Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kompromitacja

29 stycznia 2023, 11:42, Ginevra Główne newsy
Kompromitacja

Katastrofa. Po wyjątkowym, aczkolwiek żałosnym w wykonaniu Milanu meczu, rossoneri przegrali na San Siro z Sassuolo 2:5 (1:3). Kryzys trwa, końca nie widać...

Spotkanie rozpoczęło się obiecująco dla mistrzów Włoch, bo Olivier Giroud trafił do siatki po dośrodkowaniu Theo Hernandeza. Były to jednak dobre złego początki. Gola nie uznano na podstawie analizy VAR, a potem do pracy wzięło się Sassuolo. W 19. minuce Domenico Berardi podał piłkę na kilka metrów przed bramkę Cipriana Tatarusanu, a Gregoire'owi Defrelowi pozostało postawić kropkę nad "i". Chwilę wcześniej bramkarz rossonerich świetnie interweniował, w tym przypadku nie miał już nic do powiedzenia.

Mało? W 22. minucie było 0:2. Kolejną asystę zanotował Berardi, który wypuścił Davide Frattesiego, a Włoch mocnym strzałem po bliższym rogu podwyższył wynik. Sygnał do ataku szybko dał Giroud, który ładnym uderzeniem głową wykorzystał centrę Davide Calabrii. Po upływie pół godziny gry i tak neroverdi prowadzili jednak dwoma trafieniami. Tym razem Berardi wziął się za strzelanie - po dośrodkowaniu Hameda Juniora Traore z rzutu rożnego uwolnił się spod opieki Giroud i zagłówkował wprost do bramki.

Po raz pierwszy od trzech lat drużynę Milanu schodzącą na przerwę meczu rozgrywanego na San Siro pożegnały gwizdy...

Na drugą odsłonę trener Stefano Pioli desygnował do gry Rafaela Leao w miejsce Charlesa De Ketelaere. Tylko co z tego, skoro od razu Calabria sfaulował w polu karnym Armanda Lauriente, a "jedenastkę" na gola zamienił sam poszkodowany... Po chwili na listę strzelców wpisał się Ante Rebić, ale ponownie na przeszkodzie stanął VAR - Chorwat znajdował się na spalonym.

Do samego końca już mecz ten był dla Milanu przykrym, upokarzającym doświadczeniem. Spuentowanym w 79. minucie, kiedy  Matheus Henrique przy kolejnej asyście Berardiego upodlił rossonerich już całkowicie. I nie zmienił tego ładny gol Divocka Origiego z dystansu chwilę później. Porażka 2:5 z Sassuolo na San Siro? Mamma mia...

AC Milan - US Sassuolo 2:5 (1:3)

Bramki: Giroud 24', Origi 81' - Defrel 19', Frattesi 22', Berardi 30', Lauriente 47' (k.), M. Henrique 79'

Żółte kartki: Tonali 38', Rebić 45+4', Calabria 46', Krunić 61', Gabbia 87', Giroud 90+2', Pobega 90+5' - Berardi 37', Obiang 53', Kyriakopoulos 61', Frattesi 73', Tressoldi 90+1'

AC MILAN (4-2-3-1): Tatarusanu - Calabria, Gabbia, Kalulu, T. Hernandez - Krunić (70' Pobega), Tonali - Saelemaekers (70' J. Messias), De Ketelaere (46' Leao), Rebić (70' Origi) - Giroud

US SASSUOLO (4-3-3): Consigli - Marchizza (46' Kyriakopoulos), Erlić, Tressoldi, Rogerio - Frattesi (76' Thorstvedt), Obiang, Traore - Berardi (84' Ferrari), Defrel (76' M. Henrique), Lauriente (76' Alvarez)

Sędzia główny: Antonio Giua (Sassari)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





1669 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
RafAxl
RafAxl
29 stycznia 2023, 13:35
Czyli sprawdziło się, że pycha kroczy przed upadkiem.
1
Majki85
Majki85
29 stycznia 2023, 13:35
Czy ktoś mi wymieni gorszego bramkarza w Serie A? (Mówię o podstawowych bo w tym sezonie jakby nie patrzeć Tatar takim jest).
2
karp_fso
karp_fso
29 stycznia 2023, 13:38
Montipo z Hellasu. Ale każdy inny zespół ma lepszego golkipera.
0
Manolas
Manolas
29 stycznia 2023, 13:35
Jedno scudetto na 11 lat to chyba szczyt fuksa i ambicji naszych właścicieli. Niedługo będziemy sie regularnie bać o wynik prowadząc 2:0 z Salernitana czy innym Frosinone. Tatarusanu powinien zmienić dyscyplinę a Redbird Capital podać sie do dymisji zostawiając Maldiniego z budżetem Piasta Gliwice
1
Gianni Comandini
Gianni Comandini
29 stycznia 2023, 13:35
Typ z Peru na bramę.
0
29 stycznia 2023, 13:34
"Gdzie są ci..."

Tak widzę te żenujące posty.
https://youtu.be/wDYNVH0U3cs
A myślałem, że nic bardziej żenującego od upadającego styczniowego Milanu być nie może
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 13:37
2
AC Kamil
AC Kamil
29 stycznia 2023, 13:34
Wszystko zaczyna wymykać się spod kontroli, poczynając od właścicieli którzy jak widać chcą zainwestować w klub jak najmniej, a na koniec wyciągnąć jak najwięcej (niech im ktoś powie, że przy okazji klub musi podnosić swój poziom, a nie obniżać by ich plan się zrealizował), w dalszej kolejności pion sportowy, który przeprowadził fatalne letnie okienko transferowe, a głównym pomysłem na poprawę miał być Zaniolo, następnie trener, który nigdy na nic nie będzie narzekać, dla niego skład zawsze będzie dobry, teraz do tego zaczyna wariować ze składem na mecze, na samym końcu są piłkarze w słabej formie, a co gorsza z co raz większymi wzajemnymi pretensjami.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 13:36
2
Tanger
Tanger
29 stycznia 2023, 13:36
Ugoda z UEFĄ się kłania. Milan może mieć 30 mln straty w 2 sezony max. Drakońskie warunki.
0
AC Kamil
AC Kamil
29 stycznia 2023, 13:40
Rozumiem, ale czy rozwiązanie problemu z tragicznym bramkarzem to koszt, który rozwaliłby cały budżet i wyrzuciłby klub z pucharów ? Przecież stosunkowo niewielkim kosztem można rozwiązać ogromy problem, a w klubie jakby nic się nie stało. W Bayernie jak wypadł Neuer na dłuższy czas to ściągnięcie dobrego zastępstwa stało się priorytetem, a w Milanie na zasadzie "jakoś to będzie, Maignan kiedyś wróci".
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 13:43
0
karp_fso
karp_fso
29 stycznia 2023, 13:34
Kolejna kwestia - Pioli wprowadził zmiany w składzie, ale jakie? XD?
Calabria, Kalulu i Tatar są w formie totalnie dramatycznej.
Co robi Pioli?
Zostawia tych trzech w składzie - Calabria dalej lata na PO (może by tam przesunąć Kalulu?), a Kalulu dalej na środku. I ofc nie dojeżdża. Gabbia dramatyczny - zarówno w odbiorze, jak i w wyprowadzaniu piłki. A JEDYNY OBROŃCA KTÓRY POTRAFI WYPROWADZIAĆ PIŁKĘ, CZYLI KJAER SIEDZI SOBIE NA ŁAWCE XDDDD

No i kolejna rewolucyjna zmiana - Rebic zamiast Leao XD Tak jakby to była wina Portugalczyka, że przegrywamy, a nie dyletanctwa obrony.

Krunic też dzisiaj fatalnie, ale tutaj biję się w pierś, bo sam myślałem, że De Kruyne to lepsza decyzja niż Pobega. No ale ja nie jestem trenerem - mogę się w takiej sytuacji mylić. Pioli już nie bardzo.
2
Milanboy
29 stycznia 2023, 13:34
Widziałem, że oni wyszli naładowani, chcieli zabić Sassuolo i wychodziło fajnie, ale szybkie gongi i jazda po Milanie. Niestety nasza formacja obronna jest tak tragiczna, że to głowa mała. Powrót Maignana może nam wywrócić zespół, bo defensywa z nim się czuje o wiele pewniej.
2
Pablo78
Pablo78
29 stycznia 2023, 13:33
Dopiero jak wróci obrona to będzie można o czymś mówić,. Poza tym trener tylko widzi tatara w bramce...z takim podejściem i spojrzeniami w dół to za tydzień w derbach będzie z 0-3.
Nagle zapomnieli wszystko,wolni, gdzie milan który cisnął rywala.Dominował w środku pola.

Byle rywal typu sassuolo,czy lecce itp. robi dośrodkowanie i już obrona trzęsie się jak galareta.Tyle bramek tracić mistrzom nie przystoi!!!
0
Endriu
Endriu
29 stycznia 2023, 13:33
Pioli musi ODEJŚĆ ale to się raczej nie stanie bo nie mamy kasy na innego trenera.
0
Bandon
29 stycznia 2023, 13:37
Pioli musi odejść XDDD może Cardinale musi dać kasę Pioliemu na zmienników, bo jak jest kryzys to On nawet nie ma co zmienić, bo wchodzi Krunić i Rebić!
0
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2023, 13:33
DIda niech się przebiera i od następnego meczu broni. tam i tak nie ma co Tatara trenować bo to bez sensu taki uczeń.
1
Szymson
Szymson
29 stycznia 2023, 13:33
Nie powinni zwalniać trenera... Tak robią kluby ekstraklasy, lepiej go zostawić i oglądać porażkę za porażką, to nic, ważne, że poukłada to (może) za 4 sezony, wtedy będziemy wygrywać i będzie huczne "a nie mówiłem?!"
3
Gzikuu
29 stycznia 2023, 13:34
Taki jest plan. Za 4 sezony ma właśnie wypalić CDK, Origi i Thiaw. To nie jest zbieg okoliczności.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2023, 13:35
3
Diavo
Diavo
29 stycznia 2023, 13:33
Ludzie zwalający winę na mecz z Roma są odklejeni od rzeczywistości..
2
Tanger
Tanger
29 stycznia 2023, 13:35
Dokładnie. Milan wyglądał źle już przed Mundialem.
2
Demick
Demick
29 stycznia 2023, 13:33
Nie wiem co by się musiało stać na obecną chwilę, żeby coś ugrać z Tottenhamem. Może przy kadrze bez kontuzji, ale nie w tej sytuacji. Mike nie ma rytmu meczowego, obrona jest dziurawa. Szkoda, bo ciekawy rywal na 1/8, ale z drugiej strony, każdy kolejny przeciwnik w obecnej dyspozycji by nas zmiażdżył.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
29 stycznia 2023, 13:35
Na tę chwilę jedyną nadzieją na wygraną z Tottenhamem jest to, że zapomną o meczu i dostaniemy walkower - chyba, że pierwszy mecz u nich to lipa :)
1
Zielony2009
Zielony2009
29 stycznia 2023, 13:35
kursy ok. 1.8 z podpórką na totki ciągle wiszą, Totenham wprawdzie także nie zachwyca formą, ale wczoraj przykładowo potrafili wygrać 3:0 z Preston (środek tabeli championship) czy też postawić się City co dla nas wydaje się wynikami nieosiągalnymi
1
Gianni Comandini
Gianni Comandini
29 stycznia 2023, 13:32
Czas na remont(ade).
0
DarQ
DarQ
29 stycznia 2023, 13:32
Dlaczego na ławce siedzi gość, który jest w stanie zmienić oblicze tego widowiska..... Pobega.
1
MilanHomer
MilanHomer
29 stycznia 2023, 13:33
Krunić po kontuzji lepszy.....
0
Gzikuu
29 stycznia 2023, 13:34
Hahahahahah. Nasz wspaniały zastępca z Kessie z około 50% celnością podań w meczu! NA NICH!
3
Squall
Squall
29 stycznia 2023, 13:32
Coś się zaczyna i coś się kiedyś kończy, Pioli jest do zwolnienia na teraz, bo to on jest odpowiedzialny za grę drużyny, a ta wygląda fatalnie pod każdym względem, nawet jakby teraz bronił Courtois, to by zmieniło to tylko, że może padły by z 3-4 bramki mniej, dla mnie nie co zrzucać winy wyłącznie na bramkarza, no i zarząd też dołożył swoje, no i mamy taki obraz jaki mamy.
1
acmti__
acmti__
29 stycznia 2023, 13:35
A może jak by stoperzy czuli że mają bramkarza w drużynie to też czuliby się pewniej... Po takich wprdolach się trochę nie dziwię że uch mental i pewność siebie jest gdzieś na dnie morza
0
mw121
mw121
29 stycznia 2023, 13:32
Dobrze, że chociaż gwizdy poleciały, bo ile można znosić tę padakę. Babole w defensywie to jedno, ale w ofensywie mieliśmy raptem 1 celny strzał, który zakończył się bramką. Nic się nie klei i najgorsze, że nie ma na ten kryzys recepty. Wcześniej można było się zasłaniać plagą kontuzji, pechem, sędziowskimi wałkami, a teraz?
1
acmti__
acmti__
29 stycznia 2023, 13:32
Romek capitano wróć
1
omo69
omo69
29 stycznia 2023, 13:32
Kuzwa Maldini wez ogarniaj jakies suche wypozyczenia(Kessie,Zaniolo i paru innych by sie znalazlo) i ratuj LM bo bez tego wrocimy do ery kamienia i znowu bedzie wieloletnia sraka.
3
acmti__
acmti__
29 stycznia 2023, 13:31
Ja bym zmienił Tarara w połowie bo typ jest zesrany
4
mmielczar123
mmielczar123
29 stycznia 2023, 13:35
Co ty. Pioli powie po meczu, że to nie jego wina, a Vasquez nie jest gotowy. Nawet jak tatar dozna kontuzji, to drugi w kolejce jest Mirante, a trzeci Krunić...
0
Gieno
Gieno
29 stycznia 2023, 13:31
Tak jak pisałem przed meczem ze ten nasz czarodziej łysy na ławce znów sobie strzela w kolana wystawiając taki skład i miałem rację. Pioli proszę Cię zrezygnuj właśnie teraz w przerwie meczu może bez Ciebie lepiej to będzie wyglądać.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
29 stycznia 2023, 13:33
By musiał zrezygnować chyba z odprawy, bo ma przedłużoną umowę :>
0
Zimer9009
Zimer9009
29 stycznia 2023, 13:31
Kto stawia dychę, że na 2 polowe wyjdziemy w tym samym składzie, a zamiany będą w 60 min ?
4
acmti__
acmti__
29 stycznia 2023, 13:38
Gdyby Leao grał to tak
0
nokoments
nokoments
29 stycznia 2023, 13:31
Jak już zastępować Piolego to tylko kimś kto już wygrał Ligę Mistrzów, ale na takiego trenera nas nie stać, także jak już przyjdzie co do czego to zawinie tu jakiś włoski kasztan i będzie banter era 2.0
0
Zimer9009
Zimer9009
29 stycznia 2023, 13:32
Ale po co na kogoś kto wygrał LM? Z tym składem i polityką transferową i tak nam to nie grozi wiec wystarczy ktoś kto będzie walczył o mistrza.
0
Tanger
Tanger
29 stycznia 2023, 13:32
Ja bym widział Marcelino
0
FanACM
FanACM
29 stycznia 2023, 13:36
Gattuso.
0
JAJO
JAJO
29 stycznia 2023, 13:43
Kto ci tu przyjdzie ? Przedstawi listę wzmocnień a Maldini mu powie, że w lato 2033 wg parametrów będzie odpowiedni moment ... Nowy trener popatrzy i powie, życzę miłego dnia.
0
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2023, 13:30
Ale dowalił w studio jak wstawać w niedziele o 12 to po to by oglądać takie spotkania, czyli Milan na kolanach, powinni ich wywalić na zbity pysk za takiego obiektywne podejście do pracy. banda amatorów.
4
acmti__
acmti__
29 stycznia 2023, 13:33
Chodziło o to że są emocje... oni jeszcze traktują Milan jak faworyta więc szanuj
2
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2023, 13:34
A jakie tam są emocje? to była typowa szpila w MIlan.
0
Cimar94
Cimar94
29 stycznia 2023, 13:35
Jest to dobre spotkanie dla bezstronnego kibica i powiedział prawdę. To Ty nie jesteś obiektywny, nie oni.
2
Bandon
29 stycznia 2023, 13:35
No dla postronnego kibica to jest zajebiste spotkanie, więc o tym mówił, a nie o tym, żeby docisnąć Milanowi, więc ogarnij się i nie szukaj wszędzie przytyków.
1
Rafał0209
Rafał0209
29 stycznia 2023, 13:37
Oba zespoły grają jak pokraki błędy za błędami to że 4 bramki to dobre spotkanie?
0
MagicMilan83
MagicMilan83
29 stycznia 2023, 13:30
Tatarusanu przepuszcza kazdy strzal lecacy w swiatlo bramki. Jak mozna typa wystawiac co mecz, juz chyba ten Mirante dalby wiecej spokoju niz rumun.
1
zycumilanista
zycumilanista
29 stycznia 2023, 13:30
Nic nie działa. Ale paradoksalnie ten mecz może być przełamaniem. Jak wyjdą na 4:3 to znów w siebie uwierzą. Ale obraz pierwszej połowy nie daje temu wierzyć.
0
roby45
roby45
29 stycznia 2023, 13:30
Uratuje nas od następnego meczu kontuzja naszego bramkarza...
4
Tanger
Tanger
29 stycznia 2023, 13:31
Krunić na bramkę?
0
ZYLION
ZYLION
29 stycznia 2023, 13:32
Uratuje nas powrót Mikę
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
29 stycznia 2023, 13:30
Generalnie brak odpowiednich wzmocnień to fakt, nawet w obliczu ograniczonych finansów transfery które przeprowadziliśmy po prostu były nietrafione. Tutaj nie miałbym nawet pretensji do Pioliego, gdyby chociaż próbował jakoś elastycznie na ten kryzys zareagować, żeby było widać, że facet próbuje ale nie ma materiału. Natomiast wprowadzanie zawodników i reakcje na grę drużyny można określić słowem katastrofa, o przygotowaniu fizycznym to szkoda już gadać bo wszystko chyba zostało powiedziane.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
29 stycznia 2023, 13:29
A pomyśleć, że atmosfera siadła przez głupie eksperymenty z 3-5-2 w meczu z Romą...
7
Rossoneri777
Rossoneri777
29 stycznia 2023, 13:31
Nie, siadło to wszystko bo gowno gramy. Może gdyby nie ta roma to byliśmy aż tak nie dostawali, ale i tak nie wierze ze przez ten mecz oni zapomnieli jak się gra w pilke
0
boro215
boro215
29 stycznia 2023, 13:29
Mam dziś kursy to nnie mogę oglądać ale jak patrze to moze i lepiej...ja pierdziele co tam sie dzieje w tej druzynie. Mike widocznie był bardzo istotny w ustawianiu sie obrony. Inaczej tego nie umiem wytłumaczyć
1
Mirek99999999
Mirek99999999
29 stycznia 2023, 13:30
Przypomnę tylko, że obrona, a w szczególności Tomori nie prezentują się najlepiej od początku sezonu.
0
patoo_07
patoo_07
29 stycznia 2023, 13:35
Forma obrońców to jedno, ale patrzcie jak broni drużyna, a w zasadzie jak nie broni. Po stracie piłki tam nie wraca nikt. Najczęściej akcje idą 5-6 na trzech.
0
karp_fso
karp_fso
29 stycznia 2023, 13:29
Pierwsza bramka dla Sassuolo - co tam robił Krunic? Co to za trucht? Co to ma być?
Druga bramka dla Sassuolo - to już jest parodia zespołu? Obrona patrzy, jak Frattesi wchodzi w nasze pole karne jak do siebie. Tatarusanu wpuszcza coś, czego nie ma prawa wpuścić bramkarz grający na poziomie włoskiej ekstraklasy.
Trzecia bramka dla Sassuolo - brak krycia, znów.

Nie ma zespołu, jest kopanina grupki piłkarzy, każdy gra swoje. Pioli sam uwierzył w klubową popragandę, którą - bądź co bądź - musiał mówić na konferencjach prasowych i stracił drużynę. Sorry, ale gość jest do zwolnienia na ten moment, następne 45 minut powinno decydować o jego przeszłości. Ale o ile można było wierzyć w odrabianie strat przez Milan Piolego w ubiegłych dwóch sezonach, to w tym sezonie tej wiary nie ma.
8
Vol'jin
29 stycznia 2023, 13:30
przy tych dwóch bramkach to radzę zobaczyć gdzie był Theo, a gdzie Berardi :)
2
karp_fso
karp_fso
29 stycznia 2023, 13:39
^ Yep, Theo też gra padakę.
0
Bartas14
Bartas14
29 stycznia 2023, 13:29
No to teraz czas na nasz schemat. Do 60 minuty ciśniemy ich mocno, nic nie wpada. Następnie tryb beznadziejna wrzutka zostanie włączony.
0
tober12
tober12
29 stycznia 2023, 13:29
Na ten moment, jesteśmy najsłabsi w lidze. Inter nas zmiażdży. Dobrze, że na początku nabilismy PTK to utrzymanie pewne.
1
Majki85
Majki85
29 stycznia 2023, 13:29
Jak kocham Padre, tak widze że nie ogarnia on już tego burdelu. Mamy kryzys, gramy gowno, wyniki są fatalne a on reaguje wystawieniem nijakiego Krunica, fatalnego Gabbi, uporczywym stawianiem na Tatara, czy posadzeniem na ławce Leao, który potrafi zrobić coś z niczego. Swoimi decyzjami robi wszystko żeby go wypieprzyc. Dla mnie jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. I takim właśnie zawodnikiem jest żołnierz Krunic. Ani on od odbioru piłki, ani od rozegrania, ani od dyktowania tempa. No piłkarz duch. Gabbia ktory się potyka o wlasne nogi i ma koordynację która nie nadaje się do profesjonalnego futbolu ma zbawić defensywe Milanu? Przecież to się nie mogło udać i się nie udaje. Tatar którego panikę w oczach widzę z przed ekranu telewizora i zarabiający bodajże 1,5 mln euro rocznie to nie wiem w ogóle kogo to był pomysł żeby go sprowadzac a co dopiero wystawiać na poziomie Serie A. Gość powinien pełnić rolę starszego Donnarummy, tyle że zarabiać 500 tyś euro a nie od 4 miesięcy zawalac mecze Milanowi. Piłkarze graja gowno, kłócą się, tam jest coś nie tak, nie tylko jeśli o formę typowo piłkarską. Nie wiem może to kwestia kontraktów. Może co niektórzy czuja się niedoceniani że zarabiają za mało, w przeciwieństwie do tych co zarabiają za dużo i stąd te zgrzyty? Przykład? Leao - Dest. No gdzie tu logika w zarobkach? Portugalczyk zarabia chyba tyle co Tatar haha. Żal. Tak jak kiedyś mówiłem, ryba psuje się od głowy i fatalna postawa drużyny to nie tylko wina zawodników. Sęk jest w czym innym.
0
DarQ
DarQ
29 stycznia 2023, 13:28
Ale mało brakowało aby Rebic wybuchnął.....A miał ku temu powód.
Jak jakaś draka przy barze. Jeden drugiemu piąche przykłada do piersi, a ten drugi patrzy na to krótko , a potem podnosi wzrok i przeszywa ostro spojrzeniem.
1
acmti__
acmti__
29 stycznia 2023, 13:29
Myślałem że Rebic wyleci
1
sushqowniq
sushqowniq
29 stycznia 2023, 13:28
wystarczyło kilka fatalnych minut w meczu z Romą, żeby wszystko się rozsypało. Nie wykorzystaliśmy dobrego momentu, żeby odpowiednio wzmocnić newralgiczne pozycje. Mam jednak nadzieję, że nasi piłkarze obudzą się zanim będzie za późno i jakoś doczłapiemy do LM w przyszłym sezonie.
4
Ero66
Ero66
29 stycznia 2023, 13:27
Nie wiem jak to się stało, że Tatarusanu jest naszym drugim bramkarzem. Każdego bramkarza z ekstraklasy tam wstawiamy i nie broni na pewno gorzej.
1
Demick
Demick
29 stycznia 2023, 13:29
45 letni Buffon nas wybawi XD
0
DarQ
DarQ
29 stycznia 2023, 13:29
To ciekawe jak dobry na jego tle jest nasz nowy bramkarz.
0
szyka
szyka
29 stycznia 2023, 13:27
Pioli to obecnie najgorszy trener w serie a zestawiając potencjal z gra i wynikami
Ibra na trenera będzie lepszym rozwiązaniem niż trzymanie tego parodysty
4
patoo_07
patoo_07
29 stycznia 2023, 13:26
Jeszcze tylko 5-0 za tydzień i Pioli leci.
1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
29 stycznia 2023, 13:26
Wygramy 4:3 postawiłem na to 100 zł na fortunce , pewne info kto chce się wzbogacić nie ma za co
4
tober12
tober12
29 stycznia 2023, 13:30
Ja myślę, że mecz skończy się wynikiem 2:4
0
mmielczar123
mmielczar123
29 stycznia 2023, 13:30
Po hat tricku dotarciachrzanu
0
Panicz
29 stycznia 2023, 13:26
Mentalne trupy, ich wystarczy lekko nacisnąć, wrzucać piłki w pole karne, czy górą czy po ziemi i gole same wpadają.

Jak ta banda pacanów w obronie, stanie naprzeciw Kane i Sona, to będzie tylko trzaskać.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
29 stycznia 2023, 13:26
Gdzie są fanatycy aktualnego składu? Pominę wszystko poza Berardim. Jak pustym trzeba być zarządem Milanu, by do tej pory nie zatrudnić Dome nico u nas? Dzbany a nie zarząd . Kończę oglądanie meczu, idę na spacerek. Miłego oglądania. A o Drakuli pisać nie będę, bo napisałem już dawno, że z nim w bramce scenariusz rodem z transylwani jest xD
5
Piotrek1899
Piotrek1899
29 stycznia 2023, 13:30
Narka. Nie wracaj ;)
2
marcinomilano
marcinomilano
29 stycznia 2023, 13:26
Mike proszę zrób niespodziankę i wróć na Inter, inaczej to będzie blamaż wszechczasów
1
Gzikuu
29 stycznia 2023, 13:25
Już nie mogę doczekać się sagi z nowym trenerem. Będziemy rozważać czy lepiej wziąć Tuchela teraz czy poczekać na Kloppa po sezonie a i tak w końcu trafi do nas jakiś Iaquini za 0,5 mln rocznie. :D
5
Zimer9009
Zimer9009
29 stycznia 2023, 13:25
Dobra Pioli oficjalnie out w trybie natychmiastowym. On tego nie podniesie.

Calabria, Gabbia, Tatar - przyspawać do ławki i nie wpuszczać nawet na ostatnie 7 min ( patrz mecz z Romą).

Druga sprawa to głupota naszych piłkarzy. Rebic zamiast ciągnąć do przodu i będąc trzymanym wywalczyć żółta kartkę i rzut wolny to wali typa z łokcia i osiąga efekt dokładnie odwrotny.
7
Janik14
Janik14
29 stycznia 2023, 13:27
Ale tutaj to chyba blad arbitra? Przecież chlop byl faulowany cala akcje. A i tak dostal żółtko
3
Zimer9009
Zimer9009
29 stycznia 2023, 13:29
Czasami trzeba pomóc arbitrowi w podjęciu decyzji, ale walenie z łokcia to nie ta droga :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2023, 13:31
Jaki błąd arbitra? Rebić’owi się dyscypliny pomyliły i wywalił rywalowi z łokcia. Skrajny idiotyzm.
0
FanACM
FanACM
29 stycznia 2023, 13:25
No to niestety wyglada tak jakby Padre stracil szatnie i jest wewnetrzny konflikt
4
Marcin1995
Marcin1995
29 stycznia 2023, 13:27
Też o tym myślałem, kolejny mecz nie jesteśmy zespołem, w dodatku to sadzanie Leao na ławce też trochę dziwne, coś w szatni się popsuło
0
Boateng93
Boateng93
29 stycznia 2023, 13:25
Dobra panie Pioli dzięki za piękny poprzedni sezon, ale czas się pożegnać. Kolejny klub i kolejny kryzys, który musi się zakończyć zwolnieniem, bo jeszcze nigdy z żadnego nie udało mu się wyjść.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2023, 13:25
Osti out. Kolejny mecz, w którym Milan wyglada fatalnie fizycznie. Dużym problemem tez jest duże granie pod siebie wielu piłkarzy, a pomijanie CDK przy prostych sytuacjach jest zwyczajnie śmieszne.
0
MR. X
MR. X
29 stycznia 2023, 13:27
Teraz out? A przecież byłeś jednym z tych którzy tak ciepło się wypowiadali o letnich transferach Milanu.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 stycznia 2023, 13:29
Dalej uważam ze to innowierstwo dobre. Nie rozumiem co trener przygotowania fizycznego ma do tramsfwrow XD
0
pwentrys
pwentrys
29 stycznia 2023, 13:25
Spoko, zaraz Pioli zaskoczy Dionisiego zmianami i wpuści Messiasa za Alexisa, Diaza za CDK, Kjaera za Gabbie i Pobege/Desta za Krunicia/Calabrie.
3
|<  <<  <  11  12  13  14  15    >  >>  >|









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI