Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 31.08: Sergino Dest zagra w Milanie! [23:00]

31 sierpnia 2022, 00:07, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 31.08: Sergino Dest zagra w Milanie! [23:00]

[00:07]Aster Vranckx czeka na zgodę na podróż do Mediolanu. Jak informuje Gianluca Di Marzio, Milan i Wolfsburg dogrywają ostatnie detale związane z transferem pomocnika. Niespełna 20-letni Belg ma trafić na San Siro na roczne wypożyczenie (za 1 mln euro) z opcją wykupu (za 11-13 mln euro). Pojawienie się Vranckxa w klubie będzie oznaczało odejście Tiemoue Bakayoko. Di Marzio przedstawia, że Francuz ma skrócić o rok swe wypożyczenie z Chelsea do Milanu. Niewykluczone, że piłkarz trafi po sąsiedzku do Monzy. Przypominamy, że letnie mercato we Włoszech zamyka się jutro o 20:00.

[10:00]: Występujący dotychczas w Primaverze Milanu Emil Roback przenosi się do duńskiego FC Nordsjaelland na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za 2 mln euro.

[11:01]: Mimo zainteresowania ze strony Galatasaray czy Fulham, Fode Ballo-Toure zostaje w Milanie. Jak podaje Daniele Longo, decydujące w tej kwestii było podejście trenera Stefano Piolego, który nie chciał rozstać się z Senegalczykiem.

[11:22]: Daniele Longo podaje, że wobec kontuzji Alessandro Florenziego Milan może ubezpieczyć się transferem last minute Gabriele Zappy z Cagliari lub Davide Zappacosty z Atalanty. W grę wchodzą także inne opcje.

[14:00]Sky: Blisko porozumienia Milanu z Wolfsburgiem w sprawie Astera Vranckxa. W ostatnich godzinach Włosi starali się sprostać żądaniom Niemców.

[15:33]: Daniele Longo informuje, że Milan i Wolfsburg osiągnęli porozumienie. Aster Vranckx trafi na San Siro na roczne wypożyczenie za 1,5 mln euro z opcją wykupu za 12 mln euro. Jutro - w ostatni dzień mercato - Belg przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt.

[17:07]: Kolejne doniesienia odnośnie transferu Astera Vranckxa - Belg ma się pojawić w Mediolanie dziś wieczorem, jutro zaś czekają go wszelkie formalności. Wolfsburg zagwarantuje sobie procenty od ewentualnego kolejnego transferu piłkarza w przypadku wykupienia go przez rossonerich na stałe za rok. Na zawodnika czeka umowa pięcioletnia w formie 1+4.

[19:40]: Aster Vranckx jest już w Mediolanie. Belg przybył na lotnisko Linate. Jutro testy medyczne i podpisanie kontraktu. 

[20:00]: Kandydaci do transferu last minute na prawą obronę w obliczu kontuzji Florenziego to według Di Marzio: HateboerMaehleOdriozola Bellerin

[21:05]: Gianluca Di Marzio: Sergino Dest o krok od Milanu. Wypożyczenie z opcją wykupu. Porozumienie blisko.

[22:05]: Romano: Zrobione i to się dzieje! Sergino Dest trafia do Milanu na zasadzie rocznego wypożyczenia z opcją wykupu za 20 mln euro. Amerykanin z holenderskim paszportem podpisze kontrakt (aktywny w przypadku wykupu) do 30 czerwca 2027 roku.

[22:20]MilanNews: Milan jest gotowy opłacać całą pensję Sergino Desta. Wynosi ona 3,8 mln euro. Piłkarz jutro przyleci do Włoch, by przejść testy medyczne i podpisać umowę.

[22:50]: MN:Transfery Vranckxa i Desta zamykają letnie mercato Milanu.

[23:00]: Podsumowując na 21 godzin przed końcem mercato:

Vranckx zostanie wypożyczony za 2 mln euro z opcją wykupu za 12 mln euro z Wolfsburga,

Dest trafi do klubu na podobnych zasadach, z tym, że opcja wykupu z Barcelony wyniesie 20 mln euro,

- są problemy ze skróceniem wypożyczenia Bakayoko. Agenci pracują, ale nie należy wykluczać pozostania Francuza w Milanie.


R E K L A M A





494 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
boro215
boro215
1 września 2022, 07:09
Najlepsze podsumowanie wiedzy dziennikarzy o ruchach Maldiniego

20:00 - Di Marzio: Przyjdzie ktoś z czworki Hateboer, Maehle, Bellerin, Odriozola

21:00 - Di Marzio: Milan pozyskuje Serginio Desta

xd
7
banan1899
banan1899
1 września 2022, 06:35
Myślę, że Dest będzie też próbowany jako PP.
0
Rafał0209
Rafał0209
1 września 2022, 06:09
Ale pozytywnie zaskoczyli tym Destem. Będą wiatr robić z Theo.
0
Mil_online
Mil_online
1 września 2022, 05:43
Moje skojarzenie Desta to generalnie Dumfries 2.0, ale mogę się mylić. Jeżeli nic nie zmieni się w polityce klubu po zmianie właściciela, to po sezonie wróci do Barcelony, chyba że odpali jak Tomori czy Tonali.
1
Rafał0209
Rafał0209
1 września 2022, 06:10
To chyba dobry będzie jak lepsza opcją Dumfriesa.
1
Mil_online
Mil_online
1 września 2022, 06:28
Miałem na myśli, że jest bardzo do niego podobny, nie oceniam czy lepszy, czy gorszy, bo nie oglądałem go za wiele w akcji.

No i akurat ja najgorszego zdania o Dumfriesie nie mam, choć to mocno nieregularny zawodnik.
0
Manolas
Manolas
1 września 2022, 02:43
Oby Dest grał na PS. Jestem pewien że zrobi dużo wiatru aż nam się Deulofeu z 2017r. przypomni. Jest turbo szybki i świetny w dryblingu Padre go ustawi tak że Sale sie z ławki nie podniesie
1
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 02:07
A co z Gabbią? Przyszedł Thiaw… to Gabbia i tak zostaje czy leci na to wypożyczenie? To samo z Bakayoko..
1
_PAOLO_
_PAOLO_
1 września 2022, 08:24
Thiaw późno przychodzi, Simon nie pewny z tymi kontuzjami więc Gabbia musi zostać.
0
gringo100
gringo100
1 września 2022, 01:55
Ale colombo jeb... Ł stadiony świata
1
Zuber
Zuber
1 września 2022, 04:56
Dobrze, bo zmarnował karnego, jak widać silna psycha. Urwany punkt Napoli. Z tego Colombo to będę ludzie i to może być większy talent niż Lazetić.
0
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 01:41
Jest dobrze, dobrze jest.

Tylko tego Vranckx-a jestem bardzo ciekaw.

Musi być lepszy od Krunicia i Pobegi. Inaczej będzie ciężko.

Dest się przyda, jak nie za florka, to na prawe skrzydło. Nikt chyba się nie spodziewał „trzeciego” transferu pod koniec mercato. Miał być obrońca i pomocnik. A jest bonusowy Dest.

Dobrze jest.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2022, 07:00
nie sądzę aby był lepszy od Pobegi
0
Tutkovic
Tutkovic
1 września 2022, 01:29
Powiem wam, że oceniając nasze ruchy to trzeba pogratulować Maldiniemu. Mając jakieś 45-50 mln gość pozyskuje De Ketelare, Thiawa, Vrancxa i Desta. Co by o nich nie mówić spróbujcie ich kupić w FM za tą kwote. Rozumiem, że to są wypożyczenia ale to tym bardziej majstersztyk. Nie ma ryzyka jak Dest nie odpali. A jak odpali? Nie oglądam za wiele innych lig ale raczej mam problem ze znalezieniem tak dobrych technicznie graczy za takie pieniądze.
Maldini Top
8
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 01:38
Otóż to. Dest to bonus, pozytywny. Thiaw czy Gabbia, bez znaczenia większego. Jedyne czego się trochę obawiam to Vranckx w miejsce po Kessim, jak ten transfer nie wypali (ala Kalulu) to może być ciężko… dojechać nawet do stycznia na Kruniciu/Pobedze jako jedynymi alternatywami na środek pomocy.
2
Boateng93
Boateng93
1 września 2022, 01:58
Do poprawy tylko te przedłużanie kontraktów. Jeśli do zimy nie dojdą z Leao do porozumienia to powinni go sprzedać. Już Maldini z tych 50-60 mln euro zrobiłby użytek.
0
Jaca23
Jaca23
1 września 2022, 00:30
Tak na szybko, bo obejrzeniu kilku fragmentów gry Desta, mam nadzieję, że szykują go na PS.

Jako PO słabo gra w defensywie, przegrywa pojedynki 1vs1, co w lidze włoskiej może się spotęgować, przez dużą uwagę jaką przykłada się do taktyki.

Jako PS może być to upgrade względem Alexisa. Sergino jest zdecydowanie bardziej dynamiczny, ma to "odejście". Do tego posiada dobrą technikę i nieźle drybluje. Wreszcie na PS grałby zawodnik z ponadprzeciętną motoryką.

Wiele się po nim nie spodziewam, zwłaszcza przez pryzmat defensywy, ale jako zawodnik grający wyżej, mógłby dać nam lekki plusik względem Messiasa i Saelemaekersa.
5
hyrus13
hyrus13
1 września 2022, 06:35
No i pewnie tak się to skończy, dlatego bardzo optymistycznie patrzę na ten transfer.
0
Rocker
Rocker
1 września 2022, 00:15
Chciałbym sprawdzić statystyki tego Desta, ale brzydzę się kliknąć w nazwę jego poprzedniego klubu….
7
palonettoACM
palonettoACM
1 września 2022, 00:26
Ostatni sezon: 4 asysty. 17 meczów jako prawy, 4 jako lewy obrońca. 5 razy na prawym skrzydle (nawet z Realem tak zagrał, dając asystę).

Wg mnie tutaj jest przypadek klasycznej potrzeby przeskoczenia czegoś w głowie. Może da więcej niż Dalot, zobaczymy :)
5
Rocker
Rocker
1 września 2022, 00:31
Dziękuję Ci, dobry człowieku :)
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
1 września 2022, 00:13
Nie wiem jak można narzekać na transfer Desta. Chłopak świetnie grał w Ajaxie jest bardzo wszechstronny i ma duży potencjał. Jestem pewien że Pioli go odbuduje i będziemy mieć z niego dużo radości!

Forza Dest!
7
Alessio_re6
Alessio_re6
1 września 2022, 00:19
Stylistycznie bardzo nie pasuje do pozycji prawego obrońcy u Pioliego, gdzie lewa strona bazuje na eksplozywności. Oczywiście, mogło być tak, że algorytm podpowiedział, ze może się rozwinąć w kierunku rozgrywajacego obrońcy i stać się kompletnym, ale jak dotąd nie wykazywał takich cech. Narazie najbardziej logiczne wytłumaczenie, to, że nie trzeba go rejestrować i dzięki temu dużo nie tracimy, a i może zagrać jako prawy pomocni i lewoskrzydłowy.
0
Boateng93
Boateng93
1 września 2022, 02:03
Te wonderkidy z Ajaxu co tam za gruby hajs odchodziły to każdy w nowym klubie był mniejszym lub większym rozczarowaniem z De Jongiem i De Ligtem na czele. Do tego Van der Beek, Dest, Dolberg, Neres, a nawet Ziyech chociaż to już był doświadczony gracz. To oczywiście nie przeszkodziło w tym oknie wywalić United 95 mln euro na Antony'ego i 60 mln euro na Martineza xD
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
31 sierpnia 2022, 23:59
Czekam na przejście na trzech obrońców. I mówię całkiem serio.
5
Milanboy
1 września 2022, 00:06
Marne szanse i zmiana na trójkę jest wręcz zmianą o 180 stopni. Milan ma za dużo też piłkarzy skrojonych pod 4 i jednak ten system daje rady więc po co zmieniać coś co działa dobrze?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 września 2022, 00:08
Pioli sam powiedział ostatnio "Przejście na trójkę obrońców mogłoby być odpowiednie. Możemy i musimy się rozwijać". Patrząc na ostatnie transfery jestem wręcz pewny że spróbujemy.
3
Calcio_Polska
Calcio_Polska
1 września 2022, 00:48
Wszystko fajnie, ale Kjaer grając w tym ustawieniu grał fatalnie w Atalancie i nie wiadomo czy to by się czasem nie zmieniło nawet u Piolego. Kolejna sprawa, czy Leao podpasuje rola napastnika. Dobrze wiemy, ze jako atakujący jest niemal kompletny, ale no ostatni raz kiedy grał jako napastnik również nie wyglądało to zbyt dobrze. Ustawienie z trójką myśle że uwolni pełnie potencjału Desta i szczególnie Theo, ale może osłabić Milan na innych pozycjach
0
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 01:13
Ale przecież oni tak już trochę się ustawiają.. jak mają dużo piłki…. Tonali albo Bennacer wchodzą w środek szeroko rozstawionyc stoperów żeby rozgrywać od tylu, tymczasem Theo lub Calabria wbiegają prawie ze w pole karne przeciwnika. Calabria (inward) a Theo jak sobie chce.

———17——9———
-19———10———30
———4————2—
—————8————
——23————20—
————__16__———
2
Von Strauss
1 września 2022, 08:27
Calcio_Polska

A w reprezentacji grał całkiem spoko. I to nawet nie tak dawno, na ME. Ta opinia, że grał fatalnie w Atalancie to skąd się bierze? Chłop zagrał w Atalancie łącznie 6 spotkań, z czego w dwóch wszedł z ławki. Żadnego przegranego spotkania Atalanty.
0
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2022, 23:57
Z Desta taki prawoskrzydłowy jak z Saelemaekersa... a nie czekaj...
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2022, 23:57
5
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 01:20
Saelemaekers oraz Kalulu obydwaj byli ściągani na prawą obronę… to samo Florenzi który na prawym skrZydle tez grywał fajnie. Calabria nie ustępuje… to i Dest swoje miejsce gdzieś znajdzie.
0
patoo_07
31 sierpnia 2022, 23:55
Coś czuję, że z Desta będą próbowali zrobić skrzydłowego...
2
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 23:43
Jeszcze chciałbym poruszyć dwie kwestie:

1. To, że typowi nie wyszło w Barcelonie nic nie oznacza. Ilu już było takich którzy w jednym klubie grali piach, a czarowali po odejściu np. w innej lidze. Zobaczcie co robi taki Kulusevski. Przykłady z naszego podwórka: Paqueta, Silva.

2. To, że kibice Barcy jadą po Descie i mu umniejszają jeszcze mniej oznacza. Najświeższy przykład hipokryzji kibiców: wczoraj jak mówiło się, że Gosens odchodzi do Bayeru to był niewypałem, wrakiem etc dla kibiców Interu. Dzisiaj jak transfer nie wypalił jest topem po kontuzji który musi po prostu wrócić do formy. I tak jest wszędzie nie tylko u naszych kuzynów.

Także ten tego wrzućmy na luz :)
16
Squall
Squall
31 sierpnia 2022, 23:53
Wszystko się może zdarzyć, gdy głową pełna marzeń, gdy tylko tego pragniesz, gdy bardzo chcesz ooo.
11
Tanger
Tanger
1 września 2022, 00:01
@Squall

Przez długi czas ta piosenka była pułapką w "Jaka to melodia". Większość ludzi nie kojarzy, że w tytule jest jeszcze "I" na początku.

Taka mała dygresja, że nawet można wtopić na tym, że "...wszystko się może zdarzyć" :P
3
DarQ
DarQ
31 sierpnia 2022, 23:33
Miszcz
Nie wydarzyła się dziś żadna tragedia (raczej pozytywy).
W najbliższym czasie ja pomylę się 3 razy i Ty pomylisz się 3 razy. Większość z nas jest więźniami swojej pewności.
0
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:49
zrób Kupę.
0
Milanboy
Milanboy
1 września 2022, 08:24
Ja jestem wolnym człowiekiem. I na pewno nie jestem więźniem żadnego uprzedzenia.
Myli się każdy. ale nie każdy pogardliwie wyzywa ludzi i z nich szydzi.
0
Sieri
Sieri
31 sierpnia 2022, 23:30
Ale macie ciśnienie z tym Destem. Niech przyjdzie, sprawdzi się to się wykupi a jak nie to nara i Kalulu będzie grał na prawej.
3
Mellion
Mellion
31 sierpnia 2022, 23:27
Panowie, a jak nie Ziyech to kogo byście widzieli w przyszłości u nas na prawym skrzydle? Oczywiście poza Berardim, bo jego transfer to czyste sci-fi.

Ja od siebie dam 1 nazwisko: Marco Asensio. Podobno chce pojechać na Mundial, mega mu na tym zależy, a Real nie chce go w składzie. Szkoda, że nie udało się w jego przypadku spróbować chociaż namówić Pereza na jego wypożyczenie. Wiele byśmy na nim nie stracili, a Marco miałby szanse przestać kłopotać nam głowę mizernymi prawoskrzydłowymi.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2022, 23:31
0
Vol'jin
Vol'jin
31 sierpnia 2022, 23:30
no Asensio ma roczną umowę to jakie wypożyczenie mowa?

przebimba rok i Mendes mu załatwi posadkę w Wolves ;]
3
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:30
Szczerze? Jakby Milan miał kasę to Mikel Oyarzabal
1
Mellion
Mellion
31 sierpnia 2022, 23:33
Milanboy a Oyarzabal to nie jest lewoskrzydłowy? W sensie nic do niego nie mam, wyraźnie się chlop wyróżnia w Sociedad, ale jego ewentualne przyjście byłoby możliwe tylko w przypadku odejścia Leao. Czy się mylę i na prawej stronie też Hiszpan daje radę?
1
szyka
szyka
31 sierpnia 2022, 23:35
Raz ze lewy napastnik a dwa ze po zerwanym ACL
To już mega kreatywna propozycja zasilenia milan lab:-)
1
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2022, 23:37
Michael Olise

https://www.youtube.com/watch?v=it0zCXfiQD0
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:37
Ja bym najchętniej zobaczył u nas Hulka z czasów gry w Porto...
3
Squall
Squall
31 sierpnia 2022, 23:42
Chukwueze z Villarreal
2
Pepik
Pepik
31 sierpnia 2022, 23:45
Bukayo Saka
0
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:46
Mellion - Lewoskrzydłowy który często schodzi z prawego skrzydła. Oczywiście gra dużo po tej stronie ale bardzo często ścina do środka i korzysta z prawej strony w trakcie meczu.

Pamiętaj to piłkarz lewonożny
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 września 2022, 00:05
O Leao nikt nie słyszał. Więc chciałbym, aby zarząd sprowadził kogoś takiego na prawą stronę :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 września 2022, 00:11
Mi się marzy Mahrez jeśli chodzi o ruch Sci-Fi, idealny boczny ofensywny pomocnik dla Pioliego.
0
chory
chory
31 sierpnia 2022, 23:26
Bakayoko tam sam powinien już dawno mieć wszystko pozałatwiane, bo nie wiem czy chłop rzeczywiście chce być 6 pomocnikiem w hierarchii, Pioli by chyba nawet wolał wystawić na środku pomocy Calabrię i Florenziego niż go
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2022, 23:36
Kasa leci, to ma to gdzieś.
0
Szawik
Szawik
1 września 2022, 00:06
Baka już wie, że po Milanie zostanie mu albo wypasanie owiec albo druga liga w Zimbabwe.
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
31 sierpnia 2022, 23:25
Ależ M&M's odpalili bomby na koniec okienka :d jak dla mnie mercato na 5.
Wszystkie pozycje jakie były do wzmocnienia zostały wzmocnione. Dest na bank będzie grał na PS a jeśli ktoś złapie kontuzje to pewnie wtedy pójdzie na boki obrony. No i same młode grajki z potencjałem ja jestem zajarany :D
1
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2022, 23:30
Tak tak, z Florenzim było to samo. Też miał grać na PP i jakoś szybko został odpuszczony ten pomysł. Także spokojnie z tym Serginho Destinho.
11
cbvirus
cbvirus
31 sierpnia 2022, 23:40
5 w skali na 20?
1
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:46
"Na sto - jedynka i trzy zera". :P
1
milan2002
milan2002
31 sierpnia 2022, 23:20
Mercato nabrało zawrotnego tempa.
0
pwentrys
pwentrys
31 sierpnia 2022, 23:18
Swoją drogą, żeby nie okazał się ten transfer tak samo przydatny jak Bakayoko, co przez sporą sume odstępnego Pioli nie będzie go wystawiał, żeby klauzuli nie aktywować.
1
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:20
Jeśli się okaże taki sam, to przynajmniej Dest będzie u nas o połowę krócej. :P
10
Cimar94
Cimar94
31 sierpnia 2022, 23:16
Że tak zapytam. Po co nam teraz Dest?
0
Judeau
Judeau
31 sierpnia 2022, 23:21
Może z Florenzim faktycznie jest źle lub właściciele chcą amerykański akcent w klubie.
3
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 01:18
Kontuzja Florenziego który do najmłodszych nie należy, a wiemy ile czasu potrzebują doświadczeni panowie typu Ibra czy Kjaer żeby wrócić. Dest jest ewidentnie zapchajdziurą, grywał i na lewej obronie i na prawym skrzydle - absolutnie zrozumiały transfer. U Pioliego wiadomo. Zaczyna jako zastępca Calabrii, i tak przez pół roku pierwsze… a później się zobaczy. Przypominam Kalulu miał być zastępcą Calabrii oryginalnie. Potem pojawił się florek. A Kalulu wystrzelił na środku obrony. No to mamy Desta „za Kalulu” , Saelemaekers w sumie tez, przychodził jako prawy obrońca.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 01:21
0
Zielony2009
Zielony2009
31 sierpnia 2022, 23:14
Za darmo to uczciwa cena za wypożyczenie.

Nie wiem skąd te oczekiwania, że jeżeli wypożyczamy piłkarza to nic nie płacimy plus jeszcze były klub opłaca mu pensje.
5
JohnyMiellony
JohnyMiellony
31 sierpnia 2022, 23:13
Kurczę liczyłem na kogoś na prawą strone nawet tak zwanego solidnego ligowca wszyscy byle nie nasz niezatapialny duet XD
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:18
"nawet tak zwanego solidnego ligowca"

Już widzę reakcje "kibiców" na "solidnego ligowca" w postaci Orsoliniego czy Candrevy. :P
5
Judeau
Judeau
31 sierpnia 2022, 23:22
Solidny ligowiec Berardi
4
pwentrys
pwentrys
31 sierpnia 2022, 23:13
Jeśli Destowi nie ma problemu płacić 3.8m choćby ten 1 rok, to nie widzę innej opcji jak dogadać się minimum z Bennacerem.
2
Shevchenko8
Shevchenko8
31 sierpnia 2022, 23:11
Bierzemy Desta z pensja 4 mln a żałowaliśmy na Dybale nie chcieliśmy Bellotiego i nie mieliśmy kasy na prawego pomocnika xD
8
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 23:16
Dybala - prowizja za podpis, prowizja dla agenta, pensja

Belotti - prowizja za podpis, prowizja dla agenta, pensja

Prawy skrzydłowy- kwota odstępnego, prawdopodobnie prowizja za podpis, prawdopodobnie prowizja dla agenta, pensja

Która z tych opcji kosztuje 3,8 mln ? ;)
6
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 23:17
Co mają do tego piłkarze Romy, których Milan nie chciał?
1
Squall
Squall
31 sierpnia 2022, 23:19
Co wy ciągle z tym Bellotim, prawy skrzydłowy ok, ale kolejny napastnik, który 5 lat temu miał sezon życia, bez jaj.
4
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:21
Ja też uważam, że powinniśmy wziąć Dybalę, Belottiego i jeszcze Milika, a po pieniądze Maldini powinien udać się do Glapińskiego, który by wydrukował tyle, ile trzeba. Ale głupi ten Paolo. :(
12
Shevchenko8
Shevchenko8
31 sierpnia 2022, 23:25
Przestańcie z tymi Prowizjami już to widzę że agent Bellotiego prowizje chciał nie wiem 10mln,wiem że to zawodnicy Romy,ale były plotki że proponowaliśmy 3mln Dybali pensji. Przypominam że wzięliśmy kotów z Bundesligi. Wydamy na nich jakieś 17mln plus pensje i to nie będzie wzmocnienie składu tylko uzupełnienie to że Kalulu wypalił to nie znaczy że każdy 19/22 latek będzie zaraz kozakiem.Wolalbym żeby było dwóch zawodników którzy wzmocnią 11stke niż 4 co może wypalą za rok dwa.Mercato ZENADA
1
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:36
Te "koty" są na wypożyczeniach i równie dobrze możemy ich nie wykupywać - ale o tym już nie chciało Ci się doczytać? Czy może specjalnie to pomijasz, by wypowiedź lepiej pasowała pod Twoją tezę? :)
5
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:05
Ale wiecie, że Theo był wręcz potrzebny na to jak słabe mieliśmy boki obrony w postaci Laxalta który nie radził sobie jako obrońca a o RR nie trzeba się rozpisywać bo wiadomo jaki to był piłkarz w Milanie więc przyjście Francuza było konieczne, no i chłop w Deportivo Alaves zanotował taki sezon, że był najlepszym z Marcelo lewym defensorem ligi a jak w lidze hiszpanskiej notujesz taki sezon to raczej do przeciętnych nie należysz i co więcej, fenomenalne warunki fizyczne do gry więc skrojony idealnie był pod nasz klub taki czołg.

Dest to inny przypadek, piłkarz który grał w gorrszej lidze bardzo udanie i ok w Ajax ale wiemy ile z Ajaxu graczy którzy mieli być dobrzy nie radzili i nie radzą potem na większym placu sobie( Ziyech, Van De Beek albo kiedyś David Klaasen), no i będzie konkurować ze świetnym Davide Calabrią i do tego kapitanem Milanu. Naprawdę chłop będzie kozakiem jak rzuci na poważnie wyzwanie naszemu Capitano.

To tylko porównanie odnośnie tych transferów. Dest przychodzi bo pewnie Alessandro bardzo poważny uraz i AC Milan musiał działac bardzo szybko , więc mamy Desta.

Pensja jest niemała ale pamiętajmy, takie standardy panują w Barcy i nie tylko więc przyzwyczajajmy się do tego.

A przedmówcom nie zalecam pisania o płaczu bo ja tylko konstruktywnie wyjaśniam sytuację i oceniam ruch .
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2022, 23:06
8
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:07
"no i będzie konkurować ze świetnym Davide Calabrią i do tego kapitanem Milanu."

Ja bym się nie zdziwił, gdyby na prawą obronę miał zostać odesłany Alexis, który w ofensywie nie istnieje, ale w defensywie grywa przyzwoicie - a Dest miał zostać skierowany na prawe skrzydło, by je jakoś rozruszać.

Na dodatek w takiej sytuacji można spróbować odesłać FBT do Turcji, bo w razie potrzeby Sergino jest w stanie zastąpić Theo.
2
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:12
kamilus- Myślę, że jednak Pioli bardzo chce mieć lewonożnego lewego obrońcę, stąd zostaje raczej FBT( nie jest mi źle z tego powodu).

Alexis? Przychodził na tą pozycję w sumie więc czemu nie.
2
DivoCcabej
DivoCcabej
31 sierpnia 2022, 23:19
Nie przesadzałbym z Calabrią, że jest taki świetny bo jak widzę,że ma sytuację 100% na strzelenie bramki to ja już wiem, że na 200% jej nie wykorzysta.A co do Desta to jest wciąż młody, odbił się co prawda od UEFAlony ale nie skreślałbym go.Może nie pasowała mu liga, do tego atmosfera w klubie też nie była dobra.Widziałbym go na prawym skrzydle,fajnie by się uzupełniali z Davide.
0
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:29
DivoCcabej - Prawoskrzydłowy którego wiodącą nogą jest prawa noga.... Raczej to nie przejdzie, chyba tylko Ferran Torres mógłby być odpowiednim prawoskrzydłowym i tyle. Milan gra takim schematem, że lewa noga jesr wiodąca po prawej stronie.
1
DivoCcabej
DivoCcabej
31 sierpnia 2022, 23:52
Faktycznie . Dlatego wiodącą nogą Alexisa jest prawa.
2
Milanboy
31 sierpnia 2022, 23:57
DivoCcabej - Alexis miał najpierw przyjść na prawa obronę, potem ustawiono go na skrzydle bo Milan nie miał zbyt wiele alternatyw (Samu to była nędza po tylu urazach) i czy chłop sobie radzi na skrzydle? No średnio.
0
MariuszO
MariuszO
31 sierpnia 2022, 23:04
Sadzicie sie wszyscy na Hakima , a mam przyjaciela który kibicuje chelsea i powiedział ze ostatni czas to jest przr żenujący i nie przypadkowo pozwola mu odejść za drobne mimo duzej inwestycji .

Nie mowie ze Dest nas zbawi ale wolalbym wzmocnienie w stylu mlodego perspektywicznego chlopaka :)
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:08
"nie przypadkowo pozwola mu odejść za drobne"

CFC ponoć chcą za niego 40 mln, czyli nie takie "drobne". :P
0
pwentrys
pwentrys
31 sierpnia 2022, 23:14
Tyle podobno od Ajaxu zażądali. Możliwe, że z powodu transferu Antonego za 100m i z tego powodu, że wcześniej sami zapłacili Ajaxowi 40m.
1
Mellion
Mellion
31 sierpnia 2022, 22:59
I jeszcze ta wysoka pensja... Jeśli serio Milan ma ją opłacać w całości, to nie za dobrze to wygląda. Nawet taki Odriozola wydawałby mi się lepszą opcją, grał już w Serie A i co by nie mówić w Fiorentinie się sprawdził. Real z pewnością by się zgodził na jego wypożyczenie i może ta pensja by nie była tak wysoka.

Kurde no nie wiem panowie, na myśl o tym transferze nie panuje u mnie optymizm :/
3
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 23:03
Ale my nie wzięliśmy CR7 z pensja 35 mln/ rok tylko gościa co kasuje 3,8 mln z opcją wykupu jak się sprawdzi.

O co te obawy ? Serio pytam.
0
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2022, 23:14
@Zimer9009

O to są te obawy, bo od długich miesięcy media wmawiają kibicom, że Milan nie ma pieniędzy, powinien zaciskać pasa i pensja 3,8 mln to dużo. O ile się nie mylę, to nawet Tomori, czyli topowy ŚO ligi tyle nie kasuje po przedłużeniu kontraktu.
1
Mellion
Mellion
31 sierpnia 2022, 23:18
Zimer9009 o to że kiedy wyszedł z Ajaxu to zaliczył potężny zjazd w Barcelonie i mam wątpliwości czy aby na pewno miałaby to być sluszna opcja na zmiennika za Calabrię na prawej obronie, gdzie najczęściej kibice i dziennikarze wytykają mu... Grę w obronie.
0
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 22:59
Czytam te płacze o pensje i aż nie wiem co powiedzieć.

Serio uważacie, że ktoś zacznie się buntować albo biedzie urażony bo typ wypożyczony na rok z Barcy zarabia niecałe 4 banki ? Kur*** rozumiem jakby zarabiał 14, ale 4 ??

Chyba nie macie na co narzekać serio.

Jak zamknie nam ryje dobrą grą to każdy będzie zachwycony, że taki tani, a jak się nie sprawdzi to wróci do Barcy i tyle.
12
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:04
Nie oczekuj logiki od ludzi chcących sprzedać mvp poprzedniego sezonu po kilku słabszych meczach...
7
Rogo1989
Rogo1989
31 sierpnia 2022, 23:06
Z tym ostatnim może być ciężko bo podobno bardzo kiepsko u niego z myśleniem. Takie opinie krążą na jego temat.
0
Dusiek
1 września 2022, 00:07
@Zimer
Amen.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
31 sierpnia 2022, 22:58
I bakayoko sobie przesiedzi pół roku na ławie. Ładnie się chłop ustawił
0
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2022, 23:02
Zobaczymy, jeszcze duuużo czasu, zwłaszcza dla Gallianiego, a podobno chce go właśnie Monza. Na spokojnie jutro zdąży się umówić na jakąś rybkę ;)
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:05
Mnie zastanawia to, co jest przeszkodą przy odesłaniu Bakayoko - czy sam gracz chce zostać, czy może Chelsea nie chce zgodzić się na skrócenie wypożyczenia nie mając 100% pewności, że gracz znajdzie sobie inny klub (bo wtedy to "kukułcze jajo" zostanie u nich i mimo, że pieniędzy mają dużo, to zawsze dodatkowe miliony do wydania na jego pensję).
0
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2022, 23:41
@kamilus

Ostatnio mówiło się, że Bakayoko może rozwiązać kontrakt z Chelsea. Może więc chodzić nie tylko o to, że ani Chelsea ani Milan nie chcą Bakayoko, ale być może Bakayoko też nie chce... zrzekać się kasy, jaką ma zapisaną w kontrakcie. Oczywiście to tylko domysły z mojej strony.
1
stary_boss
stary_boss
31 sierpnia 2022, 22:57
Dest to chyba zaskoczenie dla wszystkich pensja wysoka szkoda ze nie przycisnęliśmy barcy do wsparcia płacowego chociaż ze 30%. Ale co tam się dzieje w Barcelonie teraz Dest do merdasow Alba, niezłe są tam kominy płacowe
0
Rossoneri777
Rossoneri777
31 sierpnia 2022, 22:57
Jedyne racjonalne wytłumaczenie które wcale nie jesr racjonalne jest takie ze będziemy grać 352. Albo ogólnie z wachadlami. Jeśli dest będzie rezerwowym a na prawym skrzydle hasać będzie Messias to znaczy ze ten klub jest bafdzo dziwnie zarządzany
0
hyrus13
hyrus13
31 sierpnia 2022, 22:56
Wow, 3,8mln ojro… Chyba w Milanie pojawiły się duże pieniądze.
0
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2022, 22:54
No to powiem szczerze, że Pan Paweł mnie mocno zaskoczył. Raczej myślałem, że odpuści nowego PO, a jak już kogoś ściągnie to jakiegoś młodego Włocha, a tu Dest z kapelusza. Nic nie mówię, ale może on grać też jako PP i PS ;)
2
Mellion
Mellion
31 sierpnia 2022, 22:54
Panowie niech ktoś mnie nastawi pozytywnie, jakoś przekona do tego trasnferu. Bo ja szczerze mówiąc mam ogromne wątpliwości co do Desta.

W Ajaxie faktycznie. Świetny był. Ale w momencie przyjścia do Barcy potężnie się od niej odbił. Z sezonu na sezon był coraz gorszy, ataki które uchodziły za jego siłę okazały się słabością, gubił się w obronie, a Xavi już od dłuższego czasu chciał się go pozbyć.

Nie wiem. Mam ogromne wątpliwości. Opcja Maehle, czy Zappacosty o wiele bardziej do mnie przemawiała. Obym się mylił...

PS: Skoro tak szybko ugadali Desta, to może teraz... Pan Ziyech? ;)
2
Rogo1989
Rogo1989
31 sierpnia 2022, 22:58
Szybko ugadali Desta bo barcelona szybko chciała się go pozbyć :D nic nie dzieje się bez przyczyny.
2
Vol'jin
Vol'jin
31 sierpnia 2022, 23:00
nie no Zappacosta po za bycie Włochem to już nie dojeżdza, to nie ten sam piłkarz co kilka lat temu
0
ósmy
31 sierpnia 2022, 23:06
To tak jak Ziyech, którego wszyscy tutaj chcą.
W Ajaxie świetny, ale w Chelsea się odbił ;)
0
Jaca23
Jaca23
1 września 2022, 00:00
ósmy
Nie no bez przesady, między Destem w Barcelonie, a Ziyechem w Chelsea jest jednak "delikatna" różnica.
1
PaoloUfamTobie
PaoloUfamTobie
31 sierpnia 2022, 22:53
Niby pensja wysoka ale nic nie płacimy Barcelonie za wypożyczenie więc nie jest źle bo zwykle takie wypożyczenie jeszcze 1-2 mln dodatkowo, poza tym nie ma obowiązku wykupu więc spokojnie
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
31 sierpnia 2022, 22:52
Ja naprawdę nie rozumiem po co nam Dest i czy panowie M&M i Pioli nie widzą co się dzieje na prawym skrzydle nie obronie ....
na obronie po prawej stronie nawet alexis może grać ale nie na skrzydle ....
7
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 01:35
Dest może też na skrzydle. Ba! Nawet lepiej mu to wychodzi. Opcji robi się dużo. A pensja? Jak wyżej ktoś napisał. Wypożyczenie za darmo. Czytaj pensja wyższa wchodzi jakby w koszt wypożyczenia. Mozemy dla spokoju uznać ze zarabia 1,8 mln a wypożyczenie go na rok kosztowało 2 mln. I wychodzi na to samo. Zastępstwo Florenziego i alternetywa na prawe skrzydło , i jeszcze ewentualnie na lewa obronę… za 2 mln.. gość wart zdecydowanie więcej… dobry deal, lasy minute.

Mnie osobiście bardziej martwi faktyczna jakość i potencjał Vranckxa… nie zapominajmy on przychodzi w dziurę po Kessim. A nie daj Boże może się okazać ze będzie słabszy od Krunicia. I wtedy.. klops. Wyrwa w środku pola, jak wypadnie jeden z dwójki Tonali, Bennacer , sorry ale nie wierze w jakość Pobega. Poki co. Obym się mylił. Miał 18 kontaktów z piłką przy 94 kontaktach Bennacera, strata dwóch punktów z sassuolo. Stawianie na Pobega to ryzyko.
0
chory
chory
31 sierpnia 2022, 22:52
ta pensja to nieporozumienie
1
Rogo1989
Rogo1989
31 sierpnia 2022, 22:49
Takie mniej więcej komentarze pojawiają się na temat Desta wśród kibiców barcelony:

"Życzę wam dobrej wersji Desta, ale chłop jest słaby z przodu słaby z tyłu i ma braki w myśleniu"

Dużo się rozpisywać nie trzeba.
1
Milanboy
31 sierpnia 2022, 22:51
Nie musisz mi tego mówić, chłop w decyzyjności jest serio kiepski. Zawsze ma problem z ostatnim podaniem, no zawsze.

Ja nie jestem zwolennikiem tego transferu alee kazdemu daje szansę.
1
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
31 sierpnia 2022, 22:51
Kibice Realu świętowali odejście Theo. Kibice Milanu (w tym ja) demolowali zarząd po przyjściu Kjaera. Kibice Inter świętowali przyjście Nainggolana. Kibice Milanu (w tym ja) cieszyli się z Bonucciego.

Dużo się rozpisywać nie trzeba.
19
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 22:53
Polecam cofnąć się do wpisów nt. Theo Hernandeza.

Ja najbardziej lubię te z naszej strony gdzie ludzie płakali „po co nam kolejny LB przecież jest Rodriguez i Laxalt”. Chociaż te na stronie Realu tez nie były za bardzo pochlebne.

Oceńmy może ten transfer po sezonie :)

10
Rogo1989
Rogo1989
31 sierpnia 2022, 22:53
FossaDeiLeoni
Zgadzam się z Tobą zdecydowanie. Dest to wciąż młody chłopak i pewnie coś tam potrafi. Nie mniej jednak jego pensja to policzek dla pozostałych.
0
DivoCcabej
DivoCcabej
31 sierpnia 2022, 22:45
Reuters podaje ,że Bernardo Silva blisko Milanu;o
0
marcinomilano
marcinomilano
31 sierpnia 2022, 22:48
Gdzie takie coś niby? xd
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 22:49
Zapewne amerykańskie źródło - 'dude, trust me'.
3
Rossoneri777
Rossoneri777
31 sierpnia 2022, 22:50
XDDDD ktoś potężnie odleciał
1
DivoCcabej
DivoCcabej
31 sierpnia 2022, 22:51
Tak serio to L. Colombo ładną bramkę strzelił;D
z Bernardo nie mogłem się powstrzymać-wybaczcie haha .
2
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2022, 22:52
Ja znalazłem ale takie źródło, które podaje, że jeśli Barcelona wypchnie Albę do Interu, to będzie mogła ruszyć po Bernardo.

https://twitter.com/ManagingBarca/status/1565068491937353728
0
DivoCcabej
DivoCcabej
31 sierpnia 2022, 22:55
a wracając do Colombo to on jest na suchym wypożyczeniu?
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:24
Lecce ma opcję wykupu, ale Milan miał zastrzec prawo odkupu.

https://www.acmilan.com.pl/news/36079/oficjalnie_lorenzo_colombo_wypozyczony_do_lecce
2
Kamciu
Kamciu
31 sierpnia 2022, 22:45
Dest do Milanu, a Alba do Interu? Idealne odwzorowanie polityki obu klubow.
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 22:49
Alba się jeszcze nie zgodził. :P
0
Kamciu
Kamciu
31 sierpnia 2022, 22:54
@kamilus

Moze to i lepiej? Choc 60% pensji mialaby pokrywac Barca, wiec temat intrygujacy.
0
Kamciu
Kamciu
31 sierpnia 2022, 22:56
Z tego co widzę, to to 40% to wciąż więcej niż pensja Desta :P
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 23:10
Ciężko stwierdzić czy lepiej czy gorzej, bo Gosens nie jest w dobrej formie, ale też Jordi już chyba nie ten co kiedyś. A swoje lata ma i pensję też ma fajną, nawet jako 40% tego, co w FCB...
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 sierpnia 2022, 22:44
Czeka nas gra na kilku frontach więc Dest to tylko zabezpieczenie, o ile nie zachwyci to raczej wątpię aby Milan go wykupił, pewnie po sezonie go odeślemy. Jednak każdemu należy się szansa a to że nie odpalił w Barcelonie to jeszcze nie znaczy że nie ma szans pokazać się z dobrej strony w ACM.
0
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2022, 22:38
Patrząc na zamiłowanie Pioliego do skrzydłowych którzy potrafią jednak wspomóc defensywę to przesunięcie Desta z prawej obrony na której to jego największym mankamentem jest jednak ta obrona na prawe skrzydło wydaje się jedynym sensownym rozwiązaniem.

A wtedy też mityczne już powoli 3,8 mln pensji za podstawowego skrzydłowego nie brzmi tak źle prawda ;) ?
4
palonettoACM
palonettoACM
31 sierpnia 2022, 22:37
Pensja brutto i pewnie jeszcze łapie się na ulgę podatkową, więc kosztowo pewnie wyjdzie spoko.
0
Vol'jin
Vol'jin
31 sierpnia 2022, 22:39
nie łapie się w pierwszym roku trwania umowy
1
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 22:39
Roczne wypożyczenia nie łapią się na ulgę, bo ta jest tylko wtedy, gdy człowiek (gracz) jest we Włoszech na przynajmniej 2 lata.
2
Squall
Squall
31 sierpnia 2022, 22:35
Jak to było, ten zarząd nie panikuje :)
4
tober12
tober12
31 sierpnia 2022, 22:35
Jutro Ziyech za Saelmaekersa
6
per93milan
per93milan
31 sierpnia 2022, 22:34
I to chyba koniec mercato. Jutro bez żadnych emocji. Gdzie te czasy, kiedy Galliani ściągał Mister X.
0
acmti__
acmti__
31 sierpnia 2022, 22:36
Może Matri przyjdzie
1
Mirek99999999
Mirek99999999
31 sierpnia 2022, 22:38
Aquiliani jeszcze gra?
0
kamilus
kamilus
31 sierpnia 2022, 22:40
Jak mr X miałby być na poziomie Aquilaniego, to już lepiej nie dostać nikogo. :P
1
primo2p
primo2p
31 sierpnia 2022, 22:49
@acmti__

Jeżeli Allegri Go potrzebuje, czemu nie, niech Go biorą...
0
1  2  3  4    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI