Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Schira: Milan dogadany z Zaniolo. Trwają negocjacje z Romą

24 stycznia 2023, 08:48, cinassek Aktualności
Schira: Milan dogadany z Zaniolo. Trwają negocjacje z Romą

Dziennikarz Nicolo Schira informuje, że Milan osiągnął porozumienie z Nicolo Zaniolo w sprawie kontraktu indywidualnego. Włoch może podpisać w Mediolanie umowę do 30 czerwca 2027 roku z zarobkami 3,5 mln euro netto plus bonusy za każdy sezon. Rossoneri są pierwszym wyborem piłkarza na rynku transferowym. Trwają rozmowy pomiędzy Milanem a Romą - mediolańczycy chcą wypożyczyć piłkarza i wykupić go za około 25 mln euro w przypadku awansu do Ligi Mistrzów, rzymianie chcą zastrzec obowiązek wykupu bez względu na miejsce w tabeli i życzą sobie co najmniej 30 mln euro odstępnego.


R E K L A M A





151 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Majki85
Majki85
24 stycznia 2023, 20:20
Zawodnik z potencjałem, ale co z tego jak szklanka straszna a biorąc pod uwagę to, co się dzieje w Milanie z zawodnikami można w ciemno strzelać że facet jeszcze dobrze nie zaliczy większej ilości minut a już będzie miał problemy mięśniowe albo z tym swoim kolanem.
0
Jaca23
Jaca23
24 stycznia 2023, 20:02
3,5 netto to będzie, bez ulgi podatkowej, prawie 6,5 brutto. Tylko nowa umowa Bennacera będzie wyżej w hierarchii płac. Paolo opamiętaj się.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2023, 20:03
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
24 stycznia 2023, 19:18
A po co nam odpad innej drużyny
0
stary_boss
stary_boss
24 stycznia 2023, 18:20
ciekawe wypożyczenie z opcja wykupu jak najbardziej wypali to bierzemy nie wypali mówimy ciaoale faktycznie oby to nie był pan szklanka, zresztą nie będzie gorszy niż zawodnicy na prawej flance,
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
24 stycznia 2023, 17:36
Żadnego płacenia w ciemno za tego połamańca.. ileś występów, określone zapisy i OPCJA WYKUPU .. nie to nara.
0
lopezito84
lopezito84
24 stycznia 2023, 16:09
Jeśli przyjdzie Zaniolo to co z De Ketelare wypożyczenie? to by było najrozsądniejsze, dużo kasy nie pobiera, więc ktoś z serie a by się zainteresował na krótkie wypożyczenie do końca sezonu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 stycznia 2023, 16:44
Zaniolo to raczej do gry na skrzydle by był, chociaż kto wie co Pioli wymyśli.
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
24 stycznia 2023, 14:49
Ten transfer jedynie ma sens na zasadzie wypozyczenia z opcja wykupu. Jezeli wypali, to moze i byc kontuzjogenny ale i tak bedzie duzym wzmocnieniem, jezeli nie to mozna go nie kupic. Moim zdaniem kogos potrzeba na teraz, bo reszta tego sezonu nie zapowiada sie dobrze.

Jezeli natomiast jedyna mozliwa opcja transferu to ta z obawiazkiem wykupu, to raczej powinnismy sobie odpuscic.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2023, 14:50
0
pazioni
pazioni
24 stycznia 2023, 14:36
No i dobrze.
0
b4ry
b4ry
24 stycznia 2023, 13:28
Origi, Zaniolo...
Zmieniamy nazwę na AC HOSPITAL ?
2
Diavo
Diavo
24 stycznia 2023, 13:52
do usunięcia.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2023, 13:54
0
urugwajczyk
urugwajczyk
24 stycznia 2023, 13:23
Trudno mi uwierzyć żeby okazal sie gorszy niż nasze asy na prawym skrzydle. Za plecami Girouda też może zagrać, a tam konkurencja w postaci Diaza I CDK więc też może okazać się zawodnikiem bardziej przebojowym, charakternym i wlasnie takiego gościa potrzebuje nasza linia ataku.
Jeśli dołączy to oby omijały go kontuzje i aby tylko nie zbieral kartki w każdym meczu to powinno być dobrze.
0
ósmy
ósmy
24 stycznia 2023, 13:10
Nie wierzę zbytnio w ten transfer.
W sensie, że nie uda mam się go zrealizować w dogodnym dla nas scenariuszu.
Zbyt mało czasu, no chyba że przygotowywany jest grunt pod lipcowe mercato.
Natomiast wiem, że my musimy wpuścić do drużyny świeżą krew. Mało tego, to musi być ktoś, kto wskoczy do pierwszej 11. Ugruntowany, silny i z doświadczeniem.
Czy to profil Zaniolo?
I tak, i nie.
Należy dodać, że Nicola startowałby u nas z uprzywilejowanej pozycji, bo u nas zarówno prawa strona ataku, jak i trequartista nie stoją na wysokim poziomie.
Ktoś niżej wspomniał o braku charakteru CDK, przez który nie potrafi się przebić podczas gry. Co by nie mówić o Zaniolo, on ten gen posiada. Ciągnie grę do przodu, co może być zarówno cechą, ale też i wadą efektywności zespołu.
Dlaczego o tym wspominam?
Obejrzałem niedawno Arsenal - Manchester U. i widziałem fantastyczną grę młodych Kanonierow, którzy atakowali non stop, w polu karnym rywali widziałem co najmniej 5,6 zawodników.
My ostatnio atakujemy ślamazarnie 3, góra 4 zawodnikami.
Może to Zaniolo, a na pewno ktoś jego pokroju powinien być tym impulsem, który nas obudzi.
Przypomnę tylko, że ostatni mecz, który wygraliśmy zdecydowanie ponad dwubramkową przewagą wygraliśmy 22 października zeszłego roku.
Z beniaminkiem.
I mamy głupie remisy, i Inter zaraz za plecami, pomimo tego, że on przegrał 6 spotkań w grupie, a my tylko 2.
Po prostu potrzebny jest impuls, który pokaże, że o coś jednak walczymy.
Bo na razie mamy to 2 miejsce w lidze, ale w zespole wyczuwalna jest stagnacja.
Jeśli Zaniolo ma być tym impulsem - niech będzie. Jeśli nie on, niech będzie ktoś charakterny, ale ktoś, kto wejdzie z buta do pierwszej 11.

5
Deus
Deus
24 stycznia 2023, 13:57
pełna zgoda, u nas cała linia ataku oprócz Leao to są pasywni zawodnicy. Zaniolo powinien dodać trochę polotu.
2
gieksa51
gieksa51
24 stycznia 2023, 13:07
Ludzie mamy dwóch "skrzydłowych " na prawym skrzydle a nikogo innego nie kupimy bo mamy za dużo graczy a zaniolo jest Włochem jest też młody ,jedyne ryzyko to kontuzje ale lepszy on niż ci nasi parodyści na skrzydle
1
kozik___13
kozik___13
24 stycznia 2023, 12:50
Kolejny niechcianych piłkarz. Był Ronaldinho, Robinho, Balotelli, Cassano, Kjear, teraz może być Zaniolo oby pokazal, że potrafi grać
1
pijanyroman
pijanyroman
24 stycznia 2023, 12:53
A czy któryś z nich miał skłonności do zrywania więzadeł?
1
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 13:23
Skłonności? Pierwsze zerwanie to zazwyczaj pech, drugie kolano to pochodna pierwszej kontuzji.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
24 stycznia 2023, 13:38
Szkoda tylko, że "niechciany" Ronaldinho miał w sezonie 09/10 bezpośredni udział przy 34 bramkach na 43 występy :)

to były kiedyś transfery :)
2
pijanyroman
pijanyroman
24 stycznia 2023, 13:47
hyrus, a czemu pochodna?

Nie pytam złośliwie, tylko chcę zrozumieć.
Bo obciążasz bardziej drugą, zdrową nogę/kolano po przebytej całej operacji i rehabilitacji pierwszego kolana?
0
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 14:43
pijanyroman

Dokładnie tak. Stąd właśnie bardzo często sportowy łapią takie urazy jeden po drugim.
2
AlexisRossonero
AlexisRossonero
24 stycznia 2023, 12:49
Nie wiem jak można narzekać na ten transfer, serio brak mi słów.. Uważam, że zmiana otoczenia dobrze mu zrobi, a chłopak ma jeszcze coś do udowodnienia. Nie mogę już patrzeć na naszą prawą stronę i czekam na jakiekolwiek wzmocnienie. Jeśli przyjdzie Zaniolo, będę za niego mocno trzymał kciuki.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2023, 12:50
6
Mieszko
Mieszko
24 stycznia 2023, 13:08
Zmiana otoczenia zrobi mu dobrze, ale czy to musi być otoczenie Milanu..za 20-30 mln zawodnik który już raz zerwał więzadła...
1
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 13:12
"Nie wiem jak można narzekać na ten transfer, serio brak mi słów"

Spójrz na sytuację ekonomiczną Milanu, potem na formę Zaniolo w ostatnich latach, a potem raz jeszcze pomyśl o zacytowanym przeze mnie zdaniu. :)
4
Zuber
24 stycznia 2023, 12:29
Lepiej wziąć Zaniolo niż nie wziąć nikogo i grać dalej waflami na prawej stronie.
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 stycznia 2023, 12:38
Zaniolo na ten moment to wafel na tym samym poziomie
9
plotek
plotek
24 stycznia 2023, 12:18
Dawać go oczywiście z tą opcją a nie obowiązkiem wykupu, niech mordy pozamyka albo spada do MilanLab, zaryzykować trzeba tak czy siak.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2023, 12:18
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 12:20
Równie dobrze można tymi 25 mln zagrać w kasynie. :P
2
nokoments
nokoments
24 stycznia 2023, 12:11
Aż nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć tego Bertolacciego w naszych barwach...
Maldini pewnie rzucił okiem na tę tabelkę https://i.imgur.com/BFjdfi5.png i stwierdził, "a tam, jakoś to będzie"
1
DarQ
DarQ
24 stycznia 2023, 12:09
A czy koledzy , którzy nie chcą Zaniolo to nie są czasami ci sami co pisali w stylu - Messias przedsezonowymi meczami zamknął wam mordy?
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 stycznia 2023, 12:16
Nie
To ci którzy wiedza że 25mln to duży wydatek jak na klub oraz patrzą na Zaniolo z ostatnich 2 sezonów a nie sprzed kontuzji
7
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 12:17
Nie wiem jak inni, ale ja widzę ten transfer jako coś takiego - jestem głodny idąc ulicą i nagle zauważam spleśniały chleb, po czym postanawiam, że go zjem, bo przecież coś w żołądku jest lepsze niż pusty żołądek.

No nie, tak nie jest.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2023, 12:19
1
Czarny85
Czarny85
24 stycznia 2023, 12:04
Ja: Ostatnio kupiliśmy więcej piłkarzy niegrających regularnie lub notorycznie kontuzjowanych, a pobierających spore pensje. Czas przemyśleć takie ruchy.

AC Milan: potrzymaj mi piwo...
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 stycznia 2023, 12:01
Dawać go jak najszybciej.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
24 stycznia 2023, 11:59
Jak patrzę na kwotę około 25 mln to zaczynam się zastanawiać (o ile to nie plotki) czy Diaz będzie wykupiony, bo pozycje się pokrywają, kwota wykupu podobna, wiek. Po Origim sprawdziłem sobie jego liczbę występów i w sumie od wyleczenia zerwanych więzadeł (gdzieś połowa 2021) opuścił 22 mecze Romy i najdłużej pauzował 6 meczy na początku tego sezonu. Chociaż patrząc na nasz sztab pewnie nagle mu wrócą wszystkie problemy zdrowotne :) np. Caldara odkąd od nas odszedł to prawie okaz zdrowia :P
0
Von Strauss
Von Strauss
24 stycznia 2023, 12:39
Wykupujemy go, żeby Real odkupił go za 2 mln więcej ;)
2
roox
roox
24 stycznia 2023, 11:57
Gościu z nadwagą, ciężki, fizyczna gra. Nie widzę go w Milanie.Szkoda, że kiedyś po Boge nie sięgnęliśmy, czy po Politano.
1
Boateng93
Boateng93
24 stycznia 2023, 11:55
Thauvin z powodów administracyjnych rozwiązał kontrakt w Meksyku i jest do wzięcia za darmo. Jak mu się kontrakt kończył z Marsylią to go mocno łączono z Milanem. 29 lat, jakaś opcja na te beznadziejne prawe skrzydło. I bardzo tania.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
24 stycznia 2023, 12:01
Do kibiców musi w końcu dotrzeć, że Milan ma nadwyżkę zawodników. Aktualnie niezarejestrowani są: Bakayoko, Vasquez i Ibrahimović. Podejrzewam, że zarząd co najmniej dla Ibry będzie chciał zrobić miejsce, więc trzeba się kogoś pozbyć. Nie mamy miejsca na zawodników niewyszkolonych we Włoszech. Zaniolo się interesują dlatego, że mamy wolny slot na wychowanka i wolny slot na zawodnika wyszkolonego na włoskich boiskach, więc Zaniolo dałoby się zarejestrować do gry. Thauvin, mimo że darmowy, byłby nie do zarejestrowania.
9
TR3V0R
TR3V0R
24 stycznia 2023, 11:51
Ludzie narzekają na Zaniolo, mając na prawym skrzydle Saelemakersa i messiasa XDDD
15
Deus
Deus
24 stycznia 2023, 12:03
to, że narzekają to normalne, bo jednak Zaniolo to ryzykowna opcja.
Bardziej mnie zastanawia, że ludzie narzekają a alternatyw nie podają.
1
Czarny85
Czarny85
24 stycznia 2023, 12:08
Narzekają, bo cała suma, wykup + kontrakt, może wynieść około 40 mln euro, za piłkarza, który jest jedną wielką niewiadomą, ze wskazaniem na minus.
2
Janik14
Janik14
24 stycznia 2023, 12:12
+chlop jest Włochem
A.za nich sie placi, lepszy zaniolo w garści niz Junior na skrzydle.
1
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 12:24
I to jest w tym wszystkim najpiękniejsze.
0
TR3V0R
TR3V0R
24 stycznia 2023, 19:23
no suma całkiem pokaźna, ale tak jak jest wyżej napisane, za Włochów się trochę więcej płaci i nic nie zrobimy. Ja jestem zwolennikiem, bo uważam, że w nowym środowisku może się odnaleźć i dawać nam sporo atutów z przodu. Z drugiej strony mam już dość oglądania czy Alexisa czy Juniora na skrzydle i dosłownie każdy nowy zawodnik na te pozycję chyba by mnie ucieszył XD
0
ConradJethro
ConradJethro
24 stycznia 2023, 11:44
Dużo tu Was fatalisci :) Ciekaw jestem gdzie będziecie jak gościa ściągną i odpali xD
Każdy zakup wiąże się z jakimś ryzykiem, Leao, Tonali potrzebowali odpowiednio 2 lat i roku żeby cokolwiek pokazać. Kessie i Bennacer też w pierwszym roku grali mizerię okrutną i większość z Was po 6 miesiącach już ich wywalała z klubu. Teraz mamy temat De Ketelaere, wcześniej Paqueta. Kochani Tifosi, wrzućcie na luz i trochę wiary w tych chłopaków. Wiadomo nie każdy wypali, ale rzucanie błotem w dzieciaka który jeszcze nawet nie przyszedł to już frustratem zalatuje.
Forza ACM
3
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 12:02
Leao przychodził jako duży talent, Tonali przychodził jako wielki talent, Kessie przychodził jako ważny gracz rewelacyjnej w tamtym czasie Atalanty, Bennacer przychodził jako kluczowy zawodnik Empoli i piłkarz ze sporym potencjałem.

Zaniolo jeśli przyjdzie to z łatką rozwydrzonego bachora atrakcyjnej mamusi, któremu 2x rozsypały się więzadła, ostatni raz na miarę talentu grał 3 sezony temu, a Roma chce się go pozbyć póki może jeszcze znaleźć naiwniaka na dużą kasę. Na takich piłkarzach Milan chce budować przyszłość? Wolne żarty.
8
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2023, 12:08
Jeśli Milan go sprowadzi i się sprawdzi, to będzie można pogratulować, ale by się sprawdził, drużyna musi grać inaczej, dlatego ciężko sobie to wyobrazić.
0
ConradJethro
ConradJethro
24 stycznia 2023, 12:58
Tangers, oczywiście po części masz rację, ale Twoje ocena Zaniolo brzmi tak jakbyśmy kupowali gościa w wieku 33 lat i liczyli ze u nas odpali.
A propos Bennacera wszyscy pisali, że to poziom Empoli, o Leao połowa nawet nie słyszała, a Tonali przez rok (mimo talentu) dostał łatę przepłaconego i że nie odnajdzie się w tak wielkim klubie.
Teraz raptem wszyscy mądrzy i pieją z zachwytu. Co by nie pisać, kluczowy jest czas i cierpliwość, a co do Zaniolo uważam że jest to dobry transfer patrząc na naszą prawą stronę.
0
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 16:26
@ConradJethro

Zupełnie się z Tobą nie zgadzam. Jeśli ktoś pisał, że Bennacer to poziom Empoli, to znaczy, że nigdy nie widział go w akcji, Leao to produkt akademii Sportingu, który uchodził od zawsze za duży talent, Tonali miał ciężki pierwszy sezon, ale ostatecznie kosztował dużo mniej niż zakładano.

Zaniolo nie dość, że jest po dwóch ciężkich kontuzjach, to jest konkretnym wykolejeńcem. Najlepszy okres miał w wieku 18-19 lat. Teraz ma 24 i nawet nikt nie jest nim specjalnie zainteresowany. Tym bardziej jeśli miałby mieć najlepszą pensję w Milanie. To chory pomysł.
0
acmti__
acmti__
24 stycznia 2023, 11:41
Pyskaty gość bez formy.

Milan, zgłaszam się xD

Jeżeli będzie przymus wykupu to moim zdaniem mega ryzykowny ruch. Druga sprawa jest taka, że Milan jest zdesperowany jak Pani na wylotówce.
6
Fushnikov
Fushnikov
24 stycznia 2023, 11:24
Gorszy niż Origi nie będzie :)
Matka co mecz będzie obecna na trybunach?? :)
1
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 11:43
Patrząc na ratio minuty/gol to Origi jest lepszy. :P
3
Elek95
Elek95
24 stycznia 2023, 11:21
kompletnie nie rozumiem naszej polityki transferowej, chcemy pilkarza ktory od 2 sezonow jest typowym ligowym średniakiem po dwóch cięzkich kontuzjach i myslimy ze u nas wypali.
Czemu nie zainteresujemy sie zawodnikami którym kończa sie kontrakty w czerwcu, Thuram,Rabiot,Jorginho,Ceballos,,Aouar jest kilka ciekawych nazwisk,oczywiscie są to też zawodnicy z wiekszymi lub mniejszymi problemami ale nie ryzykujemy w ich przypadku 30 mln.
W lato konieczne bedzie sciagniecie środkowego napastnika, prawoskrzydłowego,kogos na srodek pomocy kto moglby rywalizowac z Benkiem i Tonallim potrzebny jest tez nowy srodkowy obronca i zastepca dla Theo.
Jezeli własciciele nie sypną groszem to ja słabo to widze.
Dodajmy do tego jeszcze ze Leao może opuscic nas juz latem gdy nie przedluzymy z nim kontraktu to z przodu zostajemy z 37-letnim Giroud szklanym Origim i Rebiciem oraz dwoma potęznymi prawoskrzydłowymi.
2
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 11:32
Theo też stał się ligowym średniakiem, a u nas wypalił. Zaniolo nie posypał się po kontuzjach kolana jak Conti co dobrze wróży.
3
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 11:43
@hyrus13

Posypał - 2x więzadła poszły u Zaniolo
0
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2023, 11:53
Tanger- Wciąż ma tą dynamikę i odejście na pierwszych metrach oraz strzał. Gorzej jest z takim kimś jak Rebić gdy po tych urazach kostki oraz mięśniowych totalnie posypał się pod tym względem.
0
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 11:58
Tanger

Może niezbyt klarownie napisałem. Conti po kontuzjach stał się słabym piłkarzem. Zaniolo wrócił w znacznie lepszej formie. Podobnie Milik. I to, moim zdaniem, dobrze wróży.
0
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 12:04
@hyrus13

Nie zgodzę się. Zaniolo od zerwania więzadeł nie gra wcale lepiej niż przed kontuzją. Nie bez powodu Roma chce się go pozbyć.
0
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 12:21
Rany boskie, a czy ja napisałem, że gra lepiej? Mimo takich urazów wrócił do pierwszego składu Romy. Conti się nigdy nie pozbierał i prezentuje poziom Serie B.
0
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 13:08
Rabiot do Milanu? Ten któremu nawet Juve nie może dać tyle co chce? 10 mln ponoć chce.
Aouar może spoko, ale żeby wiedział że nie będzie tu gwiazdą, tylko rezerwowym. Zwłaszcza gdy praktycznie nie gra w piłkę w tym sezonie.
Thuram byłby spoko.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
24 stycznia 2023, 11:19
Eh ten Pioli.
Uparł się na lewo noznego typa na prawej stronie zamiast zainteresować się tematem Adamy Traore co za pół roku będzie bezklubu więc teraz by go można było kupić na dużej promocji.
Do tego mieliśmy kupować tego mlidego brazola z Santosu ( też lewo nożny no ale szybki)
No i przede wszystkim czemu na tej pozycji nie gra regularnie Diaz?!
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2023, 11:22
Adama Traore ro prawoskrzydłowy, a Milan na tej pozycji potrzebuje pomocnika/ofensywnego pomocnika, by mieć balans.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2023, 11:29
Po co Adama jak mamy już Alexisa, który jest nawet trochę lepszy?
Więcej jeźdźców nie potrzebujemy. My potrzebujemy kogoś takiego jak prime Suso.
3
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
24 stycznia 2023, 13:24
W tej chwili i przy tej taktyce to może i nie potrzebujemy szybkiego gracza ( choć akurat Adama w Barcelonie i z lewej strony łapał asysty) ale jak byśmy w końcu zmienili taktykę i grali dwoma szybkm skrzydłami - tym bardziej że mamy wolne "9" to i miejsce dla dwóch szybkich by się u nas w kadrze znalazło.
0
chory
chory
24 stycznia 2023, 11:13
to już bierzmy tego Ziyecha tylko nie Zaniolo
3
chory
chory
24 stycznia 2023, 11:10
nie chce tego peta w Milanie
4
bolik
bolik
24 stycznia 2023, 11:09
Powiem tak, to transfer obarczony pewnym ryzykiem, ale lepszy Zaniolo w garści niż Alexis i Messias na boisku...
7
sheva7acm
sheva7acm
24 stycznia 2023, 11:14
Pod warunkiem że bedzie zdrowy!
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 11:38
"lepszy Zaniolo w garści niż Alexis i Messias na boisku..."

Patrząc na liczby, które dostarczają - nie.
0
Deus
Deus
24 stycznia 2023, 11:44
Alexis i Messias grają w ofensywnym Milanie. Zaniolo gra u Mou. To trochę jakby porównywać liczby zawodników Manchesteru City i Atletico. Weźcie to pod uwagę.
5
JohnyMiellony
JohnyMiellony
24 stycznia 2023, 11:08
Panie... miej ten klub w opiece xD
4
JayJaco
JayJaco
24 stycznia 2023, 11:06
Czytałem gdzieś na tweeterze że obecną oferta to 18 mln + messias
Ale nwm czy to serio serio
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 stycznia 2023, 10:58
Milan nie robi transferów - płacz, Milan robi transfer - płacz. Moim zdaniem warto zaryzykować i go pozyskać.
13
Boateng93
Boateng93
24 stycznia 2023, 11:01
Ale wiesz, że jak wynegocjują 30 mln euro na lato, to zje to pół budżetu transferowego i Milan znowu nie będzie miał za co robić transferów? Tu nie chodzi o to, żeby robić transfery, ale o to, żeby robić je jakościowo. Piłkarzy przeciętnych to my mamy 3/4 kadry.
2
karp_fso
karp_fso
24 stycznia 2023, 11:07
A potem będzie płacz, że zarząd zły, bo wydał kupę kasy jak na CDK xd Inna sprawa, że Belg nie ma charakterku Balotellego, jest jeszcze młody i trudno oceniać go po pierwszym sezonie we Włoszech. Więc w perspektywie - to byłby jeszcze gorszy transfer.
1
Michał92
Michał92
24 stycznia 2023, 10:49
Ja bym zaryzykował, on musi zmienić otoczenie, i ktoś musi go wziąć w obroty (Ibra,Giroud), bo kto w Romie ma to zrobić xD. Na pewno nie będzie gorszy od naszych "skrzydłowych" z prawej strony, do tego kolejny Włoch w składzie, jestem na tak, 25 mln to nic w tych czasach, zresztą to nie moje pieniądze xD.
8
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 10:57
"zresztą to nie moje pieniądze"

Po co więc ograniczać się do kogoś tak przeciętnego jak Zaniolo, jak można ściągnąć chociażby Chiesę? :)
6
Michał92
Michał92
24 stycznia 2023, 11:07
Do niego to bym się dorzucił nawet :P!
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 11:38
Ja również. :P
0
Boateng93
Boateng93
24 stycznia 2023, 10:45
Zjedzą pół budżetu na letnie mercato na wiecznie połamanego gościa, który poza łatką wielkiego talentu kopie się po czole, a w tym roku skończy 24 lata. Nieźle im się odkleiło w tym sezonie.
4
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 10:58
Popatrz mimo to ilu jest zwolenników takiego transferu wśród kibiców. :(
0
Starosta
24 stycznia 2023, 10:44
NIe no weźcie powiedzcie ze to nie dzieje się na prawdę.
4
Deus
Deus
24 stycznia 2023, 10:38
25 mln aktualnie to nie są wielkie pieniądze. Jakiego lepszego młodego skrzydłowego można kupić za około 25 mln?
5
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2023, 10:43
Dla Milanu na te pozycje jest Alexis na przykład
2
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 10:59
Od "wyrzucenia w błoto" 25 mln wolałbym "wyrzucić w błoto" 0 mln...
4
Deus
Deus
24 stycznia 2023, 11:00
Sanchez już nie taki młody :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
24 stycznia 2023, 11:03
Ale Saelemaekers już tak.
0
Qiub
Qiub
24 stycznia 2023, 10:35
Zaniolo w formie to we dwójkę z Leao mogą wygrywać mecze z prawie każdym. Tyle, że ten chłop jest szklany jak akwarium…
2
24 stycznia 2023, 10:32
Cisniecie go mocno, ale chlop chociaz wygrywa pojedynki 1 na 1, a ci paralitycy co tam teraz kopia sie po czole, nawet tego nie potrafia.Messias i ten Belg to ultra zenada, Urby Emanuelson ich wciaga nosem, nawet Castillejo.
8
checa1983
checa1983
24 stycznia 2023, 10:25
Rozumiem , że ktoś ma wątpliwości ale w naszej sytuacji (tabela kadra) nie ma się nad czym zastanawiać. Czy to jest ryzyko owszem. Jeśli uważanie że 25 mln za Zaniolo to kosmos i zakończy letnie mercato i AC będzie wszystkim płacić po 3 mln ? To nie jest polityka zrównoważonych finansów tylko zagłady ! Z czy do Europy ja się pytam?
4
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 10:20
Mnie tam się ten transfer bardzo podoba. Młody, przebojowy zawodnik. Co z tego, że ma trudny charakter? Theo też aniołem nie był. Leao długo się snuł po boisku i głupio uśmiechał, aż zaczął grać. Charakteru bym się nie bał. Problemem mogą być jedynie urazy, ale kiedyś kupiliśmy Musacchio, który był wiecznie kontuzjowany, a w Milanie był zdrowy. Conti z Caldarą przychodzili jako okazy zdrowia, a jak się skończyło wszyscy pamiętamy.
Z Zaniolo na prawej i z Leao na lewej flance możemy zdominować Serie A. Trzymam kciuki za ten transfer.
10
nokoments
nokoments
24 stycznia 2023, 12:14
Musa był w Milanie zdrowy? Z powodu kontuzji ominęło go ok. 40 meczów w 3 sezony. Trochę sporo jak na okaz zdrowia. :P
0
hyrus13
hyrus13
24 stycznia 2023, 12:19
Sorry, ale w ostatnim sezonie miał kontuzję kostki przez co opuścił 26 spotkań. W pierwszym sezonie opuścił 3 mecze, w drugim 6. Patrząc na historię z Hiszpanii mogło być znacznie gorzej.
0
kusniak_22
kusniak_22
24 stycznia 2023, 10:15
Nie ukrywam, że obawiam się o jego kontuzje. Jest to zawodnik, który może być jednym z lepszych na swojej pozycji w Serie A, ale przy naszym szpitalu, który mamy potrzebny byłby moim zdaniem, ktoś mniej kontuzjogenny. Ciężko mi ocenić ten ruch.
0
Piotrek1899
24 stycznia 2023, 11:21
Kiedy ludzie pojmą, że piłkarz nie może być kontuzjogenny?
0
marcinomilano
marcinomilano
24 stycznia 2023, 10:09
Teraz w Romie zarabia 4,5 wiec te 3,5 wyglądają jak ściema.
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 10:10
4,5 mln brutto, u nas miałby mieć 3,5 netto, czyli 6 mln brutto.
5
Krzysztof
Krzysztof
24 stycznia 2023, 09:57
Bierzmy gościa czym prędzej. Bramki same przyjda jak zaczniemy atakować dwoma flankami i nie bedziemy tak przewidywalni jak teraz. W dodatku to młody Włoch:)
1
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 10:11
Dziwne, że jak Zaniolo gra w Romie, to bramki same nie przychodzą i zawodnik ma liczby na poziomie Messiasa.
4
Krzysztof
Krzysztof
24 stycznia 2023, 10:40
przyjscie prawoskrzydlowgo odciąży Leo bo na nim koncentruja sie teraz wszystkie druzyny. Majac 2 szybkich skrzydlowych jestesmy w stanie rozciagnac rywala i zyskac wolne przestrzenie dla giroud.
1
Boateng93
Boateng93
24 stycznia 2023, 10:48
Zaniolo to jak Brożek w Polsce będzie do 30tki uznawany za młody talent. No on nie jest już taki młody, za chwilę skończy 24 lata.
11
MilanHomer
MilanHomer
24 stycznia 2023, 09:52
Nie ma nikogo lepszego za 30-35 mln euro, plus 5,5-6 mln euro pensji?
Co do pensji, to niech mnie ktoś poprawi, kto zna te ichsze wyliczenia.
Mam nadzieję, że to kaczka dziennikarska.

Tak mamy słabszych piłkarsko/technicznie zawodników jak Messias, czy Alexis, ale Italiańcowi brakuje podstaw taktyki, pressingu itp. Będzie takim drugim Leao/Ibrą w grze defensywnej.

Nie wymagam od skrzydła tyrania w obronie, ale niech to chociaż będzie poziom zadowalający taktycznie, żeby reszta ekipy nie musiała za 3 biegać.
0
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2023, 10:03
A to zobaczymy, aczkolwiek Calabria no ograniczy się bardziej do defensywy (i dobrze, bo w ataku rzadko kiedy przynosi profity) i długich podań. Nam potrzeba gościa który ma potencjał na kręcenie liczb i czy takim jest Nicolo? Tak, a czy to jest ryzyko oraz ogromna presja na nim? Jeszcze bardziej.

Był Berardi ale zarząd przespał okazję.

Ja mu będę kibicowac osobiście .
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 10:12
"Był Berardi ale zarząd przespał okazję."

Nigdy nie było okazji na Berardiego, Sassuolo od zawsze wycenia niewspółmiernie do rzeczywistości, przez co nikt nigdy nawet nie próbował go pozyskać.
8
Von Strauss
Von Strauss
24 stycznia 2023, 10:13
Berardi to się nie chce ruszać z prowincji, bo w 2017 chciało go Juve i powiedział nie, potem miał możliwość odejścia, ale wolał przedłużyć umowę.
0
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2023, 11:25
kamilus - Nie proporcjonalnie? Znajdź mi drugiego takiego skrzydłowego w lidze włoskiej który robi takie liczby jak on. Serio, cena 40 mln za tyle jakości to nie jest dużo.
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 11:46
Liczby w "średniaku" nie muszą się przełożyć na liczby w większym klubie z większą presją. Zresztą, skrzydłowi są też poza Serie A.

Poza tym 40 mln za jego liczby z ubiegłego sezonu może i wygląda ok, ale mimo to nadal nikt nie chciał tyle za niego zaoferować.
0
zycumilanista
zycumilanista
24 stycznia 2023, 09:40
Ależ Wy panowie wybrzydzacie. Na prawej stronie mamy Snikersa i Mesjasza. Jeśli jest szansa na przebojowego zawodnika na prawą flankę nawet jeśli teraz nie błyszczy to trzeba tę szansę wykorzystać. Włoch, zadziorny i mający coś do udowodnienia. Odkąd poskładali mu kolano nie ma większych problemów. Może Rzym i Jose mu nie służy? Ja tam byłbym zadowolony. Na Zyechów czy innych bym nie liczył bo tu sie wszystko o pensje rozbija. Płaczecie na 3.5 mln a taki Hakim żeby tu przyszedł to 6 mu trzeba dać. Może nie są to najlepsze przykłady ale jak prychodził do Nas Pirlo czy Seedorf jako odpady z Interu to też zapewne był lament, a co było później to już historia. Piękna historia. U mnie chłop ma na starcie zaufanie i z chęcią bym go u nas zobaczył.
11
kamilus
kamilus
24 stycznia 2023, 09:42
"Jeśli jest szansa na przebojowego zawodnika na prawą flankę nawet jeśli teraz nie błyszczy to trzeba tę szansę wykorzystać."

Oczywiście, ale Zaniolo nie daje gwarancji, że jeszcze kiedykolwiek wróci do formy na prawej flance, bo ostatnie lata i najlepsze występy to gra na środku. I nie stać nas na 'flopy' po kilkadziesiąt mln.
4
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 09:43
3,5 mln netto + bonusy dla Zaniolo + brak ulgi podatkowej może = top 3 pensji w drużynie.
0
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2023, 09:48
kamilus - No najwidoczniej stać xd.
0
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2023, 09:51
Tanger,
W tym momencie to top1.
1
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 09:53
@Milanboy

Ja mam wrażenie, że te wszystkie frazesy o tym, że Milan nie może kogoś ściągnąć, to sztuczka na zamydlenie oczu kibicom i panowanie nad nastrojami w środowisku. Transfer Desta w ostatnich dniach letniego okienka zmienił mój punkt widzenia.
1
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2023, 10:00
Tanger- Milan stać, tylko tamte okienko to cóż, kasy nie było, ale tutaj? Tutaj to już jest liczenie na to, że jakoś się ułoży do lata a potem zobaczymy, no i się nie układa , a transfer trzeba robić na już.

Taki sport gdzie ryzykujesz albo nie.
0
karp_fso
karp_fso
24 stycznia 2023, 11:05
Bo Zaniolo na ten moment wcale nie jest lepszy od Saelemaekersa? Sorry, ale Włoch od jakiegoś czasu prezentuje poziom wodorostów, Roma się obudziła, że to może być ostatnia okazja na dostanie za niego kasy, póki ludzie nie zapomną, że miał kiedyś latkę talentu.
2
Diavo
Diavo
24 stycznia 2023, 09:36
Martwi mnie, że nie panuje optymizm.
2
Rogo1989
Rogo1989
24 stycznia 2023, 09:39
To dobrze, że panuje bo może nic z tego transferu nie wyjdzie.
0
Tanger
Tanger
24 stycznia 2023, 09:41
@Rogo1989

Właśnie problem w tym, że o optymizmie nikt nie mówi. To źle wróży, że ten transfer może dojść do skutku.
4
cbvirus
cbvirus
24 stycznia 2023, 09:34
Gość jest ultra przereklamowany i jeszcze łamie się co chwila. Co może pójść nie tak z Pato 2.0?
1
Marcin1995
Marcin1995
24 stycznia 2023, 09:41
Napisałeś że gość jest ultra przereklamowany a potem że Pato 2.0, moim zdaniem Pato miał gigantyczny potencjał i przy dobrym zdrowiu mógł rzucić wyzwanie Messiemu i CR w walce o Złote Piłki
8
cbvirus
cbvirus
24 stycznia 2023, 14:38
Marcin1995

Pato oczywiście tylko w wymiarze kontuzji
1
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI