Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bolesna strata punktów: Milan - Roma 2:2

8 stycznia 2023, 19:47, cinassek Aktualności
Bolesna strata punktów: Milan - Roma 2:2

Do 87. minuty Milan prowadził z Romą 2:0 i nie wystarczyło to do zwycięstwa. Giallorossi po golach w samej końcówce wyrwali na San Siro punkt, pozostawiając gospodarzy z dużym rozgoryczeniem.

Spotkanie było rozgrywane przy sporych opadach deszczu, co z pewnością także wpływało na sposób gry obu zespołów. Dużo było ostrożności - drużyny starały się nie popełnić błędów, które mogły sporo kosztować. Szum na lewej flance rossonerich tradycyjnie siał Rafael Leao, ale miał trudności z przełożeniem tego na efekty. Z drugiej strony Ciprian Tatarusanu był praktycznie bezrobotny.

Milan podkręcił tempo w okolicach 30 minuty. Najpierw ze strzałem z dystansu Brahima Diaza poradził sobie Rui Patricio, ale po chwili z rzutu rożnego dośrodkował Sandro Tonali, a wobec główki Pierre'a Kalulu Portugalczyk był już bezradny. Przed przerwą rzymianie postraszyli jeszcze gospodarzy nieznacznie niecelnym strzałem Nicoli Zalewskiego, ale ostatecznie utrzymało się skromne prowadzenie rossonerich.

Po zmianie stron boiska Milan szybko chciał podwyższyć prowadzenie. Patricio obronił jednak mocny strzał Theo Hernandeza, podobnie jak i główkę Oliviera Girouda. Na murawie zrobiło się sporo chaosu. Sędzia Davide Massa ochoczo rozdawał kartki i gra przestała być płynna, aż nadeszła 77. minuta. Leao doskonale podał do Tommaso Pobegi, a wychowanek rossonerich uderzeniem z pierwszej piłki podwyższył na 2:0.

Mistrzowie Włoch już dopisywali sobie trzy punkty, tymczasem... W 87. minucie Roger Ibanez perfekcyjnie wykorzystał centrę z rzutu rożnego Lorenzo Pellegriniego i zrobiło się 2:1. Wkradła się nerwówka, Roma atakowała i dopięła swego. W doliczonym czasie gry Tatarusanu najpierw świetnie obronił strzał Nemanji Maticia, ale wobec dobitki Tammy'ego Abrahama był bezradny.

Bolesna strata punktów stała się faktem...

AC Milan - AS Roma 2:2 (1:0)

Bramki: Kalulu 30', Pobega 77' - Ibanez 87', Abraham 90+3'

Żółte kartki: Leao 26', Bennacer 62', Tomori 68', Tonali 72', trener Pioli 73' - Celik 9', Mancini 9', Zalewski 30', Zaniolo 45+1', Ibanez 82', Matić 90+1', Abraham 90+7'

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria, Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Tonali, Bennacer (74' Vranckx) - Saelemaekers (85' Gabbia), B. Diaz (70' Pobega), Leao - Giroud (85' De Ketelaere)

AS ROMA (3-4-2-1): R. Patricio - Mancini (89' Belotti), Smalling, Ibanez - Celik (78' El Shaarawy), Cristante (65' Matić), Pellegrini, Zalewski - Dybala, Zaniolo (65' Tahirović) - Abraham

Sędzia główny: Davide Massa (Imperia)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





835 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Postronny
Postronny
8 stycznia 2023, 23:10
Poza tym tak słabej Romy dawno nie widziałem. Nie to że im się gra nie kleiła.... prędzej powiedziałbym że im pilka przeszkadzała. Dramat
0
Postronny
Postronny
8 stycznia 2023, 23:08
Jak czytam że sędzia miał kilka pomyłek na niekorzyść Milanu to mi tatuaże się zmywają.

Bennacer powinien był wylecieć po faulu na Abrahamie. Sędzia potraktował go baaaardzo łagodnie. Kilka minut później kiedy faulował na żółtą to nie dostał żadnej kartki.

Pioli natychmiast go ściągnął bo wiedział że Milan powinien grać w osłabieniu
6
8 stycznia 2023, 23:12
Masz rację tym razem, o dziwo. Sędzia był po prostu słaby i nie umiał zarządzać meczem.
Pioli dokładnie po to ściągnął Bennacera, bo się przestraszył po tamtym faulu.

Ale wszyscy dobrze wiemy, że ten "postronny" to jest warte tyle co "niezależna" w przypadku mediów :P
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:13
1
Janik14
8 stycznia 2023, 23:14
A faul maticia gdzie dostaje żółta ale wznawia gre roma? Czy tez reka w polu karnym gdzie Napoli o 18 ma karne a Milan nie? Co fsulcto kartka skandaliczny mecz arbitra
0
dykt4tor
dykt4tor
8 stycznia 2023, 23:14
Bez jaj, to nie był faul na czerwoną chyba sobie kpisz, żółta jak najbardziej zasłużona. To twoje "kilka minut później kiedy faulował na żółtą" nie miało miejsca bo "faul" był po gwizdku.
0
Gerada
Gerada
8 stycznia 2023, 23:28
Na naszą korzyść:
Bennacer mógł obejrzeć drugą żółtą kartkę - zgadza się. Tutaj jednak solidną okolicznością łagodzącą jest to, że faul następuje równo z gwizdkiem - gracz jest rozproszony i przestaje być skupiony na rywalu. Widać to dość dobrze w powtórkach. Gwizdek zaburza naturalną dynamikę poruszania się w przypadku Algierczyka. Niemniej - zgadzam się, że Isma mógł w tej sytuacji zobaczyć żółtą kartkę i wylecieć z boiska. Druga sytuacja, to w sytuacji, gdzie Ibanez dostał żółtą kartkę - wydaje mi się, że trafił w piłkę, a Theo jak to Theo po prostu się przewrócił. Raczej nie było tam faulu. Jeszcze chyba w pierwszej połowie była jakaś delikatna sytuacja na naszą korzyść ale umknęło mi teraz, co to było dokładnie.

Powiedz mi teraz, jak to że na naszą korzyść popełnił 2-3 błędy niweluje to, że na naszą niekorzyśc popełnił około 10? W tym takie dość rażące po oczach z autem, brakiem rożnego, gdzie gracze Romy nawet w dużym styku nie byli z naszymi...? Wszystkie faule taktyczne karał żółtymi kartkami... Poza Zaniolo, który potrzebował trzeciego faulu taktycznego żeby sobie zasłużyć...

Bramki finalnie straciliśmy po swoich absurdalnie głupich błędach, ale Massa popełnił sporo błędów na naszą niekorzyść i to jest fakt...

Jeśli faul Bennacera chciałbyś naciągnąć na bezpośrednią czerwoną kartkę, bo "paragraf się znajdzie" to zauważ, że został popełniony na tym, który powinien zostać wyrzucony przed przerwą za łokieć na Bennacera - tam bez problemu też się paragraf znajdzie, bo Ani Isma nie stał za plecami Anglika, ani też Abraham nie zrobił tego w ferworze walki o piłkę, bo piłki już tam nie było...
Dla mnie obie sytuacje po żółtej powinny być. W jednej sędzia pokazał, a w drugiej... no cóż...
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:30
0
Adi.Milan
Adi.Milan
8 stycznia 2023, 23:08
Ja nie rozumeim dwa razy ich dwie wieże były bez krycia to niepojęte jak to ze Polska nie kryła skriniara ze Słowacja na euro
0
banan1899
banan1899
8 stycznia 2023, 23:08
Milan jest niesamowity. Zremisowaliśmy mecz, którego nie można było nie wygrać. Trudno - Forza Milan.
2
Zimer9009
Zimer9009
8 stycznia 2023, 23:08
Nie no powiem Wam, że jestem roz**** po tym spotkaniu.

Pioli pokazał w tym meczu dwie rzeczy:

1. Jak wspaniale można przygotować zespół i rozczytać przeciwnika.

2. Jak w dosłownie kilka minut można rozmontować idealnie przygotowany zespół idiotycznymi zmianami.
14
gringo100
gringo100
8 stycznia 2023, 23:07
Wina Piolego. Przecież te zmiany dają sygnał drużynie przeciwnej do ataku. Przypomina mi się gra za Gatusso
6
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:09
Jakiego ataku ludzie? Oni mieli DWA DOBRE STAŁY FRAGMENTY GRY. Kużwa oni nic a nic nie grali, a zremisowali. Nawet po tych zmianach niechętnie grali do przodu i nawet Milan wciąż gościł na ich połowie.

Jak wygrywa zespół to brawa piłkarze, ale jak przegrywa to trener zły .
2
Pablo78
Pablo78
8 stycznia 2023, 23:06
przy tym drugim dośrodkowaniu na te 5m żeby bramkarz się nie ruszył tylko czekał w bramce....
0
slavio
slavio
8 stycznia 2023, 23:10
Byl zesrany bardziej niz ja._._ na fotelu
0
biedrus
biedrus
8 stycznia 2023, 23:05
Jak czytam, że Pioli ustawił i nastawił zespół idealnie to się zastanawiam kto to pisze. Bez oglądania meczu, patrząc na nasze ostatnie wyniki widać rolę trenera - negatywną. Gdyby Salernitana to nie byli tacy frajerzy to już tam byłoby 2:2. Kolejny mecz i kolejny taki sam scenariusz. I tak od dłuższego czasu. Szkoda...
2
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:08
Ty meczu nie oglądałeś chyba. Pełna dominacja nad Rzymianami, Roma nic nie miała do powiedzenia, zmiany które w żaden sposób nie były złe bo już mecz się kończy, zespół przeciwny nie daje nawet grama argumentu na to aby odmienić losy meczu , a do tego błąd koniec końców popełnia jeden z liderów zespołu, ale no tak, to Pioli jest winien /XDD.
1
Gerada
Gerada
8 stycznia 2023, 23:15
"Gdyby Salernitana nie byli frajerzy..." Wybacz, ale tam to 2:1 to był absolutnie najmniejszy wymiar kary. Wynik z gatunku "w Salerno otwierają szampany"... Nasz bramkarz nie obronił ANI JEDNEGO strzału w tamtym meczu. "Nerwówka" była i tam niepotrzebna, zgoda. Ale z drugiej strony to, ze strzeliliśmy tylko dwa gole to był jakiś cud, a Salernitana na drugiego gola nie bardzo nawet miała argumenty... Dziś, ok, wyszło to paskudnie, ale w Salerno to "pechowo" wygraliśmy tylko 2:1...
2
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
8 stycznia 2023, 23:05
Panowie, a może i Panie tez- wybaczcie ewentualny nie zamierzony seksizm... - powiem/napiszę tak... wynik boli, ale kiedyś było 3:0 w finale LM. Mamy skład jaki mamy, wyniki były chyba ponad stan, mam na myśli Scudetto zdobyte gra Leao. Pioli out? Ok, ale kto w zamian ? Właściciel i kasa out? Jaka inna? Przecież Berlu wyprzedził epokę swoją kasą, PSG, CITY, CHELSEA to było ctrl l ctrl v ... szkoda wyniku ale nadzieja umiera ostatnia. A my jeszcze w zielone gramy....pozdrowienia for all.
0
adamek01
adamek01
8 stycznia 2023, 23:05
Różnica komentarzy przy 2-0 a potem przy remisie 2-2 to kwintesencja kibicowania na tej stronie. Ja rozumiem że emocje i wgl ale jak tak można, przy dobrym wyniku wychwalanie piłkarzy i Piolego jacy oni świetni, zjedli ich taktycznie i wgl a zaraz potem wyzywanie od frajerów, wstyd i hańba już przy niekorzystnym wyniku.
Uważam że Milan zagrał bardzo dobry mecz i miał go pod pełna kontrolą niestety końcówka się posypała i dlatego tylko remis ale nie ma co psioczyć na piłkarzy i trenera bo takie rzeczy się zdarzają nie tylko dziś i nie tylko w tym meczu.
Jest gorycz, zremisować wygrany mecz ale zluzujcie, gra wygląda lepiej i lepsze będą też wyniki.
0
milan2002
milan2002
8 stycznia 2023, 23:05
Czułem, że damy czterech liter i się sprawdziło. Dzięki naszym kopaczo-biegaczom ostro poszedłem w górę w typerze. Nie cieszę się niestety.
0
dejnio
dejnio
8 stycznia 2023, 23:05
Wiadomo już co z tym wolnym dla Romy po machaniu łapami przez Matica? Komentatorzy się nic nie zająknęli więc uznałem, że może coś mnie w międzyczasie ominęło, ale chyba jednak nie i mieliśmy do czynienia z jakimś sędziowskim wylewem.
1
Grande
Grande
8 stycznia 2023, 23:04
Kto ma mocne nerwy, to niech zliczy ile straciliśmy już tak frajersko punktów w tym sezonie. A takie straty będąc wyraźnie lepszym od rywala bolą najbardziej.
1
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2023, 23:08
W tym sezonie to akurat pierwszy taki mecz, w którym przegrywamy po tym jak prowadziliśmy
0
FanACM
FanACM
8 stycznia 2023, 23:04
Moim zdaniem to Giroud powinien zostać na boisku w polu karnym by to inaczej wyglądało CDK w tej sytuacji to nie wiedział co się dzieje Oli by to wybił.
Inna sprawa to to, że bardzo nisko bronimy przy stałych fragmentach. Jakby obrona była wyżej to Tatar może by wyszedł poza tym tam brakowało centymetrów w polu karnym a Tomori słabo gra głową w obronie.

A Romie i Juventusowi życzę wszystkiego najgorszego.
Po takiej grze w dwóch ostatnich spotkaniach o top 4 jestem spokojny.
Pozdrawiam, dobranoc.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 stycznia 2023, 23:04
Ale humor popsuty przed jutrem. Mamy zbyt duże problemy z kontuzjami i wąską kołdrą, mam nadzieję że w środę Pioli da zagrać wszystkim zmiennikom, jak dla mnie to nie ma sensu skupiać się na pucharze mając w perspektywie taki maraton w Serie A, LM i jeszcze superpuchar.
1
gringo100
gringo100
8 stycznia 2023, 23:03
Wina Piolego. Przecież te zmiany dają sygnał drużynie przeciwnej do ataku. Przypomina mi się gra za Gatusso
2
DarQ
DarQ
8 stycznia 2023, 23:03
Równie dobrze mogło być 3 do 0 dla nas i byłby to wynik sprawiedliwy. Głupia strata punktów ale ja staram się patrzeć trochę bardziej w przód i ważniejsze jest że zrobiliśmy progres w konstruowaniu akcji. Punkty przyjdą. Gra Romy i Juve jest słaba. Szczęście nie trwa wiecznie.
2
kaquito
kaquito
8 stycznia 2023, 23:03
Pioli się kompletnie niczego nie uczy. Kolejny raz, kiedy wysyła sygnał z ławki, ze mamy się cofnąć i bronić wyniku. I kolejny raz debilna strata punktów. Dużo zrobił dla tej drużyny, ale co raz bardziej mam wrażenie, ze doszedł do ściany swoich możliwości i lepszy już nie będzie, a ta drużyna jeśli chce wrócić na szczyt, musi mieć nie tylko dobrego trenera, ale też takiego który wyciąga wnioski. Pioli nie wyciąga nigdy żadnych i to się nie zmieni, bo już taki jest.
2
Gerada
Gerada
8 stycznia 2023, 23:08
Guardiola z Kloppem zacierają ręce bo Pioli zremisował 2:2 z Romą. Wreszcie jest szansa, że będą mogli rozwiązać swoje kontrakty żeby powalczyć o pracę w Milanie, lub ewentualnie wspólnie objąć tę posadę...
1
dziadek
dziadek
8 stycznia 2023, 23:01
Mnie zadziwił faul Vranckx'a. Piłka na aucie a on wbija w chłopa na pełnej... Bez sensu. Tak głupie faule, czasem tak się kończą. Mógł się zachować inaczej, mądrzej...
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 23:03
Już wcześniej w tej akcji głupio się zachował przepuszczając piłkę zamiast ją zgarnąć jakby myślał że ma Theo za plecami
1
Deus
8 stycznia 2023, 23:01
ależ szkoda tej piłki co Vrancx się z nią minął - mogło być 3:0 zamiast 2:2.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 23:01
Swoją drogą - myślicie że piłkarsko lepsza była Roma czy Salernitana?
0
Pablo78
Pablo78
8 stycznia 2023, 23:00
i zrobiło się -7 w tabeli. Kurcze jeszcze dodać sporo graczy leczących urazy.A potem dojdzie walka na kilka frontów.
0
Gerada
Gerada
8 stycznia 2023, 23:00
Dużo "małych" pomyłek sędziego na naszą niekorzyść, a bramka na 2:2 po dość miękkim faulu.

Finalnie jednak to my zrobiliśmy to, czego zrobić nie było wolno. Już nie chodzi o to, że daliśmy się dogonić tragicznie grającym rywalom... Ale o to, że Rzymianie w meczu wykonali dwa dobre dośrodkowania ze stojącej piłki i w obu przypadkach ich gracz oddający strzał miał tyle przestrzeni, że mógłby wokół siebie ze trzy stoły zastawić i rodzinę przy nich posadzić bez przesadnego ścisku. To jest dla mnie niezrozumiałe kompletnie. Przy pierwszym golu z piłką mija się Tomori, więc szok jest o tyle mniejszy, że gra głową to absolutnie najsłabsza strona Anglika od zawsze. A przy drugim? Nawet nie wiem do końca, czy to Pobega miał wbiegać za Matićem? Czy ktoś inny? Czy kryliśmy full strefowo i akurat na 5 metr na wprost przed bramką strefy nie starczyło? Czy taktyka była taka, że na niego i tak nie zagrają, więc można odpuścić...? Pierwszy gol nie powinien się wydarzyć, ale drugi to już kuriozum absolutne...

Co z tego, że zagraliśmy 80 minut bardzo dobrych, jak tak łatwo zostało to roztrwonione... Eh... Musimy być lepsi i bardziej skupieni do samego końca... Jest jakość w zespole, jest pomysł... Nie wolno nam tak beztrosko marnować tego, co w pocie czoła wypracujemy.
1
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:06
Niestety tutaj piłkarze dali dzisiaj solidnie dupy. Ja nie rozumiem jak taki wyga jak Tomori DWUKROTNIE dał się tak zaskoczyć przy stałym fragmencie gry? Do tego Tatarusanu był bierny w obu straconych bramkach , bo piłka nie była mocno bita więc miał czas na wyjście , a on stał w linii bramkowej .

Liderzy w zespole zawiedli i to znowu Tomori niestety..
0
Andy89
Andy89
8 stycznia 2023, 22:59
Nom dla mnie niestety to prędzej Juve zdobędzie majstra tym swoim "śmiesznym" 1-0 niż my się zblizymy do neapolu.Masakra mecz ma tacy,a tu taka dupa na koniec,zamiast trzymać dystans do napoli przed ich trudniejszym kalendarzem,to znowu się oddalamy i dajemy dogonić Juve...A wszystko mielismy w naszych nogach
1
mmielczar123
mmielczar123
8 stycznia 2023, 22:59
Kolejny mecz Giroud, w którym piłka się od niego odbija. Niech w końcu Lazetić dostanie szansę, akurat będzie okazja w pucharze.
1
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2023, 22:59
Zremisować z tak słabą Romą to nie lada wyczyn. Jak mawia klasyk jesteśmy dziadami.
4
Piotrek1899
8 stycznia 2023, 22:59
Nasi najwięksi wrogowie w tym sezonie, to kontuzje i krycie przy stałych fragmentach gry. To drugie, to jest jakieś nieporozumienie na tym poziomie. Naprawdę, oddać dwa punkty w ten sposób i z tak słabą drużyną, to trzeba rzeczywiście chcieć. Uważam, że w obliczu tego, co przeciwnik dziś prezentował, to ten wynik śmiało można nazwać katastrofą.
2
gago1145
8 stycznia 2023, 22:58
Może czas na Thiawa od początku kosztem Tomoriego, bo chłop myślami i formą został w poprzednim sezonie
7
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
8 stycznia 2023, 23:05
Nie rozumiem czemu wszedlGabbia zamiast Niemca.
Bal się wrzutek to Thiaw był oczywistym wyborem
1
Majki85
Majki85
8 stycznia 2023, 23:13
Jachu ale Gabbia to Włoch a Piolemu włączyła się betonoza i zamiast pewniejszsgo Niemca wpuścił wychowanka który wprowadził niepewność w poczynania defensywy. Ten remis to porażka Piolego.
0
Pablo78
Pablo78
8 stycznia 2023, 22:57
Nikt w środku od 80 min. nie potrafił przetrzymać piłki tylko cofamy się prowokując rywala.
0
Zimer9009
Zimer9009
8 stycznia 2023, 22:57
Czekam na konfe trenera, wzięcie winy na siebie i przede wszystkim stwierdzenie, że wbije sobie do tego łysego łba żeby w takich spotkaniach nie bronić panicznie wyniku z drużyną która nie potrafi oddać celnego strzału.

Bo na to, że poćwiczy z chłopakami inne rozwiązania podczas obrony stałych fragmentów gry to ja już nie liczę.
17
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 stycznia 2023, 22:55
No ale Panowie.. Terminarz napięty 75 minuta prowadzimy 2-0. To kiedy ten Pioli ma testować tych młodych i próbować renomować takiego CDK? No kiedy.. ? Wylała się sraka i tyle będzie zimny kubeł że trzeba cisnąć do końca. Nie raz to nam się udawało w końcówce wcisnąć, oj nie raz. Musiało się to kiedyś odwrócić.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 22:57
Ale problemem jeśli chodzi o zmiany nie były stricte personalia co zmiana ustawienia która nas rozbroiła - co szkodziło za Alexisa wpuścić nawet Adliego i zostać przy tym samym systemie?
8
Zimer9009
Zimer9009
8 stycznia 2023, 22:59
Ale problemem nie jest CDK czy inny Vanckx ale to, że Pioli na kilka minut przed końcem spotkania stwierdza, że będziemy bronili wyniku wprowadzając ŚO za PP.
10
yagi
yagi
8 stycznia 2023, 22:59
Może trochę tak. Ale jesteśmy doświadczonym zespołem, mistrzem Włoch, aspirujemy do obrony tytułu. Ta wpadka była na własne życzenie... No ale cóż... Jedziemy dalej...
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:01
0
8 stycznia 2023, 22:55
Wstyd żeby przed takim ogórem się tak cofać gdy ma się go na tacy. Oni nie mieli żadnych argumentów, tylko my je im podaliśmy. Poraz kolejny kwestionuje decyzje Pioliego. Nie chodzi tym razem o zmiany, a o nastawienie. Kryminał, tak nie wolno.

Patrząc na te dwa zespoły widać było kto ma prawdziwą jakość, a kto nie. Nikt mnie nie ma przekona że nam jej brakuje. Ale nastawienie które było naszą bronią, teraz jest przeszkodą. Tak niestety scudetto nie obronimy.

Sędzia był wybitny. Ten wolny dla Romy po łokciu Maticia to było coś niesamowitego.
9
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 22:59
Pioli nastawił zespół idealnie. Zespół niemalże przez cały mecz dominował, nie dawał nawet powąchać piłki dla Rzymian i to my tworzyliśmy klarowne sytuacje. Ot takie mecze się zdarzają gdzie poszczególne jednostki nie dojeżdżają w najważniejszym momencie jak Tomori . My wyglądamy dobrze mentalnie, bo idziemy jak po swoje, ale no obrona niestety przecieka w tym sezonie koszmarnie.
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:04
Raczysz sobie żartować chyba, czy to ta odklejka jak przy Michniewiczu? Czy mówimy o innym meczu?
Bo drugi raz wygrany mecz od 80 minuty odpuszczamy, a ty piszesz "idealnie".
Zanim zaczniesz coś odpisywać, to zrozum że mecz trwa 90 minut, a "niemal cały" to jest tyle warte co dom bez dachu. Może dlatego przecieka.
3
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:12
A to wina trenera i zresztą? Roma miała DWA, DWA STAŁE FRAGMENTY GRY i tyle było z ich grania, ale za to na nasze nieszczęście skuteczne. Serio, jak można być tak ślepym i nie widzieć, że dzisiaj nasi liderzy dali dupy w najważniejszym momencie? I my wcale im piłki nie oddaliśmy i ba, nawet nas zbytnio nie atakowali, ale wykorzystali grę z martwej piłki i tyle. Takie mecze zdarzają się bardzo rzadko. Tak, niemalże przez cały mecz byliśmy lepsi , tylko szczęście i błędy jednostek uratowały im punkty, nic więcej.

Daruj sobie wzmianki o Michniewiczu, nie tego tyczy się temat.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:13
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:15
Też się zastanawiam jak można być tak ślepym. Może na tym zakończmy ten wątek.
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:19
Miszcz- Nie, nie mam zamiaru. Pioli niczego złego nie uczynil w tym spotkaniu aby w jakikolwiek sposób go obarczać winą, ale piłkarze już owszem i zresztą to chyba ty mówiłeś, że zawsze są winni piłkarze mam rację?
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:23
Nie, nie masz racji. Ale to nic nowego.
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:26
Miszcz- Kłamiesz, pamiętam ,że to pisałeś pod którymś postem ,a teraz się wywijasz z tego o trenerze i to z tego co pamiętam była dyskusja o Paquecie.

Skoro zgrywasz takiego kozaka to odbij piłeczkę , bo ja podaje argumenty a ty wstawiasz wzmianki o Michniewiczu które są tutaj kompletnie nie na miejscu i tylko po to aby mi dopiec. Słabe.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2023, 23:28
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:29
Tak, kłamie. Na pewno nie jest tak, że znów czegoś nie zrozumiałeś, przeinaczyłeś czy wyciąłeś z kontekstu. To nie byłoby przecież możliwe...
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:41
Miszcz- Facet, mówiłeś tak i dam sobie rękę uciąć, że taki post wstawiłeś odnośnie tego kto zazwyczaj jest najbardziej winny w meczu. Tutaj masz spotkanie gdzie nasi liderzy dali ciała totalnie. Jak taka wyga jak Tomori popełnia takie proste błędy w ustawieniu po raz kolejny i kolejny, czy tutaj nasz trener czegoś jest winien?
0
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 23:45
To byś nie miał ręki.
Odpuść.
0
pwentrys
pwentrys
8 stycznia 2023, 22:55
Głupia zmiana Gabbi, słabe wejście Vranckxa i okropna niechlujność całej defensywy w kolejnym meczu z rzędu. W tamtym sezonie coś takiego nie miało prawa bytu i tym. Napoli ma autostradę po Scudetto, lepszy układ terminarzu i nawet jak się wysrają, to ten zapas może wystarczyć.
1
emil373
emil373
8 stycznia 2023, 22:55
Różnica na dzień dzisiejszy pomiędzy Olim a CDK jest olbrzymia.

Młody okropnie blady !!!
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 22:56
Też gwoli sprawiedliwości- nie miał za bardzo co grać i pokazać w tej końcówce bo koledzy nie dali mu szansy
1
M3TR0
M3TR0
8 stycznia 2023, 23:02
Jeden jest rekordzista pod względem strzelonych bramek w kadrze swojego kraju i ma naście lat doświadczenia gry w ten sport na najwyższym poziomie w najlepszych ligach.

Drugi jest wysoki i gra w Milanie

Co Ty chłopie porównujesz XDDDD
2
kusniak_22
kusniak_22
8 stycznia 2023, 22:54
Niestety, zamiast bronić wynik, trzeba było grać swoje, Roma nie grała nic, załatwiła nas tylko i wyłącznie stałymi fragmentami. Głupio stracone punkty.. szkoda, bo to był wygrany mecz, ale za to kochamy ten klub, zawsze potrafi nas zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie xD
3
Milanboy
Milanboy
8 stycznia 2023, 22:56
Ale była już końcówka meczu, Rzymianie byli już zrezygnowani tym spotkaniem i tylko dwa stałe fragmenty gry to były ich dobre momenty w meczach i tyle.
0
Moris
Moris
8 stycznia 2023, 22:54
Dobrze,że wszedł Gabbia. Nie ma to jak obrona Częstochowy i dać sygnał chłopakom,że się bronimy.
1
Gzikuu
Gzikuu
8 stycznia 2023, 22:54
Brawo Pioli! Więcej eksperymentów więcej
7
Grande
Grande
8 stycznia 2023, 22:53
Jak tam? Może się pośmiejemy z Juve i z ich zamykania meczów?
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 22:53
Głupia jest ta strata punktów niestety
Głupia i niepotrzebna z beznadziejnie słabym rywalem
Mamy olbrzymie problemy z końcówkami spotkań gdy niepotrzebnie zaciągamy ręczny i pozwalamy rywalom uwierzyć w powrót do meczu - to nie pierwszy raz
Kolejny problem to stałe fragmenty - popularne jest jechanie za wszystko Tatara ale prawda jest taka że to były mocne strzały - może Mike by wyjął ale też by nie musiał. Problem pojawił się dużo wcześniej podczas krycia - przy 1 golu Tomori przy 2 De Ketelaere
Inna sprawa to niestety brak doświadczonych zmienników - lubię Astera, to fajny młody gracz z potencjałem ale przeanalizujcie sobie jak Roma dostała tego wolnego z którego strzeliła 2 gola- przecież to była totalna juniorka
Milan zamiast dać Romie grać - czego ta robić nie umie - dał im stałe fragmenty z których są groźni a które są naszą piętą achillesową - niestety ale sie prosiliśmy

Czy mimo to są powody do paniki? Nie, uważam że nie ma. Zagraliśmy niezły mecz dominowaliśmy nad rywalem i tyle. Straty punktów się zdarzają. W następnej kolejce się odbijemy. Jestem o wiele spokojniejszy o zespół po takim remisie niż byłem po wyszarpywanych zwycięstwach w beznadziejnym stylu przed mundialem
6
ksieciunio
ksieciunio
8 stycznia 2023, 22:56
To prawda. Grunt to wyciągnąć odpowiednie wnioski i jedziemy dalej
1
ósmy
ósmy
8 stycznia 2023, 22:53
Chyba sobie włączę Metallikę na full.
6
yagi
yagi
8 stycznia 2023, 22:54
St Anger - żeby wzmocnić ból
2
Tanger
Tanger
8 stycznia 2023, 22:55
The thing that should not be, All nightmare long, Sad but true i jeszcze coś by się znalazło na tę okoliczność.
1
Tanger
Tanger
8 stycznia 2023, 22:57
Po takim meczu tylko te złe kawałki wchodzą dobrze. Purify to tak na poziomie sędziego czy nastawienia Milanu.
Ewentualnie ten syf z Lulu, Cure czy jakieś Poor Twisted Me.
0
Tanger
Tanger
8 stycznia 2023, 22:59
@Miszcz

Ja tam lubię Cure. Nie kopie zadka jak utwory z lat 80 czy te najnowsze, ale ma fajny klimat.
0
ósmy
ósmy
8 stycznia 2023, 23:01
Tylko 4 pierwsze płyty panowie.
0
Tanger
Tanger
8 stycznia 2023, 23:06
@ósmy

"And justice for all" najlepsza jak dla mnie, ale do Load i Reload też chętnie wracam. Może dlatego, że lubię też np. Alice in Chains czy Soundgarden, a te płyty mają w sobie też grunge'owy pierwiastek.
2
Starosta
Starosta
8 stycznia 2023, 23:15
To raczej "Kill em all"
0
Starosta
Starosta
8 stycznia 2023, 23:18
Ja im starszy jestem tym bardziej jestem fanem tzw. deep cuts w muzyce. Wiadomo że pierwsze cztery rządzą, ale na każdym albumie jest coś niesamowitego.
1
primo2p
primo2p
8 stycznia 2023, 22:53
Nie mogę uwierzyć w to co się stało, bo Roma zasłużyła dzisiaj na 0:4 w plecy, a tutaj punkt? WTF?
1
Rocket
Rocket
8 stycznia 2023, 22:52
Żeby 10 minut przed końcem prowadzić 2:0 i zremisować to trzeba mieć łeb. Jak szanuję i podziwiam Pioliego, to mam nadzieję że do końca popamięta ten idiotyczny mecz.
1
Beny
Beny
8 stycznia 2023, 22:52
Ej, ale jak ktoś ma serio pretensje do Draculi to coś z Wami nie tak. Średni bramkarz 36 lat na refleksie wyłapuje strzał z 6 metrów i bramka to jego wina?
14
Alessio_re6
Alessio_re6
8 stycznia 2023, 22:54
Tez mnie to dziwi skoro to Tomori popełnił 2 błędy prowadzące do straty gola w niecałe 10 minut.
0
Rafał0209
8 stycznia 2023, 22:54
nie wybija się piłki przed siebie nawet z 2 metrów jak rywal strzela.
1
dykt4tor
dykt4tor
8 stycznia 2023, 22:54
no właśnie nie wyłapuje tylko paruje PRZED SIEBIE zamiast na bok.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
8 stycznia 2023, 22:54
Gdzie na refleksie jak to w niego było z reszta tu bardziej wszystkim chodzi o to co zrobił przy pierwszej bramce, jak słabo wyrzucił
0
sheva7acm
sheva7acm
8 stycznia 2023, 22:55
A czyja!!! Powinien wyjść i piętnować to samo z salernitana tylko zobacz gdzie baran stał!!!
W barze mlecznym może bronić a nie s serie a!! Krycie to druga sprawa ale na 5-6 m wszystkie piłki powinny być bramkarza!!z
1
Beny
Beny
8 stycznia 2023, 22:56
Nie no Panowie jaja se robicie XD
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 stycznia 2023, 22:52
Jak można takie zmiany zrobić? Pobega do 85 min dobrze, Vranckx totalnie nieporozumienie, CDK nic nie pokazuje, Gabbia wchodzi po to żeby zdezorganizować grę, zamiast cofać się i wpuszczać Obrońce to mozna zagęścić środek. Pioli dziś powinien przemyśleć jak moźna tak mecz zepsuć. Dno, tragedia, poczułem się najgorzej od x czasu jezeli chodzi o bycie kibicem.
2
Masa
Masa
8 stycznia 2023, 22:52
ktoś tam chciał zobaczyć vranckxa od początku... może lepiej nie

kolejne stracone punkty przez zmiany z dupy :/

załamka ;-(

przypomniało mi się jak około 12-15 lat temu (już nie pamiętam dokładnie) po takiej samej stracie punktów w ostatnich minutach z romą rozwaliłem biurko na mieszkaniu studenckim ;-)
2
Vol'jin
8 stycznia 2023, 22:54
i do takich inteligentów ten wywiad Moncandy jest

skreślać 20 latka po błędzie :)
1
M3TR0
M3TR0
8 stycznia 2023, 22:57
Ile Ci dali za te kartki dzisiaj?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Masa
Masa
8 stycznia 2023, 23:20
Vol'jin - to, że masz inne zdanie ode mnie, nie znaczy, że masz prawo mnie od razu obrażać.
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
8 stycznia 2023, 22:51
ale mnie śmieszą frustraty cisnące po tym meczu na tatarusanu XDD owszem, nie jest to bramkarz światowej klasy, ale żeby winić go za wypuszczone dzisiaj punkty to jest jakieś odklejenie do kwadratu xd

no i co, że dwa strzały i dwa gole - jak obrona krycie ma na radar rodem z zamierzchłego zsrr, to się tak kończy
6
dykt4tor
dykt4tor
8 stycznia 2023, 22:53
pierwszy gol bez szans, ale przy drugim, żeby bramkarz z takim doświadczeniem wybijał piłke przed siebie za miast na bok to parodia.
0
Mil_online
Mil_online
8 stycznia 2023, 22:55
Wiadomo, Rumun nie miał nic do powiedzenia, nawet propsy dla niego, że nie wpuścił główki Matica.
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
8 stycznia 2023, 22:59
ahh, argument z wybijaniem do boku a nie przed siebie - owszem, w sytuacji z uderzeniem, gdzie odległość jest relatywnie daleka, składając się do interwencji masz jakiś tam skrawek czasu by być gotowym do obicia w bok

ale tu mamy lepę z głowy od chłopa z 5 metrów będącego sam jak palec XD interwencja instynktowna, na refleks, tyle
3
dominord
8 stycznia 2023, 22:51
Ten mecz pokazał nasze największe słabości. Nie potrafimy po prostu wyjść na wysokie prowadzenie i dograć meczu, a to jest skutek braku ławki. U nas wchodzą zawodnicy, którzy nie gwarantują utrzymania poziomu. Od razu jest widoczny downgrade. Chcemy rywalizować w LM i o scudetto, to trzeba jednak ściągnąć wreszcie zawodników na już, a nie kolejnego CDK, który potrzebuje X miesięcy na znalezienie samego siebie.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
8 stycznia 2023, 22:51
Słabo zapowiada sje najbliższe pół roku. Najbardziej boje się ze juventus wygra ligę bo ma naprawdę słaba konkurencje zakładając ze napoli napoli jak zawsze wiadomo co zrobi
0
misiek007e
misiek007e
8 stycznia 2023, 22:51
Remis z tak słabą Romą to wstyd
3
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
8 stycznia 2023, 22:51
No cóż, pierwszy skład to my mamy może i na mistrzostwo, ale ławkę na przeciętnym poziomie.
0
Rafał0209
8 stycznia 2023, 22:52
Nie mamy pierwszego składu na mistrzostwo ten Interu i Juve zjada nas kadrowo
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 22:55
Rafał0209 - przypomnisz mi wynik ostatniego spotkania z tym potężnym Juventusem?
Żaden pierwszy skład we Włoszech nie bije tego Milanu co udowadnialiśmy wiele wiele razy - tamci co najwyżej mają nazwiska i kibicom się w głowach przewraca że bardziej znane nazwisko to lepszy piłkarz
1
Rafał0209
8 stycznia 2023, 22:59
a przypomnisz ile juve miało kontuzji w tamtym meczu a ile my, juve w najmocniejszym składzie zjada nas kadrowo
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
8 stycznia 2023, 23:02
Rafal0209 - w jaki to sposób- chyba że liczysz że Bonucci to lepszy obrońca niż Kalulu a Pogba lepszy pomocnik niż Tonali, ale wtedy dyskusje możemy zamknąć bo to tylko dowodzi tego że patrzysz na nazwiska a nie jakość
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI