Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sky: Vranckx i Messias w wyjściowym składzie na Lecce

13 stycznia 2023, 14:14, cinassek Aktualności
Sky: Vranckx i Messias w wyjściowym składzie na Lecce

Stacja Sky podaje wieści po ostatnim treningu Milanu przed meczem z Lecce. W wyjściowym składzie rossonerich na spotkanie z beniaminkiem mają znaleźć się Aster Vranckx Junior Messias.

Prawdopodobny mecz Milanu na mecz z Lecce:

(4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria, Kalulu, Tomori, T. Hernandez - Vranckx, Bennacer - J. Messias, B. Diaz, Leao - Giroud


R E K L A M A





75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
14 stycznia 2023, 16:42
A jednak ławka.
0
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2023, 10:49
ogólnie nie wiem jak Wy uważacie, ale jak dla mnie Aster powinien dostawać właśnie więcej minut, bo całkiem fajnie się go ogląda. Wiadomo, że popełnia trochę błędów, ale w takim wieku i z takim doświadczeniem jest to nieuniknione. Nie mniej jednak jest to chłopak, który nie boi się poprowadzić piłki, zagrać fajnie do kolegów z przodu i głupotą byłoby trzymać go teraz cały czas na ławce, tym bardziej że Sandro i Benek też grać co mecz nie będą w stanie. Liczę na to, że będzie dostawał więcej minut i nabierze więcej pewności siebie i doświadczenia, bo potencjał na fajnego grajka zdecydowanie posiada.
3
Tzeentch3
Tzeentch3
14 stycznia 2023, 11:05
Ma zdecydowanie potencjał i jeżeli klub w nim coś widzi, bo trzeba przypomnieć, że on jest tylko wypożyczony, więc w którąś stronę ilość jego występów musi pójść jeśli ma zostać nie/wykupiony.

Przeraża mnie tylko nasz budżet na przyszły rok. Vranckx to chyba około 12 mln, Diaz 15-22 mln, czyli pewnie nasz cały budżet pójdzie na graczy, którzy są już w kadrze :)
1
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2023, 11:35
masz rację, dlatego też trzeba spiąć poślady i walczyć o Scudetto i najwyższe miejsce w LM, żeby dostać jak najwięcej pieniędzy. Też nie wiadomo co z przyszłością niektórych graczy, kto wie, może wpłynie jakaś oferta za Leao czy kogoś innego. Raczej o budżet bym się nie martwił, jeżeli właściciel chce rozwoju klubu, to na pewno cos sypnie. Problemem natomiast będzie to, żeby te pieniądze mądrze rozgospodarować :P
0
MilanHomer
MilanHomer
14 stycznia 2023, 12:26
Tzeentech
Tak działa obecny Milan.
Niemal wszystkie transfery są po uprzednich wypożyczeniach. (Tonali, Rebić, Alexis, Messias, Tomori, Florenzi, Kessie i pewnie kilku innych)
Nieliczni zawodnicy przychodzili w innej formie rozliczeniowej.
Obecnie w kolejce do wykupu są: Diaz, Vranckx, Thiaw, Dest i Bakayoko.
0
dominord
dominord
14 stycznia 2023, 12:45
A właśnie jak sądzicie, bo chęć wykupienia Diaza jest, Vranckx pokazuje się z niezłej strony i jak będzie dostawać szansę, to myślę że go wykupią, Dest i Baka raczej po seoznie ich żegnamy. No i pozostaje pytanie co z Thiawem, jego wykup spowoduje, że będziemy mieli 5 środkowych obrońców, więc jego kupno raczej blokuje sprowadzenie kolejnego stopera i mogą pojawić się wątpliwości, bo jak Tomori, Kalulu i Kjaer nie wrócą do dyspozycji z 2 ostatnich sezonów, to raczej bez wzmocnienia się nie obędzie i w tej sytuacji będzie trzeba obrońcy do wyjściowej jedenastki, a nie kolejnego młodziaka. Chyba, że np. ściągniemy Ndickę z kontraktem w ręku latem i wykupimy Thiawa jako inwestycję i razem z Gabbią wypożyczmy do zespołów Serie a.
0
MilanHomer
MilanHomer
14 stycznia 2023, 13:03
dominord
Uważam, że ze zniżką Diaza wykupią. Inaczej może być kłopot.
Vranckx też będzie licytowany. Jak pokazuje historia, każdy wypożyczony był negocjowany przez Maldiniego.
Thiaw mimo kilku minut pokazał mega potencjał. Tak samo jak Aster, będzie negoszjejszon.
Dest i Bakayoko, po sezonie wek.

Co do 5 stoperów, to nie wiemy co będzie z Simonem. Ostatnio miał dziwną przerwę wynikającą z niczego. Może się sypnął do końca i już nie ten poziom.
Gabbia musi zostać, sprawa rejestracji składu. Dla jego i Milanu dobra, powinien iść grać do Serie A.
Każdy by na tym zyskał, a Milan najbardziej.

Poza tym jak się zgłębić w ilość wolnych miejsc transferowych, to wychodzą bodajże 2 przy dobrych wiatrach. Zależy od Ibry i wykupu wypożyczeń.
Liczba będzie się wahała od 0 do chyba 4.

Zawsze można kogoś sprzedać.

Ciężkie mercato.
0
Vol'jin
14 stycznia 2023, 13:15
Thiaw jest na stałe.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
14 stycznia 2023, 13:24
Skąd wzięliście, ze Thiaw jest wypożyczony?
0
dominord
dominord
14 stycznia 2023, 13:26
Vol'jin
Rzeczywiście, mea culpa.
A tak właściwie, bo się w temacie Bundesligi orientujesz, jeśli mnie pamięć nie myli, więc takie pytanko jak wygląda sytuacja Ndicki i jego forma teraz?
0
MilanHomer
MilanHomer
14 stycznia 2023, 13:36
Alessio
Wzięliście stąd, że początkowo takie było info.
Czytam wszystko związane z Milanem, ale na ile pamięć pozwala, na tyle piszę zgodnie lub nie z prawdą.
Nie sprawdzam przed napisaniem komenta takich informacji.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 stycznia 2023, 14:15
To nie personalny atak, tylko bardziej zdziwienie, bo to jakiś trend jest, z tym ze jest wypożyczony.
Od początku było pisane, ze Thiaw będzie zakupiony, od zeszłej zimy były informacje, że Milan chce kupić Malicka, tylko Schalke chciało 10M, finalnie dogadali się taniej.
0
MilanHomer
MilanHomer
14 stycznia 2023, 15:50
Alessio
Chciałem ładnie odpisać z wyjaśnieniem, ale rzeczywiście mogło wyjść z atakiem.
Ale widzisz, skoro jest trend, to info w głowach zostało, że wypożyczony.
0
jedunio
jedunio
14 stycznia 2023, 00:07
Kurde jak nie wykorzystamy podkniecia Juve to nie mam pytań...
0
MilanHomer
MilanHomer
14 stycznia 2023, 12:28
Podkniecia?
Chodziło o potknięcie?
0
jedunio
jedunio
30 stycznia 2023, 15:08
Tak oczywiście. Przepraszam za literówkę.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
13 stycznia 2023, 23:05
Czuję potężne męczarnie.
1
Gieno
Gieno
13 stycznia 2023, 20:19
Vranckx to ja rozumiem ale messias jak dla mnie czas w Milanie dla tego gościa już minął.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
14 stycznia 2023, 10:44
Przy sytuacji naszego skrzydła można zacytować:
"Ale jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale"
Tylko niestety w piłce nożnej musisz wystawić jedenastu :)
1
ósmy
13 stycznia 2023, 19:25
Sarabia w Wolvehampton za 7 mln, plus kolejne dwa w bonusach.
Za stosunkowo niewielkie pieniądze prawa strona ataku ciekawie obsadzona.
1
Tanger
Tanger
13 stycznia 2023, 21:49
Wolves umieją w transfery. No, ale oni mają silne powiązania z Jorge Mendesem.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 stycznia 2023, 22:08
Wolves to Jorge Mendes.
1
dominord
dominord
14 stycznia 2023, 10:19
Ciekawie to będzie jak Wolves spadną do Championship. Będzie z czego wybierać i zobaczymy jaki będzie nowy klub Mendesa to upychania swoich klientów.
1
MilanHomer
MilanHomer
14 stycznia 2023, 12:34
Mendes nie jest jakimś procentowym właścicielem Wilków?
Na początku szło mu dobrze. Fajni zawodnicy, dobrze zgrani, ale teraz to zrobił się folwark i to ma odbicie w wynikach.
0
serginho83
serginho83
13 stycznia 2023, 19:14
Mój ulubieniec Messias...
0
Milanboy
Milanboy
13 stycznia 2023, 18:28
Vranckx niech gra I gra, jest świetny na ten moment w Milanie mimo tak małej liczby minut.
3
Sado_90
Sado_90
14 stycznia 2023, 09:36
z tym świetny to tez nie ma co przesadzać, wszak to on głupio faulował przy wolnym na 2:2 z Romą, a wcześniej tez zaliczył bardzo groźną stratę w środkowej strefie. Zgadzam się jednak, że dobrze rokuje i warto już teraz na niego stawiać
2
Milanboy
Milanboy
14 stycznia 2023, 11:14
Sado_90 - Racja, z Rzymianami miał słabe wejście ale np z Violą uratował nam bądź co bądź spotkanie i zawsze jak wchodził to pokazywał jakość.

Chłop ma olbrzymi potencjał na bycie wielkim piłkarzem i to już widać.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
13 stycznia 2023, 17:59
Katastrofa
0
Boateng93
Boateng93
13 stycznia 2023, 17:52
Latem czas przewietrzyć skrzydła. Snickers i Rebić won, prawoskrzydłowy do pierwszego składu i jakiś młody, perspektywiczny zmiennik dla Leao. Stoper do I składu, bo zjazd Tomoriego jest straszny. I strasznie szkoda tego miejsca zajmowanego przez Origiego gdzie z takim kontraktem i ciągłymi kontuzjami pewnie nie będzie się dało wyzbyć, bo tu aż się prosi o jakiegoś młodego napadziora, który od Żiru i Ibry jeszcze mógłby przez rok nauki pobierać. Brakuje też naprawdę dobrego środkowego pomocnika, który mógłby rywalizować z Tonalim i Bennacerem, a zastępując ich nie zaniżałby poziomu (ten 3 i tak w trakcie sezonu grał tyle co 2 podstawowych). Pobega, Vrankx czy Krunić to mogą robić za głębie składu, a nie być pierwszymi zmiennikami. No i standardowa kwestia 10tki, bo pewnie Diaza nie wykupią, a De Ketelaere tak łatwo nie skreślą. Mam nadzieje, że letnie okno będzie dużo bardziej udane od poprzedniego, właściwie ciężko, żeby mogło być gorsze skoro żaden z nowych nie dał nic.
2
ba_acm
ba_acm
13 stycznia 2023, 18:21
Nie dla Leao tylko ZA Leao, bo szczerze wątpie że przedłuży :)
0
_PAOLO_
_PAOLO_
13 stycznia 2023, 19:24
ba_acm

Nawet jak nie przedłuży teraz nie oznacza że odejdzie latem ;)
0
Pavlović31
Pavlović31
13 stycznia 2023, 21:34
Zobaczymy jak daleko zajdziemy w tym sezonie i ile klub zarobi. Byłoby dobrze tylko za takie wzmocnienia wyszedłby budżet na dwa sezony. A wiadomo że Milan będzie chciał za darmo wyciągnąć jakąś gwiazdę wątpliwej jakości.
0
Jaca23
Jaca23
13 stycznia 2023, 17:50
Szczerze mówiąc wolałbym zobaczyć Vranckxa od początku niż Pobegę. Jakoś w Belgu widzę większy potencjał.
1
Bill11056
Bill11056
13 stycznia 2023, 17:41
Ooo może nasz "Kvara" sprezentuje jakaś bramkę... Lecce :D
Jak już iść to za ciosem, dostało Torino od niego bramkę, to i Lecce niech też coś ma :D
0
shevchenko999
shevchenko999
13 stycznia 2023, 16:52
Dramat.
0
Tanger
Tanger
13 stycznia 2023, 16:15
Jeśli Leao nie błyśnie, a Giroud się nie ogarnie, to będzie paździerz jak w środę.
3
Pavlović31
Pavlović31
13 stycznia 2023, 16:11
Dziwicie się że Messias, wiem że tragiczny jest i zawalił mecz ale parę miesięcy temu też zawalił ostro jakiś mecz, już nie pamiętam. Potem zagrał w kolejnym i był jednym z najlepszych na boisku.
0
Tanger
Tanger
13 stycznia 2023, 16:17
Typowy zawodnik klubu z dołu tabeli. Swój kapitał buduje na kilku przebłyskach w sezonie.
12
Tzeentch3
Tzeentch3
13 stycznia 2023, 16:33
Z Messiasem jest jak kiedyś z Wawrzyniakiem w kadrze - jest najlepszym prawym skrzydłowym, bo jedynym (ciężko liczyć Alexisa jak to nie jego pozycja i ogólnie powinien być jako piąty rezerwowy do wejścia na skrzydło, a nie pierwszy czy drugi).
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 stycznia 2023, 17:00
Messiasa też nie możemy zaliczyć do grona prawoskrzydłowych, to jest jednak boczny ofensywny pomocnik.
0
Pavlović31
Pavlović31
13 stycznia 2023, 21:35
No cóż taki mamy klimat w Milanie i warunki
0
lopezito84
lopezito84
13 stycznia 2023, 16:10
Na dzień dzisiejszy każdy piłkarz to niewiadoma mamy ewidentnie kryzys.
0
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2023, 15:59
Wiem, że przed chwilą pisałem o braku zmian w pierwszym składzie, ale czemu Aster ma dostać wyjściowy skład akurat teraz, po katastrofalnej zmianie z Romą? :)
Tonali w pucharze kalesonów 200 minut, a w lidze ławka :)
1
Janik14
Janik14
13 stycznia 2023, 15:59
Aster fajnie gral z torino lepiej niż Pobega, a Tonali jest zawieszony za kartki na ligę ;)
2
Vol'jin
13 stycznia 2023, 16:01
bo Aster jest najbardziej zbliżony profilem do Tonaliego?

Dwa błąd wynikający z braku doświadczenia niż z braków technicznych ;]
3
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2023, 16:01
Zapomniałem o kartkach Sandrino :)
Pardon wielkie.
1
patoo_07
patoo_07
13 stycznia 2023, 16:02
Tonali jest zawieszony na Lecce, dlatego grał cały mecz w pucharze. Warto poczytać, zanim się zacznie pisać głupotki.
1
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2023, 16:03
patoo
Bez wycieczek ;)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 stycznia 2023, 15:11
Po co ten Messias
Alexis jest lepszy i młodszy - wykupienie Brazylijczyka to był błąd
6
Vol'jin
13 stycznia 2023, 15:16
a potem biadolenie jest, że to Pioli wcale nie chciał Messiasa :) a wystawia go jednak

z drugiej strony za te 8-10 mln to można było zaryzykować z jakimś U-21 bo opcjonalnie to zawsze byłaby opcjonalnie wyjście na 0 lub jakaś plusvalenza (Hauge)
2
luba17
luba17
13 stycznia 2023, 15:16
Alexis jest co?! Młodszy i tyle a czy lepszy, to już zostawiam polemice...
1
Rafał0209
Rafał0209
13 stycznia 2023, 15:17
Zobacz ile zarabia ile kosztował porównaj z tym co wnosi i odpowiedz sobie czy Messias to był błąd.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 stycznia 2023, 15:23
Rafal0209- co wnosi? Brak Włocha i zajęty slot dla graczu spoza UE
To warte więcej przy naszej konstrukcji kadry niż kilka dobrych spotkań na sezon

luba17- jak dla mnie polemika nie ma sensu- Alexis w tym sezonie prezentuje się o wiele lepiej niż w zeszłym a dobrym przykładem są np 2 gole w LM

Vol'jin - niestety, jak kocham Piolego tak zbyt mocno przywiązuje się do konkretnych graczy/członków sztabu
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 stycznia 2023, 15:37
Lubię Juniora, ale chyba niestety to był błąd. Zwłaszcza że jest często kontuzjowany.
4
karp_fso
karp_fso
13 stycznia 2023, 17:50
No na ten moment Alexis jest lepszy od Messiasa.
0
luba17
luba17
17 stycznia 2023, 11:00
tylko ślepy by nie trafił tego co Snickers trafił xD a tak na poważnie to nawet w eleven mają beke z tego że Alexis jest najlepszym w tym sezonie strzelcem Milanu w LM
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
13 stycznia 2023, 14:54
Żal Saelemakersa, który tyra, jak wół i pokazuje się z jak najlepszej strony na boisku wszelkie braki nadrabiając pasją i zaangażowaniem by od razu po powrocie z gabinetów rehabilitacji zastąpił go Messias z losową dyspozycją.
Czas na odbudowę jest potrzebny, co z resztą jest ikoniczne dla Piolego i jego empatycznego podejścia, ale czasem brakuje mi takiej szkoły Ancelottiego, jak to Sheva opisywał w swojej biografii. Jeśli wracałeś po kontuzji lub po przerwie i pojawił się ktoś lepszy, to siedziałeś na ławie, zapieprzałeś na treningach i czekałeś na swoją szansę. Saelemakers jest w kapitalnej dyspozycji i sadzanie go na ławce, żeby Juniorowi nie było przykro jest dla mnie delikatnie mówiąc nierozsądne.
Oczywiście Messias jest lepiej dysponowany w ofensywie, jakkolwiek dziwnie by to po Torino nie brzmiało, ale Saelemakers zasługuje występ od pierwszej minuty. Wiemy, jak gra, w jakiej jest formie i co może dać zespołowi. W przeciwieństwie do Juniora. Nie ma co się zasłaniać sentymentami i robić miłe, ale nieefektywne gesty. Teraz trzeba wygrywać we wszelki sposób, czy to kogoś w zespole będzie bolało, czy cieszyło.
4
Bandon
13 stycznia 2023, 15:14
Salemakers jest w kapitalnej dyspozycji? Nie mówię, że nie powinien grać, ale w jakiej kapitalnej? Przecież od powrotu meczów po mundialu gra cały czas na PS i nie zaliczył żadnej bramki, ani asysty (chyba, że jakaś asysta mi umknęła). To jest kapitalna dyspozycja jak na prawego napastnika? Może być co najwyżej poprawna.
3
ósmy
13 stycznia 2023, 15:26
Alexis dobrze operuje, i wg mnie jest przydatniejszy na podmęczonego już rywala.
Lecce gra intensywnie i energicznie, co może potem ułatwić robotę na prawym skrzydle Saelemaekersowi.
Z drugiej strony to nie jest zespół, na który należałoby się nastawić defensywniej. Więc może stąd taki wybór trenera? Belg już kilka razy wchodząc z ławki robił wiatr na podmęczonych już rywalach.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 stycznia 2023, 15:26
Oglądasz mecze Bandonie?
0
Calcio_Polska
Calcio_Polska
13 stycznia 2023, 15:37
Bandon
Saelemakers nie jest prawym napastnikiem tylko prawym pomocnikiem. Jeśli nie zgadzasz się z tezą, że jest w kapitalnej dyspozycji może zgodzisz się z teza, że jest na ten moment pewniejszą opcją. To że ktoś statystycznie nie ma wielkich liczb nie znaczy, że nie ma wpływu na grę drużyny. Saelemakers był jednym z wazniejszych ogniw w ataku po swoim powrocie. Widać, że się rozwinął. Zapewnia jakość w każdym aspekcie gry. Nigdy nie był też budowany jako piłkarz strzelajacy w przeciwieństwie do Leao

Ósmy
Alexis nie jest stricte defensywny. Ostatnimi czasy obserwując go, raczej ciężko o nim mówić, że nadal gra na skrzydle, jak prawy obrońca. Coraz lepiej łączy ze sobą grę w ataku i obronie. To duży atut, gdy gra się przeciwko tak ruchliwej drużynie, gdzie trzeba balansować każdy aspekt gry. Messias tego nie ma. Mówisz, że Lecce gra intensywnie i energicznie. Do pressingu i grania na małej przestrzeni Saelemakers jest oczywistym wyborem. Szczególnie przy dyspozycji Messiasa, który często gra w sposób mocno spowolniony i słabo na rozegraniu, które będzie ważnym elementem przy szybkim przemieszczaniu się z piłką pod pole karne rywali.
Nie oceniam Piolego, ani nic, ale coraz słabiej rozumiem jego decyzje po prostu.
0
Gerada
Gerada
13 stycznia 2023, 16:02
Nie bardzo rozumiem czemu Alexisa miałoby być żal...? Tzn. nie w kontekście tego meczu. Zakładam, że jeśli jutro jest szykowany Messias to Saelemakers na derbowy superpuchar. I to w sumie właśnie byłaby decyzja promująca lepszą dyspozycję Belga. Zastanawiające będzie jeśli Messias faktycznie dostanie jutro 60-70 minut, a potem z Interem wyjdzie znów w pierwszym na minimum godzinę. Ale na chwilę obecną to brzmi bardzo racjonalnie.
1
Bandon
13 stycznia 2023, 16:10

Alessio_re6

Tak się składa, że wszystkie.


Calcio_Polska

To, że jest pewniejszy niż Messias jest oczywiste, ale to poprzeczka zawieszona na poziomie Serie B.

Jeśli Salemakers jest w dyspozycji kapitalnej, to w jakiej jest Leao? Gargantuicznej?

1
Alessio_re6
Alessio_re6
13 stycznia 2023, 16:58
Po twojej wypowiedzi dziwie się, że oglądasz mecze. Tym bardziej po wypowiedzi „ gra cały czas na PS i nie zaliczył żadnej bramki, ani asysty” Saelemaekers nie gra jako prawoskrzydłowy, tylko prawy pomocnik, dodatkowo nie jest rozliczany z goli i asyst, tylko z innych zadań. Rolą Belga jest pomoc w tworzeniu gry, nie stwarzanie sytuacji, tylko pomoc w tworzeniu, zaś jeśli chodzi o zadania w defensywie, to z Salernitaną można mieć zastrzeżenia, ale ogólnie spisuje się świetnie w tym aspekcie, dzięki czemu obrona jest stabilniejsza. To, ze dla ciebie tam powinien grać prawoskrzydłowy, to rozumiem, ale rozliczaj piłkarza z jego zadań, a nie twoich oczekiwań.
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
13 stycznia 2023, 17:19
Gerard

Alexisa jest mi żal, bo pokazuje, że zasługuje na pierwszy skład, a potem musi ustępować uboższemu w umiejętnościach Messiasowi, który wchodzi do jedenastki z meczu na mecz. W dodatku po kontuzji mając niepewną formę.

Co do superpucharu to ja nie wiem, czy jest to mecz ważniejszy od ligowego. Trzecie miejsce, Juventus nie odstępuje, a Napoli jest z meczu na mecz ciągle daleko. Powinniśmy się koncentrować na lidze krajowej i lidze mistrzów, a nie poważnych zawodników wstawiać do pucharów nawet w starciu z Interem. Szczególnie, że wystawiając taki a nie inny skład na Torino prezentujący taki, a nie inny poziom zaangazowania, raczej pokazaliśmy, że krajowe puchary nie są dla nas kwestią najistotniejszą.
Na pewno masz rację, że Pioli ma na to jakiś pomysł. Ja go na ten moment nie dostrzegam. Widzę tylko piłkarza w świetnej dyspozycji (żeby Bandon się nie spocił, że eskaluje znaczenie), który zasługuje na regularną grę i zasługuje na pierwszy skład i stawianie na niego. Nie sądzę by Messias był w tym momencie dobrą opcjją, bo chłop wrócił po kontuzji, a nawet przed nią był cieniem siebie sprzed sezonu. Jest to zawodnik, który niewiele wnosi poza nabijaniem statystyk uderzeń gdzieś w okolice bramki i krzewieniem wspomnień o Robbenie schodzącym zawsze z boku i waleniu po dalszym słupku.
0
Jaca23
Jaca23
13 stycznia 2023, 18:11
Saelemakers jest w kapitalnej dyspozycji - co za czytam. Tak samo kapitalna jak praktycznie cała nasza ofensywa, prócz może Leao, który jako jedyny na ten moment robi różnice.

Alexis gra lepiej niż Messias i to jemu należy się miejsce w składzie, ale poziom naszego PP/PS nadal pozostawia wiele do życzenia i jest to najsłabsza pozycja obok 10tki.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
13 stycznia 2023, 22:06
Selemakers nie powinien w ogóle grać w tym klubie. Jest bezużyteczny. Jest po prostu gówniany. Torino, Roma, Fiorentina, to jego level.
0
Bandon
13 stycznia 2023, 23:19
Alessio_re6

Według Ciebie po moich wpisach nie widać, że oglądam mecze Milanu. Według mnie, Twój kanał na yt sugeruje, że nie masz pojęcia o dziennikarstwie. Tak samo tendencyjne podejście.

1. "Saelemaekers nie gra jako prawoskrzydłowy, tylko prawy pomocnik" - Rozumiem, że może mieć inne role w zespole niż Leao, ale tylko dlatego, że nie nadaje się do gry ofensywnej (wahadło to max jego potencjału). Dowodem na to jest decyzja Padre, że stawia na Messiasa niż Alexisa, bo po prostu Alexis jest tak słaby w grze do przodu, A ON CHCE NORMALNEGO SKRZYDŁOWEGO. Niestety musi grać tym co ma i ustawia taktykę po to, żeby nasza najsłabsza formacja robiła COKOLWIEK, skoro w ataku nie zrobi nic.

2. "Rolą Belga jest pomoc w tworzeniu gry, nie stwarzanie sytuacji, tylko pomoc w tworzeniu, zaś jeśli chodzi o zadania w defensywie, to z Salernitaną można mieć zastrzeżenia, ale ogólnie spisuje się świetnie w tym aspekcie, dzięki czemu obrona jest stabilniejsza." - Skąd te wnioski? Stąd, że nic nie robi z przodu, to znaczy, że ma rozgrywać? Nie. Nie robi nic z przodu i Pioli wymaga od niego jedynej rzeczy, w której Salemakers jest dobry, czyli wymaga od niego wybiegania.

"Obrona jest stabilniejsza" - nasza obrona, jest najmniej stabilną z top10 Serie A. Czy Alexis na boisku jest, czy go nie ma.


0
Alessio_re6
Alessio_re6
14 stycznia 2023, 00:07
Ciężko bym miał pojęcie o dziennikarstwie, skoro nie jestem dziennikarzem. Messias został w Milanie przekwalifikowany z środkowego ofensywnego pomocnika na prawego ofensywnego pomocnika, nie jest skrzydłowym. Jeśli postawi jednak na Messiasa z Lecce, to dlatego, że Saelemaekers zagrał 3 mecze na wysokiej intensywności w przeciągu 7 dni.
Skąd w wnioski odnośnie Belga? Z oglądania spotkań, analizy liczb i tego jak Pioli buduje swoje zespoły na przestrzeni lat. Dodatkowo, na tym polega rola trenera by wyciągnąć z piłkarzy najlepsze cechy, dać odpowiednie zadania i ułożyć jak najlepszy zespół. Dlaczego określasz role na boisku jako Max potencjału? Abstrahując od tego, ze wahadło nie jest maxem potencjału Alexisa, bo nie ma on praktycznie cech wahadłowego, to boczny pomocnik. Skąd wnioski o stabilności defensywy? Saelemaekers jest fundamentalny w pressingu i asekuracji prawej strony w każdej tercji. Najlepsze co Saelemaekers daje Milanowi to gra na małej przestrzeni, granie 1v1, robienie przewagi i pressing. Alexis ma inną rolę niż Leão nie dlatego, że nie nadaje się do gry ofensywnej, tylko dlatego, ze ma inne cechy, jest innym piłkarzem i na podstawie tego ma inne zadania
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
13 stycznia 2023, 14:37
To zejście Messiasa do środka, gdzie nie umiał celnie podać na odległość półtora metra, po czym poszła kontra i gol dla Torino, to kwintesencja bezjajeczności. Nie wymagam zbyt wiele od niektórych zawodników, bo mam świadomość, jaki poziom prezentują, ale czasami nawet ja jestem zaskoczony tym, że grając z chłopakami na podwórku w czasach szkolnych popełnialiśmy mniej tak kardynalnych błędów.
10
Bandon
13 stycznia 2023, 15:11
Jezu bałem się, że tylko ja mam takie samo myślenie jak taki 50 letni wujek przed telewizorem typu: "Ja bym to strzelił". Ale poważnie, my jak graliśmy jakieś zawody, czy normalnie na treningach to takie błędy były turbo rzadkością, a tu gość, który zarabia miliony podaje niecelnie o jakieś pół kilometra i przegrywa nam to mecz, który w najgorszym przypadku powinien się skończyć karnymi.
1
TR3V0R
TR3V0R
13 stycznia 2023, 14:19
Czekam na kolejne świetne podania Messiasa
11
Janik14
Janik14
13 stycznia 2023, 14:19
Vrancx super ale ze Junior to jestem zdziwiony.
2
oikonip
oikonip
13 stycznia 2023, 14:15
Fajnie, jakby nam Messias znowu meczu nie zawalił :)
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI