Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan trafił z rzutu wolnego po półtora roku przerwy

5 maja 2023, 08:06, Adam6 Aktualności
Milan trafił z rzutu wolnego po półtora roku przerwy

W meczu z Cremonese, Milanowi udało się wyrwać remis w ostatnich minutach za sprawą uderzenia Juniora Messiasa z rzutu wolnego. Brazylijczyk był pierwszym piłkarzem Rossonerich od grudnia 2021 roku, który zdobył w ten sposób bramkę. Poprzednio gola bezpośrednio rzutu wolnego strzelił Alessandro Florenzi przeciwko Empoli. 


R E K L A M A





23 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
9 maja 2023, 17:56
Smutna statystyka.
0
milanista1988
milanista1988
5 maja 2023, 16:15
Był taki piękny czas, że jak sędzia odgwizdał rzut wolny dla Milanu 20-25 metrów od bramki, to ja już krzyczałem "Gooool!". A potem zawodnik z numerem 21 ustawiał piłkę, brał rozbieg, uderzał i chwilę później bramkarz rywali wyjmował piłkę z siatki. Piękne to były czasy...
0
Fushnikov
Fushnikov
5 maja 2023, 16:09
Ja to pamiętam że ostatnio Honda strzelił z wolnego.
0
KingBunny
KingBunny
5 maja 2023, 14:54
Nie chce odbierać Messiasowi zasług, ale jednak ten gol z wolnego to na sporym farcie wpadł poprzez zamieszanie i tłok przed bramką. Nie było to piękne uderzenie nad murem czy mocny strzał nie do obrony.
0
Fushnikov
Fushnikov
5 maja 2023, 16:09
A kogo to różnica??
0
KingBunny
KingBunny
6 maja 2023, 00:38
Jego.
0
lopezito84
lopezito84
5 maja 2023, 13:00
Myślałem że królem wolnych u nas i we Włoszech będzie Tonalli ale żadko do nich podchodzi a szkoda bo jednego wolnego wykorzystał i to naprawdę super strzał na początku zeszłego se,onu chyba
0
lopezito84
lopezito84
5 maja 2023, 12:57
Takie elementy jak rzut rożny czy wolne to u nas jest tragedia element po sezonie ewidentnie do poprawy
2
Fushnikov
Fushnikov
5 maja 2023, 16:11
Oni 5lat grają taki sam kibel na stałych fragmentach. A najlepsze są dobitki benka. Jak on rusza to już wiadomo ze trybuny.
0
Pavlović31
Pavlović31
5 maja 2023, 12:39
Ibra kiedyś taką mocną bombę zapakował bodajże Romie. Myślałem że to był 2022 a tu szok, czas tak szybko leci. S. fragmenty gry do poprawy zdecydowanie, bo to koszmar.

Tak, Zlatan przeciwko Romie w listopadzie 2021, a jeszcze 2 grudnia gol z wolnego przeciwko Genoi. I potem Messias.
Edytowano dnia: 5 maja 2023, 12:42
1
Matim
5 maja 2023, 13:26
W sumie jak się zastanowić, to w 2022 Ibra praktycznie nie grał, bo się ciągle leczył.
0
Pavlović31
Pavlović31
5 maja 2023, 13:44
Grudzień - styczeń 2022 kontuzja, parę meczów w styczniu zagrał i znów kontuzja.
0
chory
chory
5 maja 2023, 12:05
w 2021 było troche tych goli z wolnego, a w 2022 żadnego
0
ósmy
ósmy
5 maja 2023, 09:15
Z drugiej strony to jest bardzo niepokojące, że te nasze ostatnie bramki to straszne farfocle. Ostatnie dwa mecze i dwa punkty wyrwane już w doliczonym czasie gry.
A te bramki to równie dobrze mogły nie paść, tylko mieliśmy kupę szczęścia (w tym nieszczęściu)
Obie przepuszczone pomiędzy nogami bramkarzy, i tylko ich indolencja sprawiła, że mamy te dwa punkciki więcej,
i dwa remisy zamiast dwóch porażek.
Teraz wyobraźcie sobie sytuacje, że w tych dwóch ostatnich doliczonych minutach zarówno Alexis, jak i Messias trafiają w nogi bramkarzy.
Dwie porażki i 7 miejsce - 2 pkt.
Zgroza.
Ale zauważyłem też, że Alexis ładnie wrzuca piłki z rzutu różnego, co było zaskakujące w ostatnim spotkaniu. Bo zazwyczajbrobiki to albo Benek, albo Tonali. I kończyło się to zasadniczo bez żadnego zagrożenia.
Z Cremonese Alexis musiał to wziąć na siebie, i te jego zakręcone, posyłane na odpowiedniej wysokosci piłki siały spore zagrożenie.
Może to ten chłopak powinien brać na siebie wrzutki z wolno stojącej piłki, bo stopę ma technicznie naprawdę dobrze ułożoną.
4
Tzeentch3
5 maja 2023, 09:30
Pod innym artykułem pisałem, że jak nam się zaczęło nagle śpieszyć pod koniec meczu z Cremonese to Tonali nagle zaczął wrzucać piłki w środek pola karnego zamiast do pierwszego przeciwnika - jakby zapomniał jak ma je wykonywać normalnie według założeń.

Ciężko wrzucać piłki gorzej od Bennacer z rożnych/wolnych, ale nikt w klubie tego nie widzi oczywiście.
2
Matim
5 maja 2023, 10:11
ósmy
Podejście na zasadzie "A te bramki to równie dobrze mogły nie paść, tylko mieliśmy kupę szczęścia (w tym nieszczęściu) Obie przepuszczone pomiędzy nogami bramkarzy, i tylko ich indolencja sprawiła, że mamy te dwa punkciki więcej," jest mocno nie w porządku. Ok, bramki może szczęśliwe, ale:
1. W meczu z Romą Alexis miał wcześniej dobrą piłkę do strzelenia na 1:0 i jej nie wykorzystał
2. W meczu z Cremonese de Ketelaere oraz Diaz mieli 3 setki przy stanie 0:0 i także ich nie wykorzystali.
Można pisać, że gdyby nie trafili w doliczonym czasie gry, to mielibyśmy 2 pkt mniej, ale gdyby te wcześniejsze sytuacje były wykorzystane, to prawdopodobnie mielibyśmy 4pkt więcej.

Co do stałych fragmentów się zgadzam. Z uporem maniaka wszystko wrzucają na krótki słupek i nie ma z tego wiele dobrego. Oddaliśmy 3 strzały z Cremonese po takich wrzutkach. De Ketealere i Krunić z główki z bardzo trudnej pozycji uderzyli obok bramki i raz udało się przedłużyć piłkę do Leao, który nie wykorzystał (moim zdaniem) "setki". Mieliśmy 10 rożnych i kilka rzutów wolnych z okolicy pola karnego, a była z tego jedna groźna sytuacja i dwa raczej małe zagrożenia. Niewiele.
Edytowano dnia: 5 maja 2023, 10:21
5
Jonatik
Jonatik
5 maja 2023, 09:07
Myślałem że Zlatan vs Genoa
0
Adam6
Adam6
5 maja 2023, 09:18
Zlatan strzelił wtedy 1 grudnia, a Florenzi 22 grudnia.
1
Piotrek1899
5 maja 2023, 08:31
Katastrofa. To jest niebywałe, żeby w takim klubie nie było choć pół specjalisty od stałych fragmentów gry. Co gorsza, często z nich wynika zagrożenie dla nas samych :(
2
Adiceusz
Adiceusz
5 maja 2023, 10:14
Dokładnie. Nasze różne stają się już stałym zagrożeniem pod nasza bramka/kartka za faule taktyczne.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
5 maja 2023, 11:35
Uważam że problem nie leży w wykonawcach lecz założeniach, Wwzystko idzie na krótki, a wrzutki Snickersa i Tonalego pod koniec to były dobre wybory, sądze że stale fragmenty powinni bić:
-Karne- Theo/Giroud/Diaz/Tonali
-Rożne-Snickers/Tonali (Przy założeniach wrzutek inaczej niż krótki słupek, np. nawet na afere)
-Wolne z daleka- Tonali
-Wolne z bliska z lewej strony- Theo/Giroud
-Z prawej strony- Tonali/Snickers/Leão
0
Jaca23
Jaca23
5 maja 2023, 11:43
Oczywiście, że to nie wina zawodników, tylko założeń taktycznych, swoją drogą idiotycznych, które w żaden sposób nie zaskakują rywali.

Ile to ja się nakląłem na Hakana, że nie potrafi przy nożnym minąć dośrodkowaniem choć pierwszego obrońcy. Po czasie widzę, że Hakan w Interze bije świetne rożne, a u nas zmieniają się wykonawcy, a piłki bite są w ten sam żenujący sposób.
0
Elek95
Elek95
5 maja 2023, 08:14
Nasze stałe fragmenty po prostu nie istnieją.
Zarówno w obronie tracimy mase bramek po stałych fragmentach, jak i bardzo małe zagrożenie po nich stwarzamy pod bramką przeciwnika.
12







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI