Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 04.07: Milan naciska w sprawie De Ketelaere. Pierwsza oficjalna oferta za Belga [23:20]

4 lipca 2022, 09:26, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 04.07: Milan naciska w sprawie De Ketelaere. Pierwsza oficjalna oferta za Belga [23:20]

[09:26]: Jak podaje dziennikarz Daniele Longo, wiara Milanu w pozyskanie Hakima Ziyecha rośnie. Piłkarz już określił swą chęć przenosin na San Siro, teraz rossoneri muszą dogadać się z Chelsea. Niewykluczone, że gracz trafi na San Siro na wypożyczenie z opcją lub obowiązkiem wykupu, a niewielką część jego wynagrodzenia - aktualnie 6 mln euro netto rocznie - będą pokrywali The Blues.

[10:10]Il Corriere della Sera podaje, że Paulo Dybala "z zakazanego marzenia staje się konkretnym celem" dla Milanu. Otoczenia piłkarza ma zapewniać, że zawodnikowi podoba się pomysł przenosin do mistrzów Włoch. Faworytem w kwestii tego gracza niezmiennie pozostaje Inter, jednak najbliższy czas może przynieść różne scenariusze.

[10:42]: Dziś oficjalnie do Lecce powinien dołączyć Lorenzo Colombo. Napastnik trafi do Apulii na wypożyczenie z opcją wykupu, przy jednoczesnej opcji odkupu przez Milan.

[13:30]: Portal MilanNews informuje o zainteresowaniu ze strony Hellas Werona (faworyt) oraz beniaminka Cremonese wypożyczeniem Daniela Maldiniego. W zakończonym sezonie urodzony w 2001 roku napastnik zaliczył zaledwie 13 występów w barwach Milanu (tylko trzy w wyjściowym składzie). Milan ma nadzieję, że po roku spędzonym na wypożyczeniu piłkarz nabędzie większego doświadczenia i pewności siebie.

[13:40]: Franck Kessié został oficjalnie nowym piłkarzem Barcelony. Były zawodnik Milanu zawarł umowę do 30 czerwca 2026 roku. Klauzula odejścia została określona na 500 mln euro. Na środę przewidziano prezentację 25-latka. Środkowy pomocnik był związany z Milanem od 2019 roku. Reprezentant Wybrzeża Kości Słoniowej nie zdecydował się jednak na przedłużenie kontraktu i dołączył do Barcelony na zasadzie wolnego transferu.

[14:05]: Sky informuje, że Milan z zainteresowaniem patrzy w stronę beniaminka Monzy i tego, że bliski dołączenia do zespołu jest Matteo Pessina. 25-letni zawodnik opuścił szeregi Milanu w 2017 roku, ale w umowie zabezpieczono klauzulę 50% kwoty odsprzedaży, która w dalszym ciągu obowiązuje. Według informacji Sky, Monza chce wypożyczyć gracza (z opcją obowiązku wykupu) za kwotę 15 mln euro. Zatem w przypadku powodzenia tej operacji, na konto Rossonerich trafi 7,5 mln euro (wszystko za sprawa faktu, że Pessina nie rozegrał jeszcze 100 spotkań w barwach Atalanty. Gdyby to się stało, Milan otrzymałby wówczas 3 mln euro).

[16:00]: SportMediaSet na swoich łamach informuje, że Milan chciałby przeznaczyć kwotę ok. 50 mln euro na dwa transfery: 30-35 mln zostałoby przeznaczone na pozyskanie Charlesa De Ketelaere, a pozostałe 15-20 mln na Renato Sanchesa. Młody belgijski pomocnik i Hakim Ziyech nie są opcjami transferowymi nie do pogodzenia, bowiem pierwszy byłby ważną inwestycją, a Marokańczyk przeniósłby się do Milanu na zasadzie wypożyczenia.

[17:00]: Portugalska dziennik A Bola informuje o zainteresowaniu Milanu transferem urodzonego w 1998 roku portugalskiego pomocnika Sportingu Lizbona, Matheusa Nunesa. 23-latek jest związany umową ze swoim klubem do 2026 roku.

[17:50]: Vitiello: "Milan naciska w sprawie De Ketelaere. Operacja, która budzi zgodność wszystkich - podoba się trenerowi, właścicielom i pionowi sportowemu. Klub negocjuje także z Chelsea odnośnie Ziyecha, stara się wypracować porozumienie w sprawie wypożyczenia".

[20:02]SportMediaset podaje, że dziś rano Milan ponownie negocjował sprowadzenie Hakima Ziyecha. Rozmowy rossonerich z Chelsea są intensywne.

[21:15]: Również The Athletic informuje, że Milan intensywnie pracuje nad sprowadzeniem do swojego składu pomocnika Chelsea, Hakima Ziyecha. W szczególności kluczowe jest znalezienie porozumienia z The Blues w sprawie wypożyczenia, po tym jak Chelsea wydała w 2020 roku na jego sprowadzenie 40 mln £.

[23:20]: Gianluca Di Marzio informuje, że Milan złożył pierwszą oficjalną ofertę Club Brugge za Charlesa De Ketelaree. Rossoneri oferują 20 mln plus bonusy. Rozmowy trwają, ale zainteresowane są kluby z Premier League, w tym Leeds United. W tym samym momencie trwają również negocjacje ws. Hakima Ziyecha. Marokańczyk może trafić na San Siro na wypożyczenie z opcją wykupu po sezonie. Sam zawodnik w pełni akceptuje przenosiny do Milanu. Junior Messias zostanie wykupiony przez Milan.


R E K L A M A




356 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adam1983
Adam1983
5 lipca 2022, 09:09
Man Utd zgłasza się po Dybale więc Inter i Milan raczej go nie pozyskają może to i dobrze
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 09:21
Pojdzie do Interu
1
Krzysztof
Krzysztof
5 lipca 2022, 18:30
dajcie spoko∆ z tym dybala, niech idzie do diabla. Nie mamy dla niego miejsca w druzynie, to zgniłe jabłko. Rozj... szatnie jak pogba w mu
0
biedrus
biedrus
5 lipca 2022, 08:33
Podobno Jovic do Fiorentiny...za darmo. Real ma 50% z jego kolejnej sprzedaży. Jeśli to serio tak będzie to jest to prawdziwy majstersztyk
1
landik
landik
5 lipca 2022, 08:42
Żaden majstersztyk. Gość to drugi Piatek, jeden dobry sezon szybki transfer i gra totalne gówno.
8
biedrus
biedrus
5 lipca 2022, 08:51
Ale przychodzi za darmo, ryzyko dla Violi żadne, a kto wie czy się nie odbuduje.
PS. Za Piątka musieliby zapłacić:)
4
daro12555
daro12555
5 lipca 2022, 11:17
Jović jest lepszym piłkarzem po prostu Real to dla niego za wysokie progi ale w Fiorentinie sobie poradzi.
0
kozik___13
kozik___13
5 lipca 2022, 08:18
Nie no, nie wierzę, jeżeli przyszli by do nas ketelaree, ziyech i sanches to mamy dużo lepsza pakę niż w zeszłym sezonie
0
Rossoneri777
Rossoneri777
5 lipca 2022, 08:57
Zależy jak będzie grał Belg ale jakby odpalił to będziemy mieli dużo lepsza kadrę. Nie mieliśmy cały sezon 10, a teraz byśmy mieli tam kozaka. Super obsadzone prawe skrzydło Ziyechem, No i Sanches
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 lipca 2022, 09:05
Na papierze teoretycznie tak, ale......Belg nie pokazał jeszcze nic w naprawdę poważnej piłce więc może być zarówno kotem jak i wielkim niewypałem. Szanse 50/50. Ziyech gorszy od naszych obecnych PS na pewno nie będzie więc raczej plus. Sanches raczej nie przyjdzie. No i straciliśmy Kessiego. I tu minus spory.
0
Marcin1995
Marcin1995
5 lipca 2022, 09:10
Belg nie pokazał nic w poważnej piłce? Przecież Brugge ostatnie 2 lata w grupie grało z takimi zespołami jak City,PSG czy Dortmund i De Kaetelere pokazywał się z naprawdę dobrej strony, pewnie już drży przed Weroną czy inną Salernitaną
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 lipca 2022, 17:16
Weź pod uwagę że zmieni ligę, kraj i oczekiwania wzrosną gigantycznie Bardzo wielu tego nie udźwignęło.
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
5 lipca 2022, 06:28
Ciekawe co z Samu?
0
mror3k
mror3k
5 lipca 2022, 08:59
Ponoć Barcelona czeka na te 400 milionów żeby było ich stać na wypożyczenie
1
mrkojiro
mrkojiro
5 lipca 2022, 06:03
Ziyech i CDK to byłyby świetne transfery. Gdyby do tego udało się zakontraktować Sanchesa to okienko idealne.
1
Andre
Andre
5 lipca 2022, 02:35
Szkoda, że chyba już definitywnie Milan odpuscil zinteresowanie Beradim.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 03:06
Dopóki Carnevali jest jaki jest to Berardi tu nie przyjdzie i skończy jak Belotti. Tacy ludzie psują włoską piłkę
4
Sieri
Sieri
5 lipca 2022, 06:01
Massara ostatnio rozmawiał z Sassuolo na jego temat. Jak nadal będą chcieli dużej kasy za niego to nie przyjdzie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 lipca 2022, 09:07
Andre

Ja bym nie przesądzał. To, że media nie trąbią to nie znaczy że nic się nie dzieje. Prawdziwe negocjacje nie lubią rozgłosu.
2
Zuber
Zuber
5 lipca 2022, 01:33
Warren Bondo może przyjść za friko.
3
Mailand_91
Mailand_91
5 lipca 2022, 07:44
powtórka jak z Kalulu?
Mówie tak, bardzo proszę
1
ósmy
ósmy
5 lipca 2022, 08:53
Taaa...bo każdy nastolatek z Francji będzie drugim Kalulu. Bondo z którym nawet jego macierzysty klub nie przedłużył umowy i pozostaje bez klubu.
Czy my mówimy o gościu, który ostatnio grał w średniaku drugiej ligi francuskiej?
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 08:54
0
Mailand_91
Mailand_91
5 lipca 2022, 11:57
@ósmy, Moze kwestia finansowa?!
Kluby francuskie maja duze problemy finansowe poprzez znaczny spadek kasy z praw telewizyjnych, więc prawdopodobnie kluby szczebel nizej też moga miec porblemy z kasą i nie pozwola sobie na nastolatka ktory chce kwote z kosmosu...
1
Michał92
Michał92
5 lipca 2022, 01:30
Pioli rozmawiał już z CDK, podaje Gazzetta.it.
2
DragonAC
5 lipca 2022, 02:54
Chyba o pogodzie ;)
3
Jaca23
Jaca23
5 lipca 2022, 00:33
Isco łączony z Roma.

OFICJALNIE: Luiz Felipe w Realu Betis.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 lipca 2022, 00:40
a Rasiak w tartaku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
adamos
adamos
5 lipca 2022, 08:16
Douglas Luiz za to u nas na radarze
0
biedrus
biedrus
5 lipca 2022, 08:19
I znowu strata dla Serie A. Czołowi zawodnicy odchodzą jeden po drugim
0
lopezito84
lopezito84
5 lipca 2022, 00:27
A więc Dybala czy De Ketelaere bo już zgłupiałem. Po za tym informacja 2 tygodnie temu mówiła, że Milan zaoferował za De Ketelaere 40 mln ale pojawiło się Lester co za zmiana informacji.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 lipca 2022, 00:29
Bo nie chodzi o to, żeby kupić De Ketelebele, tylko żeby o tym mówić i pisać.
3
cbvirus
cbvirus
5 lipca 2022, 01:09
Dybala i CDK to różne charakterystyki. Pioli też o tym wspominał. Tbh marzeniem byłoby zakontraktowanie całej 3, ale to prawie niemożliwe, tym bardziej że na prowadzeniu o podpis Dybali jest Inter.
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 09:23
Nikt nigdy nie napisał ze Milan tyle zainwestował, tylko ze Club Brugge tyle oczekuje
0
lopezito84
lopezito84
5 lipca 2022, 15:12
marcinomilano mylisz się widocznie nie doczytałeś było napisane wyraźnie że Milan oferuje 40 mln.
0
chory
chory
5 lipca 2022, 00:25
jović za darmo w fiorentinie
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
5 lipca 2022, 06:28
A Krzysztof Piątek dalej w Hertha Berlin?
0
chory
chory
5 lipca 2022, 00:12
20 milionów plus bonusy to wiadomo że za mało i w życiu za tyle nie puszczą, 25 mln i bonusy to minimum
0
Tanger
Tanger
4 lipca 2022, 23:50
Nie ma żadnych złudzeń. De Ketelaere to nie będzie okazja rynkowa. W jego przypadku będzie się płacić za talent, tak jak w przypadku Leao. Ale jeśli ma odpalić jak Portugalczyk, a są na to spore szanse, to warto w niego zainwestować (oczywiście w granicach rozsądku).
15
ósmy
ósmy
4 lipca 2022, 23:54
Zgadza się.
Inna sprawa, że nie da się zbudować świetnej ekipy samymi półśrodkami i promocjami. Czasami trzeba sięgnąć głęboko i uderzyć mocno.
I mam nadzieję, że niedługo u nas będzie to normą.
4
Tanger
Tanger
5 lipca 2022, 00:05
@ósmy

Niestety albo stety Milan to klub zarządzany przez fundusz inwestycyjny, a nie jakichś bananowych szejków i trzeba się przyzwyczaić, że zbijanie cen do granic możliwości będzie przynajmniej przez jakiś czas normą. Druga sprawa jest taka, że Milan ma sporo pozycji do wzmocnienia i trzeba jakoś zręcznie balansować dostępnymi środkami, żeby udało się przeprowadzić wszystkie transfery. Będzie trudno, ale trzeba wierzyć w dyrektorów. Rok temu przy ograniczonych środkach okienko wyszło im bardzo dobrze.
2
Tutkovic
Tutkovic
5 lipca 2022, 09:15
Tanger ale nie rozumiem czemu cały czas piszemy o tym zbijaniu ceny w negatywnym tonie. Maldini po prostu negocjuje. Przecież jakby powiedział na start 40 to skończyłoby się na 50 mln. Założe się, że każdy z was jakby kupował auto to zaczynałby negocjacje z nierealnych cen.
0
Tanger
Tanger
5 lipca 2022, 17:24
@Tutkovic

Ja jak najbardziej popieram metody działania Maldiniego. Trzeba jednak stwierdzić, że taka taktyka powoduje, że negocjacje trwają niekiedy bardzo długo i wielu piłkarzy po prostu Milanowi przez to ucieknie.

Kupowanie auta to kiepskie porównanie, bo takich Fiatów Stilo przykładowo są tysiące, a Botmanów czy podobnych piłkarzy pewnie max. kilkunastu by się znalazło :P
0
nokoments
nokoments
4 lipca 2022, 23:46
Podobno Juve kładzie na stół 45 dużych baniek za Bremera. Warto dodać, że Brazylijczyk ma w kontrakcie klauzulę odstępnego 15 mln od 2023. Bremer to kot, ale imo srogo przepłacają.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2022, 23:58
Muszą jeśli chcą go podebrać Interowi z którym podobno jest dogadany ale na którego transfer Inter nie ma teraz kasy
0
rk140685
rk140685
5 lipca 2022, 00:07
Jakos nie widze Bremera w obronie Juvenusu obok Bonucciego. Tez uwazam ze pomimo swietnego sezonu to nie jest zawodnik z tej polki.
0
Jaca23
Jaca23
5 lipca 2022, 00:25
Całkiem możliwe, że wrócą do trójki w obronie, wtedy Bremer byłby idealny.


rk140685
Z jakiej półki? Bo obrona Juventusu jest kiepska, a odchodzą Chiellini i prawdopodobnie de Ligt. Bonucci to obecnie jest cień zawodnika z poprzednich lat.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 00:27
1
MrAncelotti
MrAncelotti
4 lipca 2022, 23:41
Trochę dziwi brak zainteresowań innych (w miarę) dużych klubów Ketelaere.
Jeżeli największą konkurencją będzie Leeds, to można być spokojnym.
0
Vol'jin
4 lipca 2022, 23:44
Leeds na razie to zbiera piłkarzy od RB :)
1
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 23:45
Tak na prawdę Dybala to też mega dobra 10 i też nie ma na niego chętnych mimo, że jest darmowy. Wszystkie topowe kluby mają obstawioną dyche albo grają formacją bez 10.
2
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 00:04
Jak czytam twoje komentarze to mam wrażenie, że nie ogarniasz rynku transferowego.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
5 lipca 2022, 00:15
@Milanboy

To muszę wyrobić licencję u ciebie na "ogarnianie rynku transferowego".
Tylko jaką?

"Milanboy Pro"?
"Milanboy A"?
"Milanboy B"?
"Milanboy C"?


6
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 06:06
MilanBoy - No jak zapłacisz to porozmawiamy.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
4 lipca 2022, 23:37
Ciekawe za ile ten mesjasz oby nie wiecej jak 4mln XD
ale w tedy alexis out.....
chociaż na wypożyczenie np Lecce XD
0
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 23:45
Może mamy żyda na Messiasa i puścimy go dalej. Nie byłoby to głupie.
0
Marcin1995
Marcin1995
4 lipca 2022, 23:50
A może po prostu prawa strona Alexis,Messias,Ziyech? Czemu nie Zlatana nie będzie całą rundę a szeroka kadra być musi, dodatkowa opcja z przodu mile widziana
0
Marcin1995
Marcin1995
4 lipca 2022, 23:28
Czarno widzę tego Belga, śmierdzi tu powtórką akcji z Botmanem
5
MrAncelotti
MrAncelotti
4 lipca 2022, 23:45
Nie ma porównania. Newcastle zapowiada się na mądrze prowadzony, arabski klub jak Manchester City. Za 2 lata śmiało mogą być w top 4 Premier League.

My takiej konkurencji nie mamy w przypadku Ketelaere.
0
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 23:46
oby zaśmierdziało Tonalim.
0
Marcin1995
Marcin1995
4 lipca 2022, 23:48
@MrAncelotti:Pierwsza sprawa Brugge może postawic warunek 40 mln albo nie sprzedajemy, nawet jak Belg będzie chciał do nas trafić to w pewnym momencie tak jak Botman stanie przed wyborem albo idę do Anglii albo zostaje, jest jeszcze druga opcja że do walki o niego włączą się inne kluby, mercato jest długie, jak szybko nie zamkniesz transferu to ryzyko jego nie dokonania mocno wzrasta
0
milanista123456
milanista123456
4 lipca 2022, 23:52
No my nie mamy szans na top4 Premier League, więc byliśmy bez szans
0
Krzysztof
Krzysztof
5 lipca 2022, 18:29
Najważniejsza sprawa to kim chce być Charles za 2 lata... Gościem który gra regularnie w LM, jako podstawowy rozgrywający czy chce iść do Lisów i grzać ławę bo Maddisona na ławce na pewno nie posadzi. Słoneczne Włochy czy mokra Wyspa. Milan ma projekt na młodych piłkarzy, nie zastanawiałbym się ani chwili
0
Fifi22100
Fifi22100
4 lipca 2022, 23:19
Podobno poszła oficjalna oferta za CDK,według SKY. Ale narazie za malo
1
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 23:20
20 plus bonusy, a oni chcą 40 plus to, że Leicester jest dalej w grze, bo Leeds to bym nie brał za rywala nawet.
Edytowano dnia: 4 lipca 2022, 23:26
0
Grande
Grande
4 lipca 2022, 23:25
I tak to będzie grane. Przyjdzie ktoś z Premier i wyłoży luźno te 35-40 baniek. Nasi dają 20.
2
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 23:27
No ale taka prawda, że 40 to za dużo za niego. Strzelił kilkanaście bramek w lidze farmerskiej, 25 mln + 5 bonusów to byłoby max co bym za niego dał.
2
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 23:32
Zuber
Ale gracz, który wylatuje z tej ligi farmerskiej za 20 - 40 to niemal zawsze jest strzał w dziesiątke dla nowego klubu.
0
Grande
Grande
4 lipca 2022, 23:35
Za dużo czy nie, to my sobie możemy różnie tłumaczyć. Płacisz za potencjał, podobnie było z Leao. A ile jest wart, to się oczywiście okaże za ile ktoś będzie chciał go kupić.
0
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 23:37
z Anderlechtu owszem, z innych klubów średnio. Z Brugge odszedł Wesley za 20 mln i raczej średnio się sprawdził w Aston Villi a jest to jeden z najdroższych wychodzących transferów z tego klubu.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2022, 23:37
DarQ - rekord ligi to 27 milionów
Oferta Zubera już by go pobiła
2
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 23:39
Trochę popłynąłem :)
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
4 lipca 2022, 23:46
Zuber obczaj skład Lester...
Jedyne co w tym momencie przemawia za transferem do nas a nie lisów to historia i to że gramy w LM
0
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 23:49
DarQ
Nie do końca. Rekord sprzedażowy ligi belgijskiej to 27 mln, które wyłożyło Lille na Davida. Jupiler Pro League wciąż odstaje strasznie względem Serie A, więc każdy zawodnik stamtąd to będzie ryzyko. Również nie dałbym więcej niż maksymalnie 30 mln.
0
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 23:55
Ja bym dał te 35 mln. Nawet ze swoich. Tylko że odpadam bo na karcie mam limit 200 :)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2022, 23:57
JACHU_ACM1899 - co? Leicester właśnie skończyło PL na 8 miejscu - nie mają pucharów i ich skład wcale nie jest mocniejszy od tego Milanu ze starymi już Vardym czy Schmeichelem oraz Tielemansem który prawdopodobnie opuści zespół z prawdziwych kozaków zostaje Maddison Ndidi i Fofana. To aż tak dużo twoim zdaniem?
1
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 22:53
Chcę się obudzić we wtorek rano i przeczytać ,że z Ziyechem przestał wreszcie panować optymizm, ponieważ go kupiliśmy. I teraz na prawej flance panuje optymizm :)
2
Grande
Grande
4 lipca 2022, 23:26
Wszystko w przyszłym tygodniu się rozstrzygnie.
1
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 23:37
Sugerujesz , że tyle będę spał?
0
Grande
Grande
4 lipca 2022, 23:41
Miałem na myśli tydzień na Neptunie:)
1
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 22:30
A ja uważam, że w PSG on sobie poradzi. Włosi tam się sprawdzają, do tego gość ma smykałkę do gry na jeden kontakt oraz piłka go szuka, no i przy takich partnerach jak Mbappe czy Messi będzie mieć jeszcze łatwiej , a i powstaje spora dziura po innych napastnikach, bo Icardi to prawie na pewno odchodzi z Paryża.
1
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 22:32
Plus to, że gościu jest wysoki a każdy z jego kolegów z nowego teamu będzie potrafił dograć piłkę prosto na czubek głowy.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 22:33
Zuber- Nie tyle co wysoki co dobrze gra głową. Haaland głową nie gra jakoś dobrze a warunki ma potężne, tak samo Zlatan nigdy w tym nie był jakiś genialny.
2
Jonatik
Jonatik
4 lipca 2022, 22:42
ale kto?
0
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 22:57
Wysoki też jest ma prawie 2 metry jak dołożysz do tego dobrą grę głową plus to, że gościu ma młotek w nodze to może z niego być całkiem fajny grajek.
1
Mil_online
Mil_online
5 lipca 2022, 00:02
Zlatan nie był genialny w grę głową?
0
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 00:05
Mi_online - Sam o tym mów.
0
Jalapeno
Jalapeno
4 lipca 2022, 22:22
Widzę, że znalazł się jeleń na Scamaccę. Kompletnie mnie ten zawodnik nie przekonuje. Ja ogólnie nie ufam włoskim 9 w zagranicznych ligach. Kiedyś to było... Toni kot w Niemczech, Vieri kot w Hiszpanii, Ravanelli i Vialli koty w Anglii, a teraz? Jakby już tej klasy włoskie 9 nie miały.
1
Ratava
Ratava
4 lipca 2022, 22:24
Siwy w Anglii grał? :o 1 słyszę
Edytowano dnia: 4 lipca 2022, 22:26
0
Jalapeno
Jalapeno
4 lipca 2022, 22:30
Ta, w Boro i w Derby. W tym pierwszym klubie 16 goli w lidze, 31 we wszystkich rozgrywkach, a przypominam, że był to zespół, który spadł z ligi. W Derby już jako 33-letni dziadziuś, również klub spadł z ligi, a on swoje postrzelał. Ja pamiętam jego wejście do Anglii, na dzień dobry hattrick z Liverpoolem. ;p
0
Jalapeno
Jalapeno
4 lipca 2022, 22:52
Jest coś przykrego w tym, że od czasu prime Balotellego nie było już lepszego włoskiego napastnika.
Wiadomo, jest Immobile, ale chodzi też o coś więcej niż tylko Serie A.

Śmiem twierdzić, że Balotelli nawet teraz byłby przydatny w kadrze.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 23:05
Miszcz - Gdyby Mario miał łeb to byłby topowy. Umiejętności świetne ale głowa już nie.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 23:19
Ale to każdy wie przecież.
Nie każdy jednak jest w stanie wytłumaczyć czemu Włochy nie miały od 2014 roku napastnika jego kalibru. Nawet wygrane Euro było głównie dlatego, że pomoc i obrona stworzyły świetny kolektyw.
Nie bez powodu włoskie media ciągle żyją tym co robi Balotelli.
0
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 00:06
Miszcz - Ale zobacz, że problem mamy w Niemczech i w Hiszpanii, że brakuje takiej mocnej 9. To nie tylko problem reprezentacji Włoch.
0
Ratava
Ratava
4 lipca 2022, 22:15
Fajnych piłkarzy z Monzą łączą, jak się chociaż połowa ziści, to mają składzik na 10-12 miejsce
1
Feo385
Feo385
4 lipca 2022, 22:04
Jeśli inter dogadał się o lukaku to Milan nie powinien mieć problemów żeby ściągnąć Zycha :)
3
nokoments
nokoments
4 lipca 2022, 22:00
Dybala podobno już bardzo blisko Interu
>Now it looks like the deal is finally set to be done, with sources telling 90min the agreement is 95% finalised.
0
dominord
dominord
4 lipca 2022, 22:08
Może i lepiej. Wypożyczenie Ziyecha i transfer CDK już uzupełniają wszystko czego nam potrzeba chociaż bym się nie zdziwił gdyby doszło do jeszcze jednego transferu do ofensywy, ale to zależy już od odejść z klubu.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 lipca 2022, 22:13
Jestem ciekaw, co tam Marotta wykombinuje z budżetem płacowym. Zhang domagał się obniżki pensji o 15%, a na razie, jeśli chodzi o pierwszy skład, to dorzucili kontrakty Onany (dość niski), Mkhitaryana (średni), Asllaniego (bardzo niski) i Lukaku (nawet po obniżce bardzo wysoki, jeden z największych we Włoszech), jak dorzucą jeszcze bombastyczny kontrakt Dybali, to będzie nieźle.

Jasne, najprawdopodobniej spieniężą Pinamontiego czy Sensiego, chcą się pozbyć Sancheza i Vidala, pewnie też Vecino o Dżeko pójdą na handel. Pytanie, czy uda im się ów budżet płacowy pospinać jakoś.
1
zbylon
zbylon
4 lipca 2022, 22:17
Wolę zdecydowanie młodych gniewnych, niż podatną na kontuzje i nieco już wypaloną gwiazdeczkę. Dybala sprzed 4 lat to było marzenie. Dzisiaj to kot w worku.
1
nokoments
nokoments
4 lipca 2022, 22:18
Podobno Vidal już spakowany do Brazylii, co ma odblokować hajs na Dybale.
0
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 23:36
Gianni
Vecino skończył się kontrakt, Sensi idzie do Monzy, ale na wypożyczenie prawdopodobnie z opcją. Onana dostał 3 netto, więc wcale nie tak średnio. Miki 4,5, tylko nie mogę znaleźć netto czy brutto.

Tak czy inaczej nie wiem jak oni się zmieszczą, sama sprzedaż Skriniara i odejście Vidala nie wystarczą.
0
Cisek666
Cisek666
4 lipca 2022, 21:48
Chelsea nie nie gra w .....

Skoro oddali Lukaku za 8mln ,(a kupili za 115 w zeszłym roku), to nie widzę problemu aby oddać nam zawodnika za 1mln( na wypożyczenie ) plus opłacanie ¾ pensji;)
0
Ratava
Ratava
4 lipca 2022, 21:36
Erik Botheim, 22-letni napastnik, który w poprzednim sezonie występował w zespole Bodo/Glimt, dołączy do Salernitany!

Staty z tamtego sezonu:
44 mecze
22 gole
9 asyst

Plus gość miał udział przy 5 golach z 6 (2 gole, 3 asysty) w meczu z Romą, gdzie Norwegowie ich ośmieszyli, wygrywając 6:1. Szkoda, że do lepszego zespołu nie idzie, tylko do Salerny...
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
4 lipca 2022, 21:46
Temat brzmi znajomo:)
3
KosaX
KosaX
4 lipca 2022, 21:56
Jednak poziom Norweskiej ligi a Serie A to ogromna przepasc,bedzie cud jak gosc strzeli chociaz 1/3 tego co w Bodo.

Nawiazujac do Romy,to fakt niezle ich rozgromili,ale tam chyba bardziej wygrala druzyna niz umiejetnosci,wikingowie maja to do siebie ze swietnie pracuja w grupach i wyciagaja 300% potencjalu z zawodnikow niz ogolnie przez to ze tworza bardzo zgrany zespol.
0
Ratava
Ratava
4 lipca 2022, 22:01
Ale czy ktoś to neguje, że Serie A jest dużo silniejsza od ligi norweskiej? Nie. Jestem trochę zdziwiony, że idzie do Salernitany, a nie do zespołu typu Torino czy Sassuolo. Poza tym, na tym to polega, że ściąga się do silniejszych lig graczy, którzy przerastają swoją ligę...
0
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 22:04
Z tego co patrzę, to on z Bodo odszedł w styczniu do Krasnodaru, nie zagrał tam nawet minuty, po czym jako wolny zawodnik ma dołączyć do Salerno.
0
Tanger
Tanger
4 lipca 2022, 21:33
Mały offtop w temacie mercato

Kolejni lewonożni ŚO znikają z rynku. Dziś Romano puścił info, że Niakhate przechodzi z Mainz do Nottingham Forest za 10 mln funtów + 5 mln bonusów, a David Carmo zamieni Bragę na Porto za ok. 20 mln euro.

Widać, że da się ściągnąć niezłego defensora za kwotę do 20 mln.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
4 lipca 2022, 22:13
Ogólnie jest jeszcze opcja ściągnięcia prawonożnego stopera który bardzo dobrze wyprowadza piłkę i czyje się dobrze w powietrzu al’a Saliba, ale pytanie co jak nas przypressują z lewej strony.
0
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 20:58
Scamacca blisko PSG, kwota 40-50 mln. Poradzi sobie waszym zdaniem? Według mnie pójdzie na zmarnowanie i będą to utopione pieniądze.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2022, 21:07
Absolutnie przepadnie
Gość jest najbardziej przehajpowanym graczem we Włoszech
W PSG nie spełnił oczekiwań Icardi który co by nie mówić piłkarsko od Scamacci był dużo lepszy
16
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 lipca 2022, 21:09
PSG nie topi pieniędzy. Odpiszą sobie od podatku. :D Utopić kasę może zwyczajny klub, którego potem się UEFA czepia. City czy PSG mogą wydawać na nietrafione transfery, ile tylko chcą.

Zaś co do samego transferu. Moim zdaniem tam większą robotę robił Raspadori, niż Scamacca, który jest strasznie przereklamowany. Ale jeśli Sassuolo wyrwie za niego taki hajs, to nie ma bata, by Berardiego puścili za mniej, niż 60-70, co jest irracjonalną wyceną i będzie się tam kisił do końca kontraktu. Skończy podobnie jak Belotti w Torino, który też z powodu właściciela klubu przegapił moment na zrobienie kroku do przodu i teraz, w wieku 29 lat, już raczej na wielką karierę w wielkim klubie za późno. Z Berardim będzie tak samo. A Scamacca za rok wróci do Serie A pewnie, do jakiegoś klubu ze środka tabeli.
2
ósmy
ósmy
4 lipca 2022, 21:42
Już kiedyś wspominałem.
Sassuolo to taki troszkę niewdzięczny klub dla Ligi. Bo z jednej strony jest tam kuźnia talentów, gdzie tzw. nonejmy, albo mniej kojarzeni zawodnicy pracują fajnie na swoje nazwiska. Tam poznajemy ciekawych zawodników, gdzie znaczna ich część jest potencjalnym celem transferowym bogatszych klubów. I tutaj rodzi się wg mnie mały problem tego klubu. Poza Pellegrinim przez ostatnią dekadę to chyba żaden piłkarz przechodząc to większego klubu nie zrobił większej kariery. Bo i Acerbi, Politano, Sensi, Haraslin, Boga, Zaza - każdy z nich wychodził z klubu z łatką ciekawego talentu, a wielki klub nie tyle zweryfikował piłkarza, ile po prostu go przytłoczył. Teraz mamy Scamaccę w PSG (prawdopodobnie) i tutaj sytuacja raczej też się powtórzy. Tam Icardi, który miał znakomite liczby w Serie A, tam troszkę przygasł, a styl gry bardzo porównywalny.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
4 lipca 2022, 21:44
Gdyby trenerem nie był Galtier, to może by sobie poradził, ale tak, to będzie ciężko.
Moim zdaniem szkoda, ze nie trafi do Arsenalu, tam mógłby się bardzo rozwinąć.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
4 lipca 2022, 22:01
Że co? Scamacca w PSG? Ale że niby jako piłkarz czy trawę ma kosić?
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 22:29
Poradzi sobie uważam. Idealny klub uważam pod to co gra ten piłkarz.
0
satoshi
satoshi
4 lipca 2022, 23:09
Przy tej kwocie to Leao jest warty minimum 150 mln
0
jarek2572
jarek2572
4 lipca 2022, 20:57
Barcelona ustala takie klauzule, a potem odchodzą im za darmo i muszą skruchę walić przed UEFA...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2022, 21:08
W La Liga musisz ustalić klauzule bo takie są przepisy więc jak nie chcesz żeby Ci ją wpłacili to ustawiasz ja na kosmicznym poziomie żeby było w sumie tak jak bez żadnej klauzuli
5
Grande
Grande
4 lipca 2022, 21:45
Natomiast od nas nikt za darmo nie odszedł ostatnio. Zawsze zgarniamy odstępne.
4
Zimer9009
Zimer9009
4 lipca 2022, 21:54
My nie ustalamy klauzul i tez odchodzą za darmo ;) wyższy poziom niż w Barcelonie
0
chory
chory
4 lipca 2022, 20:46
Podobno piłkarz 29 lat z Premier League w Londynie kogoś zgwałcił, nieznana jest narazie tożsamość i klub ale są ploty że to Partey. Pod opis pasuje też Ziyech ale wątpię żeby był takim idiotą.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 20:50
Nie, Thomas Partey jest głównym oskrażonym.
0
grupa
grupa
4 lipca 2022, 20:51
dlaczego watpisz ze to nie on akurat? haha pilkarze to ogolnie sa idioci, niestety.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 20:56
grupa- No ogólnie świat sportu jakimś tam wielkim autorytetem nie jest prócz wyjątkow ale na ten moment wszystkie media mówią o Parteyu. Zobaczymy czy nie skonczy sie tak jak z Siggurdsonem.
0
jarek2572
jarek2572
4 lipca 2022, 22:58
Placheta nie ma 29 lat, dajcie spokój...
0
Andre
Andre
4 lipca 2022, 20:46
Wreszcie zaczęły się jakieś poważne ruchy transferowe.
0
Sieri
Sieri
4 lipca 2022, 20:38
CDK i Ziyech są transferami realnymi. Dybala tylko i wyłącznie wtedy jak się zgodzi na 4 mln a na to się nie zapowiada. Tak wiec Ziyech, CDK plus kogoś na środek pomocy za Ke$$iego, Sanches raczej nie bo chce on grać w Paryżu. Środek obrony i napastnik już na spokojnie kogoś poszukać. Plus może Lang :)
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 20:40
Prędzej lewy obronca i srodkowy się przyda niż srodkowy pomocnik jeśli Adli zostanie , do tego Pobega też wraca więc czy tak bardzo potrzeba nam kogoś za Francka?
1
jarek2572
jarek2572
4 lipca 2022, 20:58
I frytki do tego.
0
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 21:03
Adli według mnie idealnie nadaję się na 10tkę u Stefano. Jednak przeskok dla niego, może być zbyt duży i wolałbym, żeby na treqa jeszcze ktoś przyszedł. Do środka pomocy również, bo poza Bennacerem i Sandro jest po prostu mało jakości.
0
Oskyy
Oskyy
4 lipca 2022, 22:27
Jaca23 a czemu pasuje Ci na 10 u Stefano ? Tak z ciekawości, bo dla mnie z kolei właśnie mega nie pasuje :D
Taki Diaz 2.0 (obym się mylił)
I widzę to raczej pod podejście pod grę trzema obrońcami gdzie pomocnicy nie muszą być tak defensywni
0
Vol'jin
4 lipca 2022, 22:44
Adli gra mniej więcej to co grał Hakan u Pioliego cofa się do drugiej linii i stąd przerzutami/podania prostopadłymi napędza akcje etc

Choć na miejscu Bennacera bałbym się też miejsce o składzie, bo kto wie czy Adli nie będzie też tworzył pary z Tonalim

0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 20:34
Tymczasem Igor Tudor trenerem Olimpique Marsylia. Ciekawe kto powędruje za nim i zapewne Milik zostanie już w Marsylii.

A ponoć Thomas Partey dopuścił się gwałtu. To nie jest dobry okres w premier league jeśli chodzi o afery seksualne piłkarzy.
4
AlexisRossonero
AlexisRossonero
4 lipca 2022, 20:57
Dziwnym trafem są to zazwyczaj afroamerykanie, tak samo jak z jazdą po pijaku, imprezami itd.. Często mental nie dojeżdża do pieniędzy i są to tzw. Królowie życia. Oczywiście nie jest to reguła, przykładem jest choćby Mane czy Salah, których naprawdę szanuję.
3
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 21:04
AlexisRossonero- Niektórym za bardzo High Life się odpala. Gascoigne, Sneijder to są przykłady
1
chory
chory
4 lipca 2022, 20:30
mówi sie zijeh czy zijeś
0
DarthImpaler
DarthImpaler
4 lipca 2022, 20:32
ja ciągle pamiętam zijesz.
0
jedunio
jedunio
4 lipca 2022, 20:47
Zijek
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2022, 20:28
Myślę, że Ziyech tutaj trafi. To wygląda jak z Florenzim, czyli intensywne rozmowy i szybko zamknięty transfer.
0
Kaka821
Kaka821
4 lipca 2022, 20:25
Ahhhhh. To jest zycie. Wchodze na strone co godzine i za kazdym razem nowa plotka.
6
grupa
grupa
4 lipca 2022, 19:40
Majac do wyboru Zaniolo za 50 baniek, i Dybale za darmo to chyba sprawa jest oczywiscie prosta.
6
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 lipca 2022, 20:20
Jakby można prosić o 3 opcje to poproszę :p
5
grupa
grupa
4 lipca 2022, 20:24
prosze bardzo: robimy z Messiasa podstawowego zawodnika na skrzydle jak i na 10-tce. Przekonałem Cie?
4
DarthImpaler
DarthImpaler
4 lipca 2022, 20:30
3 opcja proszę bardzo - ziyech.

Żadnego dzbaniolo. I jeszcze za 50 baniek.

Dybala to trochu mało realne jest chyba że będzie naciskał na inter którego bez sprzedaży nie będzie na niego stać i z niecierpliwości Milanowi obniży wymagania. Ale boję się że to rozwali szatnie.
Edytowano dnia: 4 lipca 2022, 20:30
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 lipca 2022, 20:48
Średnio bym powiedział, średnio :p
0
ósmy
ósmy
4 lipca 2022, 19:39
AS Monaco już nie jest zainteresowane Belottim, skupiają się teraz na Embolo z Borusii M.
1
PanX
PanX
4 lipca 2022, 19:31
De Ketelaere to zawodnik, na którego przyjście liczę najbardziej. Idealnie wpisuje się w taktykę trenera i filozofię klubu. Chłop ma papiery na wielkie granie.
7
grupa
grupa
4 lipca 2022, 19:13
Ketelaere, Ziyech/Berrardi, Dybala/Sanchez, i srodkowy obronca i bede wniebowziety :)
0
Kamlot68
Kamlot68
4 lipca 2022, 19:18
Tak naprawdę nawet jeśli przyjdzie „tylko” Ketelaere, Ziyech, Sanches i jakiś ŚO do głębokiej rezerwy to mamy znacznie mocniejszą ekipę niż w zeszłym sezonie.
2
Grande
Grande
4 lipca 2022, 19:54
Niech może wpierw chociaż jeden z nich przyjdzie, bo równie dobrze możemy się obejść smakiem jak zawsze.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
4 lipca 2022, 20:18
ale się uparliście na tego SancheZa
4
cbvirus
cbvirus
4 lipca 2022, 19:11
CDK podoba się właścicielom, pionowi sportowemu, trenerowi, mi, więc na co czekamy? :D
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2022, 19:38
Na to aż Brugia zejdzie z ceny
7
patoo_07
patoo_07
4 lipca 2022, 20:20
Aż mu się kontrakt skończy i przyjdzie za darmo :D
0
Sieri
Sieri
4 lipca 2022, 20:39
Aż jakies inne marki się nim zainteresują nie mam na myśli Leeda itp tylko ktoś z wyższej półki …
0
landik
landik
4 lipca 2022, 19:09
Milan nie powinnen podpisywać ugody z UEFA póki ta nie zrobi porzadku z FFP w stostunku do PSG. Scamacca podobno za 50mln w PSG. W tym oknie przyszedl tez Vitinha za 41 xD
0
Orest
Orest
4 lipca 2022, 19:49
I zostaniemy z ręką w nocniku? PSG gra na kodach, a i tak wygrywa tylko ligę francuską.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
4 lipca 2022, 20:32
Orest takie biedaszyby... eee biedakody.
0
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 20:54
Nas wyrzucą z LM, a PSG i tak nic nie zrobią. Niestety nie tędy droga.
0
Manolas
Manolas
4 lipca 2022, 18:55
Wypożyczenie Ziyecha na ten moment da nam najwięcej
7
KosaX
KosaX
4 lipca 2022, 19:02
Tez uwazam ze Ziyech to bedzie kosmos,jestem fanem jego talentu od gry w Twente,sylwetka bardzo podobna do Di Marii.

Mysle ze na tym prawym skrzydle dawalbym tyle co Rafal daje nam na lewym,oczywiscie w troche innym stylu bo profil zawodnika inny.
3
Rogo1989
Rogo1989
4 lipca 2022, 18:50
Jeżeli udałoby się sprowadzić De Ketelaere i Ziyecha to moim zdaniem operacje w ofensywnie można spokojnie zakończyć. Mam dziwne przeczucie, że Belg byłby mega wzmocnieniem od samego początku.
5
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 18:32
Moja drabinka ważności dla ofensywy
Ketelaere
Ziyech
Zaniolo
Dybala
2
paweł_paolo
paweł_paolo
4 lipca 2022, 18:47
Dzbaniolo to już chyba dawno odpadł. Czy jakieś nowe ploty były?
3
Rafał0209
Rafał0209
4 lipca 2022, 18:50
Życzę Ketelaere aby w ciągu 10 lat wskoczył na taki poziom na jakim jest dziś Dybala, Argentyńczyk to klasa światowa.
3
ósmy
ósmy
4 lipca 2022, 19:00
Co Ci sugeruje sądzić, że Zaniolo za 50 mln będzie lepszym wyjściem niż darmowy Dybala, który strzelił blisko 100 bramek w lidze, ponad 30 w reprezentacji i blisko 20 w LM?
5
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 21:12
ósmy
W mojej rozkminie ustawiłem Zaniolo wyżej ale bez przekonania, tak minimalnie. A powodem jest to , że dla Włocha nie zabraknie motywacji- awansował. Z Dybalą może być wręcz odwrotnie. Z całym szacunkiem dla Milanu ale obawiam się , że Dybala ceni sobie bardziej ( a jest w błędzie :) ) Juve.
W mojej drabince marzeń tak naprawdę interesują mnie dwa pierwsze miejsca.
1
ósmy
ósmy
4 lipca 2022, 21:46
Ja również chcę Belga i Marokańczyka.
Na Dybalę też bym się nie obraził, ale Zaniolo nie chcę )
1
ósmy
ósmy
4 lipca 2022, 23:02
O tak. Choć wolałbym nie musieć ściągać tych dwóch ostatnich. Przed nimi dać Berardiego jeszcze można. Albo CR7 nawet xD Ponoć chce wrócić do Włoch...
1
DarQ
DarQ
4 lipca 2022, 23:35
Nie mam przekonania do Berardiego. Ale z CR7 pełna zgoda. Niech zwiedza sobie świat dalej ale szerokim łukiem niech mija LaScale.
0
kusniak_22
kusniak_22
4 lipca 2022, 18:17
Jeśli przyjdzie Sanchez, Ziyech i De Ketelaere to okienko w 100% udane. Takich piłkarzy potrzeba Milanowi, ofensywnych i dobrych technicznie. Trzymam kciuki za wszystkie 3 transfery.
5
lopezito84
lopezito84
4 lipca 2022, 18:34
Udane będzie dopiero jak coś pokażą (Październik-listopad) pozornie Paqueta czy Silva itp. też niby były udane. Choć ja zawsze będę obstawał przy tym że MEGA błędem było pozbywanie się Silvy.
3
Dusiek
Dusiek
4 lipca 2022, 18:38
Sanches. Sanchez niech zostanie w tym Interze lepiej :s
4
MR. X
MR. X
4 lipca 2022, 18:38
Udane, to będzie jeśli to tych wymienionych dołożą jakiegoś solidnego środkowego obrońce
0
dżunio91
dżunio91
4 lipca 2022, 18:10
Żeby się nie okazało że będzie jak z Hauge. Taki młody zawodnik to istna niewiadoma.
0
SNIPER
SNIPER
4 lipca 2022, 18:22
Przynajmniej inwestycja się spłaciła z zyskiem więc nie ma źle
10
dżunio91
dżunio91
5 lipca 2022, 08:16
Masz rację.
0
Vol'jin
4 lipca 2022, 18:07
https://twitter.com/MilanPosts/status/1543984966521987072?s=20&t=7VdqYdUpKPq6QkKGjkJwWw

Brahim na masie przybrał ;o
2
Jaca23
Jaca23
4 lipca 2022, 18:10
Przyda się. Samu bez zmian :D
3
dżunio91
dżunio91
4 lipca 2022, 18:12
Samu do piłkarskiej emerytury osiądzie w Mediolanie.
0
JonBonOlo
JonBonOlo
4 lipca 2022, 18:14
Dobra oznaka, zupelnie kurcze sie nie zdziwie jak Brahim oraz Baka (niby maja go wywiezc na taczkach a nie zdziwie sie jak zostanie) w tym sezonie moga byc konkurencyjni o 1sklad
1
Pepik
Pepik
4 lipca 2022, 18:50
Faktycznie. Wygląda misiowato. Oby to się nie przełożyło na jego zwrotności
0
marcinomilano
marcinomilano
4 lipca 2022, 18:02
Jeśli tak jak się mówi mamy wziąć dwójkę z trójki Dybala/Ziyech/CDK, to Ziyech i CDK to najlepsze możliwe rozwiązanie i oby się tak to skończyło
3
Zuber
Zuber
4 lipca 2022, 17:59
De Ketelaere i Ziyech i będzie to wyglądało już kozacko z przodu. Giroud wykręci pewnie dużo lepsze liczby i odciążymy w grze trochę Leao. Jakby przyszedł jeszcze Sanches to już w ogóle byłby sztos i starczyłoby dokupić jakiegoś rezerwowego obrońce i okienko jak dla mnie na 5+.
6
1  2  3    >








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI