Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bolesna strata punktów: Milan - Roma 2:2

8 stycznia 2023, 19:47, cinassek Aktualności
Bolesna strata punktów: Milan - Roma 2:2

Do 87. minuty Milan prowadził z Romą 2:0 i nie wystarczyło to do zwycięstwa. Giallorossi po golach w samej końcówce wyrwali na San Siro punkt, pozostawiając gospodarzy z dużym rozgoryczeniem.

Spotkanie było rozgrywane przy sporych opadach deszczu, co z pewnością także wpływało na sposób gry obu zespołów. Dużo było ostrożności - drużyny starały się nie popełnić błędów, które mogły sporo kosztować. Szum na lewej flance rossonerich tradycyjnie siał Rafael Leao, ale miał trudności z przełożeniem tego na efekty. Z drugiej strony Ciprian Tatarusanu był praktycznie bezrobotny.

Milan podkręcił tempo w okolicach 30 minuty. Najpierw ze strzałem z dystansu Brahima Diaza poradził sobie Rui Patricio, ale po chwili z rzutu rożnego dośrodkował Sandro Tonali, a wobec główki Pierre'a Kalulu Portugalczyk był już bezradny. Przed przerwą rzymianie postraszyli jeszcze gospodarzy nieznacznie niecelnym strzałem Nicoli Zalewskiego, ale ostatecznie utrzymało się skromne prowadzenie rossonerich.

Po zmianie stron boiska Milan szybko chciał podwyższyć prowadzenie. Patricio obronił jednak mocny strzał Theo Hernandeza, podobnie jak i główkę Oliviera Girouda. Na murawie zrobiło się sporo chaosu. Sędzia Davide Massa ochoczo rozdawał kartki i gra przestała być płynna, aż nadeszła 77. minuta. Leao doskonale podał do Tommaso Pobegi, a wychowanek rossonerich uderzeniem z pierwszej piłki podwyższył na 2:0.

Mistrzowie Włoch już dopisywali sobie trzy punkty, tymczasem... W 87. minucie Roger Ibanez perfekcyjnie wykorzystał centrę z rzutu rożnego Lorenzo Pellegriniego i zrobiło się 2:1. Wkradła się nerwówka, Roma atakowała i dopięła swego. W doliczonym czasie gry Tatarusanu najpierw świetnie obronił strzał Nemanji Maticia, ale wobec dobitki Tammy'ego Abrahama był bezradny.

Bolesna strata punktów stała się faktem...

AC Milan - AS Roma 2:2 (1:0)

Bramki: Kalulu 30', Pobega 77' - Ibanez 87', Abraham 90+3'

Żółte kartki: Leao 26', Bennacer 62', Tomori 68', Tonali 72', trener Pioli 73' - Celik 9', Mancini 9', Zalewski 30', Zaniolo 45+1', Ibanez 82', Matić 90+1', Abraham 90+7'

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria, Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Tonali, Bennacer (74' Vranckx) - Saelemaekers (85' Gabbia), B. Diaz (70' Pobega), Leao - Giroud (85' De Ketelaere)

AS ROMA (3-4-2-1): R. Patricio - Mancini (89' Belotti), Smalling, Ibanez - Celik (78' El Shaarawy), Cristante (65' Matić), Pellegrini, Zalewski - Dybala, Zaniolo (65' Tahirović) - Abraham

Sędzia główny: Davide Massa (Imperia)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





835 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
11 stycznia 2023, 12:22
Jeszcze nie przeszło mi rozczarowanie.
0
Cisek666
Cisek666
10 stycznia 2023, 15:56
Dobra, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem....trzeba cisnąć dalej....FORZA.
1
mufi
mufi
10 stycznia 2023, 15:28
a ja dalej jestem wkurzony :)
0
PaoloACM
PaoloACM
9 stycznia 2023, 18:53
Beka z tych co piszą że już po mistrzostwie, jeszcze się nawet 1 runda nie skończyła xD

Pioli "skiepścił" moim zdaniem wstawieniem Gabbi zamiast Thiaw'a. Nie dość że Niemiec jest wyzszy to już raz wchodząc w końcówce nam dupsko uratował ofiarnymi interwencjami. Wiedząc że Roma jest dobra ze stałych fragmentów trzeba było stawiać na większego, lepiej grającego glowa stopera. Generalnie to uważam ze mamy nerwowe końcówki, bo wtedy wchodzą zawodnicy którzy dostają mało minut i chcą się pokazać. Więcej jest wtedy myślenia indywidualnego niż drużynowego. Trzeba wyciągnąć wnioski i jechać dalej.
0
AdamoX__
AdamoX__
11 stycznia 2023, 23:33
A wiesz o tym ,że thiaw nie mógł zagrać z powodu zawieszenia?
0
PaoloACM
PaoloACM
11 stycznia 2023, 23:36
Nie mógł zagrać w PW ale w lidze mógł. Poza tym niezły zapłon ;)
0
slavio
slavio
9 stycznia 2023, 14:49
Z salernitana juz raz fartem dowiezlismy allegi pomoz
1
marcinomilano
marcinomilano
9 stycznia 2023, 14:35
Nie daje spokoju ten wczorajszy remis, a właściwie to porażka. Oczywiście zawsze lepiej jest zremisować z Romą niż Empoli lub Monzą, ale to nie zmienia faktu, że w przeciągu 2 kolejek odrobiliśmy do Napoli tylko 1 pkt zamiast 3, jeszcze bardziej szkoda jak się pomyśli że za tydzień ich mecz z Juventusem.

Nikt jeszcze nic nie wygrał i nic nie przegrał, 2 kolejki dzielą nas od półmetku sezonu więc jest masa gier do rozegrania, ale patrząc na solidność Napoli i ten obrzydliwie grający Juventus, nie widzę nas z w tym roku z 2 gwiazdką.

Niesamowite jest to jak apetyt rośnie w miarę jedzenia, jeszcze rok temu nie miałbym nic przeciwko remisowi z Romą i relatywnie dobrej pozycji w top 4. Tyle lat banter ery, 2 dobre sezony, mistrzostwo i teraz nie wyobrażam sobie, żebyśmy nie mieli bić się o mistrza, top 4 zupełnie nie jest satysfakcjonujące. Mam tylko nadzieję, że jeśli my mamy nue obronić Scudetto, to Napoli tym razem nie zesra się 2 metry przed kiblem tak jak to mają w zwyczaju i dowiozą mistrza.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 14:37
1
Szymson
Szymson
9 stycznia 2023, 14:04
Inter, Lazio, Milan, a może ktoś inny? Kto był frajerem kolejki?
0
Corsa
Corsa
9 stycznia 2023, 19:45
Tutaj nawet nie ma się nad czym zastanawiać, tytuł jest nasz :/
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
9 stycznia 2023, 13:19
Jeśli nawet nie Milan to liczę na Napoli z wielu powodów
ale z taką grą.... jesli się okaże ze to juve wygra to ..... :)
0
Milanistaod95
Milanistaod95
9 stycznia 2023, 12:32
Tak to jest jak się oddaje najlepszych graczy za darmo, a w ich miejsce ściąga zapchajdziury od siedmiu boleści. Kadrę mamy słabą. OBECNIE GRAMY BEZ BRAMKARZA I CZĘSTO BEZ NAPASTNIKA. w 9 NIE DA SIĘ WYGRAĆ MECZU.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 12:33
0
artorn
artorn
9 stycznia 2023, 11:26
Znów tracimy lokatę na swoje życzenie? De ketelaere ładnie odpuścił krycie
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 11:29
0
SirLouis
SirLouis
9 stycznia 2023, 11:06
No to po mistrzostwie. Na drugą gwiazdkę przyjdzie nam poczekać co najmniej do następnego sezonu. Ale nie może być inaczej jak się gra bez bramkarza.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 stycznia 2023, 11:16
Bramkarz jest wyłącznie szczytem góry lodowej obecnych problemów. Poza oczywistymi kontuzjami bardziej wychodzi brak realnej konkurencji na stoperze i szpicy, a także przebłyski z Milanu Leonardo/Seedorfa w środku pola.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 11:16
0
Corsa
Corsa
9 stycznia 2023, 11:21
Tak, tak... Na pięć kolejek przed końcem poprzedniego sezonu też już było po mistrzostwie ;)

Przed nami jeszcze dwie kolejki obecnej rundy i cała rewanżowa, 21 spotkań, do zdobycia 63 oczka. W tym czasie każda z ekip zaliczy jeszcze ze dwa razy dołek, zaliczy kilka wpadek.

Wystarczy pogubić punkty w trzech kolejnych meczach i Neapol może zostać wyprzedzony przez każdą z drużyn w topce, wszyscy z podium mogą zostać również przegonieni przez Lazio czy Romę.

W tej fazie sezony nie można nic stwierdzić :)

12
MilanFanJ
MilanFanJ
9 stycznia 2023, 11:04
Jak dla mnie wczorajszy mecz po raz kolejny pokazał nasze dwa braki w porównaniu do poprzedniego sezonu, które wpływają na defensywę.
Po pierwsze, brak Mike'a w bramce. Wiadomo, że nie wszystko wybroni, ale daje inną pewność i swoisty spokój obrońcom.
Po drugie, brak Kessiego i gra Tonalim i Bennacerem w środku. Co by nie mówić o tym duecie, w mojej opinii nie sprawdzają się razem, a przynajmniej nie w meczach, w których trzeba mieć więcej siły w środku pola. Kessie znakomicie sprawdzał się jako typowy box to box, harujący na całej długości boiska, wspierający zarówno środkowych obrońców, asekurujący bocznych, a czasem wchodzący ze strzałem pod bramkę przeciwnika. Nie był idealny, też czasem denerwował i robił babole, ale bardzo nam brakuje takiego zawodnika.
Wreszcie po trzecie, wydaje mi się, że Pioli zmienił ustawienie środka pola na zbyt ofensywne. W środku zostaje Bennacer, a Tonali gra albo bardzo szeroko na boku, albo wchodzi w linię ataku. To oczywiście czasami się sprawdza w ofensywie (widzieliśmy to w dwóch ostatnich meczach), ale jednocześnie stwarza dziury między środkiem pola i obroną.
Dobra, jeszcze po czwarte, czy my każdą akcję musimy zaczynać od bramki? Momentami dostaję cholery jak widzę, że przeciwnik presuje, a my pykamy między obrońcami i bramkarzem i nie potrafimy piłki wyprowadzić do przodu, albo prokurujemy niebezpieczne straty. Czy serio bramkarz nie może od czasu do czasu rozpocząć gry mocnym wykopem?
Takich kilka przemyśleń. Nadal jesteśmy w czołówce tabeli, nadal walczymy o najwyższe cele, ale chyba coś jednak w środku pola powinno się zmienić
2
9 stycznia 2023, 10:19
Czy Barcaboy prowadzi na tej stronie swoiste sesje terapeutyczne?
0
Corsa
Corsa
9 stycznia 2023, 10:51
Upomnienie. Prosiłbym żeby na przyszłość nie przekręcać nazwy użytkownika, można to podpiąć pod prowokację lub atak.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
9 stycznia 2023, 09:50
Niestety ma miejsce to, o czym wielokrotnie pisałem. Odbija nam się czkawką transferowa inercja w ostatnich dwóch okienkach. Do rangi tragifarsy urasta nasze mercato w glorii Mistrza Włoch i nie sprowadzenie nikogo gotowego do pierwszej jedenastki. My jesteśmy słabi kadrowo, nawet w stosunku do poprzedniego sezonu.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
9 stycznia 2023, 09:52
Możesz już liczyć 3 okienka ;)
3
_PAOLO_
_PAOLO_
9 stycznia 2023, 10:28
Napisałbyś coś nowego :P
3
MI(L)AN
MI(L)AN
9 stycznia 2023, 10:57
@Miszcz W lutym będzie update:)
1
Starosta
Starosta
9 stycznia 2023, 09:40
No tak się wczoraj wkur...em że aż mnie do dzisiaj telepie. Noc nieprzespana jak ten Milan oddziaływuje na życie człowieka!.
5
Corsa
Corsa
9 stycznia 2023, 09:37
Boże mój... co tu się odwaliło?! Poszedłem spać w chwili kiedy wchodził CDK i Gabbia, kilka minut przed końcem, w życiu bym się nie spodziewał takiej katastrofy.

Całe szczęście, że tego nie zobaczyłem, bo w życiu bym nie zasnął :/
2
_PAOLO_
_PAOLO_
9 stycznia 2023, 09:46
Wprawdzie ja wyłączyłem zaraz po meczu więc komentarzy nie czytałem ale podejrzewam że było "ostro". Więc może dobrze, że poszedłeś spać bo banów by poleciało od cholery ;)
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 09:46
0
Corsa
Corsa
9 stycznia 2023, 10:00
Nawet nie będę czytał tych komentarzy, wyobrażam sobie co musi być na poprzednich stronach...
1
Adi.Milan
Adi.Milan
9 stycznia 2023, 08:57
Wstaje rano i nadal nie rozumiem jak to się stało, w 5 minut stracić 2:0 z tak miernym rywalem który na 87 minutę miał XG na poziomie 0.12
2
_PAOLO_
_PAOLO_
9 stycznia 2023, 08:49
Nie możemy grać w niedziele 20:45 jak mamy tak tracić pkt. Od razu wyłączyłem kompa i poszedłem spać... no właśnie no ni ch na takim wkur... nie dało rady zasnąć. I człowiek jeszcze bardziej wkur... nie wyspany do roboty. Nie ma co śmieszkować z juve i romy. Z ich transferów (zwłaszcza samemu robiąc takie transfery) i antyfutbolu. Jufki już przed nami a zaraz będziemy z romą bić się o 4 miejsce.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 08:53
6
lopezito84
lopezito84
9 stycznia 2023, 08:58
Możesz spać po takim czymś to gratuluję i zazdroszczę
0
_PAOLO_
_PAOLO_
9 stycznia 2023, 08:59
lopezito84

Przecież napisałem że nie dało rady zasnąć ;)
2
_PAOLO_
_PAOLO_
9 stycznia 2023, 09:15
Roma nie będzie się bić o nic więcej niż 6 miejsce. Szanujmy się.
To jak się cieszyli po meczu pokazuje ich poziom. Są zwykłymi ogórami dla których szczyt to LE, tak jak my byliśmy przed 2019.
1
Cactus
Cactus
9 stycznia 2023, 08:40
Oj boli dupsko po tym meczu strasznie. Najgorszy kac kibicowski jest właśnie po takich spotkaniach. Niby masz wszystko pod kontrolą, grasz nieźle, prowadzisz dwiema bramkami, ale nagle dwa gongi z dupy i szlag Cię trafia.
Cholernie szkoda tych 2 straconych punktów, ale sami jesteśmy sobie winni. Od samego początku sezonu tracimy masę bramek po stałych fragmentach i nic do tej pory się Piolemu nie udało się na to zaradzić. No i te końcówki ostatnio są niepokojące.
1
Dohtor
Dohtor
9 stycznia 2023, 08:38
To się nie zmienia, tracenie bramek ze stałych fragmentów gry :(
I to gubienie krycia. Z drugiej strony to ROMA zremisowała z nami, która urywa punkty w czole tabeli. Nie jedna drużyna też się z nimi wyłoży.
0
patoo_07
patoo_07
9 stycznia 2023, 08:52
To my oddaliśmy punkty nic nie grającemu rywalowi, a nie Roma z nami zremisowała.
2
Diavo
Diavo
9 stycznia 2023, 08:14
Nie oszukujmy się z tymi kontuzjami drodzy kibice, wszak słabsze zespoły potrafią się bronić, a Milanowi nie przystało tak głupio tracić bramek w końcówce spotkania.. Po raz kolejny piłkarze i Padre nie wyciągneli wniosków z poprzednich spotkań ;).
Nie szukam winnych porażki, ale dla mnie CDK jest skreślony.. Chłop wchodzi na ostatnie 10 minut i rusza się jak żółw w smole.. nie wraca do obrony, zero agresji.. Będę zachwycony jak chłop opuści nas latem ;). Pobega to chyba zapomniał, że wszedł do pomocy, a nie na ŚPO ;).
Nie wierzę w obronę mistrza w tym sezonie, ale mam nadzieję, że utrzymamy podium ;). Forza Milan!
1
ziomekk7
ziomekk7
9 stycznia 2023, 08:11
Już nie wiem co gorsze... Czy ten beznadziejny remis z Romą czy układ obecnej tabeli gdzie mamy tyle samo punktów co grający antyfutbol Juventus. Jeszcze dużo spotkań do rozegrania, więc wszystko się może zdarzyć ale jak my skończymy w tym sezonie za Juve to będzie klęska xdd
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 stycznia 2023, 07:26
Można płakać nad rozlanym mlekiem, ale gdyby Milan wzorem Napoli, Juve, Interu lub nawet Romy ściągnął realną konkurencję dla Giroud to takie mecze wygrywalibyśmy z palcem w nosie. A tak mając nieprawdopodobne problemy ze skutecznością zakontraktowaliśmy bezużytecznego, niedoleczonego Origiego, bo ''wszechstronny'' oraz ''pasuje'' do systemu. Niestety ten mit wszechstronności kończy się na paru przeciętnych spotkaniach przy 5x lepszych partnerach w Liverpoolu. Właśnie ta mityczna, mistrzowska mentalność gościa z przyspawanymi pośladkami do ławki rezerwowych w zespole co gra po 60 spotkań w sezonie... Podobna bajka dla naiwnych dzieci co wpychanie zdrowego Rebicia w formie na prawe skrzydło.
Pokutuje priorytetyzacja notesu Moncady/doczesności budżetowej kosztem rzeczywistych potrzeb zespołu/Piolego I nic nie daje taka postawa, gdyż zamiast konsumpcji mistrzowskiego sukcesu w postaci kolejnego kroku naprzód wyśmiewani bezpośredni rywale zaczęli doganiać/przeganiać Milan, a mercato pomimo płaczu o zadłużenie innych klubów najprawdopodobniej dalej będzie kończone na przegranej względem konkurencji pozycji. Milan będzie pozorować łatanie dziur, zaś reszta czołówki będzie systematycznie odrabiać stracony dystans.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 07:41
5
patoo_07
patoo_07
9 stycznia 2023, 07:48
Blablabla. Ile można pisać tych bzdur. Tylko Napoli i Juve ma obecnie porządne i zdrowe alternatywy w ofensywie.
Lukaku w tym sezonie jest jeszcze gorszy niż Origi i do tego 5 razy droższy. Na Corree to oni patrzyć nie mogą. Mają szczęście, że wyszydzany Dzeko to klasa sama w sobie, jak nasz Giroud, a Lautaro choć strasznie przereklamowany, to jednak coś sobą reprezentuje.

Roma to jeszcze większy śmiech na sali. Abraham pod formą, nikt nie pamięta że gra tam Eldor, a Belotti nie nadaje się do grania w piłkę.
Ja nie wiem jak można tak beznamiętnie pisać ciągle te bzdury, zwłaszcza o Romie.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 stycznia 2023, 07:58
Ale zdajesz sobie sprawę z faktu, iż Inter nie jest kopią Milanu albo na odwrót? Podobnie z resztą drużyn? Nie wolno z góry zakładać niepowodzenia tego czy innego snajpera w innym systemie gry, gdzie mamy więcej kreacji. Oprócz tego gdyby Milan wylądowałby w podobnej sytuacji co Inter czyli po poważnej kontuzji Giroud to ręczę, że z Laziticiem/Belgiem/Traore nie skończyłoby się na 5-10 punktach straty do lidera tylko na co najmniej kilkunastu.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 08:00
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 stycznia 2023, 08:11
W tym być może masz rację. Aczkolwiek potrzeba jest matką wynalazków. Jak Napoli Sarriego gdy zabrakło mu napastników.
Obecnie alternatywy na ławce zawodzą czy są ciągle kontuzjowani i to jest stan faktyczny niestety.
0
nisza
nisza
9 stycznia 2023, 06:58
Dobrze ze po golu Pobegi mnie przycisnęło do spania bo bym z tego wku#%*$. chyba do pracy nie wstal
0
Mike1899
Mike1899
9 stycznia 2023, 06:44
Wszyscy jesteśmy rozczarowani, ale spójrzmy na to ile mamy kontuzji. Pod koniec podstawowym zawodnikom zabrakło sił, a zmiennicy to jeszcze nie ten poziom... ps. Głowa do góry
0
patoo_07
patoo_07
9 stycznia 2023, 07:40
Tu nie chodzi o zmienników, a o wprowadzenie zamętu przez zmianę ustawienia.
3
Tzeentch3
Tzeentch3
9 stycznia 2023, 07:51
@patoo_07
Dokładnie, to nie pierwszy mecz, gdzie koło 75 minuty nagle zawodnicy zaczynają przypominać poziomem Serie B. Z czym im brakło siły? Po drugim meczu po przerwie Mundialowej?
Dodatkowo co z tego, że "prowadziliśmy" grę, Roma nie grała w piłkę jak w sumie nam na wiele w ataku nie pozwoli bądź sami sobie nie pozwoliliśmy tak grając z przodu.
1
Postronny
Postronny
9 stycznia 2023, 01:00
Prawda jest taka że jak nie potrafisz zabić meczu to musisz kontrolować mecz I przede wszystkim mieć posiadanie piłki. Przebywać jak najdłużej na połowie przeciwnika.

Jeżeli jesteś mocny w obronie to spoko przetrwasz. Gorzej jest jak nie czujesz się mocny przy SFG a doprowadzasz do wrzutek i faulujesz niedaleko pola karnego.

Zabrakło boiskowego cwaniactwa
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
9 stycznia 2023, 00:19
Już się nie będę rozpisywał, bo już wszystko zostało powiedziane i omówione - a raczej skrytykowane. Jedyny taki plus że jeszcze 3 lata temu cieszylibyśmy się z remisu z Romą, a dzisiaj posiadanie piłki po pierwszej połowie 70 do 30 na naszą korzyść, sporo dogodnych okazji i niemal pełna kontrola spotkania - a później no cóż fatalne błędy ale można powiedzieć że sami sobie to przegraliśmy.. :) Roma na ambicji i ogromnym farcie wyciągnęła ten punkcik - szkoda ale my nie raz w końcówce wyrywamy punkty także w końcu szczęście musiało się odwrócić.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
8 stycznia 2023, 23:59
Bardzo dobry mecz Milanu dziś. Przez niemalże całe spotkanie kontrola, spokój, niszczenie rywala. Problem, o którym pisałem już wcześniej czyli gra w powietrzu. Milan stracił kolejne 3 kole po dośrodkowaniach, przy jednym zawinił Kalulu, przy dzisiejszych dwóch Tomori i tu jest problem. Kalulu i Tomori to super duet, ale ich przegrane pojedynki w powietrzu przez wiele czynników (zły timing, złe ustawienie czy brak pójścia do końca) sprawiają, ze Milan traci punkty. Co do zmian Pioliego o których jest dyskusja, to No jedynym błędem było cofnięcie się. Nie rozsady personalne, tylko oddanie pola rywalowi.
1
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:03
Ale my oddaliśmy je? W gruncie rzeczy to nie do końca. Roma miała piłkarskiego fuksa z tymi stałymi fragmentami, bo w odwrotnej sytuacji to byśmy powiedzieli "ale fart", bo nic nie wskazywało na to, że wyrównają nawet gdy się cofnęliśmy, a i tak to my wciąż trzymaliśmy piłkę, a Rzymianie na próżno mieli okazji.

Co do stopera Oj to tak, nam tego brakuje czego dzisiaj byliśmy przykładem.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 00:07
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:05
Milan mocno się cofnął, zaczął grać w niskim/średnim pressingu, zamiast średnim/wysokim. Wcześniej Milan grał ma połowie Romy, później oddał jej piłkę.
6
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:08
Alessio_Re6 - Wysoko nie da się grać całe spotkanie, to zwyczajnie nie jest zbytnio możliwe i ja rozumiem czemu się cofnęli poniekąd, bo wynik był naprawdę bezpieczny a zespół przeciwny nie pokazywał nic a nic żeby odmienić losy spotkania.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:12
Tylko, migli grać w średnim pressingu, wypychać grę do okolic koła środkowego, a nie dawać miejsce w bocznych przestrzeniach i bronić nisko/średnio. Nie mowie, ze Milan powinien grać w średnim/wysokim pressie - logiczne, ale mogli w średnim i dłużej trzepnąć piłkę.
0
PanPrzemus313
9 stycznia 2023, 00:16
No i właśnie o to chyba większość osób ma pretensje do Piolego że zmiana systemu i głębsze cofnięcie się spowodowało taką a nie inną końcówkę
Ogólnie co do analizy zgoda chociaż ja przy 2 bramce widziałem że chyba CDK był najbliżej Maticia i minął się z piłką ale może się mylę no i uważam że problemem był wcześniejszy juniorski faul Vranccxa który doprowadził w ogóle do tej sytuacji
1
Zimer9009
Zimer9009
9 stycznia 2023, 00:18
Milanboy - proszę przestań pieprzyć te kocopoły bo, aż się tego czytać nie da.

Nie da się grać na wysokim pressingu drugi mecz po niemal 2 miesięcznej przerwie ? I to jeszcze żeby tam faktycznie przez 85 min było gryzienie trawy na 120 %, a tak naprawdę to Roma oddała nam piłkę i grała wielkie nic.

Cofnięciem się doprowadziliśmy do sytuacji w której zespół z Rzymu mógł grać jedyna rzecz jaką potrafi tj. wrzutki w pole karne po stałych fragmentach. Dodam, że jest to chyba jedyny element (obrona takich stałych fragmentów) w którym dodatkowo my jesteśmy żenująco słabi. Tym samym cofnięcie się było właśnie kluczem do straty punktów. Wystarczyło grać z nimi w piłkę.
10
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:25
Zimer9009 - Nie nie da się grać pełne 90 minut na wysokim pressingu, to zwyczajnie jest niemożliwe. Liverpool tak nie gra, City tak nie gra ani Arsenal przez pełne 90 minut na wysokim pressingu, a tym bardziej nie będzie grać tak Milan. Organizm obecnie nie jest w stanie grać tak na pełnej intensywności.

Jak nawet gdy się cofnęliśmy to ta Roma nic nie pokazała. Jak można być tak ślepym nie widząc, że to szczęście pomogło Romie wygrać mecz bo z gry nic nie zrobili. Oni nie mieli nawet grama sytuacji z gry żeby poruszyć naszą defensywę, a o remisie zaważyły błędy poszczególnych zawodników, ale No tak, to Pioli najbardziej winien tego xddd.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 00:27
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:27
Od 86 minuty(mniej więcej wtedy gdy Milan oddał piłkę), to Roma stworzyła dwie sytuacje, przy których Tomori popełnił błąd, a gole strzelili Ibanez i Abraham.
0
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:29
Alessio_Re6 - Z martwej piłki, bo z gry nic nie zrobili, bo nie mieli na nas pomysłu, więc huzia na juzia wrzutka na pole karne i liczmy na cud, a ten cud się wyjątkowo na nasze nieszczęście dokonał.
0
Zimer9009
Zimer9009
9 stycznia 2023, 00:33
Milanboy - o jakim Ty szczęściu mówisz ? Szczęście to może być jak gość kopnie z 40 metrów, zaliczy dwa rykoszety, a piłka wpadnie do bramki.

To, że my cofnęliśmy się do obrony, zaczęliśmy głupio faulować, a Roma miała w końcu to w czym jest dobra (a my dodatkowo beznadziejni) to jest tylko i wyłącznie nasza wina, a nie szczęście Romy.

Cofnięcie nastąpiło natomiast po idiotycznej zmianie taktyki za którą w 100% odpowiada trener i tyle.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 00:36
8
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:33
Czegoś nie rozumiesz. Gdyby Milan nie oddał tak pola, to nie byłoby tych martwych piłek. Prosta sprawa. Nie interesuje mnie teraz jak Roma coś zrobiła, tylko dlaczego Milan na to pozwolił.
6
umbrella
umbrella
9 stycznia 2023, 00:36
Alessio
Zgoda z wyjątkiem przypisania winy wyłącznie Fikayo za stratę obu bramek. Moim zdaniem pierwsza najprawdopodobniej na konto Vranckxa+Sandro+Tomori, a druga Sandro+Tomori.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 00:39
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:38
Nie No stary, przy pierwszej Tomori źle wyskoczył, a przy drugiej źle się ustalił, przez co Matic oddał strzał, bo trzeba mu oddać, ze dobrze się tam od kogoś odkleił, ale Fikayo odpuścił swoją strefę.
1
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:40
Zimer9009 - Nie no zespół nie gra nic, a tu nagle w ostatnich minutach stałe fragmenty gry i bramka, a do tego Roma wciąż nie miała pomysłu na to jak wejść w nasze pole karne, to wcale nie jest szczęście, wcale xddd.

Cofnęliśmy się bo taka gra kolego też kosztuje siły i to logiczne, że mając właściwie końcówkę meczu zespół nie będzie stosować wysokiego pressingu, to jest naturalne w piłce nożnej. Dzisiaj zawiedli przede wszystkim piłkarze i w żaden sposób nikt a nic mnie do tego nie przekona, że było inaczej.
0
umbrella
umbrella
9 stycznia 2023, 00:42
Alessio
Doprecyzowałem trochę wcześniejszy komentarz. Chodziło mi o to, że dla mnie głównym winowajcą w tych sytuacjach nie był Tomori, choć oczywiście masz rację - również popełnił błądy.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 00:42
1
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:43
Ale wyjdź z tego świata w którym ktoś mówi o wysokim pressingu, bo nikt o tym nie mówi. Mówimy tylko o tym, żeby Milan się nie cofnął pod własne pile karne, żeby Milan grał w średnim pressingu, czyli pomiędzy pierwszą a drugą tercją, a nie tylko w pierwszej. To jest przecież logiczne, ze cały mecz nie spędzisz na połowie rywala, jednak warto zsuwać, ze Roma również była zmęczona i wszedł Gabbia, który czuje się lepiej w głębokiej defensywie, wiec ta zmiana jasno pokazała założenia trenera.
3
Zimer9009
Zimer9009
9 stycznia 2023, 00:47
To, że nic Cię nie przekona to już zdążyłem zauważyć- na szczęście jesteś w mniejszości :)

Niestety nie łączysz kropek i tutaj jest problem:

Wprowadzenie ŚO za PP-> sygnał do cofnięcia się -> oddanie piłki Romie-> głupie faule / wybicia piłki w panicznej obronie -> stałe fragmenty gry -> stracone gole

A co do tego pressingu to proszę Cię - uspokój się z tym bo dzisiaj Milan przez 85 min nie stosował ciągle żadnego wielkiego pressingu żeby musieć się cofnąć do obrony na ostatnie 10 min bo zawodnicy oddychali rękawami po heroicznej walce. Druga sprawa, że wystarczyło po prostu grać z Romą w piłkę bez nawet nadmiernego pressingu bo jak sam zauważyłeś nie potrafili nic stworzyć z gry.
7
szyka
szyka
9 stycznia 2023, 00:53
Miejmy nadzieję, że nasz trener będzie miał więcej refleksji i nie ustawi znowu głębokiej defensywy przy kolejnej okazji chcąc utrzymać wynik...
1
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:56
Zimer9009 - Jakie łącznie kropek facet? Logicznym było to, że my się cofniemy mając dwubramkowa przewagę i jaka panika? Panikę widziałem jedynie we Vranckxie który dał słabą zmianę za Bennacera bo Benek dostał żółtko i to też wina Piolego? Milan nie grał panicznie, panicznie grały jednostki jak wspomniany przeze mnie Belg.

Nie, graliśmy przez 80 ponad minut wysoko I to kosztuje sporo zdrowia, więc cofanie się po intensywnych minutach w naszym wykonaniu jest logiczne.

No większość strzela populizmami i nie ma racji a ich wiedza jest teoretyczna oraz oparta na opiniach eksportów z bożej laski meczyków czy innych mających mierne pojęcie dziennikarzow ze sportów. Dobrze, że nie należę do większości, bo większość o piłce nożnej jakiegoś pojęcia zbytnio nie ma, a jak was to boli co pisze teraz to cóż, nie dbam o to.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:59
XDD
3
Zimer9009
Zimer9009
9 stycznia 2023, 01:05
Milanboy - teoretycznie nie powinienem już odpisywać bo to też świadczy o mnie, że wciągam się w tak bezsensowną dyskusje, ale wytłumacz mi jedno jako znawca futbolu.

Wprowadziłeś na mecz taktykę która idealnie sprawdza się przez 85 min. Neutralizujesz wszystkie atuty rywala. Twoi piłkarze nie wyglądają na bardziej zmęczonych niż przeciwnik. Po jaką cholerę cofasz zespół do obrony na ostatnie 10 min wiedząc, że Twój rywal jest świetny w stałych fragmentach gry, a Twój zespół ma z ich obroną ogromne problemy ? Czy to nie śmierdzi Ci proszeniem się o kłopoty ?
9
Zimer9009
Zimer9009
9 stycznia 2023, 07:56
Mamma mia. On naprawdę znów używa argumentu "moja racja jest najmosza" i mówi ludziom jak myślą i skąd coś czerpią. Szkoda słów.
Tu nie chodzi o to kto ma racje tylko jak się dyskutuje. Tak się nie da.
Pewnie znów coś odpiszesz dziwnego, ale naprawdę odpuść sobie jeżeli to nic nie wnosi.
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:56
Dodam tylko, że naściągaliśmy diamenciki, a żaden nie wniósł jakości do tej ekipy z CDK na czele. Chociaż dla niego weryfikacją będzie przyszły sezon. Mam nadzieję, że M&M nie prześpią zimowego okna i ściągną nam chociaż jednego doświadczonego zawodnika, który wniesie coś pozytywnego do tej kadry zamiast szukać piątego bramkarza gdzieś w Paragwaju.
1
PanPrzemus313
9 stycznia 2023, 00:17
Tym doświadczonym graczem który miał coś wnieść do zespołu miał zapewne być Origi- ale ten kompletnie zawodzi
0
Szulaj22
Szulaj22
9 stycznia 2023, 00:20
Nawet dwóch bo jak przedłuża kontrakty z Leao i Bennacerem to policza to jako dwa transfery.
0
bogiel
bogiel
8 stycznia 2023, 23:54
Widze, że trwa dyskusja czy Pioli zawalil zmianami mecz...


Mozna dzisiaj winic Piolego za to, że zmienł ustawienie (przy zmianie Salemakersa). Druga opcja to wejscie Desta za Salemakersa, który mogłby przegrac jakąś głowke i też Pioli byłby winny. Cos na zasadzie jak on mógł wpuscic takiego słabego zawodnika, takie chuchro na Romę.
Trzecia opcja to zostawienie Salemakersa, ktory prawie nigdy nie dogrywa do konca spotkania. Czy byłaby to odbra opcja chociaż w teorii? Niekoniecznie, widac to na dłoni w bramowej akcji Salernitany z poprzedniego meczu.
Dzisiaj dodatkowo Vranx dał ciała.

Kluczowa sprawa to zrozumiec, że dzis mecz wygrywa się 16-oma a nie zawodnikami a 11-oma. My mamy 11-stu.

Przestajemy grac, bo zmiany z ławki nie daja impulsu. Nie ma kogo wpuscic. De Ketelaere grał 11 minut. Był choc raz przy piłce? Nie przypominam sobie.
3
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:00
Dokładnie. Nasza dysproporcja pomiędzy pierwszym składem a ławka jest ogromna. Kto prócz Vranckxa, Gabbi oraz Pobegi wchodzi I daje pozytywne sygnały? Origi tragedia, Messias niewiele lepiej, Adli nawet nie gra a trener zapewne ma powód dlaczego, Charles odbija się brutalnie od tej ligi i nie porównujcie go z Rafa bo Leao już na początku pokazywał swój blask, a po Descie nie spodziewałem się cudów, bo widziałem jego grę w Barcelonie i nie napawał mnie optymizmem.
0
Zimer9009
Zimer9009
9 stycznia 2023, 00:01
Odpowiem na ostatnie pytanie: nie był bo oddaliśmy grę Romie po zmianie taktyki i wpuszczeniu Gabbi za Alexisa :)

Po prostu czasami w takich spotkaniach będzie to wina piłkarzy czy nawet pojedynczej jednostki i jej błędów na boisku, a czasami trenera. Dzisiaj była trenera i nie ma co pudrować babola Pioliego bo jest on oczywisty.
2
ósmy
ósmy
9 stycznia 2023, 00:05
Giroud grał prawie caĺy mecz i był zupełnie niewidoczny.
Leao poza zarysem i asystą zupełnie niewidoczny.
Zmiennicy to jedno, ale nasza żelazna ekipa też nie dała tego impulsu, a bramki strzelił obrońca Kalulu i zamiennik Pobega.
0
PanPrzemus313
9 stycznia 2023, 00:19
"
Mozna dzisiaj winic Piolego za to, że zmienł ustawienie (przy zmianie Salemakersa). Druga opcja to wejscie Desta za Salemakersa, który mogłby przegrac jakąś głowke i też Pioli byłby winny." - Wiedz że jakieś zdanie nie trzyma się kupy gdy na samym starcie jedynym i niepodważalnym założeniem jest gdybologia. Gdyby Pioli wstawił Desta i został przy tym samym systemie a ten by coś odwalił to krytykowałbym Desta/ brak głebi w kadrze/speców od przygotowania fizycznego a nie Piolego za roszady taktyczne
1
Janik14
Janik14
9 stycznia 2023, 00:48
Gabbia nic nie daje od 1410 a dalej wchodzi
1
Mateusz1982
Mateusz1982
8 stycznia 2023, 23:44
Ups...
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 stycznia 2023, 23:39
Mnie ciekawi, czy jak już Massara pójdzie do tego Juve to czy od tego momentu Juve zacznie ściągać "talenty" z ligi bananowej czy nadal my.
1
Szulaj22
Szulaj22
8 stycznia 2023, 23:44
Na tam bedzie łatwiejsza robota bo wystarczy poleciec raz po goscia za 20mln a nie 20 przez 3/4 okienka.
3
karp_fso
karp_fso
8 stycznia 2023, 23:28
Tak jak pisałem w komentarzu przed stratą drugiej bramki - mamy problem ze zmiennikami i problemem nie jest tylko jakość zmiennikó, ale ich osadzenie w składzie. Trochę osób swego czasu pisało, że nawet jak CDK się fajnie ustawiał, czy gdzieś chciał rozciągnąć grę to nikt do niego nie podawał/nikt mu się nie pokazywał. Ten problem dotyczy większości naszych zmienników.

Mamy fantastycznie zgraną podstawową 11stkę. Jak wyjmiesz z tego składu 1 zawodnika w trakcie meczu, to się dużo nie zmieni. Ale jak zmienisz całą linię pomocy, to nam się sypie cała gra - choć rozumiem zmianę Bennacera, bo gość mógł wylecieć z boiska. U nas ze zmienników to zgrany jest jedynie Krunic i w miarę Pobega (co zresztą dzisiaj pokazał świetnie wystawiając się do sytuacji bramkowej), no i rzecz jasna Rebic (ale on to jest jednym wielkim problemem zdrowotnym). Reszta to kompletnie obce organizmy, wchodzą i ani nie klepią ze sobą, ani z zawodnikami z podstawy. Tylko pytanie, czy to wynika z ich marnej jakości, czy może z tego, że naruszenie monolitu drużyny jest mocny, że piłkarze z zewnątrz mają problem ze zgraniem się? A może - oba te powody?
3
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:37
Brakuje nam gotowych produktów do gry. Ci praktycznie wszyscy rezerwowi prócz Origiego czy Messiasa i Ante to w większości młodziki które dopiero wchodzą do powaznego grania i tutaj albo ktoś się ostanie, albo zostanie odesłany z kwitkiem.

Nasza ławka wygląda niby lepiej niż sezon temu , ale w praktyce wcale tak nie jest.
0
umbrella
umbrella
8 stycznia 2023, 23:26
Przy drugiej bramce krycie Maticia odpuścił Tonali, który pobiegł na obrzeże pola karnego... Od tego zaczęła się katastrofa - główka, obrona Tatara i dobitka Abrahama.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:29
1
umbrella
umbrella
8 stycznia 2023, 23:40
Przy pierwszym golu dla Romy również Tonali został ograny. Nie wiem, czy tam Vranckx nie odpuścił krycia i Tonali asekurował.
1
yagi
yagi
8 stycznia 2023, 23:24
Jesteśmy Milanem, ta nazwa zobowiazuje. Wygrywać 3-0 w finale LM i nie wygrać finału - to jest miarą wielkości. Takie mecze jak dziś to dla nas chleb powszedni, musimy to trenować, żeby nie wypaść z obiegu.
10
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:23
O ile zawsze chwaliłem Vranckxa za grę i zawsze był wartością dodatnią w Milanie, tak dzisiaj zagrał słaby mecz. Zero kontroli nad piłką, juniorskie faule, niepotrzebne pyskówki z arbitrem oraz proste straty. No nic, przynajmniej chce pokazać , że warto go kupić w przeciwieństwie do De Ketelaere , choć dzisiaj miał mało na to okazji aby zrobić cokolwiek z piłką.
0
ósmy
ósmy
8 stycznia 2023, 23:22
Juventus wygranym tej kolejki.
0
banan1899
banan1899
8 stycznia 2023, 23:35
... i Napoli
1
Szulaj22
Szulaj22
8 stycznia 2023, 23:21
Nie ma sianka nie ma granka proste. Mistrz Włoch został przypudrowany latem i udają że wszystko jest ok a progresu nie widac bo żaden z nowych nic nie daje drużynie i gdyby cdk nie kosztował tyle kasy to byśmy go widzieli tyle co Thaiwa.
1
milan2002
milan2002
8 stycznia 2023, 23:19
Przecież wiemy na co stać Milan. Potrafimy stracić 3 gole w 6 minut. I tak dobrze, że nie przegraliśmy.
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:18
Licząc również sparingi 6 ostatnich meczów nie zagraliśmy za zero z tyłu. Do tego ogólnie tracimy masę bramek. Mike jest kluczowy, ale defensywa strasznie obniżyła loty. A SFG i krycie przy nich to jest jakaś katastrofa.
0
Gieno
Gieno
8 stycznia 2023, 23:18
Ja nie wiem po co vranckx faulował gościa przy Lini on jest tyłem do bramki a ten w pier..... ala się w niego jak dzik w sosnę.
2
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:19
Błąd na poziomie juniorskim.
2
ksieciunio
ksieciunio
8 stycznia 2023, 23:33
Tam był wielki ch.. a. nie faul..
1
Gieno
Gieno
9 stycznia 2023, 00:13
Księciunio sędzia gwizdnął gwizdnął straciliśmy z tego bramkę straciliśmy to co tu dyskutować
0
Yabaye
Yabaye
8 stycznia 2023, 23:17
Śmialiście się z Interu to teraz macie.

I, co oczywiste, komentarz kieruję jedynie do śmieszków cisnących i dopisujących sobie nam z automatu 3 oczka, jeszcze przed meczem. Więcej pokory, bo od dawna wszystko zmierza w taką stronę, że Scudetto było pojedynczym przeradosnym wybrykiem, a nie nową rzeczywistością.

A, i jeszcze jedna rzecz. Sporo użytkowników ciśnie po Piolim, że zmianami dał sygnał do cofnięcia się. To teraz sprawdźmy fakty: Rebić - kontuzja, Origi - kontuzja, Zlatan - kontuzja, Messias - kontuzja, Krunić - kontuzja, Florenzi - kontuzja.

KOGO TEN BIEDNY CZŁOWIEK MIAŁ WPUSZCZAĆ? DAŁ POBEGĘ, KTÓRY STRZELIŁ GOLA, MUROWAŁ GABBIĄ, BO JUŻ NIE MIAŁ KIM GRAĆ. DODATKOWO WPUSZCZA TEGO VRANXA, KTÓRY PRZYWODZI NAM NA MYŚL JEDYNIE NIEODŻAŁOWANY DUET CARDACCIO-VIDUEZ.

Ja część z Was błagam, spójrzcie na to kogo z ławki wpuszcza Allegri, Inzaghi, Mourinho, Spal i dajcie podobne "zabawki" Piolemu do rotacji. I dopiero wtedy rozliczajmy trenera z tego jaki dał impuls zmianami!

To nie Roma ma sukces. To my frajersko wypuściliśmy ważny mecz z rąk. Stało się. Teraz jedynie zaciskam kciuki, aby dla całej drużyny to był baaardzo zimny prysznic udowadniający, że nikt się za friko przed tarczą z flagą na piersi nie położy. I niech ten amerykański czerwony ptak wreszcie zwróci uwagę, że polityka ściągania prospektów jest dobra, ale musi być podkręcona jednym, dwoma ogarniętymi zawodnikami podnoszącymi poziom. Bo na jednego Leao przypadną dwie wpadki i finalnie potem mamy zmiany takie jakie mamy.

A dla naszych chłopców brawa za 80 minut meczu. Zepsuliście to, ale wyciągajcie wnioski, bo tu trzeba zostać w LM.
4
dykt4tor
dykt4tor
8 stycznia 2023, 23:18
"KOGO TEN BIEDNY CZŁOWIEK MIAŁ WPUSZCZAĆ? DAŁ POBEGĘ, KTÓRY STRZELIŁ GOLA, MUROWAŁ GABBIĄ, BO JUŻ NIE MIAŁ KIM GRAĆ. DODATKOWO WPUSZCZA TEGO VRANXA, KTÓRY PRZYWODZI NAM NA MYŚL JEDYNIE NIEODŻAŁOWANY DUET CARDACCIO-VIDUEZ."

Chociażby Thiawa zamiast Gabbi.
1
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:21
Nie chodzi strice to personalia, ale o to, że Pioli w 85 minucie zmienia ustawienie, chociaż Roma nie stwarzała jakiegokolwiek zagrożenia. Cofnął zespół, kilka głupich fauli plus wyrywny sędzia i mamy stratę punktów. Pioli ma w tym ogromną zasługę.
10
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:22
Kogo wpuścił Mourinho? Przecież ich kadra i ławka to poziom niżej niż my. Litości.
Inzaghi ma ten sam problem, bo zmiany mu tylko pogarszają mecze.
Allegri ma jeszcze więcej kontuzji.

Rok temu też wpuszczał ciągle Krunicia czy kogoś do obrony, ale jakoś nadajemy l nastawienie było inne.
Skończcie lepiej z tym mitem mercato. Nie ma usprawiedliwienia na dzisiejszy wynik.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:25
3
karp_fso
karp_fso
8 stycznia 2023, 23:23
Nie no z porównywaniem Vranckxa do Cardacio i Viudeza to już za mocno polecialeś XD
1
Zimer9009
Zimer9009
8 stycznia 2023, 23:25
Jeżeli już tak bardzo chciał zmieniać walczącego zawsze Alexisa (mimo, że to Leao miał żółtą kartkę i człapał już po boisku) to mógł wpuścić za niego chociażby Adliego.

Zamiast tego przeszedł na obronę Częstochowy w meczu w którym przeciwnikiem była drużyna która strzeliła niemal 50% swoich bramkę ze stałych fragmentów, a z gry nie potrafi wykreować niemal niczego. Trener stwierdził natomiast, że należy oddać im piłkę, niech powrzucają sobie w nasze pole karne ostatnie 10 minut.
1
Yabaye
Yabaye
8 stycznia 2023, 23:25
Nie kochani, nie zgodzę się. Jakby miał na ławce Krunicia, to zrobiłby zmianę w środku 1 do 1 i gralibyśmy tym samym ustawieniem.

Thiaw zamiast Gabbi to na papierze jeszcze gorszy wybór, bo Malick ma mniej minut w nogach. Ale nawet jeżeli ten argument nie przekonuje, to nadal mówimy o alternatywnym obrońcy!

Myślisz dyktatorze, że Thiaw zamiast Gabbi dałby nam 3 oczka? Jedna zmiana doprowadziłaby do sukcesu? Serio?

Jaca, właśnie chodzi o personalia, bo jeżeli Pioli na ławce nie ma zawodników do podmiany 1 do 1 ze swoją ofensywą, to albo pruje ofensywnymi 90 minut, albo zmienia ustawienie, aby wprowadzić nowych. Gdyby miał na ławce Rebicia i Messiasa i mimo to się cofnął zmianami, to wówczas przyznałbym rację.
0
Janik14
Janik14
8 stycznia 2023, 23:26
Na pewno nie Gabbie, albo nie zmieniać formacji ktora działała i dominowała rome. Zawalił mecz totalnie.
1
Yabaye
Yabaye
8 stycznia 2023, 23:27
@Zimer, a nie uważasz, że coś musi być z Adlim nie tak, skoro chłopak zagrał w pierwszej części sezonu... 1 mecz? Coś takiego. On więcej kopał w sparingach. Trudno nazywać Yacina prawdziwą alternatywą, skoro nawet z łatwiejszymi rywalami nie dostaje szans. Coś musi być na treningu, bo trudno uwierzyć, że Pioli ma awers do Francuzów z kręconymi włosami.
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2023, 23:29
No zmiana Gabbi była idiotyczna. Idealnie wszystko funkcjonowało w ustawieniu czwórką obrońców. To trzeba było wprowadzić zamęt. Kretynizm! Lepiej nie wpuszczać nikogo, niż na siłę odwalać taką zmianę.
1
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:30
Yabaye
Dodam jeszcze, że Milan ma tylu kontuzjowanych graczy, bo sztab Piolego nie potrafi już kolejny sezon tego problemu rozwiązać. U nas kontuzje mięśniowe to jakaś plaga, więc jeśli Twoim zdaniem ma słabą ławkę to również po części dzięki sobie.
1
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:32
Miszcz- "Kogo wpuścił Mourinho? Przecież ich kadra i ławka to poziom niżej niż my. Litości.
Inzaghi ma ten sam problem, bo zmiany mu tylko pogarszają mecze."- Spinazolla, El Shaarawy, Belotti, Kumbulla, Matić. Kurcze, rzeczywiście słabsza ta ławka, a mówię o obecnej ławce jaką my dysponujemy, bo nasz najlepszy rezerwowy to Gabbia i Pobega w tej chwili XDDD.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:33
0
Zimer9009
Zimer9009
8 stycznia 2023, 23:34
Jeżeli nawet Adli z jakiegoś powodu nie odpowiada trenerowi to na ławce miał tez Desta. Chłop w obronie jest tragiczny, ale na PP przy otwierającej się coraz bardziej Romie mógłby ładnie poszarpać.

Niestety Pioli po tym jak fantastycznie jego zespół zaprezentował się przez 85 min zapomniał przeciwko jakiej drużynie gra i dał Romie to czego w tym momencie potrzebowała i w czym przede wszystkim jest dobra.
2
Zimer9009
Zimer9009
8 stycznia 2023, 23:38
Odpuść sobie Milanboy dyskusje lepiej.
Dzisiaj Roma wpuściła graczy, którzy nie powinni mieć do Milanu wstępu. Jeden przestał grać w piłkę 5 lat temu, drugiemu garb przyciska go bardziej na dno, trzeci to jakiś wypaleniec bez marki nawet, a czwarty z Primavery.
Zabierz te swoje literki lepiej i ochłoń.
0
Yabaye
Yabaye
8 stycznia 2023, 23:38
Kochani, przykro mi, ale nie mogę się z Wami zgodzić. Braki w kadrze, wąska ławka. Niestety. Jakbyśmy to dowieźli to mało kto by narzekał na wprowadzenie Gabbii. Nasz problem leży głębiej, w kadrze. Pioli musi rzeźbić.

Miszcz, mówię "sprawdzam".

Kogo w tej kolejce wprowadził Spal: Zieliński, Lozano, Ndombele.
Kogo w tej kolejce wprowadził zastępca Mou: Stefan i Il Gallo.
Kogo w tej kolejce wprowadził Allegri: Paredes, Chiesa, Milik.
Kogo w tej kolejce wprowadził Inzaghi: Lukaku, Dumfries, Gosens.

I nie wymieniam wszystkich. Wymieniam tylko tych, którzy dzisiaj mogliby nam mega pomóc. Nie, aby gonić wynik, ale choćby po to, aby utrzymać formację i presję z przodu. Także nie opowiadaj proszę niestworzonych historii jaki trener sobie sam przeszkadza czy kto ma słabszą kadrę, bo to nie są nasze problemy, bo my mamy swoje. Podałem tylko przykłady tych, którzy dzisiaj u nas wchodziliby jako pierwsi, drudzy, trzeci z ławki, a taki Vranx to mógłby sobie pomarzyć o pokopaniu przeciwko Romie.
1
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:39
Zimer9009- Dest jest tak tragiczny, że ja się nie dziwię Piolemu, że niechętnie na niego stawia.
0
Vol'jin
8 stycznia 2023, 23:39
Kogo w tej kolejce wprowadził zastępca Mou: Stefan i Il Gallo.

po za Maticem i tym młodzikiem to ci goście są bez formy to rok 2023 a nie 2014-2020 jeśli chodzi o Faraona i Belottiego ... Nawet Spinazzola obniżył strasznie loty. Sam fakt, że wahadła Romy mają 0g/0a to jest żart :)

z dupy ten argument
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:41
1
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:42
Miszcz- I wciąż są lepsi piłkarsko od obecnej ławki a zwłaszcza taka uznana marka jak Nemanja Matić w europejskiej piłce czy Spinazzola który jest mistrzem Europy i który w to euro miał niemały wkład.
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:43
W sprawie Romy jak napisałem wyżej. Traktować te nazwiska jako lepsze od naszych to aberracja. Dzień w którym będziemy tak budować zespół to dzień w którym klub zdecyduje znów nas spuścić do walki o 6 miejsce.

Nie wiem po co sprawdzasz resztę, nie gramy w karty i nie mówiłem nic o Spalu. Juve dosłownie wyliczyli największą ilość kontuzji w tym sezonie. A Inzaghiemu sypią się plany, bo Lukaku i Gosens są obecnie na niższym poziomie niż Lazetic i Ballo Toure.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
8 stycznia 2023, 23:51
Co z tego, ze Matic to znane nazwisko skoro jest fizycznie oldbojem i ogólnie jest aktualnie słabym piłkarzem. Podobnie jest ze Spinazzola.
1
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:54
Alessio_Re6 - Tak słaby, że wciąż lepszy od naszych piłkarzy i tak Samo Spinazolla który o klasę jest lepszy od Desta czy Fbt. Ławka Romy jest uważam lepsza bo nie dzieli ich taka przepaść jak u nas gdy ktoś z ławki wchodzi do pierwszego składu.
0
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2023, 00:05
W tym momencie w Romie tylko Pellegrini i może Abraham byliby w stanie walczyć o plac gry u nas. Ich pierwszy bramkarz nie jest lepszy od naszego drugiego. Obrona nie ma podjazdu do naszej nawet gdy mamy kryzys i kontuzje. Spinazzola? Może ściągniemy znów Contiego od razu?
W pomocy gdyby nie Lorenzo to byłby istny dramat. Cristante to ogór jakich mało.
Ich najlepszy nabytek i MVP 2020 nie jest teraz dużo lepszy od Diaza, głównie ze względu na kontuzje.
Belotti to nieśmieszny żart. Skoro narzekamy na Divocka, to szaleństwem jest brać go na poważnie obecnie. W sumie to jak i całą Romę.
Litości, szanujmy się.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2023, 00:07
0
Yabaye
Yabaye
9 stycznia 2023, 00:09
@Miszcz

Właśnie napisałeś, że obecnie:

Lazetić > Lukaku
Ballo Toure > Gosens

To chyba zamyka dyskusję.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
9 stycznia 2023, 00:23
A co rezerwowi Romy maja do rezerwowych Interu? XD
0
Szulaj22
Szulaj22
9 stycznia 2023, 00:28
Miszcz zapomniałeś jeszcze o Dybali ale jakby on u nas grał to co chwile leczyłyby kontuzje mięśniowe.
0
Szulaj22
Szulaj22
9 stycznia 2023, 00:33
A i jeszcze jedno nasza łaska jesli o ofensywę jest obecnie nie tylko gorsza od Romy ale od 3/4 zespołów w serie a bo zwyczajnie nie ma komu grac. Gdybyśmy my dzisiaj przegrywali to kogo zmienia Pioli w 70 minucie tylko Cdk i aż Cdk
0
Szulaj22
Szulaj22
9 stycznia 2023, 07:40
Yabaye, czy ty oglądasz ich mecze? Widziałeś jak grają ci piłkarze? Czy tylko patrzysz na nazwiska, parametry z gry czy wartość na Transfermarkt?
0
Yabaye
Yabaye
11 stycznia 2023, 01:13
@Miszcz po Twoim zestawieniu kto jest obecnie lepszy skończyłem z Tobą dyskusję.
0
Janik14
Janik14
8 stycznia 2023, 23:15
Daliśmy dupy koncertowo. Roma do 85min nic totalnie nix nie grala
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
8 stycznia 2023, 23:13
Stało się szkoda jak cholera ale od jutra jedziemy dalej. Na Torino dać pograć zmiennikom i na Lecce na świeżo wyjść i złapać pewność siebie. Po drodze dobrze byłoby zdobyć superpuchar. Z tą kadrą i z tyloma kontuzjami to i tak dobrze że jesteśmy w 4. Jak nie my to niech Zielu i Bereś scudetto przytula. Mogło być pięknie ale nie ma katastrofy jak w Madrycie :)
1
Vol'jin
8 stycznia 2023, 23:14
no właśnie tego się obawiam, że Pioli nie zrobi za dużej rotacji
1
Szulaj22
Szulaj22
8 stycznia 2023, 23:24
Z przodu to nie ma za bardzo kim rotować a patrząc na to że nie mamy kadry na gre co 7 dni to najlepszą opcją byloby sobie ten puchar odpuścić. Tak wiem wrócą kontuzjowani tylko że jedni wrócą kolejni wypadną i tak w kółko.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 stycznia 2023, 23:13
Czułem, że będą problemy jak mecz sędziuje Massa ten gość jest niereformowalny on kompletnie nie czuje gry, jego mecze zawsze ogląda się ciężko. Jednak trzeba przyznać że sędziował kiepsko w obie strony a Roma to w końcówce bezwzględnie wykorzystała kładąc się przy każdej okazji i szukając stałych fragmentów gry co było ich jedyną nadzieją, każdy to wiedział poza zawodnikami Milanu i Piolim. Pioli dziś zawiódł najbardziej, już był w ogródku, już witał się z gąską po czym zamordował kibiców Milanu końcówką, już ciul ze zmianami ale nie można prowadząc oddawać przeciwnikowi inicjatywy, cofać się i grać na wykopywanie piłki byle dalej kiedy z przodu nie ma nikogo kto by mógł cokolwiek z tą piłką zrobić, nie można w meczu kiedy przeciwnik nie ma nic do stracenia pokazywać mu, my już nie będziemy atakować tylko okopiemy się pod swoją bramkę i będziemy oddalać grę czekając na koniec spotkania, to jest niewybaczalne, niemal cały mecz wszystko było wzorowo i w samej końcówce totalnie schrzanić cały wysiłek... aż chce się wyć z rozpaczy, bo ten remis jest jak porażka i nie ma co do tego dyskusji. Pomyśleć że Juve jest przed nami to jak dostać liścia w twarz. Jest taka zasada której Pioli nie zna, że ci którzy nie mają odwagi nie zasługują na szczęście, żeby tak się obsrać przed Romą i bronić się bezsensownie przy prowadzeniu 2:0 to jest niewytłumaczalne, to jest hańba. Nie ma sensu obwiniać konkretnych piłkarzy, na pewno nie jest winą Tatara to co odwala Milan w końcówkach i nie przypisał bym mu dziś winy za żadną z bramek, trudno też winić Vranxa za faul którego nie było a który odgwizdał ten dupek Massa, nie jest też winny przynoszący nam pecha Gabbia, winny jest tylko i wyłącznie trener który tchnął w naszą drużynę obawy, strachliwość i niepewność w sytuacji kiedy trzeba było jedynie kontynuować swoją grę.
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:15
Najbardziej są winni piłkarze którzy mając już pewny wynik nie potrafią go utrzymać i kto to robi? Tomori, Fikayo Tomori po raz kolejny. Ja na miejscu Piolego pomyślałbym nad tym czy jemu to się ławka zwyczajnie nie należy, bo facet wyglada po prostu źle.
4
Tomsky76
Tomsky76
8 stycznia 2023, 23:12
Końcówka meczu , gdzie wiadomo że Roma będzie szukała swoich szans ze stałych fragmentów, a Milan zostaje że swoimi niskimi obrońcami. Do tego ściągnięty dobrze grający głową Giroud. Dlaczego Pioli nie szukał centymetrów i nie wpuścił wysokiego Thiawa zamiast Gabbie? Kiedy ten chłopak ma się ogrywać? Dlaczego wykastrował całkowicie prawą stronę, a zostawił nic nie broniącego Leao skoro na koniec chciał już tylko dowieźć wynik. Dlaczego nie da pograć Adliemu, by wzmocnić w końcówce środek pola i utrzymać się dłużej przy piłce? Dużo jest pytań na które nie znamy odpowiedzi. Ale patrząc się co Pioli wyczynia ostatnio, to sądzę że na większość pytań On sam nie zna odpowiedzi. Niestety. Pozostaje mieć nadzieję, że Milan jak najszybciej obudzi się z tego letargu.
4
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2023, 23:12
Najsmutniejsze jest to, że Maignan by do tych wrzutek wyszedł i je skasował, a ta firana stoi i się patrzy
0
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 23:14
Gdzie by wyszedł - to były dobrze bite cięte piłki - krycie zawaliło a nie Tatarusanu - gdyby to wyjął to byłyby to fantastyczne interwencje na plus - jak nie wyjął to po prostu robił swoje czyli to puścił. Problem zaczął się wcześniej niż przy bramkarzu
6
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2023, 23:22
Nie no ten drugi gol, to była wrzutka na piąty metr.
0
Grande
Grande
8 stycznia 2023, 23:12
Kolejny już mecz w tym sezonie z nerwową końcówką meczu, w poprzedniej rundzie było to samo. Nie umiemy zamykać zwycięskiego meczu jak wyszydzane Juve niestety. Bardzo boli ta strata punktów.
2
Majki85
Majki85
8 stycznia 2023, 23:15
Juventus gra gowno cały mecz i wygrywa w końcówce. My gramy dobrze i remisujemy we frajerskim stylu. To jest ta różnica.
2
Grande
Grande
8 stycznia 2023, 23:17
Na końcu i tak się liczy tylko jedna statystyka, jakby to powiedział Czesław 711, czyli punkty w tabeli.
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 23:11
Serie A wygrywa się defensywą. Rok temu mieliśmy taką na mistrza w tym roku nie. Duet Kalulu-Tomori strasznie obniżył loty. W lato potrzebny jest stoper do pierwszego składu, a nie kolejny 20-latek co mecze o stawkę widział jak my w TV.
6
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 23:13
Bardziej niż duet Kalulu - Tomori zwróciłbym uwagę na jego jedną część - Anglik niestety często nie dojeżdża i jest w tym sezonie najgorszą wersją siebie odkąd jest w Milanie
2
serginho83
serginho83
8 stycznia 2023, 23:27
Kolejny problem to brak 3 środkowego pomocnika o poziomie (umiejętnościami) zbliżonym do Tonaliego i Bennacera :/ wprawdzie Pobega strzelił gola, ale daleko mu do wspomnianej dwójki...Dlatego tak szkoda, że te transfery Botmana i Sanchesa nie doszły do skutku :/
0
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 23:38
serginho83 - Sanchesa to może nie aż taka szkoda znowu ale jakiś pomocnik by się przydał bo o ile kibicuje bardzo Pobedze i Asterowi to tak jak piszesz różnica między nimi a Sandro i Benkiem jest za duża
A Botmana akurat mega szkoda
1
Marosso
Marosso
8 stycznia 2023, 23:10
Strzeliliśmy drugą bramkę i już odechciało im się grać. Z taką mentalnością w Europie nie ma czego szukać ponieważ my tak gramy większość meczów w sezonie. Kunktatorskie granie w piłkę mimo że daje czasami wyniki to w dzisiejszej piłce nie rozwija i my narazie stoimy w miejscu. Do każdego meczu zasiadam z nadzieją na cudowne przełamanie jak to po przerwie covidowej. Nasz Milan wtedy grał jak prawdziwy top , nieważne czy prowadzili jedną,dwoma czy trzema bramkami , ważne że trwał mecz. Chłopaki nakręceni cały czas jak na boisku szkolnym żeby zagrać o kolejną radość czy to z bramki czy z samej akcji…
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:12
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI