Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bez szans w Londynie: Chelsea - Milan 3:0

5 października 2022, 19:48, Adam6 Główne newsy
Bez szans w Londynie: Chelsea - Milan 3:0

Nie wyszła Milanowi wyprawa do Londynu. Chelsea rozbiła rossonerich na Stamford Bridge 3:0 (1:0). Gole dla gospodarzy strzelili kolejno Wesley Fofana, Pierre-Emerick Aubameyang oraz Reece James.

Spotkanie rozpoczęło się całkiem obiecująco dla mistrzów Włoch, bo to oni częściej utrzymywali się przy piłce i próbowali zagrozić bramce gospodarzy. Choć czynili to nieśmiało. Najgroźniej zrobiło się po indywidualnej akcji Rafaela Leao, którego jednak w porę powstrzymali defensorzy The Blues. W odpowiedzi mocno i celnie uderzył Mason Mount, jednak na posterunku był Ciprian Tatarusanu.

Sprawy zaczęły się komplikować w drugim kwadransie. Londyńczycy mieli serię rzutów rożnych, po których zagrożenie siał zwłaszcza Thiago Silva. Brazylijczyk robił co mógł, żeby trafić do siatki swojego byłego klubu, ale a to na drodze stawał mu bramkarz rossonerich, a to obrońcy. Aż przyszła 24. minuta. Silva posłał mocną główkę, piłkę zdołał odbić Tatarusanu, ale w olbrzymim zamieszaniu podbramkowym największą przytomnością wykazał się Wesley Fofana, który z bliska wbił piłkę do siatki.

Od momentu straty bramki Milan nie był już sobą. The Blues atakowali z mniejszym lub większym rozmachem, do siatki trafił nawet Mount, ale sędzia słusznie odgwizdał spalonego po zagraniu Pierre'a-Emericka Aubameyanga. Największym sukcesem rossonerich było dotrwanie do przerwy z tylko jedną bramką straty, w czym wydatnie pomógł w doliczonym czasie gry Fikayo Tomori, świetną interwencją powstrzymując Raheema Sterlinga we własnym polu karnym.

Najlepszą akcję mediolańczycy stworzyli w doliczonym czasie gry pierwszej połowie. Leao przeprowadził rajd i wyłożył piłkę Charlesowi De Ketelaere, strzał Belga obronił Kepa Arrizabalaga, a dobitka Rade Krunicia została zablokowana. Ta sytuacja musiała wlać nieco nadziei w serca rossonerich przed drugą odsłoną.

Ale po zmianie stron boiska szybko nie było już czego zbierać. W 56. minucie Pierre-Emerick Aubameyang uwolnił się od Tomoriego i strzałem z bliska wykończył dośrodkowanie Reece'a Jamesa. Chwilę później sam Anglik posłał mocną piłkę pod poprzeczkę bramki gości po ich kolejnej stracie na własnej połowie. Od momentu objęcia przez Chelsea prowadzenia 3:0, z ekipy Piolego uszło powietrze, a The Blues bez problemu dowieźli okazałe zwycięstwo do końca.

Rewanż już we wtorek, 11 października o 21:00 na San Siro.

Chelsea FC - AC Milan 3:0 (1:0)

Bramki: Fofana 24', Aubameyang 56', James 62'

Żółte kartki: Kovacić 39', T. Silva 71' - Krunić 8', Ballo-Toure 15', Tomori 42'

CHELSEA FC (3-5-2): Arrizabalaga - Fofana (38' Chalobah), T. Silva, Koulibaly - James, Loftus-Cheek, Kovacić (65' Jorginho), Mount (74' Havertz), Chilwell - Sterling (74' Broja), Aubameyang (65' Gallagher)

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Dest, Kalulu, Tomori, Ballo-Toure - Tonali, Bennacer (73' Pobega) - Krunić (65' Gabbia), De Ketelaere (65' Rebić), Leao (73' B. Diaz) - Giroud (73' Origi)

Sędzia główny: Danny Makkelie (Holandia)


R E K L A M A





1041 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Willy
Willy
5 października 2022, 22:50
Długa droga przed nami w LM.Bardzo długa.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:51
Raczej krótka. Jeszcze 3 mecze i do domu.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2022, 22:49
Kadra byla i jest nadal za slaba na granie co 3 dni i na LM.

Czy wygrywasz czy nie Ja i tak ....
Edytowano dnia: 5 października 2022, 22:51
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:52
Bez tyłu kontuzji jeszcze od biedy by dała radę ale jak połowa kluczowych graczy nie gra (żaden z 3 kapitanów) to nie ma o czym mówić
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2022, 22:53
przemo
ja uwazam ze nawet pelen sklad na mecze z najlepszymi jest za slaby bo nie ma kompletnie kto wejsc z lawki i to rozruszać
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 23:06
Semper - no jest tu pole do poprawy zdecydowanie do grania co mecz z Chelsea i innymi tego typu zespołami ale wychodząc na 5 spotkań na rundę zdrowy Milan miałby moim zdaniem szansę ładnie się prezentować
0
karp_fso
karp_fso
5 października 2022, 22:49
Ja to się dziwię optymizmowi niektórych. I tłumaczeniami, że "łoooo, bo szpital u nas, to porażka wliczona w koszty". Dobrze, że Juventus to obecnie łaki, to jeszcze wierzę w wygraną w tamtym meczu, ale w innym wypadku, to bym drżał przed spotkaniem ze starą raszplą.

Pioli jest wielki, to nie ma wątpliwości. Ale wielkość naszego mistera niweczy brak kasy i durne zarządzanie.

- Problem prawej obrony można by jeszcze jakoś tam zrozumieć. W końcu wypadł Florenzi na początku sezonu. W zamian sprowadzili... gościa z gigantyczną pensją, który nie ma nawet podjazdu do reszty zespołu. Kto sprowadzana na trzeciego PO w hierarchii gościa z taką płacą???? No sorry, ale to ja już bym wolał chłopaka z Primavery na tej pozycji, albo jakiegoś emeryta.
- Środek obrony leży i kwiczy. Śnili i marzyli o Botmanie, bo nie było wiadomo w jakiej formie będzie Kjaer. Teraz nie dość, że u Duńczyk widać rozbrat z piłką, to jeszcze znowu ma kontuzje, a nasi podstawowi defensorzy nie mają zmiennika. Chyba, że liczymy na cud, że w Gabbia nagle okaże reinkarnacją Franco Baresiego. A drugą alternatywą jest niezgłoszony do LM Thiaw, o którym w sumie nie wiemy nic oprócz tego, że jest wysoki i gra w młodzieżówce Niemiec. Całe szczęście, że jest jeszcze Romagnoli... A nie czekaj XD
- A skoro o darmowych odejściach mowa. Oddaliśmy za darmo Donnarummę? No ok, dużo chciał, nie było ofert za niego. Oddaliśmy za darmo Turasa - no to już był cyrk, że go puściliśmy. Sezon później za darmo odchodzi Kessie XD I w/w wspomniany Romagnoli. A może Iworyjczyk odszedł m.in. dlatego, że zobaczył, że w tym klubie hajsu nie ma i nie będzie? Teraz mamy problemy z przedłużeniem z Bennacerem i hehe Leao. Obaj odejdą za darmo, bo jesteśmy gołodupcami.
- Jak tam nasza pomoc? Znalazło się zastępstwo dla Kessiego? Całe szczęście, że mamy Adliego, który hehe - oprócz sparingów nie miał okazji jeszcze pokazać nic i Vranckxa, który jest kolejnym młodzikiem, który może odpali, może nie xD
- A co tam panie na prawym skrzydle? To, że tam są kontuzjowani Messias i Alexis to jedno. Ale nawet jakby grali - to wynik byłby dzisiaj lepszy? Szczerze wątpię. A że trzeba sprowadzić prawoskrzydłowego do Milanu, to już wiadomo od czasów, jak oddaliśmy Suso (który notabene też był strasznie mierny). No ale oczywiście nie ma kasy.
- No, ale jak była kasa to sprowadziliśmy za 30 koła gwiazdora ligi belgijskiej, który póki co boi piłki. Nie mamy 10tki od odejścia Turasa, w pierwszym składzie biega u nas Diaz, a my sprowadzamy gracza, który ma większą szansę nie wypalić, niż wypalić. Super transfer ladacznico!
- No i jest jeszcze atak. Mmmm, to tu jest rewelacja! Emeryt Giroud to dziadek z ikrą, nie ma wątpliwości. A kto jest jego zmiennikiem? Yyyy... Rebic, który jest też zmiennikiem Leao (o ile akurat nie jest w szpitalu). No i Lazetic, który kopie w Primaverze. I Ibrahimovic, który będzie gotowy dopiero na nowy rok - a nawet jak będzie, to pewnie i tak zagra kilka meczy XDD
- A no i jest też Origi, wysoko opłacany rezerwowy Liverpoolu, który u nas leży w szpitalu, albo gra padakę.
- Nie mamy nawet rezerwowego bramkarza na przyzwoitym poziomie. Szkoda strzepić ryja.

My wygraliśmy scudetto i od tego czasu się jeszcze osłabliśmy. Pioli rzeźbi z tego zespołu co się da, ale w tym sezonie nawet jak Napoli sfrajerzy, to my mistrza nie obronimy. Do końca roku zostajemy z Destem na prawej obronie, dziurą na srodku obrony, a na prawe skrzydło może wrócić co najwyżej Messias.

Ja się boję kolejnych mecz. No ale pykniemy pewnie kiepski jak sik węża Juventus i znowu będzie wylew hurraoptymizmu, jaki to mamy wspaniały zespół i jak to wszystko zmierza w dobrym kierunku, nie to co tam piszą ci malkotenci i pinokie.
12
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:50
tl;dr
0
Marcin1982
Marcin1982
5 października 2022, 22:55
Dobrze, żeś sie tu tak wypłakał, bo byś się w nocy zesikał
5
gago1145
gago1145
5 października 2022, 22:57
czekam aż ktoś go wypunktuje bo mi się nie chce, życzę powodzenia w długim pisaniu
0
MI(L)AN
MI(L)AN
5 października 2022, 22:58
karp_fso No w końcu głos rozsądku. Jak pisałem, że mercato i przedłużanie umowy z Maldinim to groteska to byłem wyśmiewany przez gimbiazę pod znaku xd.
Edytowano dnia: 5 października 2022, 23:02
0
ACMAILAND1313
ACMAILAND1313
5 października 2022, 23:18
Ale co tu punktować? Gość trafił w samo sedno. Nie sprowadzić prawego skrzydłowego wiedząc od roku, że jest tam lipa to kryminał. Jak widzę tam Krunica to scyzoryk w kieszeni mi się otwiera ( wogóle jak go widzę gdziekolwiek na boisku to odniechciewa się meczu oglądać ). Także prawda jest taka, że mamy tylko i wyłącznie pierwszą jedenastkę z Maikiem, Theo, Calabrią i Diazem na prawej stronie (niestety bez 10siatki bo Belg za 35mln to narazie musi się przestawić z ligi ogórkowej na LM), która może rywalizować z najlepszymi drużynami w Europie. Na zmienników nie ma co liczyć poza włoskim podwórkiem bo poziom serie a jest tak tragiczny, że masakra.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
6 października 2022, 11:34
karpiu masz sporo racji . fajnie to napisałeś . wszystkie nasze bolączki .
0
Bigi30
Bigi30
5 października 2022, 22:49
Dobrze powiedział jakby krunic strzelił to może by to inaczej wyglądało
0
rabin diaz
rabin diaz
5 października 2022, 22:48
napis na koszulce piolego „off” idealnie odzwierciedla to jak chelsea dzisiaj wyłączyła milan
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:49
pomylił koszulkę, miał założyć tę z "out"
2
ACstach
ACstach
5 października 2022, 22:48
Nie kopcie Origiego bo wróci do szpitala
0
gieksa51
gieksa51
5 października 2022, 22:47
Czemu tam na stadionie jest 40 tys a jest taka cisza ?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:49
Bo to stypa.
0
rabin diaz
rabin diaz
5 października 2022, 22:49
rudiger nawet mówił o tym, że w chelsea była stypa i specjalnie zagrywał niebezpieczne piłki żeby pobudzić kibiców
1
RafAxl
RafAxl
5 października 2022, 22:45
Oglądanie takiego Milanu to dowód na oddanie dla barw klubowych, więc dajcie chociaż możliwość wyrażenia swojego niezadowolenia :-)
2
Rossu
Rossu
5 października 2022, 22:47
Wyrażanie swojego niezadowolenia, a kur*ienie i obrażanie naszych piłkarzy od najgorszych to nie jest oddanie dla barw klubowych.
5
RafAxl
RafAxl
5 października 2022, 22:51
Zapewne każdy prawdziwy kibic Milanu rzuca dzisiaj mięsem przed tv.
1
Bufor85
Bufor85
5 października 2022, 22:45
Jeszcze jedna uwaga. Pioli jest przynajmniej elegancko ubrany a nie jak szmaciarz.
3
Diavo
Diavo
5 października 2022, 22:47
Ale napis "OFF" to chyba przedstawia dzisiejsze podejście do meczu.
0
Jaca23
Jaca23
5 października 2022, 22:45
Ten różny podsumował naszą dzisiejszą grę.
4
Pisar
Pisar
5 października 2022, 22:45
Ten rożny podsumował grę Milanu :D
1
pwentrys
pwentrys
5 października 2022, 22:45
Nie wiem czemu niektórzy tutaj twierdzą, że dwumecz z Chelsea nie ma znaczenia i na spokojnie wychodzimy z grupy xD. Przeciez w najgorszym scenariuszu to my na SS z Salzburgiem zagramy o pietruszke.
Edytowano dnia: 5 października 2022, 22:46
0
kamilus
5 października 2022, 22:46
"Przeciez w najgorszym scenariuszu to my na SS zagramy o pietruszke."

A w najlepszym awansujemy po wygraniu obu spotkań oprócz tych z CFC - ale pesymiści zawsze będą widzieć szklankę do połowy pustą, by móc ponarzekać. :)
5
Fifi22100
Fifi22100
5 października 2022, 22:47
Ej ale wiesz, ze rewanż gramy za tydzień i nawet jak go przegramy to dalej wszystko mamy w swoich rękach? Wiec o jaką pietruszkę!
1
pwentrys
pwentrys
5 października 2022, 22:48
^zgubiłem slowo.
0
Peloponez
Peloponez
5 października 2022, 23:19
jak Salzburg wygra z Dinamem i Chelsea, a Chelsea wygra z Milanem i Dinamem to od Milanu nic nie zalezy.
0
ML89
ML89
5 października 2022, 22:45
Tego nie da się oglądać oni są zesrani na maksa rozegranie rzutu rożnego na własną połowę hehe
1
wielki prostownik
wielki prostownik
5 października 2022, 22:45
Ten rzut rożny to idealne podsumowanie naszej gry.
1
Fifi22100
Fifi22100
5 października 2022, 22:44
Ten rzut rożny to jest podsumowanie naszego poziomu na tle Europy XDDD
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:44
Widać że Milanu nie ogarniają jak się dziwią że marnujemy fatalnie różne xD
0
Maxiu
Maxiu
5 października 2022, 22:44
Co to za różny?
0
Squall
Squall
5 października 2022, 22:44
Na następny rok trzeba tylko wziąć pieniądze za udział w LM i oddać wszystkie mecze walkowerem od razu, wtedy nie będzie kontuzji i można będzie w spokoju rywalizować z Monzą czy Salernitaną
3
Mirek99999999
5 października 2022, 22:47
+oszczędność paliwa:)
0
Gieno
Gieno
5 października 2022, 22:51
Ale Ty mądry
0
Daros
Daros
5 października 2022, 22:51
Boze co za kibice
1
Paolo03
Paolo03
5 października 2022, 22:43
Totalnie nas zdominowali w drugiej polowie
0
kamilus
5 października 2022, 22:45
W pierwszej też. :P
1
kaquito
kaquito
5 października 2022, 22:43
Trochę smutne, ze jest 81 minuta, a ja nie wiem jak wyglada bramkarz Chelsea :((
2
Diavo
Diavo
5 października 2022, 22:46
No chłop dziś bezrobotny
0
sebastek888
sebastek888
5 października 2022, 22:42
Ale ten mecz jest męczący
0
roby45
roby45
5 października 2022, 22:42
To jest właśnie śmianie się niektórych z Interu juve a oni wygrywają i w niedzielę wynik do powtórzenia 3-0i wrócimy do normalnosci
0
landik
landik
5 października 2022, 22:44
Tak, tak samo jak Inter mial walczyć o mistrza i w derbach nas zlać.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:41
Ja tam pamiętam że Milan potrafi po wielkich wstydliwych porażkach się podnosić i grać świetnie
W głowie mam klapę z Lazio w sezonie w którym awansowaliśmy do LM po czym niedługo zjedliśmy Juve
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:44
Dobra... w amatorskiej lidze jesteśmy silni. W wyższej pokazał naszą siłę dzisiejszy mecz.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:46
Ta amatorskiej lidze
Zapomniałem że jak Milan gra źle to Serie A to poziom ekstraklasy A jak Napoli miażdży Liverpool i Ajax to nadal poziom ekstraklapy bo ludziom się taka teza podoba xD
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:47
Ale Napoli ma z reguły jakiś sensowny atak. A my zawsze jakiegoś dziadka i wiarę w cuda, że wypali.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:50
I co to ma do twojej początkowej tezy xD
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:54
Napoli w amatorskiej lidze jest przed nami. Czyli jest silniejsze.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:56
Czekaj czyli jak to się ma do tego wszystkiego xDDDDD
Inter wygrał z Barceloną czyli Seria A>La liga
To jak Serie A jest amatorska to jak nazwać hiszpańską?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:58
Ogórkowa.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 października 2022, 22:59
Z resztą... patrz na Desta z Barcelony u nas.
0
Cimar94
Cimar94
5 października 2022, 22:41
Na jakiej pozycji gra Dest w tym momencie? Czy my gramy piątką w obronie?
0
Rossu
Rossu
5 października 2022, 22:41
Trzeba przyznać, że James to potwór. Imo obecnie jeden z najlepszych prawych obrońców na świecie o ile nie najlepszy.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:42
Możliwe bardzo
Pojedynek z Theo byłby genialny
1
Rossu
Rossu
5 października 2022, 22:44
W rewanżu myślę, że doczekamy się tego pojedynku, będzie mega ciekawie. Szkoda tylko, że nie możemy zobaczyć Calabrii albo Florenziego :(
1
dominik91p
5 października 2022, 22:40
Widać co po niektórych komentarzach kto jest prawdziwym kibicem a kto kibicuje tylko wtedy kiedy Milan wygrywa. Brawo.
6
Cisek666
Cisek666
5 października 2022, 22:40
Gabija? O_o
0
Trzesuaf
Trzesuaf
5 października 2022, 22:40
Moim zdaniem to Pioleł daje d... w LM, każdy mecz jest znacznie gorszy niż w serie a. Bardzo wolno się uczy nie włoskich stylów gry. Może być tak, że dwa trzy sezony nie wystarczą na półfinał.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:42
To trochę prawda bo to nie przypadek że tylko w Milanie widać taką dużą dysproporcje poziomu gry względem LM i serie A
2
Paolo03
Paolo03
5 października 2022, 22:45
Ciekawe spostrzeżenia ale dajmy temu jeszcze czas na wszelkie osądy
0
Tanger
Tanger
5 października 2022, 22:46
Żeby chociaż 1/8
0
kamilus
5 października 2022, 22:48
To też kwestia tego, że mało kto ma jakieś sensowne doświadczenie w LM i zjada ich presja.
1
karp_fso
karp_fso
5 października 2022, 22:51
To też kwestia kontuzji i ławki marnej jak dzisiejszy występ Desta. Pioli to dobry trener, ale nie cudotwórca. Nie da się grać bez całej prawej strony.
0
Bufor85
Bufor85
5 października 2022, 22:39
Już nie będę pisał. Obejrzę ten smutny mecz do końca. A wy kibice Milanu...nie przeklinajcie na swój klub tylko zrozumcie, że właśnie teraz dopadł nas kryzys, którego musimy zaakceptować i przeczekać.
Dobranoc.
3
Diavo
Diavo
5 października 2022, 22:39
Rebic dzisiaj z piłką się nie lubi.
0
Tobol12
Tobol12
5 października 2022, 22:39
Największa przegrana to transfery Maldiniego. Romek,Frank odeszli i kto za nich przyszedł? Młodzicy którzy nawet nie są zgłoszeni? Porażka. Jak można przeprowadzić tak słabe okno będąc mistrzem Włoch.
7
Jaca23
Jaca23
5 października 2022, 22:39
Wielkie propsy dla kibiców, którzy przez większość meczu dopingują naszą beznadziejną grę.
1
SzefWszystkichSzefow
SzefWszystkichSzefow
5 października 2022, 22:38
Ale będą jaja jeżeli Inter Merda wyjdzie z tak ciężkiej grupy, a Milan z grupy dla dzieciaczków nie wyjdzie. Pioli masterclass
0
Gieno
Gieno
5 października 2022, 22:41
No rzeczywiście jaja, wolę nie wyjść z grupy a zdobyćmistrza Włoch, bo inter jak nawet wyjdzie to LM nie zdobędzie, a jestem pewny że Milan też wyjdzie.
1
acmti__
acmti__
5 października 2022, 22:38
Ależ będzie walka w tej grupie
0
Diavo
Diavo
5 października 2022, 22:37
Mamy okazję zobaczyć Origiego, być może ostatnia w tym roku :p
3
Jaca23
Jaca23
5 października 2022, 22:37
Oczywiście, że Pioli stwierdził, że trzeba oszczędzać siły, bo jest realistą i nie ma szansy żebyśmy tu ugrali chociaż punkt. Bramka będzie niespodzianką, bo gramy tragicznie. Dobrze, że oszczędza piłkarzy na Juventus i ogólnie, bo już i tak mamy plagę kontuzji.
3
ACstach
ACstach
5 października 2022, 22:36
Spokojnie, już zaczynamy grać mecz z Juventusem i dlatego Leao schodzi.
1
chory
chory
5 października 2022, 22:36
Rozumiem, że Pioli nabrał dużo pewności siebie po zdobytym mistrzostwie, ale jednak chyba wręcz zbyt dużo i nie widzi jaka jest rzeczywistość. Straszny zjazd obrony i idiotyczny wręcz sposób rozgrywania rzutów wolnych oraz rożnych.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 października 2022, 22:37
No stałe fragmenty i przygotowanie motoryczne (kontuzje mięśniowe) to 2 rzeczy które trzeba bezwzględnie poprawić odkąd Pioli tu jest i w obu aspektach wygląda to tylko coraz gorzej
6
Rossu
Rossu
5 października 2022, 22:36
Niektórzy tu powinni mieć bana z automatu na miesiąc, ja rozumiem emocje i gramy bardzo słaby mecz, ale po co te poniżanie naszych piłkarzy? Gramy w okrojonym składzie, bez trzech kluczowych zawodników z Chelsea, która ma efekt nowej miotły. Porównajcie sobie bocznych obrońców Chelsea z naszymi w dzisiejszym meczu - to robi tutaj ogromną różnicę.
18
dżunio91
dżunio91
5 października 2022, 22:40
To pokazuje jacy "kibice". Jeden gorszy mecz i lecą k*wy
0
Plaza95
Plaza95
5 października 2022, 22:45
Ale to nasza wina że zarząd nie przygotował składu na sezon? Boczni obrońcy? Trzeba było nie brać fbt i desta to może nie było by takiej różnicy. I krytyka i mówienie prawdy że połowa gra gówno to nie jest poniżanie. Nikt nie nich nie pluje.
2
Daros
Daros
5 października 2022, 23:01
To kogo brac zamiast nich z takim budzetem?? Ogarnij sie
0
Rossu
Rossu
5 października 2022, 23:06
Plaza95

Uzasadniona krytyka, a wyzywanie i poniżanie to jest różnica. Po co pleciesz takie bzdury? "I krytyka i mówienie prawdy że połowa gra gówno to nie jest poniżanie" - xDDDDD faktycznie ponizaniem nie jest pisanie w stylu "co za debil", "ścierwo", "ciota".

Usuńcie konto i przestańcie się tutaj udzielac, bo jesteście największym rakiem tej strony.
0
biedrus
biedrus
5 października 2022, 22:36
Dobrze, że Pioli pokazał jaja
0
Vol'jin
5 października 2022, 22:35
druga gwiazdka > a nie jakaś tam LM ;]
8
kamilus
5 października 2022, 22:38
A nawet awans do przyszłorocznej LM > dalekie zajście w obecnej.
1
Bufor85
Bufor85
5 października 2022, 22:35
Milan po tak długiej przerwie uczestniczenia w Lidze Mistrzów musi jeszcze wiele się nauczyć, potrzeba nam takiej regularności a także konkretnych i skompletowanych zawodników tzn. mam na myśli szeroką kadrę wraz z rezerwowymi.
0
Zuber
Zuber
5 października 2022, 22:35
Ale ten ziomek od przygotowania to serio powinien polecieć. Drugi sezon szpital w tym samym czasie.
8
Plaza95
Plaza95
5 października 2022, 22:35
70 minuta - jeden strzał na bramkę.
0
Gieno
Gieno
5 października 2022, 22:35
Nie mówię słabo dziś gramy ale ja niczego dziś się nie spodziewałem. Ale te komentarze to ola Boga nie chce się czytać, a jak wygramy z juve to znów zacznie się brawo Milan taki Milan chce oglądać takie tu chorągiewki. FORZA MILAN
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 października 2022, 22:36
Normalne u niedzielnych kibiców, jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz.
0
Klimczer
Klimczer
5 października 2022, 22:41
Ale tak szczerze czego oczekujesz po takim meczu. Gramy okropnie w mojej opinii, a jednak inne wloskie ekipy pokazały ze mozna, Napoli złomuje grupę jak chce, inter bez najważniejszej postaci wygrywa z barcą jak widać mozna. A my oddajemy 1 strzał do 70 minuty. Nazywanie kogoś chorągiewą tylko dlatego ze jest sfrustrowany badz co bądź slabym naszym meczem jest nie na miejscu
2
Gieno
Gieno
5 października 2022, 22:48
Klimczer poczytaj sobie komentarzy każdy widzi że słabo gramy, każdemu może się przydażyć taki mecz ale bez przesady odrazu jazda zaczynając od zarządu że źle transfery, poprzez Pioliego kończąc na piłkarzach. Jak wygrywamy to jacy wszyscy są zajebiscie tu stwierdzenie jakie chorągiewki.
0
Von Strauss
Von Strauss
5 października 2022, 22:35
Pioli to chyba stwierdził, że z Chelsea nie ma co już walczyć. Inaczej zmiany Leao na Diaza nie umiem wytłumaczyć
0
kamilus
5 października 2022, 22:36
Bo już raczej nie ma o co walczyć, w 20 minut trzech bramek nie strzelimy, tym bardziej, że i tak nic sensownego nie kreujemy. A ewentualna wygrana z Juve w lidze da bardzo dużo.
1
gieksa51
gieksa51
5 października 2022, 22:35
Co on kuźwa zrobił ? XDDDD leao ściągnął ? Zamiast Krunica
0
Mil_online
Mil_online
5 października 2022, 22:36
Krunić zszedł już wcześniej, mistrzu.
3
Gieno
Gieno
5 października 2022, 22:37
Człowieku jest 3:0 mecz już jest przegrany a zaraz gramy z Juve czy to tak ciężko zrozumieć że go już ostrzedza
1
umbrella
umbrella
5 października 2022, 22:34
Słusznie, nic tu już nie ugramy. Ewentualnie bramkę honorową. W weekend Juve.
2
Cimar94
Cimar94
5 października 2022, 22:34
Z jednej strony rozsądne ściągnąć Leao w przegranym już meczu, ale z drugiej... dlaczego my się już poddajemy? Gdzie mentalność zwycięzców?
0
Mil_online
Mil_online
5 października 2022, 22:37
Szczerze? W każdej innej sytuacji byłbym zły, ale w tej sytuacji trochę rozumiem.
1
Jaca23
Jaca23
5 października 2022, 22:34
Leao zdziwiony, że schodzi jak co chwilę zagrożenie lewą stroną, bo sobie drepta i wiecznie spóźniony w defensywie.
1
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI