Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

25. kolejka Serie A

3 marca 2023, 09:41, cinassek Aktualności
25. kolejka Serie A

Początek marca przynosi w Serie A emocje związane z 25. kolejką rozgrywek

Piątek, 3 marca:

20:45: Napoli - Lazio 0:1 (Vecino)

Sobota, 4 marca:

15:00: Monza - Empoli 2:1 (Ciurria, Izzo - Satriano)

18:00: Atalanta - Udinese 0:0

20:45: Fiorentina - Milan 2:1 (N. Gonzalez [k.], Jović - T. Hernandez)

Niedziela, 5 marca:

12:30: Spezia - Hellas 0:0

15:00: Sampdoria - Salernitana 0:0

18:00: Inter - Lecce 2:0 (Mychitarian, L. Martinez)

20:45: Roma - Juventus 1:0 (Mancini)

Poniedziałek, 6 marca:

18:30: Sassuolo - Cremonese 3:2 (Lauriente, Frattesi, Bajrami - 2x Dessers)

20:45: Torino - Bologna 1:0 (Karamoh)


R E K L A M A





147 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
krisss811
krisss811
6 marca 2023, 22:39
Torino antyfutbol w drugiej połowie.
1
dżunio91
dżunio91
6 marca 2023, 21:44
Bologna i tak jest zaskakująco wysoko
0
Mellion
Mellion
6 marca 2023, 20:35
Dawać tego Lauriente do Milanu. Potrafi grać i na lewym i na prawym skrzydle. Potrzeba nam kogoś takiego + to dodatkowy Francuz do kolekcji ;)
1
mmielczar123
mmielczar123
6 marca 2023, 20:25
Lauriente gol i 2 asysty. Ktoś lepszy go weźmie niedługo.
2
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 20:26
Gość jest niesamowity. Piękna bramka i fenomenalna asysta.

Ciekawe czy Moncada go obserwował?
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 20:34
2
milan2002
milan2002
6 marca 2023, 09:17
A tak się niektórzy cieszyli z porażki Napoli i proszę. Lądujemy na 5 pozycji.
2
6 marca 2023, 08:44
Ależ wstyd, że w ogóle nas kluby z Rzymu dogoniły. Gdyby tak się sezon skończył, to bez sentymentów powinno kilka głów polecieć. Prawie na pewno tak się nie skończy, ale nie można być tego teraz pewnym niestety.

A to co robi Inter to mnie już szczerze mówiąc mało obchodzi. Dla nich sytuacja jest taka jak dla nas. Top4 obowiązkiem, każdy inny wynik blamażem dziesięciolecia. Nie mamy już o co z nimi walczyć, każdy robi swoje i tyle. Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, że spotkamy się w LM, a to może być jedyny powód, by się w ogóle nimi przejmować :)
1
Von Strauss
Von Strauss
6 marca 2023, 09:19
Nie chce mi się powtarzać, ale jak pisałem na początku sezonu, że jest 7 drużyn na 4 miejsca w LM to mnie wyśmiewaliście (może akurat nie Ty, ale trochę tych komentarzy było), że gdzie Roma, gdzie Lazio, gdzie Napoli, że może Atalanta, ale i to nie jest pewne. Że TOP4 to mus, że mamy na to kadrę i z palcem w 4 literach powinniśmy to ugrać.

A tu zonk. Wypadliśmy poza top4. Zaraz Juve nakręci tak, że zapłacą w łapę komuś 50 mln za te 15 punktów i będą 3. Potrzebne były nam wzmocnienia, a dostaliśmy CDK, który się jeszcze nie odnalazł, Messiasa, który jest co najwyżej dobrym zmiennikiem, Origiego, Vranckxa i Thiawa.

W środku pola wieje dziurą po Kessie, bez Hakana wygraliśmy Serie A, ale pytanie - na ile to dzięki temu, że go nie było, a na ile bardziej szczęśliwie, bo z Interem szliśmy łeb w łeb - a on trochę punktów pomógł im uciułać?

Pioli nie rotuje dobrze - owszem. Ale i za dużego wyboru nie ma.
0
dżunio91
dżunio91
6 marca 2023, 09:24
Co Ty w ogóle gadasz? Zapominają chyba niektórzy sezony np. 13/14 ósme miejsce, a w kolejnym dziesiąte. Później było już trochę lepiej. Tyle lat czekania na LM.
0
dżunio91
dżunio91
6 marca 2023, 09:31
Jezu ile można o tym mercato, jakie nudy. Bez żadnego mercato przez 5 lat naszym obowiązkiem jest top 4 i nie banie się żadnej Romy, zwłaszcza tej co teraz. Bez jaj.
Poza tym ci co wyśmiewali Napoli przed sezonem pokazali że się na piłce nie znają.
A kara Juve nie powinna mieć dla nas żadnego znaczenia.

Dżunio - wtedy biegali tacy piłkarze po boisku, że naprawdę nie uznałbym tego za taki blamaż jak teraz wypadnięcie ze strefy LM.
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 09:32
0
Von Strauss
Von Strauss
6 marca 2023, 10:37
Serio uważasz, że bez mercato obowiązkiem jest top4? To chyba ślepo patrzysz na kluby. Ja nie rozumiem osób, które lekceważą Romę i Lazio. Serio. Może to nie są drużyny, które powalczą o scudetto, ale do walki o top4, o to czwarte miejsce jak najbardziej. I powiedzmy sobie szczerze, zeszły sezon graliśmy tak naprawdę ponad swoje możliwości. Zresztą Napoli teraz pewnie też.

Lazio czy Roma mają paru zawodników lepszych od naszych (dosłownie paru). Ale mają. To nie są ogórki pokroju Udine czy, uwaga, Fiorentiny. Piłka jest nieprzewidywalna wiadomo, że kasa nie daje gwarancji wygranej (jako jedyny klub wskazałbym PSG, bo takie United to po prostu wydawało tyle co reszta czołówki, tak samo teraz Chelsea), ale brak zmienników na pewnym poziomie powoduje "zatarcie" maszyny - bo albo wyeksploatujesz do końca albo wstawisz "zamiennik" i maszyna pęknie.

Ale powiedz mi, kogo wpuścić na boisko, gdy gra pierwszy garnitur, żeby zmienić obraz gry? Ante nic nie daje, Snickers i Messias to zmiana z defensywnego na bardzie ofensywne podejście, ale bez większego przełożenia na grę. Zmiana Bennacera czy Tonalego na kogoś innego to downgrade, to samo Theo. Giroud ma teraz Ibrę na zmianę, no super, razem mają więcej lat niż Kaczyński (xD), do gry dynamicznej z przodu się średnio nadają, sprintu już z obrońcą nie wygrają. O Origim to człowiek nie wie co myśleć, czy liczyć, że odpali, czy się połamie na amen i rozwiąże się kontrakt.

Zawaliliśmy okno transferowe, zawaliliśmy zamysł taktyczny (grać 4-2-3-1 bez bardziej "defensywnego" pomocnika, jednego skrzydła i 10 to dramat, a wypadnięcie Mike i babole Tomoriego + Kalulu to było sięgnięcie dna - ale kogo wstawić, kontuzjowanego Kjaera, Thiawa czy niepewnego Gabbie?)
3
Von Strauss
Von Strauss
6 marca 2023, 10:46
Sorry, to nic personalnego, ale naprawdę mnie to nudzi. Mercato, "ponad stan" i takie tam. Nie zgadzam się z tym, to czy jestem w mniejszości, niewiele mnie obchodzi. Byłem wcześniej gdy płakano, że czemu Pioli a nie Niemiec, po co jakiś Kjaer czy Theo, że spadniemy na 7 miejsce zamiast walczyć o scudetto i nigdy nie wrócimy do LM itd. Pasuje mi to jak widać.

Mamy lepszą kadrę, więcej możliwości i lepszą głębie od tych klubów. Mamy najlepszy okres od 2013. Czy ktoś się z tym zgadza, to mnie też nie interesuje, bo dla mnie obowiazkiem jest top4 przy takich rywalach i przy naszych możliwościach. Oczywiście, że Roma i Lazio mają szansę na top 4. Ale tylko dlatego, że Inter, Juve i Milan mogą je przegrać sami ze sobą. Dla tych klubów to porażka nie znaleźć się w tej strefie. Jesteśmy level wyżej od Rzymian. To jest moja "prawda", "Fakty", "szczerze mówiąc" czy jak tam lubicie mówić ciągle.

Brak top 4 to będzie porażka katastrofalna i wtedy bez sentymentów bym pożegnał w zasadzie każdego. Bo to znaczy, ze popełniono kardynalne błędy. Może w mercato, (znaczy na pewno, bo zawalili bramkę, co jest niezaprzeczalne), może w sztabie, może w szatni. Wszyscy bez wyjątku będą rozliczani, bez żadnej taryfy ulgowej i wymówek.
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 10:49
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 23:50
Ciekawa kolejka swoją drogą- Milan Juve Napoli przegrywają, Atalanta traci punkty
Rzymianie i kuzyni dużymi wygranymi tego weekendu
1
slavio
slavio
5 marca 2023, 23:04
W rzymie chyba najlepszy klimat stadion spiker itp
0
marcinomilano
marcinomilano
5 marca 2023, 23:58
To nie byłeś na San Siro :) Hymn to rzeczywiście najlepiej na Romie, ale spiker i stadion to do San Siro się nie umywa
5
dżunio91
dżunio91
6 marca 2023, 04:41
Eeee gdzie tam
0
dżunio91
dżunio91
6 marca 2023, 08:39
Podejrzewam, że to sobie do pustej gabloty wsadzają. Wraz z drzewkiem bonsai i rekordem Mourinho w wylatywaniu z boiska.
0
marcinomilano
marcinomilano
5 marca 2023, 23:04
Wygrana Romy jest dla nas zła, tym bardziej że oni raczej nie tracą punktów z dołem tabeli (oczywiście poza potężnym Cremonese), na szczęście na rozkładzie mają jeszcze kilka trudnych meczów. Oby nasza porażka rzeczywiście wynikała tylko z przygotowania do meczu z Tottkami.
2
Milanboy
Milanboy
5 marca 2023, 22:56
Kean dzbanem kolejki , a może i sezonu. Co za idiotyczny faul.
1
azsbp
azsbp
5 marca 2023, 23:06
Tak, ale Mancini to też niezła parówa.
1
azsbp
azsbp
5 marca 2023, 22:47
Niestety Roma nie zasłużyła zupełnie na 3 pkt, no ale taka pilka..
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
5 marca 2023, 22:43
No to wypadamy z top 4 po tej kolejce. Trzeba się wziąć do roboty bo kilka drużyn w grze
1
Deus
Deus
5 marca 2023, 22:40
o co chodzi z tym dodawaniem punktów Juve, przecież to by była kompromitacja ligi. Jeśli coś się zmieni to tylko na minus dla nich.
0
Zimer9009
Zimer9009
5 marca 2023, 22:48
To są Włochy - tego nie ogarniesz umysłem :)
0
Grande
Grande
5 marca 2023, 23:35
Kolegium gwarancyjne CONI nie może zmniejszyć wyroku, ale tylko go potwierdzić lub anulować. Sprawa wróciłaby do ponownego rozpatrzenia w sądzie federacji piłkarskiej. Tu pojawia się hipoteza porozumienia i mniejszej kary.
1
Starosta
Starosta
5 marca 2023, 22:37
Co za głupek z tego Keana!!!.
0
Sebejszczyn
Sebejszczyn
5 marca 2023, 22:36
Ale Kean to dzban xD
4
Von Strauss
Von Strauss
6 marca 2023, 08:18
A z drugiej Mancini też powinien dostać czerwoną. Po powtórkach widać, że złapał go za kark i włosy.
0
5 marca 2023, 22:29
przebrzydla Roma, mimo to Milan niewiele lepszy i sami sobie sa winni
0
azsbp
azsbp
5 marca 2023, 22:28
Ta Roma nic nie gra. Jeden strzał życia i pograli
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 22:29
Zawsze tak grają nie wiem skąd zdziwienie
0
artek1984
artek1984
5 marca 2023, 22:25
Załóżmy że jest ostatnia kolejka...Roma wygrywa to wypycha nas z LM ale za to Juve spada do Seria B. Juve wygrywa to się utrzymuje ale wtedy my gramy w LM.Co wybierajcie? Wiem że głupie pytanie ale może są osoby co wolą spadek Juve niż LM Milanu?
0
Zimer9009
Zimer9009
5 marca 2023, 22:29
Nie no można nienawidzić Juve, ale odpowiedz jest tylko jedna.

Gdybys jednak zaproponował spadek Juve oraz Interu w zamian za LM to chyba bym w to poszedł ;p
4
Zimer9009
Zimer9009
5 marca 2023, 22:11
Teraz oddają Juve 15 pkt i mamy obrońcę tytułu na 6 pozycji bez szans na powtórzenie mistrzostwa i z naprawdę niepewną przyszłością co do top 4.

Co Waszym zdaniem poszło nie tak ?

Ja stawiam mimo wszystko na fatalne okienka transferowe i brak jakościowych transferów (co potrafi zrobić nawet jedno bardzo dobre okienko pokazuje Napoli).
0
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 22:17
Błąd polega na tym że praktycznie nie zmieniając składu myśleli że uda się powtórzyć sukces sprzed roku. Piłkarze to tylko ludzie. Kontuzje, zniżka formy etc. Zresztą znacznie więcej czynników to powoduje.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 22:19
Nie uważam że to kwestia okienek i transferów
Rywale nie wzmocnili się jakoś znacząco nawet ci wyraźnie słabsi i ciągle mamy lepsza kadrę od takiej Romy czy Lazio
Moim zdaniem to kwestia zabetonowania Piolego który rok temu dynamicznie dostosowywał taktykę pod rywali a w tym większość czasu biję głową w mur poza tym mamy problemy często z dynamika
0
Zimer9009
Zimer9009
5 marca 2023, 22:24
W mojej ocenie wzmocnienia były potrzebne nie dlatego, że konkurencja nam odjechała, ale dlatego, że to my graliśmy mocno ponad stan, a dodatkowo oparliśmy wiele pozycji na bardzo młodych piłkarzach u których wachania formy to raczej chleb powszedni.

Więc wzmocnienia nie miałyby na celu odpowiedzi na transfery rywali, ale realne „dojechanie” jakością kadry do miejsc 1-2.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 22:28
Zimer - nadal mamy kadrę na miejsca 1-4 wyraźnie przewodząc serie a wraz z Napoli Interem i Juve
Graliśmy ponad stan czy po prostu nie docenialiśmy swoich zawodników i ich umiejętności? Moim zdaniem to drugie
Natomiast co do wahań formy się zgodzę i faktycznie słabo wychodzimy na strasznym zjeździe takiego Fika w tym sezonie. Przydałby się nowy doświadczony gracz w stylu Kjaera Florenziego Giroud czy Ibry
Jako ktoś taki przyszedł tylko Origi...
0
Zimer9009
Zimer9009
5 marca 2023, 22:47
Oczywiście, że mamy chociaż co by nie mówić to porównując naszą kadrę z tymi Interu, Juve oraz Napoli (stricte na papierze) to ja osobiście dałbym nam miejsce 3-4, a nie 1-2. A skoro już udało się osiągnąć tak gigantyczny sukces jak mistrzostwo to aż prosiło się żeby pójść za ciosem wzmacniając jeszcze kadrę ;)

No ale wiadomo ile osób tyle opinii wiec szanuje Twoje spojrzenie ;)
1
Szulaj22
Szulaj22
5 marca 2023, 22:55
No i beznadziejna gra na wyjazdach bo oprócz meczu z Dinamem reszta to był zawał do ostatnich minut nie ważne kim był rywal.
0
Maju
Maju
5 marca 2023, 22:05
Cześć! czy ktoś się orientuje, czy / jak wygląda szansa (ryzyko), że Juve jednak wrócą te punkty?
0
POE
POE
5 marca 2023, 22:11
Mają Im dodać jezcze -18
0
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 22:19
Taaa...-30 odrazu
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 21:58
Ale Mancini załadował
2
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 22:05
Piękna brameczka. Jednak lepiej żeby padł remis :)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 22:06
dżunio91- remis byłby spoko ale już pisałem że bardziej się boję Juve mimo ich -15 niż Romy bez żadnej kary
1
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 22:08
Co prawda to prawda.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 marca 2023, 21:34
Obecne Juve zaczyna mnie powoli do siebie przekonywać
Nie znosiłem i nie znoszę tej ekipy i ich filozofii gry do tego mimo punktowania ich gra była obrzydliwa i nieoglądalna
Ale ostatnio co ich widzę to starają się prowadzić grę widać jakieś schematy gry itp
Wyglądają dużo lepiej niż w zeszłym sezonie obecnie
0
ACstach
5 marca 2023, 21:20
Ale meczycho, człowiek się stara robić wszystko byle nie patrzeć na mecz.
3
Starosta
Starosta
5 marca 2023, 21:25
No dokładnie.
0
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 21:10
Gorzej jeśli Roma wygra
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
5 marca 2023, 20:40
oby to minus 15 się utrzymało bo będzie cinko XD
2
chory
chory
5 marca 2023, 20:36
daje roma
0
marcinomilano
marcinomilano
5 marca 2023, 19:59
To co nadrobione do Interu już stracone, szkoda.
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
5 marca 2023, 19:32
Bodajże 13 kolejek do końca a my jeszcze wyjazdy do Napoli, Romy i Juve oraz u siebie Lazio. Żeby mieć top 4 to nie można już sobie pozwolić na wpadki ze słabszymi i trzeba punktować z topem
0
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 19:26
Inter pewne 3 pkt
0
POE
POE
5 marca 2023, 19:26
Liverpool zgwałcił UTD
4
tommyb1
tommyb1
5 marca 2023, 19:33
Jak zobaczyłem wynik to pomyślałem, że Utd minimum ze 2 czerwone miało... A tu na czysto takie K.O.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
5 marca 2023, 19:20
Inter już raczej 3pkt. Więc teraz Juve remis albo wygrana. Byle nie 3pkt Romy.
0
chory
chory
5 marca 2023, 19:18
ten hag out?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 marca 2023, 19:18
Dobrze że dziś odpuściłem oglądanie Serie A, bo mecz na Anfield Road będzie wspominany latami...
1
Milanboy
Milanboy
5 marca 2023, 19:24
Jak żyje to nie widziałem takiego łomotu w wielkich meczach w ogóle w Europie.
1
zycumilanista
zycumilanista
5 marca 2023, 21:32
@up 6 zaaplikowana Interowi w 2001 roku..piękna sprawa :)
2
Milanboy
Milanboy
5 marca 2023, 19:16
Nigdy tak United w łeb nie dostało chyba, może 8 do 2 z Arsenalem.
0
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 19:17
To są niezłe jajeczka
0
dejnio
dejnio
6 marca 2023, 14:59
8:2 to oni ograli Arsenal.
0
chory
chory
5 marca 2023, 19:13
w sumie jak tak sie sprawy mają to jeszcze bym nie skreślał liverpoolu w meczu z realem
1
Marcin1982
Marcin1982
5 marca 2023, 19:17
bo gówno grają i 1 mecz wysoko wygrywają? :D
0
dejnio
dejnio
5 marca 2023, 19:13
Jeżeli my wczoraj mieliśmy zimny prysznic to co ma teraz United? :D
0
Milanboy
Milanboy
5 marca 2023, 19:10
Liverpool 6 do 0 niszczy United. O boooże.

Sorki, 7 do 0 XDdDDDDDDDDDDDDDDDDD
Edytowano dnia: 5 marca 2023, 19:15
0
Milanboy
Milanboy
5 marca 2023, 18:20
Napoli i tak już będzie mistrzem Włoch, tutaj nic się nie zmieni. Ogólnie cienkie są spotkania prócz naszego w tej kolejce .
1
DarQ
DarQ
5 marca 2023, 19:16
Dla mnie Roma Juve fajny mecz. Nie rozumiem dlaczego tak bardzo Roma jest tutaj deprecjonowana. Jakby nie patrzeć zbliża się do nas punktowo. Obronę mają dziurawą, pomoc średnią, bramkarza dobrego i atak mocny. Trener charyzmatyczny , może coś wymyślić.
0
Marcin1982
Marcin1982
5 marca 2023, 19:19

DarQ obronę dziurawą? 4 zespół z najmniej straconymi bramkami!
2
DarQ
DarQ
5 marca 2023, 19:35
Racja. Nie pisałem tego w oparciu o liczby. To moja ogólna ocena bo ja ich nie lekceważę.
0
5 marca 2023, 16:17
Kara dla Juve czy nie, Milan przegrać top 4 może tylko ze sobą. O ile brak obrony scudetto przy takim Napoli jest łatwe do przełknięcia, to brak LM w przyszłym sezonie byłoby blamażem dziesięciolecia.
To że Roma i Lazio nas dogoniły jest naszą porażką. Sami zresztą im się daliśmy dogonić, na własne życzenie. Kara Juve tylko dla nich powinna być losem na loterii. Nie powinniśmy w ogóle się bać zwrotu tych punktów lub liczyć na utrzymanie kary.

Nie chcę nawet myśleć o tym, że taki czarny scenariusz się może zdarzyć, ale gdyby tak... To cały pion sportowy od dyrektora, przez trenera po piłkarzy będzie do ostrego rozliczenia.
Top4 nie wymaga od nas nawet jakiegoś wielkiego wyczynu. Zapewne wystarczy max 73-75 punktów do tego.
Edytowano dnia: 5 marca 2023, 16:19
7
Pepik
Pepik
5 marca 2023, 17:20
Kij z ligą. Wystarczy wygrać Ligę Mistrzów
1
Mirek99999999
Mirek99999999
5 marca 2023, 17:42
Pepik
Puchar Włoch przerósł naszych kopaczy, a ty naprawdę wierzysz w LM? Serce chciało by wierzyć ale głowa nie pozwala...
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 marca 2023, 18:14
Nie ma takiej opcji żeby Milan nie awansował do top 4 nawet jeśli Juventusowi anulują karę i zwrócą zabrane 15punktów to i tak nie ma opcji żeby Milan na koniec sezonu nie przegonił klubów z Rzymu i Atalanty i to właśnie Atalanta ma moim zdaniem największe szanse nas pozbawić top4 jeśli faktycznie (w co wątpię) kara dla Juventusu została by anulowana. Póki co obie ekipy ze stolicy punktują ponad stan a my poniżej naszych możliwości jest jednak jeszcze sporo kolejek i nie mam wątpliwości co do tego że zajmiemy miejsce w top4. Zero stresu w tym temacie.
1
ZYLION
ZYLION
5 marca 2023, 22:01
Skoro przez 25 kolejek punktowali ponad stan a my poniżej, to czemu ma się to zmienić w ostatnich 13 kolejkach ?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 marca 2023, 16:00
Po wczorajszym meczu Milanu chyba wiele osób tak jak ja czuje się zniechęconych i nie ma dziś ochoty oglądać Serie A;)
3
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 16:36
Ja oglądam.
1
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 14:40
Naprawdę szkoda mi Hellasu. Niech ta Spezia w końcu spadnie
0
dżunio91
dżunio91
5 marca 2023, 07:27
Jakoś mi się nie chce wierzyć żeby Roma ograła Juve, chociaż Ci drudzy ze swoim ha jak to określają pragmatycznym futbolem też mogą wiele nie pograć. Czyli wypada na to że padnie remis. Nerazzurri zapewne ograją Lecce. Oj źle się podziało że Lazio wygrało w Neapolu. Plusem jest remis Atalanty, która może liczyć chyba już tylko na LE lub LKE. Sporo jednak tych kolejek, a tabela będzie się zmieniać w czubie. Oby tylko Starej Damie nie po oddawali punktów po odwołaniu. Forza Milaniści.
0
chory
chory
4 marca 2023, 20:29
Były piłkarz Interu, Achraf Hakimi, oskarżony o gwałt
0
mmielczar123
mmielczar123
4 marca 2023, 20:32
Już jakiś tydzień temu ;)
2
_PAOLO_
_PAOLO_
4 marca 2023, 21:40
w modzie jest oskarżanie piłkarzy o gwałt
0
dżunio91
dżunio91
4 marca 2023, 19:42
Ale że Lookman nic nie strzelił? Szkoda że Thauvin nie pokonał bramkarza.
0
mmielczar123
mmielczar123
4 marca 2023, 19:07
Co to za Święty Mikołaj w Udinese? XD
0
dżunio91
dżunio91
4 marca 2023, 18:57
Atalanta jak nie wygra z Zebrami to chyba może zapomnieć o włączeniu się do walki o CL
0
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2023, 18:31
Musimy, tabela nie rozpieszcza a dzisiaj przeczytałem artykuł o odwołaniu Juve od wyroku. Uważam że wcale nie są bez szans na cofnięcie kary .
0
ósmy
ósmy
4 marca 2023, 18:56
No ale to było pewne, że się odwołają. Dziwne, jakby tego nie zrobili. Mieli na to chyba miesiąc czasu, a teraz pozostaje czekać do kwietniowej decyzji.
1
Orzelek79
Orzelek79
4 marca 2023, 19:10
Nie chodzi mi o same odwołanie a o szanse uniknięcia kary.
0
ósmy
ósmy
4 marca 2023, 19:30
Ale co to zmienia?
Nastawiliśmy się na łatwiejszą drogę, ale przed rozpoczęciem sezonu taki wariant nie był w ogóle brany pod uwagę. I wychodziliśmy z założenia, że m.in. z Juve trzeba będzie mocno walczyć o jak najwyższą lokatę.
No i być może trzeba będzie ;)
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
4 marca 2023, 18:11
Święcickiemu pewnie smutno, że w duecie z nim nie będzie już Kapicy.
0
Starosta
Starosta
4 marca 2023, 20:39
a dlaczego bo nie jestem w temacie.
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
4 marca 2023, 21:37
Przeszedł do Canal+ Sport.
0
mmielczar123
mmielczar123
4 marca 2023, 17:23
Ktoś ogląda Totki? Bo widzę, że jest 0:0 :)
0
mufi
mufi
4 marca 2023, 15:56
ale to ACM Junior daje rady :) niech zostaną w lidze jak najdłużej, zawsze na starcie mamy +6 punktów :)
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI