Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

16. kolejka Serie A

3 stycznia 2023, 22:25, cinassek Aktualności
16. kolejka Serie A

Czas na pierwsze emocje z Serie A w 2023 roku!

Środa, 4 stycznia:

12:30: Salernitana - Milan 1:2 (Bonazzoli - Leao, Tonali)

12:30: Sassuolo - Sampdoria 1:2 (Berardi [k.] - Gabbiadini, Augello)

14:30: Spezia - Atalanta 2:2 (Gyasi, Nzola - Hojlund, Pasalić)

14:30: Torino - Hellas 1:1 (Miranczuk - Djurić)

16:30: Lecce - Lazio 2:1 (Strefezza, Colombo - Immobile)

16:30: Roma - Bologna 1:0 (Pellegrini)

18:30: Cremonese - Juventus 0:1 (Milik)

18:30: Fiorentina - Monza 1:1 (Cabral - C. Augusto)

20:45: Inter - Napoli 1:0 (Dżeko)

20:45: Udinese - Empoli 1:1 (Pereyra - Baldanzi)


R E K L A M A





221 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
Jaca23
5 stycznia 2023, 15:43
A mnie zaczyna martwić Juventus. Można się śmiać z Allegriego i stylu w jakim grają, ale z bycia ligowym pośmiewiskiem kończyli rok na dwa punkty za nami. 7 zwycięstw z rzędu bez straty bramki i najlepsza defensywa w lidze to nie przypadek. Do tego powoli wraca Chiesa, wróci Pogba, a szanse dostała zdalna młodzież jak: Soule czy Miretti. Trzeba pamiętać, że w Turynie panuje szpital nawet gorszy od naszego.

Moim zdaniem stać ich na mistrza, nawet grając taki pragmatyczny piach. A czy po sezonie ich zdegradują albo zabiorą scudetto to już inna sprawa. Chociaż osobiście w to nie wierze.
2
lopezito84
lopezito84
5 stycznia 2023, 15:55
Mercedes to zawsze Mercedes poziom i cenę zawsze trzyma nie ważne jak wygląda.
1
dykt4tor
dykt4tor
5 stycznia 2023, 18:00
Jak grasz całą drużyną w obronie mając takich zawodników to nie dziwota, że tylko 7 goli straconych. LM zweryfikowała ten "styl", a w serie a niedługo fart się skończy
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 stycznia 2023, 18:07
Tylko Chiesa z wracających zawodników to może być wartość dodana - mit Pogby jako dobrego zawodnika jest irytujący - ostatni raz dobrą formę przez dłuższy czas miał na mistrzostwach w Rosji
0
Jaca23
Jaca23
5 stycznia 2023, 18:26
PanPrzemus313
Pogba to zawodnik kapryśny, musi mieć odpowiednie środowisko do gry. Jeśli w Juventusie dostanie swoje minuty to uważam, że znacząco wzmocni zespół. Przed odejściem do United to był topowy pomocnik Serie A. Obecnie kontuzjowani są również: Vlahović, Di Maria, Bonucci czy Cuadrado, którzy na pewno wniosą więcej jakości.


dykt4tor
7 spotkań z rzędu wygranych bez straty bramki to nie jest fart. Fartem można nazwać wygraną z Cremonese.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 18:33
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 stycznia 2023, 18:42
Jaca23- Pogba odszedł z Juve ponad 6 lat temu - od tego czasu to jest nieudana przygoda z United i jeden dobry turniej z kadrą - czemu uważamy go za topowego gracza to ja nie rozumiem

Bonucci w tym sezonie z tego co kojarzę mocno potykał się o własne nogi i kibice Juve woleli oglądać Gattiego, Di Maria ma taką przygodę w Juve jak Origi w Milanie (1g 1a w lidze, CL nie liczę bo to inny typ rozgrywek też). Cuadrado i Vlaho to jedyne punkty dodane ale też warto zauważyć że Vlaho w tym sezonie kopie się po czole często i ma statystyki na poziomie Milika
0
Jaca23
Jaca23
5 stycznia 2023, 18:56
Nie będę się upierał co do Pogby. Od początku był to transfer "va banque", jeszcze ten fakt pogłębiła kontuzja. Albo wróci i odpali, albo będzie kompletną, transferową klapą.

Jednak totalnie nie zgodzę się z porównaniem Di Marii do Origiego. Argentyńczyk to nadal topowy zawodnik (co pokazał na przykład Mundial), jednak zdrowie ewidentnie nie dojeżdża. Jak już gra to robi różnicę. Origi podobny jest do niego tylko w kwestii słabego zdrowia.

Cały Juventus grał słabo i nadal gra, ale wygrywa. Jak wrócą kontuzjowani mogą być tylko silniejsi.
0
dykt4tor
dykt4tor
5 stycznia 2023, 19:42
No nie jest to fart, tylko murowanko całą drużyną. Strzelanie goli w końcówce po jakimś kapciu z wolnego gdzie mur sobie postanowił nie podskoczyć to już fart.
1
Corsa
Corsa
6 stycznia 2023, 15:15
Juventus jest mocno średni, leci na renomie i to daje im punkty. Wiele drużyn wciąż podchodzi do meczu z nimi mając pełne portki.

Coś mi mówi, że ta ich seria lada moment się skończy i zaliczą ze dwie wpadki, do końca zgubią jeszcze sporo punktów. Z tak paskudną grą to nie może się udać.
0
lopezito84
lopezito84
6 stycznia 2023, 17:02
Wszystko zasługa Wojtka
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 stycznia 2023, 15:30
Pojedynek na większy niewypał transferowy Belotti kontra Origi nadal nie rozstrzygnięty. Obaj idą łeb w łeb.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 15:31
3
biedrus
biedrus
5 stycznia 2023, 15:36
Stawiam na Origiego. Belotti to przynajmniej Włoch i nie blokuje miejsca na puchary jak Belg
2
kamilus
kamilus
5 stycznia 2023, 16:48
Ale koszt utrzymania Włocha jest większy niż Belga, więc dla klubu bardzo patrzącego na liczby może to mieć większe znaczenie.

Co nie zmienia faktu, że to jak wybór między leczeniem kanałowym zęba a gastroskopią (i to bez znieczulenia w obu przypadkach, osobiście nie polecam :P).
0
kamilus
kamilus
5 stycznia 2023, 17:52
Kamilus, przeszedłem oba i wybieram kanał. Zwłaszcza, że ten kanał jak będzie w końcu zdrowy to może dać trochę jakości :P Gastroskopia niczego nie leczy.
0
kamilus
kamilus
5 stycznia 2023, 17:53
Poza tym was pogodzę.
Lukaku, ze względu na wydane środki.
To jak drenaż krwiaka z kolana. Okropny ból.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 17:54
0
Jaca23
Jaca23
5 stycznia 2023, 18:39
kamilus
Nie jest to prawda co piszesz. Koszt roczny brutto Belottiego to 4,4 (+ ew. 0,7 w bonusach) , a Origiego 5,1. Roma tym bardziej zrobiła lepszy deal, bo mogą pożegnać Galo już po tym sezonie (opcja przedłużenia o rok), a my z Origim będziemy się męczyć do 2026.

Oczywiście przy obu transferach wystąpiły jakieś bonusy za "darmowe" przejście do których jednak nie mamy wglądu.
2
landik
landik
5 stycznia 2023, 21:03
Jaca a bierzesz pod uwagę ulge podatkową?
1
Vol'jin
Vol'jin
5 stycznia 2023, 22:54
Tylko Belotti musiał w połowie sierpnia zejść z oczekiwań i pójść na kompromisy bo nikt go nie chciał :)
0
kamilus
kamilus
5 stycznia 2023, 23:09
@Jaca23
Tak jak napisał @landik - Belg łapie się na ulgę transferową, Włoch nie. Do tego Divock może zagrać na kilku pozycjach w ataku, zaś Andrea jest "jednowymiarowy".
0
Jaca23
Jaca23
5 stycznia 2023, 23:48
kamilus, landik
Przecież napisałem BRUTTO. Netto Belotti ma 2,4 (0,4 bonusy), a Origi 4.

I pewnie chodziło Ci o ulgę podatkową, nie transferową ;)

Nie będę się spierał, który to większa wtopa, bo oba transfery sportowo to katastrofa. Ekonomicznie to jak widać wyżej.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 23:52
0
kamilus
kamilus
6 stycznia 2023, 10:27
Oczywiście, że chodziło mi o podatkową. :P

A co do kwoty brutto, to faktycznie, Włoch jest tańszy - nie wiem czemu ale cały czas myślałem, że podpisał umowę na prognozowane na początku 3-3,5 mln. A że jest inaczej, to mój argument nie ma sensu, więc mea culpa. :(
0
kamilus
kamilus
6 stycznia 2023, 11:26
Po pierwsze to bądźmy poważni. Origi jest piłkarzem lepszym. Ale przy ciągłych kontuzjach (których wbrew bredniom "postronnych" wcześniej prawie nie miał) jest wart tyle co Lazetic.
Ogólnie to jak porównywać Pogbe i Pobege*. Szanujmy się

Origiego zawsze można sprzedać. Owszem, ciężko znaleźć kupca, ale ratunek może przyjść z Anglii czy Turcji.
Mam nadzieję, że jednak będziemy mieć w nim chociaż dobrego zamiennika w kolejnych miesiącach.
Tylko trzeba zadać pytanie Maldiniemu, a nawet trzy. Czy warto było go sprowadzić i czy ktoś go wcześniej porządnie zbadał? Jaki mieli w ogóle plan dla niego, podczas gdy jednocześnie czekamy na Ibre?

Belotti? Już równie dobrze moglibyśmy teraz ściągnąć z powrotem Cutrone. A już na pewno dużo bardziej warto dać szansę Colombo.


*Całe lata myślałem, że on jest czarny jak Pogba, dopóki go nie ujrzałem :D
0
lopezito84
lopezito84
5 stycznia 2023, 14:29
Widzieliście aktualizację kontuzjowanych? Ibra najpierw miał być początek stycznia później połowa następnie pod koniec teraz połowa lutego no nieźle potem odbudowa koondycji (ok 1 mies min.) Czyli przy dobrych wiatrach wróci pod koniec marca/połowa kwietnia
0
biedrus
biedrus
5 stycznia 2023, 14:34
dlatego cały czas się zastanawiam jaki jest sens trzymania gościa, z którego w ogóle nie można korzystać
1
Deus
Deus
5 stycznia 2023, 14:35
na finał LM spokojnie zdąży.
6
lopezito84
lopezito84
5 stycznia 2023, 15:53
Obyśmy doszli przypisze sobie zasługi
0
OLRevan
OLRevan
5 stycznia 2023, 21:52
To jest acl, 9 miesięcy to norma, a może zejść do roku. Dziwne było mówienie o grudniu (ledwo 7 msc)
0
biedrus
biedrus
5 stycznia 2023, 10:50
2-3 kolejki temu pisałem, że top4 jest wyjaśnione. Coraz bardziej się o tym przekonuję. Dobrze, że Napoli przegrało, bo moim zdaniem opcje są dwie - Scudatto albo miejsce 2-4, a czy będzie 2, 3, czy 4 nie ma znaczenia. Drugie miejsce liczyło się tylko po wielu latach posuchy, po mistrzostwie 2 miejsce smakuje podobnie jak 3 czy 4.
PS. Bardzo lubię Pioliego, ale widzę, że pewnych ograniczeń nie przeskoczy. Który to już mecz graliśmy gdzie mogliśmy go zamknąć, a nerwy były do końca? Jak w takiej sytuacji ogrywać rezerwowych? Mecz na 3-4 do przerwy, a potem Lazetić na boisko. Zamiast tego męczarnie. To już trwa chyba ze 2 lata, wszyscy to widzą i nic się nie zmienia. Może Padre powinien czasem tupnąć nóżką:)
3
_PAOLO_
_PAOLO_
5 stycznia 2023, 11:01
No ale jaka wina Piolego w tym, że nasi nie wykorzystują setek?
4
biedrus
biedrus
5 stycznia 2023, 11:08
_PAOLO_
To w takim razie jaka zasługa w tym, że są na drugim miejscu? Albo, że wygrali z Salernitaną?
W końcu trener odpowiada za całokształt. Nonszalancję w ataku też da się wyeliminować, no chyba, że taktyka w ataku jest na zasadzie "bawcie się i zobaczymy ile z tego wpadnie"
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 11:09
2
_PAOLO_
_PAOLO_
5 stycznia 2023, 12:55
Nie no jasne za takie zachowania trzeba opierdzielać jak np. próba zakończenia samemu akcji (choć koledzy o wiele lepiej ustawieni) lub też na odwrót - powinien sam kończyć a nie podawać do kogoś kto nie ma właściwie szans tej piłki otrzymać. Czy też chęć popisania się efektownym strzałem (czy nawet chęć ośmieszenia bramkarza) w sytuacji, w której nie jest to wskazane.

Ale ile wczoraj sytuacji zmarnowanych np. przez Żiru czy Leao w jednej z pierwszych sytuacji.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 12:58
1
biedrus
biedrus
5 stycznia 2023, 13:11
Załóżmy 3:0 do przerwy, ale bez goli Giroud. Wtedy można by nim "trzepnąć" jak Deschamps i wpuścić Lazetica. Niestety u nas ciężka potrząsnąć pierwszą jedenastką, bo rzadko odstaje tylko jeden, któremu trzeba by pokazać ławkę. W niedziele wyjdziemy pewnie tym samy składem
0
Deus
Deus
5 stycznia 2023, 14:37
dopóki wygrywamy to nie ma co się czepiać. Jednak muszę przyznać, że gdybyśmy zremisowali wczoraj to granica dobrego smaku zostałaby przekroczona.
2
biedrus
biedrus
5 stycznia 2023, 15:35
Deus niby masz rację - nie ma się co czepiać, ale trzeba wyciągać wnioski, a wygląda jakby nic w tym kierunku robione nie było. Przypominam, że tak straciliśmy 3 punkty z Torino
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
5 stycznia 2023, 09:45
Brak straty punktów przez Juventus trochę boli, bo niewiele brakowało, ale i tak fajnie się ta kolejka dla nas ułożyła.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
5 stycznia 2023, 09:58
No szkoda, że te remisiki nie padły juve i interu.
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 09:58
1
jarek2572
jarek2572
5 stycznia 2023, 09:31
Ten Kim z Napoli to jest taki szef że głowa mała. Chyba najlepszy środkowy obrońca w Serie A w tej chwili. Do tego tak dzielił piłę wczoraj, te przerzuty były genialne. Jakby to powiedzieli komentatorzy Eleven chapeau bas xd.
0
5 stycznia 2023, 09:24
Mnie tam w ogóle nie cieszy zwycięstwo Interu. Chyba nawet bardziej bym wolał wygraną Napoli. 8 pkt to wciąż spokojnie można odrobić w 22 spotkania.
A rozpędzony Inter po takim zwycięstwie może bardziej martwić.
Z drugiej strony, brak im według mnie argumentów by powalczyć o scudetto.

Tak samo mnie martwi Juve, bo można mówić wiele o stylu, ale 7 zwycięstw z rzędu, bez straty bramki, to jednak zasługuje na jakieś uznanie. Zawsze mówiłem, że jak ktoś ma im dać szansę na sukces to obecnie tylko Allegri.

Generalnie sporo niewiadomych na resztę sezonu, ale moim zdaniem top4 jest na 90% jasne. Jedynie Atalanta jest w stanie namieszać, ale nie skreślam ich tylko dlatego, że jak to robiłem, to źle się kończyło :D Roma i Lazio są bez argumentów by zagrozić tym lepszym.
Walka o scudetto zapowiada się ultra ciekawie i jedyne o co obecnie proszę, to byśmy uczestniczyli w niej do końca i by nie wygrał Inter :P
Edytowano dnia: 5 stycznia 2023, 09:25
6
Corsa
Corsa
5 stycznia 2023, 09:59
Dla mnie liderowanie Neapolu jest jak prowadzenie Arsenalu w PL, niby mają kilka punktów przewagi, grają fajnie, ale i tak nie mam cienia wątpliwości co do tego, że mistrzem zostanie City.

Tutaj jest podobnie, zespół Spallettiego zaliczył świetną serię, ich gra nadal mi się podoba, ale zupełnie nie wierzę w utrzymanie takiej dyspozycji/szczęścia do samego końca, tym bardziej, że to nawet nie jest półmetek.

Bardziej obawiam się Interu, który łapiąc rytm jest kadrowo dużo mocniejszym zespołem, podobnie Juve, jednak co do Turyńczyków, to oni również zaliczą jeszcze sporo wywrotek, bo grają zwyczajnie piach.

Z dwojga złego wolę, aby to Milan miał większą przewagę nad Interem i grupą pościgową. Lepsze Napoli w koronie niż lokalny rywal z drugą gwiazdką.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 stycznia 2023, 09:59
Również doceniam Juventus za te 7 zwycięstw, ale wygrane do 0 da się dość łatwo wytłumaczyć tym, że Stara Dama broni się niekiedy w 10 zawodników na własnej połowie. Ogląda się to dramatycznie.
O ile wychodzę z założenia, że w lidze nie styl się liczy, a punkty, tak nie chciałbym, by drużyna, której kibicuję, prezentowała styl - tudzież brak stylu - jaki prezentuje Juventus.

Dawniej Juve grało w ten sposób, że wpuszczali rywala na swoją połowę i ich punktowało. To była cyniczna taktyka skuteczna nawet przeciwko najlepszym na świecie. Teraz to bardziej dramatyczna obrona, którą potrafią przełamać nawet maluczcy. Okropieństwo. Ale skoro "obrona Częstochowy" często działa nawet w wykonaniu słabych drużyn, to mając takich piłkarzy, jakich ma Juventus, musi to działać. Silniejsze drużyny ich jednak punktują niemiłosiernie, co pokazała Liga Mistrzów, a i w lidze Inter powinien do przerwy wtedy prowadzić ze 2-3:0, a fakt, że nie prowadzili, nie wynikał z umiejętnej obrony Juventusu, tylko niemocy strzeleckiej Interu - bo nie było tak, że skuteczna defensywa Juventusu na nic Interowi nie pozwoliła, bo pozwoliła na wiele, tylko Inter nie umiał trafić do bramki. Meczu z Lazio nie liczę, bo nie uważam rzymian za lepszą drużynę od Starej Damy.

Dlatego jestem strasznie ciekaw pojedynku z Napoli za nieco ponad tydzień. Czy ta dramatyczna i desperacka obrona wystarczy na neapolitańczyków, czy też walec z Neapolu się po nich przejedzie.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 stycznia 2023, 09:02
Zaraz powtórzy się schemat drużyn Spalla w postaci perfekcyjnego startu => dramatu na wiosnę i skończy się podnieta nielogicznym Napoli. Dla Milanu najważniejsze, żeby wybić z rytmu powoli łapiące automatyzmy lokomotywy za plecami.
0
pipobytom
pipobytom
5 stycznia 2023, 09:02
Noż kur... w kadrze Milik ledwo trafia do autobusu na mecz.
1
Bandon
5 stycznia 2023, 08:32
Trochę się dziwiłem komentatorom, że kibice Milanu się cieszą z tego wyniku, ale widzę, że u nas na stronie to samo. Moim zdaniem zdecydowanie najlepszy był remis i cały czas uważam, że o Scudetto walczymy z Interem i Napoli (w tej kolejności). Napoli, to jest Napoli, zawsze się zesrają metr przed kiblem i będzie po sprawie, a we wczorajszym meczu wyglądali fatalnie, jeszcze gorzej niż z nami, a my ich już konkretnie dociskaliśmy.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 stycznia 2023, 08:39
Zasada ogólnie jest taka, że zawsze trzeba się cieszyć, jeśli drużyna będąca z przodu traci punkty, ponieważ inaczej nie da się jej dogonić. Z kolei drużyny będące z tyłu mogą, ale nie muszą ich tracić - to bez znaczenia, bo wszystko zależy od Milanu, co pokazała końcówka zeszłego sezonu. Inter wygrywał wszystko od porażki z Bologną, ale nie miało to ostatecznie znaczenia, bo Milan również wszystko wygrał.

Dlatego komentatorzy mieli rację, że milaniści się cieszą - przewaga Napoli stopniała, zaś Inter mimo zwycięstwa i tak się nie zbliżył.
6
Umberto
Umberto
5 stycznia 2023, 08:27
5 pkt straty już nie wygląda tak strasznie, jedni mogą złapać wiatr w żagle a drudzy zacząć się gubić. Napoli miało jak dotąd sporo szczęścia w niektórych meczach, następna kolejka będzie ciekawa, czy ogarną się ja wyjeździe z Sampdoria
0
Milanboy
4 stycznia 2023, 23:47
Psg I Napoli w końcu przegrały.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 stycznia 2023, 08:35
PSG faktycznie wreszcie przegrało, zaliczając pierwszą porażkę w tym sezonie, ale Napoli poległo już jakiś czas temu - z Liverpoolem w LM. Chyba że chodzi Ci stricte o spotkania ligowe, to wtedy owszem, obie ekipy zaliczyły dopiero pierwszą porażkę w obecnych rozgrywkach. :)
1
Piotrek1899
4 stycznia 2023, 22:50
Z dwojga złego, lepiej dla nas, że Inter to wygrał. My musimy patrzeć tylko na siebie. Jeśli mental będzie na odpowiednim poziomie, to jesteśmy w stanie to Scudetto obronić. Dzisiejszy mecz pokazał, że nie takie wielkie te Napoli. Troszkę ich szczęście opuściło i już mieli problemy. Niczego im nie ujmuję, bo ta ich seria była rzeczywiście imponująca, jednak była takie mecze, które spokojnie mogli przegrać. Jak chociażby z nami. Tak, czy siak, to znowu będzie arcyciekawy sezon;)!
16
jarek2572
jarek2572
5 stycznia 2023, 09:28
No co jak co ale większość meczu jednak to Napoli kontrolowało grę. Ciężko wygrywać wszystko. Obawiam się że Napoli mimo wszystko w tym sezonie jest poza naszym zasięgiem. Obym się mile zaskoczył na koniec sezonu.
0
Peloponez
Peloponez
5 stycznia 2023, 17:11
Mecz kontrolował Inter.
Kiedy Napoli kontrolowało mecz?
Wtedy gdy Inter im pozostawił wolne pole do "klepania" na 30-40 metrze?
1
chory
chory
4 stycznia 2023, 22:47
no to top4 się już wyklarowało, pozostaje kwestia kolejności
1
Rossoneri777
Rossoneri777
4 stycznia 2023, 22:55
To kto będzie w tym top4? Jest napoli, Milan, juve, inter, roma, lazio które dzieli mało punktów. Które to te 4 drużyny które się wyklarowały? Mi się wydaje ze juve skończy poza top4, a roma wejdzie.
0
Zimer9009
Zimer9009
4 stycznia 2023, 22:56
Ale w sensie, że te 3-6 pkt przewagi na 22 kolejki przed końcem sezonu zapewniają już Interowi, Juve i Milanowi pozostanie w top4 ?
4
Umberto
Umberto
5 stycznia 2023, 08:25
Chyba nie myślicie że Lazio wejdzie do top 4 w tym sezonie
0
M3TR0
M3TR0
5 stycznia 2023, 08:40
Patrząc na wczorajsza grę Lazio, dziwi mnie ze w ogóle są w górnej połowie tabeli
0
M3TR0
M3TR0
5 stycznia 2023, 09:12
Kto bierze na poważnie Romę? Szanujmy się. Pomiędzy top 4 a resztą jest przepaść. Tylko Atalanta może namieszać, bo są wielką niewiadomą.
0
dejnio
dejnio
4 stycznia 2023, 22:42
W sumie dobrze się stało. Jeżeli mamy ambicje na obronę scudetto to trzeba gonić lidera, a nie tylko liczyć na to, że będziemy uciekać tym co są za nami. Wóz albo przewóz.
7
Nelson_Dida
Nelson_Dida
4 stycznia 2023, 22:42
kurde gdyby to juve nie wmęczyło na 1:0 to nawet całkiem przyjemna dla nas kolejka.. ale i tak jest spoko xd
3
Victor Van Dort
4 stycznia 2023, 22:42
Inter zagrał bardzo dojrzałe, wyciągnął wnioski z potyczki Napoli na San Siro z Milanem i nie popełnił tych błędów co Milan. Cała drużyna była dobrze przygotowana i wiedzieli co muszą zrobić. Napoli nie moglo w tym meczu pokazać swoich atutów, zmysł taktyczny świetnie było widać w faulu Dumfriesa to była perfekcyjnie wykorzystana żółta kartka, brawo Inter czołówka się wypłaszcza co jest oczywiście dobre dla wszystkich poza Napoli. Pierwsza porażka Napoli w tym sezonie i oby nie ostatnia, ścisk w czołówce sprawia że liga jest interesująca, dobra kolejka tak ogólnie.
0
Jaca23
Jaca23
4 stycznia 2023, 22:41
Mega słabe to Napoli dzisiaj, zasłużona porażka. Powinna być już druga, bo z nami też byli słabsi.
2
mmielczar123
mmielczar123
4 stycznia 2023, 22:39
Zaraz strata z juve, jakaś wpadka i Napoli będzie oglądało nasze plecy :)
2
Andre
Andre
5 stycznia 2023, 02:09
Obys byl prawdziwym prorokiem ;)
0
The Legend
The Legend
4 stycznia 2023, 22:38
Napoli zweryfikowane, a za tydzień grają z Juve...
4
ACstach
ACstach
4 stycznia 2023, 22:38
Ne ma co tutaj wniosków wyciągać, Inter to nie ogórki i zawsze mogli tu z nimi przegrać, ale ta przerwa na Katar może zdziałać dla nas więcej dobrego niż złego.

My z nimi też powinniśmy wygrać ale to trzeba strzelać setunie.
Edytowano dnia: 4 stycznia 2023, 22:39
1
The Legend
The Legend
4 stycznia 2023, 22:45
Z tego co pamiętam, to w tamtym meczu dominowaliśmy nad Napoli, aż do momentu gdy Calabria doznał urazu - zastąpił go Dest, który dal im karnego i ogólnie grał jak paralityk.
Edytowano dnia: 4 stycznia 2023, 22:46
2
ACstach
ACstach
4 stycznia 2023, 22:46
W sumie to tak, i karnego zrobił.
0
Victor Van Dort
4 stycznia 2023, 22:34
89minuta 1strzał w światło bramki Napoli
0
The Legend
The Legend
4 stycznia 2023, 22:39
ido na mistrza
2
mmielczar123
mmielczar123
4 stycznia 2023, 22:29
Jeszcze się okaże, że Napoli wypadnie z top 4 za jakiś czas XD
8
Jaca23
Jaca23
4 stycznia 2023, 22:24
Inter dzisiaj pokazał jak grać przeciw Kvaratskheli. Ostro, agresywnie, na granicy faulu. Dzisiaj Gruzin totalnie wyłączony z gry po kilku ostrych wejściach na początku meczu.
2
FanACM
FanACM
4 stycznia 2023, 22:30
Milan też tak próbował zrobić to skończyło się dwiema żółtymi kartkami w pierwszej połowie Calabri Kjaera
6
Jaca23
Jaca23
4 stycznia 2023, 22:41
Kjaer dostał, bo mu Kvara uciekł, a nie po ostrym faulu.
3
Starosta
Starosta
4 stycznia 2023, 22:15
Dpbrze jakby ten wynik Inter dowiózł do końca.
0
Victor Van Dort
4 stycznia 2023, 22:08
Dobrze że schodzi Lukaku bo jest cieniem samego siebie.
0
Victor Van Dort
4 stycznia 2023, 22:06
Dobrze było by żeby Inter jeszcze drugą strzelił.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 stycznia 2023, 22:04
Akurat Inter dobrze jakby wygrał dzisiaj, mimo że jest wśród faworytów do majstra, To Napoli ma tych punktów zdecydowanie za dużo - nawet biorąc poprawkę na to że tradycyjnie się o własne nogi przewracają przed metą to jednak tyle kolejek bez porażki to ehhh :D
3
Adi.Milan
Adi.Milan
4 stycznia 2023, 22:02
I co teraz Napoli droga ku zagładzie?
0
FanACM
FanACM
4 stycznia 2023, 22:01
Edin Dzeko fajny chłop szkoda że wtedy z Wolfsburga do nas nie trafił :(
2
Rafał0209
4 stycznia 2023, 22:04
On chyba i nawet bardzo chciał bo coś tam nam kibicował.
1
Starosta
Starosta
4 stycznia 2023, 22:08
Zgadza się tylko Milan nie chciał takiej kasy wyłożyć a zrobił to Manchester City i tam poszedł.
1
ACstach
ACstach
4 stycznia 2023, 22:00
I walnęli golaso
0
Victor Van Dort
4 stycznia 2023, 22:00
No wreszcie Dzeko to jest napastnik nie jakiś tam Lukaku
5
Smerda Jajeczny
Smerda Jajeczny
4 stycznia 2023, 22:00
Napoli do budy!
2
mmielczar123
mmielczar123
4 stycznia 2023, 21:59
Brawo kuzyni
0
Victor Van Dort
4 stycznia 2023, 21:45
Obie drużyny zdają sobie sprawę jak ważny jest to mecz dla układu w czołówce tabeli, widać to po bardzo zachowawczej i ostrożnej grze obu ekip, jednak to Inter ma więcej do stracenia niż Napoli i to im bardziej powinno zależeć by zwyciężyć. Inter miał kilka dobrych okazji Napoli prawie żadnej ale czuć w powietrzu olbrzymie napięcie i oczekiwanie że ktoś przełamie impas.
0
szyka
szyka
4 stycznia 2023, 21:40
Mam nadzieję, że juve niebawem tez tak wygra z Neapolem i mamy ich
0
viviek89
viviek89
4 stycznia 2023, 22:03
A juve nas x(
0
Piotrek1899
4 stycznia 2023, 21:40
Jak do tej pory, szczęście Napoli nie opuszcza. Tak po prawdzie powinni do przerwy już 2:0 przegrywać, ale tak, jak jeden z kolegów pisał, my z nimi też jechaliśmy... I jeszcze słówko o Barelli. Ktoś mi wyjaśni fenomen tego piłkarza? Czy sędziowie mają jakiś zakaz odgórny, by karać go kartkami? On ma jakieś papiery na tych arbitrów? To jest niemożliwe. Cham na boisku, jakich mało, wiecznie się kłóci, brutalnie fauluje bez konsekwencji. I tak praktycznie co kolejka.
2
FanACM
FanACM
4 stycznia 2023, 21:44
Jest jeszcze jeden taki brutal w lidze Hateboer któremu nadałem przydomek rzeźnik.
A z Barella to fakt mógł tam Kvarze nogę złamać...
1
Peloponez
Peloponez
4 stycznia 2023, 23:23
No bo Theo to aniołek.
Bonucci nie ma patentu na sedziów, a Lobotka to zawsze czysto wchodzi dlatego sędzia mu daruje...można tak sobie pisać.
A Barella? Najlepszy dziś na boisku.
1
Daroo125
Daroo125
4 stycznia 2023, 23:34
Theo,Cuadrado,Bonucci czy Medel.takie same asy.
0
FanACM
FanACM
5 stycznia 2023, 10:03
W sumie macie rację z tym Theo kibice innych drużyn mają pewnie z nim to samo co ja myślę o Hateboerze czy np. Becao .
0
4 stycznia 2023, 21:32
Nasz mecz z Napoli stał na wyższym poziomie. To nie jest mecz o scudetto.
0
Piotrek1899
4 stycznia 2023, 21:41
My po prostu jesteśmy lepsi zarówno od Interu, jak i Napoli.
5
acmti__
acmti__
4 stycznia 2023, 21:29
Milan też tak grał z Napoli i wiemy co się stało
1
ACstach
ACstach
4 stycznia 2023, 21:26
Strzeli ktoś celnie na bramke?
0
ChristophFriday
ChristophFriday
4 stycznia 2023, 21:30
Nawet jak strzelają celnie, to poziom skuteczności jak w naszym meczu. Mimo wszystko to Inter powinien spokojnie prowadzić...oby nie skończyło się jak w naszej potyczce z Napoli.

Nie da się też przejść obojętnie wobec strasznie słabego arbitra. W ogóle nie panuje nad spotkaniem.
0
FanACM
FanACM
4 stycznia 2023, 21:32
Ten arbiter to nowy Orsato...
0
Corsa
Corsa
4 stycznia 2023, 21:25
Obawiałem się powrotu Lukaku, myślałem, że z nim w składzie Inter znowu będzie piekielnie groźny, ale jak do tej pory Belg zawodzi, stał się cieniem piłkarza z tamtego okresu.

Wtedy potrafił brać na siebie ciężar gry, z piłką u nogi przebiec połowę boiska, mijając przy tym defensorów bez najmniejszego problemu, a teraz? Ciągłe kontuzje i potężny zjazd formy, oby tak już zostało :)
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
4 stycznia 2023, 21:32
Zlatan lubi to ;) Ja też :)
2
Piotrek1899
4 stycznia 2023, 21:33
Poczekaj. Już w tej połowie widać, że Lukaku powoli wraca. Myślę, że zagra kilka meczy w podstawie i znowu będzie groźny.
1
Vol'jin
Vol'jin
4 stycznia 2023, 21:20
Faulowany Kvara, to spalonego gwiżdżą ...
1
Janik14
Janik14
4 stycznia 2023, 20:53
Ktos powie mi dlaczego ta murawa na san siro wyglada tak okropnie? Spotkan nie bylo ani nic a ona wyglada po prostu zle.
0
Rafał0209
4 stycznia 2023, 20:54
Jak w FIFIE 21 na starą generacje:)
1
Corsa
Corsa
4 stycznia 2023, 20:55
Po nocach tam chyba dziki buszują, ewentualnie krety :P
4
dejnio
dejnio
4 stycznia 2023, 20:58
Może po prostu na takim starym stadionie dobrej trawy nie położysz.
0
ACstach
ACstach
4 stycznia 2023, 21:06
Albo jedni i drudzy nie chcą płacić za murawe albo chcą żeby przeciwnik grał na jak najgorszej xD
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 stycznia 2023, 21:18
Bo San Siro to przeżytek który mimo wartości sentymentalnej należy jak najszybciej opuścić jeśli mamy się rozwijać
0
FanACM
FanACM
4 stycznia 2023, 21:25
Stadio Olimpico ma podobnie.
0
dejnio
dejnio
4 stycznia 2023, 20:52
Dzisiaj to chyba forza remis.
0
FanACM
FanACM
4 stycznia 2023, 20:45
Lakaka !! :)
0
ACstach
ACstach
4 stycznia 2023, 20:43
Niech sobie już nawet Inter wygra.
0
azsbp
azsbp
4 stycznia 2023, 20:40
A już myślałem, że Juve podzieli los Milanu w Cremonie, ale jednak nie ;)
0
viviek89
viviek89
4 stycznia 2023, 20:46
Grali by do 95minut jak trzeba bylo stary "dobry" (blach) juventus...
0
Corsa
Corsa
4 stycznia 2023, 20:39
No to teraz pora na deser. Z jeden strony chciałbym żeby Inter przegrał, ale z drugiej remis będzie chyba najlepszym wynikiem.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
4 stycznia 2023, 20:37
Ależ ten Milik mnie wkurza.
0
biedrus
biedrus
4 stycznia 2023, 20:36
A podobno ten Milik taki słaby
1
1  2  3    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI