Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Ból rozczarowania: Milan - Inter 0:2

10 maja 2023, 19:46, cinassek Aktualności
Ból rozczarowania: Milan - Inter 0:2

Nie tak to miało wyglądać. Po fatalnej pierwszej i względnie dobrej drugiej połowie Milan uległ Interi 0:2 w pierwszym meczu półfinału Ligi Mistrzów. Gole strzelili Edin Dżeko i Henrich Mychitarian.

Emocje na San Siro wrzały. Ponad 75 tysięcy kibiców powitało na murawie obie drużyny oczekując widowiska na najwyższym poziomie. Wyrównanego. I jakież było zaskoczenie już w pierwszym kwadransie...

Milan nie istniał. Już w 8. minucie Inter wyszedł na prowadzenie po dośrodkowaniu Hakana Calhanoglu z rzutu rożnego, które wolejem na gola zamienił Edin Dżeko wykorzystując fatalne krycie Davide Calabrii. Rossoneri jeszcze nie zdążyli ochłonąć, a było już 0:2. Tym razem Henrich Mychitarian otrzymał podanie od Federico Dimarco i w sytuacji sam na sam pokonał Mike'a Maignana.

Ekipa Stefano Piolego nie wiedziała, co się dzieje. Dodatkowo już w 18. minucie kontuzji doznał Ismael Bennacer, którego zastąpił Junior Messias. Przez to Brahim Diaz przeszedł na pozycję trequartisty. Ale nie zmieniło to obrazu meczu, w którym panowali nerazzurri. Dodatkowo sędzia Jesus Gil Manzano podyktował rzut karny dla drużyny Simone Inzaghiego po domniemanym faulu Simona Kjaera na Lautaro Martinezie. Po analizie VAR wycofał się jednak ze swojej decyzji.

Pod koniec pierwszej połowy rossoneri już nieco opanowali sytuację i nie dawali się tak tłamścić, ale nie zmieniło to fatalnego obrazu pierwszej połowy. Inter prowadził 2:0 i był to najniższy wymiar kary dla mistrzów Włoch.

Po zmianie stron boiska Milan wyglądał już inaczej. Zaczął żywo i od ataków, które jednak nie kończyły się celnymi strzałami. W 51. minucie doskonałą okazję zmarnował Junior Messias, który bez presji ze strony nerazzurrich posłał piłkę całkowicie obok bramki Andre Onany. Po rykoszecie od Alessandro Bastoniego w słupek trafił Sandro Tonali.

Przed upływem godziny gry rossonerich od całkowitej klęski uchronił jeszcze Maignan, który doskonale zachował się w sytuacji oko w oko z Edinem Dżeko. Pod koniec zbyt długo z oddaniem strzału zwlekał Roberto Gagliardini, w tej sytuacji ekipa Inzaghiego również mogła podwyższych prowadzenie.

Mimo względnie niezłej postawy w drugiej połowie, Milan nie zdołał odmienić rezultatu po fatalnej pierwszej części spotkania. Rossoneri przegrali 0:2 i przed rewanżem zaplanowanym na wtorek, 16 maja, trudno będzie szukać powodów do optymizmu.

AC Milan - Inter Mediolan 0:2 (0:2)

Bramki: Dżeko 8', Mychitarian 11'

Żółte kartki: Krunić 45+1', Tomori 64' - Mychitarian 45+1'

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria (82' Kalulu), Kjaer (59' Thiaw), Tomori, T. Hernandez - Krunić, Tonali - B. Diaz (82' Pobega), Bennacer (18' J. Messias), Saelemaekers (59' Origi) - Giroud

INTER FC (3-5-2): Onana - Darmian, Acerbi, Bastoni - Dumfries, Barella, Calhanoglu (78' Gagliardini), Mychitarian (62' Brozović), Dimarco (70' De Vrij) - L. Martinez (78' J. Correa), Dżeko (70' Lukaku)

Sędzia główny: Jesus Gil Manzano (Hiszpania)


R E K L A M A





1572 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
karp_fso
11 maja 2023, 02:28
Rozsądek podpowiada - będzie lipa, serce podpowiada - będzie rimonta. Oby wrócił Leao, Bennacer też się przyda.

Fakt jest taki, że Inter zasłużył na zwycięstwo i musimy się spiąć, żeby odrobić to w rewanżu. A nie sądzę, że Inter będzie bawił się w murarkę, pewnie też będą próbowali zdobyć szybko bramkę.
0
gambit17
gambit17
11 maja 2023, 02:03
Mogło być gorzej, to tylko dwie bramki. Inter też popełniał błędy. Nie ma co płakać. Jak się na nich rzucimy od pierwszej minuty i nie stracimy bramki w pierwszej połowie to kto wie. To nie będzie mecz na wyjeździe i tym razem zero kalkulacji tylko nieobliczalna gra Milanu. Nie takie zwroty akcji w lm już widzieliśmy.
0
ForzaMilanBytom
ForzaMilanBytom
11 maja 2023, 01:17
My bez Leao z przodu nie istniejemy . To pokazuje jakim jest ważnym graczem dla nas . Ja tu widzę na gwałt nowego : N i PS
0
Claudinho
Claudinho
11 maja 2023, 01:16
Wychod,ac poza ramy czatowego narzekania i ku pokrzepieniu serc:
"inerista pezzo di merda!!!"

1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
11 maja 2023, 00:52
Ok mecz do zapomnienia ale pozostaje rewanz , to jest naprawdę do odrobienia oczywiście nie przy takiej grze jak dziś pzdr
0
umbrella
umbrella
11 maja 2023, 00:41
Niestety bardzo słaby mecz w naszym wykonaniu. Trudno kogoś pochwalić. Kilka razy Inter wszedł w naszą obronę bez najmniejszego problemu. Kjaer, Fik, Theo, Diaz, Giroud słabo. Messias w pierwszej połowie był tragiczny - nie wiem, czy nie zdążył się odpowiednio rozgrzać, bo przerwę spędził na murawie. W drugiej połowie Junior zdecydowanie lepiej. Występ Alexisa trudny do oceny - zaczął słabo, potem kilka razy wszedł fajnie w pole karne, ale nie było z tego pożytku dla drużyny. Origi dał niezlą zmianę, ale dało się wyczuć, że partnerzy nie darzą go jeszcze pełnym zaufaniem. Dwie bramki są do odrobienia, ale nie z taką grą jak dzisiaj. Mimo wszystko dalej wierzę.
0
Pavlović31
Pavlović31
11 maja 2023, 00:40
Jeśli będzie top 4 to bez naprawdę poważnych inwestycji nie ma na co liczyć... Bo bez LM mało kto poważny przyjdzie. Nieważne że Milan dopiero wychodzi na plus, były duże zyski w tym sezonie. Zarząd naprawdę ma co robić i rozmowy powinny być już prowadzone. Chyba że znowu właściciel będzie kręcił nosem
1
szyka
szyka
11 maja 2023, 00:37
Pierwsza bramka to ewidentnie ćwiczony różny nastawiony na zgubienie krycia w szeregach rywali. Niech Milan zatrudni jakiegoś fachowca od stałych fragmentów, bo nasze to od lat to jakaś parodia, gdzie innowacja i kwintesencja jest, że stoi 2 wykonawców przy chorągiewce czyli umyslnie autujemy 1 zawodnika z gry....
11
skoropian
skoropian
11 maja 2023, 00:33
Żaden ból rozczarowania. Wg mnie wina tylko trenera. Od początku powtarzał że będziemy czekać na Inter i próbować kontry. Raz że Inter na fali , wypadł Leao , chyba lepszego prezentu Inter nie mógł dostać. Pozwoliliśmy im grać to pograli.
3
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:31
Mecz jaki był każdy widział. Za tydzień rewanz. Wierzę cały czas mocno w final.
0
kaquito
kaquito
11 maja 2023, 00:24
No nic, zostaje trzymać kciuki za Real bądź City :(
1
marcinomilano
marcinomilano
11 maja 2023, 00:19
Bardzo dziwiłem się jak większość osób martwiło się wylosowaniem Napoli zamiast Interu, bo Inter od dawna nam nie siedzi. Derby to w ogóle coś co strasznie mnie mierzi, bo w tym momencie w całej historii derbów Inter wygrał ich 10 więcej. Niby nic nie znacząca statystyka, nie mająca przełożenia na nic konkretnego, ale jednak mierzi i uwiera. Ile to już derbów w których siadają na nas w pierwszych minutach i szybko tracimy bramkę.
3
Dohtor
Dohtor
11 maja 2023, 00:07
Stało sie to czego się spodziewałem.
Nie oszukujmy się ten półfinał to wypadek przy pracy.
Ogólnie to fajnie widzieć ACM tak wysoko w drabince.
Niestety na mecze z Interem, Milaniści wychodzą jakby mieli plecak 100 kg i pełne pory.
Chociaż bardziej smuci fakt że nie mamy kompletnie pomysłu na gre do przodu :(

Nie licze na jakaś diametralną zmiane na rewanż pewnie będzie skromne 1-1 i jedyne co zostanie to trzask pękających dup wszystkich kibiców ACM po odpadnięciu z najgorszym wrogiem :(
1
Rossoneri777
Rossoneri777
11 maja 2023, 00:13
Nie ma pomysłu na grę do przodu bo nie ma kim grać.
0
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:33
Za dużo kasy teraz w piłce żeby to był wypadek przy pracy. Trzymajcy kasę miliarderzy nie dają zabierać sobie kasy poprzez wypadki przy pracy.
0
Manolas
Manolas
10 maja 2023, 23:50
Maldini podobno rozmawiał z Cardinale i powiedział że w Milanie jest potencjał by zagościć stale w top 4 ale trzeba inwestować. Zobaczymy w Lipcu co myśli o tym Garry
0
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:55
Zobaczy na co zostały wydane pieniądze w ostatnim okienku i zawinie się do Stanów pierwszym lepszym samolotem
0
Jaca23
11 maja 2023, 00:08
Top4 czego? W Serie A czwórka powinna być osiągnięta bez żadnego wzmocnienia, to obowiązek, kadra na to jest. A do top4 LM, realnie brakuje nam bardzo dużo.
9
POE
POE
11 maja 2023, 00:15
Co jak co ale Maldini z Massarą prosili o dodatkowy budżet w zimowym oknie na transfer Zaniolo i On się nie zgodził bo nie widział w tej transakcji przyszłości a Zanioli teraz grzeje ławę
Nie pamiętam już czy to ploty czy fakt ale mógłby niby rzucić parę groszy na transfer jakiegoś grajka ale juz temat przewijany nie raz
Letnie Marcato go zweryfikuję
0
acmti__
acmti__
11 maja 2023, 00:19
Jaca23
Teoretycznie tak, ale analizując inne drużyny, ich budżety, kadrę, ławkę itd. jest to tylko jedno i aż jedno miejsce. Wydaje mi się że pod tym względem jesteśmy na 4 miejscu we Włoszech.
Tutaj można się spierać o 30 mln za Cdk i jego wkład w tę drużynę, ale np. taki Juventus płaci większe kwoty i pensje za zawodników, którzy cały rok się leczą.
1
acmti__
acmti__
10 maja 2023, 23:49
Wygrała drużyna zdecydowanie lepsza i mam wrażenie, że wynik jest dla nas łaskawy.
Już w podstawowej jedenastce widać wyraźną różnicę w jakości zawodników, a to co stało się po zmianach nie wymaga komentarza.
Milan bez Leao jest bezzębny, nawet dobra postawa Salemakersa nie zrobiła większej różnicy. W obronie również kiepsko, to jak kilka razy rozjechała nam się defensywa tworząc autostradę dla rywala świadczy o tym, że po prostu dzisiaj nie mieliśmy żadnych argumentów.
Jedynym pozytywem, jakże marnym jest to że sam wynik nas nie kompromituje i mamy teoretyczne podstawy żeby myśleć o rewanżu aczkolwiek przy takiej postawie oraz możliwych kolejnych absencjach słowo "teoretyczne" jest tutaj kluczowe.
Milan zaszedł za daleko jak na swój potencjał i każdy o tym wie, nawet zaślepiony kibic, ale nie pozostaje nam nic innego jak trzymać kciuki za dobrą grę w rewanżu.
Nie wiem, czy Pioli popełnił dzisiaj jakieś poważniejsze błędy, mam wrażenie, że wielkiego pola do popisu nie miał.
Na pewno warto wspomnieć o beznadziejnym sędziowaniu, dużo błędów, może nie było wielbłądów, ale całokształ krzywdzi Milan.
7
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:10
Wynik bardzo łaskawy, wg mnie mecz na 1:4 to max
0
acmti__
acmti__
11 maja 2023, 00:15
Wynik na szczęście taki, że jak Milan strzeli pierwszy bramkę to będą emocje, jeżeli pierwszy straci to można już tylko psioczyć w komentarzach ;) Nowa zasada z bramkami na wyjeździe trochę nam pomaga :P
1
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:18
Jakby Milan w rewanżu pierwszy strzelił to bramki na wyjedzie albo by były neutralne (2:2 w dwumecz albo na naszą korzyść 4-4 w dwumeczu), ich brak nie daje nam nic na naszą korzyść!!!! Dlatego drugi mecz na wyjeździe nie jest już tako korzystny
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 00:35
0
acmti__
acmti__
11 maja 2023, 00:21
No tak, masz rację. Późna godzina już, mózg nie pracuje
0
ACMarek
ACMarek
10 maja 2023, 23:47
Stało się to o co wielu Milanistow miało obawy. Zasłużona porażka, ale umówmy sie półfinał ligi mistrzów to wiele dla naszej drużyny która nie ma zmienników. Ktoś wypada i znaczny spadek jakości.
2
Marosso
Marosso
10 maja 2023, 23:41
Chyba to jest już oczywiste że wystarczy wysoki pressing plus trochę agresji w pierwszych 25 min i Milan zakopany. Trudno zrozumieć czemu Napoli tak nie zagrało , chyba tylko dlatego ze każdy ma swój słabszy dzień. Takie tłumaczenie pozwala mi mieć nadzieje. Z drugiej strony patrząc ile spotkań z agresywnym przeciwnikiem gramy na zasadzie panika i laga w przód a co drugie podanie jest nie w tempo to ta nadzieja taką matką od głupich się robi.
7
mmielczar123
mmielczar123
10 maja 2023, 23:40
Może Pioli zrozumie w końcu, że LM nie wygramy, a wypadałoby się w niej znaleźć w przyszłym sezonie. Znowu to samo - rezerwy na Spezię, 0:0, wpuszczenie kluczowych graczy od 60 minuty na najbardziej intensywną część meczu i strata punktów. Chyba tylko kara Juve może nas uratować.
1
Jaca23
11 maja 2023, 00:05
Teraz to już jest za późno, nasze przyszłoroczne występy w LM zależą od ewentualnej kary dla Juventusu.
1
misiek007e
misiek007e
10 maja 2023, 23:36
Najbardziej bolą niewykorzystana sytuacja Messiasa i strzał w słupek Sandro. 2:1 byliśmy w stanie ugrać i w rewanżu mieć tylko 1 bramke do odrobienia. Nadzieja jest ale z doświadczenia wiem że we wtorek się rozczarujemy
1
ósmy
11 maja 2023, 00:04
Równie dobrze, Dżeko mógł wykorzystać tę setkę, piłka po strzale Hakana w słupek również równie dobrze mogła wpaść do bramki, sędzia powinien odgwizdać rzut karny z czerwoną kartką dla Krunicia.
I w zasadzie równie dobrze już dziś mogłoby być po dwumeczu.
1
acmti__
acmti__
11 maja 2023, 00:07
Błagam, te dwie akcje w porównaniu do szczęścia jakie mieliśmy są niczym...
Inter nas zdeklasował na boisku i tyle. Wynik lepszy niż nasza gra.
2
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:13
1:4 to minimalny sprawiedliwy wynik że stworzonych sytuacji przez dwie drużyny! Przy pechu 1:6
1
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 09:09
@ósmy jeszcze była ta xD akcja gagliardiniego, gdzie zamiast oddać strzal to skończył z faulem xD
0
Jaca23
10 maja 2023, 23:35
Inter oddał OSIEMNSĆIE strzałów na naszą bramkę, większość w pierwszej połowie. To dobitnie pokazuję jak słabo wyglądaliśmy w defensywie.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 maja 2023, 23:35
Najbardziej szkoda szansy Juniora, nawet nie trafił w bramkę 2:1 to były zupełnie inny wynik jak się nie tworzy sytuacji to te które się ma po prostu trzeba wykorzystać. Niestety ale trzeba przyznać rację krytykom Maldiniego, transfery całkowicie zawalone, Milan ma wyjściowy skład i tylko tyle, każda kontuzja, nieobecność, każdy brak zawodnika z podstawy to wyraźne osłabienie zespołu. Brak Leao to brak 66.6% potencjału w ofensywie, chłopka to 2/3 naszej gry w ataku. Giroud nie miał dziś ani jednej dobrej piłki, ani jednej wrzutki, te nasze stałe fragmenty to jest aberracja to jest kpina z profesjonalnej piłki kopanej, cały świat widział jak Milan jest słaby i wszyscy będą się zastanawiać jakim cudem znaleźliśmy się w półfinale. Boli porażka z Interem, to jak posypać ranę solą, trzeba nam teraz nosić ten ból w sobie. Sędzia był dziś bardzo słaby, kompletnie nie ogarniał tego co działo się na boisku, pomógł Interowi który tej pomocy nie potrzebował bo był zwyczajnie lepszy i zasłużenie nas pokonał. To że skończyło się 0:2 to tylko wynik zachowawczej postawy Interu, byliśmy tłem, byliśmy chłopcami do bicia, nie pomogły nam trybuny, nie pomogło nam DNA. Niech ten mecz będzie wskazówką dla decydentów i przekona ich że inwestycje w piłkarzy który od razu mogą zrobić różnicę są potrzebne. Co z tego że Inter ma 400mln długu a my jesteśmy na zero skoro oni są od nas o dwie klasy lepsi, to ze w Serie A są tak nieporadni to ich problem ale to by musimy do końca walczyć z nożem na gardle żeby w LM w przyszłym sezonie być. Jeśli w lecie nie będzie konkretnych transferów to nie ma co się łudzić, że Milan znowu w najbliższym czasie będzie miał okazję grać w półfinale LM. 2-3 transfery są potrzebne na wczoraj, napastnik, prawe skrzydło i pomocnik a każdy z nich musi być piłkarzem na już, nie melodią przyszłości a piłkarzem który wchodzi do drużyny i od razu podnosi nasze możliwości.
2
Maxiu
Maxiu
10 maja 2023, 23:31
Ciężko widzę ten rewanż. Tym bardziej, że bez Ismy i Rafy.
1
nadgnity
nadgnity
10 maja 2023, 23:31
Jak można zagrać z Napoli z taką koncentracją będąc na maksa zmotywowanym a na Inter PO RAZ KOLEJNY wyjść z obsraną zbroją? Niech mi to ktoś wytłumaczy. Tak jak ktoś niżej napisał - można przegrać mecz. Ale nie w ten sposób. Żadnych argumentów dziś i niestety ale z tego 0:2 powinniśmy się cieszyć bo to najmniejszy wymiar kary.
5
Rossoneri777
Rossoneri777
10 maja 2023, 23:33
Napoli było w dołku, plus inter to duża lepsza ekipa.
2
nadgnity
nadgnity
10 maja 2023, 23:35
Dużo lepsza od Napoli?
0
Rossoneri777
Rossoneri777
10 maja 2023, 23:36
Obecnie tak
1
Vol'jin
Vol'jin
10 maja 2023, 23:38
kadrowo i głębią składu? tak Inter jest najlepszy w lidze

gorzej, że to zaczęło się zazębiać od jakiegoś miesiąca
6
kusniak_22
kusniak_22
10 maja 2023, 23:41
Również uważam, że Inter jest mocniejszy od Napoli. Nie przez pryzmat tego meczu, ogólnie. Napoli mistrza zdobyło bo w pierwszej części sezonu byli wybitnie skuteczni i punktowali regularnie.
4
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:52
Napoli grało bez Osimhena
0
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:52
Napoli grało bez Osimhena
0
k__f__c
k__f__c
11 maja 2023, 09:10
Nawet Mourinho i Sarri ostatnio w wywiadach mówili, że Inter to inna liga niż reszta i są zdecydowanie najlepsi w lidzę, pomimo miejsca które zajmują w niej
0
Levy11
Levy11
10 maja 2023, 23:28
Mam pytanie? Czemu Inter grał bez reklamy na koszulkach?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
10 maja 2023, 23:30
Bo ich sponsorują sedziowie.
9
Zimer9009
Zimer9009
10 maja 2023, 23:30
Bo sponsor przestał im płacić i zdjęli ich logo z koszulek (Roma zrobiła to samo).
5
robert66
robert66
10 maja 2023, 23:31
Jakieś problemy ze sponsorem chyba okazał się niewypłacalny
0
Vol'jin
Vol'jin
10 maja 2023, 23:40
kryptowaluty niewypłacalne

żodyn się nie spodziewał :)
3
Rossoneri777
Rossoneri777
10 maja 2023, 23:27
Jak przed meczem pisałem żeby ustawić autobus i bronić to ludzie żeby isc na inter na pełnej. No i mówiłem ze skończy się jak w superpucharze i co i się skończyło. Nie lubię interu ale trzeba oddać ze są mocni, dobrze ze dopiero formę złapali teraz bo by znowu mogła potrójna korona być
5
Jaca23
10 maja 2023, 23:32
Przecież autobus to jedyna rozsądna taktyka Milanu Piolego z mocnymi zespołami. My kompletnie nie potrafimy grać w ataku pozycyjnym, nie mamy jakości. Powinniśmy się cofnąć jak z Napoli i czekać na ewentualne kontry. Inter kolejny raz łatwo nas klepie jak wychodzimy z nimi wysoko.
1
ósmy
10 maja 2023, 23:24
Jeśli można mówić o jakimś plusie tego meczu, to jest nim Saelemaekers.
Chłopak razem z Tonalim jako jedyni grali bez kompleksów.
Poza tym on jeden inicjował jakiekolwiek akcje do przodu. Jest znakomicie dysponowany technicznie, i od jakiegoś czasu to pokazuje.
Giroudowi nie wolno odmawiać pewnej wartości, ale niestety od co najmniej dwóch miesięcy to jest cień samego siebie. Diaz jest zbyt chimerycznym zawodnikiem, by przekonywać się, że akurat dziś mu coś wyjdzie.
Poharataliśmy się dzisiaj tym meczem porządnie nic nie zyskując.
Poharataliśmy się porządnie fizycznie przed meczem ze Spezią, która będzie grała niezwykle siłowo.
Bez Leao, prawdopodobnie bez Benka. Z Rebiciem na szpicy i CDK na rozegraniu.
No ale Arnautović już śpieszy na ratunek.
4
Jaca23
Jaca23
10 maja 2023, 23:26
Girou jest zajechany, wieku nie oszukasz
0
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:16
Tonali proszę Cie, zero nic nie zagrał, obrażona na sędziego primadona, kładli go jak nabe a on tylko machał lapami do sędziego jak to zazwyczaj Barella robi !!!
1
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
10 maja 2023, 23:24
Pozostaje wiara i kolejne 90+ minut, a może Inter nas zlekceważy lub zachłyśnie się pierwszą wygraną i to my wyjdziemy zwycięsko.
Ale trzeba przyznać, że kadrowo wyglądają lepiej+ są rok dłużej po powrocie w LM od nas, a więc też mają przewagę. Na to też trzeba zwrócić uwagę gdzie oni skończyli rok temu a gdzie my doszliśmy w tym roku. Tak można wytłumaczyć obecną porażkę. Mimo to wieżę, że to odwrócimy.
Kolejną sprawą jest to, że nie mamy argumentów przeciwko drużyną które grają siłowo, przypominało mi to wszystko mecz z Udinese nie mamy kompletnie pomysłu i brakuje tej kadrze piłkarzy, którzy mogą odpowiedzieć na grę na siłę/ na styku.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 maja 2023, 23:26
wierzę, od wiara
wieże = l.mn. od wieża
2
nadgnity
nadgnity
10 maja 2023, 23:34
Skoro na Milanie można odrobić cztery bramki to i Milan może odrobić dwie. Tylko trzeba zagrać jak z Napoli w lidze.
0
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
10 maja 2023, 23:50
Dziękuje za wytknięcie błędu.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 maja 2023, 23:22
Pioli się już spakował?
3
kusniak_22
kusniak_22
10 maja 2023, 23:39
Po co ? Przecież rewanż jest w Mediolanie.
1
Jaca23
10 maja 2023, 23:21
Powtórka z Superpucharu, Inter nas po prostu zgniótł. I owszem były sytuacje, żeby złapać kontakt, ale merdacze mogli dzisiaj strzelić 4-5 również.

Nie ma co zwalać na sędziego, byliśmy zespołem o klasę gorszym i to trzeba sobie jasno powiedzieć.
14
sebastek888
sebastek888
10 maja 2023, 23:21
Widzieliście co dzisiaj odstawiał Pioli?
Zawsze gramy asymetrycznie, gdzie to lewa strona zdecydowanie angażuje się bardziej w ofensywę, a ta słabsza prawa strona gra pasywniej. I to jakoś działało zawsze. Pioli postanowił dziś, że zrobi mindfuck wszystkim - począwszy od interistów, kibiców Milanu skończywszy na piłkarzach naszej drużyny.
Przez 70 minut zastanawiałem się, dlaczego Theo gra tak słabo i stwierdziłem, że to nie jego wina, tylko PIOLI PRZYSPAWAŁ GO DO OBRONY zakazując grać ofensywnie! Prawa strona była dużo żwawsza, ale bezpłciowa, bo jakie ograniczenia ma - wiemy wszyscy.
Po 81 minucie totalnie mu odbiło, bo zmienił ustawienie na trójkę obrońców, gdzie wahadłowymi byli... Messias i Theo. CZEMU do cholery, jak mamy jednego zawodnika, który jest obrońcą, ale jest wybitny w ofensywie musiał przyspawać do obrony?
Gramy zawodnikami przeciętnymi, bo frajerski właściciel jeden z drugim nie chcą inwestować w nasz klub, wiecznie piękne gadki, mowa o długach stadionach i nic się nie dzieje. Pioli się pogubił ale ten pseudozarząd ani na chwilę nie pomógł.
Drugi mecz może zmienić wszystko, ale mecze z Tottenhamem czy Napoli pokazał, że bronić się raczej umieliśmy, tylko strzelać nie bardzo... Więc nie nastawiam się dla nas w rewanżu na coś więcej niż bramka (zresztą oddajesz w meczu jeden celny strzał, to wszystko wyjasnia).
3
landik
landik
10 maja 2023, 23:24
Nie mogą inwestować w pizdu kasy nawet jakby chcieli bo jesteśmy na ebanej ugodzie z UEFA>
0
Maolo Paldini
Maolo Paldini
10 maja 2023, 23:20
Może i szybko dostaliśmy dwa gole, ale ja się pytam jak my wyszliśmy na ten mecz? Czy przed stratą pierwszego gola siedliśmy na Inter? Nie!!! To oni na nas siedli, a przypominam, że to my graliśmy w roli gospodarza. Piolego mogę krytykować nie za taktykę, tylko że nie potrafił zmotywować zawodników (oczywiście na taki mecz nie trzeba nikogo motywować, tylko wyjść i gryźć trawę). Pioli za swoich zawodników nie będzie biegał i gryzł za nich trawy. Ale być może trener powinien taki mieć mentalny wpływ na drużynę, żeby oni to robili. Może już takiego wpływu nie ma? A może sami zawodnicy dali ciała i trener najmniej tu jest winien???
Edytowano dnia: 10 maja 2023, 23:22
0
mmielczar123
mmielczar123
10 maja 2023, 23:19
Dobra, na spokojnie. Zacznijmy od tego, że Inzaghi doskonale wykorzystał najsłabszy punkt Milanu, czyli fatalne wejścia w mecz. Można odnieść wrażenie, że nasi potrzebują 20-25 minut, żeby ogarnąć co jest co i kogo kryć. Wykorzystało to Udinese, wykorzystała to Bologna, wykorzystała to Chelsea, a teraz Inter. Co gorsza, poszli za ciosem i wcisnęli dwie bramki.
Ciężko usprawiedliwić to, co się stało. Oczywiście, wypadł nam najważniejszy gracz, który wrześniowe derby wygrał praktycznie w pojedynkę. Do tego na początku kontuzji doznał nasz najlepszy pomocnik i Pioli został zmuszony do gry atakiem, który ładnie mówiąc, nie porywał. Messias to poziom rezerwowego w klubie, który aspiruje do gry o puchary, Diaz ma jedynie przebłyski, a Giroud jest mocno wiekowy i to widać. Ofensywę musiał ciągnąć Alexis...
Jednak pomimo ograniczeń kadrowych, Pioli popełnił sporo błędów. Znów brakowało gościa, który ogarnąłby środek pola i chodzi mi stricte o środek, bo kolejny raz była tam wyrwa. Idealnie obrazuje to akcja, gdy Bastoni przebiegł dosłownie kilkadziesiąt metrów centralną częścią placu gry, a wszyscy piłkarze Milanu pilnowali rywali po bokach. Przez podobną rzecz gola we wspomnianych pierwszych derbach strzelił Brozović. Kolejną sprawą było przesunięcie Diaza na 10, gdy Bennacer musiał zejść. Gość na skrzydle niewiele dał, a na ofensywnej pomocy to już kompletna katastrofa.
Teraz co do poszczególnych piłkarzy. Naprawdę denerwuje mnie gra Giroud tyłem do bramki. Mam wrażenie, że obrońca ze 150-cioma cm wzrostu mógłby go przestawić, do tego Francuz nie ma wyczucia, jeśli chodzi o wyskoki, bo niekiedy wybija się o 1-2 sekundy za szybko. Kolejnym zawodnikiem, który zawiódł był Kjaer, ale tutaj pretensje powinniśmy mieć też do trenera. Duńczyk grał kapitalnie na pojedynczych, wysuniętych napastników jak Osimhen, czy Kane, ale na drużyny grające dwoma napastnikami, Simon jest za wolny i się gubi. Później wszedł za niego Thiaw i zrobił robotę. Co do rezerwowych, Origi zaliczył niezłe wejście.
No cóż, Inter ma mocną przewagę i zagra "u siebie", więc będzie bardzo ciężko. Szkoda tego naszego wejścia w mecz, bo później było bardziej wyrównanie i możemy żałować sytuacji Messiasa i Tonalego. Trzeba się modlić, że Leao wróci i po prostu dać z siebie wszystko. Wychodzimy, żeby gonić wynik, więc trzeba kontrolować grę i cisnąć. Na rewanż widziałbym Thiawa w pierwszym składzie i jeśli Benek nie zagra, Pobegę albo CDK na 10, bo za bardzo innej opcji nie ma, chyba że 4-3-3.
Forza Milan! Pora zremisować ze Spezią, żeby potem odrobić w derbach!
1
Daros
Daros
10 maja 2023, 23:23
Żadnego Pobege na 10,zlituj się
0
mmielczar123
mmielczar123
10 maja 2023, 23:26
Lepiej dać jego, żeby grał niżej i chociaż rozbijał jakieś ataki, niż Diaza, który na tej pozycji tylko traci piłki
3
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:28
Lepszy Pobega niż CdK czy Diaz
1
POE
POE
10 maja 2023, 23:19
Przez takie mecze staję się alkoholikiem
4
Zimer9009
Zimer9009
10 maja 2023, 23:19
Czytam, że Inter to za grube miliony zbudowany, że my bez transferów etc.

Po pierwsze Inter to był budowany za wielkie miliony lata temu. Od dłuższego czasu klepią biedę i raczej się wyprzedają.

Po drugie rozmontowali nas dzisiaj 37 letni Dzeko sprowadzony za 2 mln, 34 letni Mikhitaryan za 0 mln, Calhanoglu za 0 mln, a obroną dowodził wypożyczony za free 34 letni Acerbi.

Więc proszę mi tu nie pitolić głupot bo przegraliśmy ten mecz fatalnym mentalem, przygotowaniem fizycznym i podejściem do spotkania, a nie doinwestowaniem kadry.
15
Gerada
Gerada
10 maja 2023, 23:33
Inter klepie biedę płacąc 136,5m pensji rocznie... i nie ma żadnej przewagi nad Milanem, który płaci graczom 60% tego...
Transfery w obecnym sezonie wyprzedającego się Interu:
wydatki 42,5m, wpływy 8m. Przez trzy wcześniejsze sezony Inter wydał na transfery przychodzące 350+ milionów.
Rzeczywiście - same głupoty...
1
Zimer9009
Zimer9009
10 maja 2023, 23:50
Co Ty chłopie teraz opowiadasz :)

To, że Inter klepie biedę to jest akurat fakt, a nie opinia - zainteresuj się tematem.

Co do transferów z ostatnich 3 sezonów (łącznie z tym bo przecież dwa okienka już za nami):

Wydali: 211 mln
Zarobili: 296 mln

W trzy sezony są na plusie 85 mln

Milan w tym czasie:
Wydał: 173 mln
Zarobił: 68 mln

W trzy sezonu jesteśmy na minusie 105 mln

Co do pensji - ok mają wysokie, ale dzięki temu udało im się zatrzymać takich zawodników jak Brozo czy Lautaro.

Także nie trafiłeś :)
1
dykt4tor
dykt4tor
10 maja 2023, 23:59
Co do pensji - czyli najważniejszej postawionej tezy - ok mają wysokie xD
0
Zimer9009
Zimer9009
11 maja 2023, 00:15
Ale do jakiej tezy się nie odniosłem ?

Kolega tak jak kilku innych próbuje udowodnić, że Inter budowany jest za dużo większe pieniądze. Przytoczył okres 3 sezonów w których tak jak napisałem różnica w zarobkach za transfery wynosi + 190 mln na korzyść Interu.

Różnica w pensji brutto za ostatnie 3 sezony to 428 mln wydane przez Inter oraz 257 mln wydane przez Milan. Tutaj my „wygrywamy” o 171 mln.

Co za tym idzie bilans jest niemal taki sam, a nawet Interu lepszy po prostu obraliśmy inną ścieżkę (Inter płaci więcej ale zatrzymuje zawodników i ich spienięża, a my płacimy mało i puszczamy ich za free). Nie ma czegoś takiego jak dopakowany za wielkie pieniądze Inter i biedny Milan budowany za grosze.
2
grayman88
grayman88
10 maja 2023, 23:18
2-0 to nie jest koniec świata. Oczywiście. Szału nie ma. Ale jest to do odrobienia. Obejrzę rewanż, będę wierzył, a jak odpadniemy będę wdzięczny że oglądałem mój Milan w polfinale ligi mistrzów. Powtórzę. Polfinale ligi mistrzów.

Będę płakał jak nie awansujemy do ligi mistrzów. Nic więcej. A z drugiej strony. Co mi to zmieni. Dalej będę kibicował tej drużynie. Po co jojczyć. Po co narzekać. Rok temu miałem najlepsze wakacje od wielu wielu lat. Milan zdobył mistrzostwo tak niespodziewanie. Naprawdę. Jak nawet nie awansujemy do ligi mistrzów będę żył dalej. Klub też. To bagno które mieliśmy ładnych kilka lat, teraz się czuje jako kibic rewelacyjnie. Mimo przegranego meczu jestem dumny że mój Milan gra w półfinale ligi mistrzów.
12
grayman88
grayman88
10 maja 2023, 23:17
2-0 to nie jest koniec świata. Oczywiście. Szału nie ma. Ale jest to do odrobienia. Obejrzę rewanż, będę wierzył, a jak odpadniemy będę wdzięczny że oglądałem mój Milan w polfinale ligi mistrzów. Powtórzę. Polfinale ligi mistrzów.

Będę płakał jak nie awansujemy do ligi mistrzów. Nic więcej. A z drugiej strony. Co mi to zmieni. Dalej będę kibicował tej drużynie. Po co jojczyć. Po co narzekać. Rok temu miałem najlepsze wakacje od wielu wielu lat. Milan zdobył mistrzostwo tak niespodziewanie. Naprawdę. Jak nawet nie awansujemy do ligi mistrzów będę żył dalej. Klub też. To bagno które mieliśmy ładnych kilka lat, teraz się czuje jako kibic rewelacyjnie. Mimo przegranego meczu jestem dumny że mój Milan gra w półfinale ligi mistrzów.
5
gago1145
gago1145
10 maja 2023, 23:24
Dokładnie tak, ja już sobie ponad rok temu zadałem pytanie po co się tak bardzo przejmuję, przecież to tylko piłka nożna. Naprawdę dobrze na tym wyszedłem, podczas meczu odczuwam ogromne emocje, ale po końcowym gwizdku wszystko opada i negatywny wynik nie ma na mnie żadnego wpływu, polecam każdemu odrobinę refleksji
0
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 00:21
Gago właśnie muszę do tego wrócić, obecność na tej stronie mnie trochę spaczyła. Wcześniej kibicowlaem AC Milan i delektowałem się piłka.
0
gago1145
gago1145
10 maja 2023, 23:17
Kolejny raz Stefek walnie przyczynił się do naszej porażki źle dobraną taktyką oraz bezsensownymi decyzjami. Pierwsza z brzegu to krycie Dzeko przez Calabrie przy rzucie rożnym
3
Jaca23
10 maja 2023, 23:23
Calabria nie powinien kryć Dzeko. Pierwotnie miał go Tomori, ale pogubili krycie, spójrz ma powtórkę.

Swoją drogą totalna amatorka, Dzeko schował się za innym graczem Interu, a nasi zgubili krycie... Poziom A klasy.
2
Rossu
10 maja 2023, 23:16
Tak na chłodno - nie zasłużyliśmy dzisiaj nawet na 1 punkt. Niedokładni, spóźnieni, wystraszeni i cyniczni. Byliśmy gorsi w każdym aspekcie gry, Inter zasłużenie wygrał.
Bez Leao w rewanżu nie mamy szans.
9
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 maja 2023, 23:15
Pierwsze 45min jak z koszmaru, spokojnie mogło być do przerwy 0:3. Nasi piłkarze kolejny już raz zaczynają mecz w którym są nieobecni. Inter zadowolił się prowadzeniem dwoma bramkami i w drugiej części gry spokojnie kontrolował przebieg spotkania. W tym meczu dobitnie było widać brak ławki w Milanie . Nikt nie zasłużył na słowa uznania, jak bym musiał to wskazał bym bramkarza, Tobaliego i Thiaw cała reszta dno i wodorosty. Najgorszyi Calabria, Simon, Krunic i Theo który nie pokazał nic. Jakiś ułamek procenta szans wciąż mamy ale praktycznie już przegraliśmy ten dwumecz, trzeba skupić się na lidze, na Spezi i czekać na rewanż w którym będziemy skazani na porażkę. Mimo wszystko chłopaki i dziewczyny jesteśmy Milanem trzymamy się razem i wierzymy do końca choć najbliższy tydzień to nasza stypa.
4
gambit17
gambit17
10 maja 2023, 23:13
Sędzia dramat dziś. Nie chodzi o to, że Milan zasłużył na więcej, ale inter grał bardzo agresywnie, nie wiem ile razy Diaz był faulowany. Chyba w każdej akcji, kiedy miał piłkę. Zero żółtych kartek za to. Dobrze, że cofnął swoją decyzję. Inter za te faule to 5-7 żółtych kartek powinien zebrać
0
viviek89
viviek89
10 maja 2023, 23:15
Wzięli przykład z romy
1
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:16
Najlepszy sposób na Milan. Zacząć ostro, jeśli sędzia pozwala to już jest po zawodach, bo nie umiemy się przeciwstawić
0
gago1145
gago1145
10 maja 2023, 23:19
trochę nam też pomógł, bo nie dał karnego dla Interu i czerwa dla Krunicia. Do tego wiele naszych symulek za które mogliśmy dostać żółte kartki. Trzeba być obiektywnym, zagraliśmy z pełnymi gaciami i szanse na awans są znikome
1
gago1145
gago1145
10 maja 2023, 23:29
No i Theo imo też mógł wylecieć - 2 mega ostre faule, jeden taktyczny,, że 3 razy kłócił się z sędzią
1
Piotrek1899
Piotrek1899
10 maja 2023, 23:11
Myślę, że presja naszych zjadła. Wyszli na ten mecz totalnie przestraszeni i co gorsza, bez koncentracji. Efektem były dwa szybkie ciosy, których spokojnie można było uniknąć. W zasadzie chyba trzy ostatnie mecze z Interem wyglądały podobnie. Wsiedli na Milan na początku, nasi zaskoczeni(?!) i po meczu. Znają się, jak łyse konie, a dali się ograć, jak banda dzieciaków. W sumie dobrze, że tak się to skończyło, bo mogło i powinno być o wiele gorzej. Jakaś nadzieja się tli, ale Leao musi zagrać. Inaczej tego nie widzę. Niezłe wejście miał Origi, co z tego, jak potem zupełnie przestaliśmy z nim grać. Szkoda. Liczyłem, że po raz kolejny wzniesiemy się na wyżyny. Niestety, ale dzisiaj przeciwnik nas przewyższał pod każdym względem.
7
D53
D53
10 maja 2023, 23:11
Inter mi zaimponował.
Ale wszystko jest do odrobienia. I chłopaki strzelą za tydzień dwie bramki, zobaczycie. A co będzie potem to już kwestia szczęścia.
Jeśli Inter przejdzie to uważam, że da radę w finale pokonać MC. A z Carletto przegrają.
1
Corsa
Corsa
10 maja 2023, 23:11
W meczach z Neapolem Milan był skupiony i pewny siebie, dzisiaj wyszliśmy jak przestraszone dziecko.

Moim zdaniem to przez brak Leao, reszta drużyny ma świadomość, że bez Portugalczyka wcale nie są silni.
4
jarek2572
10 maja 2023, 23:15
Tak to wygląda jak gra jest oparta na JEDNYM zawodniku. Przykre, ale raczej masz rację.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
10 maja 2023, 23:15
No nie wiem stary, przypomnij se początek meczu pierwszego. Po prostu inter był skuteczny, Napoli nie !
0
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:18
Napoli nam leży w tym sezonie, Inter nas zjada
0
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:18
Napoli nam leży w tym sezonie, Inter nas zjada
0
k__f__c
k__f__c
10 maja 2023, 23:18
Napoli nam leży w tym sezonie, Inter nas zjada
0
Grande
Grande
10 maja 2023, 23:10
Mam wrażenie, że niemal zawsze w derbach mentalnie przegrywamy już na starcie i mamy pełne gacie. Abstrahując już od potencjału kadr.
12
Kaakanero
Kaakanero
10 maja 2023, 23:12
Też to często widzę racja
1
sKUBAniec
sKUBAniec
10 maja 2023, 23:10
Nie ma co się denerwować. Każdy przytomny zauważy różnicę między Interem a Milanem. Inter jest na zupełnie innym poziomie rozwoju. Milan wydaje mi się trochę za szybko chciał przejść na wyższy poziom, a to niestety często kończy się dość dużym zderzeniem z rzeczywistością. Bardzo byłem zdenerwowany tym co Pioli zrobił w lidze i choć nadal nic nie jest przesądzone, to ryzyko że nas zabraknie w LM w przyszłym sezonie jest ogromne. Przykre że tak doświadczony trener zachował się w ten sposób. To może kosztować go posadę.

Dzisiaj Inter mnie w ogóle nie zaskoczył, zaskoczyło mnie tylko to że skończyło się tak niskim wymiarem kary. I to sprawia, że choć piłkarsko daleko nam jeszcze do poziomu Interu, to przecież mamy coś takiego jak nieobliczalność, która jest domeną drużyn rozwijających się. Milan potrafi zagrać pojedyncze genialne mecze, która zwiastują to co może kiedyś nadejść i stać się regułą.. To jest coś co pozwala podtrzymać wiarę w to, że jeszcze uda się odwrócić losy tego dwumeczu. W finale już raczej Milan nie ma czego szukać, tam będzie rywal z naprawdę solidnego topu. Inter ma nieco większe szanse, bo jak na warunki Serie A to są raczej optymalnym zespołem i nie sądzę by w tej chwili włoska drużyna mogła osiągnąć wyższy poziom.
1
Gerada
Gerada
10 maja 2023, 23:10
Za styl bym powiedział, że 1:3 dla gości :P więc 0:2 taki raczej wyważony wynik :P
Sędzia o ile w pierwszej połowie zirytował mnie gwizdaniem w jedną stronę, o tyle po przerwie już równo mylił się w obie strony i u nas np Rade to meczu dograć nie powinien.

Ja tylko nie rozumiem tego wielkiego szoku, że zespół budowany za grube miliony na "tu i teraz" i mający najmocniejszą kadrę we Włoszech, pokonał zespół klasy "ekonomicznej" grający bez swojego największego asa. Inter na 120% zmotywowany i mający pełną kadrę w optymalnej formie.

Przed meczem w zasadzie wszystkie racjonalne argumenty mówiły, że Inter to wygra... i wygrał...

W tym sezonie są w Serie A dwa zespoły, które są w stanie nas pokonać nawet jak zagramy dobry mecz: Napoli i Inter. Udało się ograć jedną z tych ekip w Champions ale to nie zmienia hierarchii. Wierzę, że powalczymy we wtorek ale nie zamierzam spekulować kogo bym wolał trafić w finale.
5
patoo_07
10 maja 2023, 23:13
Tu nikt nie jest zdziwiony, że Inter wygrał. Bardziej dziwi to, jak można podejść tak bezjajecznie do derbow w półfinale LM. Bo przegrać mecz można, ale nie tak.
Jakbyśmy przegrali z Napoli po tym jak tam chłopaki buegali i walczyli jeden za drugiego, to nikt by pretensji nie miał. Dzisiaj należy mieć pretensje, bo przeszli obok meczu i rozwinęli czerwony dywan na wjazd sobie w dupe odwiecznemu rywalowi.
2
szyka
szyka
10 maja 2023, 23:15
Nie zgadzam się z twierdzeniem, że za grube miliony, acerbi to ten hit transferowy czy pożyczka lakaka? Grube miliony to miał conte, inzaghi rzeźbi w tym co pozostało i zmiażdżył dzis po raz kolejny piolego. Stracili skrinara hakimiego perisica czyli szkielet , poza tym dzis nie gral w podstawie lakaka i brozo a i tak nas pojechali odpadami z milanu typu acerbi czy darmian...
1
Daros
Daros
10 maja 2023, 23:16
Piekny,wyważony komentarz. W pełni się zgadzam
0
Gerada
Gerada
10 maja 2023, 23:27
@ szyka
Milan - roczne zarobki 87,5m
Inter - 133,5m

Milan - lwia większość istotnych graczy 25 lat i młodsi, Inter - poniżej 25 roku życia... 24 letni Bastoni... koniec...

To są zespoły, które są absolutnie pod innym kątem budowane... Inter za grube miliony skupował graczy, na płace płaci DUŻO więcej, a graczy ma praktycznie wszystkich na tu i teraz.

0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 maja 2023, 23:09
To za tydzień rotacja aby oszczędzać piłkarzy na Juve :) dobra nawet mi się nie chce żartować. Nie dobijam się i innych.
0
pwentrys
pwentrys
10 maja 2023, 23:09
Bez świetnej 9 i świetnego trenera, który chce grać w piłkę nie zajedziemy daleko i zeszły sezon to był peak tej drużyny. Poza wyjątkami (Rafa, Theo, Bennacer i może Tonali) uważam, że przy obecnym trenerze reszta będzie zaliczać staly regres, co narazie widać w tym sezonie po Tomorim, czy Kalulu na przykład.
1
bawolejaja
bawolejaja
10 maja 2023, 23:11
Chuja się znasz
6
Vol'jin
Vol'jin
10 maja 2023, 23:13
rozumiem, że ładniej graliśmy za Inzaghiego, Brocchiego i Gattuso

chyba za dużo % wypitych
5
Paolo03
Paolo03
10 maja 2023, 23:15
Dokladnie, pisanie takie w ciemno nic nie znaczy.
Podaj jakieś argumenty.
0
pwentrys
pwentrys
10 maja 2023, 23:23
Nope. Uważam, że Pioli zrobił już swoje i osiągnął swój peak z tym klubem, a teraz jest duże prawdopodobieństwo, że pociągnie ten wózek razem ze sobą na dół. Schrzanił ze swoim teamem cały sezon i pewne rzeczy od sierpnia wyglądały już fatalnie. Dodatkowo jak pisałem wcześniej, odkąd wpadliśmy oficjalnie w kryzys (od meczu z romą, nieoficjalnie dla mnie od wyjazdu z empoli) Pioli stał się archetypem wloskiego betonu i ja nie sądzę, że się to zmieni. Btw. czy za klnięcie nie ma tutaj czasem warna?

Edit. Aha, no i porównanie Padre z Inzaghim, czy Brocchim jest co najmniej zabawne, zważywszy na to, że żaden z nich nie dysponował piłkarzami o nawet zbliżonej klasie, co obecnie Pioli XD
Edytowano dnia: 10 maja 2023, 23:29
0
Gieno
10 maja 2023, 23:09
O w nagłówku wygraliśmy
3
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 maja 2023, 23:10
To już wynik w rewanżu
0
robert66
robert66
10 maja 2023, 23:12
Ktoś z tvp pisał nagłówek xD
0
kamilus
kamilus
10 maja 2023, 23:19
Pewnie redaktor postawił spory hajs na Inter i się rozczarował przy wygranej Milanu. :P
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
10 maja 2023, 23:09
Przykry to koniec dnia :( Przynajmniej Ci, co tak kibicowali drugiej mediolańskiej drużynie w pucharach się chociaż cieszą, bo punkciki, bo prestiż, bo coś tam..ja nie potrafię niestety. Dobranoc.
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI