Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MAŁY WIELKI KROK DO PÓŁFINAŁU ZROBIONY! MILAN 1-0 NAPOLI

12 kwietnia 2023, 19:39, Presidente Aktualności
MAŁY WIELKI KROK DO PÓŁFINAŁU ZROBIONY! MILAN 1-0 NAPOLI

Milan zrobił mały wielki krok w kierunku półfinału Ligi Mistrzów. Na San Siro rossoneri wygrali z SSC Napoli, choć tylko, a może aż, 1-0 po bramce Ismaela Bennacera.

Napoli za punkt honoru postawiło sobie pokonanie Mike'a Maignana już w pierwszych minutach wobec czego od początku ruszyli odważnie z ofensywą. Pokonać golkipera Milanu goście mogli już w pierwszej minucie, ale absolutnego braku komunikacji w defensywie rossonerich nie wykorzystał Mario Rui, który z kilku metrów posłał piłke w trybuny San Siro. Atak jednak trwał i po chwili z dystansu strzelał Anguissa oraz główkował Di Lorenzo, ale pierwsza sytuacja zakończyła się skuteczną interwencją Maignana, a za drugim razem piłka minęła bramkę Milanu. Od piątej minuty Milan powoli zaczął dochodzić do głosu. Wtedy właśnie Calabria podłączył się na prawej stronie i posłał groźne podanie w pole karne Napoli, ale defensywa poradziła sobie z tym zagraniem. Przed upływem kwadransu swoje próby z dystansu podjęli jeszcze Kvaratskhelia oraz Zieliński. Napoli przeważało, naciskało, ale nic z tego nie wynikało. Milanowi brakowało dokładności. Niewidoczni byli Brahim Diaz czy Rafael Leao. W 25' minucie ten drugi dał o sobie znać, kiedy pomknął sam przez pół boiska, jednak jego strzał minimalnie minął bramkę Mereta. W 40' minucie z kolei błysnął Hiszpan. Znakomicie zabrał się z piłką zostawiając za sobą m.in. Lobotkę, dograł na prawa stronę do Leao, który szybko przegrał na lewą do Bennacera, a ten mocnym strzałem pokonał bramkarza Napoli. San Siro eksplodowało, Milan objął prowadzenie. Mógł je nawet podwyższy w doliczonym czasie gry pierwszej połowy, ale najpierw Tonali z kilkunastu metrów pomylił się nieczysto trafiając w piłkę, a chwilę później piłka, po strzale głową Kjaera, trafiła w poprzeczkę.

Początek drugiej połowy w zasadzie kopią rozpoczęcia pierwszej połowy. Napoli przejęło inicjatywę i dążyło do wyrównania, ale ich strzały były niecelne lub na posterunku był niezawodny Mike Maignan. W 62' z kontrą ruszyło Napoli, Kvaratskheliana skraju pola karnego położył Kjaera, ale znakomity powrót zaliczył Calabria, który zabrał piłkę gwieździe gości. Chwilę później z dystansu próbował Anguissa, ale niecelnie. To były ostatnie podrygi pomocnika liderów Serie A, gdyż w ciągu kilku minut dwukrotnie faulował Theo Hernandeza i za oba napomnienia otrzymał żółte kartki, wobec czego zakończył spotkanie przed czasem. W 76' minucie mogliśmy przeżyć deja vu, po tym jak na indywidualny rajd zdecydował się Alexis, ale tym razem nie udało się przedrzeć przez defensywę Napoli. O jeden zwód za daleko... W 88' minucie Maignan uratował Milanowi zwycięstwo. Z bliskiej odległości strzelał Do Lorenzo, ale francuski bramkarz jedną ręką sparował strzał na rzut rożny. Chwilę później Olivera groźnie uderzał, ale minimalnie nad bramką. W doliczonym czasie gry doszło do starcia Alexisa z Rrhamanim w polu karnym Napoli, które było nawet analizowane przez VAR, ale finalnie orzeknięto, że wszystko odbyło się zgodnie z przepisami. Niemniej obaj panowie nie potrafili powstrzymać emocji i zostali napomnieni żółtymi kartkami. Sędzia zakończył mecz w 95' minucie. 

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria, Kjær, Tomori, Theo Hernandez; Tonali, Krunic; Brahim (80' Rebić), Bennacer (67' Saelemaekers), Leao; Giroud

Rezerwowi: Mirante, Ballo-Toure, Rebic, Kalulu, Florenzi, Origi, Thiaw, Messias, Pobega, Gabbia, De Ketelaere, Saelemaekers

SSC NAPOLI (4-3-3): Meret; Di Lorenzo, Kim, Rrhmani, Mário Rui (81' Olivera); Anguissa, Lobotka, Zieliński (81' Ndombele); Lozano (69' Raspadori), Elmas, Kvaratskhelia (81' Politano)

Rezerwowi: Idasiak, Gollini, Juan Jesus, Olivera, Politano, Ostigaard, Gaetano, Raspadori, Ndombele, Bereszyński

Bramki: 40' Bennacer

Żółte kartki: 38' Zieliński, 61' Bennacer, 71' Anguissa' 71' Di Lorenzo, 75' Anguissa, 78' Kim, 90+3' Saelemaekers, 90+3' Rrhmani

Czerwone kartki' 75' Anguissa

Arbiter główny: Istvan Kovacs

Miejsce: San Siro (Mediolan)


R E K L A M A





895 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
14 kwietnia 2023, 14:25
Byłem, potwierdzam - po bramce Benacera eksplodowało ;)
Szkoda że tylko 1-0.
Forza Milan !
0
chory
chory
14 kwietnia 2023, 11:11
w tamtym roku mistrzostwo Włoch, a w tym roku mistrzostwo Europy, a za rok mistrzostwo świata
0
pipobytom
pipobytom
14 kwietnia 2023, 10:30
Swietnie było to oglądać na żywo . Wrzucie prosze jak zawsze pod opisem meczu jego skrót.
0
MK92
MK92
13 kwietnia 2023, 19:00
Milan wygrywający mecz w ćwierćfinale Ligi Mistrzów - poczułem się o jakieś 16 lat młodszy dzięki naszym Rossonerim :)
2
Szulaj22
Szulaj22
13 kwietnia 2023, 12:28
Z piekła do nieba ale Stefan trochę spanikował w przerwie bo myślałem że ich dobijemy w drugiej połowie, a wyszliśmy bezzębni i mogliśmy zostac frajerami tracą gola w przewadze. W Neapolu musimy sie postawic od 1 minuty jak przetrwamy albo strzelimy gola to juz bedzie z górki.
0
Wojtek_Lechia
Wojtek_Lechia
13 kwietnia 2023, 11:44
ALE SIĘ CIESZĘ, AŻ JUTRO WOLNE BIORĘ W PRACY! BRAWO
6
Mellion
Mellion
13 kwietnia 2023, 11:33
Dzień dobry, ja chciałem tylko powiedzieć, że uwielbiam naszego cudownego Magic Mike'a. Miłego dnia wszystkim!
13
marcinomilano
marcinomilano
13 kwietnia 2023, 10:58
Trochę wkurza mnie narracja po wczorajszym meczu, że Milan wygrał niezasłużenie. To prawda, że Napoli odrobiło lekcje i od 1 minuty siedli na nas bardzo mocno, że większość czasu nas dominowali i to głównie oni prowadzili grę, ale jeśli wziąć pod uwagę tylko sytuacje bramkowe to mamy maks remis. U nas kontra Leao, poprzeczka Kjaera i gol, w Napoli sytuacja z 1 minuty i te dwie bardzo groźne sytuacje Di Lorenzo i Olivery. Oprócz tego żadna sytuacja Napoli nie była szczególnie groźna, głównie operowanie piłką przed polem karnym albo strzały z dystansu w środek bramki. Wg. xG mecz na remis i z tym bym się zgodził.

Co do kartek, to wszyscy mówią o drugiej żółtej dla Anguissy i nawet jeśli była baaardzo lekka, to jednak to nie było rozsądne zachowanie z jego strony blokować zawodnika nogą na wysokości jego brzucha. Czy kontakt był? Był. Lekki? No lekki, ale był, nie była to błędna decyzja sędziego. Nic się nie mówi też o sytuacji w polu karnym z Alexisem, gdzie wg. mnie VAR spokojnie mógłby wezwać głównego do monitora, kontakt tam jak najbardziej był.
8
mmielczar123
mmielczar123
13 kwietnia 2023, 11:03
Dodajmy sytuację, jak obrońca Napoli zabawił się w zapasy w polu karnym i powalił Krunicia. Jak już kogoś skrzywdził sędzia, to nas, ale biorąc pod uwagę co odwalali sędziowie w naszych wcześniejszych meczach, uważam, że arbiter stanął na wysokości zadania.
1
Von Strauss
13 kwietnia 2023, 11:24
Moim zdaniem Theo trochę przyaktorzył, wiedząc, że sędzia jest za nim, ale kontakt był, Theo wychodził na wolne pole - nie ma co się dziwić żółtej, a w konsekwencji czerwonej kartce.

Sytuacja Alexisa to mógł być karny, jak obejrzałem powtórkę strzału Kjaera - tam na 100% powinien być karny. Rrahmani wiesza się na Kruniciu i ściąga go na murawę
https://youtu.be/sf5YNzmbbTU?t=241
https://youtu.be/sf5YNzmbbTU?t=251
https://youtu.be/sf5YNzmbbTU?t=253
(trzy ujęcia)

Szkoda, że Krunić nie przysymulował, bo po może ktoś by to na VAR sprawdził.
3
Matim
13 kwietnia 2023, 11:44
Ogólnie sam faul na Theo nie był na żółtą kartkę - mało tego Anguissa chyba najpierw trafił piłkę. Problemem tutaj było jednak to, że pomimo tego kontaktu z piłką to Theo był dalej w jej posiadaniu, mijał zawodnika Napoli i wyprowadzał groźny atak. Noga, która tam została (niezależnie już od tego na jakiej była wysokości) spowodowała upadek Francuza (już pomijając to przyaktorzenie), więc sędzia musiał dać kartkę za przerwanie akcji.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 11:46
0
dominik91p
13 kwietnia 2023, 10:41
O ile w dwumeczu każdy mecz to osobna historia to ja bym dodał że każda połowa to inna historia. Pamiętamy sytuacje z Liverpoolem na 3:0 do szatni :).

Widzieliście jak Di lorenzo w końcówce oddal strzał w okienko bramki i jak fenomenalnie wyciągnął to Mike?
Po chwili Lorenzo swoja postawą ciała i mimiką twarzy zrobil coś w stylu do Mike ... Ja pier....le jak ty to obroniłeś....Uśmiech Mike bezcenny:)
2
Rafalzki
13 kwietnia 2023, 09:46
teraz tak z przymrużeniem oka :P Wyobraźmy sobie, że przy tych sytuacjach i strzałach sytuacyjnych Napoli w bramce stoi Tatar... Dear God.... XD Mike jest jednak kozak :D
3
zycumilanista
zycumilanista
13 kwietnia 2023, 10:26
Brak Magniana widzisz po lewej stronie witryny acmioan.com.pl. Myślę, że w nim w składzie Napoli by Nam tak nie odjechało
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 kwietnia 2023, 09:46
Po rozczarowaniu z Empoli tak sobie myślałem że jednak w głowie siedzi im LM, przed tym nie ma ucieczki ale skoro tak to teraz trzeba wygrać z Bolonią a to nie są leszcze, bardzo dobry sezon rozgrywają i nie możemy ich lekceważyć bo LM to jedno ale top4 musi być żeby nie było rozczarowanie. Plus jest taki że Bolonia jednak atakuje a nie tylko się broni więc liczę że może będzie nam się z nimi lepiej grało niż z murarzami Niektórzy piszą już o finale LM ale przecież jest jeszcze rewanż a każdy mecz to osobna historia i różnie może być choć na pewno wiara w półfinał jest ogromna gdzie pewnie będzie Inter który w LM gra bardzo dobrze i będą ciężkim przeciwnikiem dla każdego.
4
Rafalzki
13 kwietnia 2023, 09:51
oby tylko na Bolognę Stefano nie wpadł na pomysł z wystawianiem Origich, Rebiców itp...
2
Von Strauss
13 kwietnia 2023, 08:58
Pierwsze minuty spotkania przypomniały mi Wietna..., mecz z Chelsea. Dobrze, że nic nie wpadło, drużyna się ogarnęła i zagrała dobry mecz. Diaz na skrzydle top w tym meczu. Szkoda szans Leao i Kjaera, 3:0 byłoby dużo lepszym wynikiem (nie, nie wspominajcie Deportivo).

Napoli na rewanż bez Anguissy i Kima, a prawdopodobnie także Osimhena nadal będzie groźne, bo Gruzin I Politano z nami zagrają (raczej, jest jeszcze spotkanie w lidze). Mam nadzieję, że w Neapolu zagramy tak by strzelić jako pierwsi a nie tylko by nie stracić.

Jest szansa na półfinał - zawodnicy muszą dać z siebie wszystko, a nawet i więcej. W końcu LM to nasze miejsce.

A teraz ciekawostki z Włoch:
Napoli pod lupą prokuratury, badany transfer Osimhena. Możliwa kara to nawet -20 punktów xD
Juve podejmuje walkę z prokuraturą co do ukarania -15 pkt. Efektem może być zamiast odjęcia punktów rozszerzenie aktu oskarżenia na kluby: Lazio (m.in. transfer z Salernitaną), Roma, Atalanta, oraz kilku innych, mniejszych klubów (w tym Sassuolo), którym również mogą grozić ujemne punkty. Oprócz tego, badane są transakcje Skriniar-Caprari i Bonucci-Caldara.
3
Stempel83
Stempel83
13 kwietnia 2023, 09:37
W tych Włoszech to zawsze jakieś machlojki :P
0
stefan pioli
stefan pioli
13 kwietnia 2023, 09:38
Trochę mała zaliczka ale powinno wystarczyć. Przy braku liczenia bramek "na wyjeździe" to sprawa awansu jest otwarta.

Juve te -15 pkt odzyska ale dowalą im za manewr płac inną karę.
Napoli -20 pkt to raczej w Twoich snach (nie dostaną nic albo -3 pkt max).
Inne kluby też nie dostaną punktów ujemnych, ponieważ Milan również musiałby dostać.
0
zycumilanista
zycumilanista
13 kwietnia 2023, 10:30
Myślę, że w Neapolu zagramy przede wszystkim na zero z tyłu i będziemy chcieli skontrować bo mamy kim. Co Leao wczoraj odjechał chłopakom z Neapolu to poemat ^⁠_⁠^
1
Von Strauss
13 kwietnia 2023, 11:03
stefan pioli

Milan ma jedną transakcję badaną (Bonucci-Caldara) i jest to najmniej podejrzana transakcja ze wszystkich badanych - wartości piłkarzy mniej więcej się zgadzają, Bonucci nie chciał grać u nas i tyle, karę za złamanie FPP ponieśliśmy z UEFA, więc xD

Minus 3? Chłopie, Juve grozi łącznie - 55 więc nie szarżuj z takimi śmiesznymi minusami, to są Włochy, tu nawet degradacja grozi jak będą chcieli xD Wystarczy, że prokurator napisze sobie w akcie oskarżenia 1 punkt za 1 bramkę Osimhena, sąd dostanie w łapę (to Włochy, tam jest trzeci świat jeśli chodzi o sądy) i będziesz miał -3 punkty, ale do 1 miejsca.
0
Stempel83
Stempel83
13 kwietnia 2023, 08:48
Szkoda że nie wyższe zwycięstwo acz można być w sumie usatysfakcjonowanym z rezultatu. Obrona Milanu, zwłaszcza Calabria zagrali bardzo dobre spotkanie, a Mike jak Mike niezawodny. Rewanż będzie zacięty i oby Milan wyszedł zwycięsko z tej rywalizacji. Półfinał byłby niesamowity z derbami Mediolanu. Forza
0
Tzeentch3
Tzeentch3
13 kwietnia 2023, 08:38
Tak na spokojnie to można trochę powiedzieć, że mieliśmy więcej szczęścia i bramkarza niż rozumu :) Mike w formie robił robotę, ale brakło mi pójścia za golem, w lidze po 4-0 chcieliśmy strzelić piątego, a tutaj graliśmy jakby dalej w klubie sądzili, że liczą się gole na wyjeździe i byle Napoli już nie strzeliło, a i tak było bliżej remisu niż my podwyższenia.

Szkoda, że musieliśmy czekać do wiosny, aż ktoś ogarnie, że Diaz powinien grać na prawej stronie.

Ważna wygrana plus osłabienie Napoli na rewanż i nie wiadomo co Osimhenem, ale muszą się skupić w rewanżu, bo 1-0 to nie jest duża przewaga i żeby nasza indolencja w ataku na końcu meczu się nie zemściła.
1
Mormarx
Mormarx
13 kwietnia 2023, 08:28
Mecz super, dyscyplina obronna rewelacyjna, aczkolwiek brak koncentracji w pierwszych minutach mógł nas drugo kosztować i mecz mógł się zupełnie inaczej potoczyć. Obawiałem się że na San Siro zje ich trema, ale poradzili sobie i o rewanż jestem spokojny.
Jedyny mankament w całej układance Piolego to napad, Giroud byłby dobry wchodząc na podmęczonego rywala, tymczasem musi orać od pierwszej minuty, a zmienników na poziomie brak.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
13 kwietnia 2023, 08:08
Po takim meczu od razu lepszy tydzień. Mega zazdro, jeśli ktoś z Was był na meczu. Mike to jest europejski top i dopiero z kompletną obroną plus pełnym trzyosobowym środkiem pomocy pokazujemy, że (mimo kilku nerwówek na początku) naprawdę gramy solidnie i nie ma powodów do wstydu. W zanadrzu jest Florek, Thiaw, Kalulu, nie jest źle. Liczę, że w rewanżu jak to na wyjazdach - pójdzie nam jeszcze lepiej i nie będzie splątanych nóg na starcie. Tym bardziej, że trzeba wykorzystać braki osobowe Neapolu. Bardzo mnie też ciekawią potencjalne zmiany sposobu gry trenerów, o ile w ogóle jest na nie miejsce. Gdyby Brahim grał na swojej pozycji i zaczął regularnie prezentować to, co w ostatnich meczach z Napoli, to naprawdę warto byłoby go mieć na dłużej. Nie ma co szukać minusów, zagraliśmy bardzo solidny europejski mecz, ciekawy dla oka. Byle w lidze nie było kombinacji, bo zlecimy z tej czołówki w głupi sposób.
1
guzik_acm
guzik_acm
13 kwietnia 2023, 06:56
Szczerze, to wiadomo, że trzeba się cieszyć, bo Napoli to cisnęło większość czasu i nie ma co żałować naszych niewykorzystanych sytuacji, bo było ich mniej niż u Napoli, ale trochę czuję niedosyt po tej czerwonej kartce, liczyłem na 2-0 i spokojniejszy rewanż a tak to będzie znowu psycha siedziała ;c
1
Mil_online
Mil_online
13 kwietnia 2023, 06:07
To był klasyczny mecz, w którym mogło się skończyć 3:0 lub 0:3, w obie strony, także szanowałbym ten wynik i fakt, że w rewanżu nie będzie Anguissy i Kima.

Szanowałbym także fakt, że - jak to ktoś ładnie poniżej napisał - Pioli zmierzał do wygaszenia meczu po czerwonej kartce Anguissy, bo doskonale zdawał sobie sprawę, że na tym poziomie to jest wyłącznie pozorna przewaga (Milan wygrywający praktycznie w ósemkę onegdaj w Bolonii jest tego najlepszym przykładem). Ja całkowicie rozumiem i popieram próbę zabicia meczu i czyhania na akcję (ale z bezpiecznej odległości), która mogłaby (ale nie musiałaby) dać prowadzenia na 2:0, zwłaszcza po styczniowej lekcji z Romą (niewiele zreszta zabrakło, żeby Napoli wyrównało w końcówce).

W obliczu całego meczu najbardziej nierówny był magister elektryk Tomori, który co rusz wsadzał kolegów na konia albo wyglądał, jakby mu się przyciski na padzie myliły, choć oczywiście kilka istotnych interwencji również zaliczył. Na przeciwległym biegunie Maignan, Diaz, Tonali, Krunić i Calabria. Bardzo solidny Kjaer.

W neapolitańskim kiblu możemy nastawić się na kocioł czarownic, będzie jazda przez 90 minut, oby Rafa, jeżeli się zerwie, miał lepiej ustawiony celownik.
7
Corsa
Corsa
13 kwietnia 2023, 15:29
Idealne podsumowanie!
1
Corsa
Corsa
13 kwietnia 2023, 03:19
Panowie i Panie, jesteśmy świadkami tego jak Milan pisze najnowszą historię! Musi być ten finał!
4
Fushnikov
Fushnikov
13 kwietnia 2023, 02:15
Człowiek spałby spokojnie gdyby było 3-0 4-0. Oby tylko Víctor nie wrócił do zdrowia. Niby trochę cringe ale nie wyzdrowieje dajmy w piątek za tydzień. Mike MVP i świetny Davide. Btw. Sędzia dzisiaj strasznie pobłażliwy dla Milanistow. Tam Krunic powinien mieć żółtko i Leao za chorągiewkę. Tak samo Theo po położeniu Elmasa za gest by od wielu otrzymał kartkę. Dobrze ze jest jak jest :)
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 02:21
0
umbrella
umbrella
13 kwietnia 2023, 02:29
Sędzia mylił się w obie strony. Nie był konsekwentny w swych decyzjach. Nie przesadzajmy jednak, że skrzywdził Napoli - a takie głosy niestety z obozu rywali słychać.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 02:40
0
nadgnity
nadgnity
13 kwietnia 2023, 04:11
3:0, 4:0 dla Milanu w LM i spałbyś spokojnie? Czy aby na pewno? :)
6
Fushnikov
Fushnikov
13 kwietnia 2023, 04:59
Na pewno bym zasnął. Tak to niestety nie mogę.
1
michał1899
michał1899
13 kwietnia 2023, 07:30
Niektórzy może nie pamiętają meczu z Deportivo?:)
5
Rafalzki
13 kwietnia 2023, 09:44
to jest właśnie różnica w sędziowaniu w Serie A i w Europie. Ja bym dodał, że pomylił się również sędzia w przypadku Kima, ten tak samo jak Anguisa nie powinien dokończyć tego meczu bo za faul na Giroud jeszcze w pierwszej połowie kartka mu się należała ale uszło mu płazem... Co do Leao za chorągiewkę to tutaj się nie zgadzam, po prostu się rozpadła zamiast ugiąć... Z Theo za ten gest się zgadzam, uszło mu płazem... Ale fajne to było z perspektywy kibica, wreszcie ktoś pokazał charakter, a Lozano jak to Lozano, ma krótki lont... XD
0
Gerada
Gerada
13 kwietnia 2023, 10:56
Sędzia wczoraj strasznie pobłażliwy (z tą częścią się zgadzam) dla Napoli. Jeśli Krunić żółtko (z czym nawet jestem w stanie się zgodzić) to już na pewno żółte kartki w pierwszej połowie Lobotka (faul podobny jak Krunića), Lozano (faul taktyczny, ostrzejszy i ewidentnie w geście rewanżu), Kim (żółta najmniej za wejście podeszwą w achilles Giroud), do tego karny za faul Rrhmaniego na Kruniću. KAŻDA z tych sytuacji znacznie bardziej ewidentna niż wymienione przez Ciebie na korzyść Milanistów... Leao kartki dostać nie powinien IMO, ale to już subiektywnie oceniam, bo ledwie tę chorągiewkę dotknął, co gracze robią regularnie. Co do ewentualnej kartki Theo - to i Lozano wtedy musiałby dostać. Z resztą po przerwie sędzia po raz kolejny faworyzował Neapolitańczyków chociażby kiedy Rrhmani ruszył do Alexisa, popchnął go, Belg mimo wszystko utrzymał w pełni nerwy na wodzy i... obaj dostali po żółtej kartce. Na naszą korzyść tak dość ewidentnie w zasadzie chyba tylko brak kartki dla rade, która by go wykluczyła z rewanżu...
2
Masa
Masa
13 kwietnia 2023, 01:28
Kurde szkoda, że Mike tak długo był kontuzjowany, z nim w bramce zyskujemy jakieś 200% w porównaniu do Tatara… dobrze ze na najważniejsza faze chociaż wrócił
0
gambit17
gambit17
13 kwietnia 2023, 00:46
Po powtórce akcji Salemixera byłem przekonany , że sędzia podyktuje karny, ale teraz to sam nie wiem czy był tam faul ;|
0
viviek89
viviek89
13 kwietnia 2023, 01:58
Faul był ale Alexis przesadził z reakcja.
1
Von Strauss
13 kwietnia 2023, 07:59
Gdyby to sędziował Doveri to Inter dostałby karnego xD (pamiętny karny Hakana).
0
nokoments
nokoments
13 kwietnia 2023, 00:20
Piękna była ta radość naszych chłopaków po tej bramce.
6
ósmy
13 kwietnia 2023, 00:04
Calabria już po gwizdku dostał żółtą kartkę - bodajże za pyskówkę.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
12 kwietnia 2023, 23:57
Mam wrażenie ze mamy bardzo podobna sytulacje jak inter. W dużych meczach wyglądamy mocno, z średnikami albo przy rotacji już nie. Ciekawe bo może się okazać ze stoczymy bój o finał lm, i o top4 z interem. Ciekawie się to zapowiada, inter jeszcze puchar Włoch ma wiec przy tej słabej ławce nie będzie im łatwo
1
FX
FX
13 kwietnia 2023, 00:19
yyy "w dużych meczach" ? Takich jak np. z Chelsea w grupie?
1
Milanboy
12 kwietnia 2023, 23:51
16 lat kibicuje tej drużynie i mam nadzieję, że po 16 latach ujrze półfinał. ForzaMilan!!!
4
kaka8
kaka8
13 kwietnia 2023, 01:01
Czyli zacząłeś kibicować w 2007 z moich obliczeń wynika ^^ ale przed półfinałem czy po półfinale zacząłeś? ^^ pozdrawiam wszystkich
1
Svikahrappur
Svikahrappur
13 kwietnia 2023, 06:29
kaka8
Ale przecież w ten sposób jako dzieciak zaczyna się kibicować, jeśli nikt wcześniej Cię tą miłością nie "zaraził". Ja się zakochałem w trakcie finału w 2003, mając dziewięć lat i trwa to nieprzerwanie do tej pory. Wielkie zwycięstwa poruszają sercami dzieci :D
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 06:30
2
Milanboy
13 kwietnia 2023, 06:32
kaka8- Final.
0
chory
chory
13 kwietnia 2023, 08:18
ja zacząłem sympatyzować z milanem w 2012 roku jak zagrałem nimi kariere w fifie 12 a kibicować zacząłem w 2020
0
patoo_07
12 kwietnia 2023, 23:50
Calabria był zagrożony?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:52
Mam nadzieję że nie - wybitny występ dzisiaj i bardzo bałbym się będącego bez rytmu meczowego Florka na Kvarę zwłaszcza że Florek więcej daje w ataku a mniej w obronie od Davidka
0
szyka
szyka
13 kwietnia 2023, 00:02
Nie był
Zagrożony był Fik, Tonali Krunic i Ballo Toure
4
ZYLION
ZYLION
12 kwietnia 2023, 23:48
Hajto to truskawaka na torcie wśród najbardziej debilnych komentatorów w jakiejkolwiek telewizji, zdążył już ściągnąć Kołtonia do swojego poziomu. Wczoraj mecz przegrał Bayern przez bramkarza, dzisiaj Milan wygrał bramkarzem, ogólnie wygrywa drużyna która ma lepszego bramkarza, od wczoraj z 30 razy powtórzył, i wydaje mu się ze ma rację i jest dumny z tego
6
FX
FX
13 kwietnia 2023, 00:25
Szkoda, że nie ustawia obrony w pasiastej koszuli.
1
gieksa51
gieksa51
12 kwietnia 2023, 23:47
Mam wrażenie że Brahim ma sens w tym zespole dopiero teraz gdy po tym czasie został przesunięty na skrzydło nie jest super szybki ale czy taki mahrez czy Grealish są ? coraz bardziej jestem za tym aby go wykupić pod warunkiem że będzie grał na tym skrzydle
PS: Boże te jego dzisiaj zwody jak zrobił tą akcję co padł gol albo jak zrobił tą sztuczkę na skrzydle z nabiciem jedną nogą piłki na drugą i minięcie
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2023, 23:51
8
nokoments
nokoments
12 kwietnia 2023, 23:49
Brahim dzisiaj top, wyruchał Lobotkę w identyczny sposób jak w piątek. We wtorek liczę na hattricka w ruchaniu Lobotki przez Brahimino
13
ZYLION
ZYLION
12 kwietnia 2023, 23:56
Tak go wyruchał, że Lobotve to się zaczyna podobać:)))
1
Fushnikov
Fushnikov
13 kwietnia 2023, 02:17
Grealish nie jest szybki?
0
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2023, 23:45
To teraz znowu rotacja na ligę, czy jednak Pioli nauczony meczem z Empoli, postawi na podstawowy skład? Ja bym widział minimalne zmiany - Thiaw i Pierre na środku obrony (dadzą radę), Pobega za kogoś w środku pola i może Alexis za Brahima albo Flore za Dawidka. Byle nie Origi i Rebić, sorry Rafa i Oli, ale nie ma kto was zastąpić.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:51
Tak samo to widzę - dałbym tylko 1 zmianę na środek obrony (Kjaer może niech odpocznie chociaż bez niego obrona to parodia)
W pomocy na pewno bym widział Tomasso który ostatnio grał bardzo fajnie
No i Alexisa na skrzydle bo Brahim był wypompowany
Leao i Giroud odpoczywali ostatnio to powinni dać radę w 3 spotkaniach z rzędu
Nie zmieniałbym Calabrii w tym układzie bo zmiana połowy bloku obronnego to proszenie się o kłopoty
0
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2023, 23:54
Bologna to nie ogóry, ale to chyba dla nas dobrze
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 kwietnia 2023, 00:02
mmielczar123 - właśnie Bologna jest serio mocna ostatnio i obawiam się tego meczu
Przed Empoli myślałem że jedziemy z Empoli a potem tą Bologne można zaryzykować i nawet lekko odpuścić (czytaj Origi i Rebić) żeby mieć pełną parę na LM jak będzie szansa na półfinał
Ale obecnie po wtopie z Empoli absolutnie taka opcja odpada
0
szyka
szyka
13 kwietnia 2023, 00:06
Tatarusanu
Florenzi kalulu thiaw FBT
Pobega adli vrancx
Cdk origi rebic

Za coś zarabiają te miliony więc nie ch coś dadzą w lidze
Pioli byłby samobójca gdyby za 3 dni wystawił podstawę.
Podstawa ma mentalnie myśleć o dojechaniu 3x neapolu
0
umbrella
umbrella
13 kwietnia 2023, 01:14
Szyka
Mimo wszystko z Maignan, Theo i Leao w podstawie. CDK na szpicy. Alexis na skrzydle.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2023, 01:14
0
szyka
szyka
13 kwietnia 2023, 07:24
Umbrella
Maignan i snickers jak najbardziej, ale theo i leao moim zdaniem pioli powinien szykować na mecz za 6 dni a nie na kopaninę z bologna. Wiadomo, że sklad może się różnić typu florenzi na lewej kalulu na prawej, a w środku thiaw z gabbia na przykład, ale uważam że do Neapolu podstawą musi być w sztosie, jak będziemy słabsi fizycznie w Neapolu to marzenia się skoncza
0
acmti__
acmti__
12 kwietnia 2023, 23:44
Bardzo dobry wynik, który przed ostatnim meczem ligowym z Napoli wydawał się nieosiągalny.
Owszem wydawało się że Milan mógł zaryzykować bardziej, jednak wbrew pozorom ta czerwona kartka pokrzyżowała plany obu drużynom. Napoli musiało się cofnąć, a Milan nie mógł za bardzo liczyć na to co liczył, czyli na kontrę.
Tak, czy inaczej jest to świetny scenariusz i wszystko jest w naszych rękach.
Kuźwa, ten finał sam w sobie wydaje się być czymś poparanym, ale z drugiej strony jest na prawdę realny :D
6
FX
FX
13 kwietnia 2023, 00:16
Wybacz, lecz czas przestać marzyć. Bez spiny. :)
0
acmti__
acmti__
13 kwietnia 2023, 01:12
Sęk w tym, że patrząc na rywali w głowie pojawia się już plan, a nie marzenia ;)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:43
Pamiętajcie że jest 1:0 a nie 2:0 bo Milan po prostu nie lubi jak jest za łatwo
To taka taktyka
Ja tam wierzę w awans i tyle
Forza
0
nadgnity
nadgnity
13 kwietnia 2023, 04:15
Przecież z Milanem to i 4:0 nie daje pewności. Paradoksalnie 1:0 może być lepsze bo przynajmniej nie wyjdą rozluźnieni i cały czas będą musieli być skoncentrowani.
2
gieksa51
gieksa51
12 kwietnia 2023, 23:39
oj będzie cięzko
0
Demick
Demick
12 kwietnia 2023, 23:42
Tak, jakby Milan powoli schodził z fali tego 4:0. Na samym początku, cisnęli nas aż miło. Ten mecz uratował Mike. Kwestia rewanżu 50/50.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
12 kwietnia 2023, 23:38
Mecz był dokładnie taki, jakiego się spodziewałem. Spotkały się dwa dobre zespoły i to było widać. Sporo respektu, jakości, walki. Napoli z optyczną przewagą, natomiast Milan był konkretniejszy i tak na dobrą sprawę wynik mógł być wyższy. Poza tą sytuacją Kvary z początku nie mieli żadnej setki. Kilka strzałów z dystansu, Di Lorenzo z pola karnego, ale to były sytuację, które bramkarz klasy Maignana musiał wybronić. Po drugiej stronie setka Leao, porzeczka Kjaera. To powinny być gole. Świetny dzisiaj Diaz. To jest chłopak stworzony do takich spotkań. Wielkich. Technika bajeczna, gra na małej przestrzeni, odejście z piłką spod krycia. Wszystko top. Gdyby on potrafił zagrać ze 3,4 takie mecze pod rząd byłby wart nie mniej, niż Leao. Uważam, że powinniśmy go wykupić. W Realu zginie, u nas ma szansę, by stać się znacząca postacią. Maldini walcz o niego ;) Generalnie, wynik bardzo dobry. Po czerwonej kartce nie spodziewałem się jakiejś nawałnicy że strony Milanu. Napoli jest zbyt dobrym zespołem, by w 10-ciu dać się zepchnąć do jakiejś rozpaczliwej obrony. Mało tego, nadal byli groźni. Myślę, że nasi też już nie mieli siły na jakąś totalną ofensywę. Rewanż zapowiada się niesamowicie. Będą emocje;)
10
nokoments
nokoments
12 kwietnia 2023, 23:33
Nie stękajcie, że można było bardziej cisnąć, bo po pierwsze szanse na podwyższenie wyniku były, tyle że zostały zmarnowane, a po drugie to gdyby nie Mike Peterson Maignan to Napoli by nam coś wcisnęło w końcówce, zwłaszcza jakbyśmy się odkryli jeszcze bardziej.

Według mnie Milan zagrał dzisiaj profesurę. Pomimo, że Napoli było dzisiaj w wyraźnie wyższej formie jak ostatnio, a my z kolei gorzej weszliśmy w mecz to przecierpieli najgorsze fragmenty bez konsekwencji, a gdy przyszedł nasz moment to ukąsili osła w dupę z prędkością kobry.

Wiadomo, że 2:0 wyglądałoby lepiej, ale równie dobrze mogło się dzisiaj skończyć remisem a nawet porażką. Plus mamy na tyle duży handicap przed rewanżem (pauzy Kima, Anguissy, nie wiadomo co z Osimhenem), że powinniśmy dać radę tak jak z Tottenhamem. W półfinale mścimy się za supercoppa i ostatnie derby, a potem mi już wszystko jedno :)
8
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:38
Finał z Realem i pytanie - czy Milan czy Carletto odbiją sobie Stambuł 2005
2
FX
FX
12 kwietnia 2023, 23:59
Real potrafił w przewadze dobić przeciwnika. Milan nie. Jestem ciekaw, gdy braknie tej jednej bramki więcej w Neapolu, też będziesz taki pewny siebie.
0
FX
FX
12 kwietnia 2023, 23:29
Proponuję ankietę. Co lepsze dla Milanu? Walka o finał LM, czy uczestnictwo w niej za rok?
0
kamilus
kamilus
12 kwietnia 2023, 23:47
Serce: finał LM.
Rozum: top4.
10
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2023, 23:52
To i to :D
1
Corsa
Corsa
13 kwietnia 2023, 03:16
Wygrywając LM nie musimy się martwić o topkę :D
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 kwietnia 2023, 23:29
Co się dziwicie, że w studio wszyscy stękają do Napoli skoro tam gra Zieliński, zawsze tak było.
9
Janek94
Janek94
12 kwietnia 2023, 23:30
Masz racje do barca tez sie podniecali bo lewy
0
kusniak_22
kusniak_22
12 kwietnia 2023, 23:30
Dokładnie i jeszcze Bereszyński :) nawet na głównym puścili Milan - Napoli a nie Real z Chelsea.
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2023, 23:32
0
MikoMiko
MikoMiko
12 kwietnia 2023, 23:28
3 szoki z mojej stony. pierwszy, pomimo jednego (chyba że ominąłem inne) babola, niesepodziewałem się że Krunić może wprowadzić taki spokój i opanowanie w grze. drugi, to jak nasz przeciwnik gruzin gra ze swobodą i lekkością. a trzeci, to jak wygląda Bennacer. od jakiegoś czasu często spoglądam na to jak on porusza się na boisku i jak sprytnie wykorzystuje balans ciałem. ma coś co naprawdę u naszych zawodników jest rzadkością.
ogromnie się cieszę po dzisiejszym meczu.
forza kochani rossoneri. baci
8
fristajlos
fristajlos
12 kwietnia 2023, 23:26
Naplety drugi raz oskalpowane. Za tydzień trzeci i zostaną obrzezani
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2023, 23:32
16
Mil_online
Mil_online
13 kwietnia 2023, 07:34
Nie można kogoś dwa razy oskalpować. Za pierwszym razem była lewatywa.
0
Rossu
Rossu
12 kwietnia 2023, 23:25
Niezmiernie cieszy mnie to zwycięstwo, lecz wolę przygotować się na najgorsze niż być wielce rozczarowany po rewanżowym meczu. Jakoś nie ufam obronie Milanu - a konkretnie Tomoriemu, któremu dziś totalnie odcięło prąd na początku pierwszej połowy.
0
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2023, 23:27
Liczę na duet Kjaer - Kalulu w rewanżu
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:37
mmielczar123 - zarówno Simon jak i Pierre dużo gorzej czują się po lewej stronie defensywy niestety
Thiaw tam dobrze gra ale nie ma szans że zagra z Kjaerem razem bo potrzebujemy mobilnego stopera zwłaszcza jakby Osimhen miał wrócić
0
TrenerMarek
TrenerMarek
12 kwietnia 2023, 23:25
Mike dzisiaj nota 10 ! Szkoda że Brahim nie ma siły biegać 90 m. Ogólnie jesteśmy zajebiści !!
Ale dla marudzących to mój syn ma 10 lat i pierwszy raz oglądamy razem ćwierćfinał więc trochę czekaliśmy.... Forza Milan !!!
10
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:21
Sorry za spam dublami
Wywaliło mi stronę po skomentowaniu i jak odświeżałem to musiało cały czas dodawać ten sam komentarz
Proszę mideracje o usunięcie ich
0
chory
chory
12 kwietnia 2023, 23:21
Ale jak to, Wielkie Napoli przegrało z jakimś Milanem? Przecież byli pewniakami do finału. A Benfica przegrała z jakimś Interem? Przecież wygrali z P$G i Juventusem, jak to się stało?
6
Tutkovic
Tutkovic
12 kwietnia 2023, 23:20
Nie przycisneliśmy po czerwonej bo Pioli zdjął Bennacera i środek zaczeliśmy przegrywać. Ogólnie bardzo dobry mecz Milanu. Podnieśli się po trudnym początku.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:22
Bennacer cały czas przegrywał środek
Najgorszy na boisku obok Fika tyle że gola wbił
Ale imo bardziej by się przydał Pobega zwłaszcza niż Rebić
2
Demick
Demick
12 kwietnia 2023, 23:27
Miałem wrażanie, że to była taktyka Spallettiego - czyli odciąć środek pola Milanu. Przez 20 minut mu się to udało. Jakoś mam złe przeczucie co do rewanżu.
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2023, 23:29
0
Rossu
Rossu
12 kwietnia 2023, 23:30
Też mam złe przeczucie co do rewanżu, takie samo miałem przed meczem z Empoli, Udinese i Salernitaną.
1
GWIDON1979
GWIDON1979
12 kwietnia 2023, 23:40
Już w Pucharze Włoch graliśmy w przewadze jednego zawodnika i każdy pamięta jak się skończyło.
1
Szczechu1899
Szczechu1899
12 kwietnia 2023, 23:20
Sam czuje pewien niedosyt że nie udało się dobić Napoli, ale co by nie mówić rozumiem chęć Piolego do wygaszenia meczu. Przypomnijcie sobie jak było ostatnio na San Siro. Co z tego, że Milan kreował na potęgę skoro Napoli strzeliło dwie bramki z nikąd. Jednobramkowa zaliczka i wykartkowanie 2 ważnych ogniw Neapolu pozwala spokojniej podejść do rewanżu, a spokój z pewnością się przyda, bo na początku prosiliśmy się o kłopoty. Niestety widać braki jakości na ławce, o ile Snickers nie spisał się źle to niestety że smutkiem patrzy się na Ante, a innych alternatyw próżno szukać, jeśli nie obudzi się CDK.
1
GeorgeACM
GeorgeACM
12 kwietnia 2023, 23:19
Wszyscy płaczą bo rewelacja LM przegrała z Milanem. Oshimen kontuzja, pierwsza kontuzja napoli od początku sezonu a dalej wylewają żale. Co jest ? Milanu nie lubią czy co? Boli ich wielki Milan. Pajace w tym studio i tyle.

Milan powinen wygrać jeszcze wyżej.
Rozczarowanie? Bo wszyscy widzieli w półfinale benfice z napoli ?
16
chory
chory
12 kwietnia 2023, 23:22
wszystkie media zlewają kluby z Mediolanu równie i dokładnie, przyszedł jakiś przykaz z góry
3
dykt4tor
dykt4tor
12 kwietnia 2023, 23:22
Boli boli, żale wylewają, że sędzia wypaczył wynik, jak nam dwóch karnych oczywistych nie odgwizdał, parodia XD
4
mmielczar123
mmielczar123
12 kwietnia 2023, 23:23
Wcale nie było tak, że Milan miał od groma kontuzji przez cały sezon. W zeszłym tak samo + sędziowie odwalali coś co mecz
3
Tanger
Tanger
12 kwietnia 2023, 23:27
@chory

Może Cairo ich przekupił xD
0
Pavlović31
Pavlović31
12 kwietnia 2023, 23:31
Bardzo dobrze. Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Pracuj w ciszy a efekty zrobią hałas.
5
Paolo03
Paolo03
12 kwietnia 2023, 23:19
Cieszmy się z wygranej!!! Jestemy bliżej półfinału, a Napoli jeszcze 2 klaoswych zawodników straciło :))
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:18
Pięknie jest - wygrana + w Napoli nie będzie 2 mega ważnych ogniw - Kima i Anguissy
Jak Osimhen się nie wykuruje to nie powinniśmy dać im szans
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:17
Pięknie jest - wygrana + w Napoli nie będzie 2 mega ważnych ogniw - Kima i Anguissy
Jak Osimhen się nie wykuruje to nie powinniśmy dać im szans
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 kwietnia 2023, 23:17
Pięknie jest - wygrana + w Napoli nie będzie 2 mega ważnych ogniw - Kima i Anguissy
Jak Osimhen się nie wykuruje to nie powinniśmy dać im szans
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI