Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Pioli: "Panuje rozczarowanie i determinacja, chęć zmiany tego wyniku w rewanżu"

11 maja 2023, 01:43, cinassek Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Inter zagrał lepiej w pierwszej połowie i zdołał strzelić dwa gole. My wyglądaliśmy lepiej po przerwie, ale zdobycie bramki nam się nie udało. Taka jest piłka na tym poziomie. Przed przerwą Inter zaprezentował większą jakość, a my zagraliśmy zbyt wiele złych piłek. Do siódmej minuty rywale nie dostali się do naszego pola karnego, potem z pierwszego rzutu rożnego strzelili gola. Jasne, że musimy być bardziej uważni, zwłaszcza przy takich akcjach jak drugi gol. Szkoda, bo chcieliśmy spisać się inaczej i osiągnąć inny wynik, ale musimy wierzyć, bo mecze mogą się odmienić. Postaramy się spisać lepiej w rewanżu. Naszym celem była drużyna zwarta, intensywna, agresywna. Myślę, że Inter zgarnął więcej drugich piłek. Byli świetni, że strzelili dwa gole, mecz bardzo się skomplikował z punktu widzenia taktycznego i mentalnego. Potem widziałem świetną reakcję i musimy ją zaprezentować także w rewanżu. Chłopaki mają świadomość, że to nie był występ jakiego chcieliśmy. Panuje rozczarowanie i determinacja, chęć zmiany tego wyniku w rewanżu. Sędzia? Byłem zdenerwowany, bo widziałem wiele sytuacji pół na pół, w których prezentował dwa różne podejścia. Leao? Zobaczymy. Dziś nie był w stanie, ale jest sześć dni i panuje nadzieja, że zdoła zagrać".


R E K L A M A





85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 14:27
Oj Piolj, 2023 jest słabiutki w Twoim wykonaniu, bardzo słaby.
1
Mi(L)anista
Mi(L)anista
11 maja 2023, 11:44
Dużo można by pisać gdy człowiek rozczarowany wynikiem meczu. Być może mecz by się ułożył inaczej gdyby Pioli dysponował lepszą kadrą a wszyscy wczoraj widzieliśmy jaka była ławka rezerwowych. Tylko przypomnę jakich zawodników sprowadził poprzedniego lata a ilu z nich stało sie poważnym wzmocnieniem. Prosze popatrzeć jakich napastników miał wczoraj Inter(Dzeko,Martinez,Lukaku Correa) a jakich Milan(Giroud,Origi Rebic)
0
FX
FX
11 maja 2023, 11:42
"Bo fantazja, fantazja, bo fantazja jest od tego..". Mnie najbardziej przeraża fakt, że moją ukochaną drużynę prowadzi gość totalnie odklejony od rzeczywistości. On serio myślał, że Jego zespół jest na podobnym poziomie co Real czy City? Wiara wiarą, ale bez jaj. Szanujmy się. ;)
0
Zuber
Zuber
11 maja 2023, 10:14
Chłop sie zabetonował w tym sezonie. Jak można odpuścić ligę na rzecz LM, której się i tak nie wygra.
3
AcMati92
11 maja 2023, 09:53
Nie rozumiem dlaczego niektórzy uważają, że jeden Leao odmieniłby wczoraj drastycznie mecz. Zgodzę się, że mielibyśmy więcej sytuacji, ale przypominam, że Rafa miał dużo meczy, gdzie przechodził obok i nic nie dawał.

Teksty, że w rewanżu Leao odwróci losy mnie śmieszą. Napoli też miało awansować bo Oshi wrócił na rewanż i każdy wie jak się to skończyło.
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 09:54
4
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 10:20
To mechanizm wyparcia. Ludzie są załamani wczorajszym obrazem gry i wmawiają sobie, że Leao robi tak dużą różnicę, że jego absencja jest powodem przegranej.

To pozwala uwierzyć, że rewanż będzie wyglądał inaczej i wciąż tli się w nas nadzieja.
4
kusniak_22
kusniak_22
11 maja 2023, 10:31
Niekoniecznie by odmienił, ale myślę, że gra wygladałaby inaczej, no nie powiesz mi, że Leao jednak nie robi różnicy..
0
AcMati92
11 maja 2023, 10:43
Ofensywnie robi, sytuacji pewnie byłoby więcej, ale Rafa nijak ma się do obrony i środka pola a to w tych miejscach Inter zdominował Milan
0
FX
FX
11 maja 2023, 11:55
Zespół zawsze. Nie jednostka. :)
0
Spori
Spori
11 maja 2023, 09:52
Bez leao nie mamy cienia szans. Z leao mamy szansę o ile będzie miał dzień konia
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 maja 2023, 09:51
Pioli stał się Di Francesco 2.0
Ciekawe jak potoczy się dalej jego kariera i jak potoczy się rozwój Milanu
4
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 10:13
Obawiam się, że obojętnie od końcowego wyniku Padre zostanie w Milanie. Zarząd da mu kredyt zaufania za dotychczasowe osiągnięcia, broniąc decyzję świetnym wynikiem w LM, a brak top4 uznają za wypadek przy pracy.
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 maja 2023, 10:16
Corsa- też tak myślę I boję się o przyszły sezon
Milan już każdy czyta a pomysł Piolego się wyczerpał
2
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 10:24
Identycznie jak z Piątkiem - ogromne zaskoczenie, wyniki ponad stan, a jak rywale nauczyli się grać przeciwko niemu to wielka lipa, bo prócz instynktu nie było umiejętności.

Milan liczy teraz każdy grosz, a na domiar złego ledwo co podpisali z Piolim nową umowę. Nie zwolnią go tak szybko.
3
biedrus
biedrus
11 maja 2023, 10:38
Jak zwolnią Padre to Milan ma szansę na rozwój. Dla Padre to już będzie koniec "poważnej" kariery
0
serginho83
serginho83
11 maja 2023, 10:57
No właśnie najgorsze będzie nie to, że może nie zagramy w CL, tylko to, że Pioli zostanie na kolejny sezon :/
0
mmielczar123
mmielczar123
11 maja 2023, 09:49
No cóż, półfinał Ligi Mistrzów to i tak kapitalny wynik, jak na nasze możliwości, ale porażka boli głównie z trzech powodów. 1 - apetyt rośnie w miarę jedzenia i szkoda odpaść, gdy jest się o krok od wielkiego finału. 2 - Inter to rywal do pokonania, bo chociażby w tym sezonie udało nam się z nimi wygrać, a w tabeli dzielą nas 2 punkty, co również pokazuje, że nie są aż tak lepsi od nas. 3 - brak Leao. We wrześniowych derbach też rywale zdołali strzelić 2 gole, ale dzięki geniuszowi Rafy, my zdołaliśmy zdobyć 3 (2 gole i asysta Portugalczyka).
Co tu dużo mówić, po wypadnięciu Rafy, nasz atak jest na poziomie Udinese albo Monzy i cała czwórka, która wczoraj tam grała, powinna pełnić rolę rezerwowych albo chociaż mieć kogoś do rotacji. Spójrzmy też na ławkę - u nas Origi, Rebić, CDK, a u nich chociażby Lukaku, czy Brozović i to pokazuje, jaką Inter ma kadrę. Kolejna sprawa jest taka, że Inter ma po prostu większe doświadczenie. Średnia wieku naszego wyjściowego składu to niecałe 27 lat, a w Interze powyżej 29. Tym doświadczeniem również pokazali wyższość nad Benficą i Porto. Popatrzmy chociażby na strzelców bramek - weterani Dzeko i Mkhitaryan, którzy grali w premier league, czy bundeslidze.
Cieszmy się, że zaszliśmy tak daleko i skupmy się na lidze. Trzeba umocnić swoją pozycję w top 4 tak, aby znajdowanie w niej co roku było formalnością, do zrobić 2 transfery do podstawowego skład, wyczyścić kadrę i ściągnąć mocniejszych rezerwowych. Uważam, że Pioli powinien przejść na 4-3-3, ustawić Benka i Sandro po bokach pomocy, a na środek walczaka, który mógłby bić się w środku pola o każdą piłkę. Był Kessie, ale oczywiście nie ściągnięto za niego zastępstwa. Myślę, że Fofana z Lens byłby fajnym wzmocnieniem, a jeśli jest za drogi, to może Sangare z PSV. Powinniśmy również kupić kogoś na prawe skrzydło. Wolałbym, żeby nie był to Diaz, bo Pioli i tak notorycznie będzie wystawiał go na 10, a tam, gość po prostu znika.
Szanse na finał nadal są, Inter to nie Real, City, czy Bayern, ale i tak będzie cholernie ciężko. Może tak musiało być, zazwyczaj finaliści mają ciekawą ścieżkę do najlepszej dwójki, a my w grupie dostaliśmy lanie od Chelsea, potem skromnie pokonaliśmy Totki i Napoli, więc pora w półfinale pokazać się światu ładnym comebackiem z Interem. W ostatnich latach często finalista musiał odwracać wynik meczu. Rok temu Real do ostatnich minut przegrywał dwoma golami z City, kilka lat temu Spurs do przerwy drugiego meczu przegrywało trzema bramkami, Liverpool tak samo. Ja nadal wierzę, ale mocno potrzebujemy Leao.
1
mmielczar123
mmielczar123
11 maja 2023, 09:57
Jeszcze dodam, że niektórzy kibice odlecieli. Po meczach z Napoli była mowa, że Calabria to jeden z najlepszych PO na świecie i jest kapitalny, a teraz słyszę, że jest cienki i nie powinien grać w Milanie. Niedawno mówiono, że Kjaer to szef obrony, a teraz, że jest słaby. I tak samo z kilkoma innymi graczami. Zagraliśmy słabo, ale nie popadajmy w skrajności.
2
kusniak_22
kusniak_22
11 maja 2023, 10:38
mmielczar123: tak jest po każdym meczu, albo profesor albo śmieć. Tacy tutaj eksperci.
1
serginho83
serginho83
11 maja 2023, 10:59
Calabria to średni piłkarz i lepszy nie będzie, a że czasami miewa dobre mecze, to ludzie zwyczajnie o tym fakcie zapominają ;)
1
p_sommer
p_sommer
11 maja 2023, 09:26
Czy ostatni dobry mecz z Interem to derby w sezonie 10/11 wygrane 3:0?
Strasznie smutnie wczoraj to wyglądało... chciałoby się wierzyć ale ciężko szukać pozytywów.
0
Hali100
Hali100
11 maja 2023, 09:19
Prawda jest taka że w tym sezonie bardzo często tracimy bramkę w pierwszych 10 minutach meczu, a że graliśmy z Interem to dostaliśmy dwie ;)
W pierwszym meczu z Napoli też mogliśmy po 10 min dostawać 2-0 ale dopisało nam szczęście :) Ewidentnie coś jest nie tak z koncentracją ;)
6
chory
chory
11 maja 2023, 09:02
inter jest jak najbardziej do ogrania, druga połowa wczoraj i w poprzednim meczu inter był cofnięty i oddał nam gre, wystarczy zagrać na pełnej k od 1 minuty jak oni, silnie wchodzìć w nich tak jak oni wchodzili w nas nie pierdzielić sie że możemy im paluszek połamać wchodzić na pełnej jak będą leżeli to jeszcze przypadkowo nadepnąć i pokazać kto prowadzi gre na boisku
0
acmti__
acmti__
11 maja 2023, 09:14
Inter się cofnął bo miał 2-0
Jeżeli ktos tutaj widział dobrą drugą połowę to ja wychodzę. Waliliśmy głową w mur, a Inter czekał na kontrę
6
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 09:17
W tym i w poprzednim meczu Inter cofnął się tylko dlatego, bo bezpiecznie prowadził. W innym wypadku obraz gry byłby zupełnie inny.
4
chory
chory
11 maja 2023, 09:33
nie mówie że graliśmy dobrze, ale inter byłby do ugryzienia w drugiej połowie bo tylko siedział przy swojej bramce i wysyłał do kontry ze trzech zawodników
0
Dusiek
11 maja 2023, 09:45
W rewanżu już nie będzie czego bronić. Także oby Leao dał radę zagrać i rozbujał te lewa flankę z Theo :)
0
roox
roox
11 maja 2023, 08:50
Mamy patent na Napoli, ale nie mamy patentu na Inter.
0
hyrus13
hyrus13
11 maja 2023, 08:37
A daj spokój Stefan. Leao by nic nie zrobił, opuściłby boisko szybciej niż Benek. Przerżnęliśmy mecz w środku pola i można się cieszyć, że było tylko 2:0.
1
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 08:36
Inter ma głęboki skład i wartościowych zmienników, my nie. Zawodnicy tacy jak Krunić czy Junior nie mają jakości, powinni być głębokimi rezerwowymi, a jeden i drugi odgrywa dość istotną rolę w naszym zespole.

Tak samo Alexis z Diazem. Ci panowie mogą być najwyżej pierwszym wyborem z ławki, a wychodzą w podstawowym składzie. Belga uwielbiam, jest jednym z moich ulubieńców, ale zwyczajnie nie nadaje się żeby grać pierwsze skrzypce na skrzydle, tak samo Brahim. Takimi piłkarzami nie da się podbić Europy.

Nie wiem jakim cudem zespół do tej pory wkręcał te wyniki, to cud, że Pioli wyciągał z tych chłopaków aż tyle. Z jednej strony człowiek jest na niego wściekły za nietrafione decyzje, przez które tracimy głupio punkty, ale z drugiej należy mu się ogromny szacunek za to czego dokonał.

W rewanżu próżno wypatrywać happy endu, Inter zabije ten mecz, tak samo jak zabił go po strzeleniu drugiej bramki. Trzeba wierzyć, liczyć na odrobinę szczęścia i błędy rywali.
16
Tzeentch3
11 maja 2023, 08:44
"Nie wiem jakim cudem zespół do tej pory wkręcał te wyniki" - Leao :)
4
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 08:49
@Tzeentch3, jeszcze impuls, który dał Ibra, ale to już się wyczerpało.
4
Tzeentch3
11 maja 2023, 08:59
Pioli już dawno doszedł do swojego taktycznego sufitu. Tylko zamiast się przebijać i budować dalej dom to on sobie kupił fotel i rozsiadł wygodnie.

Najgorsze, że w tych zawodnikach nie widać w ogóle walki (pomijam Krunica, który miał jej za dużo...). Dopiero w drugiej połowie jakby Tonali sobie przypomniał, że od zawsze chciał tu grać. Rozumiem przegrać 2:0, ale nasz styl, gra, nawet mowa ciała zawodników jest czasami żałosna. Śmieją się niektórzy z Rebica - ale jakby się nie kopał po czole i odbija się od niego to walki i pressingu odmówić mu nie można - to w takim meczu, gdzie to było potrzebne nawet nie wszedł.
9
Rolnik264
Rolnik264
11 maja 2023, 09:14
Po części się zgadzam, ale co do Alexisa, to wczoraj widać było że gryzł trawe, nawet ten jeden drybling pomiedzy 3/4 zawodnikami interu był super, nie rozumiem dlaczego tak szybko go zdjął. Jak dla mnie to była jedyna postać która mogła coś ukuć wczoraj. Nie rozumiem wyboru Messiasa, to jest dla mnie parodia a nie piłkarz, powinien dalej wnosić te lodówki. Dostał takie ciasteczko że i ja bym to uderzył, tymczasem piłka 3/4 metry od słupka.

No nic, mamy jeszcze całe 90 minut na wjebanie im 3 bramek. Skoro oni strzelili nam 2 w 3 minuty to my dame rade strzelić 3 w 4.

FORZA MILAN!
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 maja 2023, 09:54
Alexis to w ogóle idealny rezerwowy
Gość jak wchodzi z ławki niezależnie czy w 10 czy 60 minucie to odpala jakieś turbodoładowanie i gra 10 poziomów lepiej niż jak zaczyna spotkanie
1
Gerada
11 maja 2023, 10:04
@ Rolnik264
Alexisa zdjął bo chłopak na swoim tempie nie jest w stanie grać 90 minut. Ta decyzja jak najbardziej zrozumiała. Co do Messiasa - ja bym tego lepiej nie uderzył - lewa noga :P Ale już bardziej serio - to przy tym, że jest on lewonożny to na prawdę sytuację miał tak komfortową jak na treningu. Takiej wyrwy w defensywie to dawno nie widziałem, tam musiała wpaść bramka...
0
Rolnik264
Rolnik264
11 maja 2023, 12:55
@Gerada
Jak schodził to widziałem że miał jeszcze siłe biegać,więc bzdury gadasz. W takich meczach o taką stawkę nie czujesz zmęczenia.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 maja 2023, 08:13
Na rewanż trzeba zmodyfikować skład i liczyć że zagra Leao. Fizyczne Inter nas rozjechał, powinien zagrać Thaiw i Kalulu.
0
hyrus13
hyrus13
11 maja 2023, 08:39
Nie wiem czy Thiaw i Kalulu coś zmienią, bo tu przegraliśmy w środku pola. No chyba, że Malick zagra obok Tonalego w rewanżu.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
11 maja 2023, 09:34
Przede wszystkim Pobega, a nie kolejny przelot Diaza.
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
11 maja 2023, 08:07
Tera Pioli się zastanawia co wybrać. Czy wiarę w odrobienia strat z wczoraj czy punktu w lidze ze spezia
1
matten
matten
11 maja 2023, 08:06
Ja tam wierzę, że w rewanżu jesteśmy w stanie odrobić tę stratę. Myślę, że Pioli oszczędzi niektórych zawodników w lidze i dobrze przygotuje ich na rewanż z Interem. Sądzę, że jesteśmy w stanie to wygrać, ale jest ryzyko, że przez to możemy zawalić ligę. Pozostaje liczyć na to, że Juve dostanie ujemne punkty i dzięki temu uda nam się załapać na czwarte miejsce ;)
0
adamos
adamos
11 maja 2023, 08:27
no ma mieć odjętych 9 pkt już jest to bankowe
1
grayman88
grayman88
11 maja 2023, 08:05
Pisze to.od wielu tygodni. Jeżeli Mistrz Włoch nie awansuje do ligi mistrzów powinni mu podziękować. I kwestia sądowa Juventusu wogole nie powinna tu byc brana pod uwagę.
4
adamos
adamos
11 maja 2023, 08:28
wcale się nie zdziwię jak na koniec sezonu będziemy z wicemistrzostwem
1
slavio
slavio
11 maja 2023, 07:51
Czeka liga europy
0
adamos
adamos
11 maja 2023, 08:26
W lidze Juve będzie miało odjęte 9 pkt, więc jesteśmy w przyszłej edycji LM.
0
ZYLION
ZYLION
11 maja 2023, 07:47
Postawa pilkarzy Milanu w ťym meczu to wstyd.
1
patoo_07
patoo_07
11 maja 2023, 07:40
Naszym celem była drużyna zwarta, intensywna, agresywna.

No to fajnie, że nie zrealizowaliście niczego z tych założeń. Z meczu na mecz, bardziej mi się chce rzygać na te jego wywiady.
5
grayman88
grayman88
11 maja 2023, 08:00
On opisał Inter tymi słowami
5
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 08:39
Z każdym tygodniem wychodzą braki w warsztacie trenerskim Piolego. Więcej z nim nie osiągniemy.
4
Janik14
11 maja 2023, 07:34
Kurde ciezko to widzę padre, Inter z nami co mecz gra tak samo dosłownie, a My w 2023 3 porażki i bilans 0:6 reagujmy!
5
slavio
slavio
11 maja 2023, 07:33
Ten slupek i Messias to powinno wpasc ._._
0
Zimer9009
11 maja 2023, 07:37
Prawda, ale jak idziemy tą drogą to dla Interu powinno wpaść:

- słupek Hakana
- uderzenie Mikiego z 1 połowy
- sam na sam Dżeko z drugiej
+ karny za uderzenie Krunicia

Także i tak lepsze 0:2 niż 2:5 lub 2:6 przy wykorzystanym karnym :)
12
Tzeentch3
11 maja 2023, 07:45
+ gramy w 10 za uderzenie Krunica (dobrze, że VAR wtedy spał)
2
Manolas
11 maja 2023, 07:30
Ostatnie derby wygrywał nam Leao, tutaj nie wiem czy nawet jego obecność dałaby cokolwiek. Jesteśmy słabsi od Interu ale nadal lepsi niż w styczniu jest progres
1
Zimer9009
11 maja 2023, 07:30
Właśnie czytałem wywiad Dżeko który mówi, że jego gol padł po zagraniu które ćwiczyli na treningu przed meczem.

Może ktoś podesłać to na skrzynkę Pioliego żeby chłop się dowiedział, że tak można ?
3
FanACM
FanACM
11 maja 2023, 07:27
Ten mecz dla kogoś kto nie jest kibicem ani Interu ani Milanu mógł być odebrany bardzo pozytywnie. Wiele pojedynków, emocje buzowały. Nie było co prawda takiej jakości technicznej jak w spotkaniu dzień wcześniej, no ale jak na półfinał to był otwarty mecz. Walka na noże, pojedynki 1vs1 na całym boisku. Nie jakieś zamykanie się za podwoją gardą. To było widowisko przednie tylko szkoda, że gra Milanu to jeden wielki chaos w tym sezonie. Dlatego dyrektorzy powinni pomyśleć nad powrotem Francka Kessie. On był tym stabilizatorem naszej gry, sejfem, podałeś mu piłkę i miałeś pewność, że jej nie straci. Do tego zwierzęca siła i kondycja to był prawdziwy lider i ostoja drugiej linii. Z nim na boisku inni też wyglądali lepiej. Ktoś tam pisał, że problemem jest jego agent cóż, jeśli to jest nie do przeskoczenia to niech dyrektorzy szukają gracza podobnego charakterystyką ktoś musi uporządkować grę tej drużyny.
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 07:37
3
Zimer9009
11 maja 2023, 07:32
Jeżeli ktoś kto nie jest fanem ani Interu ani Milanu dotrwał do drugiej połowy to może i masz racje, ale w pierwszej to wyglądało jakby półfinalista LM (Inter) grał mecz charytatywny z drużyną aktorów i celebrytów (Milan).
1
ósmy
ósmy
11 maja 2023, 07:37
Zgadzam się, że potrzebny nam ktoś taki jak Kessie.
Ale zarząd nie przyzna się do błędu starając się go ściągnąć z powrotem
Poza tym, to byłoby niezłe frajerstwo, że oddajemy zawodnika za darmo, by potem wykupywać go za 30 mln.
3
FanACM
FanACM
11 maja 2023, 07:53
Zimer9009

A czemu miałby ktoś nie dotrwać do drugiej połowy?.
0
hyrus13
hyrus13
11 maja 2023, 08:41
Ludziom, którzy nie interesują się Milanem ani Interem wczorajszy mecz podobał się znacznie bardziej niż Real-City. To była całkiem dobra promocja Calcio, szkoda, że Milan wyszedł z szatni koło 20 min.
1
FanACM
FanACM
11 maja 2023, 09:45
ósmy

Amrabat byłby takim zawodnikiem ma roczny kontrakt ale trzeba zapłacić 25 mln euro z tego co w mediach podają.
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 09:54
1
MilanHomer
MilanHomer
11 maja 2023, 07:25
Ostatnie zdanie na pewno złe tłumaczenie.
Panuje optymizm ;)
4
answerreck
answerreck
11 maja 2023, 07:22
Zaczyna wychodzić to, o czym mówimy od dawna. Lekceważenie przeciwników w lidze. Teraz stoimy o dwa, trzy mecze od spojrzenia w lustro i powiedzenia sobie, że nie ma nas w LM. I tak doszliśmy bardzo bardzo daleko i to jest mega sukces, natomiast zawsze jest ten niedosyt, że odpadniemy z Interem - sorry, ale nie wierzę, że powrót kogokolwiek pozwoli nam okiełznać Inter. W sobotę gramy ze Spezią, będę się cieszył z remisu.

Niestety, ja nie jestem naczelnym hejterem Pioliego, uważam, że mimo wszystko jest dobrym trenerem natomiast nasz drugi garnitur wygląda dramatycznie. Właściwie nie o czym mówić, bo po prostu drugiego garnituru nie mamy.

PS. Origi nawet biegał jak wszedł, to mnie bardzo ciekawiło.
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 07:23
1
serginho83
serginho83
11 maja 2023, 07:19
Czyli rotacja ze Spezią? ;)
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 07:19
5
Raczej4
Raczej4
11 maja 2023, 07:19
Z całą miłością do klubu to i tak daleko zaszli,ta sinusoida formy to widać,brał ławki rezerwowych widać,zarobili kasy niech inwestują,pozbyć się szrotu
3
Cactus
Cactus
11 maja 2023, 07:14
Najgorsza jest ta dziwna mentalność i brak koncentracji w pierwszych minutach spotkań. Już wiele, wiele razy zespół zaczynał z podejściem "na spokojnie, popykamy sobie 15 minut, wybadamy się nawzajem i zobaczymy co się uda zrobić" a tu nagle szok że przeciwnik rusza na nas z pełną determinacją.
Co gorsza Inter robi to z nami nagminnie, co często w naszych ostatnich spotkaniach z nimi kończy się szybkimi bramkami dla rywali.
Ciekawe jak bardzo się uda dźwignąć mentalnie na mecz ze Spezią, bo im motywacji na pewno nie braknie.
9
Tzeentch3
11 maja 2023, 06:59
Ten mecz wyglądał jakby bardziej skupili się na robieniu zasłony z występem Leao niż na faktycznym przygotowaniu do meczu.

- Inter zagrał tak jak zawsze z nami
- Tutaj powinien być mem -Zdziwiony Pioli-
5
wilku94
wilku94
11 maja 2023, 07:20
Inter zaskoczył Milan, tak jak zima zaskoczyła drogowców...
3
Kakariko
Kakariko
11 maja 2023, 06:56
Piolim z tymi minutami to brzmi jak CM711: "jeszcze 83 minuty i dowieziemy ten remis" xD
3
jachud3
jachud3
11 maja 2023, 06:44
Gdyby Inter nie zdjął noginz gazu po drugiej bramce to byśmy nawet i tej "świetnej reakcji" nie mieli. Pozwolili nam na taką grę bo doskonale wiedzieli że nic nie zrobimy.
Tylko geniusz Leao może nas uratować w rewanżu, no i oczywiście nie możemy dostać gonga na początku meczu, a obawiam się że właśnie taki plan ustali Inzaghi - szybki gol i niech sobie kopią potem.
6
ACstach
ACstach
11 maja 2023, 06:39
"Do siódmej minuty rywale nie dostali się do naszego pola karnego..." - serio? Powiedzcie, że zmyśliliście przynajmniej te słowa z jego wypowiedzi.

Gdyby mecze trwały 7 minut to byłby remis przed rewanżem. Cholera jasna, a tutaj trzeba było biegać ponad 90.
Edytowano dnia: 11 maja 2023, 06:50
11
Corsa
Corsa
11 maja 2023, 08:42
Dobre jest też tłumaczenie, że w drugiej połowie Milan wyglądał już lepiej.

No wyglądał, bo Inter na to pozwolił. Oddał inicjatywę, po co mieli się szarpać przy pewnym prowadzeniu.
3
brezdi18
brezdi18
11 maja 2023, 06:32
Stefano naprawdę powiedział że do 7 minuty rywale nie dali rady zbliżyć się do naszego pola karnego? :(
2
k__f__c
k__f__c
11 maja 2023, 06:21
Zaczyna to wyglądać jakby obecny Milan miał kompleks Interu, wyglądamy o klasę gorzej z nimi
0
Solan0
Solan0
11 maja 2023, 06:16
Z czym do ludzi jak w pofinale LM wchodzi messias i origi, osrane gacie na początku i brak leao bez którego nie ma ataku. Zjedzeni jak dzieci
2
ksieciunio
ksieciunio
11 maja 2023, 05:51
Pioli wstawaj, zes#ałeś się
1
Ero66
Ero66
11 maja 2023, 05:35
Od samego początku zagraliśmy zachowawczo z obsranymi gaciami. Inter wyszedł wysoko, zapakował szybko dwie sztuki (później mógł jeszcze z 3) I ustawili sobie cały dwumecz w 4 minuty.
1
Marios77
Marios77
11 maja 2023, 04:55
Już tego bełkotu nie mogę słuchać….
0
roby45
roby45
11 maja 2023, 04:23
Xo rt porsche...jaka determinacja ,za tydz powtórka i ttle w temacie,Awaliles sezon strasznie,odlexiales za bardO myślach że już jestes taki dobry i że masz dobrych zawodników,a rotacje w skladach i oszczedzanie to najglubsza rzecz i teraz jesteśmy w czarnej....
0
KingBunny
KingBunny
11 maja 2023, 04:05
Dobra Pioli to teraz koniecznie rezerwy na Spezie i walczymy w rewanżu na pełnej świeżości.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
11 maja 2023, 03:48
Trzeba powiedzieć sobie szczerze....daliśmy dupy (brzydko mówiąc). Słaba gra, bez polotu, bez fantazji, finezji i dokładności. W 92 minucie oddajemy pierwszy celny strzał, i to jeszcze takiego leśnego szczura. Inter był lepszy, konkretniejszy i to wykorzystał. Cieszmy się że przegraliśmy tylko 0-2, bo mogło, a nawet powinno być 0-4.

Teraz liga, pełna koncentracja i idealny moment na to aby odreagować, liczy się tylko zwyciestwo. Za tydzień w LM przede wszystkim spróbować odrobić straty. Liga Mistrzów już nie takie powroty zza światów widziała, może teraz kolej na Milan.

W mojej opinii i tak nie mamy się czego wstydzić. Półfinał LM i to już w drugim sezonie po powrocie do tych rozgrywek, przed sezonem nikt raczej nie zakładał takiego scenariusza. Szkoda że ucierpiała na tym liga i trzeba drżeć o awans do przyszłorocznej edycji, ale myślę że ten sezon pokazał jak słabą i krótką mamy ławkę rezerwowych. Mam nadzieję że Maldini i spółka wyciągną z tego odpowiednie wnioski.

Pioli? Po części rozumiem jego działania. Wyciągnął z tej drużyny 110%, zdobył Scudetto, teraz półfinał LM. Zasługuje na szacunek i kredyt zaufania (i to mówię ja, jako jednen z tych który był przrciwny temu że Pioli przychodzi do Milanu). Zmiany w niektórych meczach były zbyt drastyczne, ale rozumiem że chciał mieć kluczowych zawodników w dobrej formie na LM. Milan podszedł do LM z chęcią osiągnięcia czegoś wielkiego i bardzo dobrze. Taki klub jak Milan musi mierzyć wysoko, inaczej jaki jest sens wgl się kwalifikować do tych rozgrywek, skoro potem mamy w nich odpuszczać. Aspekt finansowy jest ważny, ale chodzi o ambicje sportowe. Dałbym sobie rękę uciąć że każdy zawodnik w Milanie chciałby wygrać LM i chcą dać z siebie jak najwięcej. Żaden nie chce odpuścić (niektórzy kibice tutaj własnie tego by chcieli). Sytuacja w lidze jest jaka jest, ale nadal jesteśmy w grze o TOP 4.

Co do Pioliego, to bez względu na końcowy wynik sezonu, moim zdaniem powinien zostać na kolejny sezon....a przynajmniej na te pierwsze 8-10 kolejek. Kredyt zaufania mu się należy. Maldini i spółka niech mu wkońcu zagwarantują konkretne wzmocnienia, szczególnie ławki rezerwowej i zobaczymy co będzie. Co by się nie działo, to FORZA MILAN!!!
9
Dusiek
11 maja 2023, 06:54
Prawda jest taka, że Milan nie potrafi prowadzić meczu, oraz źle rozpoczyna spotkania (często zdarza nam się nie zapierdzielac od pierwszych minut, tylko dostajemy szybkiego gonga i wtedy dopiero zaczynamy grać z jakąkolwiek determinacja). W większości przypadków właśnie musimy odrabiać straty po jakiejś bramce, ktora jest wynikiem złego wejścia w mecz. Inter chcąc, nie chcąc zagrał bardzo dobre spotkanie. Jest to silny przeciwnik i ciężko będzie odrobić te dwie bramki, ale mamy całe 90 minut, aby pokazać, że finał się nam należy.
1
Pavlović31
Pavlović31
11 maja 2023, 02:14
Panuje rozczarowanie i determinacja, ale również panuje optymizm. Tak mówi drużyna.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI