Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Kwalifikacja do następnej edycji Ligi Mistrzów kluczowa dla przyszłości Stefano Piolego

6 marca 2023, 12:41, Redakcja Aktualności
Kwalifikacja do następnej edycji Ligi Mistrzów kluczowa dla przyszłości Stefano Piolego

Zarząd Milanu dokona kluczowej oceny przyszłości Stefano Piolego po zakończeniu sezonu - informuje portal CalcioMercato. Trener przeszedł do historii klubu wygrywając scudetto nr 19 w ubiegłym sezonie, kiedy tak naprawdę nikt na poważnie nie brał tego, że to właśnie Rossoneri zostaną mistrzami Włoch. Dodatkowo nastąpił postęp w rozgrywkach Ligi Mistrzów, gdzie drużyna uzyskała awans do fazy pucharowej tych rozgrywek.

Jednak aktualny sezon w lidze nie idzie zgodnie z planem, ponieważ Milan ma obecnie 18 punktów straty do liderującego Napoli, a także znajduje się poza pierwszą czwórką, chociaż traci tylko trzy punkty do drugiego Interu Mediolan.

Według CalcioMercato, przyszłość Piolego w Milanie będzie zależeć od tego, co wydarzy się od teraz do końca sezonu, w tym od tego, czy Rossoneri uzyskają awans do następnej edycji Ligi Mistrzów. Brak lokaty w pierwszej czwórce byłby dużym krokiem wstecz dla projektu i oznaczałby utratę przez klub dziesiątek milionów euro przychodów.


R E K L A M A





78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
7 marca 2023, 09:51
powtórka z rozrywki nas czeka, gdzie do ostatniej kolejki nie byliśmy pewni na występ w LM.
0
Pablo78
Pablo78
6 marca 2023, 22:50
Trzeba dodać że po mistrzostwie okienko transferowe zostało przespane.
1
Wilk87
Wilk87
7 marca 2023, 10:13
Moim zdaniem bardziej nieudane niż przespane. Poza prawym skrzydłem zotali pościągani zawodnicy, to że się nie sprawdzają, na razie, to już inna sprawa
0
D53
D53
6 marca 2023, 22:24
Pioli zostaje co najmniej na kolejny sezon i tyle. Nawet jakby nie wszedł do LM.
Nie wierzę, że z tego tartaku jakiś inny trener by coś więcej wyciągnął. Jest szkielet kadry, który stworzył właśnie on. Nowy trener by zaprzepaścił tego ducha w zespole. Na nowego trenera będzie czas, jak ta paczka się rozleci z przyczyn biologicznych i transferowych.
0
sebulba12
sebulba12
6 marca 2023, 22:06
moim zdaniem na spokojnie będzie to top4 w tym sezonie, za Piolego mamy dobre końcówki sezonów, a Rzymianie nie są aż tak pewni
0
Dusiek
Dusiek
6 marca 2023, 20:31
Z całym szacunkiem, ale moim zdaniem nawet jakbyśmy skończyli na 5-6 miejscu, to w żadnym wypadku bym się Padre nie pozbywał. Chłop i tak wyciąga z tej kadry co może. W każdym chyba normalnym klubie po mistrzostwie się raczej wzmacnia, aby powtórzyć sukces, albo chociaż nie osłabia. A tutaj żyjemy poprzednim sezonem z kadrą teoretycznie szerszą, choć jak widać słabsza. Dać mu to czego potrzebuje, a później go rozliczać, jak się nie uda. A tak to tylko kozła będą szukać. Tu potrzeba wzmocnien.
4
AC Kamil
AC Kamil
6 marca 2023, 19:51
Wydaje się, że kadra Milanu jest akurat na czwarte miejsce za Napoli, Interem i Juventusem. Biorąc pod uwagę ujemne punkty Juventusu to brak awansu do LM przy tak sprzyjających okolicznościach będzie sporą porażką Piolego. O ile jeszcze kadrę Romy można uznać za w miarę zbliżoną potencjałem do Milanu to Lazio czy Atalanta to półka niżej. Problemem Piolego może być to, że dla niego Milan to wielka szansa w życiu i zbyt ulegle podchodzi do pewnych kwestii transferowych by nie narazić się Maldiniemu i nie stracić jego zaufania. Nie sądzę, że trener jest zadowolony z bierności klubu w kwestii wzmocnienia prawego skrzydła czy braku zastępstwa Kessiego, ale głośno tego nie powie.
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 19:52
4
milanista1988
milanista1988
6 marca 2023, 18:51
Miejsce poza top4 w kolejnym sezonie po zdobyciu mistrzostwa dla każdego klubu byłoby porażką. To oczywiste, że brak LM może być dla trenera pożegnaniem.
0
ósmy
ósmy
6 marca 2023, 17:55
Wg mnie Pioli posiada w sobie ten gen oporu bezpieczeństwa. Pioli nie lubi zmian, natomiast jest mu na rękę stały układ sił. W meczu o wysoką stawkę woli postawić na poznanych mu już zawodników. Na nazwiska, które są z nim obyte, i liczy na ich dobry los.
Woli zaryzykować wynik na pograniczu wygranej/przegranej, niż postawić jednym zaskakującym ruchem na nieszablonowego zawodnika. Natomiast Milan chce budować swoją markę i sukcesy na młodych zawodnikach. I gdzieś w tym miejscu następuje sprzężenia zwrotne. Niby Pioli dużo rozmawia z Maldinim, ale jakby nie rozmawiał, bądź trzymał się kurczowo swojej wizji. I dopóki są wyniki, to nikt i nic mu nie ma prawa zarzucić.
Ale czuję podskórnie, że w przypadku porażki na koniec sezonu, to Maldini nie będzie miał skrupułów.
Zauważcie, że my gramy takim samym składem, jak w zeszłym sezonie. + 35 mln De Ketelaere. Kwotę transferu wpisałem nieprzypadkowo, bo wydaje mi się, że to jedyny argument Piolego (narzucony odgórnie), aby wystawiać nawet często młodego Belga.
Ktoś powie, że inne drużyny też się znacząco nie wzmocniły (poza Napoli - ale w tym przypadku to chyba nawet sam ADL nie sądził, ze az tak zaskoczą nowe uzupełnienia), ale to Milan zebrał najszerszą kadrę w Lidze. I ufając osądom ludzi odpowiedzialnych za transfery, chociaż część z nich powinna stanowić o dobrej wartości zespołu.
Jednak zarówno Zarząd, jak i Pioli nie wykorzystali tych zasobów, i wg mnie powinni w równym stopniu ponieść odpowiedzialność w razie porażki.
Bądź chwałę w razie sukcesu.
Mój wniosek jest taki że Pioli powinien opuścić drużynę w przypadku wypadnięcia poza top4 - w sukces LM nie wierzę, chyba że awans do półfinałów będzie rozpatrywany jako sukces.
Maldini również powinien zostać jeśli nie zwolniony, to powinien podzielić się władzą z kimś o doświadczonym profilu CEO.
Wszyscy razem po skończonym sezonie zasiadają do wspólnego stołu. A Cardinale ze szczytu tego stołu wydziela fundusze na wzmocnienia na letnie mercato. Wszyscy przy tym stole powinni jasno określić swoje priorytety, bo ja mam wrażenie, że oni ze sobą nie rozmawiają, a raczej tylko poklepują się po plecach.
I zasadnicza rzecz - rozmowa z Mendesem - wóz albo przewóz. Bez kolejnego przedłużania terminów. Tak Leao, albo nie.
Ale to tylko taka luźna moja dygresja.
6
Tanger
Tanger
6 marca 2023, 17:16
Tandem Maldini-Massara-Pioli od jakiegoś czasu nie funkcjonuje za dobrze. Ci pierwsi albo dokonują złych wyborów albo sprowadzają młodych zawodników do zbudowania, co z kolei średnio pasuje do stylu prowadzenia zespołu Piolego. Stefano dopasował system pod kadrę sprzed 3 lat i trzymał się go do czasu, aż przestał działać w jakimkolwiek stopniu. Za uszami ma także kiepskie przygotowanie fizyczne graczy, bo ma pod sobą nietykalnego antyfachowca w tej materii.

Nie mniej jednak udało im się zbudować silną drużynę. Wszystko będzie zależeć od najbliższych miesięcy. Jeśli plan naprawy popełnionych błędów nie wypali, to wtedy zostaną już jedynie roszady personalne.
1
Manolas
Manolas
6 marca 2023, 17:00
W przypadku braku awansu do LM zwolniłbym Cardinale
2
Tanger
Tanger
6 marca 2023, 17:17
Cardinale akurat w tej sytuacji jest najmniej winny.
2
DarQ
DarQ
6 marca 2023, 15:46
Pioli boi się stawiać na młodych i tym samym budować ich mental i doświadaczenie. To jest mój jedyny zarzut. Za to się nie zwalnia.
Jeśli Maldini chce go zwolnić to tylko w pakiecie ze sobą samym.
Za kupowanie lub branie przeciętniaków i dawanie im za dobrych pieniędzy. Za kupowanie alternatywy dla drugiej opcji. Za męczące dla wszystkich stron negocjacje.
A Pioli mógłby mieć większe jaja i dosadniej artykułować swoje potrzeby ale tutaj jest sprzężenie zwrotne więc także jest jakaś wina Maldiniego.
MMP nie są do wymiany w razie 4,5 miejsca.
To było do przewidzenia (wielu z nas o tym pisało w sierpniu 21 i 22), że stanęliśmy w miejscu , a inni niekoniecznie. Ratowało nas dojrzewanie naszych młodych piłkarzy (a mogło być szybsze) i wskakiwanie na level up.
Ale w innych klubach takie rzeczy też się dzieją. Nie ma czegoś takiego - mamy super skład, nim wygraliśmy, to teraz przez 5 lat nim będziemy wygrywać.
2
ósmy
ósmy
6 marca 2023, 15:37
A Guardiola chce Leao w Manchesterze City.
0
Jonatik
Jonatik
6 marca 2023, 15:40
a my ich obu w Milanie.
2
ósmy
ósmy
6 marca 2023, 16:17
^
Nas nie stać na Guardiolę.
0
ForzaMilanBytom
ForzaMilanBytom
6 marca 2023, 15:30
A co ma ten chłop zrobić jak zarząd nie dokonuje żadnych wzmocnień
0
Jonatik
Jonatik
6 marca 2023, 15:41
on tez ma zdanie na temat transferów.
0
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
6 marca 2023, 15:29
Topowy trener nie przyjdzie za Padre wybijcie to sobie z głowy.. topowy będzie chciał transferów które zarząd mu niestety nie da ^^
2
Rafał0209
Rafał0209
6 marca 2023, 15:23
Pioli powinien też znać swoją wartość i mieć swoje zdanie jeżeli chodzi o transfery a nie jak dobry wujek brać wszystkich co mu zarząd podrzuci, po mistrzostwie powinien jasno powiedzieć chce tego i tego gracza, inaczej mistrzostwa nie powtórzę, lubię go ale nie wróże mu wielkiej kariery jako trener trochę za miękkie kluchy z niego, a zarząd jak wypadnie z top4 bez żalu powie mu do widzenia, jeszcze dodając było mówić o wzmocnieniach przecież byłeś zadowolony z kadry, zarząd myśli że przespane letnie okienko bez interwencji w zimowym uda się jak ostatnio, a to do czasu wypadnięcie z top 4 znów nas cofnie o 5 lat w rozwoju.
1
Tanger
Tanger
6 marca 2023, 16:55
Messiasa np. to on sam chciał.
0
sebulba12
sebulba12
6 marca 2023, 22:03
pewnie miał do wyboru Messiasa albo nikogo, to wybrał Messiasa
1
hyrus13
hyrus13
6 marca 2023, 15:18
Mam nadzieję, że go zwolnią. Niech przyjdzie jakiś profesjonalista. Montella, Giampaolo, Pippo albo Brocchi. Wtedy wszyscy będą szczęśliwi, będzie grał Adli i inne wynalazki. Odwagi dyrektorzy.
9
Trzesuaf
Trzesuaf
6 marca 2023, 14:52
Najpierw choć jeden dobry transfer za dobrą kasę w znaczeniu z 2023, a potem rozliczanie. Na razie to biorąc pod uwagę wszystko to Pioleł i tak zrobił więcej niż powinien, żeby zostać.
3
Janek94
Janek94
6 marca 2023, 14:51
Bylo dokonac wzmocnien a nie obwiniac trenera kim ma grac jak nie ma leoa rebic smiech na sali nie ma zmienika nie ma gry proste w tamtym sezonie i tak zrobil cos wielkiego z takimi pilkarzami
1
Jaca23
Jaca23
6 marca 2023, 14:46
Mimo, że sam ostatnio wypunktowałem mega słabe zarządzanie kadrą przez Stefano to nie jestem za jego zwolnieniem. Nie ma co się oszukiwać, poprzedni sezon był ponad stan, ale duża tutaj zasługa Piolego.

Nikt tak naprawdę nie wie, jak wyglądałby ten sezon, gdyby Pioli dostał jakościowe wzmocnienia latem, a nie dzieciaka z Belgii i skazany na porażkę transfer Origiego. W lato nie przyszedł żaden zawodnik, który z miejsca dawałby jakość. Rok temu oddaliśmy Hakana, w tym Kessiego. To byli piłkarze kluczowi w drużynie Stefano.

Na minus, na pewno "betonowanie" składu, przez co talent Thiawa wypłynął bardzo późno, a wiele czynników musiało na to wpłynąć, żeby w ogóle dostał szansę. Podobnie mogłoby być z Adlim, który miewa ciekawe momenty jednak nie dostaje szans.

Jednak brak top4 na koniec sezonu, moim zdaniem powinien się równać automatyczne zwolnienie, bo o ile na mistrza nie mamy kadry, tak na pierwszą czwórkę już zdecydowanie.
2
Mi(L)anista
Mi(L)anista
6 marca 2023, 14:40
To nie wina Poliego tylko klubu który kupuje szrot. Z lepszymi piłkarzami z pewnością osiągnął by więcej. Patrz Napoli,nie trzeba wydawać dużo tylko dobrze szukać
1
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 14:41
Patrz Napoli, to bardziej "Patrz, trzeba dać szansę"
5
karp_fso
karp_fso
6 marca 2023, 14:28
Na razie to jeszcze zostało trochę meczy do końca sezonu i cały czas o to top 4 gramy, nawet wicemistrza nie można wykluczyć na ten moment. Ten kryzys wpierdzieli nam narobił koło dupy, bo takie porażki jak ta z Fiorentiną się niestety zdarzają, szczególnie przed meczami w LM.
1
_GAHU_
_GAHU_
6 marca 2023, 14:26
Zawsze można się zakwalifikować do następnej edycji LM wygrywając tą obecną ;)
6
Rossoneri777
Rossoneri777
6 marca 2023, 14:20
Hahaha tak wywalić Piolego za to ze te barany rozwalają klub. Pioli powinien być nietykalny według mnie. To co zrobił dla nas jest niesamowite i powinien mieć jak klop w live, do póki sam nie uzna ze nic już nie da, powinien mieć czas, i może wkoncu Panowie MM zaczną słuchać Piolego:) było by milo
0
_PAOLO_
_PAOLO_
6 marca 2023, 14:32
No to słuchają np. kupno Messiasa. Teraz poprosi o wykup Bakayoko ;)
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 14:32
4
Jaca23
Jaca23
6 marca 2023, 14:58
_PAOLO_
Nie chce przesadnie bronić Piolego, ale pierwszym wyborem był Berardi, a dostał Messiasa.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 15:00
Którym jest tym samym typem piłkarza co Berardi.
1
hyrus13
hyrus13
6 marca 2023, 15:20
Alessio

Ty tak na poważnie czy bawisz się w nieśmieszny trolling?
3
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 15:22
A co? To inny typ piłkarza?
1
Jaca23
Jaca23
6 marca 2023, 15:23
A Wawrzyniak podobnym typem jak Theo.

hyrus
Niestety on chyba pisze serio...
3
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 15:25
Wawrzyniaka znam z końcówki kariery, z tego co kojarzę to był bardziej rozgrywający boczny obrońca, który w głównie skupiał się na defensywie. Całkowicie inny typ piłkarza niż Theo.
0
Tanger
Tanger
6 marca 2023, 17:07
Messias to podobny typ piłkarza co Berardi, tylko w wersji dla ubogich. Przy okazji transferu Brazylijczyka było mówione, że Pioli chciał lewonożnego skrzydłowego o cechach pomocnika, a Messias był jedynym zawodnikiem spełniającym te kryteria, z którym udało się dogadać.
0
Janik14
Janik14
6 marca 2023, 14:17
Może nie mamy kadry na mistrza, ale top3 myślę.to jest minimum z tą kadrą No i przy -15juve. Więc jak by tego nie było to niestety.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 14:20
Mamy kadrę na mistrza, ale trzeba z niej umiejętnie korzystać. Rozwijać piłkarzy młodych, maksymalizować potencjał starszych. Nie mamy sztabu na Scudetto, bo poza Piolim nie ma nikogo na wysokim poziomie. Drużyna jest w tym sezonie całościowo fatalnie przygotowana fizycznie oraz bardzo źle przygotowana do stałych fragmentów w ofensywie i defensywie. Wiem, ze Milanello jest jakie jest, ale bez przesady.
2
Janik14
Janik14
6 marca 2023, 15:53
No ja tez uważam że mamy mocna kadrę, ale 3/4 na tej stronie pisze ze nie:D fakt nasze przygotowanie leży totalnie.
0
Janik14
Janik14
6 marca 2023, 16:07
Kadra jest minimum na top 4. Na mistrza to chyba nikt nie ma takiej niezaprzeczalnie kompletnej kadry w tej lidze. Każdy ma braki. Inter może jest najbliżej.
Można mówić, że Napoli, ale przecież tam Mario Rui był tak wyszydzany jak u nas prawe skrzydło.
0
zycumilanista
zycumilanista
6 marca 2023, 14:14
No ja bym jeszcze żarem nie (no wiadomo co) bo tak na prawdę mamy 3 punkty do Vice-Lidera i dość bezpieczną póki co przewagę nad grupą pościgową. Wpadka z Violą co prawda spaprała cały dobry okres a i Napoli niespodziewanie postanowiło se przegrać ;p. Póki co miejsce 2-4 jest w zasięgu ręki. biorąc pod uwagę, że Inter, Roma i Lazio miewają mecze-wylewy dość często (jak i my) myślę, że nie ma co się stresować. Ja we Florencji widziałem ewidentne odpuszczenie na rzecz zainkasowania siana z awansu do kolejnej fazy LM. Mecz na pół gwizdka, bez pary.
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 14:15
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 marca 2023, 14:11
LM to obowiązek zwłaszcza przy karze Juve- jak wypchnie nas i Roma i Lazio to to będzie tragedia bo mamy większe możliwości i lepsza kadrę od obu tych zespołów (jest jeszcze Atalanta ale ta ma spore problemy z regularnym punktowaniem)
0
lopezito84
lopezito84
6 marca 2023, 14:11
Dajcie mu z 3 solidnych zawodników to nie będzie problemu.
1
nokoments
nokoments
6 marca 2023, 13:48
A jeszcze na początku stycznia panowała taka narracja: "Musimy wygrać, musimy mieć mentalność zwycięzcy. Mamy ligę, Ligę Mistrzów, Puchar Włoch i Superpuchar. Musimy coś wygrać, nie jesteśmy już drużyną, która może pozwolić sobie na sezon bez trofeum."

Od tamtego czasu przerżnęliśmy oba krajowe puchary i straciliśmy 16 punktów - strata do Napoli wynosi aktualnie 18 ¯_(ツ)_/¯

A ogólnie straciliśmy już 28 punktów, dokładnie tyle co w całym zeszłym sezonie. Także regres niestety widoczny gołym okiem.
13
Vol'jin
Vol'jin
6 marca 2023, 13:48
zagwozdką będzie jak będzie awans do finału LM i miejsce 5-6 w lidze ;]

A tak serio jak nie będzie top 4 to latem wszystko jest możliwe ;]

Jakbym miał wybierać trenera to pewnie z spoza "nurtu włoskiego" a jak już to kogoś z dwójki De Zerbi-Tudor bo innych kandydatur sensownych nie widzę.

Conte to będzie zaprzeczenie filozofii budowy klubu opartej na młodych zawodnikach
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 marca 2023, 14:13
Ktoś mógłby powiedzieć że Pioli też jest zaprzeczeniem filozofii budowy klubu na młodych zawodnikach a to że tacy często występują wynika z tego że innych w kadrze nie posiadamy
Ale Conte u nas to tragedia by była - gość w każdym klubie się wykłóca o bombiliony pieniędzy na transfer I obraża jak ich nie dostaje więc Milan nie jest dla niego
2
kamilus
kamilus
6 marca 2023, 14:27
Conte to raczej sci-fi, bo nie wydaje mi się, by było nas stać na trenera za 10+ mln netto.
0
Jaca23
Jaca23
6 marca 2023, 14:56
Vol'jin
Dwie rozsądne kandydatury, ale boję się, że Maldini znów by chciał wszystkich zaskoczyć, zwłaszcza, że udało się z Piolim i dostalibyśmy kolejnego Giampaolo.

Na Conte nie ma szans - finanse.
0
matten
matten
6 marca 2023, 13:36
W moim mniemaniu trener powinien zostać, jeśli nasz zespół będzie w top 4, a są na to bardzo duże szanse. W LM zadanie zostało wykonane, nawet jeśli odpadlibyśmy z Tottenhamem.
Jesli dopisze nam trochę szczęścia to wicemistrzostwo i następna runda w LM są w naszym zasięgu i byłby to duży sukces trenera Piolego. Liczę, że podczas następnego mercato zarząd trochę bardziej pomoże trenerowi i ściągnie chociaż ze dwóch jakościowych zawodników, którzy podobają się trenerowi.
1
kamilus
kamilus
6 marca 2023, 14:28
Jeśli zespół skończy w top 4, to nie widzę jakiejkolwiek opcji na zwolnienie Piolego.
0
Milanboy
Milanboy
6 marca 2023, 13:28
Znowu sianie paniki po gorszym meczu który defacto i tak mógł być zremisowany.
2
slavio
slavio
6 marca 2023, 13:32
nie chodzi o panike tylko o koncowy wynik po 38 kolejkach Szkoda ze rzym tak Nas gonii
0
umbrella
umbrella
6 marca 2023, 13:24
Cóż za niezwykłą wiedzą podzieliło się CM - utrzymanie posady przez trenera zależy od wyników na koniec sezonu... To ci nowinka.

Edit: Daman mnie uprzedził ;)
Edytowano dnia: 6 marca 2023, 13:25
2
Daman
Daman
6 marca 2023, 13:20
"Według CalcioMercato, przyszłość Piolego w Milanie będzie zależeć od tego, co wydarzy się od teraz do końca sezonu, w tym od tego, czy Rossoneri uzyskają awans do następnej edycji Ligi Mistrzów."
Odkrycie na miarę odkrycia Penicyliny
7
Umberto
Umberto
6 marca 2023, 13:11
Z lepszą kadra ledwo mistrzostwo zdobyliśmy, a teraz ktoś jest zaskoczony że mamy wyniki w kratkę ? Ponad pół sezonu z jednym napastnikiem w wieku 37 lat.
1
slavio
slavio
6 marca 2023, 13:42
Masz na myśli scudetto 1999? Czy 2011?

"Ledwo mistrzostwo" :)
1
primo2p
primo2p
6 marca 2023, 12:52
Bez top4 to oczywiste, że trener może stracić posadę.
Było 2 miejsce, potem 1, teraz musi być top4.
Bez LM nie ma Milanu...
3
Shevc
Shevc
6 marca 2023, 12:52
Czyli wychodzi na to, że żeby nie odpaść z ligi mistrzów pasuje najpierw odpaść z ligi mistrzów.
3
slavio
slavio
6 marca 2023, 12:51
Albo wygrac LM ... I awans mamy z głowy
0
Bandon
Bandon
6 marca 2023, 12:47
Nie mieliśmy składu na mistrzostwo, ale też nie mamy składu żeby być poza top4. Stefano i tak osiągnął życiowy sukces, moim zdaniem musi dograć sezon i dokonamy oceny po tym sezonie. Wynik poza pierwszą 4 będzie moim zdaniem wystarczający do wymiany trenera JEDYNIE pod warunkiem, że będziemy w stanie wyciągnąć jakiegoś kozaka, myślę tu np. o De Zerbim. A patrząc na tabelę, to musimy być w top3 a nie top4, bo jeśli przy stoliku Juve odzyska punkty, to skończymy z ręką w nocniku.
1
6 marca 2023, 12:44
W przypadku takiej niewyobrażalnej katastrofy do rozliczenia będą wszyscy panowie ze zdjęcia. Bez sentymentów, sympatii czy wymówek.
4
jay-jay
jay-jay
6 marca 2023, 13:03
Zgadzam się, jak to się mówi: "Z gówna bata się nie ukręci". Piolemu bez wzmocnień będzie ciężko coś ugrywać w nieskończoność, w duetowi M&M będzie ciężko o ciekawe transfery bez kasy. Cała trójka działa cuda póki co.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 13:04
Bez wykorzystywania wzmocnień i budowania piłkarzy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 13:11
Nie ma tu znaczenia co kto uważa. Liczy się wynik i takie minimum jest obowiązkiem dla Milanu. Wymówki mogą być przy pojedynczych meczach lub przy słabszym okresie. Nie przy zawaleniu kluczowego dla projektu wyniku.
Bez LM nie będzie transferów tylko sprzedaże.
1
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 13:18
Jakich wzmocnień?. 4 młodzików do oszlifowania plus wypalony Origi.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 13:38
Jakościowi młodzi piłkarze i solidny rezerwowy, tak to upgrade względem zeszłego sezonu.
1
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 13:49
Ten sezon pokazuje, że to żaden upgrade bo wypalił jak narazie tylko Thiaw.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 13:52
Bo jako jedyny dostał szanse, jeszcze z przypadku.
4
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 14:09
Origi i CDK nie dostali szans? Plus rezerwowy Wolfsburga Vranckx gdzie w Belgii takich Asterów jest pewnie z 30 dla mnie to żaden jakościowy młody piłkarz. I Adli który nie pasuje trenerowi. Spoko transfery ale dla drużyn środka tabeli SerieA. Całe szczęście, że ten Thiaw wypalił z 2 bundesligi.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 14:16
Uważam, że CDK nie dostał szansy. To ze rozegrał na początku sezonu kilka meczów, nie jest szansą, tylko oceną piłkarza. Nie wiem czy w Belgii jest 30 Asterów, ale jest to jakościowy młody zawodnik, ma ogromny potencjał, nawet większy niż Thiaw w swojej roli.
„Całe szczęście, że ten Thiaw wypalił z 2 bundesligi.” No tak całe szczęście, że Gabbia musiał popełnić z 5 błędów prowadzących do straty gola, by Thiaw dostał szanse w przypadku urazu Tomoriego. Origi to osobny przypadek, daje za mało w rozegraniu piłki gdy gra, brakuje mi w jego grze wielu rzeczy, które miał w Liverpoolu, ale uważam że w nowym sezonie, jeśli będzie miał ciągłość, to będzie dobrze.
Jednym z najważniejszych zadań trenera przy takiej polityce klubu, jest rozwijanie i budowanie zawodników, ale Pioli już tego nie robi. Nieważne jest czy jesteś w środku tabeli czy walczysz o mistrzostwo kraju, mając taką politykę, to twój obowiązek.
2
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 14:26
CDK dostał szansę świadczy o tym liczba minut i meczy rozegranych czysta statystyka.
Żaden z tych zawodników i nie pasował do koncepcji trenera czyli gry w formacji 4:2:3:1.
Pościągali trenerowi młodzików na hura i wypalił jeden z konieczności i to przy zmianie taktyki na 3 z tyłu bo nie wiadomo jak będzie grał w 2.
1
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 14:28
Zieeew.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
6 marca 2023, 14:33
Rozegrał sporo meczów, ma nabite trochę minut, ale dla mnie szansą nie jest 11 minut z Torino czy 16 z Monzą, gdy Milan się bronił. Szansą jest wejście w 1 składzie albo chwilę po przerwie. Jak żaden nie pasował? A tonami pasował do 4-2-3-1? Bo vrannckx to ten sam typ zawodnika i może wykonywać te same zadania. Pościągali piłkarzy o takiej charakterystyce jakiej chciał trener. Jedyne czego nie dostał, to piłkarzy o stylistyce Bennacera, ale jakby na siłę się uprzeć, to takim kimś jest Bakayoko. Wiadomo jakby grał w duecie, wystarczy się piłkarzem zainteresować, albo oglądać mecze towarzyskie.
0
FanACM
FanACM
6 marca 2023, 14:51
Widać jak ich trener chciał skoro ostatnio gra Bakayoko. Aster, Adli, nie pasują mu do koncepcji i zapewne się z nimi pożegnamy po tym sezonie.
0
Jaca23
Jaca23
6 marca 2023, 14:51
1. CDK dostał wystarczająco minut. Tylko jego wina, że ich nie wykorzystał.
2. Pioli tragicznie rotuje składem i wprowadza młodych, przez co Thiaw dostał szanse w ostateczności, a Adli do gry jest zaraz za gościem od stanu murawy na San Siro. Podobny zarzut mam co do Vranckxa, który okazał się być w kolejce za... Bakayoko.
3. To co widzimy w tym sezonie to owoc pracy całej trójki, bo zaczęło się od słabego mercato.
4. "Jakich wzmocnień?. 4 młodzików do oszlifowania plus wypalony Origi." - popieram, brak jakiejkolwiek jakości na już.
6







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI