Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Remedium było chwilowe. Pioli wróci do 4-2-3-1?

21 marca 2023, 10:12, cinassek Aktualności
Remedium było chwilowe. Pioli wróci do 4-2-3-1?

Zmiana ustawienia na trzech obrońców chwilowo poprawiła sytuację w Milanie, ale nie na długo. Pomijając rewanżowy mecz z Tottenhamem w Lidze Mistrzów, rososneri w marcu rozczarowali grając właśnie w formacji 3-4-2-1. Jak pisze Tuttosport nie można wykluczyć, że w kwietniu trener Stefano Pioli zdecyduje się na powrót do taktyki 4-2-3-1. Szkoleniowiec mistrzów Włoch musi poszukać kolejnego remedium zwłaszcza w obliczu trzech meczów z Napoli, ale także i ligowej rywalizacji o utrzymanie miejsca w pierwszej czwórce.


R E K L A M A





51 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rossu
Rossu
21 marca 2023, 15:38
Tylko jedne remedium wchodzi w grę - ATTACCARE!
6
Tanger
Tanger
21 marca 2023, 16:25
M&M już latem ściągnęli swojego Matriego z Liverpoolu :P
1
ósmy
21 marca 2023, 14:18
Na meczykach jest ciekawy artykuł o De Zerbi.
Myślę, że to byłby bardzo dobry ruch ze strony Zarządu, gdyby zaszła konieczność zmiany ma stanowisku trenera.
W Brighton w zasadzie ma jak pączek w maśle, realizuje się ponad normę - nie ma wielkiej presji. Jest już uwielbiamy przez tamtejszych kibiców.
Wprowadza do gry młodych, odblokowywuje tych zardzewialych, brzydzi się tzw. grą na lagę. Każdy mecz traktuje wyjątkowo, i do każdego podchodzi że szczególnym i osobnym zapatrywaniem pod kątem przeciwnika.
Nie ma tylko Pucharów - bo umówmy się, jakkolwiek ta drużyna jest ambitna, to dojść tam do strefy pucharowej będzie niezmiernie trudno. Wręcz niemożliwe.
Poza tym, to ten zespół, który rokrocznie będzie musiał sprzedawać tych najlepszych do hegemonów pokroju Chelsea, Manchester United, czy Arsenal.
Zastanawiam się, czy De Zerbi nie chciałby wrócić do kraju, i budować Milan właśnie w taki sposób - bazując na młodych i opierając się na kilku doświadczonych. Idealny cel gry i zarzadzania klubem przez Elliota o Cardinale. Przy czym już sama gra byłaby przyjemniejsza dla oka.
No, ale to już decyzje i rozmowy musiałyby paść w zasadzie już teraz. Plotki głoszą o zwolnieniu Conte w Tottenhamie, a tenże klub chce natychmiast zaklepać sobie De Zerbiego.
A tam już będzie miał łatwiej o puchary, niż w Brighton.

Myślę, że teraz we Włoszech - operując sprawnie proporcjami - jest jeszcze ciekawy Palladino, który wydaje mi się tworzy grę bardzo podobną do tej, którą chce pokazywać De Zerbi.
Myśl naprawdę warta rozpatrzenia przez klub, przy całym moim już dozgonnym szacunku do Piolego.
9
Von Strauss
21 marca 2023, 14:56
Za De Zerbiego trzeba zapłacić prawie 12 mln funtów. Dużo.
0
Kakariko
Kakariko
21 marca 2023, 15:13
@Von Strauss:

Nadal lepszy deal niż na Origim xD
Edytowano dnia: 21 marca 2023, 15:13
6
Tutkovic
Tutkovic
21 marca 2023, 15:45
Ja bym Pioliego nie zwalniał bo z takim składem nikt inny takich wyników by nie zrobił i taka prawda.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 17:06
Racja, ciężko byłoby gorsze wyniki zrobić z tym składem
7
ósmy
21 marca 2023, 17:24
@Tutković
Tym samym sugerujesz, że Pioli to najlepszy trener na swiecie, i żaden inny trener nie zrobiłby lepszych wyników z tą kadrą.
1
ACMateu23
ACMateu23
21 marca 2023, 22:28
Bardzo bym chciał zobaczyć De Zerbiego w milanie, nawet kosztem braku transferów w lecie. Uważam, że obecnemu Milanowi potrzeba właśnie kogoś kto chce grać w piłkę z dbałością o każdy detal.
2
ACMateu23
ACMateu23
21 marca 2023, 22:32
I co do ewentualnej klauzuli jego wykupu, tak naprawdę to jest ostatni dzwonek na jego sprowadzenie, bo nie jest jeszcze w topowym klubie i powinno wystarczyć na jego kontrakt.
0
Von Strauss
22 marca 2023, 09:48
Tyle, że my tyle nie damy za trenera. I De Zerbi już zaczął mieć spięcia ponoć z zarządem, bo ponoć chciał wzmocnień zimą, więc nasz zarząd go też wykluczy, jeśli to prawda. Właścicielom potrzebny jest trener, który będzie grał tym co dostanie i ugra top 4. Więc jak Pioli zrobi to co ma do zrobienia (skończy na 4 miejscu) to nikt go nie zwolni, dostanie "wzmocnienia" i zacznie się od nowa w przyszłym sezonie xD
0
chory
chory
21 marca 2023, 13:36
dawaj 4-3-1-2
0
Gerada
Gerada
21 marca 2023, 13:17
Problemów w Milanie jest (i wbrew pozorom cały czas było) dość sporo. Moim zdaniem uwypuklają się po prostu przez to, że bodziec psychologiczny się rozchwiał w zespole.

Najbardziej kluczowym jest zwyczajny brak jakości w sensie technicznym.
To jest ten element, który moim zdaniem podejściem mentalnym najbardziej udawało nam się zawsze niwelować. W zespole praktycznie wszystkich cechuje niechlujność techniczna... I tak było również za dobrych czasów. Po prostu wtedy szybki i energiczny doskok do rywali szybko pozwalał nadrabiać straty i niepowodzenia. Dla mnie osobiście jest to jeden z głównych powodów dla których mocno chcę wierzyć w to, że Charles De Ketelare ostatecznie przyjmie się w tym zespole. Po prostu gracz w przednich formacjach, który nie psuje seryjnie prostych piłek, a wręcz stara się "dopieścić" każde zagranie może być w szerszej perspektywie game changer'em. Ibra, Rebić, czy też w mniejszym stopniu Giroud - notorycznie piętki, próby efektownego zgrania, które chyba tylko u francuza mają jako taki, wytłumaczalny (chociaż też nieszczególnie wysoki) procent skuteczności... Leao, który wykonuje uderzenia na bramkę rywali z absolutnie nieprzygotowanych pozycji, a z przygotowanych kopie poza stadion... Tonali, który udane zagrania serwuje na maksymalnie trzydziesty metr od... własnej bramki.
Są gracze nieco lepsi w tym elemencie. Chociażby Isma, który potrafi dograć fajne piłki, ale i jemu zdarzają się pokpione zagrania jak ostatnio w Udine do Tomoriego. Jasne - Anglik powinien to i tak przyjąć, ale "niechlujne" zagranie nie pomogło.

W czasach kiedy zdobywaliśmy mistrzostwo miałem wrażenie, że np. taki Inter grał sto razy dokładniej każdą piłkę niż nasi. Po prostu finalnie wygraliśmy entuzjazmem i zaangażowaniem w walce o każdą piłkę.

Nasz sposób gry był w minionych sezonach stosunkowo trudny do obrony dla rywali, bo bazował na dużej nieprzewidywalności związanej z "twórczym chaosem". Obecnie niestety ów chaos jest spotęgowany tym, że jesteśmy niesamowicie nieskuteczni pod bramką rywali. Nawet w tym tylko roku sam Theo miał bodaj 4 mecze, gdzie w naprawdę klarownych sytuacjach pudłował bądź to na potencjalne 2:0 (a mecz kończył się finalnie 1:1) bądź mając możliwość wyrównania...

Ogólnie w obecnym Milanie panuje taka niedokładność, że mam zawsze wrażenie, że jak naszym połowa tego co chcą zrobić w którymś meczu wreszcie wyjdzie to nawet takie Napoli 5:0 ograją x.x

Druga ważna sprawa to to, o czym już w ostatnich dniach pisałem i o czym mówił Ibra. Drużyna nie potrafi zarządzać pewnością siebie. Dopóki coś było (a w LM nadal jest) do udowodnienia i są na "straconej" pozycji to nakręcanie w sobie pewności siebie działa pozytywnie. Ale jak mają wyjść i udowodnić, że są lepsi to nagle zbytnia pewność siebie sprawia, że połowa myśli, ze wygra mecz na leżąco i niczego już udowadniać nie trzeba...

Jest nad czym pracować i mam wrażenie, że ustawienie to nasz najmniejszy problem obecnie... Pół żartem, to nie wiem czy nawet nie do tego stopnia, że może lepiej personaliami stawiać na tych, którzy mogą coś dać drużynie niezależnie od pozycji i po skompletowaniu 10 nadających się najbardziej do grania dopiero porozdzielał pozycje i zadania boiskowe... Są gracze, którzy obecnie "nie działają" i nie dają żadnych sygnałów, że mogliby nagle zacząć... Ja wiem, że Pioli kogoś wstawiać musi i próbuje jednego czy drugiego zbudować, bo zwyczajnie kadrowo mocniejsi nagle się nie staniemy. Ale niektórzy robią na boisku WSZYSTKO źle niezależnie ile szans dostaną...
6
Von Strauss
21 marca 2023, 13:53
Pokrótce dodam, że to właśnie jest naszym głównym problemem - brak wypracowanych schematów gry z przodu w fazie gry pozycyjnej. Niestety, pomoc nie wie co ma grać, więc gra wszerz boiska, aż trafi na Theo, Leao lub Messiasa/Alexisa, którzy podciągną to pod pole karne. A później padaka, bo żadnego ruchu do rozegrania dalej nie ma. I jak nie wyjdzie główka, skorpion czy inne cudo Girouda lub strzał sprzed pola (bo teraz już nawet nie wchodzimy w pole karne z piłką) to nie wychodzi nic i znów gramy do tyłu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 13:59
Schematy może i są, ale nie istnieje intensywność, przez co nie da się ich wykonać.
0
Von Strauss
21 marca 2023, 14:17
Schemat "daj piłę Theo/Leao, żeby coś wymyślił" to nie schemat -.- Tu nie chodzi tylko o intensywność, tu chodzi o jakiś zamysł, ruch z przodu. Jak Leao robi ruch z przodu, to nikt nie daje mu piłki (było kilka jego wyjść na wolną pozycję, a reszta nie próbowała nawet zaryzykować takiego podania, tylko szło tak jak piszę - wszerz boiska). Zresztą sam Pioli w wywiadzie powiedział kiedyś, że daje z przodu swobodę w grze. I to widać, bo oprócz dośrodkowań to próbujemy grać nie-wiadomo-co.

Z jednej strony brakuje więc ruchu z przodu do i z piłką, z drugiej brakuje podania od pomocy do ataku - więc jeśli to nie problem z podejmowaniem decyzji przez zawodników, to problem ze schematem lub jego brakiem.
1
R93k
R93k
21 marca 2023, 12:27
Ogólnie rzecz biorąc po różnych przerwach od grania w naszym przypadku dzieją się cuda, więc mam nadzieję, że tym razem po przerwie będzie pozytywnie
1
Tanger
Tanger
21 marca 2023, 12:26
Zmiana ustawienia pomaga, jak problem tkwi w konkretnej formacji, a źle grają jednostki. Ostatnio źle grał cały zespół. Jeśli tak będzie nadal, to Milan oberwie w jakim ustawieniu by nie zagrał.
0
kamilus
kamilus
21 marca 2023, 13:10
Praktycznie od ostatniego lata źle "grali" zarówno Maldini z Massarą, jak i Pioli czy zawodnicy. :P
1
Diavo
Diavo
21 marca 2023, 12:19
Pod jednym warunkiem
Kalulu-Thiaw-Kjaer-Theo :)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 12:38
Kjær to prawy stoper i tak pewnie zostanie. Zaś dla Malicka nie ma różnicy, która to strefa.
Edytowano dnia: 21 marca 2023, 12:38
0
_PAOLO_
_PAOLO_
21 marca 2023, 12:55
Jak wrócimy do 4231 to pewnie Calabria wróci do składu. A Pioli pewnie nie posadzi Tomoriego więc będzie po staremu tworzył duet z Kalulu.
Edytowano dnia: 21 marca 2023, 12:56
0
Jaca23
Jaca23
21 marca 2023, 12:07
Ta nasza trójka stoperów i tak często grała jako dwójka, bo Kalulu balansował na granicy prawego pół stopera i prawego obrońcy.

Według mnie dużo lepszym rozwiązaniem niż 4-2-3-1 będzie przejście na 4-3-3 wzorem poprzedniego sezonu, skoro i tak nie mamy nawet średniego treqa. Wzmocnić środek, wyjdzie nam to na pewno lepiej niż granie beznadziejnym na ten moment CDK, czy niepasującym tam, spisującym się lepiej jako PS, Diazem.
10
dominord
dominord
21 marca 2023, 12:25
Też sądzę, że 4-3-3 to najlepsze co teraz możemy zrobić, ale wtedy Kalulu na prawie obronie i w środku Tonali-Bennacer-Krunic. Dodatkowo w tej formacji Leao wróciłby tam, gdzie daje najwięcej.
0
Tanger
Tanger
21 marca 2023, 16:27
Nieco bardziej cofnięty Brahim też byłby prawdopodobnie lepszym pomysłem niż Brahim na OP. W rozegraniu się przydaje, z piłką może pociągnąć, ale nie ma za grosz polotu i wizji potrzebnych trequartiście.
1
roox
roox
21 marca 2023, 12:05
Skład jest słaby jakościowo. Alexis nie powinien być piłkarzem Milanu, Tonali notuje bardzo słaby sezon i też pewnego poziomu już nie przeskoczy. Brakuje nam technicznych zawodników potrafiących rozegrać piłkę a na skrzydle kogoś kto potrafi celnie dośrodkować. Leao jest obrażony i smutny nie wiadomo na kogo i na co. Jak ma tak to wyglądać to niech odejdzie. Sądzę, że zespół czeka gruntowna przebudowa, obecnie 30% zawodników nie nadaje się do pierwszego składu. Ostatni dobry mecz Milanu to pamiętam jak wygraliśmy 3:0 z Juventusem i 7:0 z Torino, a reszta meczy była średnia, słaba lub bardzo słaba.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
21 marca 2023, 12:31
Skład jest tak słaby jakościowo, że rok temu wygrał scudetto, nikt nie mówi, że mieli to powtórzyć w tym roku, ale przynajmniej powalczyć. A tymczasem przez złe przygotowanie fizyczne, nietrafione decyzje taktyczne i personalne Pioliego oraz jego sztabu do ostatniej kolejki będziemy musieli walczyć o grę w LM w przyszłym roku.
5
roox
roox
21 marca 2023, 14:57
Zgadza się, masz racje, zdobyliśmy tym składem scudetto, co nie zmienia faktu, że nasza gra nie była porywająca, to co w tamtym sezonie udało się przypudrować w tym roku już nie zdaje egzaminu, ale generalnie masz rację w tym co napisałeś 100%.
0
ACMateu23
ACMateu23
21 marca 2023, 21:23
Tonali będzie topowym Registą w lidze pod warunkiem, że trener Milanu będzie umiał go wykorzystać.
0
serginho83
serginho83
21 marca 2023, 12:01
Remedium będzie takie, że wrócimy do 4: Calabria, Kalulu, Tomori, Theo i znowu będą nam gole hurtowo ładować ;)
0
pjotr
pjotr
21 marca 2023, 11:43
Nasza gra od początku sezonu to walenie głową w mur póki leao lub Theo nie zrobią akcji. Więc wydaje mi się że to nie wina formacji.
8
Milanboy
21 marca 2023, 11:15
Brakuje nam piłkarzy na grę 3 i jednak nje czujemy się tak swobodnie w fazie ataku jak to było w 4, choć prawdę mówiąc to wina leży w formie piłkarzy i kadrze ogólnie.
1
karp_fso
karp_fso
21 marca 2023, 11:14
Patrząc na to jak gra nasza obrona to musielibyśmy grać chyba 10-0-0. Chyba jakiś trener kiedyś ładnie powiedział, że formacja nie jest tak istotna jak schematy i mental piłkarzy. Tutaj coś nie gra, zdecydowanie.
3
Corsa
Corsa
21 marca 2023, 11:10
Ciężki orzech do zgryzienia, nie wiadomo co robić z taktyką jak i samym trenerem. Pech chciał, że chwilę po przedłużeniu kontraktu z Piolim wszystko zaczyna się sypać.

Teraz nie za bardzo można go zwolnić, bo zwyczajnie klub poniesie straty finansowe, będzie trzeba mu płacić. W związku z tym nie zatrudnimy żadnego sensownego trenera, a ledwie strażaka.

Teraz pytanie - co gorsze? Zaufać Stefanowi, co może spowodować całkowite zawalenie sezonu(brak awansu do LM) i powrót do punktu wyjścia czy sprowadzać średniaka typu Rino/Sheva, co również nie daje żadnej gwarancji.

Na topowego trenera raczej nie ma co liczyć, każdy z tych najlepszych będzie wymagał wzmocnień, konkretnych zawodników ze swojego notesu, a raczej nie zapowiada się na to, aby zarząd zmienił strategię i nagle zgodził się sprowadzać drogich zawodników. Pioli dostał angaż, ponieważ góra wiedziała, że nie będzie roszczeniowy i pokornie podejmie pracę na tym co zapewni mu Maldini z Massarą.

Nachodzą mnie obawy, myślałem, że sprowadzenie Ibry było rozwiązaniem chwilowym, na krótką metę, które miało dać impuls, a tutaj mija kolejny sezon, a my nadal opieramy naszą grę na Szwedzie. Nie tędy droga. Lubię zarówno jego jak i Giroud, doceniam ich kunszt, ale to nie jest materiał na pierwszego napastnika. Żaden mocny klub nie opiera ataku na dwóch emerytach.

Wiem, że nie mamy kasy i ciężko sprowadzić kogoś dobrego, bo teraz nawet mierni kopacze kosztują krocie, ale... po co w takim razie kupujemy grajków takich jak Adli czy CDK, typowe melodie przyszłości, skoro potrzeba nam jakości na już.

Chyba straciłem wiarę w naszego trenera, Padre odwalił kawał świetnej roboty i za to trzeba oddać mu szacunek, ale nic więcej raczej już z tego nie wyczaruje. Tak jak wczoraj ktoś tu napisał - nie da się przez cały czas wyciskać 200% z takiej kadry. Jeśli nowy właściciel nie sypnie groszem, to ten projekt upadnie i ostatnie sezony pójdą na marne.

Niecierpliwie czekam na letnie okienko, wtedy okaże się na czym stoimy, bo Piolego uratować mogą tylko nowi zawodnicy.
6
_PAOLO_
_PAOLO_
21 marca 2023, 11:17
U nas to coś zaraz po przedłużeniu kontraktu nagle każdy zalicza regres.
1
konrad1604
konrad1604
21 marca 2023, 11:42
Coś w tym jest. Ja uważam, że dwóch jakościowych graczy w tej kadrze obróciłoby wszystko o 180 stopni. Gdyby taki Leao miał zmiennika na poziomie nawet Rebicia w formie to też inaczej by pracował a tak Rebic jest cieniem samego siebie od dwóch lat, i jak bardzo go lubie tak uważam, że czas się z nim pożegnać. Atak oparty na Giroud i Ibrze mówi wiele, Origi totalnie nie wypalił. Brak prawego skrzydła a obecnie wahadła sprawia, że jesteśmy drużyną totalnie przewidywalną bo jak Leao czy Theo czegoś nie wyczarują to wiemy że Saelemaekers sytuacji nie kreuje a Messias jak na średniego zawodnika od czasu do czasu bramkę strzeli i to tyle.
Na pewno ogromny plus to to że mamy na czym budować, mamy wielu na prawdę młodych i wartościowych graczy. Będą się oni rozwijać - Thiaw, Kalulu, Tomori, Isma, Tonali, Leao ( o ile zostanie ), może CDK jeśli w końcu coś u niego ruszy.
Liczę na to, że finalnie skończymy ten sezon w top 4 a po sezonie pojawi się rewolucja - zwłaszcza w ataku. Bo to da kopa tej drużynie do rozwoju i bodziec do pracy. I właśnie to obecnie oglądamy w Neapolu.
0
dykt4tor
dykt4tor
21 marca 2023, 10:52
Nareszcie
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 marca 2023, 10:50
Moje marzenie.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 marca 2023, 10:43
Najbardziej to zawodzi atak. Oczywiście, obrona się nie popisuje, ale już trzeci sezon z rzędu nie potrafimy wykorzystywać sytuacji, często nawet stuprocentowych, ani też zabijać meczów. W poprzednim sezonie zwycięstwa 1:0 wystarczały, bo mieliśmy praktycznie bezbłędną defensywę, która nie dopuszczała do utraty bramek, ale nasz atak i ciułał bramki tak, że aż oczy krwawiły. To już jest w stu procentach wina trenera, że tego z nimi nie przepracuje. Tym bardziej, że okazje do strzelenia gola są, tylko nie ma kto tych goli strzelać. Nawet gorsi wykonawcy w drużynach z dołu tabeli potrafią okazje wykorzystywać i strzelać gole (często zresztą w meczach z Milanem, gdzie rywal ma dwa strzały i dwa gole...), a nasi - null. Ewentualnie strzelą jedną bramkę i się cofają, chcąc dograć mecz na stojąco, zamiast dobić rywala, strzelając mu jeszcze gola czy dwa. To jest nasza największa bolączka. Co z tego, że mamy jakieś tam okazje, skoro nie potrafimy strzelić, a potem rywal pociągnie z jedną kontrą, strzeli gola i już musimy gonić.
5
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 10:51
Mnie osobiście nigdy nie martwi nieskuteczność, a bardziej brak kreowania, bo skuteczność jest łatwiej „naprawić” niż brak grania. Teraz Milan ma ogromne problemy z kreacją strzału i miejsca do oddania strzału, bo o ile kreowaliśmy wcześniej mega dużo, to teraz są szanse 50% nie „setki”. I tu widzę mega winę w tym, ze źle pressujemy przez złe wybory i złe przygotowanie fizyczne i zbyt mało intensywnie gramy, czy z piłką czy bez. Brakuje tez arytmii gry, ale to kolejna zasługa problemów natury fizycznej
12
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 marca 2023, 11:05
Niby łatwo "naprawić" nieskuteczność, a w Milanie nikt jej nie naprawił, mimo że Piolemu leci już czwarty rok u sterów. Więc może aktualnie mniej kreujemy, ale nawet kreując więcej bramki jakoś padać nie chciały. Wyniki, gdzie strzelaliśmy 3 bramki lub więcej, były rzadkością. Więc rozumiem Twoje zdanie, gdzie twierdzisz, że większym problemem jest brak kreacji dobrych okazji, ale jednak nie da się zaprzeczyć, że mimo potencjalnie łatwiejszego rozwiązania problemu nieskuteczności, problem ów nigdy nie został rozwiązany.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 11:10
Nie no nie pisze, ze takiego problemu nie ma. Po prostu uważam, że teraz mamy większy.
0
luba17
luba17
21 marca 2023, 10:35
Jestem zdania że w zależności od dostępnych graczy właśnie te dwa ustawienia powinny być u nas "klepane dzień i noc". Ja bym zastosował większa rotacje na linii Kjaer - Thiaw - Tomori. Przypominam że Fikario dalej jest młodym obrońcą o czym wydaję Mi się że zapomnieliśmy, a Simon ma bardzo wiele do zaoferowania im obu w kwestii doświadczenia zdobytego na boisku...
2
PytlaLDW
PytlaLDW
21 marca 2023, 10:25
Brakuję mi regularnych rotacji w ustawieniu.. Poprzedni sezon cały czas tym samym, był (JEST) kryzys, zmiana ustawiania i gdybyśmy nie tracili głupio punktów to pewnie do następnego kryzysu byśmy tak łupali.. Rywal wychodząc na murawę doskonale wie co będzie grane.. Dlaczego nie możemy raz zagrać tak a na następny mecz coś zmienić?
0
bolik
bolik
21 marca 2023, 10:28
Naplli czy Inter od paru lat grają tym samym ustawieniem, podobnie zresztą jak większość drużyn z tym samym trenerem. Są wyjątki jak Allegri, ale to żadne remedium.
1
Rafał0209
Rafał0209
21 marca 2023, 10:22
Niech przypomni sobie tył obrony zeszły sezon jak potrafią grać, z dzisiejszym Tomoirim Kalulu Calabrią a nawet Theo żadna formacja nie pomoże tutaj Pioli jest najmniej winny najbardziej zawodzą gracze
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 10:30
„Pioli jest najmniej winny najbardziej zawodzą gracze”
Też Matteo Osti i decyzje personalne Pioliego
6
Corsa
Corsa
21 marca 2023, 11:14
W zeszłym sezonie lecieliśmy na euforii, piłkarze wierzyli w ten zespół, a inne kluby zwyczajnie obawiały się Milanu.

Teraz na identycznym patencie leci Napoli, u nas przestało to działać, rywale nie odczuwają już respektu i wychodzą grać jak równy z równym.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
21 marca 2023, 11:18

Ta, racja, to wcale nie organizacja gry, dobre przygotowanie fizyczne i mentalne, tylko EUFORIAAAAAA
0
MilanHomer
MilanHomer
21 marca 2023, 11:30
Myślałem, że jednak trenerzy są odpowiedzialni za formę zawodników.
Tragiczna forma fizyczna, przez co nie można grać to co Pioli narzuca.
Tragedia jeżeli chodzi o kreację i wykończenie.
Tragedia w rozwoju zawodników.
Brak wkomponowania nowych graczy do roli w 1-szym składzie.
Stawianie na zawodników w katastrofalnej formie jak Tomori.

Można jeszcze kilka rzeczy dopisać, tak dobrych jak i złych.
Ogólnie ten sezon stawia Piolego na ostrzu noża.
6
Gieno
Gieno
21 marca 2023, 12:12
Czy jest najmniej winny to nie wiem ktoś tych graczy przygotowywał do sezonu a dlaczego sa bez formy to chyba Piolemu cos nie poszlo w tych przygotowaniach.
3







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI