Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Letnie mercato 2022: podsumowanie ruchów Milanu

1 września 2022, 20:22, cinassek Aktualności
Letnie mercato 2022: podsumowanie ruchów Milanu

Za nami letnie okno transferowe 2022. Oto podsumowanie ruchów Milanu:

PRZYBYLI:

Yacine Adli (koniec wypożyczenia do Bordeaux, umowa do 30/06/2026)

Tommaso Pobega (koniec wypożyczenia do Torino, umowa do 30/06/2027)

Divock Origi (wolny transfer, umowa do 30/06/2026)

Alessandro Florenzi (wykupiony z Romy za 2,7 mln euro, umowa do 30/06/2025)

Junior Messias (wykupiony z Crotone za 4,5 mln euro, umowa do 30/06/2024)

Charles De Ketelaere (transfer definitywny z Club Brugge za 32 mln euro + 3 mln euro w bonusach, umowa do 30/06/2027)

Malick Thiaw (transfer definitywny z Schalke 04 Gelsenkirchen za 6 mln euro, umowa do 30/06/2027)

Aster Vranckx (wypożyczenie za 2 mln euro z Wolfsburga + opcja wykupu za rok za 12 mln euro, ewentualna umowa do 30/06/2027)

Sergino Dest (wypożyczenie z opcją wykupu za 20 mln euro, ewentualna umowa do 30/06/2027)

ODESZLI:

Alessio Romagnoli (koniec kontraktu)

Franck Kessie (koniec kontraktu)

Jens Petter Hauge (transfer definitywny do Eintrachtu Frankfurt za 12 mln euro)

Lorenzo Colombo (roczne wypożyczenie do Lecce z opcją wykupu i odkupu)

Leo Duarte (transfer definitywny do Basaksehiru za 2 mln euro)

Frank Tsadjout (transfer definitywny do Cremonese za 0,85 mln euro)

Samu Castillejo (rozwiązanie kontraktu)

Mattia Caldara (roczne wypożyczenie do Spezii)

Daniel Maldini (roczne wypożyczenie do Spezii)

Alessandro Plizzari (transfer definitywny do Pescary za 0,2 mln euro)


R E K L A M A





196 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
cbvirus
cbvirus
3 września 2022, 10:50
Ta liczba ocen 4 za mercato pokazuje jak bardzo odklejeni od rzeczywistości są użytkownicy tej strony.
1
jasiom22
jasiom22
2 września 2022, 18:57
No dobra, a do kiedy Caldara ma kontrakt? Czy wraca za rok z Colombo i Danielem?
0
Rysiu
Rysiu
2 września 2022, 18:35
Podsumowałbym też okno transferowe w wykonaniu Interu, ponieważ wiąże się ono z naszą i ich historią. Widać że się trzymają tradycji i budują klub na odrzutach z Milanu ;-P
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
2 września 2022, 16:22
Offtop: Panowie kupiłem bilet na LM na Dinamo, powiedzcie mi proszę na bilecie nie ma polskich znaków? Mam ś w nazwisku, system nie chciał mnie przepuścić i dopiero po zmianie na s poszło dalej. Nie będzie to problem? Wiem, że linie lotnicze robią ten sam zabieg..
0
J.P-Jasmen
J.P-Jasmen
2 września 2022, 17:45
Nie będzie, bez stresu, sam mam "ś" a na karcie CuoreRossonero "s"
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
2 września 2022, 18:37
Dzięki :)
0
artorn
artorn
2 września 2022, 15:49
w football manager lepiej to prezentują :D
0
Szawik
Szawik
2 września 2022, 15:19
Mnie cieszy DKL. Widać, że chłopak ma to coś. Reszta to znaki zapytania i różnie może być. Pioli będzie potrzebował czasu, żeby coś z nich ulepić. I to właśnie problem. Potrzeba zawodników pewnych na tu i teraz, żeby wywalczyć coś w LM i bronić scudetto. Wchodzą i robią robotę. Oby na derby chłopaki się zmotywowali, bo z Sass był dramat.
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:33
Kto do DKL?
1
Reszkapl
Reszkapl
2 września 2022, 15:51
De Kete Laere
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 15:54
O matko, skąd pomysł na taki dziwny skrót? Przecież je tworzy się od pierwszych liter imienia i nazwiska, np. SES (Stephan el Shaarawy), MvB (Marko van Bommel) czy VVD (Virgil van Dijk).

Poza tym "Ketelaere" pisze się łącznie...
5
mmielczar123
mmielczar123
2 września 2022, 16:32
dolnośląskie kolejowe linie?
2
Zoro_9
Zoro_9
2 września 2022, 17:56
CDK jak już
2
checa1983
checa1983
2 września 2022, 14:46
Offtopik : Kluby PL wydały na transfery razem 1,9 mld funtów, odjechali nam na "lata świetlne". I tu jeszcze tak cielkawostka dla zainteresowanych https://gol24.pl/ajax-amsterdam-zarobil-najwiecej-w-letnim-oknie-transferowym-chelsea-londyn-wydala-najwiecej-na-wzmocnienia/ar/c2-16816789 P.S. Co to 100 mln za Leao teraz ?
Edytowano dnia: 2 września 2022, 14:54
0
nokoments
nokoments
2 września 2022, 13:13
Sergino Dest w pierwszym wywiadzie dla Milan TV: "Za młodu grałem jako skrzydłowy, ale w Ajaksie zacząłem grać jako boczny obrońca i to była bardzo dobra decyzja, bo wydobył ze mnie najlepsze cechy - mogę bronić, mogę atakować i dzięki dobrej wytrzymałości biegać wzdłuż całej lini boiska. To była i jest dla mnie najlepsza pozycja, lewy albo prawy obrońca".

Ajajaj, już nie mogę się doczekać aż wygryzie Messiasa i Alexisa i wykręci double-double na PS!
3
_PAOLO_
_PAOLO_
2 września 2022, 13:55
My swoje a Padre swoje pewnie będzie go wystawiał za Calabrie.
2
ConradJethro
ConradJethro
2 września 2022, 14:41
La Gazetta dello Sport twierdzi że Serginio Dest został sprowadzony głównie z myślą o prawym skrzydle.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
2 września 2022, 12:08
Musacchio od 2021 nie ma klubu. Szybko zakończył karierę
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 września 2022, 12:25
Milan go zniszczył XD
1
nokoments
nokoments
2 września 2022, 12:55
A jak ostatnio cisnąłem bekę, że przepalilismy ponad 20 mln euro na tego szrota to pisali, że "przecież to bardzo dobry transfer był"
1
mmielczar123
mmielczar123
2 września 2022, 15:04
Musacchio przy Romku był słaby, a kapitana wygryzło kolejno 3 obrońców sprowadzonych przez Maldiniego, więc to pokazuje, jakie transfery (szczególnie do defensywy) potrafi robić obecny zarząd :D
3
pwentrys
pwentrys
2 września 2022, 12:02
Wg capology Dest zarabia 4.7mln a nie 3.8mln. Ciekawe, czy to prawdziwe dane.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 września 2022, 18:02
Dest zarabia 3.8 a kosztuje Milan 4.7
0
pwentrys
pwentrys
2 września 2022, 18:25
Tzn. na capology 4.7mln to zarobki netto, a brutto tam wychodzą 6mln euro.

https://www.capology.com/club/ac-milan/salaries/
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 11:57
https://twitter.com/D2NlIL/status/1565403929986359299

W sumie to jest to dosyć trafne podsumowanie okienka, przez co też i dosyć smutne. :(
4
digilong
digilong
2 września 2022, 11:41
ej, troche przespałem temat Samu, przypomni ktoś co w jego przypadku znaczy rozwiązanie kontraktu?
0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 11:58
To co w przypadku każdego rozwiązania kontraktu - obie strony (klub i zawodnik) uzgadniają rozwiązanie umowy, za co piłkarz dostaje jakąś sumę pieniędzy, zwykle mniejszą niż kwota, którą miałby dostać za wypełnienie kontraktu do końca. A potem, jako wolny zawodnik, może dołączyć do dowolnego zespołu.
1
Seydorf
Seydorf
2 września 2022, 11:21
Jeszcze jeden minus:
Bennacer powinien byl być sprzedany.
Spokojnie 40 by przyszło, za tyle wyrwalibysmy K.Thurama.

Z Leao jest szansa, Ismael raczej nie przedłuży.

Obaj to szczerze powinni mieć ultimatum - albo przedłużysz do lipca, albo sprzedaż.
1
mmielczar123
mmielczar123
2 września 2022, 18:47
Może w klubie czekali na nowego właściciela, z myślą, że sypnie kasą na kontrakty dla tej dwójki. Ja jestem zdania, że jeśli do następnego letniego okienka nie przedłużą, to przy satysfakcjonującej ofercie warto ich sprzedać. Jako następcę Benka widziałbym Luiza z Aston Villi, któremu kończy się kontrakt za rok albo właśnie tego Thurama, a za Leao mógłby przyjść ktoś z dwójki Gakpo/Lang (w przypadku tego drugiego możemy wykorzystać nasze dobre relacje z Brugią :P)
0
dżunio91
dżunio91
2 września 2022, 11:17
Czemu Panowie moderatorzy nie zmienią w końcu herbu Interu na nowy, z którego korzystają już dłuższy czas, a Fiorentiny od tego sezonu jest zmieniony odrazu? Nuta uprzedzenia? :) pytam się tylko z ciekawości.
Edytowano dnia: 2 września 2022, 11:17
1
Seydorf
Seydorf
2 września 2022, 11:16
Ech, gdyby tak Kessie zechciano przedłużyć kontakt chwilę po przejęciu przez Maldiniego schedy po Leonardo.
Dest może okazać się czarnym koniem tego mercato. Bardzo by to pomogło w przyszłym roku.

W następnym lecie (nie spodziewam się rewolucji w zimie) musimy być przygotowani na rewolucję w ataku.

Wpadnie pewnie 80 za Leao, ale jeśli zostaniemy w tym ustawieniu, do kupna będzie podstawowy napastnik i dwa skrzydła.

Dużo! Szczególnie że wykupimy też Vranckxa, więc na wejściu -12 baniek.

0
kamilus
kamilus
2 września 2022, 11:24
"Ech, gdyby tak Kessie zechciano przedłużyć kontakt chwilę po przejęciu przez Maldiniego schedy po Leonardo."

Wtedy Kessie grał tak, że nie zasługiwał nawet na 2,5 mln, które mu płaciliśmy. W ogóle to z zawodnikami jest taka trochę loteria, bo prawie zawsze jesteś "z tyłu" - jak ktoś gra słabo, to przedłużając umowę z lepszą pensją (mało kto godzi się na prolongatę ze zmniejszeniem zarobków) działasz na szkodę klubu, bo płacisz dużo komuś, kto "nie dojeżdża". A jak nie przedłużysz, to ryzykujesz sytuację, że taki zawodnik wystrzeli z formą i zechce kilkukrotnej podwyżki. I nawet jak spełnisz te warunki, to może się okazać, że zawodnik nagle wraca do słabej formy (np. jak od ostatnich kilku miesięcy ma Inter z Hakanem).

Kibicom się wydaje, że to wszystko jest takie proste, bo wystarczy przedłużać umowy i wszystko będzie fajnie, ale nie biorą pod uwagę, że kilka takich kontraktów i nagle w klubie pojawia się kilka czy kilkanaście mln zbędnych wydatków, które to klub albo właściciel muszą pokryć z własnej kieszeni. Ale ci kibice pewnie o tym nie myślą, bo sami jeszcze nie zarabiają albo nie potrafią zarządzać swoimi zarobionymi pieniędzmi.
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 września 2022, 11:11
No nie ma co czarować, szału nie było.
0
milan2002
milan2002
2 września 2022, 10:56
Nasze nabytki to jeden plus (CDK) i same znaki zapytania. Pomijam tu Messiasa i Florenziego bo oni tu już spędzili trochę czasu. Z drugiej strony odeszli Kessie i Romek. To dwa minusy. Trudno jednoznacznie ocenić to mercato. Trzeba czekać. Póki co tracimy punkty z mocniejszymi ekipami a w sobotę poważny test. Okazuje się, że niestety nie obejrzę pierwszej połowy. :/ Może chociaż na drugą dam radę.
0
daro12555
daro12555
2 września 2022, 10:47
Mając do wydania 50mln to bym ocenił okienko transferowe 7,ale patrząc obiektywnie to oceniam na 6 jednak znowu straciliśmy piłkarzy za darmo jak Kessie czy Romek .Na plus pozbycie się piłkarzy niepotrzebnych lecz nie wszystkich .Wielki plus przybicie De Ketelaere jeśli się przyzwyczai do włoskej bardziej fizycznej i taktycznej gry i Leao odzyska formę to razem będą mogli rozklepać każdą obronę we Włoszech i nie tylko.Plus przybycie kilku talentów i fajny joker w postaci Orgiego .Dalej jednak prawa strona wygląda fatalnie środek pomocy też na ten moment nie ma nikogo do rywalizacji z Bennacerem i Tonalim bo jednak Krunić ,Pobega ,Vranckx(mam nadzieje ze pozytywnie zaskoczy)to piłkarze raczej bijący się o numer 4 w pomocy a walczący Bennacerem I Tonalim .Napastnika też nie mamy numer 1 bo Francuz ma jednak ograniczenia i nie jest gwarancją goli a o przeprowadzeniu samemu akcji nie wspomnę .Zimą trzeba uszczuplić kadrę bo jest za duża pierwszy do ostrzału Bakayoko,kolejny Lazetić na wypożycznienie jak Ibra wróci .Kolejnym zawodnikiem do ostrzału Toure jak Florenzi wróci po kontuzji i ktoś z prawej strony oczywiście jakby kogoś porządnego na prawo stronę by udało się ściągnąć .Brakuje mi osobiście młodego brazyliczyka jakiegoś takie kluby jak Betis ,Ajax ,Szachtar,Leeds potrafią kupić brazyliczyka na skrzydło a my czemu nie .
0
karp_fso
karp_fso
2 września 2022, 10:40
- Paolo, Federico. Spotykamy się dzisiaj, jak co tydzień, żeby pogadać o interesach. Mercato, to dobry czas na wzmocnienie drużyny. Pytacie, jak idzie nasze okienko? Nie jest dobrze. Co prawda nie jest też źle. Można powiedzieć, że jest średnio.
- To chyba super?
- Oczywiście, że super, mam rację Paolo?
- Jeden skrzydłowy, urodził się z talentem średnim... A drugi z za*ebistym. Ogromnym! Spytacie, który nadaje się do gry w Milanie. Żaden. Jeden to Saelemaekers, a drugi to Messias. Pytasz Ivan, czy jest super. No pewnie, że super, zdrowie!
6
Hali100
Hali100
2 września 2022, 10:21
Patrząc na transfery czołowych klubów na świecie to u nas jeszcze jest konkretna posucha pod względem $. Zobaczymy co z tego wyjdzie, kasa nie gra tylko piłkarze osobiście liczę na TOP3 w Serie A i wyjście z LM ;)
0
Von Strauss
Von Strauss
2 września 2022, 10:36
Z LM na pewno wyjdziemy, mam nadzieję, że później niż wcześniej ;P
0
Yourie
Yourie
2 września 2022, 10:16
Mercato w mojej ocenie 4/10, wygląda na to, że nowy zarząd celowo wybrał finalizację na wrzesień aby uniknąć presji transferowej. Niestety pozycje, na których są największe braki (a było już wiadomo co na najmniej od zimy) pozostały nie obsadzone.
Na plus: transfer CDK oraz pozbycie się większości niepotrzebnych grajków.
Na minus: nadal nie ma PS!!!, nikt nie przyszedł za Kessie, brak podstawowego napastnika (przy tej oszczędnej polityce transferowej wysoka pensja dla wiecznie rezerwowego (lub niedysponowanego) Origiego to absurd).
Reasumując: większość transferów, które miały nas najbardziej wzmocnić została załatwiona przed okienkiem, dobrze że chociaż z CDK się udało. Na temat Thiawa i Vrackxa ciężko się wypowiadać, mam nadz.,że to melodia przyszłości ale na pewno nie pomogą nam teraz w LM czy SA. FM!
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 września 2022, 09:58
Wreszcie. Najbardziej męczące mercato ostatnich lat. Żadnej interesującej sagi transferowej + dominacja jałowych dyskusji wokół błędnej tezy o braku funduszy- Milan miał pieniądze tylko Gerry zachował się jak stereotypowy włosko-amerykański businessman.
Bardzo przeciętne okienko. Ani następcy Kessiego. ani pewnego stopera nr. 3 ani rozwiązania problemów w ofensywie ze skutecznością w polu karnym oraz jakością na prawej stronie. Jedyne plusy można postawić przy CDK, a także reakcji z Destem. Vranckx (Chociaż w ostateczności lepszy on niż dm z bijącego rekordy Ligue 1 Bordeaux.) z Pobegą nie są materiałem na grę w podstawowym składzie mistrza Włoch, Thiaw według mnie zostanie negatywnie zweryfikowany na tym poziomie ze względu na swoje wady i styl Milanu, zaś Messias czyli istna kopia przypadku Luiza Adriano (Iluzja wzmocnienia kadry wokół szrotu.) jako piłkarz, który nie załapałby się na 1 pierwszy skład 7 czy 8 zespołu Serie A nie ma prawa dostać kontraktu od włoskiego giganta z aspiracjami w CL.
Na koniec wisienka na torcie - wielki napastnik Origi będący w rzeczywistości chińską podróbką Lukaku . Po co on ? Mistrzowskiego doświadczenia jest wystarczająco w tym zespole, jego mityczna praca na boisku nie ma żadnej wartości w zderzeniu z takimi popisami reszty ofensywy jak z Sassuolo czy Atalantą, a do tego zafundowano mu leczenie pod okiem Milan Lab za 4 mln. rocznie. Kompletnie bezsensowny, nieodpowiadający boiskowym potrzebom Milanu kosztowny transfer klasycznego, piłkarskiego jokera.
Podsumowując dałbym 6-6.5/10 gdyby nie kompletny brak kontrreakcji na wzmocnienia bezpośrednich rywali oraz stan w jakim przyjechał nasz nowy ekskluzywny snajper. Tak będzie 5/10 lub jak kto woli 3/6. Nie jest to może poziom głupoty późnego Gallianiego- jednie mała lekkomyślność/naiwność lecz wiele razy bywało dużo lepiej.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
2 września 2022, 10:12
Szybko oceniłeś Origiego
2
Milanboy
Milanboy
2 września 2022, 20:43
Thiaw? Wiesz jak on gra w ogóle czy nie? Oglądałeś Schalke? Choć sięgałeś opinii od kogos?
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
2 września 2022, 09:58
końcówka mocna także 7/10 :)
0
Rossoneri777
Rossoneri777
2 września 2022, 09:51
Śmieszne ze Arthur poszedł na lepszych warunkach do live niż Zakaria do Chelsea XD
0
Pisar
Pisar
2 września 2022, 09:42
Dużo transferów, lecz mało jakości. Nie wiadomo czego się spodziewać po nowych zawodnikach. Jak na mistrza Włoch, to okienko raczej przeciętne.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
2 września 2022, 09:35
Oby Gazidis odszedł to wkoncu przestaniemy oddawać zawodników za darmo
0
landik
landik
2 września 2022, 10:35
Co ma Gazidis do oddawania zawodników za darmo? xD
0
Alcatraz77
Alcatraz77
2 września 2022, 09:32
Jeśli przedłużymy umowy naszych gwiazd, będzie można uznać to mercato za dobre.
0
sharakmilanista
sharakmilanista
2 września 2022, 08:57
czemu olaliśmy prawe skrzydło?????
0
sebulba12
sebulba12
2 września 2022, 09:28
Zgaduję że to dlatego że wzmocniliśmy SPO a nie mieliśmy wystarczająco kasy żeby ogarnąć te 2 pozycje
0
_PAOLO_
_PAOLO_
2 września 2022, 09:29
Nie olaliśmy. Wykupiliśmy Messiasa czym zablokowaliśmy transfer innego skrzydłowego + dochodzą kwestie finansowe.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
2 września 2022, 08:47
Mercato oceniam 6/10

1
Boateng93
Boateng93
2 września 2022, 08:22
Inna sprawa, że te 50 mln euro na mercato extra to i tak najwięcej w Serie A. Juventus czy Napoli wydawało więcej, ale też zarabiało. A tu wielki kamień do ogródka Maldiniego, że znowu zamiast zarobić dwóch bardzo dobrych piłkarzy oddaliśmy za darmo. Jak się spojrzy na bilansy to Juventus wydał tyle ile zarobił, Inter to samo, Napoli na czysto nawet na plusie, Atalanta też. Takie niestety realia we Włoszech.
2
milan2002
milan2002
2 września 2022, 08:34
Dlaczego Maldiniego? Takie decyzje prawdopodobnie przyklepuje Gazidis.
0
biedrus
biedrus
2 września 2022, 08:17
Oj jak dobrze, że już koniec marcato. Przynajmniej w tym temacie skończy się hejt i narzekanie. Obyśmy do stycznia byli w trójce, bo inaczej styczniowe mercato będzie znowu ciężkie:)
Mercato oceniłem 3/6, bo to nie tylko przyjścia, ale też odejścia, a te jak zwykle przebiegły fatalnie (zawodnicy za darmo, wypożyczenia i grosze ze sprzedaży). Dwa miesiące hejtu na zakupy, ale do "sprzedaży" (celowo w cudzysłowie, bo jakie to sprzedaże?) mało kto się przyczepiał, a póki co, w naszym przypadku zakup bez sprzedaży jest naprawdę trudny.
Edytowano dnia: 2 września 2022, 08:18
1
daszyn
daszyn
2 września 2022, 08:14
To jest niebywałe ze za Samu nikt nawet banki nie chciał dać :) pewnie chcieli ale on nie chciał iść do danego klubu
0
Boateng93
Boateng93
2 września 2022, 08:11
Wychodzi na to, że rzeczywiście na Mercato było 50 mln euro i ani grosza więcej. 32 poszło na De Ketelaere i reszta poszła na wykup Messiasa i Florenziego, transfer Thiawa i premię za podpis dla Origiego, a na koniec jeszcze ratowali się wypożyczeniami z opcjami wykupu. To trzeba brać przy ocenie, bo 18 mln euro na 6 ruchów transferowych w tych czasach to drobniaki.
1
2 września 2022, 07:54
Co to za wał poszedł z tym Arthurem znowu. Nikt go za pół-darmo nie chciał, Juve się rozpłakało jak Valencia go nie wzięła za 50% pensji. A tu nagle wpada Liverpool i mówi: a Hakan kurde, bierzemy za 4,5 mln, z opcją za 37 i opłacamy całą pensję!
Może Nedved wziął kogoś w tango z Liverpoolu i to jakaś realizacja zakładu czy co?

No i Zakaria już w Chelsea. Ten mocarny transfer, który miał nas zniszczyć :)
1
Milanboy
Milanboy
2 września 2022, 07:56
Z tego co kojarzę o Zakarii mówiono jedynie pozytywnie ale nie słyszałem aby ktoś mówił o tym, że nas zniszczy.

Arthur to jest klasyczny przypadek kariery prowadzonej odpowiednie przez managera.
1
Von Strauss
Von Strauss
2 września 2022, 08:09
Live potrzebowało w miarę taniego zamiennika, bo mimo 9 zawodników w środku pola to mają tam krater przez kontuzje. A Arthur to była jedyna opcja pomocnika do wypożyczenia bez przymusu wykupu.
0
Von Strauss
Von Strauss
2 września 2022, 08:15
A ja pamiętam dokładnie. Tak jak teraz się mówi, że Juve i Roma mercato 10/10, odjeżdżają, a Milan walka o top4. Wtedy było dosłownie tak "Juve robi transfery Vlahovicia i Zakarii, zaraz nas przegonią i zniszczą. Czeka nas rozpaczliwa walka o Top4, a realny jest nawet spadek poza top7"
To nie były odosobnione opinie.
Ludzie się nigdy nie nauczą i zamiast cierpliwie czekać, to już po mercato wieszczą wzloty i upadki.

Bardzo to dziwne z Arthurem. Mogli wziąć Rabiota przecież :P
2
Milanboy
Milanboy
2 września 2022, 08:22
Miszcz - Z Rabiotem musiałeś pójść na jego warunkach, czyli pensja zdecydowanie większa niż u Melo a u Arthura tego problemu nie było. Już wiemy jak jego transfer do Manchesteru United upadł przez wygórowane oczekiwania piłkarza a Liverpool nie robi kominów płacowych. No i to napisał Von Strauss

Może tak faktycznie ale kto tak mówił to się przeliczył bo Juve już w zimę nie liczyło się w walce o Scudetto.
Edytowano dnia: 2 września 2022, 08:26
0
Milanboy
Milanboy
2 września 2022, 08:40
A to się nie zgodzę, bo Juve było tylko kilka pkt za nami wtedy :) Ale już wtedy to był wynik na wyrost.

Musieli być naprawdę zdesperowani w Liverpoolu. A Juve z głupa jeszcze walnęło "dajcie 4,5 mln" :D Gdy Valencia miała brać za darmo :D
1
SuperSnajper
SuperSnajper
2 września 2022, 07:16
Dla mnie mercato takie 3/6 głównie z powodów:

- do wzmocnienia były 2 kulejące pozycje w poprzednim sezonie. O ile dyszkę się udało to prawe skrzydło nadal wygląda tragicznie. To bardzo zły prognostyk na nadchodzący sezon,
- mamy bardzo młoda kadrę i przyszli nadal bardzo młodzi gracze. Rozumiem taką strategię klubu, ale zabrakło mi jednak jakiegoś uzupełnienia kadry kimś bardziej doświadczonym np. na krótkoterminowe wypożyczenie.
- w zasadzie poza "rozbiciem banku" na CDK nasze transfery to tylko low cost. Niestety brak rozsądnych sprzedaży graczy odbił się na ilości pieniędzy jakie mieliśmy do dyspozycji. Tutaj też bym dał mały minusik, bo mam wrażenie, że Maldini i spółka mają ogromny problem z pozbyciem się zbędnych graczy, a co dopiero mówić o sprzedaży za konkretne pieniądze.
2
adamos
adamos
2 września 2022, 08:13
ech... Desta wypożyczyliśmy, kolesia co może grać ofensywnie na prawym i defensywnie na prawym i lewym skrzydle. Ponadto Yacin i CDK też bliżej prawej flanki biegają. Maldini uporządkowywał szrot. Już nie ma nie potrzebnych graczy z wysokimi kontraktami za czasów Chińczyka. I łatwiej będzie teraz kogoś sprzedać.
0
SuperSnajper
SuperSnajper
2 września 2022, 09:49
@adamos
CDK nie będzie prawym skrzydłowym tylko 10/trequartistą z tego co mówił Pioli. Yacin też nie będzie grał na skrzydle. To nie rozwiązuje problemu. Dest z tego co wczesniej grał to raczej zmiennik Calabrii i na skrzydle zagra pewnie dopiero w razie wielkiej tragedii - np. uraz Messiasa i Alexisa. Pozycja, którą trzeba było najbardziej wzmocnić pozostała bez wzmocnienia.
0
Manolas
Manolas
2 września 2022, 06:26
Ja nadal nie rozumiem dlaczego oddaliśmy Duarte i pozyskaliśmy Thiawa. Dlaczego wogole kupiliśmy tego Duarte by potem go wypożyczać i wypychać mimo iz nawet nie dostal szansy. To był jakis machlojek tylko z kim? Kontakty z Fluminese na przyszłość
0
SuperSnajper
SuperSnajper
2 września 2022, 07:47
Thiaw jest U-21, Duarte zajmował miejsce i był ostatni dzwonek by coś zarobić.
0
Milanboy
Milanboy
2 września 2022, 07:57
Nie, gość po prostu był za słaby na AC Milan i tyle.
1
adamos
adamos
2 września 2022, 08:15
Thiaw szansza na Kalulu v.2 Duarte nie wiem czy byłby topem nawet w ekstrafarsie
0
pwentrys
pwentrys
1 września 2022, 23:40
A Aston Villa odklejka i chcą od Arsenalu 40mln za Douglasa Luiza, który za rok odejdzie za free.
0
Mercik
Mercik
2 września 2022, 00:18
a to jest Serie A i co dalej... ?
1
pwentrys
pwentrys
2 września 2022, 01:53
Co ma piernik do wiatraka? :) Już odpowiadając na twoje czepialstwo, to Douglas Luiz był jakiś czas łączony z Milanem w tym okienku.
2
Manolas
Manolas
2 września 2022, 07:19
Pierwsze słyszę że taki piłkarz istnieje a ty jeszcze mowisz ze był z nami łączony. Łączony z nami to byl Veretout, Correa, i Cherles de Ketelaere
0
mmielczar123
mmielczar123
2 września 2022, 07:40
Był łączony i to nie raz
5
mathiaz
mathiaz
2 września 2022, 08:09
Jak nie był, jak był:
https://sempremilan.com/douglas-luiz-milan-cost-chukwuemeka
0
Andre
Andre
1 września 2022, 23:07
Gdyby nie transfer CDK, to byłoby naprawdę słabe mercato, jak na mistrza Włoch.
4
_PAOLO_
_PAOLO_
1 września 2022, 23:10
W sumie nadal może być słabo bo to że zagrał jeden dobry mecz nie musi oznaczać że wypali. Adli też zayebiście wyglądał na sparingach potem nie zagrał z Vicenzą i w ogóle zanikł.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
1 września 2022, 23:30
Adli znikł bo żona miała na dniach rodzić. A później urodziła. Wg mnie to dla takiego młodego faceta są wielkie emocje. Zapewne przez to nie miał głowy na swoim miejscu.

A i sam Padre mówił że ma trening indywidualny bo musi przybrać na masie (bo drugi castieho nam nie potrzebny co g wiatr wywraca). I musi nauczyć się gry naszej drużyny.
6
Rafał0209
Rafał0209
2 września 2022, 06:02
Równie dobrze może się okazać bardzo dobre, jak większość graczy która przybyła wypali.
0
daszyn
daszyn
2 września 2022, 08:18
Galliani niegdyś mówił ze zwycięskiego składu się nie zmienia :)
0
Boateng93
Boateng93
1 września 2022, 22:34
Leao (1.4), Bennacer (1.5), Tonali (1.2) i Kalulu (0.6) zarabiają łącznie niewiele więcej niż wiecznie połamany Origi (4). Skoro okno zamknięte to teraz celem powinno być jak najszybsze przedłużenie kontraktów z całą czwórką i danie im godnych zarobków. A przy okazji też oczywiście zabezpieczenie, żeby za chwilę Benek z Leao też za darmo nie odeszli.
14
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 22:39
100% racji. Mnie nie boli, że Origi czy Dest zarabiają tak dużo, tylko, że czołowi piłkarze Milanu, którzy w pełni zasłużyli na finansową gratyfikację za ich dokonania, zarabiają tak niewiele. Tak, jak piszesz, mam nadzieję, że jeszcze przed mundialem każdy już będzie zarabiał tyle na ile przysłużył się Milanowi.
6
_PAOLO_
_PAOLO_
1 września 2022, 23:02
Ale o co chodzi przecież chcemy zawrzeć nowe umowy i proponujemy potrojenie pensji. Tyle że Leao czy Bennacer czekali na RB bo liczą na x5 xd
5
DarthImpaler
DarthImpaler
1 września 2022, 23:33
Ojojojoj dziwne bardzo że nowy gracz zarabia więcej niż ten co przyszedł 2 lata temu.

Milan z tego co było słychać proponował już leao 4-5 mln ale on wolał poczekać na "czerwonego ptaka" to samo z bennacerem.

A za takie granie jak teraz to leao nie zasługuje nawet na 2-3 mln wypłaty.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 23:34
1
jasiom22
jasiom22
1 września 2022, 23:44
Nie zapominajcie... zmiana właściciela!
1
Boateng93
Boateng93
2 września 2022, 00:06
No tak, bardzo dziwne, że w mistrzu Włoch na czele listy płac jest gość co ostatnio regularnie w piłkę grał w sezonie 17/18. Myślę, że coś takiego w szatni na resztę nie wpływa motywująco. Jakbyś w robocie był najlepszym pracownikiem i przyszedł nagle jakiś obibok co normalnie pracował ostatnio 5 lat temu i od razu poszedł na L4, a dostał pensję 4 x większą to by motywująco na ciebie wpłynęło? Już nie będę komentował, że połamaniec Origi 4 mln euro spoko, ale Leao, który dał nam mistrzostwo nie zasługuje na więcej niż 2 xD
Edytowano dnia: 2 września 2022, 00:07
2
Mercik
Mercik
2 września 2022, 00:21
a może pora się przyzwyczaić, że jest to liga włoska i nie patrzeć na zarobki w PL, Bundeslidze albo na ul. Wiejskiej 4, 6 lub 8?
1
Paolo03
Paolo03
2 września 2022, 07:09
Wszyscy o tej pensji, przecież to nie wasze pieniądze i ogólnie to Milan chce z nimi przedłużyć ale opór jest w żądaniach.
0
Boateng93
Boateng93
2 września 2022, 07:40
Ale z żądaniami to znowu się kłania Origi. Przychodzi Mendes i mówi, że jak Origiemu daliście 4 to Leao zasługuje na 8.
1
Boateng93
Boateng93
2 września 2022, 07:50
Po pierwsze, to trzeba faktycznie zacząć negocjować. Tonali ze względu na brak ulgi będzie zaraz topem pod kątem brutto :)

Po drugie, Origi Origim, ale weźcie pod uwagę, że najwięcej w Milanie zarabiają zwycięzcy. Theo, Giroud i Origi po 4 mln. Jedyni zwycięzcy LM w naszej kadrze. Piłkarze, którzy mają dość pokaźną gablotę już.
Leao na pewno będzie zarabiał więcej, ale bez jaj by podskakiwał do tych wyżej i z tego tytułu się oburzał.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
2 września 2022, 08:51
Boateng93

Ale wiesz że do tanga trzeba dwojga? I żaden z nich niekoniecznie może chcieć podpisać kolejny kontrakt z Milanem?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 września 2022, 16:40
Boateng a możesz przestać kopiować jeden post pod każdą rozmową? Już 5 raz czytam twoją odpowiedź. Bo Origi grał regularnie tam w jakimś sezonie ileś lat temu.
0
cbvirus
cbvirus
1 września 2022, 22:31
Ocena mercato 5/10.

1. Po pierwsze dlatego, że nie ściągnięto zastępstwa w jakości 1:1 za Romka i Kessiego. Thiaw i Vranckx może kiedyś będą dobrzy, ale to nie ten sezon.
2. Po drugie nie ściągnięto prawego skrzydła, które od czasów Suso kuleje.
3. Po trzecie sprzedaże wyglądają u nas bardzo mizernie i np. nie udało nam się opchnąć Snikersa, żeby zrobić miejsce pod prawego.
4. Po czwarte nie zostały przedłużone kontrakty z kluczowymi: Leao i Bennacerem a przy tym nie sprzedano ich na początku mercato, co nieuchronnie znowu zmierza do wielkiego frajerstwa w postaci pozbycia się ich za darmo i zwiększenia strat z darmowych piłkarzy już do dobrych 300 mln.
5. Po piąte przyszedł kolejny napastnik, ale mam wrażenie, że ciągle nie mamy zawodnika, który mógłby być 9tką na lata. Giroud to opcja rezerwowa na jeszcze 1-2 sezonów, Origi to opcja rezerwowa na dłużej a dla Zlatana to ostatni sezon.
6. Po szóste żenujące były te negocjacje w sprawie CDK, które ciągnęly się przez miesiąc.
7. Po siódme straciliśmy pewne transfery Botmana i Sanchesa, które były zaklepane od pół roku i którzy z miejsca podnieśliby poziom kadry.
8. Po ósme i tutaj jedna z dwóch zalet: ściągnęliśmy CDK, który ma potencjał na zostanie gwiazdą, przejście drogi Leao.
9. Po dziewiąte, ściągneliśmy graczy z potencjałem i może odpalą za jakiś czas.
3
100f
100f
1 września 2022, 23:11
ad. 1 Roman grał ogony, uważam, że Thiaw może być lepszym i dużo tańszym rezerwowym.
ad. 3 Nie słyszałem, żeby ktoś składał za niego jakąkolwiek ofertę.
ad. 4 Dostali oferty i stwierdzili, że czekają na nowego właściciela, więc zobaczymy co z nimi dalej. Zastanawia mnie jak obliczyłeś te 300mln - to jakaś wyższa matematyka chyba xD
ad. 5 Chciałeś Haalanda za 75mln czy Isaka za 70mln?
ad. 7 Ani Botman, ani Sanches nie chcieli przyjść do Milanu.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
1 września 2022, 23:36
ad 7 to nawet można powiedzieć że Milan był ich opcją B. Już nie mówiąc o tym że "pewne transfery od pół roku" to były jak się okazało wymysły pismaków. Nikt oficjalnie nic nie potwierdzał.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 23:37
0
cbvirus
cbvirus
2 września 2022, 00:17
100f

Bzdura. Nie przyszli tylko dlatego, że zwlekaliśmy. Sam Botman mówił o tym, że była opcja Milanu. Najpewniej nie wypaliło przez finanse. Z kolei PSG nawet nie miało w planach Sanchesa i znalazł się on tam tylko dlatego, że dołączył do nich Galtier, który współpracował z nim w Lille.
1
cbvirus
cbvirus
2 września 2022, 00:17
100f

Bzdura. Nie przyszli tylko dlatego, że zwlekaliśmy. Sam Botman mówił o tym, że była opcja Milanu. Najpewniej nie wypaliło przez finanse. Z kolei PSG nawet nie miało w planach Sanchesa i znalazł się on tam tylko dlatego, że dołączył do nich Galtier, który współpracował z nim w Lille.
0
cbvirus
cbvirus
2 września 2022, 00:32
"to jakaś wyższa matematyka chyba"

Jeżeli umiesz dodawać, to z samych wartości na transfermarkcie wychodzi 258 mln. Biorąc pod uwagę, że za Leao chętnie dawali 100 mln, to mamy 300 :)
1
Vol'jin
Vol'jin
2 września 2022, 05:06
Jeżeli umiesz dodawać, to z samych wartości na transfermarkcie wychodzi 258 mln.

i co z tego? fakt jest taki, że z ofert jakie były to za tych 4 piłkarzy to było max 75 mln do ugrania
3
cbvirus
cbvirus
2 września 2022, 11:38
Vol'jin

A skąd ty wiesz jakie były oferty? Na biurku Maldiniego siedziałeś?
0
Boateng93
Boateng93
1 września 2022, 22:20
Czyli wspólnie z Theo w tym momencie na szczycie listy płac jest Origi, który ostatnio w piłkę regularnie grał w sezonie 2017/18 xD
Edytowano dnia: 1 września 2022, 22:25
4
nokoments
nokoments
1 września 2022, 22:19
Origi dzisiaj trenował z zespołem, będzie gotów na derby :D
A Thiaw to kawał chłopa.

Jak ktoś jeszcze nie korzysta to polecam sobie wykupić członkostwo na kanale AC Milan na youtube za śmieszne 2 pln miesięcznie - kilka razy w tygodniu wrzucają kilku-kilkunastominutowe filmiki z treningów, surowe, bez komentarza, do tego różne przed i po meczowe materiały, większość tłumaczona na angielski. Fajnie sobie pooglądać jak nasi chłopcy ćwiczą (i jakie wymyślne ćwiczenia ma dla nich nieraz Pioli) albo zakulisowe materiały z dnia meczowego, no i zawsze to jakaś skromna forma bezpośredniego wsparcia finansowego Milanu.
8
zbylon
zbylon
1 września 2022, 22:14
Za Diaza mógł być De Bruyne a jest jakiś nieopierzony młokos ze słabej belgijskiej ligi - minus. Na prawe skrzydło mogliśmy kupić Mbappe, albo chociażby, od biedy Gnabryego, ale nie kupiliśmy nikogo - kolejny minus. Za Kessiego mógł przyjść Pogba, albo Kimmich, ale nieee - Maldini ściąga z wypożyczenia jakiegoś kalekę, Pobegę. W obronie bogactwo nazwisk na rynku - Van Dijk, De Ligt, Marquinhos, a my jakiegoś nołnejma ze słabej Bundesligi ściągamy. No nieee - ten Maldini to w ogóle nie umie w transfery. A Cardinale to palant, bo przecież mógł wpompować z 500baniek do klubu, którego jest właścicielem od wczoraj. Eliott to też palanty, bo przecież mogli przed sprzedażą klubu za 1.2 mld wpompowac w niego z 500baniek. To już byłby miliard na transfery! Ale z nas frajerzy!
Dramat - klub na równi pochyłej a niektórzy się cieszą z kotów w worku. Pioli to też palant, bo kazał wykupić Messiasa. Ancelotti tu by się przydał, on by zaraz zrobił porządek w swoim DyzmaStyle :)
7
_PAOLO_
_PAOLO_
1 września 2022, 22:26
Ale bait to trzeba umieć ;)
0
nokoments
nokoments
1 września 2022, 22:29
Dokładnie, jestem równie zawiedziony. Dodam jeszcze nazwiska które były łączone z nami na początku okienka: Gavi, Nunez, Asensio, Zaniolo, Scamacca, Dybala, Hickey czy Bremer. W zamian dostaliśmy synków wyjętych rodem z generatora postaci w Fifie.
Jeśli Redbird tak zaczyna swe rządy to niechybnie nadchodzi sezon ponownego upadku.
0
kamilus
kamilus
1 września 2022, 22:29
Low quality bait. :(
0
biedrus
biedrus
1 września 2022, 22:12
Jak zwykle odejścia na wysokim poziomie. Albo za darmo czołowi gracze albo rozwiązanie kontraktu ze zbędnym graczem. Do tego niby obiecujący (kiedyś) zawodnicy Plizzari i Tsadjout odeszli za astronomiczne 1,05 mln.
Potem się ktoś dziwi, że mamy taki marny budżet na mercato?
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
1 września 2022, 22:22
Napisałeś niby, dobrze to ująłeś. Żarty żartami ale widocznie serie c to max co mógł w tej chwili osiągnąć Plizzari, co nie jest powiedziane że za lat parę nie będzie grał jeden z drugim w lepszych klubach. Abstrahując od tego jak skończyli obaj panowie, czasem trzeba zrobic krok w tył żeby potem pójść 2 na przód.
3
biedrus
biedrus
1 września 2022, 22:12
Jak zwykle odejścia na wysokim poziomie. Albo za darmo czołowi gracze albo rozwiązanie kontraktu ze zbędnym graczem. Do tego niby obiecujący (kiedyś) zawodnicy Plizzari i Tsadjout odeszli za astronomiczne 1,05 mln.
Potem się ktoś dziwi, że mamy taki marny budżet na mercato?
0
ósmy
1 września 2022, 22:34
Ajax sprzedał swoich zawodników za ponad 210 mln. podczas tego mercato. To się nazywa biznes, bo pewnie troszkę wydadzą, resztę uzupełnią ze swojej szkółki, w taki sposób, że te braki praktycznie nie muszą być odczuwalne.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 22:40
2
DarthImpaler
DarthImpaler
1 września 2022, 23:42
ósmy a kiedy to ajax zawojował coś w europie że tak ich przykład podajesz? to że mają wspaniałą szkółkę wiadomo nie od dziś i zawsze zarabiali. I co z tego że zarobili 210 mln skoro ledwo co wygrywają swoją ogórkową ligę?
1
seba9414
seba9414
2 września 2022, 07:03
DarthImpaler
A Milan to kiedy ostatnio cos zawojował w Europie? Ajax zrobił półfinał w sezonie 18/19 my jakoś już dawno nie pokazaliśmy się w europejskich pucharach z tej strony.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
3 września 2022, 16:41
seba pogadamy jak ajax będzie miał 7 wygranych w LM
0
kusniak_22
kusniak_22
1 września 2022, 22:02
Uważam, że mercato ok, bez fajerwerków. Ocena 6/10 za odejścia, za przyjęcie młodych i Dr Keteleare. Rozczarowujące przede wszystkim, że nie przyszedł skrzydłowy i nikt za Kessiego mocny, ale usprawiedliwiam to przeciągającym się przejęciem klubu przez RedBird. W styczniu mam nadzieję, że się bardziej postaramy jeśli wyjdziemy przede wszystkim z grupy LM.
0
Maxiu
Maxiu
1 września 2022, 21:55
2/6 w ankiecie poszło
0
100f
100f
1 września 2022, 21:51
Dla mnie 4/6 bo nie było żadnej bomby, chociaż można tak nazwać kwotę przeznaczoną na CDK. Codziennie jest tu setki komentarzy i dyskusji na temat pieniędzy w klubie, strategii klubu dotyczącej graczy itd., a dalej są płacze, że nie ściągamy gwiazdeczek z innych klubów - np. Ziyech. Ja podejrzewam, że nie było w ogóle mowy o żadnym Ziyechu w gabinecie Maldiniego bo a) wykup drogi b) wysoka pensja c) gracz dobija do 30. Zobaczcie ile łącznie kosztowali nasi wszyscy gracze 30+, bo mamy ich według moich szybkich wyliczeń 7 a kosztowali razem wzięci około 10mln euro z czego Messias był najdroższy.

Co do PS, widocznie nie było dobrej opcji w dobrej cenie, dlatego mamy co mamy, ale ufam, że i tam się znajdzie jakiś dobry gracz w przyszłości.

Podsumowując - inwestujemy w młodych graczy z potencjałem vide Tomori, Theo, Leao, Bennacer czy teraz CDK. Uzupełniamy skład doświadczonymi graczami + tanimi wypożyczeniami. I taką praktyką Milan został Mistrzem Włoch po 11 latach kopania się po czole.
5
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
1 września 2022, 22:16
Ja zawsze byłem za budową drużyny nie najemników i to samo pisałem za panowania Chińczyków ściągnąć 3 max 4 graczy a nie 11! Z biegiem czasu może z budową własnego nie dzielonego z Interem stadionu, będzie sobie można od czasu do czasu pozwolić na jakąś bombę, póki co wierzę i ufam duetowi M&M, bo na to zasługują.
1
1 września 2022, 21:50
Mercato 10/10. Przede wszystkim za to że się skończyło :)

A najlepszym transferem jest konsolidacja starej ekipy, bez wyprzedaży.
Tylko to odejście Kessiego trochę uwiera.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 września 2022, 22:12
Ufff... nareszcie koniec jarmarcznych dąsów spod wąsów z mleka.
1
Konrad1275
Konrad1275
1 września 2022, 21:48
2+ albo 3 na szynach
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI