Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sądne godziny w sprawie Leao. Milan gotowy podjąć "wyjątkowy wysiłek"

18 października 2022, 10:48, cinassek Aktualności
Sądne godziny w sprawie Leao. Milan gotowy podjąć

W najbliższych godzinach dojdzie do spotkania pomiędzy przedstawicielami Milanu a Rafaela Leao w sprawie przedłużenia kontraktu Portugalczyka. Jak informuje Luca Bianchin, dziennikarz La Gazzetta dello Sport, "rossoneri są gotowi podjąć wyjątkowy wysiłek, prawdopodobnie nigdy nie widziany w ostatnich latach". Sam piłkarz również ma preferować kontynuowanie kariery na San Siro, nawet jeśli z wielu względów dogadanie się w sprawie nowej umowy nie należy do najłatwiejszych.


R E K L A M A





99 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Marcin1982
Marcin1982
18 października 2022, 20:20
Oficjalnie wam mogę napisać, że decyzji żadnej dziś nie będzie :)
0
checa1983
checa1983
18 października 2022, 18:56
To byłby instotny znak w jaką strone zmierzamy.Oficialka jedna z kluczowych od lat.
0
Daman
Daman
18 października 2022, 18:49
AKTUALIZACJA: strony wyszły na przerwę na siku. Po krótkich wypowiedziach w drodze do toalety można uznać, że panuję ufność i optymizm.
0
Vol'jin
18 października 2022, 18:10
no brakuje relacji live kiedy wyszli zrobić kupę etc xD

na razie to spotkania nie było ponoć, po drodze spotkanie z prawnikiem RocNation w sprawie Ziyecha i pośrednika chyba na Włochy i poruszany temat o Broji z Chelsea
0
matten
matten
18 października 2022, 17:34
Dobrze byłoby zatrzymać Portugalczyka w Milanie na kolejne dwa/trzy sezony, ale nie za wszelką cenę. Jeśli odejdzie za dobre pieniądze, a środki zostaną przeznaczone na transfery, to też nie będę przesadnie zrozpaczony :>
0
MilanHomer
MilanHomer
18 października 2022, 17:30
Sądne godziny.
Minęło już 7 od wstawienia niusa i cisza...Się boję się wyniku rozmów.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
18 października 2022, 17:40
Albo od razu od flaszki zaczęli i rozmowy zeszły na inne sprawy ;)
1
Rafał0209
18 października 2022, 16:52
Nie można jak w Fifie Rola w zespole kluczowy akceptuj kontrakt 5 lat akceptuj klauzula odejścia Zignoruj Pensja 7 mln Akceptuj Premia dla Agenta darmowy bilet co drugi weekend Akceptuj podać ręce i do domu.
3
chory
chory
18 października 2022, 16:27
widzę że Juventus nic nie uczy się na błędach, zamiast zwolnić Allegriego i go odprawić to już kombinują kogo kupić w styczniowym okienku, taki Paredes dla przykładu według mnie naprawdę dobry zawodnik na poziomie Bennacera bo widziałem kilka jego meczów w swoim życiu, u nich już skreślony bo nie umie grać tego co Allegri mu każe, gdyby mieli normalnego trenera to umiałby wyciągnąć z ich zawodników o wiele więcej i spokojnie skończyliby ten sezon na 3 miejscu, no i co z tego że w styczniu ściągną Kante, Ndicke i Guerreiro jak oni też będą grali kupe bo ich trenerem wciąż jest Allegri
2
Rafał0209
18 października 2022, 16:47
A do niedawna mówiło się że to jeden z najlepiej zarządzających klubów na świecie, zdominowali Ligę grali w finale LM, brakowało tego ostatniego ogniwa przyszedł sam Ronaldo LM nie wygrali ale Serie A tak, kiedy tylko odszedł Portugalczyk klub się stoczył do średniaka, jak kiedy kto do tego dopuścił z najbogatszego dominatora Ligi bliżej Juve teraz do średniaka jak mistrzostwa. Piłka jest przewrotna nie ma co.
1
Milanboy
Milanboy
18 października 2022, 17:55
Nie wiem ale to do mnie Paredes osobiście nie przemawia. Nie wiem co w nim jest takiego dobrego bo prócz agresji to na boisku nie ma za dużo do zaoferowania.
0
Vol'jin
18 października 2022, 17:58
Paredes to był dobry x lat temu w Romie :) Teraz to nie jest nawet poziom Bennacera
0
Deus
Deus
18 października 2022, 18:00
w PSG też zdarzały mu się kozackie mecze w LM.
Poziom Bennacera to jest dosyć wysoki poziom. Mało kto jest na poziomie Bennacera.
3
Voltrex
Voltrex
18 października 2022, 15:49
Ciekawe jak to się skończy. Jota wypadl z kadry na mistrzostwa, LEÃO pewnie będzie miał 1 skład pewny teraz, jak się pokaże to jego cena tylko będzie wzrastać. Zamówiłem sobie jego koszulkę z Portugalii wyjazdowa, fajne te stroje więc niech lepiej przedłuża i nie świruje.
0
grayman88
grayman88
18 października 2022, 17:17
Ja czekam na koszulkę Milanu po tym sezonie z dwiema gwiazdkami ;)
1
Zuber
Zuber
18 października 2022, 15:33
7 mln mu niby pasuje, ale też chcą obniżyć klauzulę odejść, co jest dla mnie jakąś abstrakcją.
1
cbvirus
cbvirus
18 października 2022, 15:02
No i dobrze. Tam się wrzuci klauzulę powiedzmy 200 mln i jak ktoś tyle zapłaci, to naprawdę jakoś to przeżyjemy.
0
Zuber
Zuber
18 października 2022, 15:33
No właśnie nie bardzo, bo jego środowisko chce zejść z ceny 20-30 mln.
0
Manolas
18 października 2022, 14:10
Jest gwiazdą i jednym z najlepszych na świecie. Dać mu tyle ile chce i koniec tematu. Liczą się trofea
2
acmti__
acmti__
18 października 2022, 15:12
xD To wyskakuj z wypłaty, opłacimy mu chociaż jeden korek.
6
marcinomilano
marcinomilano
18 października 2022, 13:55
Benek z kolei daleko od przedłużenia kontraktu
1
kamilus
kamilus
18 października 2022, 15:12
I to jest bardzo zła wiadomość, bo obecnie nie mamy żadnego pomocnika, który jest tak dobry w rozegraniu.
7
acmti__
acmti__
18 października 2022, 15:15
Bez benka to jak bez nogi na dzień dzisiejszy
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 15:21
Bennacer jest obecnie kluczowy, co pokazał m.in. mecz z Hellasem, gdzie po jego wejściu wreszcie "ruszył" nasz środek pola.
2
Vol'jin
18 października 2022, 15:33
Lobotka ma dostać 2,8 mln euro to Bennacerowi 6 ? ;]
0
Alessio_re6
Alessio_re6
18 października 2022, 15:41
Biorąc pod uwagę dwa ostatnie sezony to Lobotka dostaje grosze. Osobiście uważam, ze to zawodnicy na identycznym poziomie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
18 października 2022, 15:44
Powinniśmy wziąć Torreirę za niego zatem.
1
kamilus
kamilus
18 października 2022, 15:58
@Vol'jin
Według plotek Bennacer chce ok. 4 mln podstawy (tyle, ile ma Theo), co jest moim zdaniem do przyjęcia jak dla podstawowego pomocnika w zespole mistrza ligi - tymczasem my proponujemy 3 mln + bonusy...
3
Vol'jin
18 października 2022, 16:03
Jorginho nie chce umowy przedłużyć, jest następca Benka ;]

obecnie ma ~3,7 mln euro z ulgą podatkowową będzie łakomym kąskiem we Włoszech ;]
0
Alessio_re6
Alessio_re6
18 października 2022, 16:14
Ulga podatkowa jest dla obcokrajowców, więc Jorghino się złapie, bo ma obywatelstwo.
0
Vol'jin
18 października 2022, 16:17
Ulga jest dla tych którzy przebywali 2 lata po za Włochami

Conte jak wrócił do Interu to się na nią załapał, Lukaku przy powrocie już nie bo przebywał rok
0
Deus
Deus
18 października 2022, 16:25
Jorginho byłby dla nas idealny do grania 433.
0
chory
chory
18 października 2022, 16:28
niektórzy tu na stronie żałują mu 3mln
0
Iwonka09
Iwonka09
18 października 2022, 17:34
@ Vol'jin chyba pierwszy raz się z tobą zgadzam. Dla informacji Bennek chce 4,5 podstawy plus bonusy, dla mnie trochę dużo.
Może dlatego są plotki o de Paulu?
0
kamilus
kamilus
18 października 2022, 18:03
Jorginho może być łakomym kąskiem, ale spokojnie w innym miejscu dostanie więcej, niż my będziemy chcieli mu zaoferować (np. w Juve może dostać 6-7 mln rocznie, a my na bank tyle mu nie damy).

@Vol'jin
Akurat Lukaku załapał się na ulgę transferową (https://intermediolan.com/news/35880/lukaku-musi-sie-spieszyc), ale nie wiem dlaczego, bo też myślałem, że trzeba pracować minimum 2 lata poza Włochami.
0
Szulaj22
Szulaj22
18 października 2022, 20:38
Ludzie nawet 4,5mln podstawy to co to jest? Jeden z lepszych pomocników w lidze plus kluczowy u nas a co niektórzy marudzą. Żeby go zastąpić trzeba wydać minimum 30/40mln na zawodnika na podobnym poziomie plus nie ma gwarancji ze się sprawdzi i dwa że będzie zarabiał podobnie +- 3/4mln za seozn.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 października 2022, 13:53
Najlepiej jakby Milan mu opłacił te długi, a kontrakt dał niski np na 4-5 mln i na 5 lat żeby reszty drużyny nie razić w oczy :D
0
marcinomilano
marcinomilano
18 października 2022, 14:00
Z serii marzenia ściętej głowy.

1. Milan nie może opłacić jego kary bezpośrednio, potrzeba tutaj inżynierii księgowej i bonusów, które zapewnią mu możliwość spłaty tej kary.

2. 4-5 mln to za mało dla piłkarza tego kalibru, dlaczego ma dostać mniejszy kontrakt niż piłkarze Interu i Juve, skoro to najlepszy piłkarz Serie A zeszłego sezonu? 6-7 mln to minimum jaki trzeba mu dać i to przy jednoczesnej premii, dzięki której będzie w stanie spłacić karę.

3. Piłkarze dobrze wiedzą kto jest kluczowy dla tej drużyny, Skoro Ibra mógł otrzymywać 7 mln netto, to teraz zrozumieją 7 mln dla Leao. Gdyby nie Leao nie byłoby 19 mistrzostwa.
Edytowano dnia: 18 października 2022, 14:00
7
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 października 2022, 14:04
Dlaczego? Właśnie opłacenie jego długów to jest dla Milanu sprawa bardzo dobra bo omijamy przy tym FFP.
Przecież na te jego długi może wyłożyć kasę każdy, czy to sponsor, czy właściciel także nie trzeba tu żadnej specjalnej księgowości właśnie.

A dlaczego 4-5 mln no dlatego że reszta jego pensji będzie zapłacona w "spłaceniu długów" czyli jak powiedzmy że ma tam 15-20 mln długu to jak dostanie kontrakt 5 lat po 5 mln to tak jakby dostał 8-9 mln pensji czyli tyle ile zasługuje :)

Według mnie tak to się właśnie skończy.
0
marcinomilano
marcinomilano
18 października 2022, 14:24
Już donosili o tym Bianchin i Longo, że z prawnego punktu widzenia Milan nie może tak o sobie zapłacić tej kary. Musi to zapłacić Leao, a jak otrzyma może te pieniądze otrzymać tylko w konwencjonalny sposób, czyli w grę wchodzi wynagrodzenie i premie, a co za tym idzie szereg innych zmiennych księgowych jak podatki itd.

I skoro już teraz mówi się o tym, że oferta będzie oscylować w granicach 6 mln + premie które pozwolą mu zapłacić karę, to raczej brak szans na pensję rzędu 4-5 mln.

A długu nie ma 15-20 mln, tylko 9 mln, bo resztę płaci Lille.
0
biedrus
biedrus
18 października 2022, 15:38
Mnie bardzo ciekawi jak zapisać w kontrakcie kwotę na spłatę długów/zobowiązań. A zapisać to trzeba żeby po roku nie powiedział, że nie spłacił nic i chce nadal 9 mln od klubu.
Poza tym to dość ciekawy precedens. Dajmy na to zawodnika zadłużonego z jakichkolwiek powodów, który mówi "ok, przyjdę do was, ale chce tyle i tyle na kontrakcie plus spłatę 2 mln długu u kogoś tam"
0
Skot Łilson
Skot Łilson
18 października 2022, 17:28
Biedrus dostanie "premię" za podpis umowy, umowa na 5 lat i wtedy nikogo teoretycznie nie obchodzi jego marudzenie i to że nie spłacił kary. A na "twarz" się dogadają że premia idzie na spłatę zobowiązań i tyle, tu nie ma filozofii :)
0
gieksa51
gieksa51
18 października 2022, 13:43
Jeśli podpisze to znaczy że idziemy w dobrym kierunku a jak nie to znaczy służymy tylko do wypromowania i nigdy nie będziemy potęgą po tylu latach cierpienia i wyśmiewania
2
biedrus
biedrus
18 października 2022, 13:26
Jak nie podpiszą to jasny sygnał, że Rafa przerósł ten klub i informacja dla innych - tutaj nic wielkiego się nie zbuduje, bo kto lepszy ten odchodzi, a w zamian następne młodziki na wypromowanie.
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
18 października 2022, 12:58
Czy podpisze czy nie i tak go ktoś wykupi.
0
Bandon
Bandon
18 października 2022, 13:01
Niech wpiszą klauzulę 250 mln, to mogą kupować.
5
_PAOLO_
_PAOLO_
18 października 2022, 13:27
Bandon

z czego 50 pójdzie na transfery ;)
Edytowano dnia: 18 października 2022, 13:28
3
Corsa
Corsa
18 października 2022, 15:55
@_PAOLO_, ale za to jak pięknie będzie wyglądał bilans FFP :D
0
wielki prostownik
wielki prostownik
18 października 2022, 12:53
Podpisze o olimpiadzie. A generalnie to panuje optymizm.
0
Kamlot68
Kamlot68
18 października 2022, 12:46
Błagam Cardinale pozwól nam kontynuować oglądanie dryblingów Leao po tych wszystkich latach posuchy na skrzydłach w Milanie, gdzie jedynym zwodem jaki mogliśmy oglądać było zejście do środka i strzał
1
Levy11
Levy11
18 października 2022, 13:13
A co Ci nie odpowiada w takim zejściu i strzale. Roben robił to przez całą karierę i wychodziło. Jeśli coś daje rezultaty to niech będzie.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 października 2022, 13:34
Jak to mówił Bruce Lee: "nie boję się człowieka, który trenował tysiąc kopnięć. Boję się człowieka, który tysiąc razy trenował jedno kopnięcie."
Lepiej mieć w repertuarze jeden tylko zwód, ale za to skuteczny, niż pierdyliard, a zatrzymywać się na pierwszym rywalu. Wystarczy spojrzeć na Diaza czy nawet Saelaemekersa, którzy świetnie panują nad piłką i potrafią mnóstwo fajnych sztuczek, a na boisku zatrzymują się na pierwszym przeciwniku. Leao z reguły wykorzystuje ten sam drybling, a praktycznie nikt nie potrafi go zatrzymać bez faulu.
7
Kamlot68
Kamlot68
18 października 2022, 15:15
Oczywiście macie racje, że najważniejsza jest skuteczność, ale jednak fajnie mieć w drużynie zawodnika, który oprócz świetnych liczb i przydatności dla drużyny jest nieprzewidywalny z piłką przy nodze i masz takie „wow” gdy go oglądasz. Btw robben jest dla mnie fenomenem, że piłkarz tak zerojedynkowy był tak skuteczny i zrobił taką karierę.
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 12:43
Wczoraj odbyła się Gran Gala del Calcio, gdzie czterech zawodników Milanu znalazło się w jedenastce sezonu, Leao jako najlepszy gracz, a Pioli trener, a na stronie cisza?
8
Cervusius
Cervusius
18 października 2022, 13:26
sędzią roku - Daniele Orsato xD
na świecie nie ma nawet jednej poważnej i sprawiedliwej nagrody piłkarskiej
9
Roszi
Roszi
18 października 2022, 12:35
ciekawe czy będzie "panować optymizm" czy przedłużą od razu ;)
0
tommyb1
18 października 2022, 12:53
Oczywiście, że optymizm
0
jasiom22
jasiom22
18 października 2022, 12:28
Jakbym miał obstawiać, to nic się dzisaj nie okaże. Wieksze szanse ze się raczej nie dogadaja.
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 12:23
Nowa umowa Leao pokaże nam jednoznacznie w którą stronę chce iść RedBird. Brak przedłużenia i sprzedaż Rafy to będzie oznaka, że nie aspirujemy do bycia elitą, a nowi właściciele tylko tworzą taką otoczkę.

W przypadku Kessiego czy Donnarummy byliśmy niejako pod ścianą, tutaj sytuacja z naszej strony jest bardziej komfortowa. Dla mnie zatrzymanie Leao to absolutny priorytet, bo na boisku daje zdecydowanie więcej niż wymieniona wyżej dwójka, a nasz ofensywa bez niego strasznie straci na jakości.
9
gieksa51
gieksa51
18 października 2022, 13:46
I nie ma gracza na świecie który by go zastąpił
2
18 października 2022, 12:21
Leao, Theo, Tomori, Tonali itd.
To ludzie Maldiniego i widać naocznie różnice pomiędzy nimi a pozostałościami poprzednich zarządów. Ci pierwsi okazują wdzięczność, dotrzymują słowa, wybierają madrze pozostanei u nas. Tych drugich już nie ma. Tacy lojalni i uczciwi :) Na czele z Hakanem i Gigio.
7
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 12:25
Kessiego bez wątpienia też bym dodał do tego "zacnego" grona. Hakan to ludzkie zero, ale miał jak się okazało swoje powody (szatnia), Kessie poleciał tylko i wyłącznie na kasę.
0
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 12:34
Gigi to jednak wychowanek i bardzo przykro że się tak zachował.
4
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 12:44
Nie chce stawiać Kessiego na równi z nimi, bo oprócz niepotrzebnego wywiadu, nic nie obiecywał działaczom. Zapewne już od początku sezonu było wiadome, że tak się skończy i nam to bardziej pasowało niż go sprzedawać.
Hakan oszukał Milan.
Gigio zwodził do końca myśląc, że będziemy czekać na jaśnie pana.

Z nich wszystkich to tylko Francka bym powitał z powrotem, jako syna marnotrawnego :)
Edytowano dnia: 18 października 2022, 12:45
4
wielki prostownik
wielki prostownik
18 października 2022, 12:53
Jesteś pewien że Leao wybierze pozostanie u nas? Ja wątpię.
1
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 13:00
"Hakan oszukał Milan"- w jaki sposób? Odszedł, bo jak się okazało miał konflikt z Ibrą, szatnia go do końca nie akceptowała i nie czuł poparcia ze strony trenera/sztabu, cokolwiek by to znaczyło. Na kasę też nie poleciał, bo dostał 0,5 mln więcej, które ponoć Milan był w stanie wyrównać. A to, że teraz zachowuje jak ostatnia gnida to inna sprawa.

Kessie dał słowo nie tylko działaczom, ale i wszystkim kibicom. Oczywiście, że zwodził i to wszystkich praktycznie do końca, wraz ze swoim agentem. Działacze i agent niejednokrotnie się wypowiadali o toczących się rozmowach, a sam piłkarz milczał, nie zajął żadnego stanowiska.

Widzę nie minęło zbyt dużo czasu, a pamięć u niektórych bardzo krótka.
4
Squall
Squall
18 października 2022, 13:11
@miszcz
No jeszcze zobaczymy co z Benkiem i Kalulu, to też "ludzie Maldiniego", ale zobaczymy, też w sumie jest różnica miedzy Theo i Tomorim, którzy przychodzili jako trochę niechciani i tu odnaleźli spokój i niejako przedłużenie kontraktu było dowodem wdzięczności za postawienie na nich, a Tonalim, który jest kibicem Milanu, z Leao jest troszkę inna sytuacja, on z Lille nie był wypychany, ani też kibicem Milanu pewnie nie był za młodu. Co do Kessiego zgadzam się w pełni.
Edytowano dnia: 18 października 2022, 13:14
1
Squall
Squall
18 października 2022, 13:23
Z pamięcią u mnie doskonale. Chyba, że to autorefleksja?
Od sierpnia 2021 Kessie nie obiecywał już nic. A sam Maldini wskazywał dość jasno, że to koniec rozmów i zostaje do końca kontraktu.

Hakan Calhanoglu przed Euro obiecywał podpisanie kontraktu Maldiniemu. Po Euro pobiegł do Interu. Po czym powiedział, że nikt go nie chciał. Oszust i kłamca. Idealnie pasuje do Interu.
Donnarumma do ostatniego dnia chciał się bawić w kotka i myszkę.
Kessie jest przynajmniej jeden level uczciwości ponad nimi. Co nie zmienia faktu, że zrobił źle i zostawił smród. Ciekawe czy do tego momentu doczytasz zanim się odpalisz...

Wszyscy nie będą się wspaniale zachowywać. To oczywiste. Ale widać ogromny progres jaki wykonaliśmy w poszukiwaniu odpowiednich profilów do Milanu i oczyszczeniu szatni.
Edytowano dnia: 18 października 2022, 13:25
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 13:44
Pokaż mi news, gdzie Maldini mówi jasno, że Kessie odejdzie po wypełnieniu kontraktu, bo ja sobie przypominam pełno takich o toczących się rozmowach i zwiększających oczekiwaniach środowiska Kessiego. Nie było jednoznacznego komunikatu żadnej ze stron, że rozmowy zostały zakończone.

Obietnica Hakana jest tak samo wiarygodna jak Twoja teoria o braku rozmów między Milanem a agentami Kessiego - jedynie plotki. Jedyny official to sławny już wywiad Kessiego, gdzie mówi, że jak wróci z IO to podpiszę nową umowę.

A niby czemu miałbym się "odpalać"? Zwracam Ci uwagę, że próbujesz manipulować faktami lub wrzucasz swoje domysły jako pewniki, żeby tylko poprzeć swoją opinię. Nie ma żadnej "napinki" mojej strony.

Dla mnie Kessiego, Hakana i Donnarumme należy włożyć do jednego wora. Warto jednak dodać, że obecne zachowanie Turka jest zdecydowanie najgorsze i poniżej wszelkiej krytyki.
2
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 14:08
No i widzisz. Taka z tobą rozmowa.
Pokaż mi, pokaż... Napisałem, że "wskazywał dość jasno", a ty chcesz by takie słowa padły inaczej niż między wierszami? Może to twój problem, że nie umiesz czytać?
Mówił Paolo przez kilka miesięcy wiele razy tak "Nie spotkaliśmy się z agentem od dawna". Na koniec sezonu jeżeli się nie mylę, to mówił o 1-1,5 roku bez rozmów.
Ze strony Kessiego od sierpnia 2021 nie było żadnych komunikatów. Wszyscy wiedzieli jak to się kończy. I nie było niespodzianek i mydlenia oczu w kwietniu czy maju. Kessie już w lutym/marcu był piłkarzem Barcy.
Wyszukiwarka w ruch i mamy ostatni wywiad 14.10. gdzie agent gadał frazesy.
4.10 - "pytajcie Milan"
Tyle było z ich strony po Igrzyskach.

Hakan to nie moja teoria tylko rzetelne przecieki z klubu. Mogą być zmyślone, oczywiście. Ale ja im wierzę, bo tak.

"Zwracam Ci uwagę, że próbujesz manipulować faktami lub wrzucasz swoje domysły jako pewniki, żeby tylko poprzeć swoją opinię. "
To znów autorefleksja?

"Dla mnie Kessiego, Hakana i Donnarumme należy włożyć do jednego wora."
Ok. To twoja opinia, moja jest inna. Ok?
Edytowano dnia: 18 października 2022, 14:08
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 14:30
A z Tobą taka, że jak nie masz argumentów to zaczynasz obrażać i zarzucać mi, że nie umiem czytać, gratuluję.

Uwierz mi że to że czasem dostaniesz parę lajków nie czyni Cię ekspertem i wyrocznią odnośnie Calcio, a tak się zachowujesz jak tylko ktoś raczy zwrócić Ci uwagę.

Posługujesz się swoimi domysłami, co można przeczytać podczas tej rozmowy. Sam się do tego przyznajesz pisząc: "Mogą być zmyślone, oczywiście. Ale ja im wierzę, bo tak." - moc argumentów. Później używając to jako pewnik i argument, po czym starasz się zainsynuować, że ja działam na podstawie manipulacji i domysłów? Słabe odbicie piłeczki.

"Na koniec sezonu jeżeli się nie mylę, to mówił o 1-1,5 roku bez rozmów." - gdzieś dzwoni, ale nie wiadomo w którym kościele. Tutaj news o 1,5 roku, ale, że rozmawiają właśnie, a nie, że nie ma rozmów:
https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/33871/maldini_od_poltora_roku_rozmawiamy_z_agentem_kessiego_locatelli_chcielismy_by_zostal_ale_wybral_transfer

Ja w przeciwieństwie do Ciebie, nie zamierzam Cię obrażać, bo szanuję sobie na tej stronie kulturalną wymianę zdań i również szanuję Twoją opinię na dany temat. Jednak, nie miej pretensji o to, że czasem skomentuje wpis, który nie jest zgodny z prawdą lub oparty jest jedynie na domysłach.
1
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 14:43
Ja obrażam? Ty nie?
Kto zaczął dyskusje od sugerowania problemów z pamięcią.
Gościu, to ty ustawiłeś jej ton. Ale tego nie dostrzegasz. Pamiętam doskonale inne sytuacje gdy to robiłeś. Więc nie chciałem już tracić czasu na uprzejmości tym razem. Fajnie, że twierdzisz, że sobie cenisz kulturę. Oby tak było zawsze. Zarzucanie komuś jej braku i obrażania gdy nie ma to miejsca troszkę się z tym kłóci.

"Uwierz mi że to że czasem dostaniesz parę lajków nie czyni Cię ekspertem i wyrocznią odnośnie Calcio, a tak się zachowujesz jak tylko ktoś raczy zwrócić Ci uwagę.

Posługujesz się swoimi domysłami, co można przeczytać podczas tej rozmowy"
To znowu autorefleksja, czy zwykła projekcja? Czujesz się lepiej teraz?

Newsy o tym, że Hakan oszukiwał Milan są tak samo rzetelne lub bardziej niż przecieki Di Marzio. Masz problem z tym, że tak uważam? Przecież nie dostaniemy oficjalnego potwierdzenia z sądu. Moim zdaniem tak było, bo wszystkie klocki się w to układają.

I dzięki za linka. Inaczej widocznie to pamiętałem. Dlatego wyżej napisałem, że mogę się tutaj mylić. I teraz znów, jeżeli się nie myle, to ostatni news że cokolwiek rozmawiali z agentem. Czyli wrzesień 2021. Nie zmienia to mojej optyki na sprawę.
Edytowano dnia: 18 października 2022, 14:45
0
Bandon
Bandon
18 października 2022, 12:20
No, Panie Cardinale, jeśli nie chcemy tutaj wielkiego zawodu, to trzeba do kieszeni sięgnąć głęboko.
1
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 12:06
https://twitter.com/LucaManinetti/status/1582307959396503552/video/1

Niedługo się rozstrzygnie. Może na razie dyrektorzy chcą poznać intencje przedstawicieli Portugalczyka
0
Milanboy
Milanboy
18 października 2022, 12:03
Bekowy tytuł xddm
0
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 11:39
Leao by se kredyt wziął jak robi znaczna część ludzkości i by sobie spłacał powoli, przecież zawsze będzie zarabiał dobre pieniądze. Za swoje błędy i głupotę się płaci samemu. A oni chcą jeszcze obciążać Milan który nie ma z tym nic wspólnego... Jeśli to w ramach tej tfu prowizji która też pewnie by była wysoka no to jeszcze ujdzie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
18 października 2022, 12:56
Po co mu kredyt skoro w wyroku dostał że ma spłacać w ratach nie wyższych niż chyba 20% wynagrodzenia? Martwicie się tym Leao a dla niego te 16 baniek (teraz już chyba 8 nawet) to mniejszy problem do spłacenia niż Wasze kredyty na kawalerki.
2
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 13:33
Widać właśnie jaki mały problem
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 października 2022, 09:16
Myślisz że to odszkodowanie jest problemem? To tylko wymówka do uzasadnienia większej podwyżki. Leao liczy na gruby hajs i niekoniecznie musi być od Milanu.
0
primo2p
primo2p
18 października 2022, 11:37
Leao jest u nas 'must have' i tyle w temacie.
1
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 11:34
Myślałem że się spotkali już na "colazione" ;)
0
primo2p
primo2p
18 października 2022, 11:37
Tak, ale nie było smacznej ryby w menu, to się rozeszli.
1
Zuber
Zuber
18 października 2022, 11:26
W tej sytuacji po prostu nikt nie ma wątpliwości, że na nim zarobimy w przyszłości. Kessiego czy Turka nikt nie chciał kupić za dobre siano. Turek to jeszcze wyszedł na swoim, bo chociaż gra, ale Kessie to grzeje ławę aż miło.
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2022, 12:18
Kessiego chcieli, chociażby Tottenham z półrocznym kontraktem, tylko pan "koszulka Milanu to moja druga skóra", wolał zarobić większą kasę za podpis dla siebie i swoich agentów.

Gdyby Kessie przedłużył kontrakt i nadal grał w Milanie, to bez wątpienia zarobilibyśmy na nim dobre pieniądze.
2
Zuber
Zuber
18 października 2022, 13:38
Miał półroczny kontrakt, więc siano na pewno nie było dobre. Jakby dostał 8 mln to by go nikt nie kupił. :P
0
mmielczar123
mmielczar123
18 października 2022, 11:15
Panowie musicie! Najwyżej za 2 lata się go puści do PSG czy innego City za 250 mln euro :)
8
Rolnik264
Rolnik264
18 października 2022, 13:00
zniszczyli ten sport
1
mmielczar123
mmielczar123
18 października 2022, 14:43
To swoją drogą :(
0
Szczechu1899
Szczechu1899
18 października 2022, 11:11
A jak ma się ostatecznie sprawa z karą Leao, bo gdzieś mi mignęło, że apelacja się udało i Leao nie musi spłacać kary
0
Wolly
Wolly
18 października 2022, 11:12
Połowę ma płacić Lile
2
Voltrex
Voltrex
18 października 2022, 11:06
Cardinale ma nóż na gardle w tej sytuacji. Kibice będą rozwścieczeni jeżeli LEÃO odejdzie i nie damy mu tych 7-8 baniek, na które swoją drogą zasługuje. LEÃO nie ma za 5o żadnych powodów aby schodzić z pensji bo gdzie by nie poszedł dostanie pewnie jeszcze lepszy kontrakt. Teoretyczna sprzedaż za te 150mln może z punktu widzenia księgowych nie była by zła, ale za to pokazała by kibicom, że zespół nie ma zamiaru zatrzymywać gwiazd czy o takie się starać tylko zostaniemy takim Lipskiem czy Borussia inwestująca w talenty i sprzedająca je za dobrą kasę, a co za tym idzie o rozwoju zespołu i wejścia na poziom lepszych można będzie zapomnieć przynajmniej na te 5 lat, aż zbudujemy stadion.
Dosyć patowa sytuacja w której mam nadzieję ambicje, a nie finanse zdecydują o rozstrzygnięciu. LEÃO to światowy top w tej chwili i jego sprzedaż po prostu pokaze światu, że wciąż mimo niezłych ostatnio wyników pozostajemy tylko przystankiem na drodze piłkarzy do obecnie wielkich klubów
0
juluspro
juluspro
18 października 2022, 11:59
Niech Pan Cardinale się w końcu w czymś wykaże i przedłuży umowę z LEAO, a nie szczyci się wygranymi derbami i meczem z Juve które są spuścizną po poprzednim właścicielu ;)
miłego dnia panowie :D
0
carrygun
carrygun
18 października 2022, 11:02
Wyjątkowy wysiłek to można podjąć idąc do toalety na 2 dzień po ostrym kebabie.
14
Boro
Boro
18 października 2022, 11:05
Zaostrzyłeś dowcip.
3
carrygun
carrygun
18 października 2022, 11:21
Po prostu rozbawiło mnie to użyte przez włoskich dziennikarzy sformułowanie. Dogadają się albo nie. Nieważne jaki wysiłek Milan by podjął, to finansowo i tak nie może rywalizować z konkurencją. Wszystko rozbija się o to, czy Leao długoterminowo chciałby z nami zostać czy nie. Moim zdaniem przedłużymy tę umowę, ale za 2 lata sprzedamy go za 100+ milionów.
0
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 11:44
Chodzi o wymyślanie jakichś kruczków, sruczków, klauzuli, wymyślanie jak obejść podatki i zarobić. Tak się narobić w pocie czoła to istotnie wysiłek wyjątkowy.
A ja ostrego kebaba jeszcze doprawiam mocniejszymi sosami ;) wtedy się czuje jakbym dźwigał jakąś puszkę Pandory, najgorzej jak ją otworzysz
1
Milanboy
Milanboy
18 października 2022, 11:52
Ja 5 lat temu 3 godziny w sraczu siedziałem.
1
Pavlović31
Pavlović31
18 października 2022, 12:07
@milanboy toż to chyba jakaś plaga egipska była zesŁana
1
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
18 października 2022, 10:59
get him plz
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI