Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Napoli się nie zatrzymuje. Kolejny popis rywala Milanu

19 marca 2023, 17:04, cinassek Aktualności
Napoli się nie zatrzymuje. Kolejny popis rywala Milanu

Rywal Milanu w ćwierćfinale Ligi Mistrzów, ale także i najbliższy przeciwnik w Serie A, Napoli, nie zatrzymuje się w osiąganiu znakomitych wyników. W niedzielne popołudnie ekipa Luciano Spallettiego rozbiła na wyjeździe 4:0 Torino po dwóch golach Victora Osimhena, trafieniu Chwiczy Kwaracchelii z rzutu karnego oraz bramce Tanguya Ndombele.

Na uwagę zasługują zwłaszcza liczby Kwaracchelii i Osimhena. Ten duet śmiało można nazwać czołowym w Europie. Gruzin ma na swoim koncie już 13 bramek i 15 asyst we wszystkich rozgrywkach, natomiast Nigeryjczyk - 23 bramki i 5 asyst.

Milan zagra na wyjeździe z Napoli w lidze w niedzielę, 2 kwietnia. Ćwierćfinały Ligi Mistrzów odbędą się w środę, 12 kwietnia (Mediolan) i we wtorek, 18 kwietnia (Neapol).


R E K L A M A





58 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
checa1983
checa1983
20 marca 2023, 11:10
Napoli teraz ładnie "przytuli" po sezonie,zapewne będą propozycje z tych nie do odrzucenenia.Ale możliwości pojawi się multum.Chociaż jak do Scudetto dorzucą LM wiadomo co w głowie będzie miał Aurelio De Laurentiis? Ciekawe.....
0
karp_fso
karp_fso
20 marca 2023, 09:21
Jeśli ktoś sądzi, że się obudzimy bo to mecz z Napoli, to chciałbym przypomnieć ostatnie derby czy mecz z Lazio.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 marca 2023, 07:00
prawie 20 punktów przewagi a oni dalej nie zwalniają tempa Gruzin to transferowy strzał w 10 jak niegdyś Kaka łysego, szkoda że Leao nie ma w połowie takiego zapału i ambicji sportowych co Kwaraccheliia bo talent do piłki ma jeszcze większy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 marca 2023, 08:11
Czy nie ma takiego zapału? Kłóciłbym się, Rafa jest mega profesjonalnym piłkarzem i to raczej widać na codzień. Problem jest w tym, że ma dołek fizyczny, co odbija się na jego skuteczności w dryblingach, decyzjach, strzałach i podaniach.
1
Rafał0209
Rafał0209
20 marca 2023, 08:21
Jak wstanie rano i powie sobie dziś mi się nie chcę to przejdzie obok każdego meczu co pokazały choćby MŚ kiedy gołym okiem było widać złość kolegów za brak zaangażowania, facet na treningach to pewnie tytan pracy ale podczas meczu głową często jest gdzie indziej
1
Alessio_re6
Alessio_re6
20 marca 2023, 08:37
Nie, po prostu to jest piłkarz, który potrzebuje swobody(szczególnie bez piłki), by być zagrożeniem dla rywala. Taki status mają najlepsi skrzydłowi na świecie, a Rafa jakby nie patrzeć w tym gronie jest
0
Rafał0209
Rafał0209
20 marca 2023, 09:04
Nie jest topem nie zagrał żadnego topowego meczu w LM nie zagrał żadnego topowego meczu podczas MŚ dla reprezentacji. póki co miał jeden fajny sezon w karierze,widać w nim potencjał ale jest typowym leniem, po świetnym zeszłym sezonie nie wierzę że piłkarz w tym wieku potrafi zapomnieć jak gra się w piłkę, jemu się po prostu nie chcę.
0
Milan111
Milan111
20 marca 2023, 09:08
Alessio_re6 albo masz kręci Ci sie w głowie albo ktoś Ci zapłacił za pisanie tego o Leao?
Ty nazywasz tego lenia i fochmena mega profesjonalnym piłkarzem? Tego człapaka z mową ciała bardziej wymowną niż tysiac słów?
On jest w gronie najlepszych skrzydłowych? Na ten moment może ewentualnie pukać do takich drzwi i spytać czy już mógłby podawać piłki. Talent be zwątpienia ma ale w głowie to niczym kiedyś Dembele. Jeśli na meczach gołym okiem widać że dwa razy starszy Giroud bardziej biega w presingu, a nasz talent tylko wywraca oczami i człapie... człap czczczłap, to sorry. Juz bardziej brawa nalezą sie dla Messiasa za jego zaangazowanie. Leao jeszcze wiecej swobody potrzebuje?

A co ma jeszcze dostać ?
Stary ochłoń i spojrz na to jak on sie zachowuje. Według mnie sprzedać w lato i niech inni sie użerają z malym dzieckiem.

Jestem pierwszy do tego zeby bronić słabej formy i gorszej dyspozycji piłkarzy , ale smierdziuchowa nie znosze i dla mnie Leao juz dawno wyczerpał pokłady cierpliwosci. Jeszcze ta saga z kontraktem. Ma wygórowane ambicje, które przewyższają jego aktualne umiejetnosci i zaangażowanie.
Doceniam jego wkład w mistrzostwo, ale uważam ze jest leniem
0
Milan111
Milan111
20 marca 2023, 09:12
Rafał0209. Brawo, o tym własnie pisałem
0
roby45
roby45
20 marca 2023, 09:27
Alessio...dołek fizyczny?-człowieku in ma z bania dołek i powtórzę jeszcze raz gdyby nie szybkość to byłby graczem pokroku serię C a chęci złości boiskowej gryzienia trawy to m ie m iejsz Ni dzieciaki co chodza na orlik
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 marca 2023, 09:49
Nie jest TOPem? Właśnie dlatego jest jednym z najlepszych lewoskrzydłowych na świecie na przestrzeni 2 ostatnich sezonów, a w tym sezonie jednym z najkreatywniejszych piłkarzy w lidze?
A to co? Leao nie jest profesjonalnym piłkarzem, bo przez swobodę w defensywie, nie pracuje w defensywie? XD Co do tego czy jest TOPem w swojej roli na świcie, to napisałem wyże, przed nim przez ostatnie 2 lata jest tylko Vinicius, gdy weźmiemy pod uwagę tylko ten sezon to faktycznie, przed nim są Vini,Kvara, Grealish i przede wszystkim Mbappe. Ale okej można powiedzieć, że jest leniem, bo nie pracuje w defensywie, bo ma swobodę XD.
No dołek fizyczny? Co jest w tym dziwnego? Gdy jeden z najszybszych piłkarzy na swojej pozycji na świecie nie potrafi wyprzedzić prawie żadnego rywala i przegrywa starcia fizyczne których nie przegrywał, to chyba można nazwać to dołkiem fizycznym.
0
Milan111
Milan111
20 marca 2023, 10:37
Alessio wyspij sie, a potem sie obudź
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 marca 2023, 10:39
XDD
0
checa1983
checa1983
20 marca 2023, 14:40
Gdzieś czytałem ostatnio,że za Chwicza psg jest gotowe wyłożyć za niego 160 i w sumie bym się mocno nie zdziwił.
Edytowano dnia: 20 marca 2023, 14:41
0
Janek94
Janek94
20 marca 2023, 06:50
Smieszni ludzie trenera chca zwalniac nawet eksperci sky mowia ze nie ktozi pilkarze nawet nie powinni grac w Milanie bo sa nie na poziomie trener jest bardzo dobry wycisna z pilkarzy tych co ma maksa taka jest prawda kto ma wejsc z lawki rebic salemakers oni nie sa na poziomie mistrza wloch
1
zbylon
zbylon
20 marca 2023, 09:06
A teraz poproszę to samo, tylko po polsku!
2
Janek94
Janek94
20 marca 2023, 09:18
Jesli nie rozumiesz co jest napisane to wroc do szkoly proste znawco pilki noznej
0
mw121
mw121
19 marca 2023, 22:42
A na ankiecie obok 40%, że Milan wygra LM. Chciałbym być takim optymistą :D
0
Paolo03
Paolo03
20 marca 2023, 00:48
Ja liczę chociaz na polfinal, to już jest szczyt optymizmu z mojej strony.
Widocznie niektórzy mocno wierzą w cudy boskie :)
1
brezdi18
brezdi18
19 marca 2023, 22:00
Ja tego nie kumam. Za chwilę się okaże na transferach zaoszczędziliśmy x milionów żeby nie wejść do ligi mistrzów i stracić x razy 3 przez co znowu będziemy zablokowani i konkurencyjni. Inna kwestia jest taka że nawet bez wzmocnień i nawet z kilkoma kontuzjami drużyny pokroju spezi, cremonese czy salernitany nie mają prawa nas długimi fragmentami dominować
3
Jago
Jago
19 marca 2023, 21:56
Napoli nas rozjedzie
0
Yourie
Yourie
19 marca 2023, 21:50
Rozbrajają mnie te wpisy z tym DNA :D Pamiętam, jak przed pucharem z Torino wrzuciłem posta, że powinni odpuścić bo nasza kadra jest za wąska na takie mecze. To zostałem zjedzony, że Milan to mental, nie odpuszcza żadnego meczu i zawsze gra o wszystko...To samo teraz. Nie ma tu kur...żadnego DNA, wtedy mieliśmy klasowych zawodników zarówno w 1 składzie i na ławce. Ja bym raczej zaryzykował stwierdzenie, że mamy DNO...
1
daro12555
daro12555
19 marca 2023, 20:26
Bez formy Leao Napoli nas rozjedzie .Trzeba zaprzestać okłamywać się tylko patrzyć jak jest naprawdę a jest bardzo słabe gdyby nie beznadziejne Spurs LM Milan by oglądał tylko w Tv.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
19 marca 2023, 19:21
Moje zdanie jest takie, że w tym klubie za dużo jest tej słynnej rodzinnej atmosfery i przede wszystkim sentymentów. Bryluje w tym Pioli. U innego trenera taki Tomori z ławki by nie wstał przez długi czas. Podobnie Tonali i jeszcze kilku by się znalazło. Ja nie twierdzę, że w ogólnym rozrachunku jest to złe, bo owszem, należy dawać drugą szansę, jednakże jesteśmy w takim momencie, że trzeba szukać innych rozwiązań, skoro coś nie działa. To nie jest początek sezonu, gdzie jest czas na nadrobienie strat. Tutaj tak naprawdę Pioli gra o najbliższą przyszłość całego klubu. Brak Ligi Mistrzów w następnym sezonie będzie katastrofą. Niestety, Stefano swoimi decyzjami personalnymi doprowadził do tego, że praktycznie żaden z rezerwowych nie nadaje się do grania w pierwszym składzie, czym kompletnie zamknął sobie możliwość jakiejkolwiek sensownej rotacji. Poza Kruniciem nie mamy na ławie gościa, który z marszu wejdzie do 11-stki i nie obniży już i tak marnego w tej chwili poziomu.
Realia są takie, że gracze pokroju Kalulu, czy Thiawa zaistnieli tylko i wyłącznie dlatego, że sytuacja na ich pozycji była już dramatyczna. I ja się nie łudzę, że coś się w tej kwestii zmieni. Pioli po prostu mocno przywiązuje się do nazwisk. I dopóki Ci wszyscy z pierwszego składu będą zdrowi, to oni będą grać, choćby nie wiem, w jak słabej dyspozycji byli. Dostaną kolejne szanse i kolejne, aż zaskoczą, tylko że wtedy może już być za późno. Strasznie mnie to irytuje, bo widziałem, że Adli, czy Vranckx są w stanie coś pozytywnego tej drużynie dać. Poza tym, nikt mi nie wmówi, że Origi, dwaj wcześniej wymienieni, Rebić, czy chociażby Kjaer zapomnieli, jak się gra w piłkę, albo, że to jakieś beztalencia. Nie. Im po prostu brakuje minut na boisku, ogrania. Skoro Tomori dostaje tyle szans, Tonali, czy Messias podobnie, to dlaczego Pioli nie pozwoli tym z ławki, by się wykazali w kilku meczach pod rząd? Nie mam na myśli jakichś 10-cio minutowych epizodów, gdzie jest po meczu, ale gry od początku, przez co najmniej godzinę w kilku spotkaniach. Wówczas można by tych ludzi oceniać. Ja tego nie kapuję po prostu. Przecież Maldini i Massara są na każdym meczu i uważam, że powinni interweniować. Zwłaszcza ten pierwszy. I szczególnie w takim momencie sezonu, bo moim zdaniem, Pioli pogubił się strasznie.
15
Zimer9009
Zimer9009
19 marca 2023, 19:48
Zgoda, dałem łapkę, a gdyby komuś nie chciało się czytać to kolega opisał to jakim betonem jest Pioli ;)
8
Piotrek1899
Piotrek1899
19 marca 2023, 20:02
Powiem Ci szczerze, że jestem tym faktem zaskoczony. Zawsze sądziłem, że Pioli, to jest trener, który nie boi się zmieniać. Niestety okazało się, że tylko jakieś ekstremalne sytuacje go do tego zmuszają.
2
Zimer9009
Zimer9009
19 marca 2023, 20:11
I miałeś racje ponieważ Pioli w pierwszym sezonie był takim trenerem. Niestety im lepsze wyniki osiągał tym coraz większym betonem się stawał. Apogeum osiągnął po wygraniu scudetto.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
19 marca 2023, 22:05
Być może dlatego, że w pierwszym sezonie szukał optimum, dopiero poznawał drużynę. A jak już je znalazł, to się okazało, że z trudem mu przychodzą jakiekolwiek zmiany. Trochę go rozumiem, bo wiadomo, że taki Balo-Toure, czy Gabbia nigdy nie osiągną takiego poziomu, jak ich rywale do pierwszego składu. Natomiast było mnóstwo takich spotkań że słabszymi rywalami, gdzie mogli te minuty zbierać, nawet od początku meczu i teraz byliby gotowi wejść w buty Theo, czy Kalulu. Jednak Pioli trzymał się zawsze swoich żołnierzy i teraz efekty widzimy. Mizeria w rezerwach.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
19 marca 2023, 18:38
Chcielibyście Antonio Conte na trenera w przyszłym sezonie? Myślę, że w nowym klubie nie będzie już mógł mieć astronomicznych wymagań finansowych więc jest w naszym zasięgu.
3
olhan
olhan
19 marca 2023, 18:40
W meczu z nami Pioli taktycznie go rozklepał. Do tego ma ciężki charakter. Do tego Pioli jest nie do ruszenia
2
Zimer9009
Zimer9009
19 marca 2023, 18:43
Tak ponieważ Conte przyszedłby do klubu tylko w przypadku gwarancji dużych transferów ;)

Pioli ma niestety taką wadę, że wcisną mu kolejnych nastolatków albo jakieś odpady, a on i tak będzie się cieszył, że może trenować Milan.
3
Vol'jin
19 marca 2023, 19:04
Tak ponieważ Conte przyszedłby do klubu tylko w przypadku gwarancji dużych transferów ;)

no takich piłkarzy 30+ a potem zostaje smród w kadrze bo dużo zarabiają i odchodzić nie chcą. Więcej Origich będzie

ja tak przypomnę, że Tonali trafił do Milanu, bo Conte wolał Vidala ;]
Edytowano dnia: 19 marca 2023, 19:04
5
Jaca23
Jaca23
19 marca 2023, 19:10
Zdecydowanie nie.
0
Zimer9009
Zimer9009
19 marca 2023, 19:39
Vol’jin - jeżeli mnie pamięć nie myli to Inter po przyjściu Conte ściągnął takich piłkarzy jak Lukaku, Barella, Hakimi, Eriksen, Politano czy Sensi.

Z „dziadków” byli Sanchez, Young, Godin, Darmian, Koralov i wspomniany Vidal.

Jeżeli dobrze kojarzę to tylko Koralov i Vidal okazali się niewypałami, a Sanchez mimo, że przeplacony był akurat świetnym jokerem.

Także nie spłycałbym Conte do poziomu ściągnięcia Vidala i odrzucenia Sandro.
3
Milanboy
Milanboy
19 marca 2023, 19:41
Nie, ja bym chciał tylko Kloppa albo Guardiolę tutaj z topu, a jeśli nie to De Zerbi.
1
daro12555
daro12555
19 marca 2023, 20:23
Jedynie De Zerbi z chęcią do Włoch by wrócił tylko propozycji z czołowego klubu z Włoch nie miał .
1
Alessio_re6
Alessio_re6
19 marca 2023, 20:25
Jeśli jakiś wolny trener, to aktualnie pasuje tylko Luis Enrique.
1
Fushnikov
Fushnikov
19 marca 2023, 18:36
Fajnie ze ten duet ma tyle udziału przy bramkach co wszyscy w Milanie razem xD
0
Janek94
Janek94
19 marca 2023, 18:29
To jest to o czym pisze od dawna brak wzmocnien zrobil swoje a napoli je zrobilo to jest ta roznica dla tych co chociaz troche sie znaja
0
cbvirus
cbvirus
19 marca 2023, 18:03
Zastanawiam się jakby wyglądał Milan, gdyby to nasze okienko latem miało ręce i nogi. Jakby do obrony przyszedł fenomenalny w tym sezonie Botman i nie trzeba by było stawiać na elektrycznego Tomoriego. Jakby do środka przyszedł Sanchez, albo chociaż ktoś inny, bo Portugalczyk jest wiecznie kontuzjowany, a zamiast Messiasa i Snikersa mielibyśmy Zyiecha. Mam wrażenie, że gdyby wszystko inne wyglądało tak samo, to znaczy: przeciwnicy których losowaliśmy itd., to naprawdę mielibyśmy duże szanse na finał LM a tam mogłoby się zdarzyć wszystko. Tymczasem jesteśmy drużyną straszliwie wybrakowaną i tylko fartem będziemy mogli zagrać w finale.
1
hyrus13
hyrus13
19 marca 2023, 18:11
Ale jak ono mogło mieć ręce i nogi skoro nie mamy pieniędzy albo blokuje nas ugoda. Kasa poszła na CDK i Botman prawdopodobnie nigdy nie był brany na poważnie, bo równie dobrze można było myśleć o Lewandowskim.
0
Demick
Demick
19 marca 2023, 18:12
Pewnie, transfery by się bardzo przydały. Ale jednak, jakoś wcisnęli czwórkę Salzburgowi i Dinamo...
0
_PAOLO_
_PAOLO_
19 marca 2023, 18:16
hyrus13
Akurat Botman raczej był brany pod uwagę.

cbvirus
Nawet z Botmanem w kadrze, Tomori pewnie by i tak grał ;)
Edytowano dnia: 19 marca 2023, 18:16
2
Janik14
Janik14
19 marca 2023, 17:48
Chciałbym żeby Milan kiedys wygral z 2 lub 3 : 0 ale na to się nie zanosi
0
Zimer9009
Zimer9009
19 marca 2023, 17:38
Spokojnie. Milan to w końcu Liga Mistrzów, mamy jej DNA, a sam Maldini wygrał to trofeum 5 razy.

No jak to nie wystarczy na jakieś tam Napoli to ja nie wiem co by miało wystarczyć…. ;)
0
Grande
Grande
19 marca 2023, 17:36
Oni są nie do pokonania przez nas w dwumeczu. Całe siły muszą iść na ligę i wywalczenie top4, bo bez tego będzie katastrofa.
1
chory
chory
19 marca 2023, 17:23
nie dałoby się u nas zrobić podobnego systemu gry co w Napoli?
atak Leao - Giroud - Messias, w środku pola Bennacer w roli Lobotki, z prawej Tonali w roli Anguissy po lewej CDK/Adli w roli Zielińskiego, środek obrony Thiaw i Kjaer, po lewej Theo, po prawej Kalulu i brameczka Mike
1
Rafał0209
Rafał0209
19 marca 2023, 17:42
CDK to moźe co najwyżej Zielińskiego o autograf prosić
6
Zimer9009
Zimer9009
19 marca 2023, 17:52
Może by i na siłę dało, ale jakby porównać „odpowiedników” to wcale nie gwarantuje to gry chociażby podobnej do Napoli:

Osimhen > Żiru
Kvara > Leao
Lozano > Messias
Lobotka = Bennacer
Anguissa > Tonali (przynajmniej w tej roli)
Zieliński > CDK

Jak spojrzymy sobie na ławkę to wyglada to jeszcze zabawniej bo u nas wchodzą tuzy pokroju Origiego, Rebicia czy dziadka Ibry, a w Napoli Raspadori, Simeone czy Elmas.

Dodając formę obrońców to byśmy byli jak Adidas z czterema paskami :)
2
piotras22
piotras22
19 marca 2023, 17:16
To teraz zapomnijmy na chwile, że ten zespół nazywa się Napoli i jest z Włoch. Popatrzmy na ich statystyki a przede wszystkim na jakość gry i zastanówmy się czy mówienie z entuzjazmem o półfinale ba, nawet o finale Ligi Mistrzów to obecnie nie jest trochę naiwność ?
Chodzi mi o to, że jest jakaś fałszywa narracja że jak trafiliśmy na Włoską drużynę w LM to przejdziemy dalej. Tymczasem Napoli gra koncertowo nie tylko w Serie A ale w Lidze Mistrzów również.
I ja wiem, że w piłce wszystko może się zdarzyć i się z tym zgadzam. No ale przypomnijmy sobie wczorajszy mecz Milanu z Udinese i poprzedni z Salernitaną i następny z Fiorentiną...
6
Demick
Demick
19 marca 2023, 18:09
No, a Napoli odpadło z Cremonese w pucharze i poniosło porażkę z Lazio. Ten dwumecz, będzie bardzo specyficzny. Świetna sprawa, teraz na wyjeździe Milan będzie mógł "poćwiczyć", bo drugi mecz w LM również jest w roli gości. Zresztą, musi być Theo i Leao, wtedy gra wygląda zupełnie inaczej.
0
Fushnikov
Fushnikov
19 marca 2023, 18:37
Poprzednie mecze to koncert dziadostwa i żenady a nie myśli o cl :)
0
marcolino
marcolino
19 marca 2023, 17:13
Są tylko 2 opcję na dwumecz z Napoli:

1. Opcja: Napoli Milan roz......li i 2 opcja: Napoli kupon wszystkim spie...li...


0
Tzeentch3
Tzeentch3
19 marca 2023, 17:12
Tak dla ciekawskich:
Giroud 12 goli i 6 asyst oraz Leao 9 bramek i 10 asyst we wszystkich rozgrywkach.

Mam nadzieję, że doczekam kiedyś bramkostrzelnego napastnika w klubie.
0
NuNoiser
NuNoiser
19 marca 2023, 17:48
Giroud ma ważne bramki w LM i serie a, ale bramkostrzelny nigdy nie był. Super opcja na podmęczonego przeciwnika, zawsze pełnił tą rolę i od nowego sezonu u Nas również powinien. Niestety, kasa z LM, sponsorów idzie do kieszeni właścicieli. My nie jesteśmy Sampdoria z geriatrycznym napastnikiem do cholery, tylko aspirujemy do topu Europy. Popatrzcie na Newcastle, ile im dały mądre transfery. U nas, 1, 2 porządne ruchy transferowe stworzyłby potęgę. Uważam też, że Leao nie ma formy, bo jest zły, że wszystko spoczywa na jego barkach, nie ma z kim rozegrać a w dodatku perspektyw na lepszą politykę transferową brak.
0
NuNoiser
NuNoiser
19 marca 2023, 17:11
Tak się gra w piłkę. Nasi mistrzowie Włochy powinni wziąć korepetycje. Mądre, przemyślane transfery, jeden top transfer Osimhena, ofensywny styl gry i ustawienie z playmakerem pod postacią Zieliñskiego. Tak wygląda recepta na mistrzowską drużynę. A teraz porównajmy tą mękę dla oka i Naszego mistrza w ubiegłym sezonie, wyszerpanego w ostatnich kolejkach. Niebo a ziemia. Coraz bardziej obawiam się, że 4 miejsce odjedzie, ciekawe co wtedy zrobimy? Znowu reset i kilka lat posuchy? A wystarczyły jeden, dwa transfery lub chociaż wypożyczenia.
3
Tzeentch3
Tzeentch3
19 marca 2023, 17:20
Napoli w pełni udała się w tym sezonie wymiana zawodników oraz chyba odpaliły im wszystkie transfery czy zawodnicy, którzy byli w klubie zaczęli grać dużo lepiej. Ciekawe jak będzie to w przyszłym sezonie wyglądało.

Były transfery/wypożyczenia tylko u nas nie wypaliły albo swoim poziomem do Mediolanu to najwyżej na wakacje mogli przyjechać, a nie zarabiać pieniądze w klubie.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
19 marca 2023, 17:07
Kiedy Milan ostatni raz zagrał dominujący mecz na 3:0 i więcej. Kryzys jest ogromny. Skoro taki wynik się nawet raz nie może pojawić to chyba jednak czas pożegnać trenera.
5







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI