Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 05.07: De Ketelaere i Ziyech celami transferowymi Milanu [23:45]

5 lipca 2022, 09:24, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 05.07: De Ketelaere i Ziyech celami transferowymi Milanu [23:45]

[09:24]Charles De Ketelaere Hakim Ziyech - tymi piłkarzami Milan zamierza wzmocnić ofensywę. Pierwsza oferta rossonerich za belgijskiego trequartistę - opiewająca na 20 mln euro plus bonusy - została odrzucona przez Club Brugge, który rozmawia także z klubami z Anglii. Według La Gazzetta dello Sport, z 21-latkiem trener Stefano Pioli rozmawiał już osobiście. W przypadku prawoskrzydłowego zaś możliwe jest wypożyczenie z opcją lub obowiązkiem wykupu. Rossoneri intensywnie negocjują z Chelsea. Ponadto - jak podał Gianluca Di Marzio - do Milanu na stałe trafi z Crotone Junior Messias.

[09:46]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, Milan musi podwyższyć swoją ofertę za Charlesa De Ketelaere co najmniej do 30 mln euro, żeby dobić targu z Club Brugge.

[09:57]: Według LGdS, po odejściu Alessio Romagnolego defensywę Milanu może wzmocnić obrońca, który jest wychowankiem włoskiego klubu. Będzie to istotne w kwestii listy UEFA na mecze Ligi Mistrzów.

[10:11]Il Corriere della Sera twierdzi, że najbardziej prawdopodobną formułą transferu Hakima Ziyecha do Milanu jest wypożyczenie z obowiązkiem wykupu.

[11:29]: Dziś oficjalnie do Lecce powinien trafić Lorenzo Colombo. Włoch zagra w beniaminku Serie A na wypożyczeniu z opcją wykupu, ale też przy prawie odkupu ze strony Milanu.

[14:22]: Lega Serie A potwierdza zarejestrowanie Divocka Origiego jako piłkarza Milanu. Klub wciąż nie wydał jeszcze oficjalnego komunikatu o zakontraktowaniu Belga.

[15:25]SkyJunior Messias pod koniec tygodnia wznowi już pracę w Milanello jako piłkarz rossonerich na zasadzie transferu definitywnego z Crotone. Rossoneri zapłacą za Brazylijczyka około 4 mln euro.

[16:13]: AC Milan oficjalnie poinformował o podpisaniu kontraktu z Divockiem Origim do 30 czerwca 2026 roku.

[18:50]: Argentyński portal racingdealma.com.ar informuje, że Milan złożył Racing Club de Avellaneda ofertę za transfer Carlosa Alcaraza na kwotę 12 mln euro. Argentyński klub jednak udrzucił w/w ofertę (oczekuje 18 mln euro). Pomocnik urodzony w 2002 roku jest związany z Racingiem kontraktem do 31 grudnia 2026 roku.

[23:35]: Gianluca Di Marzio na łamach Sky Sport poinformował, że w najbliższych dniach Zlatan Ibrahimović złoży podpis pod rocznym przedłużeniem kontrakt. Zawodnik mimo kontuzji i przebytej operacji, nadal odgrywa bardzo ważną rolę w klubie. Zarobki Szweda będą wynosić 1 / 1,5 mln euro plus premie (powiązane z asystami i zdobytymi bramkami).

[23:45]: Również Sky w kwestii Charlesa De Ketelaere: Milan wczoraj przedstawił swoją ofertę wynoszącą 20 mln euro plus bonusy, ale Club Brugge nie zaakceptował tej propozycji. Belg ma również ofertę z angielskiego Leeds (30 mln euro plus bonusy). Różnice są znaczne, jednakże Rossoneri są gotowi do włączenia w transakcję Andreasa Jungdala (rocznik 2022) oraz Emila Robacka (rocznik 2003).


R E K L A M A




257 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DarthImpaler
DarthImpaler
6 lipca 2022, 09:18
Andreas jungdal rocznik 2022 wow. Ledwo sie urodził a juz warty kilka mlnxd
2
TR3V0R
TR3V0R
6 lipca 2022, 08:47
No, czyli juz nici z transferu, bo skończy się jak z Botmanem XD
0
KKP19
KKP19
6 lipca 2022, 02:26
Jungdal rocznik 2022 ;)
5
carrygun
6 lipca 2022, 05:30
Mały ale wariat.
4
chory
chory
6 lipca 2022, 00:00
czy ten jungdal nie podpada wtedy pod handel dziećmi?
12
Juzio
Juzio
6 lipca 2022, 04:55
Wytrenują go od małego
1
Tanger
5 lipca 2022, 23:59
Ejejej, Leeds ma już Aaronsona. Za dużo talentu na pozycji OP by mieli jednocześnie :P

Tak na serio, zakładając, że info od Sky jest prawdziwe, to Milanowi będzie trudno konkurować z ofertą Anglików. Jednak na OP w składzie są już Adli i Brahim. Jeśli Francuz odpali, to niepowodzenie z transferem De Ketelaere nie będzie tak bolesne.
0
Lomaxini
Lomaxini
6 lipca 2022, 00:01
Spadkowicz z ligi farmerów by nie odpalił?
0
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 00:32
Bennacer i Krunic też był spadkowiczem
To samo Tonali
To samo Messias, może więcej szacunku do zawodników, którzy bronią barw klubu, któremu kibicujesz?

Nie wiemy czy Adli jest szykowany na 10 czy na zwykłego pomocnika. Nikt z was nie siedzi w głowie Pioliego, więc jakim prawem piszecie, że Adli na pewno jest na 10 albo Adli na pewno jest jako pomocnik...
7
Lomaxini
Lomaxini
6 lipca 2022, 02:13
Kogo niby nie szanuje xd?
0
Lomaxini
Lomaxini
6 lipca 2022, 02:31
Poza tym żaden z wymienionych przez ciebie piłkarzy nie spadł z ligi farmerów tylko z Serie A a to już jest spora różnica. Nigdzie nie napisałem, że nie szanuje któregoś z zawodników więc czytaj ze zrozumieniem następnym razem
0
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 10:48
Szydera, że gość jest ze spadkowicza z ligi farmerów to wcale nie obraza? Kante grał w 2 lidze francuskiej, a Vardy w amatorskiej w Anglii i nie przeszkodziło to im zdobyć mistrzostwa z Leicester.

To w jakim klubie grał zawodnik nie ma znaczenia, liczy się co pokaże w naszych barwach.
0
Lomaxini
Lomaxini
6 lipca 2022, 11:20
Skoro stwierdzenie faktu to obraza to niestety pan Yacine powinien mnie pozwać.

Co do Kante i Vardyego to brawo ale są też dziesiątki tysięcy graczy którzy spadali z ligi i wyżej już nie zagrali. Po prostu nie podzielam optymizmu co do jego przyjścia i liczę, że się pomylę
0
Lomaxini
Lomaxini
5 lipca 2022, 23:58
No to z De Ketelaere będzie jak z Botmanem bo Anglicy od razu wyskakują z kasą. Szkoda
1
Szulaj22
Szulaj22
5 lipca 2022, 23:57
Czyli już po Belgu bo Milan sie nie licytuje a różnica jest dosyć spora wiec teraz tylko czekać na plan b.
0
Lomaxini
Lomaxini
5 lipca 2022, 23:59
To od początku nie był zbyt realny transfer
1
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 23:47
noworodek pełen talentu
11
Jaca23
5 lipca 2022, 23:02
Łączony kiedyś z Milanem Wout Weghorst, przenósł się do Besiktasu na zasadzie rocznego, darmowego wypożyczenia z Burnley. Turcy mają opłacić jedynie pensję - 2,8 mln euro. W obecnej sytuacji nam byłby raczej zbędny, ale i niezła promka za solidną 9tkę.
0
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 23:11
Taki fajny napastnik i poszedł do Burnley. Spokojnie by w takim Arsenalu sobie poradził.
2
Alessio_re6
5 lipca 2022, 23:28
Szkoda że tak poprowadził sobie karierę, mógł lepiej wybrać po Wolfsburgu.
2
Tanger
5 lipca 2022, 22:44
Wyjątkowo spokojny ten dzisiejszy wieczór. Może Longo się również nudziło, bo napisał na twitterze, że Bozzo (bodajże agent piłkarski), pracuje nad sprowadzeniem do Milanu młodego talentu.

Nie mam nawet pomysłu, kto to mógłby być. Bo przecież raczej nie Zanoli. Może jakiś anon do Primavery.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 23:39
update chodzi o Tomasso Manciniego z Vicenzy 17 letni napastnik
1
Von Strauss
Von Strauss
6 lipca 2022, 17:14
Młody? Talent? Czyżby chodziło o któregoś z braci Brożków? A nie, patrzę właśnie na to kim się zajmuje, to zostaje mi tylko Cassano i Quagliarella xD i w sumie obaj by się wpisywali w nasz atak xD
0
nokoments
5 lipca 2022, 22:28
Jedna ze stron fanów Liverpoolu o Origim:

"The Belgium international is recognised as a Reds legend by many after scoring a number of huge goals for the club and winning every major trophy possible during his time at Anfield."

"Despite us basically knowing for sometime that he was heading to AC and he’d played his last game for the club, it’s still hard to see big Divock in another shirt."

"He may not have really been a regular starter at the club, but no matter when he played, you got the feeling that he was going to score and he always gave his best."

"That’s all you ask for from players at your club and we’re delighted that he’s completed a move to another massive European club in the shape of AC."

To wiele mówi o tym zawodniku, a moje oczekiwania względem niego właśnie wzrosły.
1
Grande
Grande
5 lipca 2022, 22:35
Zobaczymy jak się odnajdzie w warunkach startowych, a nie jako joker.
0
nokoments
5 lipca 2022, 22:40
Zobaczymy też czy Oli odda mu miejsce w składzie :D
2
Tanger
5 lipca 2022, 22:46
Ciekawe, co by w takim razie musiał pisać o Salahu albo chociaż o Firmino :P
2
Książę Mroku
Książę Mroku
5 lipca 2022, 22:53
Raczej to wiecej niz pewne ,ze z czasem bedzie 1 napastnikiem a Oli drugim. Chyba ze na skrzydle bedzie musial zagrac.
0
Von Strauss
Von Strauss
5 lipca 2022, 21:52
Fiora chyba dostanie koronę sępa jak im to przejdzie xD Luka Jovic ma trafić za darmo do Fiorentiny z pensją 2,5 mln i zapisem 50% kwoty następnego transferu na rzecz Realu (jak go fiora wymieni za kogoś to 0 xd)
5
Grande
Grande
5 lipca 2022, 22:35
To już im Pio nie wystarczy? No nie może być.
1
Sieri
Sieri
5 lipca 2022, 21:35
Kobra powiedział ze atak interu jest kompletny. Czyżby się zrobiło miejsce dla Milanu ?
1
Książę Mroku
Książę Mroku
5 lipca 2022, 21:45
Nie! Kobra klamie jak zawsze
5
nokoments
5 lipca 2022, 21:53
Beppe jest wielkim mistrzem sztuki decepcji, jednym okiem mówi, że mercato zamknięte, a drugim okiem podpisuje kontrakt Dybali.
10
amoildiavolo12
amoildiavolo12
5 lipca 2022, 22:50
jak Galliani za swoich starych dobrych czasow
0
Yabaye
Yabaye
5 lipca 2022, 20:50
Bardzo ciekawą sondę daliście. Szczególnie ta argumentacja o trzech obrońcach. Ciekawa, bo wydaje mi się, że słowa Piolego to było takie kontrolowane "niedopowiedzenie", że to raczej będzie udoskonalanie tego, co widzieliśmy w tamtym sezonie, gdy najczęściej widoczne były dwa schematy:

- do dwóch stoperów cofał się Tonali/Kessie (w tym sezonie Tonali i może Benek?)
- przy dwóch stoperach zostawał Calabria, a wówczas Snikers grał szerzej. W tym wariancie częściej korzystaliśmy z naszej zabójczej lewej flanki

Kjaer nie umie grać na 3, sam o tym mówi, jego kariera to pokazuje, Pioli na to wskazywał. Jeżeli zagralibyśmy na klasycznych 3 stoperów, to trochę kanibalizujemy przestrzeń po lewej stronie dla Leao i Theo, bo siłą rzeczy "upychamy ich" na połowie boiska jedynie, a obaj bazują na przestrzeniach i rozpędzaniu się.

Co równie ważne, Theo bardzo się rozwinął jeżeli chodzi o grę obronną.

Zatem reasumując: ja postawiłem, że nie powinniśmy przepłacać za obrońcę. Tomori - Kalulu to raczej podstawa. Kjaer niestety to duża niepewność po tak trudnym urazie, ale w Milanello najlepiej wiedzą na ile będzie Duńczyka stać. Cholernie szkoda Romka, bo obsada środkowej obrony nie wymagałaby inwestowania.
7
maciejh
maciejh
5 lipca 2022, 21:49
Jak coś działa dobrze to po co to modyfikować.? Kiedyś już było 42fantasia....
0
NuNoiser
NuNoiser
5 lipca 2022, 20:13
Jesteśmy dziadami jeśli chodzi o transfery i obstawiam, że dołączy jedynie Ziyech, ponieważ nie widać innych chętnych na niego. Co do De Kataleare, nie mamy szans z angielskimi klubami. Bądźmy szczerzy. Jeżeli natomiast na zastępstwo Botmana szykujemy dziadka Acerbiego, to sygnał, że zaczyna się źle dziać.
2
JonBonOlo
JonBonOlo
5 lipca 2022, 20:16
Wierzysz w plotki to pozniej zachowujesz sie jak dziad stary narzekajacy
27
Corsa
Corsa
5 lipca 2022, 20:28
Jeśli przyjdzie Ziyech to już będzie bardzo udane okienko.
9
MR. X
MR. X
5 lipca 2022, 20:35
No już uspokój się, i nie płakusiaj. Okienko się dopiero zaczęło, a nie już się kończy :)
0
Peloponez
Peloponez
5 lipca 2022, 20:39
Okienko się dopiero zaczęło, a niektórzy już oceniają mercato.
Na spokojnie Panowie.
1
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 20:46
XDD.
0
Rossu
5 lipca 2022, 20:56
Jest i kolejny pan od "dziadowania" xD
1
Pinokio
Pinokio
5 lipca 2022, 21:03
Nie wiedziałem, że znajdzie się dla mnie rywal, o miano największego narzekacza/pesymisty z calutkiej strony.
12
kusniak_22
5 lipca 2022, 21:09
Już psioczy chłop, a jeszcze 2 miesiące na przeprowadzenie transferów. Nie dopięliśmy wcześniej transferu Botmana przez zmianę właścicieli Milanu i niepodpisanych umów Maldiniego i Massary. Teraz czas na pracę i transfery. Oceniaj za dwa miesiące, a nie teraz. Jestem pewien, że przyjdzie jeszcze 3-4 piłkarzy w tym co najmniej dwóch będących wzmocnieniem pierwszego składu.
0
Daroo125
Daroo125
5 lipca 2022, 21:13
Kusniak 22 za dwa miesiące to mamy piątą kolejkę już w dodatku derby…dalej chcesz wzmacniać sklad do wtedy?
2
paweł_paolo
paweł_paolo
5 lipca 2022, 21:21
Pinokio

Kurde to jak nie Ty to kto dał lajka mu xd
0
Jaca23
5 lipca 2022, 22:43
Paradoksalnie brak transferu Botmana, może wyjść nam na plus, jak zamiast niego ściągniemy PS'a, 10tkę i low cost stopera.
0
szfarceneger
szfarceneger
5 lipca 2022, 20:12
Offtop
Dario Srna potwierdził, że Szachtar swoje mecze w LM rozegra w Warszawie, więc istnieje realna szansa, że do Polski przyjedzie Milan :) Tak z 12,5%, ale lepsze to niż 0%.
8
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 lipca 2022, 20:26
Milan ma takie banderowskie kolory koszulek to "przyjezdni" będą mieć mindfucka komu kibicować.
4
Yabaye
Yabaye
5 lipca 2022, 20:35
Czy można zgłosić komentarz powyżej?
13
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 20:48
AdrianoGalliani- To już gruba przesada.
2
AcMati92
AcMati92
5 lipca 2022, 21:07
Kolega ma dwa dni na przemyślenie swojego zachowania, pozdrawiam.
0
blackburn
blackburn
5 lipca 2022, 21:08
AdrianoGalliani twoje żarty w komentarzach są jak strzały Samu na bramkę, oboje liczycie ze coś w końcu wpadnie.
9
inzaghi67
inzaghi67
5 lipca 2022, 21:17
A co wam nie pasuje? OUN UPA ma kolory czarno czerwone, czemu to traktujecie jako jakiś atak albo prowokacje? Ot zwykły żart sytuacyjny. Te kolory normalnie są na flagach i banderach klubów ukraińskich więc zluzujcie majty bo dostaniecie nerwicy.
9
Yabaye
Yabaye
5 lipca 2022, 22:16
I znowu, prośba o ban komentarza wyżej. Dlaczego Wy we dwóch nie potraficie pojąć, że świat sportu jest daleki od historii i polityki. Szczególnie tej trudnej i dawnej. To, co działo się między naszymi narodami to historia. Jeżeli chcecie "żartować sytuacyjnie" z barw, w internecie jest wiele forów i miejsc na tego typu twórczość.

Równolegle nikt Wam nie każe tutaj piać z zachwytu, że Szachtar będzie grał w Polsce mecze. Możecie się z tym nie zgadzać, bo hajs/eksploatacja murawy/logistyka/cokolwiek. Ale bez żartów i bez parahistorycznych wykładów o UPA, bo się rzygać chce.
5
inzaghi67
inzaghi67
6 lipca 2022, 00:04
Chłopie dorabiasz jakieś swoje ideologie innym, uprawiasz projekcje, obudź się. Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Naprawdę zaczynasz mnie wkurzać swoją ignorancją, a może tylko udajesz. To cię wypunktuje

'Dlaczego Wy we dwóch nie potraficie pojąć, że świat sportu jest daleki od historii i polityki.' - to ty mieszasz sport z polityką i wymyslasz nam swoje tezy. Kto tu miesza sport z polityką? Zacytuj mi fragment.

"To, co działo się między naszymi narodami to historia" - ale o co ci chodzi? Kto mówi o jakiejś historii? Chłopie otrząśnij się, ukraińskie kluby wywieszają czarno-czerwone flagi OUN, a czy uważasz że to dobrze czy źle to twoja sprawa, nikt z nas tego nie ocenił więc nie przypinaj nam jakichś łatek na podstawie swojego widzimisię, popisujesz się swoją ignorancją.

"Ale bez żartów i bez parahistorycznych wykładów o UPA, bo się rzygać chce." - to rzygaj. Zdarzają się żarty o czarnych bo 'mamy swojego murzynka Kalulu' (nigdy nie zapomnę tego tekstu), albo o biednej sytuacji w Afryce jak to za worek kartofli sprzedano czarnego piłkarza i ci to nie przeszkadza a teraz jesteś wielkim obrońcą cenzury w internecie? Kto tu robi jakieś wykłady o UPA człowieku idź się przewietrz bo nie wiesz co czynisz chyba. I nie prowokuj bo takich jak ty na pęczki, mądrala sie znalazł, cwaniak jeden.

Zacenzurować i zbanować XD mówi bo nie potrafi czytać. Nie wiesz że jak ślepy prowadzi ślepego to obydwaj w dół wpadną? Trochę pokory i wyrozumiałości egoisto, otwórz się na dialog bo przez takich jak ty ten kraj wygląda jak wygląda. Bez odbioru.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 00:13
3
Manolas
Manolas
6 lipca 2022, 06:27
Skoro jest tyle forów to daj linka do strony banderowców bo nie mogę znaleźć
2
Daroo125
Daroo125
5 lipca 2022, 20:08
Jaca23 słyszałeś ze to -60 i -15 % jest na 2023? Jeśli chodzi o Inter?
0
Jaca23
5 lipca 2022, 20:42
Tak, słyszałem tę PLOTKĘ, jak tę, że w to okno będą musieli mieć taki wynik. Żadna z tych informacji nie jest oficjalne potwierdzona, więc nie wiem czemu mnie wywołujesz do tablicy.

Jednak, jeśli okazało by się to prawdą, to myślisz, że obecne okno nie ma na następne wpływu? Myślisz, że teraz mogą wyjść -100 mln, a jak w następne będą mieli +60 to będzie ok?

Wszyscy dobrze wiedzą, że Inter balansuje na krawędzi FFP, więc muszą zaciskać pasa, tak było rok temu, tak będzie teraz i prawdopodobnie w przyszłym, jeśli drastycznie nie zetną kosztów jak my.

Poza tym, jeśli jesteś kibicem Milanu, polecam patrzeć na swój klub. Jeśli my się odpowiednio wzmocnimy to ponownie dokopiemy sąsiadowi zza miedzy.
0
Daroo125
Daroo125
5 lipca 2022, 21:09
Wywołałem bo Ty najwięcej o tym mówiłeś,…co do tego minus -100 to po co?wystarczy że nie sprzedaja Skriniara i ściągną Bremera.to nie minus 100..balansują jak i my.i obaj jedziemy na plotkach póki co tylko poprostu ja nie wierze we wszystkie in minus co do innych klubów.
1
Jaca23
5 lipca 2022, 22:40
Ciężko mi się do tego odnosić, bo jesteś strasznie niedoinformowany.Inter zamknął rok ze stratą około 245 mln, a my około 90 mln, to jest OGROMNA różnica.

Pisało o ich oszczędzaniu wiele osób, zarówno tutaj, jak i pod newsami o Interze w mediach.

Zabawne, że wypominasz mi wiarę w plotkę, po czym karzesz mi się odnosić do odwrotnej tematycznie plotki.

-100 napisałem przykładowo... chodzi o to, że obecne mercato będzie miało wpływ na następne, więc jak narobią sobie jeszcze większych długów, to mogą być zmuszeni w przyszłym roku do odrobienia jeszcze więcej niż 60 mln.
1
Daroo125
Daroo125
5 lipca 2022, 22:53
Tak piszesz jakbyś dokładał do tego interesu,,,a kibic chce tylko zwycięstw więc do tego trzeba zaryzykować,..już widzeę jak kibice City,United czy PsG spuszczają się nad każdym Euro jak my. Bo najlepiej znaleźć sobie wymówkę..i dlatego serie a leży w pucharach…trzeba zaryzykować czasami a póki co to się ośmieszamy z tymi ofertami..myslisz że z tym obecnym składem zrobimy coś więcej niż rok temu?ani tyle,i nie przywołuj tesktów że rok temu było podobnie a mamy scudetto bo 2 razy to nie przejdzie.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 22:55
2
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 23:31
za to ty masz podejście "janusza spod budki z piwem" łykający wszystko jak pelikan co media napiszą niż świadomy kibic, który widzi co się dzieje dookoła ^

Nawet Marotta tydzień temu mówił o pilnowaniu finansów w klubie. "Jednocześnie musimy brać jednak pod uwagę koncepcję równowagi finansowej, ponieważ współczesny futbol tego wymaga. "
1
Alessio_re6
5 lipca 2022, 23:33
Taki w miarę myślący kibic chce by jego klub był zdrowy. Świat kibicostwa nie kończy się tylko na boisku, a w interesie kibica powinien być cały klub.
Jeśli jara cię bycie kibicem sukcesu i interesuje cię tylko suchy wynik z boiska, to strasznie mi przykro z tego powodu.
1
Daroo125
Daroo125
6 lipca 2022, 06:39
Następne asy,Zero obiektywizmu.szkoda strzępić ryja
0
Stark
Stark
5 lipca 2022, 19:33
Offtop

Znalazłem na shopee taką koszulkę https://shopee.pl/product/795569915/18419460052?smtt=0.700886404-1657042172.9

Powiem szczerze nie przypominam sobie żebyśmy kiedykolwiek mieli takie koszulki, a wygląda naprawdę zajebiście :D
Ktoś się orientuję może to była jakaś wersja kolekcjonerska czy coś?
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 19:35
Nie, to podróba i szczerze mówiąc moim zdaniem wygląda tragicznie xD
5
Stark
Stark
5 lipca 2022, 19:37
Mnie tam się podoba xd
1
carrygun
5 lipca 2022, 20:10
No offence, ale dawno nie widziałem brzydszej koszulki :D
1
Krzysztof
Krzysztof
5 lipca 2022, 19:23
ktoś coś wie o tym alcarazie?
0
inzaghi67
inzaghi67
5 lipca 2022, 19:28
Wygooglowalem że to jakiś hiszpański tenisista
11
Corsa
Corsa
5 lipca 2022, 19:31
bardzo zdolny, 19 lat, będzie drugi Nadal :)
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 19:32
5
tysiok
tysiok
5 lipca 2022, 19:51
https://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Alcaraz_(footballer)
https://youtu.be/uymzBtRZgQ4
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 19:57
1
Unloco
5 lipca 2022, 19:20
Co do newsa z 18:50 to, aż tak sucho na piłkarskim rynku transferowym, że szukamy wzmocnień wśród tenisistów? :)
11
Squall
Squall
5 lipca 2022, 19:30
Ale za to jaki, następca Nadala
2
Judik666
Judik666
5 lipca 2022, 19:06
A jak myślicie o Isco odrzucił propozycje Romy a pewnie ma wymagania duże nie na nasz budżet
0
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 19:14
Przede wszystkim to słaby i wypalony piłkarz którego bym tu nie chciał tylko dlatego że X lat temu był kozakiem
12
Fifi22100
Fifi22100
5 lipca 2022, 19:20
Przecież Isco to oldboy z kosmiczną pensją, za dużo ryzyko, ze będzie dla nas jak Vidal albo Sanchez dla Interu, wiec 3 razy nie jak dla mnie osobiście
2
Boateng93
Boateng93
5 lipca 2022, 18:48
Co do limitu dla obcokrajowców i potrzeby 4 Włocha to jest jeszcze opcja pozbyć się Fodo, za niego na zmiennika Theo ściągnąć jakiegoś Włocha, a wtedy za Romka 4 stoper może być zagraniczny.
0
dan_acm
5 lipca 2022, 18:58
M&M powinni się zainteresować Cambiaso - młody Włoch o dużym potencjale. Theo ze składu nie wygryzie ale może odciążyć Francuza i rozegrać sporo minut.
3
Tanger
5 lipca 2022, 19:04
Jeśli chodzi o ŚO, to jedynymi jako takimi opcjami są Acerbi i Viti. Na LO jest np. Cambiaso, Parisi czy Pezzella (z których dwaj pierwsi mają roczne kontrakty, a Pezzella będzie uciekał z Parmy przed grą w Serie B)

Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 19:04
2
JonBonOlo
JonBonOlo
5 lipca 2022, 20:18
Cambiaso w Juve
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 lipca 2022, 17:38
Inter odpuszcza Dybale
2
ósmy
ósmy
5 lipca 2022, 17:50
Nie sądzę.
Marotta wie co mówi, to jest być może taka jego gra, aby zmiękczyć agenta Dybali. Kilka lat temu na konferencji też mówił, że nie ma tematu Eriksona w Interze.
Muszą tylko zwolnić miejsce sprzedając Correę bądź Sancheza.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 lipca 2022, 18:22
8
uwazasz ze beda grali 3 z przodu lautaro, lukaku, dybala ? Jak na moje nie ma szans na to, tak jak nie ma szans aby którys z nich zgodził sie na ławke czy rotacje.
1
Corsa
Corsa
5 lipca 2022, 18:23
Też myślę, że ten transfer jest mocno uzależniony od Sancheza, jak odejdzie to chwilę później ogłoszą Dybalę.
0
ósmy
ósmy
5 lipca 2022, 18:37
@Semper Fideli
Ale temat Dybali był mocno rozpatrywany nawet w momencie przyjścia Lukaku do Interu. Dziś nagle temat upada, bo Marotta tak okreslił się na konfie. Marotta to szczwany lis, i nie odpuści do konca takiej okazji. Można jeszcze gdybać, że sprzedadzą Martineza ale nie wydaje mi się. Był też temat odstąpienia Dżeko, ale ten z kolei wydaje się być ulubieńcem Inzaghiego.
Kwestia kto gdzie będzie grał wg mnie, to raczej dylematy na linii Dybala-Calhanoglu, bo Argentyńczyk bardziej chyba dubluje pozycję Hakana, niż LuLa z przodu.
3
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 18:41
Myślicie że samym Skriniarem spłacą całe okienko? Kupili już Bellanovę Asllaniego zakładam kupno Bremera do tego podpisany jest Miki z niezłą pensją i Onana
Jak to ma się do tych 60 baniek zysku z transferów i zejścia z pensji bo nawet po odejściu Vecino czy Vidala oraz możliwym odejściu Alexisa tutaj to nadal może być dużo mniej jeszcze zakładając 6 baniek dla Dybali
0
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 18:49
z Dybalą to będzie 3-4-1-2 kosztem Hakana albo Dybala jako zmiennik Lautaro i tyle
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 lipca 2022, 19:00
Panowie bez jaj.. jakim kosztem Hakana ? Turek co by o nim nie mówić w defensywie pracuje bardzo mocno a Dybale przewraca wiatr.. jak dla mnie kompletnie się to nie spina jeśli chodzi o wyjściowy sklad
0
Jaca23
5 lipca 2022, 19:09
Dybala się nie nadaję do pomocy w 3-5-2, jedynie 3-4-1-2, ale to chyba Inter wyszedłby zbyt ofensywnie. Trójka Dybala-Lukaku-Lautaro jest możliwa, ale musieliby się pozbyć zarówno Sancheza jak i Dzeko. Przypomnę, że jest jeszcze Correa, wykupiony na dniach za 23 mln.
1
Redplayer
Redplayer
5 lipca 2022, 21:25
PanPrzemus

Z pensji zszedł Interowi
Periisic
Vecino
Sensi
Kolarov
Vidal
Ranocchia
Radu

Sam Vidal i Sanchez to jakieś 20 mln brutto rocznie. Dlatego oboje muszą odejść by zrobić miejsce na Dybale.

0
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 22:04
Redplayer - no tak o kilku zapomniałem - dzięki za info
Ale to ciągle nie zmienia faktu że taki Miki Onana tani nie są a Bremer z Dybalą to spore kontrakty będą pewnie więc jestem ciekaw jak to końcowo będzie przedstawiało i o ile faktycznie Inter odchudzi budżet na pensje
0
karp_fso
karp_fso
5 lipca 2022, 17:35
Z innej czapy, Ignaś Abate poprowadzi Primaverę.
7
Tanger
5 lipca 2022, 17:32
Offtopowo w temacie mercato

Empoli wypożyczyło za 1 mln euro Marina z Cagliari. Dobry ruch. Tak samo w przypadku Romy, która ściągnęła Celika z Lille za 7 mln.
1
Zuber
Zuber
5 lipca 2022, 16:59
Kessie szybko zdanie zmienia od drugiej skóry, do chce mieć kariere jak Yaya Toure. xD
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 16:59
0
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 17:37
Ale z czego tutaj robić wielkie halo? Piłkarze to wszystko robią pod dobry PR i tyle. Nigdy uważam nie należy brać slow graczy na poważnie kiedy są związani kontaktem z klubem.
2
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 17:56
Milanboy - no coś mu ten dobry PR nie wyszedl u nas xDDDD
Gość zrobił kibel z mordy i nie ma co zakłamywać rzeczywistości że jest inaczej. Czym innym gadka że kocha się klub czym innym ordynarne kłamstwo
15
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 18:42
PanPrzemus313 - To piłkarze, tego nigdy nie należy brać na poważnie. Krasomówstwo, robienie pru to jest chleb powszedni w tym zawodzie.
0
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 18:54
Nadal nie - tutaj mamy zwykłe i bezczelne kłamstwo. To że ktoś się przyzwyczai że to fajnie jak mu się podaje kupę zamiast jedzenia nie znaczy że to jest w porządku
1
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 19:03
PanPrzemus313- O, kłamanie, to też w piłce chleb powszedni. Serio ja jestem wciąż zdziwiony jak wy wierzycie zawodnikom. Powtarzam, słowa od tych ludzi zawsze należy brać z dystansem.
0
PanPrzemus313
5 lipca 2022, 19:16
Ale tu nie chodzi o żadna wiarę ja ci próbuje tłumaczyć
Nawet jak mu nie wierzę to to że okłamał wszystkich jest mega słabe i należy to krytykować a nie udawać że to deszcz jak na nas plują
1
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 19:27
PanPrzemus313 - A proszę krytykuj ale czy to ma sens? No ja nie wiem bo to w sumie co tam Kessie powiedział to nie jeden piłkarz taką bzdurę chlapnął i za wiele się w tym nie zmieniło,no ale skoro ludzie mają ochotę jechać po nim niech to robią.
0
Pinokio
Pinokio
5 lipca 2022, 16:14
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/292432699_5360497923992937_5204967182364087411_n.jpg?stp=dst-jpg_p180x540&_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=IzkG49PAnzQAX_MI3ew&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=00_AT8IMA-S9fz57_TkUWEk-DbU6ruFV8yBGAuSdAFcgjEEtA&oe=62C896D5

Kurde, jaka pognieciona koszulka na tym zdjęciu. Dziwnie to wygląda...
2
Svikahrappur
Svikahrappur
5 lipca 2022, 16:40
Faktycznie. Jak by go we włókninę ubrali.
0
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 16:13
Jest Oficjalka Belga.
1
Książę Mroku
Książę Mroku
5 lipca 2022, 16:39
Charles De Ketelaere ? A nie czekaj ;)
6
patoo_07
5 lipca 2022, 16:09
Potężny Divock wylądował. Jest oficjalka.
3
Ronladinho86
Ronladinho86
5 lipca 2022, 15:59
Nowy De Bruene super by było gdyby trafił do nas
1
patoo_07
5 lipca 2022, 16:08
Krunic już u nas gra.
35
Gzikuu
Gzikuu
5 lipca 2022, 15:46
Jeżeli zapłacimy 4 mln za zawodnika z klubu, który omal nie spadł do Serie C to to będzie dziwaczne. Pomijając kwestię, że jest bardzo słabym piłkarzem, który kompletnie nie radzi sobie w obronie (jedyny nasz skrzydłowy, który sprokurował karnego), to za tą cenę w tym wieku to śmiech. Florenzi przyszedł za połowę tego z Romy. No nic, liczę, że jest w tym jakiś większy plan. Mam chociaż nadzieję, że te około 2 mln, za które go wypożyczyliśmy się do tego wliczają.
4
Rossoneri777
Rossoneri777
5 lipca 2022, 16:01
Czemu omal? Przecież oni spadli do serie c XD
0
BadMad
BadMad
5 lipca 2022, 16:14
Z Mesjaszem by nie spadli;)
0
nokoments
5 lipca 2022, 16:35
To co powiesz na to, że za Castillejo daliśmy 22 duże bańki, a liczby w Serie A ma gorsze od Messiasa. :D

Większy plan jest taki, że "po taniości" zapewniamy sobie głębię kadry i rezerwowego dla Ziyecha/CDK. Messias był naszym jedynym produktywnym PS w zeszłym sezonie, zna zespół i Piolego, Pioli zna jego. Bardzo rozsądny ruch moim zdaniem.
11
Alessio_re6
5 lipca 2022, 16:41
Ogólnie trudno uwierzyć, ze Castillejo kosztował tylko 2/3M mnie od Leão, aleeee „takie są fakty”.
3
majer1987
majer1987
5 lipca 2022, 16:43
Za 4 miliony taki rezerwowy to wspaniała sprawa. Nielogiczna jest cena za Florenziego, nie za Messiasa.
4
Ndrew
Ndrew
5 lipca 2022, 16:58
Messias rzeczywiście jest dość jednowymiarowym zawodnikiem na ten moment - ALE trzeba przyznać że daje troche ofensywnej świeżości i odwagi za zwykle jak wchodzi, dlatego uważam że to jak najbardziej dobry ruch
3
Gol
Gol
5 lipca 2022, 17:36
Gzikuu - Crotone do Serie C spadło, natomiast cena dziwaczna nie jest, ze względu na to, że Messias po prostu wzbudza zainteresowanie drużyn ze środka i dołu tabeli Serie A, które chętnie go za te 4 mln kupią, a Brazylijczyk pewnie będzie chciał pomóc swojej byłej drużynie trochę się wyciągnąć z dołka finansowego po spadku.

Z tą słabą grą w obronie, to też tak chyba nie do końca, przynajmniej statystyki mówiąc coś zupełnie odwrotnego, właśnie Messias prezentuje się najlepiej ze wszystkich skrzydłowych Milanu:

Tackles per game:

Leao - 0,5
Rebić - 0,7
Alexis - 1,2
Messias - 1,3

Clear per game:

Alexis - 0,2
Rebić - 0,5
Leao - 0,2
Messias - 0,6

(https://www.whoscored.com/)

Ty mówisz o tym karnym po ręce z Atalantą na 1-3 ? Już bez przesady, że blokowanie strzału i pechowe rykoszet od uda w rękę, świadczy, że Messias jest słaby w obronie.
3
Bill11056
Bill11056
5 lipca 2022, 17:53
Gzikuu
Kiedys zostalem tu zjedzony, jak napisałem, ze Messias jest cienki :D
Argument typu "dal nam jedyne zwyciestwo w LM" haha
Jak najdalej od takich gosci, a tu jeszcze 4 mln...
0
Alessio_re6
5 lipca 2022, 18:19
Messias sprawdził się w dużym klubie, wnosił jakość, gdy wchodził z ławki, strzelił kilka goli, zanotował kilka asyst i zaliczył nienajgorzej „test oka”. O takich rzeczach jak etyka pracy na treningach i wyraźny rozwój nie wspomnę, 4M to adekwatna cena za jakościowego zmiennika, który sprawdził się w drużynie i którego docenia sam trener.
2
JonBonOlo
JonBonOlo
5 lipca 2022, 18:21
Stary, wyobraz sobie ze zaplacilismy za Adliego 10milionow
Bordo oficjalnie w 3lidze
0
Lukasz_Milanista
Lukasz_Milanista
5 lipca 2022, 14:55
Witam wszystkich,
Przepraszam, że tak offtopowo, ale chciałbym zapytać o proces nabywania biletów na mecz derbowy, bardzo chciałbym się wybrać na najbliższe derby Mediolanu, a nie chcę przegapić momentu w którym sprzedawane będą bilety, a wiem, że sporo użytkowników tej strony jeździ na mecze.

W jaki sposób można się dowiedzieć kiedy zacznie się sprzedaż biletów i czy można je nabyć na oficjalnej stronie Milanu nie mając żadnego członkostwa?
Jaki jest zakres cen biletów, bo chciałbym zabrać kolegę który nie bardzo się piłką interesuje, więc nie wiem na wydatek jakiego rzędu go przygotować :D
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
0
Meet
Meet
5 lipca 2022, 15:14
Polecam zarejestrowania sie na aplikacji Milanu. Tam z zakladce Tickets zazwyczaj sa podawane informacje o otwarciu sprzedazy. Sa 3 fazy sprzedazy 1 to ludzie z karnetami 2 to ludzie z karta 3 to general ale na wazne mecze dla general.zostaja resztki ze stołu polecam wyrobic sobie karte kosztuje około 20€ i jest ważna 4 lata. Ceny to zależy gdzie sie siedzi ale podejrzewam ze w miare ok miejsca to 80-120€ na Hellas placilem około 45€.
2
Lukasz_Milanista
Lukasz_Milanista
5 lipca 2022, 15:23
Chodziło mi o ceny na mecz z Interem, byłem niedawno na przedostatniej kolejce z Atalantą, ale na mecze derbowe ceny biletów się na pewno różnią, w każdym razię dzięki za info! :)
0
Jankes22
Jankes22
5 lipca 2022, 15:47
@Meet Czy z kartą Cuore Rossonero można kupić więcej niż jeden bilet na jeden mecz?
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 15:48
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 15:47
Ceny biletów na derby i mecze z Juve są sporo droższe, warto też mieć Cuore Rossonero żeby mieć wcześniejszy dostęp i tańszy bilet. Ogólnie zależy na jaki sektor będziesz chciał bilety, ale ja w 2018 roku płaciłem 280 euro za 2 bilety na drugim kręgu czerwonym w rogu, a w 2019 roku 332 euro za 2 bilety na drugim kręgu pomarańczowym. Analogiczne bilety na Atalantę kosztowały coś koło 19 euro/osoba z tego co pamiętam.
1
Meet
Meet
5 lipca 2022, 18:39
@Lukasz_Milanista
Wiem dlatego mowie ze ceny na Hellas kosztowały 45€ a te same miejsca na derby już koło 120€.
@Jankes22
Przy kupnie biletu przynajmniej w 2 fazie pyta o numer karty na każdy bilet wiec obawiam sie ze 1 karta 1 bilet.
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 14:55
Btw na korcie głównym Wimbledonu mamy właśnie derby kibiców Milanu :D
7
GiveMeReason
GiveMeReason
5 lipca 2022, 16:21
Z kim gra Novak?
1
Tutkovic
Tutkovic
5 lipca 2022, 16:24
Jannik Sinner ;)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 lipca 2022, 14:35
[14:22]: To będzie jak w bajce o czerwonym kapturku. Tyle, że za kapturka przebrał się Galliani, a za wilka Cissokho.
- Babciu, dlaczego masz takie wielkie oczy?
- Żebym cię mogła lepiej widzieć – odpowiedział Cissokho.
- A dlaczego masz takie wielkie uszy? – spytał Kapturek
- Żebym cię mogła lepiej słyszeć, moje dziecko – rzekł Cissokho.
- A dlaczego masz takie wielkie zęby?
4
kamilus
kamilus
5 lipca 2022, 14:51
Jeśli chodzi o czerwonego kapturka, to uwielbiam ten mem: https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_qrLVDQeGNDOzQ6usADKuKNx5NgEGEEPI,w400.jpg
4
adamos
adamos
5 lipca 2022, 14:34
Przybycie Vitinhy do PSG obniżyło szanse francuskiej strony na pozyskanie celu AC Milan Renato Sanchesa. (La Gazzetta dello Sport) oraz (via Milan News),
1
POE
POE
5 lipca 2022, 14:41
Ja to macham na ten transfer ręką
Jakby go chcieli to już dawno byłby u Nas a tak to jakaś telenowela się zrobiła
2
Janik14
5 lipca 2022, 14:23
Jak myślicie, jakiego Wlocha będziemy próbowali ściągnąć?
0
KosaX
5 lipca 2022, 14:26
Mysle ze Cambiasso do nas dolaczy i bedzie to jedyny wloch w tym okienku.
0
Matim
Matim
5 lipca 2022, 14:40
KosaX, Pedulla już ponad tydzień temu informował, że Juve osiągnęło porozumienie z Genoą w sprawie Cambiasso
1
hyrus13
hyrus13
5 lipca 2022, 14:50
Acerbi.
2
matten
matten
5 lipca 2022, 14:22
Nigdy nie widziałem w akcji De Ketelaere, liczę, że jest dobrze wyskautowany i nie będzie wtopy. Ziyech? Nie wierzę w ten transfer, myślę że średniak PL bez problemu zaoferuje mu lepsze pieniądze i nie będzie się stamtąd ruszał.
1
luba17
luba17
5 lipca 2022, 14:15
A nie możemy się jednak z tym Romkiem dogadać?
0
ósmy
ósmy
5 lipca 2022, 14:32
Romek chce 3,3 mln od Lazio, które na dziś daje mu 0,5 mln mniej.
Pewnie spotkają się w granicach 3 mln, ale w Rzymie Romagnoli ma pierwszy skład. Do nas za mniej nie przyjdzie, a dawać 3 mln zawodnikowi z głębi ławki to taki sobie interes.
0
adamos
adamos
5 lipca 2022, 14:35
Romek chce być nr 1 a nie nr 3 albo 4 ostatnia szansa w jego karierze by zagrać na mundialu i przyszłym euro
0
Książę Mroku
Książę Mroku
5 lipca 2022, 14:38
Adamos jak juz na przyszlym Euro i przyszlym przyszlym mundialu
2
Milanboy
Milanboy
5 lipca 2022, 14:11
Niech ten Karolek do mnie do roboty wpada.
0
jedunio
jedunio
5 lipca 2022, 14:10
Na transfmarket niby 70procent prawdopodobieństwo przyjścia Douglasa Luiza wycenianego na 38 mln z Aston Villi...
1
Rossu
5 lipca 2022, 14:39
transfermarkt to żaden wyznacznik prawdopodobieństwa - oni bardzo często bazują na fejk newsach.
5
fryta777
fryta777
5 lipca 2022, 14:57
Douglas Luiz ma rok kontraktu, praktycznie gra od 3 lat bez kontuzji.. nie wiem tylko czy jest to gracz który poziomem dorównuje Franckowi
2
Mailand_91
Mailand_91
5 lipca 2022, 15:30
To byłby dobry transfer.
Facet idealnie zastąpił by Kessiego. Statystyki z whoscored ma co prawda gorsze ale jednak liga angielska sporo silniejsza.
Do pierwszej drużyny on. A jego dziewczyna do żeńskiej sekcji :)
Marketingowo to byłby sztos!
2
tommyb1
tommyb1
5 lipca 2022, 22:27
No Alisha zdecydowanie podniosła by średnia urody w Feminile ;)
1
Książę Mroku
Książę Mroku
5 lipca 2022, 13:46
Te telenowele zbyt dlugo trwaja ...
0
DarQ
5 lipca 2022, 13:02
Nie jestem dobrej myśli. Po belgijsku w dialekcie brukselskim
Kete to kot, a Leare to worek.
9
Mil_online
Mil_online
5 lipca 2022, 13:09
Uff, dobrze, że nie Laere, bo jeszcze by pasowało...
6
Nesta_13
Nesta_13
5 lipca 2022, 13:15
A to dobre
0
RaveL
RaveL
5 lipca 2022, 13:28
Kot w worku. Kurde kurde
0
BadMad
BadMad
5 lipca 2022, 16:18
Hahah:-)
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 12:46
Z tą ofertą za CDK to calma. Po pierwsze nie wiadomo kiedy dokładnie ta oferta została złożona, to że Bianchin napisał o tym w nocy nie oznacza że ta oferta poszła wczoraj. Ja zazwyczaj jestem mocnym sceptykiem, ale tutaj jestem dziwnie spokojny, czuję że jeśli Brugge jest w stanie zgodzić się na ofertę rzędu 30-35 mln, to będzie porozumieniem bo to istotniejszy na ten moment transfer niż Botman, a piłkarz pewnie też będzie wolał iść do nas niż do Leeds. Coś czuję że zobaczymy tego Ziyecha i CDK, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość, zakładam że M&M chcą zrobić te transfery do 15 lipca, czyli do dnia kiedy Pioli będzie dysponował pełnym składem.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 12:55
https://twitter.com/M_Monski/status/1544219793397633024?s=20&t=bmDc6m3kpM5YntvALqK1ww

żadnej oferty ponoć nie ma
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 12:56
A wizisie
0
rafal996
rafal996
5 lipca 2022, 13:08
Jeśli Romano podał, że była oferta, to ja bym to przyjmował jako pewnik.
2
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 13:11
Romano to przepisywacz, info o ofercie przepisał od Di Marzio, a ten ostatnio ma gorsze dni.
6
marion6660
marion6660
5 lipca 2022, 12:31
Inter goły i wesoły pozyskuje coraz więcej zawodników.
0
Daroo125
Daroo125
5 lipca 2022, 12:36
Goły i wesoły wg niektórych kibiców z tej strony..druga sprawa że mimo wszystko dużo nie wydali póki co..wg sky sport oferta Milanu za Belga to 20 mln gdzie oni chcą 40
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 12:40
No goły i wesoły, nie wydają pieniędzy, na razie pozyskali Lukaku na wypożyczenie (super transfer), Onanę za darmo (wielka niewiadoma, ostatnio bardzo słaba forma), Miki za darmo, do tego Asslani (wykup w przyszłym sezonie) i Bellanova.

My za to teoretycznie tylko Origiego za darmo, ale chyba też wiele osób zapomina o Pobedze i Adlim których też należy zaliczyć to transferów. Pobega to w normalnych warunkach byłby wydatek rzędu 15-20 mln.

Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 12:40
8
landik
landik
5 lipca 2022, 12:42
Pozyskuje, ale zaraz prawdobnie Skrinar lub Lautaro out.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
5 lipca 2022, 12:42
Adli jak najbardziej transfer, ale Pobega to wychowanek.
1
Gol
Gol
5 lipca 2022, 12:43
Sebolinho10 - Ale nie grał u nas w poprzednim sezonie, dlatego go trzeba zakwalifikować jako wzmocnienie kadry.
1
Kamciu
Kamciu
5 lipca 2022, 12:47
@landik

A tego Lautaro chyba dodales tylko po to, zeby to ladnie wygladalo. Toro nie odejdzie.

Abstrahujac, mysle, ze lepiej sprzedawac niz oddawac za darmo. Za Skriniara bedzie bardzo dobre zastepstwo - nie zapominaj.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 12:48
1
Daroo125
Daroo125
5 lipca 2022, 12:47
8 mln na wypożyczenie Lukaku, 4 za Asslaniego..niewiem jak jakich warunkach Bellanova.. Vecino,Vidal,Sanchez,Ranochcia,Pinamonti,Sensi na wylocie więc muszą uzupełniać.Kolarov następny wiec te 15% na pensjach napewno zjada.pewnie odejdzie Skriniar albo Dumfries z De Vrijem
0
marcinomilano
marcinomilano
5 lipca 2022, 12:47
@Gol
Dokładnie, w ogóle to będzie jego 1 sezon w pierwszej drużynie. Wypożyczenie go do Jurića było strzałem w 10, może i jest naszym wychowankiem, ale w tym sezonie w Torino rozwinął się niesamowicie. Jeśli byłby pełnoprawnym graczem Torino, to Cairo spokojnie by krzyczał za niego ok 20 mln.
1
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 12:56
Za Skriniara bedzie bardzo dobre zastepstwo - nie zapominaj.

kto? Bremer który ci będzie hasał na prawym półstoperze? zapomnij. Bremer będzie grał na środku, ale za to tracicie na półprawym stoperze też walory ofensywne Słowaka. Bo siłą dwójki z trio Skriniar-De Vrij-Bastoni było, to że ten prawy i lewy pół-stoper (Skriniar-Bastoni) potrafili nie tylko grać w obronie, ale i też dużo dobrego wnosili do ataku
3
Jaca23
5 lipca 2022, 13:08
Za Skriniara bedzie bardzo dobre zastepstwo - nie zapominaj.

To się akurat zobaczy, jak przeanalizujecie tabelę w Excelu i wytyczne od Zhanga, a propos redukcji pensji i wyjścia na plus w tym oknie.
1
Kamciu
Kamciu
5 lipca 2022, 13:20
Juz jeden user tu byl pewny, ze ani Lukaku, ani Dybala nie przybeda - szkoda, ze nie weszlismy w zaklad. Spokojnie, Marotta - slowo klucz.
2
Gianni Rivera
5 lipca 2022, 13:42
Ja bym się z tym "słowem kluczem" nie zapędzał. Rok temu również mieliście Marottę, a jakoś nie widziałem wzmocnień, tylko łatanie dziur po odejściach.

W tym roku również okienko Interu nie powala. Nie, nie jestem zapatrzony w Milan i nie zamierzam mówić, że okienko Milanu to sztos. Rossoneri mają jeszcze gorsze mercato. Inter jednakże też wybitnych transferów nie przeprowadził.

Marotta miał fuksa, że Lukaku nie odpalił w Chelsea i że Belg ma słaby mental, więc zamiast podjąć rękawicę i jeszcze sezon powalczyć w Premier League, to ucieka z podkulonym ogonem tam, gdzie go na rękach nosili - i o ile w sezonie 19/20 Lukaku był mega dzikiem, tak nie wiadomo, co będzie teraz, bo Conte go postawił na nogi po nieudanej przygodzie w Manchesterze. Pytanie, czy Inzaghi również da radę postawić go na nogi? Wcale nie ma pewności, że to będzie taki super transfer, jak go tu opisują, bo może się schować niczym ślimak w swej muszelce i bidować, jak bidował w ostatnim sezonie w United (15 goli przez cały sezon we wszystkich rozgrywkach) czy jak sezon temu w Chelsea (również 15 bramek). Oczywiście 15 goli to całkiem sporo, ale w porównaniu z Lukaku-dzikiem z sezonu 20/21 to ledwie połowa.
Onana, jak kolega zauważył, ostatnio pod formą. Równie dobrze może być rezerwowym i nie wygryźć Handanovicia z bramki.
Mkhitaryan to emeryt, do tego nie ma mentalności przywódcy. Kiedy Romie nie szło, to Mkhitaryan nie istniał. Coś w stylu sprowadzenia Vidala parę lat temu - transfer na już, który może nie wypalić, a wtedy ciężko się pozbyć z listy płac takiego piłkarza.
Asllaniego akurat Interowi zazdroszczę, bo sam jestem fanem wyciągania błyszczących w słabszych klubach zawodników wewnątrz ligi. Ma chłopak potencjał.
Bellanova zaś może przychodzić jako zastępstwo za Dumfriesa, który może zostać poświęcony w tym okienku. W trzy lata od Hakimiego, przez Dumfriesa, do Bellanovy. Nikt mi nie powie, że to nie jest masakryczny spadek jakości...
Z lewej strony Darmian również nie da tyle, co dawał Perisić, który w wielu meczach ciągnął Inter za uszy.

Co do "pewności", że za Skriniara przyjdzie dobre zastępstwo, to bym nie hulał. Za Lukaku rok temu dostaliście Dżeko, za Hakimiego Dumfriesa, za Eriksena Hakana. O ile Dumfries wypalił, tak reszta to co najmniej półka niżej. Hakan miał fajne liczby, ale nabijane w kilku świetnych meczach, obok pozostałych przechodził, bo to taki typ zawodnika. Dżeko nie miał szans zastąpić Lukaku. Nie wiadomo więc, kto zastąpi Skriniara. Mówi się o Bremerze, ale nie wiadomo, czy przyjdzie, i czy się wpasuje w taktykę Inzaghiego. Możliwe, że i De Vrij poleci, bo nadal bez nowej umowy, więc do zastąpienia będzie 2/3 bloku defensywnego.

Jak zaznaczyłem na wstępie, aktualnie oceniam okienko Interu dużo wyżej od okienka Milanu, nie gloryfikowałbym go jednak i "nie spuszczał się nad nim z radości". Okienka transferowe ocenia się po ich zamknięciu, nie kilka dni po otwarciu. Same transfery zaś co najmniej w połowie sezonu, a najlepiej na koniec rozgrywek. Aktualnie wszystkie włoskie kluby bidują i sprowadzają piłkarzy za darmo lub po taniości. Całe zeszłoroczne top4 nie wydało na piłkarzy w sumie nawet 50 milionów (nie biorę pod uwagę wykupowania/spłacania piłkarzy typu Correa, Chiesa, Anguisa itp.):
- Milan: niecałe 3 mln na Florenziego,
- Inter: 12 milionów za wypożyczenia Lukaku i Asllaniego,
- Juventus: 0 mln,
- Napoli: 21 milionów za Oliverę i Khvichę.
W sumie 36 milionów wydało całe top4 dotychczas. Majątek!
2
Tutkovic
Tutkovic
5 lipca 2022, 13:45
Kamciu nigdy nie da się porównywać transferów. Moim zdaniem Bremer na mega plus ale nie wiem jak reszta bo w obronie to jest tak, że zmienisz komuś pozycje i już się sypie. Wiele zależy od środowiska i drużyny. Dlatego obecnie w Milanie każdy odpala bo jest bardzo dobry młody trzon. Nie ma gwiazdorów, na których trzeba grać. Inter to bardzo dobra drużyna tylko moim zdaniem strasznie uzależniona od Brozovicia i Barelli. Jeśli coś stanie się tej dwójce to zostaje laga na Lukaku.
0
Gol
Gol
5 lipca 2022, 14:47
Gianni Riviera - Z Lukaku trochę pobożne życzenie,
"tak nie wiadomo, co będzie teraz, bo Conte go postawił na nogi po nieudanej przygodzie w Manchesterze" - Lukaku tak robi całą karierę. Idzie do klubu z topu, okazuje się niewypałem za grubą kasę, odchodzi do innego klubu i gra fenomenalnie. W Chelsea od pół roku coś płakał, że popełnił błąd i tęskni za Mediolanem, więc wyraźnie nie chodziło tylko o kwestie podjęcia rękawicy.

W Chelsea i Manchesterze stosunkowo sporo zawodników utalentowanych przepada.

Torres, Pogba, Mika, Kagawa, Di Maria, De Bruyne, Salah, Szewczenko, Werner, Zyiech, Martial, Falcao, a i pewnie jeszcze kilka nazwisk by się znalazło, bo to takie pierwsze z brzegu.

Myślę, że jednak Lukaku wróci i będzie ładował bramki, trzeba być na to gotowym, bo specyfiką idealnie pasuje do Serie A i naprawdę musiałby się mocno zablokować psychicznie w tym Chelsea, a wcześniej nieudane przygody w żaden sposób mu planów nie krzyżowały, więc zdziwiłbym się gdyby teraz było inaczej, żeby okazać się wpadką.

Onana to średni bramkarz nigdy nie był topem, w dodatku jest nieco mało inteligentnym narcyzem, to opieram na jego wypowiedziach w mediach które nie grzeszą mądrością ("Kilka drużyn rezygnowało ze mnie nie ze względu na umiejętności, lecz z powodu odmiennego koloru skóry i nie chcieli wpadać w konflikt z własnymi kibicami " by dosłownie za chwile dostać wykluczenie na rok za stosowanie dopingu, bo "najadł się tabletek żony") i daleko mu do Handanovicia z przed 2-3 sezonów, no i wątpię, żeby faktycznie osiągnął jego poziom z taką psychiką będzie mu o to raczej ciężko.

Obiektywnie, niczym do tej pory nie błysnął, nigdy nie miał jakiś fenomenalnych statystyk, mówi o sobie jak o najlepszym więc do Interu pasuje, bo Inter to w gadce jest najlepszy, jak to ostatnio zaprezentował Calhanoglu i wcześniej Marotta, twierdząc że są najsilniejsi, a że nie wygrali to przypadkiem.

Mika, dla mnie transfer niezrozumiały. 4,5 mln za sezon na dwa lata, 33 latkowi który ostatni sezon miał przeciętny i teraz w Interze raczej też wątpię, żeby grał 1 skrzypce.

To tyle.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 14:56
0
Gianni Rivera
5 lipca 2022, 15:31
Gol, ja nigdzie nie napisałem, że Lukaku będzie niewypałem. Napisałem, że istnieje taka możliwość i nie wiadomo, czy odpali. Oczywiście może znów ładować po 30 bramek na sezon, nie jest to wykluczone, tyle że to nie atak (najwięcej bramek w lidze) był bolączką Interu, a kulała obsada bramki, gdzie Handa miewał takie słabe mecze, że głowa mała, o wpadce Radu nawet nie wspominam, jak i ogółem defensywa, co było widać szczególnie wtedy, kiedy Dimarco musiał zastępować Bastoniego, a Inter ani bramki nie wzmocnił, ani defensywy, którą zresztą planują osłabić, bo nawet zastąpienie Skriniara Bremerem trzeba odbierać jako osłabienie.

W każdym razie póki co z topki Inter poczyna sobie najaktywniej i chyba najlepiej, ale okienko ocenię 1 września.
1
Kamciu
Kamciu
5 lipca 2022, 16:52
@Gianni Rivera

Wiesz, z transferami jest tak na ogol, ze nigdy nie mozna powiedziec z cala pewnoscia czy dany zawodnik wypali, czy tez nie. Stad Twoj przytyk do Lukaku jest w mojej opinii totalnie bezsensu. Rownie dobrze ja moge napisac, ze Origi "moze" zostac krolem strzelcow (choc zupelnie w to nie wierze), a moze nie... Moze Leao straci "skill" i juz nie bedzie tak krecil obroncami? No wlasnie... Dane ruchy oceniajmy na podstawie jakichs doswiadczen, czy wnioskow. Wedlug mnie "duet LuLa" pozamiatal Serie A w Mistrzowskim sezonie Interu, stad obecne przybycie Belga do Mediolanu, zwlaszcza na takich warunkach, oceniam za kapitalny ruch.

Nie, Inter nie stracil tytulu przez obrone. Oczywiscie pojedyncze bledy defensorow nie byly bez znaczenia, natomiast to w glownej mierze przez brak takiego goscia jak Romelu Inter zaliczyl regres. Bylo wiele spotkan, w ktorych razila nieskutecznosc. Ewidentnie Nerazzurri odczuli strate tak waznego ogniwa oraz punktu odniesienia z przodu. Potwierdzenie znajdziesz w statystykach z tego oraz poprzedniego sezonu - sprawdz. To jeszcze bardziej podkresla jak powrot tego kolosa moze byc dla Inzaghiego wazny w kontekscie nadchodzacej kampanii.

Jak mozesz twierdzic, ze Inter nie wzmocnil pozycji bramkarza? Handanovic owszem byl kapitalnym bramkarzem, ale tu slowo "byl" mowi wszystko. Ostatnie dwa sezony w wykonaniu Samira to rownia pochyla okraszona spektakularnymi nie paradami, a parodiami. Moze Onana nie bedzie nowym Maignanem (zdaje sobie z tego sprawe), jednak w porownaniu z obecnym Handanoviciem zmiana wrecz musi byc na plus.

Masz racje, ze defensywa Interu glownie popelniala bledy w momencie gdy na boisku pojawiali sie zmiennicy. Stad wyzej napisalem, ze za odchodzacego Skriniara bedzie dobre zastepstwo - oprocz Bremera (mam nadzieje) powinien przyjsc jeszcze jeden solidny obronca (Milenkovic/Akanji/?). W zamysle jest poszerzyc rywalizacje z tylu wraz z zachowaniem odpowiedniej jakosci. Choc musze przyznac, ze nad Milanem ubolewam, ale coz...

"Od Hakimiego, przez Dumfriesa, po Bellanove". - Z gory budujesz niewlasciwa narracje. Bellanova przychodzi jako zmiennik Denzela. Inter nie chce pozbywac sie Holendra - przynajmniej poki co takie mozna odniesc wrazenie. Dumfries bardzo dobrze zastapil Achrafa i wyrosl na jakosciowy, wazny punkt druzyny, mimo, ze faktycznie Marokanczyk byl troche lepszy.

"Z lewej strony Darmian również nie da tyle, co dawał Perisic".  - Matteo nie musi dawac tyle co Perisic, bo to zadanie w glownej mierze bedzie nalezalo do Gosensa.

"Za Lukaku rok temu dostaliscie Dzeko, za Hakimiego Dumfriesa, za Eriksena Hakana. O ile Dumfries wypalil, tak reszta to co najmniej polka nizej". - Myslalem, ze Calhanoglu wykrecil liczby, o ktorych Eriksen mogl pomarzyc grajac w Interze, ale co ja tam wiem... Turek zagral bardzo dobry sezon, nawet nie patrzac na statystyki to optycznie byl znacznie bardziej przydatnym zawodnikiem w porownaniu do Christiana, w defensywie takze. Tutaj zdecydowanie zmiana na plus.

...

I zeby nie bylo, ja rowniez nie oceniam mercato Interu wybitnie, bo takie nie jest. Przede wszystkim dlatego, ze nieuchronne wydaje sie pozegnanie Skriniara. Niby pilkarze, nawet Ci swietni przychodza i odchodza, rowniez w klubach scislego europejskiego topu, ale nadal jest to ciezka strata (Slowak). Mysle jednak, ze Marotta biorac pod uwage ograniczenia narzucone przez Zhanga (a raczej Chinski rzad) robi dobra robote i finalnie (paradoksalnie) moze okazac sie, ze przy spelnieniu tych zalozen jeszcze Inter wzmocni. Natomiast z niektorymi sprawami o ktorych piszesz sie zupelnie nie zgadzam, stad moja odpowiedz.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 16:55
0
cbvirus
cbvirus
5 lipca 2022, 12:07
Słabo będzie jak nas znowu angielskie cieniasy przelicytują. Sportowo i pod względem prestiżu tych klubów to trochę tak jakby w walce o piłkarza przebiło nas Sassuolo a potem Salernitana xd
2
Rossu
5 lipca 2022, 12:23
No to już niestety świadczy o zawdoniku, który po prostu woli większe pieniądze.

Serio niektórzy widzą problem w tym, że klub w końcu nie chce przepłacać i rzucać hajsem na lewo oraz prawo?
6
cbvirus
cbvirus
5 lipca 2022, 12:28
No nie do końca. W przypadku Botmana nie było zaakceptowania przez Lille oferty Milanu, więc zawodnik nie miał nic do tego.

Jak to w końcu? Ilu masz zawodników na rynku, którzy prezentują wysoką jakość i nikt się nimi nie interesuje, żeby nie trzeba było o nich rywalizować? To jest raczej charakterystyka albo żółtodzioba, który nic szczególnego nie wniesie od razu do zespołu, albo charakterystyka wypalonych graczy, na których odbudowanie można liczyć.
0
Rossu
5 lipca 2022, 12:38
Co do samego Botmana to się akurat zgadzam, bo sam zawodnik chciał jak najszybciej podjąć decyzję, a przez niepewną(w tamtym momencie) sytuację w Milanie był pod scianą, Newcastle dało mu ultimatum, że albo do nich przejdzie, albo szukają innego zawodnika - myślę, że to tutaj zadecydowało. Nie pieniądze, a embargo, bo M&M sami nie byli pewni swojej przyszłości. Bardziej chodzi mi o to, że nasz zarząd nie daje się omamić chorymi wycenami - np Berardi, Scamacca czy Zaniolo.

Tak samo jest teraz w przypadku z Dybalą - o ile plotki są prawdziwe - że mamy swoją wycenę i koniec.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 12:42
1
Oskyy
5 lipca 2022, 11:49
Nie wiem czemu ludzie tak bardzo uczepili się myślenia że Milan usilnie chce obstawić pozycję a'la "treq" czyli typowego środkowego rozgrywającego...
Taka pozycja zwyczajnie nie istnieje w tym klubie od baaardzo dawna.
Nie że to źle ale zwyczajnie... No nie :D
Nawet De Ketelaere pasuje na tą pozycję idealnie przede wszystkim z powodu warunków fizycznych i umiejętności gry w pressingu, ale jaka tam z niego typowa 10 przyspawana do środka boiska?
0
DarQ
5 lipca 2022, 12:11
Boban, Seedorf, Hakan.
Jakaś kontynuacja jest.
Ale masz rację ,bywało i tak, że graliśmy bez rozgrywania w sferze ofensywnego pomocnika.
0
Matim
Matim
5 lipca 2022, 12:22
Dla mnie typowa 10 nie powinna być przyspawana do środka boiska, tylko biegać po jego całej szerokości dając dodatkowe opcje w rozegraniu akcji. Na tej pozycji zawodnik przyspawany do środka jest wg mnie bezużyteczny, chyba że to zadaniowiec jak np. Kessie mający wyłączyć Brozovicia.
1
Daros
Daros
5 lipca 2022, 12:50
CDK się idealnie wpisuje, techniczny,intensywny w pressingu i wysoki, będą dwie wieże w polu karnym. Jestem wielkim orędownikiem
4
Oskyy
5 lipca 2022, 13:49
Matim chodzi o charakterystykę piłkarza nie o konkretne miejsce na boisku.

Bobana nie miałem okazji oglądać ale Seedorf, zgadzam się..
Hakan z kolei właśnie nie potrafi operować stricte na środku boiska. 80% akcji to wejście lub zejście ze skrzydła... Raczej taki Mezalla
0
Matim
Matim
5 lipca 2022, 14:38
Oskyy
To właśnie opisałem po krótce charakterystykę typowej 10. To nie jest zawodnik przyspawany do środka boiska, tylko operujący po całej jego szerokości. Musi być cały czas pod grą i szukać piłki. Stojąc w środkowej strefie nie zawsze ją dostanie. Z kolei schodząc do różnych sektorów tworzy tam przewagę i daje dodatkowe opcje w ataku.

Chyba, że źle zrozumiałem ten fragment "... ale jaka tam z niego typowa 10 przyspawana do środka boiska".

Rui Costa, Seedorf, Kaka czy nawet ostatnio Hakan - każdy z nich operował na całym boisku, a nie był przyspawany do środka. Typowa 10 grająca tylko w środkowej strefie to co najwyżej zadaniowiec, któremu trener zakazał tę strefę opuszczać.
0
kusniak_22
5 lipca 2022, 11:45
Zieych jak trafi do nas to tylko z wypożyczeniem, żeby FFP się zgadzało i żebyśmy mieli na kolejne ruchy na rynku. De Ketelaere boję się, że ktoś na sprzątanie niestety.. Club Brugge zdaje sobie sprawę, że mogą na nim dobrze zarobić i będą to wykorzystywać. Negocjacje się będą przeciągać, aż finalnie duże prawdopodobieństwo, że sytuacja potoczy się jak z Botmanem..
0
Gol
Gol
5 lipca 2022, 12:38
Niezły obrońca, ale patrząc na grę duetu Tomori - Kalulu i pamiętając, że w obiegu jest jeszcze Kjaer, Gabbia i Caldara, Botman nie był niezbędny, na pewno nie na tyle, żeby Milan miał się licytować z Newcastle i wydawać na niego ponad 30 mln euro.

W przypadku ŚPO pozycje mamy nieobsadzoną żadnym zawodnikiem gwarantującym jakość, obecnie tylko Diaz nominalnie gra na tej pozycji, no i jeszcze Krunić, ale jego to można wpisać gdziekolwiek, bo zagra wszędzie. Wydaje mi się, że akurat jeżeli rezygnacja z Botmana sprawi, że uda się pozyskać jakościowych ŚPO i PS to była to bardzo dobra decyzja.
2
Rossoneri777
Rossoneri777
5 lipca 2022, 11:41
Według transfer markt zieych jest wyceniony na 28 baniek, taki hakan ma cenę 35 baniekXD nie wiem czy to aż taki doskonały biznes żeby płacić za niego 30 melonów. Ten De Keler wydaje się fajnym transferem. Mysle ze może odpalić
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 lipca 2022, 11:47
30 melonów za takiego ogóra? Kaka przyszedł za 8. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
mmielczar123
5 lipca 2022, 11:48
Według transfermarkt Tomori jest wyceniony na 50 mln, a Kalulu na 28 także nie zwracałbym uwagi na te wartości
0
inzaghi67
inzaghi67
5 lipca 2022, 11:39
Czyli pierwsza "oficjalna" oferta za CDK z info wczoraj wieczór wynosiła 20 mln?
1
Yrsa
Yrsa
5 lipca 2022, 11:18
Jeśli informacja LGDS o zatrudnieniu obrońcy wychowanka jest prawdą, to szczególnego wyboru nie ma. Z tego co kojarzę spośród takich piłkarzy tylko Giorgio Altare z Cagliari grał w zeszłym sezonie na wysokim szczeblu ligowym. No chyba, że z braku laku zainteresują się Cristante.
0
Rossu
5 lipca 2022, 11:24
Tu chodzi o zakontraktowanie obrońcy, który po prostu jest wyszkolony we Włoszech, aniżeli w Milanie ;p
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 11:26
6
ósmy
ósmy
5 lipca 2022, 11:33
Monitorujemy sytuację Mattia Viti z Empoli. 20-letnì lewonożny środkowy, do tej pory dwa występy w Under21. Ponoć perspektywiczny, chociaż jak oglądałem Empoli, to wydawał mi się elektryczny i niepewny w swoich interwencjach. No ale coś w nim musi być, skoro już wcześniej się nim zainteresowaliśmy, a i Wolfsburg wyciąga po niego ręce.
Edytowano dnia: 5 lipca 2022, 11:35
1
Matim
Matim
5 lipca 2022, 11:34
Jeszcze się okaże, że Caldara z tego powodu zostanie ;)
0
Alessio_re6
5 lipca 2022, 11:37
Viti ma fajny potencjał w wyprowadzaniu piłki, ale jest niepewny w obronie.
0
patoo_07
5 lipca 2022, 11:39
Może wróci temat Lovato.
1
Yrsa
Yrsa
5 lipca 2022, 11:43
A no chyba masz rację Rossu :) to zdanie z newsa jest skonstruowane w taki sposób, że nieco mnie zmyliło
0
biedrus
biedrus
5 lipca 2022, 11:49
Rossu ma rację, dlatego mówiło się tu o Acerbim, przy czym dla mnie branie faceta, który ma 34 lata na ławkę jest bez sensu. Skoro udało się "znaleźć" Kalulu to może i we Włoszech ktoś się znajdzie.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 lipca 2022, 12:44
a ja na 4 stopera wolę mieć weterana bo jak brak gry wpływa na młodego obrońcę to widzimy po Gabbii

Casus Kalulu polega na tym, że on był awizowany na PO, nie na ŚO, zbieg okoliczności kontuzje pozwoliły mu wskoczyć do rotacji już w zeszłym sezonie ;]

3
1  2    >








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI