Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan brzydki, Milan zwycięski. Hellas pokonany 2-1

16 października 2022, 19:52, Presidente Aktualności
Milan brzydki, Milan zwycięski. Hellas pokonany 2-1

Milan wygrał w Weronie z Hellasem 2-1, ale był to mecz z gatunku "do zapomnienia". Milan nie porywał swoją grą, miał sporo szczęścia, które ostatecznie sprawiło, że zainkasował trzy punkty. 

Niedokładność i apatyczność charakteryzowały grę Milanu w pierwszej połowie. To gracze gospodarzy pokazywali więcej energii, większą chęć do gry i atakowania. Podchodzili wysoko do rywali, a Milan nie potrafił utrzymać się dłużej przy piłce i zmusić rywala do dłuższego przebywania w defensywie. Na początku spotkania dobrą okazję miał Faraoni, który otrzymał piłkę z lewej strony boiska, ale jego strzał z okolic 16 metra pewnie wyłapał Tatarusanu. W odpowiedzi Rafael Leao przeprowadził akcję swoim skrzydłem, wbiegł w pole karne i zagrał wzdłuż bramki do Giroud. Podanie chciał przeciąć Veloso, udało mu się, ale na tyle niefortunnie, że wpakował piłkę do własnej bramki. W 11' minucie powinno już być 2-0 dla rossonerich, ale Giroud, który znalazł się sam na sam z Montipo, po podaniu Diaza, strzelił obok bramkarza oraz obok bramki. W 20' minucie mieliśmy już na tablicy wyników remis. Piłka trafiła na lewą stronę do Guntera, który zdecydował się oddać strzał z bez przyjęcia, w linię strzału wbiegł Gabbia, od którego piłka się odbiła i wpadła do siatki obok zdezorientowanego Tatarusanu. W kolejnych minutach rajdów ponownie próbował Rafael Leao, ale widać było absolutny brak zrozumienia z partnerami. Brakowało dokładności w poczynaniach podopiecznych Piolego, co przeszkadzało w konstruowaniu kolejnych akcji. Natomiast Hellas próbował dalej. W 38' minucie w dobrej sytuacji, przed polem karnym, znalazł się Verdi, ale jego strzał był zbyt lekki, żeby sprawić problemy golkiperowi Milanu. W doliczonym czasie gry po rzucie rożnym trochę zagotowało się w polu karnym rossonerich, ale na szczęście bez konsekwencji bramkowowych. Do szatni obie ekipy schodziły mając wynik 1-1. 

W drugiej odsłonie Milan zaprezentował więcej śmiałości, choć to Hellas mógł rozpocząć od strzelenia bramki. Gospodarze wyprowadzili w 47' minucie groźną kontrę, którą strzałem kończył Hrustić. Szczęście Milanu, że 26-latek nie dokręcił piłki, która minęła słupek o co najmniej metr. W odpowiedzi Theo Hernandez zagrał w pole karne do Rebicia wyprowadzając go na dobrą sytuację, ale Chorwat płaskim strzałem trafił w Montipo. Milan miał optyczną przewagę, w porównaniu do pierwszej połowy dłużej utrzymywał się przy piłce, ale to Hellas tworzył sobie groźniejsze okazje. W 56' minucie jeden z graczy gospodarzy trafił w poprzeczkę po strzale głową, a dobitka Piccolego minimalnie poszybowała nad bramką Tatarusanu. W 76' minucie ponownie we znaki milanistom wdał się Montipo, który najpierw obronił strzał z dystansu Theo Hernandeza, a następnie uderzenie Rebicia. W 81' minucie udało się rossonerim wyjść na prowadzenie. Leao zagrał na prawą stronę do Rebicia, ten szybko odegrał do wbiegającego w pole karne Tonalego, a ten strzał po ziemi, między nogami Montipi, wpakował piłkę do siatki. Po golu goście się cofnęli a Hellas napierał dążąc do remisu. Na szczęście defensorzy Milanu, choć z trudnościami, radzili sobie z ich atakami, czego przykładem były interwencje chociażby Malicka Thiawa. Finalnie mistrzom Włoch udało się wywieźć trzy punkty z Werony, lecz nie był to raczej mecz, o którym będą opowiadali wnukom.

Hellas Verona (3-4-2-1): Montipò; Hien, Gunter, Magnani (70' Cabal); Faraoni, Tameze (65' Hongla), Veloso, De Paoli, Verdi (70' Kallon), Hrustic (54' Piccoli); Henry (65' Djurić)

Rezerwowi: Chiesa, Perilli, Berardi, Terracciano, Cabal, Hongla, Praszelik, Sulemana, Kallon, Djuric, Piccoli

AC Milan (4-3-3): Tatarusanu, Kalulu, Gabbia, Tomori, Hernandez, Adli (60' Bennacer), Tonali, Krunić (60' Pobega), Diaz (46' Rebić), Giroud (46' Origi), Leão (83' Thiaw)

Rezerwowi: Mirante, Jungdal, Thiaw, Dest, Ballo-Touré, Vrancx, Pobega, Bakayoko, Bennacer Messias, Origi, Rebić

Bramki: Veloso 9' (sam.), Gunter 19', Tonali 81'

Żółte kartki: Bocchetti 40', Magnani 67', Hongla 68', Faraoni 75', Theo Hernandez 81', Rebić 90'

Arbiter główny: Davide Massa (Imperia)

Miejsce: Stadio Marc'Antonio Bentegodi (Werona)

*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





867 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Lomaxini
Lomaxini
16 października 2022, 21:49
Jezu heban na całą połowę, na bank się połamie
1
acmti__
acmti__
16 października 2022, 21:49
No to pierwszy prawdziwy test Orgiego
1
nokoments
nokoments
16 października 2022, 21:54
Weryfikacja, hehe
0
ACstach
ACstach
16 października 2022, 21:49
Giroud schodzi, teraz wygląda to na dobrą decyzję, dostajemy za niego Origiego i to nie jest do końca dobre info heh, ale w końcu coś musi pokazać.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
16 października 2022, 21:52
Ciężko będzie zagrać gorzej niż Giroud :)
2
DarQ
16 października 2022, 21:49
Krunic o dziwo lepiej prezentuje się ostatnio przeciwko trudniejszym rywalom- niech idzie do psychologa bo ma syndrom lekceważenia słabszych od siebie :)
Adliego trzeba odkurzyć bo ma coś , czego trudno u innych szukać. Dużo widzi, ma przeszywające podania, umie grać kombinacyjnie. Aczkolwiek dziś słabo.
Widać brak Benacera, nie ma regulacji tempa gry.
Theo znów jako wolny elektron. Nawet przeciwko przeciętniakom to się nie sprawdza. Mnie uczono , że jak coś nie skutkuje, to się w to nie brnie dalej. Inny aspekt tej taktyki jest czysto fizyczny. Chłop biegając po całym placu dodatkowo męczy się i poźniej brak mu gazu w kluczowym momencie. A moment ten to sytuacja gdy Leao ściągnie na bok obrońcę, wymieni krótkie, szybkie podanko i zrobi się tunel.
0
mmielczar123
16 października 2022, 21:48
Antek od zadań specjalnych!
0
DarQ
16 października 2022, 21:48
Krunic o dziwo lepiej prezentuje się ostatnio przeciwko trudniejszym rywalom- niech idzie do psychologa bo ma syndrom lekceważenia słabszych od siebie :)
Adliego trzeba odkurzyć bo ma coś , czego trudno u innych szukać. Dużo widzi, ma przeszywające podania, umie grać kombinacyjnie. Aczkolwiek dziś słabo.
Widać brak Benacera, nie ma regulacji tempa gry.
Theo znów jako wolny elektron. Nawet przeciwko przeciętniakom to się nie sprawdza. Mnie uczono , że jak coś nie skutkuje, to się w to nie brnie dalej. Inny aspekt tej taktyki jest czysto fizyczny. Chłop biegając po całym placu dodatkowo męczy się i poźniej brak mu gazu w kluczowym momencie. A moment ten to sytuacja gdy Leao ściągnie na bok obrońcę, wymieni krótkie, szybkie podanko i zrobi się tunel.
0
daro12555
daro12555
16 października 2022, 21:48
To tak wygląda jak 36 letni napastnik jest zajechany to samo Leao .
0
Gerada
16 października 2022, 21:48
Niby jeden gracz debiutuje w wyjściowej jedenastce, więc nie powinno dziwić, ze jeden nasz gracz jest jak ciało obce w zespole... Ale czemu to jest Giroud a nie Adli to już większy problem. Piękny Francuz dziś robi wszystko nie tak jak trzeba. Theo w poprzedniej kolejce potrzebował kwadransa żeby wejść w mecz, dziś mam wrażenie, że przespał pierwsze pół godziny, ale rozkręca się.
Yacine bardzo pozytywnie. Dużo pod grą, dużo widzi. Mam wrażenie, że problem Francuza i niedostatek szans do gry może leżeć na płaszczyźnie dyscyplinarnej, w sensie: to samo co w pre sezonie, dwa faule zanotował podeszwą, nogą oderwaną od murawy... W zasadzie trudno u niego znaleźć występ, w którym nie krąży obok żółtej/czerwonej kartki. W innym wypadku to na pewno nie wypada gorzej niż konkurenci do gry, a w porównaniu np. do CDK (który być może umiejętności ma wyższe) wygląda po prostu na bardziej świadomego i dojrzałego gracza.
Forza i oby po 3 punkty po przerwie.
2
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:47
Nie podoba mi się Gabbia. Widać, że obrona nie czuje się pewnie z nim na placu gry i nadal te wyprowadzenie piłki szwankuje oraz gdy ma piłkę przy nodze to mam wrażenie, że facet chce się jej jak najszybciej pozbyć.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:48
Gabbia dziś najpewniejszy z bloku defensywnego podczas gdy Kalulu nie wie na jakiej gra pozycji Theo gra na każdej a Tomori nie nadąża żeby go uzupełniać
1
Szulaj22
Szulaj22
16 października 2022, 21:48
A komu on sie podoba? On tu jest bo nie bylo kasy na wzmocniania.
0
Szulaj22
Szulaj22
16 października 2022, 21:51
Przemus
Pewny obronca wie i skreca stope przy wybiciu podania wzdluz bramki, widocznie Rugani V2 sie tego jeszcze nie nauczyl :)
1
Jaca23
Jaca23
16 października 2022, 21:45
I nie rozumiem jechania po Adlim. Moim zdaniem gra po prostu średnio. Na tle drużyny się nie wyróżnia ani pozytywnie ani negatywnie. To nie od niego należy w pierwszej kolejności wymagać, skoro do tej pory zagrał 54 minuty w Serie A.
3
Corsa
Corsa
16 października 2022, 21:47
Tu chyba bardziej chodzi o to, że oczekiwania wobec niego były spore, a gra tak sobie. Niby nie jest źle, ale też przebłysków zbytnio nie widać.
0
acmti__
acmti__
16 października 2022, 21:47
Te długie piłki do nikogo kują w oczy
0
Rossu
16 października 2022, 21:48
Tymbardziej, że 3/4 drużyny na tle fizycznym dzisiaj jest bardzo na kiepskim poziomie.
1
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:49
A moim zdaniem on jest na pochwałę. Nie traci piłek w środku pola, nie ucieka od gry, jako jedyny pomocnik chce grać do przodu gdzie dwa razy wyszło świetnie między innymi podaniem do Giroud czy Theo który potem fatalnie zgrał na pole karne. Moim zdaniem naprawdę bardzo dobry mecz Algierczyka i tym występem daje nutkę optymizmu co do kolejnego meczu z jego udziałem.
0
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:49
Nie wymagaj od niektorych za duzo, tutaj moga jechac Adliego ktory ma jakakolwiek jakosc a lekkoatleta Krunic jesty cacy bo ma fajna fotke z fety :)
0
Corsa
Corsa
16 października 2022, 21:45
Trzeba strzelić na początku, później kolejną i nie szarpać się do ostatniej minuty.
0
Szulaj22
Szulaj22
16 października 2022, 21:47
Niby takie proste ale u nas tak zawsze jest że sami sobie kłody rzucamy pod nogi.
0
Diavo
16 października 2022, 21:44
Generalnie fajnie, że Padre kombinuje coś z taktyka ,formacja z takimi rywalami. Ale zauważyłem, że jako zespół mamy problem z koncentracja na słabszych rywali, z Juve trzymaliśmy odstępy między formacjami, byliśmy jak jeden mechanizm, tutaj to samo co w meczu z Empoli, wyrwy jakich mało i co chwile kontry rywali.
1
ACstach
ACstach
16 października 2022, 21:43
Zaskakujemy dziś bardziej siebie niż przeciwnika.
3
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:43
A te granie z Theo jako wolnym elektronem się nie sprawdza. Theo zabiera miejsce między innymi Diazowi który dobrze się dzisiaj czuje wszędzie gdzie ma piłkę oraz także Tonalemu bo nasz Sandro często robi za faceta który sunie z piłka w środku pola, na dodatek zostawia potężne dziury po lewej stronie gdzie muszą to łatać Leao z Brahimem.
1
Diavo
16 października 2022, 21:45
Dokładnie, a przy rozgrywaniu brakuje kogoś na lewej stronie.
2
Majki85
Majki85
16 października 2022, 21:43
Powiedzieć że gramy na pół gwizdka to jak nie powiedzieć nic. Gramy zdecydowanie poniżej oczekiwań i to nie Hellas postawiło nam tak wysoko poprzeczkę ale nasze nastawienie, mental i koncentracja nie dojechały na te pierwsza połowę. Pioli musi wstrząsnąć swoimi podopiecznymi bo z takim nastawieniem aż prosi się o blamaz w Weronie. Zmiany personalne potrzebne na już. Krunica zastapilbym Bennacerem, Messiasem lub Pobegą. Kimkolwiek, jednak kimś kto może zrobić różnicę. Za Gabbie- nie wierzę że to mówię - ale wpuscilbym Desta który może wniosłby coś do ofensywy. No i jeśli wynik nie będzie się zmieniał to w okolicach 60 minuty szukalbym wsparcia w osobach Rebica i Origiego. Giroud mnie wkurzył okropnie ta niewykorzystana sytuacją. Francuz myślał chyba że gol przyjdzie lekko, latwo i przyjemnie i chcial się zabawić a tu zonk. Szybko się ta okazja zemscila. W zeszłym sezonie na bramke Faraoniego zareagowalismy prawidłowo. Mam mam nadzieję że po końcowym gwizdku również będę mógł to samo powiedzieć. Na razie wygląda to mega słabo...
2
Jaca23
Jaca23
16 października 2022, 21:42
Jak uwielbiam Padre tak chaos na boisku to głównie jego wina. Theo jako wolny elektron totalnie się nie sprawdza. Zamiast grać klasycznie 4-3-3 lub 4-2-3-1 to kombinujemy na siłę. Jesteśmy piłkarsko dwa poziomy wyżej, ale to ewidentnie Pioli przeginał z kreatywnością taktyki.
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:45
Piolemu załączył się jakiś Guardiola z finałów LM i uznał że rozmontuje drużynę na hurra
1
Piotrek1899
16 października 2022, 21:42
Mamy wyjątkowy dar, by wdawać się w taką właśnie kopaninę, kiedy wydaje się, że mecz można zamknąć w pół godziny. Nie rozumiem tego po prostu, że można sobie tak życie komplikować, narażać się przy tym na urazy i marnować niepotrzebnie energię. Przecież ten Hellas jest tak słaby, że głowa boli.
4
zbylon
zbylon
16 października 2022, 21:42
Pioli na razie źle to poustawiał. Po przerwie musi być lepiej. Myślę że czas na Origiego. Takiej patelni jaką miał Oli dzisiaj, to ja bym nie zmarnował. No i widać brak Bennacera. Fajnie gra Adli.
0
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
16 października 2022, 21:42
Bardzo słabo to wygląda... Żiru nie miał ani jednego dobrego momentu, w dodatku cały czas gra piętkami z czego są tylko straty. Środek pomocy nieobecny. Nasz lewy obrońca chyba pomylił mecz z lekcją wf-u i graniem pod blokiem z kolegami, a Leao myślami siedzi jeszcze w szatni. Jedyny "pozytyw" po tej połowie to Diaz, który jest chyba najlepszym wyborem na prawe skrzydło. Lieczę na zobaczenie Rebicia w miejscu Leao, Origiego za Oliego dodatkowo Bennacer wchodzący za Adliego i wymianka pozycjami z Tonalim. Muszą być trzy punkty. Forza Milan!
0
Rossu
16 października 2022, 21:42
Na minus dzisiaj Pioli, skoro posadził na ławce zmęczonego Bennacera, to tym bardziej powinien posadzić Giroud i wpuścić kogoś z dwójki Origi/Rebic.

Na tle fizycznym dzisiaj jesteśmy po prostu zabici, może coś w drugiej połowie ruszy, ale póki co wszystko wygląda bardzo srednio - Theo ma za dzisiaj dużo swobody, jako wolny elektron się narazie nie sprawdza. Adli dzisiaj troszkę niewidoczny, ale bez żadnych wielkich błędów. Brahim na PS również bardzo fajnie, powinien już tu zostać. Gabbia prócz tego samobója też bardzo pewnie. Leao kilka rajdów, a poza tym nic ciekawego. Tonali poza odbiorami również bardzo średnio.
Edytowano dnia: 16 października 2022, 21:46
3
Tzeentch3
Tzeentch3
16 października 2022, 21:49
U Diaza jeszcze brakuje trochę takiego pójścia do przodu na skrzydle (pewnie nawyki z grania na środku) albo żeby go ktoś obiegł, ale w tym meczu nawet Kalulu biega bardziej środkiem niż bokiem.
0
Cactus
Cactus
16 października 2022, 21:42
Za dużo bałaganu. Zostawiamy zbyt wiele miejsca gospodarzom i sami się prosimy o kłopoty.
1
chory
chory
16 października 2022, 21:41
Adli gra jak gra, ale dziś każdy gra kupe wynika to z niejasnej taktyki Piolego której nawet nasi najbardziej doświadczeni zawodnicy nie rozumieją
0
szyka
szyka
16 października 2022, 21:40
Mecz z serii -można zamknąć mecz w 15 min I dograć do końca, ale po co dupe ruszyć, spiąć się i zapomnieć.
Sami podajemy tlen rywalom, oby to się nie zemscilo.
Dawac rebica, niech pogra na szpicy a giroud odpocznie, bo ostatnie setki to dramat francuza
0
Tzeentch3
Tzeentch3
16 października 2022, 21:40
Jak pisałem przed meczem: Krunić i Giroud nie powinni wyjść na to spotkanie. Krunić robi dziurę w środku pola, a Giroud już tak zmęczony, że nawet taką piłkę na 2:0 zmarnował. Pobega i Rebić/Origi muszą wejść.
Po Adlim widać, że w piłkę potrafi grać i mogą być z niego ludzie.
Diazowi brakuje zgrania na skrzydle, za często staje i zwalnia akcje zamiast iść do przodu, ale widać, że jest nadzieje na prawym skrzydle.
Theo jest wszędzie oprócz lewej strony boiska, gdzie powinien być.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:40
Krunić gra dziś lepiej niż Tonali
0
Janik14
Janik14
16 października 2022, 21:42
Tak gra lepiej,ze jest totalnie niewidoczny. Nie wiem czy chociaż raz usłyszałem jego nazwisko w tv
1
Tzeentch3
Tzeentch3
16 października 2022, 21:44
Tonali powinien właśnie zostać trochę z tyłu i Krunić jako ten biegający, bo obecnie środek pola to jest chaos, w ogóle w tym meczu jakby zawodnicy sami nie wiedzieli, gdzie mają grać
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:47
Tzeentch3 - o i tutaj zgoda pełna ale Pioli z niezrozumiałych powodów uznał że wszystko przemebluje
1
Iwonka09
Iwonka09
16 października 2022, 21:48
Krunic jest najsłabszy na boisku. Gra na dawnej pozycji Bennka z tyłu, nomen omen jego nominalnej i chyba tak dawno tam nei grał, że nie potrafi. Przecież on tylko podaje do najbliższego przeciwnika i to często niecelnie.
Zauważyleś PanPrzemus jaka po jego stronie jest dziura? Tragedia. jak go Pioli nie zdejmie i przemęczonego Oliego, to jeszcze przegramy mecz, który powinniśmy przegrać.
To co się dzieje na boisku, ten chaos, to piszę z przykrością, pełna wina padre, przekombinował z ustawieniem.
Z Krunica taki regista jak ze mnie księżniczka chińska.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:50
Iwonka09 - dziura jest bo Theo nie ma z lewej strony w ogóle
Oba skrzydła działają fatalnie bo jeden boczny obrońca myśli że gra na środku i nie ma wahadła które go uzupełnia a drugi gra wszędzie
W środku pola dziury powstają bo Adli źle się porusza po boisku i nieźle wygląda tylko z piłką przy nodze
Krunić gra poprawnie ale jego nominalna pozycja jest wyżej a to Sandro powinien grać jako regista
0
eMJay
eMJay
16 października 2022, 21:39
Dzisiaj Stefano wymyślił zaskakujące ustawienie 3-3-3 i Theo biega gdzie chce. Ciekawe.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:41
A kogo brakuje? Stawiam że Adliego ale nie wiem o kim pisałeś
0
chory
chory
16 października 2022, 21:41
tak jak Pobega z Juve, tylko że wtedy to akurat zadziałało
0
eMJay
eMJay
16 października 2022, 21:43
Przemus, a niby kogo brakuje ?bramkarz, 9 chłopa i Theo biegający gdzie chce. Serio tak ciężko to zrozumieć?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:44
eMJay - a sorry źle przeczytałem
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:39
Nie no jak bronię zawsze Piolego i drużynę tak to zaczyna bardzo średnio wyglądać
Pioli kombinuje z taktyką i się rozpędza w granie Theo na wolnym elektronie i ustawianiu dynamicznym którego nikt nie rozumie a atak pozycyjny zwolnienie gry zagranie z klepki - słowem podstawy futbolu- nadal są w powijakach a mamy wykonawców z niezłą techniką którzy mogą tak grać. Z podstaw futbolu są jeszcze stałe fragmenty ale to jest mem od lat

Mamy do poprawy proste rzeczy i zamiast się na nich skupić psujemy coś co działa czyli odcinamy Theo od jego najmocniejszych stron. Słabo to wygląda
2
Andre
Andre
16 października 2022, 21:38
Powinniśmy spokojnie prowadzić, a zamiast tego mamy remis i mecz się bardzo wyrównał. Adli jak na razie mało daje z przodu, Leao tez szybko zgasł i w zasadzie tylko Brahim stara się coś grać.
1
Szulaj22
Szulaj22
16 października 2022, 21:38
Póki co jestem zadowolony Hellas to duzo lepsza drużyna wiec remis tez jest cenny. Jak sie nie obudzimy w drugiej polowie to nawet jednego punktu nie bedzie.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 października 2022, 21:38
Krunic w sumie gra najlepiej z całej trójki pomocników.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:40
Tonali równo objeżdżany przez wszystkich a Adli nie wie gdzie jest na boisku. Rade gra swoje i solidny występ więc zdecydowanie lepiej niż partnerzy
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
16 października 2022, 21:38
Theo na prawym skrzydle to dobre podsumowanie tego co widzieliśmy. Bałagan, niechlujstwo, zamieszanie brak zrozumienia. Miejmy nadzieję że Pioli w przerwie powie swoim zawodnikom: "wracamy do tradycyjnych rozwiązań". Paradoksalnie Hellas który często wychodzi wysoko zostawia nam sporo miejsca ale my gramy bardzo niedokładnie. Adli jak na 10tke mało kreatywny, mało zwrotny i sma saby przegląd pola, długo się zastanawia z piłką przy nodze, na razie nie pokazał nic. Nie ma co płakać nad pierwszą częścią tylko trzeba uderzyć się w pierś i wyjść na drugą z innym nastawieniem.
0
Voltrex
Voltrex
16 października 2022, 21:38
1. Krunic regista, gdy mamy Tonalego który w parze z Kessiem był rozgrywającym.
2. Theo w środku pola - mindfuk
3. Brak przypisania Tonalego i Adliego do jakichkolwiek pozycji co tworzy chaos w ataku i ogromne luki w fazie obronnej.
4. Bezproduktywny Giroud który nie może wygrać pojedynku tyłem do bramki.
5. Zagubiony Kału który nie wie czy ma grać na boku czy jako 3 środkowy.

Gramy jakby ustawił nas jakiś przypadkowy wuefista z podstawówki, który pierwszy raz widzi tych piłkarzy.

Pioli ogarnij to w przerwie błagam.
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 października 2022, 21:41
Problem jest taki że to Pioli wprowadził cały ten chaos
0
Paolo03
Paolo03
16 października 2022, 21:37
Zmiany muszą nadejść i trzeba szarpnąć się na inną taktykę w tej drugiej połowie bo tutaj ewidentnie coś nie gra.
0
Tanger
Tanger
16 października 2022, 21:37
Milan mógł dobić Hellas, kiedy ci byli na kolanach, ale tego nie zrobił i teraz oprócz 1-1 mamy kopaninę. Dosyć chaotyczny mecz z problemami w konstrukcji 100% akcji. Adli wygląda całkiem ok. Walczy i próbuje jakichś konstruktywnych zagrań, ale również widać, że to trochę chaotyczny zawodnik na boisku. Może dlatego Pioli nieszczególnie pali się do wpuszczania go na boisko.
0
satoshi
satoshi
16 października 2022, 21:37
Niech Theo wraca na LO
Krunic Sandro, przed nimi Adli
0
Squall
Squall
16 października 2022, 21:37
Sassullo 2.0 z tego sezonu, nawet nie ma co dyskutować
0
karp_fso
karp_fso
16 października 2022, 21:37
A co do Adliego - będą z niego ludzie, ma przyjęcie, ma podanie, ma przeglad pola, ale na razie jest zbyt chaotyczny. Musi się jeszcze wdrożyć, bo dziś widać, że talent ma, ale trzeba go oszlifować.

Natomiast cały zespół dziś obiektywnie słabo, nawet Tonali się gubi. Gabbia gdyby nie pechowa interwencja, to bym powiedział, że najpewniejszy u nas, ale ten samobój ostro obniża notę.
3
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:39
Co dzisiaj takiego chaotycznego robi Adli? Bo dzisiaj wam się chyba myli z Tonalim który gra na aferę i gubi piłkę nawet prostym przyjęciem. Adli jako jedyny w środku pola prezentuje dzisiaj dojrzałość i to , że przeglądem bije na głowę Krunića oraz Sandro, zwłaszcza tym podaniem do Leao czy Theo w lewej stronie boiska albo do Giroud.
0
Corsa
Corsa
16 października 2022, 21:36
Gramy słabo, atak nie istnieje i w pierwszej połowie nie zasłużyliśmy na prowadzenie.

Chyba już wiadomo dlaczego Adli nie dostawał minut, wygląda marnie, wszystko gra do tyłu, zdecydowanie do zmiany.
1
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:38
Adli marnie? Nie no jeden z najlepszych graczy na placu gry w Milanie a ten mówi marnie XDDD.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
16 października 2022, 21:38
Adli nie wygląda nic gorzej niż diaz w tamtym sezonie XD
jak dla mnie lepiej bo chociaż go widać :)
0
Paolo03
Paolo03
16 października 2022, 21:39
Do tyłu? Nie powiedziałbym, szukał swojego w wielu momentach zagraniem do przodu ale brakuje dokładności.
0
Paolo03
Paolo03
16 października 2022, 21:40
Wazne ze twoj pupilek Krunic wyglada nie marnie :)
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 października 2022, 21:40
No Adli bez szalu Chociaz wszyscy graja padake.
0
Milanousz
Milanousz
16 października 2022, 21:36
Milan wygra
0
primo2p
primo2p
16 października 2022, 21:36
Tak jest w piłce m, niewykorzystana sytuację się mszczą...
Zamiast 0:2 zrobiło się 1:1.

No cóż, w drugiej połowie trzeba przyspieszyć i wygrać.

Stawiam 1:3 dla nas oczywiście.
0
Marcin1982
Marcin1982
16 października 2022, 21:36
W środku boiska tyle przestrzeni a my tego nie potrafimy wykorzystać. Dwa zrywy Leao i gol i 10000000% Francuza. Leao przestał grać, to nic nie gramy
0
Daros
Daros
16 października 2022, 21:36
Ciężko się to ogląda. Spodziewałem się że wyjdziemy zdeterminowani po ostatniej porażce i zjemy Hellas. Może warto zaryzykować i postawić na nowe twarze w drugiej połowie? Takie zaufanie może zbudować graczy,którzy dotychczas nie dostawali zbyt wiele szans. Myślę że jak tak dalej pójdzie do 60 minuty to trzeba będzie podjąć jakieś kroki. In Pioli we trust ;)
0
mmielczar123
16 października 2022, 21:36
Nasz typowy mecz ze słabą drużyną - kilka zmarnowanych sytuacji na początku, bramka po rajdzie Leao i kuriozalny gol rywala, a ogólnie kaszana i problem z wymienieniem 5 podań. Liczę na Origiego albo Rebicia w 2 połowie, bo to zagrywanie piętkami Giroud już mnie denerwuje.
ps: Adli technicznie to przeciwieństwo innych zawodników, chodzi mi głównie o celność podań.
Edytowano dnia: 16 października 2022, 21:37
2
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:36
Na wielki plus Adli od którego aż bije jakość piłkarska i serio, w obecnej chwili wolę go oglądać aniżeli CDK który póki co szału nie robi. Po przeciwnym biegunie naprawdę słaby występ naszych bocznych obrońców. Theo niedokładny, ciągle spóźniony w akcjach ofensywnych, traci głupio piłkę a Kalulu tak jakby bezproduktywny kompletnie w ataku
4
Marcin1982
Marcin1982
16 października 2022, 21:38
jakoś piłkarska Aliego? Gdzie on coś zagrał? hahah
0
Corsa
Corsa
16 października 2022, 21:38
Odnoszę wrażenie, że widziałem inny mecz, do mnie Adli totalnie nie przemówił, gra piach, gubi się, wszystko do tyłu...
1
Milanboy
Milanboy
16 października 2022, 21:41
Corsa- Co i gdzie gubi? Bo w momencie kiedy Krunić zagrał fatalnie Adli wyszedł z tego obronną ręką i jeszcze uratował piłkę grając do Kalulu a do przodu to on głównie zagrywa z środkowych pomocników. On gra dzisiaj najbardziej dojrzale spośród drugiej linii bo Krunić jest pierwszym graczem do zmiany .

Algierczyk miał bodajże tylko jedną stratę a tak jest jednym z lepszych na placu gry i nawet komentatorzy chwalą jego występ i w sumie się nie dziwię, bo zmysł do gry ma, podanie do przodu ma i dzisiaj wygląda naprawdę dojrzale na placu gry.
Edytowano dnia: 16 października 2022, 21:44
0
roby45
16 października 2022, 21:35
Słabizna,Leai przez 40min nie widzialem go,zresztą wszyscy jako statysci
0
Daros
Daros
16 października 2022, 21:36
Iks de
0
cereus
cereus
16 października 2022, 21:35
Chłopaki widzą że niebieskie koszulki i myślą że to jeszcze mecz z Chelsea ...

A serio to to kopanina jak z polskiej ekstraklasy...

Gramy jak pokraki albę wydaje mi się że to wina tylko taktyki przygotowanej - trza wrócić do standardowej..
Edytowano dnia: 16 października 2022, 21:37
3
Marosso
16 października 2022, 21:35
Trochę już się to robi denerwujące. Gramy prostacki futbol , zawodnicy holują piłkę przez pół boiska , pomocnicy i obrońcy co drugie podanie laga do przodu. Litości taką piłkę grało się w latach 80’ a u nas kolejny mecz tak wyglada w tym sezonie.
Edytowano dnia: 16 października 2022, 21:36
1
roox
roox
16 października 2022, 21:35
Bałagan straszny na boisku.
1
Gzikuu
Gzikuu
16 października 2022, 21:35
Ale nam Pioli gnój urządził. Theo w środku pola, Theo na prawym skrzydle. Po co? Nikt nie wie co grać a środek pola nie istnieje pomimo, że grają tam piłkarze, którzy znają nasz główny system jak własną kieszeń.
3
Orzelek79
Orzelek79
16 października 2022, 21:35
Co my gramy? Zrywy ,nonszalancja....... Musimy zacząć grać swoje.
0
primo2p
primo2p
16 października 2022, 21:38
Prawda, musimy więcej grać piłką, a nie liczyć na zrywy.
0
jachud3
16 października 2022, 21:34
Padre, suszarka w przerwie, Ante, Bennacer i Origi na boisko, Theo niech wraca na LO i zgniećmy ten Hellas
0
Mirek99999999
Mirek99999999
16 października 2022, 21:37
Origi po co? By się połamał?
0
|<  <<  <  6  7  8  9  10    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI