Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Media: Leao może przegapić oba spotkania z Interem (+akt.)

8 maja 2023, 08:07, Adam6 Aktualności
Media: Leao może przegapić oba spotkania z Interem (+akt.)

Corriere della Sera podaje, że kontuzja Rafaela Leao nie jest poważna, ale zawodnik ma bardzo mało czasu na powrót do zdrowia. Z tego względu najprawdopodobniej nie będzie mógł wystąpić w środowym spotkaniu z Interem. W Milanello nie chcą podejmować ryzyka, z uwagi na późniejszy mecz rewanżowy. Stan Portugalczyka będzie monitorowany dzień po dniu, godzina po godzinie, aby przywrócić go do pełnej sprawności przynajmniej na ławkę rezerwowych, ale szanse na to są nikłe. W wyjściowym składzie, na lewej flance najprawdopodobniej Stefano Pioli wystawi Alexisa Saelemaekersa. Drugą opcją jest postawienie na Ante Rebicia, ale Chorwat zbyt często zawodził w tym sezonie i szanse na jego występ od pierwszych minut są bardzo małe. 

Aktualizacja: Il Giornale dodaje, że nie ma nadziei, że Leao będzie gotowy na środowy mecz z Interem, a co gorsza, piłkarz nie zagra nawet w rewanżu sześć dni później. Dziennik podaje, że nie ma sensu żywić nadziei na występ Portugalczyka w tym dwumeczu. 


R E K L A M A





122 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jago
Jago
8 maja 2023, 20:59
Gazeta tak pisze żeby mieć kliknięcia, nie daje wiary w to.
0
pjotr
pjotr
8 maja 2023, 19:08
Będzie gotowy na finał
4
MariuszR06
MariuszR06
8 maja 2023, 18:50
Teraz to nasi powinni wyjść z nożem w zębach.Podwojna motywacja i zapier....na calym boisku....Kazdy stawia ich,nas na straconej pozycji i powinien być ogień....Oj nie raz takie mecze grałem....i się wygrywało...
1
Corsa
Corsa
8 maja 2023, 18:47
No to element zaskoczenia jest po naszej stronie, Inter za cholerę nie będzie wiedział kto zagra na lewym skrzydle :D
2
MariuszR06
MariuszR06
8 maja 2023, 18:51
Alexis.. I będzie to jego mecz
0
Corsa
Corsa
8 maja 2023, 19:12
@MariuszR06, Belg jest w dobrej dyspozycji i ostatnio wymiata, ale... to oznacza Juniora na prawej :/
1
cbvirus
cbvirus
8 maja 2023, 19:28
Co innego zagrać na dobrym poziomie w lidze na nieswojej pozycji, a co innego zagrać na dobrym poziomie na etapie 1/2 LM. To są dwa zupełnie inne lvl sportowo
0
Gutek
Gutek
8 maja 2023, 19:30
Operacja fałszywy trop, wskoczy Leao normalnie :] byłoby zdziwko...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 maja 2023, 19:39
To też pięknie uwydatnia fakt, że z punktu widzenia rywala obawy można mieć jedynie co do naszego lewego skrzydła. Na prawym bez róźnicy kto zagra (chyba, że Diaz w formie).
2
biedrus
biedrus
9 maja 2023, 08:17
A może trójka w obronie i znowu wahadła?
0
marcolino
marcolino
8 maja 2023, 18:03
A może by tak Theo na pozycję Leao dać? Co myślicie?
1
Paolo03
Paolo03
8 maja 2023, 18:06
Lepiej Alexis + Theo
FbT może mieć pełne gacie z Interem.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 maja 2023, 18:51
Theo bez przestrzeni przed sobą będzie bezproduktywny dlatego właśnie gra na tej pozycji na której gra.
2
FanACM
FanACM
8 maja 2023, 17:58
Wydłużenie mięśniowe przywodziciela długiego, które dotknęło Leão, jest urazem średniej wielkości, zaliczające się do nadwyrężeń i jest mniej poważne niż naderwanie mięśnia, w którym włókna mięśniowe są w dużej mierze uszkodzone. Dokładne określenie czasu rekonwalescencji zależy od lekarza stawiającego diagnozę, który ma wszystkie dane, by po odpowiednich badaniach ocenić rzeczywisty czas i potrzeby. Orientacyjnie i przekładając na dni tę samą diagnozę rozpowszechnianą przez prasę, Leão mógłby wypaść nawet 20 dni, ale wiele będzie zależało od codziennych badań USG. Jeśli po pierwszych obrazach pourazowych w kolejnych dniach problem się zmniejszy, to i ten czas mógłby się znacznie skrócić.
0
FanACM
FanACM
8 maja 2023, 18:06
Kuzynki wiedzą więcej niż My :)
0
dejnio
dejnio
8 maja 2023, 17:58
Inter jest do ogrania i bez Leao. Snickers ogarnie.
3
acmti__
8 maja 2023, 16:42
Jak to prawda to określam nas mianem pechowca roku.
No chyba że Leao będzie miał szansę zagrać w finale.
2
Rocker
Rocker
8 maja 2023, 16:33
Fakt jutro: "KONIEC KARIERY RAFAELA LEAO"
3
_PAOLO_
_PAOLO_
8 maja 2023, 17:52
Ale na poważnie zajmie się karierą rapera ;)
0
ósmy
ósmy
8 maja 2023, 16:15
Będzie miał chłopak czas zasiąść do rozmów i podpisu.
0
kamilus
kamilus
8 maja 2023, 18:36
"Nie no, tyle to nie". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
8 maja 2023, 15:59
Panowie to blef.
4
MariuszR06
MariuszR06
8 maja 2023, 15:59
No niby optymizm i wiara jest,ale Rafał,to Rafa...Chociaż kto wie czy by nie dostał indywidualnego krycia...A tak może zaskoczymy Inter.. Alexis....
0
Milanboy
Milanboy
8 maja 2023, 15:40
Mówiłem. Pachwina to zdradziecki uraz.
0
ZYLION
ZYLION
8 maja 2023, 17:02
To w ogóle zdradziecką część ciała:)
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 maja 2023, 21:56
A jak się okaże że jednak nie masz racji to to napiszesz?
1
Milanboy
Milanboy
8 maja 2023, 22:40
Master of AC Milan- Ta, a co?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
8 maja 2023, 15:27
Offtop
Nagraliśmy w czwartek, ale przez kilka zawirowań dopiero dzisiaj kolejny odcinek Echo Milanello trafił na Spotify. Omawialiśmy głównie remisy z Romą i Cremonese oraz pochyliliśmy się nad tematem rotacji.
Zapraszamy!
open.spotify.com/episode/782OtCVGGDGfGsadGOfC7f?si=zzPttgqFS6ubwQEL5s83yQ
1
ZYLION
ZYLION
8 maja 2023, 15:09
Jeżeli informacja się sprawdzi to nadzieja, że wtedy Theo zostanie "spuszczony że smyczy" na tej lewej flance i będzie w życiowej formie.
1
Wolly
Wolly
8 maja 2023, 15:05
Jak zawsze. Piłkarz schodzi, pierwsze info że lekka kontuzja. Później jednak coś poważniejszego nie zagra od 1 min, następny news jednak coś znaleźliśmy nie zagra 1-2 meczyki. Aktualizacja jednak poważna kontuzja na pewno nie zagra kilka meczy.
Toż to gotowanie żaby xD
1
ZYLION
ZYLION
8 maja 2023, 15:05
Tak z Lazio graliśmy beż niego i wygraliśmy, ale Lazio pada beż sił na kolana już wymęczone końcówka sezonu. Przypomnijcie sobie tylko co Leao zrobił w trzymeczu z Napoli, beż niego będzie dużo trudniej (choć nie mowie ze nie wykonalne)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 maja 2023, 14:33
Wielka strata dla widowiska. Cały piłkarski świat będzie spoglądał w środę na Mediolan. A my bez najlepszego piłkarza ligi.
9
Corsa
Corsa
8 maja 2023, 18:39
To wszystko Twoja wina! Z rana wykrakałeś! :D
1
Mellion
Mellion
8 maja 2023, 19:02
Corsa powinno być ostrzeżenie za złe przewidywanie przyszłości xd
0
Corsa
Corsa
8 maja 2023, 19:09
@Mellion, będzie trzeba wprowadzić to do regulaminu :D
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 maja 2023, 14:32
Ja w to nie wierzę
0
Zirytowany
Zirytowany
8 maja 2023, 14:25
Drobny uraz, wróci za pół roku.
2
Milanistaod95
Milanistaod95
8 maja 2023, 14:09
To by byla katastrofa bo jest to nasz najlepszy piłkarz
0
Cisek666
Cisek666
8 maja 2023, 16:10
Wystarczy że Mike będzie naszym najlepszym piłkarzem i damy radę coś wcisnąć.
0
pazioni
pazioni
8 maja 2023, 13:53
Przecież w sobotę graliśmy bez Leao i wygraliśmy z Lazio 2:0, ludzie trochę optymizmu.
4
Milanistaod95
Milanistaod95
8 maja 2023, 14:09
Nic dwa razy, a tym bardziej TRZY się nie zdarza. Bez Leao będzie bardzo trudno, praktycznie katastrofa
0
nadgnity
nadgnity
8 maja 2023, 14:19
Optymizm jest zawsze ale Lazio to nie Inter w derbach w półfinale LM.
1
cbvirus
cbvirus
8 maja 2023, 14:20
No to chyba warto przypomnieć, że to samo Lazio kilka dni wcześniej też z Interem przegrało 3:1. Nie jest to więc szczególne osiągnięcie
2
pazioni
pazioni
8 maja 2023, 14:21
To co ????
Uważasz, że jak zagramy tak samo jak z Lazio ,to nie mamy szans pokonać Inter ???? Proszę Ciebie....
1
mmielczar123
mmielczar123
8 maja 2023, 14:25
W tym sezonie bez Leao (w normalnym składzie - bez Origich i De Ketelaerów) graliśmy 2 razy i 2 razy kompletnie zdominowaliśmy rywali (Napoli i Lazio). Wiadomo, że Rafa to kluczowa postać, ale bez niego nie jesteśmy bez szans. Alexis ostatnio gra fajnie, Theo może coś podziałać z przodu, Giroud z Interem gra mecze życia, a obrona z Simonem, Fikiem, Dawidkiem i Mike'iem w formie jest prawie nie do pokonania. Faworytami nie będziemy, ale Napoli miało nas zmiażdżyć, im mniejsze szanse nam dają, tym lepiej.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
8 maja 2023, 14:31
Przecież Napoli totalnie zdominowaliśmy z De Ketelaere, który był jednym z najlepszych na boisku i tylko przez nieskuteczność kolegów zszedł bez asysty.
0
Squall
Squall
8 maja 2023, 15:02
"Bedzie dobrze, albo bedzię źle, piłka jest okrągła, bramki są dwie" No To Co - 1974
1
marcinomilano
marcinomilano
8 maja 2023, 13:52
Leao dzisiaj trening na siłowni, bez boiska.
0
Willy
Willy
8 maja 2023, 13:31
Jesteśmy w takim punkcie sezonu,że albo zdobędziemy wszystko albo nic,ale niema co mówić co by było gdyby Leao grał czy nie.Trzeba zagrać,jak na Milan przystało i walczyć do samego końca do ostatniej sekundy meczu.
1
Dohtor
Dohtor
8 maja 2023, 13:27
Podziwiam optymizm użytkowników, na prawdę.
Bez Leao tracimy 70% potencjału ofensywnego.
Przykro mi to mówić, ale będą nas piekły anusy po tym dwumeczu.
Dostaniemy wielkie baty, IMO.

No chyba że bedzie cud to odszczekam to wszystko, Hau! Hau!
4
sheva7acm
sheva7acm
8 maja 2023, 13:39
2 x po 0:0 i Magic Maik po karnych nas powiezie do finału !!!! Tak to sobie wymyśliłem.Już nie takie rzecz w piłce się zdarzały choć sam przyznaję ze "marne szanse" są na awans
0
Janik14
Janik14
8 maja 2023, 13:56
Z lazio tez graliśmy bez Leao a udało się zagrać bardzo dobry mecz , wiadomo Inter to nie Lazio ale są do pokonania.
1
karp_fso
karp_fso
8 maja 2023, 14:20
Batów IMO nie będzie, bo to derby, a nie jesteśmy już w takim mentalnym kryzysie jak ostatnio. Ale "2-0" i luzik na pewno nie będzie jak z Lazio.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
8 maja 2023, 14:22
sheva7acm

Tak, tak MM musiałby wszystko bronić bo kto, o u nas karne strzeli xd
0
Manolas
Manolas
8 maja 2023, 15:52
Ja też podziwiam optymizm kibiców Milanu. Żeby wygrać z Interem trzeba zagrać jak Roma Mourinho czy Juve Allegriego, strzelić farfocla na 1:0 ( co nawet z Leao byłoby trudne) i bronić się w 11 do końca spotkania. A z naszą formą czystych kont w tym sezonie jest to praktycznie niemożliwe. Zejdzie Giroud Brahim za dwóch Belgów i już biega nas tylko 9
1
zycumilanista
zycumilanista
8 maja 2023, 13:16
Cóż, Milan z nożem na gardle gra najlepiej. Tracimy dużo z przodu ale zyskujemy z tyłu bo nikt nie walczy jak Alexis. Dzięki temu Theo będzie mógł iść bardziej do przodu.
2
Kempez
Kempez
8 maja 2023, 13:07
Po co te aktualizacje czy będzie gotowy na środę czy na rewanż, dajcie info czy na finał się wykuruje :)
2
ACstach
ACstach
8 maja 2023, 13:05
Jak coś się z mięśniem stało jakimkolwiek w nodze to nie ma szans na występ w jednym i drugim meczu, nie ma i tyle. Jeżeli to zasłona dymna żeby Inter się rozluźnił to spoko, ale jak nie to nie ma opcji.
0
Von Strauss
Von Strauss
8 maja 2023, 13:11
Przy elongacji xD czyli naciągnięciu jest. Taką kontuzję można wyleczyć w 3-4 dni, jeśli jest szybko wykryta i nie doszło do żadnych naderwań. Z tego co wiem, był na zabiegach (laseroterapia, ultradźwięki, hydroterapia.) i odpoczywał, więc chyba tak źle nie jest.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
8 maja 2023, 12:57
Ja się nie martwię. Leao jest najlepszy, ale tylko wtedy jak mu mecz wyjdzie, a to się zdarza niestety bardzo rzadko i przeciwko Interowi to może być ciężko, by mógł zagrać swoje. Teraz robi rap, więc ma na głowie dużo. Inter wie że wystarczy zagrać trochę ostrzej i może Leao zabraknąć na rewanż.

W Interze obecnie największe zagrożenie stanowi Dimarco. U nas Theo. Pojedynek fullbacków z top 5 na świecie. Na pewno zmotywowany będzie Turek i pewnie zagra kolejny mecz życia, byle tylko udowodnić Milanowi, że był wart tych pieniędzy, których Milan mu nie chciał dać, a Inter zrobił to bez zastanowienia.

Patrzę na Inter i nie widzę słabych stron, ale wydaje mi się, że podobnie mają kibice Interu patrząc na Milan. Głowa robi swoje przed takim meczem. Byle piłkarze Milanu patrzyli na rywali jak na rozgrzewkę przed bojem w finale LM.
1
karp_fso
karp_fso
8 maja 2023, 13:03
Kibice Interu to są pewni, że klepną słaby Milan ;)
Mam nadzieję, że się zdziwią.
2
Rafalzki
Rafalzki
8 maja 2023, 13:35
totalnie nie zgadzam się z pierwszą częścią... Leao ciągnie za uszy cały Milan od wielu miesięcy, 12 goli i 8 asyst, a akurat z Interem idzie mu w ostatnim czasie delikatnie pisząc bardzo solidnie. W pierwszym meczu dwa gole i asysta? W rewanżu co prawda przegraliśmy ale tam z tego co pamiętam też chyba wypracował dwie znakomite okazje które ktoś spartolił... Niestety bez niego uważam Nas za drużynę z atakiem na poziomie słabeusza Serie A... Co do pozostałej części w zasadzie się zgadzam.
1
nadgnity
nadgnity
8 maja 2023, 14:23
Jest Barella, Lautaro, Lukak wracający do formy a ty piszesz, że największe zagrożenie to Dimarco? :P
0
sKUBAniec
sKUBAniec
8 maja 2023, 21:29
Oni te wahadła mają zabójcze, bo Dumfries też kozak. Zresztą bramkę z Romą zrobili palce lizać.
0
karp_fso
karp_fso
8 maja 2023, 12:56
Nie wygląda to dobrze.
Z innej czapy podobno Milan oczekuje tylko 30 mln euro za Tomoriego od PSG. To chyba jakiś żart?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 maja 2023, 13:03
Nie ma opcji, żeby Milan sprzedał Tomoriego za 30mln myślę że na oferty poniżej 50mln nawet nie popatrzy.
4
Von Strauss
Von Strauss
8 maja 2023, 13:08
30 mln + Mbappe chyba xD
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 maja 2023, 12:47
Jak jesteśmy osłabiemi i mamy nóż na gardle, gramy najlepiej, myslę że damy rade bo wielkie mecze są dla nas mobilizujące.
1
patoo_07
patoo_07
8 maja 2023, 12:45
Ogarniemy to! Alexis jest debeściak w LM :D
1
patoo_07
patoo_07
8 maja 2023, 12:57
Nie no tak naprawdę to jesteśmy w totalnej dupie :(
0
mmielczar123
mmielczar123
8 maja 2023, 12:42
Tak długo nie złapał kontuzji, to musiała się przytrafić w takim momencie...
Akurat na niego musiało paść, gorzej byłoby chyba tylko bez Mike'a. No cóż, trzeba liczyć, że Alexis włączy tryb Maradona, a Brahim na drugim skrzydle też pokaże dyspozycję z tych najlepszych meczów, to może nie będzie tak źle. Pytanie, na ile te media są doinformowane, ale w Milanie raczej nikt nie wraca szybciej niż jest to planowane.
ps: W tym sezonie bez Rafy w pierwszym składzie wygraliśmy tylko 1 mecz, ale zazwyczaj było to spowodowane rotacją całego ataku, gdy na SS z Napoli Portugalczyk nie zagrał z powodu kartki, a reszta składu była niezła, to mocno ich cisnęliśmy, z resztą ostatnio z Lazio przez prawie cały mecz bez niego też daliśmy radę, więc czy z Leao, czy bez niego i tak wierzę w chłopaków :)
Edytowano dnia: 8 maja 2023, 12:46
0
primo2p
8 maja 2023, 12:38
W środę jakoś damy radę, ale na rewanż będzie nam bardzo potrzebny.
Jedyne światełko w tunelu, że Saelemaekers jest w dobrej dyspozycji, chociaż brak Leao i tak będzie odczuwalny.
0
Von Strauss
Von Strauss
8 maja 2023, 12:31
Il Giornale pisało to o 6 rano, pod warunkiem, że mówimy o wiadomości na stronie. Jak macie coś innego, świeższego, to wrzucajcie link pod klik.
1
matten
matten
8 maja 2023, 12:31
Nie no, myślę że na drugie spotkanie raczej się wykuruje...
1
Pavlović31
8 maja 2023, 12:28
No chyba kurrrrrrrr zapiał nie, że nie zagra w dwumeczu. Nie mam słów, ręce opadają. Brak nadziei to w Milanie chyba będzie na jakąkolwiek przyszłość wkrótce.
Ale to zabawne, sam Leao pisze że wszystko dobrze i się śmieje a tu dzienniki piszą takie rzeczy, ciekawe.
Edytowano dnia: 8 maja 2023, 12:29
0
Quers2
Quers2
8 maja 2023, 12:24
Alexis życzę strzału jak w derbach na jesień 2021 w 90. minucie meczu, tylko niech tym razem piłka korzystniej odbije się od słupka;)
0
Pepik
Pepik
8 maja 2023, 12:24
Jedna gazeta pisze, że występ w rewanżu jest bardzo prawdopodobny, druga, że jest wykluczony. Średnia z tego, to że jego występ jest możliwy. Trochę nadziei
0
Rolnik264
Rolnik264
8 maja 2023, 12:19
Spokojnie to tylko psychologiczna zagrywka
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 maja 2023, 12:04
Jedną z największych zalet Interu jest mocna ławka, która często jest w stanie zdeterminować obraz meczu, Milan pod tym względem nie może się równać z Interem dlatego być może nie jest głupim pomysłem wystawienie Leao jako odpowiedź na zmiany które przerowadzi Inter. Można założyć że pierwsza połowa będzie zachowawcza, żadna z drużyn nie będzie chciała podjąć ryzyka i bardziej niż na atakowania każdy będzie skupiał się na walce i bronieniu dostępu do swojej bramki. Jest spora szansa że taka zachowawcza postawa z obu stron spowoduje że wynik do przerwy będzie bezbramkowy ale im bliżej końca meczu tym zmęczenie i emocje coraz bardziej dają o sobie znać w takiej sytuacji wprowadzając Leao na lekko pod-męczonego rywala mamy dobrą odpowiedź na zmiany których dokona Inzagi. Przynajmniej ja sobie tak to wyobrażam, może i coś temu Leao jest ale nie wierzę że sobie odpuści ten mecz, nie wierzę że nie zaciśnie zębów i nie zagra choćby na blokadzie byle tylko być częścią tego spotkania, myślę że Leao na boisku się pojawi.
0
biedrus
biedrus
8 maja 2023, 12:11
Wszystko to co piszesz ma sens, ale obawiam się sytuacji, że wejdzie w 60 min, nie da zespołowi nic (tak jak to jest przeważnie, gdy wchodzi z ławki), a potem wyleci do końca sezonu
2
krisss811
krisss811
8 maja 2023, 12:19
Jeden scenariusz może mieć miejsce i drugi również.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
8 maja 2023, 12:39
Bardziej bym obstawiał, że Inter w przypadku braku Leao będzie próbował na nas siąść od pierwszej minuty niż grać w szachy.
Do tego jak wspomina @biedrus Leao z ławki z reguły znikał oraz jak w innym artykule pisałem on jeszcze nie przedłużył z nami kontraktu, więc ryzykowanie jego zdrowia, by wypadł na długi czas mając jego ewentualną sprzedaż w lecie nie wiem czy ma sens.
0
Paolo03
Paolo03
8 maja 2023, 12:03
Rebica nikt nie chce widzieć.
Alexis teraz wydaje się dobra opcją, oby to go jeszcze bardziej zmotywowało.
0
biedrus
biedrus
8 maja 2023, 11:22
Offtop
Czy znane jest już dokładne miejsce i godzina wyjazdu autobusu wyjeżdżającego na mecz spod Katowic/Bytomia?
0
Moris
Moris
8 maja 2023, 11:28
Katowice – Piekary Śląskie: Godzina 16:00 – Stacja Circle K przy sklepie Kaufland, ulica Bytomska 41a, 41-940 Piekary Śląskie. https://goo.gl/maps/FzMXzDGFX5z1QyF48. Sprawdź e-mail
1
biedrus
biedrus
8 maja 2023, 11:39
Dzięki, ja nie jadę, ale chętnie Was zobaczę:) Będę w okolicach o 16.15 może jeszcze będziecie się pakować:)
1
Szczechu1899
Szczechu1899
8 maja 2023, 11:05
Jeśli Rafa nie zagra to będzie osłabienie, ale jeśli wyjdzie za niego Snickers to powinno być dobrze. Jest to gracz o innym profilu, ale wygląda jakby coś mu przeskoczyło w tym sezonie. Ponadto to mecz LM gdzie sympatyczny Belg radził sobie w tych rozgrywkach nieźle.
Edytowano dnia: 8 maja 2023, 11:07
11
Boro
Boro
8 maja 2023, 10:58
Stracimy w ofensywie zyskamy w defensywie. Trzeba spróbować zagrać na 0 z tyłu i spróbować wykorzystać to co się przytrafi z przodu, bo takie momenty na pewno będą.
Edytowano dnia: 8 maja 2023, 11:01
0
fristajlos
fristajlos
8 maja 2023, 10:51
Rzygać mi się chce jak patrzę na te komentarze malkontentów.
3
Corsa
Corsa
8 maja 2023, 11:01
podać miskę? :D
11
marcinomilano
marcinomilano
8 maja 2023, 11:07
Nie duś tego w sobie
6
fristajlos
fristajlos
8 maja 2023, 11:55
Poproszę :D
1
Piotrek1899
Piotrek1899
8 maja 2023, 10:48
Mnie zastanawia, po co ludzie tutaj, całkiem spore grono, ciągle powtarza swoje komentarze. Jak jest źle, gdyby nie to, gdyby nie tamto, Inter nas zniszczyć i takie tam mroczne wizje. Aż tak nisko cenicie resztę? Uważacie, że nie umiemy czytać? Ze zrozumieniem? Paranoja jakaś normalnie. Rozumiem, można narzekać po słabym meczu, też mi się zdarza, ale żeby pod każdym artykułem wypisywać w kółko te same, dosłownie, smuty? Wróćmy do tematu po sezonie. Teraz po prostu kibicujmy AC Milan.
1
Corsa
Corsa
8 maja 2023, 10:55
Człowiek ma świadomość, że się powtarza, ale frustracja rośnie z każdą kolejką i chęć jej wylania jest tak mocna, że traci się nad tym kontrolę. Zacinamy się jak płyta i w kółko leci ten sam wyrzut.

Postaram się nad tym zapanować :)
5
Tanger
Tanger
8 maja 2023, 10:59
Ta sama dyskusja się przenosi pod każdy artykuł. Stąd powtarzalne komentarze.

Może idźmy w tę stronę, że jedynym prawilnym komentarzem na stronie będzie "Forza Milan". No tak, ale po co wtedy w ogóle komentować...
9
DragonAC
DragonAC
8 maja 2023, 10:28
To będzie beka jak Wygramy z Interem w 1 meczu. Ale po niektórym kopara opadnie.
3
KRWISTY
KRWISTY
8 maja 2023, 10:08
Jak czytam połowę tych Waszych komentarzy typu tylko aby nie przegrać 1 mecz wysoko lub nie będzie top 4 to naprawdę litośći ludzie !!! ,gdzie jest Wasza wiara !!!! Ja wierzę w 100% że przejdą Inter i będzie LM i tyle i nie przyjmuje innego scenariusza bez biadolenia i piszczenia.
Wolę tak a niżeli wypisywanie elaboratów co będzie, gdyby itp!

Więcej wiary FORZA MILAN
3
karp_fso
karp_fso
8 maja 2023, 09:54
Cóż, o ile nie zawalimy pierwszego meczu (czyt. nie przegramy wysoko), to damy radę w rewanżu. Z Interem nam się ciężko gra w tym sezonie, więc bez Leao będzie jeszcze ciężej... "Somsiady" to nie Lazio nie wyjdą na mecz z nami z obsranymi nogawkami. Na papierze Inter jest mocniejszy i szczerze mówiąc - są faworytami. A jak będzie, to się okaże, bo w końcu to derby.
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI