Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Słaba dyspozycja CDK. Belg ryzykuje ławką rezerwowych

6 października 2022, 12:44, Redakcja Aktualności
LGdS: Słaba dyspozycja CDK. Belg ryzykuje ławką rezerwowych

Wczorajszy mecz na Stamford Bridge nie był dla nikogo z Milanu dobry. Kiedy odnosisz porażkę 3:0 i oddajesz tylko jeden strzał na bramkę rywala - są powody do zastanowienia... Ponadto kibice Milanu oczekują czegoś więcej od Charlesa De Ketelaere, który we wczorajszym pojedynku rozegrał 65. minut i nie zachwycił swoją grą.

La Gazzetta dello Sport podaje, że Belg ubiegłego wieczoru wydawał się mieć duże trudności, a jego problemy z pewnością pogarszała ogólna słaba dyspozycja całego zespołu. 21-latek był solidnie pilnowany i zawsze znajdował się pod presją jednego lub dwóch zawodników Chelsea. Nie był w stanie zaoferować kolegom z drużyny, dobrych jakościowo zagrań. Według ekspertów, piłkarz musi znaleźć swoje miejsce w drużynie i odblokować się (zdobyciem bramki lub asystą). Nie ma lepszego miejsca, aby to zrobić niż Milan prowadzony przez Stefano Piolego. CDK w przypadku dalszej rozczarowującej postawy na boisku, może ryzykować ławką rezerwowych.


R E K L A M A





85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
7 października 2022, 16:43
CDK będzie grał dobrze, jak reszta zespołu będzie grała przyzwoicie. Nie będzie w swoim pierwszym sezonie we Włoszech ciągnął wózka jak Leao. Póki gramy jak gramy w tym sezonie, nie ma co wymagać od niego cudów.
0
JACHU_ACM1899
7 października 2022, 10:43
No to może czas żeby pograł świetnie wyglądający w sparingach Adli??
Albo zacząć dawać Belga jako 9
0
jasiom22
jasiom22
7 października 2022, 02:51
No niestety, na ta chwile zawodzi... ale, nie po całości... bo przebłyski talentu widać.

To kolejny zawodnik ktory potrzebuje czasu... żeby się zaaklimatyzować na tyle zeby był w stanie brać ciężar gry na siebie.

CdK - poki co, gra na pamięć i stara się nie ryzykować, nie popełniać błędów... niestety efekt, dokładnie odwrotny od zamierzonego.

A żeby zagrania na pamięć wychodziły trzeba się zgrać z kolegami. W meczu z chelsea mnóstwo nieporozumien i niedokładnosci. Jeszcze trochę pewnie to niestety potrwa... więcej takich spotkań jak z Bologna i bedzie dobrze...
Edytowano dnia: 7 października 2022, 02:55
1
pwentrys
pwentrys
6 października 2022, 22:28
10 u Piolego nie będzie w tym systemie działać wg mnie.
0
Paolo03
Paolo03
6 października 2022, 23:17
Dziala to super w niektórych momentach ale potrzeba tam zawodnika który weźmie na siebie ciężar tej gry do przodu.
0
NuNoiser
NuNoiser
6 października 2022, 21:44
Już dawno powinien się ogrywać na średniakach a nie grać z Chelsea czy Napoli m.in.
Naprawdę, brawo dla tych co pisali, że dobrze, że Cahlanoglu odszedł. Na chwile obecną zjada wszystkie nasze 10tki. Liczby miał i ma bardzo dobre. Patrząc na Barke, nie tylko słabiakom potrafi strzelić.
To damo Kessie, brak jest mega zauważalny. Wspierał obronę, rozpychał się łokciami i potrafił ustrzelić z dystansu. Nie wspomnę o wykonywaniu 11stek.
4
jarek_2389
jarek_2389
6 października 2022, 22:21
Odszedł bo nie chcial grać w Milanie tak samo jak Kessie wiec nie wracaj do piłkarzy których już u Nas nie ma.
3
krasy
krasy
6 października 2022, 20:08
Mając na uwadze przykład Sandro Tonalego musimy dać CDK czas . Sandro kiedy przychodził do Milanu był postrzegany jako duży talent i większość kibiców była za sprowadzeniem go do nas ale pierwszy sezon w jego wykonaniu był poniżej oczekiwań i sporo kibiców poddawało pod wątpliwość czy jest sens wykupić go na stałe. Teraz nam się odpłaca i mało kto wyobraża sobie linie pomocy bez Tonalego. De Ketelare tez powinien dostać czas myślę że nawet cały sezon żeby się zaadoptować poznać włoską piłkę Milan . Na razie szału nie ma ale ja jestem dziwnie spokojny o jego przyszłość w Milanie . Dajmy mu czas Panowie.
2
primo2p
primo2p
7 października 2022, 00:34
Nikt nie chce Go wyrzucić, po prostu dostaje zasłużoną krytykę.

Musi się wziąć za siebie, bo gra poniżej swoich umiejętności.
2
jasiom22
jasiom22
7 października 2022, 02:53
Dokładnie i dokładnie.
1
krasy
krasy
7 października 2022, 06:28
Czy ja pisze żeby go zwolnić ? Krytyka nic nie da on musi zapłacić frycowe , musi mieć czas a jeszcze będziemy mieć z niego pożytek.
0
6 października 2022, 19:16
Paqueta był sporo lepszy
2
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2022, 19:40
Chyba w call of duty
6
Deus
6 października 2022, 21:20
wejście miał lepsze.
0
Deus
Deus
6 października 2022, 23:36
A co grales z nim hejterze?
0
ACOKS
ACOKS
6 października 2022, 17:51
Potencjał jest ale jednak to nie jest jeszcze gotowy produkt, który zapewni jakość. Stad odpowiedz czemu tylko my się o niego biliśmy :)
0
Zuber
6 października 2022, 17:46
Tak to jest jak się daje raz kiedyś za piłkarza 35 mln i jest na nim olbrzymia presja. Jakby takie City go kupiło za 35 mln to nikt by nic od niego nie wymagał, Sami jesteśmy zakładnikiem swojej polityki transferowi. Nakupiliśmy głównie młodzieży w poprzednim okienku, z której nie ma kto zdjąć presji. Nie mówiąc już o tym, że w ogóle nie dostają minut tacy gracze jak Adli czy Aster, 10 minut w końcówce gdy gra jest już ustawiona mnie nie przekonuje. Przyszedł Origi do ataku gdzie są same dziadki. Oddaliśmy Kessiego i za niego trzeba było wziąć kogoś już wyszlifowanego do pomocy, kto z miejsca by podniósł poziom. Moim zdaniem jak już rzucamy 35 mln na jednego grajka to powinien to być raczej ukształtowany zawodnik do pierwszego składu, my nie mam czasu na to, żeby ktoś odpalał, takich zawodników co odpalą to mamy pół składu i to, że któryś z nich zagrał dobry sezon to nie znaczy, że formę ustabilizuję. Póki co tych starych weteranów od których można się uczyć to mamy w szpitalu i na pozycjach gdzie mamy już mniej więcej ukształtowanych zawodników. Problem w tym, że gracze z wyrobioną renomą i poziomem swoje kosztują i swoje chcą zarabiać, ale nie da się iść do przodu kupując tylko młodych. Mam nadzieje, że to okienko było jakie było tylko przez to, że zmienialiśmy właściciela i nie, nie liczę, że nagle rzuci 200 mln na transfery. Druga sprawa, że koledzy Karola zabrali mu kilka asyst, bo nie potrafią strzelić praktycznie na pustaka, co musi chłopaka też strasznie frustrować. Potrzeba następce Kessiego w przyszłym okienku i nie ma co się oszukiwać, że trzeba rzucić sosem albo dać więcej szans Pobedze, bo tylko on gra w podobnym stylu co Iworyjczyk. Ja wiem, że nie ma co spełniać wszystkich zachcianek co do kontraktów, ale taki Kessie mógł dostać to co chciał i mielibyśmy spokój na kilka lat, przy czym może udałoby się go opylić. Mamy straszny kłopot z zalepianiem dziur po piłkarzach, którzy odchodzą za darmo a w tym czasie dochodzą nowe, bo co chwile mamy szpital.
2
amoildiavolo12
amoildiavolo12
7 października 2022, 13:21
dokładnie ziomeczku ;)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
6 października 2022, 17:45
Do Spezii na wypożyczenie. Gotti go nauczy gry na najwyższym poziomie ;p
0
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2022, 16:58
https://twitter.com/FBiasin/status/1578005383632781315?s=20&t=U0bTozj3Qq1QJBEB5pIqow

niby Interista, ale ma tutaj 100% racji :)
0
lopezito84
lopezito84
6 października 2022, 16:24
Ostatnio bardziej przekonuje mnie Diaz zrobił się z niego niezły walczak w ogóle nie odkłada nowi w odróżnieniu do CDK. Podobny sał się do Bennacera. Dał bym mu więcej szans i może wypróbował na PS jest chyba prawo nożny więc czemu nie.
Edytowano dnia: 6 października 2022, 16:25
1
Tanger
Tanger
6 października 2022, 16:21
Trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że na ten moment CDK wygląda po prostu słabo. Widać, że to zawodnik ulepiony z innej gliny niż chociażby Brahim, ale wciąż nie umie zagrać na poziomie, którego pewnie sam by oczekiwał. Udaje mu się zwykle co mecz zaliczyć kilka udanych zagrań, ale to za mało. Większość jego akcji kończy się złą decyzją bądź stratą.

Jak na ten moment sezonu (wczesny moment sezonu, w związku z czym jeszcze wszystko może się odwrócić - zaznaczam od razu, zanim rzucą się na mnie pozytywiści) letnie mercato Milanu prezentuje się katastrofalnie. W większości sprowadzona młodzież nawet nie wącha murawy. Dest sprowadzony pod wpływem impulsu wygląda jak chodząca katastrofa. Origi... nie wygląda wcale, bo tylko leczy kontuzje.
9
jasiom22
jasiom22
7 października 2022, 02:58
W punkt.
0
Tzeentch3
6 października 2022, 16:10
A ja dalej będę uważał, że to nie jest wina Charlesa czy Diaza tylko taktyki, że każdy zawodnik na tej pozycji gra słabo. Przeważnie w meczu to wygląda tak, że zawodnik na OPŚ dostaje piłkę i ma:
- Giroud na przodzie, któremu prostopadłej piłki nie zagrasz, bo się nie urwie obrońcy, (co zmienić? w końcu napastnik, który nie stoi w miejsc - też lubię naszego pięknego Francuza, ale nawet on bez zawodników obok niego do rozegrania czy dośrodkowań cudów sam nie zrobi - mam nadzieję, że Rebić będzie zdrowy i wróci na szpice)
- Leao i prawoskrzydłowy stoją często przy linii (niby taka ich rola, ale bez przesunięcia środkowych pomocników do przodu są za duże przerwy w kreacji ataku),
- dwóch pomocników rzadko się kwapi do wysokiego wyjścia w ataku (a co w ogóle wejścia w pole karne).
Moim zdaniem jeden z pomocników Tonali/Bennacer/Pobega (mam nadzieję), powinien grać dużo wyżej przez co można wtedy rozegrać, poklepać, stworzyć przewagę dla bardziej kreatywnego zawodnika.

Czasami mi się wydaje, że Pioli przespał jakiś okres budowy zespołu i wygląda jakby miał tylko jedną przyspawaną taktykę, wrzucał do niej zawodników i sobie grajcie. Póki nie zacznie być bardziej elastyczny w tej kwestii zaczynam się martwić, że w klubie może dojść do stagnacji. Niby mamy 3 pkt straty tylko w lidze, LM też zależy tylko od nas w tym momencie, ale ile jeszcze miesięcy/lat(?) mamy opierać nasze zwycięstwa w głównej mierze na błysku Leao czy rajdzie Theo? Pioli musi się zmienić pod tym względem albo będzie trzeba zmienić Piolego.

1
Matim
Matim
6 października 2022, 16:27
Każdy z naszych zawodników ofensywnych potrafi zagrać kombinacyjnie i tego oczekuje się od de Ketelaere. Nie musi posyłać tysiąca przeszywających podań, ale ma tworzyć przewagę na boisku. Ok, nie wypuści Giroud prostopadłym podanie, a skrzydłowi są szeroko, ale to też wynika z tego, że gdy atakujemy pozycyjnie, to przeciwnicy bronią się bardzo nisko. W przypadku kontrataków jest sporo miejsca na wypuszczenie skrzydłowego i tego też u Belga obecnie brakuje. Można zwalać na taktykę, ale na początku sezonu CdK grał bardzo dobrze i to także z wymagającymi rywalami - za Inter czy Napoli zebrał dobre noty, a miał też dobre wejście z Atalantą. Nagle po prawie dwóch miesiącach zaczęła mu przeszkadzać taktyka?
1
_PAOLO_
_PAOLO_
6 października 2022, 16:30
OPŚ ;) xd
0
Rafał0209
Rafał0209
6 października 2022, 15:48
nawet pół sezonu nie zagrał w nowym zespole i nowej lidze, nie gra źle potencjał widać, nie ma co siadać na chłopaka. bardziej martwi mnie Tomori ponad 30 mln wydane na gracza póki co z dobrym jednym sezonem bo w tym to on nie jest wart nawet 5 póki co gra beznadziejnie, oby to było przejściowe.
0
JayJaco
JayJaco
6 października 2022, 14:50
Padre ma teraz dylemat
Wrzucenie CDK na ławę w tym momencie może spowodować blokadę psychiczną u chłopaka.
Z drugiej strony cięzko mu idzie. Ewidentnie chłopak nie ma z kim z przodu poklepać. Z kruniciem to może jak do tyczki podawać, Jedyna jego opcja to zagranie z Leao, lub Giroud na ścianę. Zarówno jeden jak i drugi byli wczoraj świetnie kryci więc i CDK zniknął.
Trzymam za chłopaka kciuki, czuć od niego momentami przebłysk geniuszu jak w meczu z Bologną gdzie chłopak wszedł i rozdawał piłeczki jak rasowa 10
0
Pavlović31
Pavlović31
6 października 2022, 15:48
Jak CDK będzie wchodził z ławki to nic mu się nie stanie, może jakąś presję u niego zdejmie
1
DarQ
DarQ
6 października 2022, 14:39
Ja mam jeszcze duże zapasy do obrony CDK. Był moim marzeniem - w ramach dostępnego budżetu.
Wczoraj wszyscy zagrali słabo.
Karol będzie pokazywał więcej zgodnie z proporcjonalnością do mniejszej pracy w defensywie. A bidul wczoraj zostawał sam w środku, siłował się z byczkami z Londynu , bo nasi defensywni pomocnicy zbiegali ( słusznie) do asekuracji boków. Będzie dobrze.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
6 października 2022, 14:47
zgadzam sie z tym , ze warunki fizyczne i wybieganie bylo po stronie Anglikow ... Milanowi zawsze trudno sie gralo z angielskimi ekipami,, nie tylko z reszta Milanowi .
0
matten
matten
6 października 2022, 14:23
Moim zdaniem nie ma co bić na alarm. CDK pokazał w kilku meczach "przebłyski", po prostu trzeba mu dać czas na rozwój. Myślę, że za dwa sezony będzie to wyglądało dużo lepiej.
Problem nie leży w Belgu, ale w pladze urazów i kiepskim mercato (odszedł Kessie, nie przyszedł nikt w jego miejsce; od odejścia Suso brakuje nam prawoskrzydłowego do pierwszego składu; Origi to na razie chybiony transfer; głębia składu nadal kuleje).
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
6 października 2022, 14:27
pytanieeee czy myyy bedziemy miec tyle cierpliwości zeby na niego czekac .... i czy w ogole on odpali. moze byc tak ze go sprzedamy a wtedy nos Maldiniego bedzie bardzooo'' spuchniety'' ze nie trafil z tym transferem
0
JayJaco
JayJaco
6 października 2022, 14:45
Kolega widzę przywołuje Suso jako prawoskrzydłowego do pierwszego składu
Widzę że zapomniałeś już o naszym najwolniejszym skrzydłowym w lidze którego zakres umiejętności kończył się na 1 zwodzie i dośrodkowaniu.
2
Pepik
Pepik
6 października 2022, 16:11
^
Teraz porównaj liczby Suso do Saladmakera czy Mesjasza.
0
Posmak
Posmak
6 października 2022, 14:13
Wierzę w chłopaka ale mam nadzieje że z Juve wejdzie dopiero w 70min.
Czas na Diaza...
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
6 października 2022, 14:06
zaczynaja sie sprawdzac moje slowa

gra co 3 dni zabije ten zespol
nie mamy ławki
CDK to nie wiadoma z potencjałem
słabsza postawa obroncow skutkuje wieloma problemami
ten co dlugo jest z Milanem z pewnoscia bez trudu zdawał sobie z tego sprawe .... pozdrawiam serdecznie ktorzy potrafia skrytykowac kiedy trzeba a nie pier... jaki ten Dzisiejszy AC Milan jest dobry ...
2
Demick
Demick
6 października 2022, 14:23
Też mam takie myśli, jednak w głowie mam świetny mecz z Napoli, które połknęło Liverpool i Ajax oraz prowadzi w lidze. Zgodzę z brakiem ławki. Póki co, letnie transfery zawodzą...
0
biedrus
biedrus
6 października 2022, 14:43
Ławka jakaś tam jest, ale szkoda, że trzeba przegrywać 0:3 żeby z niej skorzystać i dać odpocząć np. Leao
0
Gzikuu
Gzikuu
6 października 2022, 14:05
Trzeba dać mu czas. Problem w tym, że tego czasu za bardzo nie mamy...
1
Janik14
Janik14
6 października 2022, 13:58
Zagrałbym z Juve Brahimem na PS i kruniciem lub pobega w srodku, cdk powinien usiąść i przemyśleć ze potrzeba trochę więcej odwagi i walki a nie truchtania i myślenia ze to liga belgijska.
1
stitch
stitch
6 października 2022, 13:53
Offtop
Mam pewien problem, byłem dzisiaj w trakcie kupowania biletu na mecz Milanu i przy potwierdzeniu na aplikacji mobilnej banku o zapłacie, wywaliło mnie ze strony AC Mialnu. Jak wyglada sprawa z biletem? Czy mam je kupione czy nie? Mam potwierdzenie na aplikacji mobilnej banku, że płatność potwierdzona.
Czy bilet wysyłają na maila?
Dziękuje za pomoc
Edytowano dnia: 6 października 2022, 13:57
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 października 2022, 13:51
On dalej nie oddał żadnego strzału w Milanie?
0
xodos
xodos
6 października 2022, 14:13
Wczoraj chyba oddał strzał po, którym de Kruyne wykopał piłkę za stadion.
0
ba_acm
ba_acm
6 października 2022, 13:51
Na dzień dzisiejszy dla mnie to jest rozczarowanie. Ławka z Juve i rewanżu z Chelsea będzie zasłużona. Brahim i Adli - teraz ich szansa
0
Gerada
Gerada
6 października 2022, 13:41
Charles ma wszystko żeby w Milanie sobie poradzić. Jest dobry fizycznie i coraz bardziej te warunki zaczyna wykorzystywać na boisku. Mocniej stoi na nogach niż zaraz po przyjściu, a i w odbiorze przestał uważać na to aby tylko jakiejś krzywdy rywalom nie zrobić. Tu moim zdaniem ewidentnie widać, że przystosowuje się do przeskoku między Belgią a Włochami. Umiejętności techniczne i przegląd pola póki co też pokazuje na poziomie optymalnym. Jedyne z czym dość wyraźnie nadal odstaje to tempo realizacji tego co potrafi. Ewidentnie nie jest przystosowany do tego, że jeden kontakt z piłką więcej może pogrzebać niektóre akcje kompletnie. Natomiast nawet na tej płaszczyźnie osobiście widzę powolny ale jednak progres u Belga. Wydaje mi się, że kluczowe dla jego kariery w Mediolanie będzie to jak szybko nauczy się grać w odpowiednim tempie i podejmować jeszcze konkretniejsze i właściwe decyzje. W moim odczuciu De Ketelare pokazuje, ze warto w niego wierzyć, nawet jeśli być może brakuje mu śmiałości żeby wejść w ten zespół przebojem. Piotrek Zieliński w Napoli do tej pory śmiałością i charakterem poza boiskowym nie imponuje, a jednak trudno sobie wyobrazić kogoś lepszego na jego pozycje. U nas może być podobnie z Belgiem. Po prostu może potrzebować czasu.
1
Milanboy
6 października 2022, 18:09
"Piotrek Zieliński w Napoli do tej pory śmiałością i charakterem poza boiskowym nie imponuje, a jednak trudno sobie wyobrazić kogoś lepszego na jego pozycje."- Strasznie Ci dziennikarze zakrzywiają wam obraz na temat gry Piotrka. On od kiedy przyszedł Ancelotti jest jednym, z najlepszych graczy Napoli w ogóle.
0
Gerada
Gerada
6 października 2022, 21:17
@ Milanboy
Wybacz ale kompletnie nie rozumiem do czego się odnosi Twoja uwaga... Osobiście jestem wielkim fanem talentu Zielińskiego i dla mnie to top gracz... więc nie wiem jaki obraz mi niby dziennikarze zakrzywili... Jedynie stwierdzam, że to nie jest pozaboiskowy zadziora, od którego bije pewnością siebie w każdym zachowaniu... bo nie jest. Chłopak jest skromny, grzeczny i dobrze ułożony. I uważam, że podobnie może być z CDK u nas, co byłoby czymś na prawdę fajnym... Nie bardzo wiem skąd przyszło Ci do głowy, że jakkolwiek próbuję Zielińskiego krytykować...
1
Milanboy
6 października 2022, 22:23
A, okej, nie było tematu.
0
RafAxl
RafAxl
6 października 2022, 13:40
Prawda jest taka, że Milan najlepszą piłkę za kadencji Piolego grał zaraz po przerwie covidowej z, uwaga, Hakanem w składzie. Wypchnęli gościa, ku uciesze gawiedzi, i od tego czasu mamy głęboką wyrwę na pozycji nr 10. Jeśli Hakan był chimeryczny, to jak nazwać jego następców? Podobnie z Romagnolim, kapitan wywalony po jednym słabszym sezonie. Bo za dużo chcieli zarabiać? To ja się pytam ile zarabiają Origi, Dest, czy Florenzi?
2
Gerada
Gerada
6 października 2022, 13:47
Zgodzę się tylko z jednym: na klasycznej pozycji numer 10 żaden z następców Turka jeden do jednego nie dał drużynie takiej jakości. Natomiast zespół ewoluował w odpowiednim kierunku. Używając przenośni: wtedy Milan szedł na obijanie gęb z rywalami i na fali entuzjazmu częściej potrafił pozostawać na nogach na koniec. Zawsze jednak ryzykował w takich starciach. Dziś Milan swoją grą w wielu spotkaniach roztacza aurę kogoś kogo nie da się trafić. Obecny Milan skupia się na wybiciu rywalom pomysłu, że w ogóle mają się o co bić.
2
RafAxl
RafAxl
6 października 2022, 14:01
Na 8 spotkań w lidze straciliśmy 9 goli, a nasza obrona z każdym dniem wygląda coraz gorzej. Gdzie jest ta aura? To raczej mit.
0
Gerada
Gerada
6 października 2022, 14:59
Patrzysz zbyt zero jedynkowo na świat. Ale ok, spróbuję wejść na Twoją retorykę: Przez cały kalendarzowy rok zaliczyliśmy narazie dwie porażki, pechową z będącym w niesamowitym gazie Napoli, w dodatku grając bez Leao. Oraz wczoraj na wyjeździe z Chelsea, zespołem, który wg wszelkich standardów jest w teorii od nas mocniejszy, w dodatku grając na niektórych pozycjach zastępcami zastępców... Nie przegraliśmy ani jednego spotkania z drużynami, którym jak mówię wybijamy argumenty już na wstępie... A obraz gry - pomijając mecz z Chelsea - nie pamiętam kiedy ostatni raz pozwalałby stwierdzić, że "szczęśliwie nie przegraliśmy". Ale to zamierzchłe czasy jakieś... Ergo: zdobywamy dużo punktów, większość meczy wygrywamy, w praktycznie każdym meczu w którym jednak nie wygrywamy jesteśmy wizualnie bliżej wygranej niż rywale... Obrona ma gorszą formę, zgadza się, ale jest to częściowo też pokłosie owej rewolucji, która wymaga gry jak najwyżej. A częściowo to słabsza postawa pojedynczych graczy (Tomori?)
1
RafAxl
RafAxl
6 października 2022, 15:18
Jak ja patrzę zero jedynkowo, to Ty niestety życzeniowo. Milan może i chce dominować, ale słabo mu to wychodzi. Wczoraj też chciał dominować. Przypomnij mi kiedy ostatni raz Milan zamknął spokojnie mecz, strzelając kilka bramek i pokazując pełną dominację? Nie licząc meczu z wakacyjnym Sassuolo na koniec zeszłego sezonu?
0
Gerada
Gerada
6 października 2022, 15:38
Wczoraj też chciał dominować - oczywiście. A ponieważ rywal był za silny to Milan odebrał lekcję. Nie bardzo rozumiem jakim wykładnikiem czegokolwiek jest wczorajszy mecz? Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały przed meczem, że wygrają gospodarze... wygrali... jeśli ktoś jest tym zszokowany to prawdopodobnie nie zna się na piłce za bardzo... 90% drużyn grających co 3 dni gra w ten sam sposób: prowadząc jednym golem nie zarzyna się o strzelenie kolejnej bramki - próbuje, ale nie szaleńczo, nie na 110% możliwości. Milan robi to samo. Ponownie nie wiem dlaczego ma być to szokujące? Żeby Ci zobrazować jak abstrakcyjny jest Twój argument o złym zarządzaniu meczami to ostatni raz kiedy Milan prowadząc stracił punkty w Serie A to 25 lutego i 1:1 z Udinese... Od tamtego spotkania zawsze wychodząc na jednobramkowe prowadzenia zdobywał 3 punkty... żadnego takiego potknięcia od przeszło pół roku... jak z Empoli trzeba było to z 10 sekund gry wystarczyło i na prowadzenie znowu wyszli... Jeśli oczekujesz innej dominacji niż ZAWSZE dowożenie wygranych do końca to na prawdę nie ja myślę życzeniowo...
0
karp_fso
karp_fso
6 października 2022, 13:38
Diaz choć jest przeciętny, to mimo wszystko obyty z ważnymi meczami. I jak już nieraz widzieliśmy, on potrafi wziąć na siebie odpowiedzialność i czasem z tej przeciętności wykrzesać mocny przebłysk. CDK gra jeszcze jakby miał nogi z waty. Na mecze z Bolonią czy coś powinien jak najbardziej wychodzić i oswajać się z grą, ale generalnie na ten moment powinien być raczej zmiennikiem.

A no i jest jeszcze Adli, ciekawe co z nim w końcu?
0
MilanFanJ
MilanFanJ
6 października 2022, 13:32
W dzisiejszych czasach bardzo brakuje cierpliwości. Każdy efekt ma być gotowy na już, na wczoraj, natychmiast. Każdemu trzeba dać czas. Oczywiście, nie zmienia to faktu, że oczekujemy lepszej postawy od CDK na boisku, ale może skoro Belg na razie ma trochę problemów, to wreszcie dać szansę Adliemu...?!
0
dave25
dave25
6 października 2022, 13:22
Chłopak przyszedł z dużo słabszej ligi będzie miał pod górę czy się przełamie zobaczymy na pewno trzeba dać mu czas, co do wczorajszego meczu to akurat się cieszę że dostaliśmy ostro w dupę, żeby sobie zydki nie myśleli że da się zrobić konkurencyjny skład za same darmowe transfery albo młodzików za grosze, owszem są okazje jak Rudiger czy Dybala ale tu potrzebna jest kasa bez niej o osiągnięciu czegoś w europie możemy sobie pomarzyć
Edytowano dnia: 6 października 2022, 13:24
0
roby45
roby45
6 października 2022, 13:19
Najlepszy z zakupów tego lata a bardzo słaby...o reszcie nawet nie ma co pisać wczoraj pokazali
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 października 2022, 13:19
Moim zdaniem to wygląda kropka w kropkę jak Tonali
Trochę szkoda bo liczyłem że już zacznie grać trochę lepiej bo jednak braki na śpo mamy spore
Ale najwyraźniej trzeba czasu
Teraz na spokojnie mu go dajmy i będzie dużo pociechy bo potencjał widać

Na ten moment widziałbym nas grających 433 z Pobegą w jego miejsce
0
palonettoACM
6 października 2022, 13:16
Moim zdaniem jak na razie widzimy powtórkę z Leao 2020.

Wychodzi na to, że za 2 lata Charles będzie MVP Serie A :)
1
Demick
Demick
6 października 2022, 13:23
A z kogo ma brać przykład CDK? Z Krunica?
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 października 2022, 13:32
Krunic to dobry przykład ciężkiej pracy, pokry więc niech bierze z niego przykład, teraz młodzi ludzie nie mają wgl cierpliwości i pokory, chcą wszystko na już teraz.
1
Demick
Demick
6 października 2022, 13:45
Adrea Poli to był też przykład ciężkiej pracy. Mi chodzi o granie na wyższym poziomie. Nie ma rywalizacji na 10 w Milanie i to wszystko. Wzorować to mógłby się CDK na graczu w stylu Kaki, tak jak Leao na Ibrze.
Edytowano dnia: 6 października 2022, 13:46
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 października 2022, 15:56
Ja tam nie uważam żeby to był problem braku jakiegoś wzorca do naśladowania, raczej zbyt mało minut upłynęło żeby CDK zdążył wejść na odpowiednie obroty. Kessi i Calhanoglu ile miesięcy jak nie lat kopali się po czole, Tonali cały rok się kopał po czole, mało co Milan nie zrezygnował z jego wykupienia, Leao też długo grał poniżej oczekiwań.
Myślę że za rok gdzieś z CDK będzie już pożytek na pewno nie za 2 tygodnie XD
0
Demick
Demick
6 października 2022, 18:18
Tyle że Turek nie grał na swojej pozycji przez długi czas.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
6 października 2022, 13:14
No rywalizację to on ma potężna. Ja bym tam zagrał z juve z CDK na ps chociaż dla mnie to on powinien grać na spo. Ale od patrzenia na krunicia odechciewa się oglądać milanu.
0
Milanboy
6 października 2022, 13:14
Na razie gra tak jakby się bał. On ma umiejętności ale widać coś, że z głową jest nie tak.
1
Sebejszczyn
Sebejszczyn
6 października 2022, 13:13
Ja tam w niego wierzę, chłop potrzebuje trochę czasu żeby nabrać pewności siebie i ograć z zespołem. Wiadomo, że oczekiwania wobec niego są ogromne, ale zostając wrzucony praktycznie od razu na głęboką wodę i do pierwszego składu nie każdy jest w stanie podołać presji. Wczoraj jak schodził miałem wrażenie jakby chłopina miał łzy w oczach, więc pewnie to wszystko zaczyna go trochę przerastać. Karolek ma przebłyski i widać z w nim potencjał, ale wszystko w swoim czasie, prędzej czy później i tak nastąpi weryfikacja jego przydatności u nas :)
0
Boro
Boro
6 października 2022, 13:10
Za wcześnie żeby mianować go nowym Paquetą ale historia podobna na początku, a ta jak mawiają lubi się powtarzać. Hajpowany chłopak do granic możliwości. Na razie przebłyski i to rzadkie, z których ku jego nieszczęściu wszystkie niewykorzystane przez kolegów z drużyny. Patrząc na jego grę kompletnie nie rozumiem dlaczego Adli nie dostaje żadnych szans albo dlaczego nawet w 1/10 nie idzie podobną drogą czyli przygotowania do wejścia do drużyny. Pewnie to kwestia 35 mln euro.
0
bawolejaja
bawolejaja
6 października 2022, 12:58
Zdecydowanie, wczoraj Brahim pokazał dużo więcej energii w te 30 minut niż CdK w godzinę gry... No i na dodatek ta patelnia od Leao w doliczonym czasie 1. połowy. Wszyscy psioczą na Krunicia, ale to już Charles powinien tam pod ladę załadować...
2
Rolnik264
Rolnik264
6 października 2022, 13:20
za pazura elegancko by siadło
0
Marcin1995
Marcin1995
6 października 2022, 13:23
Brahim ma to do siebie że on dobrze gra zazwyczaj jak wchodzi z ławki gdy zaczyna od początku to już tak kolorowo nie jest
1
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2022, 13:56
czyli zasada z prawego skrzydła przeniesię też na 10 :)

i zaczyna się tęsknota za cuckoldem ;]
1
Demick
Demick
6 października 2022, 12:57
W idealnym świecie, Hakan powinien czuć presję CDK, który byłby jego zmiennikiem. Ale w Milanie budżet jest jaki jest.
Edytowano dnia: 6 października 2022, 13:01
4
Cactus
Cactus
6 października 2022, 12:56
Może czas żeby dać więcej minut Adliemu? a CDK niech wchodzi z ławki w najbliższych meczach. Trzeba szukać rozwiązań, bo czas jest mega intensywny, a jednym i tym samym składem sobie nie poradzimy na pewno.
Edytowano dnia: 6 października 2022, 12:56
1
_PAOLO_
_PAOLO_
6 października 2022, 14:19
Adli chyba z czwórki on, cedeka, brahim, krunic jest jak widać albo najsłabszy albo w jakiś sposób podpadł Piolemu. Lub trzyma go jeszcze depresja poporodowa xd.
0
Solan0
Solan0
6 października 2022, 12:56
Dla wszystkich którzy mówią że on potrzebuje czasu, przypominam że CDK kosztował ponad 30mln, wiec fajnie jakby za taką kwotę nie potrzebował sezonu do adaptacji
1
Judeau
Judeau
6 października 2022, 13:05
Leao też kosztował 30 mln
3
Pavlović31
Pavlović31
6 października 2022, 13:08
30 milionów to nieduży krok dla futbolu ale duży krok dla Milanu
0
kusniak_22
kusniak_22
6 października 2022, 15:24
A ile kosztował Tonali ? Za darmo przyszedł ?
0
The Legend
The Legend
6 października 2022, 17:30
A Kessie za ile przyszedł? I ile sezonów kopał się po czole?
0
cbvirus
cbvirus
6 października 2022, 12:50
A kto miałby niby go zastąpić? Bo tragicznie to wygląda, ale nasza sytuacja kadrowa. Na wielu pozycjach po prostu nie ma żadnej konkurencji i to jest jedna z nich.
1
kusniak_22
kusniak_22
6 października 2022, 12:47
Podobna sytuacja co z Tonalim, czas dla Pana i odpali.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
6 października 2022, 14:02
albo i nie odpali i 40 baniek pojda w las ..
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI