodzianką.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
20 kwietnia 2022, 17:17
Ja jestem pozytywnie nastawiony. Przede wszystkim, większość naszych pozostałych rywali gra w piłkę, a to Milan lubi. My nie potrafimy grać z tzw. murarzami. Dalej, z takimi przeciwnikami dobrze wygląda Brahim Diaz. On, gdy ma trochę miejsca potrafi być groźny, co pokazał wczoraj. Myślę, że już do naszej ekipy dotarło, że Scudetto jest ostatnią szansą, by ten już świetny sezon zakończyć z przytupem;)
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 17:18
0
Rafał0209
Rafał0209
20 kwietnia 2022, 17:15
Ja już się cieszę top 4 na wyciągnięcie ręki i kolejny sezon z LM, co do mistrzostwa jak zarząd zostanie, trener również przyjdzie właściciel z kasą a przy tym głową na karku, to myśle że za rok nikt nam nie podskoczy.
0
MilanHomer
MilanHomer
20 kwietnia 2022, 15:39
Inter jak pociśnie Romę, to ma autostradę do nieba.
My natomiast mamy 3 ekipy bijące się o puchary + 2 niewygodne.

Jak z tego wycisną scudetto, to będzie jeden z największych sukcesów Milanu, patrząc na jakość składu i problemy w szatni.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
20 kwietnia 2022, 16:55
Jakież to mamy problemy w szatni?
0
MilanHomer
MilanHomer
20 kwietnia 2022, 20:45
Może nadużycie, może nie.
Chodzi o możliwe niedomówienia u zawodników, którzy nie podpisali kontraktów.
Na pewno nie tworzy to dobrej atmosfery, ale być może w Milanie inni mają na to wylane i jest git.
0
Hitsune
Hitsune
20 kwietnia 2022, 14:01
Trochę dziwnie to zabrzmi, ale jeśli nie wygramy to mam nadzieje że Inter wyprzedzi nas o przynajmniej 4 punkty, nie zapomnę nigdy tego meczu ze Spezią jeśli wyprzedzą nas o 3 albo mniej.
0
Dohtor
Dohtor
20 kwietnia 2022, 13:18
Mam wrażenie że tego nie ogarniemy :
0
ziomekk7
20 kwietnia 2022, 12:56
Jak zrobimy w tych meczach 9-10 pkt to będzie dobrze. Niestety ale od kilku kolejek gramy bez prawego skrzydła, w sumie bez trequartisty też.Ostatnio Tonali też fatalnie. Niektórzy mówią że trudy sezonu, ale to tylko i wyłącznie wina klubu, bo nie ma zmienników. Chociaż i tak uważam, że u nas przygotowanie fizyczne też kuleje, bez jaj żeby leao już w 60 minucie prawie rękawami oddychał... Ławkę mamy fatalną. Cud, że my "bijemy się" o mistrza grając bez ławki. Kilku zawodników należy się pozbyć i zrobić fajne transfery i może coś się uda z tego skleić. Wczorajszy mecz derbowy w Pucharze pokazuje, że jak obrona ma słabszy dzień to już upadamy... Nie wiem jak wy, ale Giroud jest fatalny. Strzelił kilka ważnych bramek to fakt ale gość jest bezproduktywny totalnie. Wyprzedzają go jak chcą. Taki napastnik powinien potrafić grać tyłem do bramki, zastawić, dać się sfaulować, zrobić przewagę zagrywając do boku, czy coś. Nie ma nic z jego strony. Totalnie zero... Więc nie dość, że nie mamy prawego boku, treqa to jeszcze napastnika i to świetnie wychodzi w ostatnich meczach :/
0
Rogo1989
Rogo1989
20 kwietnia 2022, 13:08
Pozbyć się należy co najmniej 4,5 zawodników. Saelemaekers, Rebić, Gabbia, nie wykupić Messiasa. Bakayoko i Diaz mają jeszcze rok wypożyczenia wiec jako zmiennicy mogą zostać ale gdyby było możliwość to też oddać bez żalu. Już wygląda to jak rewolucja ale z żadnego nie ma pożytku.
0
Rogo1989
Rogo1989
20 kwietnia 2022, 12:26
Nie tak dawno była ankieta co uda się wygrać w tym sezonie. Dużo ludzi było optymistami. Ja głosowałem za opcją, ze nie wygramy nic. Tak też będzie a przyczyniło się do tego letnie i zimowe okienko i brak konkretnych wzmocnień. Gramy bez prawego skrzydła i bez trequartisty. Chwała Piolemu, ze udało mu się coś z tego zbudować bo bez rozgrywającego można zagrać kilka spotkań ale nie 33.
2
staarek
staarek
20 kwietnia 2022, 12:42
100% racji, wiekszosc sezonu bylo ponad mozliwosci. Moim zdaniem na koniec bedzie 3-cie miejsce.
1
Rogo1989
Rogo1989
20 kwietnia 2022, 13:01
staarek

Zaraz ktoś się odezwie, że co ze mnie za kibic bo nie wierzę. Wiara jedno a logika drugie, dwie zupełnie inne opcje. Wczoraj było widać jak na dłoni, że brakuje wykończenia. Były sytuacje ale nie ma kto kończyć. W interze zagrały indywidualności i to pokazuje, dlaczego trzeba za wszelką cenę zatrzymywać kluczowych graczy.
2
kamilus
kamilus
20 kwietnia 2022, 13:14
@Rogo1989
Nic nie poradzisz na to, że kibice (wszystkich klubów) zazwyczaj "żyją chwilą" i gdy przychodzą dobre wyniki, to się "podpalają" i oczekują czegoś więcej niż to, czego oczekuje zarząd danego klubu czy też na co wskazuje kadra zespołu. Dlatego najlepiej nie oczekiwać niczego i brać to, co jest. :)
2
kaquito
kaquito
20 kwietnia 2022, 12:04
Znając nasza drużynę to najciężej o punkty będzie z Hellasem i Sassuolo. O resztę spotkań jestem dziwnie spokojny ;)
0
Paolo03
Paolo03
20 kwietnia 2022, 11:25
Mamy najtrudniejszy terminarz patrząc na te trzy ekipy. My jednak lubimy grac spotkania z zespołami wyżej notowanymi wiec trzeba być spokojnym, możemy to ugrac.
0
Marcos Salinas
20 kwietnia 2022, 12:04
To nie są zespoły wyżej notowane lecz niewygodna dla zespołu grającego tak jak Milan klasa średnia. Praktycznie z każdym oprócz niefunkcjonującej Atalanty gra ofensywna Milanu z ostatniego miesiąca oznacza zagrożenie utratą punktów.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 12:04
1
staarek
staarek
20 kwietnia 2022, 12:43
Dokladnie, tak jak np. wczoraj z Interem.
0
pwentrys
pwentrys
20 kwietnia 2022, 11:02
Udinese zgarnie punkty z merdami.
3
Tanger
Tanger
20 kwietnia 2022, 10:54
Milan musi jak najszybciej zapewnić sobie LM na przyszły sezon i jak najszybciej zacząć strzelać. Większość problemów tutaj bierze się z niemocy w ofensywie. Miło byłoby zdobyć Scudetto, ale będzie cholernie ciężko.
0
Pinokio
Pinokio
20 kwietnia 2022, 10:49
Z całym szacunkiem do Giroud, ale notoryczne stawianie na niego mija się z celem. Gdy graliśmy Rebiciem, byliśmy O WIELE, powtarzam O WIELE bardziej nieprzewidywalni.
6
Janik14
Janik14
20 kwietnia 2022, 10:55
W punkt.
0
Diavo
Diavo
20 kwietnia 2022, 11:01
Pinokio ,a śledzisz Ty w ogóle Milan w tym sezonie? Jak można stawiać na Rebicia, skoro ten łamie się na treningach albo na rozgrzewce? Nieprzewidywalne z Ante jest to czy zejdzie w 20 minucie, czy złapie dwie żółte kartki 15 min po wejściu na boisku.. Jego świetlność minęła..
4
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2022, 11:04
Zgadza się. Najlepsze wyniki robiliśmy z Rebiciem na 9. Tyle, że Rebić przez większość czasu nie nadaje się do gry więc jak na niego grać?
4
Pavlović31
Pavlović31
20 kwietnia 2022, 11:35
Giroud faktycznie tylko odgrywa z pierwszej, często niedokładnie. Powinien się cofnąć w stylu Ibry, rozegrać element zaskoczenia. Nie wiem, nie trenują tego?
0
Sebolinho10
Sebolinho10
20 kwietnia 2022, 12:49
@Inzaghi67

Może i trenują, ale najwidoczniej Giroud zwyczajnie się do tego nie nadaje. On jak dobrze odegra to już jest sukces...a co dopiero piłkę rozgrywać.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
20 kwietnia 2022, 10:43
Bardzo ciężki grafik.
Inter niestety ma lajcik poza Romą.
Będzie bardzo ciężko wygrać mistrza, ale trzeba wierzyć.
Po letnich wzmocnieniach można myśleć o przyszłym sezonie z optymizmem i większymi szansami
0
roby45
roby45
20 kwietnia 2022, 10:37
Bez podniety....mieliśmy wszystko jak na tacy,nie ogarnęliśmy że slabouszami tracąc punkty wiec widocznie nie zasługujemy na mistrza.....2 wyjścia...albo porażka nas zdołowała albo zeszło już ciśnienie i zaczniemy grać beż spiny luźniej co powinno być dobrym prognostykiem
0
jachud3
jachud3
20 kwietnia 2022, 10:36
Ostatniego mistrza zrobiliśmy z bilansem 24-10-4, 82pkt. Teraz wątpię, żeby tyle wystarczyło... "Cieszy" to, że przegraliśmy jak dotąd tylko 3 mecze i to dość frajersko, przy wzmocnieniu kadry w formacji ofensywnej myślę że za rok też będziemy się poważnie liczyć w walce o mistrzostwo do samego końca.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2022, 11:01
Przegraliśmy dotąd 4 mecze (Fiorentina, Sassuolo, Spezia, Napoli). I poza pierwszym z nich gdzie faktycznie rywal był lepszy pozostałe skopaliśmy na własne życzenie. Patrząc na suche liczby sezon jest rewelacyjny. Żal się robi jedynie gdy przeanalizujemy z kim te remisy i porażki oraz w jakich okolicznościach.
3
jachud3
jachud3
20 kwietnia 2022, 11:43
Faktycznie 4, umknęło mi Napoli. Co nie zmienia faktu że i tak to nie jest zły wynik...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2022, 11:50
Oczywiście że nie jest zły. Nawet jak przegramy kolejne dwa czy trzy to nadal będzie dobry sezon. Wydaje mi się że oczekiwania nazbyt rozbudziliśmy.
1
daro12555
daro12555
20 kwietnia 2022, 10:35
U nas nie ma po prostu kto strzelać nie mamy żadnego super strzelca ,a piłkarzy co mogą strzelić 10 bramek w sezonie jest praktycznie dwóch Leao,Giround .Trzeba mieć takich 5-6 jak się nie ma super strzelca ,pomocnicy nie strzelają rezerwowi też nie prawo skrzydłowy i trequista też nie strzelają .Jokera na ławce też nie mamy .
1
TR3V0R
TR3V0R
20 kwietnia 2022, 10:20
Nie ma się co oszukiwać, inter ma prościutką autostradę do Scudetto. Porównując nasze terminarze i przede wszystkim naszą formę, będzie dobrze jak chociaż 9 pkt zdobędziemy. Dobrze że drugi sezon z rzędu zagościmy w LM, ale trochę niesmak pozostaje po tym, że na dobrą sprawę sami sobie to Scudetto odebraliśmy, poprzez tak wyśmienite mecze jak ten z Torino, Bolognią, Udine czy Salernitaną
5
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2022, 10:06
Ciężki terminarz, w obecnej formie ciężko być optymistą co do scudetto. Na szczęście LM już w zasadzie mamy więc można podejść do końcówki sezonu bez wielkiej presji. A jak nie ma presji to czasem dzieją się cuda. Trzeba wierzyć bo co nam pozostaje?
3
Miaacz
Miaacz
20 kwietnia 2022, 10:01
Celem jest co rok grać w LM, i tak jest lepiej niż rok temu bo do końca możemy walczyc o mistrza a rok temu do końca nie byliśmy pewni LM. Patrząc na kadrę jaka mamy to i tak wyniki ponad stan Padre robi. Szkoda ze nie wygramy ligi ale narazie najważniejsze jest żeby co rok grać w LM. Może w następnym sezonie się uda wygrac jak się wzmocnimy w lato
3
BartekWydziu
BartekWydziu
20 kwietnia 2022, 09:57
Przy obecnej formie raczej możemy tylko pomarzyć.
Mamy wymagających rywali, Inter w gazie mając dodatkowo wszystko w swoich rękach.
Niestety, wygląda na to, że mistrzostwo znowu trafi do węży.
0
Corsa
Corsa
20 kwietnia 2022, 09:39
Wymagający rywale, zbyt krótka ławka. Ciężko będzie.

W ataku jesteśmy bezzębni. Naiwnym jest polegać na Giroud kiedy kompletnie nie ma komu go obsłużyć.

Z takimi dziurami w składzie trzeba cieszyć się z tego co mamy.
7
sebastek888
sebastek888
20 kwietnia 2022, 10:29
Zawsze możemy też liczyć na strzały z dystansu, jak ten wspaniały Bennacera.
A nie, czekaj. I tak anulują nam bramkę...
3
marcinomilano
marcinomilano
20 kwietnia 2022, 09:37
Pytanie jak zareagują zawodnicy na wczorajsza porażkę, bo trudno uwierzyć że nie siądzie im ona na psychice. Jesteśmy tez w gorszej sytuacji w następnej kolejce, bo gramy mecz dzień po Interze i będziemy grać z ciężarem wyniku ich meczu z Romą.

To że Inter jeszcze straci tez oczywiście nie jest wykluczone, dawno nie grali we Włoszech z drużyna która tak się przed nimi otworzyła jak my i 3 razy nas skarcili.
1
krasy
krasy
20 kwietnia 2022, 09:33
Marzyć wolno każdemu ale realnie nie ma szans na mistrzostwo. I tym którzy jeszcze się łudzą proponuje zejść na ziemie . Nie mamy kadry na scudetto i tyle. Jeżeli ewentualni nowi właściciele będą chcieli wydać trochę grosza to przy 3- 4 wzmocnieniach może w przyszłym sezonie będzie to bardziej realne.
2
marcinomilano
marcinomilano
20 kwietnia 2022, 09:39
Powtarzam to przez cały sezon, jeśli w tym sezonie Inter nie wygra Scudetto to będzie to frajerstwo, przegrają tylko i wyłącznie ze sobą. Nie ma we Włoszech teraz drużyny na ich poziomie.
4
dawko69s
dawko69s
20 kwietnia 2022, 12:34
Po 33 kolejkach jesteśmy liderem tabeli...... rzeczywiście ku*** nie mamy żadnych szans na mistrzostwo.
2
krasy
krasy
20 kwietnia 2022, 14:45
dawko przecież napisałem każdemu wolno marzyć. Wszyscy marzymy ale realnie jak skończymy na 3 miejscu to będzie sukces, a to że chwilowo jesteśmy liderem nic nie znaczy liczy się jak kończysz.
0
Marcos Salinas
20 kwietnia 2022, 09:32
Wiara umiera ostatnia. Niestety rozum mówi, że z tak jałową grą z przodu, gdzie obecnie liczą się jedynie pojedyncze przebłyski skrzydeł połamiemy sobie zęby na Fiorentine i Veronie.
2
Janik14
Janik14
20 kwietnia 2022, 09:30
Nie gramy tak zle jedynie (aż) wykończenie leży . Inter wcale nie ma takiego łatwego terminarza, prawda My tez nie. Glowa do góry panowie i jedziemy!
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2022, 09:29
Optymistyczny mamy terminarz...
0
Rossoneri777
Rossoneri777
20 kwietnia 2022, 09:27
Inter wcale nie jest taki mocny. Po prostu my jesteśmy średni. Wcale się nie zdziwię jak stracą jeszcze kilka punktów. Jednak my w takiej formie strzeleckiej albo jej braku, raczej nie mamy co marzyć o mistrzostwie. Ja czekam na lato bo na takim low coast zarządzaniu to my za daleko nie zajedziemy. To jakim trenerem jest Stefano pokazuje ze z takimi rzemieślnikami typu alexis Brahim czy Krunic walczy o mistrza do ostatnich kolejek
2
Zimer9009
Zimer9009
20 kwietnia 2022, 09:21
Aktualna forma, terminarz, zaległy mecz Interu, sędziowie.

Wiadomo, że nadzieja umiera ostatnia, ale niestety nic nie wskazuje na optymistyczne zakończenie sezonu. Chociaż czy takim już nie powinien być awans do LM ?
7
Diavo
Diavo
20 kwietnia 2022, 09:25
Zgadzam się, pewne TOP 4 to był cel na ten sezon, w ubiegłym wywalczyliśmy LM w ostatniej kolejce, w tym sezonie pokazaliśmy, że to nie był przypadek. Odpowiednie wzmocnienia na przyszły sezon i możemy myśleć o scudetto.
2
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
20 kwietnia 2022, 09:01
Orientuje się ktoś kiedy zostaną potwierdzone terminy na ostatnie mecze tego sezonu?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2022, 09:00
W teorii tylko Roma może urwać punkty interowi, wrócił brzozovic i zaczęli coś grać. My mamy już same trudne mecze. Będzie ciężko i pozostaje wierzyć. Brakuje nam tych punktów zabranych przez sedziow(spezia, Napoli), które dano interowi (torino, juventus) ehhh sprawiedliwości musi stać się zadość
4
Von Strauss
20 kwietnia 2022, 09:29
Bologna się może zamurować i Inter będzie miał 1 punkt.
1
Von Strauss
Von Strauss
20 kwietnia 2022, 09:47
"przez sedziow(spezia, Napoli)"

przecież Bastoni tam był faulowany przy golu na 2:1 i tak var by to cofnął...
2
dykt4tor
dykt4tor
20 kwietnia 2022, 09:53
@lubiekoty

Dlatego cały komitet sędziowski czy jak im tam przepraszał milan, a sędzia który sędziował teraz się kisi w serie b czy c
1
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2022, 10:22
Nie zwracajcie uwagi na takich trolli tak im się nudzi ze zawsze po jakieś kontrowersji na ich korzyść przychodzą bronić i chwalić tej decyzji
1
IpponInter
IpponInter
20 kwietnia 2022, 12:35
Ten sam komitet uznał spalonego z Napoli. Błędem sędziego było przerwanie gryi za to był ukarany. Jakby uznał bramkę to by była mniejsza ale nadal kontrowersja tyle że w drugą stronę.
0
jarek2572
jarek2572
20 kwietnia 2022, 08:58
Z taką grą co ostatnio prezentujemy, to po meczu z Lazio stracimy już lidera, którego raczej nie odzyskamy. Trzeba się cofnąć w czasie do początku sezonu i przypomnieć sobie co oczekiwaliśmy od drużyny w tym sezonie i cieszyć się z tego co jest. Musiałby wydarzyć się cud... Kto wie, dopóki piłka w grze...
1
Diavo
Diavo
20 kwietnia 2022, 08:57
34. kolejka:
Lazio - Milan X - 1 pkt
Empoli - Napoli 2 - 3 pkt
Inter - Roma X - 1 pkt
Bologna - Inter 2 - 3 pkt

35. kolejka:
Milan - Fiorentina 1 - 3pkt
Napoli - Sassuolo X - 1pkt
Udinese - Inter 2 - 3pkt

36. kolejka:
Hellas - Milan, 2 - 3pkt
Torino - Napoli 2 - 3pkt
Inter - Empoli 1 - 3pkt

37. kolejka:
Milan - Atalanta X - 1 pkt
Napoli - Genoa1 1 - 3 pkt
Cagliari - Inter 2 - 3 pkt

38. kolejka:
Sassuolo - Milan 1 - 0 pkt
Spezia - Napoli 2 - 3 pkt
Inter - Sampdoria X - 1 pkt

Inter 69 + 14 = 83 pkt
Napoli 67 + 13 = 80 pkt
Milan 71 + 8 = 79 pkt
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 09:01
0
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2022, 09:01
Prawdopodobnie połowa tu się nie sprawdzi XD zawsze tak jest
3
Diavo
Diavo
20 kwietnia 2022, 09:18
@Adi.Milan
Hehe pewnie tak, jestem optymistą, ale chciałem tutaj pokazać, że potknięcie Interu i tak daje im przewagę nad Milanem, my musimy wszystko wygrać, ale w obecnej formie -a ta jest tragiczna, nie ma szans na powtórkę z przed roku..
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2022, 09:19
0
mmielczar123
mmielczar123
20 kwietnia 2022, 09:22
Nie wierzę, że ze słabiutką Atalantą nie wygramy
1
dykt4tor
dykt4tor
20 kwietnia 2022, 09:51
"Jestem optymista" po czym przedstawia najczarniejszy scenariusz.
1
Diavo
Diavo
20 kwietnia 2022, 09:58
@dykt4tor
Zgadza się, ale jestem również realistą :D
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
20 kwietnia 2022, 08:53
bardzo kibicuje Romie ,która ostatnio gra dobrze
1
patoo_07
20 kwietnia 2022, 08:44
Jeśli Inter ma to wygrać, to po 36 kolejce wszystko będzie wiadomo. Jeśli my mamy wygrać, to walka będzie do samego końca.
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI