Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan uważnie obserwuje Noaha Okafora. Szwajcar następcą Rafaela Leao?

12 listopada 2022, 14:29, Adam6 Aktualności
Milan uważnie obserwuje Noaha Okafora. Szwajcar następcą Rafaela Leao?

Jak podaje Tuttosport, Milan uważnie obserwuje Noaha Okafora. Szwajcar jest obecnie napastnikiem Salzburga, a w zakończonej niedawno fazie grupowej Ligi Mistrzów dał się we znaki Rossonerim, strzelając im bramkę w pierwszym spotkaniu. Szefowie Milanu rozpatrują 22-latka jako potencjalnego następcę Rafaela Leao, gdyż Okafor oprócz gry na środku ataku, może także występować na lewym skrzydle. W obecnym sezonie Szwajcar zdobył 10 goli i zaliczył 2 asysty w 21 spotkaniach we wszystkich rozgrywkach. 


R E K L A M A





45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gieksa51
gieksa51
13 listopada 2022, 11:58
Przypominam że Leao to połowa naszej siły ofensywnej więc jeśli go sprzedamy to musi przyjść ktoś kto tą połowę zastąpi nie w przyszłości tylko już , bo Rebcia nie liczę gościu gra dobrze po to aby za tydz się po czole kopać i nie umieć piłki przyjąć więc jeśli ktoś nie przyjdzie kto potrafi liczby kręcić jak Leao to zaliczymy regres i cofniemy się w rozwoju jako klub a zaznaczam że teraz nie jesteśmy nie wiadomo jak mocni
0
Jaca23
Jaca23
13 listopada 2022, 01:30
Polecam przyjrzeć się bliżej Okaforowi, bo jeśli ktoś twierdzi, że to nie 9tka, to chyba zrobił słaby research. Według mnie to byłaby idealna opcja na 9tkę na przyszły sezon. Okafor/Giroud w rotacji.
4
Milanboy
Milanboy
13 listopada 2022, 09:26
Już z nami w meczu pokazywał się świetnie jako numer 9 I z łatwością dochodził do sytuacji strzeleckich. To zupełnie inna para kaloszy niż Leao.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
13 listopada 2022, 13:01
Taka "9" jak z Leao ;) Kibice realu też tak myślą o Portugalczyku
0
Jaca23
Jaca23
13 listopada 2022, 13:08
Alessio_re6
Tak samo jak CDK miał grać na prawej stronie, bo to jak twierdziłeś "prawy ofensywny pomocnik".

Odstawcie te heatmapy, excela i zacznijcie uważnie przyglądać się danemu piłkarzowi, a nie czerpiecie opinie od "znafców" z Tweetera czy z Tuttosport.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
13 listopada 2022, 13:24
No bo to jest jego naturalna pozycja i uwaga nie gra w tym sektorze nominalnie, przez co nie jest wykorzystywany, podobnie jest z Diazem, którego widzisz ja prawym skrzydle mimo, że w kształcie taktycznym Pioliego nie ma takiej pozycji.

„ Odstawcie te heatmapy, excela i zacznijcie uważnie przyglądać się danemu piłkarzowi, a nie czerpiecie opinie od "znafców" z Tweetera czy z Tuttosport.”
Ale wiesz, ze przyglądanie się danemu piłkarzowi, to nie tylko test oka, tylko analiza tego, gdzie piłkarz się porusza, gdzie szuka korytarzy, z jakim typem zawodnika gra najlepiej. To wszystko jest ważne, a nie tylko gole oglądanie piłkarza.
Jakby nie interesuje mnie zbytnio opinia innych, gazet nie czytam, wiec sory. Ufam sobie.
0
Jaca23
Jaca23
13 listopada 2022, 15:32
Dobrze wiem, że nie ma u nas klasycznego PSa, piszę skrótowo, choćby dlatego, że panelu przedmeczowym taki zawodnik widnieje w formacji stricte ofensywnej.

Może to jest jego nominalna pozycja, ale Pioli z niej nie korzysta i od początku widzi go tylko i wyłącznie na 10tce. Tak samo może być z Okaforem. Ty widzisz go na skrzydle, a według mnie ma wszystkie predyspozycje, żeby grać na 9tce, nawet jako samotny napastnik. Ograniczeniem jest tutaj tylko wizja trenera, a przykładów jest masę jak Kiwior czy Kalulu. Zawodnik powinien grać tam gdzie ma do tego warunki i widzi go trener, a nie analityk z excelem w ręku.

Oczywiście zdaję sobie sprawę jak ważny jest dział analityczny, ale wydaję mi się, że "cyferki" trochę Cię zaślepiły i mniej empirycznie patrzysz na danego piłkarza. Czasem warto spojrzeć nieco szerzej.
0
kusniak_22
kusniak_22
12 listopada 2022, 21:51
Temat Leao raczej zakończony, przestałem wierzyć, że podpisze kontrakt. Sensownie go sprzedać i wydać przynajmniej część pieniędzy.
5
Rafał0209
12 listopada 2022, 21:04
jeżeli nie podpiszemy kontraktu z Leao to możemy miedzy bajki włożyć powrót do czołówki europejskiej, posiadać diament i nie potrafić utrzymać go w zespole to lekko śmiech na sali.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
12 listopada 2022, 21:14
Nie jest śmiechem na sali niewydawanie więcej niż się ma. To tak jakby osoba zarabiająca 10 tysięcy miesięcznie śmiała się z kogoś, kto ma 2560, ze nie stać go na naprawę samochodu na 4 kafle.
8
Tanger
Tanger
12 listopada 2022, 21:39
Czasy kiedy zawodnika zamykało się w pokoju hotelowym aż podpisze już dawno minęły.
0
patoo_07
patoo_07
12 listopada 2022, 22:31
Pewnie, płaćmy gosciowi ponad stan i za 2 lata trzeba będzie sprzedawać pół kadry. Głupota totalna. Sprzedać i tyle. Nie ma ludzi niezastąpionych.
4
sKUBAniec
sKUBAniec
13 listopada 2022, 05:11
Może się tez okazać, że będzie takim cudownym talentem jak ten nasz CdK. Wskoczy na wyższy poziom i spadnie twardo na ziemię. Wróci z podkulonym ogonem, ale przynajmniej ze spłaconym długiem.
0
Rafał0209
13 listopada 2022, 08:54
Jaki klub z topu nie płaci ponad stan? Real City PSG Bayern w dzisiejszej piłce jak chcesz mieć najlepszych musisz płacić najlepiej
0
Vol'jin
Vol'jin
13 listopada 2022, 11:34
No te kluby maja tak że 3 razy większe przychody... jak grochem o ścianę...
1
Alessio_re6
Alessio_re6
13 listopada 2022, 13:00
Powiem Ci tak. Barcelona płaci ponad stan i mają problemy finansowe, Juve płaci ponad stan i ma problemy finansowe, to samo Inter czy Atletico. Jeśli klub zarabia rocznie abstrakcyjnie przykładowo 100 M, to na obsługę klubu nie wyda 110M, bo już ma dychę straty. Jakbyś miał sklep, którego obsługa roczna wynosi 100 tysi, a przychody 110, to nie dasz p0odwyżki pracownikowi, bo ledwo zarabiasz na siebie
1
Semper Fideli
Semper Fideli
12 listopada 2022, 20:21
Tylko Mudryk, choc on coraz blizej Arsenalu
3
patoo_07
patoo_07
12 listopada 2022, 22:32
Gakpo!
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 listopada 2022, 18:23
Okafor to mógłby być krok do przejścia na 352 - na ten moment nas blokuje Leao który nie jest typową 9 i dobrze czuje się przy linii
Hipotetycznie - sprzedaż Leao i kupno Okafora i Kiwiora i mamy kompletną kadrę pod ten system a taki Messias staje się w kadrze zbędny (chociaż ostatnio grał na wahadle ale no tak normalnie to jest na tą pozycję 5 opcją)
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
12 listopada 2022, 17:43
Wielkie tak. Siła, szybkość, dryblingi. Pokręcił trochę naszymi obrońcami w LM. Ale na 9 ! Za Leao Gakpo, Diaby, lub inny już gotowy piłkarz.
2
Pablo78
Pablo78
12 listopada 2022, 17:26
Jak można takiego gościa do RL porównywać....
0
Tanger
Tanger
12 listopada 2022, 16:37
A może tak ktoś ograny w silniejszej lidze, np. Marcus Thuram, któremu w przyszłym roku wygasa kontrakt.
3
Sieri
Sieri
12 listopada 2022, 16:58
Inter go chce zakontraktować już teraz :/
1
Alessio_re6
Alessio_re6
12 listopada 2022, 17:35
On raczej zostanie w Niemczech.
0
ZYLION
ZYLION
12 listopada 2022, 16:22
Przedłużać z Leao Leao, a następców to na prawe skrzydło szukać
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
12 listopada 2022, 16:02
Mam lepszą propozycję. Wykorzystać hajs z wejścia do play-offów Ligi Mistrzów na przedłużenie kontraktu Rafała. Rebica wymienić na jednym z Dubajskich targowisk na wielbłąda i od razu wysłać zwierzę w podróż do Belgii z kontraktem w pysku dla Langa. Dobry plan?
2
Tanger
Tanger
12 listopada 2022, 16:26
Nie. Lang jest w tym sezonie wyjątkowo słaby, a to tylko liga belgijska, którą CDK wciągał nosem.
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2022, 15:17
Okafor super ale jako nr 9.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
12 listopada 2022, 15:47
Lewy napastnik w duecie, przeszłoby, ale jako jedyna „9” nie.
3
tommyb1
tommyb1
12 listopada 2022, 15:08
Wg mnie totalnie nie zdałby egzaminu na LS... Lepiej już jakis randomoowy Brazylijczyk z motorkiem w d... Za 30 baniek niż Okafor, który raczej nie ma zadatków na skrzydłowego za zapewne ok 50... Noah ok, ale na 9!!
0
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2022, 15:34
https://www.sofascore.com/pl/zawodnik/noah-okafor/865523

no faktycznie nie ma patrząc na heatmapę :)
1
tommyb1
tommyb1
12 listopada 2022, 15:48
Ja wiem że mu bliżej do lewej, ale bardziej mi chodzi o to że nie ma takiego odejścia jak Leao czy chociażby Mudryk, na którego nas nie stać. Przyznaję że nie widziałem chłopa poza meczami z nami... Ale Hauge też robił co chciał na skrzydle w lidze norweskiej... Jakoś powątpiewam, żeby Noah wypalił u nas na LS
0
Alessio_re6
Alessio_re6
12 listopada 2022, 15:49
Ale in jest lewym napastnikiem duecie, wiec trochę dziwne jest wpychanie go jako pojedynczą „9”.
1
tommyb1
tommyb1
12 listopada 2022, 17:09
Ja go nie wypycham... My po prostu nie gramy dwoma napastnikami. Jak najbardziej masz rację. Na pewno w dwójce jako lewy byłby ciekawą opcją
0
Squall
Squall
12 listopada 2022, 18:00
Ostatnio tymi Heatmapami przekonywaliście, że CDK to prawo skrzydłowy... więc te heatmapy to można se wsadzić
2
Alessio_re6
Alessio_re6
12 listopada 2022, 19:29
Nikt nie mówił, ze prawoskrzydłowy, tylko prawy ofensywny pomocnik i faktycznie najczęściej wbitym prawym sektorze szuka miejsca. To, ze jest ograniczmy przez Pioliego i uczy się grać bardziej centralnie to inna sprawa.
0
Jaca23
Jaca23
13 listopada 2022, 01:27
Te heatmapy świetnie podsumował Squall. Okafor spokojnie może grać jako samotna 9tka.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 listopada 2022, 15:49
Racja, walić to gdzie piłkarz lubi grać, gdzie się najlepiej porusza, które przestrzenie najlepiej czuje. Zieliński coś o tym wie.
0
Demick
Demick
12 listopada 2022, 14:57
Zostawić Rafałka, ehh.
1
Deus
12 listopada 2022, 14:47
Za Leao tylko Mudryk lub Gakpo
6
Manolas
Manolas
12 listopada 2022, 14:46
Okafor nie ma takiego odejścia jak Leao. Portugalczyk zostawia cały blok defensywny za plecami po kilku krokach mało kto może nam go zastąpić chyba tylko Gareth Bale albo Vinicjus
1
The Legend
The Legend
12 listopada 2022, 14:43
Najpierw sprawdziłbym czy nie ma:
a) podwójnych (potrójnych itd) pełnomocników
b) toczących się spraw w sądzie, tudzież prawomocnych wyroków
c) czy przypadkiem nie narażał którejś z poprzednich drużyn (ze szczególnym uwzględnieniem klubu macierzystego) na ogromne straty finansowe.

Jak już zamieniać Leao, to na lepszy, ludzki model.
7
jedunio
jedunio
12 listopada 2022, 14:39
LEAO za 120 mln out. Okafor plus dobre prawe skrzydło za 80 in...
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
12 listopada 2022, 14:33
Noaha Okafora + prawo skrzydłowy za sprzedasz Leao brzmi dobrze
ale to tylko gdybanie
najlepiej jakby leao został ale zawirowania kontraktowe i jego koszty są .... no :)
0
Zirytowany
Zirytowany
12 listopada 2022, 14:31
Pytanie ile zawoła za niego Salzburg.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI