Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 26.08: Thiaw na celowniku [15:17]

26 sierpnia 2022, 00:06, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 26.08: Thiaw na celowniku [15:17]

[00:01]: Gianluca Di Marzio na antenie Sky: Jorge Mendes dwa tygodnie temu zaoferował Milanowi pozyskanie Cristiano Ronaldo. Propozycja ta została również przedstawiona ekipie z Neapolu. Transakcja miałaby zostać sfinansowana środkami ze sprzedaży Rafaela Leão, który również znajduje się pod opieką portugalskiego agenta.

[00:05]: Sky: Angielski West Ham za wszelką cenę chce pozyskać Lucasa Paquetę. Przedstawiciele WH złożyli ofertę na 50 mln euro, jednakże władze Lyonu oczekują kwoty co najmniej 60 mln euro. Koniec okna transferowego zbliża się nieubłaganie, dlatego też agent Brazylijczyka cały czas jest obecny w Anglii. W przypadku powodzenia tej transakcji, na konto Milanu wpłynęłoby 15% całkowitej kwoty transferu.

[09:42]: Na kilka dni przed końcem mercato, w kwestii wzmocnienia środka obrony najmocniej z Milanem łączeni są Trevoh Chalobah z Chelsea, Japhet Tanganga z Tottenhamu oraz Malick Thiaw z Schalke 04. Ponadto, jak donosi Gianluca Di Marzio, Empoli rozważa wypożyczenie Matteo Gabbii. Wychowanek mistrzów Włoch prawdopodobnie zostanie jednak na San Siro co najmniej do stycznia.

[11:55]: Milan nie zamierza składać ofert transferu definitywnego Jeana Onany. Rossoneri właściwie odpuścili starania o pozyskanie pomocnika Bordeaux - podaje Daniele Longo.

[12:03]: Longo: "Milan zmienia strategię, chce pozyskać Thiawa z Schalke 04 na zasadzie transferu definitywnego. Negocjacje w toku".

[15:17]: Łączony do niedawna z Milanem Raphael Onyedika z Midtjylland ma trafić do Club Brugge. Aster Vrancx z Wolfsburga ma z kolei ofertę z Atalanty Bergamo.


R E K L A M A





184 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
bebok40
bebok40
26 sierpnia 2022, 08:51
Coś mi się wydaje, że Leao odejdzie za niezłą kasę, ale wcisnął nam CR7 :/
0
bawolejaja
bawolejaja
26 sierpnia 2022, 09:59
Tak, a pensję CR7 będziesz płacił Ty.
0
rossoner111
rossoner111
26 sierpnia 2022, 08:46
Tak sprzedamy Leao żeby mieć na pensje 3 letniego kontraktu dla Krystyny. MajatersZtyk :)
2
DarQ
DarQ
26 sierpnia 2022, 08:44
Mam plan- sfinansujmy zakup Ronaldo z 15% od Paquety
0
pazioni
pazioni
26 sierpnia 2022, 08:44
To już nie jest nawet smiech na sali .
3
26 sierpnia 2022, 08:28
60 mln za chyba najbardziej taktycznego ogóra jakiego widziała Serie A w ostatnich latach. Świat oszalał. Dajcie tę Superligę szybko.

Każde euro więcej niż 25-30mln to kradzież. Czyżby West Ham chciał użyć jego flagowego zastawiania piłki?
Kurde, aż mi by było lekko wstyd dostać bonus z takiej operacji. :D
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 08:29
1
DarQ
DarQ
26 sierpnia 2022, 08:39
Fakt, nie jest tyle wart. Ale uważam, że jest dobrym piłkarzem (gdzieś głęboko ;)) ale nie potrafi tego wydobyć. Trochę podobna sytuacja do naszego Diaza (stylu gry nie porównuję, bo jest inny).
I przede wszystkim obydwoje nie potrafią dobrze ustawiać się na boisku i koledzy i piłka nie potrafią ich szukać.
0
Orest
Orest
26 sierpnia 2022, 08:43
Tak, jest dobrym piłkarzem bo jest Brazylijczykiem i mu dobrze z oczu patrzy.
0
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2022, 08:54
Ale wiesz, że po odejściu Depaya to on stał się największą gwiazdą w Lyonie? Moim zdaniem cena mnie nie dziwi, do tego na pozycji pomocnika robi fenomenalne liczby w bardzo fizycznej lidze.

Akurat historia Lucasa w Serie A była taka, że piłkarz sam siebie wyrzucił z klubu.
4
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2022, 08:58
DarQ - "Ale uważam, że jest dobrym piłkarzem (gdzieś głęboko ;)) ale nie potrafi tego wydobyć" - Kiedy jest dobrym piłkarzem i to wydobył oraz co więcej stał się największą gwiazdą klubu.
2
kamilus
kamilus
26 sierpnia 2022, 09:02
"za chyba najbardziej taktycznego ogóra jakiego widziała Serie A w ostatnich latach"

Technicznie to on też "nie dojeżdżał" - jak się obejrzy przynajmniej kilkanaście skrótów z tamtego okresu, to jedne z pierwszych, co rzuca się w oczy, to to, że Lucasowi totalnie nic nie wychodziło.
0
Rafalzki
Rafalzki
26 sierpnia 2022, 09:15
ja bym nie był taki zero-jedynkowy w opinii. Po pierwsze przyszedł do Nas zimą. Rino szybko z braziliany zrobił z niego zwykłą sztachęte do przecinania akcji na swoją modłę. Później przyszedł jak pamiętamy Giampaolo i już nikt nie grał w piłkę. W Ligue1 gra bardzo dobrze, gole i asysty. To, że nie wyszło mu u Nas gdzie w ówczesnym czasie w zasadzie każdy kopał się po czole nie znaczy, że to słaby piłkarz...
6
Vol'jin
26 sierpnia 2022, 09:55
tylko tak dla jasności Paqueta ciągnąl Lyon który skończył sezon kompletnie po za pucharami :)

Aolas za Paquetę się tak przelicytuje jak za Aouar'a etc
0
Bigi30
Bigi30
26 sierpnia 2022, 10:15
Słabo wyglądał bo wtedy Milan też słabo się prezentował a teraz by był jednym z lepszych piłkarzy u nas
0
Bigi30
Bigi30
26 sierpnia 2022, 10:33
Coś wam się pomyliło.
Paqueta jedyne dobre mecze zagrał właśnie za Rino. I nie był żadnym przecinakiem wtedy.
A później to był Pioli i jak drużyna grała lepiej, to jakoś Paqueta coraz gorzej? A przecież miał miejsce na 10 czy na boku, choć sam nie wiedział gdzie woli bardziej.
Liczby jakie miał, to jak grał, to była kompromitacja. Niezależnie jak na to spojrzeć. Cud, że znalazł się Lyon który dał nawet 21 mln. To że teraz się tam odnalazł, to mnie nie obchodzi. Niech idzie nawet za 100 mln i wygra Złotą Piłkę w West Hamie. Oby jak najdalej stąd.
Jego podejście do gry w Milanie było uwłaczające. Podobnie jak Piątka. Tak samo zero szacunku w wywiadach.
Dla mnie to jest Maldini masterclass, że za obu zarobiliśmy gruby hajs. A tutaj ludzie gadają, że nie umie sprzedawać :)

Jakoś wszyscy potrafili w Covidowym sezonie wznieść się na wyżyny. Calabria, Kessie czy Hakan po również słabym okresie. A co robił Paqueta? Spędzał noce na Twitchu?
Dla mnie to ogór i zdania nie zmienię. Leonardo chciał chyba rujnować klub na równi z Mirabellim swoimi transferami.

Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 10:36
2
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2022, 14:22
Vol'jin - No ok ale co w związku z tym? To jego wina, że poza pucharami czy innych zawodników z pola? bez niego o wiele gorzej by się skończyło.
0
Von Strauss
Von Strauss
26 sierpnia 2022, 08:27
Nie dla Ronaldo. Chyba, że za darmo, 4 mln pensji i na rok z opcją przedłużenia o rok. I w kontrakcie zapisane, że jeżeli obrazi się za zdjęcie z boiska przez trenera/brak podania od kolegi to natychmiastowe zerwanie kontraktu z jego winy. Wtedy sprzedaż koszulek wyrobiłaby na jego pensję.

Ps. Messiego też weźmy, w PSMbappeG nie dogaduje się z francuzikiem, więc wypożyczenie na rok byłoby spoko. Oczywiście na podobnych warunkach jak Ronaldo. I Silvio byłby zadowolony xD

A serio, kaczka. Prędzej pójdzie do Eintrachtu za darmo niż my go weźmiemy xD
5
ACstach
26 sierpnia 2022, 08:20
Ronaldo przyjdzie grać za 4 mln rocznie, zaraz po nim przyjdzie Messi i powie, że on to może nawet jeszcze mniej zarabiać.
0
paweł_paolo
paweł_paolo
26 sierpnia 2022, 08:17
Di Marzio albo Mendes niezła odklejka nie jesteśmy w stanie spełnić wymagań finansowych Leao ale już Ronaldo tak xd.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 08:18
1
dżunio91
dżunio91
26 sierpnia 2022, 08:13
Ee to zwykłe zlewki informacyjne.
1
ósmy
ósmy
26 sierpnia 2022, 08:00
Dzisiaj Tuttosport podaje, że istnieje duże prawdopodobieństwo na zasadzie wymiany - Osimhen do Man.U. za 100 mln + wypożyczenie Ronaldo, i opłacenie jego częściowej pensji.
Wiem, że to tylko Tuttosport, ale mimo wszystko pozostaję w wierze, że taki deal na linii Ronaldo-Leao to jeszcze większa ściema.

Koniec końców Ronaldo najprawdopodobniej wróci do Sportingu Lizbona. Myślę, że w tym wypadku byłoby to najlogiczniejsze i najbardziej trafne rozwiązanie dla obu stron.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 08:14
0
karp_fso
karp_fso
26 sierpnia 2022, 07:40
Ale fikoły transferowe. Mam nadzieję, że Leao zostanie, na tym etapie okienka jego sprzedaż to sportowo strzał w stopę. Nie można łatać dziur w składzie robiąc wyrwę na innej pozycji.
1
matten
matten
26 sierpnia 2022, 07:03
Ronaldo i Messi pogubili się na koniec kariery. Mam nadzieję, że na tym etapie kariery żaden z nich nie trafi do Milanu.
9
milan2002
milan2002
26 sierpnia 2022, 08:27
A ja bym jednak chciał. Messi raczej się nie sprawdzi, ale CR tak. Oczywiście nie kosztem Leao i jakiejś chorej pensji co stworzyłaby komin płacowy, ale na zasadach takich jak Zlatan to czemu nie. Kiedyś sprowadzaliśmy wielkie nazwiska Ronaldo, Ronaldinho, Zambrotta, Stam. Dziś mi trochę tego brakuje. To zawsze też skok marketingowy.
1
Von Strauss
Von Strauss
26 sierpnia 2022, 08:30
Messi na wypożyczenie za 4 mln pensji netto (resztę opłaca PSMbappe) i Ronaldo na tych samych warunkach? To by cały sezon było pełne obłożenie na stadionie i sprzedaż koszulek wywaliłaby jak szalona.

Ale za to drużyna niekoniecznie dobrze by grała, bo tam by trzeba wpisać im w kontrakty ostre warunki.
3
Paolo03
Paolo03
26 sierpnia 2022, 08:49
No trochę szkoda. Sądziłem że Ronaldo będzie na tyle posrany ze bedzie chciał grac do 45 lat w jakimś dobrym klubie aby tylko spróbować wszystkie rekordy. Man Utd to był duży błąd.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 sierpnia 2022, 09:15
Ronaldo się pogubił? Gdzie jak on miał w ostatnim sezonie w Man w lidze 18 bramek a ogólnie ponad 20 plus asysty.. Żaden piłkarz Milanu nie wykręcił takich liczb jak ten "dziadek" i to w dużo mocniejszej lidze..
2
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2022, 09:16
Messi? od drugiej połowy sezonu 21/22 najlepszy zawodnik PSG wraz z Mbappe a teraz Neymar złapał formę.

0
Vol'jin
26 sierpnia 2022, 10:22
Co z tego, że wykręca skoro nie ma efektów w wynikach w drużynie?



0
chory
chory
26 sierpnia 2022, 11:57
Messi by jeszcze taki zły nie był, jakby Pioli go ustawił na prawym pomocniku to by hulał
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 sierpnia 2022, 12:57
To co ma jeszcze zrobić żeby były? Są sprawy na które zawodnik nie ma wpływu, Higuain wykręcił 36 bramek i Napoli i tak majstra z Juve przegrało.. Cr7 to genialny pilkarz który dalej dałby więcej niż Leao Milanowi, na dzień dzisiejszy.. Nawet w tym wieku nie schodzi z poziomu na który większość piłkarzy nie może dalej wejść.
1
matten
matten
26 sierpnia 2022, 15:54
Nigdzie nie napisałem, że grają źle, po prostu mam wrażenie, że niezbyt fortunnie wybrali kluby na koniec kariery :)
Nie odmawiam im klasy (dla mnie OBAJ to najlepsi piłkarze XXI wieku), ale nie chciałbym żadnego z tych panów piłkarzy NA TYM ETAPIE KARIERY w Milanie, bo pewnie jeden i drugi wymagaliby, aby ustawić pod nich grę. W moim mniemaniu obecny Milan osiąga wyniki raczej ze względu na kolektyw, odpowiedniego trenera oraz zdrowy miks młodości i doświadczenia, a nie indywidualności.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
26 sierpnia 2022, 22:11
Ja bym każdego z piłkarzy Milanu wymienił na obojętnie kogo z dwójki Ronaldo/Messi.. bo to nie są najlepsi piłkarze XXI tylko całej historii piłki nożnej.. według mnie. Dodam że nawet Leao bo tak czy siak za 2 lata go w Milanie nie będzie bo utrzymamy go na siłę pozatym to chłopak pokroju zagram byle gdzie byle była kasa.
0
matten
matten
27 sierpnia 2022, 08:35
Wiesz... ciężko tak porównywać, bo kiedyś piłka była inna, było mniej meczów, puchary wyglądały inaczej. Moim zdaniem ciężko orzec czy Maradona i Pele byli lepsi od Messiego i Ronaldo ;)
0
dave25
dave25
26 sierpnia 2022, 06:51
Ale my mamy pensje max 4 mln tyle to on ma za 2 miesiące w united, więc spoko na pewno nie przyjdzie grać za grosze
1
lukiluk
lukiluk
26 sierpnia 2022, 07:45
Dlatego tamten cwaniaczek liczy, że Milan za 120 puści Leao i akurat te 120 pójdzie na pensje dla krystyny.... najgorzej
0
KosaX
KosaX
26 sierpnia 2022, 05:34
Marzenie zobaczyc takiego zawodnika w Milanie.Niestety nie stac nas na niego nawet po sprzedazy Leao.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
26 sierpnia 2022, 06:29
Raczej koszmar, bo cały team spirit, który wygrał nam mistrzostwo poszedłby sie ..... Nie wspominając już o strategii na budowanie drużyny i kominie płacowym. A twój wymarzony zawodnik za rok lub za dwa po tym jakbyśmy przez jego wydumałe ego wypadli z top 4 wymusiłby transfer do kolejnego klubu, który byłby na tyle naiwny by go zatrudnić.
20
Rafał0209
Rafał0209
26 sierpnia 2022, 06:44
A wiesz że z Ronaldo też byśmy wygrali mistrzostwo, on zjadłby i w wieku 40 lat Serie A.
0
ceci791
ceci791
26 sierpnia 2022, 07:24
Wolne żarty.....
3
Vol'jin
26 sierpnia 2022, 09:44
A wiesz że z Ronaldo też byśmy wygrali mistrzostwo, on zjadłby i w wieku 40 lat Serie A.

to czemu Juventuz z Pirlo tego nie zrobił?
3
Mirek99999999
Mirek99999999
26 sierpnia 2022, 10:05
Ronaldo tak zjadł Serie A, że z hegemona Juve zrobił klub, który ledwo awansował do LM, a z vice mistrza Anglii, klub na Ligę Europy. Może i strzela bramki ale przy okazji psuje drużynę od środka, bo cała gra ma być pod niego, tak jakby nie liczyły się wyniki drużyny tylko śrubowanie rekordów CR7.
3
Sieri
Sieri
26 sierpnia 2022, 03:35
Na szczęście nie będzie nas stać na transfer Ronaldo :)
1
cbvirus
cbvirus
26 sierpnia 2022, 02:32
Przestańcie pierdzielić o jakichś transferach za pieniądze z Leao. Mamy 26 sierpnia, zaraz okno się kończy i myślicie, że nikt nq rynku nie zauważy, że mamy 120 czy tam ile milionów i na gwałt musimy znaleźć lewe skrzydło, prawe skrzydło, kogoś do środka pomocy i najlepiej ŚO? Już też widzę Maldiniego wzmacniającego kilka pozycji w 5 dni jak negocjacje o CDK trwały miesiąc. To wszystko są mrzonki, które może byłyby realne, gdybyśmy tą kasę dostali na początku lipca.
7
gago1145
gago1145
26 sierpnia 2022, 03:41
gdzie ty masz te osoby które tak uważają xd? W momencie w którym to piszę jest 3:42, a poniżej jest 5 komentarzy, żaden nie odnosi się do rzekomego wydawania pieniędzy za transfer z Leao. Stary jeżeli ci chodzi o dziennikarzy to jedno wielkie XD, żeby się napinać o pismaków, którzy piszą co im przyjdzie do głowy
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 03:42
9
wielki prostownik
wielki prostownik
26 sierpnia 2022, 08:10
Na wstępie należałoby zaznaczyć że nikt nie zapłaci 120 baniek za Leao. Pismaki nie mają tematów to wymyślają brednie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 sierpnia 2022, 08:21
Poza tym nie przyszło ci do głowy, że CDK tak długo negocjowali, bo nie mieli żywcem z czego wyłożyć i mieli jeszcze czas? :)
Milan na ostrzu noża zacznie przepłacać i to jest argument by na tym etapie zablokować jakiekolwiek sprzedaże kluczowych graczy.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 08:25
0
cbvirus
cbvirus
26 sierpnia 2022, 10:56
gago1145

W poprzedniej nitce
0
mmielczar123
26 sierpnia 2022, 00:25
Na ten moment Leao > CR7
4
Grande
Grande
26 sierpnia 2022, 00:19
Niesamowite jak przez ego CR7 zniszczył sobie końcówkę kariery. Zostając w Realu miałby pewnie z jedną dodatkowo LM i ZP, a teraz już pozostała tylko desperacja w szukaniu klubu z LM.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2022, 00:19
9
Bandon
Bandon
26 sierpnia 2022, 00:32
To jest mega smutny obrazek. Wszyscy mówią o tym jakie nieprawdopodobnie ogromne ego ma Zlatan, a przyszedł do nas właśnie dlatego, że byliśmy w totalnej dupie i żeby nas dźwignąć, a Ronaldo zamiast próbować pomóc klubowi, który go wypromował i sprawił, że jego nazwisko coś zaczęło znaczyć, to próbuje uciekać jak szczur.
22
Bandon
Bandon
26 sierpnia 2022, 00:17
Nie wyobrażam sobie w tym momencie oddawać Leao (pisałem o paru pomysłach rodem z FM, ale bądźmy poważni, jest za późno na to) żeby zastąpić go Cristiano. Wtedy bym poważnie zwątpił w cały projekt, ale nie wierzę żeby Paolo brał to pod uwagę.
4
acmti__
acmti__
26 sierpnia 2022, 00:15
Nigdy w życiu
0
<  1  2  







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI