RedBird Capital po przejęciu Milanu nadal podejmuje kroki, aby marka klubu była rozwijana i rozpoznawana na całym świecie. La Gazzetta dello Sport informuje, że celem Gerry'ego Cardinale jest zawarcie nowych umów sponsorskich oraz renegocjacja już obowiązujących, aby zapewnić jak najlepsze przychody z tego tytułu. Amerykanin już intensywnie pracuje nad zwiększeniem międzynarodowej atrakcyjności Milanu, zwłaszcza w Azji Południowo-Wschodniej i Stanach Zjednoczonych. Potwierdzeniem tego jest niedawna wizyta w Londynie, oraz w Nowym Jorku. W latach 2020/2021, Milan z obszaru sponsoringu mógł liczyć na 65 mln euro przychodów, ale w sezonie 2021/2022 spodziewany jest wzrost do ok. 70 mln euro. Kontrakt z firmą Puma został przedłużony do 2028 roku (gwarantuje ok. 30 mln euro na sezon), a umowa sponsorska z Emirates zostanie wkrótce przedłużona. Docelową wartością jest co najmniej podwojenie obecnych 14 mln euro (+ premie) rocznie.
W sumie jakąkolwiek firmę, nawet jednoosobową, hahah.
Ale czytają książki, co niektórzy :)
Chyba nie o to chodziło?
Ja nie mam pojęcia o dużym i wielkim biznesie, ale wystarczy poczytać kilka artykułów, żeby wiedzieć, że nikt nie wyciąga jak na filmach walizki z 2 miliardami dolców i mówi biere ciem.
Bierze kredyty, szuka sponsorów i partnerów. Normalna procedura w USA.
Gołodupiec....hahaah
Ja też nie prowadziłem :D ale skoro stać cię rzekomo na klub to trzeba się liczyć, że musisz coś w niego władować. Casus Chelsea to pokazuje. Przyszedł nowy i było "biere ciem" Jak on ma szukać inwestorów gdzieś po USA czy innych Azjach o kant dupy taki właściciel.
Jestem hetero więc wygląd Pobegi mi nie przeszkadza. Ale, że jest beznadziejny to już swoją drogą.
Nawet mercato pod okiem Ptaszka się nie rozpoczęło, a tu lament.
Fakt, Chelsea trafiła w 10 póki co.
MI(L)AN
Póki co nie widzę zbyt dużo entuzjastów Czerwonego. Nie zrobił nic, co przekonałoby do siebie.