Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan przed ważnym meczem w Rzymie. Porażka wprowadzi nerwowość

19 stycznia 2023, 09:48, cinassek Aktualności
Milan przed ważnym meczem w Rzymie. Porażka wprowadzi nerwowość

Dopiero we wtorek Milan rozegra kolejny mecz, a rywalem rossonerich będzie Lazio. Cztery punkty - tyle wynosi aktualna przewaga rossonerich nad całą grupą pościgową za pierwszą czwórką, która składa się właśnie z ekipy Maurizio Sarriego, a także Atalanty i Romy. W przypadku zwycięstwa mistrzowie Włoch mogą pozostać w komfortowej odległości od swoich rywali, porażka sprawi natomiast, że będzie trzeba zacząć mocniej oglądać się za siebie. Przed Milanem, który na początku 2023 roku nie znajduje się w wysokiej formie, ważny wieczór na Stadio Olimpico. Drużyna ma kilka dni, aby w skupieniu popracować nad wyeliminowaniem błędów, których ostatnio nie brakuje.


R E K L A M A





40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Postronny
Postronny
19 stycznia 2023, 13:14
Przecież każdy zdaje sobie sprawę z tego że wyniki w poprzednim sezonie były ponad poziom sportowy drużyny. Leao Theo Giroud i Tonali ciągnęli ten wózek do tego Maignan i obrońcy byli skuteczni w interwencjach i dokładając do tego że cała Serie A przeżywa gorszy okres to Milan wygrał Scudetto.

Nie mogło się to udać drugi raz. I nie chodzi mi o to że walka o tytuł już się zakończyła bo przecież nikt nigdy niczego Noe wygrał w połowie stycznia ale chodzi mi bardziej o to że teraz wyniki są bardziej adekwatne do tego co ma Pioli.

Bez poważnych wzmocnień na każdą pozycję będzie cholernie ciężko o cokolwiek. Będzie walka o Top4 i nic więcej. Raz się uda raz nie ale ciężko będzie o większe ambicje.

Scudetto mogło i powinno być kopniakiem do dalszych sukcesów. Niestety do tego potrzeba jest wsparcia właścicieli. I nie chodzi mi o 30 50 czy 70 mln ale Milan musiałby zainwestować w kilku piłkarzy lepszych niż ma. Tylko w taki sposób podnosi się poziom sportowy. Musi być w drużynie rywalizacja.

Młodych jak CDK to można kupować jak się ma fajny skład a nie kiedy z miejsca potrzeba jest kreatora i piłkarza który będzie decydował o losach meczów.
6
Szulaj22
Szulaj22
19 stycznia 2023, 12:13
Jak nic sie nie zmieni do tego neczu to znowu dostaniemy z trójkę w plecy.
0
Milanboy
Milanboy
19 stycznia 2023, 11:51
A myślałem, że mecz z Romą już wprowadził w nerwowość, no ale chyba się myliłem xd.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 stycznia 2023, 18:37
A nie ten z Espanyolem?

Prowokacyjne zachowanie w stosunku do innego użytkownika. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 22 stycznia 2023, 15:51
0
Milanboy
Milanboy
19 stycznia 2023, 19:26
Master Of AC Milan- Master of trolling powinieneś się zwać, bo na ten klub nie zasługujesz jakiemu kibicujesz.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 stycznia 2023, 20:31
To tylko twoja opinia, powodzenia w LaLidze;)
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 stycznia 2023, 20:32
I uważaj sobie bo Cię zgłosze za przedrzeźnianie nicku;)
0
Milanboy
Milanboy
19 stycznia 2023, 20:48
Ja ciebie za nieustanny trolling zgłoszę i skończy się tobie zabawa .
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 stycznia 2023, 21:36
Już się boje:(
0
Milanboy
Milanboy
19 stycznia 2023, 21:47
Master Of AC Milan- Pisz dalej, pisz dalej, jedno ostrzeżenie ciebie nie nauczyło.
0
roby45
19 stycznia 2023, 11:37
Kur..co to za nagłówki...nerwowość to jiz jest po bkamazu z Roma a nie po 4 meczu
0
NurekMCP
NurekMCP
19 stycznia 2023, 11:36
A będzie pewnie tak, że wyjdzie ta sama XI co z Lecce lub Interem :D
0
zycumilanista
zycumilanista
19 stycznia 2023, 11:35
Mecz z Lazio na Olimpico to dla Nas idealny moment na odwrócenie karty. Zwycięstwo nad silnym rywalem zawsze przywraca wiarę w siebie. Tylko ten krok trzeba wykonać. Pioli (u mnie przynajmniej) na gigantyczny kredyt zaufania bo niczym Harry Potter wyczarował Nam majstra lecąc na jednym skrzydle. Owszem Radu pomógł wydatnie w meczu Interu z Bologna ale po tym meczu lidera trzeba było obronić grając po drodze m in z Fiorentiną i Lazio jak się nie mylę, Wiec nie ma co umniejszać roli Piolego jak Milanu na rzecz wtopy Interu. Należy też pamiętać, że z Romą prowadziliśmy dwiema bramkami, z Lecce było gorzej ale wyciągneli trochę tą katastrofę. Więc jesli chodzi o ligę to wszystko jest do ugrania albo i stracenia. Ale nie upatrywałbym obrony mistrza w tym sezonie bo jednak Napoli ma ten jeden moment na 36 lat i są nie do zniszczenia. Myślę, że Milan przede wszystim musi patrzeć za plecy a Neapolitańczyków wyrzucić z głowy. W tym sezonie grają w innej lidze.
0
Gerada
19 stycznia 2023, 13:16
Zgadzam się z większością... Jedynie tego Radu bym wyrzucił z tej wypowiedzi, bo bez owego gola samobójczego Inter tamten mecz prawdopodobnie zremisowałby 1:1, co nadal nie dawałoby im mistrzostwa :P Bramka Radu niesłusznie jest uważana za "game changer" :P A to był jedynie ostatni gwóźdź do trumny w tamtym meczu.
1
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2023, 11:28
Mimo sporego dołka nie wierzę, że wypadniemy z top4. Mamy swoje problemy, ale Lazio, Roma i Atalanta to na ten moment zdecydowanie słabsze zespoły, które nie będą lepiej punktować niż nawet słaby Milan.

Uważam, że miejsca 2-4 będą otwarte do końca, bo oprócz Napoli nikt z czołówki nie prezentuje solidnej formy.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
19 stycznia 2023, 11:10
Mają chłopcy sporo czasu na przemyślenia, analizę i poprawę. Myślę, że dla Rzymian, to najgorszy moment, by z nami grać. I srogo się o tym przekonają;)
0
_PAOLO_
_PAOLO_
19 stycznia 2023, 10:55
I za 3 kolejki już za Lazio ;P
0
Milanistaod95
Milanistaod95
19 stycznia 2023, 10:42
"Milan przed ważnym meczem w Rzymie. Porażka wprowadzi nerwowość"
co za głupkowaty tytuł tego artykułu xD Tzn, że jeszcze nie jest nerwowo, ale kolejna porażka już wprowadzi nerwy? Przecież już teraz jest katastrofa. Najwidoczniej dla niektórych Milan jeszcze nie gra nerwowo.
1
Gerada
19 stycznia 2023, 13:12
Katastrofa...? drugie miejsce w lidze, gdzie oczywistym celem jest top4 to katastrofa...? Moę się zgodzić, że ostatnie wyniki już wprowadził zapewne nerwowość, ale nasza sytuacja jest obecnie nadal "w porządku". Po prostu trzeba się ogarnąć zanim zacznie się komplikować. Do katastrofy jeszcze daleko i oby do niej nie doszło.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
19 stycznia 2023, 13:21
Katastrofa w grze
0
bawolejaja
bawolejaja
19 stycznia 2023, 10:16
z taką grą dostaniemy w cymbał
0
karp_fso
karp_fso
19 stycznia 2023, 10:15
Tymczasem Roma wystawia Zaniolo na sprzedaż i oczekuje 40 kafli. Błagam, żeby tylko Maldini nie wpadł na durny pomysł jego sprowadzenia, bo to będzie transfer tej samej klasy co Destro.
3
RafAxl
RafAxl
19 stycznia 2023, 10:17
Chyba wyciągnie te 40 baniek z własnej kieszeni.
0
daro12555
daro12555
19 stycznia 2023, 10:42
Nawet niech nie próbuje tej szklanki ,ale sądzę ze na pewno wpadnie na ten genialny ruch .
0
ósmy
19 stycznia 2023, 10:48
Ponoć BVB jest na rzeczy, i to cena dla nich.
Dla nas zawołaliby 50 mln:)
0
Bandon
Bandon
20 stycznia 2023, 08:27
40 mln za Zaniolo? Gdyby nie był Włochem, pewnie by chodził po 20.
0
FanACM
FanACM
19 stycznia 2023, 10:14
Trzeba zabetonować środek pola trzema zawodnikami do Benka, Sandro dołożyć Pobege/Rade(jak jest zdrowy) czy Astera. Skoro pressing nam nie wychodzi i w niemal każdej strefie boiska przegrywamy pojedynki 1vs1. To ustawmy się niżej i zagrajmy z kontry.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
19 stycznia 2023, 10:22
Może to być dobry pomysł. Tomek Ćwiąkała komentował ostatnio, jak świetnie w Superpucharze Hiszpanii zadziałało w Barcelonie obudowanie Busquetsa Gavim i de Jongiem, kosztem lewego skrzydłowego. Moglibyśmy taki manewr zrobić tylko z ucięciem prawego skrzydła skoro i tak Junior i Alexis nie wnoszą jakości. Niech Pioli dzwoni do Xaviego
2
Jaca23
Jaca23
19 stycznia 2023, 11:30
Nie mamy 10tki, więc powinniśmy z niej zrezygnować, o to prosi się od dawna. 4-3-3 i Diaz na PS tak to widzę.
1
Gerada
19 stycznia 2023, 13:09
Problem w tym, że trzeba by było nastawić inaczej cały zespół do tego o czym piszesz... Nie da się tego raczej zmienić przesunięciem suwaków w ustawieniach... Pioli ciągle stara się żeby Milan grał jak najszybciej i najnowocześniej i - mimo iż się zgadzam, że obecnie jesteśmy za słabi na to żeby to optymalnie funkcjonowało i może wypadałoby postawić TYMCZASOWO na prostsze środki - nie sądzę, że jest w stanie przestawić nagle zespół na rezygnację z tego nastawienia. Trener i piłkarze stali się trochę zakładnikami swojego ofensywnego i dynamicznego nastawienia, które kiedy wykonane odpowiednio pozwala zdominować Serie A, ale którego obecnie nie ma komu wcielać w życie na odpowiednim poziomie...
0
MilanFanJ
MilanFanJ
19 stycznia 2023, 10:08
Wygląda to wszystko niewesoło. Pioli trochę niestety jest takim trenerem, który nie lubi ryzykować. A mam poczucie, że tu trzeba zrobić jakiś wstrząs. Dać do bramki Vasqueza, gorzej niż Tatarusanu się nie spisze chyba? W obronie Tomori po prostu musi odpocząć - może duet Kjaer Gabbia? Już to przerabialiśmy i działało nieźle. Na prawej niech Dest dostanie szansę. Znowu, gorzej niż Calabria w obecnej dyspozycji nie zagra. Z przodu poproszę Adliego, Rebica i Diaza. Dla Giroud nie ma alternatywy. Leao niech wejdzie w drugiej połowie. Trochę musi odpocząć, nie ma blasku na 90 minut. Jakby nie patrzeć, trzeba coś ryzykować, kombinować, a nie wpuścić Kjaera za Kalulu i liczyć, że to magicznie rozwiąże problemy :/
0
Gerada
19 stycznia 2023, 13:04
Zgodzę się, że jakiś impuls personalny może się przydać. Natomiast wymiana całej drużyny nie jest rozwiązaniem. Najgorsze okresy Milanu Pioliego to te, kiedy zbyt wielu graczy wyjściowej jedenastki wypadało i trzeba było grać łatą na łacie... Można spróbować coś "ruszyć" w dwóch miejscach, ale nie w całym zespole. Zwłaszcza, że część naszych graczy zwyczajnie potrzebuje minut i rytmu meczowego po urazach (najlepszym przykładem tutaj jest Calabria) i posadzenie ich na ławce raczej nie opłaci się w dłuższej perspektywie.
0
Rafalzki
Rafalzki
19 stycznia 2023, 10:04
"Cztery punkty - tyle wynosi aktualna przewaga rossonerich nad całą grupą pościgową za pierwszą czwórką, która składa się właśnie z ekipy Maurizio Sarriego, a także Atalanty i Romy".

Kiedy na początku sezonu po mercato pisałem, że w mojej opinii niestety walczymy w tym sezonie o top4 to w zasadzie zostałem przyrównany do szaleńca, oszołoma i wyśmiewany bo jak niektórzy pisali brak drugiego mistrzostwa będzie nieco zaskoczeniem bo mercato było top i kadrę mamy wyśmienitą a wzmocnienia przed sezonem to był majstersztyk... Nie przepadam za mówieniem "a nie mówiłem" ale dla tych wszystkich przyjemniaczków którzy po mnie jechali wówczas bo ośmieliłem się mieć inne zdanie niż ich prawda objawiona teraz właśnie powinienem to powiedzieć. Jak widać ku zaskoczeniu nieco oderwanych od rzeczywistości Origi nie okazał się bomberem na którego ostrzy sobie teraz zęby Real Madryt, Messias który "zamknął wszystkim mordy w precampionato" zapomniał, że najważniejszy jest sezon a nie precampionato. Głowę posypuję za umniejszanie straty Kessiego. Faktycznie zawodnika o takim profilu brakuje Nam niesamowicie. Pretensji nie mam do zarządu o bramkarza bo Mike sam wykonał w tym sezonie krecią robotę dla Milanu. Paniczne wypożyczenie Desta też niestety nie pomogło. No i też nie czepiam się braku wzmocnień środka defensywy bo tutaj w najgorszych koszmarach nie można było sobie wyobrazić, że wszyscy wpadną w taki dołek.
Niestety wpadliśmy właśnie w poważny kryzys i mam nadzieję, że nikt nie wpadnie na pomysł zwalniania Stefano... Chłop musi grać tym co dostał, a dostał przed sezonem niestety szrot, na dodatek w przypadku Origiego bardzo kosztowny szrot (wyjmując z tego CDK bo ten pomimo, że kopie się po czole to może jeszcze okazać się transferem trafionym)...
Liczę, na to, że jednak się podniesiemy z tego dołka i top4 utrzymamy. Na szczęście grupa pościgowa też ma swoje problemy.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2023, 10:05
3
DarQ
DarQ
19 stycznia 2023, 10:22
A nie mówiłem......że będziesz miał rację :)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
19 stycznia 2023, 10:58
Fajnie ;) Tylko Ci przypomnę, że za nami ledwie połowa sezonu, więc daruj sobie te eksperckie wywody, bo może się okazać,
że Milan zaraz ruszy z kopyta, a reszta wpadnie w kryzys i co wtedy? Ciekawe, czy na koniec sezonu, jak wyjdzie, że nad tą "grupą pościgową" będziemy mieć z 10 pkt przewagi wejdziesz na tą stronę i napiszesz coś w stylu: Panowie, myliłem się, itd ? Nie sądzę;)
Generalnie śmieszą mnie ludzie typu "a nie mówiłem, a jak pisałem..." A na końcu okazuje się, że w dupie byli i gówno widzieli, ale skruchy nie uświadczysz.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
19 stycznia 2023, 11:01
A najlepsze, że w tych swoich wywodach zostawiają sobie taką furteczkę w stylu: obym się mylił, obym nie miał racji itp. Są kryci ;)
1
DarQ
DarQ
19 stycznia 2023, 11:47
Piotrek.Jak wnioskuję byłeś (może nadal jesteś-nie wiem) optymistycznie nastawiony. Dlatego dobrym przykładem, że trudno jest się każdemu przyznać do jakiś błędów jesteś Ty.
Twierdzisz , że jest dopiero połowa. Ale przypominam, że tydzień temu byliśmy w grze o 4 cele. Teraz już tylko o 2. Przegraliśmy i odpadliśmy ze słabym Torino oraz z Interem - olbrzymem na glinianych nogach, który bankrutuje i nie umie kupować zawodników.
Także jest tak jak napisałeś - musimy ruszyć z kopyta by sezon okazał się w miarę dobry.
Ale czy ten koń jest podkuwany od 4 mercato? Czterech dokładnie, piszę to świadomie.
0
Rafalzki
Rafalzki
19 stycznia 2023, 13:15
Piotrek szczerze mam nadzieje, że się mylę, serio. Co do furteczki to w myśl teorii "szklanka do połowy..." i uważam, że nie mam problemu z przyznaniem się do błędu, nie wstydzę się "odszczekać" swoich słów. Jeśli przeczytałeś mój komentarz w całości to zapewne nie umknęło Ci, że przyznaje się w nim uczciwie do złej oceny umniejszania straty Kessiego... Dlatego mam nadzieję, że masz rację i po sezonie bardzo chętnie swiętując scudetto napiszę, że nie miałem racji. Niestety póki co zdrowy rozsądek każe sądzić inaczej. A na końcu gdzieś tam jednak już w życiu byłem i nieco widziałem ;) stąd w moich ocenach raczej decyduje chłodna ocena i realizm niż życzeniowość i hurraoptymizm :) bez urazy oczywiście ;)
0
Cactus
Cactus
19 stycznia 2023, 10:00
No ciśnienie jest duże w tym momencie. W przypadku porażki będzie jeszcze większe. Myślę, że wszyscy w klubie rozumieją, że realnie trzeba bronić pozycji w top 4. Mały plus jest taki, że ta grupa pościgowa w postaci Lazio, Romy i Atalanty też ma swoje większe lub mniejsze problemy. I nie chodzi mi o to, żeby ich lekceważyć, bo nie w tym rzecz. Zwłaszcza przy naszej ostatniej dyspozycji, ale gonić pozycję jest zawsze jednak nieco trudniej.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 stycznia 2023, 09:49
Pisałem już przed mundialem. Będzie mordercza walka aby zająć 4 miejsce w lidze.
Edytowano dnia: 19 stycznia 2023, 09:50
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI