Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Devis Vásquez zostanie nowym bramkarzem Milanu! Jutro testy medyczne (+akt.)

1 stycznia 2023, 15:18, Adam6 Aktualności
Devis Vásquez zostanie nowym bramkarzem Milanu! Jutro testy medyczne (+akt.)

Jak podał Peppe Di Stefano z telewizji Sky Sport, Devis Vásquez zostanie nowym bramkarzem Milanu. Rossoneri doszli do porozumienia z paragwajskim Guaraní, czyli obecnym klubem 24-letniego goalkeepera. Transfer Kolumbijczyka ma zostać ogłoszony w najbliższych godzinach, a Fabrizio Romano dodaje, że ruch ten nie przekreśla planów Milanu co do sprowadzenia latem Marco Sportiello. 

Aktualizacja [15:50]: Serwis MilanNews dodaje, że Vásquez jest w drodze do Mediolanu. Jutro przejdzie badania lekarskie, po czym od razu wróci do Ameryki Południowej, by 10 stycznia znów przylecieć do Włoch. 

Aktualizacja [18:10]: MilanNews informuje, że Devis Vásquez jest już we Włoszech i tak jak podano wcześniej, jutro ma przejść testy medyczne, by zostać nowym bramkarzem Milanu.


R E K L A M A





106 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
2 stycznia 2023, 10:40
Byłoby zabawnie jakby się okazało, że to kocur na poziomie Maignana, a my tu zgodnie jak nigdy jeździmy po tym transferze xD

Z tym, że ta krytyka raczej nie tyczy się gracza, co sposobu budowania kadry. To warto zaznaczyć. Sam gracz powinien dostać szansę jak każdy by się zaprezentować.
1
Zirytowany
Zirytowany
2 stycznia 2023, 11:15
Lubię takie miłe niespodzianki, niech tak będzie jak piszesz, niech wszystkich zaskoczy.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
2 stycznia 2023, 11:29
Moim zdaniem transfer kompletnie z dupy, fajnie było by się miło zaskoczyć, ale moim zdaniem są na to nikłe szanse. Po letnim okienku moja wiara w naszych scautów lekko podupadła, a na dodatek nie pamiętam kiedy ostatnio wypalił u nas jakiś no name z Ameryki Południowej.
Edytowano dnia: 2 stycznia 2023, 11:30
0
adamos
adamos
3 stycznia 2023, 08:35
im bardziej hejtujemy gracza, który do nas przychodzi, to później okazuje się lepszym kotem...
0
adamos
adamos
2 stycznia 2023, 10:19
też tak pisaliśmy o Kalulu. Dajmy mu czas i zobaczymy, co pokaże na boisku.
3
daszyn
daszyn
2 stycznia 2023, 10:32
Tak czyli jak?
0
Zirytowany
Zirytowany
2 stycznia 2023, 11:20
@daszyn
https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/29613/mn_kalulu_o_krok_od_transferu_do_milanu
0
Mirek99999999
Mirek99999999
2 stycznia 2023, 11:21
Kalulu akurat miał łatkę talentu i nie przypominam sobie hejtu w jego stronę.
0
Vol'jin
Vol'jin
2 stycznia 2023, 12:03
i nie przypominam sobie hejtu w jego stronę.

to przeczytaj te komentarze czy pierwsze mecze Kalulu jak "zawalał" gole z Lazio ;]
0
bebok40
bebok40
2 stycznia 2023, 09:55
Testy medyczne Devisa Vasqueza już ponoć trwają, a tu cisza, a okienko transferowe otwarte :/
1
chory
chory
2 stycznia 2023, 00:52
tak sobie ostatnio myślałem i wymyśliłem że na cholere w dzisiejszych czasach w ogóle kupować piłkarzy skoro co rok tonie piłkarzy wygasają umowy i można by z tego zbudować niezły skład (co prawda trzeba wtedy dorzucić do pensji, ale coś za coś)

tu macie listy takich piłkarzy, poza Messim, Benzemą i Kante Milan byłby w stanie w mniejszym lub większym stopniu zakontraktować pozostałych
https://www.transfermarkt.pl/statistik/endendevertraege
0
Ledux
Ledux
2 stycznia 2023, 02:30
Youri, ndicka, kamada i aouar marzenie
1
Mirek99999999
Mirek99999999
2 stycznia 2023, 06:58
Darmowy piłkarz to miecz obusieczny. W większości przypadków okazują się przepłaconymi niewypałami. Na każdego van Bommela przypada kilku, po których większość spodziewała się więcej w chwili transferu (Flamini, Montolivo, Honda i Menez) i masa niewypałów (Taiwo, Strinic Halilovic, Vangioni, Ely itp). Ostatni przypadek Origiego to tylko wisienka na torcie.
8
Mil_online
Mil_online
1 stycznia 2023, 23:43
Taka myśl mnie naszła.

Skoro ten nasz zarząd tak daje ciała i non stop się myli, to gdzie byśmy byli, gdyby się nie mylili? Może udałoby się chociaż kiedyś scudetto zdobyć i zagrać w fazie pucharowej Ligi Mistrzów?:)

A nie, czekaj ...
4
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 22:50
Offtop

Jest co prawda osobny arykuł o Brazylijczyku z Santosu, ale pod tym jest weselej, to może ktoś podłapie szybciej temat :)

Longo (czyli dziennikarz obecnie średnio zorientowany w temacie Milanu) potwierdza zainteresowanie Milanu Angelo Gabrielem. Według Daniele Milan ma jednak trudności z zaspokojeniem finansowego apetytu Santosu. Co ciekawe narrację zmieniła LGdS, które podaje teraz, że Vasquez nie zajmie ostatniego miejsca dla gracza spoza UE, a "jedno z".

A zatem pytanie dla zorientowanych (Miszcz, liczę na Ciebie) - Czy ta ostatnia informacja o Vasquezie może być prawdziwa? Jak wygląda ogólna sytuacja z graczami spoza UE?
1
Vol'jin
Vol'jin
1 stycznia 2023, 22:55
Można ich dwóch sprowadzić co sezon/chyba żę w drużynie jest ich za duża ilość to nie (jak dobrze liczę to 3 graczy w zespole mamy więc jest ok)

w zeszłym sezonie Tomori i Lazetić to miejsce zajęli
Edytowano dnia: 1 stycznia 2023, 22:56
0
Vol'jin
Vol'jin
1 stycznia 2023, 22:59
Messias zajął pierwsze miejsce, tak było mówione w lecie.
Chyba że liczą, że zajął je rok wcześniej. Tylko że on wrócił oficjalnie do Crotone i był tak na prawdę nowym transferem.
0
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 22:59
@Vol'jin

Czyli jak dobrze rozumiem, istnieje możliwość, że mogą dołączyć i Vasquez i Gabriel? :)

@Miszcz

Kojarzy mi się chyba z fm-a, że gracze bez paszportu UE, a sprowadzani z innych włoskich zespołów są jakoś inaczej traktowani przez przepisy? Jest faktycznie coś takiego czy mam błędne wrażenie?
Edytowano dnia: 1 stycznia 2023, 23:02
0
Vol'jin
Vol'jin
1 stycznia 2023, 23:05
Messias był transferem węwnątrz Włoch wiec tego 1 warunku obostrzenia nie ma, zostaje ten drugi a przez niego nie mógł zostać w Crotone kiedy spadło do Serie C
2
Vol'jin
Vol'jin
2 stycznia 2023, 10:38
Niestety chyba nie ma opcji, żeby były dwa miejsca wolne jeszcze. Chyba że są jakieś kruczki prawne, o których nie mamy pojęcia.

Można też zawsze odpalić nowego FM 2023 i sprawdzić :D
0
Zirytowany
Zirytowany
1 stycznia 2023, 22:30
Gość sam pewnie w szoku.
3
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 22:38
https://twitter.com/SempreMilanCom/status/1609606461574856704/photo/1

Wygląda na zblazowanego po sylwku :P
1
karp_fso
karp_fso
2 stycznia 2023, 09:02
Kiedy w sylwestra miałes taką imprezę, że obudziłeś się na testach medycznych w Milanie.
5
GiveMeReason
GiveMeReason
1 stycznia 2023, 21:22
Zupełnie nic nie rozumiem z tego transferu. Anonimowy 24 latek z cienkiej paragwajskiej drużyny i jeszcze wytargował płatny urlop do 10 xD
1
chory
chory
1 stycznia 2023, 21:14
tymczasem Chelsea, która w tym sezonie wydała już 300mln na transfery przy jednoczesnym zarobku 50mln, ma przyklepane jakiegoś nołnejma z Monaco za 40mln i prawie przyklepane Enzo Fernandeza za ponad 100mln
0
Manolas
Manolas
1 stycznia 2023, 20:49
Milan jest żałosny, jak można kupować taki szrot? Mamy miliardowego inwestora i zdobyte scudetto a dalej jesteśmy na poziomie środka niemej ligi -niczym Fiorentina czy Lazio. Szkoda ze się urodziłem tak późno i nie byłem świadkiem inwestycji Berlusconiego w najlepszych piłkarzy świata. Wystarczy zamienić się trenerami z Juventusem i stara K znowu wygra lige jesteśmy ciency jak sik pająka
0
DarQ
DarQ
1 stycznia 2023, 21:03
Koncepcja o zamianie trenerów, w której tylko ten jeden element powoduje mistrza dla Juve jest super.
Podkreślam - super jest koncepcja, nie jej wynik :)
0
biedrus
biedrus
1 stycznia 2023, 20:35
Czyli przychodzi, wypożyczenie na rok byle gdzie, po roku wypożyczenie do konkretnego klubu, a po 2 latach transfer za 15 mln do Anglii. Innego sensu w ściąganiu gracza spoza UE nie widzę
3
DarQ
DarQ
1 stycznia 2023, 20:15
Co tu się dzieje ? Wątpienie fanów w geniusz zarządu?
Przypomę tak na szybko słabe decyzję kadrowe. Niektóre fatalne, inne jakoś wytłumaczalne.
- Diaz jako zastępstwo Hakana , z prawdziwą dziesiątką na plecach
- P. Pellegri
- Ballo - Toure
- Messias
- Dest
- Origi
O odchodzących nie wspominam, o Bobanie Z. też nie bo to długi i inny temat do dyskusji.
A teraz krótko o naszym nowym bramkarzu, którego zakup można spróbować bronić tak jak zakup powyższych graczy.
Pierwszy bramkarz niedostępny- z kontuzją trudną do leczenia, do rekonwalescencji, o charakterze często w stylu " przewlekłym" bo naderwawane włókna brzuchate łydki są głęboko, przy kości i usg i rezonans są niedoskonałe i tym samym ocena wyleczenia jest błędna , powodując zbyt pochopną decyzję o powrocie i tym samym nawrót problemu.
Jeden rezerwowy przeciętny, elektryczny.
Drugi rezerwowy przeciętny, elektryczny, niezadowolony ze swojego statusu.
3
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 20:29
Jeszcze Bakayoko, Leo Duarte i Mandzukić. Na dobrej drodze są też Adli i Vranckx. Sporo się już tego uzbierało.
0
RockStar
RockStar
1 stycznia 2023, 20:30
Będąc na półmetku sezonu , śmiało można powiedzieć ze ostatnie okienko transferowe było beznadziejne w wykonaniu Milanu.
3
ósmy
ósmy
1 stycznia 2023, 20:58
Mandzukić i Giampaolo to dla mnie największe pomyłki Zarządu.
0
ósmy
ósmy
1 stycznia 2023, 21:09
Czy istnieje jakiś klub który zrobił same udane zakupy?
A z tej listy przy każdym można by było dać mniej lub bardziej poważne wytłumaczenie. Nawet przy trenerze.
Kłopot w tym, że transfer tego bramkarza jest tak niepoważny że się w tym przypadku nie da.

I wystarczy nie mieć zrytego mózgu uprzedzeniami czy agendami by krytykować ruchy złe i chwalić te dobre. Po prostu.
0
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 22:13
@Miszcz

Nie, nie ma takiego klubu, który dokonuje samych udanych transferów. Chodzi o to, że M&M&M dorobili się już statusu zbawców Milanu i transferowych speców, a jednak okazuje się, że nie jest tak pięknie jakby się wydawało. Owszem, piękne było jak Maldini poleciał na Ibizę po Theo, jak wyrwali Bennacera, Tonaliego, Tomoriego czy Girouda, ale w ostatnim czasie widać, że coś w tym tandemie się popsuło. Po przełomowych okienkach 19/20 i 20/21 skuteczność im systematycznie spada. Ten rok też zaczynają z grubej rury, a nazwiska łączone z ostatnim czasie z Milanem są lekko mówiąc niepokojące. Ja ze swojej strony (być może błędnie) obawiam się, że dowódcy Milanu mogli zbytnio uwierzyć w swój instynkt i teraz ich to gubi. Bądź co bądź, w swoim fachu nie mają jeszcze wielkiego doświadczenia. Maldini jest menedżerem przez duże M dopiero od kilku sezonów, a Massara praktycznie zawsze pełnił rolę co najwyżej prawej ręki głównego dyrektora sportowego.
6
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 23:05
Marotta jest uważany ponoć za najlepszego we Włoszech, a ostatnio coraz częściej czytam że fani Juve i Interu winią go za zjazd tych klubów poprzez złe i bardzo kosztowne inwestycje.
Po części mają rację może, a po części nie. Tak jak teraz będą winić, że Skriniara nie sprzedał, co w mojej ocenie było właściwym wyborem.

Tak czy inaczej, każdy podlega ocenie i presji. Mam nadzieję, że będziemy rozmawiać za kilka lat o złych lub dobrych wyborach Maldiniego, a nie o tym czy odpowiada za zjazd klubu.

Dobrze że urósł do rangi zbawcy, a nie z nią przychodził i startował jak kilku innych "wybitnych" :)
0
karp_fso
karp_fso
2 stycznia 2023, 09:04
Ja mimo wszystko nie oceniam Messiasa negatywnie, kwota którą za niego zapłaciliśmy i niska pensja, rekompensują zdobyte punkty - bo co by nie mówić, kilka razy się do naszych zwycięstw przyłożył.

Problem jest jedynie w tym, że zawodnik za cenę głębokiego rezerwowego i z umiejętnościami na poziomie głębokiego rezerwowego gra w pierwszym składzie :p
1
Tanger
Tanger
2 stycznia 2023, 09:23
@karp_fso

W zasadzie ciężko mieć pretensje do Messiasa, bo chłop gra na miarę swoich możliwości, a że możliwości ma ograniczone, więc często jest najsłabszym z Milanistów na boisku. Pretensje prędzej można mieć do ludzi, którzy sprowadzili zawodnika na takim poziomie.
0
RockStar
RockStar
2 stycznia 2023, 16:26
Kibice Juve i Interu winią Marotte za cokolwiek? Pierwsze słyszę. Dużo czytam na portalach innych drużyn i ze świeczką można szukać negatywnych komentarzy na temat Marotty.

Kibice Juve z chęcią by go przyjęli z powrotem. A kibice Interu uważają że to jedyna osoba w klubie, która jeszcze trzyma na powierzchni ten statek , mimo zerowych funduszy od Zhanga.
0
matten
matten
1 stycznia 2023, 19:49
Podobno może też zagrać na prawym i lewym skrzydle, dobry transfer, zimowe okienko 10/10.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2023, 19:49
7
1 stycznia 2023, 19:37
Pamietam podobnego paralityka z Kolumbii, niejaki Vergara, szkoda ze jednak nie Sofia Vergara bo z niej bylo by juz wiecej pozytku.
3
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 19:05
No proszę jaka szybkość. Zaraz okaże się, że spędził sylwka u Maldiniego na chacie, a transfer dopięli przy 20 lampce szampana. Może Paolo teraz na bani jest przekonany, że właśnie ściągnął dajmy na to Davinsona Sanchesa. Taka drobna pomyłka.
0
Tobol12
Tobol12
1 stycznia 2023, 18:20
My to po zdobyciu mistrzostwa kraju robimy mega transfery.....
5
MI(L)AN
MI(L)AN
1 stycznia 2023, 18:14
Moneyball w akcji :) Pytanie po co? Czy leci z nami pilot?
1
Jaca23
Jaca23
1 stycznia 2023, 17:55
Ktoś potrafi wytłumaczyć o co tu chodzi? Ściągamy 24-letniego bramkarza z ligi paragwajskiej. blokując sobie tym samym miejsce dla graczy spoza UE. WTF!? Od razu mi się Gustavo Gomez przypomina.
6
RockStar
RockStar
1 stycznia 2023, 17:58
Do tego nawet nie będzie można go zgłosić do LM, a w lidze albo on albo Tatar. Bo zgłosić wszystkich 4 to idiotyzm xD
1
daro12555
daro12555
1 stycznia 2023, 18:55
Po prostu de... ruch Maldiniego i nawet jeśli się trafi okazja na jakiegoś piłkarza z poza UE to nie będziemy mogli go ściągnąć zimą .Czy włączył się Maldiniemu ŁYSY?.Czy my chcemy mieć największą kadrę w Seria A ,niestety Maldini ostatnio idzie w ilość nie jakość .
0
Klimczer
Klimczer
1 stycznia 2023, 17:37
My to umiemy w zimowe transfery.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:08
Ruch ciekawy, ale ryzykowny. Po próbkach jego zagrań można dojść do wniosku, że Milan nareszcie poszukał drugiego bramkarza w stylu Maignana. Vasquez ma podobne problemy co Maignan - łapanie piłki, dużo interwencji takich jakby siatkarskich. Pytanie jak będzie wyglądała gra nogami, ale ten aspekt u bramkarzy z Ameryki często stoi na solidnym poziomie.
0
kamilus
kamilus
1 stycznia 2023, 17:14
Naprawdę widzisz cokolwiek "ciekawego" w transferze niczym niewyróżniającego się piłkarza "w kwiecie wieku" spoza UE? Taki ruch nie dość, że nie rozwiązuje nam żadnych problemów, to jeszcze dokłada kolejne. Transfer a la Duarte, gdzie tamten zakup można było jeszcze "zrzucić" na fakt, że wcisnął go nam Serginho, ale tutaj nie widzę żadnej "wymówki".
17
Vol'jin
Vol'jin
1 stycznia 2023, 17:18
Moncanda ufam tobie ;]
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:19
Bramkarz o stylistyce pierwszego bramkarza. W tamtych czasach nie było w Milanie takiego czegoś jak analiza. Teraz to wyglada trochę inaczej.
0
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 17:20
@Alessio_re6

Ciekawy ale ryzykowny ruch to mogłoby być np. ściągnięcie Enzo Le Fee z Lorient. To to jest jakaś komedia klasy B. Domyślam się, że szukasz tu jakichś pozytywów w charakterystyce gracza jak w przypadku Origiego kilka miesięcy temu, ale ten Vas... to taki talent, że nawet w Ameryce Południowej go nikt nie odkrył. Takie transfery to może sobie robić klub z polskiej ekstraklasy.

@Vol'jin

Pytanie czy Maldini ufa, bo już mieliśmy koronny przypadek genialnego zawodnika od Moncady, którego Paolo nie kupił. A może po tej wtopie wierzy mu już nawet na "no stary, mówię Ci" i bierze go w ciemno.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2023, 17:22
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 stycznia 2023, 17:21
Już napisałem w innym poście, ale tu się powtórzę: nie chodzi o zawodnika mającego podobny profil do naszego piłkarza, lub nawet zawodnika spełniającego wymagania Piolego, tylko żeby ten zawodnik prezentował jakiś poziom. Messias spełnia wymagania Piolego pod kątem prawoskrzydłowego, a pożytku z niego za grosz.

Tu dostajemy bramkarza, którego byłoby strach wystawić nawet przeciwko Salernitanie. Gość poważnego futbolu na poziomie światowym w życiu nie liznął, chyba że oglądał jakiś mecz w telewizji. To, że gra podobnie do Maignana, to śmieszny argument. Tak po prostu. Zawodnik spoza UE, 24 lata, brak nie tylko włoskiego, ale nawet europejskiego paszportu, więc nie będziemy go mogli nawet zarejestrować. Szukanie w tym ruchu pozytywów to nie optymizm, a szaleństwo.
12
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:32
Bramkarz to trochę inna pozycja, taki Navas bronił do 25 roku życia w 2 lidze hiszpańskiej, a w wieku 28 trafił do Realu Madryt, gdzie stał się topowym na świecie.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:37
Ciekawy ruch, to prawda. Ciekawe co kombinują, bo sensu to nie ma żadnego.

Moncanda to analityk, nie róbcie już z niego takiego mózgu zarządzającego. Składa raporty, a resztę robi Maldini z Massara. Na przykład to że Moncanda zalecił transfery Meite, Pellegriego czy Ballo Toure nie znaczy, że oni musieli je robić. Albo to że zaleca jakiś inny talent nie znaczy że Milan jest w stanie i powinien go kupić.

Jak tak dalej pójdzie, to w LM będziemy mogli zgłosić 20 graczy, a pół kadry się nie będzie łapać na listę zgłoszeniową.
3
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 17:39
@Alessio_re6

Jeśli Milan kupuje go za czapkę gruszek i wypożycza do Serie B w nadziei, że odpali, to ok. Navas w wieku 24 lat przechodził właśnie do klubu z Segundy, a nie topowej drużyny w Europie.
Jeśli ten typo ma być rezerwowym w Milanie to w dalszym ciągu rozmawiamy o czymś pokroju Toma i Jerry'ego.
2
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 17:54
To nie ma znaczenia czy on się nadaje na numer 2 czy nie. To nie ma sensu. Osobna plotka mówi o kupowaniu typa z Santosu co już jest niemożliwe gdy sprowadzimy tego bramkarza.
Jedyny sens to kupić bramkarza z Włoch by mieć miejsce na inne przyszłe transfery.
0
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 18:03
@Miszcz

Kupienie tego Vas... coś tam i wysłanie od razu do Serie B ma więcej sensu, niż kupienie go na rezerwowego. To strata transferu spoza UE, ale to do przełknięcia. 90% jakościowych piłkarzy to zawodnicy z UE.
0
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 18:26
Może i tak.
Moim zdaniem trzeba stworzyć sekcje drużyny B i tam kierować takie transfery. Niech się tam testują i co lepsi z juniorów z nimi.
0
Janik14
Janik14
1 stycznia 2023, 17:00
O co chodzi? Lepszy od Tatara czy Miarante raczej nie będzie. Ani to mlody ani kot. Nie ogarniam.
1
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 17:08
Może to jakiś nieślubny Maldiniego się ujawnił. Ma żonę Wenezuelkę, więc lubi latynoski :D
1
daro12555
daro12555
1 stycznia 2023, 16:59
O co chodzi ?Nie ma naprawdę Włochów?Chyba Maldini zaczyna się gubić za bardzo.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:11
Nie ma. Czemu Maldini zaczyna się gubić? To Moncada odpowiada za analizę oraz skauting i rekrutacja to w 80% jego zasługa. Maldini ma poznać i przekonać piłkarza do Milanu.
0
daro12555
daro12555
1 stycznia 2023, 17:16
Mocada był oczarowany Enzo ale Maldini wolał czekać na Sanchesa wiadomo z jakim skutkiem .Chyba musiał go obejrzeć chociaż jeden mecz jego żeby go kupić .
0
daro12555
daro12555
1 stycznia 2023, 17:28
Analityk odpowiada za analizę, a nie finalizowanie transferów
2
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:48
Tak, analiza jest najważniejsza, na jej podstawie powinno się robić transfery, tylko czasem Maldini czuje się za pewnie i jest taki Bakayoko czy Renato Maldini ma tylko przekonać piłkarza do projektu. Ważniejsze jest znalezienie dobrego piłkarza.
0
daro12555
daro12555
1 stycznia 2023, 17:51

Miszcz -Ja mówię o Maldinim jak kogoś zatrudnia wypadało by pracownika obejrzeć a nie brać w ciemno bo ktoś go polecił .
0
daro12555
daro12555
1 stycznia 2023, 18:53
Zgadzam się z tym.
0
karp_fso
karp_fso
1 stycznia 2023, 16:50
Transfer typu Montelongo, czy Vangioni - o co chodzi? Totalny noname z ligi bananowej, który jest niewiadomą + nie pomoże przy rejestracji zawodników. WTF?
2
kamilus
kamilus
1 stycznia 2023, 17:11
I w stylu Duarte.
1
ósmy
ósmy
1 stycznia 2023, 16:44
Nie rozumiem jednej rzeczy. Już pomijając fakt, że to kompletny noname, to czy my w tej chwili - w styczniu - będziemy rejestrować 4 bramkarza? Nie słyszałem, aby Mirante czy Tatarusanu byli na wylocie w tej chwili.
A my zapychamy i tak już nadmierną kadrę 4 bramkarzem z ligi dżunglijskiej?
2
kamilus
kamilus
1 stycznia 2023, 17:12
To są szachy 5D Maldiniego, na efekty trzeba będzie poczekać. :P
2
Corsa
Corsa
1 stycznia 2023, 16:36
Ten transfer będzie takim samy "wzmocnieniem" jak Lazetić... z tą różnicą, że Serb jest o 6 lat młodszy i przyszedł z klubu mistrza kraju, który co jakiś czas wypuszcza dobrego zawodnika, a to całe Guarani?

Słyszałem o Guarani brazylijskim, ale paragwajskie? Dziewiąte miejsce w lidze liczącej dwanaście drużyn... z pewnością ten bramkarz jest baaardzo utalentowany ;)
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
1 stycznia 2023, 16:28
ja przepraszam bo rozumiem ze to ma być 3 bramkarz po odejściu mirante i taty XD ale ktoś coś o nim wie albo chociaż czy on nie zajmuje miejsca z poza europy ???
0
Matim
Matim
1 stycznia 2023, 16:34
Na transfermarkcie ma tylko obywatelstwo kolumbijskie, więc raczej zajmuje miejsce z poza UE.
0
nokoments
nokoments
1 stycznia 2023, 16:26
Maignan idzie do PSG czy o co chodzi? XD
0
MrAncelotti
MrAncelotti
1 stycznia 2023, 16:23
Na ten moment ma 8266 obserwujących na Instagramie.
0
mmielczar123
mmielczar123
1 stycznia 2023, 16:15
Ale że on ma być jedynką pod nieobecność Mike'a czy co?
0
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 16:22
Może M&M są już na tyle pewni wypchnięcia Bakayoko, że zaklepują nową pijawę do składu na jego miejsce :P
1
The Legend
The Legend
1 stycznia 2023, 16:15
"Jutro przejdzie badania lekarskie, po czym od razu wróci do Ameryki Południowej, by 10 stycznia znów przylecieć do Włoch."

Za dużo tych lotów - znając nasze szczęście, pewnie skręci kostkę przy wysiadaniu z samolotu.
2
DarQ
DarQ
1 stycznia 2023, 16:21
Albo zawieje go jak w samolocie usiądzie przy oknie.
2
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
1 stycznia 2023, 22:33
Albo zab przy upadku mu wypadnie.
0
Rossu
Rossu
1 stycznia 2023, 16:14
Eeee?? To jest pierwszy transfer za kadencji Maldiniego i Massary, którego naprawdę nie rozumiem.
3
FanACM
FanACM
1 stycznia 2023, 16:14
https://youtu.be/8nAT8Xhuy6Q

0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
1 stycznia 2023, 16:44
Dużo w tej kompilacji interwencji na refleks, i dużo wypluwa, nie wiem czy nie jest za słaby, myśle że warto obejrzeć pare skrótów z meczy tej drużyny.
0
1 stycznia 2023, 16:12
To się naprawdę dzieje... Jestem w szoku że wpadli na tak głupi pomysł i robią sobie tylko więcej problemów.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2023, 16:18
0
chory
chory
1 stycznia 2023, 16:09
no nie wiem nie wiem, lepiej byłoby chyba zagadać do Silvio żeby nam Cragno dał na pół sezonu
0
FanACM
FanACM
1 stycznia 2023, 15:51
Mercato live by się przydało bo się coś dziać zaczyna :)
5
tober12
tober12
1 stycznia 2023, 15:50
Coś czuję, że Maignan to w tym sezonie już nie zagra xd na 4 stycznia miała być cała ekipa a tutaj się okazuje, że znowu pół składu kontuzjowanego.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 stycznia 2023, 15:49
Mamy aktualnie trzech bramkarzy plus ewentualnie Jungdala jako czwartego. Po co nam 24-letni zawodnik, który jest gorszy od Tatarusanu? Mirante ma ten plus, że przynajmniej pomaga w rejestracji zawodników. Ten no-name nie ma kompletnie żadnych zalet. Maldini się schlał w Sylwestra?
7
Rossoneri777
Rossoneri777
1 stycznia 2023, 16:00
Może to oznaczać ze kontuzja Mike jest poważna na tyle ze nie zagra do końca sezonu :/
2
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 16:01
@Rossoneri777

I dlatego potrzebny jest zmiennik dla Mirante na ławce? :P
6
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 stycznia 2023, 16:21
Gdyby Maignan wypadł ze składu na stałe, to by starali się szukać bramkarza lepszego od Tatarusanu, by Rumun nadal mógł być numerem dwa (wypożyczenie Perina?). Tutaj mamy jednak sytuację, w której sprowadza się zawodnika gorszego, niż nasz trzeci bramkarz. Po co? To równie dobrze na "trójkę" można było awansować Jungdala, pomógłby przy rejestracji jako wychowanek klubu. Ten piłkarz nie ma kompletnie żadnych plusów. Nawet w tej nieszczęsnej lidze paragwajskiej będącej pewnie gdzieś na poziomie Serie C nie jest gwiazdą. Po co, na litość boską, nam ktoś taki? Maldiniemu się późny Galliani odpalił czy co?
1
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 16:57
A na jakiej podstawie wnioskujesz, że jest słabszy od Tatarusanu?
3
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 17:07
@Alessio_re6

Ja prędzej bym się spodziewał, że Tatarusanu na wieść o nowym bramkarzu do rywalizacji spluł się noworocznym obiadem ze śmiechu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
1 stycznia 2023, 17:12
A ja nie. Tatarusanu jest pozostałością po Donnarummie. Teraz czas na dwójkę o stylistyce jedynki.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 stycznia 2023, 17:12
Ma 24 lata i gra w średnim klubie szóstej ligi Ameryki Południowej. Gdyby w tym wieku grał w średnim klubie z Eredivisie, szóstej lidze Europy, to i tak byłby słaby. On gra w szóstej lidze Ameryki Południowej. I to nie w składzie mistrza, tylko w średniej drużynie. Jest Kolumbijczykiem, który - wychodzi na to - jest za słaby na ligę w swojej ojczyźnie, bo liga kolumbijska jest mocniejsza od paragwajskiej. Coś w stylu Polaka, który nie gra w Ekstraklasie, tylko wyjeżdża grać do słabszej ligi irlandzkiej.
Czy to Steaua Bukareszt, czy Nantes, czy Fiorentina, czy OL - to kluby lepsze od Guarani. Do tego Tatarusanu grał na poziomie reprezentacyjnym, a wyżej wymieniony bramkarz - nie.

Można więc śmiało wysnuwać wniosek, że ów bramkarz jest słabszy od Tatarusanu, skoro w wieku 24 lat nie liznął reprezentacji i gra poza ojczyzną w słabszej lidze.

Zaś argument, że miałby charakterystykę podobną do Maignana, uważam za śmieszny. Liczy się nie tylko podobny styl gry, ale też poziom zawodnika, co pokazuje choćby Messias, który ma styl gry preferowany przez Piolego, ale pożytku z niego za grosz - kilka udanych spotkań tej oceny nie zmienia.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2023, 17:15
2
Janik14
Janik14
1 stycznia 2023, 15:47
Nie no teraz to pojechaliśmy, takimi transferami na pewno przybliżmy się do europejskiego topu.
0
Vol'jin
Vol'jin
1 stycznia 2023, 15:37
https://imgur.com/a/flGC0d9

mam złe flashbacki
0
1 stycznia 2023, 15:34
Po co? Co za dziwny pomysł. Co oni tam wymyślili?
Zamyka to jeszcze miejsce non-ue i nie można w lidze użyć jako u-21.

Potrzebujemy Włocha, koniecznie.
11
Tanger
Tanger
1 stycznia 2023, 15:32
To jakiś żart noworoczny? Nazwisko ze sklejonej kartki pożółkłego notesu po pewnym łysym miłośniku dobrze przyrządzonej rybki?
1
Vol'jin
Vol'jin
1 stycznia 2023, 15:28
2 mecze w Viareggio Cup w 2017 roku , transfer w stylu późnego Gallianiego
2
Janik14
Janik14
1 stycznia 2023, 15:27
A tymczasem AC szpital dalej w akcji , Rebic i Fode odpadają z gry.. akurat przed startem rozgrywek...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 stycznia 2023, 15:25
Kto to kurde jest?
0
dan_acm
dan_acm
1 stycznia 2023, 15:25
Kolejny transfer który będzie powodował problemy z rejestracją graczy... Naprawdę na 2 i 3 bramkarza powinniśmy mieć Włochów lub wychowanków, żeby była większa swoboda w wyborze graczy z pola.
5
szfarceneger
szfarceneger
1 stycznia 2023, 15:22
W pierwszej chwili myślałem, że to transfer do Primavery, ale później okazało się, że gość ma 24 lata xD
Jak to jest z tymi transferami spoza UE?
3







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI