Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MŚ Katar 2022 – Dzień 3

22 listopada 2022, 04:27, Purysta Aktualności
MŚ Katar 2022 – Dzień 3

Dziś czekały nas aż cztery spotkania w ramach mistrzostw świata w Katarze. Taki stan rzeczy utrzyma się do końca fazy grupowej turnieju.

Dzień rozpoczął się od wielkiej sensacji – stawiana w gronie faworytów turnieju Argentyna doznała porażki z Arabią Saudyjską. Pierwsza połowa nie zwiastowała blamażu Argentyńczyków, którzy schodzili na przerwę z jednobramkowym prowadzeniem. W drugiej odsłonie meczu to Saudyjczycy przeprowadzili dwie udane akcje i wyszli na prowadzenie, którego ofiarnie i skutecznie bronili do końcowego gwizdka.

W meczu Danii z Tunezją nie zobaczyliśmy żadnych goli, należy jednak odnotować występ Simona Kjæra. Stoper Milanu pełnił funkcję kapitana swojej reprezentacji do 65. minuty, kiedy to został zmieniony.

Podobnym rezultatem zakończyła się potyczka Polski z Meksykiem. Idealną szansę na bramkę na wagę trzech punktów zmarnował Robert Lewandowski, który nie wykorzystał rzutu karnego. Kapitan naszej kadry uderzył w sygnalizowany sposób i Guillermo Ochoa bez większego trudu obronił jego strzał.

W ostatnim spotkaniu tego dnia Francja gładko rozprawiła się z Australią. Wymierny wpływ na wygraną swojej drużyny mieli zawodnicy AC Milan. Najpierw Theo Hernandez zaliczył asystę przy wyrównującym golu, a następnie Olivier Giroud sam dwukrotnie znalazł drogę do siatki rywali. Były to jego 50. i 51. bramka dla Trójkolorowych. Tym samym napastnik Rossonerich wyrównał rekord Thierry'ego Henry'ego pod względem liczby trafień dla reprezentacji.

 

Wtorek, 22 listopada

Grupa C, 11:00: Argentyna – Arabia Saudyjska 1:2 (10' [kar.] Messi - 49' Al-Shehri, 53' Al-Dawsari)

Grupa D, 14:00: Dania – Tunezja 0:0

Grupa C, 17:00: Meksyk – Polska 0:0

Grupa D, 20:00: Francja – Australia 4:1 (27' Rabiot, 32', 71' Giroud, 68' Mbappe - 9' Goodwin)


R E K L A M A





307 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
23 listopada 2022, 22:04
Szkoda mi Lewego, pod każdym względem.
0
Orzelek79
Orzelek79
23 listopada 2022, 17:15
Pisałem że to będzie turniej niespodzianek ale nie myślałem że tak szybko to się potwierdzi.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2022, 09:26
Oglądam te mistrzostwa i jestem przerażony jaką prymitywną piłkę my gramy. Odbierz pilkę i wykop byle dalej przed siebie. Po co my wystawiamy w składzie Zielińskiego czy Szymańskiego skoro potem lagą omijamy ich pozycje nie dając szans na rozgrywanie? Ja rozumiem grę defensywną z nastawieniem na kontrę no ale bez jaj. To co graliśmy wczoraj to jakaś kpina.
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 09:47
1
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 09:47
Michniewicz kazał im tak grać? Takie zadam pytanie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2022, 09:49
Nie wiem kto im kazał tak grać. Albo Czesiek albo nie realizowali założeń taktycznych. Oba warianty słabe.
0
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 09:52
Michniewicz nie robił tego. Wystawił jedenastkę najbardziej kreatywną jaką mógł, a to, że pewni piłkarze nie dojeżdżają to druga sprawa. No wczoraj Szymański i Zieliński zagrali taki syf, że ręce mi opadały.
1
slavio
slavio
23 listopada 2022, 13:14
lewy powinien rozgrywac piatek atakujący milik na skrzydle ...ale remis tez cenny
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 13:15
0
ZYLION
ZYLION
23 listopada 2022, 15:54
No jak to nie Czesio tak kazał? Cały mecz Szczęsny laga do przodu - nie było próby zagrania przez niego krótko- nie posłuchał się Czesia i robił co chciał?? Tylko i wyłącznie wina trenera to co zobaczyliśmy
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 listopada 2022, 10:28
Milanboy

Żeby Szymański czy Zieliński mogli coś zagrać to muszą dostać piłkę ze strefy obronnej. Nie dostawali jej bo stoperzy, bramkarz oraz Krychowiak walili lagi do Lewandowskiego zamiast krótko i po ziemi rozgrywać przez ofensywnie nastawionych pomocników. Oni nawet nie mieli okazji się pokazać. No i teraz pytanie czy Czesiek tak wymyślił czy defensorzy narobili w gacie i nie podejmowali ryzyka? Być może faktycznie to drugie bo gdyby Michniewicz zakładał grę lagą to wystawiłby raczej dwóch środkowych napastników kosztem Zielińskiego albo Świderskiego.
Edytowano dnia: 25 listopada 2022, 10:42
0
23 listopada 2022, 08:39
Co do Lewego. To nie rozumiem atakowania go. Zmarnował karnego i tyle.
Nie myli się tylko ten co nic nie robi. Nie podniecał mnie nigdy Robert, ale on przynajmniej coś zrobił i dalej robi w swojej karierze. Oczywiście nie dzięki polskiej piłce, bo by coś w tym sporcie osiągnąć to trzeba jak najszybciej z tego bagna wyjechać.
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 08:41
3
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2022, 09:17
Atakować nie ma co. Każdy z wielkich piłkarzy ma na koncie zmarnowane rzuty karne. Czasem bardzo ważne. Natomiast trzeba jasno powiedzieć że nie udźwignął odpowiedzialności. Zmarnował być może kluczową dla nas akcję turnieju.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2022, 09:34
To jest sport zespołowy. Mam wrażenie, że większość kibiców i ekspertów dawno o tym zapomniało. Tak samo jak o tym, że mecze trwają 90+ minut.
Dlatego kult jednostek jest dla mnie słaby. Sam Lewy nie może dźwigać żadnej odpowiedzialności. Tak samo zasług. Tak samo mnie wkurza gadanie, że tylko dzięki Leao mamy scudetto. Gówno prawda.

Nasza piłka jest zepsuta od samej podstawy. Nie można się wyżywać na piłkarzu, bo zmarnował karnego, podczas gdy ta cała machina spowodowało, że reprezentacji nie da się oglądać i zalicza tylko kolejne kompromitacje.

Roberto Baggio zmarnował prawdopodobnie najważniejszego karnego w historii piłki. To była sytuacja, która mogła sprawić, że można zwalać na jednostkę.
A nie w sytuacji, gdzie w środku pierwszego meczu mieliśmy jedyną wartą akcję na turnieju.
Choć jeżeli się nie mylę, to poza emocjami wtedy na gorąco, nikt nie ma już pretensji do Roberto.
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 09:35
2
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 09:48
Nie zgadzam się z zepsuciem i nigdy się nie zgodzę, bo problemy są inne ale faktycznie, obarczanie Lewego jest nie na miejscu. Cały zespół szału nie zrobił i jednak z góry zakładany był remis, a niedosyt jest no bo powinniśmy wygrać patrząc na przebieg meczu. Dania też ma remis ze słabszą Tunezją, a jednak nikt z jej tak się nie nabija.
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 09:49
0
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 10:06
Nie chcę w to brnąć, bo według mnie fakty są jasne. Wystarczy spojrzeć na pieniądze, wyniki i inne wymierne dane z ostatnich 15 lat. Nie wspominając o jawnych przypadkach nadużyć i smrodzie bijącym na kilometry.

W kontekście MŚ czy innych zespołów, nei nabijają się z nich, bo oni nie biorą udziału w niemal każdych turniejach XXI i nie kompromitują się na każdym kroku. Można się pomylić i coś przegrać z outsiderem, taki sport.
Tak samo nabijają się ludzie z Argentyny i Messiego, bo niestety za dużo razy im się przegrywa, jak na taką jakość zwłaszcza.

Ale nawet w przypadku takiego stanu piłki jaki mamy, można by zrobić coś fajnego z naszą reprezentacją. Połowa graczy z Serie A, większość z lig zagranicznych. Więc coś tam warci nasi niektórzy piłkarze są. Wystarczyłby odważny i dobry trener i przynajmniej nie przeszkadzający związek piłkarski. Wtedy wynik jak z Euro 2016 byłby normą, ale nie wypadkiem przy pracy.
0
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 10:47
Miszcz- Tylko ile ten Michniewicz z kadrą przepracował? Raptem 30 jednostek trenignowych a i tak już więcej osiągnął od Sousy który skompromitował nas na Euro jeszcze bardziej niż Smuda. Do tego ważne mecze jednak na 0 z tyłu , a wczoraj 1 mecz od 86 roku nieprzegrany inauguracyjny, co w sumie należy docenić, bo nie oczekuje cieszenia się z wyniku , ale warto mieć na uwadzę, że my od 36 lat wypadamy blado na mundialu i taki wynik nie jest zły i jednak z Meksykiem który nie jest ogórem i który regularnie wychodzi z grupy. Dajmy czasu dla tego szkoleniowca i zobaczymy co dalej, bo czas wreszcie mieć więcej cierpliwości. Spójrz na ekstraklasę jak zwalniają hurtowo trenerów i to się potem odbija, a trzeba czasu jak wszędzie, a ja mam wrażenie, że naszej nacji tego brakuje i oczekuje wyników na już. Albo inny przykład czyli Brzęczek którego tak naprawdę zwolniły media , a potem dostali upragnionego szkoleniowca zeby potem upaść z nim na głupi ryj.
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 10:49
0
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 11:04
Dajmy czas, ale komuś innemu. Wszystko to tylko dowód na zepsucie w strukturach. Skoro media zwalniają, skoro mało czasu itd. Polskie dziennikarstwo to część problemu.
Pojawia się ktoś odważny, to już pozwy, spychanie na margines.
Zresztą to nie tylko u nas, bo wiele światowych struktur piłkarskich ociera się o przestępczą działalność.



1
Milanistaod95
Milanistaod95
23 listopada 2022, 12:23
Od 2012 roku Lewandowski jest dla mnie NIKIM. A wczoraj tylko to udowodnił. Długo jechał na FUKSIE, ale ostatnio ten fuks się kończy, czy to w Barcy czy w Katarze. I dobrze, niech już kończy w rep bo tylko paraliżuje resztę chłopaków. Milik gdyby nie kontuzje pokazałby mu gdzie jego miejsce. Ale PR zrobil swoje, oplacane reklamy, trolle internetowe i zrobiono z Roberta wielką gwiazdę, a niektórzy to nawet złotą piłkę chcieli mu dawać ( na szczęście tylko w Polsce xD Amen ;D
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 12:28
0
ZYLION
ZYLION
23 listopada 2022, 15:56
Milik gdyby nie kontuzje .....buahaha :) Al Bundy tezgdyby nie kontuzje to był by legenda :)]
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 listopada 2022, 10:40
Milanboy

Dokładnie. W końcu po 36 latach nie przewaliliśmy meczu otwarcia. A nie graliśmy z jakimś ogórem. Gdyby nie pomyłka Lewego to pewnie byśmy nawet to wygrali. I dziś byłoby noszenie Cześka na rękach. Dajmy komuś w końcu popracować te 5-6 lat przynajmninej w spokoju. Bez nagonki i ciągłego grilowania. I ocknijmy się w końcu jako naród z kompletnie idiotycznego przekonania że nasza reprezentacja to jest jakaś potęga od której należy oczekiwać samych zwycięstw. Nie, nie jesteśmy potęgą i już sam awans na Mundial jest dobrym wynikiem. Tak samo jak remis z Meksykiem.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
22 listopada 2022, 23:44
Co myślicie żeby przerwać już tak jak u nas ten mit 3 pomocników i zrobić środek z 2 pomocnikami? Bielik, Zieliński. U nas to zadziałało po latach!
0
Milanboy
Milanboy
23 listopada 2022, 00:19
W tej reprezentacji to potrzeba wreszcie czasu bo ten Michniewicz tyle co nic z tą kadra przepracował.
1
FanACM
FanACM
23 listopada 2022, 06:36
Janne Anderson, Fernando Santos i wielu innych lubią to.

Był x lat Nawałka było dobrze stabilnie nie wyszedł jeden turniej zdarza się.

Nie jest dobrze, że pod presją dziennikarzy zwalnia się trenera patrz Brzęczek. Zatrudnia się trenera zagranicznego bo tego chce cała opinia publiczna, potem znowu wszyscy go jadą szczególnie ci mejweni bo jednak nie jest tak jak sobie wyobrażają. A potem nie dziwota, że ucieka jak szczur.
2
FanACM
FanACM
23 listopada 2022, 08:37
Zaorać wszystko co związane z polską piłką i od nowa na zgliszczach. Może się uda.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2022, 09:42
FanACM

Masz rację. W Polsce brak realistycznej oceny potencjału naszej kadry. Wszyscy żyją latami 70-tymi i nie dopuszczają myśli że obecna kadra to drużyna której poziom jest najwyżej średni. Która nie będzie seryjnie wygrywała z najlepszymi, nie będzie dochodziła regularnie do półfinału MŚ czy Europy. Stąd ciągłe zmiany trenerów którzy ciągle nie spełniają nierealnych oczekiwań. Nawałka dobrze prowadził kadrę ale nie wyszedł mu jeden mecz i został zgrillowany, Brzęczek zrobił co do niego należało i został zwolniony bo podobno nie dawał nadziei na dobry wynik w ME. Przyszedł Sousa za pięć dwunasta i turniej schrzanił. Teraz kolej na Cześka. I tak w kółko.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
22 listopada 2022, 23:11
Skończymy na 3 miejscu z 4 pkt za Arabami. Pomijając autobus Mou co Micha zrobił. Jprd. Dopiero potrzeźwiałem uświadczywszy tego.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
22 listopada 2022, 23:05
LE Cabaret panie Lewusinski. Złotą piłkę się panu chciało... chyba na playstation ;D
Niech konczy rep karierę bo tylko zniechęca do ogladania Polaków
0
Nesta_13
Nesta_13
23 listopada 2022, 00:41
Skończyć to powinieneś się wypowiadać publicznie. Do widzenia.
5
Milanistaod95
Milanistaod95
23 listopada 2022, 12:19
a kim jesteś by o tym decydować? Niech zgadnę - odwieczny fanboj Roberta? :D Nie bojkotujesz czasem tych mistrzostw jak to większość krzyczy BOJKOT BOJKOT... a meczyki pewnie codziennie oglądasz w komplecie xD Internetowy napinaczu
0
Demick
Demick
22 listopada 2022, 22:20
Jak to jest, że Lewy dopracował idealnie sposób strzelania karnych i zdecydował się na zmianę techniki akurat w meczu na MŚ? xD
4
Piotrek1899
Piotrek1899
22 listopada 2022, 22:36
To jest nic. Mnie bardziej zastanawia, czemu Czesiek711 nie wystawił dzisiaj Zielińskiego. Ponoć jest w tym sezonie w "brylantowej" formie. Przydałby się w takim meczu ;p
5
BadMad
BadMad
22 listopada 2022, 23:21
Oooo brylantowa forma, chyba pomylone brylantyna z brylantami. Chyba za wysoko ustawiony,albo wogole nie powinien zagrać w meczu z tak dobrana taktyką,z Szymanskim zresztą.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
23 listopada 2022, 06:37
Zieliński nie powinien być w ogóle powołany. Zacznijmy od tego. To jest człowiek, który w reprezentacji nie istnieje, choćby nie wiem, w jakim gazie był w klubie. Mentalnie nie dojeżdża. Oczywiście, to jest bardzo dobry piłkarz, niczego mu nie ujmuję. Niestety, w kadrze narodowej nie potrafi tego choćby w połowie pokazać. I to już się nie zmieni, bo Zieliński nie jest żadnym młokosem i pewnych rzeczy już się nie nauczy. A szkoda, bo umiejętności posiada, by w tej reprezentacji być postacią wiodącą.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2022, 09:31
Zieliński pasuje do taktyki Cześka jak kwiatek do kożucha. Jak on ma cokolwiek pokazać skoro nad nim piłka tylko fruwa bo obrońcy i defensywni pomocnicy po odbiorze wywalają piłkę byle dalej przed siebie? Tu już lepiej wstawić drugiego środkowego napastnika (Milik lub Piątek). Wtedy zwiększa się szansa że jakaś laga dotrze do adresata. Zieliński tylko zajmuje miejsce na boisku i bez sensu wydeptuje trawę.
Edytowano dnia: 23 listopada 2022, 09:32
0
DarQ
DarQ
22 listopada 2022, 22:13
Super meczycho w wykonaniu Grizmana. Ustawienie go na pozycji ofensywnego pomocnika to strzał w 10. Jak dla mnie to jest mvp. Powiedzenie , że podaje on do partnera na sam but lepszej nogi to zbyt mało precyzyjne określenie.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 listopada 2022, 03:22
No momentami to aż się Beckham przypomina z tymi dograniami na mm
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 listopada 2022, 22:08
To co mnie w sumie najbardziej interesowało na tym mundialu się wydarzyło
Brawo Giroud- prawdziwa legenda piłki
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 listopada 2022, 03:23
On jeszcze nie skończył. Ba On dopiero zaczął.

Cieszy też Theo z asysta
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 listopada 2022, 22:08
To co mnie w sumie najbardziej interesowało na tym mundialu się wydarzyło
Brawo Giroud- prawdziwa legenda piłki
1
acmti__
acmti__
22 listopada 2022, 22:04
Dobry meczyk, dzisiaj wyjątkowo nikt nie grał w piłkę o 17 więc z niecierpliwością czekałem do 20.
2
primo2p
primo2p
22 listopada 2022, 22:02
Giroud to ma chyba sezon życia.
Jeżeli utrzyma tą formę na styczeń i później, to mamy dużą szansę na dobry sezon.
3
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:55
Thuram może grać na skrzydle? Jeśli tak to bierzemy jego + Pavarda i za 2 lata na Euro we Francji zagra ta dwójka, Mike, Kalulu, Theo, Oli i Bakayoko. Ten ostatni to oczywiście żart, ale zaraz w Milanie będzie 2 Włochów, Anglik i sami Francuzi xD
1
Milanboy
Milanboy
22 listopada 2022, 22:06
Thuram może grać na skrzydle ale najlepiej czuje się jako 9, co wreszcie w Monchengladbach zrozumieli.
0
Vol'jin
22 listopada 2022, 22:59
Pavard po takim kryminale co dziś zrobił to bym się poważnie zastanowił ;]
1
Deus
Deus
22 listopada 2022, 21:54
szkoda, że współpraca między Theo a "Mbappe w domu" się tak nie układa.
1
Milanboy
Milanboy
22 listopada 2022, 21:57
Mbappe strasznie go nje wykorzystuje, zdecydowanie lepiej grał z Benzema.
0
Deus
Deus
22 listopada 2022, 22:25
z Mbappe są zalążki współpracy. Z Leao współpraca nie istnieje.
1
Milanboy
Milanboy
22 listopada 2022, 21:52
Theo I Giroud wielkie mecze.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
22 listopada 2022, 21:51
Załóżmy, że Giroud:
-Wygrywa Mundial
-Zdobywa Mistrza Włoch
-Dochodzi do półfinału LM

Czy miałby wtedy szanse na Złotą Piłkę?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 listopada 2022, 21:54
Nie.
0
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2022, 21:55
A załóżmy, że De Bruyne:

- wygrywa LM
- zdobywa Mistrza Anglii
- dochodzi do półfinału Mundialu

Myślę niestety, że na ten moment Milan jest za cienki w uszach żeby jego zawodnicy zdobywali takie trofea.
1
D53
D53
22 listopada 2022, 22:35
Teoretycznie tak. Praktycznie ma 36 lat, trudno by utrzymał siły i formę, tym bardziej że będzie grał całe mistrzostwa , a z taką formą Francja może grać 7 meczów.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
23 listopada 2022, 07:05
Ale wiecie, że to co osiągniesz z drużyną jest dopiero na 2/3 planie? Liczy się przede wszystkim sezon indywidualny.
0
Mil_online
Mil_online
22 listopada 2022, 21:48
Giroud drewno, out.

Wywalić też tego partacza, który go tutaj ściągnął i wyrzucił na niego milion euro. No co za drewno, kaleczy każdą piłkę, nie mogę na niego patrzeć.Tę bańkę można było dołożyć do Belottiego i byśmy mieli "9" na lata.
11
DarthImpaler
DarthImpaler
23 listopada 2022, 03:25
O kurwa. Ale komentarz.
0
karp_fso
karp_fso
22 listopada 2022, 21:44
Co do naszego meczu jeszcze - Meksyk jest słabiutki, zgrana drużyna by go ograła raz dwa. Problem w tym, że my nie jesteśmy zgraną drużyną, w ataku totalnie zero. Szkoda, bo o ile przy mundialu 2002 i 2006, Euro 2008, czy Euro 2012 my nie mieliśmy w ogóle jakościowych piłkarzy, tak teraz z odpowiednim trenejro spokojnie byśmy pyknęli Meksyk. Od lat nasza kadra zaczyna na papierze wyglądać coraz sensowniej, a coraz więcej naszych graczy zaczyna coś grać za granicą - wcześniej to były pojedyncze przypadki i się podniecaliśmy jak jakiś kopacz z Ekstraklasy grzał ławę gdzieś w Grecji, a teraz standard to gracze w średnich europejskich zespołach. A mam wrażenie, że piłkarsko nie idziemy do przodu w ogóle. Jedynie Euro 2016 było dosyć udane, choć mieliśmy sporo farta. Ale z kim powinniśmy wygrać, to wygrywaliśmy.
5
acmti__
acmti__
22 listopada 2022, 21:50
Brzęczek wróć
0
D53
D53
22 listopada 2022, 22:28
Myśle, że Czesław wiedział, że Meksykanie nas zabiegają. Dlatego świadomie nastawił chłopaków na zero z tyłu , a z przodu może coś wpadnie. Nikt nie spodziewał się niestrzelonego karnego.

0
BadMad
BadMad
22 listopada 2022, 23:25
Skoro Meksykanie nas zabiegali( co było pewnikiem) to jestem bardzo ciekawy jaka będzie optyka przed meczem z Saudami:) - jak to Czesław rozwiąże. Bardzo ciekawa sytuacja w grupie.
1
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2022, 21:41
PSG szykuje pewnie już ofertę 300 mln za trio: Żiru + Leą + Theo.
5
kaczix
kaczix
22 listopada 2022, 21:39
Legenda Pan Żiru
1
kaczix
kaczix
22 listopada 2022, 21:38
Ziru
0
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2022, 21:37
Kupiłbym na miejscu Maldiniego tego Mbappe.

Z Theo się rozumie, na głowę Pięknego potrafi dośrodkować, a nawet czasami sam coś strzeli. Brać i się nie zastanawiać.
7
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:38
A do tego jest jego zdjęcie w koszulce Milanu z młodości, a wiemy co to oznacza :P
1
GWIDON1979
GWIDON1979
22 listopada 2022, 22:14
I wypłata wszystkich z Milanu mniejsza niż wyplata dla jednego turtles ninja, (mbappe)
0
acmti__
acmti__
22 listopada 2022, 21:37
Z takimi asystentami Zyro na króla strzelców.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
22 listopada 2022, 21:37
No to Żwirek zapewne pobije rekord Henrego.
0
Tanger
Tanger
22 listopada 2022, 21:36
Giroud jest wspaniały. Warto było czekać tyle lat na taką 9 w Milanie.
4
M3TR0
M3TR0
22 listopada 2022, 21:36
Najpiękniejszy zrównuje się z Henrym. Jeszcze jedna brameczka i będzie najskuteczniejszym napastnikiem w historii kadry Francji :o
5
Shevc
Shevc
22 listopada 2022, 21:48
Najpiękniejszy najskuteczniejszy.
1
Sebejszczyn
Sebejszczyn
22 listopada 2022, 21:36
Tak sobie myślę, że jakby Pięknemu miał kto dogrywać w Milanie tak jak w repce, to by miał minimum 20 goli w lidze :v
4
DarthImpaler
DarthImpaler
23 listopada 2022, 03:27
Jest Theo
0
DonDamiano
DonDamiano
22 listopada 2022, 21:36
Co to był za historyczny rekord? ;)
0
Ndrew
Ndrew
22 listopada 2022, 21:35
Piękny Żiiiiiiiiii
0
ACstach
22 listopada 2022, 21:34
Oli :O
0
Nanti
Nanti
22 listopada 2022, 21:34
Tak jest!!!
0
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:34
Żyro top top top!
0
acmti__
acmti__
22 listopada 2022, 21:31
Milan dzisiaj top
3
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:34
Simon czyste konto, Theo asysta, Oli gol. Jeszcze CDK jakąś brameczka i będzie pięknie. Tylko niech Leao lepiej nie błyszczy albo niech błyszczy tak, że od razu jakieś psg da 200+ mln :P
Oli już 2 gole :D
1
acmti__
acmti__
22 listopada 2022, 21:40
CDK to się łapie w ogóle w tej Belgii?
0
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:49
Pewnie kilka minut dostanie
0
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:31
Może lepiej nie zajmujmy 2 miejsca...
Z taką Francją to mogłoby być 0:8 xD
1
Tzeentch3
Tzeentch3
22 listopada 2022, 21:36
Z drugiej strony Giroud mógłby zostać królem strzelców :)
1
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:37
A no właśnie :D
0
WeahYeah
WeahYeah
22 listopada 2022, 22:13
Coś Ty Jebali odpali i będziemy mieć Tunezję xd
1
BadMad
BadMad
22 listopada 2022, 23:19
Że niby z kim mamy wygrać?:)
No chyba że "arapczycy" się zajechali, a "messie" nie dojechali:).
Obyśmy mieli 7 pkt na koniec, nakopie sobie sam do dupy chetnie%-)
0
POE
POE
22 listopada 2022, 21:31
Cieszy gra Theo ,ojj cieszy
2
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2022, 21:32
Gra cieszy, ale to, że zaraz może na niego zagiąć parol jakieś PSG czy inne City już mniej :)
0
DonDamiano
DonDamiano
22 listopada 2022, 21:30
Właśnie Theo wygryza brata z reprezentacji.
0
Zuber
Zuber
22 listopada 2022, 21:28
Ale Tchouameni to jest dzik, zazdroszczę Realowi tego zawodnika na maxa.
2
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2022, 21:26
Żiru w tym meczu wyglada jak najlepszy napastnik na świecie w kwiecie wieku o którego po mundialu będą biły się najlepsze ekipy Europy.
2
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 21:26
Uwielbiam grę Francuzów. Zabawa, piętki, przewrotki! O to chodzi w piłce!
3
Klimczer
Klimczer
22 listopada 2022, 21:25
Ogolnie zwróćcie uwage jak wyeksploatowani wroca nasi zawodnicy z mundialu. Francja w tym momencie po kontuzji lucasa hernandeza ma tylko theo jako lewego obrońcę przez co wszystkie mecze bedzie grać od dechy do dechy to samo piękny po kontuzji benzemy. Nie napawa to optymizmem.
0
ACstach
22 listopada 2022, 21:17
Oglądał człowiek od 17:00 98 min patologii boiskowej, a tutaj cyk Giroud przewrotki wali.
Edytowano dnia: 22 listopada 2022, 21:19
2
GWIDON1979
GWIDON1979
22 listopada 2022, 21:14
Żiru znowu przewrotka. Do trzech razy sztuka???
3
Zuber
Zuber
22 listopada 2022, 21:13
Ale jakby to siadło Olivierowi. :D
2
Nanti
Nanti
22 listopada 2022, 21:12
oj jakby mu to weszło to by miał gola turnieju, szkoda
0
FanACM
FanACM
22 listopada 2022, 21:07
Oli jeszcze strzeli. Piękny strzeli piękną bramkę.
Edytowano dnia: 22 listopada 2022, 21:10
0
Tzeentch3
Tzeentch3
22 listopada 2022, 20:50
Ciekawe czy zawodnicy Australii też przed meczem się wypowiadali, żeby nie oczekiwać ładnej gry itd. jak to nasi reprezentanci zapowiadali przed meczem z Meksykiem.

Theo musi się przestawić, że to nie Włochy, bo już z 2-3 razy się kładzie i chce faul :)
2
ACstach
22 listopada 2022, 20:58
W sumie przynajmniej nie kłamali heh.
1
Zuber
Zuber
22 listopada 2022, 21:17
Oni potrafią wymienić trzy podania i to nie do tyłu, więc nie musieli. :D
1
mmielczar123
mmielczar123
22 listopada 2022, 20:46
Wyobraźcie sobie, że Francja wygrywa mundial, Milan dochodzi do finału LM, a Oli zostaje królem strzelców obu rozgrywek + wygrywamy scudetto, puchar i superpuchar, a Żiru strzela w tych rozgrywkach łącznie 20 bramek. Złota piłka dla Pięknego :P
Ps: Żółw na pustą nie trafił xD
4
dysha1992
dysha1992
22 listopada 2022, 21:41
Politycznie i realistycznie to bardziej Theo by dostał ZP w takiej sytuacji, chyba że Piękny nastrzelalby rzeczywiście worek bramek
0
D53
D53
22 listopada 2022, 20:41
Dwóch graczy Milanu w pierwszoplanowych rolach chociaż są na boisku przez kontuzje innych. Brawo Żiru, brawo Theo!
2
Vol'jin
22 listopada 2022, 20:39
Milan zgoda Juventus w tym meczu
1
1  2  3  4    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI