Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sky Germany: Milan wśród zainteresowanych pozyskaniem Okafora

20 marca 2023, 21:59, Redakcja Aktualności
Sky Germany: Milan wśród zainteresowanych pozyskaniem Okafora

Noah Okafor zdecydował się opuścić szeregi Red Bull Salzburg, a Milan jest jednym z trzech zespołów, które są "bardzo zainteresowane" usługami piłkarza - informuje dziennikarz Sky Germany, Florian Plettenberg. Obecna wycena 22-latka wynosi 20-25 mln euro. Szwajcar zmienił w ostatnim czasie agenta i obecnie reprezentowany jest przez agencję Sports360. Niemiecki Sky dodaje, że Okaforem zainteresowany jest Milan, Inter oraz Tottenham. Środkowy napastnik podczas aktualnego sezonu w 19 ligowych potyczkach zdobył 7 bramek. Dodatkowo w rozgrywkach Ligi Mistrzów był autorem trzech trafień, w tym jednego w meczu z Milanem.


R E K L A M A





54 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
biedrus
biedrus
21 marca 2023, 19:20
Po co? Przecież Zlatan chce grać dalej
0
NuNoiser
21 marca 2023, 16:10
Jeżeli nawet na Okafora nie będzie Nas stać, to naprawdę, będziemy pośmiewiskiem. Przez 2 sezony wyjmiemy za LM tyle kasy, że dałoby się kogoś sensownego z tego uklecić. Okafor, darmowy Asensio, N’Dicka plus ktoś o charakterystyce Francka. Może teraz Renato Sanchez będzie błagał Nas a nie my jego. Bankowo jest do odstrzału za drobne, bo w PSG będzie rewolucja. Czy to nie będą realne wzmocnienia?
0
Corsa
Corsa
21 marca 2023, 20:46
Po Szwajcara zaczyna ustawiać się spora kolejka. Pierwszeństwo bez wątpienia będzie miał Lipsk, a już teraz mówi się o zainteresowaniu Arsenalu, Tottków oraz Interu.

Jeśli Anglicy faktycznie zapragną sprowadzić Okafora to przebiją nas bez trudu.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
21 marca 2023, 10:02
19 meczów i 7 goli? :D Odpuszczamy i szukamy kogoś lepszego. Kolejny Origi jak dla mnie, tylko nieco mlodszy
3
Von Strauss
Von Strauss
21 marca 2023, 09:21
Plotka z cipska, Okafor do Lipska, prędzej przyjdzie Moffi Terem, albo lepiej - przyjedzie skuterem.
2
FanACM
FanACM
21 marca 2023, 08:59
Ostatnio na tej stronie często przewijają się te nazwiska
Beto- mnie nie przekonuje jest silny szybki ale surowy technicznie.
Dia- jest spoko ale chyba jest wypożyczony z Villareal
N'zola - wydaje mi sie, że to najtańsza i najlepsza opcja
Colombo- nie ten moment niech pogra z dwa sezony w SerieA ostatnio się zaciął
Hojlund-sci fi


1
Rafalzki
Rafalzki
21 marca 2023, 09:42
moim zdaniem każdy z nich to gracz na zwykłego średniaka, żadne wzmocnienie dla Milanu, bardziej widzę to jako ewentualne transfery na zasadzie "zapchajdziura"... Może ten Hojlund będzie za 2-3 sezony grajkiem ale może okazać się również sezonowcem jak np Hauge...
2
KosaX
KosaX
21 marca 2023, 10:11
Dlatego Milan powinien spojrzec w strone takiego Davida z Lille.
0
FanACM
FanACM
21 marca 2023, 10:14
Ja obserwuje uważnie N'zole i na mnie ten zawodnik robi duże wrażenie. Szybki silny techniczny, dobry wiek plus, pewnie niska cena.
Moim zdaniem to dobry trop i w przyszłości gość wyląduje w dobrym klubie.
1
FanACM
FanACM
21 marca 2023, 10:16
Jakby Mbala grał w Rennes czy innym Reims miał tyle samo bramek i 26 lat i, że wypatrzył go Moncada kosztuje 10 mln euro to pewnie śpiewka była by inna:)
0
Jaca23
Jaca23
21 marca 2023, 12:01
N'zola ma rok kontraktu i nie będzie kosztował dużo. Pięknie by było jakby udało się wypchnąć Origiego i N'zola wszedł w jego miejsce, ale jak wiadomo będzie to trudne.
1
Nizial86
Nizial86
21 marca 2023, 08:56
Milan jest zainteresowany a wiadomo jak sie skonczy
0
Stempel83
Stempel83
21 marca 2023, 08:45
Okafor to pójdzie do lepszego klubu. Pewnie Bundesliga ew. Premier League
0
Cisek666
Cisek666
21 marca 2023, 08:54
Co ty gadasz? Nie ma lepszego klubu niż Milan.
5
Stempel83
Stempel83
21 marca 2023, 09:35
No tak , ale nie w obecnej formie :D dużo może zależeć także od kwalifikacji do Champions League. O ile się uda :P pozdrawiam
0
Cisek666
Cisek666
21 marca 2023, 11:11
Nie ma to znaczenia....NIE MA LEPSZEGO KLUBU NIŻ MILAN.




Pozdrawiam.
2
adamos
adamos
21 marca 2023, 08:30
nie wiem czy to jest człowiek na Serie A, My potrzebujemy napadziora na 15 + gola, takiego kogoś jak Vlahović, Abraham ukształtowanego i silnego a nie że rok będzie się aklimatyzował na grę.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 marca 2023, 08:36
Goleadorzy z nich w tym sezonie, że klękajcie narody.

Jak osiągną 15 bramek w lidze to będzie sukces w tym sezonie :)
6
hyrus13
21 marca 2023, 11:52
Takiego napastnika to sobie musimy wychować. Nie stać nas na to, żeby kupić konkretnego grajka na takim poziomie.
1
Corsa
Corsa
21 marca 2023, 07:47
Ogromny potencjał, momentami kręcił naszą obroną niemiłosiernie. W tym sezonie w pucharach wyglądał dużo lepiej niż w lidze, jakby stracił motywację względem krajowego podwórka i koniecznie chciał się pokazać szerszej publice, zapracować tym na na transfer.

Obawiam się jednak, że nic z tego nie wyjdzie, jak zwykle. Prędzej przejdzie do Lipska, tam zwiększy wartość i dopiero wtedy RB puści go w świat, za większą kasę.
3
Rafał0209
21 marca 2023, 07:47
Ibra zostanie na kolejny rok jest Giroud do tego pan z pensją 4mln, od biedy Rebić i CDK nie ma szans na gotówkowy transfer napastnika
0
NuNoiser
21 marca 2023, 16:12
Ibra na kolejny rok? Chyba tylko na ostatnie 15 min, jako 4 napastnik.
0
MilanHomer
MilanHomer
21 marca 2023, 07:09
Pytanie, czy gość jest na miarę Milanu?
Liczby mocno średnie.
0
luba17
luba17
21 marca 2023, 09:04
Czyli tylko Haaland albo Mbappe, szkoda...
0
Jaca23
Jaca23
20 marca 2023, 23:37
Za takie pieniądze powinien być ściągnięty obojętnie czy uda się sprzedać Leao latem czy nie. Mocny zawodnik, a taka cena to promocja.
6
Szulaj22
Szulaj22
20 marca 2023, 22:44
Przy 25mln to pewnie trafi gdzie indziej bo przyjdzie Milan i powie że dają 23 i koniec i moga czekac dwa miesiące .
6
Pavlović31
Pavlović31
21 marca 2023, 04:21
23 to chyba w ratach albo z bonusami ale to też z długoterminowymi
2
R93k
R93k
20 marca 2023, 22:35
Ja bym widział atak Terrier/Okafor-Nzola-Orsolini za nimi Brahim w rotacji Rebic, Giroud, Messias, CDK
0
MrCostacurta
MrCostacurta
20 marca 2023, 22:56
Jak mamy mieć Rebica w rotacji to lepiej rotacji nie robić.
12
ósmy
20 marca 2023, 22:35
Ponoć jeszcze wyrażamy żywe zainteresowanie Elye Wahi z Montpellier.
W sumie target by się zgadzał, młody 20-letni Francuz, w klubie nastukał już 12 bramek i dwie asysty w 24 meczach.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 marca 2023, 22:31
Pierdu pierdu, przyjdzie klub z RB w nazwie i tam pójdzie.
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 marca 2023, 22:18
Moim zdaniem nie potrzebujemy napastnika. Nie na szpicy jest problem. Środkowy pomocnik i żywiołowy prawoskrzydłowy. To są najważniejsze pozycje.
4
mmielczar123
mmielczar123
20 marca 2023, 22:55
Też tak myślę. Z mocnymi skrzydłami i środkiem nawet Colombo mógłby strzelić z 10-15 goli w sezonie. U nas nie ma kto dogrywać.
1
Corsa
Corsa
21 marca 2023, 08:14
Nie zgodzę się z Wami, na szpicy też jest problem, bo mamy tam praktycznie tylko Giroud. Francuz posiada doświadczenie, instynkt, technikę, ale brak mu dynamiki, dryblingu, jest napadziorem "ciężkim", który typowo dokłada nogę.

Nasz atak jest jednowymiarowy, nie mamy zawodnika, który potrafi sam coś zrobić, kiwnąć, ominąć dwóch obrońców i strzelić. Przez to defensorzy mogą bardziej skupić się na rozbijaniu naszych ataków już w linii pomocy, napastnikiem zaczynają interesować się dopiero kiedy ten zawita w polu karnym.

Okafor to szybki skurczybyk, który nie obawia się polecieć w pojedynek sam na sam. Widzę go u nas. Moim zdaniem ściągnięcie atakującego jest równie ważne co wzmocnienie skrzydła i środka pomocy, potrzebujemy trzech dobrych transferów na tych pozycjach.
3
Milanboy
21 marca 2023, 08:57
Nie na szpicy jest problem xddd.
0
hyrus13
21 marca 2023, 11:55
Zgadzam się, że przy wzmocnieniu prawej strony napastnik nie będzie niezbędny. W tej chwili, mając tylko Theo, to my i Haalanda możemy mieć na szpicy, a strzeli tyle co Oli.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2023, 22:15
z takich napastników mniej oczywistych to ciekawy jest Santiago Gimenez z Feynoordu, do pomocy Kokcu byłby też spoko, a chyba był już łączony z Milanem
2
Tanger
Tanger
20 marca 2023, 22:37
Jak już wspominamy nieoczywiste tropy, to ja na swojej liście miałbym Gyokeresa, Unala, El Bilala Toure, Jesusa Ferreirę.
1
Jaca23
Jaca23
20 marca 2023, 23:45
Przestałem ufać Eredivisie. Gwiazdy ligi odchodzą za wielkie pieniądze i jeden po drugim giną w mocniejszych ligach.

Mi przypadła do gustu kandydatura Mateo Reteguiego o którym się piszę od jakiegoś czasu. Profilem idealnie pasuję na naszą 9tkę, dodatkowo najprawdopodobniej lada chwila zadebiutuje w reprezentacji Włoch.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
21 marca 2023, 07:09
Xavi Simons, Wahi, też Kokcu i Openda z takich nieoczywistych.
0
Von Strauss
Von Strauss
21 marca 2023, 07:55
A na prawe skrzydło taki mało oczywisty Marcus Edwards xD
0
Milanboy
21 marca 2023, 08:58
Jaca23 - Jakoś Lisandro, Gakpo (rozegrał się), De Jong I De Ligt nie zginęli więc pierdu pierdu takie, tak samo Isak czy Odeegard.
1
Von Strauss
Von Strauss
21 marca 2023, 09:14
De Ligt to by zaginął jakby został w Juve. To co on tam odpierdzielał to głowa mała.
0
Jaca23
Jaca23
21 marca 2023, 11:55
Milanboy
Dla kontrastu: Antony, Depay, Lozano, van de Beek, Bergwijn, Klaassen, Sinisterra, Dest, Boadu, Kluivert, Jahanbakhsh, Dolberg. Praktycznie każdy z tych zawodników odchodził jako gwiazda ligi i za kupę kasy. Dla mnie Holandia to obecnie przepłacony kierunek, lepiej swoją uwagę kierować na Francję.

Isak? Przecież on w Holandii był pół roku na wypożyczeniu.
1
Tanger
Tanger
20 marca 2023, 22:11
Jak na ligę austriacką to statystyki ma dość przeciętne. 7 bramek i 3 asysty w 19 spotkaniach, z których w żadnym nie zagrał w pełnym wymiarze czasowym. Łącznie 10 bramek i 5 asyst w 30 spotkaniach od początku sezonu. Dla porównania taki Keito Nakamura śmigający na lewym skrzydle w słabszym Linzu nastukał już w tym sezonie 14 bramek i 7 asyst w samych krajowych rozgrywkach w Austrii.
1
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2023, 22:13
Sesko ma 10 goli a idzie do Lipska za 25 mln ;]

0
Tanger
Tanger
20 marca 2023, 22:22
@Vol'jin

Kasa i tak zostanie w jednej rodzinie. Może Salzburg potrzebował akurat się dokapitalizować.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
20 marca 2023, 22:32
Sesko jest 3 kata młodszy i 2 razy lepszy, chociaż No inny typ napastnika. Okafor to boczny napastnik, a Sesko środkowy.
0
ósmy
20 marca 2023, 22:10
O ile to prawda, że Arsenal wycenił Baloguna na 25 mln, to we tej cenie wolałbym właśnie tego Anglika, którym to ponoć też się interesujemy.
1
mmielczar123
mmielczar123
20 marca 2023, 22:08
"Milan wśród zainteresowanych pozyskaniem Okafora" - no tak od 2 lat przynajmniej.
Ja bym brał. Gość ma spory potencjał, kosztuje jak na swoje umiejętności niewiele, a nawet może dać więcej niż Leao, który snuje się obrażony po murawie. Akcja jak wkręcił Kalulu w ziemię i strzelił pod nogami Mike'a była świetna. W ogóle wydaje mi się, że trzeba przeprowadzić rewolucję na lewym skrzydle - sprzedać Rafę za niezłą kasę do EPL (o ile nie przedłuży) i wziąć na jego miejsce właśnie takiego skrzydłowego/napastnika jak Okafor albo Thuram. Do tego z bólem serca pożegnać się z Rebiciem (może ktoś da 10 baniek) i wprowadzić do pierwszej drużyny Traore. Takie rozwiązanie byłoby niezłe, ale obawiam się, że nikogo nie kupimy, Leao nie przedłuży i odejdzie za darmo za rok, a Rebić będzie nadal zajmował szpitalne łóżko i będzie z niego zero pożytku.
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 marca 2023, 22:08
Wydaje mi się że w naszym systemie byłby bardzo kompetentnym zmiennikiem Leao ale jako Target man się nie nadaje. Jednak to głównie na podstawie obserwacji spotkań z Milanem, jak ktoś go więcej oglądał to chętnie usłyszę co ma do powiedzenia
0
mmielczar123
mmielczar123
20 marca 2023, 22:09
No jako Target mana to ja bym widział Hojlunda, ale pewnie Atalanta za mniej niż 50 mln go nie puści.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2023, 22:14
Dia by wystarczył na ten moment ;]
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 marca 2023, 23:07
mmielczar123 - no Atalanta na pewno go tanio nie puści a szkoda bo to świetny gracz jest który mógłby być naszą docelową 9
Vol'jin - Myślisz że da radę? Nawet jeśli tak to Dia to półśrodek - może i by się teraz przydał a może byśmy się bujali jak z Messiasem
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI