Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan - Torino: przewidywane składy według LGdS

9 lutego 2023, 08:43, cinassek Aktualności
Milan - Torino: przewidywane składy według LGdS

AC MILAN (3-4-1-2): Tatarusanu - Kalulu, Kjaer, Thiaw - Calabria, Krunić, Tonali, T. Hernandez - B. Diaz - Giroud, Leao

TORINO FC (3-4-2-1): Milinković-Savić - Schuurs, Buongiorno, Rodriguez - Aina, Vieira, Linetty, Vojvoda - Vlasić, Miranczuk - Sanabria


R E K L A M A





80 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
9 lutego 2023, 16:37
Tatarusanu - pogodziłem się z tym że dla Piolego jest nie do ruszenia i boi się wpuścić Vasqueza albo nawet Mirante. Rozumiem że gra Kjearem bo woli go od Gabbi i nie ma już alternatyw. Nawet to że gra Giroud. Nawet bez formy z tygodniem odpoczynku może coś dać. Ale co robią w składzie Calabria na wahadle i Krunic w środku pola to już nie rozumiem.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 lutego 2023, 13:17
Jeśli tak wyjdziemy to wyjdzie chyba na to że jesteśmy w kryzysie a Pioli się odbetobowuje w hiper slow motion
Jedyne zmiany względem Jnteru to byłby Thiaw(to akurat spoko) i wejście Brahima za ten poroniony pomysł z Juniorem?
A gdzie ławka dla Giroud Calabrii może Kjaera i wystawienie pomocnika innego niż Krunic (chociażby tego fizycznego Pobegi albo podobnego do Tonalego Astera)
4
carlos198325
carlos198325
9 lutego 2023, 12:56
Calabrii, Krunića i Giroud w ogóle nie powinno być w składzie kompletne bez formy.
8
Adi.Milan
Adi.Milan
9 lutego 2023, 12:55
Giroud po raz n ty w tym sezonie wychodzi. Nie może dać odpocząć zmęczonemu bez formy staruszkowi i wsadzić tego origiego lub Rebicia? Calabria na wahadle wyglada niedobrze z reszta ustawienie 3 nie zdało egzaminu w derbach. Pioli się gubi i to jest niepokojące.
0
roox
roox
9 lutego 2023, 12:46
Calabria zjechał z formą do czasów jego rywalizacji o miejsce w składzie z Contim. Tonali również bardzo słaba dyspozycja. Ponowne ich wystawienie nie świadczy dobrze o trenerze.
0
Zuber
Zuber
9 lutego 2023, 12:41
Znowu Jurić schowa do kieszeni Padre.
2
_PAOLO_
_PAOLO_
9 lutego 2023, 12:27
Lepiej by to wyglądało w 343/3421. Nie wiem czemu Pioli uparcie trzyma się 352/3412. Nie mamy 10 ani napastników w formie a wystawianie tam Leao to marnowanie potencjału.
Tatar, Oli, Calabria, Krunic nie powinni grać, Gabbia również (niby jest w przewidywanych u innych pismaków).
O Adlim już nawet nie wspominam bo nie ma jakiejkolwiek możliwości by wystąpił ale Thiaw, Alexis, Vranckx czy CDK powinni zagrać od początku.

0
Jaca23
Jaca23
9 lutego 2023, 12:17
Tyle gadania na ten temat, że Alexis nie może grać na swojej pozycji, bo nie gramy wahadłami... a jak już gramy to będzie grał Calabria w tragicznej formie, no nie pojmuję tego.

Kolejna rzecz to powrót do grania 10tką, gdy to jedna z pozycji, która u nas najbardziej kuleje.

Stefano, mniej kombinowania z taktyka, a więcej zmian personalnych, zwłaszcza Twoich pupilków bez formy!
6
Mirek99999999
Mirek99999999
9 lutego 2023, 12:26
Do tego jeszcze ulubiony żołnierz Pioliego czyli Krunić, który z Interem tak dobrze opanował sztukę kamuflażu, że nie było go widać na boisku.
0
mimi87
mimi87
9 lutego 2023, 12:14
Skład węgla i papy
1
jarek2572
jarek2572
9 lutego 2023, 12:06
0-2 i karuzela jedzie dalej.
1
Gieno
Gieno
9 lutego 2023, 11:57
Pioli naprawdę Clabria i Krunic weź to jeszcze przemyśl proszę Cię,wiem że jesteś betonem ale może jednak warto dać salemakersa i vrankxa.
0
Marios77
9 lutego 2023, 11:42
Pupile betono-trenera w całej okazałości. W szczególności ten Calabria - człowiek bez koordynacji ruchowej….
2
ZYLION
ZYLION
9 lutego 2023, 11:23
Calabria :))))
0
Adiceusz
Adiceusz
9 lutego 2023, 11:16
Nie widzę tej taktyki z 3 z tyłu, piłkarze chyba też nie sądząc po tym jak część z nich nie wiedziała gdzie ma biegać w ostatnim meczu. Za Giroud powinien wyjść Rebic. Nie dlatego, że jest w formie, ale dlatego, że Giroud aktualnie jest jeszcze bardziej pod nią niż Chorwat. Zresztą, jak juz coś próbować zmienić to czemu nie sprawdzić duetu Leao - Ante w ataku. Gorzej w ofensywie niż ostatnio być już nie może.
0
ZYLION
ZYLION
9 lutego 2023, 11:24
Albo może wreszcie dać prawdziwa szanse CDk w ataku/fałszywy napastnik przy Leao, w końcu trzeba go jakoś odblokować
1
cbvirus
cbvirus
9 lutego 2023, 11:12
Mam wrażenie, że to 3-4-1-2, to będzie gwoźdź do trumny Piolego. To ustawienie nigdy u nas nie działało, nie mamy zupełnie graczy pod to, żeby tak grać. Jest problem z jednym sprawnym napastnikiem do tej formacji, a tu potrzeba 2 i jeszcze treqa, który ma być mózgiem drużyny...
0
Milanboy
9 lutego 2023, 10:56
A co do gry 3, to moim zdaniem to złe ustawienie. Piłkarze nie czują się w tej taktyce dobrze, no i znowu ograniczamy Leao.
6
Milanboy
9 lutego 2023, 10:55
A kogo za Giroud? Origiego któremu brakuje instynktu strzeleckiego i generalnie jest w słabej dyspozycji? Naprawdę Padre nie ma w czym wybierać.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
9 lutego 2023, 12:57
Origi wyglądał już lepiej niż Francuz od biedy Rebic tez może zagrać. Nie musimy akurat teraz grać zmęczonym bez formy Giroud. Dać mu odpocząć i wejsc na wyższy poziom ja bym go posadził na cały mecz skoro jeszcze jest Ibra na końcówkę
1
Masa
Masa
9 lutego 2023, 13:42
Z sassuolo ładnie strzelił. Z interem w pierwszej połowie nie stworzyliśmy żadnej sytuacji, wiec ciężko mówić o jakimś instynkcie ;-)
0
Milanboy
9 lutego 2023, 16:48
Masa - Chłop nie ma tego naturalnego ciągu na bramkę
Świecicki go dobrze określił, to ofensywny pomocnik w ciele napastnika i ja się z tym zgadzam.
0
Janik14
9 lutego 2023, 10:46
Giroud? Naprawdę? Chlop juz ledwo chodzi a Pioli go katuje, Oli nic nie daj od powrotu z mundialu.. mógłby kurde odpocząć.
4
Starosta
Starosta
9 lutego 2023, 11:30
Złapie kartkę w meczu z Torino i odpocznie :)
0
adamos
adamos
9 lutego 2023, 10:37
zamiast Krunića dać Adliego albo Vranxa
13
ACstach
ACstach
9 lutego 2023, 10:28
Pomijając inne kwestie to jak nie zagra Alexis za Calabrie to będzie zabawne.
5
matten
matten
9 lutego 2023, 10:11
Przewidywany skład wygląda w porządku (poza Tatarem, który jest słaby), ale uwzględniając naszą formę, nie spodziewam się łatwego meczu. Nie obrażę się na 1:0 po męczarniach, choć bardziej prawdopodobny wydaje się bramkowy remis.
1
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 10:01
Offtop

PianetaMilan podaje o coraz większym zainteresowaniu Milanu Pulisiciem w obliczu transferu Zaniolo do Galatasaray i obładowania Chelsea nowymi zawodnikami w formacji ofensywnej. Amerykaninowi kończy się kontrakt w 2024 roku i mógłby kosztować 15-20 mln euro.

W to ostatnie jakoś trudno mi uwierzyć, aczkolwiek trop lepszy niż Zaniolo.
2
dżunio91
dżunio91
9 lutego 2023, 10:08
Właśnie, jakoś trudno uwierzyć że Pulisic pójdzie za 15 mln :)
1
checa1983
checa1983
9 lutego 2023, 10:17
Byłoby super ale w te 15-20 też mi trudno uwierzyć.
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 10:19
0
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 10:18
@dżunio91

W każdym razie, jeśli Pulisic chce się jeszcze odbić, to musi odejść z Chelsea. Dla Czerwonego Ptaka to też mogłaby być dobra promocja klubu w USA, jeśli ściągnęliby największą gwiazdę reprezentacji. Marketing by zyskał i to też byłby jakiś pomysł na podreperowanie finansów.
3
dżunio91
dżunio91
9 lutego 2023, 10:27
@Tanger zgadzam się. Na pewno lepiej byłoby wydać pieniądze na Amerykanina niż Zaniolo. Zdecydowanie większe szanse że transfer wypali, a pieniądze się spłacą. Choć możliwe że prędzej byłoby wypożyczenie z opcją wykupu
1
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 10:30
@dżunio91

Jeszcze jakiś Azjata by się przydał. Pamiętam, że w FM-ie 19 były dodatkowe zyski sponsorskie jeśli miało się w składzie Kang in-a Lee :P
4
ósmy
9 lutego 2023, 10:32
^ Tanger
Wiem, że myślisz o Kamadzie.
Ja w sumie też:)
4
dżunio91
dżunio91
9 lutego 2023, 10:40
Ritsu Doan lub Woo-yeong Jeong :P ooo Kamada tak :D
1
Milanboy
9 lutego 2023, 10:48
No tylko nie on ludzie m
0
Tzeentch3
Tzeentch3
9 lutego 2023, 11:04
U nas nie ma sensu czytać plotek transferowych i to na tym etapie sezonu, bo z doświadczenia sami wiemy jak się to kończy :)
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
9 lutego 2023, 10:00
Offtop: Wyciekło nagranie na którym główny oskarżyciel w sprawie tych afer Juventusu na którym mówi że nienawidzi Juve i jest kibicem Napoli.

https://juvepoland.com/2023/02/07/prokurator-santoriello-nienawidze-juventusu-coni-rowniez-przeciwko-juve/
0
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 10:27
Prosta sprawa. Jeśli prokurator byłby fanem Juve to byłoby umorzonko. Włosi kochają futbol, a kibice dzielą się na kibiców Juve i tych, którzy nienawidzą Juve. Bezstronnego ciężko byłoby znaleźć.
1
Rzetelny
Rzetelny
9 lutego 2023, 10:57
Wszyscy bezstronni siedzą w Eleven.
7
Starosta
Starosta
9 lutego 2023, 11:34
Ale kto powiedział że prokurator nie może mieć sympatii. Aby tylko nie wpływało to na rzetelność postępowania.
1
ósmy
9 lutego 2023, 10:00
Forza Milan!
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 10:02
0
Diavo
Diavo
9 lutego 2023, 09:56
Brahim na 10 tce co może pójść nie tak?
0
Matim
Matim
9 lutego 2023, 09:58
Nie rozumiem tego ciągłego czepiania się Diaza. Cała drużyna gra fatalnie, ale Diaz akurat na tle pozostałych kolegów wygląda chyba najlepiej...
15
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 10:03
@Matim

Diaz gra przyzwoicie, ale on po prostu nie nadaje się na grę na 10.
2
Diavo
Diavo
9 lutego 2023, 13:13
@Matim
Tak się właśnie zakłamuje rzeczywistość. Diaz jest widoczny 15 minut ,później znika. Ale przez te 15 minut robi dużo fajnej roboty ,niestety później znika i inni przes to również, bo nie ma już błysku u Brahima,przez co gra przestaje się kleić, na tej pozycji potrzebny jest ktoś z intensywnością na poziomie conajmniej 60 minut
0
9 lutego 2023, 09:54
Tak w ogóle, to nagroda dla tego co zgadnie jaką okładkę wylosowała dzisiaj szczujnia LGdS.

Czy Milan zacznie coś z tym w końcu robić? Czy dyrektorzy dalej będą siedzieć cicho, a trener będzie dawał wymijające odpowiedzi?
0
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 09:58
Najgorszy transfer XXI wieku - Charles De Ketelaere?
0
ósmy
9 lutego 2023, 10:02
Milan najlepiej może odpowiedzieć - wygrywając.
Kiedy się otrząśnie z niebytu, i zacznie ładnie grać i regularnie punktować, to narracja tego szmatławca trochę się zmieni.
A szczególnie życzę przełamania CDK, który tym pierwszym golem wytrąci im broń z ręki.
2
ósmy
ósmy
9 lutego 2023, 10:08
Ale wiecie o co jeszcze chodzi? My gramy z Torino jutro... i 46 okładka o Charlesie. Jak wiadomo, Cairo jest właścicielem LGdS. Do tego niżej jeszcze większy i droższy flop... w pozytywnym kontekście! Przekraczają granice bycia ohydnym szmatławcem.

A Milan nie reagując tylko bardziej niszczy zawodnika. Maldini od 3 spotkań milczy, a Pioli w zasadzie mówi tyle co nic. Inne kluby bronią się przed takimi atakami od razu, a my od pół roku na to pozwalamy.
3
elporto
elporto
9 lutego 2023, 10:10
Miszcz - a co w tym jest takiego drażniącego? Nikt nie ma prawa krytykować Milanu, zwłaszcza, że wyniki od czasu sparingów w listopadzie / grudniu są tragiczne? Co mecz to mniejsza lub większa kompromitacja…

Zaraz będzie adios Champions League, to później co? Usprawiedliwianie i walka o TOP 4? A może bitwa o Ligę Konferencji z Torino / Udinese?
4
elporto
elporto
9 lutego 2023, 10:23
Ja o zupie, ty o dupie. Każdy klub broni swoich graczy przed nagonką, niezależnie czy radzą sobie źle czy nie.
Milan dodaje sobie do pieca i nie pomaga w wyjściu z kryzysu przez takie działania.

Robienie kilka razy w tygodniu okładek na zmianę z Leao i CDK powinno się spotkać z reakcją i tyle. Comisso miał przynajmniej jaja i powiedział to co wszyscy myślą. Calciopoli było w ponad 15 lat temu, czasy Berlu to poprzednia epoka, ale dalej dyrektorzy/prezydenci wpływają na największe media i urządzają ohydne nagonki na wybrane targety.
Ale tacy jak ty będą usprawiedliwiać nieetyczne i obrzydliwe zachowania mediów, należących do właścicieli klubu z którym gramy JUTRO(!!!), bo Milan sobie źle radzi i trzeba tylko hejtować. Nie wolno bronić...
Najwidoczniej bycie kibicem polega tylko na krzyczeniu, hejtowaniu, płaczu, histerii i położeniu się w pozycji embrionalnej gdy nas atakują, zamiast wstać i walczyć.
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 10:25
4
elporto
elporto
9 lutego 2023, 10:27
Miszcz - piłkarz musi mierzyć się z krytyką. Tak jak w show biznesie różne „gwiazdki” (mniej-więcej tak samo to wygląda). CDK może to wszystko przeciąć - dobrą grą, asystami, golami. Ale to cień zawodnika z Club Brugge, za którego zapłaciło się jak na Milan = krocie.

Żeby nie okazało się za jakiś czas, że Leao gra na czas i odejdzie do innego klubu a CDK skończy karierę w Milanie z 1-2 bramkami i powędruje na wypożyczenie do innego klubu.
0
elporto
elporto
9 lutego 2023, 10:34
Ale po co piszesz o rzeczach oczywistych? Wszyscy wiedzą, że 2 +2 = 4
Rolą zawodnika jest grać dobrze i odpowiedzieć na krytykę.
Rola jego klubu jest go bronić.

Na jednej okładce masz różnicę pomiędzy Interem a Milane. Najwiekszy flop ligi - Inter rozmawia o kolejnym transferze, chcą mieć dalej Belga u siebie
Kolejny flop z Belgii - okładka co tydzień jak strasznie sobie nie radzi, znęcanie się i przypominanie.
Ktoś coś pisze tak ciągle o Pogbie (jeden raz było tylko chyba), Wijnaldumie, Correi, Bremerze?

Kojarzysz inny taki przypadek? Na pewno nie, bo tylko Milan sobie na coś takiego pozwala. Zareagowali jeden jedyny raz na okładkę o Leao, a od tego czasu i tak co dwa dni jakieś bzdury o jego kontrakcie na okładce.
Rolą klubu jest stawiać granice i bronić się przed mediami. Robi to Juve, Inter, Napoli i nawet Roma. Tylko nie Milan.
Milan nie tylko nie pomaga CDK, ale wręcz szkodzi.

No ale tutaj tylko narracja, że trzeba tylko krytykować transfery i trenera. Na inne aspekty praktycznie nikt nie patrzy (budżet, rejestracje, media, marketing). Dlatego w 90% dyskusje i posty nic nie wnoszą.
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 10:37
3
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 10:37
@elporto

Tak, ale to nie jest normalne, żeby CDK nie był w żaden sposób chroniony przez klub w sytuacji, kiedy szkaluje go po prostu Cairo, uprawiający swoje durne rządy w Torino i sadzący się jak nie wiadomo kto, wykorzystując do tego renomowane ogólnokrajowe pisma, których jest właścicielem.
1
elporto
elporto
9 lutego 2023, 10:50
Przyznam racje w tym jednym: ogólnie temat CDK jest zbyt często przytaczany przez LGdS, bo to już XX artykuł na ten temat. Wystarczą 2-3, zwłaszcza, że są mniej-więcej na ten sam temat.
Każdy widzi jaki poziom reprezentuje CDK.
1
elporto
elporto
9 lutego 2023, 10:58
Nie lepszy prezentuje Lukaku czy Origi. Wszyscy z Belgii. Flopów pod dostatkiem wszędzie.
Uderzają w punkt, w który najłatwiej uderzyć gdy klub się nie broni.
Pioli też nic w zasadzie nie robi by bronić chłopaka.
Milan nie robi zbyt wiele by wyjść z kryzysu, a najprostszy sposób to wygrać i/lub mieć wspólnego wroga (Inter, media, UEFA). Juve nigdy nie było bardziej zdeterminowane niż teraz, po aferze. Cały klub i kadra zjednoczeni.
Powinno się stać to co kiedyś zrobił Ibra po covidzie. Powiedział Gazidisowi wprost, że klub nie zachowuje się jak trzeba. Efekty wszyscy podziwialiśmy przez 2 lata.
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 11:00
1
MilanHomer
MilanHomer
10 lutego 2023, 07:39
Elporto
Gdyby CDK mógł grać tak jak w Brugge, to może by coś pokazał.
Pioli jest jego hamulcowym niestety.
Do tego zamiast zestawić go z kimś ofensywnym jak Diaz czy Leao, to dostaje Krunicia albo innego Alexisa.

Ogólnie flopów to w serie a pod dostatkiem.
Można wymieniać bez końca i ten nasz młody Belg, wygląda przy nich bardzo dobrze od strony finansowej.

Tanger
Nie znajdziemy gorszego? W czasach Berlu trochę było niewypałów za sporą kasę.
0
Elek95
Elek95
9 lutego 2023, 09:52
Jeżeli w najbliższej przyszłości zarząd zdecydowałby się na zwolnienie Pioliego, to w jego miejsce widziałbym właśnie Ivana Jurića.
Potrafi on z takchi zespołów jak Genoa,Hellas czy Torino wycisnąć maksa i widać w nich jego warsztat trenerski, więc ciekawe jak spisałby sie w lepszym klubie.
0
patoo_07
patoo_07
9 lutego 2023, 10:03
Tylko De Zerbi!
1
9 lutego 2023, 09:38
Zawsze jak widzę tego gracza Torino, to się zastanawiam. Jak to jest mieć na nazwisko Dzień Dobry...
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 09:38
0
gattusoBDG
gattusoBDG
9 lutego 2023, 10:02
A jak można mieć na nazwisko Ojczenasz? :)
1
Mil_online
Mil_online
9 lutego 2023, 10:18
@GattusoBDG

Źle Tobie sprzedał jakaś nieruchomość czy co?:)
1
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 09:38
Optymalny skład Piolego to byłby Tatarusanu - Gabbia, Kjaer, Kalulu - Theo, Krunić, Tonali, Alexis - Brahim - Messias, Giroud. Wszyscy pupilkowie upchnięci.
0
hyrus13
hyrus13
9 lutego 2023, 09:49
Czyli jednak Pioli nie jest takim betonem? Jednak nie jest tak, że grają tylko ulubieńcy trenera?
0
Tanger
Tanger
9 lutego 2023, 09:53
@hyrus13

Okaże się jak wyjdą na boisko :P
1
R93k
R93k
9 lutego 2023, 09:36
Wiadomo - najważniejsze to poprawić swoją grę i patrzyć na siebie. Ale jeśli przewidywany skład Torino się sprawdzi to druga linia niemalże drugi garnitur(brak Singo, Ricciego, Lukić sprzedany a za niego jest na zastępstwo Ilić którego brak), bo tylko Vojvoda z podstawy
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 09:37
1
Ass
Ass
9 lutego 2023, 09:32
1:0 i bramka IBRY
1
dżunio91
dżunio91
9 lutego 2023, 09:18
Optymalnie. Że niby Origi byłby lepszy niż Giroud? Nie żartujcie. Thiaw>Gabbia. Róbcie screeny 1:0 lub 2:1 dla Milanu :D
0
Yrsa
Yrsa
9 lutego 2023, 09:14
Pioli zaczyna przekraczać wszelkie granice betoniarstwa.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
9 lutego 2023, 09:13
Sky przewiduje Gabbie w pierwszym składzie < 3
0
Mani1899
Mani1899
9 lutego 2023, 09:10
Jak widzę Żiru w składzie, to już mnie krew zalewa. Jak ja go nie lubię!! Nic nie wnosi do gry, tylko imię ręce do niebios składać jak spier...li. Szkoda że nic to nie daje
0
jedunio
jedunio
9 lutego 2023, 09:27
Ibra wejdzie i załaduje bramę klikajcie narody. Róbcie screeny!
0
patoo_07
patoo_07
9 lutego 2023, 09:05
Nie no. Jedno wielkie XD. Nie wiem, czego ten człowiek nie rozumie. Czy ich ustawi, 4-3-3, 3-5-2, 3-4-3, 8-0-2, 0-0-10, czy cholera wie jak jeszcze, czy każe im biegać w lewo i w prawo, zamiast do przodu i do tyłu, nic się nie zmieni, dopóki będą ci sami wykonawcy. No przecież to się pochlastać idzie od czytania tego.

Gdzie są Adli, Vranckx, Thiaw, CDK? Dlaczego jak wychodzimy formacją, która ma idealne miejsce dla Alexisa, to chłopak ma siedzieć na ławce?

Ja nie wiem, Pioli to w miesiąc z geniusza, awansował na turbo głupka i to w dodatku chyba niewidomego.
10
TR3V0R
TR3V0R
9 lutego 2023, 09:05
wszystko fajnie, aczkolwiek widziałbym tutaj jeszcze Messiasa w miejsce Sandro. Świetny Brazylijczyk może na prawdę zrobić niesamowitą robotę w środku pola, a Tonali to ewidentny hamulcowy.
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 lutego 2023, 09:02
Zniszczymy ich aż miło. 3:0 dla nas.
3
Cimar94
Cimar94
9 lutego 2023, 08:50
Jedna z moich ulubionych, najbardziej zrównoważonych formacji w piłce. Trójka obrońców z trequartsitą. Pytanie czy umiemy w to grać i czy lepszy na wahadle w obecnej formie nie byłby Alexis.
4
mmielczar123
mmielczar123
9 lutego 2023, 08:49
Tatarusanu, Calabria, Kajer, Krunić, Giroud. Co się może nie udać?
10
Rossoneri777
Rossoneri777
9 lutego 2023, 08:48
Krunic musi byc
0
_PAOLO_
_PAOLO_
9 lutego 2023, 08:47
Alexis za Calabrie, Vranckx za Krunicia, CDK za Żiru i bardziej pod 343/3421 ustawić.
Edytowano dnia: 9 lutego 2023, 08:53
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI