Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Brakuje intensywności, do której przyzwyczaił Milan

15 stycznia 2023, 12:37, Presidente Aktualności
Brakuje intensywności, do której przyzwyczaił Milan

La Gazzetta dello Sport w dzisiejszym wydaniu pochyla się nad analizą wczorajszej gry Milanu. Dziennik zauważa, że po drużynie Stefano Piolego nie widać intensywności, która ją charakteryzowała. Zwłaszcza w pierwszych 25 minutach z Lecce widać było, że mistrzowie Wloch mieli problem z utrzymywaniem się przy piłce, przegrywali tzw. drugie piłki czy wyglądali na wolniejszych od gospodarzy. Już podczas zimowych sparingów można było dostrzec powyższej mankamenty, ale oficjalne starcia tylko je potwierdziły. La Gazzetta zwraca uwagę także na letnią kampanię transferową. Zastanawiające jest, że na gonienie wyniku wchodzi Divocik Origi, po miesięcznej absencji, a Charles De Ketelaere cały mecz spędza na ławce rezerwowych. Pytanie także, czy nie przydałby się dodatkowy napastnik? Giroud jest nieustannie wykorzystywany, ponieważ Rebić i Origi nie dają gwarancji na poziomie zdrowotnym.


R E K L A M A





78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mi(L)anista
Mi(L)anista
15 stycznia 2023, 20:10
Ten Milan dużo już nie zdziała,oczywiście życzę im jak najlepiej al brak ławki rezerwowych oraz brak dobrych transferów niczego dobrego nie wróżą
0
ósmy
15 stycznia 2023, 19:44
Brakuje intensywności, oraz wykończenia.
Ale to nie jest tak, że nie kreujemy i nie strzelamy. Gramy na jakimś przeciążeniu, jakby na ochrzczonym paliwie. Piasek w trybach.
Coś się spartoliło, a pierwsza połowa meczu z Lecce to chyba najgorszy moment gry Milanu za Piolego.
Brak intensywności to jedno, ale to, jakie my popełniamy kardynalne błędy w obronie, to dodatkowa para kaloszy. Taka gra w obronie - plus niepewny bramkarz - nie przystoi Mistrzowi.
My pomimo tej indolencji impulsowej i energetycznej zazwyczaj (prawie) zawsze coś z przodu strzelimy. To "prawie" odnosi się tylko do pucharowego meczu z Torino, zakładając grę zespołu od momentu zakończenia Mundialu i powrotu do Ligi.
W każdym z tych ligowych spotkań strzelamy po dwie bramki. Nie za mało, ale okazuje się, że patrząc na indolencję naszej obrony, to też nie za dużo. Po dwie bramki w ostatnich trzech ligowych spotkaniach. Przy prężnie i twardo grającej obronie dodatkowo z Maignanem praktycznie nie byłoby tematu kryzysu Milanu, bo punkty by wpadały do koszyczka, jak jabłka podczas jesiennych zbiorów.
Problem jednak istnieje.
I to nie tylko problem brakującej intensywności.
I to nie tylko problem kiepskiej formy obrońców - zwłaszcza przy stałych fragmentach gry przeciwników, co wszyscy widzą, tylko chyba nie nasz sztab trenerski. Piję tutaj do nieobecności Thiawa, który być może współgrałby się dobrze z Tomorim. Być może, niekoniecznie, ale warto może sprawdzić?
Problem istnieje jeszcze w innym miejscu.
Strzelany te dwie bramki na spotkanie, tylko indolencją strzelecką można nazwać naszą linię ofensywną. Okazuje się, że poza Leao - który strzelił dwie bramki w tych pomundialowych meczach - bramki strzelają defensywni. Pomocnicy i obrońcy. Mamy tylko gole wynikające z aktywności strzeleckiej lewego skrzydła. Niby nic nowego, ale jednak. Do tej pory Leao strzelał wespół z Giroudem. Od czasu do czasu trafiał Messias, Diaz, raz czy dwa Saelemaekers.
Do dnia dzisiejszego w tym nowym/starym wydaniu pomundialowej Ligi mamy dwie bramki Leao, i po jednej Kalulu, Tonali, Pobega, Calabria. Defensywni piłkarze muszą strzelać.
Problem nam się rozrasta do niemocy strzeleckiej środkowych napastników, oraz ich absencji zdrowotnej, problem w dalszym ciągu dotyczy niemrawego prawego skrzydła i kreacyjnej 10.
Zawiódł czynnik ludzki, zwykły fizyczny czynnik ludzki w postaci przemęczenia (Giroud), kontuzji (Origi, Rebić), nadmiernego optymizmu (Zlatan), oraz braku większych możliwości (Messias, Alexis)
I tutaj jest mały prztyczek w stronę Zarządu. O ile kontuzji nie dało się przewidzieć (chociaż w przypadku Origiego i Rebicia już należy zakładać zasadę ograniczonego zaufania), tak w pozostałych przypadkach Zarząd Piolemu nie pomaga. Chociaż sam Pioli pewnie też nie jest bez winy. Inna sprawa, że kadra nie jest z gumy, a Bakayoko i FBT raczej nie kwapią sie do odejścia i zluzowania.
Z tego wszystkiego zapomniałem jeszcze o kontuzjowanym Kjaerze i Florenzim.

Na szczęście sezon jest jeszcze długi, i mam nadzieję, że koniec końców utrzymamy się spokojnie w Top3. Piszę - spokojnie, bo wciąż śni mi się obrona tytułu - co nie jest niemożliwe.
Tylko w/w tryby muszą w końcu skutecznie zacząć działać i wskoczyć w odpowiedni rytm.

Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 19:53
2
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 18:57
Tymczasem Chelsea 45mln za Madueke chce dać .
0
Paolo03
Paolo03
15 stycznia 2023, 19:01
No bo im potrzeba więcej skrzydłowych. Ponoć chcą grac formacją 2-2-3-3
0
Mellion
Mellion
15 stycznia 2023, 18:00
Brakuje tu przede wszystkim dobrej obrony, bo to co odstawia nasza defensywa już od jakiegoś czasu to jest poziom beniaminka bez żadnego doświadczenia.
0
NuNoiser
NuNoiser
15 stycznia 2023, 17:34
Prawie przegraliśmy z beniaminkiem, wywalczyliśmy remis po indywidualnych akcjach i standardowo dzięki Leao. Bez niego będziemy poza top 4 i to jest pewne. Liczymy na piłkarskiego emeryta Giroud, ktôry formę zostawił na mundialu. Środek obrony popełnia rażące błędy, zwłaszcza Tomori się pogubił. Brakuje pomysłów na transfery, nakupowaliśmy byle kogo, na zasadzie, może ktoś zaskoczy.Trzeba latem przewietrzyć szatnię ze słabych, nic nie wnoszących zawodników.Najgorszy jednak jest styl, nie mamy żadnego, to męka oglądać tą kopaninę. Niektórzy by jeszcze chcieli żeby z Ibrahimovicem przedłużyć? Przecież jak on zagra jakiś mecz w tym sezonie, to będzie cud.
1
Pavlović31
Pavlović31
15 stycznia 2023, 17:47
Szatni nie przrwietryxmy np. z takiego Messiasa co !a kontrakt do 2024, po co w ogóle sobie zamykać furtki na przyszłe transfery kontraktując taki szrot na dwa lata? Chyba że Alexis pójdzie na wypożyczenie albo na sprzedaż w co wątpię. A nikt nie przyjdzie na tę pozycję bo po co będzie trzech PS. Dno i metr mułu, kopanie się po czolez hańba w tej kwestii
0
Mirek99999999
Mirek99999999
15 stycznia 2023, 17:49
Już widzę to wietrzenie szatni skoro większość forsy na transfery pójdzie na wykup przeciętnego Diaza...
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
15 stycznia 2023, 18:53
Mirek, ten "przeciętny" Diaz jest ostatnimi czasy jednym z lepszych na boisku i poniżej pewnego solidnego poziomu nie schodzi. Wczoraj powinien mieć asystę, ale piękny pięknie to sp..artolił. Tylko Tobie i Tobie podobnym jakby Hiszpan nie zagrał, to zawsze będziecie na nie. W końcu miał się przecież już od dawna kopać po czole, a tu wychodzi na to, że wypadałoby wpierw samemu się puknąć w te czoło, to może by się umysł przetrzeźwiał i jakiś obiektywizm włączył.
2
Janik14
15 stycznia 2023, 19:06
Co tu mial zrobić tomori jeśli jego partner kalulu podal dwie bramki dla rywali w tym spotkaniu.
0
15 stycznia 2023, 17:13
A no tak, znów to znęcanie się nad CDK. Jest to zastanawiające czemu nawet nie zagrał minuty, owszem. Ale wciąż żadna z tych gazet nie zastanawia się czemu najbardziej kosztowny zawodnik tego sezonu gra gorzej niż Kalinic w swoim najgorszym momencie lub jest ciągle kontuzjowany. Takiego transferu nie wolno się czepiać.

I wciąż nikt nie odpowiedział na pytanie, ile trzeba zrobić wybitnych transferów by móc ograć beniaminka? Bo oczywiście to kwestia tylko "blablabla, tak jak mówiłem, mercato blablabla". Wcale nie może chodzić o to, że ktoś się inny mógł pogubić niż dyrektorzy budujący zespół.

Tak jak pisałem wczoraj, warto podjąć kilka decyzji już teraz i nie czekać na lato. Niektórych już skreślić czy określić. Tylko czy da się to zrobić w tym okienku?
Według plotek, Ibra może nie wrócić do grania. Więc albo liczymy że Origi i Rebic będą w stanie coś pomoc, albo musimy zaryzykować na rynku. Tak jak np. zrobiliśmy to w 2013 albo 2019.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 17:15
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 17:28
Moim zdaniem jeden z dwójki Rebić Origi powinien zostać natychmiastowo odstrzelony i traktowany jak Bakayoko - lubię Chorwata, chciałbym przełamania Belga ale nie może być tak że mamy 2 zmienników Leao i Oliego którzy są łącznie dostępni w co 10 meczu
Potrzebujemy gracza który będzie wystarczająco solidny i przede wszystkim dostępny do rotacji a nie nazwiska na które liczymy że wrócą do dyspozycji
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 17:39
Sporo mamy nazwisk w notesie, którzy mogliby zabłysnąć u nas. Skoro mieliśmy w nim Kvare czy Enzo, to na pewno jest też ktoś jeszcze.
Niestety przychodzi nam teraz płacić za głupotę transferu Vasqueza, bo brak już miejsc na gracza non-UE.
Odstrzelić też można już kogoś z dwójki Vranckx-Adli, skoro praktycznie nie dostają szans
1
Corsa
15 stycznia 2023, 17:42
Z Origim wkopaliśmy się na lata, nie ma żadnych szans żeby ktoś zaproponował mu podobną pensję, a do tego jeszcze zapłacił odstępne.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 17:47
Corsa - to prawda - ani Rebić ani Origi nie są transferowalni - ale Bakayoko też siedzi i bierze kase za nic - wkopaliśmy się i musimy się jakoś wykopać drastycznymi środkami bo udawanie że mamy szeroką kadrę i wielu napastników gdzie ta dwójka po prostu jest permanentnie niedostępna donikąd nie prowadzi- potrzebny nam gracz który będzie porządnym zmiennikiem w ataku

Miszcz- odpowiedź którego byłaby prosta gdyby obaj wykupieni - obecnie Vranccx wydaje się być lepszy pod Piolego a Adli skreślony ale Adliego już kupiliśmy a Astera nie - chyba najrozsądniej Adliego jest wypchnąć na wypożyczenie do zespołu z dołu tabeli
Plus też liczę że Mocanda zrobi robotę i nam wyczaruje jakieś fajne nazwisko
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 18:35
Nie takich piłkarzy się udawało oddać do Turcji czy innych lig. Zobaczymy co się stanie.
3
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 18:41
Może znalazłby się na Origiego jakiś naiwniak w Championship albo jakoś napalony beniaminek z Premier League :P
Rebić myślę, że ma taki charakter, że sam by sobie szukał nowego pracodawcy ze świadomością swojej sytuacji w Milanie. Chociaż przy okazji mógłby coś chlapnąć jak kiedyś na Dalicia :P
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 stycznia 2023, 15:59
Potwierdza się to co pisałem przed sezonem, że Milan najwięcej straci na wymianie Kessiego na Diaza w pierwszym składzie. Bez niego organizacja w pomocy jest na dużo niższym poziomie, co z kolei powoduje nieprawdopodobne problemy przy grze bardzo wysoką obroną. Do tego zniknęły indywidualności tj. równy cały sezon Leao, wykonujący tytanicznie organiczną pracę Maignan czy najprawdopodobniej mający sezon życia Kalulu , które zaprowadziły Milan do tytułu mistrzowskiego + brak konkurencji w kluczowych miejscach i ot przepis na porażkę gotowy. Bez koła ratunkowego w postaci zimowego mercato skala tej klęski może być jeszcze większa, gdyż bezpośredni rywale pomimo kłopotów z zadłużeniem/kreatywną księgowością nie siedzą z założonymi rękoma jak Milan.
0
Corsa
15 stycznia 2023, 17:40
Bezpośredni rywale nie siedzą bezczynnie, bo w przeciwieństwie do nas zarabiają trochę na transferach i dzięki temu mają większe pole manewru.

Milan niestety od długiego czasu nie sprzedał żadnego zawodnika za pokaźną kwotę i dlatego nasze ruchy są mocno ograniczone.

Nie jesteśmy Juventusem, gdzie jak jest potrzeba to właściciel dodrukuje trochę forsy i można się bawić, nie patrząc na to co będzie jutro.

Elliott rozpoczął proces uzdrawiania finansów i efekty widoczne są już teraz. Jak zaczniemy znowu tracić hajs, którego nie mamy to błyskawicznie wrócimy do miejsca z którego przyszliśmy.
2
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 15:50
W lidze można zarejestrować 25 graczy, przy czym 8/25 miejsc przeznaczonych jest dla 4 wychowanków i 4 graczy wyszkolonych we Włoszech. Nie trzeba rejestrować piłkarzy u21.

Milan ma w tej chwili w kadrze 31 zawodników, w tym 3 wychowanków i 3 piłkarzy wyszkolonych we Włoszech, co ogranicza rozmiar kadry do rejestracji do 23 piłkarzy. Za rok trzeba będzie już zarejestrować chociażby CDK czy Desta po ew. wykupie.

No niestety, ale ta sytuacja raczej prędzej niż później zmusi zarząd do sprzątania w kadrze. Trzeba będzie zrobić miejsce dla nowych graczy, a jedyny sposób to transfery wychodzące.

W pierwszej kolejności do odejścia powinni być szykowani Tatarusanu, Vasquez (nie wiem po kiego licha ściągali w obecnej sytuacji kolejnego bramkarza spoza Włoch), Ballo-Toure, Bakayoko, Rebić, Alexis/Messias, Origi (temat wyjątkowo ciężki). Do tego powinien odpaść Ibra, który być może zakończy karierę.

Kolejny temat to wykup Brahima. Obecnie Milan ma w kadrze 3 OP. 15 mln na Diaza to uszczuplenie budżetu transferowego, pozostawienie Adliego to wybór zawodnika, którego nie wybiera Pioli. Na Adlim, czyli zawodniku, który w ogóle nie gra, Milan też nie zarobi wiele. Zostaje prawdopodobnie wypożyczenie. Ktoś z dwójki Diaz-Adli musi odejść tak czy siak.

Ściągnięcie do drużyny Wlocha powinno być koniecznością, żeby poprawić kwestie rejestracyjne. Najlepiej rezerwowego bramkarza, bo to byłaby najtańsza opcja i uniknięcie forsowania na bardziej newralgicznej pozycji przepłaconego (Włosi tani nie są) reprezentanta Italii.

Z transferem wychowanka byłoby jeszcze trudniej, bo żaden poza Donnarummą, Locatellim, Cristante, Petagną, Bellanovą, De Sciglio, Verdim, Darmianem czy Colombo nie łapałby się nawet do składu beniaminka Serie A. Nie ma w czym wybierać.

Jeśli zarząd nie uporządkuje kadry, to Milan będzie skazany na wywalanie kasy na młokosów u21, których nie trzeba rejestrować.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 16:01
Jeśli chodzi o Włocha to ściągnięcie rezerwowego LO za FTB wydaje się logiczną opcją- gorszy od Senegalczyka nie będzie a i tak prawie nie będzie grał bo pozycja Theo jest nienaruszalna
Desta raczej nie wykupimy chyba że odpali jak Dalot albo mocniej bo Portugalczyk grał lepiej i miał chyba niższa klauzulę wykupu a odszedł
Jeśli chodzi o tego wychowanka to kwestia Colombo myślę że będzie kluczową- damy mu szanse to rozwiąże nam pewien problem ale jeśli uznamy że nie prezentuje wystarczającej jakości to może trzeba uderzyć po Cristante?
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 16:01
Scalviniego powinni za wszelką cenne ściągnąć a trzecim bramkarzem powinien być wychowanek .Czy ktoś zna 3 bramkarza Realu?Kolejnym Włochem za Rumona pewnie będzie Sportiello.
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 16:08
@PanPrzemus313

Tylko z tych Włochów na LO, to nie ma zbytnio w kim wybierać również. Biraghi, De Sciglio, Calafiori, Pezzella, Beruatto, Augello, Ranieri, Valeri, Ruggeri, Quagliata, Gallo, Murru, Barreca. Nie wygląda to zbyt ciekawie.
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 16:13
Tanger-Ja bym szedł w Pezzelle na lewą stronę obrony.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 16:14
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 stycznia 2023, 16:21
Scalvini jest poza zasięgiem Milanu. O dzieciaka walczą duże firmy spoza Włoch, Bayern, City czy Liverpool. Jestem fanem jego talentu, ale są nikłe szanse. Natomiast Pezzela jest trochę wrakiem po nieudanej przygodzie w Atalancie.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 16:22
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 16:26
Tanger - praktycznie każdy z wymienionych nie powinien prezentować sie gorzej niż FTB - wiadomo że przydałby się rezerwowy poziomu Florenziego tylko zdrowy na lo ale jak ciężko o to to wydaje mi się to pozycją na której możemy zrobić łatwą wymianę ułatwiającą rejestrację

PS. Pezzella byłby bardzo spoko
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 16:41
Alessio_re6 -Jestem innego zdania jest ciągle bardzo młody lepiej mu iść do zespołu wyżej niż pchać się do giganta gdzie może oglądać mecze z ławki. Zamieniając Bergamo na Mediolan to nie duża zmiana a klub o poziom wyżej zarobki też wiadomo lepsze i dalej gra w swojej ojczyźnie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 stycznia 2023, 16:46
Problem jest w tym, ze każdy z tych zespołów wzorowo wprowadza talenty do drużyny, więc opłaca mu się. To jest właśnie moc tych klubów, wprowadzają młodych piłkarzy.
Pezzela nie dał rady w Atalancie, jest słabym punktem Lecce, wiec Milan to byłby chyba problem, a tym bardziej, ze stylistycznie nijak nie pasuje Theo, wiec nie nadaje się na jego zmiennika.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
15 stycznia 2023, 17:03
Największą głupotą było niesprowadzanie włoskiego bramkarza. Najprostszym sposobem uzupełnilibyśmy limit Włochów i mieli miejsce na nowy transfer w lecie.
W styczniu można też podjąć kilka bolesnych lecz koniecznych decyzji i już teraz interweniować. Z tym że jest to bardzo trudne.
Niestety zarząd dał ciała w tym aspekcie i sam sobie zrobił kłopot.

Dobrze że chociaż kilka innych osób dostrzega coś więcej niż "hurr durr, trzeba robić głupie transfery jak Roma!"
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 17:41
Ja myślę, że Milan powinien poszukać lewego obrońcy, który może też grać na prawej stronie, ew. na środku. Jako zmiennik Theo miałby mało czasu na boisku, a w obliczu notorycznej niedostępności Florenziego (a który jest potrzebny ze względów rejestracyjnych) potrzeba zawodnika, który ew. może go zastąpić. Milan nie ma możliwości trzymać w składzie po kilku zawodników na jedną pozycję. Potrzeba w drużynie kilku wszechstronnych zawodników, mogących zagrać na kilku pozycjach.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 17:49
Tanger - a widzisz kogoś takiego na rynku w naszym zasięgu i jeszcze takiego co uda się go zarejstrować?
Bo mi się wydaje że lepiej kupić Włocha który nam jest potrzebny a jako 3 opcje na PO traktować Kalulu jeśli Calabria i Florenzi będą niedostępni
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 18:06
Alessio_re6-Np .Takie The Reds mają na środku obrony van Dijka i Konate i nie widzę miejsca dla niego.Ja tam widzę szanse na transfer Scalviniego po prostu będzie trzeba o niego walczyć mocno nie raz determinacja klubu jest najważniejsza .My na lato potrzebujemy drugiego bramkarza ,rezerwowego lewego może być na wypożyczenie ,stopera ale wysokiego i silnego oczywiście do pierwszej jedenastki to samo środkowego pomocnika,prawego skrzydłowego i napastnika środkowego oczywiście wszyscy do podstawy.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 18:24
daro12555 - pomocnika do podstawy nie potrzebujemy bo para Tonali Bennacer wygląda razem dobrze - potrzebujemy 3 na dobrym poziomie w stylu Benka
śo do podstawy do priorytet na lato - szczerze nawet byłbym skłonny spieniężyć jednego z dwójki Kalulu-Tomori gdyby była dobra oferta żeby przyszedł silny wysoki stoper z wyprowadzeniem piłki
Na napastnika bym nie liczył podstawowego - moim zdaniem jeśli Colombo będzie się dobrze prezentował to będzie backupem Oliego który jest światowej klasy napastnikiem gdy tylko nie jest zajechany o czym się tutaj na stronie często zapomina i mu umniejsza
Na podstawowego PS nie widzę nadziei wielkich bo mamy ograniczony budżet a to pozycja na której dobrzy gracze kosztują chyba że wytrzaśniemy swojego Kvarę albo Sassuolo spadnie i nam odda tanio Berardiego ;)
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 18:32
@PanPrzemus313

Trochę strach mi pisać te nazwiska, ale z trudem znalazłem kilku zawodników. Mój faworyt to nr 3.

1. Ferdi Kadioglu - Turek z Fenerbahce z holenderskim paszportem. Ogarnia równomiernie oba boki obrony w tym sezonie.
2. Sergino Dest - Już jest w Milanie. Wykup nie byłby tani, ale to nawet trochę podobny typ do Theo. Tylko to raczej PO grający od biedy na LO.
3. Alejandro Balde - Młokos z Barcelony do oszlifowania. Kontrakt do 2024.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 18:43
Tanger - jak wyżej pisałem- myślę że nie przeznaczymy 20 baniek na Desta co najwyżej może udałoby się przedłużyć wypożyczenie
Do Turków mam trochę niesmak po Hakanie ale od biedy w sumie wygląda spoko tyle że to liga turecka która jest dość słaba - ale taki Kim niby też grał w Turcji i wymiata - chyba najlepsza opcja
Ta opcja numer 3 to mocna niewiadoma
1
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 18:46
PanPrzemus313 -Francuz już jest w takim wieku ze aż cud ze nie łapie kontuzji a przyszłym roku będzie o kolejny rok starszy ,ale też z niego nie róbmy jakiegoś fenomenu to jest bardzo dobry napastnik i tyle.Jest kilka ciekawych nazwisk na rynku np.Okalof,Moffi,Wahi,Hojlund.Milan gra koło 50 meczów w sezonie czyli dla dwójki pomocników to blisko 100 meczów łatwo to rozdzielić na 3 na trzech pomocników wychodzi po 33 mecze .Zresztą mam nadzieje ze przejdziemy na 1-4-3-3.Tego lata nic nie wydali i zima pewnie tez nie więc powinni sypnąć groszem ,bo to dla nich było by pierwsze okienko letnie .Elliot sypnął na pierwsze okienko letnie kasy a zyski były zdecydowanie mniejsze i miał większe wydatki.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 18:48
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 18:47
@PanPrzemus313

Kadioglu to nawet Milan był ponoć niedawno zainteresowany. Był news na stronie.

https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/37185/lgds_milan_zainteresowany_sprowadzeniem_ferdiego_kad_o_lu_fenerbah_e_oczekuje_12_mln_euro
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 18:54
daro12555- nie no tego będę bronił - Giroud to jest world class player tak jak taki Ibra a nie tylko dobry napastnik
Masz rację z wiekiem ale Oli na razie się nie łamie i oby jak najdłużej tak zostało - dlatego myślę że przyszły sezon i okienko zdefiniuje nam obecne półrocze i okres przygotowawczy Colombo - bo może zamiast szukać nowego napastnika okaże się że solidnego gracza w sam raz na ławkę już mamy (a potrzebujemy wychowanków do rejestracji)
Co do pomocnika to zgoda ale tu nie trzeba rozbijać banku na gracza na poziomie Tonalego i Bennacera - wystarczy nam dobry pomocnik który wejdzie i nie zaniży poziomu specjalnie oraz będzie pasował charakterologicznie co jest problemem np u Pobegi który uważam jest fajnym graczem ale nie do końca w naszym systemie
Co do gry trójką w pomocy to ja ciągle wierzę w CDK i to że skończy jak Tonali więc wtedy zmiana formacji byłaby zbędna (bardziej by się przydała na dzisiaj dopóki Belg nie odpali)
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 19:01
@PanPrzemus313

Jeśli chodzi o pomocnika, to ja jestem w ostatnim czasie zafiksowany na Enzo Le Fee, jak Maldini na Renato Sanchesa :P
Typ gracza trochę podobny do Verrattiego, czyli można powiedzieć mieszanka Bennacera i Tonaliego. Niedawno grający jako OP, a teraz pracowity rozgrywający grający w dwójce pomocników. Człowiek orkiestra w Lorient. Kontrakt ma do 2024 roku, więc jeśli do lata nie przedłuży albo zimą nie zmieni klubu, to będzie łakomym kąskiem na rynku. Piękny byłby gracz do rotacji z naszymi dyrygentami środka pola.
1
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 19:10
PanPrzemus313 -Nie pisałem że trzeba mega kasy na pomocnika .Mi by pasował Sucic z Salzburga .No sorry ale Francuz do Ibry w formie nie miałby podejścia .Do tego Francuz mało goli strzela ma ich 5 w lidze tyle ile Milik .Sam meczu nie potrafi wygrać tak jak Ibra.Francuz od kilku meczy macha łapami nie daje nic praktycznie potrzebuje kogoś kto by z nim się rotował a za rok nie będzie lepiej.Każdy myślał ze z Ibra jest ze stali ale go wiek pokonał .
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 19:14

Tanger-Lorient z chęcią w Milanie bym widział Moffiego(napastnik) czy Quattara (Prawy skrzydłowy),.Co do Le Fée wolałbym jednak kogoś wyższego i silniejszego fizycznie.
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 19:17
@daro12555

Obaj bez paszportu UE. To byłby spory problem do rozwiązania.
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 19:29
Tanger -Nie piszę ze obaj może jeden a może żaden chciałbym w Milanie napastnika w stylu Osimhena chyba ze będzie ktoś stylu Ibry .
0
gringo100
gringo100
15 stycznia 2023, 15:33
Co do tatara to niezrozumiałe jest dlaczego przy rzucie do piłki nie wyciąga rąk przecież ma chyba z 2 metry, przy strzale glawą chowa ręce hm równie dobrze może wcale się nie rzucać. Inie udawać że broni!!!
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 15:28
Musza spróbować na wolnym transferze ściągnąć Kamade na wolnym transferze.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 stycznia 2023, 15:25
Co do Tatara to może być też tak, że się przeterminował, tak jak w poprzednim sezonie widzieliśmy ogromny zjazd Handanovica. Refleks jest tym co traci się z wiekiem w pierwszej kolejności i wydaje mi się że to ma właśnie miejsce tym sezonie u Tatara, dopadł go wiek a że nigdy nie był to bramkarz wysokich lotów to w obliczu utraty refleksu teraz Milan nie ma bramkarza a Mirante jeszcze gorszy. W szerszym ujęciu braki kadrowe poza oczywistymi konsekwencjami objawiają się tym, że ciągłe granie tym samym garniturem zawodników powoduje że zdrowi zawodnicy całkowicie zatracili głód i radość z gry przez grę w każdym meczu. Nie uważam żeby im się nie chciało tylko organizm zwyczajnie się buntuje, gry jest za dużo, rotować nie ma kim a zespoły Pioliego zawsze grały na dość dużej intensywności przez to mamy to co mamy. Do tego brak realnego odpoczynku u tych co pojechali na mundial tj. całkowitego resetu, odcięcia się od piłki przez wzgląd na MŚ też się do tego przyczynia. Tomori czy Kalulu to młode silne chłopaki a wyglądają na wypalonych, Giroud, Theo, Leao też nie grają jak w poprzednim sezonie. Tylko Sandro i Bennek prezentują formę na miarę oczekiwań.
0
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 15:27
Tylko bez Giroud, Theo, Leao nasza ofensywa nie istnieje .
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 stycznia 2023, 15:33
To oczywiste że są to dla nas kluczowi zawodnicy, w tym właśnie problem, musimy nimi grać a oni nie mieli kiedy odpocząć i nie ma realnej alternatywy żeby ich zastępować bo Origi, Rebić i Zlatan ciągle się leczą a zastępstwa dla Theo to my w ogóle nie mamy. Stad wniosek że to jak teraz grają jest efektem wypalenia.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 15:34
0
Lipido
Lipido
15 stycznia 2023, 14:48
A moim zdaniem ogromną wyrwę mamy w bramce. Tatar nie wychodzi wogole dalej niż dwa metry od swojej bramki. Wszystko co leci na piąty metr jest bez asekuracji bramkarza. Druga sprawa sytuacje gdzie można szybko z kontrą wyjść od bramkarzaTatar chyba o tym nie myśli. Nie usprawiedliwiam dyspozycji naszej obrony, ale to pokazuje jak bardzo brakuje nam bramkarza.
1
daro12555
daro12555
15 stycznia 2023, 14:48
1/4 naszych piłkarzy to inwalidzi ,1/3 przeciętniacy i zdecydowanie najszłabsze okienko nasze letnie za ery Maldiniego .Pioli też kurczowo się trzyma zawodników można by Thiawem grać zamiast Tomorim .Można było by dać szanse Chaka Traore czy Adliemu czy Lazeticowi .Jak nie to ich wypożyczyć
0
Tzeentch3
Tzeentch3
15 stycznia 2023, 14:47
Wspomniałem pod innym artykułem - w tym zespole ewidentnie brakuje jakiegoś doświadczonego zawodnika w środkowej części boiska, który będzie rozprowadzał piłki i dyktował tempo akcji - nie jakiegoś talentu czy gracza do ogrania. Kjaer po swoim wejściu lepiej rozegrał piłkę niż nasi pomocnicy przez cały mecz. Ewentualnie przejście co kiedyś też było wałkowane w komentarzach na 3 pomocników (ale byśmy musieli się dowiedzieć o co chodzi na linii Pioli-Adli), bo najczęściej jak Bennacer ma piłkę jest ogromna dziura przed nim, więc gramy w bok. Diaz dostanie piłkę na środku, to musi biec sam, albo znowu podaje na bok. Dla nas środek boiska wygląda jak okopy i zasieki razem.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 stycznia 2023, 15:36
Trójka Tonali Bennacer i Pobega podbijający intensywność meczu oraz Diaz na prawej stronie schodzący do środka to coś co na papierze moim zdaniem wyglądałoby bardzo spoko
Wczoraj pisałem przed meczem że Pobega nie nadaje się do gry w 2 pomocników i chociaż bardzo cenie to że miał wydatny wpływ na obie bramki tak było właśnie widać brak pomocnika obok Bennacera
1
lopezito84
lopezito84
15 stycznia 2023, 14:38
La gazzetta jak zawsze idealnie icelnie podsumowuje wszystko. W każdym poście można by się do tego odnosić. Wypunktowali wszystko nic dodać nic ująć. Każdy to widzi, miejmy nadzieję że trener i zarząd również.
0
Umberto
Umberto
15 stycznia 2023, 14:25
Problem to się zaczął w momencie zmiany właściciela w wakacje.
1
Hali100
Hali100
15 stycznia 2023, 13:55
Słabe okienko w lato, nikt nie wskoczył do pierwszej 11. CDK dostaje szansę bo w niego wierzą w innym klubie z czołówki już by przepadł ale my nie możemy od tak odpuścić 35 mln, nie mamy tyle kasy co elita. Bez konkretnych transferów będzie ciężko, teraz widać brak Romka i Kessiego a szkoda :)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
15 stycznia 2023, 14:01
Widać przede wszystkim brak Mika. Bez pewnego bramkarza obrońcy panikują. Tatar nie daje pewności obrońcom i jest wybijanie piłki na oślep. To jest jeden z naszych problemów. A jest ich dożo więcej aktualnie.

A co do CDK to stał się on kozłem ofiarnym większości kibiców. Wydano na niego sporo kasy i oczekiwania są duże. Chłopak zmienił całkowicie swoje życie i potrzeba czasu żeby odpalił. Tonali też przez pierwszy sezon się kopał po czole. Benacer też nie był wybitny na początku o leao nawet nie będę się rozpisywać bo co on pokazywał to wszyscy wiemy.

Ta kadra odpali w przyszłym sezonie. Są młodzi a sufitu nie widać na razie.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 14:08
0
Iwonka09
Iwonka09
15 stycznia 2023, 14:11
@Hali100 Niesamowite, nawet jak nie zagrał, to CDK jest winny porażki Milanu i tego, że wyglądali jak amatorzy przy Lecce.
1
Umberto
Umberto
15 stycznia 2023, 14:22
Tonali, Bennacer prseplatali dobre mecze słabymi
0
Tzeentch3
Tzeentch3
15 stycznia 2023, 14:32
Przez brak Maignana Kalulu podaje do przeciwnika, Theo wbija samobója, a Calabria się daje ogrywać jak młokos oraz Tomori z Kalulu zapomnieli jak się skacze. Jak dla mnie jest śmieszne zrzucanie całej winy na Tatarusanu i brak Mike`a. Piłkę powinien rozgrywać Bennacer w takiej sytuacji i brać na siebie ciężar gry rozgrywania od tyłu. Za chwilę będą czytał, że słaba gra Giroud jest przez brak bramkarza, bo piłki nie dolatują...
1
Pavlović31
Pavlović31
15 stycznia 2023, 15:16
Byc moze CDK ma w kontrakcie że musi zagrać określoną liczbę spotkań, pamiętacie jak się martwiło jego środowisko o chłopaka, z rodzinką przyjechał.
0
Szymson
Szymson
15 stycznia 2023, 13:43
Po 25 minucie do końca pierwszej połowy też niestety nie było zrywu, aż dziw bierze, że nie przycisnęli wtedy, było bardzo dużo czasu by złapać kontakt przed zejściem do szatni. Problem fizyczny, psychiczny, czy to i to?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 stycznia 2023, 13:41
Zarząd stał się zakładnikiem swoich poczynań na rynku transferowym. Sprowadzili mnóstwo średnich piłkarzy, którzy zajęli wszystkie miejsca, więc teraz nawet, gdyby kogoś sprowadzić, to nie miałby jak grać, bo nie można go zarejestrować. Oczywiście można by wykreślić jakiegoś średniaka, ale to by z kolei było wbrew polityce finansowej klubu - już i tak mamy dwóch grajków, którzy siedzą, bo nie można ich zarejestrować: Bakayoko i Vasquez. Trzeciego zarząd do nich nie dołoży, tym bardziej, że mamy też kilku rekonwalescentów.

Także sprowadziliśmy sporo piłkarzy - nie zamierzam dyskutować, czy mają potencjał, czt nie, bo to zupełnie inna para kaloszy - ale nie sprowadziliśmy nikogo, kto już teraz byłby w stanie podnieść poziom pierwszej drużyny. Jako, że nasprowadzaliśmy za dużo zawodników, to nie możemy nikogo sprowadzić, jeśli nikogo nie sprzedamy.

Zarząd zapędził się w kozi róg, a Pioli musi lepić z tego, co ma, a ma niewiele. Od odejścia Hakana brakuje nam 10 (to już drugi rok), od odejścia Suso brakuje nam prawego skrzydła (to już czwarty rok), ale najlepsze jaja są w ataku - mamy sześciu napastników, czterech nominalnych (Giroud, Ibra, Origi i Lazetić), do tego dwóch mogących tam grać (Rebić i CDK), a łoimy nieustannie Francuzem na szpicy, bo reszta albo permanentnie kontuzjowana (Ibra, Origi, Rebić), albo bez formy (CDK), albo za niski poziom (Lazetić).
Do tego Piolego obwiniam za to, co się dzieje z naszą defensywą. Największy laik widzi, że Tomori w tym sezonie jest totalnie pod formą. Posadzić go na ławce! A Pioli nawet, jeśli rotuje w defensywie, to sadza Kalulu, dokładając innego obrońcę do Anglika. Ja wiem, że nasz trener lubi budować zawodników i wystawiać ich, kiedy im nie idzie, ale szanujmy się. Wpuszczać Thiawa czy Gabbię nawet, gorzej od Tomoriego z ostatnich meczów nie zagrają.
14
ACstach
ACstach
15 stycznia 2023, 13:25
"Rebić i Origi nie dają gwarancji na poziomie zdrowotnym" - to by było jedynie pół biedy, ale Origi to gwarancji nie daje na nic nawet jak gra, a Rebić jak wraca to albo się przewraca o własne nogi albo zagra super mecz, nigdy nie wiadomo. Gwarancji nie ma na nic dosłownie.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 13:25
3
TR3V0R
TR3V0R
15 stycznia 2023, 13:31
dajcie spokój z tymi ,,super meczami'' Rebicia. Kiedy on ostatni raz zagrał taki super mecz? Z tego co pamiętam to chyba w meczu otwarcia z Udine gdzie dwie bramki zdobył i to by było na tyle. Chłop jest cienki i w dodatku podatny na kontuzje. Nie mydlmy sobie oczu tym, że miał kilka przebłysków, bo po takich lepszych meczach, przeważnie kolejne 5 piłka się od niego odbijała, albo już zdążył złapać kontuzje. Jedyną regularność gdzie w miarę dawał coś od siebie to chyba miał tylko w dwóch pierwszych sezonach, bo ten i poprzedni to jest totalna masakra póki co
6
ACstach
ACstach
15 stycznia 2023, 14:00
No tak, człowiek często sam siebie oszukuje bo chce żeby nie było aż tak źle, ale niestety masz racje, ostatnimi czasy to już zostaje nam jedynie sam połamany i potykający się Rebić.
1
TR3V0R
TR3V0R
15 stycznia 2023, 13:18
Nie widzę innego wyjścia, niż w letnim okienku pożegnać się z kimś z dwójki Rebić-Origi i sprowadzić kolejnego napastnika, który podniósł by poziom i zwiększył rywalizację. Trzymamy dwie kaleki, które tylko się leczą, a jak już grają, to nic do gry nie wnoszą. Nie ma miejsca dla takich graczy, jeżeli chcemy iść w górę. Nie wyobrażam sobie naszej gry w dłuższej perspektywie czasu, majac na pozycji napastnika 36 letniego zawodnika, który grać od dechy do dechy nie będzie, a nie ma wartościowego zmiennika. Już bym wolał żeby Zlatan wrócił i rotował się z Olivierem, bo chociaż coś do gry wnosił. Origi i CDK poza gówno grą i kontuzjami belga, nic pozytywnego póki co do gry nie wnieśli. I nawet mi nie piszcie o tym, że muszą się przezwyczaić do kraju czy nowej piłki, bo Origi to doświadczony napadzior, który powinien z buta wejść do zespołu, a inni gracze w wieku CDK już wymiatają na arenie międzynarodowej, a my będziemy czekać rok, aż biedny chłopak nauczy się grać w naszym zespole XD dajcie spokój, skoro taki talent, to powinien choć połowę tego pokazywać na boisku, a z dotychczasowych jego występów, nie ma ani jednego pozytywu. Jeszcze tylko wisienką na torcie mogłaby być kontuzja :)
0
oikonip
oikonip
15 stycznia 2023, 13:32
Problemem z Origim i Rebiciem są ich kontrakty - wysokie i do 2025 (Chorwat) oraz 2026 (Belg). Nikt nie weźmie gości, którzy ciągle się leczą, a na boisku nie wymiatają. Najlepsze rozwiązanie, to pozbycie się obu (co się nie uda) i rotacja w następnym sezonie Giroud i jakimś młodym napastnikiem. I tu pojawia się pytanie - czy stać nas na kozaka typu David, czy może lepiej postawić na Colombo, a wzmocnić inne pozycje. Co do Ibry, to on niech tu gra nawet do 50-tki, tylko jeśli będzie chciał grać przez kolejne sezony, to trochę będzie musiał zejść z pensją i mimo wszystko musi się nastawić na brak gry co mecz przez 90 minut, ale to oczywiste.
0
TR3V0R
TR3V0R
15 stycznia 2023, 13:38
to prawda, te kontrakty mega utrudniają sprawę, ale nie ma rzeczy niemożliwych. Trzeba jakoś próbować ogarnąć sytuację, bo przynajmniej ja, nie wyobrażam sobie siedzieć z takim Rebiciem czy Origim do 2025 czy 26 roku i jeszcze im płacić praktycznie jedne z większych pieniędzy w zespole. Nie wiem, jak nasi sobie z tym poradzą, ale liczę chociaż na to, że jakoś będą próbować, bo problem z nimi też raczej dostrzegają.
0
Corsa
15 stycznia 2023, 13:43
Origiego nikt nie kupi, a nawet gdyby znalazł się jakiś naiwny to i tak nie da mu 4 baniek na kontrakcie, więc wszystkie oferty wylądują w koszu
1
TR3V0R
TR3V0R
15 stycznia 2023, 13:51
no i niestety taki scenariusz wydaje się być najbardziej realistyczny...
0
Tanger
Tanger
15 stycznia 2023, 13:57
Tatarusanu, Vasquez, Ballo-Toure, Bakayoko, Rebić, Saelemaekers/Messias, Origi - wszyscy ci zawodnicy sprawiają klubowi więcej kłopotu niż pożytku. Albo są za słabi, żeby grać albo są kontuzjowani albo pobierają za dużą pensję albo zajmują miejsce do rejestracji, a najczęściej następuje kumulacja wymienionych nieszczęść.
1
oikonip
oikonip
15 stycznia 2023, 13:11
Może Stefan po przegranych/zremisowanych w ostatnich minutach meczach z Romą i Torino zmienił taktykę i chciał dać się wyszaleć Lecce na początku, a potem ich przycisnąć, tak jak to zrobiliśmy przeciwko juve i interowi. Problem polega na tym, że błędy w obronie przyniosły rywalom 2 szybkie gole, a my zdołaliśmy jedynie zremisować.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 stycznia 2023, 13:07
Jak im jaja obcięli to powinni być lżejsi i szybciej biegać. Może rana jeszcze się goi, stąd te problemy.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
15 stycznia 2023, 13:05
Wydaje mi się, ze mocniejszy okres przygotowawczy zimowy i dołączenie specjalisty od przygotowania fizycznego daje po dupie drużynie, ale może się odbić pozytywnie w dalszej fazie rozgrywek. Problemem nie jest intensywność na przestrzeni całego spotkania, tylko w ostatnich 10/15 minutach. Z Salernitaną, Romą i Torino Milan dominował przez większość meczu, wyglądał fenomenalnie w konstruowaniu akcji, pressingu, kontrpressingu i operowaniu piłką, ale brakowało skuteczności, co odbijało się na wyniku, bo przez gola więcej (albo po porostu gola w przypadku Torino) nie byłoby nerwówki i piłkarze czuliby się pewniej. Skuteczność jest problemem, który dotyka każdą drużynę, teraz jej brakuje.
Również zgadzam się ze Stefano, ze aktualnie nie trzeba transferów, bo mamy za dużo jakości w szpitalu.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 13:06
2
pentaczek
pentaczek
15 stycznia 2023, 13:15
To trochę jakby mieć nowy samochód z półki premium w serwisie który potrwa parę miesięcy i jeździć samochodem z niesprawnymi hamulcami albo dziurawym bakiem twierdząc że nie jest mi potrzebny nowy/lepszy/sprawniejszy samochód bo przecież mam najlepszy.... tylko że niedostępny.

Ławka krótka i na chwilę obecną dość słaba. Ani nie ma rotacji, ani nie ma konkurencji, ani kręgosłup drużyny nie może odpocząć tak jak trzeba (patrz przykład meczu z Torino). Wiem że to marzenia ściętej głowy, ale chciałbym żeby dołączył ktoś do składu kto może wejść i grać w piłkę a nie aklimatyzować się pół roku czy dopiero zbierać doświadczenia w profesjonalnym futbolu.
Edytowano dnia: 15 stycznia 2023, 13:16
1
Alessio_re6
Alessio_re6
15 stycznia 2023, 13:41
Masz dobry samochód, ale u mechanika :-) . Żeby kogoś kupić, to trzeba sprzedać.
0
Woolfik92
Woolfik92
15 stycznia 2023, 12:58
Brakuje transferow i lawki rezerwowej. Caly nasz pierwszy sklad byl w stanie wygrac mistrzostow, zabraknie 1-2 zawodnikow i gramy w 9vs11, bo zmiennicy to w wiekszosci marna jakosc.Brakuje Maignana i Tatar wyglada jak junior ktory z prawego obroncy nagle przestawil sie na bramkarza. Prawe skrzydlo to dramat juz od odejscia Suso (chociaz wtedy to tez nie byl swiatowy poziom). 10 jest jak Diaz ma dzien, ale on gra jak turek wczesniej. Raz zagra jak Kaka prime, raz jak Bertolacci. No i napad tez dramat, Giroud prezentuje swiatowy poziom no ale nie ten wiek zeby grac 90min co 3 dni. Ibry i Origiego juz nawet nie licze. Ja tego nie rozumie jak mozna co chwile czytac ze Milan ma swietne finanse, ze pozbyl sie dlugu, zdobywa mistrzostwo i drugi rok z rzedu awansuje do ligi mistrzow, a nie ma zadnych pieniedzy nawet na uzupelnienie skladu, przy czym kluby jak chelsea moga co roku wydawac sobie pol miliarda, teraz zimowe transfery pewnie za jakies 200 milionow i zadnych kar za FFP nie ma...
1
ba_acm
ba_acm
15 stycznia 2023, 12:44
Oby się zrealizował scenariusz że Pioli przycisnął chłopaków z treningami przed Lecce żeby odżyć na Superpuchar. Nie mniej jednak, troche świeżości na skrzydłach i nowy napastnik potrzebny na wczoraj.
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI