Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

6. kolejka Serie A

9 września 2022, 18:40, cinassek Aktualności
6. kolejka Serie A

Czas na kolejne emocje z Serie A - tym razem na tapecie pojawia się 6. kolejka rozgrywek!

Sobota, 10 września:

15:00: Napoli - Spezia 1:0 (Raspadori)

18:00: Inter - Torino 1:0 (Brozović)

20:45: Sampdoria - Milan 1:2 (Djuricić - J. Messias, Giroud [k.])

Niedziela, 11 września:

12:30: Atalanta - Cremonese 1:1 (Demiral - Valeri)

15:00: Bologna - Fiorentina 2:1 (Barrow, Arnautović - L. Martinez Quarta)

15:00: Lecce - Monza 1:1 (J. Gonzalez - Sensi)

15:00: Sassuolo - Udinese 1:3 (Frattesi - 2x Beto, Samardzić)

18:00: Lazio - Hellas 2:0 (Immobile, L. Alberto)

20:45: Juventus - Salernitana 2:2 (Bremer, Bonucci - Candreva, Piątek [k.])

Poniedziałek, 12 września:

20:45: Empoli - Roma 1:2 (Bandinelli - Dybala, T. Abraham)


R E K L A M A





624 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
chory
chory
13 września 2022, 00:14
ale będzie meczycho Bayern - Barcelona, mam nadzieję że Robert walnie dojczom kilka brameczek
11
dżunio91
dżunio91
13 września 2022, 07:15
Za to ich pożegnanie Roberta byłoby super gdyby im zaaplikował kilka bramek
1
Fushnikov
Fushnikov
13 września 2022, 09:11
No jak im strzeli 3 to piękna przejdzie się po CN na golasa. Nigdy tak nie wierzyłem w Roberta jak teraz ;)
1
Fushnikov
Fushnikov
13 września 2022, 09:34
Najlepiej by było jakby walnął kilka samobójczych :D
1
_PAOLO_
_PAOLO_
13 września 2022, 10:47
a ja wywalone i na farselone i na frajern xd
1
_PAOLO_
_PAOLO_
13 września 2022, 10:59
do usunięcia (strona zamula)
Edytowano dnia: 13 września 2022, 11:00
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 września 2022, 12:50
Kolega pyta, czy będzie stream ze spaceru po CN. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Fushnikov
Fushnikov
13 września 2022, 13:26
@Adriano
Też chciałbym to wiedzieć.
0
Yabaye
Yabaye
12 września 2022, 23:50
Narażę się tu wielu, ale cóż, tak bywa. CIeszę się, że możemy zetrzeć nasze opinie. Gdy CDK do nas pzychodził, a Dybala przenosił się do Romy to pisałem, że na koniec sezonu sprawdzimy, ktory z nich wniesie więcej do swoich ekip. Statystyka goli i asyst, więcej nie trzeba. Sprawdźmy suche liczby.
0
Yabaye
Yabaye
12 września 2022, 23:53
Byłem zwolennikiem Dybali kosztem CDK. Wiem, że Argentyńczyk jest starszy. Ale dla marketingu klubu, klikalności i -niestety to widać- jakości na boisku to on niestety obecnie daje więcej. Cieszę się i apeluję, abyśmy budowali naszą drużynę wokół młodych, ale potrzebujemy też doświadczonych graczy do uzupełnienia tego składu. Żałuję, że Paulo do nas nie trafił, bardzo żałuję.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
13 września 2022, 06:30
Ogólnie z oceną na podstawie goli i asyst poczekałbym do końca sezonu. :)
Żebym nie został źle zrozumiany: jak najbardziej może być tak, że Dybala pobije z kretesem CDK pod względem liczb, nie wykluczam tego w żadnej mierze. Po prostu ocenianie zawodników po kilku kolejkach jest trochę bezsensowne. Równie dobrze CDK w pięciu najbliższych meczach może zdobyć pięć bramek i dziesięć asyst, a Dybala złapać kontuzję i pauzować do końca sezonu. I znów: nie twierdzę, że tak będzie!
Poczekajmy jednak z ocenami transferów i samych piłkarzy do końca sezonu, nie ferujmy wyroków po szóstej kolejce, bo to idiotyczne.
6
Gianni Rivera
Gianni Rivera
13 września 2022, 08:42
Suche liczby nie mówią wszystkiego.

Wolę 10 kluczowych bramek Giroud, niż 30 bramek nabijanych słabszym zespołom przez Immboile czy Lautaro i brak pucharu.

Lepszy CDK w mistrzowskim zespole, niż Dybala w przeciętnej Romie. Takie moje zdanie :D A tak na serio. To jak porównywanie jabłka do pomarańczy. Tak więc takie porównywanie nie będzie adekwatne.
Nie mam moim zdaniem sensu zresztą tego roztrząsać. Dybali nie ma, nie chcieliśmy go. Po co się tym przejmować? Tak samo Belottim? Równie dobrze możemy się przejmować tym, że Barca wzięła Lewandowskiego, a my Origiego.
Edytowano dnia: 13 września 2022, 08:43
3
Zoro_9
13 września 2022, 12:36
Ja wierzę w CDK. Czas scoutowania go i determinacja w sprowadzeniu go do nas świadczy o tym że M&M mają na chłopaka plan.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 września 2022, 12:44
Jest znaczna różnica między Dybalą w Romie, a potencjalnym Dybalą w Milanie, słowo klucz intensywność. Roma gra jedną z najgorszych piłek we Włoszech, broniąc głęboko, grając z kontry, nie ważne czy z Juve czy Cremonese, kontra. Dla zespołu to jest złe, bo no nie będą się rozwijać nie grając w piłkę, co widać po Abrahamie czy Pellegrinim, ale dla Paulo jest to idealna sytuacja, bo Mou dał mu swobodę, a że PD ma dobre podanie, to wykorzystuje przestrzeń, dodatkowo gra na niskiej intensywności, dzięki czemu jeszcze się nie rozleciał. W potencjalnym Milanie prawdopodobnie już dołączyłby do Divocka, Ante i Zlatana, bo gramy dużo intensywniej, szybciej, gdzie jest więcej zrywów i gry kombinacyjnej. Dodatkowo kalendarz jest sprzymierzeńcem Romy, bo poza Udinese nie grali z nikim, kto gra intensywnie w piłkę.
0
Milanboy
12 września 2022, 22:51
Ale ten Dybala to jest gigachad.
1
Paolo03
12 września 2022, 23:36
Dybala jest kotem od wielu lat.
W Romie stał się TOP gwiazdą i będzie tam kręcił świetne liczby.
Dla nas by grał podobnie kosztem CDK :)
0
R93k
R93k
12 września 2022, 22:45
Empoli gra w 10, a Roma prowadząc wybija piłkę na oślep... Faktycznie kandydat do top 4, jak nie do scudetto ;)
3
lyndonmilan
lyndonmilan
12 września 2022, 22:31
Jak dla mnie bramka nie uznana prawidłowo, Bonucci był na spalonym a to że nie dotknoł piłki niczego nie zmienia.

Czy Candreva wyznaczał linię spalonego ? Niewiem, pokazano go juz w momenvie gdy Bonucci ruszał glową mogło go tam wczensniej nie być.
Edytowano dnia: 12 września 2022, 22:37
0
Yabaye
Yabaye
12 września 2022, 23:51
Odstaw to, co tam pijesz. Juventus został przekręcony. Poziom gwizdania od kilku lat leci w Serie A.
1
Kakariko
Kakariko
13 września 2022, 11:08
A jak nas przekręcili z leżącym na spalonym Giroud to było ok?
Chujowa decyzja ale chociaż konsekwentna.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
16 września 2022, 11:24
Yabaye

Nic nie piłem, Bonuc jednak nie był na spalonym.
0
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 22:22
Ależ uderzeniem popisał się Pellegrini
2
_GAHU_
_GAHU_
12 września 2022, 22:22
Pellegrini zepsuł xD
0
_GAHU_
_GAHU_
12 września 2022, 22:20
Jak dla mnie faul przed polem karnym
0
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 22:18
Leao dostał żółtą za coś takiego XD
1
_GAHU_
_GAHU_
12 września 2022, 22:13
Ale ciasteczko od Dybali.
1
_GAHU_
_GAHU_
12 września 2022, 22:12
Ajajaj tak blisko było
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 września 2022, 22:02
Juve na mistrza po super okienku a Roma czarny koń
4
Corsa
Corsa
12 września 2022, 22:15
Koń tak czarny, niczym dzik, przygotowany przez Pawlaka, na polowanie :D
2
Fushnikov
Fushnikov
12 września 2022, 23:20
A co to z pastowanym kabanem nie wolno łazić po serieA??
0
Corsa
Corsa
12 września 2022, 22:01
Stowarzyszenie sędziów stwierdziło, że ci na varze nie mieli pełnego obrazu, a tylko wycinek z systemu goal-line, stąd pomyłka w ocenie bramki Milika. Tak podało LGdS.

Co to jest za tłumaczenie?! :D Oni sobie kpią? Cyrk. Siedzą w kilku w tym całym wozie, mają do dyspozycji odpowiednią technologię, a i tak kolejka w kolejkę zdarzają się takie oszustwa.

To już lepiej było bez tego varu, sędzia się pomylił i trudno, gra toczyła się dalej, kibic szybko zapominał. Wprowadzenie tego "udogodnienia" zamiast wykluczyć pomyłki, stało się narzędziem do dowolnego manipulowania wynikami.
4
Paolo03
12 września 2022, 22:07
Dokladnie, gorsze jest nawet to wszystko. Teraz można po super akcji bramkowej wrócić do jakiegoś przewinienia które stało się minute wcześniej i ogłosic faul na przeciwniku aby cofnąć bramkę.
Ciągła zła interpretacja tych wybryków jest również nie na miejscu. Raz gwizdają coś a potem pomijają taki sam faul.
0
Milanboy
12 września 2022, 22:51
Bo tak naprawdę wszystko żalezy od głównego arbitra niestety. Arbiter ma za dużą władze w takich decyzjach a Var nje jesr niczemu winien.
1
ACstach
ACstach
13 września 2022, 06:56
To przecież takie samo było tłumaczenie jak nas przekręcili na Old Trafford, że nie ma dobrego ujęcia więc UZNAJEMY, że ręka Kessiego mogła być i gola zabrali.
Edytowano dnia: 13 września 2022, 06:56
1
kamilus
kamilus
12 września 2022, 22:01
Ale wyrównany tegoroczny sezon, skoro kandydat do Scudetto tak męczy się z Empoli...
2
Corsa
Corsa
12 września 2022, 22:08
Pomyliliło im się Empoli z Napoli, dlatego tak topornie idzie :D
0
_GAHU_
_GAHU_
12 września 2022, 21:31
Ostatnie minuty ładnie Empoli gra.
3
Milanboy
12 września 2022, 21:35
Na Romę to nie problem. Zespół złożony z piłkarzy ofensywnych gra tak archaiczny football, że to głowa mała. Nasz Milan gdy prowadził 1 do 0 to zawsze stosował wysoki pressing i attacare aby dobić ale jeśli brakło sił to nastawienie na kontry(pamiętajcie, nie da się grać 90 na pełnej intensywności), natomiast Roma po 0 do 1 sobie urządziła murarkę i jakoś nie kwapi się nawet kontratakować.
Edytowano dnia: 12 września 2022, 21:37
0
Paolo03
12 września 2022, 22:09
Roma i tak zapewne zaraz strzeli :)
0
Milanboy
12 września 2022, 21:29
Nie popisał się Rui Patricio przy tej interwencji, a właściwie nawet się nie ruszył.
0
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 21:35
syndrom Handanovicia
2
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 21:28
Roma wtopi?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
12 września 2022, 21:19
Wgl miał być w tym sezonie podsłuch na rozmowach sędziów podczas meczu. Jest to w końcu czy nie. Cieszy mnie że że święcicki tak dobrze umie włoski ze potrafi czytać co sędzia mówi z ust ale darcie papy Fuorigioco z 10 razy mnie nie usatysfakcjonuje.
1
chory
chory
12 września 2022, 20:41
no to czas jeszcze na paździerzyk 0:0 na zakończenie kolejki
1
Rafał0209
12 września 2022, 19:15
Z tym Var jest tak że jak ktoś nie chce uznać to nawet jak padnie bramka, to weźmie sobie cofnie o kilkadziesiąt sekund i coś znajdzie. i odkąd jest ten var to i sędziowie stali się coraz głupsi kiedyś się skupiał na meczu, teraz sędziuje na pół gwizdka.
1
krasy
krasy
12 września 2022, 15:30
Ciekawe że po błędzie na niekorzyść Juventusu podnosi się taki lament w prasie. Jakoś gdy błędy popełniane są w innych meczach , krótka wzmianka . Patrząc na ilość błędów po konsultacjach z var w różnych ligach to chyba lepiej się oglądało mecze bez var. Padł gol człowiek się cieszył, teraz po bramce trzeba odczekać 5 min żeby być pewnym że można celebrować radość. Zona czasem pyta padł gol nie cieszysz się . Ja jej na to czekaj zaraz var wszystko spieprzy. Nie ma się co cieszyć na zapas
1
Milanboy
12 września 2022, 17:23
Sprawa wygląda prosto. Mamy ostatnie nawet SEKUNDY meczu i pada gol, zawodnik dostaje drugie żółtko , idzie VAR, następnie gol nie zostaje uznany bo spalony ale wiele innych powtórek pokazuje, że jednak spalonego nie było i stąd mamy taką kontrowersje a nie inną, a dodaj , że to miał być gol zwycięski Juve. Mnie ten lament nie dziwi.
1
Mil_online
Mil_online
12 września 2022, 15:02
Z punktu widzenia kibiców Milanu taki remis 2:2 Juventusu jest idealny - są moralnymi zwycięzcami, Allegri ma alibi dla tego wynika i wózek będzie jechać dalej, a z drugiej strony kolejna strata punktów.

Módlmy się o jak najdłuższe pozostanie w Juventusie łysego bajeranta i w Interze gorszego z braci, jest to w interesie Milanu.
5
Milanboy
12 września 2022, 14:38
Wam też wywala dzisiaj stronę? No ciągle wyskakuje mi błąd strony.
8
kamilus
kamilus
12 września 2022, 14:44
To podobno wywala tylko tym, którzy mają dostać bany.
9
_GAHU_
_GAHU_
12 września 2022, 21:33
Dokładnie. I żeby Ci użytkownicy nie doznali szoku to zaczyna od wywalania strony co by się człowiek zaadoptował.
1
kamilus
kamilus
12 września 2022, 13:53
Tak odchodząc od tematu meczu Juventus vs Salernitana - już wiadomo, kto prawdopodobnie będzie odpowiadał za taktykę Monzy:
https://football-italia.net/berlusconi-aims-dig-at-stroppa-and-wants-to-solve-monzas-tactical-issues-personally/

( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
marcinomilano
marcinomilano
12 września 2022, 14:38
Dziadzia niczego się nie nauczył xd
0
PaoloACM
PaoloACM
12 września 2022, 21:29
znaczy sie attacareee!
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 września 2022, 13:30
Czy w meczu Juventusu z Salernitaną był błąd? Jak najbardziej. Sędzia nie odgwizdał faulu Bremera na Piątku, co już w pierwszej połowie mogłoby kompletnie zamknąć wynik spotkania. Czy Bonucci był na spalonym? Moim zdaniem nie.

W każdym razie nie rozumiem tej sensacji. Większy szum, niż kiedy sędziowie przekręcali Milan, po czym byli zawieszani lub degradowani, oficjalnie. Został przekręcony Juventus i nagle cały piłkarski świat szumi. Pod jakim kątem Juventus i ten błąd są wyjątkowe? Moim zdaniem - pod żadnym. Nie pierwszy i nie ostatni błąd sędziego w tym sezonie, czy to na boiskach ligi włoskiej, czy też na boiskach innych lig. I tyle. To 2 punkty. Wątpię, czy na koniec sezonu będą miały znaczenie, bo Juventus się z wyścigu po mistrzostwo z taką grą wypisał zaraz na starcie - nie grają kompletnie nic już drugi sezon i nie widać poprawy.
7
krasy
krasy
12 września 2022, 14:18
Ogólnie zgadzam się ale kiedy do składu wrócą kontuzjowani gracze Juve może realnie powalczyć o mistrza , nie skreślałbym ich tak szybko. Niestety
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 września 2022, 14:34
W przypadku Juventusu to nie kwestia piłkarzy, a trenera i taktyki przez niego preferowanej. Naturalnie, Juventus z Chiesą, Vlahoviciem, Di Marią, Pogbą, Paredesem itp. na pewno będzie silną drużyną, ale silną jednostkowo, nie jako monolit. Pojedynczy piłkarze mogą zaważyć na wynikach w pojedynczych spotkaniach, a nie w 38 meczach na przestrzeni całego sezonu. Tak się po prostu nie da.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 września 2022, 14:35
W przypadku Juventusu to nie kwestia piłkarzy, a trenera i taktyki przez niego preferowanej. Naturalnie, Juventus z Chiesą, Vlahoviciem, Di Marią, Pogbą, Paredesem itp. na pewno będzie silną drużyną, ale silną jednostkowo, nie jako monolit. Pojedynczy piłkarze mogą zaważyć na wynikach w pojedynczych spotkaniach, a nie w 38 meczach na przestrzeni całego sezonu. Tak się po prostu nie da.
0
Milanboy
12 września 2022, 17:09
Na razie to te trzy mecze Paredesa beznadziejne.
0
The Legend
The Legend
12 września 2022, 13:20
Moze są tu osoby młode, nieznające historii lub ludzie o krótkiej pamięci, wiec przypominam, ze to NAS sędziowie wydymali na mistrzostwie (na korzyść juventusu), nie zaliczając ewidentnego gola Muntariego, a Wy tu bronicie punktów juve w nic nie znaczącym meczu i to na podstawie wątpliwej jakości dowodów.

Należy tez wspomnieć, ze ten sam juventus był przez ostatnia dekadę wręcz przepychamy kolanami przez sędziów i ich dziwne, stronnicze decyzje. Skończcie wiec okazywać empatię wobec tego szemranego klubu, który nie tak dawno został zdegradowany do serie b za wałki i oszustwa.
Edytowano dnia: 12 września 2022, 13:22
7
pwentrys
pwentrys
12 września 2022, 13:42
To, że z Juve 10 lat temu zrobili wielbłąda na naszą niekorzyść sprawia, że mamy ich nienawidzić, czy co? Ja nie widzę, żeby w komentarzach tutaj osoby broniły Juve, a widzę osoby które krytykują decyzje sędziów.
Edytowano dnia: 12 września 2022, 13:42
1
The Legend
The Legend
12 września 2022, 14:13
A gdzie ja piszę o nienawiści? Ogarnij się.

Gianni Rivera w swoim powyższym poście wyjaśnił w czym rzecz.
1
marcinomilano
marcinomilano
12 września 2022, 14:22
Gorzej, że w tym samym meczu nie uznano też prawidłowej bramki Matriego dla Juve xd
1
Milanboy
12 września 2022, 14:32
Jakie okazanie empatii chłopie? Tutaj po prostu chodzi o błąd, czy był czy nie i dowody na to wskazują, że był.

0
pijanyroman
pijanyroman
12 września 2022, 11:45
O co wy się tu chłopy kłócicie? Bo chyba o juve z tego co widzę xD
1
The Legend
The Legend
12 września 2022, 13:21
Szkoda gadać. Masakra jakaś.
1
chory
chory
12 września 2022, 11:45
a w niedzielę o 12:30 tym razem niezły hicior, czwarte Udinese zmierzy się z piątym Interem
1
marcinomilano
marcinomilano
12 września 2022, 14:24
Powiem szczerze że dużym zaskoczeniem jest dla mnie Udinese, po pierwszym meczu sądziłem że będą dostarczycielem punktów, a tu może się okazać że zdobyliśmy z nimi cenne 3 punkty
1
Corsa
Corsa
12 września 2022, 11:32
Ostatni na polu gry, w trakcie strącenia piłki przez Milika nie jest Candreva, a wykonawca rzutu rożnego. Chłop wrzucił piłkę w pole karne, więc brał udział w akcji, koniec analizy.

Gdyby wykonawca rożnego stał za linią końcową, to bramka byłaby uznana.
Edytowano dnia: 12 września 2022, 11:39
2
SuperSnajper
SuperSnajper
12 września 2022, 11:54
Czekaj, czekaj. Nie jestem znawcą, ale to tak nie działa. Ten kto wykonuje rzut rożny nie bierze udziału w akcji w momencie spalonego i później. Nie ma żadnego znaczenia gdzie on stoi. Niestety w świetle przepisów wpływ na to ma gdzie stoi Candreva. A dokładnie on jako przedostatni z drużyny (poza bramkarzem) wyznacza linie spalonego i to oznacza, że Bonucci na nim nie był, a gol powinien być uznany.
1
kamilus
kamilus
12 września 2022, 12:06
@Corsa
Tu nie chodzi o to, bo tak jak pisze wyżej @SuperSnajper, też nie wydaje mi się, by dośrodkowujący brał udział w akcji - aktualnie problem jest w tym, że nie wiadomo, czy VAR wziął pod uwagę Candrevę, coś jak na tym skrinie:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1662939288VPBN6izJNinFmY0NzLSHJA.jpg

Aczkolwiek tutaj wydaje mi się, że linia jest źle narysowana, ale i tak imo trzeba czekać na oficjalną wypowiedź związku albo sędziów.
0
Corsa
Corsa
12 września 2022, 13:14
Jakiś czas temu widziałem sytuację(to była chyba Bundesliga) - piłkarz zrobił rajd skrzydłem i dośrodkował będąc na wysokości 5 metra, z rozbiegu wyleciał poza linię końcową, po wrzutce wpadła bramka z główki i VAR sprawdzał czy w momencie strzału dośrodkowujący, leżąc poza boiskiem, dotyka linii końcowej.

Stąd moja teoria. Być może na początku sprawdzali tylko położenie Candrevy, a po chwili zwrócili uwagę na wykonawcę rożnego i tego realizator już nie rozrysował.

Nie wiadomo jak interpretować takie sytuacje, pewnie sami sędziowie dokładnie nie wiedzą.

Możliwe, że jestem w błędzie, ale nawet jeśli, to tej akcji nie da się ocenić tak na 100%. Kamery ustawione są pod kątem, obraz, który widzimy może być lekko przekłamany, stwarzać złudzenie. Ile to było sytuacji gdzie trzy kamery pokazują ewidentnego spalonego, a czwarta go wyklucza. Może realizator nie pokazał wszystkich ujęć. Nie wiadomo. Trzeba czekać na tłumaczenie związku.
0
Mil_online
Mil_online
12 września 2022, 13:58
Corsa

Mi się wydawało na początku, że po prostu zbijasz się i dla żartu piszesz o wykonawcy rożnego:). Przecież podający teroetycznie nie może być na spalonym, no chyba że tak zagrywa piłkę, że następnie zasłania albo absorbuje bramkrza.

Wykonawca rożnego nikogo nie absorbuje.
1
SuperSnajper
SuperSnajper
12 września 2022, 16:59
Czekamy na tłumaczenie związku, ale dla mnie to w 100% błąd sędziego, a dokładniej VAR. Twoja teoria o wykonawcy rzutu rożnego wydaje mi się totalną bzdurą.
1
Corsa
Corsa
12 września 2022, 17:32
Z tym rożnym się totalnie zamotałem, nie ma szans żeby wykonawca był brany pod uwagę. W sytuacji, którą opisałem był chyba ciąg dalszy akcji, a nie strzał po wrzutce i dlatego sprawdzali ostatniego zawodnika, już dokładnie nie pamiętam.

W każdym razie ciekawe jak to wytłumaczy związek.
0
Fushnikov
Fushnikov
12 września 2022, 10:53
Najważniejsze że Pio strzelił.
1
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 10:21
10 lat im sędziowie pomagali, to nie było problemu, inter w zeszłym sezonie próbowali dociągnąć do mistrzostwa, to też było super, a teraz wielki płacz bo sędzia skrzywdził juventus :)
11
Mil_online
Mil_online
12 września 2022, 10:38
Jeszcze jakoś tak dziwnie cicho po kontrowersji Bremera na Piątku w pierwszej połowie.
6
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 11:41
No dokładnie :D
0
Mil_online
Mil_online
12 września 2022, 10:16
New footage has emerged suggesting the Juventus winner against Salernitana was incorrectly disallowed, but the Lega Serie A insist the VAR took Antonio Candreva’s position into account.

The controversial end to the 2-2 draw saw Arkadiusz Milik’s header go in from a corner and it was disallowed because Leonardo Bonucci was considered to be in an offside position and interfering with play.

Max Allegri raised doubts after the match, as did Bonucci, insisting Candreva was near the corner flag and therefore keeping everyone onside.

Sky Sport Italia released camera footage suggesting that at the moment of the Milik header, Candreva was 2.9m from the touchline and Bonucci was 3.42m from the same point, which would mean Bonucci was onside by a good 50cm.

However, the Lega Serie A told DAZN that the line drawn to decide Bonucci’s offside position did take Candreva into account.

VAR have a specific algorithm that takes camera angles into account to calculate a more accurate position on the field, whereas the Sky Sport Italia camera does not.

https://football-italia.net/footage-suggests-var-mistake-on-juventus-salernitana-goal/
0
mmielczar123
mmielczar123
12 września 2022, 10:24
Jak dla mnie AIA ma jasne stanowisko w temacie swoich błędów od dawna. Wygląda ono mniej więcej tak:

https://youtu.be/2zJFhdZ6Ox4
0
Milanboy
12 września 2022, 10:08
Oczywiście, że nie ma spalonego.
0
kamilus
kamilus
12 września 2022, 09:51
Tak jak lubię, gdy nasi rywale tracą punkty, tak bardzo nie lubię ogólnie pojętej niesprawiedliwości, więc jeśli faktycznie tutaj VAR "zapomniał" o Candrevie, to dla mnie jest to 'shocker' i mam nadzieję, że spowoduje to ogólnonarodową dyskusję we Włoszech w sprawie usprawnień sędziowania, bo co jak co, ale od jakiegoś czasu mimo kolejnych błędów sędziowskich nie widać, by robiono cokolwiek, by poziom "gwizdania" podnieść.

I tak przy okazji - polecam fajny filmik z polskiego "podwórka" na temat działania wozu VAR (np. nt. rysowania linii spalonego):
https://www.youtube.com/watch?v=BxHi8b9TRaw&ab_channel=Goalpl
0
Adiceusz
Adiceusz
12 września 2022, 10:09
Ciekawe czy byłaby ogólnonarodowa dyskusja gdyby sytuacja dotyczyła Empoli, Lecce, Bologny czy nawet cięższych drużyn. Nie było tej dyskusji po naszych meczach, nie było jej po Torino-Inter co mogło mieć bezpośrednie przełożenie na końcowy wynik rozgrywek. Wszyscy nakręcają narrację Juventusu, dzięki której teraz przez najblizsze 20 meczów nikt nie gwizdnie przeciwko nim ze strachu przed linczem.
2
Adiceusz
Adiceusz
12 września 2022, 10:22
Adiceusz,

Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Lazio w skandaliczny sposób wygrało ze Spezią, po golu ze spalonego. Pokrzyczeli jeden dzień i szybko ucichło.

Pamiętam też jak chwilę oglądałem mecz Anglii z San Marino i tam był karny po zagraniu ręką, bez zagrania ręką. Piłka nawet jej nie dotknęła. Sędzia to oglądał, a i tak dał karnego. Akcja ok 1:00
https://youtu.be/QYsiiEUSDlo?t=55
2
DragonAC
DragonAC
12 września 2022, 09:50
Tam nad nami w tamtym sezonie nikt tak nie płakał. Jak nam bramki nie uznali w Napoli po tym jak rzekomo Oli obserwował bramkarza leżąc na murawie. A tu cały elewen na czele ze Świecickim posty dodają jak to Juve nie jest skrzywdzone
11
Mil_online
Mil_online
12 września 2022, 09:59
Nie czytam Twittera, ale zakładam, że Mikolaj Kruk takiego posta nie dodał:).
2
patoo_07
patoo_07
12 września 2022, 10:28
Akurat Giroud tam przeszkadzał obrońcy przy wybiciu, a nie bramkarzowi. Według mnie ten gol był słusznie nie uznany. Co innego zarąbanie 3 punktów ze Spezią :D
0
DragonAC
DragonAC
12 września 2022, 10:57
akurat Kruk to Inter, ale to płakanie jest załosne. wiecznie Juwentusik wiecznie płakanie
1
Daniel93
Daniel93
12 września 2022, 12:44
Z ziru to też dla mnie spalony widmo ale bardziej wkurzyło niby to że Kalulu zasłaniał bramke ręcznikowi z interu podczas derbów w PW
1
DragonAC
DragonAC
12 września 2022, 13:07
o dokładnie o tym zapomniałem
0
Adiceusz
Adiceusz
12 września 2022, 09:46
Jaka tu dyplomacja, poprawność i ubolewania nad biednym Juve. Może jakiś zorganizowany protest i wniosek o powtórzenie meczu? Co kolejkę dochodzi o skandalicznych decyzji sędziowskich. I Juve od lat jest na końcu tabeli drużyn przez nie pokrzywdzonych. Wczorajszy mecz dużo w tym nie zmienia (jeśli w ogóle oficjalnie zostanie potwierdzony błąd, bo póki co to każdy rysuje swoje kreski).
7
JohnyMiellony
JohnyMiellony
12 września 2022, 09:38
I bardzo dobrze ze wreszcie Juventus zgubił punktu po błędzie sędziów bo do tej pory spotykało to jedynie inne drużyny z top6 z nami na czele ;)
4
uczciwyoszust
uczciwyoszust
12 września 2022, 09:30
Jeśli nawet bramka dla juve została zdobyta prawidłowo, to cieszę się, że zostali wydymani.
Traktuję to jako małe "zadośćuczynienie" za niepodyktowanie ewidentnego rzutu karnego (ręka Alexa Sandro) w meczu z nami.
7
Milan1958
Milan1958
12 września 2022, 09:30
Taka mała dygresja co do przekręconego przez sędziów Juventusu o czym wszyscy się rozpisują.
Ja gratuluję Salernitanie dobrej gry, tego że pojechali grać w piłkę i że grali z sercem ten mecz. Fajnie się na nich patrzyło.
3
karp_fso
karp_fso
12 września 2022, 09:22
Kurde, wczoraj się śmiałem z Juve, ale jak dziś widzę powtórki to nie jest mi do śmiechu - bo teraz widzę, że to był błąd sędziowski. Milik i Juve zasłużyło na bramkę, która strzeliło prawidłowe - nie lubię bianconerich, ale zostali obrabowani z trzech punktów przez sędziego.
1
Piotrek1899
12 września 2022, 09:11
Serio, trzeba być mocno uprzedzonym, by nadal twierdzić, że Bonucci był na spalonym. Tu żadnych linii nie trzeba rysować, bo gołym okiem widać, że Candreva jest bliżej linii końcowej. I wcale nie musi to być oko kibica Juve ;)
4
AdamoX__
AdamoX__
12 września 2022, 10:27
Dziwne być kibicem Milanu i nie być mocno uprzedzonym do juve
1
Endriu
Endriu
12 września 2022, 10:46
A jak patrzeć na zawodnika który wykonywał rzut rożny. On był w momencie strzału też na spalonym.
0
biedrus
biedrus
12 września 2022, 09:08
Ogólnie sędziowanie tragedia. Przecież Bremer faulował Piątka. Być może Bremer wyleciałby z boiska jeszcze w pierwszej połowie. Piszę "być może", bo pierwszy karny mógłby spowodować, że drugiego już by nie było.
0
SuperSnajper
SuperSnajper
12 września 2022, 09:07
Skandal jak VAR wyrolował Juve na wygraną i 3 pkt. (w sensie 3 zamiast 1). Niestety sędziowie się nie wykazali i powinni zostać za to ukarani. Szkoda, że mimo powtórek zdarzają się takie skandaliczne błędy...
2
12 września 2022, 08:53
Odnośnie moralnej słuszności spalonego, to akurat nie rozumiem tej dyskusji.
Bonucci brał czynnie udział w akcji. Tak samo jak brał Giroud w sobotę.
Co innego Giroud z Napoli czy Kalulu z Interem. To były skandale, a gole były prawidłowe. Ale było minęło.
Pomijając ten epizod z Candrevą, to w tym sezonie akurat sędziowie spisują się dobrze. Tym bardziej szkoda tego błędu.

Co do Juve, to powinni się nauczyć co to jest karma. Poprzednio zabrała im 2x scudetto :) Powiedziałbym, że jest mi przykro, ale pamięć mam za dobrą na to :D
3
Gerada
12 września 2022, 09:25
Jak dość często się z Tobą zgadzam, tak tu nie zgodzę się z tym, że ewentualny spalony Bonucciego to kaliber spalonego Giroud z przedwczoraj... To jednak znacznie bliższy temat do sprawy z Kalulu. W obu tych przypadkach bramkarze absolutnie i w żaden sposób nie mieli szans na inną interwencję gdyby gracza "na linii strzału" nie było. Robienie przepisu, który pozwala na siłę teoretycznie z bramkarzy robienie zdolnych do teleportacji superbohaterów, których moc nie działa jedynie gdy inny rywal stoi gdzieś na linii strzału jest abstrakcyjne do bólu.

Przepis jest kompletnie zły ale - co pokazał wczorajszy mecz - przynajmniej stosowany wobec każdej z drużyn.

Natomiast sprawa z Olim z soboty jest jeszcze gorsza... Francuz - mimo iż piłka była kierowana w jego kierunku - odpuszcza podanie kompletnie. Ani do niej nie próbuje skakać, ani nie przepycha obrońcy (sam jest jedynie popychany). Jasne - rozumiem, że gdyby on tam nie stał to obrońca nie czułby się pod presją do wybijania piłki na oślep. Niemniej jednak tworzą nam się okropne w skutkach precedensy...

Bo jak w nastepnym meczu ktoś będzie wrzucał piłkę w pole karne, w którym jeden z jego kolegów stoi na pozycji spalonej, a dośrodkowanie gdzieś przy bocznej linii zahaczy jednego z obrońców i poleci zupełnie gdzie indziej niż ten jeden gracz stojący na spalonym to też powinno się odgwizdać, bo teoretycznie obrońca w bocznej strefie nie blokowałby dośrodkowania gdyby miał pewność, ze ten na spalonym jest "niegroźny".

Rozumiem czemu zaczęto kombinować ze spalonym graczy, którzy nie dotkną piłki. Potrafią oni zrobić na prawdę dużo żeby zmienić sytuację na boisku. Ale podobnie jak w przepisach o faulu jest dopisane, że bierze się pod uwagę realny wpływ kontaktu między graczami, tak tutaj powinno się brać REALNY wpływ gracza atakującego.
3
Gerada
Gerada
12 września 2022, 09:50
No to moim zdaniem zarówno Giroud jak i Bonucci w ten weekend brali realnie udział w akcji.
Bez Giroud obrońca Sampdorii nie wybiłby piłki pod nogi Leao.
Bonucci próbował przeciąć lecącą piłkę. Gdyby bramkarz był supermanem o niesamowitej reakcji...albo Maignanem, mógłby się pokusić o interwencje lub próbę przechwytu. To że tego nie zrobił, nie zmienia faktu pracy Bonucciego w tej akcji.

Dla mnie sprawa jest prosta. Piłka leciała w kierunku graczy na pozycji spalonej, walczyli o nią, absorbowali obrońców i bramkarza. Wtedy trzeba gwizdać. Przepisy trzeba upraszczać, więc nie powinno się już dociekać czy dotknęli tylko trochę, wcale, czy bramkarz bez nich by obronił czy nie.
Sytuacje gdy piłkarze sobie gdzieś leżą, biegną i uciekają, a bramkarz/obrońcy mają ich w dupie jakby nie istnieli i nie wpływają oni na nic - to jest absurd.

Jeżeli nie gwiżdżemy sytuacji Giroud czy Bonucciego ,to trzeba całkiem zmienić przepisy. Nawet byłbym za :) Tylko na jakie?
Edytowano dnia: 12 września 2022, 09:51
2
Daniel93
Daniel93
12 września 2022, 08:51
Jak zawsze juve pomagali tak w końcu sie rolę odwróciły :D

Co do kartek za ściąganie koszulki.. debilny przepis,nie wiem kto i po co to wymyślił.. a jeszcze bardziej debilniejsze jest to ze gol został anulowany ale kartka dla Milika juz nie..

Powinni albo usunąć ten przepis o kartce za zdjęcie koszulki lub sprecyzować ze gdy gol anulowany to kartka również.
0
Gerada
12 września 2022, 09:13
O ile przepis, że kartka nie zostaje anulowana jest w pełni zasadny. Przy niesportowym zachowaniu nie ma znaczenia czy piłka jest w grze czy nie.

O tyle przepis o zdejmowaniu koszulki jest na potęgę bzdurny, archaiczny i powinien zostać wycofany.

A genezy tego przepisu młodsi kibice zapewne nie pamiętają:
Przepis został wprowadzony ponieważ gracze notorycznie pod właściwą koszulką mieli napisane różne hasła. Problem zaczął się kiedy te hasła zaczęły mieć charakter polityczny lub/i obraźliwie wycelowany w jakieś osoby/grupy. Żeby sędzia nie musiał za każdym graczem biegać i sprawdzać czy i co miał napisane to wprowadzono jednolity przepis o żółtej kartce za zdjęcie koszulki. W praktyce przepis nie funkcjonuje od dawna... Wystarczy, że gracz podbiegnie za boisko i weźmie przedmiot/inną koszulkę żeby coś zademonstrować i już nie ma problemu... A gracze spontanicznie zdejmujący koszulki bez złych zamiarów są notorycznie karani...
0
Victor Van Dort
12 września 2022, 09:59
@ drugim powodem dla którego zdejmowanie koszulki nie jest mile widziane to cena za reklamę, sponsorzy chcą aby logo na koszulce było widoczne jak najczęściej i jak najdokładniej a tym bardziej kiedy zawodnik strzela gola, jest entuzjazm, podjarka i szaleństwo kibiców którzy mogą nie zwracać uwagi na logo ale je widzą i podprogowo reklamodawca osiąga swój cel, skojarzenie swojej marki z sukcesem ukochanego klubu, im bardzo zależy wtedy na wyeksponowaniu swojego logo bo gol niesie emocje a emocje sprawiają że zapamiętujemy najmocniej. Właśnie dlatego z dzieciństwa najbardziej pamiętamy te chwile gdzie były duże emocje.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
12 września 2022, 08:50
No Juve chyba nie wykupiło abonamentu na obsługę sędziowską na ten sezon bo wczoraj ich wydymali przykładnie.
0
roox
12 września 2022, 08:44
Wczorajszy mecz z Salernitaną przejdzie do historii jako przykład sytuacji w której przepisy zabijają piękno futbolu.
1
12 września 2022, 08:34
Antonia Candreva dla Sky:

"Nie wiem czy to ja wyznaczałem linię spalonego. Nawet gdybym o tym wiedział, na pewno nie powiedziałbym o tym sędziemu"
3
Yabaye
Yabaye
12 września 2022, 08:31
Kochani, trzeba to napisać wprost - Juve zostało przekręcone tak wulgarnie jak np. my ze Spezią (dobrze kojarzę, że to pozostaje naszą jedyną ligową porażką w tym roku?)

Natomiast trafiło na ekipę, która w ostatnich latach była głównie beneficjentem takich wpadek, tym trudniej nam wykrzesać pokłady empatii dla Juventusu, to też jest zrozumiałe. I relatywizowanie problemu wśród niektórych wcale mnie nie dziwi.

Prawdziwy problem jaki obserwujemy to totalny zjazd jakości sędziowania. Tu mądre głowy muszą coś wymyślić, bo te wszystkie pomysły o skróceniu czasu gry, cokolwiek by zainteresować piłką młode pokolenia, nic nie zmieni, jeżeli o finalnym układzie w tabeli decydują ludzie z gwizdkami i ich widzimisię - bo inaczej wczorajszej decyzji nie można nazwać.

I teraz przekręcony Juventus jedzie do Monzy bez Allegriego, Milika i Cuadrado po sytuacji, która okazała się błędem. Pytanie na wyobraźnię - a co, gdy Juventus nie jechał do Monzy za tydzień, ale do Mediolanu, Neapolu lub Rzymu? Skutki tego przekrętu byłyby jeszcze większe i Juventus de facto płaciłby dwa razy za nie swój błąd.

Szkoda mi ich, ale tylko troszkę, bo my też często stajemy w ich sytuacji (leżąco-absorbujący Giroud z Napoli, wspomniana Spezia i płacz sędziego i przypadek-ikona, czyli Muntari).
3
Fushnikov
Fushnikov
12 września 2022, 08:42
Ile razy my płaciliśmy wielokrotnie za nie swoje błędy? Wszystko musi się wyrównać we wszechświecie.
4
Rafalzki
Rafalzki
12 września 2022, 09:22
przypomnę jeszcze rękę na wślizgu Alexa Sandro kiedy to sędzia uznał, że nie powinno być karnego...
2
Nesta_13
Nesta_13
12 września 2022, 09:36
A może to karma za Buffona
0
ACstach
ACstach
12 września 2022, 08:21
Nawet jak ktoś rysową linię cyrklem to tym razem przynajmniej przekręcili kogoś innego niż nas. Tak mi ich szkoda, że z tej okazji nie będę robił nic innego niż bym robił normalnie.

Ciekawe czy kibice Juve aż tak bardzo chcieli na siłę udowodniać przy okazji naszych meczów, że nas przekręcano? Otóż nie.
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI