Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sky: Milan i letnie mercato. Botman, Bremer, Sanches i De Ketelaere

2 czerwca 2022, 20:37, Redakcja Aktualności
Sky: Milan i letnie mercato. Botman, Bremer, Sanches i De Ketelaere

Luca Marchetti, dziennikarz Sky Sport 24 podsumował ostatnie ruchy dot. letniego mercato Milanu. Według informacji redaktora, Sven Botman z francuskiego LOSC Lille pozostaje konkretnym celem transferowym Milanu, ale ostatnie kontakty na linii zawodnik - zarząd klubu są mniej zaawansowane niż w poprzednich miesiącach. Istnieje jednak opcja alternatywna w postaci Gleisona Bremera z Torino. Brazylijski obrońca ma co prawda kontrakt ważny ze swoim klubem do 30 czerwca 2024 roku, jednakże władze Torino są w stanie przy ofercie wynoszącej 20 - 25 mln euro zaakceptować warunki. Inter również wyraża zainteresowanie 25-latkiem, jednakże ze względu na problemy finansowe, nie może sfinalizować transakcji.

Wraz z odejściem Francka Kessiego, Rossoneri zmuszeni są również szukać wzmocnień w linii pomocy. Renato Sanches z Lille jest konkretnym celem władz Milanu. Jeżeli chodzi o trequartistę, Milan chciałby wykupić Juniora Messiasa z Crotone, ale tylko pod warunkiem negocjacji warunków finansowych. Planowane jest również wykupienie Alessandro Florenziego z Romy.

Wreszcie linia ataku. Tutaj pojawiają się dwa nazwiska: Domenico Berardi z Sassuolo i Charles De Ketelaere z Club Brugge. Belg doskonale wpisuje się profil zawodnika, którego szuka kierownictwo Milanu, ale spodziewane koszty transakcji nie są niskie (nie mniej niż 20 mln euro)


R E K L A M A





149 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
4 czerwca 2022, 15:58
Krzesło wszystkie wypalą ,to mega super.
0
dżunio91
dżunio91
3 czerwca 2022, 14:33
Porządne wzmocnienia :)
1
adamos
adamos
3 czerwca 2022, 10:45
ze strony transfery.info: "Według Pedro Almeidy Federicio Bernardeschi prowadzi zaawansowane rozmowy z Milanem, a jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, zostanie pierwszym transferem w erze nowego większościowego właściciela klubu."
0
Rafał0209
Rafał0209
3 czerwca 2022, 10:49
jako rezerwowy może być.
1
Paolo03
Paolo03
3 czerwca 2022, 10:50
Wole Messiasa na ławce
6
hyrus13
3 czerwca 2022, 10:52
Czuje, że gadka o Berardim, Zaniolo i De Ketelaere skończy się transferem Bernardeschiego ;) Biorąc pod uwagę co było przez lata, to i tak będzie skok jakościowy.
0
Tanger
Tanger
3 czerwca 2022, 10:56
Już z 10x tutaj w komentarzach widziałem tego newsa :P Nie brałbym tego zbyt poważnie, bo żadne, włoskie źródło nic nie podaje o Bernardeschim, a tym bardziej takie źródło związane z Milanem, jak Vitiello czy Longo.
0
Pepik
Pepik
3 czerwca 2022, 10:59
jako rezerwowy - na plus
0
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 11:06
Junior jest bardziej pracowity, Berna zawalił sobie karierę tym, że nie przykładał się do końca do treningów. Messias sam sobie wszystko wypracował i dlatego byłby dobrym rezerwowym, bo by się poddał. Berna to ciepła klucha.
3
Jaca23
Jaca23
3 czerwca 2022, 13:00
Berna będzie chciał sporej pensji, powiedziałbym, że jednej z większej w klubie, do tego premia za podpis. Zupełnie nieudany pomysł, bo nikt trzeźwy nie rozpatruje go w kontekście pierwszego PS'a. Zdecydowanie wolę w tym wypadku opcje low cost w postaci Messiasa.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 czerwca 2022, 13:50
Ło matko, jeszcze jego tu nie było.
0
Rafalzki
Rafalzki
3 czerwca 2022, 10:29
Tak sobie pomyślałem (w zasadzie pomarzyłem tylko), Cavani jest bez kontraktu. Tak wiem, 35 lat ale gość raczej nie miewa kontuzji, nie sieje fermentu, strzela dosyć dużo goli, pewnie zgodzi się na przyzwoity (w sensie niski) kontrakt.. Kurde nie mam nic przeciwko Zlatanowi ale kontrakty pomostowe, powroty w 2023 do treningów... Chłop chyba jednak zabiera już miejsce dla kogoś kto by mógł grać...
3
ba_acm
ba_acm
3 czerwca 2022, 09:55
Dla mnie:

Mirante -> nieważne
Ballo-Toure -> nikt
Romagnoli -> Botman
Kessie -> Renato Sanches
Bakayoko -> Pobega
Maldini -> Noa Lang
Saelemaekers -> De Ketelaere
Castillejo -> Berardi
............ -> Adli
Lazetic -> Origi

Gdyby się takie mercato udało to szacun.
Oprócz Kessiego z tej listy to każdy z pola wg. mnie dużo poniżej oczekiwań w minionym sezonie, więc czas na wrzucenie lekkiej świeżości.
Wykupić Florenziego i Messiasa na ławkę oraz musowe podwyżki dla Leao i Kalulu bo zaraz ich tu nie będzie a tego nie chcemy.
3
MilanHomer
MilanHomer
3 czerwca 2022, 10:41
Lazetić tu po co? :)
Chłop jest graczem primavery.
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
3 czerwca 2022, 11:52
Pan kropek najlepszy xd masz za to plusa
0
biedrus
biedrus
3 czerwca 2022, 08:21
Czemu Botman nie jest powoływany do reprezentacji?
2
tommyb1
tommyb1
3 czerwca 2022, 08:38
Widocznie są lepsi wg selekcjonera
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
3 czerwca 2022, 08:40
U-21
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
3 czerwca 2022, 08:46
A czemu Tomori i Theo dotąd też nie byli? To są pytania na które powinni odpowiadać selekcjonerzy.

6
biedrus
biedrus
3 czerwca 2022, 09:00
Tak pytam, bo może nie jest aż tak "dobry" żeby płacić za niego takie pieniądze. Może Bremer to lepsze rozwiązanie, chociażby dlatego, że zna ligę i jest tańszy
4
biedrus
biedrus
3 czerwca 2022, 09:05
Znowu ten argument..
Z tego co widzę Bremer też nie jest w kadrze. Kosztuje trochę mniej i też nie zabijają się o niego największe kluby świata. Inter ma autostradę po podpis i z niej nie korzysta póki co.

Skoro ktoś w Milanie o nim myśli, to znaczy ze jest warty pomyślenia. Proste. Być może i tak nie przyjdzie do nas.
Leao nie był w swojej kadrze też wcześniej. Nie był Theo. Nie był Tomori. Wielu świetnych graczy nie dostawało powołań.
Ten tok rozumowania naprawdę prowadzi na manowce i często prowadzi też do absurdów.
Edytowano dnia: 3 czerwca 2022, 09:06
7
biedrus
biedrus
3 czerwca 2022, 09:14
Tomori najpierw był wypożyczony - sprawdził się to poszedł przelew. Theo był tańszy niż Botman i był przewidziany do pierwszego składu.
Wydać 30 mln na Botmana, mając "pod ręką" Bremera za połowę ceny i wiedząc, że na innych pozycjach są braki wydaje mi się nie do końca racjonalne. Ale to nie mój cyrk i nie moje małpy, wierzę, że Paolo wiele lepiej i zrobi dobrze.
1
biedrus
biedrus
3 czerwca 2022, 09:16
Być może nie będziesz musiał zamartwiać, bo nie przyjdzie.
Edytowano dnia: 3 czerwca 2022, 09:16
0
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 09:39
Botman jest młodszy, a zna wygrywanie i Ligę Mistrzów.
Theo przychodził do Milanu za ok 22M, wiec nie jest to duża różnica, trudno to porównać, ale na ten moment Botman jest pewniejszym ruchem niż Theo wtedy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 09:51
W ogóle pytanie, czy 20 mln wtedy, a 30 mln to nie to samo biorąc pod uwagę inflację, wzrtost kosztów, przychodów itd :) Ale to już się aż tak dobrze nie znam :D
1
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 10:06
Zależy, bo niektórzy uważają, ze pandemia lekko przyhamowała te ceny, ale moim zdaniem już wszystko wróciło do normy.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 10:11
Wtedy 20 mln było dla nas większym obciążeniem niż teraz 30 mln. To pewne.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 10:11
A to na bank.
0
Fifi22100
Fifi22100
3 czerwca 2022, 15:28
@biedrus, jaka polowe ceny? 25, 30 milionów to raczej trochę mniejsza różnica niż połowa. Ponadto Botman łapie się na zniżkę podatkową, grał w lidze mistrzów i bloku z 4 obrońcami. Bremer za to w lidze pokazał się jako absolutny kozak,ale gra tylko w Torino i dodatkowo w 3 obrońców. Dodatkowo jest mega podobny do Fika i Kalulu,może to tez decyduje. Ale kto by nie przyszedł z tej dwójki będę zadowlony. I tak jak napisałeś , Paolo wie najlepiej
1
matten
matten
3 czerwca 2022, 07:12
Berardi byłby fajnym wzmocnieniem na ligę włoską, pytanie czy to odpowiedni poziom na LM? Renato Sanches powinien spełnić oczekiwania, o ile będzie zdrowy, a w Milanie różnie z tym bywa...
1
Michał92
Michał92
3 czerwca 2022, 09:21
Strasznie liczę na transfer Renato, oby był tylko zdrowy ,:D
0
hyrus13
3 czerwca 2022, 10:47
Dlaczego miałby sobie nie poradzić? W reprezentacji gra fajnie to i LM da radę.
2
Adam1983
Adam1983
3 czerwca 2022, 07:11
A co z Origim czy to już tr aż transfer zaklepany ?
0
adamos
adamos
3 czerwca 2022, 08:14
wszystkie media są zgodne, Milan z Origim dogadani, tylko ze względu na uraz mięśnia przejdzie testy medyczne za jakiś +/- tydzień.
0
Michał92
Michał92
3 czerwca 2022, 06:17
Longo podaje na tłiterku, że Sanches coraz bliżej ;).
4
grayman88
grayman88
3 czerwca 2022, 06:01
Belotti jeszcze.
6
jarek_2389
jarek_2389
3 czerwca 2022, 06:26
Ryzyko nie duże bo za darmo, może by dał radę sporo nastrzelać. Fajnie by było jakby przyszedł
1
luba17
luba17
3 czerwca 2022, 09:12
Za stary, a skoro Inter ma problemy z hajsem to Scamancce im podwinąć
0
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 09:40
A co wracamy do 2014 i kupowania ligowych średniaków ? XD
1
Vol'jin
Vol'jin
3 czerwca 2022, 11:19
Ryzyko nie duże bo za darmo,

za to pensja na poziomie i jak nie odpali to bujanko jak z Matrim czy z Caldarą dopłacając do pensji :)
0
Pinokio
Pinokio
3 czerwca 2022, 00:27
Won z tym Messiasem.

Mistrz Włoch, aspirujący o większe cele, ma zostawić w składzie takiego amatora?
Edytowano dnia: 3 czerwca 2022, 00:28
3
Zuber
Zuber
3 czerwca 2022, 05:33
I tak ma lepsze statystki niż twój ulubieniec. xD
1
Tutkovic
Tutkovic
3 czerwca 2022, 07:20
Patrząc na nick to jego ulubieńcem jest Mati M xD
12
Master of AC Milan
Master of AC Milan
3 czerwca 2022, 07:41
Mistrz Włoch powinien mieć długą ławke, a na niej też musi być taki Messias który jest uniwersalny. To on był też ważny, asysta z Atalantą też była ważna. Ja bym zbił cene i go wykupił bo może się przydać.
2
milanista123456
milanista123456
3 czerwca 2022, 00:21
Nie możemy sprzedać Rebicia, potrzebujemy Chorwata w składzie żeby wygrać LM
9
cbvirus
cbvirus
3 czerwca 2022, 00:18
Jeżeli chodzi o trequartiste, Milan chciałby wykupić Juniora Messiasa facepalm
Edytowano dnia: 3 czerwca 2022, 00:19
2
Tanger
Tanger
2 czerwca 2022, 23:49
MilanNews podaje, że Roma oczekuje za Zaniolo 40 mln euro. Profil zawodnika podoba się Maldiniemu i Piolemu. Byłby rozpatrywany zarówno jako OP jak i PS.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 czerwca 2022, 23:53
Messias też miał być rozpatrywany jako PS i OP a w końcu na OP grał Krunić
Moim zdaniem lepiej się skupić na zawodniku który po pierwsze ma równo pod kopułą (Zaniolo odpada na tym kryterium) a po drugie byłby poważnym wzmocnieniem na jedną pozycję zamiast przeciętnym na dwie (a tak odbieram Zaniolo)

Ale Maldiniemu ufam więc jak zdecyduje tak będzie dobrze
8
Tanger
Tanger
3 czerwca 2022, 00:02
Ja mam teraz wrażenie, że Maldini rozważa dwóch zawodników o podobnym profilu - Zaniolo i De Ketelaere. Obaj młodzi, obaj utalentowani, lewonożni, grający na podobnych pozycjach. Na ten moment wydaje się, że zainteresowanie Włochem jest konkretniejsze, ale niewykluczone, że ostatecznym argumentem za jednym bądź drugim okaże się cena.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
3 czerwca 2022, 00:03
Jeśli Pioli i Maldini jest za, to siedzimy cicho.

Oni już udowodnili, że umieją robić robotę.

Dzięki nim mamy mistrzostwo.
8
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 09:43
De Ketealere to inny profil trochę. Bardziej nadaje się do gry kombinacyjnej. Druga sprawa to charakter, Zaniolo jest ogromnym boiskowym egoistą, a na prawe skrzydło/trequartiste potężna nam team playera
0
Deus
Deus
3 czerwca 2022, 10:49
trudna decyzja między nimi dwoma. Przy CDK wchodzą w grę ogromne pieniądze jak na zawodnika z ligi belgijskiej - nikt wcześniej tyle za żadnego gracza z Belgii nie dał (!)
Z drugiej strony Nicolo, talent większy - tu nie ma wątpliwości, ale pozaboiskowo dzban i zerwał więzadła - swoją drogą krzyżowe o młodych włoskich talentów to jakaś plaga.
0
hyrus13
3 czerwca 2022, 10:50
Alessio

Gdyby Zaniolo nie pasował do drużyny to nikt by go nie brał pod uwagę. Skoro Milan o niego dopytuje to znaczy, że szuka właśnie takiego zawodnika.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
3 czerwca 2022, 10:58
Moim zdaniem Zaniolo, to temat wypuszczony przez klub i agentów, żeby Milan pokazał moc a i żeby o samym Włochu było głośno. Ze strony sportowej i finansowej to wielka głupota, a jak spojrzymy na jego charakter i brak stabilności psychicznej, to już w ogóle.
0
Jaca23
Jaca23
2 czerwca 2022, 23:28
Dodam jeszcze, że jakby ktoś chciał zastępstwo Kessiego 1 do 1, bo na pewno nie jest nim Sanches, to jest taki zawodnik - Cheick Doucoure. Siła fizyczna połączona ze świetnym odbiorem. Moim zdaniem by idealnie do nas pasował w miejsce Kessiego.
6
Semper Fideli
Semper Fideli
3 czerwca 2022, 05:24
Też o nim wspominałem, fajny grajek
1
DL7official
DL7official
2 czerwca 2022, 23:26
Pedro Almeida na swoim oficjalnym profilu na Twitterze informował ostatnio, że #Bernardeschi prowadzi zaawansowane rozmowy z Milanem. Od Napoli ten zawodnik miał oczekiwać kontraktu na 5 lat i pensji w wysokości 3,5 mln/sezon. Od lipca będzie wolnym zawodnikiem. Ciekawe, czy jest coś na rzeczy.
0
Jaca23
Jaca23
2 czerwca 2022, 23:15
Bremer to prawdziwy kat. Jeśli ktoś oglądał Torino to wie, że on wprost niszczył napastników, a Vlahivicia tak schował do kieszeni, że ten nie wiedział co się dzieje.

Bremer/Sanches/Berardi i lecimy po drugą gwiazdkę.
11
marion6660
marion6660
2 czerwca 2022, 23:01
Jak byśmy sprzątnęli Bremera merdom to by było mistrzostwo świata.
4
KosaX
KosaX
2 czerwca 2022, 22:31
Czy tylko moim marzeniem jest Robert? Wiem,to brzmi jak niemozliwe ale juz od 2 lat pisze ze tako Robert na ostatnie 3-4 lata w wielkiej pilce w Milanie by sie sprawdzil to teraz wydaje sie to jakies takie bardziej realne.Chociaz wiem ze to sie nie stanie,lecz czym by bylo zycie bez marzen.
5
paweł_paolo
paweł_paolo
2 czerwca 2022, 22:35
Za taki kontrakt jaki byśmy mu zaproponowali to on co najwyżej przyjedzie zdjęcie z naszą kadrą pierdyknąć xd
1
tysiok
tysiok
2 czerwca 2022, 22:40
Nie tylko Twoim.
Robert to również jedyny polak, który nadaje się do Milanu.
5
mmielczar123
mmielczar123
2 czerwca 2022, 22:42
Już abstrahując od pieniędzy, Robert jest typem zawodnika, który gra 90 minut i nie schodzi z boiska. Mamy Giroud, przychodzi Origi, od stycznia może Zlatan będzie grał, a oni nie będą przecież siedzieć na ławce przez cały sezon. Jestem zdania, że powinniśmy "pomęczyć" się jeszcze rok z takimi napastnikami jakich mamy, po sezonie Oliemu i Ibrze (o ile będzie nadal grał) skończą się kontrakty i odejdą, a wtedy ściągniemy jakiegoś kozaka + Origi będzie jokerem z ławki.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 czerwca 2022, 22:47
mmielczar - z tym Zlatanem się nie zapędzajmy - nie wiem czy to realne żeby Szwed był kimś więcej niż jokerem wchodzącym na ostatnie 15 minut
Origi i Giroud do bycia zmiennikami też są przywykli

Ogólnie jestem zdania że i tak to się nie wydarzy bo nas na Lewego nie stać ale czysto hipotetycznie jakby było to martwienie się o to czy Origi będzie miał dużo minut zamiast kontraktowania 2 najlepszego napastnika na świecie obecnie to moim zdaniem błędna logika
2
paweł_paolo
paweł_paolo
2 czerwca 2022, 22:56
PanPrzemus313

przecież mmielczar się nie zapędził ze Zlatanem...napisał "może"

każdy sobie zdaje sprawę że jeśli wróci 2023 to dobrze będzie jesli zagra parę meczy po kwadransie i tyle

też mi się nie wydaje że poza Origim ktoś więcej przyjdzie chyba, że w miejsce Lazeticia jeśli pójdzie na wypo
Edytowano dnia: 2 czerwca 2022, 22:57
1
kebi89
kebi89
2 czerwca 2022, 22:56
Myślę, że Robert by w mig się dostosował do Serie A. W Milanie by zdecydowanie pasował, ale to faktycznie wydaje się nierealne.
4
tysiok
tysiok
2 czerwca 2022, 22:58
Ze Zlatana już nic nie będzie!
Szkoda mi jeszcze tego Belottiego.
0
tysiok
tysiok
3 czerwca 2022, 09:00
Marzenie spełniał tylko Berlusconi :)
0
BadMad
BadMad
3 czerwca 2022, 10:00
Barca sprzedaje część infrastruktury żeby wydolic na transfery, może my sprzedamy MilanLab - NASA podobno było zainteresowane %-)
0
RavenGDA
RavenGDA
3 czerwca 2022, 10:38
nigdy nie chciałem Polaków w Milanie, a po wysypie pikoli podczas występów Piątka się w tym utwierdziłem. Niestety. Zlatuje się wówczas masa sezonowców :-/
0
Pavlović31
Pavlović31
2 czerwca 2022, 22:27
Zaczyna się.
0
Enrico
Enrico
2 czerwca 2022, 22:22
Nooo ten Charles De Ketelaere byłby jak znalazł, wiadomo chłopak musiałby się ogarnąć w nowej lidze, ale Stefek jakby go ogarnął byłby ciekawym wzmocnieniem, do tego Berardi, Botman i od biedy mi by starczyło.
Niech dorzucą kontrakty z Leao i Benkiem i jedziemy. Nawet olałbym kontuzjogennego Sancheza (kasa, kontuzje), chyba że z wyżej wymienionymi razem, jak się Maldini uprze, a Czerwony Ptaszek posmaruje.
2
patoo_07
patoo_07
2 czerwca 2022, 22:14
Jakby się udało wziąć wszystkich to Mercato 10/10. Jednak czekam na plany B i C.
0
mmielczar123
mmielczar123
2 czerwca 2022, 22:02
Rafa prawie gol
0
chory
chory
2 czerwca 2022, 21:53
Moderacjo, walniecie może jakiś news na mecze reprezentacyjne? Z tego czego widzę mecze do 14 czerwca i nie wiadomo gdzie komentować do końca choćby poczynania takiego Leao.
8
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 22:00
POLSKA GUROM KUZWA!
4
daro12555
daro12555
2 czerwca 2022, 22:00
Podpinam się o to przydało by się .
2
Purysta
Purysta
3 czerwca 2022, 02:06
Wrzuciłem wzmiankę.
Edytowano dnia: 3 czerwca 2022, 02:06
0
Edmunds
Edmunds
2 czerwca 2022, 21:52
Kalulu tymczasem kolejna asysta górnym dośrodkowaniem,podczas gdy Calabria ostatni raz zaliczył asyste w ten sposób chyba z 3 lata temu przeciwko Cagliari do Paquety.
8
Alessio_re6
Alessio_re6
2 czerwca 2022, 21:51
Jeśli Milan chce dokonać skoku jakościowego i zagrać lepiej w CL to potrzeba przynajmniej jednego stopera, który potrafi wyjść spod pressingu, bez tego będzie spory problem, bo to podstawa. Cenie Bremera, jako jeden z trójki obrońców, ale Milan to za duże progi, bo musiałby nauczyć się bronić w czwórce. a na to nie ma czasu.
0
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 21:45
Wykup Florenziego na duży plus. Botman czy Bremer ? Bremer na pewno jest ograny w Serie A tylko czy u nas by mu szło na grę 4 obrońców bo w interze idealnie by pasował do 3. Tak wiec dla mnie obojętne kto z tej dwójki trafi. Środek pola to Sanches który mógłby nawet grać ofensywnie a w jego miejsce Bennacer. Mam nadzieje ze Messiasa nie wykupią bo już nie mogę patrzeć na te jego słabe dryblingi i zejścia do środka czym często kończą się strata piłki. Prawa to Berardi a jak nie wypali to Zaniolo. Dwójka z Brugge niech trafi do nas plus fajnie by było kupić klasowa 9. Ibra to już wiadomo ze dużo nie pogra, Dziru także ma swoje lat, Lazeticia to oddać na wypożyczenie. Origi fajny transfer za darmo ale to może być za mało na ciężki sezon. Może David z Lille jak już mamy takie dobre z nimi kontakty.
1
Vol'jin
Vol'jin
2 czerwca 2022, 22:31
David z Lille to raczej nie ten typ na 9 :) Tutaj mógłb grać na 10 ;]
0
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 23:19
Przy przyjściu De Ketelaere oczywiście ze na 9 tak jak większość sezonu w Lille zdobywając 18 goli, a nawet jakby wspomniany Belg nie przyszedł to w Milanie tylko na 9 widziany byłby.
0
Vol'jin
Vol'jin
2 czerwca 2022, 23:22
w Lille grał jako jeden z dwójki napastników, mając obok siebie bardziej "target" man'a (Burak Yilmaz głównie)

Pioli preferuje na 9 właśnie tego typu zawodnika
0
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 23:47
Ze względu na swój wiek David był zmuszony więcej się cofać i biegać co oczywiste, natomiast więcej przy golach robił Yilmaz dla Davida niż odwrotnie, przytrzymując piłki i czekając na szybkie wyjścia na dogodna pozycje Davida. W Milanie spokojnie mógłby również się cofać po piłki ale docelowa pozycja dla niego w Milanie była by 9. Dopiero by miał więcej goli z taka szybkością i technika jaka posiada w Milanie.
0
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 21:44
Offtop.

Słaby Leao dzisiaj w kadrze No ale cała Portugalia poniżej poziomu. Gavi będzie genialnym zawodnikiem, taki Vidal z przeglądem pola No i Morata w repce to inny zawodnik niż w klubie.
1
mmielczar123
mmielczar123
2 czerwca 2022, 21:47
Leao chce, próbuje, ale potyka się o własne nogi. Gość chyba musi po prostu przyzwyczaić się do gry w koszulce reprezentacji, bo ewidentnie nie wytrzymuje dzisiaj presji.
3
Enrico
Enrico
2 czerwca 2022, 22:25
No Gavi to niesamowity chłopak, jak nie zejdzie z jakości będą Hiszpanie i może Barcelona, a może kto inny miał z niego pociechę.
2
daro12555
daro12555
2 czerwca 2022, 21:33
1.Musi przyjść stoper Botman czy Bremer jak dla mnie obojętnie o każdy ma swoje atuty dla mnie po prostu kto będzie tańszy .
2.Ktoś za Kessiego idealny jest właśnie Sanches lub Sucic .
3.Prawe skrzydło idealny byłby dla mnie Antony ale cenna pewnie z 50mln .Tylko wtedy byśmy mieli jedne z najlepszych skrzydeł na świecie .Berrardi jest ryzykowny nie grał w żadnym wielkim klubie i reprezentacji też jak dla mnie nic wielkiego nie grywał. Jeszcze są nazwiska z Angli jak Raphinha czy Sarr
4.De Ketelaere-jest świetnym zawodnikiem jest zdecydowanie wart 30mln plus jakieś bonusy ,tylko od niego wolałbym Szoboloszaia ale z Belga też byłbym bardzo zadowolony. Ciekawym nazwiskiem jeszcze jeszcze jest Sucic z Salzburga.
Edytowano dnia: 2 czerwca 2022, 21:34
1
NuNoiser
2 czerwca 2022, 21:32
Jeżeli do Interu wróci Lukaku, pozostanie Lautaro i jeszcze dołączy Dybala, to raczej Giroud i Origim ich nie postraszymy. Botman wg. mnie bardziej perspektywiczny od Bremera. Znowu budżetowo chcemy łatać dziury. Sanches mnie niepokoi. Pan kontuzja, który w topach był mega słaby. Oby Pioli wiedział co robi… In Padre I trust.
1
Zuber
Zuber
2 czerwca 2022, 21:34
Chyba jak im sto baniek przelejesz.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 czerwca 2022, 21:37
Nie wiem jaki fikołek musiałby Inter wykonać żeby ich było stać na trójkę Lautaro Dybala Lukaku
5
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 21:37
Inter musi sprzedawać a najwiecej kasy zbiorą za lautaro i bastoniego. Będą szukać za darmo tak wiec Dybala idealny a co do Lukaku to nawet jeśli on chce to Chelsea musi coś odzyskać ze 100 mln
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 czerwca 2022, 21:41
Sieri - ja myślę właśnie że dla nich mogłoby być sensowne sprzedanie Lautaro i wzięcie w to miejsce Dybali z wolnego transferu oraz wypożyczenie Lukaku (no sorry, na wykup ich nie będzie stać po tym ile Chelsea kasy wyłożyła)
I pytanie czy do tego i tak nie będą musieli pożegnać Bastoniego
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 czerwca 2022, 21:44
Spokojnie. Żeby utrzymać Lukaku, Dybalę i Lautato to Inter musiałby wyprzedać chyba całą resztę. Raczej im to nie grozi. Pewnie opchną za ciężki hajs Lautaro a Dybalę wezmą za darmo. Nawet z prowizją za podpis będą zarobieni na górę dolców.
0
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 21:49
Przemus - zgadzam się. Kolejny sezon są na deficycie tak wiec lautaro, bastoni pewnie odejdą.
1
Enrico
Enrico
2 czerwca 2022, 22:30
Nie przesadzaj, jak będzie Lukaku, to bez Dybali. Myślisz, że dlaczego Marotta próbuje pocisnąć na szybkości z Lukaku, a chwilowo odpuścili Dybalę. Nie mają kasy na wszyskich, mają wyklepać 60M zysku z transferów, jak wezmą tą dwójke będzie ciężko, nawet przy sprzedaży Bastoniego lub Lautaro, bo obaj (Dybala, Lukaku) będą dużo zarabiać. Jeśli Chelsea się zgodzi a ta Rosjanka jest piekielnie ciężka, to będzie Lukaku, a jak nie to Dybala, o ile się nie wkurzy że go olewają.
1
nadgnity
nadgnity
2 czerwca 2022, 23:08
Lukaku tylko wypożyczenie. Inna metoda nie wchodzi w grę. Taki warunek postawił Suning.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
2 czerwca 2022, 21:28
Ja chce Langa xD
Lubie młodych odważnych z widocznym progresem
2
jasiom22
jasiom22
2 czerwca 2022, 21:14
A no i wrócił temat Scamacci, ponoć. Ale to chyba już jest Origi.
0
jasiom22
jasiom22
2 czerwca 2022, 21:11
Kolejność powinna być następująca:

1. Środek pomocy - Sanches za Kessiego. To konieczność jak Maignan za Gigio. Im wczesniej tym lepiej. Nie widze alternatyw ktore przeszły by tak miękko, jak ten juz urabiany od dawna transfer. Renato pasuje jak ulał.

2. Rozgrywający w miejsce po Hakanie. Wg.mnie lepszy byłby jakis doswiadczony szukający wyzwań typu Isco, powiedzmy.
Ale może równie dobrze być młody. De Ketelaere brzmi okej, lepiej niz Noa Lang na mój gust.

3. Prawe skrzydło - Berardi w miejsce po Samu, Messias tez niech zostaje.

4. Napastnik lub środkowy obtońca w ramach uzupełnien. Origi brzmi idealnie i Bremer albo Botman. Ale bez cisnienia. Bo są Gabbia i Kalulu. Wroci Kjaer do Tomoriego. Więcej mieszać nie trzeba. Tak jak Kalulu się sprawdził pod koniec sezonu. Tak mało kto pamięta ze Gabbia się sprawdzał na początku jak były kontuzje.

1.Renato Sanches. 2.Rozgrywajacy. (Za hakana)
3.Berardi.
4.. i uzupełnienia... jak się uda.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 czerwca 2022, 21:26
Sanches za kogo ? Już Florenzi miał obskoczyć prawe skrzydło. Naprawdę wystarczy tych ''taktycznych akrobacji'' z wystawianiem piłkarzy na nienaturalnych pozycjach.
4
PaoloACM
PaoloACM
2 czerwca 2022, 21:38
Marcos
Może i Sanches to nie ta sama charakterystyka co Kessie ale to jednak środkowy pomocnik. Nie wiemy jaka taktyka będzie grał Pioli w przyszłym sezonie
1
mmielczar123
mmielczar123
2 czerwca 2022, 21:39
Imo defensywna pomoc nie powinna być priorytetem. Tonali z Benkiem w duecie radzili sobie świetnie, wraca Pobega, od biedy jest Krunić, no i ten Bakayoko, który mam nadzieję, że odejdzie. Moim zdaniem Renato bardziej na 10 albo skrzydło, aczkolwiek w taktyce Piolego raczej nie ma pozycji na której Portugalczyk dotychczas występował.
0
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 21:45
PaoloAcm - Taka jak przez lata. Czyli dwóch pivotow I gra 10 gdzie Renato lepiej ustawić jako dyszkę. Musimy pokładać nadzieję w Pobedze.
0
ósmy
2 czerwca 2022, 21:06
Dlaczego Sanches nie został powołany na dzisiejszy mecz?
Kontuzja, czy wola trenera?
0
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 20:58
Mam nadzieję że Messias nie zostanie wykupiony, wolę żeby został Saelemakers
2
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
2 czerwca 2022, 20:56
Ja jeszcze gdzieś czytałem, że Milan jest zainteresowany Bernandeschim
0
RaveL
RaveL
2 czerwca 2022, 22:55
To lepiej niech przestanie.
1
Zlatan ibrahimović
Zlatan ibrahimović
3 czerwca 2022, 00:02
Dokładnie, mam nadzieję, że to głupia i niestety denerwująca plotka.
0
Tanger
Tanger
2 czerwca 2022, 20:56
Opcje do obrony i ataku wyglądają bardzo dobrze. Messias zasłużył na wykup, (chociaż zniżka od Crotone byłaby pożądana) podobnie jak Florenzi. Jedynie ten Sanches trochę słabo tu wygląda. Znalazłyby się na rynku lepsze opcje do środka pola w jego prognozowanej cenie.
1
Klimczer
Klimczer
2 czerwca 2022, 21:59
Do usunięcia.
Edytowano dnia: 2 czerwca 2022, 22:00
0
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 20:55
No i macie tu te 50 mln za Bremera które wieszczyli na tej stronie
1
kamilus
kamilus
2 czerwca 2022, 21:25
Tylko powiedz, dlaczego w plotkę o 50 mln z innego źródła nie wierzysz, a w tę tutaj o 20 mln już tak? Obie są tak samo prawdopodobne - 50:50 - bo to tylko plotki.
1
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 21:31
Dlatego że to podaje Di Marzio a nie ściek LGdS
0
Rossu
2 czerwca 2022, 21:35
Przeciez Di Marzio wali ślepakami, jeśli chodzi o środowisko Milanu.
3
kamilus
kamilus
2 czerwca 2022, 21:39
Dokładnie. Do tego plotki to wciąż plotki i oficjalna cena często bywa zupełnie inna niż podawana przez media.
0
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 21:40
Torino musi sprzedać Bremera żeby nie było jak z Belottim. Tak wiec w granicach 30 mln go puszcza.
1
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 21:45
Tak Di Marzio wali ślepakami, nie wiem jak można takie głupoty pisać, DM jest akurat bardzo rzetelny i w każdym jego newsie jest przynajmniej ziarnko prawdy
0
Vol'jin
Vol'jin
2 czerwca 2022, 21:54
w kontekście Milanu to GDM jest tak samo rzetelny jak LGDS czy Galetti

1
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 22:01
@Vol'jin: No zajebiste porównanie, LGdS codziennie nowe nazwisko do Milanu Zaniolo,De Ketealere,Lang,Dybala oni nie mają co wymyślać, Di Marzio napisał jaki jest zarys pomysłu na zespół, z resztą kto obserwuje GDM na tt to widzi jaką ma skuteczność, coś napisze to zaraz wszyscy się zlatują, dzisiaj pisze że Messiasa chcą wykupić i już Longo(którego cenię jako dziennikarza) napisał że Junior ma duże szanse żeby zostać, jest po prostu dobry i ma wiedzę a nie jak większość ścieku
0
Klimczer
Klimczer
2 czerwca 2022, 22:02
I pewnie tym ziarnkiem jest pewnie zainteresowanie a nie cena :). Nie chce mi sie wierzyć żeby cena za Bremera wynosiła 25 mln... To przeciez science fiction
1
kamilus
kamilus
2 czerwca 2022, 22:05
GDM w kontekście Milanu przecież się nie myli, tak jak np. przy transferze Benzemy rok temu. :)
3
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 22:07
@Kilmczer: Już ci tłumaczę, Bremer ma klauzulę odejścia w zimie za 15 mln w razie niepowodzenia transferu w lecie, więc kwota 25 mln euro jest jak najbardziej realna.
@kamilus:To było bodaj 4 lata temu a nie rok
0
kamilus
kamilus
2 czerwca 2022, 22:28
O kurka, to już 4 lata? Jak ten czas leci...
1
Vol'jin
Vol'jin
2 czerwca 2022, 22:29
w kontekście Milanu Longo, Mazzara i Vittiello to jest Tier S

i wolę też słuchać dziadka Pelegattiego niż GDM i te jego exlusive newsy o Milanie o 23 :)
1
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 22:32
Ok, pozdro dla Was (bez ironii)
0
Sieri
Sieri
2 czerwca 2022, 23:21
Mysle z GDM już nie raz udowodnił przy plotkach transferowych ze coś jest na rzeczy. Nikt mu nie wierzył ze Ronaldo idzie do Juve a jako jeden z pierwszych puścił ,, plotkę „
1
hyrus13
2 czerwca 2022, 20:51
A czy kilka dni temu w kontekście De Ketelaere nie padała kwota 40 mln?
0
Marcin1995
Marcin1995
2 czerwca 2022, 20:56
Padała ale z totalnie przeciętnych źródeł tak jak 50 za Bremera, myślę że De Ketelaere może kosztować około 30
1
Tanger
Tanger
2 czerwca 2022, 21:10
Statystycznie można wspomnieć, że największe transfery z ligi belgijskiej to David za 27 mln i Doku za 26 mln. Oba transfery sprzed dwóch lat. Brugge rok temu sprzedało Kossounou do Leverkusen za 23 mln, a 3 lata temu Wesleya do AV za 25 mln. Można się spodziewać, że De Ketelaere tańszy nie będzie. Strzelam, że realna kwota to przedział powiedzmy 28-35 mln.
5
kamilus
kamilus
2 czerwca 2022, 21:26
@hyrus13
Ten news to kolejna plotka, w którą nie powinno się wierzyć.
1
Fifi22100
Fifi22100
2 czerwca 2022, 20:50
Nie brzmi to jakoś nierealnie. Botman/Bremer 25-30mln
-Sanches 20-25
-Berrardi 25-30
- de Ketelear 25-30
-Origi za free
-Florenzi+Messias 7
I zamykamy się w okolicach 120 baniek,jak najbardziej realne,tym bardziej ze pewnie nowi właściciele będą chcieli się jakoś fajnie przywitać. Utrzymać przy tym trzon zespołu i lecimy po drugą gwiazdkę i wyjście z grupy w LM
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
2 czerwca 2022, 20:47
A ja tam gdzieś od miesiąca, może dwóch, czytam powtarzające się plotki o tym, że Milan jest zainteresowany sprowadzeniem za friko Bernardeschiego, któremu kończy się kontrakt z Juventusem. Oby to nie była prawda. Jak byłem fanem potencjalnego transferu Kulusevskiego, którego uważam za ogromny talent zepsuty po prostu przez topornie grający Juventus, tak Bernardeschiego się już moim zdaniem naprawić nie da. Zasiedział się w Juventusie.
1
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 20:50
Znając Milan to go sobie wezmą za darmo.
0
DarQ
DarQ
2 czerwca 2022, 20:51
Mam to samo zdanie o Kulu i Berna.
0
Edmunds
Edmunds
2 czerwca 2022, 20:46
Messias > berardi
1
Manolas
Manolas
2 czerwca 2022, 20:43
Dobrze byłoby też widzieć duet Madueke & Götze jako uzupełnienie formacji ataku w przypadku pożegnania sie z Alexisem
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 czerwca 2022, 20:43
Bremen za 25 baniek? Nad czym tu się zastanawiać? Brać. Gdyby faktycznie udało się wyczochrać wszystkich wymienionych to była by petarda. Nawet Renato przeboleję już.
Edytowano dnia: 2 czerwca 2022, 20:46
0
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 20:46
No nad tym, że jest Kalulu i Tomori A zwłaszcza Anglik.
1
Tanger
Tanger
2 czerwca 2022, 20:50
@Milanboy

Jest Tomori, Kalulu, Kjaer po ciężkiej kontuzji, Romagnoli z wygasającym kontraktem i Gabbia, który potrzebuje ogrania. Konkurencyjny środkowy obrońca zabezpieczyłby tę pozycję w Milanie na kilka sezonów.
1
gago1145
gago1145
2 czerwca 2022, 20:50
Jakby Bremer był za 25 baniek to Spurs by już dawno go wzięło, nie ma szans, że najlepszy obrońca ligi jest warty prawie tyle samo co Salemaekers XD
2
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 20:53
Tanger - Bardzo podobny jest do tej dwójki co może być problemem i jednak gra głównie w 3 aniżeli w 4.
0
Tanger
Tanger
2 czerwca 2022, 21:00
@Milanboy

Ja osobiście z tej dwójki zdecydowanie preferowałbym Botmana, który powinien się świetnie uzupełniać z Tomorim, ale ogółem uważam, że wzmocnienie środka obrony konkurencyjnym zawodnikiem, to będzie bardzo dobra inwestycja.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
2 czerwca 2022, 21:38
Milanboy
Tak. Jest Tomori i Kalulu. Trochę mało aby cały sezon obskoczyć. Kjaer po kontuzji może do formy wracac miesiącami a Gabbia to się nadaje do tarcia chrzanu. Minimum jeden SO na poziomie pierwszej jedenastki to mus. Batman też spoko ale Bremer bardziej do mnie przemawia.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 czerwca 2022, 21:42
wielki prostownik - ewidentnie nie zrozumiałeś Milanboya
Jemu chodzi o to że masz już 2 stoperów o podobnej charakterystyce do Bremera i warto zainwestować w kogoś w stylu Kjaera w to miejsce a nie żeby stopera nie kupować wcale
2
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 22:17
Wielki prostownik - Nie o tym pisze.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 czerwca 2022, 10:06
Po co nam ktoś o charakterystyce Kjaera skoro teraz gra dwóch o identycznej charakterystyce i wychodzi to znakomicie? A Kjaer też wróci przecież.
0
Milanboy
Milanboy
2 czerwca 2022, 20:41
Bremer? Zajebisty miał sezon ale według mnie za bardzo podobny do Fika z gry oraz nie wiem czy by poradził sobie w grze z 4 w obronie.
3







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI