Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Pioli: "W tym sezonie płacimy za grę na dwóch frontach"

15 kwietnia 2023, 18:26, cinassek Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Rozegraliśmy mecz na swoich zasadach. Pewnie, nie powinniśmy zacząć w taki sposób. Strata takiej bramki nie odpowiada naszemu poziomowi. Potem jednak kontrolowaliśmy spotkanie, ale nie byliśmy precyzyjni i konkretni w finalizowaniu stworzonych sytuacji. Jasne, że nie możemy być zadowoleni. Szkoda, że straciliśmy w lidze tę szansę. Karne? Takie sytuacje mogą wpłynąć na końcowym wynik... Należały nam się dwa karne. Powiedzmy szczerze: dynamika zagrania ręką wskazuje, że to było przewinienie. Należy to odgwizdać, a potem skorzystać z VAR. Dla mnie to był karny, a jakby potem VAR zmienił decyzję, to niech zmienia. Ale to był karny. Przykro nam. Mecz? Powinniśmy wdawać się trochę częściej w pojedynki jeden na jeden, ale dobrze poradziliśmy sobie w wielu sytuacjach. Zabrakło nam finalizacji. Sami sprawiliśmy sobie kłopoty tracąc gola od razu na początku. Napoli zagra inaczej? Coś nam chodzi po głowie... Z piłką przy nodze robili to samo co w dwóch pierwszych meczach, bez piłki zachowywali się inaczej. Mamy małą przewagę. To jasne, że jak nas zaatakują bardziej, to możemy zająć inne pozycje. Zobaczymy. Za nami bardzo wyrównany mecz, bardzo trudny. Spodziewamy się wielu trudności, ale chcemy posiadać rozwiązania, którymi wprawimy Napoli w kłopoty. Zmiany w składzie? Trener musi dokonywać ocen wielu rozwiązań. W tym sezonie płacimy za grę na dwócjh frontach. Rozgrywanie trzech meczów w sześć dni jest trudne, zwłaszcza w Lidze Mistrzów i przeciw dobrze spisującej się Bolonii. Posłałem do gry tych, którzy mieli więcej energii fizycznej i mentalnej. Mam do dyspozycji silną grupę, jutro pokażę chłopakom tylko pierwsze 30 sekund tego meczu. Rewanż z Napoli najważniejszym meczem w karierze? Zawsze zadajecie mi to samo pytanie... Ten mecz jest ważny dla naszego zespołu. Historia Milanu jest pełna sukcesów, ale nasza droga jest inna i w innym momencie. Przejście także i tej rundy Ligi Mistrzów byłoby dla nas wspaniałe. Musimy zrobić coś wyjątkowego i cudownego".


R E K L A M A





66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gerada
Gerada
16 kwietnia 2023, 00:46
Pioli powiedział akurat w punkt jak jest: skład na mecz z Bologną to pokłosie idiotycznie ustalonego kalendarza Ligi Mistrzów. Pół biedy jakby Milan grał w dwa wtorki lub dwie środy. Ale kiedy mecz i rewanż są na przestrzeni 6 dni to trudno oczekiwać jakiegokolwiek ryzyka. I taka sytuacja byłaby bardzo prawdopodobna w praktycznie każdym normalnym klubie w Europie w analogicznej sytuacji... Co innego tłumaczyć się, że Liga Mistrzów przeszkadza jako całokształt (co Pioli wiele razy podkreślał, że nie jest problemem)... a co innego akurat odnosić się do źle ułożonego kalendarza w tym konkretnym przypadku...
0
Bazyll1995
Bazyll1995
15 kwietnia 2023, 23:42
Patrząc 5 lat w stecz to teraz jest dobrze
0
biedrus
16 kwietnia 2023, 00:03
Patrząc 20 to jest słabo
2
Robinowski
Robinowski
15 kwietnia 2023, 23:15
W tym sezonie płacimy za brak wzmocnienia drużyny po odejściu kluczowych piłkarzy.
4
Yourie
Yourie
15 kwietnia 2023, 22:42
Niestety Pioli po raz kolejny udowadnia, że mistrzostwo było "wypadkiem" przy pracy w jego karierze...Z początkiem roku graliśmy na 4 frontach i jakoś mu nie przeszkadzało grać ciągle tą samą 11-tką (nawet przy fatalnej postawie niektórych np. Tomori czy CDK) praktycznie nie rotował, a teraz się tłumaczy grą na 2-óch frontach. Mało tego, gdyby rezerwowi dostawali więcej szans może okazałoby się, że jest więcej wartościowych zawodników w drużynie takich jak np. Thiaw... Nie widać kompletnie pomysłu ani taktycznie, ani kadrowo, nic go nie broni. I jeszcze te wywiady, gdzie wszystko cały czas wygląda super. Koniec złudzeń, nowa miotła potrzebna od zaraz.
2
Carllewis
Carllewis
16 kwietnia 2023, 10:28
Dokładnie.
Poza tym sam twierdził, że ma jakościowy skład, i nic więcej nie potrzebuje.
0
zubo
15 kwietnia 2023, 22:09
Panie Pioli chciałbym zauważyć, że jesteście zawodową i profesjonalną drużyną, a nie zbieraniną chłopaków z ligi podwórkowej, w której każdy mecz kończy się najebką!
4
biedrus
15 kwietnia 2023, 21:05
Co do tego meczu panie Pioli. Przegrałeś go podwójnie - raz, bo nie ma 3 punktów, dwa, bo paru zmienników pokazało, że potrafi grać w piłkę.
Najfajniejsze jest, że dwa ostanie sezony był u nas szpital i były super wyniki. Dzisiaj nie ma tylko kolegi Asterixa i wyników nie ma. Jak za Pioliego "rotowały" kontuzje to było OK, jak Padre ma rotować sam to jest jak dziecko we mgle.
Może i będziemy nawet w finale LM, którego i tak nie wygramy, Pioli zostanie zwolniony za brak TOP4, ale w CV będzie miał Scudetto i finał LM. My zostaniemy z niczym... Możliwe też odpadnięcie we wtorek i i pozycja poza TOP4, ewentualnie TOP4. Stefka niestety trzeba i tak pożegnać i to coraz bardziej bez żalu. Ten klub jest większy niż każdy trener i sentyment do niego. Pisałem już dawno, że ta formuła się wyczerpała, a Stefan doszedł do sufitu, dodatkowo porządnie uderzając się o niego w głowę, po czym zatracił się zupełnie w swoich decyzjach.

PS. Panie Pioli, a gdzie dzisiaj był Bakayoko? Czemu nie wszedł?
4
DarthImpaler
DarthImpaler
15 kwietnia 2023, 21:45
Ale możliwe jest też TOP4 (ba nawet 2 miejsce jest jeszcze możliwe) i wygranie LM. Dlaczego nie wierzysz w ten zespół?
1
biedrus
15 kwietnia 2023, 21:48
Nie wierzę w tego trenera
3
Bazyll1995
Bazyll1995
15 kwietnia 2023, 21:52
Ale wy ludzie płaczecie z innym trenerem by lepiej nie było tylko gorzej
1
biedrus
15 kwietnia 2023, 22:12
bazyll1995
pewnie uważasz tak na podstawie wielu sukcesów naszego trenera w przeszłości
2
Boateng93
Boateng93
15 kwietnia 2023, 20:55
Panie Pioli, bo to trzeba rotować z głową. A nie najpierw zajeżdżać do granic możliwości pierwszą 11tkę gdzie oczywiście to się kończy plagą kontuzji, a potem przy rotacjach bezsensownie zmienia się całą drużynę.
5
Rafał0209
Rafał0209
15 kwietnia 2023, 20:43
Trenerski Piątek miał sezon życia i tyle, w przyszłym sezonie będzie jeszcze gorzej, jaki poważny trener tak zarządza taktyką jak dzieciak sprzed kompa, toż tak w lato był zadowolony z szerokiej kadry i celował w mistrzostwo, później w sezonie już tylko chciał dobrze wypaść w LM PW i najważniejsze top4 w lidze, a dziś już za dużo i przeszkodą gra na dwóch frontach to odpuszczam na razie top4, odpadnie z LM to przeszkodą będzie silny wiatr i słabe ciśnienie, dlatego celem jest zakończyć sezon w górnej połowie tabeli. przyszedł Ibra morale wyskoczyło w góre na fali entuzjazmu wygraliśmy mistrzostwo super, ale sezon bez Ibry weryfikuje Piolego, i nie ma żadnego wytłumaczenia z taką kadrą jaką posiada top4 już do 30 kolejki prawie powinno być zaklepane.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
15 kwietnia 2023, 21:51
Trenerski rafałek.

Ale widzisz tabele i widzisz że top4 to pewne jest tylko napoli? No może jeszcze Lazio.

Tobie jak Milan wygra LM i zajmie 3 miejsce w lidze będzie przeszkadzało to że nie zajęli 2 miejsca albo nie wygrali bo przecież mogli wygrać.
5
Judeau
Judeau
15 kwietnia 2023, 20:25
Płacimy za zmarnowane okna transferowe, nie grę na dwóch frontach
1
15 kwietnia 2023, 20:21
Co za obrzydliwy tekst trenera Milanu, do cholery Milanu a nie Torino.Dla mnie jest skonczony, kazdy powazny klub gra na wiele frontow, Pioli wracaj do mid-teamow tam jest twoje miejsce z taka mentalnoscia.
5
karp_fso
karp_fso
15 kwietnia 2023, 20:16
Za ten mecz nie winie Pioliego, bo zawalił brak zmiennika dla Żiru (a i on by nie był gwarantem bramki). Zarząd dołożył cegiełkę zostawiajac w kadrze Origiego i paralityka Zlatana.

Ale fakt jest taki, że Pioli nam zawalił kilka meczy w tym sezonie w których nie przygotował odpowiednio zawodników i taktyki. Nie wspomnę o serii blamaży i problem z koncentracją piłkarzy
0
Manolas
Manolas
15 kwietnia 2023, 19:39
Co to za wymówka. Niech sie cieszy ze w pucharze Włoch sie sfrajerzyli bo by na 3 frontach grali. Mają celować w Scudetto i w wygranie LM za wszelką cene bo jesteśmy Milanem!!!! Jak ci ciężko to zrozumieć to zrób miejsce wraz z tym biednym właścicielem dla zwycięzców
1
Squall
Squall
15 kwietnia 2023, 19:39
City mniej rotuję i taki Haaland dzisiaj grał np. a kadrę mają 30 chłopa przynajmniej dobrych zawodników. Ma 5 zmian, wcześniej nikogo nie wpuści, nagle z dupy Baka, a później wcale, strasznie chaotyczny i niekonsekwentny jest Pioli. Na przestrzeni tegorocznych meczów oczywiście.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2023, 19:45
7
Rogo1989
Rogo1989
15 kwietnia 2023, 19:37
To może lepiej w ogóle wypaść poza puchary, po co się męczyć na dwóch frontach?
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 kwietnia 2023, 19:32
Chłop cały sezon trzyma zmienników na ławce (jacy by nie byli, że nie są pierwszych lotów to kamyczek do ogródka zarządu) a później mina zdziwionego pikaczu jak jednak ich potrzebuje bo chce dać odpocząć pierwszemu garniturowi.
2
mw121
mw121
15 kwietnia 2023, 19:32
A Napoli to gra tylko na jednym froncie?
1
DarthImpaler
DarthImpaler
15 kwietnia 2023, 21:56
Napoli gra na kviczy i osimenie tak jak my rok temu graliśmy na leao i mentalności. Brakło im jednego i już bęcki z Milanem i dzisiaj remis 0-0 z verona
0
zbylon
15 kwietnia 2023, 19:30
Jak słucham co wy tu pieprzycie, to aż ręce opadają...
4
ZYLION
ZYLION
15 kwietnia 2023, 19:22
I co prxejdziemy Napoli i potem przed pofinalem też rezerwy będziemy wystawiać, aż spadniemu na 8 miejsce?
3
patoo_07
patoo_07
15 kwietnia 2023, 19:28
Brzmi jak plan :D
5
Tzeentch3
Tzeentch3
15 kwietnia 2023, 19:14
Mnie ogólnie zawsze śmieszy to mówienie typu "płacimy za grę na dwóch frontach" i zmęczeniem grą, bo nagle trzeba zagrać 6 meczy w 3 dni mówiąc o Milanie jakbyśmy byli jakimś San Marino i nasi jeszcze po meczu idą gdzieś pracować na budowie. Zawodnicy mają dostęp do trenerów, dietetyków, lekarzy itd., mają zagrać na najwyższych obrotach 3x po 90 minut z czego jak wyliczano faktycznej gry z tego jest pewnie z 50-60 minut w ciągu meczu odejmując przerwy. Ciekawe czy Iñaki Williams z Atletic Bilbao grając 251 meczy pod rząd był zmęczony albo kurier z Inpostu, który ode mnie odbiera paczki robiąc prawie cały dzień :)

Od początku sezonu są podejmowane idiotyczne decyzje transferowe, personalne, taktyczne i treningowe, które właśnie doprowadziły do tego co mamy teraz i musimy się modlić aby inne drużyny przegrywały, bo stracimy LM. Jak jest tak bardzo źle to trzeba było powiedzieć kibicom jak jest, a nie na konferencjach nasza trójka Pioli-Massara-Maldini wchodzi sobie tam gdzie słońce nie dochodzi :)

Ten remis mnie jakoś bardziej zdemotywował niż jakbyśmy to po prostu przegrali...
3
wielki prostownik
wielki prostownik
15 kwietnia 2023, 19:08
Ale durne gadanie. Skoro granie w LM jest problemem to trzeba było odpaść z Totkami i po sprawie. Komuś się chyba priorytety pomieszały.
1
carrygun
carrygun
15 kwietnia 2023, 19:08
Typowy farmazon, ale to nie jego wina, że jest betonem, który ma problem z logicznym myśleniem w tym delikatnym dla niego momencie. Problemem jest to, że reszta klubu na to pozwala. Piękne były miny Maldiniego i Massary po 1-0 w 1 minucie. Ile można się denerwować? Dlaczego czasem wydaje się jakby kibice mieli większe pojęcie o piłce od osób decyzyjnych. Dlaczego nasz trener nie wyciąga wniosków po Empoli, tylko pogrąża się jeszcze bardziej? Dlaczego na szpicy mamy oglądać tego bezużytecznego napadziora rodem z cyrku objazdowego? Tyle pytań, a odpowiedź jest oczywista. Gramy na 2 fronty i wszystko wyjaśnione. Wybaczcie chwile uniesienia, ale nie da się spokojnie przejść obok tego tłumaczenia. Obejrzeć taki mecz to jedno, ale czytać próby wyjaśnienia dlaczego po raz kolejny tracimy punkty w idiotyczny sposób, to już wyższa szkoła jazdy.
6
Grande
Grande
15 kwietnia 2023, 19:06
Trenerzy z ekstraklasy się tak tłumaczą, że ich drużyna nie potrafi grać na wielu frontach.
0
Janik14
15 kwietnia 2023, 19:00
Jeśli problemem jest granie w LM to po co chęć do niej dostania się i zajścia w niej daleko? Ale gada pierdoly. Liga powinna być priorytetem! A LM nagroda, jasne super tam dość wysoko, piekna sprawa. Ale brak top4 będzie istną katastrofą. Top4 musi być i kropka.
0
landik
landik
15 kwietnia 2023, 19:00
Ale to jest pieprzenie. Przypominam że była przerwa przez MŚ, gdzie do finału doszła tylko 2 graczy Milanu czyli Theo i Giroud. Od początku roku wygraliśmy 5 z 15 meczów w lidze. Do tego zagraliśmy 5 innych spotkań niż liga 1 w pucharze 1 w superpucharze i 3 w LM. Wygraliśmy 2 z nich w LM, w tym kompromitacja w Pucharze z Torino grającym w 10. Ławka nie jest zła, tylko pan trener nie potrafi zarządzać kadrą ani zbudować zawodnika bo woli być włoskim betonem.
1
tober12
tober12
15 kwietnia 2023, 18:59
Niech robi co chcę, chłop ewidentnie nie wie co jest priorytetem... Gra jakby wiedział, że za rok już go nie będzie.
0
Cactus
Cactus
15 kwietnia 2023, 18:56
Utrudniamy sobie życie. Oby się tak ułożyło że przejdziemy dalej w Lidze Mistrzów, ale priorytetem nadal musi być top 4. Ten projekt potrzebuje pieniędzy z awansu do Champions League jak tlenu.
0
roby45
roby45
15 kwietnia 2023, 18:55
Pierd.......
0
chory
chory
15 kwietnia 2023, 18:54
rób co uważasz w ldize mistrzów, ale w lidze top4 ma być (no chyba że wygrasz lm to wtedy nie musisz)
0
Nizial86
15 kwietnia 2023, 18:54
Kurde pioli odpusc sobie juz ta lige mistrzów i tak dalego zaszlismy nalezy awansowac do nastepnej wzmocnic latem i wtedy znowu uderzyc
0
Szulaj22
Szulaj22
15 kwietnia 2023, 18:53
Przepraszam co? Mamy 15 kwietnia a w lm w tym roku zagraliśmy aż 3 razyz tego dwumecz w miesiąc z Tottenhamem. Stefano już szuka wymówek bo jak Lm i top4 nie pyknie to bedzie musiał się pakować za swoje błędy.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2023, 19:06
1
Bandon
15 kwietnia 2023, 18:52
Zagraliśmy bardzo dobry mecz. xG na poziomie 1,75 z mega mocną Bologną. Wyszliśmy rezerwami i to nie Pioliego wina, że Diaz nie strzela patelni, albo sędzia nie gwiżdże karnego. Śmieszy mnie to, że są same komentarze na temat "złego zarządzania kadrą" przez Pioliego. Stefano świetnie przygotował mecz. Mamy wielką szansę na grę w półfinale, a później w ewentualnym finale LM. Carletto w 8 lat z jedną z najpotężniejszych kadr na świecie mistrzostwo wygrał RAZ, więc dajcie sobie siana, przemyślcie sobie to co się dzieje w Milanie i ile temu zespołowi daje Pioli. Nam po prostu brakuje jakości piłkarskiej, bo tej jakości na ławce nie ma. Nie wiem dlaczego są zachwyty nad Asterem, bo pokazał tyle, że nic nie zepsuł, może poza paroma kretyńskimi decyzjami. CDK zachowuje się na boisku jak 15latek. O Origim nie ma chyba co wspominać.
6
Solan0
Solan0
15 kwietnia 2023, 18:56
jak awansujemy do 1/2 to bedzie ze najlepszy i niech zostanie, takie tutaj jest to kibicowskie srodowisko,
1
Bandon
15 kwietnia 2023, 18:58
@Solan0

Dokładnie. Tak samo jakby wspomniany Brahim się nie potknął o własne nogi, to Pioli byłby okrzyknięty geniuszem, bo by pokonał rewelacyjną Bolognę Motty rezerwami.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 kwietnia 2023, 18:58
A mnie śmieszy mnie że po przykładach wkładania do zamrażarki Kjaera gdy obrona odwalała czy stawiania na Bakayoko kosztem Pobegi ktokolwiek broni sposobu zarządzania kadrą przez Piolego
0
Bandon
15 kwietnia 2023, 19:12

PanPrzemus313

Kocham takie gadanie. Obrona odwalała. My traciliśmy bramki przez idiotyczne błędy naszych zawodników. Dzisiaj np. Kalulu zachował się jak amator ze szkółki Lyonu, a Balo był faulowany - HURR DURR WINA PIOLIEGO
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 kwietnia 2023, 19:24
Bandon - ech mieszanie ze sobą różnych pojęc i poziomów analizy występu zespołu w bardzo prostacki sposób
A pomyślałeś o tym że niektórzy gracze wyglądają słabo właśnie dlatego że nie są ogrywani?
Albo przeanalizowałeś to że wygraliśmy 5 z 15 spotkań ligowych po mundialu?
Albo że mamy 1,33 punktu na mecz w tym okresie?
To wszystko wina Kalulu czy innego FTB czy może jest to problem zespołowy ze złym przygotowaniem zespołu oraz złym zarządzaniem?
Np z tym że obrona odwalała i taki Thiaw który rzekomo był za słaby bo przecież Pioli widzi na treningach wszedł bo nie było innej opcji i okazał się kluczem do chociaż chwilowego zażegnania pożaru - to było to dobre zarządzanie kadrą?
Albo fakt kiszenia Diaza na OP gdy ten najlepiej wygląda na PS co widział każdy to przykład tego dobrego zarządzania?
Czy może to magicznie wina Diaza że trener go wystawiał na nieoptymalnej pozycji bądź Thiawa za to że trener go trzymał na ławie? Czy może Pobega dobrymi występami sprowokował Piolego to stawiania na Bakayoko?
0
Rogo1989
Rogo1989
15 kwietnia 2023, 18:49
Dawno nie słyszałem głupsze wymówki..... Reale i inne Manchestery też płacą za grę na dwóch frontach? Płacimy za fatalne okienko transferowe i ściągnie półśrodków. Po to się gra w lidze, żeby grać w pucharach. Za rok może już nie będzie tego problemu, bo LM raczej nie będzie.
0
Corsa
15 kwietnia 2023, 18:49
Stefano, nie piernicz. Podejmujesz złe decyzje, ale sprowokowane są one tym, że nie masz solidnych zmienników, ławka Milanu to jakaś kpina.

Winy leży po stronie zarządu, który pozwolił odejść za darmo Hakanowi i Kessiemu, a w ich miejsce nie sprowadził nikogo sensownego. Tylko Mike za Gigio okazał się zastępstwem 1:1(a nawet i jest lepszy).

Transfery były tragiczne, Thiaw jest przydatny, no i od biedy Pobega, a gdyby z dnia na dzień zabrać Bakayoko, Origiego, CDK, Adliego, Vranckxa i Desta to nikt nie zauważy ich nieobecności.

Oni zatrudnili Piolego z bardzo prostego względu - szukali trenera, który pokornie będzie robił swoje, bez marudzenia na braki kadrowe i ograniczone środki na mercato.

Każdy znaczący szkoleniowiec, dbający o reputację, rzuciłby już dawno taką robotę w cholerę(jak Conte w Interze). Ja wciąż nie mogę wyjść z podziwu, że Stefano tak długo zdołał wyciągać z tego co ma 150%.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 kwietnia 2023, 18:56
"Podejmujesz złe decyzje, ale sprowokowane są one tym, że nie masz solidnych zmienników, ławka Milanu to jakaś kpina." - właśnie się nie zgodzę - Pobega pokazał dziś że może być solidnym zastępcą Kessiego a jest wkładany do zamrażary
W obronie poza FTB mamy bardzo konkurencyjny 2 skład (a i FTB wypadł dziś nieźle) - Vranccx to młodzik i pomocnik numer 5 co najwyżej a i on pokazuje potencjał który nie jest wykorzystywany przez decyzje Piolego
Tylko z przodu to naprawdę słabo wygląda (gdzie akurat nikt istotny nie odszedł) bo na PS mamy obecnie dobrego Brahima i w miarę solidnych Alexisa i Messiasa a na LS i N jest mega bieda
4
Tanger
Tanger
15 kwietnia 2023, 19:06
Głównym problemem z transferami nie są pieniądze, tylko złe wybory Maldiniego i Massary.

Soler kosztował PSG 18 mln euro, Monaco zapłaciło za Mohameda Camarę 15 mln, Lipsk zapłacił za Schlagera 12 mln, teraz Girona zapłaciła za Tsygankova 5 mln (3 bramki i 3 asysty w 9 meczach La Liga), Galatasaray zapłaciło za Torreirę nędzne 6 mln.

Da się robić dobre transfery za dobrą kasę. Maldini i Massara w tym sezonie trafili z 1 nowym zawodnikiem na 7. Za zawodnika, z którego zespół nie ma żadnego pożytku wydali 35 mln. Tak, przy ograniczonym budżecie wywalili 35 mln na jednego zawodnika, który kompletnie się nie odnajduje w zespole i za którym uganiali się przez pół mercato. Czekali jak durnie na Sanchesa, który cały czas traktował Milan jak opcję rezerwową i który czekał tylko na ofertę PSG. Bezmyślnie sprowadzili zawodnika, który był dobry głównie w grzaniu ławy i dali mu pensję 4 mln za sezon.

To nie są jakieś tam wpadki, to katastrofa, która ciągnie się od 3 okienek.
1
TR3V0R
TR3V0R
15 kwietnia 2023, 18:48
Niestety musze sie nie zgodzic Stefano. Płacimy za Twoje złe decyzję oraz za brak dobrej i jakościowej ławki. Rozumiem zmiany i rotację w zespole, ale do cholery jasnej paru zawodników, a nie całej 11stki poza bramkarzem. W dodatku nawet pierwszy lepszy laik widzi, że Origi, CDK i Rebic w tym sezonie nadają się co najwyżej do podawania wody, a chlop wystawia cała trójkę z przodu i nie wiem na co liczy. Tracimy punkty przez własną głupotę i na własne życzenie. Oby to sie nie zemscilo na nas i zebym nam tych paru punktów pod koniec sezonu do LM nie brakło...
0
Tanger
Tanger
15 kwietnia 2023, 18:42
Pioli kolejny już raz gada bzdury. Milan płaci za jego fatalne zarządzanie kadrą i fatalną pracę Maldiniego i Massary przy transferach. Sukces zaszkodził tym trzem panom. Pojawiło się fałszywe przekonanie o własnej nieomylności i krótkowzroczność. Jeśli rozstanie ma pomóc klubowi i tej trójce to tak właśnie powinno się stać w przypadku braku top 4 na koniec sezonu.
12
Dusiek
Dusiek
15 kwietnia 2023, 18:46
Amen
0
Abyss
Abyss
15 kwietnia 2023, 18:40
Co za głupia wymówka. Niech nie bierze przykładu ze "świętego" Allegri'ego - on skończył marnie. Pioli ma jeszcze szansę wyjść z twarzą w tym sezonie.
0
Rafał0209
Rafał0209
15 kwietnia 2023, 18:40
Myśli PIoli w Milanie o czerwcu i Stambule a od lipca poprowadzi Frosinone.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 kwietnia 2023, 18:39
Płacimy za charakter trenera, który zgadza się na wszelkie półśrodki od zarządu. Z kimś bardziej stanowczym, o ustabilizowanej marce w czołówce topowych lig taki Origi czy wypożyczenia rezerwowych ze średniaka BL byłyby odrzucane na etapie wstępnej selekcji. Z ciepłymi kluchami każdy najbardziej głupkowaty pomysł przechodzi, co potem przekłada się na katastrofalną efektywność ofensywy.
1
Adiceusz
Adiceusz
15 kwietnia 2023, 18:38
Wypadałoby dodać „(…) dlatego wyciągnęliśmy wnioski i w przyszłym sez będziemy grać na jednym froncie.”

2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 kwietnia 2023, 18:36
On już odpłynął, myśli tylko o LM i olewa SerieA bez względu na konsekwencje chce kolejnej rundy w Europie i to rzutuje na grę zespołu w lidze któremu udziela się myślenie trenera i nie potrafi skoncentrować się na każdym kolejnym meczu tylko myśli o tym co będzie w środku tygodnia. Gadanie o grze na 2 frontach to szukanie wymówki. Jeśli po mistrzostwie wypadniemy z top4 to okaże się że Pioli nadaje się tylko na strażaka. Brak top4 musi oznaczać zmianę trenera
7
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 kwietnia 2023, 18:35
Dziś i Pobega, i Vranckx pokazali, że są poziom wyżej od Bakayoko (Pobega od dłuższego czasu to już wręcz dwa albo trzy poziomy wyżej od Francuza), a Pioli w kilku ostatnich meczach stawiał na Tiemoue. Po co? Czemu? Ani on nic nie wnosi do gry, ani z niego pożytku nie ma, ani z nami nie zostanie, podczas gdy Pobega to nasz piłkarz, Vranckxa zaś możemy wykupić, trzeba więc ich obu budować, a nie trzymać na ławie kosztem Bakayoko. Dziś też wolał zrobić 4 zmiany z 5, zamiast wpuścić Adliego czy nawet jakiegoś młodzika, kiedy Rebić już pod koniec nie miał totalnie sił. Ogólnie płacimy teraz frycowe za to, że Pioli nie umie zarządzać kadrą. Cały sezon męczył tych samych piłkarzy, innych nie wystawiając wcale lub wypuszczając ich sporadycznie, a teraz, kiedy wszystko stoi na ostrzu noża i trzeba rotować, to zawodnicy rezerwowi są totalnie bez formy meczowej, bo niektórzy od kilku czy kilkunastu tygodni murawy nie powąchali.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 kwietnia 2023, 18:39
Ile trzeba było się nabetonować, żeby w końcu przesunąć Diaza na prawą strone i mieć realnie na dwóch flankach zawodników z dryblingiem to wiemy wszyscy. Tutaj się o takim zabiegu pisze już od dłuższego czasu, ja podejrzewam, że Pioli i tak zrobił to doraźnie i Hiszpana będzie w miare możliwości na 10 wystawiał.

Sytuacji z Bakayoko już nawet nie chce komentować, kolega Milanboy stwierdził, że jest to zupełnie normalny wybór trenera więc niech tak będzie ^^

Nie wiem czy zarząd i trener nie widzą tego, że mamy nie kompletną kadrę jeszcze, żeby dawać rade na obu frontach? Zostawiają skład z 37 letnim Francuzem w ataku bez realnego zmiennika i chcą grać na 2 frontach? Kupują De Ketelaere za 35 mln po czym w drugiej części sezonu okazuje się, że remedium na grę w ofensywie było przesunięcie Diaza na skrzydło i wprowadzenie fizycznego Krunicia do 3 pomocników. Teraz jest sytuacja, że nie wiadomo co z tym CDK zrobić więc Pioli nadal uskutecznia to żelazne 4 2 3 1 gdzie mecze z Napoli pokazały jaki skład i w jakim ustawieniu powinien wychodzić.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2023, 18:44
2
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
15 kwietnia 2023, 18:41
Pioli po prostu nie ma jaj - powtarzam już sam nie wiem który raz. Myślę, że nawet w przypadku wygranej LM powinniśmy się z nim pożegnać bo widać, że na pewnym poziomie już sobie nie radzi - zarówno taktycznie, jak i pod względem rotacji w zespole
2
El Diablo
El Diablo
15 kwietnia 2023, 18:54
@Ilfenomenoo
W 100% się z Tobą zgadzam.
0
Jaca23
Jaca23
15 kwietnia 2023, 18:33
To nie wina gry na dwóch frontach, bo kadra jest szeroka tylko tego, że nagle przypomniało się Piolemu, że trzeba rotować, gdy nie robił tego przez większość sezonu.

Większość zawodników trzymana w zamrażarce, więc nic dziwnego, żeby są bez formy. Pioli fatalnie zarządza kadrą w tym sezonie.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 kwietnia 2023, 18:32
Cele na sezon myślę, że są jasne i jest to kontynuacja projektu i ciągły wzrost a nie wygranie LM. Jeżeli po mistrzowskim sezonie my się nawet do LM nie zakwalifikujemy to głowy powinny się posypać zarówno dyrektorów (tragiczne okienko przed sezonem) oraz trenera (zarządzanie składem, niemiłosierne betonowanie w obecnym roku). Jeżeli nie będzie top4 to stołek trenera powinien stać się bardzo gorący dla Pioliego, no chyba, że LM wygra ale w to to chyba tylko niepoprawni optymiści wierzą.
Generalnie z mojej perspektywy zespół zaszedł bardzo daleko w obecnej edycji LM ale jeżeli nie zagramy w kolejnej to nie będzie to miało żadnego znaczenia.
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2023, 18:34
2
slavio
slavio
15 kwietnia 2023, 18:31
za twoja glupote ... To nie jest trener na obrone mistrza ani na LM w przyszlym sezonie? oby to 4 miejsce udalo sie wywalczyc
Edytowano dnia: 15 kwietnia 2023, 18:32
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 kwietnia 2023, 18:28
W tym sezonie płacimy głównie za fatalne zarządzanie kadrą Stefano i to leci na twoje konto
6
patoo_07
patoo_07
15 kwietnia 2023, 18:27
Płacimy to za Twoje kretyńskie decyzje akurat.
7







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI