Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 30.07: Matteo Gabbia zagra w Sampdorii [20:55]

30 lipca 2022, 10:43, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 30.07: Matteo Gabbia zagra w Sampdorii [20:55]

[10:43]: Kolejny dzień, przyszły tydzień, a nawet... miesiąc. Charles De Ketelaere ma przylecieć do Mediolanu jutro, zaś testy medyczne i podpisanie kontraktu dojdą do skutku w poniedziałek, 1 sierpnia. Wówczas Belg oficjalnie zwiąże się z Milanem umową do 30 czerwca 2027 roku gwarantującą mu 2,2 mln euro netto rocznej pensji. Club Brugge zarobi 32 mln euro odstępnego plus bonusy (łącznie 35 mln euro), a także 15% z ewentualnego zysku przy kolejnym transferze piłkarza. Włoskie media podkreślają, że spory wydatek finansowy Milanu może się odbyć bez konieczności poszukania tych pieniędzy w odejściach innych zawodników.

[10:49]: Grafika od La Gazzetta dello Sport wyraża więcej niż tysiąc słów...

[10:55]: Co zatem dalej, gdy Belg podpisze już umowę? Milan na pewno ruszy po nowego pomocnika i środkowego obrońcę. Według Antonio Vitiello, klub wciąży wierzy w zakontraktowanie Renato Sanchesa, a jeśli Portugalczyk ostatecznie wybierze Paris Saint-Germain, rossoneri mogą sięgnąć po Carneya Chukwuemekę, utalentowanego 18-latka z Aston Villi. W kwestii stopera najbardziej konkretne wydaje się wypożyczenie z opcją wykupu Japheta Tangangi z Tottenhamu. Dziennikarz Daniele Longo dodaje, że nie należy wyrzucać do kosza marzeń o Hakimie Ziyechu, ale ewentualny transfer Marokańczyka to raczej melodia ostatnich dni mercato i różnych przetasowań wynikających z zamykającego się okienka.

[17:00]: Luca Bianchin, dziennikarz La Gazzetta dello Sport, podaje, że Charles De Ketelaere pojawi się w Mediolanie w niedzielę lub w poniedziałkowy poranek. Dniem dopięcia formalności, a więc testów medycznych i podpisania umowy, będzie 1 sierpnia, jako że 31 lipca rossoneri spędzają w Marsylii na meczu towarzyskim z OM.

[17:05]: Drugą opcją obok Japheta Tangangi na wzmocnienie środka obrony Milanu jest Abdou Diallo - donosi Daniele Longo. Senegalczyk z Paris Saint-Germain od dłuższego czasu znajduje się pod lupą rossonerich. 26-latek to stoper, ale może występować także jako lewy obrońca, a także defensywny pomocnik.

[19:30]: Gianluca Di Marzio informuje, że wyjaśniła się przyszłość Matteo Gabbii. Wychowanek Milanu spędzi sezon 2022/2023 na wypożyczeniu w Sampdorii. Ruch ten zostanie przeprowadzony jak tylko rossoneri sprowadzą nowego środkowego obrońcę, ale wszystko jest już ustalone.

[20:55]: Di Marzio: "De Ketelaere przyleci do Włoch w niedzielę. Testy medyczne i podpisanie umowy w poniedziałek".


R E K L A M A




276 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 14:06
Podchodząc wg metodologii 'moneyball", którą podobno wyznają w RedBird to wzmocniliśmy prawe skrzydło w zeszłym sezonie. Messias kręcił lepsze liczby niż Samu i Alex. Ostateczny wynik był ponad predykcję skoro nie celowaliśmy w mistrzostwo. Wnioskując Franck był bardzo ważny ale mamy większe szanse na powtórzenie sukcesu z Pobegą, Adlim, Origim i CDK!
1
cbvirus
cbvirus
30 lipca 2022, 14:28
A jaka jest ta metodologia moneyball, bo zupełnie nic z tego nie rozumiem?
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 14:43
Odpal wikipedie, przeczytaj książkę (nie czytałem, więc nie polecam) albo obejrzyj film - bardzo mi się podobał, oglądałem chyba z 3 razy. Jak Cię nie przekonałem do sprawdzenia w googlach to w wielkim uproszczeniu chodzi o to że sprowadzasz sport do statystyki i skupiasz się wyłącznie na realnych liczbach, a nie na wyobrażeniu/doświadczeniu/przewidywaniu co dany zawodnik jest w stanie zrobić biorąc pod uwagę zbiór jego atrybutów i potencjału.
2
rossoner111
30 lipca 2022, 15:08
cbvirus, zobacz film :) serio mega polecam !
3
Zuber
30 lipca 2022, 15:13
Film sztosinger, Brad Pitt kozacko zagrał.
0
cbvirus
cbvirus
30 lipca 2022, 15:18
Dzięki za polecenia
0
Vol'jin
30 lipca 2022, 16:08
taką zasadę poniekąd preferuje też Brendford w Anglii czy Mittlyjand (jak nie przekręciłem) w Danii
1
kusniak_22
kusniak_22
30 lipca 2022, 13:22
Jeśli Maldini chce Tangangę, to znaczy, że widzi w nim coś, czego inni nie widzą. Każdy narzeka, ale szczerze czy ktoś myślał, jak przychodził Theo albo Tomorri,.że to będą strzały w 10 ? Oczywiście, że nie, ja również też tak myślałem, szybko się okazało, że Maldini i Massara wiedzą o robią. Uważam, że Maldini w Milanie przy dobrym wsparciu finansowym, to jest najlepsze co w Milanie może być. Jeśli chodzi o ściąganie zawodników do defensywy to już absolutnie mu powinniśmy zaufać.
17
Szulaj22
Szulaj22
30 lipca 2022, 13:36
Chłopie Maldini go preferuje bo jest do wyciagnięcia za free tzn wypożyczenie a nie że cos w nim widzi. Tak samo można powiedzieć o Balo którego Monako sie pozbyło bo był za slaby i to samo pokazuje w Milanie tylko cena była atrakcyjna dlatego wylądował u nas.
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 13:50
A może jest tak, że wszyscy mają racje. Koleś ma dynamikę i agresję na poziomie Tomoriego ale popełnia błędy, mało gra i ze względu na wiek to już ostatni dzwonek na wysoki poziom. To wszystko sprawia, że jest tani a szanse u Nas dostanie tylko w pucharze lub ze względu na pomór kontuzji mięśniowych, ale nadzieja większa niż w Gabbi. A może jest kolejnym zawodnikiem z bogatego klubu dostępnym do sprzedaży/wypożyczenia, więc Milan jest naturalnym strzałem dla pismaków?
4
kusniak_22
kusniak_22
30 lipca 2022, 14:06
AtmosferićBA: faktycznie stary chłop i ostatni dzwonek na grę na wysokim poziomie.. 23 lata w końcu już ma.. nie wiem co na temat Kjaera w takim razie powiesz, skoro ma 33 lata, a w Milanie i Serie A zjada niejednego stopera. Tanganga ma być uzupełnieniem składu, a nie podstawowym piłkarzem, więc tania opcja chyba w tym wypadku jest tutaj wskazana, żeby sprowadzić skrzydłowego chociażby.
0
Tanger
30 lipca 2022, 14:19
@kusniak_22

Jest zasadnicza różnica między Theo i Tomorim a Tangangą. Dwaj pierwsi przychodzili jako duże talenty, które mają trudny okres w swojej karierze. Theo pokazał się na wypożyczeniu w Alaves i później w RSSS, Tomori był wyróżniającym się graczem w Championship. Tanganga miał tylko epizody w Tottenhamie jak Gabbia w Milanie, a ma już 23 lata. To jest po prostu okazja na wyciągnięcie tanim kosztem zawodnika do uzupełnienia obrony, który szkolił się w klubie z trudnej ligi z niezłą akademią. Ciężko jednak oczekiwać, że będzie to złoty strzał tak jak w przypadku Theo czy Tomoriego.
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 14:26
A wiesz, że skoro jesteś kibicem Milanu to za wysoki poziom powinieneś uważać granie w drużynach z Top5 lig w Europie i to najlepiej w drużynach grających regularnie w LM? Wydaje mi się, że jak Zawodnik nie przeskoczył poziomu zapchajdziury w mocnym klubie, w którym był trzymany tylko dlatego, że ma Angielskie obywatelstwo i status wychowanka to jest ich takim Gabbią (Kapitan Obvious) ale jeśli rzeczywiście bierzemy Go pod uwagę to może ma większy potencjał i jak wszyscy za Pioliego dostanie szanse.
Simon w wieku 21 lat był większym kąskiem niż Leao jak do nas trafiał, więc sorry ale nie. Jeśli czytasz ze zrozumieniem to wiesz, że wskazanie wieku było ambiwalentne. Chodzi o to że jak ktoś do 23 roku życia nie wskoczy na jakiś określony poziom sportowy to warto poszukać alternatyw. W jego przypadku może jakiś średniak PL albo nawet Championship. Tylko nie wjeżdżaj z naszym Juniorem bo to wyjątek potwierdzający regułę i do tego cały czas tutaj podważany.
0
cbvirus
cbvirus
30 lipca 2022, 14:30
kusniak_22

Nie nakładaj swojego pryzmatu na wszystkich. Ja o Tomorim wiedziałem, że będzie strzałem w 10tkę, bo widziałem jego mecze i w Chelsea i w Derby. Z kolei o Theo jedyne negatywne wypowiedzi jakie były to takie, że po prostu był już na tej pozycji Rodriguez, więc nie potrzeba wzmacniać akurat tej pozycji, skoro braki są gdzie indziej. Zastrzeżeń co do jakości jako takich nie było.
0
kusniak_22
kusniak_22
30 lipca 2022, 16:58
Cbvirus: większość tutaj krytykuje i narzeka, było narzekanie od Pioliego po Tonalego, Girou, Ibrę i wielu innych. Większość nie potrafi zauważyć, że to nie jest Milan szastajacy kasą, tylko ekipa budowlana od podstaw. Nie będzie transferów za 50 czy 100 mln, bo klub na to nie ma pieniędzy. Negocjacje z De Ketelaere przeciągały się, bo mamy ograniczenia finansowe. Za czasów Barlusconiego było kupowanie i płacenie wielki h pieniędzy na kontraktach, ale to się skończyło. Milan jest prowadzony aktualnie w inny sposób i ma być zdrowy finansowo. Wszyscy by chcieli kogoś innego ok, dla mnie jeśli ma być opcja w miarę tanią, jako 4 obrońca bo tak myślę, że właśnie by było, a sprowadzimy skrzydłowego to jest jak najbardziej dobry wybór. Oceniać można kogoś, jak przyjdzie i zagra, a nie jeszcze przed transferem.
0
biedrus
biedrus
30 lipca 2022, 13:17
Zamiast ciągle łamiącego się RS brać młodego. Na nim będzie można jeszcze zarobić
0
Szulaj22
Szulaj22
30 lipca 2022, 13:37
Z tym zarobić to sarkazm? ;)
2
House_vol.2
House_vol.2
30 lipca 2022, 13:12
Nie sądzicie, że ofensywa już jest przepełniona? Ziyech, nawet jeśli przyjdzie, to ktoś musiałby odejść (aż przypomina się Galliani). Dalej nie wiadomo jaki plan maja M&M i Pioli odnośnie De Ketelaere. Prawe skrzydło? Trequartista? Tutaj i tutaj mamy już co najmniej dwóch piłkarzy. Dziwi mnie wykupienie Messiasa, tak samo jak uparte trzymanie się Saelemaekersa. Pierwszy chyba podbił serca romantyczną historią oraz w sumie solidnością (lecz jednak wydaje mi się to wciąż za mało). Na drugiego jest oczekiwanie rozwoju i odpalenia (wg mnie raczej drugim Leao nie będzie). Trequartista? Adli i Brahim walczą o bycie tym pierwszym. Na razie lepsze wrażenie robi Francuz, choć to tylko okres przygotowawczy.
Charles De Ketelaere będzie naszą zagadką, zarówno teraz podczas naszego mercato i przetasowań kadrowych, jak i na początku sezonu, przy wyborach Piolego. Jednak obstawiam zakończenie transferów do ofensywy. Maldiniemu i Massarze zostały dwa transfey, na inne, bardzo ważne pozycje.
Pozdrawiam. Po 10 latach wracam i postaram się częściej tutaj udzielać :) może ktoś mnie jeszcze pamięta, jako aktywnego komentującego i redaktora na tej stronie;)
2
boro215
boro215
30 lipca 2022, 13:16
Alexis po prostu nie pasuje jako skrzydłowy, natomiast zauważyłem że Pioli wymyślił coś na zasadzie wymiany na pozycji z Adlim przez co Adli schodzi na prawe na wrzutki, a Alexis cofa się przed 16stkę, żeby ewentualnie powstrzymać kontrę.
Edytowano dnia: 30 lipca 2022, 13:17
0
patoo_07
patoo_07
30 lipca 2022, 13:18
Attaccare, attaccare! Znając życie, to złapiemy tyle kontuzji, że i tak będzie ich za mało w tym ataku :D
1
ACMarcin83
ACMarcin83
30 lipca 2022, 13:29
Najgorsze, że ofensywa jest przepełniona, a tylko Leao gwarantuje regularną jakość. Reszta jak wiatr zawieje.
0
hunga
hunga
30 lipca 2022, 13:36
Pozdrawiam.
0
asede
asede
30 lipca 2022, 14:27
Przepelniona iloscia a nie jakoscia na niektorych pozycjach tych ogorkow na prawym skrzydle nikt nie kupi stad sa w kadrze.
2
boro215
boro215
30 lipca 2022, 13:10
A jeszcze przedwczoraj napisałem, że wyjdzie z tego Correa 2.0 xd
Mea culpa, odszczekuje. Hau hau

Natomiast w Renato to ja już kompletnie nie wierzę. Jeśli udałoby się zamiast Tangangi ściągnąć Ndickę to byłbym bardziej zadowolony. Ziyech jest możliwy, poza tym nie widzę nikogo innego sensownego.

I chyba potrzebny nam jakiś "Giovanni Giorgio" na zapchajdziurę
Edytowano dnia: 30 lipca 2022, 13:13
1
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 13:00
Przyjrzałem się trochę bliżej profilowi Japheta Tangangi i powiem Wam, że nie do końca rozumiem ogromny hejt, który towarzyszy, jego ewentualnemu przyjściu do Milanu.

Stylem gry mocno przypomina Tomoriego. Jest silny i agresywny w odbiorze. Uważam jednak, że technicznie sporo odstaje. Całkiem dobrze wygląda motorycznie, dlatego może grać również jako PO. Ogromnym minusem jest to, że ostatnie pół roku leczył kontuzję, jednak nikt nie sprowadza go z zamiarem wejścia do pierwszej jedenastki, a jako rotację.

Warto przytoczył słowa Paolo z 2020 roku dla DAZN:
"Nie da się obejrzeć wszystkich spotkań. W klubie musi być skaut, który będzie dla Ciebie pracował. Trzeba jasno określić, jakiego zawodnika potrzebuje zespół. Skauci mogą powiedzieć nam, co działo się i jak wiele się zmieniło przez co najmniej 5 lat wstecz. Na tym polega rewolucja piłki nożnej. Podam wam przykład w oparciu o defensywę: znalezienie dobrego obrońcy wydaje się być dla mnie łatwym zadaniem, ale trzeba spojrzeć na to szerzej. Kiedyś poprosiłbym o obrońcę, który radzi sobie dobrze tylko na swojej pozycji. Teraz starałbym się znaleźć silnego obrońcę, który dobrze radzi sobie w pojedynkach jeden na jednego, a następnie starałbym się nauczyć go dobrej pracy na swojej pozycji. Trudno jest jednak nauczyć zawodnika rywalizacji w pojedynkach jeden na jednego, siły i koncentracji, dlatego ważna jest selekcja."

Moim zdaniem Tanganga idealnie pasuje do tego co powiedział Paolo, więc nie dziwi zainteresowanie tym zawodnikiem. Posiada cechy, które ceni sobie Maldini, a gdzie jak nie w Milanie, u najlepszego obrońcy w historii tej dyscypliny, ma się nauczyć gry defensywnej.
Edytowano dnia: 30 lipca 2022, 13:03
9
Alessio_re6
30 lipca 2022, 13:23
Jest po prostu mega elektryczny i odcina go momentami. Milan potrzebuje kogoś, komu piłka nie przeszkadza.
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 14:35
E tam, Tomori też jest trochę elektryczny z piłką przy nodze, nawet Theo i Calbaria (bardziej przed pandemią). Chyba, że jest elektryczny na poziomie Glika, Bonery czy Maguire'a to raczej nieuleczalne ;).
1
hyrus13
hyrus13
30 lipca 2022, 12:45
Czy my przypadkiem nie potrzebujemy ściągnąć jakiegoś Włocha?
2
tommyb1
30 lipca 2022, 12:53
zaiste
0
gieemce
gieemce
30 lipca 2022, 13:11
Podobno Żiru juz dostał pytania testowe na paszport włoski :)
3
cbvirus
cbvirus
30 lipca 2022, 12:35
Ok, wszyscy rozmawiają o zakupach, ale w takim razie kogo moglibyśmy sprzedać tak realnie? Kogo i za ile żeby zarobić na transfery? Snikers za 20 mln? Mi się wydaje, że nikt tyle za niego nie da. Poza nim tak naprawdę nie mamy kogo sprzedać, bo inni zawodnicy, którzy się nie sprawdzają: Brahim i Bakayoko są u nas tylko na wypożyczeniu. Wszelkie inne ruchy wiàzałyby się z osłabieniem składu i koniecznościà uzupełnienia tego.
2
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 13:34
Realnie to tylko grube osłabienia w stylu - Theo, Leao, Tomori byłyby dużym zastrzykiem gotówkowym. Każda z tych sprzedaży mogłaby teoretycznie dać szanse na okienko Juve po sprzedaży Zizutka. Tyle z teorii ;D. Singery moim zdaniem, nie wyłożą już ani grosza na to okienko i nawet przy sprzedaży kasa zostanie w kasie, a RedBird w zimie tylko i wyłącznie jeśli wyniki będą tragiczne. A czy spadamy w takim razie w hierarchii ligowej? Nie sądzę, dalej jesteśmy o pół kroku za Interem ale już raczej ostatni sezon bo my się rozwijamy a oni cofają, a na koniec i tak wszystko zweryfikuje boisko.
0
Nizial86
30 lipca 2022, 12:32
I serio zostaniemy na lewej obronie tylko z Theo??
0
paweł_paolo
paweł_paolo
30 lipca 2022, 12:36
FBT, Florek, Kalulu
3
grupa
grupa
30 lipca 2022, 12:58
@paweł_paolo

przestan robic z KALULU jakiegos bonere ktory moze byc rzucany po 10 pozycjach na boisku. Kalulu to srodkowy obronca i ma sie skupic wylacznie na tej pozycji.
1
tommyb1
30 lipca 2022, 12:58
LO to problem mniejszy niż: ŚPD, PS, ŚO
5
dan_acm
30 lipca 2022, 13:09
@grupa

Kalulu to nominalnie był PO. Okazał się sietnym ŚO i na tych dwóch pozycjach bym go widział - ŚO a od biedy w razie konieczności PO. Na LO nigdy nie grał więc nie ma co go rzucał na każdą pozycję w obronie bo nic z tego nie wyjdzie. Niech się skupi na jednej roli aby był w niej świetny a nie na każdej i był średni.
1
paweł_paolo
paweł_paolo
30 lipca 2022, 13:44
grupa

A ty przestań jak beton przypisywać do piłkarza jedną pozycję jak np z CDK.
4
tommyb1
30 lipca 2022, 14:14
Calabria też grywał na LO w razie lipy
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 12:27
Przeklejam z poprzedniego wątku bo już zapewne martwy, a tu dalej o Zijeszu to wrzucę kij do mrowiska:
Jest tutaj wiele głosów, że lepiej było spróbować po Ziyecha zamiast CDK albo obok, ale dla mnie akurat On jest strasznie przereklamowany. Bardzo jednowymiarowy zawodnik, który wystrzelił w fantastycznej ekipie Ajaxu w której ta Jego jednowymiarowość bardzo pasowała. Już tacy rządzili naszym skrzydłem - dwóch pięknych Hiszpanów. W Chelsea przegrał rywalizacje z Havertzem przede wszystkim (notabene CDK ma bardzo podobne parametry), Wernerem (bo nie grali klasyczną 9 no i umówmy się nawet woleli innego strzelającego 1/10 Sterlinga) i Pulisiciem, który przeplata jeden dobry miesiąc z 3 słabymi.
Domyślam się (bo nic innego tu nie robimy), że w grę wchodziło drogie wypożyczenie z obowiązkiem wykupu (+/- 30 mln) + kontrakt na poziomie naszego maksa - 4,5 mln EUR netto. to i tak by blokowało inne transfery a perspektywa zwrotu żadna.
Dodatkowo przy pozytywnych oznakach ze strony Adliego, CDK (przy potwierdzeniu umiejętności) obstawia wymiennie prawe skrzydło, teraz rzadko ktoś gra dwoma klasycznymi skrzydłowymi - tak z Topu: City. Real, Barca. Chelsea.
Pomocnik jest potrzebny (nie wierzę w Pobegę - mam nadzieję, że odszczekam) i ewentualnie szybki silny techniczny lewonożny wysoki obrońca :D.
0
Rossu
Rossu
30 lipca 2022, 12:32
Do tego obrońcy to widzę tylko jedna kandydaturę na nasze możliwości - Ndicka.


Środkowy pomocnik też będzie konieczny, na szczęście Maldini, Pioli i Mascara to widzą, więc środkowego pomocnika na pewno sprowadzą - Vitiello już to potwierdził.
1
Wolly
Wolly
30 lipca 2022, 12:41
Dlatego Ziyech przyjdzie na wypożyczenie z opcją. Bo nie wiadomo czy tu odpali.
0
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 12:57
@Rossu do N'Dicki piłem :), ale raczej nierealne przy zakupie pomocnika.

@Wolly nie wierzę w taką formułę a wszystko pozostałe to strata ograniczonych środków. Wydaje mi się, że to kaczka dziennikarska bo co okienko jesteśmy łączeni z odpadami klubów z topu i są podawane jakieś śmieszne warunki.
1
dan_acm
30 lipca 2022, 12:25
Biorąc pod uwagę pogłoski o cenie za Ziyecha i to, że Chelsea jak i sam Hakim są bardzo chętni na rozłąkę, to teraz próbowałbym szybko ogarnąć ten transfer. Mówiło się o kwocie 10 mln więc może przystaliby na Wypożyczenie 2 mln + 8 mln opcja wykupu. Problemem w takim przypadku byłaby pensja ale może te 20% Chelsea by pokryła, skoro tak chcą się go pozbyć.
Co do Sanchesa to myślę, że już można sobie go darować. Skoro olał Milan z którym się dogadał już dawno temu na rzecz PSG to nie ma sensu. Widać jego priorytety. Po CDK może się takie wielkie marki nie biły ale jest różnica w priorytetach. Może lepszy były ten Chukwuema, chociaż nigdy go w akcji nie widziałem ale ufam M&Msom. Do obrony to chyba już lepiej zostawić Gabbię niż brać Tangangę. Jak już to niech biorą N'dickę czy Ibaneza. Choć martwi brak Włochów w składzie i potencjalnych transferach przez co mogą być problemy z rejestrowaniem wszystkich do LM jak i ligi. Można by spróbować obronę wzmocnić jakimś młodym Włochem np. Mattią Vitim zamiast obcokrajowcem. Ewentualnie za Balo-Toure spróbować jakiegoś Włocha ściągnąć ale tutaj nie mam pomysłów bo Juve już kupiło za fajne pieniądze Cambiaso.
1
PaoloACM
PaoloACM
30 lipca 2022, 12:16
Po transferze CDK, jak sobie popatrzę na nasza kadrę to każdy kolejny zakup niezależnie od pozycji i jakości (minimum do rotacji) to w naszym przypadku już tylko uzupełnienie kadry a nie game changer. Np mając w środku pola w zależności od ustawienia Krunicia, Isme, Adliego, Tonalego, Brahima, Pobege i CDK może i trochę brakuje piłkarza pokroju Tanka ale mnogość możliwości taktycznych z tymi zawodnikami jest naprawdę duża i przyjście Sanchesa uważam za zwyczajnie niepotrzebne, bo jego zestaw umiejętności nie odbiega dużo od naszych obecnych zawodników. Poza tym łatwo łapie kontuzje. Jeśli miałby przyjść ktoś fizyczny to należałoby poświecić Krunicia (żołnierz Piolego wiec wątpię) lub Pobege (wszystko wskazuje ze bardzo w niego wierzą w klubie i nie odejdzie). Możliwe ze mimo wszystko zostanie ten nieszczęsny Bakayoko a kasa pójdzie w obrońcę. Rozwazylbym jedynie ewentualne pozbycie sie Messiasa i sprowadzenie Ziyecha na PS. Uważam ze to byłby dobry ruch dla jakości kadry ale z uwagi na to ze CDK może zagrać na prawej i nie mamy zielonego pojęcia ile jeszcze Milan może wydać to priorytetem zapewne będzie ŚO.
0
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 13:16
Zestaw umiejętności Sanches ma podobny do naszym pomocników, jednak on tez zestaw ma na innym levelu ;)

Chociaż oczywiście popieram, że bardziej profilem przydałby nam się fizyczny pomocnik w typie Kessiego czy Seko Fofany.
0
Bandon
Bandon
30 lipca 2022, 18:31
Jaca

Na innym levelu? Nie wydaje mi się żeby Bennacer od niego odstawał, a już na pewno nie odstaje Tonali.
0
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 12:14
Bailly podobno o krok od Romy. Całe szczęście, bo media go też z nami łączyły.
2
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 12:46
Dziwna ta polityka Romy, wolę naszych Amerykanów. Same drogie znaki zapytania pod jednorazowy strzał Mourinho.
0
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 12:49
I FFP na karku, a dalej sporo wydają.

A Mourinho jaki jest wszyscy wiemy, coś jak Conte. Nie będzie miał dobrego dnia to zwyzywa wszystkich od dyrektora po klubowe sprzątaczki i tyle z jego pracy.
2
AtmosferićBA
AtmosferićBA
30 lipca 2022, 13:07
Na razie spadła mu LE jak z nieba i cały złakniony Rzym się zachłysnął, a tak po prawdzie jedynym niedoszłym przeciwnikiem były kurczaki z północnego Londynu.
Ale piękne jest to Rzymskie poruszenie. Przywitanie Dybali, wykupione karnety.
Niestety stawiam na twarde uderzenie o posadzkę, a chciałbym się mylić i np takie wyrzucenie Juve za czwórkę...
1
serginho83
30 lipca 2022, 12:12
Sanches byłby idealny do rywalizacji z Tonalim i Bennacerem, a Krunic i Pobega jako pomocnicy 4 i 5 :) no nic zobaczymy. Do obrony - N'dicka wygląda dobrze, mocny fizycznie, lewonożny, dobry w rozegraniu i może zagrać na LO, ale też koszt około 15-20 mln. W kwestii obrońcy ufam Paolo, bo ma do tego nosa, więc kto nie przyjdzie nie będę narzekał :)
1
paweł_paolo
paweł_paolo
30 lipca 2022, 12:18
Nosa ma ale niestety teraz tym kierować się raczej nie będzie tylko portfelem.
Edytowano dnia: 30 lipca 2022, 12:25
0
Salas89
Salas89
30 lipca 2022, 11:52
Przed rozpoczęciem mercato najważniejszym wzmocnieniem dla mnie byla pozycja 10 i PS. Po tym co zaprezentował w preseasonie Adli + przyjście CdK wydaje mi się, że trzeba skupić sie bardziej na wzmocnieniu pozycji DM. Wypadnie na dłużej Bennacer i jest bieda w pomocy. Brakuje też tej fizyczności, którą dawał Kessie. Tutaj całkowicie zgadzam się z Marcosem.
2
kamilus
30 lipca 2022, 11:56
Nawet bez kontuzji jest tam dość mały margines "błędu", bo piłkarzy w czasie meczów trzeba zmieniać i póki co nie mamy żadnego rezerwowego, który by trzymał chociaż zbliżony poziom do podstawowego duetu.
2
Salas89
Salas89
30 lipca 2022, 12:27
Dlatego co by nie mówić to wydaje mi się, że Stefano ma jednak wieksze pole manewru (uwzględniając przyjście CdK) na 10/PS niz na pozycji DM.
0
Sieri
Sieri
30 lipca 2022, 11:52
M/M na pewno zdają sobie sprawę z tego ze musi ktoś przyjść na PP. Ziyech jest podobno do wyciągnięcia za 10 mln i jest skłonny obniżyć pensje byle do nas przyjść. Szkoda ze wykupili Messiasa ale widocznie Pioli tak chciał. Pozostaje pozbyć się Alexisa i zwolnić miejsce dla Ziyecha.
0
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 13:11
Słowo klucz - "podobno". Ja tam kompletnie nie wierzę w tę bajkę LGDS, powielaną tutaj po wielokroć.
1
inzaghi67
inzaghi67
30 lipca 2022, 11:38
Żeby przyszedł Ziyech to najpierw musi odejść Messias lub Alexis.
4
Dusiek
Dusiek
30 lipca 2022, 11:41
Messias dopiero podpisał, więc raczej wypożyczenie dla Belga tu wchodzi w grę, bądź transfer definitywny. Kto wie ?
0
grupa
grupa
30 lipca 2022, 11:46
samu odszedl
0
PaoloACM
PaoloACM
30 lipca 2022, 11:59
Duszek
Jeszcze zanim Messias podpisał kontrakt mówiło sie ze biorac pod uwagę promocyjna cenę za Brazylijczyka, Milan może go wykupić po czym dość szybko spieniężyć z zyskiem. Osobiście tak bym właśnie zrobił pod warunkiem ściągnięcia Ziyecha.
1
rossoner111
30 lipca 2022, 12:13
Alexis za Ndicke
0
MR. X
MR. X
30 lipca 2022, 12:18
rossoner111, no tak, Ci panowie grają na tych samych pozycjach..
1
POE
POE
30 lipca 2022, 11:31
Dobrze ,że ściągamy samych ambitnych i przyszlosciowych graczy którzy będą gryźć murawe dla barw w które się ubierają
Żadnych dezerterow i to juz jest sukces
Nawet goście tacy jak Oni nie są w stanie tego spier
6
mmielczar123
30 lipca 2022, 11:31
Marzenie: Ziyech, Chukwu/Onana, N'dicka
Realnie: Chukwu/Onana, Tanganga
Jak będzie: przecież mamy Bakayoko, więc bierzemy tylko Tangangę :P
(Oczywiście to ostatnie z przymrużeniem oka)
1
nadgnity
nadgnity
30 lipca 2022, 13:46
Onana już w Interze :P
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
30 lipca 2022, 11:30
I przedłużenia kontraktów póki czas, bo znowu będzie oddawanie za free.
4
Pinokio
Pinokio
30 lipca 2022, 11:28
Błagam, sprowadźmy kogoś na te prawe skrzydło. Nie wierzę, że Maldiniemu pasuje zostanie na kolejny sezon z Messiasem i Alexisem.
0
bartekxd22
bartekxd22
30 lipca 2022, 11:30
CDK posadzisz czy Adliego?
2
kamilus
30 lipca 2022, 11:32
@Pinokio
To kiedy usuwasz konto? Po oficjalnym ogłoszeniu transferu CDK?
12
Mil_online
30 lipca 2022, 11:38
Troll nie skasuje.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
30 lipca 2022, 11:52
Bartek
A co mamy mieć znowu 1 skład i 0 dobrych zmienników.
Patrz na barce po 3 zawodników Top na jedna pozycje.
Dla mnie ps to jest obowiązek , fajnie przychodzi CDK ale nadal te okienko jest słabiutkie
0
Sieri
Sieri
30 lipca 2022, 11:54
Dajcie już spokój. Sami go nakręcacie a później chcecie żeby odszedł. Ignorować i tyle.
1
kamilus
30 lipca 2022, 11:57
Ja po prostu cenię ludzi honorowych. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
bartekxd22
bartekxd22
30 lipca 2022, 12:11
Rossoneri777
Nie jesteśmy Barcą, to raz.
Dwa - w obecnych warunkach nie widzę ani Adliego, ani CDK na ławie.
I trzy - śmiem wątpić, że ktoś po Saelemaekersa czy Juniora sie zgłosi.
0
karp_fso
karp_fso
30 lipca 2022, 11:22
Oby tylko Charles miał ząbki umyte.
5
Dusiek
Dusiek
30 lipca 2022, 11:39
Nie dasz zapomnieć xD
3
Benuonuo
Benuonuo
30 lipca 2022, 12:53
O co chodzi z tymi zębami, bo nie w temacie jestem?
0
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 13:08
Benuonuo, kolega widzę nowy w internecie.
1
Bandon
Bandon
30 lipca 2022, 18:39

Benuonuo

Lata temu mieliśmy kupić Cissoko, przyleciał na testy medyczne i oficjalna informacja poszła taka, że nie przeszedł ich ze względu na zły stan uzębienia.

Był nawet taki użytkownik tej strony, który miał nick zęby_cissoko :D
1
asede
asede
30 lipca 2022, 11:14
Fajny chlopak, ale nie przeboleje sezonu z tymi ogorkami na prawym skrzydle...
5
kamilus
30 lipca 2022, 11:25
Jeszcze nie widziałeś CDK w barwach Milanu a już nazywasz go ogórkiem... :(
7
KRWISTY
KRWISTY
30 lipca 2022, 11:32
To prawda znam te wolne akcje i ruchy tych panów na pamięć ! Daj nam Panie prawe skrzydło !!!
0
asede
asede
30 lipca 2022, 14:26
Widzialem go na pozycji nr 10 :)
0
patoo_07
patoo_07
30 lipca 2022, 11:14
Ndicka, Zyiech i Chukwuemekę. To by było według mnie idealne okienko. Raczej szans na to nie ma, ale kto wie, kto wie :D
4
Corsa
Corsa
30 lipca 2022, 11:06
To teraz prosimy o sagę z Hakimem Ziyechem :)
8
grupa
grupa
30 lipca 2022, 11:08
oby udaną, bo jak mam widziec messiasa albo snikersa w skladzie to nie wytrzyma tego mój mozg i oczy. tylko jeden z nich powinien zostac i powinien byc zmiennikiem nowego skrzydlowego.
4
paweł_paolo
paweł_paolo
30 lipca 2022, 11:17
"mam widziec messiasa albo snikersa w skladzie to nie wytrzyma tego mój mozg i oczy"

to jak wytrzymałeś ten rok?
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 lipca 2022, 11:22
Następca Kessiego ważniejszy.
0
POE
POE
30 lipca 2022, 11:23
Proste
Na fazie
0
chory
chory
30 lipca 2022, 11:25
ale Messiasa to proszę szanować
4
Alessio_re6
30 lipca 2022, 11:26
Nie następca Kessiego, tylko ktoś kto wniesie intensywność.
0
inzaghi67
inzaghi67
30 lipca 2022, 11:39
Najpierw to Messias lub Alexis musi odejść.
0
DarthImpaler
30 lipca 2022, 11:05
Daliby już spokój z tym Sanchezem.

Brac tego 18 latka z aston villi i jakiegoś obrońcę i koniec.

Nie potrzeba nam ludzi którzy grać u nas nie chcą.
Edytowano dnia: 30 lipca 2022, 11:05
1
grupa
grupa
30 lipca 2022, 11:08
jak koniec? a prawe skrzydlo ?
3
paweł_paolo
paweł_paolo
30 lipca 2022, 11:19
grupa

CDK nie przychodzi za prawie 40mln by siedzieć na ławce a Adli jak będzie w takiej formie to nie odda miejsce na 10/treq
3
patoo_07
patoo_07
30 lipca 2022, 11:28
Sanchez ponoć do Marsylii idzie
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
30 lipca 2022, 12:05
Patoo_7- a słyszałem że podobno chce zostać w Interze.
1
Krzysztof
Krzysztof
30 lipca 2022, 11:04
Dalsze wzmocnienia są konieczne, abyśmy mogli walczyć na kilku frontach. Stoper, prawe skrzydło i srodkowy pomocnik. Czarnym koniem sezonu zostanie Adli:)
Edytowano dnia: 30 lipca 2022, 11:05
0
kamilus
30 lipca 2022, 11:05
Po co na prawe skrzydło kolejny gracz, skoro mamy CDK?
0
Jaca23
Jaca23
30 lipca 2022, 13:06
kamilus
A no po to, że dla CDK to nie jest naturalna pozycja i taki Ziyech na ten moment bije go na głowę jakością gry na prawym skrzydle/pomocy.
0
kamilus
30 lipca 2022, 20:14
@Jaca23
https://www.sofascore.com/pl/zawodnik/charles-de-ketelaere/960441

Tak nienaturalna, że zagrał tam tylko połowę poprzedniego sezonu...
0
grupa
grupa
30 lipca 2022, 10:58
czyli na prawej zostajemy z messiasem i snikersem hahahahahha ?? genialne
0
kamilus
30 lipca 2022, 11:03
O CDK już zapomniałeś?
7
grupa
grupa
30 lipca 2022, 11:09
on bedzie gral na 10 albo ataku
0
kamilus
30 lipca 2022, 11:13
Moim zdaniem i według niektórych plotek (tych, które mówiły o tym, że Ziyech jest alternatywą dla CDK) to prawoskrzydłowy. Tym bardziej, że Adli wymiata na 10, tym bardziej, że rok temu, gdy Diaz w preseasonie niczym się na tej pozycji nie wyróżniał, i tak dostał tam szansę. :)

Pewnie i tak trzeba poczekać do pierwszego, chociaż kilkuminutowego, występu Belga w Milanie, by zobaczyć, gdzie widzi go Padre.
1
Ndrew
Ndrew
30 lipca 2022, 12:16
Widać już że Adli świetnie sobie radzi na 10, więc jeśli sprowadzimy kogoś dodatkowego do pomocy to jest to całkiem realne że CDK pójdzie na prawe skrzydło. @grupa pod każdym komentarzem będziesz spamować o Messiasie i Snikersie? Weźcie sie dodajcie z Pinokiem na fejsie, idźcie na piwko, dobrze wam zrobi.
0
ósmy
30 lipca 2022, 10:56
Parafrazując pierwszy odcinek serialu "Alternatywy 4"
- 25 lat, a jak z bicza strzelił.
1
Daman
Daman
30 lipca 2022, 10:53
Teraz poprosze sezon 2 z Renato Sanchesem czy innym wariatem :)
0
Sieri
Sieri
30 lipca 2022, 10:53
Jutro maja podobno jeszcze spróbować przekonać R. Sanchesa. Ciekaw jestem czy Ziyech do nas trafi.
0
Abece
30 lipca 2022, 10:58
Renata bardzo ambitnie wybrała dolar, także nie ma o czym gadać. Gość posiedzi na ławce kilka lat, zainkasuje z tego tytułu kilka milionów euro i wszyscy będą zadowoleni.
0
kamilus
30 lipca 2022, 11:04
Ciekawe kiedy minie te 48h, które Sanches miał dać Paryżanom na finalizację transferu. :P
6
nadgnity
nadgnity
30 lipca 2022, 11:10
kamilus

W przyszłym tygodniu :)
1
mmielczar123
30 lipca 2022, 11:32
Myślę, że Ziyech trafiłby jedynie w przypadku pozbycia się Saelemaekersa i to pod koniec okienka
0
kamilus
30 lipca 2022, 11:38
@mmielczar123
Uważam podobnie, ale bez tego "pod koniec okienka" - dopóki na prawej flance mamy CDK, Messiasa i Alexisa, to po prostu jesteśmy w komplecie i żadne zakłamywanie rzeczywistości tego nie zmieni. A jeśli ktoś "stamtąd" by odszedł, to wtedy pojawiłaby się luka do załatania.
0
Abece
30 lipca 2022, 10:50
Jak dobrze, że ta telenowela się już zakończyła, bo mamy początek sierpnia i czas na kolejną
0
tommyb1
30 lipca 2022, 10:49
Jakich odejściach?? Co oni bredzą...
2
Ero66
Ero66
30 lipca 2022, 10:48
Kurcze szkoda, że my niestety nie możemy sobie ie pozwolić na wydanie 150-200 mln w okienku, jako mistrz Włoch. Dlatego dla Maldiniego i Massary należą się jeszcze większe pokłony, że w takich realiach zbudowali drużynę, która to mistrzostwo Włoch zdobyła.
6
<  1  2  








PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI