Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 06.07: Junior Messias już podpisał umowę z Milanem [19:27]

6 lipca 2022, 00:00, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 06.07: Junior Messias już podpisał umowę z Milanem [19:27]

[00:00]: Garść doniesień od Gianluki Di Marzio:

- Milan wciąż ma nadzieję na zakontraktowanie Renato Sanchesa i nie porzucił tego wątku,

- Inter odpuścił starania o Paulo Dybalę, jednak na tę chwilę Milan nie poczynił żadnych kroków celem sprowadzenia Argentyńczyka w swoje szeregi,

- Club Brugge odrzucił ofertę Milanu (20 mln euro plus bonusy) za Charlesa De Ketelaere, mając w garści propozycję Leeds opiewającą na ponad 30 mln. Z tej dwójki Belg preferuje jednak przenosiny na San Siro. Rossoneri są gotowi, by zgłosić się do ekipy z Brugii z nową ofertą, być może włączając w nią któregoś ze swoich młodych piłkarzy - bramkarza Andreasa Jungdala lub napastnika Emila Robacka,

- Milan jest zainteresowany 18-letnim napastnikiem Vicenzy, spadkowicza z Serie B - Tommaso Mancinim. Utalentowany Włoch znajduje się także na radarach Benfiki i Sevilli,

- niezmiennie trwają negocjacje Milanu z Chelsea odnośnie Hakima Ziyecha - w grę wchodzi wypożyczenie z prawem lub obowiązkiem wykupu. Marokańczyk zarabia w Londynie 6 mln euro brutto rocznie.

[09:30]: Jutro lub pojutrze Junior Messias ma dołączyć do drużyny Milanu po wykupieniu z Crotone. Rossoneri ostatecznie wydadzą na Brazylijczyka około 4 mln euro, zaś początkowe ustalenia opiewały na sumę dwukrotnie wyższą.

[09:33]: Lazio ciągle nie potrafi domknąć transferu Alessio Romagnolego, przez co były kapitan Milanu może się skusić na ofertę z Premier League i podpisać kontrakt z Fulham - twierdzi Gianluca Di Marzio.

[10:00]: Dziennikarz Pietro Mazzara z MilanNews donosi, że Spezia poważnie rozmawia z mistrzami Włoch o transferze Mattii Caldary i wypożyczeniu Daniela Maldiniego, niewykluczone są także przenosiny do Ligurii na pewien czas Marko Lazeticia. Co ciekawe, zdaniem wspomnianego źródła rossoneri chcą sobie zastrzec prawo do ewentualnego transferu reprezentanta Polski, Jakuba Kiwiora.

[13:50]: Według Antonio Vitiello z MilanNews, rossoneri są gotowi powrócić do Club Brugge z ofertą przekraczającą 30 mln euro za Charlesa De Ketelaere. Mistrzowie Włoch są zdeterminowani, by pozyskać Belga.

[15:51]: W Casa Milan pojawił się Tiemoue Bakayoko. Francuz nie ma większych szans na grę w Milanie, a jego wypożyczenie z Chelsea obowiązuje jeszcze przez rok.

[16:09]Il Corriere dello Sport donosi o bardzo intesnywnych rozmowach Milanu z Chelsea w sprawie Hakima Ziyecha. Kluby są w kontakcie codziennie, rossonerim zależy, żeby prawoskrzydłowy szybko był do dyspozycji trenera Stefano Piolego.

[19:27]Junior Messias złożył wizytę w Casa Milan, gdzie podpisał trzyletni kontrakt z Milanem, do 30 czerwca 2025 roku - podają włoscy dziennikarze. Klub ogłosi to w najbliższych godzinach, a Brazylijczyk od jutra lub piątku rozpocznie pracę w Milanello. Rossoneri zapłacili Crotone około 4 mln euro.


R E K L A M A




375 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gieksa51
gieksa51
7 lipca 2022, 19:56
Uważam że historia Juniora pokazuje przykład że ciężka praca można zawsze coś osiągnąć , historia wręcz jak z jakiejś bajki od nosiciela pralek gdzie w tym wieku powinien grać na wysokim poziomie albo nie złym, po to aby pod koniec kariery albo w zaawansowanym etapie wejść na szczyt . Oczywiście nie jest to piłkarz klasy światowej ale jednak gra w jednej z najlepszych lig na świecie i dał nam po części mistrzostwo po tylu latach gdzie pewnie on sam jakby usłyszał kilka lat temu gdzie zajdzie w tak późnym wieku by nie wierzył.Niech jego sen i przygoda trwa dalej i jeszcze lepiej Vardy pokazał że czasem potrzeba czasu
0
pazioni
7 lipca 2022, 08:51
Gratulacje i oby więcej bramek w LM
2
Jaca23
Jaca23
7 lipca 2022, 07:35
Sterling blisko Chelsea. Zapełniają lukę po Ziyechu?
0
JonBonOlo
JonBonOlo
7 lipca 2022, 07:36
Sterling to juz jest w Chelsea tylko fotki z koszuleczka brak
0
cbvirus
cbvirus
7 lipca 2022, 01:23
O Boże. Znowu jest grany temat tego połamańca Tangangi XD. Ja naprawdę nie wiem co Maldini w nim widzi, że co okienko się ten typo pojawia XD
0
JonBonOlo
JonBonOlo
7 lipca 2022, 01:38
To co w Messiasie
0
Rossu
Rossu
7 lipca 2022, 01:47
JonBonOlo


A co jest nie tak w Messiasie?
Edytowano dnia: 7 lipca 2022, 01:53
0
Pinokio
Pinokio
7 lipca 2022, 02:19
Rossu

No nie wiem, może brak umiejętności na wysokim poziomie?
5
TR3V0R
TR3V0R
7 lipca 2022, 06:01
a czego ty oczekujesz od chłopa kupionego za 4 bańki? Saelemakersa i tak zjada, a do rotacji będzie jak znalazł. Nie wiem, co wy się tak na niego uwzięliście.
12
zbylon
zbylon
7 lipca 2022, 00:52
Jeśli przyjdzie Ziyech, to pewnie sprzedamy Saelemakersa. No i jeszcze mamy do zeszrotowania Castillejo. Mało konkretów na razie w tym mercato, ale to było wiadomo. Zmiana właścicieli, późne podpisanie kontraktów z M&M. Trzeba jeszcze chwilę uzbroić się w cierpliwość.
1
RafAxl
RafAxl
7 lipca 2022, 02:56
Jeszcze musi ktoś chcieć kupić Saelemaekersa. Jakoś nie widać kolejki chętnych po piłkarzy mistrza Włoch. Za darmo, i owszem, ale zapłacić za jakiegoś naszego grajka, to już niespecjalnie.
0
jasiom22
jasiom22
7 lipca 2022, 22:46
Moze pojdzie do Brugii, w rozliczeniu za De Ketelaere?
0
Mil_online
Mil_online
6 lipca 2022, 23:53
Od początku formuła transferu wskazywała, że będzie to z dużym prawdopodobieństwem transfer definitywny. Za dużo zapłacono za wypożyczenie takiego anonima. Messias swoją postawą zasłużył na angaż, kto sprowadza jego rolę do asysty z Atalanta, nieuznanej bramki ze Spezia czy gola z Atletów zwyczajnie jest dyletantem. To jeden z cichych bohaterów scudetto, koleś bezproblemowy, nietoksyczny, względnie niedrogi, dość uniwersalny, a i jeszcze kupiony raczej poniżej wartości rynkowej.
7
mmielczar123
mmielczar123
6 lipca 2022, 23:51
Ponoć agenci CDK są w Mediolanie
7
adrian1992
adrian1992
6 lipca 2022, 23:46
Słabo to narazie wygląda jestesmy w tyle w sumie nie przeprowadzilismy żadnego transferu albo coś się szykuje w ciszy albo takimi kombinacjami przespimy mercato...
0
Mil_online
Mil_online
6 lipca 2022, 23:54
Jak żyć, panie kierowniku?
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 lipca 2022, 00:09
Przyszedł Origi przecież
Plus wrócił do zespołu Pobega i Adli
To już 3 nowych graczy względem zeszłego sezonu a mamy 7 lipca
4
Kamciu
Kamciu
6 lipca 2022, 23:36
Jesli zostanie Messias, a nie ma pewnosci co do sprzedazy Saelemaekersa oraz Castillejo to ewentualny transfer Ziyecha wydaje sie byc na ten moment troche bezsensowny - przynajmniej wzgledem ekonomii/zagospodarowania, nie sadzicie? Chyba, ze w zamysle jest sprowadzenie go do roli bardziej uniwersalnej. Troche taki casus Dybali w Interze bym powiedzial, przynajmniej w jakims stopniu - niby wzmocnienie itd... Aktualnie jednak troche brakuje miejsca w kadrze i w placach.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 lipca 2022, 23:38
Samu jest w klubie tylko na papierze
Cokolwiek z nim się nie stanie będzie niezagospodarowane bo on nie chce odejść
Transfer Ziyecha by de facto oznaczał ze na prawej stronie mamy trójkę Ziyech Alexis Messias - sporo ale spotkań w sezonie też jest sporo
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
6 lipca 2022, 23:48
Samu jest od zmieniania światła na czerwono-czarne w korytarzu na derbach! A tak na poważnie to fajnie byłoby się pożegnać z nim i Snickersem.. Wtedy Marokańczyk gra pierwsze skrzypce, a Messias jest w odwodzie, tak ja to widzę.
1
KosaX
6 lipca 2022, 23:49
I z Dybala i z Ziyechem jest tak samo.

Jesli Ziyech trafi do Milanu a wszyscy prawo skrzydlowi zostana to i tak bedzie to super transfer patrzac na to ze Hakim przerasta umiejetnosciami ich wszystkich razem wzietych.

To samo tyczy sie Dybali,jesli trafilby do Interu to i tak bylby to dobry transfer bo Paulo przerasta wszystkich ofensywnych graczy Interu nie liczac Lautaro przy ktorym i tak wydaje mi sie ze byly gracz Juve jest lepszy pilkarsko.
0
kamillo14
kamillo14
6 lipca 2022, 23:51
Sadze ze w takim wypadku będą szukać kupca na Alexisa
0
Zuber
Zuber
7 lipca 2022, 00:06
Alexis do żyda, nie jest powiedziane, że Messias nie zostanie włączony w jakiś transfery jak będziemy chcieli wyciągnąć kogoś z dołu tabeli. Chłop i tak raczej nie chciałby wracać do Crotone.
1
cbvirus
cbvirus
7 lipca 2022, 01:21
Z Castillejo pewnie będzie porozumienie o rozwiązaniu kontraktu, bo nikt by go nie chciał nawet za worek piłek. Snikersa pewnie ktoś kupi, ale jeżeli nie to jest też opcją na prawą obronę.
0
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 22:42
Milan mógłby zainteresować się Jeanem Onaną z Bordeaux. Według Whoscored był najlepszym zawodnikiem Żyrondystów w tym sezonie. Jest silny fizycznie, dobrze gra głową i ma dobry odbiór. Dysponuje też niezłym podaniem. Bordeaux po degradacji do 3 ligi (według niektórych źródeł grozi im nawet bankructwo) nie powinno żądać za niego dużych pieniędzy.
3
Zuber
Zuber
6 lipca 2022, 22:44
Był news o zainteresowaniu nim.
0
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 22:47
@Zuber

Owszem. Jakiś miesiąc temu L'Equipe donosiło, że Milan mógłby na niego wydać 10 mln euro. Być może w obecnych okolicznościach Bordeaux sprzeda go poniżej tej kwoty.
0
Rossu
Rossu
6 lipca 2022, 22:59
Akurat za Kessiego jak wlazł byłby.
3
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 22:40
Ale wy to wszystko liczycie - kontrakt Messiasa za długi, na pewno wcześniej nie odejdzie, ale dramat... Chyba nie po to się kupuje piłkarza, żeby od razu planować jego sprzedaż? XDDDD

Ech wy janusze, już się martwicie o jego kontrakt jakbyście to wy mieli płacić tą pensję...


Ciekaw jestem ile wy zarabiacie, że tak liczycie każdy grosz klubu. Ani nie macie wpływu na budżet, ani nie wiecie ile w ogóle go mamy, ani nawet nie wiecie na co dokładnie możemy sobie pozwolić.


Nawet jeśli się wzmocnimy (przykładowo Marokańczykiem z Chelsea) to i tak będziemy potrzebowali bardzo bardzo szerokiej ławki. Zwłaszcza, że pokazał to tamten sezon, kiedy to nawet Samu zagrał parę minut, a w tym sezonie trzeba celować w więcej minut, bo skoro będziemy losowani z pierwszego koszyka to wymogiem musi być wyjście z grupy. Więcej meczów i minut = więcej jakościowych piłkarzy. Jeśli ktoś z dwójki Alexis - Messias zajmie miejsce Samu w hierarchii + ktoś dobry przyjdzie jako pierwszy wybór to nie dość, że polepszymy jakość naszej kadry to jeszcze trener będzie miał większy wybór, w to w klasowych zespołach też jest ważne. Zobaczcie na ławkę City - i nie, nie chodzi mi to, że będziemy mieć ławkę jak City, ale że musimy dążyć do stopniowego wzmacniania składu, a to rozumiem poprzez oddawanie najsłabszych na danej pozycji i kupowanie w ich miejsce dużo lepszych.

Przyjdzie np Ziyech to odejdzie Samu. Messias to po prostu utrzymanie składu z poprzedniego sezonu. Takie Napoli ma tylko wyjściową jedenastkę, a na ławce samych takich Samu i są tam gdzie są od kilku lat i w LM nic nie pokazują.
3
Rossoneri777
Rossoneri777
6 lipca 2022, 22:54
Samu to by już dawno temu odszedł ale siedzi pijawa
0
dżunio91
dżunio91
6 lipca 2022, 22:30
Drugi raz sukces jakim było scudetto z takim składem może się nie udać. Potrzebne konkretne transfery do pomocy oraz obrony.
4
Trzesuaf
Trzesuaf
6 lipca 2022, 22:25
Nie podobają mi się niskie cele w mercato, które pewnie i tak szlag trafi. Rok dziadowania, uzbieranie kasy, a Milan i tak się bardziej osłabi niż wzmocni. Mam nadzieję, że oni się tam nie nauczyli, że Pioleł z gówna bat ukręci i teraz będą to eksploatować, bo się znowu skończy niepewnym top4.
0
Kaka821
Kaka821
6 lipca 2022, 22:29
Jakiego dziadowania, jak rok temu 73mln wydane
4
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 22:35
Niektórym się wydaje, że wygranie mistrzostwa w tym roku = darmowe bilety, na coroczny udział w LM i wygranie ligi.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 22:35
2
Paolo03
Paolo03
6 lipca 2022, 22:37
Pioleł to kocur dla niego Krunic jak De Bruyne a Messias jak Mahrez :))
0
kamilus
kamilus
6 lipca 2022, 23:10
Niektórym się wydaje, że w futbolu pieniądze biorą się z drukarki i długi nie mają znaczenia - takie rzeczy tylko w polityce.
2
AlexisRossonero
AlexisRossonero
6 lipca 2022, 23:30
Kamilus zamiast w polityce powinno być 'w Polsce'
0
kamilus
kamilus
7 lipca 2022, 03:44
@AlexisRossonero
Niestety drukarki robią 'brrrr' na całym świecie, nie tylko u nas. :(
1
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 22:14
Ale jaja będą jak zostaniemy znowu z samym Messiasem i Alexisem.
2
kamilus
kamilus
6 lipca 2022, 22:17
Zapomniałeś o Samu, on też zostanie. :P
3
Paolo03
Paolo03
6 lipca 2022, 22:19
Mysle ze dojdzie ktoś jeszcze na prawe, Maldini wszystko widzi. Nie zostaniemy znowu z taka sama obstawą w przyszłym sezonie.
#MaldiniufamTobie
2
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 22:23
Mam taką nadzieje, ale wszyscy wiemy jak to bywa w praktyce. Rok temu każdy liczył na przyjście nowej 10, tymczasem do dziś pamiętam moje poirytowanie, kiedy na koniec mercato nie przyszedł nikt w miejsce Hakana, a wisienką na torcie był amator z Crotone...
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 22:24
1
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 22:25
Nie nakręcajmy. Jeszcze nawet nie jesteśmy w połowie lipca. Zarząd dobrze wie, że potrzebujemy wzmocnień co powtarzał sam Maldini, a skoro został to musiał dostać gwarancje od nowych władz na wzmocnienia.

Poprzednie kilka lat pokazuje, a ostatni sezon udowadnia, że klub jest w najlepszych rękach.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
6 lipca 2022, 22:26
Młodzi, gniewni zawodnicy, a i tak już mistrzowie, co się nie podoba?
0
Vol'jin
6 lipca 2022, 22:27
Maldini, a skoro został to musiał dostać gwarancje od nowych władz na wzmocnienia.

które mogą być od stycznia dopiero, bo wtedy nowe władze powinny przejąć władzę a teraz ma przez pół roku męczyć się z Ivanem :)

+ jeszcze jeden aspekt, o którym się zapomina, dalej to jest młody zespól, którego sufitu nie znamy, a w teorii praktyce rozwój zawodników to też poniekąd wzmocnienie
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 22:29
6
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 22:37
To prawda, dlatego jest to bardziej bolesne, kiedy do tej młodej maszyny potrzeba tylko dwóch/trzech części, jakimi są prawo skrzydłowy, dziesiątka i zastępca Franka.
0
NuNoiser
NuNoiser
6 lipca 2022, 22:08
Messias na 3 lata ??!!! Nieźle. No to mamy już obsadzone prawe skrzydło…
Ktoś tu pisał, żeby nie psioczyć na ten transfer i spojrzeć na Krunica.
A ile ten Krunic daje drużynie?
Łata dziury, wyszedł mu jeden mecz. Totalny przeciętniak, na jakiej pozycji by nie zagrał.
Od dwóch lat jesteśmy topem we Włoszech, takie transfery jak Messias to powinno być wypożyczenie max na kolejny rok, a nie wiązanie przyszłosci z 31 drugoligowym graczem.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 22:37
1
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 22:26
Dobra Janusz ogarnij się... Widzę, że mamy tu wróżbitę, który zna przyszłość i wie, że nikogo nie ściągniemy. Zapodaj mi w takim razie numery na przyszłego totka...
5
Maximilanista
Maximilanista
6 lipca 2022, 23:35
milanista123456:

Wiem, że Twoja nadpobudliwość natręctw może wynikać z młodego wieku i że być może próbujesz tutaj swą populistyczną retoryką uzyskać niejakie uznanie, ale weź na wstrzymanie. Obrażasz tutaj innych użytkowników określeniem janusza (potocznie Janusz jest określeniem osoby prymitywnej, mało inteligentnej, ograniczonej, zachowującej się przaśnie, pozbawionej kultury) i nie wiem, dlaczego za takie łamanie regulaminu nie dostałeś ostrzeżenia.

Ale - wracając do ograniczenia i braku inteligencji - nie to w Twojej postawie razi najbardziej. Najbardziej razi niekonsekwencja. O 22:26 piszesz do innego użytkownika: "Widzę, że mamy tu wróżbitę, który zna przyszłość i wie, że nikogo nie ściągniemy. Zapodaj mi w takim razie numery na przyszłego totka".

O 22:40 minut później w innym komentarzu tłumaczysz innemu rozmówcy (pisownia oryginalna) : " Przyjdzie np Ziyech to odejdzie Samu".


Najwidoczniej w ciągu 14 minut ukończyłeś jakiś cudowny kurs profetyzmu stosowanego i masz monopol na przewidywanie przyszłości.


Zalecam uspokoić się nieco, nauczyć odrobiny szacunku wobec bliźniego swego oraz spróbować konsekwencji w krytyce postaw WSZYSTKICH użytkowników, z uwzględnieniem w tym procesie również i SIEBIE SAMEGO.




1
Rogo1989
Rogo1989
6 lipca 2022, 21:57
To już wiadomo, że Messias wypełni swój kontrakt. Tak samo jak Samu nigdzie nie będzie się chciał ruszyć. Trochę kiepski pomysł, żeby dać mu tak długi kontrakt.
1
RaveL
RaveL
6 lipca 2022, 21:53
Nowy nabytek Interu. Może potknie się w jakimś ważnym momencie. :D

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/292319434_2237722476410394_5332539090582573506_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=T9UvYpGA-5YAX9VKYd1&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=00_AT8VT70WGmLwIcaPZ-80xzyWfLfVTll6rNGmuIEFjDECNQ&oe=62CB4864
0
fristajlos
fristajlos
6 lipca 2022, 21:44
Niektórzy to mają niezły ból dupska o Juniora. Polecałbym zamknąć mordy i przestać psioczyć i spojrzeć na przykład Krunicia.
3
Szulaj22
Szulaj22
6 lipca 2022, 21:56
Jak tam nie narzekam bo Zyiech i tak nie przyjdzie a Messias po okresie przygotowawczym może zagrac jeszcze lepszy sezon.
3
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2022, 22:19
Zależy, co masz na myśli.

Do rotacji można go zostawić, ale nic więcej. Granie kolejny sezon bez prawego skrzydła będzie bolesne.
1
Corsa
Corsa
6 lipca 2022, 21:33
No dobra, czyli wychodzi na to, że Messias zostaje. Mając trzyletni kontrakt w garści nie ruszy się stąd na krok, sumiennie go wypełni.
2
ósmy
6 lipca 2022, 21:29
A pamiętacie naszego asa, drugiego Modricia - Alena Halilovicia?
Trafił do HNK Rijeka.
1
Marosso
6 lipca 2022, 21:59
Ależ mi przypomniałeś grajka. Niepojęte dla jakich zawodników były otwarte bramy przez ostatnie lata
2
nokoments
nokoments
6 lipca 2022, 22:01
i tam też się pewnie odbije. a niektórzy tak płakali, że nie dostaje więcej szans.
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
6 lipca 2022, 21:08
Offtoo: Chciałbym przypomnieć że z wypożyczenia z Monzy wraca Brescianini. Moim zdaniem wróci do Serie B do średniaka albo Bresci, ewentualnie do Monzy może wróci ale nie widze w tym ruchu sensu większego.
0
Dusiek
Dusiek
6 lipca 2022, 21:10
Brescianini w Bresci brzmi jak przeznaczenie :)
13
ósmy
6 lipca 2022, 21:03
Ciekawy ten ruch transferowy Atalanty, czyli tajemniczy Ederson za 15 mln plus Lovato do Salerno. W grającej ofensywnie Atalancie Ederson może odpalić.
Zwolniło się miejsce w bramce Lazio (może Drągowski mógłby tam się postarać trafić?) Pepe Reina rozwiązał umowę za porozumieniem stron, i chce wrócić do ojczyzny. Blisko jest Villarreal.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 lipca 2022, 21:09
Lazio byłoby fajne dla Drążka tylko po tak koszmarnym sezonie nie dziwię się że maks jaki o niego pyta to Espanyol

PS. Lovato to na razie strasznie stanął w rozwoju a pamiętam jak rok temu po dobrej jesieni w Hellasie mu się wieszczyło że zaraz reprezentacja
3
Alessio_re6
6 lipca 2022, 21:17
Espanyol przestraszył się ceny za Drążka.
0
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 21:01
Mały offtop w temacie mercato

Ederson zamienia Salernitanę na Atalantę za 21 mln euro. Niezłą przebitkę gostek zrobił w pół roku.
2
chory
chory
6 lipca 2022, 21:08
gość za rok-dwa odejdzie do premier league za przynajmniej dwa razy tyle
1
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:52
Origi do sierpnia kontuzjowany
XD
0
Rogo1989
Rogo1989
6 lipca 2022, 20:55
Skąd info?
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
6 lipca 2022, 21:04
A jaki on będzie miał wgl numer?
0
Janik14
Janik14
6 lipca 2022, 21:35
To powtórzę jeszcze raz..
Maldini- Słuchaj Belotti głupia sprawa :D
0
chory
chory
6 lipca 2022, 20:31
Chciałem wejść na na te strone no i klikam, ładuje się ładuje. Myślę sobie: "o kurde jakiś gruby transfer pewnie i serwer nie wyrabia od tego tłumu ludzi który tu zagląda". W końcu strona się załadowała, patrzę: Messias wykupiony przez Milan.
15
mmielczar123
mmielczar123
6 lipca 2022, 21:02
Brazylijczykom podczas przerwy między sezonami zdarza się przytyć, więc może rzeczywiście to jest "gruby transfer" :P
4
Rossoneri777
Rossoneri777
6 lipca 2022, 20:29
Trochę drogo ten messias ale No cóż może do Monzy go sprzedamy czy coś, a jak nie to do rotacji jak znalazł. Na pewno Maldini wie co robi on każdy grosz 3 razy ogląda
0
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:33
Nie sprzedamy bo nikt za niego nie da 10milionow kolo XD
0
Rossoneri777
Rossoneri777
6 lipca 2022, 20:27
Pessina w monzie
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 lipca 2022, 20:55
Bardzo dobre info dla nas
10
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 20:24
Z twittera Longo: Osiągnięte porozumienie z Basahsekirem w sprawie Duarte. Turcy mają zapłacić Milanowi 3 mln euro.
2
jedunio
jedunio
6 lipca 2022, 20:50
No to teraz dopiszemy jedno 0 i mamy Belga
0
Paolo03
Paolo03
6 lipca 2022, 22:17
Grosz do grosza i coś uzbieramy
0
lyndonmilan
lyndonmilan
6 lipca 2022, 20:23
Messias został wykupiony i podpisał kontrakt ale to nie znaczy że zostanie, pewnie oddamy go to Monzy czy podobnego klubu, albo pożegnamy Alexisa.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 20:26
0
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:15
jest ktoś chętny spróbować wytłumaczyć czy naprawde nie mozna bylo lepiej zainwestowac lacznie kolo 6milionow za 30letniego brazylijczyka z 3ligi wloskiej?
Jezeli anulowana brama ze Spezia i pass do Leao wystarczy to mam nadzieje ze chociaz to powtorzy za rok haha
0
Grande
Grande
6 lipca 2022, 20:22
Nie, bo zamyka nam prawą flankę na kilka lat i odciąża Leao. Lepszego nie dostaniemy, plus ma mistrzowskie doświadczenie.
5
Zuber
Zuber
6 lipca 2022, 20:24
Dobra przestańcie pisać te farmazony z tą trzecia ligą, bo braliśmy go jak grał w Seria A.
27
Mirek99999999
Mirek99999999
6 lipca 2022, 20:26
Sprawdź ile wydaliśmy na pewnego hiszpańskiego skrzydłowego z anoreksją i potem krytykuj...
6
hyrus13
hyrus13
6 lipca 2022, 20:28
Mesjasz zagrał znacznie lepszy sezon niż ktokolwiek się spodziewał. Owszem to żadna gwizda, ale solidny i pracowity zawodnik. Za te pieniądze lepszego nie będziemy mieć.
7
Mil_online
Mil_online
6 lipca 2022, 20:30
Zgadzam się, też bym wolał Pedriego.
1
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:31
Zuber ale wykupiony zostal dzis nie jak Crotone gralo w Serie A.
Na dzien dzisiejszy zostal zrobiony transfer zawodnika z 3ligi. Adli zostal kupiony gdy Bordo gralo Ligue1 przed upadkiem :)
0
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:32
Mil_online dla naszego zarzadu Pedri byl za slaby lata temu haha
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
6 lipca 2022, 20:35
Jeszcze bramka z Atletico w LM ;)
Żal tylko że suma sumarum to dziadostwo i tak wyszło z grupy
1
Zuber
Zuber
6 lipca 2022, 20:50
No i co, że grają w 3 lidze, skoro on tam nie gra. Mimo zawartej umowy i tak zeszli z ceny, a mogli tego nie robić.
4
Marosso
6 lipca 2022, 20:11
Messias w tym sezonie wskoczy na jeszcze wyższy poziom i oni to wiedzą. Jeśli obejdzie się bez kontuzji , będziemy jeszcze klaskać
4
Rafał0209
Rafał0209
6 lipca 2022, 20:29
przeciwko beniaminkom będziemy klaskać przeciwko zespołom w LM płakać, rezerwowy na średniaków ligowych dobry ale nic więcej. ale tacy ludzie też są potrzebni, oby to nie był pierwszy wybór.
1
Zuber
Zuber
6 lipca 2022, 20:51
Ciekawe czy płakałeś jak strzelał brame Atletico.
7
Master of AC Milan
Master of AC Milan
6 lipca 2022, 21:12
Płakać to będziemy ze wzruszenia jak będzie MVP całego turnieju i jak będzie pozował z pucharem LM!
1
Corsa
Corsa
6 lipca 2022, 21:36
chyba uszami, jak Urban :D
0
dave25
dave25
6 lipca 2022, 20:07
Jak oni dalej chcą grać messiasem to my za dużo nie zwojujemy, dobry jest dla średniaka co najwyżej nawet na rezerwie
1
Fifi22100
Fifi22100
6 lipca 2022, 19:58
Stearling w Chelsea. Dla nas to i zle i dobrze. City może teraz zamarzyć się Rafa po sprzedaży Jesusa i Stearlinga,ale jeśli już by się to miało wydarzyć to mam nadzieje,ze za mniej niż 120 go nie puścimy. Druga kwestia jest taka ze rozmowy w sprawie Hakima mogą teraz ruszyć jeszcze mocniej. Oby tylko ten drugi temat był grany
2
filipacm
filipacm
6 lipca 2022, 20:15
Foden, Grealish, Haaland, Marhez, Bernardo, no ciężko o miejsce dla Leao moim zdaniem
4
Rossu
Rossu
6 lipca 2022, 20:18
Alvarez jeszcze.
0
Milanboy
6 lipca 2022, 20:34
Zagości tam prędzej Grealish i Alvarez i kluby nie zabijają się jak widze o Leao.
1
Juzio
Juzio
6 lipca 2022, 19:54
Ciekawe jakie zarobki.
0
Manolas
Manolas
6 lipca 2022, 19:52
Belgijska dziennikarka Sasha Tavolieri podaje że Charlesa De Ketelaere jest w drodze do Mediolanu a transfer wyniesie 25mln plus 1% zysku ze sprzedaży. Wiadomość traktował bym z przymrużeniem oka dopóki wiadomości nie przekażą większe media
2
Fifi22100
Fifi22100
6 lipca 2022, 19:55
Tak z ciekawości 1% czy 10%? Bo ten 1 wyglada dosc komicznie mimo wszystko
13
Rossu
Rossu
6 lipca 2022, 20:00
Tak na marginesie - to jest facet :P
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 20:01
9
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 20:08
Już belgijskie i holenderskie media dawno temu wsadziły Langa w samolot do Mediolanu - do tej pory nie wylądował :D Trzeba poczekać aż Włosi zarzucą jakiś konkret. Elliott się szarpnął na prawie 30 mln za Leao. Może RedBird pozwoli ruszyć mocno po CDK.
2
grupa
grupa
6 lipca 2022, 19:52
sterling w Chelsea, zaczynam sie obawiac o Leao....
0
Janik14
Janik14
6 lipca 2022, 19:57
Przyszedł hohland jest i juz chyba ten Alvarez, musial ktos odejść z przodu.. no chyba że:D
1
grupa
grupa
6 lipca 2022, 20:04
za 100-120 bym go puscil mimo wszystko, ale pod warunkiem ze bierzemy Langa, Belga Zyiecha i Sanchesa ;)
2
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2022, 19:48
Jestem ciekawy jak takie negocjacje jak te z Chelsea przebiegają, że trwają tygodniami. Dzwonią do siebie i co?
- słuchajta weźmiemy tego Ziyecha, ale dopłacicie do pensji i za rok go możemy wykupimy
- możecie brać, ale chcemy go od razu definitywnie sprzedać
- dobra, to jutro zadzwonię

- siema, to jak z tym Ziyechem? bierzemy na wypożyczenie i opcja 15 mln euro, pasuje?
- nie no, wolimy sprzedać, 25 mln euro i wasz
- dobra, to jutro zadzwonię

- bondżorno, i jak z tym Ziyechem? wypożyczenie i za 16 wykupimy ewentuanie za rok, pasi?
- 24 mln euro i wasz
- dobra, to jutro zadzwonię

- no hej, jak tam pogoda w Anglii?
- pada, a u was?
- słoneczko, drineczki, rozumiesz
- taki to pożyje
- a z tym Marokańcem niech wam będzie opcja wykupu za 20, ale dorzucicie mu z 2 mln do pensji, pasuje?
- 23 mln i wasz, nic nie będziemy dopłacać
- dobra, to jutro zadzwonię


Itd. itd, naprawdę jestem ciekawy jak te rozmowy wygladają xD
44
Zimer9009
Zimer9009
6 lipca 2022, 19:51
Dobre :) uśmiałem się
0
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 19:51
Chelsea nie chce oddawac za darmo drugiego pilkarza ktory byl przygotowany na 1sklad
A Milan nie chce szastac kasa za pilkarza ktory kosztowal mase melonow bo np moze mu nie wyjsc
Milinowe kontrakty pewnie tak hop siup sie nie wymienia
1
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2022, 20:34
I jak jest pat w rozmowach to wtedy dzwonią i:

- no cześć, ale z tym Bakayoko to wtopiliście tyle milionów
- nie sprawdził się, ale mam nadzieje, że u was macie pożytek
- no gdzie, obibok straszny, jedynie do muzyki się nadaje puszczania, a DJa to my za parę euro możemy wziąć, a tyle milionów mu dopłaciliśmy do kontraktu...
- rok temu przekonywałeś, że będzie fundamentem u was, nie masz kasy i za 2 lata na 100 procent go wykupicie, a teraz Ziyecha chcesz na takich warunkach?
- wykupimy?... tyy coś przerywa, nie słysze, bo chłopaki znowu Pioli is on fire śpiewają, jutro zadzwonię

- słuchaj, a pamiętasz Van Gikela?
- kogo?
- noo Van Gikela?
- pierwsze słyszę
- czop jakiś od nas kiedyś go wziął, takie holenderskie drewno
- aa, takich to co sezon po 60 na kontraktach mamy
- no, bo wiesz my go wzielismy, trochę ograliśmy, a antytalent straszny, pensje mu zapłaciliśmy całą
- no i?
- no to może jak mamy takie dobre relacje to ten Ziyech pójdzie z tą opcją wykupu za 20?
- niee, no takich to my w koszta mamy wliczonych, 2 się sprawdzi i jesteśmy na plusie
- to nie będzie zniżki?
- nie, 23 mln euro i bierzecie od razu
- dobra, to jutro zadzwonię

- sieeeema byku, słuchaj, a pamiętasz Fernando Torresa...
4
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2022, 20:51
Każdy klub i jego dyrektor ma dużo roboty. A wysłanie oferty też nie jest takie jak w grze. Najpewniej jest to jeden mail/telefon w ciągu dnia plus ciągły kontakt z pośrednikami, którzy swoje też muszą zrobić... i zarobić.

Jak w każdym biznesie, wymaga pracy i czasu. Zwłaszcza gdy się ciągle negocjuje i dopytuje.
Najlepiej mieć walizkę kasy i wpłacać tyle ile mówi klauzula. Wtedy masz koniec rozmów od reki :)

W ogóle pewnie to nie jest nawet tak, że to sam Maldini wszystko robi, tylko ma też od tego ludzi. Tak samo po drugiej stronie. Dostają maila "proszę o wycenę, nasz target i preferowane warunki to 15 mln płatne w 5 ratach i 50% pensji na wypożyczeniu".
Odpowiedz jakiegoś asystenta po dwóch dniach, gdy przekalkulował to z dyrektorami Chelsea:
"Dzień dobry. Jak pogoda w Mediolanie.
Dziękujemy za zainteresowanie. To ważny gracz dla nas i poczyniliśmy sporą inwestycje by go kupić. Możemy jednak rozważyć ofertę powyżej 35 mln"
Kolejnego dnia odpowiedź z biura Maldiniego i Massary:
"Dzień dobry. Dziękujemy za odpowiedź. U nas ładnie. Jak u was w Londynie?
Rozumiemy, ale wiemy też że piłkarz u was nie może liczyć na regularną grę, trener woli innych i chcielibyście coś odzyskać z tej inwestycji. Zwłaszcza po tym co wam Inter zrobił.
Proponujemy 20 mln, rozłożone na wypożyczenie i opcję wykupu.
Miłego dnia "

I tak każdego dnia, po małym kroczku i kiedy trzeba, wlatuje telefon od Maldiniego by dopinać temat.
Międzyczasie działają agenci, prawnicy, pośrednicy itd.
0
Orest
Orest
6 lipca 2022, 20:54
Boateng wygrałeś dzisiejszy dzień xD też się zawsze zastanawiałem, jak wyglądają negocjacje transferowe, ale na szczęście wiem już wszystko! Dzięki xd
1
paweł_paolo
paweł_paolo
6 lipca 2022, 19:46
No i git z Juniorem oby pojawiły się teraz oferty za Alexisa.
0
grupa
grupa
6 lipca 2022, 19:51
20 milionow za tego jezdza bez glowy to bedzie mega sukces.
4
jay-jay
jay-jay
6 lipca 2022, 19:45
A tak zupełnie z innej beczki. Jak sobie Panowie wyobrażacie, że "kluby są codziennie w kontakcie"? Dzwoni Maldini, do swojego odpowiednika z Londynu i pyta się? Dacie Ziyecha? -Nie, ale zadzwońcie jutro. Haha, zastanawia mnie jak takie negocjacje wyglądają od podszewki.
2
szymoninho19
szymoninho19
6 lipca 2022, 19:44
Sterling w Chelsea więc Zyiech raczej zmieni barwy. Myślę że raczej sie dogadamy z angolami i zyskamy jakościowego gracza
0
6 lipca 2022, 19:41
Dobry transfer. Tak samo jak Florenziego. Za obu płacimy bardzo małe pieniądze jak za ich jakość dzięki sprzyjającym okolicznościom.
Za piłkarza poziomu Juniora musielibyśmy zapłacić dużo więcej, gdyby tylko nie był byłym dostawcą pizzy z amatorskiej ligi. Rok temu Torino było gotowe dawać ok 10 mln.
8
Milanboy
6 lipca 2022, 19:42
I daje liczby, czego nie daje Alexis, bo od skrzydłowego prędzej czy pozniej wymaga się liczb.

Nie rozumiem narzekania na Messiasa. Ja sobie wielkich nadziei nie robiłem ale facet robił robotę na boisku i nie bał się gry, do tego był skuteczny, a Snickers? Elegancja z piłką ale nic poza tym a hejtu takiego jak Junior no nie zebrał, tylko dostawał za wykonczenie akcji a Messias dosłownie za całokształt.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 19:44
11
Bandon
6 lipca 2022, 19:44
Zgadzam się. Dodam tylko jedno spostrzeżenie, jeśli piłkarz relatywnie późno zaczyna zawodową karierę, to jego organizm nie jest aż tak obciążony morderczymi treningami od najmłodszych lat i ich okres "użyteczności" jest troszkę większy. Dla mnie duży plus.
9
kusniak_22
6 lipca 2022, 19:49
Ale i tak będą gadać, że przeciętniak. Bardzo dobry rezerwowy.
2
Milanboy
6 lipca 2022, 19:52
Bandon- Nah, Lewy karierę zaczął bardzo wcześnie i do dzisiaj gra świetnie, tak samo Ibra czy Griezmann itd itd. Myślę, że to kwestia dbania o siebie, odpowiedniej diety itd itd.
1
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:18
Bandon- jako byly karierowicz plywania niepelnosprawnych i zwolennik charatania w gale wydaje mi sie ze to kwestia doroslego podejscia do etyki pracy
0
Bandon
6 lipca 2022, 20:44
@Milanboy

To, że są wyjątki to oczywiste, ale lewy to na zbyt wysokim poziomie nie zaczynał - Polska. Ibra też - Szwecja.
0
Spokojny
Spokojny
6 lipca 2022, 19:39
Myślę, że przyjscie Ziyecha jest dość pewne. Chelsea go nie chce, gracz chce odejść a my kogoś takiego potrzebujemy. Jeśli Ziyech nie dostanie nagle jakiejś ciekawej oferty to Maldini dogada się z Chelsea. Co do CDK wszystko zależy ile mamy tak naprawdę budżetu i ile możemy na młodego przeznaczyć. Tutaj promocji nie będzie i trzeba zapłacić, podejrzewam 35mln albo i więcej. Oby się udało bo gracz na papierze pasuje do nas wręcz idealnie. Wiek, potencjał rozwojowy, pozycja, wszystko się zgadza. Chciałem jednak zwrócić uwagę na jeden fakt, który mnie trochę niepokoi. Odszedł Kessie i nawet jeśli jego zeszły sezon był słabszy niż ten wcześniejszy to Franck był zawsze zdrowy i poniżej pewnego poziomu nie schodził. Teraz już go nie ma a Tonali i Bennacer tego sami nie pociągną. Musi przyjść tutaj mocny pomocnik, koniecznie. Niby jest Pobega ale nie jestem przekonany czy to już ten poziom, nie jestem przekonany czy kiedykolwiek będzie. Adli jest graczem który jest bardziej nastawiony na grę do przodu a nie zabezpieczanie środka pola. Jeśli wykrwawimy się na CDK to może być problem z mocnym graczem za Kessiego. A może to zbędne obawy i nasi dyrektorzy mają tutaj jasny plan.
1
Milanboy
6 lipca 2022, 19:33
Bardzo dobra informacja. Udany przeskok z poziomu outsidera do poziomu mistrza Włoch, no i daje to co powinien dawać skrzydłowy, czyli liczby, czego nie daje Alexis.
2
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 19:42
Od liczb jest Leao i Theo
0
Milanboy
6 lipca 2022, 19:43
JonBonOlo- Nie, od liczb jest skrzydłowy, jeśli tego nie robi to znaczy, że jest przeciętny w swej roli.
1
JonBonOlo
JonBonOlo
6 lipca 2022, 20:12
Milanboy
Od roku piszecie ze Alexis nie jest skrzydlowym tylko wahadlowym XD
0
Milanboy
6 lipca 2022, 20:15
JonBonOlo- Ja nic nie napisałem , że to wahadło ale patrząc na to jak gra to chyba ta pozycja byłaby najbardziej optymalna dla tego piłkarza, choc na wahadło trzeba mieć ten ciąg a Alexis nie za bardzo to posiada.
0
Alessio_re6
6 lipca 2022, 20:38
Alexis to boczny pomocnik, u Gattuso w sztywnym 4-3-3 pewnie grałby jako mezzala.
0
grupa
grupa
6 lipca 2022, 19:31
do 2025 ? grubo :|
0
Rossu
Rossu
6 lipca 2022, 19:48
Ta? Dlaczego?
0
Termology
Termology
6 lipca 2022, 20:34
No tak lepiej kupić go za 4mln i za rok oddać za darmo
0
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 18:49
Coś długo schodzi z tym Colombo. Miały być w poniedziałek domknięte jego przenosiny do Lecce - komunikatu do tej pory brak. Duarte też czeka aż Basahsekir dogada się z Milanem. Di Marzio tymczasem podaje, że Messias jest obecny w Casa Milan, żeby podpisać kontrakt.
0
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 19:16
Już któryś raz piszesz, że długo zczyms schodzi. Co ty taki niecierpliwy? Aż taki straszny wpływ na twoje życie będzie miało to, że Colombo odejdzie za 3 dni, Duarte za 2 tygodnie, a Messias przyjdzie jutro? Chciałbym mieć takie problemy jak ty
11
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 20:01
Kolego, kiedy ja poprzednio coś takiego pisałem? Komentuję po prostu doniesienia mediów. Było info, że wypożyczenie Colombo będzie gotowe w poniedziałek. Jest środa i nic nowego na jego temat nie ma. I po co od razu robić jakieś wycieczki personalne? Nie wiem jak niektórzy, ale ja wchodzę na stronę dlatego, że interesuję się wydarzeniami z życia klubu i traktuję to jako fajną zajawkę. Jeśli ktoś ma jakieś poważne problemy w prywatnym życiu, którymi chce się podzielić z innymi i pochwalić, jak mu w życiu ciężko, to są od tego inne fora.

Pozdrawiam :)
3
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 20:48
Może rzeczywiście trochę przesadziłem, ale już ciężko się robi jak gdzie się nie wejdzie w komentarze tam ludzie narzekają na byle co i potem już każdy komentarz który może sugerować narzekanie może zadziałać jak granat xD

Również pozdrawiam xD
1
Jaca23
Jaca23
6 lipca 2022, 18:43
Dla wszystkich, którzy już rozdysponowują te wywróżone z fusów 50 mln i myślą, że za to ściągną CDK, Ziyecha, ŚP i stopera, przypomnę, że po wykupie Florenziego i Messiasa zostanie już tylko około 42,5.
6
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 19:01
Milan fuksem dostanie 7,5 za Pessinę, to się wyrówna :P Ale to chyba dopiero w przyszłym roku.
0
Szulaj22
Szulaj22
6 lipca 2022, 19:03
Spokojnie Di Marzio właśnie podał info że negocjujemy wykup Bakayoko.
0
Jaca23
Jaca23
6 lipca 2022, 19:06
Nie wierzę w to, że Atalanta puści go teraz, gdzie ma bodajże 3 mecze do anulowania zapisu o % z następnego transferu. O wiele bardziej opłaca im się sprzedać go zimą.

Szulaj
No bez jaj XD Przecież Pioli go totalnie odstawił, to byłoby DUŻE zaskoczenie. Chyba, że to ukłon w stronę Chelsea, żeby oddali nam Ziyecha.
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 19:08
0
Tanger
Tanger
6 lipca 2022, 19:08
@Jaca23

Już ma foto w koszulce Monzy z Gallianim :P
1
Jaca23
Jaca23
6 lipca 2022, 19:15
O kurczę, rzeczywiście :D Jeśli tak to tylko się cieszyć, ale masz rację w bilans będzie można to wpisać w przyszłym roku.

Czy ktoś może się odnieść do tego zapisu? Czy rzeczywiście zarobimy połowę po transferze Pessiny do Atalanty?
0
fryta777
fryta777
6 lipca 2022, 19:16
Wygrała wola samego zawodnika Pessina pochodzi z Monzy
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 lipca 2022, 19:18
W umowie był zapis, że dostajemy 50% kwoty transferu Pessiny, który to zapis zmieniał się w konkretną kwotę po rozegraniu przez niego 100 spotkań w barwach Atalanty. Licznik zatrzymał się bodajże na 97, więc dostaniemy połowę za jego transfer. Do tego mamy również kasę za Hauge.
0
Milanboy
6 lipca 2022, 19:39
Szulaj22- Gdyby to by była prawda to oznacza, że Milan chciałby na niego postawić w podstawie ale to raczej plotka i Francuz odejdzie.
0
Rossu
Rossu
6 lipca 2022, 18:42
Bellanova to zwykła chorągiewa, nie pójdzie mu w Interze, to przestanie nagle być ich fanem :)))
0
grupa
grupa
6 lipca 2022, 18:44
rozumiem ze znasz go osobiscie ? :D
3
Jaca23
Jaca23
6 lipca 2022, 18:45
Nie byłem za tym, żeby jechać po Bellanovie, ale po skasowaniu posta, gdzie dziękuje Milanowi jako wychowanek i wypowiedzi, że jest kibicem Interu od dziecka, już mam inne zdanie. Inter to chyba przyciąga takie mentalne zera.
8
Rossu
Rossu
6 lipca 2022, 18:47
grupa

Nie trzeba kogoś znać osobiście, skoro w internecie nic nie ginie :D
Edytowano dnia: 6 lipca 2022, 18:47
0
Peloponez
Peloponez
6 lipca 2022, 20:31
Pamiętajmy tylko, że Balotelli został przyciągnięty przez Milan...także trzeba uważać z przyciąganiem tych mentalnych zer.
1
Książę Mroku
Książę Mroku
6 lipca 2022, 18:37
Dobra zamykamy to okienko transferowe juz. Nic nie dzieje sie to po 1 . Po 2 oczy nie beda juz napie/// od czytania:D
0
Mil_online
Mil_online
6 lipca 2022, 18:29
Uważam, że to skandal, że jeszcze nie kupiliśmy De Bruyne, Viniciusa i Grealisha. Przecież już jest 6 lipca.
9
Szulaj22
Szulaj22
6 lipca 2022, 18:21
Miało byc tak pięknie 100mln pozniej 150 i 300mln a leżymy jak ten bezdomny i błagamy zeby ktos na wypożyczył zawodnika i najlepiej jakby jeszcze opłacali część jego pensji. Oby tylko odrobili zadanie domowe bo nasz rywal porażkę w poprzednim sezonie wziął sobie mocno do serca.
3
tommyb1
6 lipca 2022, 18:27
Który?? Ten co wyzebral wypożyczenie Lukaku?? Czy ten który wziął rozkapryszonego pseudogwiazdora i magika emeryta??
1
Szulaj22
Szulaj22
6 lipca 2022, 18:51
Inter oczywiście tylko że Lukaku juz jest oficjalnie a my teraz rozpoczynamy kolejna telenowele i za dwa tygodnie sie okaze że ktos inny sie zainteresuje zamknie transfer w dwa dni a my jak zwykle będziemy musieli obejść sie smakiem i szukać kolejnej alternatywy.
2
milanista123456
milanista123456
6 lipca 2022, 19:22
Jakie miało być 100, 150 czy 300. Weź nie odpalaj lepiej internetu i wiadomości skoro tak łatwo łykasz co Ci tam wcisną xDDD

Jak trzeba być głupim, żeby budować swoje wymagania odnośnie mercato na medialnych plotkach xD
Te plotki są właśnie stworzone dla takich jak Ty i na takich zarabiają. Robicie sztuczne gównoburze i nagonki, żeby nakręcić dany temat dla prasy, media zarabiają na klikach, a za miesiąc już nikt nie pamięta o sprawie. Ale wy czujecie się dumni, że ponarzekaliście na profesjonalny zarząd, który pracuje na dla mistrzów kraju z top5 lig. Bo przecież sami pewnie prowadzicie klub na dużo wyższym poziomie i wiecie jak to powinno być zrobione. XD
1
1  2  3    >








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI