Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

11. kolejka Serie A

21 października 2022, 09:44, cinassek Aktualności
11. kolejka Serie A

Aż na cztery dni rozłożona została 11. kolejka Serie A. Czas na emocje z nią związane!

Piątek, 21 października:

20:45: Juventus - Empoli 4:0 (Kean, McKennie, 2x Rabiot)

Sobota, 22 października:

15:00: Salernitana - Spezia 1:0 (Mazzocchi)

18:00: Milan - Monza 4:1 (2x B. Diaz, Origi, Leao - Ranocchia)

20:45: Fiorentina - Inter 3:4 (Cabral [k.], Ikone, Jović - Barella, 2x. L. Martinez [1x - k.], Mychitarian)

Niedziela, 23 października:

12:30: Udinese - Torino 1:2 (Deulofeu - Aina, Pellegri)

15:00: Bologna - Lecce 2:0 (Arnautović [k.], Ferguson)

18:00: Atalanta - Lazio 0:2 (Zaccagni, F. Anderson)

20:45: Roma - Napoli 0:1 (Osimhen)

Poniedziałek, 24 października:

18:30: Cremonese - Sampdoria 0:1 (Colley)

20:45: Sassuolo - Hellas 2:1 (Lauriente, Frattesi - Ceccherini)


R E K L A M A





372 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FanACM
FanACM
24 października 2022, 22:22
Trzeba wyciągnąć Hameda Juniora Traorè już zimą z tego Sassuolo im szybciej tym lepiej,tak na wszelki wypadek.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 października 2022, 13:57
Napoli póki co dobrze sobie radzi z unikaniem kontuzji kluczowych zawodników, jakieś tak absencje ich dotykają ale fart czy też dobre przygotowanie, że żadnych kontuzji kluczowych postaci tam nie ma. Uważam, że gdyby na dłużej wypadł im taki Lobotka, Chwicza, Kim-MinJ czy Di Lorenzo to by się na nich mocno odbiło co do Osimhena to akurat jego zastąpić mogą całkiem dobrze mając Raspadoriego i Simeone. Oczywiście to żaden zarzut, wyciskają jak na razie z tego sezonu 100% i trzeba im tego pogratulować, niemniej ja jestem spokojny, bo wiem że sezon jest długi i często gęsto na wiosnę pewne sprawy weryfikują się same tym bardziej że w tym dziwacznym sezonie są te śmieszne psudomistrzostwa świata które również mogą mocno wpłynąć na to jak potoczy się druga części sezonu.
0
nokoments
nokoments
24 października 2022, 13:58
Do tego Spal prawie nie rotuje niektórymi zawodnikami (bo nie ma kim xD), Anguissa już za to zapłacił problemami mięśniowymi.
1
wielki prostownik
24 października 2022, 15:24
Dokładnie. Po przerwie na MŚ będzie tak naprawdę nowe otwarcie. Dwa miesiące przerwy prawdopodobnie spowodują całkowite przetasowanie formy, rozjedzie się cały cykl treningowy. Tak jakby sezon zaczynał się od nowa.
5
Pepik
Pepik
24 października 2022, 16:42
Napoli tradycyjnie się zesra na metr przed kiblem.
5
ZYLION
ZYLION
24 października 2022, 13:49
Jedno jest pewne, miło będzie patrzeć jak niedługo Inter się posypie, ilość błędów sędziowskich na ich korzysc (to brak karnego, brak czerwa, brak żółtej i drugiego czerwa) oraz ilosc szczęścia (fuksiarskie bramki już nawet po doliczonym czasie gry, Barca po przerwie reprezentacyjnej z najgorszym okresem pewnie w calym sezobie) zostały wyczerpane prawie na cały sezon :)) niedługo zakłamywanie rzeczywistości, zwalanie wszystkiego na Hande, tłumaczenie sobie jaki to mają wyśmienity sklad przewyższający inne zostanie zakończone. Ulgowy terminarz w Seria A reż już się kończy,
1
Peloponez
Peloponez
24 października 2022, 20:02
Takie rzeczy można dosłownie napisać o każdej drużynie.
Jedni zwalają wszystko na Handanovica, inni na Allegriego, jeszcze inni na kontuzję Dybali, a jeszcze inni ciągle marudzą o sędziach.
0
ZYLION
ZYLION
24 października 2022, 22:06
Dokładnie, Dybala wróci do zdrowia, Allegro wyleci itd i dalej będzie piach, walka o top 4, a wymówki się skończą
0
wielki prostownik
24 października 2022, 13:32
A jak tam wielki Belotti? Strzelił co?
0
DonDamiano
DonDamiano
24 października 2022, 10:05
No proszę, Valeri jednak został doceniony za sklerozę (zapomina używać czerwonych kartek za brutalne faule) i został zawieszony na jedną kolejkę.
0
biedrus
biedrus
24 października 2022, 13:08
W czasie meczu stwierdziłem, że Dimarco powinien dostać czerwoną kartkę, gracze Violi chyba tak się ucieszyli z karnego, że zapomnieli o tym przypomnieć Valeriemu.
Ciekawi mnie tylko dlaczego komentatorzy też zaspali.
Do tego nie wiem czy na 100% była karny i czy Dżeko nie faulował przy golu na 4:3 dla Interu.
Absolutnie nie umniejszam tu zwycięstwa lepszej drużyny, chodzi mi tylko i wyłącznie o sędziego.
1
wielki prostownik
24 października 2022, 13:32
I co z tego? Odpocznie jeden mecz po czym wróci do swojej radosnej twórczości
5
DonDamiano
DonDamiano
24 października 2022, 14:04
Ciekawe że w meczu z Atalantą siedział na VARze i też czerwonej za faul na Leao nie widział...
0
Dark1899
Dark1899
23 października 2022, 23:37
Nie rozumiem czemu większość daje Mistrza dla Napoli.
Po 11 kolejkach Milan ma tylko 3 punkty straty (zaważył bezpośredni mecz gdzie byliśmy na boisku lepsi tylko mieliśmy cholernego pecha a Napoli więcej szczęścia niż umiejętności ) , mamy praktycznie co mecz kilku ważnych piłkarzy na L4 , Leao dopiero się rozkręca a pierwsze 5 kolejek był cieniem samego siebie, mamy przewagę nad Interem i Juve ( ich kibice to musza się wieszać chyba ), do końca rundy praktycznie same ogórki w odróżnieniu od Napoli.
No nic tylko sezon stracony, koniec , kurtyna w dół , oddajmy Napoli pokłony … Tragedia
13
kamilus
23 października 2022, 23:45
Imo to nie jest tak, że ludzie już dali im tytuł, a jedynie tak, że jeśli nie Milan, to z pozostałych największe szanse ma drużyna z Neapolu, bo są bardzo efektywni (to było ich jedenaste zwycięstwo z rzędu). Bo przecież na razie strata Rossonerich to 3 punkty, pozostałych drużyn z czołówki 5, a do zdobycia zostało wciąż ponad 80 oczek.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
24 października 2022, 00:00
Ja tam wiem że Napoli jeszcze pierdnie i straci sporo punktów czy to z Interem, czy nawet z Juve(tak Juve) oni mają kompleksy z tą drużyną, także sprawa dalej jest i jeszcze długo będzie otwarta, z tym że Napoli jest naprawdę bardzo solidne i Milan musi być naprawdę bezbłędny jeżeli chce ugrać majstra w tym sezonie do mundialu najlepiej wygrać wszystkie pozostałe - ile tam zostało 4,5 meczy? i zobaczymy co to będzie :)
0
checa1983
checa1983
24 października 2022, 06:09
W punkt !
0
_PAOLO_
_PAOLO_
24 października 2022, 08:19
Leao dopiero się rozkręca? No to u nas już nie zdąży na całego się rozkręcić ;)
0
Milanboy
23 października 2022, 23:07
Eee ja tam zły nie będę jak Napoli wygra mistrza. Lepiej oni niż jakiś Juventus.
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
23 października 2022, 23:18
Również wychodzę z założenia, że jeśli nie Milan, to niech to będzie Napoli. :) Na pewno lepiej, niż choćby Inter, bo mam nadzieję, że Milan pierwszy dwie gwiazdki sobie ugra.
12
kamilus
23 października 2022, 23:30
Jeśli nie Milan, to dla mnie w sumie obojętne kto, byle nie Inter i Juve. :P
4
nokoments
nokoments
23 października 2022, 23:03
Mnie ciekawi czy Napoli ma dość jakości, żeby powtórzyć wyczyn Leicester czy Lille, czy jak zwykle prędzej czy później nadepnie na grabie i sobie ryj rozwali.
Myślę, że kluczowe będzie to w jakiej formie wrócą do grania po mundialu, bo do końca tej rundy raczej pozostaną w gazie. Natomiast prawie 2 miesiące przerwy mogą wytrącić z rytmu, zwłaszcza że to mega świeży projekt, a takim z reguły trudniej zarządzać ewentualnymi kryzysami. Życzę im powodzenia, ale jestem spokojny o Milan.
2
karp_fso
karp_fso
24 października 2022, 00:52
Ja bym ich do Leicester, czy Lille bym nie porównywał. Jednak Napoli bije się o to scudetto w Serie A od dobrej dekady utrzymując się w czołówce ligi.
3
spread
spread
24 października 2022, 01:27
No według mnie porównanie do Leicester i Lille to kompletnie bezsensowne, napoli to od dawna czołówka ligi.
3
nokoments
nokoments
24 października 2022, 09:07
Napoli w ostatnich 4 sezonach: 2, 7, 5, 3, ogółem 2 mistrzostwa w historii
Lille w ostatnich 4 sezonach: 2, 4, 1, 10, ogółem 4 mistrzostwa w historii
Leicester w ostatnich 4 sezonach: 9, 5, 5, 8, ogółem 1 mistrzostwo

Faktycznie bezsensowne, kluby o zupełnie innych profilach xDDD

@karp_fso Napoli nigdy nie bije się o Scudetto, jedynie do pewnego czasu uczestniczy w wyścigu, by na kilka-kilkanaście meczów przed końcem się z niego dobrowolnie wypisać.
4
biedrus
biedrus
24 października 2022, 13:20
nokoments
trochę przegiąłeś:)
wracaj dalej, a nie tylko 4 sezony, karp_fso pisał o dekadzie. Cofam się więc dalej 2, 3, 2, 5, 3, 2.
Reszty (Liile czy Leicester) nie szukam, bo już nie ma najmniejszego sensu. Lille w tym czasie było np. 17 czy 11, a Leicester dwa sezony poza Premier League.
Tych klubów naprawdę nie da się porównać do Napoli. Do tego dodam, że w latach całkowitej hegemonii Juve, drugie miejsce w Serie A to jak mistrzostwo dla pozostałych 19 drużyn
0
nokoments
nokoments
24 października 2022, 13:57
@biedrus no jasne, nie ma co porównywać, bo Lille w ostatnich 20 latach 2 razy zostało mistrzem kraju, a Napoli zero. A przypominam, że we Francji są czasy absolutnej hegemonii PSG i tam zdobyć mistrzostwo to dla pozostałych 19 drużyn jak zdobycie mistrzostwa.

Średnia pozycja Lille w L1 za ostatnie 20 lat: 6 miejsce
Średniej pozycji Napoli w Serie A za ostatnie 20 lat się nie da wyliczyć, bo podobnie jak Leicester grali niedawno w drugiej lidze, ale ich średnia z ostatnich 15 lat: 5 miejsce

NORMALNIE PRZEPAŚĆ XDDD
0
rk140685
rk140685
23 października 2022, 23:00
Spokojnie z tym wreczaniem tytulu druzynie Napoli. Niech wygraja jeszcze z Juventusem i Interem jak my to wtedy bedziemy mogli sie podniecac ich wynikami. Kazdy wie ,ze oni tez beda mieli slabszy moment i takze im moze zdarzyc sie plaga kontuzji. Mecz z Roma tylko pokazal ze to Rzymianie sa totalnie bezzebni bez Dybali w skladzie.
1
chory
chory
23 października 2022, 22:53
przypominam, że w tym sezonie Serie A mecze bezpośrednie nie mają już znaczenia w przypadku mistrzostwa i walki o utrzymanie i w przypadku takim, że 2 zespoły mają tyle samo punktów, to rozgrywana jest "39 kolejka" dla tych zespołów
3
Vol'jin
23 października 2022, 23:02
Mąja bezpośrednie znaczenie. Wyjątek to kiedy w bezpośrednich jest nieroztrzygniety wynik
5
Tanger
Tanger
23 października 2022, 22:48
Coraz bardziej irytujące robi się to Napoli. Grają jak na lidera Serie A przystało. Nadzieja w tym, że może złapią kapcia jak co roku i sami wykluczą się z wyścigu.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 października 2022, 23:23
No z reguły zawsze dobrze startują, ale już tradycją jest że się wywalają w pewnym momencie na pysk, ciężko powiedzieć co się wydarzy :)
0
Mil_online
23 października 2022, 22:37
Belotti kozak, nie to co Origi:).
9
nokoments
nokoments
23 października 2022, 22:38
mam wrażenie, że garb mu rośnie z każdą minutą, aż niezdrowo to wygląda xD
11
kamilus
23 października 2022, 22:41
Origi z połowę dotychczasowych kolejek pauzował przez kontuzje, a mimo to obecnie ma lepsze staty niż Belotti - ale przecież Andrea lepszy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
dejnio
dejnio
23 października 2022, 22:33
Na tę chwilę wygląda to tak, że tylko my możemy powstrzymać Napoli przed zdobyciem majstra. Za pasem jednak ten cały mundial, który może wywrócić wszystko do góry nogami.
2
kamilus
23 października 2022, 22:45
Ewentualnie będzie jak zwykle i Napoli na wiosnę same się powstrzyma. :P
2
dejnio
dejnio
23 października 2022, 22:56
Zakładam, że tak się nie stanie, bo sprawa wygląda naprawdę poważnie. Poza tym wszystko się kiedyś musi skończyć, nawet potykanie się przez Napoli o własne nogi.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 października 2022, 22:32
Dobre Napoli, nie ma co im umniejszać, zasłużenie liderują, różnica dziś jest taka, że po pierwsze mają pomysł a po drugie mają napastnika a Roma nie. Dzisiejszy mecz jest dla nich trudnym teste ale znowu dają radę być lepsi, zobaczymy czy to dowiozą ale Roma wydaje się bezzębna. W meczu z Milanem mieli trochę szczęścia ale dziś są po prostu lepszym zespołem, rozpędzili się i jak idzie to idzie, Napoli zyskało umiejętność wygrywania z czołówką.
0
Rocket
Rocket
23 października 2022, 22:31
I jak tu się nie zachwycać Napoli. Cieszy że Osimhen nie stracił skuteczności po kontuzji. A wygrana Napoli będzie zasłużona, bo fakt faktem to są po prostu lepsi na Stadio Olimpico.
1
Rossu
Rossu
23 października 2022, 22:27
Patricio&Smalling xDDD
Edytowano dnia: 23 października 2022, 22:27
0
dejnio
dejnio
23 października 2022, 22:26
Brawa dla Smallinga. Boże co za drewniak.
1
acmti__
23 października 2022, 22:27
A ten bramkarz to bawi się w piłka parzy?
Moim zdaniem to on bardziej zawinił
1
kamilus
23 października 2022, 22:28
Obaj się popisali, ale to był klasyczny wylew defensywy Romy jak z poprzedniego sezonu.
2
dejnio
dejnio
23 października 2022, 22:30
Nie no ja myślę, że głównie to jednak Smalling dał ciała. Strzał mógł być po prostu za dobry.
0
serginho83
serginho83
23 października 2022, 22:26
No i po remisie...
1
misiek007e
misiek007e
23 października 2022, 22:26
ehh i znowu Napoli wciska po wyrównanym meczu, Napoli dziś tak jak z nami, po prostu strzela coś z niczego
0
dejnio
dejnio
23 października 2022, 22:28
Napoli przeważało i wygrywa zasłużenie.
3
Pinocchio
Pinocchio
23 października 2022, 22:25
Marna podróbka ;) Prowokacja. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 23 października 2022, 23:03
0
marcinomilano
marcinomilano
23 października 2022, 22:26
Wrócił xD
14
Zirytowany
23 października 2022, 22:26
Kryzys i ich dopadnie, nie ma opcji żeby grali na takim poziomie do końca sezonu.
0
mmielczar123
23 października 2022, 22:26
Podasz liczby do totka?
Teraz nick zobaczyłem...
Edytowano dnia: 23 października 2022, 22:27
1
MishaA
23 października 2022, 22:27
Taa wrócił kłamczuszek :D
0
kamilus
23 października 2022, 22:27
Przestańcie mu odpisywać, to może sobie pójdzie. Albo przynajmniej się wścieknie i zacznie dawać ostrzejsze wpisy, za co wyłapie warny i ostatecznie bana.
1
Ayattar
Ayattar
23 października 2022, 22:28
oni co roku idą po majstra xd
0
Pinocchio
Pinocchio
23 października 2022, 22:31
kamilus

Z jakiej paki mają mi nie odpisywać? Ile ty masz lat? Przecież nikogo nie obrażam, ani w żaden sposób nie prowokuje. Weź trzy oddechy i ochłoń chłopie.
0
Mil_online
23 października 2022, 22:36
Bo jesteś zwykłym trollem i gamoniem, który nie dotrzymuje danego słowa. Pacta sunt servanda, ośle.
10
kamilus
23 października 2022, 22:45
"Z jakiej paki mają mi nie odpisywać?"

Bo mogą. I dzięki temu nie będą karmić trolla bez honoru.
1
mmielczar123
23 października 2022, 22:25
Brawo Osi. No to na porażkę Napoli jeszcze poczekamy :)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
23 października 2022, 22:25
Smalling to jest jednak wafel
3
mmielczar123
23 października 2022, 22:18
Offtop: Brahim ma 2 razy więcej goli w lidze od Abrahama xD
Co lepsze, Anglika w tej statystyce wyprzedza też Rebić :D
0
kamilus
23 października 2022, 22:23
Statystycznie to Abraham ma tylko 1 gola więcej od Messiasa. :P
Edytowano dnia: 23 października 2022, 22:24
0
ksieciunio
ksieciunio
23 października 2022, 22:07
Ale kartoflana murawa w Rzymie, czuje się jakbym oglądał polską ligę żużla w latach 90-tych.
1
Rafał0209
Rafał0209
23 października 2022, 22:15
Rwie się jak w najnowszej Fifie.
0
dejnio
dejnio
23 października 2022, 22:07
Wciśnie coś zaraz to Napoli.
0
SNIPER
SNIPER
23 października 2022, 22:24
Skubany. Skąd wiedziałeś?
0
Yabaye
Yabaye
23 października 2022, 22:02
Niech mi to ktoś wyjaśni. I nie chodzi o sympatie klubowe, chcę to po prostu pojąć wreszcie. Mecz Roma - Napoli. Bramkarz Romy trąca piłkę jako pierwszą, potem kasuje napastnika - nie ma karnego. Wczoraj w meczu Viola - Inter. Bramkarz Fiorentiny trąca piłkę jako pierwszą (widać to w tej powtórce na bliskim kadrze), potem kasuje napastnika - karny.

Nosz Boże, może tu jest jakiś niuans w przepisach, który powoduje takie sytuacje? To jest, na litość boską, jedna kolejka i dwie różne decyzje w podobnych sytuacjach.
3
nokoments
nokoments
23 października 2022, 22:07
Ten niuans to widzimisię sędziego xD
1
mmielczar123
23 października 2022, 22:07
A u nas jeszcze napastnik by dostał żółtą za symulkę
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 października 2022, 22:15
Rożnica jest taka że bramkarz Violi nie dotknął piłki
0
Peloponez
Peloponez
23 października 2022, 22:20
Bramkarz Violi wjechał ostro w Martineza, który czubkiem buta dziubnął jeszcze piłkę.
Patricio ewidentnie strąca piłkę na bok i gracz Napoli nie miał szans już cokolwiek z tego zrobić i impet jest właściwie tylko ze strony gracza Napoli.
"To są właśnie te detale"
1
_GAHU_
_GAHU_
23 października 2022, 22:30
Z tego co ja pamiętam jak pokazali powtórkę z bliska i w zwolnionym tempie to Terracciano piłkę dotknął.
1
Mil_online
23 października 2022, 21:35
Sytuacja Osimhena niby bardzo podobna do wczorajszej Pokemona... Ale tam Pokemon był minimalnie szybszy.
0
wielki prostownik
23 października 2022, 21:38
Wczorajszy karny dla Interu też mocno naciągany. Pokemon mocno przyaktorzył.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 października 2022, 21:31
Kurde ale to Napoli w tym roku mocne( wiem jak od 10 lat do połowy sezonu i zdechną) Ale póki co taka strata punktów dzisiaj przez nich byłaby meega dobra :)
1
Milanboy
23 października 2022, 21:27
ROBERT LEWANDOWSKI. 12.GOL W SAMEJ LIDZE.

On i Haaland miażdżą te ligi.
3
kamilus
23 października 2022, 21:33
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1652126441HcVE82p27BpVut37FGQQzM.jpg
16
iMmortal_1899
23 października 2022, 21:35
I już 4 asysty, gdzie grając w Bundeslidze najwięcej w jednym sezonie miał 7. Szkoda, że nie gra dla nas.
1
Rafał0209
Rafał0209
23 października 2022, 21:53
Pomyśleć że taki napastnik nie ma nawet 1 bramki na Mundialu, oby w tym prawdopodobnie ostatnim dla niego coś mu koledzy wykreowali
1
Milanboy
23 października 2022, 21:53
kamilus- A ja mam to w dupie, że ty masz to w dupie i co wtedy?
0
Maximilanista
Maximilanista
23 października 2022, 22:13
Ja zawsze żałowałem, że Lewy nie poszedł do Barcy, zamiast do Bayernu, z BVB.

Robert jest swoją charakterystyką stworzony pod katalońskie granie. Lubię sobie wyobrażać, jak by to wyglądało, gdyby stworzył trio z Neymarem i Messim. Ależ by to był walec. Z całym szacunkiem dla świetnego Luisa Suareza, to Lewy jest piłkarzem o klasę wyżej od Urugwajczyka.

Halaanda też podziwiam, jednak ja zawsze lubiłem bardziej napastników o innych cechach, grających z elegancją, z gracją: Van Basten, Cantona, Roberto Baggio, Romario, Bergkamp, brazylijski Ronaldo czy właśnie nasz Polak (o Messim nawet nie wspominam, bo to kosmita).
Norweg bazuje na sile fizycznej, na szybkości i niesamowitym instynkcie, i na pewno nabije mnóstwo goli, bijąc wiele rekordów. Ale styl jego gry nie zapadnie mi na zawsze w pamięci, jak walory tych geniuszy, których wymieniłem powyżej.
2
ChristophFriday
ChristophFriday
23 października 2022, 21:26
Kurcze, szacunek dla Irratiego, że nie bał się podjąć takiej decyzji.
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 października 2022, 21:26
Moim zdaniem błąd sędziego. Karny powinien być.
0
kamilus
23 października 2022, 21:27
Bramkarz wyraźnie wypchnął piłkę, ergo - był pierwszy i interwencja była czysta.
10
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 października 2022, 21:30
Ewidentnie pierwszy piłkarz Napoli dotknął piłkę...
1
Starosta
Starosta
23 października 2022, 21:36
Zobacz jeszcze raz powtórkę. Pierwszy wybił piłkę bramkarz.
1
wielki prostownik
23 października 2022, 21:36
Powinna to być żółta dla zawodnika Napoli za aktorzenie.
1
kamilus
23 października 2022, 21:36
Sam fakt dotyku ma raczej małe znaczenie, bo liczy się też np. to, czy piłka była pod kontrolą gracza, ale chętnie bym jeszcze raz zobaczył powtórkę.
0
nokoments
nokoments
23 października 2022, 21:56
Karnego nie było, ale sytuacja nie do wychwycenia gołym okiem, dopiero slow motion pokazało, że była czysta interwencja.
2
ósmy
23 października 2022, 21:21
Usnąć idzie na tych Derbach Słońca.
1
mmielczar123
23 października 2022, 21:15
Kvara jest świetnym graczem, ale na eleven to już chyba powstał jakiś kult Gruzina. Oni potrafią się podniecić, jak zawiąże buta albo zje jajecznicę na śniadanie...
Lubię komentatorów eleven, ale irytuje mnie częste hiperbolizowanie umiejętności piłkarzy (w obie strony). Jak wybrany przez nich "bohater" np. Kvara zagra taki sam mecz jak "ofiara" np. Saelemaekers, to piłkarz Napoli jest top i mvp kolejki, a piłkarz Milanu miał farta.
Edytowano dnia: 23 października 2022, 21:15
8
Adi.Milan
Adi.Milan
23 października 2022, 21:18
Tak i te porównania kto lepszy on czy Leao… MVP sezonu do MVP kilku meczy No tak
5
nokoments
nokoments
23 października 2022, 22:13
Zapominają, że taki Piątek też wszedł do Serie A razem z drzwiami, a teraz kopie się po czole w Salerno.
1
landik
23 października 2022, 20:54
Roma po wygrana;
1
Milanboy
23 października 2022, 20:52
Dobra, oby Lewy dzisiaj hat tricka strzelił.
1
dejnio
dejnio
23 października 2022, 21:24
Gola już ma.
1
dejnio
dejnio
23 października 2022, 20:48
No dobra, dzisiaj forza Roma. Pora trochę ostudzić zapędy Napoli. Jest już po 10. kolejce więc wypadałoby w końcu wdupić :>
3
mmielczar123
23 października 2022, 20:44
Forza remis :)
Napoli prędzej czy później musi z kimś przegrać, ale pewnie jeszcze nie dzisiaj.
2
Milanboy
23 października 2022, 20:13
No i tylko Napoli jest póki co niepokonane w lidze ale może dzisiaj Roma sprawi niespodziankę.

Ogólnie to jesteśmy już wiceliderem Serie A :)
4
wielki prostownik
23 października 2022, 20:41
Roma od lat ogrywa tylko ogórków zbierając baty od całej czołówki. Nie sądzę aby postawili się rozpędzonemu Napoli. Myślę że dopiero Inter ich usadzi.
1
Milanboy
23 października 2022, 20:49
wielki prostownik- A jeśli usadzi to co wtedy?
0
wielki prostownik
23 października 2022, 21:39
Zaliczą pierwszą porażkę.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 października 2022, 19:58
Fiu, fiu.. powiedział wróblelek, Lazio imponuje, mimo że nie ma talizmanu czyli Ciro, grają naprawdę bardzo dobrze w każdej formacji, czyżby Sarri stworzył porządną drużynę?! Dziś pokazali się ze swietnej strony, Atalanta nie miała nic do powiedzenia, całkowicie ich neutralizowali, grali mądrze, regulowali tempo, nic tylko bić im brawo, tabela nie kłamie świetnie weszli w ten sezon, jestem pod wrażeniem. Oj jak ja bym chciał u nas Sergeja Milinkovica-Savica
3
Pinocchio
Pinocchio
23 października 2022, 19:47
Jak się nazywa komentator z meczu Atalanty, który przed chwilą się skompromitował i powiedział, że według niego mistrzem zostanie Juventus?
Edytowano dnia: 23 października 2022, 19:47
4
kamilus
23 października 2022, 19:51
Dlaczego za kompromitację uważasz wypowiedzenie własnego zdania? Przecież dopóki są matematyczne szanse, to mistrzem może zostać każda drużyna, nawet z ostatniego miejsca w tabeli.
5
pwentrys
pwentrys
23 października 2022, 19:51
Może przed sezonem obstawił Juve i jest przynajmniej konsekwentny w tym co mówi/robi?
1
KingBunny
KingBunny
23 października 2022, 19:57
Zieliński
1
gago1145
gago1145
23 października 2022, 20:01
dla mnie to np. ty się kompromitujesz zakładając konto pod trolling, następnie dając sobie "bana" i tworząc po kilku tygodniach nowe konto zapewne w tym samym celu jak poprzednio, ponieważ nie masz co robić w życiu tylko się ośmieszać jako anonimowa osoba ;)
3
Pinocchio
Pinocchio
23 października 2022, 20:21
gago

Mądry to ty nie jesteś, w końcu to zauważałem.
0
Milanboy
23 października 2022, 20:22
O znowu ty. Nie umiesz życ bez tej strony i się uzależniłeś.
3
Corsa
Corsa
23 października 2022, 19:44
Lazio dzisiaj bardzo solidne, bez kompleksów, nie dają nic pograć gospodarzom.
0
Orzelek79
Orzelek79
23 października 2022, 19:16
Lazio gra bardzo dobrze, Atalanta nie istnieje.
2
marcinomilano
marcinomilano
23 października 2022, 19:12
Łatwo Lazio
0
kamilus
23 października 2022, 19:11
Tak z innej beczki - Valeri po wczorajszym meczu Interu został zawieszony na jedno spotkanie:
https://twitter.com/MilanPosts/status/1584229026129793027

Ale co tam, że mógł wypaczyć wynik meczu brakiem czerwonej kartki - po następnej kolejce wróci i znowu będzie sędziował po swojemu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
10
iMmortal_1899
23 października 2022, 19:23
Ale muszę przyznać, że dzięki temu wszedł mi kupon, tak że nie będę narzekał, a jak Newcastle wygra to wejdzie kolejny :)
0
ósmy
23 października 2022, 18:56
Romagnoli z obroną Lazio póki co, to króluje w Lidze.
Najmniej straconych bramek w lidze, 10,5 kolejki i tylko 5 straconych bramek.
Ładnie to ogarniają.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
23 października 2022, 19:14
No w tamtym sezonie jak obrona tragiczna tak w tym się ogarnęli i może te top4 zwojują czego im i Romkowi życzę.
Edytowano dnia: 23 października 2022, 19:15
0
mmielczar123
23 października 2022, 19:29
No i fajnie, oby Romek doprowadził ich do LM, najlepiej kosztem rube :)
1
Tutkovic
Tutkovic
23 października 2022, 19:33
Szkoda, że nie mamy teraz takiego Romka bo u nas ta obrona w tym sezonie strasznie rozchuśtana.
0
R93k
R93k
23 października 2022, 18:40
No teraz to tabela ciekawie wygląda :) #Mourinhomusisz
1
chory
chory
23 października 2022, 18:38
kto przegryzł kable w Bergamo przyznać się
2
Orzelek79
Orzelek79
23 października 2022, 18:15
Udine dostało,Atalanta przegrywa, na razie wyniki pod nas.
2
JohnyMiellony
JohnyMiellony
23 października 2022, 18:10
Sarri Lazio ToP XD !!!
2
ZYLION
ZYLION
23 października 2022, 18:02
Panowie właśnie obejrzałem sobie skróty Fiora Inter, była tylko powtorka z jednej kamery więc pytam - czy tylko mi się wydaje czy tam bezdyskusyjne czerwo za faul na Bonaventurze, bo mnie kolano zabolało jak to zobaczyłem
0
ZYLION
ZYLION
23 października 2022, 18:05
A już nalazłem odpowiedź kilka postów niżej:)
2
1  2  3  4    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI