Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bolesna porażka: Milan - Inter 0:3

18 stycznia 2023, 18:38, cinassek Aktualności
Bolesna porażka: Milan - Inter 0:3

O klasę lepszy był Inter od Milanu w meczu o Superpuchar Włoch 2022. Nerazzurri pokonali mistrzów Italii aż 3:0 (2:0) i zasłużenie zgarnęli trofeum na stadionie w Rijadzie.

Ci, którzy oczekiwali zdecydowanej reakcji od rossonerich po kiepskim występie z Lecce, srogo się rozczarowali. Od samego początku spotkania to Inter miał inicjatywę i tworzył kolejne akcje z polotem. Już w 10. minucie nerazzurri wyszli na prowadzenie - Nicolo Barella podał z prawego skrzydła, a sytuację idealnym strzałem wykończył Federico Dimarco.

Wicemistrzowie Włoch nabrali wiatru w żagle i po chwili Milan przegrywał już 0:2. Edin Dżeko otrzymał piłkę w lewym sektorze pola karnego, z dziecinną łatwością ograł Sandro Tonalego i strzałem po dalszym rogu nie dał szans Ciprianowi Tatarusanu. Rossoneri byli zamroczeni. W kolejnej akcji Rumun interweniował na najwyższym poziomie, inaczej byłoby 0:3. W oczy rzucały się proste błędy ekipy Stefano Piolego. Fikayo Tomori czy Theo Hernandez miewali problemy nawet z wyprowadzeniem piłki od własnego pola karnego.

Atak? Oparty głównie na Rafaelu Leao. Po jednym ze strzałów Portugalczyka dobrze interweniował Andre Onana, w innej sytuacji Tonali został zablokowany, a dobitka Tomoriego okazała się niecelna. W samej końcówce pierwszej połowy Milan wyglądał już solidniej, ale w ogólnym rozrachunku spisał się bardzo słabo i zasłużenie przegrywał 0:2.

Po zmianie stron boiska coś w grze rossonerich drgnęło. Mistrzowie Włoch raz po raz próbowali dobrać się do skóry lokalnym rywalom, ale ci mając w garści dobry wynik ograniczali się do spokojnego ostudzania entuzjazmu rossonerich. Nie pomogły ani strzały Ismaela Bennacera, ani próby Brahima Diaza czy wspomnianego już Leao. Wynik pozostawał w dalszym ciągu niezmienny.

I gdy Milan wciąż wierzył w kontaktowego gola, decydujący cios wyprowadził... drugi Milan, Skriniar, w duecie z Lautaro Martinezem. Słowak zagrał długą piłkę do Argentyńczyka, który przestawił Tomoriego jak juniora i bez problemu ustalił wynik meczu na 0:3.

Superpuchar Włoch 2022 dla Interu, a dla Milanu garść przykrych wspomnień.

AC Milan - FC Inter 0:3 (0:2)

Bramki: Dimarco 10', Dżeko 21', L. Martinez 77'

Żółte kartki: T. Hernandez 77', Tonali 85' - Barella 33', Calhanoglu 72', L. Martinez 79'

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria (81' Dest), Kjaer (65' Kalulu), Tomori, T. Hernandez - Tonali, Bennacer - J. Messias (65' Origi), B. Diaz (65' De Ketelaere), Leao - Giroud (81' Rebić)

FC INTER (3-5-2): Onana - Skriniar, Acerbi, Bastoni (85' De Vrij) - Darmian, Barella (71' Gagliardini), Calhanoglu (85' Asllani), Mychitarian, Dimarco (63' Gosens) - Dżeko (71' J. Correa), L. Martinez
 

Sędzia główny: Fabio Maresca (Neapol)

Miejsce: King Fahd Stadium (Rijad)


*** SKRÓT SPOTKANiA ***


R E K L A M A





1086 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
uczciwyoszust
uczciwyoszust
19 stycznia 2023, 14:52
Dzisiaj o 21 Pistons – Bulls, w Paryżu. Może już nie taki klasyk, jak w latach 90 i pamiętnych starć Byków i MJ'a ze "Złymi Chłopcami" z Detroit, ale nadal fajna propozycja do obejrzenia. Tak dla ostudzenia emocji po wczorajszym "widowisku".
0
nokoments
19 stycznia 2023, 11:38
Piolego sprzedać, Milan upaństwowić.
0
Vol'jin
Vol'jin
19 stycznia 2023, 13:45
Milan upaństwowić.

Berlusconi i Salvini lubią to ;] A tak serio to patrząc jak Włosi mają "romantyczne" podeście do piłki to byśmy skończyli jak Pro Vercelli ;]
0
marcinomilano
marcinomilano
19 stycznia 2023, 11:33
Ależ kacyk po wczoraj. Ciekawe to tym bardziej, że do meczu podchodziłem bardzo na spokojnie, zupełnie inaczej niż zwykłem podchodzić do derbów ligowych. Nie zależało mi na tym pucharze jakoś bardzo, zawsze to trofeum ale wiedząc w jakiej jesteśmy dyspozycji spodziewałem się porażki. Nie spodziewałem się jednak że będzie ona tak dotkliwa a dysproporcja między nami a Interem będzie tak duża. Szczególnie, że Inter wykonał 2x mniej podań od nas z czego tylko 73% były celne, to jest poziom Hellasu Verona. Realnie nie jesteśmy słabsi od Interu, a na pewno nie na tyle żeby zebrać takie baty. Druga i trzecia bramka to konsekwencje amatorskich indywidualnych błędów.

Reasumując, spodziewałem się porażki, ale nie tak dotkliwej, już nawet nie chodzi o wynik, ale sam obraz spotkania. W teorii mamy piłkarzy którzy powinni walczyć o top 2 a wypadnięcie z top 4 nie powinno być nawet opcją, ale najbliższe mecze mamy wymagające i jeśli zawodnicy nie podniosą się mentalnie, to za 3 kolejki możemy obudzić się w okolicach 6-7 miejsca.
0
RafAxl
RafAxl
19 stycznia 2023, 12:17
Pewnie piłkarze Milanu mieli takie samo podejście. Walić te wszystkie puchary sołtysów, czy mistrzostwo ligi farmerów. Dla Milanu liczy się tylko Puchar Mistrzów.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
19 stycznia 2023, 10:53
Dlaczego Maldini zgodził się w czerwcu firmować swoim nazwiskiem ten kabaret zwany Redbird...? Został wprowadzony w błąd, oszukany?
1
Adi.Milan
Adi.Milan
19 stycznia 2023, 09:48
Oli w następnym meczu musi odpocząć, jest i Origi i Rebic można dać mu zyc
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 stycznia 2023, 09:35
Z każdym tygodniem jesteśmy coraz potężniejsi.
1
igor2907
igor2907
19 stycznia 2023, 09:35
Nie ma się co oszukiwać, z bólem serca ale jednak trzeba przyznać , że każdy inny wynik nawet przed meczem niż wygrana Interu to byłaby niespodzianka.Wygralismy mistrza obroną a teraz jej nie mamy, atak kuleje ale to nic nowego. Jeśli obrona leży to nie mamy szans na nic więcej jak męczarnie. Zostało liczyć , że forma ma przyjść na LM bo nic innego nie zostało....
Na dobre czy złe.....MILAN!!!!!
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
19 stycznia 2023, 09:22
Tak się zastanawiam... Gdzie są teraz Ci, co pisali, że wyciąganie jakichkolwiek wniosków z meczów towarzyskich, to głupota... hmm
0
DarQ
DarQ
19 stycznia 2023, 09:43
To byłem ja. Nadal tak uważam. W okresie przygotowawczym nogi są "ciężkie" i trudno o rzetelną ocenę. Jeden zespół celuje ze świeżością już w pierwszy mecz o punkty, drugi zespół np. w trzeci bo z jakiegoś powodu jest kluczowy.
A to ,że wypoczęty zawodnik jest przeciętny to już inny temat do rozkminy.
3
Adi.Milan
Adi.Milan
19 stycznia 2023, 09:47
Przecież Napoli tez przegrało towarzyskie a potem rozbili juve 5;1 daj spokój
3
uczciwyoszust
uczciwyoszust
19 stycznia 2023, 12:27
Ok, ale tak jak w meczach towarzyskich traciliśmy multum bramek, tak w ostatnich kolejkach ligowych oraz w Superpucharze dalej rozdajemy je na lewo i prawo. Nie można wszystkiego zwalać na kontuzje i krótką ławkę, bo ewidentnie widać, że coś się zacięło. Taką puentą/"truskawką na torcie" jest porażka w Pucharze Włoch z grającym w 10 Torino.

Ale rozumiem, że my z formą celujemy na 5 lutego i mecz z Interem ;)
Edytowano dnia: 19 stycznia 2023, 12:29
0
biedrus
biedrus
19 stycznia 2023, 09:22
A październiku wszyscy pisali "byle do MŚ, w styczniu wystartujemy pełną parą"
Po tym co się ostatnio dzieje obawiam się, że jest po Leao. Mając takie możliwości w postaci czołowych klubów nie będzie się męczył w Milanie. Tu już swoje zrobił, a ciężka walka o top4 chyba go nie interesuje. Obym się mylił
0
Von Strauss
Von Strauss
19 stycznia 2023, 08:59
Szczerze - nasza gra leży. I to nie jest wina jednej czy drugiej osoby, ale ogółu, od właścicieli, przez dyrektorów, trenera, na piłkarzach kończąc.

Zacznijmy od dołu - Mike sam się wykluczył na dłuższy okres. Chłop tylko w tym sezonie stracił więcej czasu na leczeniu niż Dolar przez cały pobyt u nas. Tatar to nie jest bramkarz na miarę Milanu, nawet na drugiego bramkarza nie powinien być brany pod uwagę.

Obrona leży i kwiczy. Calabria po kontuzji to nie ten sam zawodnik, Florenzi dalej się leczy, Dest się stara - i tyle można powiedzieć. Środek - Kalulu i Tomori - grają gorzej niż w zeszłym sezonie, ale na ile to tylko ich błędy indywidualne a na ile zmiana w taktyce spowodowana wypadnięciem Mike i odejściem Kessiego. Kjaer albo się leczy albo wraca do zdrowia i nie gra na 100% (opuścił już 11 spotkań). Gabbia - nie wiem czy jest rozwiązaniem naszych problemów w tej formacji, tak samo Thiaw.

Środek pola - i tu niby wydaje się, że nie jest tak źle. Szef Bennacer i Tonali, który może nie zawsze gra super, ale też nam parę razy dupę ratował. Ale to jest złudne. Od początku uważam, że brak Kessiego jest największą stratą tego sezonu. Brakuje zawodnika stanowiącego łącznik pomiędzy obroną a atakiem, a takim zawodnikiem był Kessie. Stracona bramka z Atalantą to powtórka z strzałów Malinowskiego, wybronionych właśnie przez Kessiego. Pobega i Vranckx to nie ten poziom, choć ten drugi mam wrażenie, że ma większy potencjał od Tommaso.

I creme de la creme - przód. Leao gra pół na pół - raz jak Ronaldo w prime, raz jak Rolando (Bianchi i to niekoniecznie w prime xD). Rebić to w ogóle jest w zespole? CDK to póki co żart, Brahim - no cóż, to samo co sezon, jeden rajd zakończony odbiciem się od obrońcy na mecz to za mało. Snickers i Messias - jeden to bardziej wahadłowy a drugi, no cóż, to nie ten poziom.
No i mamy przód - Giroud, który potrzebuje pół okazji. Ale, żeby oddać strzał. I trzy-cztery, żeby strzelić. Ale nadal pod formą jest lepszy od Origiego, którego w tym momencie już chyba nic nie broni. Lazetić nie do oceny.

Pioli - widząc już w zeszłym sezonie, że 10 leży i kwiczy nadal próbuje to 4-2-3-1. W zasadzie patrząc po zawodnikach, których ma, to asymetryczna taktyka a'la Pirlo byłaby jedynym rozwiązaniem, żeby wystawić najlepszych zawodników xD. Gdyby nie chciał grać 10 to może i ściągnęlibyśmy innych zawodników i jakoś to wyglądało.

Dyrektorzy - odejścia rok w rok nie zostały zalepione. Odszedł Gigio, przyszedł Mike, ok. Ale bramkarze to nie tylko bronienie ale i dyspozycja (a tu niestety Mike wypadł źle w tych dwóch sezonach). No i drugi bramkarz to żart. Hakan nie został zastąpiony (bo kim, po dwóch latach CDK?), Kessie odszedł i ściągnęliśmy Vranckxa, który nie ma podobnego profilu i go nie zastępuje. W miejsce Alessio ściągnęliśmy kolejnego młodzika, którego nie wystawiamy. O majstersztyku w postaci ściągnięcia Messiasa już nie wspomnę. Dużo w tym wynika z woli Piolego (taktyka) ale i z podejmowanych decyzji o odpuszczeniu zawodnika (Enzo i Kvara) i skupieniu się na innym (Renato, CDK itd.)

Ale to wszystko kwestia też dostępnej kasy. I tu leży wina właściciela. Owszem, chce uzdrowić finanse, ale do cholery, pisałem to po sezonie mistrzowskim jak i przed tym - bez wzmocnień możemy pomarzyć o powtórzeniu wyniku z zeszłego roku, a i też miejsce w pierwszej czwórce nie jest pewne - 1 pkt mniej Juve i Inter, 4 punkty Atalanta, Lazio i Roma. Żebyśmy się z ręką w nocniku nie obudzili w przyszłym roku.
8
hyrus13
19 stycznia 2023, 10:04
Jest to też wina scoutingu, bo jeśli wydajemy na Adliego tyle co Napoli na Kvarę, to coś tu nie gra.

Natomiast zaraz ci ktoś napisze, że Kessie jest słaby i dobrze, że odszedł, a w ogóle to jest czarny. Romagnoli to był cieniarz, a Thiaw go wciąga nosem. Generalnie bezkrytycyzm w czasie meracto jest porażający, a jak ktoś śmie w ogóle zwrócić uwagę na tą żenadę to od razu ma wysyp wyśmiewających komentarzy i wywodów pt. "łatwo się wydaje nieswoje pieniądze".
3
Vol'jin
Vol'jin
19 stycznia 2023, 10:22
przed wojną za Kvarę to Rubin chciał 20 mln euro i nie muszę mówić jakie tu komentarze były ;] ale po 2 dwóch latach to każdy teraz mądry :)

Napoli skorzystało z okazji i tyle, my byśmy musieli sprzedać Rebicia by kogoś na lewe skrzydło pozyskać
3
Von Strauss
Von Strauss
19 stycznia 2023, 10:27
No scoutingu raczej bym nie obwiniał, albo przynajmniej nie mam dowodów na to, że są winni. Bo z tego co wiem Kvarę wskazywali, Enzo wskazywali, Alvareza wskazywali, Gakpo, Kolo Muaniego itd. Wiadomo, że nie każdy wynalazek odpali, ale przedstawionych zawodników wybiera trener z dyrektorami.
1
daro12555
daro12555
19 stycznia 2023, 10:29
Vol'jin-Można nie ściągać Origiego i Rebica dać jako zmienika dla Francuza ,a Sądzę ze zarówno Gruzin czy Leao lepiej by zagrali na prawej stronie niż Alexis i Messias.
0
Von Strauss
Von Strauss
19 stycznia 2023, 10:54
Przyznam, że ja o Kvarze pisałem, że 20 mln to za dużo. Ale później to co dało Napoli, to była dobra cena.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
19 stycznia 2023, 10:57
Najgorsze jest to, że znów nikt poważnie nie traktuje naszego klubu i niestety mają rację.
0
hyrus13
19 stycznia 2023, 12:21
Von Strauss

Patrząc na konkretne transfery mam spore wątpliwości czy Padre ma coś do gadania. Poza tym wydaje mi się, że był wywiad, w którym mówił, że piłkarzy wybierają dyrektorzy, a on pracuje z tym co ma. Do tego Pioli chciał, żeby Hakan przedłużył umowę, a dyrektorzy nie chcieli (stwierdzam fakt i nie chcę dyskutować o jakości Turka czy jego zachowaniu, bo jest mi to całkowici obojętne).

Co do scoutingu to mea culpa. Faktycznie ci zawodnicy byli wymieniani w kontekście Milanu. I to niestety jest wina panów dyrektorów. Natomiast Adli został mocno przeceniony i przez nich i przez Moncadę.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2023, 12:27
0
Felaro
Felaro
19 stycznia 2023, 08:38
Houston, we have a problem .... od początku po restarcie rundy nie ma gry - oczy bolą - kryzys i teraz pytanie są zatarci po przygotowaniu do rundy i cos za chwilę drgnie czy opcja B będziemy musieli do końca rundy aplikować leki na ciśnienie by przeżyć 90 minut
0
DarQ
DarQ
19 stycznia 2023, 08:30
Pilne. Potrzebuję okulistę na wczoraj. W meczu z Romą dojrzałem wzrost formy ze słabej jesieni.
0
Dohtor
Dohtor
19 stycznia 2023, 08:27
To co my gramy to jest jakaś paranoja :/
Ciekawe co jest przyczyną takiego zjazdu formy i mentalu :(
0
DragonAC
DragonAC
19 stycznia 2023, 08:32
mi sie wydaje ze kontrakt Leao strzeba z kazdej pozycji ma lepeij ustawionego kolego to nie podaje zero zwodu. mysli o piniondzach
0
Corsa
Corsa
19 stycznia 2023, 07:40
Ehhh, nie piłem, a mam kaca.
3
lukarion
lukarion
19 stycznia 2023, 06:22
Transfery to jedno, ale mam wrażenie że Pioli za bardzo przywiązał się do niektórych nazwisk i taktyki. boi się zaryzykować i posadzić co poniektórych na ławce.Co to za ryzyko gorzej już grać chyba nie będziemy a może któryś z nowych odpali a posadzony na ławie przekona się że ma jakąś konkurencję do pierwszej 11.Ale POTRZEBNE WZMOCNIENIA panie prezes to moment żeby się przekonać jak nowi właściciele zareagują i co czeka nas w najbliższym czasie
1
matten
matten
19 stycznia 2023, 06:03
Obejrzałem tylko pierwszą połowę, bo nie chciałem się bardziej denerwować :d Nie mam pretensji do trenera, bo tak krawiec kraje, jak mu materii staje. Myślę, że nawet z taką grą utrzymamy miejsce w top 4, ale w lecie konieczne są wzmocnienia, bo to co dzieje się na niektórych pozycjach, to naprawdę dramat :/
3
Diavo
Diavo
19 stycznia 2023, 06:01
No i to by było na tyle szans w tym sezonie, teraz utrzymać TOP4 i jeśli nie będzie transferów w lato, takich konkretnych to będziemy się martwić o TOP4 w kolejnych sezonach ,a wygranie jakiegokolwiek pucharu znów będzie w strefie marzeń..

0
Mani1899
Mani1899
19 stycznia 2023, 05:45
Dlaczego nie kupią Dapaya. Uwielbiam tego gościa. Topowy napastnik. Ale całe szczęście mamy Orgiego i CDK. Buuuu
3
ósmy
19 stycznia 2023, 08:20
Depay ponoć chce 10 mln za rok gry.
0
RafAxl
RafAxl
19 stycznia 2023, 01:28
Każdy kto widział nasze ruchy transferowe wiedział, że tak to się skończy. Poza oczywiście blablabla jesteśmy mistrzami. Ten zespół potrzebuje realnych wzmocnień w każdej formacji. Niestety na to się nie zanosi. Dodatkowo trener Pioli tak się zakiwał próbując w tym sezonie wymyślić coś oryginalnego w naszej grze w ataku, że całkowicie rozregulował drużynę również w obronie.
7
PaoloACM
PaoloACM
19 stycznia 2023, 03:54
Co konkretnie zrobił trener ze zakiwał sie w ataku?
0
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2023, 08:23
Wydaję mi się, że kolega ma na myśli brak stricte defensywnego pomocnika jak Kessie.
0
DarQ
DarQ
19 stycznia 2023, 08:45
Jasne. Każdy widział to samo mercato. Ale niektórzy dawali 10/10 czy 9/10. Także to co widać to jedno ,a wyciąganie z tego wniosków to drugie.
1
RafAxl
RafAxl
19 stycznia 2023, 09:54
PaoloACM Choćby dziwaczne bieganie Theo wszędzie tylko nie na lewej stronie. Szczególnie, że mamy na tej stronie gościa, od którego zależą nasze wyniki. Wymaganie od Leao, żeby robił wiecznie sprinty i ciągnął za uszy naszą grę w ataku, jednocześnie dbając o właściwy powrót do obrony, jest niedorzeczne. Wyobrażacie sobie takie pomysły z Theo w reprezentacji Francji?
1
Milanistaod95
Milanistaod95
19 stycznia 2023, 00:23
Kompromitacja
0
Milanousz
Milanousz
18 stycznia 2023, 23:52
Przesadziłeś i to grubo @FDL
Edytowano dnia: 19 stycznia 2023, 00:56
0
MI(L)AN
MI(L)AN
18 stycznia 2023, 23:25
Niestety sprawdza się to co pisałem od lata, gołodupiec za sterami naszego klubu może cofnąć Milan do grudnia 2019r. Elliot dziękuję.
5
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 23:32
Tak jak Czesiek Twoją (L)egię xD
7
MI(L)AN
MI(L)AN
19 stycznia 2023, 06:38
@M3TRO Mam déjà vu.
0
Postronny
Postronny
18 stycznia 2023, 23:11
Milan jest w kryzysie i to żadna niespodzianka. Każdy kto oglądał ostatnie mecze widział że gra się nie klei.

W takich sytuacjach ciężar odpowiedzialności powinni wziąć na siebie najlepsi i najbardziej doświadczeni piłkarze. Theo Tonali Leao Giroud Bennacer.

Jeszcze Theo i Giroud można nieco usprawiedliwiać bo grali do końca Mundialu ale formą Sandro Tomoriego czy Calabrii to jest zgroza.

Większość akcji idzie prawą stroną Milanu a w obronie nie ma Calabrii. Wyprowadzanie piłki z własnej połowy a w szczególności od bramkarza przez obrońców to jakiś mało śmieszny żart.

Leao dzisiaj kompletnie bez iskry. To nie był jego dzień ale też nikt mu nie pomógł. Chłopak potrzebował zaistnieć w spotkaniu a tymczasem nikt z nim nie chciał pograć i finalnie powinien był opuścić boisku po godzinie gry.

Forma obrońców to tragedia. Siły rażenia brak. Akcji kombinacyjnych raptem kilka głównie po wznowieniu.

Wynik całkowicie odzwierciedla różnicę klas na boisku
2
DarthImpaler
DarthImpaler
19 stycznia 2023, 01:41
Co do leao to zaczyna to trochę wyglądać jakny jego negocjacje kontraktowe rozwaliły szatnie i chlopaki nie chcą mu podawać.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 stycznia 2023, 23:07
Na otarcie łez trafiłem jeden z 5kuponów po 2zł
https://www.easypaste.org/file/6oK2EDV0/XYZ.jpg?lang=pl
6
Gzikuu
Gzikuu
18 stycznia 2023, 22:57
Każdy potrafi narzekać a nikt nie potrafi docenić wspaniałej roboty zarządu w letnim mercato. Po zdobytym mistrzostwie należycie się wzmocniliśmy, dzięki czemu wiele nowych nabytków przebiło się do wyjściowego składu a pozostali są w stanie odciążyć zawodników pierwszego wyboru, gdy ci nie są w formie. Dziś w zwycięstwie przeszkodził nam tylko sędzia.
27
Gattuso888
Gattuso888
18 stycznia 2023, 23:03
Racja racja zgadzam się w 100%. Letnie okienko było wykonane perfekcyjne a Botman jest nam kompletnie niepotrzebny.
4
hyrus13
19 stycznia 2023, 07:35
Gattuso

Biorąc pod uwagę, że pieniędzy nam starczyło na CDK to Botman zbyt realnym transferem nie był. Natomiast był Acerbi, który bardzo by nam się przydał.
1
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2023, 22:57
A ja pragnę wszystkich uspokoić i radze nie wierzyć, że w lato wydamy więcej kasy. Nie zrobiliśmy tego poprzedniego lata, teraz zimą i nie zrobimy w kolejne mercato. To bujda wypuszczana przez media, żeby udobruchać kibiców, którzy widzą, że ta kadra potrzebuje jakości, a nie kolejnych opcji low cost.
9
Szulaj22
Szulaj22
18 stycznia 2023, 22:58
Nie wydaliśmy latem bo właściciel sie zmieniał teraz mamy nowego biedniejszego i nie wydamy bo on też nie ma.
4
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2023, 23:00
Najpierw gadka, że Elliott nie będzie inwestował, bo sprzedaje później, że Cardinale nie, bo ledwo kupił, a właściwie jeszcze nie tylko podpisał umowę. Teraz zimą nie, bo latem będzie większy budżet. Ciekawe co wymyślą latem XD
3
Gzikuu
Gzikuu
18 stycznia 2023, 23:03
Zrobiliśmy. 38 mln za CDK. 6 mln za Messiasa. 6 mln za Thiawa. 8 mln za Adliego. 2 mln za Vrancxa. Plus horendalne kontrakty dla Desta i Origiego. Po prostu żaden transfer nie okazał się trafiony, ale MOŻE okaże się kiedyś tam.

Tak dla porównania Napoli w letnie mercato wydało niewiele ponad 60 mln z tym, że tam postawili na wynik a nie na płonne nadzieje.
1
Vol'jin
Vol'jin
18 stycznia 2023, 23:07
@jaca23

nie no te stabilne 40-50 mln euro mamy. I pewnie tyle też będzie do wydania latem. Tylko trzeba posprzątać też bałagan z zawodnikami bo nie będzie ich można nawet zarejestrować ;]
1
Gattuso888
Gattuso888
18 stycznia 2023, 23:07
Problem jest taki, że my nigdy nie mieliśmy robić dużych transferów. Mieliśmy (taki miał być pierwotny plan) ściągać potencjalne talenty, rozwijać ich i sprzedawać z duże pieniądze. Ale jak na razie to nam nie wychodzi.
0
Vol'jin
Vol'jin
18 stycznia 2023, 23:10
o sprzedaży to nie mówiono, a bardziej o "podbicie" wartości klubu co miało mieć przełożenie na wyniki (stabilne top 4, choć to scudetto wyostrzyło apetyty na dominację) i na zwiększone wpływy sponsorskie
0
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2023, 23:12
Gzikuu

Napoli miało, bo sprzedawało, my nie sprzedajemy.

Adli wrócił z wypożyczenia, kupiony był rok temu. CDK 38 z tego co pamiętam to z bonusami których raczej na ten moment nie aktywował ;)
0
ConradJethro
ConradJethro
18 stycznia 2023, 22:54
Co do pisania Pioli out, to dam Wam tylko przykład Artety w Arsenalu, nie wymaga komentarza.
Bardziej martwi mnie że bez progresu w LM i bez zwycięstw w jakichkolwiek rozgrywkach to nasz skład się rozjedzie po innych klubach.
0
Vol'jin
Vol'jin
18 stycznia 2023, 22:49
Delicato momento miał Ancelotti, Pioli - lepiej pracować/poprawić się musimy ;]

Trzeba rzucić na głęboką wodę Vasqueza, Thiawa. Brahima przesunąć na PS i dać szansę Adliemu albo wrócić do wariantu ala Kessie czyli Pobega/Aster na "10"

Może kosztem letniego okienka, teraz dofinansować zespół + posprzątać bałagan z ilością zawodników jaki narobili Maldini z Massarą i z Piolim (zatrzymanie Messiasa, przyjrzeć sie co nie tak z przygotowaniem fizycznym i liczbą kontuzji mieśniowych)

brak wzmocnień nie jest wymówką na straty punktów z Lecce/Cremonese etc ale tak jest najwygodniej :)
Edytowano dnia: 18 stycznia 2023, 22:49
10
Szulaj22
Szulaj22
18 stycznia 2023, 22:50
Dofinansować ale czym? Jak kasy nke bedzie ani teraz ani latem.
0
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:50
Ale my kosztem letniego okienka poprawiamy finanse już od bagatela 10 lat xd
2
Vol'jin
Vol'jin
18 stycznia 2023, 22:52
nie no stabilne ~40-50 mln euro mamy do wydania latem co roku ;]

Raz tak się udało zrobić kosztem utrzymania Tomoriego po wypożyczeniu ... inna sprawa, żę 3/4 osób i tak w dupie że jest jakieś porozumienie z UEFA
0
Tanger
Tanger
18 stycznia 2023, 22:55
Brak wzmocnień nie byłby problemem, gdyby nie to, że część zawodników zalicza stromy zjazd w dół. Kjaer to tylko ułamek Kjaera sprzed kontuzji, Tomori i Kalulu są cieniem samych siebie sprzed zaledwie pół roku, Rebicia straciliśmy całkowicie przez kontuzje, Giroud i Theo wyglądają na zajechanych fest, Maignan cały czas próbuje się poskładać, tak jak Zlatan.
0
Szulaj22
Szulaj22
18 stycznia 2023, 22:57
Jak wykupimy Diaza to zostanie połowa wiec nie wyglada to ciekawie.
0
Jaca23
Jaca23
18 stycznia 2023, 22:59
Nie ma kasy teraz, nie będzie i latem.
0
serginho83
18 stycznia 2023, 23:40
Vol'jin - dokładnie, żadne zwalnianie Stefano i tak, jak uważam, że Paolo powinien być w Milanie przez długie lata, bo będzie coraz lepszy w swoim fachu i ma ten klub w sercu, tak z Massarą trochę się pogubili...kadra jest przepełniona, ale nie ma wystarczajacej jakości - 6 środkowych pomocników, ale do rywalizacji z Tonalim i Bennacerem nie ma nikogo, 2 prawoskrzydłowych - żaden nie nadaje się na 1 skład, 5 środkowych obrońców - na tą chwilę żaden nie daje pewności, brak 2 bramkarza na przyzwoitym poziomie i tak można by jeszcze wymieniać... a jest jeszcze nietrafiony transfer Origiego, wykupienie Messiasa ( tego to im nie zapomnę przez długi czas ), wcześniej Ballo Toure...trzeba zrobić wszystko, żeby zażegnać szybko kryzys, zająć minimum 4 miejsce, a potem w lato posprzątać, jak to trafnie określiłeś, ten bałagan z zawodnikami...a zostaje jeszcze kontrakt Leao, no i odbudowanie De Keteleare...
0
Szulaj22
Szulaj22
18 stycznia 2023, 22:48
Po tym meczu można powiedzieć jedno Inter trafił na najsłabsza drużynę w tym roku bo z nikim im się tak łatwo nie grało jak z Mialnem. Mocna kadra to powinny byc wyniki a tak naprawdę to transfery to była żenada jak na mistrza z takimi problemami dwa kontuzje i 3 w tym sezonie naszym mistrzostwem będzie 4 miejsce.
1
DaRo_7
DaRo_7
18 stycznia 2023, 22:48
Niestety wpadliśmy w spory dołek formy. Czas, żeby Pioli przestał gadać, że jest dobrze i to pojedyncze wpadki, bo niestety przestaliśmy grać od 87 min meczu z Romą i nie możemy się z tego odkręcić :P

Czas dla Maldiniego, ma jeszcze niecałe dwa tygodnie, żeby wpuścić jakąś nową krew do tej drużyny, bo niestety zakupy letnie to tylko melodia przyszłości :P
0
Max82
Max82
18 stycznia 2023, 22:45
Bravo Bravo Milan w ciągu ostatnich dwóch tygodni spieprzyliście cały sezon jeszcze teraz tylko łomot w Londynie i może wtedy co nie którym oczy się otworza że w drużynę trzeba inwestować bo na farcie daleko się nie zajedzie
1
Szulaj22
Szulaj22
18 stycznia 2023, 22:49
Inwestować? Przeciez kadra jest mocna…
2
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:44
Spokojnie, Amerykance czekają na drafty i taką taktykę mamy przyjęta. Im gorsze wyniki tym pierwszeństwo w drafcie i wybierzemy sobie najlepszego zawodnika :)!
1
RockStar
RockStar
18 stycznia 2023, 22:45
Kolejnego Czarlesa?
0
Gerada
Gerada
18 stycznia 2023, 22:37
Dawno mnie porażka w derbach nie bolała tak mało jak dziś... Jakby... za mocno byłem przygotowany mentalnie, że może nastąpić, a że w meczu nie nastąpiły żadne zwroty akcji, które by tym zachwiały to jest mi zwyczajnie smutno.

Bardziej boli mnie to, że mam poczucie, że obecnego Milanu nie stać na wiele więcej niż dziś zaprezentował...

Nadal uważam, że jesteśmy ekipą na tyle solidną, że miejsce w czwórce na koniec sezonu obronimy, natomiast jesteśmy ekipą w rozsypce...

Nasz wypracowany system gry, który pozwala nam na bardzo jakościowe występy, wymaga określonych wykonawców, w określonej formie. Da się dosztukować jednego, a drugiemu "wybaczyć" przeciętną dyspozycję i to może nadal fajnie hulać.

Natomiast nasz problem zaczyna się na bramce: Z Tatarusanu wychodzenie spod pressingu rywala to jak gra na poziomie nightmare, kiedy całe życie nie wychylałeś nosa ponad "normal". Można zatem pomyśleć nad grą długich "dzid"... Natomiast te wychodzą Rumunowi jeszcze gorzej (dziś bodaj tylko jednej takiej piłki nie zagrał do gracza Interu, a większość na strefę, z której idealnie rusza się z kontrą). Jesteśmy w kropce w jednym z fundamentalnych założeń naszej gry.

Sama dyspozycja obrońców jest delikatnie mówiąc "słaba". Balansujemy pomiędzy popełniającymi błędy seriami i co mecz Kalulu i Tomorim, a Kjearem, który nie ma ciągłości występów i jest wyraźnie wolniejszy od konkurentów do gry. Jest jeszcze Gabbia, który - o zgrozo - zaczyna mi w głowie brzmieć jako sensowna opcja na dłużej do podstawy.

Theo to gracz klasy światowej. Nie wszedł w nowy rok najmocniej ale jest gwarantem określonego poziomu i nie zamierzam na nim wieszać psów.

Nie zamierzam też pastwić się nad Il Capitano. Calabria potrzebuje czasu i jego dyspozycja nie jest optymalna, ale ma odpowiednie zaangażowanie, serce i głowa są na swoim miejscu. Umiejętności też posiada. No i nawet teraz jest ogromnym upgrade'm do męczarni jakie przechodziliśmy z Destem na tej pozycji... Boki obrony jeśli cała wiosnę zdrowi będą Hernandez i Davide powinny być naszą dobrą stroną.

Straszne jest to, że z absolutnie czystym sumieniem w 2023 roku to pozytywnie można by mówić tylko o Bennacerze, który jeszcze na dokładkę ciągłego zaangażowania i jakości podpisał kontrakt. Jasne - Algierczyk też nie ma 100% udanych zagrań, popełnia błędy, ale finalnie z każdego spotkania wychodzi indywidualnie z tarczą.

Nierówny za to jest narazie Sandro. Ma dobre momenty, ma koszmarne (dziś po 22 minutach miał dziecinnie zawaloną bramkę i dwie głupie straty na kontry w środku pola). Natomiast środkowa dwójka to drugi obok wahadeł sektor boiska, gdzie powinno być ok na wiosnę jeśli będziemy grali pierwszym garniturem...

Ostatni element, który działa (a dokładniej raz działa - ale za to jak, a raz nie działa wcale) to lewe skrzydło i Leao. To koniec.

Działających trybików jest wyraźnie za mało, zwłaszcza z przodu.
Jasne, fajnie momentami wyglądają Salemaekers i Diaz, ale nie dają liczb i klarownych okazji...

Napastnicy u nas obecnie to wybór między dżuma a cholerą... i - o zgrozo - będący całkowicie pod formą Giroud wygląda o niebo lepiej niż Origi. Tzn - wygląda źle, ale przynajmniej nie razi kiepskim "podwórkowym" bieganiem ze spuszczoną na nogi głową. Nie chcę Divoca skreślać, ale jeśli ktoś powie, że Charles nie może wkomponować się w sposób gry Milanu to ja powiem, że przy jego starszym rodaku, De Ketelare wygląda jakby całe życie w Milanie spędził...

Cała ta rozpiska prowadzi jednak nie do tego, że indywidualnie warto skrytykować większość graczy... a do tego, że nie mamy jakości w dwóch strefach: pod własną bramką i pod bramką rywali... Sumarycznie: My prowadzimy grę, nawet coś kreujemy, potrafimy rywali jako tako zdominować... Ale finalnie na każde 10 okazji stworzonych przez rywala tracimy 9 goli, a na każde 10 stworzonych przez siebie czasami udaje nam się zdobyć jedną bramkę... W rozgrywaniu piłki zwykle nie pozwalamy rywalom na wiele, ale jak już piłka przejdzie pod naszą bramkę to jest spore prawdopodobieństwo, że któryś z naszych defensorów się "zawiesi" - tam zwykle nawet nie ma wywalczonych przez rywali pozycji. Ot, nagle w niezrozumiały sposób rywal ma godzinę na przymierzenie i oddanie strzału.

Byłoby to do przełknięcia, gdyby pod drugą bramką nasze strzały w znakomitej większości nie wyglądały jak z futbolu amerykańskiego... Bo kreujemy wyraźnie więcej sytuacji od poszczególnych rywali.

Finalnie, mój ból bierze się stąd, że nie mam za bardzo pojęcia, co i jak w tym można poprawić na tu i teraz... Rafa musi zyskać ciągłość... A któryś z napastników musi zacząć strzelać gole, kiedy ma ku temu okazje...

Zmienić nie ma za bardzo czego i na co...

Eh, oby ten mecz z Interem zakończył wreszcie ten paskudny okres noworoczny i żeby coś drgnęło na plus... najwyższa pora...

3
Rafalzki
Rafalzki
19 stycznia 2023, 09:47
W zasadzie zgadzam się z Tobą całkowicie. Jedno tylko pytanie i olbrzymia pretensja do zarządu... O ile Giroud za całościowy pobyt w Milanie się broni to my niestety nie mamy napastnika który daje ciągłość bramek, znaczy mamy tylko już chyba na emeryturze... Giroud i Origi nigdy goleadorami nie byli i nie trzeba być Maldinim żeby się domyślić, że już nigdy nie będą więc powstaje pytanie kto przyklepał ten bezsensowny "darmowy" transfer Belga. Chyba 80-90% ludzi tutaj od samego początku pisało, że to będzie flop. Jeśli Massara faktycznie się tak na niego uparł jak pisała prasa to teraz powinien za to beknąć bo konsekwencje mogą być tragiczne. Nie chce oczywiście zwalać całej winy na Origiego ale kto na litość boską mając w składzie napastnika który ma problem z przejściem bariery 10 bramek w sezonie podpisuje kontrakt z rezerwowym zawodnikiem innej drużyny który również delikatnie mówiąc bomberem nigdy nie był i na dodatek w momencie podpisywania kontraktu jest kontuzjowany... Wykup Messiasa i prawe skrzydło to jest zbrodnia i kryminał. Teraz zamiast użerać się z jednym przeciętniakiem na prawym skrzydle mamy dwóch... CDK niestety flop, tutaj pretensji nie mam bo to typ który ma potencjał, ktoś tylko musi go obudzić (mam nadzieję, ze to się wreszcie stanie). Za środek obrony też nie mam jakiegoś wielkiego ale bo tam grajków mamy tylko zapomnieli jak się gra w piłkę... Ciągle też czytam o stracie Kessiego, darujmy sobie wreszcie, nikt go przecież nie wypychał z Milanu na siłę, po prostu chłop okazał się kłamcą i nie chciał zostaw w klubie. Niestety problem w tym, że za niego przyszedł no name i tam podobnie jak na prawym skrzydle jaest krater nie do zasypania (chodzi mi po profil gracza a nie ogólnie o cały środek pomocy naturalnie).
0
NuNoiser
NuNoiser
18 stycznia 2023, 22:35
Niestety, obstawiałem 3-1, niewiele się pomyliłem. Mamy ewidentny kryzys. Maignan za przyspieszanie powrotu dla mundialu, zachował się paskudnie. Uwielbiałem tego piłkarza, ale zapomniał chyba, że jest sowicie opłacany przez klub. Giroud dla mnie zawsze miał być jokerem, tak robił największe spustoszenie. Nie jako podstawowy napastnik, bo 10 bramek w sezonie to jego max. Owszem, doświadczenie ogromne, ale wolny, statyczny i kondycyjnie już dziadzia. Messias nie powinien nigdy nawet powąchać murawy San Siro. My aspirujemy na top 8 LM a nie Spezie czy Genoe. Straciliśmy Cahlanoglu, który jednak potrafił rozgrywać, straciliśmy 5 obrońce Kessiego, który potrafił ustrzelić. Tomori zapomniał kompletnie jak się broni a Kjaer po kontuzji już nie wrócił do bycia piłkarzem Milanu. Romagnoli też nie był potrzebny. Leao nie przedłuży w klubie, który nie ma środków na uzupełnienie braków. Złapaliśmy mega kryzys i obawiam się o 4 miejsce nawet. Tottenham zrobi z Nami większy wp… niż Chelsea. Kane vs. Giroud? Przerażajace. A na ławce mamy Originala :) Karulykaturę napastnika. Dybali nie chcieliśmy, Zyiech niepotrzebny, za Botmana 40 mln nie damy. No to mamy przepłaconego CDK, bladą obsraną chudzinę, co zapomniał jak się piłkę podaje. Przykro patrzeć co się dzieje. Ubiegły sezon powinien być alarmujący. Wygraliśmy obroną, której w tym sezonie już nie mamy i słabą konkurencją. Napoli w drugim meczu nas zgwałci i w pełni będę im kibicował, bo mają piękny styl. My nie mamy żadnego. Chaos.
1
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2023, 22:39
proszę mi tutaj Charlesa nie wyzywać, chłopak na medal jak widać na moim zdjęciu
0
dejnio
dejnio
18 stycznia 2023, 22:33
Wolałem dziś pograć w tenisa i jak widzę była to dobra decyzja.
0
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2023, 22:32
Szkoda że dzisiaj swojej szansy nie dostali CDK i Ante, na pewno by zrobili wiatr z przodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:33
Szkoda ze Tomori dalej na ławce
1
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2023, 22:37
zdecydowanie. chłopak w formie, a Pioli marnuje jego potencjał
0
RockStar
RockStar
18 stycznia 2023, 22:37
CDK to dostał choć raz piłkę? Tragedia
0
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2023, 22:40
ani razu go przy piłce nie widziałem, jedyne co mi w pamięci zostało to ostatnie dwa świetne podania Rebicia w trybuny :)
0
RockStar
RockStar
18 stycznia 2023, 22:30
Jestem ciekaw ocen za ten mecz, tutaj każdy był beznadziejny, tragiczny. A niektórzy to już przebili skale jeśli chodzi o marazm.
0
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2023, 22:33
solidarnie jedyneczka dla każdego poza Brahimem, on zasłużył na 2
0
Vol'jin
Vol'jin
18 stycznia 2023, 22:30
Pioli Out

Maldini Out

to kto za nich i nie piszcie o Tuchelu etc bo nikt tu nie trafi, a na rynku nawet dobrego włoskiego trenera nie ma xD A tak czy siak wybór w przyszłości to będzie pomiędzy De Zerbim, Tudorem czy Juricem ;]

Po za Marottą to kto za Maldiniego? Paratici? a może Mirabelli niech wróci? :)

No może Giuntoli ;] ale prywatnie to cham i burak (sytuacja z De Guzmanem)
2
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:31
#MontellaBack
Edytowano dnia: 18 stycznia 2023, 22:33
0
ósmy
18 stycznia 2023, 22:33
De Zerbi myślę, ze skutecznie by się wybronił wynikami.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 stycznia 2023, 22:34
Ogólnie zwalnianie wszystkich po gorszym okresie to mega dziecinada i paniczne zachowania rodem z ekstraklasy
Ale na pewno po zakończeniu sezonu będzie trzeba porządnie przysiąść i ocenić obecną sytuacje (też zobaczymy jaka będzie)
No chyba że nam się za mocno dupa zapiecze bo wtedy możliwe że Pioli poleci wcześniej ale to mało prawdopodobne
Marzeniem oczywiście Kloop jak go już wywalą z Liverpoolu po sezonie też pewnie ;)
A z realnych to to co wymieniłeś
11
nokoments
18 stycznia 2023, 22:46
Maldini jest zakładnikiem decyzji właścicieli, natomiast za Piolego Klopp, który kończy kolejny "cykl siedmioletni" tak jak dwa poprzednie.
Liverpool podobno jest na sprzedaż, co w połączeniu z ich obecną formą sprawić, że Jurgen będzie do wyjęcia najdalej do końca sezonu.
Jeśli nowy właściciel naprawdę ma ambicje "przywrócenia Milanu tam gdzie jego miejsce" to właśnie na takie nazwiska jak Klopp czy Zidane powinien patrzeć w kontekście przyszłości. ofc, nie zwalniałbym Piolego już, ale gdy do tego dojdzie to trzeba celować wysoko.
0
Tanger
Tanger
18 stycznia 2023, 22:47
Strzelam w ciemno, że nawet Piolemu przez ułamek sekundy przeleciała przez głowę myśl o dymisji. Cały Milan gdzieś od końca października zmierzał w kozi róg, a teraz bije głową w ścianę na całego.
1
Majki85
Majki85
18 stycznia 2023, 22:29
Pora wywiesić w szatni tabele i stratę punktow do Napoli, a także zdjęcie świętujacych zdobycie Superpucharu piłkarzy Interu.

PS, jeszcze Interowcy na ceremonii śpiewali "campione"..Heh do mistrzów im trochę brakuje.

Zajebisty wieczór...
0
Peloponez
Peloponez
19 stycznia 2023, 00:01
tych "mistrzów" to ograli właśnie 3-0
0
Janek94
Janek94
18 stycznia 2023, 22:26
Nowy wlasciciel dramat ladnie nas eliot zalatwil ale czego sie spodziewac po zydach z ameryki pech to pech ze nie trafilismy na tych wlasicieli z bahrajnu
8
Szulaj22
Szulaj22
18 stycznia 2023, 22:28
Specjalnie to zrobili bo wiedzą że Cardinale nie spłaci kredytu i za rok czy dwa klub trafi z nowu w ich ręce i zarobią podwójnie a tak by zarobili raz ;)
1
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:29
Szalom!
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 stycznia 2023, 22:31
Elliott nas tak załatwił, że po 7latach weszliśmy do Ligi Mistrzów a w kolejnym sezonie wygraliśmy mistrzostwo, teraz jesteśmy w lidze na równi z Interem i Juventusem. A jeszcze tak nas załatwił że uzdrowił nasze finanse. Przed Elliottem to my mogliśmy sobie pomarzyć żeby przegrać w finale Superpucharu Włoch.
8
Milanboy
Milanboy
18 stycznia 2023, 22:39
Ale wy jesteście dziećmi, ale sorki, dzieci to chociaż nie są w pełni świadome tego co piszą i mówią.
3
Pepik
Pepik
18 stycznia 2023, 22:41
^
Faktycznie, mogliśmy pomarzyć, żeby przegrać superpuchar, bo go wygraliśmy w 2017 jeszcze za Berlu.
0
nokoments
18 stycznia 2023, 22:48
Elliott dalej jest właścicielem, wystarczy zobaczyć kto był dzisiaj na meczu - Gordon Singer.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 stycznia 2023, 22:49
@Pepik
"dzwonią dzwony, ale nie wiadomo w którym kościele"
No ale racja wygraliśmy 2016 i przegraliśmy 2018
Edytowano dnia: 18 stycznia 2023, 22:54
2
ksieciunio
ksieciunio
18 stycznia 2023, 22:25
Bardzo dobrze pamiętam La Corunę, Stambuł, lata 2014-2016 czy choćby końcówkę sezonu 2018/19 i z tego też powodu wynik dzisiejszego meczu mam w głęboko w d...
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 stycznia 2023, 22:28
Dla mnie najgorszą porażką ever była ta z Deportivo pamiętam że nie mogłem się po niej pozbierać, nawet bardziej niż po Stambule.
0
landik
landik
18 stycznia 2023, 22:23
Wszyscy mówią że brak transferów to najwiekszy problem. Chelsea kupuje i kupuje i gówno graja. Po drugie w porównaniu do zeszłego sezonu z składu wyleciał tak naprawde tylko Kessie. Po trzecie my nie mamy wiekowego składu, a młody więc ta jednestka powinna grać jeszcze lepiej. Przyszły uzupełnienia, które narazie ciężko wchodzą, ale taki CDK napewno potrzebuje czasu. Ćoś nie tak poszło w okresie przygotowawczym jednym i drugim. Pioli w tym sezonie mało co ogarnia, nie trafione zmiany itd. A zapomnaiem sztab od przygotowania i MilanLab do wywalenia.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2023, 22:24
1
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:25
Co Ty dajesz chłopie xD? Porównaj sobie wyniki Chelsea chociażby w LM w ostatnich latach, a nasze, gdzie tam powróciliśmy dwa sezony temu. Dołóż do tego poziom Serie A i PL i to, ze w fazie grupowej chyba nie oddaliśmy na ich bramkę celnego strzału w dwóch meczach xd
Edytowano dnia: 18 stycznia 2023, 22:27
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 stycznia 2023, 22:27
Porównaj jeszcze wydatki górnej połówki PL z Serie A, a zrozumiesz dlaczego tam coś może nie dawać efektów.
0
landik
landik
18 stycznia 2023, 22:30
Nie porównuje poziomu drużyn, a tego że wydanie poł miliarda na transfery nie koniecznie sie sprawdzi. Do tego mecz z Chelsea był w październiku obecenie to oni są w gorszej dyspozycji niż Milan, który jest w gównianej formie.
0
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:32
Matko Boska, co Ty piszesz chłopie xd
1
Marosso
18 stycznia 2023, 22:49
M3TRO
Norma, tutaj często jest oderwanie po całości. Gramy w LM , nie wymieniamy 2-3 podań, nie wychodzimy za połowe ale winą jest sędzia , słaba dyspozycja zawodnika (najczęściej bramkarz , obrońca), krzywa linia itp. Od 11 lat alibi piłkarskie tutaj to sztuka
2
MrCostacurta
18 stycznia 2023, 22:20
Bolesna to dopiero będzie jak to powtórzymy w ligowych derbach.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
18 stycznia 2023, 22:20
Spokojnie panowie, Rozkręcimy się w najmniej oczekiwanym momencie - na Tottenham będziemy jak z początku sezonu. Tego pucharu mi szkoda bo miałem Origiego z fify i nie dostanie upgrade... Na najważniejsze mecze będziemy w formie
0
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:30
Zabrzmiałes jak Bolec z „Chłopaki nie płaczą” :)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
18 stycznia 2023, 22:19
Gratulacje dla Interu. Dzisiaj kilka pięter nad Milanem. A co do naszej drużyny, to tutaj nie ma co za bardzo się rozwodzić. Kryzys pełną gębą. Pytanie brzmi, co takiego się stało podczas przerwy na Mundial, że jest tak, a nie inaczej? Moim zdaniem przegięli w przygotowaniach fizycznych. Źle oszacowali czas na nabranie świeżości, bo to, że nasi gracze poruszają się ciężko po boisku jest widoczne aż nadto. A jak słabo biegasz, to słabo grasz. Proste. Drugi problem polega na tym, że Pioli nie należy do trenerów, którzy posadzą kogoś na ławie z powodu słabej formy. Nie, on będzie wałkował gościa, aż ten zaskoczy. A prawda jest taka, że Tomori, czy Calabria nie powinni murawy ostatnio nawet powąchać. Zwłaszcza Anglik jest w dyspozycji tragicznej. To, co dziś prezentował... Brak mi słów. Za komentarz niech posłuży to, co zdarzyło się przy golu Lautaro. Masakra jakaś. Szczerze, to liczyłem, że po tej przerwie ruszymy ostro z kopyta, wszak niewielu naszych się na MŚ zmęczyło. Jest zgoła inaczej. I to jest naprawdę zastanawiające.
8
ósmy
18 stycznia 2023, 22:24
Mnie się wydaje, że problem jest głębszy.
Kryzys i naprawdę kiepska gra zaczęła się jeszcze przed Mundialem.
Remis z Cremonese, wymęczone w ostatnich chwilach zwycięstwa z Fiorentiną i Spezią. Porażka z Torino.
Problem jest w tym, że pomimo tego początkowego zarzewia, tego zapalającego się światełka alarmowego, większość ekipy miała czas, aby coś zmienić, wstrząsnąć. Nic nie zrobili. Trener chyba również wyszedł z założenia, że jakoś to będzie/
Problem jest wg mnie poważniejszy niż chwilowy kryzys..
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
18 stycznia 2023, 22:19
I tak najlepszy jest ten Steven Zhang, 31 lat... Jprdl
0
dziku82pl
dziku82pl
18 stycznia 2023, 22:19
no nic czas sie pozbierac na lige i lige misiow FORZA MILAN
1
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:20
Liga „Misiów” to jedyne na co nas teraz stać xD
2
Paolo Zatonelli
18 stycznia 2023, 22:16
Chyba zaczynam tęsknić za Kruniciem. Jak można wejść na boisko i grać praktycznie na alibi, albo sępić z przodu i nie ruszać po piłkę? Jak to świadczy o naszych zmiennikach? Im się w ogóle chce, czy jak w sejmie - ważne, że hajs się zgadza i opalanie jajec? Można się długo adaptować do ligi, ale nie można się adaptować do cech wolicjonalnych. Pioli teraz gra na ryzyku, bo w lidze jesteśmy w TOP4, ale na styk. Trzymanie się Tomoriego i kilku innych - z pewnością szkodzi. Zaryzykowanie zmian może, ale nie musi dać rezultatów. Myślę, że będziemy grać, jak do tej pory, aż przełamiemy. Obawiam się, że do tego momentu wypadniemy z czołowej czwórki.
0
M3TR0
M3TR0
18 stycznia 2023, 22:16
Po sprawie Milan rozkłada uda, jak już jest po sprawie, to do kosza guma
0
szyka
szyka
18 stycznia 2023, 22:16
Jeszcze tylko w trąbę od Tottenhamu i wypadnięcie poza top 4 i mamy pieknie skonsumowany sukces z zeszłego sezonu. Można też zadziałać prewencyjnie i zmienić trenera już teraz i wstrząsnąć zespołem i podjąć próbę ratowania sezonu,ale to mało prawdopodobna opcja. Nasz trener od końcówki października udowodnił, że nic nie jest już w stanie zrobić, miał 2 miesiące przerwy na reakcje, gramy coraz większą kupe, której kwintesencja jest kazanie grac tatarusanu jako libero, i rozgrywać z obrońcami przy wysokim pressingu, przegrywamy mecze mentalnie w 15 minut po wyjsciu na boisko, zdążyliśmy się już skompromitować z roma I lecce w lidze, z torino w Pucharze I interem w superpucharze.jest coraz gorzej I nie widać przesłanek, że coś się zmieni.
Formula się wyczerpała, dziękuję za mistrzostwo.
Czas na zmiany


1
ksieciunio
ksieciunio
18 stycznia 2023, 22:27
Trener jest ok, kop w rzyć należy się osobom odpowiedzialnym za transfery
3
Majki85
Majki85
18 stycznia 2023, 22:34
Typowe polskie myślenie. Wypieprzyc trenera i czekać na cud.
1
szyka
szyka
18 stycznia 2023, 22:41
Ksieciuniu
Ale nasz trener mówi, że ma kompletny sklad i nikogo nie potrzebuje, wiem, że tak mu pewnie zarząd karze mowic i to kurtuazja, ale po mistrzostwie mógłby klarowniej deklarować czego potrzebuje, bo mu się należało jak psu buda.
Problem na pewno jest złożony, ale zarządzanie kryzysem naszego trenera już robi się naprawdę niebezpieczne i grozi równia pochyla
0
szyka
szyka
18 stycznia 2023, 22:53
Typowa postawa
tutaj jest wielu prawilniakow o sztywniutkim kręgosłupie moralnym i choćby nie wiem co się działo, zawsze będą bronić tezy, że było zajebiscie, ale wyszło negatywnie przez epizody, jednostki, no a w sumie trener nie ponosi odpowiedzialności za nic.
Nie rozumiem również przytyku do polskości, zmianę trenerów robią wszędzie na świecie jak jest totalne chaos a u nas jest. Od października to już 4 miesiące minęły a światełko w tunelu coraz słabiej świeci
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI