Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kosmiczna końcówka! Empoli - Milan 1:3

1 października 2022, 19:40, cinassek Aktualności
Kosmiczna końcówka! Empoli - Milan 1:3

Doliczony czas gry może zmienić wszystko. W sobotni wieczór zaprezentowali to piłkarze Empoli i Milanu. W kilka minut stworzyli widowisko, które zostanie zapamiętane na bardzo długi czas! A najważniejsze, że komplet punktów zgarnęli mistrzowie Włoch wygrywając ostatecznie 3:1.

Zgodnie z oczekiwaniami mediolańczycy szybko przeszli do działania. Już w 9. minucie fantastyczną akcję zmarnował Rafael Leao, który po podaniu Charlesa De Ketelaere trafił wprost w Guglielmo Vicario. Po upływie nieco ponad kwadransa stuprocentową sytuację zmarnował również Alexis Saelemaekers. Belg otrzymał dobrą piłkę od Leao, ale posłał ją obok słupka. Potem spróbował się zrehabilitować strzałem z dystansu, jednak bramkarz Empoli zachował czujność.

Ostatnie piętnaście minut niestety zdominowały kontuzje. Na noszach boisko opuścił Davide Calabria, prawdopodobnie przez problem z udem. Chwilę potem po jednym ze starć musiał zejść także Alexis Saelemaekers. Listę problemów zdrowotnych dopełniła zmiana zawodnika gospodarzy, Alberto Grassiego. W efekcie pierwsza połowa upłynęła pod znakiem urazów, ale i niewykorzystanych szans Milanu, przez co utrzymał się wynik 0:0.

Po zmianie stron boiska obie ekipy długo nie potrafiły dobrać się sobie do skóry. Po stronie gospodarzy bliski szczęścia był Rażvan Marin, po stronie gości strzałem w poprzeczkę z rzutu wolnego odpowiedział Olivier Giroud. Dodatkowo doszła kolejna kontuzja. Tym razem boisko musiał opuscić Simon Kjaer. Swoje zrobił Ciprian Tatarusanu, który obronił sytuację sam na sam z Nedimem Bajramim, a po chwili mediolańczycy fetowali prowadzenie. Sandro Tonali sprytnie podał z autu do Leao, ten zaś wystawił piłkę jak na tacy Ante Rebiciowi - Chorwat się nie pomylił.

I gdy wydawało się, że Milan zgarnie trzy punkty, nadszedł doliczony czasy. Bajrami posłał piękny strzał z rzutu wolnego wprost do siatki. Empoli już cieszyło się z punktu, ale Rade Krunić zgrał piłkę głową do Fode Ballo-Toure, a Senegalczyk heroicznym wślizigiem trafił na 1:2. Dzieła dopełnił Leao, w ostatniej akcji meczu wykorzystując kontrę poprzez podcięcie piłki nad Vicario.

Co za emocje! Trzy punkty dla Milanu!

Empoli FC - AC Milan 1:3 (0:0)

Bramki: Bajrami 90+2' - Rebić 79', Ballo-Toure 90+4', Leao 90+7'

Żółte kartki: Haas 26', De Winter 57', Luperto 61', trener Zanetti 80' - Kjaer 25', Bennacer 90+1'

EMPOLI FC (4-3-1-2): Vicario - Stojanović, De Winter, Luperto, Parisi - Haas (83' Cambiaghi), Henderson (59' Bajrami), Grassi (45+2' Marin) - Pjaca (59' Bandinelli) - Lammers, Satriano (83' Destro)

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria (39' Kalulu), Kjaer (73' Dest), Tomori, Ballo-Toure - Tonali, Bennacer - Saelemaekers (33' Krunić), De Ketelaere (73' B. Diaz), Leao - Giroud (73' Rebić)

Sędzia główny: Gianluca Aureliano (Bolonia)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





705 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
emil373
emil373
3 października 2022, 14:56
A ja kiedyś pisałem że Milik to byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem dla nas i była ogólna zjeba...
A szkoda, bo za niewielkie pieniądze mielibyśmy spore wzmocnienie składu.
0
luba17
luba17
3 października 2022, 11:17
Oczekuje oficjalnych przeprosin za to gdy pisałem ze FBT się Nam przyda i potrzebuje minut a wy się pukaliście w czoło i mówiliście o mnie głupiec ;D
2
Mil_online
Mil_online
3 października 2022, 11:28
Ja tak nie mówiłem, ale żebyś się poczuł lepiej, to przepraszam w imieniu tych błądzących:)
1
Szulaj22
Szulaj22
3 października 2022, 22:55
Pod kątem defensywy to jest dramat i w meczu z Chelsea zostanie to brutalnie zweryfikowane.
2
luba17
luba17
4 października 2022, 14:13
Szulaj22 - zdziwisz się, zobaczysz ;D
0
tomek70
tomek70
3 października 2022, 10:49
bramka leao to majstersztyk ave rafael :)
1
Pablo78
Pablo78
2 października 2022, 19:24
Nam rywale nie straszni,bo naszą siłą jest drużyna zespołowość,ale niszczą wszystko aż tyle kontuzji.
0
jasiom22
jasiom22
2 października 2022, 14:38
Cdk trochę jak Tonali czy tam Kessie. Na poczatku gra piach. A potencjał jest oczywisty i z czasem, odejdzie presja, zaaklimatyzuje sie i będzie moc. Wg mnie Milan nie przepałacił ale trzeba poczekać... Tonali, Leao... Theo wszyscy zaczynali powoli. Dziś Leao to bestia. Tonali niezastapiony... etc...
0
GeorgeACM
GeorgeACM
2 października 2022, 13:02
Gdzie obejrzę powtórkę?
0
nokoments
nokoments
3 października 2022, 00:12
Na youtube można sobie wykupić "członkostwo" na oficjalnym kanale Milanu za 2 pln miesięcznie i widziałem, że akurat ten mecz udostępnili w całości do obejrzenia na yt dla wspierających. poza tym dużo materiałów z treningów, konferencje tłumaczone na żywo na angielski, itp - polecam
1
Grande
Grande
2 października 2022, 12:22
AcMati92

"W sensie nie zabieram mu jakości i wiem, że to jeden z naszych najlepszych piłkarzy, ale chciałbym żeby był już pewnym punktem zespołu, który bierze odpowiedzialność za drużynę a nie kimś, na kogo się liczy, że może coś wyczaruje i się uda"

To przypomnij sobie biedę w ataku w końcówce poprzedniego sezonu. Gość sam nam wygrał mistrzostwo.
2
AcMati92
AcMati92
2 października 2022, 10:52
W mojej opinii Leao zagrał dość przeciętnie. Fajnie, że strzelił bramkę, ale to nie może zatrzeć całokształtu, który wg mnie był średni. Liczby oczywiście go bronią, daje bardzo dużo drużynie, ale jakby nie ten gol to myślę, że zbierałby krytykę za niewykorzystanie swoich okazji i narracja poszłaby w drugą stronę. Zadziwiające jest jak z Milanem niektórym wychodzą strzały życia. Tonali i Bennacer klasa, ale prawej strony jak nie było tak dalej nie będzie. Obrona też masa błędów i brak spokoju, Kalulu schodzi do poziomu Tomoriego, z którym ewidentnie coś się dzieje.
2
amoildiavolo12
amoildiavolo12
2 października 2022, 11:01
a w mojej opini byl jednym z najlepszych , robi roznice dzieki ktorej zdobywamy wazne punkty , to sie liczy, De Ketelaere biega i ma przeblyski, ktore niewiele nam daja i tu jest ta roznica... jednakkkk zaraz mnie tutaj znowu ''zjedza '' ze go krytykuje aleee ja Wam odpowiadam, ze ja go nie skreslam , wierze w niego bo wiem ze ma talent , i ze potrzebuje czasu aby to zaprezentować ...alee mam taki charakter ktory lubi fakty i konkrety
Edytowano dnia: 2 października 2022, 11:03
4
AcMati92
AcMati92
2 października 2022, 11:20
Z De Ketelare zgadzam się z Tobą, póki co są to pojedyncze przebłyski, ale myślę, że z czasem będzie dużo lepiej. Wracając do Leao, to wyróżnia się szybkością i dryblingiem, ale jak dla mnie nie daje tej pewności, że można na niego liczyć w każdym meczu. Wczoraj udało się w 96 minucie, ale też były i będą mecze, w których się nie uda wcisnąć piłki do bramki czy wykonać magicznego podania. W sensie nie zabieram mu jakości i wiem, że to jeden z naszych najlepszych piłkarzy, ale chciałbym żeby był już pewnym punktem zespołu, który bierze odpowiedzialność za drużynę a nie kimś, na kogo się liczy, że może coś wyczaruje i się uda.
1
DonDamiano
DonDamiano
2 października 2022, 11:53
Gdyby Leao zagrał na maxa to sam hattrika by zdobył więc nie straszmy reszty Serie A. ;)
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
2 października 2022, 11:56
Zapomniales ze jeszcze asystowal przy golu Rebicia.
2
nokoments
nokoments
2 października 2022, 12:07
Asysta przy pierwszym golu, kluczowe podanie przy drugim, rajd przez pół boiska i cyniczny strzał przy trzecim (w 97 minucie!), do tego jeszcze 4 kluczowe podania, żadnej poważnej straty. To Leao nam przepchnął ten mecz kolanem i do końca, dosłownie do końca, aktywnie pracował nad tym, by stworzyć zagrożenie pod bramką Vicario. Absolutnie kluczowy zawodnik i te wszystkie noty od 8 w górę, które otrzymał od różnych serwisów są w pełni zasłużone.
6
Rogo1989
2 października 2022, 12:28
CDK potrzebuje czasu, może pół sezonu a może i cały. Nie ma sensu nakładać na niego presję. Będziemy mieli z niego dużo radości ale chwilę to musi potrwać. Tonali i Leao też byli krytykowani w pierwszym sezonie.
1
MI(L)AN
MI(L)AN
2 października 2022, 12:43
nokoments Podzielam Twoje zdanie odnośnie Leao. Jest on wartością dodaną Milanu: gole, asysty, status gwiazdy. Jeśli mamy wrócić na absolutny top w Europie, to przedłużenie kontraktu z Portugalczykiem jest bezdyskusyjne.
5
Grande
Grande
2 października 2022, 09:54
Śmierć
Podatki
Szpital w Milanie
3
Mieszko
Mieszko
2 października 2022, 10:17
Dobre :) Choć wydaje mi się że to my kibice nakręcony temat kontuzji a to jest nieodłączna część sportu.
Edytowano dnia: 2 października 2022, 10:19
0
mmielczar123
2 października 2022, 10:19
i gol Becao w meczu z nami :P
6
Grande
Grande
2 października 2022, 10:24
Mieszko

Oczywiście, że to integralna część sportu, ale przeraża mnie skala.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
2 października 2022, 09:47
cud w Toskani

De Ketelaere mnie nie przekonuje, mam wrażenie ze sobie nie radzi z presja i liczby to potwierdzają .Tuttosport o tym pisało i widzialem ze bardzo tutaj Belga broniono ... dla mnie jedyny argument na jego korzysc to taki ze jest stosunkowo krotko w trudnej lidze i ze ma przebłyski talentu ... dla mnie póki co mocno ''naciagany '' transfer za 40 milionow ktory trwał zdecydowanie za dlugo

zobaczymy po rundzie jesiennej czy moje słowa maja jakoms wartosc , oczekuje , ze bedzie go bardziej widac na boisku i dołozy pare asyst lub bramek

na razie słabo i kilkoma fajnymi zagraniami , jak na transfer za 40 baniek to troche mało

1
mw121
mw121
2 października 2022, 09:56
Zgadzam się, nie ma póki co się co zachwycać nad jego grą. Zalicza co najwyżej poprawne mecze. Aczkolwiek mam nadzieje, że będzie to ta sama historia, co z Tonalim, pierwszy sezon przeciętny, a w drugim eksploduje formą.
1
Grande
Grande
2 października 2022, 09:57
Dobrze, że Leao od razu odpalił po przybyciu, bo te grube miliony trzeba by wyrzucić w błoto.

A nie, czekaj...
10
DarthImpaler
DarthImpaler
2 października 2022, 09:58
Zwróć uwagę że on dopiero przyszedł i już presja jest na nim. Dajmy mu czas. Ke$$ie potrzebował 2 sezonów żeby zagrać porządnie kilka spotkań.
2
amoildiavolo12
amoildiavolo12
2 października 2022, 10:04
Grande

ja nie porównuje piłkarzy , Leao, Tonali, Kalulu czy innych , ja mowie o faktach o rzeczywistosci ktora jest tu i teraz po 8 kolejkach i po 2 w lidze mistrzow

nie skreslam Belga tylko jestem kibicem ktory lubi prawde a nie ''sztucznie '' głaskac pilkarza bo jest młody . ma czas zeby sie pokazac , poki co uwazam ze serie a to liga dla niego za trudna . masz inne argumenty oprocz tego ze jest krotko w lidze ??
0
mw121
mw121
2 października 2022, 10:18
@amoildiavolo12

Zgadzam się, że piłkarzy nie należy głaskać po główce, to są dorośli ludzie, w dodatku znacznie bogatsi od przeciętnego "zjadacza chleba". Natomiast piłka nożna to sport wybitnie zespołowy, możesz być najlepszy na świecie indywidualnie, ale jeśli dokooptują cię do słabego klubu, to nic nie zdziałasz.

Bardzo potrzebne jest zgranie i zżycie z drużyną, wierzę, że to wszystko przed młodym Belgiem.
1
Vol'jin
2 października 2022, 10:18
tak, skuteczność kolegów, Leao miał dziś patelnię od niego w pierwszej połowie
3
amoildiavolo12
amoildiavolo12
2 października 2022, 10:22
ja widze w nim potencjał i talent , chce tylko zeby niektorzy uzytkownicy zrozumieli , ze czasami mimo talentu niektorzy piłkarze nie odnajdują sie w pewnych ligach i szukanie pozytywnych rzeczy na siłe nie ma sensu ...

po rundzie jesiennej bedziemy mogli wiecej cos powiedziec o nim.
0
Grande
Grande
2 października 2022, 10:29
"De Ketelaere mnie nie przekonuje, mam wrażenie ze sobie nie radzi z presja i liczby to potwierdzają"

No dlatego pytam, bo skoro CDK cię nie przekonuje po kilku meczach, to ciekawe co sobie myślałeś o Tonalim czy Leao po pierwszych sezonach. Plus, nie spotkałem się tutaj żeby ktoś głaskał CDK.
3
Corsa
Corsa
2 października 2022, 10:33
Przypomnij sobie początki Leao czy Tonalego, były tragiczne. CDK to młody zawodnik, musimy uzbroić się w cierpliwość, w końcu odpali.
3
rk140685
rk140685
2 października 2022, 10:34
Leao w pierwszym sezonie mial u nas 6 goli i 1 asyste,trzeba go wtedy bylo sprzedac. A tak na serio to przeskok z ligi belgisjkiej do wloskiej jest olbrzymi i trzeba mu dac szanse.
Jesli ktos byl na derbach na San Siro i widzial jak momentami ten chlopak smigal na boisku nie powie zlego slowa na niego.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
2 października 2022, 10:36
jak to nie ??

tutaj De Ketelaere ma status ''nietykalnego , świętego Bożka '' , ktory jest transferowa ''BOMBA'' Maldiniego , i Bron Boze nie mozna go skrytykować ''
fakty sa takie 10 meczy i jedna asysta ... w meczu z Chelsea bedzie miał okazje poprawic swoje statystki i przede wszystkim gre ...

wczoraj podał patelnie do Leao , ktorej nie trafil . Myslalem, ze Empoli bedzie odpowiednia okazja zeby pokazal sie z dobrej strony ... zaprezentował sie przecietnie ...

Arrivederci , a dopo
0
Ndrew
Ndrew
3 października 2022, 11:12
CDK ma najlepszy współczynnik kluczowych podań w Milanie - liczby nie przekonują? xDDD czekaj czekaj
0
D53
D53
2 października 2022, 08:14
Wy tu gadu gadu, a tu MILAN STRZELIŁ BRAMKĘ Z KONTRY ! Kiedy ostatni raz miało to miejsce , niech ktoś przypomni??
1
mw121
mw121
2 października 2022, 09:57
Jeszcze tylko bramka z rożnego i można umierać :)
5
mmielczar123
2 października 2022, 10:21
Chyba 2 sezony temu z Parmą, jak Dalot odebrał piłkę Traore (swoją drogą teraz gra u nas w primce) i podał do Leao, a ten wykończył :D
1
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
2 października 2022, 11:29
Przecież z Atalantą na San Siro w zeszłym sezonie strzeliliśmy z kontry, z Hellas to samo. Na upartego to i Leao w derbach strzelił po przejęciu piłki.
2
Daman
Daman
2 października 2022, 07:22
Krunić po raz kolejny okazal sie kluczowy dzięki tej asysyscie. Rebić gol i asysta, ech brakowało go na boisku. Ante proszę nie denerwuj mnie juz więcej i bądź zdrowy. Wspaniała końcówka. Dziekuje Milan
14
dżunio91
dżunio91
2 października 2022, 07:42
Noo, a był moment że Krunicia poniektórzy by spalili na stosie jakiś czas temu
4
kamilus
kamilus
2 października 2022, 11:51
@dżunio91
Wystarczy, że Rade popełni jakiś błąd na boisku i znowu tak będzie.
1
Rafał0209
2 października 2022, 07:08
Leao nie można sprzedać nawet za 120mln z jednego prostego powodu nawet za 150 mln nie kupimy zawodnika na takim poziomie to już top na swojej pozycji, dać mu tą podwyżkę premie na ratę za dług i się nie zastanawiać, bo latem już ostatni rok z nami pogra i odejdzie za darmo.
18
dżunio91
dżunio91
2 października 2022, 05:15
Milan pokazał pazur. Momentalnie po straceniu bramki odgryzł się Empoli. Chelsea jednak będzie o wiele mocniejszym przeciwnikiem i przy takiej grze Rossoneri polegną na Stamford Bridge
0
Levy11
Levy11
2 października 2022, 01:27
Nie wiem czy mi się tylko tak wydaje, ale jak Leao biegł z piłka po trzeci bramkę to wyglądało to tak jakby biegł truchtem tak od niechcenia (i to nie pierwszy raz taka sytuacja z Leao) tylko ten obrońca co go gonił wyglądał jakby miał nogi pogubić. Dla mnie wygląda to śmiesznie, ale nie wiem czy tylko ja to tak widzę.
3
WeahYeah
WeahYeah
2 października 2022, 01:31
Rafa biega szybciej od niechcenia niż inni od chcenia
13
PoofPoof
PoofPoof
2 października 2022, 02:08
Bardzo mocno Ci sie wydaje XD Prowadzenie piłki przy nodze na takiej prędkości z takim odejściem, to nie jest kwestia słabego rywala i Rafa pokazał to po raz wtóry. Genialnie zagrał Rebić, a szybkość z piłką przy nodze Rafy zrobiła drugie 50% roboty. Leao jest wart każdych pieniędzy.
3
lopezito84
lopezito84
2 października 2022, 02:15
Każdych pieniędzy ale od 120 mln w zwysz. To, że odejdzie to jest jasne i pewne pytanie tylko kiedy? oby przed zakończeniem kontraktu tego 2 przedłużonego
1
kamilus
kamilus
2 października 2022, 11:55
Imo nawet jak go sprzedamy w zimie, to i tak za kwotę większą niż 120 mln - nie wiem czemu, ale chodzi mi po głowie scenariusz, że teraz Rafa gra cały czas bardzo dobrze i ma fajne MŚ, po czym w styczniu odchodzi do Anglii za 150 mln. :)

ps.
@lopezito84
Nie "w zwysz", a "wzwyż", a tak naprawdę "120 i więcej". :)
https://sjp.pwn.pl/sjp/wzwyz;2541585.html
1
lopezito84
lopezito84
2 października 2022, 18:34
kamilus dzięki za uwagę pisałem na telefonie i miałem bombę po meczu, ale to nie tłumaczy dysleksji.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
2 października 2022, 00:52
Leao, niby nie trafia setki, niby nie dokońca super a kończy kolejny mecz z golem i asystą. Zbliża się do poziomu znaczenia Kaki, trzeba go zatrzymać nawet kosztem komina płacowego. Ten człowiek zmierza w kierunku top5 piłkarzy globu, progres jest ciągły.
12
digilong
digilong
2 października 2022, 02:14
I właśnie dlatego nie uda się go zatrzymać, Milan staje się za ciasny dla piłkarza z takim talentem
1
Mellion
Mellion
1 października 2022, 23:54
Kocham Milan Pioliego. Jak przegrywają to z klasą, jeśli nawet wpuszczą gola w doliczonym czasie to i tak walczą zawsze do samego końca. Wspaniałe emocje, wspaniały zespół. Jestem dumny ze mogę oglądać taki Milan.
23
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 października 2022, 23:36
Za to uwielbiam Milan Pioliego, co by się nie działo gramy do końca, nikt nas nie może złamać, co nie znaczy że nikt nas nie może pokonać ale nasz duch jest WIELKI!!! Aż mnie szczęka boli od zaciskania zębów ale huśtawka w doliczonym czasie, takie mecze budują drużynę a gole piłkarzy nieoczywistych jak FBT są esencją tego zespołu, bo nie ważne kto gra każdy stara się pokazać że może dołożyć swoją cegiełkę do tej budowli, to jest zespół, to jest drużyna! Pierwsza połowa przypominała mi starcie z Napoli tyle że tym razem to Empoli nie mogło wyjść ze swojej połowy a my nie mogliśmy wbić tej piłki do bramki strzeżonej przez świetnie dysponowanego Vicario. Niemniej, to jest liga włoska i niestety nawet słabe zespoły potrafią się bronić na małej przestrzeni, dlatego w drugiej części trzeba było zaryzykować, trochę się odsłonić, dać Empoli wyjść ze swojej połowy, co narażało nas na utratę gola ale też przez to zrobiło się więcej przestrzeni na boisku. Kiedy Bajrami pierdyknął nam bramkę z wolnego, pomyślałem ehh... tracimy prowadzenie w niemal ostatniej akcji meczu... jakże się myliłem, jakże się z tego cieszę, niemniej nie miałem zamiaru wieszać psów na zawodnikach choć nie spodziewałem się ze uda nam się to wyciągnąć, zwyczajnie z drużyną jest się na dobre i na złe. Wedle mojego mniemania Pioli bardzo pilnuje hierarhi oraz bacznie zwraca uwagę na postawę zawodników zarówno na treningu jak i poza nim i w tym upatrywał bym tego że niektórzy grają bardzo mało lub wcale a inni zdecydowanie więcej, po prostu u niego musisz zasłużyć by na ciebie stawiał a po drugie swoje w kolejce musisz odczekać i przy okazji nie szczekać że nie grasz, bo nigdy nie wiadomo kiedy trener po ciebie sięgnie a jak już grasz to musisz wykorzystać swoją szansę. Taki Dest przyszedł z Barcy, szybko zagrał i od razu chciał pokazać co to on nie jest, zabrakło mu pokory i przez to zespół oberwał, dziś był bardzo skupiony by nic nie zepsuć i wyszło nam to na dobre. Brak realnej konkurencji na ŚO w postaci 4 dobrego obrońcy może mieć wpływ na niższą formę naszych ŚO choć Tomori im bliżej końca meczu tym coraz bardziej przypominał... siebie. Jestem w 7niebie po tym zwycięstwie, oczywiści nieco mącą ten nastrój kontuzje ale ten zespół nie pęka i to mi się podoba. Leao MVP zaczynam zmieniać zdanie i myśleć, że jednak Milan powinien spłacić ten jego dług a pieniędzy trzeba szukać gdzie indziej nie na lewej flance:) Na szczęście martwieniem się o to zajmuje się Maldini a jemu ufam jak nikomu. Oczywiście w kolejnych meczach może być ciężko ale nie lubię martwić się na zapas, tak naprawdę nawet porażka z Chelsea nie odbiera nam szans na awans do fazy pucharowej, mecz z Juve moim zdaniem jest ważniejszy niż ten najbliższy z Chelsea. Pięknie się kończy sobota, nie ma co, szampański nastrój mnie chyba nie opuści ani dziś ani jutro, FORZA!!!
6
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 października 2022, 23:47
Toś się rozpisał... szacun, racja jest
1
Deus
Deus
1 października 2022, 23:19
Martwi forma CDK, kolejny co najwyżej średni mecz. Na drugim biegunie świetny dziś Tonali.
3
Rogo1989
1 października 2022, 23:49
Leao w pierwszym sezonie też był krytykowany. CDK potrzebuje czasu, rundę a może nawet i pełny sezon. Od odpali i będziemy mieli z niego dużo radości.
1
WeahYeah
WeahYeah
2 października 2022, 00:30
Przecież tak widać w nim potencjał, że kurde .. to ogarnięcie podania do Sale .. ale większość z naszych z Theo i Leo na czele była do odpału ... Rogo z całym szacunkiem często nie lubię Twojego komentarza, ale tu przesadziłeś w 2 pozytywną stronę xD
0
NuNoiser
NuNoiser
1 października 2022, 23:16
Leao top ligi. Przepłacić i blagać, żeby chciał zostać. Co by nie pisać, ten Milan ma mega mental. Szkoda, że Ante taki szklany, bo gościu ma zawsze zmysł do zdobywania ważnych bramek.Ciekawe jak zagrają Vrancx czy Thiaw, niedługo w tym tempie, będą mieli szanse…
6
ACMilansince1994
ACMilansince1994
1 października 2022, 23:18
Pewnie w Pucharze Włoch dostaną szansę.
3
ACMilansince1994
ACMilansince1994
1 października 2022, 23:18
Pewnie w Pucharze Włoch dostaną szansę.
2
Ndrew
Ndrew
2 października 2022, 10:41
Pewnie w Pucharze Włoch dostaną szansę.
0
1 października 2022, 23:16
Musieliby chyba pół składu w kajdany wsadzić, by nas zatrzymać. A pewnie nawet to by było za mało.
Wspaniali jesteśmy. Nic nas nie dobija i w żadnym razie nie zamierzamy się załamywać.
Tylko kim my będziemy w LM grać :P

U innych to jedna/dwie absencje i już się wszystko sypie.
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:18
Zaraz sami wsadzimy sobie pół składu do szpitala ;)
Chyba już taka tradycja po prostu

Ale to prawda że u nas gra zespół i zastępujemy graczy a nie że nie ma Brozo to nikt nie wie co się dzieje na boisku
6
WeahYeah
WeahYeah
2 października 2022, 00:33
Stąd widać, że Max z juve nie ogarnia ;)
0
emil373
emil373
1 października 2022, 23:15
Uwielbiam Krunicia ! (Rebicia też)
5
ACMilansince1994
ACMilansince1994
1 października 2022, 23:15
No i już chyba w zimie przydałby się ktoś konkretny na prawe skrzydło. A jak jeszcze umiałby być stałe fragmenty to już miodzio.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 października 2022, 23:15
Leao kocur w przekroju całego meczu, choć mentalnie to FBT strzelił złotego gola pewnie jak by Leao nie strzelił to też byśmy wygrali
1
Piotrek1899
Piotrek1899
1 października 2022, 23:13
Szkoda tylko takiego jednego, co rzadko ma okazję tu pisać, bo Milan ciągle na fali ;) W 92 minucie pewnie już stronkę odpalał z gotowym tekstem, jak to jest źle w tym klubie. Przy okazji pozdrawiam gorąco Marcosa Salinasa ;)
10
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:17
Oj tak po każdym remisie możemy się dowiedzieć że klub upada a on to już wiele lat temu przewidział xD
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:18
Ja to myślę, że wielu kasowało już szablony. I bardzo mnie taka myśl cieszy. Tak samo jak to, że jestem pewny jak wiele będzie odszczekiwania w temacie niektórych graczy na koniec sezonu :)
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:19
Miszcz- łudzisz się że będzie zmiana jeszcze? Tych ludzi nie zmieniło o jotę scudetto zespołu tylko tkwią w swojej bańce i sami siebie przekonują że mądrze piszą
2
FanACM
FanACM
1 października 2022, 23:13
Co za mecz, duża intensywność ale można to była zamknąć w pierwszej połowie.
Nawet bez gola FBT zagrał dobre spotkanie.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
1 października 2022, 23:13
A mowilem ze Leao zasluguje na dobry kontrakt bo to jest brylant i tyle w temacie! Brawo!
0
Rossu
Rossu
1 października 2022, 23:11
Ktoś tu dzisiaj pisał, że Kvara to MVP ligi, przepraszam bardzo, ale on to może buty Portugalczykowi czyścić.
Edytowano dnia: 1 października 2022, 23:16
9
boro215
boro215
1 października 2022, 23:13
Mam nadzieję że Napoli jak to Napoli spuchnie na wiosnę
1
100f
100f
1 października 2022, 23:08
Leao? Warty każdych pieniędzy. Rebić? Mental top. FBT? Godnie zastąpił Theo. FORZA!
6
ACMilansince1994
ACMilansince1994
1 października 2022, 23:08
Ale chlopaki dzisiaj pokazali serducho. Po golu Empoli myślałem że się podlamia. Dwie sprawy mnie zastanawiają dlaczego Calabria, Kjear zaraz po urazach grają w pierwszym składzie i to z Empoli ? Efekt pewnie wypadną na dłużej. Dwa co się dzieje z Adlim że kolejny raz się nie podnosi ?
3
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 października 2022, 23:11
Myślę, że Pioli się musi z tym pogodzić , że roszady są konieczne. Patrz dziś na Diaza.... schudł?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:12
Mnie strasznie zdziwił występ Calabrii bo nawet wczoraj był news że Calabria może zaczynać prewencyjnie na ławce bo nie jest jeszcze w optymalnej dyspozycji
Mam wrażenie że trochę się prosiliśmy o to żeby ktoś wypadł z kontuzją a że jest to Milan to od razu wypadło 3
4
emil373
emil373
1 października 2022, 23:14
No właśnie Adli ?

Bardzo dużo nadziei w nim pokładałem. Czy ktoś wie co jest przyczyną długiej ławy ?
1
Demick
Demick
1 października 2022, 23:14
Po golu Empoli, liczyłem na schemat Piolego w stylu najszybszej bramki w Serie A, no i Leao zaliczył asystę drugiego stopnia :)
0
dejnio
dejnio
1 października 2022, 23:07
Oglądam jakieś 90% meczów Milanu w sezonie, tego akurat nie mogłem obejrzeć.... Piękna koncowka, ale kontuzje martwią, szczególnie przy tym terminarzu.
0
Rogo1989
1 października 2022, 23:06
Generalnie to dobry mecz Ballo Toure. Chyba nie ma się o co do niego przyczepić. Teraz dwa ciężkie mecze a wyleciało trzech.
0
Ero66
Ero66
1 października 2022, 23:06
Leao to trzeba jak w kilerach dwóch szakala- nadpłacić, przepłacić, przebić. Tylko czy my mamy Wąskiego żeby to załatwił?
5
Demick
Demick
1 października 2022, 23:09
Martwi mnie Leao, bo z taką grą to go ktoś wykupi jeszcze tej zimy. Oby w LM się nie rozstrzelał :(
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 października 2022, 23:09
Jak pisałem wcześniej... Pytanie, czy chcemy żyć czy być....
0
ACstach
ACstach
1 października 2022, 23:06
Gol Leao - tak własnie strzela się sam na sam jak wiesz, że jesteś Panem Piłkarzem, połowa wali w gacie, druga połowa często strzela w środek albo liczą, że bramkarz poleci innym kierunkiem niż strzelasz, a gościu sobie na luzie lobika wali.
Edytowano dnia: 1 października 2022, 23:07
10
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 października 2022, 23:14
Wiesz, zakładam że grałeś lub grasz w pile... przy pewnej technice ufasz sobie, jak jęk nie masz... to ...właśnie, walisz ....
0
kamilus
kamilus
1 października 2022, 23:14
Przy sytuacji Leao bramkarz był na 11. metrze, więc Rafa miał większy wybór. :P
0
ba_acm
ba_acm
1 października 2022, 23:04
Rebic Leao Krunic Ballo Toure Dziękuję
4
boro215
boro215
1 października 2022, 23:04
Kruk komplementujacy Milan w studiu deprecjonując Inter...nie sądziłem ze to uslysze xd
13
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:06
Kibice Interu najwyraźniej też mają dość tego co się u nich dzieje
1
Pavlović31
Pavlović31
1 października 2022, 23:15
Dzisiaj to chyba matrix się popsuł, bo jeszcze Krunic asystował FBT :D
2
ba_acm
ba_acm
1 października 2022, 23:16
Olać go
0
Corsa
Corsa
1 października 2022, 23:02
Po takich emocjach ciężko będzie zasnąć :D
6
Rossu
Rossu
1 października 2022, 23:02
Ten uśmiech Leao, kiedy piłka przelobowała bramkarza - magia!
8
fristajlos
fristajlos
1 października 2022, 23:02
Czy leci z nami pilot?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:02
Do pełni szczęście brakuje jeszcze tylko bana dla trolla asede za obrazę użytkownika pijanyroman
5
Milanboy
1 października 2022, 23:08
Mnie też obrażał.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2022, 23:13
Milanboy - a to nie zauważyłem ale to jeszcze lepszy powód żeby go zbanować ;)
2
Corsa
Corsa
1 października 2022, 23:13
No to już jest pełnia szczęścia :)
Edytowano dnia: 1 października 2022, 23:18
6
ACstach
ACstach
1 października 2022, 23:02
Teraz tylko ogolić Czelsi.

A tak na serio to te kontuzje mogą ogolić ale nas.
Edytowano dnia: 1 października 2022, 23:02
5
Milanboy
1 października 2022, 22:58
W ogóle to Fode Ballo Toure strzelił pierwszą bramkę w swojej karierze seniorskiej.

Wielki to. musi być moment dla tego gościa :)
20
boro215
boro215
1 października 2022, 23:04
Toc chłop nie wierzyl w to co sie stalo xd
3
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 października 2022, 22:57
I teraz wróci kwestia Leao, ile on nam punktów daje. Zapłacić, sprzedać. Chyba jednak zdecydowanie to pierwsze, bo jest kilka długości przed innymi. Chyba, że o tym wie i nie chce zostać. CDK fajnie wygląda ale to nie to jeszcze....
3
cereus
cereus
1 października 2022, 22:56
Końcówka mega emocjonująca.

Martwią kontuzje.
Wg mnie przy bramce Empoli widać było że Tata to z wyskokiem i refleksem to już bardzo średnio.

No cóż ten zespół to drużyna i drużyna wygrała - choć po zejściu Davide i Snickersa oczy krwawiły przy oglądaniu bo chłopaki nie wiedzieli jak grać.

Mam wrażenie że to nie my wygraliśmy tylko Empoli bardziej przegrało siadając z koncentracją przy 1szej i drugiej bramce.

No ale gębą się cieszy
0
Gieno
1 października 2022, 23:02
Tatarusanu to jednak kozak zawsze można na niego liczyć
0
Kaakanero
Kaakanero
1 października 2022, 22:56
Japierdziu ale zawał miałem jej.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
1 października 2022, 22:55
Bardzo dobry mecz Milanu, fajna intensywność, dobra gra w piłkę jak na stan murawy, Leao GOAT, kolejne super spotkanie CDK, ale dalej brakuje zaufania. Zabrakło skuteczności i trochę pewności we własnym polu karnym.
Szkoda kontuzji/urazów, ale mam nadzieję, że zdążą ci zawodnicy szybko wrócić.
1
typexyz
typexyz
1 października 2022, 22:55
Wyczekać i zrobić knockout.
Idę po tabletki uspokajające ;)
1
Milanboy
1 października 2022, 22:55
Akurat równo dwa lata temu gdy mieliśmy szalony mecz z Rio Ave.

Historia lubi się powtarzać.
11
Gerada
1 października 2022, 22:55
Ważne trzy punkty. Ważne, że wyszarpane tak jak to nasi potrafią kiedy wszystko zdaje się być przeciwko nim. Końcowa ocena meczu musi poczekać na diagnozy jak poważne są urazy... Przed meczem miałem nadzieję, że nasza obrona nie pozwoli Empoli na oddawanie celnych strzałów no bo... no nie mam zaufania do Tatarusanu :P Na plus, że obronił sam na sam, natomiast bramka w 100% na jego konto i to bez jakichkolwiek okoliczności łagodzących... W 91 minucie nie można wpuszczać takiego babola kiedy Twoja drużyna prowadzi ledwie jednym golem... Rafa udział przy trzech golach... jedno trafienie, jedna świetna asysta i wrzutka do Rade przy golu Fode. Gracz genialny. Ufam Maldiniemu i Massarze, ale Portugalczyka trzeba przedłużyć na (NIEMAL) każdych warunkach możliwych dla budżetu klubu, nawet kosztem braku większego transferu w kolejnym okienku.
1
serginho83
1 października 2022, 23:09
Babol? Uważam, że Maignan też mógłby tego nie obronić ;) Taki rzut wolny w stylu Cristiano ;)
0
Gerada
1 października 2022, 23:14
@ serginho83
Bez krzty szydery teraz - ja bym to obronił. I nie, nie jestem lepszym bramkarzem od Rumuna. Nie jestem wcale bramkarzem. Po prostu przy tym strzale wystarczyło zrobić to co nakazuje podręcznik - nie spekulować co nad murem przeleci tylko pilnować swojej strony bramki. To był strzał w róg, którego musi pilnować bramkarz - nie jakoś wybitnie precyzyjny (daleko od słupka) i nie było to atomowe uderzenie a dokręcenie wewnętrzną stroną stopy. Warunki fizyczne mam może nieco gorsze od Cypriana, a bramkarzem nigdy wybitnym nie byłem, ale z pełną świadomością i chłodną głową jestem niemal pewien, że ten strzał bym obronił.
0
Tanger
Tanger
1 października 2022, 22:54
3 gole
3 punkty
3 kontuzjowanych
piłkarz z numerem 33 zaliczył asystę
9
flaqu666
flaqu666
1 października 2022, 22:56
Chyba się zbliża koniec świata
4
Lazarr
Lazarr
1 października 2022, 23:03
Haha. Xdd dobre flaqu xdd w punkt
1
kamilus
kamilus
1 października 2022, 23:17
Na dodatek gole strzelało 3 różnych graczy, więc mamy 3+3 + 3+3 + 3+3 = 666 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI