Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Letnie mercato 2022: podsumowanie ruchów Milanu

1 września 2022, 20:22, cinassek Aktualności
Letnie mercato 2022: podsumowanie ruchów Milanu

Za nami letnie okno transferowe 2022. Oto podsumowanie ruchów Milanu:

PRZYBYLI:

Yacine Adli (koniec wypożyczenia do Bordeaux, umowa do 30/06/2026)

Tommaso Pobega (koniec wypożyczenia do Torino, umowa do 30/06/2027)

Divock Origi (wolny transfer, umowa do 30/06/2026)

Alessandro Florenzi (wykupiony z Romy za 2,7 mln euro, umowa do 30/06/2025)

Junior Messias (wykupiony z Crotone za 4,5 mln euro, umowa do 30/06/2024)

Charles De Ketelaere (transfer definitywny z Club Brugge za 32 mln euro + 3 mln euro w bonusach, umowa do 30/06/2027)

Malick Thiaw (transfer definitywny z Schalke 04 Gelsenkirchen za 6 mln euro, umowa do 30/06/2027)

Aster Vranckx (wypożyczenie za 2 mln euro z Wolfsburga + opcja wykupu za rok za 12 mln euro, ewentualna umowa do 30/06/2027)

Sergino Dest (wypożyczenie z opcją wykupu za 20 mln euro, ewentualna umowa do 30/06/2027)

ODESZLI:

Alessio Romagnoli (koniec kontraktu)

Franck Kessie (koniec kontraktu)

Jens Petter Hauge (transfer definitywny do Eintrachtu Frankfurt za 12 mln euro)

Lorenzo Colombo (roczne wypożyczenie do Lecce z opcją wykupu i odkupu)

Leo Duarte (transfer definitywny do Basaksehiru za 2 mln euro)

Frank Tsadjout (transfer definitywny do Cremonese za 0,85 mln euro)

Samu Castillejo (rozwiązanie kontraktu)

Mattia Caldara (roczne wypożyczenie do Spezii)

Daniel Maldini (roczne wypożyczenie do Spezii)

Alessandro Plizzari (transfer definitywny do Pescary za 0,2 mln euro)


R E K L A M A





196 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
filipacm
filipacm
1 września 2022, 21:47
Jest stoper za Romka, wykupieni Florenzi, Origi do rotacji w ataku, jest 10, jest szybko Dest z konieczności, z minusów to brak PS (i pozbycia się jednego z obecnych), no i ŚP to nie wiadoma, a powinien być juz ograny klasowy zawodnik, okienko 4/6, takie moje skromne zdanie
1
Milanboy
1 września 2022, 21:43
Oceniając mercato przede wszystkim brawa dla zarządu za szybką reakcję odnośnie zasilenia newralgicznych pozycji jak środek pola oraz środek obrony. Niestety ale te pozycje kulały strasznie i jeśli Milan w tych pozycjach był biedny to prawdę mówiąc radziliśmy sobie gorzej więc brawa, że wzięto pomocnika oraz środkowego obrońcę. A, kolejny plus to moim zdaniem zostawienie Ballo Toure. Wiem, powiecie, że ten i tamten może grac jako lewy defensor ale Pioli pod tym względem jest widać bardzo zasadniczy, ma być obrońca operujący lewą nogą i koniec. Kolejny plus to ogromne wzmocnienie pozycji trequartisty, zakup Adliego i CDK to był bardzo dobry jak nie świetny ruch, bo Brahim nie dojeżdża na tej pozycji i raczej nie dojedzie a Belg i Algierczyk to dobra konkurencja dla Hiszpania.

Na minus po raz kolejny brak prawoskrzydłowego ale no da się zrozumieć. Ta pozycja jest uboga, piłkarze w większości kosztują 40 plus , no ale Milan jakoś sie nie kwapił aby wzmocnić tą pozycję i nadala uważam, że wzięcie Origiego to błąd. Póki co więcej się leczy niż gra a jak gra to sząłu nie robił więc Milan mógł pokusić się o inną 9 aniżeli jego i jednak ma sporą pensję jak na rezerwowego.
3
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 21:50
Do końca zdania o FBT myślałem, że to bait, potem już nie. :P

O jakiej SZYBKIEJ reakcji z zasileniem środka obrony i pomocy piszesz? Bo o odejściu Romka i Kessiego wiedzieliśmy w czerwcu, a ich zastępstwa ściągnęliśmy w ostatnim tygodniu sierpnia. :P Zostawienie FBT też kontrowersyjne, bo pozbycie się go dałoby nam więcej manewru ze zgłaszaniem piłkarzy, poza tym piłkarsko FBT tez tak średnio dojeżdża.
1
Milanboy
1 września 2022, 22:02
Gzikuu - Chodzi o reakcje p9 dwóch meczach na wyjeździe gdzie to biło na alarm i jednak klub na ostatniej prostej zrobił to i zakupił więc wiesz, mogli w ogóle tdgo nie zrobić ale jednak to zrobili, no i pozyskali piłkarzem z polem rozwoju.

Fbt szału nie robi ale jednak Pioli ma takie założenie i koniec kropka. Trochę wieje konserwa ale go bardzo rozumiem.
1
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 22:08
Aaaaa to zwracam honor, jak o taką reakcję chodziło!

Co do wiania konserwą, to mam nadzieję, że się ona nam boleśnie nie zwróci. Najpierw Messias, teraz pozostanie FBT, żeby jeszcze za rok nie skończyło się wykupieniem Diaza za 22 mln. ;)
2
FanACM
FanACM
1 września 2022, 21:35
Willian był do wzięcia za darmo na PS. A tak na poważnie to takie o to okienko wiele niewiadomych późno przeprowadzone transfery. Skoro Maldini ma w notesie 100 nazwisk to nie było tam jakiegoś skrzydłowego oprócz Ziyecha nie przypominam sobie innego nazwiska łączonego z Milanem. To mnie dziwi chyba, że o czymś zapomniałem.

1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 września 2022, 21:38
Najbardziej łączony był Berardi póki nie wyszło że Sassuolo chce 40 baniek
0
100f
100f
1 września 2022, 21:38
Był jeszcze Antony za 100mln euro do wyciągnięcia, ale Maldini wolał Messiasa.
2
_PAOLO_
_PAOLO_
1 września 2022, 21:42
W sumie miałeś łączone przede wszystkim 3 nazwiska Berardi, Asensio i Ziyech. Berardi chyba najszybciej odpadł. Dla Juve dali by za 25-30mln i to rozłożone a dla nas od razu jeb 40. Nawet gdybyśmy nie wydali kasy na CDK a na Ziyecha czy Asensio to pewnie problem i tak z pensją.
0
FanACM
FanACM
1 września 2022, 21:44
PanPrzemus313
Faktycznie zapomniałem.
40 dla Milanu ale jakby zapukał jakiś zagraniczny klub to by go puścili za 20mln euro a do Juventusu to wypożyczenie z opcją wykupu...

A poza nimi ktoś jeszcze się przewijał?
A Asesio jeszcze to trochę mało tych nazwisk w mediach podali.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 21:47
1
Zuber
Zuber
1 września 2022, 21:35
Całe to mercato to wygląda jak zrobione pod graczy Football Managera, żeby nie musieli nikogo już kupować na wstępie. xD
Edytowano dnia: 1 września 2022, 21:35
3
Rafał0209
Rafał0209
1 września 2022, 21:45
Nie ma co kupować FM23 co to teraz za zabawa będzie.
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
1 września 2022, 22:27

Rafał0209

żeby zobaczyć kto i jak się rozwinie i czy CDK to nowy KaKa?! :D
0
Bogus46
Bogus46
1 września 2022, 21:33
Patrząc na inne zespoły to tylko Juve i Roma się wzmocniły, przynajmniej na papierze, no i uważam, że my także, z podstawowych zawodników odszedł tylko kessie i romagnoli, a przyszli CDK, Origi, Adli i po kontuzji wrócił Kjaer więc nie ma co płakać. Zobaczymy też jak rozwiną się Thiaw i Vranckx i co pokaże Dest. Mamy teraz dziwny sezon przez MŚ i pewnie najważniejsze będzie utrzymanie szerokiej kadry tzn. 25 zawodników na równym wysokim poziomie, zespoły które będą miały najszerszą ławkę i zmienników na wysokim poziomie najlepiej wyjdą na koniec sezonu. Obiektywnie tegoroczne mercato będziemy mogli ocenić w czerwcu przyszłego roku po sezonie a teraz nie ma co się spinać z ocenami i cieszyć się meczami serie A i LM.
1
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 21:32
https://mobile.twitter.com/MilanEye/status/1565404131162046470

Zarobki piłkarzy Milanu. Obecność Desta w pierwszej trójce jest po prostu śmieszna (żałosna?). Jak najszybciej trzeba zaoferować nowy kontrakt Kalulu, Bennacerowi, Tonaliemu i Leao, bo nawet z perspektywy szatni to może wyglądać niefajnie.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 21:32
10
100f
100f
1 września 2022, 21:37
Z tego co wiemy to i Leao i Bennacer dostali już oferty kontraktu.
1
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 21:39
Racja, Tonali nawet chyba też. To zamieniam w swoim pierwszym poście 'zaoferować' na 'wynegocjować'. ;)
0
kamilus
kamilus
1 września 2022, 21:40
5 mln brutto, ale wypożyczenie za darmo - lepiej byś się czuł, gdyby zarabiał 3 mln, ale za wypożyczenie byśmy zapłacili 2 mln? :)
2
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 21:42
@kamilus

Tak, zdecydowanie. Uważam, że znaki zapytania przychodzące na wypożyczenie nie powinny zarabiać więcej niż kluczowi piłkarze mistrzowskiego sezonu. Jak to w miejscach pracy bywa słabe też jest jak z perspektywy pracownika, który dał szefowi profity i coś osiągnął, jak nagle przychodzi ktoś nowy, wyrzucony z poprzedniej roboty, zarabia kilka razy więcej i w sumie nie wiadomo czy cokolwiek potrafi.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 21:45
3
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 21:45
Kamilus,
to zależy ile podatku trzeba zapłacić od tych 2 mln :P

W ogóle, jaki jest podatek od kwot transferów? Ciekawi mnie to w sumie.
0
jarek2572
jarek2572
1 września 2022, 21:47
No jest to na pewno nie zrozumiałe. Docelowo Dest przychodzi jako rezerwowy ( czy nim będzie zobaczymy ), do tego na szybko, bo rach ciach w paręnaście godzin jest i dostaje pensje taką samą jak miał w Barcelonie. I cyk jest trzecim zarabiającym w klubie. Ty wymieniłeś tych trzech graczy, a ja na szybko widzę jeszcze z 4 co powinni mieć więcej niż on.
0
kamilus
kamilus
1 września 2022, 21:48
Widzisz, byś się lepiej czuł, ale finalnie koszt by był ten sam, czyli sytuacja bez znaczenia dla klubu.

Moim zdaniem taka sytuacja wyszła stąd, że chcieliśmy zawodnika na szybko, bez przedłużających się negocjacji, które tak szybko by się nie zakończyły, gdybyśmy rozmawiali z Barceloną o podziale pensji, więc Maldini pewnie od razu powiedział, że jeśli puszczą nam go za darmo, to przejmujemy jego kontrakt na rok.

"Uważam, że znaki zapytania przychodzące na wypożyczenie nie powinny zarabiać więcej niż kluczowi piłkarze mistrzowskiego sezonu."

Wydaje mi się, że to jest bez znaczenia, bo piłkarze rozumieją (a przynajmniej powinni), że tacy gracze z taką pensją przychodzą tylko na rok, a później, jeśli zostanie aktywowany wykup, to będzie kontrakt negocjowany z Maldinim, czyli w 99% przypadków niższy niż w "macierzystym" klubie.

To tak jak w zwykłej firmie - potrzebujesz na jakiś okres czasu wsparcia w postaci osoby z danymi umiejętnościami i zwykle w takiej sytuacji osoba zarobi więcej, niż "zwykli" pracownicy. Tak jest np. w IT, gdzie na krótkich kontraktach płaci się znacznie więcej niż np. dla zatrudnionych na dłuższy czas, ale oddelegowanych do danego projektu.

"W ogóle, jaki jest podatek od kwot transferów? Ciekawi mnie to w sumie."

Chyba nic, bo jest to zwykły koszt brutto.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 21:51
2
kamilus
kamilus
1 września 2022, 21:54
To w takim razie lepiej było zapłacić Barcy 2 mln i opłacać 50% pensji.
Brutto płacimy teraz jakieś 5-6 mln. A to wyszło by trochę mniej.
Pytanie czy się tak dało wynegocjować w ogóle.
0
jarek2572
jarek2572
1 września 2022, 21:55
Gzikuu 100% racji. Żeby to tylko nam szatni nie zepsuło. I żeby Leao teraz nam się nie obraził, że tak mało zarabia i nie wrócił do starych nawyków. Ale co jak co nie będzie można się temu dziwić i mieć pretensji.

Z innej beczki. Z tej tabeli wynika, że klub najwięcej kosztuje Florek, bo 5,55 brutto. Dlaczego jego 3 netto tyle aż wynosi, a innych netto ma się inaczej do brutto ? Ktoś jest w stanie wytłumaczyć?
1
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2022, 21:58
@jarek2572
Wynika to z ulgi podatkowej, a raczej jej braku w przypadku podpisywania kontraktów z piłkarzami z Włoch.
1
kamilus
kamilus
1 września 2022, 22:28
@jarek2572
Piłkarz z Włoch nie łapie się na ulgę transferową i od jego pensji trzeba zapłacić 43% podatku.

Piłkarz, który dwa poprzednie lata spędził poza Italią i przychodzi na minimum dwa lata, łapie się na ulgę i tylko od połowy jego pensji płaci się 43% podatku.

@Miszcz
Wydaje mi się, że nie było czasu na takie negocjacje - bo kto jak nie Milan miałby takie coś wynegocjować? A skoro nam się "nie udało", to najprawdopodobniej znaczy, że nie było takiej możliwości (pewnie przez krótki czas do zamknięcia okienka).
Edytowano dnia: 1 września 2022, 22:31
0
matten
matten
1 września 2022, 21:25
Moim zdaniem słabe mercato. Odszedł Kessie, a więc jeden z filarów drużyny i nie przyszedł nikt, kto z miejsca dałby jakość. Znowu nie udało się ściągnąć jakościowego piłkarza na prawe skrzydło, co jest dla mnie sporym rozczarowanie, bo przed startem mercato obstawiałem, że będzie to pierwsza pozycja, na którą poszukamy wzmocnień.
5
MrAncelotti
MrAncelotti
1 września 2022, 21:22
WZMOCNILIŚMY się w trakcie tego Mercato.

De Ketelaere > Kessie
Adli > Romagnoli
Vranckx > Castillejo
Malick > Daniel Maldini
+ Origi (!)
+ Dest (!)

6:0 dla Maldiniego i Massary. To jest NOKAUT na Juventusie i Interze.
1
mmielczar123
mmielczar123
1 września 2022, 21:35
Bakayoko < brak Bakayoko
9
Sqnman
Sqnman
1 września 2022, 21:22
No nic, Pioli będzie musiał rzeźbić. Ogólnie dużo zapytań można postawić. O obronę i bramkę się nie martwię o ile jakiejś plagi kontuzji nie będzie w jednym momencie, ale kolejne formacje już z większą liczbą zapytań. Sandro i Ismael dają jakość, ale już zmiennicy będą musieli wejść na wyższy poziom jeśli chcemy powalczyć w tak trudnym sezonie. Formacja ofensywna to przede wszystkim Leao i czy jest w stanie dać to co rok temu, jak się na dłuższą metę odnajdzie CDK, cały czas liczę na Origiego, czy Rebic znowu większość przesiedzi w szpitalu. Jak będziemy mieli szczęście z brakiem kontuzji i kluczowi gracze będą w formie to skald jest wystarczający, ale jak będzie pechowo to będą ciężary. Co do nabytków z końcówki okienka ciężko mi coś wróżyć, bo nie znam owych Panów
1
TR3V0R
TR3V0R
1 września 2022, 21:21
w skali od 1 do 6, to pewnie między 3 a 4. Jako takie zastępstwo za Kessiego i Romka jest, chociaż to bardziej przyszłościowe niż na teraz, ale dalej brak prawego skrzydła. Wykupu Messiasa nie traktuję poważnie, bo ten chłop w takim klubie powinien co najwyżej ostatnie 10 minut meczu dostawać, z resztą tak samo jak i Saelemaekers. Cóż, szykuję się kolejny ciekawy sezon, który rozegramy w 10ciu, ale może i tym razem nam się uda powalczyć o jakieś większe cele, chociażby wyjście z grupy w LM
1
lopezito84
lopezito84
1 września 2022, 21:18
Ostatnie transfery uratowały twarz M&M za letnie mercato choć wiadomo że to nie ich wina że za zdobycie tytułu oraz awans do LM dostali grosze kpina że strony Cardinale może zimą się zrechabilotuje
1
100f
100f
1 września 2022, 21:35
Cardinale przejął klub wczoraj.
4
lopezito84
lopezito84
2 września 2022, 16:03
oficjalnie
Edytowano dnia: 2 września 2022, 16:04
0
Maximilanista
Maximilanista
1 września 2022, 21:18
Pozbyliśmy się sporo zbędnego balastu; straciliśmy najbardziej wartościowego pomocnika, będącego płucami zespołu i ważnym odcinkiem jego kręgosłupa; odszedł doświadczony stoper, którego umiejętności są naprawdę spore, mimo słabszego ostatniego sezonu...

Pozyskaliśmy młodego gwiazdora słabej ligi belgijskiej, który to jednak gwiazdor ma potencjał do wybicia się na gracza formatu światowego; przyszedł ciekawy pomocnik ze spadkowicza League 1 - jaki ma pułap i jaki na niego pomysł ma jego nowy zespół, na razie nie wiadomo, ale nadzieję mieć co do niego wypada; oprócz tego mamy jokera z Liverpoolu do ataku, sprowadzonego w trybie awaryjnym rezerwowego Barcelony oraz dwa totalne koty w worku z Bundesligi. No i zupełnie niepotrzebnego, bezproduktywnego Brazylijczyka z Crotone, który zablokował możliwość zwiększenia jakości na kulawej prawej nodze Milanu plus doświadczonego Florenziego i powracającego z Turynu młodego rzemieślnika.


Mercato oceniam na 6/10. Gdyby nie było Messiasa a byłby Ziyech - dałbym 8/10.


Najbardziej, oprócz De Ketelare'a, liczę na Desta. Ten chłopak sufit ma naprawdę wysoko nad głową, potrzebuje tylko odpowiedniego rozbiegu, ażeby zacząć skakać ku niemu.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 września 2022, 21:17
Jak dla mnie okienko na 4-
Minusy - brak PS, brak równowartościowego sportowo następcy Kessiego
Plusy - pozbycie się praktycznie wszystkich graczy na Milan za słabych zwiększenie głębi składu oraz zakup wielu młodych talentów i ogarnięcie poważnej 10

Pierwszy skład czysto poziomem moim zdaniem wygląda lepiej niż rok temu (CDK>>>Diaz oraz Benek i Tonali jako podstawowa para w pomocy)
Na ławce natomiast ktokolwiek za Kessiego jest od niego wyraźnie słabszy ale za to Padre ogólnie ma większe pole manewru niż w zeszłym sezonie

Mogło być lepiej wiadomo ale jak dla mnie wygląda to obiecująco
0
lopezito84
lopezito84
1 września 2022, 21:36
Ty chyba nie widziałeś co się dzieje jak nasze lewe skrzydło ma słabszy dzień
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 września 2022, 21:40
lopetizo84- ano widziałem i martwią mnie te kontuzje Rebicia ale póki jest on w klubie póty LS będzie wyglądało tak jak teraz i jeszcze ładnie w tym sezonie pośmiga
0
DarQ
DarQ
1 września 2022, 21:16
Moja ocena to 7 na 10.
Ale 5 punktów dał sam CDK.
Uważam ,że poz. nr 10 to nasz najsłabszy punkt. Jeszcze niżej od Messiasa cenię Diaza. A Charles to niemal mój ideał do taktyki Piolego - dlatego prawie wszystkie punkty lądują za jeden ruch Maldiniego. Ten jeden mozolny transfer wyszarpał mi prawie całe nerwy ale ostatecznie udało się. Cytując L. Millera - prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym jak kończy. :) Dzięki Paolo.
0
Vol'jin
Vol'jin
1 września 2022, 21:15
2/10 jak to Rado z Astkiem w tym roku nawinęli z Mielonem ;]

a tak serio to 6,5/10

Bardzo liczę na Vranckx'a bo jest to piłkarz obok CdK z największym potencjałem z nowych nabytków
2
Deus
Deus
1 września 2022, 21:13
Jak normalnie niezrozumiałym byłoby wydanie 70% budżetu na pozycje nr 10, która jest względnie dobrze obsadzona zamiast na PS tak biorąc pod uwagę czynniki takie jak:
a) kunszt samego CDK
b) brak równie młodego i utalentowanego co Charles prawego skrzydła na rynku w tych samych pieniądzach
c) odejście Brahima za rok
d) politykę ściągania młodych i utalentowanych zamiast tych w średnim wieku
e) przyjście Desta (naiwnie liczę, że dostanie szanse na PS)
jestem w stanie wybaczyć brak nowego PS.
Osobiście poszedłbym bardziej zachowawczą drogą i zamiast wydawać 35 mln na CDK starałbym się o transfer Sarabii lub Ziyecha (myślę, że ten pierwszy byłyby do wyciągnięcia za 20 mln), na pozycji nr 10 szanse dałbym Adliemu, resztę przeznaczyłbym na lepsze uzupełnienie środka pola niż Aster. Ale koniec końców cieszę, się że Charles jest z nami - myślę, że ma bardzo duży potencjał. Transfer Malicka też na duży plus. Liczę, że Origi nie będzie szklanką.
Ciekawe co przyniesie przyszłość na pozycji PS - jest dosyć duża bieda jeśli chodzi o młodych zawodników. Biorąc pod uwagę nasz deficyt Włochów myślę, że za rok można spodziewać się ataku na Zaniolo jeśli Nicolo nie będzie zbyt często wypadał.
2
Zirytowany
Zirytowany
1 września 2022, 21:10
Belgijski zaciąg, a z racji że ta nacja potrafi kopać piłkę to dobre inwestycje.
1
szfarceneger
szfarceneger
1 września 2022, 21:03
Nowe nazwiska nie powalają na kolana, ale wierzę, że duet M&M, biorąc pod uwagę ograniczony budżet na mercato, wykonał dobrą robotę. Byłby Sanches zamiast Vranckxa, ale wpieprzyło się PSG. Byłby Botman zamiast Thiawa, ale wpieprzyło się Newcastle (chociaż wtedy pewnie zabrakłoby kasy na De Ketelaere). Może byłby sensowny PS, ale Alexisowi jest tak dobrze w Milanie, że pewnie będziemy się z nim bujać jeszcze przez 4 lata.
Ode mnie w skali szkolnej 3. Liczyłem, że po wygranym scudetto się wzmocnimy, ale budżet i okoliczności na to nie pozwoliły. Z dwóch pozycji, które na gwałt potrzebowały wzmocnień, wzmocniono tylko jedną.
0
Tanger
Tanger
1 września 2022, 21:06
Ja bym prędzej powiedział, że byłby Enzo zamiast Vranckxa, ale Milan czekał na Sanchesa.
0
Rafał0209
Rafał0209
1 września 2022, 20:54
Krótko podsumowując to okienko przyszła 10, nie przyszedł PS i nikt ze Kessiego 1/3 planów zrealizowanych okienko 4/10. brak Kessiego to jak wyrwać płuca zespołu facet niemalże grał we wszystkich spotkaniach kilka lat z rzędu. co do młodzieży wypożyczonej i kupionej czas pokaże czy ocena poleci w górę czy jeszcze w dół.
3
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
1 września 2022, 22:22
Źle moim zdaniem to oceniasz,
zapominasz o uzupełnieniu ataku w formie Origiego, jakby nie patrzec, uniwersalnej pozycji CDK, gdyż mamy na zapleczu w miejsce Ke$$iego Pobege i Adliego. Dodatkowo pozbywamy się balastu w postaci Samu. Wzmacniamy głębię skłądu względem poprzedniego sezonu (Vranckx, Thiaw, Dest)

(nawiasem już ujmująć wraca do nas Kjear ale wypadł teraz Florek)

całościowo ocena 4/10 jest bardzo nieobiektywna.

Przypominam tlyko kto nam mega zawalił LM.
i raczej złe mecze przeplatał dobrymi(w porównaniu do poprzedniego sezonu to duży miał zjazd).
Myślę, że 7/10 to bardziej obiektywna ocena, jednak podsumować to wszystko i tak należy w jeden sposób....


boisko wszystko zweryfikuje.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
1 września 2022, 20:51
Nigdzie nie ma oficjalki z Destem i Vranckxem, czyli trafili oni ostatecznie czy nie?
0
Tanger
Tanger
1 września 2022, 20:54
Tak - ich kontrakty zostały już zarejestrowane. Pewnie po prostu Milan Studios nie skończyło jeszcze bajerów multimedialnych.
1
patoo_07
patoo_07
1 września 2022, 20:58
Vranckx już jest
0
POE
POE
1 września 2022, 20:50
Jak na posiadany budżet to
8/10
Edytowano dnia: 1 września 2022, 20:51
1
Rafał0209
Rafał0209
1 września 2022, 20:56
a jakby właściciel powiedział że da 100tys, i sprowadził Peszko też by było 8/10 :)
2
kamilus
kamilus
1 września 2022, 21:16
Jakby przyszedł Peszko, to by było 40/100. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
kamilus
kamilus
1 września 2022, 20:49
Moja ogólna opinia, bo nie chce mi się pisać szczegółowej - liczyłem na fajnego prawoskrzydłowego, fajne zastępstwo Kessiego oraz fajnego stopera i nie dostałem nic z powyższych, więc za to ode mnie "szkolna" dwója z minusem. Za CDK pół oceny w górę, do tego kolejne pół za to, że lubię (bardzo...) tego ucznia.

Podsumowując: (naciągane) 3-
6
Mieszko
Mieszko
1 września 2022, 21:07
Ja tam widzę 2+ ;)
0
kamilus
kamilus
1 września 2022, 21:15
Faktycznie - tak dawno nie byłem w szkole, że przerosła mnie taka "skomplikowana" matematyka. :(

Ale w sumie to zawsze mogę udać, że ocena była 2+, ale została naciągnięta na 3-. :)
Edytowano dnia: 1 września 2022, 21:17
2
Robinowski
Robinowski
1 września 2022, 20:48
W związku z brakiem pozyskania PS-a i zmiennika Francka okno transferowe oceniam na 5/10.
Edytowano dnia: 1 września 2022, 20:51
0
Zoro_9
1 września 2022, 20:42
7,5/10
0
mmielczar123
mmielczar123
1 września 2022, 20:39
Na minus:
-brak jakościowego ps
-większość transferów tuż przed rozpoczęciem sezonu albo w jego trakcie
-zastąpienie Romka i Kessiego zawodnikami, którzy z miejsca nie podnoszą jakości składu (ale mają potencjał, więc to plus na przyszłość)
-pozostanie Bakayoko
-brak wypożyczenia Gabbi (chyba że chcieli, aby został jako 5, ale to może zatrzymać jego rozwój)
-brak dużych przychodów z transferów odchodzących/odejścia najważniejszych piłkarzy za darmo
Na plus:
-wykup Florenziego za stosunkowo niską kwotę
-pozbycie się (lub wypożyczenie) wielu niepotrzebnych graczy
-transfer porządnej 10
-szybkie załatanie dziury po Florku
-ciągłość w sprowadzaniu graczy o sporym marginesie rozwoju (Vranckx, Thiaw, Dest, CDK)
-Solidne wzmocnienia za nieduże (w porównaniu do rywali) pieniądze
5
Tanger
Tanger
1 września 2022, 20:45
Za rok wyjdzie kolejny minus tego mercato. Trzeba będzie zarejestrować Thiawa i CDK. Rekompensowanie braku Włochów zawodnikami u21 właduje klub w jeszcze większe bagno.
0
ósmy
ósmy
1 września 2022, 20:55
Za rok na start odejdą Bakayoko, Ibra, Giroud, Diaz, Tatarusanu, Mirante. Więc trochę się zrobi miejsca.
0
mmielczar123
mmielczar123
1 września 2022, 20:57
Myślę, że z Giroud i którymś z bramkarzy przedłużą kontrakt o rok
0
Tanger
Tanger
1 września 2022, 21:03
@ósmy

Nie do końca. Pewnie przyjdzie kolejny napastnik (tym bardziej jeśli zakładamy odejście Ibry i Girouda), a odejście Mirante to kolejne miejsce do rejestracji mniej. Bakayoko nawet nie ma co liczyć, bo on już w tym roku nie zostanie najpewniej zarejestrowany.

@mmielczar123

Milanowi opłaca się trzymać Mirante, bo łapie się na listę wyszkolonych we Włoszech. 3 bramkarz, który nie jest Włochem, to marnotrawstwo miejsca do rejestracji.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
1 września 2022, 20:38
6,5/10
0
acmti__
acmti__
1 września 2022, 20:31
Chyba pp zakończeniu sezonu liczyliśmy n zdecydowanie więcej...
No ale cóż "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma"
1
Salas89
Salas89
1 września 2022, 20:31
jeszcze powroty z wypożyczenia Adli i Pobega ;)
10
maciejh
maciejh
1 września 2022, 20:28
Oby było jak z transferami ubiegłorocznymi. Ocenimy ich w maju 2023
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 września 2022, 20:26
Mocne 2/10.
1
kamilus
kamilus
1 września 2022, 20:50
Patrząc na wyniki Monzy to nawet 1/10, powinieneś się wstydzić.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 września 2022, 20:53
Zaczekamy na mecz z Milanem, wtedy na pewno wpadną punkty. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
kamilus
kamilus
1 września 2022, 21:17
Na konto Milanu na pewno.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 września 2022, 21:38
Mam numer do Benevento, zadzwonię przed meczem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
_PAOLO_
_PAOLO_
1 września 2022, 20:25
Panowie ze zdjęcia out ( ❛ ͜ʖ ❛ )
0
Tanger
Tanger
1 września 2022, 20:35
Interpretacja zdjęcia: Paolo opowiada Freddie'mu jak wyobraża sobie Alexisa/Messiasa/Desta szalejącego na prawej stronie boiska.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 września 2022, 20:55
Freddie odpowiada: to solarium Ci Paolo chyba zaszkodziło.
1
Juzio
Juzio
1 września 2022, 21:09
.. i on go zaczyna widzieć, powoli jakby, tego skrzydłowego. On go bracie widzi w swoich marzeniach.
1
<  1  2  







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI