Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Pioli chce Asensio. Hiszpan ma poważanie także u Maldiniego i Massary

27 czerwca 2022, 09:26, cinassek Aktualności
Pioli chce Asensio. Hiszpan ma poważanie także u Maldiniego i Massary

La Gazzetta dello Sport podaje, że trener Stefano Pioli jest zwolennikiem pozyskania Marco Asensio. Prawoskrzydłowy Realu Madryt - mogący występować także na lewej flance i jako trequartista - przypada do gustu również Paolo Maldiniemu i Fredericowi Massarze. By pozyskać 26-latka trzeba byłoby jednak zainwestować co najmniej 20 mln euro w sumę odstępnego, a sam zawodnik chciałby zarabiać 5 mln euro netto rocznie. Relacje szefostwa rossonerich z agentem Hiszpana, Jorge Mendesem, są jednak znakomite, co może oczywiście sprzyjać pozytywnej finalizacji rozmów.


R E K L A M A



103 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Valandar
Valandar
28 czerwca 2022, 17:26
Troche ogladam Real, moj wspolokator to ich fanatyk. Na wiesc ze Asensio moze do nas przyjsc byl bardzo szczesliwy. Kazdy kto oglada La Liga wie ze ten pilkarz nie radzi sobie z presja, gra fatalnie i kazdy w Madrycie chcialby sie go pozbyc. Powiecie, że ma dobre liczby - jakby w Realu na tej pozycji gral Samu Castillejo to mialby podobne. Poza swietnym strzalem z dystansu, ktory z roku na rok mimo wszystko ma coraz gorszy nic nie wnosi do gry Realu. Polecam posluchac Pana Ćwiąkałę i jego opinie na temat tego grajka. Nie dowierzam widzac ten hurra optymizm w zwiazku z tym transferem, gosc sie nadaje do kopania w jakims Getafe, dla Milanu to zadne wzmocnienie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2022, 14:57
Obiektywnie patrząc to gość zjada naszą prawą stronę na śniadanie. Osobiście wolałbym Berardiego albo Ziyecha ale nie ma co narzekać gdyby przyszedł Hiszpan. Ale to raczej mało prawdopodobne...
Edytowano dnia: 28 czerwca 2022, 14:57
0
Wolly
Wolly
28 czerwca 2022, 12:55
Może interesują się Asensio żeby zbić cenę Ziyecha. Albo na odwrót. A skończy się na tym że kupią kogoś z Genoi xD
0
Maestro98
Maestro98
28 czerwca 2022, 09:22
Jeżeli tylko to możliwe, byłoby pięknie. Praktycznie wszystkie argumenty na tak.
0
pazioni
pazioni
28 czerwca 2022, 07:11
No to czekamy na Pana w Milanie
0
NuNoiser
NuNoiser
27 czerwca 2022, 21:14
20 mln to promocja. Ograny w LM. Liczby miał bardzo dobre. Wiek idealny. Real Madryt kilka klas wyżej niż My. Na pewno byłby dużą wartością dodaną.
W końcu nazwisko które robi wrażenie na przeciwnikach i będzie przyciągać inne gwiazdy. Wciągnie serie a nosem.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 czerwca 2022, 20:52
Ciekawe czy Pioli nauczyłby go grania w defensywie, bo bez tego może być kiepsko.
0
sharakmilanista
sharakmilanista
27 czerwca 2022, 18:04
20-30 mln to rozsądna cena za takiego grajka
0
daro12555
daro12555
27 czerwca 2022, 18:01
Co byście powiedzieli na zamianę Tatarusanu za Salvatore Sirigu na bramkarza numer 2?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 czerwca 2022, 18:23
Tata się sprawdza
Jedyne co to Sirigu jest Włochem a tych nam brakuje inaczej nie widzę potrzeby takiego ruchu
0
rossoner111
rossoner111
27 czerwca 2022, 17:58
Coraz mocniejszy temat Acerbiego . Ciao Bremer,Milenkovic
1
daro12555
daro12555
27 czerwca 2022, 18:02
No i podobną Lazio chce za niego 7-8mln my mamy walczyć o Mistrza i wyjść z grupy LM.Czy walczyć o 6-7 miejsce ?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 czerwca 2022, 18:17
No tak, przecież Acerbi przychodzi do pierwszego składu, a nie na obrońcę numer 4. :D Inter ma w rezerwie obrońców za 50 milionów, tak samo Juventus. Wcale Inter nie jechał przez lata na Ranocchii, a Juventus na Ruganim. Wcale.

Ludzie, to, że Milan wszedł drugi raz do LM i wygrał ligę, wcale nie znaczy, że nagle będziemy mieli rezerwowych za bimbaliony euro. Nie szukamy kogoś, kto nam wzmocni pierwszy skład na środku obrony, tylko kogoś, kto będzie drugim rezerwowym i kto w razie czego wejdzie i nie zrobi wstydu. Acerbi się nadaje do tej roli jak najbardziej, a są dużo bardziej wymagające wzmocnienia pozycje na boisku, niż środek obrony. Jeżeli przyjdą Asensio czy Ziyech, to ja tam z powodu Acerbiego płakał nie będę.
12
daro12555
daro12555
27 czerwca 2022, 18:28

Gianni Rivera -Kto powiedział ze Kjaer wróci do formy po takiej kontuzji a Kalulu będzie pewnie grywał i na prawej stronie i do tego jest młody i będzie miał wahania formy.Sądzę ze Florenzi też zagra kilka czy kilkanaście meczów na lewej stronie . Traore jest słaby a Theo nie ogarnie sam 50 meczów plus mundialu .Więc tak naprawdę pewniakiem jest tylko Tomori na środek obrony.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 czerwca 2022, 18:31
daro12555- mamy Florenziego i Calabrie na prawej - tylko kataklizm bądź wybitna forma Kjaera mogą posłać Kalulu na po w tym momencie
Acerbi to nadal dobry zawodnik na rezerwowego stopera numer 3 przy założeniu że Kjaer nie wróci do dyspozycji a on będzie grał przy mało prawdopodobnym zjedzie formy Kalulu to tragedii nie ma bo to solidny obrońca jest
3
daro12555
daro12555
27 czerwca 2022, 18:36
PanPrzemus313 -Akurat Calabria czy Florenzi często kontuzję mają .Wolę zdecydowanie kogoś młodego do obrony trzeba stawiać na młodych wystarczy jeden bardzo doświadczony stoper Kjaer .Milan jak dla mnie powinien być młodym zespołem z kilkoma starszymi zawodnikami jak Kjaer ,Florenzi,Giround z chęcią Ziyecha bym zobaczył na prawym skrzydle .
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 czerwca 2022, 18:58
daro12555- ale młodzi na ławce się marnują. Jako talent młody na obronie funkcjonuje u nas Gabbia a ten potrzebuje natychmiastowo wypożyczenia. Acerbi to dobry człowiek na ławkę żeby młodsi mogli się rozwijać poza klubem gdzieś gdzie będą grali
0
wielki prostownik
wielki prostownik
28 czerwca 2022, 14:54
rossoner111

Jako 4 obrońca całkiem dobry kandydat. Solidny, doświadczony nie będzie marudził na siedzenie na ławie. Jeśli da się wyciągnąć za nieduże pieniądze to brać a kasę za Botmana czy kogo tam przeznaczyć na gorzej obsadzone pozycje.
0
daro12555
daro12555
27 czerwca 2022, 17:48
Żaden Asensio dla mnie to trochę lepsza wersja Suso i do tego często łapie kontuzję .Wolę zdecydowanie wypożyczenie płatne Ziyecha lub Berardiego a kasę skupić przede wszystkim na De Ketelaere i Sanchese .Za tych obu panów to wydatek pewnie koło 50mln więc byśmy wydali praktycznie wszystko .Mam nadziej ze kasa z Hauge będzie wliczona do budżetu transferowego a ze sprzedaży Alexisa,Duarte ,Samu,Caldary kupną stopera .Może jeszcze by wleciało kasa jakby Paqueta został sprzedany.Do pierwszego zespołu włączyłbym Chaka Traore i Stange.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
27 czerwca 2022, 18:26
"wydatek pewnie koło 50mln więc byśmy wydali praktycznie wszystko"

a skąd wiesz? bo ci tak LGDS powiedzieli xd
2
daro12555
daro12555
27 czerwca 2022, 18:30
Te 50 mln to mogę się domyślać ,mam nadziej miło się zaskoczyć .
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 18:39
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 czerwca 2022, 21:20
No Berardiego to już CI puścili na wypożyczenie płatne ^^ Takie rzeczy to tylko dla Juve.
0
Qiub
Qiub
27 czerwca 2022, 15:55
Dwa poziomy niżej niz Ziyech i Berardi obecnie.
1
PeterWarne753
PeterWarne753
27 czerwca 2022, 15:18
Panowie i Panie, nie miejmy złudzeń Asensio jest na ten moment poza zasięgiem Milanu.
0
ósmy
ósmy
27 czerwca 2022, 14:39
Łączony z nami Veretout możliwe, że wróci do Francji i zostanie zawodnikiem OL. Poniekąd w ramach rozliczenia w zamian za Auoara, którego Roma chce ściągnąć do się.
W sumie bardzo ciekawe zastępstwo za Ormianina Henrika. Nie obrazilbym się, gdyby Milan zainteresowałby się tym Francuzem. Został mu rok kontraktu OL oczekuje 25 mln, które Roma chce zbić Veretoutem.
Wciąż młody 24 lata, w ostatnim sezonie Paqueta usadził go na ławce, a mimo to ma fajne liczby. Bo i 8 bramek strzelił i 4 asysty.
Brałbym go:)
0
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 15:09
Aouar ciekawy zawodnik. W ogóle Roma igra z ogniem, bo sporo wydali poprzedniego lata, coś czuję, że FFP się nimi solidnie zainteresuje.

Paqueta usadził go na ławce? Obydwaj grali w pierwszym składzie, najczęściej za napastnikiem.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 15:12
2
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 14:03
Offtop
Transfer Botmana upadł.
https://twitter.com/86_longo/status/1541387894983725057?s=21&t=bp7f4UDW9uDL-lH85vXKwg

W świat idzie słaby przekaz, że Milan odpuszcza dobrego młodego piłkarza, bo musi chwile poczekać i bo cena jest za wysoka. To chyba boli bardziej niż brak transferu.
2
Paolo03
Paolo03
27 czerwca 2022, 14:12
Dlaczego ma to bolec bardziej niż brak transferu? Nie róbmy problemu z niczego. Bez niego czy z nimi damy sobie radę w przyszłym sezonie.
6
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 14:19
lepiej za te cenę co oni chcieli CDK kupić, bo chociaż się chłop przyda. Na środku byłbym spokojny, bo grać kim jest. Gorzej z przodu, bo 10tka i prawe skrzydło jest na razie obsadzone przez paralityków, których w tym klubie być nie powinno
7
Tanger
Tanger
27 czerwca 2022, 14:26
W świat idzie przekaz, że zarząd Milanu ma głowę na karku, bo nie przepłaca za piłkarzy i nie uczestniczy w chorych licytacjach z bananami. Zupełnie odmienna filozofia niż Chińczyków, którzy nie targowali się tylko wykładali kasę, a później wyłożyli się.
14
Tanger
Tanger
27 czerwca 2022, 14:34
Zależy jak kto patrzy. Tutaj defetyści mają problem nawet z tym, że scudetto wygraliśmy. Inna skrajność też nie jest dobra, bo koniec końców był on naszym celem i nie wypaliło.

Poza tym, prawie wszystkim umyka najważniejsza rzecz w kontekście transferu Botmana. Bo to nie chodziło o samego gracza, tylko o to co się działo w Casa Milan. Maldini chciał Botmana, Gazidis i Elliot chcieli skupić się na ataku i nawet zaczęli samodzielnie rozmawiać z otoczeniem Dybali.
Upadek transferu Botmana oznacza to, że Maldini dalej nie ma takiej decyzyjności w klubie jakiej by chciał.

Czy to dobrze, czy nie. To też zależy od tego jak kto patrzy. Wielu przecież od dawna krzyczało, że trzeba kupić kogoś do ataku, zamiast do obrony.
A teraz płacze, że jak to możliwe, upadek, jesteśmy zgubieni. Wszyscy super, my beznadziejni.

A rzeczywistość jest właśnie taka szara, jak te różnice zdań w zarządach. Tak to wygląda wszędzie, chyba że jest jeszcze jakiś klub rządzony przed dyktatora i jego pacanki. W Juve nawet tyczy się to trenera.
Realia finansowe również są inne niż sobie ludzie wyobrażają.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 14:37
2
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 14:40
Uważam, ze brać udział w licytacji to zło, ale tu nie doszło do licytacji.
0
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 15:02
Ostatnio mówiło się o 40 mln plus bonusy, aktualnie stanęło na 37 plus bonusy, dlatego nie dziwię się, że transfer upadł. Wydawanie w naszej sytuacji takiej kwoty na stopera to bezsens. Według mnie nie idzie za tym żaden słaby przekaz.
2
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 15:13
Tylko prawdopodobnie nie musielibyśmy się licytować, gdyby góra zatwierdziła wcześniej transfer za około 30 mln. To tylko domysły, ale wydaje mi się, że problem leżał gdzie indziej.

Ale faktycznie brak chorych licytacji, wbrew tutejszym panikarzom i defetystom, to bardzo dobre podejście.
1
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 16:01
A to nie jest tak, że w Lille zmienił się zarząd i wszystkie wcześniejsze ustalenia trafił luj?
2
DarQ
DarQ
27 czerwca 2022, 16:46
Co to za hejt na " licytacje"?
Nie przyjdą znane nazwiaska tylko pewnie gracze z niepierwszych str. gazet, a Wy będziecie naiwnie wierzyć ,że odbyło się to bez licytacji. Maldini kupił gracza, którego nikt inny nie chciał - piękna laurka.
1
Zielony2009
Zielony2009
27 czerwca 2022, 13:29
Przyjście kogoś z czwórki Sanches, Kethelare, ziyech, asensio będzie ok, dwójka z czterech to już udane okienko. W mojej ocenie nie przyjdzie nikt.
13
plotek
27 czerwca 2022, 13:33
Dobre nastawianie, lepiej się pozytywnie zaskoczyć, ja myślę, że może jednego da się urwać ;)
6
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 14:22
nie wiem kto to Kethelare, ale nie brzmi zbyt przekonująco
5
PeterWarne753
PeterWarne753
27 czerwca 2022, 15:30
Dokładnie tak jak napisałem. Moim zdaniem również nikt z tej czwórki nie przyjdzie a już na pewno nie Asensio.
0
Gattuso28
Gattuso28
27 czerwca 2022, 18:42
Też się boję że skończy się na jakichś Mesajasach.
0
NuNoiser
NuNoiser
27 czerwca 2022, 21:17
Niestety, podzielam Twoje obawy. Za to mamy już Messiasa, ! Prawie 32 lata,, perspektywiczny i doświadczony w topowych rozgrywkach. Dziękujemy Red Bird !
0
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 13:00
Maldini i Massara niby dopięli swojego, Gazidis ma odejść wraz z końcem kontraktu. Ciekawe czy zatrudnią nowego CEO, który będzie miał znacznie mniejszą decyzyjność czy sobie odpuszczą i jego funkcję przejmą Maldini i Massara. Panowie mają dostać trzyletnie umowy z opcją przedłużenia o rok, które zostaną podpisane dzisiaj albo jutro (ciekawe ile w tym prawdy). W wyścigu o De Ketelaere niby liderujemy, ale chcemy go wypożyczyć z obowiązkiem wykupu co tak na prawdę może się nie spodobać Belgom i otworzyć szanse przed Leicesterem, bo Anglicy na pewno rzucą hajs na stół od razu. Pojawiły się też plotki o Douglas Luiz z Aston Villi, ale chłop pewnie będzie za drogi. Może ktoś coś napisać o tym chłopie, bo kompletnie nie oglądam meczów Aston Villi.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 13:01
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 13:07
W miarę kompletny pomocnik. Dobrze czuje się z piłka, fajnie pracuje w defensywie i da radę fajnym podaniem przyspieszyć akcje. Problem w tym, ze to taki kompletny pomocnik na średnim poziomie, może być fajnym uzupełnieniem zarówno Sandro jak i Bannacera.
0
marcinomilano
marcinomilano
27 czerwca 2022, 13:11
Skąd info o tym Gazidisie? W sensie, mówiło się już wcześniej, jeszcze przed przejęciem, że Gazidis raczej zostanie tylko do listopada, ale skąd info o tym, że Maldini i Massara chcieli żeby on odszedł?
1
kamilus
kamilus
27 czerwca 2022, 13:11
Odejście Gazidisa raczej ma niewiele wspólnego z tym, że duet MM miał w tym swój cel, bo Ivan jest człowiekiem Elliotta i normalną sytuacją jest to, że nowy właściciel na takim stanowisku jak CEO będzie chciał mieć kogoś od siebie.
1
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 13:25
Z plotek wychodzi na to, że Maldini chce mieć dużo większą decyzyjność, więc odejście Gazidisa wydaje się być naturalną konsekwencją, chociaż z drugiej strony są plotki o tym, że Cardinale ma się spotkać z Ivanem i wtedy wyjaśni się jego przyszłość.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 13:26
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 13:27
Ale obraz zarządzają innymi sprawami. Gazidis jest jest od zarządzania klubem na płaszczyźnie finansowej i biznesowej, a Maldini sportowej.
1
kamilus
kamilus
27 czerwca 2022, 14:08
Zastąpienie Gazidisa kimkolwiek może niewiele zmienić, albo nawet nic, bo jeśli zostanie zachowany 'łańcuch dowodzenia', to wciąż będzie to wyglądać tak jak wygląda obecnie według plotek, czyli, że gdy chcą kogoś kupić, to muszą pytać CEO, a ten musi pytać w "centrali" i dopiero wtedy możemy działać - a że znając realia to uzyskanie takiej odpowiedzi może trwać bardzo długo, to nic dziwnego, że Paolo chce to zmienić. I to moim zdaniem nie ma nic wspólnego z samym Ivanem, tylko z zasadami panującymi w "firmie".
1
WilkuJumper
WilkuJumper
27 czerwca 2022, 12:37
A może będzie Asensio i Ziyech. Ten pierwszy jako Ps ewentualnie zmiennik ten drugi ŚPO/PS. Mam taka cichą nadzieję
2
ósmy
ósmy
27 czerwca 2022, 12:43
To by wykluczało de Ketelaere. A mnie by bardziej pasował ten młody, perspektywiczniejszy na lata Belg plus doświadczenie Asensio/Zyiech.
Wtedy to by miało ręce i nogi, i ogólnie fajnie wyglądało.
4
Tigrrus17
Tigrrus17
27 czerwca 2022, 15:12
@WilkuJumper
Czemu musiałeś to napisać, teraz po nocach będę śnić o takim zestawieniu, a znając życie, to zapewne na samych snach się skończy XD
0
_GAHU_
_GAHU_
27 czerwca 2022, 12:21
Z ostatnich doniesień transferowych zdecydowanie wolałbym wypożyczenie Ziyecha niż wykup Asensio.
7
Mailand_91
Mailand_91
27 czerwca 2022, 12:03
Ciekawe kogo tak naprawdę Maldini ma w swoim kajeciku.
Mi to by się marzył Antony z Ajaxu i śmiem twierdzić, że gdyby klub przejęli panowie z bliskiego wschodu, to byłyby duże szanse na taki transfer.
Ale może i ta opcja z Ziyechem jako wypożyczenie nie jest zła...tyle że jego pensja jest dość pokaźna
0
Konrad1275
Konrad1275
27 czerwca 2022, 11:45
Jestem kibicem Realu, asensio to porażka, mentalem pasuje do Milanu z lat 2014-2018. Nie ma odwagi na boisku, czasem mu wejdzie fajny strzał. Wolny, przewidywalny, słaby fizycznie, nie pracuje w defensywie, słaby pressing. Zapomnieć o nim i tyle
11
dejnio
dejnio
27 czerwca 2022, 11:39
Zapewne się okaże, że z naszym nowym właścicielem bez pieniędzy 20 baniek + 5 za roczną pensję to za wysokie progi.
1
adamos
adamos
27 czerwca 2022, 11:24
Carlitto da kod rabatowy ;-)
0
Tigrrus17
Tigrrus17
27 czerwca 2022, 11:48
30gr/kg
1
Bandon
Bandon
27 czerwca 2022, 11:21
Asensio to dwie klasy wyżej niż nasze obecne opcje na PS. Bardzo bym chciał żeby przyszedł właśnie ktoś z dwójki Asensio/Ziyech, bo to z miejsca jest doświadczenie i umiejętności. A jakby kupić Hiszpana i wypożyczyć Ziyecha, to już by było marzenie. Jak byłem zwolennikiem Berrardiego, tak dla mnie jest teraz kandydaturą nr 3, właśnie za w/w zawodnikami. Asensio w relatywnie młodym wieku już wygrał praktycznie wszystko w piłce klubowej, grał z wielkimi mistrzami i pod okiem genialnych trenerów. Ziyech za to gra w najbardziej wymagającej lidze świata, co już jest moim zdaniem dobrą rekomendacją.
3
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 11:10
Ponoć Real oczekuje kwoty 40 mln, co za roczny kontrakt jest nieśmiesznym żartem. Zdecydowanie wolałbym Ziyecha.
8
Zuber
Zuber
27 czerwca 2022, 10:51
Jak Perez chce za niego 40 mln i odrzucił ofertę.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 czerwca 2022, 10:42
Jeśli Ziyech byłby do wyjścia na wypożyczenie, to chyba wolałbym jednak jego. Z drugiej strony Asensio jest znacznie młodszy, więc gdyby wypalił, to mamy skrzydłowego na kilka najbliższych sezonów.
Zresztą czy to Asensio, czy Ziyech, to obaj wciągają nosem naszych aktualnych prawoskrzydłowych. W obu przypadkach jestem na tak.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 czerwca 2022, 11:13
3 lata to też nie aż taka przepaść z tym wiekiem
Ja u Asensio boję się tych kontuzji po których nie wrócił na najwyższy poziom plus zawsze jest ryzyko że się jakaś powtórzy większe niz w przypadku graczy którzy takiej kartoteki nie mają
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 czerwca 2022, 10:37
Odpaliłby u nas jak Theo. Jestem jak najbardziej za tym transferem.
1
ósmy
ósmy
27 czerwca 2022, 10:27
Wolałbym znaczną część budżetu przeznaczyć na de Ketelaere i Zyiecha.
12
mmielczar123
mmielczar123
27 czerwca 2022, 10:14
Myślę, że w serie a by odpalił, ale pytanie czy spełnilibyśmy jego wymagania finansowe
0
marcinomilano
marcinomilano
27 czerwca 2022, 10:13
#teamZiyech
16
matten
matten
27 czerwca 2022, 10:10
Mnie z tych wszystkich prawoskrzydłowych, których łączono z Milanem, najbardziej odpowiadał Di Maria, ale podobno ma dołączyć do Juve. W takim razie postawiłbym na Berardiego, bo to chyba bardziej przewidywalna opcja niż Asensio.
3
Corsa
Corsa
27 czerwca 2022, 10:19
Di Maria to klasowy zawodnik, który bankowo dałby jakość na skrzydle, ale chyba jego oczekiwania nas przerastają i to zdecydowanie.
0
kamilus
kamilus
27 czerwca 2022, 10:42
Berardi jest praktycznie nierealny ze względu na wymagania finansowe Sassuolo.
0
Kamlot68
Kamlot68
27 czerwca 2022, 09:56
A niedawno przypadkiem nie było informacji, że on chce 7-8 mln netto za sezon?
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 09:57
0
Corsa
Corsa
27 czerwca 2022, 10:13
Zmienił oczekiwania, teraz chce 5 mln netto, a 3 w bonusach :P
3
kamilus
kamilus
27 czerwca 2022, 10:43
W zależności od źródeł plotki to pisano o kwotach 5-7 mln netto rocznie.
0
Gerada
Gerada
27 czerwca 2022, 09:55
Ostatni raz widziałem go dłużej na boisku jako bodaj jeszcze nastolatka wchodzącego do dorosłej piłki i zrobił na mnie to wrażenie "wow" - Nie oglądam jednak Realu więc nie wiem jak dalej potoczyły się jego losy ale zakładam, że kompletnie nie tak jak się zapowiadał. Dlatego jeśli to nadal ten zawodnik sprzed lat tylko zagubiony w Madrycie to byłby wzmocnieniem. Jeśli jednak coś tam po prostu poszło w złym kierunku i popadł w przeciętność to w wieku 26 lat za sam potencjał, który na pewno miał/ma nie ma co szaleć...
1
Yourie
Yourie
27 czerwca 2022, 10:12
Mastoura dłużej na boisku też widziałem ostatnio jako nastolatka i było jeszcze większe wow...
2
Gerada
Gerada
27 czerwca 2022, 10:29
@ Yourie
prawda, dlatego napisałem, że nie wiem jak obecnie z Asensio, ot sentymentalny nieco wpis z mojej strony, że kiedyś wydawało się, że ma papiery na granie. Inna sprawa, że Hachim nigdy fizycznie nie wszedł na poważną piłkę - Hiszpan w jakimś topniu tak.
0
Drozdi
Drozdi
27 czerwca 2022, 09:50
Kumpel, fan realu pisze mi, ze wspolczuje nam jezeli go wezmiemy.
Ponoc pauzowal kiedys po scieciu pryszcza maszynka...

Wg mnie na prawe skrzydlo to tylko Berardi, ale ostatnio nawet plotek o nim nie ma;(
2
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 09:58
Tamta sytuacja była akurat zrozumiała, podczas depilacji nóg doszło do infekcji, czego efektem byk ból łydki
0
Yourie
Yourie
27 czerwca 2022, 10:04
Dokładnie, może Carlo podpowie nam coś więcej i wybije go z głowy Pioliemu. Faktycznie dziwna sytuacja z Berardim... sprawdzony, obyty z ligą i chyba za taką jakość (mimo braków obronie) to 30 mln powinni odżałować
0
Rossu
Rossu
27 czerwca 2022, 10:14
Gdyby Berardi kosztował te 30 mln, to już dawno byłby w nowym klubie. Carnevali chce za niego 45-50 mln euro, co jest iście absurdalną wyceną.
3
mmielczar123
mmielczar123
27 czerwca 2022, 10:16
Współczuli nam już jak braliśmy Theo, więc tu też może być podobna sytuacja
1
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 10:18
Nie ten mental co Theo.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 10:18
0
inzaghi67
inzaghi67
27 czerwca 2022, 11:03
a bo te pilkarze ci*y tera golom nogi xDD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 czerwca 2022, 11:14
A co w tym dziwnego XD
0
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 11:16
Sass chce za Berardiego kwoty około 35 mln, co na gracza w tym wieku, który nie był nigdy w większym klubie jest kwotą zbyt wygórowaną. Sam jestem zwolennikiem tego transferu, ale za max 25 mln.
0
tommyb1
tommyb1
27 czerwca 2022, 09:44
Już się nieraz wypowiadałem na jego temat... Gorszej opcji z tych które były do tej pory wymieniane (z tych poważnych) nie widzę... Co prawda jest to zawodnik pod nasz styl i Pioli "niby" go widzi...ale jak już zdarzyło mi się oglądać Real to był tłem w porównaniu do reszty na boisku. Liczby w żaden sposób nie przekonują. Najbardziej irracjonalna w tym wszystkim jest pensja
1
Diavo
Diavo
27 czerwca 2022, 09:43
Heh Hiszpan, który strzela tylko lewą nogą, co może pójść nie tak ?:D
2
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 09:50
heh, ten Hiszpan który strzelał tylko lewą nogą, był naszym najlepszym prawoskrzydłowym od jakiejś dekady
10
kamilus
kamilus
27 czerwca 2022, 09:56
Akurat w ostatnich dniach obejrzałem skróty kilkunastu meczów za czasów Suso i jednemu nie da się zaprzeczyć - lewą nogę to miał ułożoną tak, że nawet obecnie w Serie A byłby w czołówce.
1
kamilus
kamilus
27 czerwca 2022, 09:58
Jak można stawiać Suso jako negatywny przykład...
5
inzaghi67
inzaghi67
27 czerwca 2022, 11:04
Mam deja vu znów ta sama gadka xd
0
Jaca23
Jaca23
27 czerwca 2022, 11:12
Można żartować, ale mamy taką biedę na PS, że Suso byłby aktualnie pierwszym wyborem.
0
Mafija5
Mafija5
27 czerwca 2022, 11:40
Suso to był nasz największy hamulcowy, z genialną lewą nogą. Czasami tak jest że zawodnik jest najlepszy w drużynie ale bez niego drużyna jest lepsza. Tak samo było jak Roben grał w Realu..
0
Tanger
Tanger
27 czerwca 2022, 14:30
Jak Suso grał dobrze: genialna lewa noga, najlepszy piłkarz Milanu. Jak Suso grał źle: Hurr durr - wóz z węglem. W obecnym Milanie z formą sprzed kilku lat, mógłby być jednym z najlepszych w lidze albo i w Europie, ale jak na zespół z jego czasów, był jednym z wielu piłkarzy, którzy w topornym ataku pozycyjnym po prostu irytowali.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 czerwca 2022, 21:14
Śmiem twierdzić, że przy tak grającej dynamicznej lewej flance to Suso byłby dziś królem asyst w serie A. Można sporo Hiszpanowi zarzucić, ale technikę użytkową i ostatnie podanie to on miał konkret.
1
kozik___13
kozik___13
27 czerwca 2022, 09:38
20 mln za niego to promocja
4
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 09:37
Szczerze to wcale nie tak drogo jak na dość dobrego grajka. 20 baniek moze udać się rozłożyć jakoś w czasie, bo w chwili obecnej potrzebujemy jak najwięcej. Zaproponować 15 i 5 w bonusach. Co do pensji to tez nie jest jakaś wygórowana. Takiej klasy zawodnik mógłby spokojnie zażyczyć sobie nawet dwa razy tyle
1
Zielony2009
Zielony2009
27 czerwca 2022, 13:27
Dokładnie targować się o każdy grosz oraz każda ratę dopóki ktoś inny nam go nie sprzątnie, wtedy uda się osiągnąć cel czyli nie wydać nic xd
0
TR3V0R
TR3V0R
27 czerwca 2022, 14:18
dlatego tacy ludzie jak ty, nie zarządzają finansami, bo każdy klub czy jakąś działalność sprowadziliby na dno. Chcesz wzmocnić każdą pozycję, wiedząc że masz ograniczony budżet i trzeba wszystko rozsądnie planować, to nie dawaj wszystkim tyle ile chcą. To w sumie może jak się miło z nimi będzie rozmawiać, to damy im 30, a nie 20, bo w sumie czemu nie co? Weź chłopie zacznij rozróżniać oszczędność, a nie wydawanie niczego. Kto będzie chciał u nas grać, to będzie grał, a tym co zależy na hajsie, pójdą gdzie indziej.
0
Janik14
Janik14
27 czerwca 2022, 09:36
Kurde nie wiem, nigdy mnie nie przekonywał a po kontuzji jeszcze mniej..
0
Boateng93
Boateng93
27 czerwca 2022, 09:35
Asensio to taki jednowymiarowy zawodnik, chociaż w porównaniu do Brahima na pewno spory upgrade, ale czy nie lepiej zainwestować w De Ketelare?
Edytowano dnia: 27 czerwca 2022, 09:37
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
27 czerwca 2022, 09:31
duża jakość, rozsądne pieniądze . do tego Zyiech i bd super
1
27 czerwca 2022, 09:31
Asensio - 4-1 è finita :)
0








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI