Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kompromitacja

29 stycznia 2023, 11:42, Ginevra Główne newsy
Kompromitacja

Katastrofa. Po wyjątkowym, aczkolwiek żałosnym w wykonaniu Milanu meczu, rossoneri przegrali na San Siro z Sassuolo 2:5 (1:3). Kryzys trwa, końca nie widać...

Spotkanie rozpoczęło się obiecująco dla mistrzów Włoch, bo Olivier Giroud trafił do siatki po dośrodkowaniu Theo Hernandeza. Były to jednak dobre złego początki. Gola nie uznano na podstawie analizy VAR, a potem do pracy wzięło się Sassuolo. W 19. minuce Domenico Berardi podał piłkę na kilka metrów przed bramkę Cipriana Tatarusanu, a Gregoire'owi Defrelowi pozostało postawić kropkę nad "i". Chwilę wcześniej bramkarz rossonerich świetnie interweniował, w tym przypadku nie miał już nic do powiedzenia.

Mało? W 22. minucie było 0:2. Kolejną asystę zanotował Berardi, który wypuścił Davide Frattesiego, a Włoch mocnym strzałem po bliższym rogu podwyższył wynik. Sygnał do ataku szybko dał Giroud, który ładnym uderzeniem głową wykorzystał centrę Davide Calabrii. Po upływie pół godziny gry i tak neroverdi prowadzili jednak dwoma trafieniami. Tym razem Berardi wziął się za strzelanie - po dośrodkowaniu Hameda Juniora Traore z rzutu rożnego uwolnił się spod opieki Giroud i zagłówkował wprost do bramki.

Po raz pierwszy od trzech lat drużynę Milanu schodzącą na przerwę meczu rozgrywanego na San Siro pożegnały gwizdy...

Na drugą odsłonę trener Stefano Pioli desygnował do gry Rafaela Leao w miejsce Charlesa De Ketelaere. Tylko co z tego, skoro od razu Calabria sfaulował w polu karnym Armanda Lauriente, a "jedenastkę" na gola zamienił sam poszkodowany... Po chwili na listę strzelców wpisał się Ante Rebić, ale ponownie na przeszkodzie stanął VAR - Chorwat znajdował się na spalonym.

Do samego końca już mecz ten był dla Milanu przykrym, upokarzającym doświadczeniem. Spuentowanym w 79. minucie, kiedy  Matheus Henrique przy kolejnej asyście Berardiego upodlił rossonerich już całkowicie. I nie zmienił tego ładny gol Divocka Origiego z dystansu chwilę później. Porażka 2:5 z Sassuolo na San Siro? Mamma mia...

AC Milan - US Sassuolo 2:5 (1:3)

Bramki: Giroud 24', Origi 81' - Defrel 19', Frattesi 22', Berardi 30', Lauriente 47' (k.), M. Henrique 79'

Żółte kartki: Tonali 38', Rebić 45+4', Calabria 46', Krunić 61', Gabbia 87', Giroud 90+2', Pobega 90+5' - Berardi 37', Obiang 53', Kyriakopoulos 61', Frattesi 73', Tressoldi 90+1'

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria, Gabbia, Kalulu, T. Hernandez - Krunić (70' Pobega), Tonali - Saelemaekers (70' J. Messias), De Ketelaere (46' Leao), Rebić (70' Origi) - Giroud

US SASSUOLO (4-3-3): Consigli - Marchizza (46' Kyriakopoulos), Erlić, Tressoldi, Rogerio - Frattesi (76' Thorstvedt), Obiang, Traore - Berardi (84' Ferrari), Defrel (76' M. Henrique), Lauriente (76' Alvarez)

Sędzia główny: Antonio Giua (Sassari)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





1669 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Arturo22
Arturo22
30 stycznia 2023, 12:59
Ja uważam że największym błędem jest to ,że nie zakupiliśmy kilku zawodników, którzy od razu mogli wejść do podstawowej jedynastki,np ziyech,zaniolo, czy jakiś topowy napastnik. Wiem że zaniolo to nie jest ten gracz co jakiś czas temu ,ale na oewno byłby lepszy niż junior ,brakuje nam ławki ,zawodnicy straciili formę co się zdarza i w innych klubach są dobrzy zmienicy a u nas brak i to jest nasza bolączka, a mowa pioli out to głupota kim on ma grac
1
KRWISTY
KRWISTY
31 stycznia 2023, 09:31
Największym problemem jest brak profesjonalizmu do samego końca , bo Maldini przy budżecie którym dysponował odpuscił Botmana a skupił się na młodym Belgu który miał być objawieniem Milanu i całej Serie A a wygląda na boisku jakby miał dwa odważniki na jajach , uważam że Maldini nie jest taki super transferowo i święty bo przypomnę kto sprowadził Piątka za ciężkie pieniądze a oddał za pół darmo ,kto sprowdził Paquete za ciężkie pieniądze ,dobry o ile to jego do końca zasługa to on jest w wyciąganiu perełek za grosze ,wszystko to kwestia dobrych ruchów transferowych i zarzadzania ,wpasowania się w drużynę itp ale to tacy jak Maldini powinni wiedzieć i ocenić dobrze a niestety jest jak jest ciągle gramy tym samym struclem, Napoli za grosze tak naprawdę kupiło kilku swietnych graczy i od razu weszli do drużyny i widać ,my kupujemy albo młode jeszcze wydmuszki jak im się wydaje może wypali albo niewypały za 40mln!!!
2
Tzeentch3
31 stycznia 2023, 10:12
Do tego zamiast jak piszecie kupić gracza do pierwszego składu albo poważnego jego wzmocnienia to wydaliśmy 7 mln na Thiawa, którego nawet nie widzimy mimo formy naszych inny środkowych obrońców. Transfery robimy na przyszłość, a zapominamy o teraźniejszości.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2023, 08:59
KRWISTY

Piątek przyszedł za 35 baniek, a odszedł za 25, podobnie było z Paquetą, więc nie pieprz głupot.
0
KRWISTY
KRWISTY
1 lutego 2023, 22:56
Piotrek 1899

Nie pieprz głupot?
Jeżeli uważasz że to dobre transfery wyjściowe czyli na starcie po roku po kilkadziesiąt milionów straty to gratuluję ale wiadomo nie Twoje pieniądze.
I nie Piątek 25 tylko 24 jak pamiętam lub lub mniej. A Paqueta o ile pamiętam prawie 40 a wyszedł za 24!!

Więc co nie pieprz głupot uważasz że to jest solidna menadżerka przy budżetach jakie posiadamy ,proszę Cię !!!
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
30 stycznia 2023, 12:49
Zawsze mocno mnie zastanawiało w przypadku takich kryzysów jak u nas czemu nagle nie jeden zawodnik czy dwóch, nie jedna linia czyli obrona czy atak przestaje funkcjonować, a cała drużyna. Nagle z mistrza Włoch który wszedł dobrze w nowy sezon zaczyna się dziać padlina. Rozumiem, że drużyna funkcjonuje mniej więcej jak organizm czyli jedna linia zawodzi i osłabia to funkcjonowanie innych, ale tutaj po prostu każdy siadł na dupę. Brak chęci? Brak motywacji? Błędy Piolego? Może z każdą porażką będzie jedynie gorzej?
Okienka transferowe gnoiłem to usłyszałem, ze my mamy już gotowy zespół tylko potrzeba pojedynczych uzupełnień w składzie XD Dlatego nie mam zamiaru winić starego Rumuna, chociaż też nie ma zbytnio kogo winić za brak drugiego bramkarza (przy takim skąpstwie zarządu), bo to klasyczny pech Milanu do kontuzji i fakt faktem mało budżetowych drużyn ma solidne zastępstwo na bramce.
Patrząc dalej w przyszłość to po tym co tu się dzieje to Leao już ucieka nam na pewno, a już po odejściu Kessiego widać jego wyraźny brak na boisku. Turek świniakiem może jest, ale trequa też nie ma żadnego co było największym bólem x lat przed mistrzostwem. Za chwile ucieknie kolejne ważne ogniwo w którego zastępstwo przyjdzie jakiś inny Messias.
Wstrzymałbym się także z zwalnianiem Piolego. Znowu przyjdzie jakiś ligowy strażak dla którego sukcesem będzie utrzymanie się w top6 i latem kolejna wymiana trenera i opłacanie 10 trenerów w jednym sezonie czyli znowu powtarzane będą błędy z lat przed mistrzostwem. Czy zgadzam się z zwolnieniem Piolego? Tak. Czy teraz nagle w kryzysie przyjdzie ktoś lepszy w jego miejsce? Nie. Chyba, że loteryjny strzał z strażakiem się uda, ale to chyba skądś znamy.
4
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
30 stycznia 2023, 09:22
Mówmy o zmianach do końca sezonu, przecież mamy czas :) Wszystko zostało już napisane. Rumun nie jest pierwszym bramkarzem i to widać. Obrona nie gra, jak dawniej i to też leży i nie pomaga Tatarusanu. Pioli za bardzo przyzwyczajony do stałej jedenastki. Właściciele nie odblokowali kasy na transfery. Jest cała masa zmiennych, które w tym momencie po prostu nie współgrają. Już przynajmniej 1-2 mecze temu powinno dojść do zmian, ale wydaje mi się, że ich nie będzie, bo pytanie, co dalej i za co?
1
KosaX
KosaX
30 stycznia 2023, 11:04
Jedyne co moze odmienic Milan to Magic Mike i 41 letni Szwed ktory nie kopal pilki od 6 miesiecy.Nie jest zle :)
3
sharakmilanista
sharakmilanista
30 stycznia 2023, 09:21
powtarzam po raz kolejny, problemem to jest nasz nowy super właściciel który nie wzmocnił Mistrza Włoch należycie!!!

nie wymagam transferów po 100 mln ale żeby drużyna się rozwijała a ne cofała to trzeba co rok z dwóch, trzech gotowych piłkarzy sprowadzać a nie tylko młodzików bądź przeciętniaków.To takie trudne???no sory jak się zdecydowało na kupno takiego klubu z takimi aspiracjami to naturalne że trzeba trochę zainwestować tym bardziej że dostaliśmy niemałe pieniądze za mistrza i udział w LM!!!
0
Tzeentch3
30 stycznia 2023, 11:42
Były pieniądze w lecie tylko źle je rozdysponowano, nawet teraz kupno bramkarza za ponad 500 tys nie wiadomo po co.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
31 stycznia 2023, 08:46

Tzeentch3

50 baniek to trochę jednak niewiele
0
sharakmilanista
sharakmilanista
30 stycznia 2023, 09:14
kryzys to my mamy od kiedy?od października??to już kilka miesięcy a nie od meczu z Romą!!

kilka miesięcy kryzysu i gównianej gry to chyba nie jest ogarnianie zespołu
2
tomas76
tomas76
30 stycznia 2023, 13:09
katastrofa!!! czy Pioli do zwolnienia?
0
Von Strauss
Von Strauss
30 stycznia 2023, 09:06
Powiem to, co mówiłem gdy przejmował nas Red Bird:
bez wzmocnień jak skończymy w top 4 to będzie sukces.
I to samo powiem teraz.
Kupił nas gołodupiec, który już liczył pieniądze na zakup klubu.
Nie chcieliście Araba, po najpierw trzeba uporządkować finanse klubu, żeby zarabiać, żeby inwestować? Że Arab nas ściągnie na dno, bo będzie żył ponad stan, że dostaniemy kary? Że top 4 jest pewne, że Roma to laczki, Lazio laczki, że transfery Interu i Juve to śmiech na sali?
No to Roma, Lecce, Lazio i Sassuolo pokazuje faka. A kolejne pokazuje Newcastle, które ma i kasę i niby zaklepanego juz Botmana, a także PSG, które wzięło Renate, Benefika, która wzięła Fernandeza, City, które wzięło Alvareza, Napoli z Kvarą juz dawno nam pokazało.

Brak zastąpienia Hakana, Kessiego i Alessio, do tego brak wzmocnień - bo CDK to nie wzmocnienie póki co, Messias to nie wzmocnienie, Adli to samo, Origi jedna piękna bramka to za mało.Thiaw i Vranckx to samo.

Pioli nie ma zbyt dużego wyboru, ale nawet z tym co ma powinien jakieś zmiany dokonać.Uparcie się na grę 4-2-3-1 jest rozszerzonym samobójstwem. Nie mamy do tego piłkarzy obecnie. Przejdźmy na 4-3-3 z ryglem defensywnym i grajmy z kontry. Trzeba zrobić cokolwiek. Bo nie można robić ciągle tego samego i oczekiwać innych efektów. A granie tego samego cały czas gdy piłkarze nie są w formie, gdy ma się dziury na pozycjach - no cóż, tylko wariat oczekiwałby, że samo się naprawi.

Szczerze powiem, że czuję, ze Pioli się już w Milanie wypala. Może gdyby dostał Berardiego, Botmana i zostałby Kessie (albo przyszedłby ktoś o jego profilu) to nie byłoby tego problemu. Ale niestety nikogo nie dostał, a chłop boi się dokonać jakichkolwiek rotacji poza stałych zawodników.

Ale kto za niego? Tuchel nie przyjdzie, De Zerbi nie przyjdzie, Jurić? Czy strażak Nicola? Albo Tudor lub Gattuso? xD Nie mamy kasy, nie mamy zawodników pod taktyki. Byśmy tylko doczłapali się do top 4 w tym sezonie, nawet jeśli to miałoby być przy zielonym stoliku, z -30 dla Juve, -20 dla Napoli, -20 dla Interu itd. Bo wypadnięcie poza top 4 może oznaczać przy tym właścicielu powrót do końcówki banter ery. Czyli budowania od zera. A na to już nie ma czasu.
2
_PAOLO_
_PAOLO_
30 stycznia 2023, 10:46
Akurat Origi ma 2 piękne bramki ;)

ale ogólnie to racja.
0
ChroscickyACM
ChroscickyACM
31 stycznia 2023, 15:58
' Bo nie można robić ciągle tego samego i oczekiwać innych efektów. ' . . . Baaardzo madre slowa. Podpisuje sie wszystkim. . .dodam, ze Pioli mimo ostatnich zlych decyzji i tak szyje z tego co ma.. . I dzieki niemu w polowie sezonu jestesmy tam , gdzie jestesmy. .
0
ZYLION
ZYLION
29 stycznia 2023, 22:32
Z Sass 2:5, na San Siro. Dno dna osiągnięte, terZ To już chyba naprawdę może być tylko lepiej ale grom home wie co tam się dzieje i co planują
0
mw121
mw121
29 stycznia 2023, 22:17
Mi się tylko jedno ciśnie na usta, nie żadne obelgi, bo to i tak nic nie da. "Zlatan, ratuj to"
2
Gattuso888
Gattuso888
29 stycznia 2023, 22:05
Pomijając to spotkanie to ciekawe jest jak szybko w ciągu kilku ostatnich miesięcy notowania Maldiniego poleciały w dół. Ciekawe czy teraz też byłoby tak duże poparcie by został on na stanowisku dyrektora jak w lato?
1
Tzeentch3
30 stycznia 2023, 07:39
Problemem Maldiniego jest to, że to Maldini, który jest w Milanie, więc mam dziwne wrażenie, że jak dalej będzie trzymał trend swoich ostatnich transferów oraz kontraktów to i tak go nikt z tego powodu nie zwolni póki sam nie odejdzie. Zaczyna wychodzi brak doświadczenia na tym stanowisku (miesiąc negocjowania bez skutku CDK, transfery bez przemyślenia, wysokie pensje w stosunku do umiejętności (Origi, Dest)), a podejrzewam też, że nazwisko Maldini nie robi już takiego "łał" dla piłkarzy mających do nas przejść jak 10-15 lat temu. Czasami mam wrażenie, że jest w tym klubie za dużo sentymentów przy zatrudnianiu bądź pozostawianiu, niektórych osób.

Edit:
Jeszcze zapomniałem o najnowszym nabytku, czyli wydanych ponad 500 tys na nieznanego nikomu bramkarza po czym czytamy Pioliego: "Dlaczego Milan nie sprowadził drugiego bramkarza? Dokonaliśmy tego wyboru, bo mamy zaufanie do tych, którzy są do dyspozycji i ponieważ Maignan zdrowieje." Więc nie mam pojęcia czy w tym klubie jeszcze istnieje jakaś komunikacji na poszczególnych szczeblach.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2023, 07:51
0
Grande
Grande
29 stycznia 2023, 22:01
Tu by się przydało po sezonie gruntowne wietrzenie szatni, ale realnie ile możemy zarobić na naszych graczach? Kto niby weźmie wiecznie kontuzjowanego Rebicia itd? To będą jakieś grosze. Plusem będzie zejście z pensji niektórych zawodników.

Jedynie, stety lub nie, sprzedaż Leao może przynieść jakieś większe środki na zakup graczy.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 22:09
0
Janik14
Janik14
30 stycznia 2023, 05:34
Tu nie bylo co wietrzyc szatnie.. a wzmocnić 2 3 pozycje w lato piłkarzami co potrafią wejsc na dobry poziom. Okienko zostalo zawalone drużyna oslabiona( frank romagnoli) i mamy tego efekty.
1
Grande
Grande
30 stycznia 2023, 06:09
Masz rację, ale ja mówię o nadchodzącym okienku w lecie. Trzeba będzie poświęcić Lewo żeby mieć jakieś środki na zakup zawodników. I jakimś cudem pozbyć się niektórych kontraktów.
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
29 stycznia 2023, 21:58
Klopp też się posypał. Tam nie ma 2giej linii a u nas obrony i bramkarza. Co się musi zdarzyć byśmy Totkow ograli i byli w Top 4... nie wiem, realnie chyba nic się nie stanie a ja będę dalej z podwyższonym ciśnieniem ale i tak obejrzę każdy mecz. Serce nie nadąża za rozumem. Dobrej nocy. Jutro też jest dzień, który przyniesie nam jakaś radość, nie dajmy się zwariować, to tylko i aż sport/nasze życie.
3
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
29 stycznia 2023, 21:52
Oglądam AC Milan od czasu MVB. To już szmat czasu, różnie było... szczerze, to nie wierzyłem w akolejne scudetto za swojego bycia na tym lez padole, a jednak małej wiary starszy pan był ze mnie... Szacun, za to, jeszcze wiekszu za grę w pandemi, to było to... Nie było piłkarzy, po za jednostkami i Ibra...była gra i wyniki. Teraz widać, że Pioli się skończył, bo ile razy można to samo gadać do tych samych wykonawców. Sezon trwa, jeszcze niczego poza CI nie przegraliśmy ale realnie patrząc, w tym składzie osobowym, gdzie gołym okiem widać jak się posypało...oni chyba nie chcą grać.
1
29 stycznia 2023, 21:45
To że ani Maldini, ani nikt z wyższych stanowisk nie wyszedł by przeprosić czy cokolwiek, to słabe...
Po Bergamo tak zrobili.
Teraz w ogóle nikt nie użył słowa przepraszam po tych trzech katastrofalnych meczach. Wtopa.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
29 stycznia 2023, 21:55
To prawda. W ogóle, od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że Maldini zaczyna, że tak kolokwialne to nazwę, po prostu "gwiazdorzyć". Po takiej serii, jako dyrektor, przede wszystkim, jako legenda klubu, powinien wyjść, przeprosić i powiedzieć, co jego zdaniem nie działa.
2
Vol'jin
Vol'jin
29 stycznia 2023, 22:05
wyszli po Lazio bo Pioli to chciał wtedy ciszę medialną robić, bo wyszedł i pierwsze zdanie to zbytnio nie chce z wami gadać ;]
1
xodos
xodos
29 stycznia 2023, 21:18
W ekstraklasie bronią lepsi niż Tatarusanu, gościu jest po prostu tragiczny i wcale nie zdziwię się jak powrót Maigan'a poskłada obronę do kupy.
2
bebok40
bebok40
29 stycznia 2023, 20:56
Vasquez na bramkę w kolejnym meczu, Pioli i my nie mamy nic do stracenia. Tabela w tej chwili już wygląda brzydko.
1
ACstach
ACstach
29 stycznia 2023, 21:30
Pioli mówił, że Vasquez nie jest gotowy do gry. Pewnie rękawic z Ameryki Południowej zapomniał zabrać i lecą kurierem, nie wiadomo kiedy będą.

A tak serio to nie wiadomo kto to jest, ale przy tak broniącym Rumunie to można dać tam kogokolwiek.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 stycznia 2023, 22:47
Jak bramkarz może nie być gotowy do gry? Tak jak piszesz. Przy tak grającym Tatarze to nikt gorzej nie zagra.
0
zadi
zadi
29 stycznia 2023, 20:54
WYGRAMY Z iNTEREM, TORINO I TOTTENHAMEM. ZAPAMIĘTAJCIE ME SŁOWA.
11
Zimer9009
Zimer9009
29 stycznia 2023, 21:23
Zrobiłem screena.
5
gringo100
gringo100
29 stycznia 2023, 20:31
Calabria jakby przytył i spowolniał, tatar świetnie broni jak siedzi na ławce, obrona ciężkie chwilę. Pioli powiedział że top 4 to jak scudetto super motywacja!! Tak to może trener torino mówić.
1
artorn
artorn
29 stycznia 2023, 21:17
top 4 - to są realia...
0
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
29 stycznia 2023, 20:22
Piła chodziła XD szkoda ze na własne oczy wizyta na Giuseppe Meazza Stadio wszystko pięknie poza wynikiem :/
0
Maju
Maju
29 stycznia 2023, 21:57
Jak to oceniasz z bliska? Takie elementy jak mowa ciała zawodników? Ich reakcje między sobą, ławką?
0
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
29 stycznia 2023, 20:21
Piła chodziła XD szkoda ze na własne oczy wizyta na Giuseppe Meazza Stadio wszystko pięknie poza wynikiem :/
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 20:22
0
Gerada
29 stycznia 2023, 20:08
Milan obecnie jest fatalny. Do tego stopnia, że szukając tego co w styczniu było pozytywne wydaje mi się, że na palcach jestem w stanie zebrać absolutnie wszystko. Od tego może zacznę:
- 3 punkty z Salernitaną
- Wyciągnięty remis z Lecce
- Dodatkowe terminy na odpoczynek związane z szybkim odpadnięciem z pucharu Włoch
- dobra dyspozycja Bennacera
- nowy kontrakt Bennacera
- Nadspodziewane liczby Calabrii w ofensywie: gol i asysta
- ładna bramka Origiego

I to chyba tyle...
Kompletnie nie poznaję tego zespołu.
Nie wiem... Theo i Giroud wydają się przytłoczeni mundialową porażką. Są liderami tej ekipy, może ich słabsza dyspozycja mentalna oddziałuje na resztę szatni?
W obronie wyglądamy jak ser szwajcarski i ewidentnie towarzyszy tu efekt kuli śniegu - każda kolejna wpadka wzmaga brak pewności siebie, prowokuje jeszcze większą nerwowość i coraz większe błędy. Paradoksem jest to, że Calabria pierwszy dobry okres w styczniu miał dziś po karnym na 1:4... wreszcie zaczęło mu coś wychodzić w odbiorze... Chyba pogodzony z porażką zrzucił z siebie presję... Oczywiście to naiwny wniosek, ale tak to trochę wyglądało...
Poza pewnością siebie nie działa jednak więcej elementów...
Nasz pressing był tym czym wygrywaliśmy mecze, obecnie ten element gry w naszym wykonaniu jest największym atutem naszych rywali. Nasz pseudo doskok jest kompletnie nieskoordynowany, w wielu miejscach robiony bez jakiejkolwiek dynamiki, a najgorsze w tym wszystkim jest to, że ów pressing KOMPLETNIE zostawia zgliszcza z jakiegokolwiek ustawienia defensywy. Luki, które w ten sposób się tworzą są gigantyczne, podwórkowe wręcz.
Nie działa też wychodzenie spod presji rywali. Tutaj do braku pewności dochodzą niskie umiejętności w rozprowadzaniu piłki u poszczególnych graczy, z Tatarusanu na czele.
Niskie umiejętności jednostek wynikające bądź to z potencjału danych zawodników, bądź też z ich dalekiej od optymalnej formy też sprawiają, że zwyczajnie kadrowo wyglądamy na średniaka, a nie drużynę mająca walczyć o top4.
Na domiar złego jako wciąż panujący mistrz musimy liczyć się z tym, że na nas okazujących słabość każdy rywal ma plus 100 do motywacji i zaangażowania. Każdy z nami chce rozegrać mecz sezonu i wie, że aktualnie może to zrobić.
Drużyna wygląda również na bardzo słabą motorycznie, a wielu graczy kompletnie nie czuje rytmu gry. To ostatnie bije wręcz po oczach. Na tle każdego przeciwnika gramy DUŻO bardziej niedokładnie i chaotycznie. Podania są niechlujne, strzały są kto wyżej, a nie kto celniej, a w obronie „piłka parzy” i brak czucia przestrzeni i gdzie mogą pobiec przeciwnicy…

Natomiast nie rozumiem polowania na czarownice i za wszelką cenę próbę ścinania głów. Niezależnie jak ten sezon dalej się potoczy Pioli powinien pozostać na stanowisku trenera. Pogubił się? Zgadza się i to dość mocno. Podejmuje złe wybory, a drużyna wygląda na pozbawioną jakiegokolwiek pomysłu… Natomiast trzeba być niesamowitym laikiem żeby oglądając obecny Milan stwierdzić, że wymiana trenera rozwiąże problemy, bo nie działa zbyt wiele kwestii…
Fakty są takie, że Stefana bronią też okoliczności:
Katarska przerwa zdezorganizowała futbol w całej Europie. Bardzo różnie wyszli po niej zarówno piłkarze jak i sztaby szkoleniowe. Ewidentnie u nas coś zostało źle zorganizowane i poprowadzone, ale umówmy się – nie ma sztabów, które na taką anomalię są przygotowane i każdy sztab musiał niejako zgadywać, co zadziała, a co nie. Nasz ewidentnie się pomylił. Z tym że od przyszłego sezonu ta okoliczność nie będzie istniała. Ściąć głowę trenerowi za którym piłkarze (tych nie jesteśmy w stanie wymienić) skoczą w ogień, i wrócić do żonglowania kolejnymi którzy może się sprawdzą, a może nie, przy okazji obciążając nasz znikomy budżet swoimi kontraktami? Jasne, zespół potrzebuje impulsu, ale nie sądzę, żeby „próba” wywołania impulsu była warta zaorania wszystkiego, co się w tej szatni przez lata wytworzyło.
Kolejna sprawa jest taka, że Pioli wystawia pewnych graczy czym popełnia błędy… Jednak gdy w ich miejsce grają ludzie wskazywani przez rozwścieczonych fanów to… grają równie źle lub jeszcze gorzej… Decyzje trenera nie bronią się na boisku, jednak ich zmiany również nie dają nawet światełka w tunelu… Sytuacja wydaje się kompletnie patowa…
Jedynym bodźcem zewnętrznym, który mógłby jakoś drgnąć wisielczą atmosferę, bez kompletnego „przewrotu” w zespole jest w moim odczuciu jakiś transfer do klubu, ale tego z kolei nie dopuszczają właściciele…
Prawda jest taka, że Stefano wciąż rzeźbi w tym co ma i nie dostaje żadnych narzędzi do pomocy z góry. W tym momencie w Milanie nie działa nic, a winnych jest cała rzesza. Alarm i panika są w pełni uzasadnione. Natomiast tu trzeba jakiś sztab kryzysowy zwołać, a nie najpierw zwalniać, a potem myśleć…

Co do dzisiejszego meczu z Sassuolo, w którym praktycznie nic nie wskazywało na to, że Milan stać na powrót do gry. "Widowisko" dodatkowo zabił sędzia, który przez "90 minut" robił praktycznie wszystko źle... Natomiast kluczowe dwie sytuacje dla "zakończenia" rywalizacji to ostatnia akcja pierwszej połowy i parodia z faulem i kartką dla Rebića i następnie pierwsza sytuacja po przerwie i karny dla Sassuolo. Jak zgadzam się, że Calabria jest w koszmarnej dyspozycji, tak jeśli tam był faul, to na samym Giroud w doliczonym czasie były dwa... Davide nie pracuje nijak ręką, atak ciałem wykonuje z boku rywala, nogami też nijak nie fauluje. Jasne, przed tym kontaktem zrobił wszystko źle, ale finalnie nie ma tam mowy o rzucie karnym, bo jeśli to było gwizdnięte to należy gwizdać każdy kontakt między graczami...

Nie zamierzam w żaden sposób zwalać winy za klęskę na sędziego, ale symboliczne dla mnie jest to, że dwa gole (prawidłowo nieuznane) strzelamy z milimetrowych spalonych, a sędzia robi nam pod górkę, kiedy nawet moglibyśmy pomyśleć o jakimkolwiek światełku w tunelu (Rebić mógł na koniec połowy strzelić gola kontaktowego, bez karnego w drugiej połowie mieliśmy teoretycznie w jakimś zasięgu rywala). Symboliczne o tyle, że dopełnia obraz "zespołu" w którym absolutnie każde źdźbło trawy wydaje się być przeciwko.
Natomiast najbardziej przeciwko są ludzie biegający po boisku. Obecny Milan wygląda jak zespół pogodzony z degradacją, w którym nikt nie ma nawet cienia pomysłu, co zrobić żeby jeszcze spróbować gonić rywali i walczyć o ligowy byt.

Przed derbami o super puchar nie miałem większych nadziei na cokolwiek. Przed kolejnymi mam jeszcze mniej… Jak na moje musimy ten okres przeczekać, gracze niech już od meczu z Interem pracują nad jakimś kompletnie nowym rozwiązaniem, które nawet jeśli zaboli przez kolejne 2-3 spotkania to pozwoli uratować wiosnę jako całokształt. Jak potrzeba niech popracują nawet nad motoryką czy przygotowaniem fizycznym. To jest ten moment kiedy trzeba spojrzeć dalej w przyszłość, bo tkwienie w tym co zapanowało teraz jest paskudne i tylko coraz bardziej przygnębia…
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 20:12
5
PaoloACM
PaoloACM
29 stycznia 2023, 23:48
Z akapitem o polowaniu na czarownice zgadzam sie w 100% - z każdym słowem. Ale i tak nie wygrasz z opinia wzrastającej większości - #PioliOut
Nie da sie wszystkich pomysłów na to jak poprawić grę zespołu zmieścić w jednym kolejnym meczu, a propozycji jest mnóstwo. I cokolwiek by nie zrobił jest złe. Ale jednego nie zrobił i o tym nie wspomniałeś ani słowem, a to mogłoby mu uratować pare punktów poparcia - nie zmienił bramkarza do tej pory. Wiem ze zdjęcie Tatara równa sie zrównaniem go z ziemia do końca sezonu i równie dobrze można go zesłać na trybuny ale jest konieczne. Choćby po to zeby udowodnić wszystkim ze „robiłem co mogłem”.

Z tym ze Calabria jest tragiczny i nie zrobił karnego tez sie zgadzam. Jak i z tym ze sędzia zrobił wszystko co mógł złe. Jednak jestes w stanie stwierdzić ze obie nieuznane bramki są prawidłowo nieuznane? Bo „pol automatyczny spalony” to jakas parodia i mnie nie przekonuje?
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 23:55
0
Gerada
30 stycznia 2023, 10:16
Jak dla mnie akurat pół automatyczny spalony zadziałał dobrze. Przepisy są mierne dlatego, że barkiem można spalić akcję... Więc spalony był w obu przypadkach...
0
zbylon
29 stycznia 2023, 20:07

Powiem tak - sporo pecha mieliśmy w tym meczu, bo spalony Giroud był minimalny, czasami mam wrażenie, że gdyby na VAR pokazano klatkę wcześniej, to nie byłoby spalonego. Tatar nie powinien już powąchać murawy. Gdyby w bramce stał bramkarz a nie jakaś chińska podróbka bramkarza, to trzy gole w ogóle nie powinny wpaść. Nie zawalił tylko i wyłącznie przy pierwszym, gdzie spóźnił się Gabbia a Calabria i Tonali truchtali sobie gdy szła kontra. I o ile Tonali włączył drugi bieg gdy się skumał co się święci, tyle Davide nic nie ogarnął do samego końca. Nie załatał też dziury Krunic. No i też geniusz Berardiego zrobił tu swoje. Podanie jedno na tysiąc.
Drugi gol to 100% winy Tatara.
Trzeci gol to współwina Giroud, Krunica i Tonalego, ale ogarnięty bramkarz powinien właśnie w tym miejscu stać gdzie leciała piłka.
Czwarta bramka - wina Calabrii, bo dał się prześcignąć jak paralityk, ale czy tam był karny? Mam ogromne wątpliwości. Ciekawe co fachowcy o tym powiedzą. Mi się wydaje, że karny z dupy, niemniej jednak Tatar wyczuł, ale mając piłkę na łapie, nie potrafił obronić...
Również nie mam pewności, czy był spalony przy bramce Rebica, bo nie jestem pewien, czy Giroud trącił tą piłkę. Na pewno w momencie wybicia z wolnego Ante nie był na spalonym. Nie oglądałem już po karnym, bo musiałem wyjechać, więc nie widziałem powtórek, tylko skrót.
Piąty gol to ja bym wyciągnął. Naprawdę ten facet nie ma w ogóle refleksu a to była lekka piłka. Dobrze przymierzona, ale lekka. Nic dziwnego, że z takim kaleką w bramce, nasi obrońcy nie czują się pewnie...
0
Gerada
29 stycznia 2023, 20:16
Większość zgoda, ale spalony Rebića był już przy podaniu Sandro - pół automatyczny spalony to pokazał na grafice. Podobny spalony jak ten Giroud w pierwszej części.
0
zbylon
29 stycznia 2023, 20:19
Możliwe - jak mówiłem, po golu na 1-4 wsiadałem do samochodu i dalsze wydarzenia znam tylko z załączonej tu powtórki.
0
artorn
artorn
29 stycznia 2023, 21:16
Jak to teraz jest z tym spalonym, przecież piłkę zgrał obrońca do Rebica:
https://www.youtube.com/watch?t=116&fbclid=IwAR0DihVDH8tEpoVlQxPjEXYrFUd1si3s1rxas3rOHGeTNaF5XhW5ysy1peE&v=TgYsW47d9jc&feature=youtu.be
0
Maximilanista
Maximilanista
30 stycznia 2023, 06:36
Tracimy na własnym terenie 5 goli z drużyną, która ostatni raz w lidze wygrała 24 października; która z 10 wcześniejszych ligowych meczów zremisowała 2, 8 przegrywając; w tych 10 meczach straciła 19 goli, zdobywając 5. A na San Siro w jednym meczu ustrzeliła tyle, co w 10 wcześniejszych meczach bez zwycięstwa.

A niektórzy i tak powiedzą - mieliśmy sporo pecha.


Wysiadam.
1
zbylon
30 stycznia 2023, 07:29
No bo mieliśmy. Dwa milimetrowe spalone i karny z dupy. Oczywiście nie zmienia to faktu, że skandaliczna forma Calabrii czy Tatara skądś się wzięła.
0
Maximilanista
Maximilanista
30 stycznia 2023, 13:10
zbylon:

A niech Ci będzie. :-) :-) :-)

Pod warunkiem, że nie zawęzimy problemu do dyspozycji dwóch piłkarzy. To dużo większy wrzód na dużo mniejszej dupie.

0
Levy11
Levy11
29 stycznia 2023, 20:03
Lazio to się z nami wystrzelało bo dzisiaj oddali tylko jeden celny strzał na bramkę.
0
PaoloACM
PaoloACM
29 stycznia 2023, 20:00
Parę spostrzeżeń ode mnie:

1. Albo Pioli zmieni bramkarza na kogokolwiek choćby z Primavery albo poleci razem z tatarem przed LM. Bardzo dobrze widać frustrację zawodników z pola po 2 straconej bramce. Wiedza że gdyby ktoś inny stał to by mieli większe szanse.

2. Calabria, choć mówię to z ciężkim sercem, jest chyba najsłabszym ogniwem obrony. To że zazwyczaj przed sobą ma słabego Messiasa to jedno ale jest wiecznie spóźniony, gubi krycie zarówno przy piłkach po.ziemi jak i zwłaszcza przy tych górnych. Florenzi potrzebny na gwałt lub zrezygnować z Kalulu na SO i niech gra na prawej bo w środku to jeszcze jakieś opcje mamy.

3. Nie można powiedzieć że przegraliśmy aż 2:5 przez sędziego ale wynik meczu jest w chuj wypaczony. Ten pół automatyczny spalony to parodia. W dupie mam cyfrowo odwzorowany rzekomo obraz jak nie widzę nawet momentu w którym piłka została kopnięta. Cały ten śmieszny "system" jest po to żeby kibicom zamknąć mordy bo przecież jest obrazek i widać a w dobie tiktoka itp to co na wyświetlaczu to musi być prawda... Byc może przy 1 golu Giroud mógł być minimalhy spalony ale ja zadnej powtórki na potwierdzenie tego nie widziałem. Tylko gowno wartą grafikę. Druga bramka to już totalnie wyssany z palca ofsajd. Tak samo jak i karny. TRA GE DIA. Bylby to zupełnie inny mecz jakbyśmy pierwsi strzelili gola.
2
viviek89
29 stycznia 2023, 21:19
Ja w ogóle tego spalonego nie ogarniam. Stopy Giroud za obrońca, na widoku z boku ręką za obrońca. To która częścią ciała był ten spalony?
0
Diavo
Diavo
29 stycznia 2023, 19:52
Czas by Curva Sud przeszła się na trening Milanu ;)
2
stary_boss
stary_boss
29 stycznia 2023, 19:51
Mecz oglądałem na potężnym kacu ale to co się wyrabia to są jakieś jaja ostatnie pięć spotkań to dwa remisy które według mnie powinny być traktowane jak porażki, frajerski remis z Roma pewnie jakby mecz trwał trochę dłużej to wcisnęli by 3 bramkę, fartowny remis z Lecce ale następne mecze to już masakra Inter 0:3, Lazio 0:4, Sassuolo 2:5 bilans punktowy 2 zdobyte bilans bramkowy 6:16 - dno i wodorosty to co wyrabia bramkarz to wola pomstę do nieba to już lepiej postawić na młodzika z primavery praktycznie każdy strzał to bramka, obrona jak dzieci we mgle, pomoc dziura, atak nie istnieje. Aż ciekaw jestem jak długo to potrwa ale za tydzień derby a później zbliża się CL przeca w Londynie dostaniemy ze sześć albo więcej bramek. Nie pamietam abyśmy takie srogie łomoty dostawali mecz za meczem jednym słowem katastrofa obawiam się ze po jednym tłustym roku będzie siedem bardzo chudych obym się mylił ale oczy krwawią jak to się ogląda
Forza Grande Milan
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 19:53
0
checa1983
checa1983
29 stycznia 2023, 19:26
offtopik : https://www.sport.pl/pilka/7,65083,29411821,gwiazdor-interu-potwierdza-hitowy-transfer-podpisalem.html#do_w=57&do_v=739&do_st=RS&do_sid=1046&do_a=1046#s=BoxOpLink
0
El Diablo
El Diablo
29 stycznia 2023, 18:46
Ochłonąłem, wchodzę na stronę cztery godziny po meczu, z nadzieją na żółty pasek tupu: Pioli podał się do dymisji, Pioli zwolniony ze stanowiska, ale widzę, że kółko wzajemnej adoracji pod robaczą nazwą "Mieścimy się w parametrach, a numerycznie wszystko się zgadza", trzyma się w najlepsze. Panowie, kryzys to był jak przegraliśmy z Torino 2:1, jak po bramce w 89 minucie wygraliśmy ze Spezią u siebie, jak zremisowaliśmy z Cremonese 0:0, jak po samobójczym golu Milenkovica w doliczonym czasie pokonaliśmy Fiorę na własnym boisku. Po Mistrzostwach posypało się na całego, gdyby Padre miał sobie z tym poradzić, z każdego meczu na mecz powinno być trochę lepiej, a jest wręcz odwrotnie, równia pochyła w dół. Uważam, że Pioli nas z tego nie wyciągnie, ale jak widać w gabinetach, jak zawsze zresztą, panuje szeroko zakrojony optymizm.
6
Tzeentch3
29 stycznia 2023, 19:03
Uważaj, bo i tak Ci ktoś za chwilę odpisze, że to wszystko wina meczu z Romą :)
Problem jest tylko jeden i to spory - Pioli ma kontrakt, my przez naszą politykę transferową nie mamy zbytnio pieniędzy na zwolnienie oraz zatrudnienie innego i pewnie żaden trener Ci nie przyjdzie w trakcie sezonu tego bajzlu naprawiać (pomijając czy jest jakiś trener na rynku dla Milanu).
0
El Diablo
El Diablo
29 stycznia 2023, 19:36
Jak nie ma na rynku, to trzeba jakiegoś nadpłacić, przepłacić, przebić... a nie czekaj, my jesteśmy biednym Milanem, którego nie stać na waciki ;)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 stycznia 2023, 19:39
Zwalniać trenera, który jest wciąż w grze o wicemistrzostwo? Przecież to jakiś absurd. #teamPioli
2
Tzeentch3
29 stycznia 2023, 19:51
@FaNaTyK 2.0
To nie jest nasz pierwszy zły mecz czy miesiąc tylko któryś, gracze się nie rozwijają, a nawet cofają, nie widać po zawodnikach jakiejkolwiek chemii na boisku, brak zmian taktycznych czy posadzenie tych co grają poniżej krytyki, niezrozumiałe i albo późne zmiany w meczu i co nam po walce o wicemistrzostwo jak może się zdarzyć po tej kolejce, że z 2 miejsca spadamy na 6. Absurdem to by można nazwać informacje o zwolnieniu w październiku, a nie na początku lutego. Jak pisałem wcześniej i tak Pioli na razie zostanie, ale absurdem, niektórych chęci o jego zwolnieniu bym nie nazwał.
2
gieksa51
gieksa51
29 stycznia 2023, 18:43
Kurde ten tatar jest tak słaby że głowa mała ,obrona nie ma wsparcia ,czekam aż zrobi błąd w stylu boruca xD albo obstawiam że jakby jakiś bramkarz postanowił zdobyć gola z bramki do bramki to by tatar zrobił kuszczaka . Uważam że 33% wyników to wina zarządu ,33 % pioliego a 34% to parodysty na bramce u nas gdzie obrona nie ma wsparcia i się sypie a jak już stracimy gołe to przekłada się to na resztę drużyny i tak w kółko
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 18:48
0
RafAxl
RafAxl
29 stycznia 2023, 18:56
Oczywiście winy obrońców i pomocników, którzy w każdym meczu pozwalają na strzały rywalom z czystych pozycji, już nie widzisz. Tatar to jest rezerwowy bramkarz, nic nie wybronił, ale też nic nie zawalił, ale widać co niektórzy tylko na to czekają.
4
Von Strauss
Von Strauss
29 stycznia 2023, 19:37
RafAxl

Trzy z czterech bramek, które puszcza tatar są do wybronienia. Wynika to z tego, że chłop praktycznie nie gra na przepolu (nie wychodzi do dośrodkowań, które można piąstkować czy łapać), a na lini albo jest spóźniony z interwencją, albo stoi jak kółek j patrzy jak piłka leci do bramki, albo co gorsza, udaje, że broni robiąc pajacyki. Chłop ma problem ze skakaniem, jak już skacze to dla niego ważniejsze jest dobrze upaść niż dosięgnąć piłki (co często skraca jego zasięg).
0
Nizial86
Nizial86
29 stycznia 2023, 18:03
Po takiej kompromitacji pod drzwiami casa milan juz powinien stac prawoskrzydlowy
0
gieksa51
gieksa51
29 stycznia 2023, 17:33
kurde odeszli kessie i Romagnoli nie może być że przez nich dostajemy w dupę od każdego ,coś jest nie tak z tym zespołem przecież nie brak umiejętności piłkarskich a jeśli są to nie żeby dostawać w każdym meczu .... wytłumaczy mi to ktoś ?
0
Marcos Salinas
29 stycznia 2023, 18:07
Brak liderów/indywidualności z poprzedniego sezonu + brak reakcji na kryzys fizyczny zmianami taktycznymi + brak jakości w defensywie.
1
bebok40
bebok40
29 stycznia 2023, 17:31
Odejście panów M&M nic nie zmieni. Odejście trenera Pioliego nic nie zmieni. Tu tylko zmienią coś transfery, a raczej pieniądze na nie. I jeszcze jedno sam Leao nic nie zrobi, także jestem jego zwolennikiem, ale uważam że jego sprzedaż za powiedzmy 120 lub 150 milionów i przeznaczenie ze 100 mln. na wzmocnienia (obrońca, prawoskrzydłowy i napastnik) to jest bardziej realny i szybszy sposób na polepszenie jakości i składu w naszym klubie.
2
_PAOLO_
_PAOLO_
29 stycznia 2023, 17:40
A na ls za Leao kto? Krunic? ;)
Poza tym myślisz, że latem ktoś da 100+ za gościa z rocznym kontraktem.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 17:41
0
Adiceusz
Adiceusz
29 stycznia 2023, 17:40
…i lewoskrzydłowy w takim układzie.
1
Boateng93
Boateng93
29 stycznia 2023, 18:05
Przecież Milan wydając na czysto 50 mln euro wydał i tak najwięcej z całej Serie A. Zobacz jakie okno Napoli zrobiło dokładając do transferów 12 mln euro.
0
Tzeentch3
29 stycznia 2023, 19:54
@_PAOLO_
A Eden Hazard i Real Madryt? 115 mln chyba poszło na taki transfer i pewnie do dzisiaj go żałują
0
Dohtor
Dohtor
29 stycznia 2023, 17:20
Nie warto strzępić nic...
Nie warto było robić nic...

Żałuje że to oglądałem...
4
Postronny
Postronny
29 stycznia 2023, 17:18
Ósmy

Chelsea dała 100 mln za Mudryka Arsenal negocjuje transfer Caicedo ok 70 mln Newcastle kupiło Gordona za ponad 50 United latem prawie 100 za Antonego jeszcze wcześniej 90 za Sancho

Są jeszcze City Liverpool czy Newcastle oraz oczywiście Chelsea która kupuje wszystkich

Niedoceniasz klubów z Premier League
0
RockStar
RockStar
29 stycznia 2023, 17:18
Tatar puszcza wszystko co leci, a ten Vasquez dalej na ławce. Niezły z niego as musi być, że Pioli woli ręcznik na bramce niż jego.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 17:18
1
urugwajczyk
urugwajczyk
29 stycznia 2023, 17:14
Jesteśmy strasznie niepewni w obronie, brak Szymona i Fika(brak ich oczywiście w formie) to najgorsze co mogło się przydarzyć z rownoczesna kontuzja Mike. Jakby żadna z tych bramek dla Sassuolo nie padła to nikt nie winiłby ich ofensywy za brak goli, bo wszystko było do uratowania.
Wielka szkoda ze skrzydłowy nazywany przez wielu "królem prowincji" nie dołączył do nas latem zamiast CDK.
0
Postronny
Postronny
29 stycznia 2023, 16:38
Przyczyn słabej dyspozycji nie tylko w ostatnich tygodniach ale i miesiącach jest wiele ale jedno trzeba przyznać.

Najważniejszym osobom w klubie brak jaj żeby podjąć ważne i bardzo odpowiedzialne decyzje.

Duet Massara Maldini wraz z Piolim powinni usiąść i przemyśleć sprawę całej drużyny i jak w krótkim czasie można poprawić jej jakość na boisku.

Od kilku miesięcy negocjują kontrakt Leao tymczasem zespół się sypie. Jego agent podnosi wymagania, wartość piłkarza zmniejsza się proporcjonalnie do długości kontraktu a teraz wydaje się nawet że sam piłkarz w obliczu słabych wyników zespołu i kuszenia wielkimi pieniędzmi może po prostu nie chcieć podpisać kontraktu.

Jeśli właściciel nie chce wzmacniać zespołu to należałoby pożegnać się z Leao. Angielskie kluby wydają fortuny za piłkarzy którzy mogą stanowić o sile w przyszłości więc tym bardziej nie byłoby problemu ze znalezieniem Leao nowego klubu.

Gdyby wzięli za niego powiedzmy 120 mln i przeznaczyli 100 na wzmocnienia to na pewno drużyna wyglądałaby lepiej.

Jeden obrońca, prawoskrzydłowy ktoś do pomocy i już kadra jest mocniejsza niż z jednym Leao.

Dzisiaj Rebič pokazał mimo nieodpowiedzialnego zachowania że można na niego liczyć.

Może okazać się że Leao ostatecznie odrzuci możliwość przedłużenia kontraktu a latem napłyną oferty 60 mln i będzie trzeba to zaakceptować.

Powinni byli zrobić deadline z umową Leao tak jak z Gigim i reagować.

Sami są sobie winni
3
ósmy
29 stycznia 2023, 16:45
Nikt nie da teraz za Leao 120 mln, i nikt nie da w lipcu 60 baniek.
Prędzej 80/40, i to byłaby okazja.
0
checa1983
checa1983
29 stycznia 2023, 16:25
Taka mała dygresja niemal 1600 postów to taka "Liga Mistrzów" ...
FORZA MY !!!P.S. Chyba pierwszy raz się cieszę , że byłem w niedziele w pracy , skróty sobie daruję ...
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 16:32
3
Fushnikov
Fushnikov
29 stycznia 2023, 16:22
Rebic to jest taka łamaga że głowa mała. Te strzały zza pola po wybiciu z różnego to już lepiej na aut kopnąć. Szkoda w ogóle komentować te wyczyny.
1
Paolo03
Paolo03
29 stycznia 2023, 18:58
Rebic gra mizere od wielu miesięcy. Ma czasami farta ze mu wyjdzie I na tym się utrzymuje w tym klubie.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
29 stycznia 2023, 16:05
To już nie ma żadnego znaczenia ale jak sędziowie gwiżdżą spalonego Rebicia przy wrzutce z wolnego o rękę… gdy piłka nie była do niego skierowana i to obrońca sassuolo ja tracił w jego stronę i to podwójnie to ten sport jest śmieszny . Oczywiście byśmy tego nie odrobili ale myśle ze to ważny gol dla Ante byl
1
Janik14
Janik14
29 stycznia 2023, 16:19
Tym bardziej że nie gral tragicznie, cos próbował. Ale fakt faktem ten spalony to mem
1
Tomsky76
Tomsky76
29 stycznia 2023, 16:01
Wydaje mi się, że przed meczem z Interem zarząd nie podejmie żadnych decyzji odnośnie trenera. Natomiast sam Pioli nie odważy się na żadne zmiany personalne przed derbami, bo ewidentnie będzie się bał. Chciałbym się mylić, bo nie ma już (jeśli chodzi o Pioliego) nic do stracenia. I wyjście na derby obecną jedenastką nie gwarantuje nic dobrego, a z drugiej strony przez niedawanie szans innym, tak naprawdę nie wiemy jak zagrali by zmiennicy i to w tak ważnym meczu. Wychodzi na to że przed nadchodzącym meczem cokolwiek by nie zrobił, to tak jakby wybór między dżumą a cholerą. Ale nadzieja umiera ostatnia.
1
Andre
Andre
29 stycznia 2023, 15:54
To juz jest chyba koniec ery Piolego w Milanie...
2
AlexTheWind
AlexTheWind
29 stycznia 2023, 15:58
Nie wiem czy chcę i nie wiem czy się zgadzam, ale 0:3, 0:4, 2:5 to nie są przypadkowe porażki. Coś się straszliwie zepsuło.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 16:01
6
Adiceusz
Adiceusz
29 stycznia 2023, 16:25
Oby nie. Facet dał nam łzy radości po wielu latach upokorzeń. I nie oszukujmy się, zrobił to z kadra daleka od komfortu pracy. Wiele transferów przestrzelonych (nie wiem na ile obciążają one Piolego - z doniesień medialnych wynika ze polityka transeferowa jest domena wyłącznie MM). Przypominam jeszcze o jednej rzeczy. Ktoś pamięta kiedy Pioli miał komfort grania pełnym składem (np w kontekście dysproporcji w absencjach z sąsiadami)? Ja nie kojarzę takiego meczu. Ba, meczów z mniejsza niż 3-4 absencje w 11 było jak na lekarstwo. Forza Milan, forza Pioli!
1
uczciwyoszust
uczciwyoszust
29 stycznia 2023, 15:52
Monza jest dobrym przykładem na to, jak zmiana trenera z innymi pomysłami może odmienić styl/grę zespołu o 180 stopni.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 15:55
8
RafAxl
RafAxl
29 stycznia 2023, 15:51
Lepszych piłkarzy w Milanie szybko nie zobaczymy, więc tu trzeba nowego pomysłu na grę, a nie rotowanie słabymi piłkarzami. Niestety Pioli nie ma innego pomysłu.
3
Pavlović31
Pavlović31
29 stycznia 2023, 15:54
Z jednej strony przegrywa cała drużyna to myślę że się cała drużyna odbuduje i jestem za Piolim, ale naprawdę potrzebny jest nowy pomysł. Pioli to jest taktyczny "beton" i to co robi drużyna to bicie głową w mur.
1
Paolo03
Paolo03
29 stycznia 2023, 18:59
Gabbia jak widać nie pomógł w defensywie xd
0
Orest
Orest
29 stycznia 2023, 15:47
A tak z innej beczki, to dobrze, że Napoli jedzie równo ze wszystkimi i gra fajną piłkę, bo jakby nie oni, to mielibyśmy jakiś dramatycznie śmieszny sezon we Włoszech.
2
Pavlović31
Pavlović31
29 stycznia 2023, 15:52
Napoli zawsze gra fajną piłkę i potrafi wykorzystać swoich piłkarzy, za to ich podziwiam
1
Tzeentch3
29 stycznia 2023, 16:32
Jeżeli utrzymają formę to tylko im trzeba pogratulować. Pozbyli się zawodników w lecie (kiedyś był artykuł, że większość co odeszła szału nie robi w nowych klubach), ściągnęli zdolnych i młodych, którzy nie potrzebują 2 lat na ogranie i idą po swoje.
2
Qiub
Qiub
29 stycznia 2023, 15:47
Oj tam, oddamy Leao za darmo, potem Bennacer i Theo pewnie też odejdą za jakieś grosze i wracamy do punktu wyjścia. Co oznacza dla nas brak Ligi Mistrzów? Jest bardzo źle?
0
Paolo03
Paolo03
29 stycznia 2023, 19:00
Leao odejdzie to na 100% a transferow juz nie zobaczymy przez kolejne 2 okienka, chyba że wypożyczenia xd
0
AlexTheWind
AlexTheWind
29 stycznia 2023, 15:45
Nie miałem okazji oglądać. Gdy zobaczyłem wynik zajęło mi chwilę żeby załapać, że nie my wygraliśmy 5:2. Co to się... Bardzo mi dzisiaj smutno. Bardzo.
2
Gattuso888
Gattuso888
29 stycznia 2023, 15:45
Ale pamiętajcie dalej mieścimy się w założeniach przed sezonowych. Jesteśmy na 4 miejscu, zaraz z niego spadniemy ale co tam na razie jest wszystko git.
A tak serio to takie są konsekwencje braku porządnych transferów przez 2 lata.
2
Szymson
Szymson
29 stycznia 2023, 15:44
Poważnie mamy najwięcej straconych bramek od początku roku ze wszystkich zespołów z top 5 lig Europy? Jaja jakieś?
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 stycznia 2023, 15:43
Oczywiście jest to kryzys jakiego nie widzieliśmy w Milanie od lat, nawet w ciężkich czasach w których brakowało perspektyw na awans do top4 nie było aż takiej dysproporcji, amplitudy i totalnej bezradności jakie widzimy od czasu przegrania Superpucharu. Mecz z Lazio i Sassuolo to całkowita bezradność pod każdym względem, z każdym kolejnym spotkaniem przebijemy granicę żenady. Sassuolo to zespół w tym sezonie słabiutki, to nie jest to Sassuolo które realnienie ograbiało bogatych i rozdawało biednym, to zespół który poważnie musi obawiać się że do końca będzie walczył o utrzymanie w Serie A. Zostać rozbitym w pył przez taką drużynę to znak że jesteśmy na nieznanym terytorium piekła, tak gdzie nigdy nie byliśmy i wszystko wskazuje na to że w najbliższym czasie kryzys będzie trwał. Tym niemniej kiedyś karta musi się odwrócić i Milan musi wrócić do gry przynajmniej na przyzwoitym poziomie. Dlatego mimo kataklizmu który teraz ma miejsce, spodziewam się że Milan na koniec sezonu znajdzie się w top4.
6
FX
FX
29 stycznia 2023, 15:48
Co Ty odwalasz?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 stycznia 2023, 15:50
Kibicuje Milanowi, a ty co odwalasz?
6
FX
FX
29 stycznia 2023, 15:50
Kryzys od lat?? Walnij se łbem o ścianę.
0
FX
FX
29 stycznia 2023, 15:52
Byłeś 7 lat bez ligi mistrzów?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 stycznia 2023, 15:54
Łeb to może mieć koń taki jak ty, a jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to wróć się do 6klasy szkoły podstawowej.
3
FX
FX
29 stycznia 2023, 16:00
Victorze, mój Boże.
0
FX
FX
29 stycznia 2023, 16:06
Ja ogòlnie czytać nie umiem. Tylko piszę. ;) P.s. Wkurwia mnie trener i wszyscy broniący gościa. :(
0
FX
FX
29 stycznia 2023, 16:09
Przepraszam za zbyt mocne łby. ;) Wybacz.
1
RockStar
RockStar
29 stycznia 2023, 15:42
Tatar to ręcznik, co leci to wpada. Widać że obrona odczuwa to, że nikt za plecami nie uratuje im tyłka, gdy coś odwalą.

Katar odbija się czkawka dla Theo, Leao i Girouda. A bez ich formy Milan nie istnieje, to już wszyscy dawno temu wiedzieli.

A reszta? Słaba forma jest zaraźliwa , jak widać.
7
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI