Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sky: Diaz zagra od początku. Tomori zacznie na ławce

13 maja 2023, 09:20, cinassek Aktualności
Sky: Diaz zagra od początku. Tomori zacznie na ławce

Stacja Sky informuje, że rosną szanse na występ Brahima Diaza w wyjściowym składzie w meczu ze Spezią. Jeśli natomiast chodzi o zestawienie defensywy, na ławce rezerwowych zasiądzie najprawdopodobniej Fikayo Tomori.

Prawdopodobny wyjściowy skład Milanu na Spezię:

(4-2-3-1): Maignan - Calabria, Kjaer, Kalulu, T. Hernandez - Tonali, Pobega - Saelemaekers, B. Diaz, Rebić - Origi


R E K L A M A





68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pablo78
Pablo78
13 maja 2023, 18:24
Tomori jest w wyjściowym składzie więc po co te fake newsy....
0
Boateng93
Boateng93
13 maja 2023, 17:12
Nie no znowu beznadziejny Diaz na 10tce, który w ataku pozycyjnym nic nie wnosi.
0
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 17:21
Brahim "głowa w dół i cała naprzód na pierwszego rywala" Diaz
1
patoo_07
patoo_07
13 maja 2023, 15:17
Miałem sen, że wyjdzie Sale na lewej, Adli na 10 i Diaz na orawej. Niestety to był tylko sen :(

Poza tym, po tym masterclass występie Calabrii, powinien zagrać Kalulu na boku i Thiaw w środku.
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 15:18
0
Rossu
Rossu
13 maja 2023, 15:23
Thiaw zawieszony za żółte kartki
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 15:25
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 13:26
do usuniecia
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 13:26
0
danieldaniello777
danieldaniello777
13 maja 2023, 12:25
heh diaz na 10 XD czyli znowu będzie przewracanie się , przepychanie ciałem..
3
Pavlović31
Pavlović31
13 maja 2023, 12:17
Śniło mi się 5:1 dla Milanu i gol Spezii z karnego
1
AcMati92
AcMati92
13 maja 2023, 12:10
Fikayo odpoczywa przez Ligą Mistrzów :D ROTACJA KURŁA!!!.!.!.!.
0
MilanHomer
MilanHomer
13 maja 2023, 12:13
Jemu akurat odpoczynek może dobrze zrobić ;)
To co grał z Interem, to powtórka choćby z Sassuolo, gdzie wystarczyła kiwka "na raz" i chłop leżał wkręcony na glebie.
Coś na poziomie juniora młodszego w A klasie w Polsce ;)
2
AcMati92
AcMati92
13 maja 2023, 12:23
Ja byłem, ja widziałem :D
2
Jaca23
13 maja 2023, 11:59
Patrząc na ofensywę wyczuwam męczarnie. Diaz na 10 się nie sprawdza, nie wiem co po kolejny raz to wałkować. Spróbowałbym tam Alexisa, który dobrze czuje się w małej grze i dryblingu. Kjaer, Kalulu to akurat dobre zestawienie, bo Nzola to silny i szybki napastnik.
2
MilanHomer
MilanHomer
13 maja 2023, 12:15
U Pioleła wszelkie zmiany wymuszają kontuzje.
Alexis na środku, czy Diaz na prawym skrzydle to czysta herezja.
O innym systemie jak 1-4-3-3 nie wspominam.
Za dużo zdrowia w Milanie, żeby takie cudo miało miejsce.
1
Jaca23
13 maja 2023, 12:30
Dokładnie, już o zmianie ustawienia, gdy od początku sezonu nie mamy nawet jednego solidnego treqa nie wspominam...
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 maja 2023, 13:13
Jaca23 - najlepsze jest to że ta zmiana ustawienia i porządne 433 wcale nie nastąpiło tylko wstawiliśmy Benka jako udawanego treqa i wykastrowaliśmy z największych atutów xd
Jedynym wyjątkiem był mecz z Napoli wygrany 4:0 gdzie po prostu Benek zmiażdżył Lobotkę 1 na 1
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 13:55
Są okazje na rynku do wzmocnienia zarówno skrzydła jak i ŚP:
- Asensio (koniec kontraktu) / Kulusevski (kontrakt do 2024)
- Tielemans (koniec kontraktu) / SMS (kontrakt do 2024)

Wszyscy powyżsi zawodnicy pod 4 3 3 pasują (pod żelazne 4 2 3 1 od biedy też).
Możliwości są, więc odnoszę wrażenie, że spartaczyć to okienko można jedynie na własne życzenie. Oczywiście zakładając, że jakimś tam budżetem transferowym operujemy.
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 13:56
3
Jaca23
13 maja 2023, 14:05
PanPrzemus313
Dlatego zgadzam się z tym co napisał MilanHomer, że Pioli zmienia ustawienie tylko w krytycznej sytuacji zamiast dostosować się do panujących aktualnie realiów.

Oczywiście, że już od dawna powinniśmy grać na przykład 4-3-3, bo nie mamy solidnego treqa i mamy lepiej ułożoną kadrę pod to ustawienie. Bennacer to żaden treq, zdecydowanie więcej daje w odbiorze i rozegraniu

muamba_kabumba
Asensio zarabia aktualnie 4,7 mln euro netto. Moim zdaniem nie opłaca się stosunek jakość/cena. Tielemans praktycznie na pewno zostanie w PL. Kulusevski fajnie zaczął po czym kompletnie zgasł w Totkach, ale jest to PS w typie Piolego. Natomiast SMS to moje marzenie na letnie mercato.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 14:25
SMSa albo sprowadzimy teraz albo można już o nim zapomnieć jeżeli chodzi o występy w naszych barwach. Bardziej sprzyjających warunków już nie będzie. Chłop chce zostać we Wloszech ponoć + ma ostatni rok kontraktu. Możemy mieć jednego z najlepszych pomocników ligi więc oby Mladini działał w temacie. Mieliśmy 35 mln na CDK to teraz ok 40 (zgodnie z doniesieniami mediów) na SMSa powinni wyciągnąć bez zastanowienia.
1
Deus
Deus
13 maja 2023, 11:35
ciekawe jaki budżet będzie na lato bo, żeby kupić dobrych zawodników na PS, OP, DP i ŚN to i 100 mln nie wystarczy. Sam PS to 40-45 mln (Kulusevski/Diaby).
0
Deus
Deus
13 maja 2023, 11:39
stąd nie ma co narzekać moim zdaniem na Arnautovica bo wszystkich pozycji nie obsadzimy topowymi zawodnikami i lepiej ŚN drutować Austriakiem niż zostać znów bez prawego skrzydła czy bez backupu dla Bennacera i Tonaliego.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 11:40
Tak co okienko będziemy potrzebować nowego OP.. za kilka lat to całą jedenastkę skleimy z zawodników na pozycję nr. 10.
Moim zdaniem PS i ŚP to priorytet. Napastnik wiadomo też ale myślę, że budżet jest jednak mocno ograniczony zwłaszcza, że awans do LM wisi na włosku.
0
k__f__c
k__f__c
13 maja 2023, 11:44
Budżet budżetem, M&M czasu nie starczy żeby to wszystko ogarnąć. Jak oni poprzednie okienko całe zmarnowali na pielgrzymki do Belgii
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 11:52
Tielemansowi się kontrakt kończy i o takiego pomocnika warto byłoby powalczyć (mimo, że loty obniżył w tym sezonie zdaje się). Da się zrobić rozsądne okienko nawet z ograniczonym budżetem ale trzeba działać a nie uganiać się 2 miesiące za talentem z Belgii olewając pozostałe potrzeby kadrowe ^^
1
Deus
Deus
13 maja 2023, 11:55
muamba_kabumba
Teoretycznie jeśli kupimy ŚP i LS to możemy przejść na 433, sprzedać CDK i nie wykupować Brahima,.Tylko wciąż w przypadku kontuzji kogokolwiek z pomocy nie mamy dobrych zmienników.
0
elporto
elporto
13 maja 2023, 11:56
@Deus - nie spodziewałbym się jakościowych wzmocnień. Powiedzą, że nasz 22-letni talent z Belgii odpali w sezonie 2023/24 i przyjdzie ktoś na zasadzie wolnego transferu, bądź do kwoty 10 milionów euro.
0
Deus
Deus
13 maja 2023, 12:00
muamba_kabumba
Obawiam się, że Tielemansa będzie trzeba obrzucać złotem żeby podpisał ale jeśli zgodzi się na normalne warunki transferu i pensji to jestem za.
433 z Kulusevskim, i darmowym Tielemansem to może by jeszcze wystarczyło na transfer np. Sesko.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 12:01
CDK nie odejdzie, dostanie kolejna szansę w przyszłym sezonie na pewno. Na 4 3 3 można przejść tak czy inaczej bo grając z drużynami które okopują się na swojej 16 taki Belg może spokojnie w ŚP grać bo przegląd pola i podanie to on akurat ma. W takich meczach nie ma sensu wystawiać mocno defensywnej pomocy bo i tak musimy grać w ataku pozycyjnym więc zawodnicy o profilu CDK się przydadzą.

Co do Tielemansa to być może trzeba będzie mu więcej płacić ale jest to zawodnik który mocno pasuje do naszego systemu gdzie gramy na bardzo dużej intensywności. Pomoc Tonali - Bennacer - Tielemans wyglądałaby bardzo ciekawie.
Zresztą lepiej płacić Tielemansowi więcej niż Origiemu (4m) i Rebiciowi (3.5m) za granie antyfutbolu :)
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 12:06
1
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 12:04
@Deus

Sesko już jakiś czas temu podpisał z Lipskiem.
0
Deus
Deus
13 maja 2023, 12:04
z tym CDK w 433 w pomocy to pełna zgoda tylko, że Pioli ma takie rozwiązanie głęboko gdzieś przynajmniej na razie. To, że my jako kibice mamy jakieś pomysły to jedno ale ciężko mi uwierzyć w ich realizację jak Padre cały czas się upiera, że CDK to 10.
2
Deus
Deus
13 maja 2023, 12:05
Tanger
To jesteśmy skazani na Arnautovica :)
1
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 12:07
@Deus

Ja wciąż regularnie zerkam na miejsce Getafe w tabeli i liczby Unala. No, ale to pobożne życzenie.
1
Deus
Deus
13 maja 2023, 12:16
trochę chimeryczny jednak jest Unal. Mogłoby to się różnie skończyć gdyby miał wejść to zupełnie nowej ligi. A co gorsza to Turek :)
0
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 12:26
@Deus

Zerkam też na wiadomości z nazwiskiem Gyokeres w treści. Aczkolwiek liga angielska mimo rocznego kontraktu zawodnika czyniłaby ten transfer jeszcze mniej realnym.

Unal drugi sezon z rzędu ładuje +10 bramek w lidze w miernym Getafe. Jak to kiedyś o nim pisali, to "zawodnik długo dojrzewający". Może to wreszcie jego czas. Warunki i predyspozycje pod napastnika w taktyce Piolego by miał. Jest silny, groźny w powietrzu, ma niezły drybling, dobre wykończenie, strzał z daleka, no i dobrze wykonuje karne.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 13:07
Kulusevski ma kontrak z Juve do 2024 więc nikt za niego nie da żadnych 40 mln. 20 - 25 mln podejrzewam by wystarczyło do ściągniecia Szweda z Juve. Czysto hipotetycznie można zrobić dobre okienko mając max 50 - 60 mln do dyspozycji. Wiadomo, że to tak prosto nie wygląda ale na pewno się da.

Kulu, Tielemans (zdaje się, że załapałby się na tą ulgę podatkową) + młody napastnik i wcale nie trzeba mieć 100 mln do rozdysponowania...
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 13:10
1
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 13:14
@muamba_kabumba

Tylko teraz znajdź tu przynajmniej niezłego trenera, który zastosuje to 4-3-3. Luis Enrique byłby top, ale czy to w ogóle opcja w zasięgu Milanu.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 13:18
Myślę, że Pioli by to ogarnął tylko trzeba porządny młot do betonu podrzucić Maldiniemu ^^
1
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 13:23
@muamba_kabumba

Obawiam się, że Piolemu prędzej włosy na głowie urosną, niż zechce zmienić ustawienie na 4-3-3.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 13:27
Możliwe, tylko jeżeli mu sprowadzą (wedle plotek) kogoś z dwójki Kulu/Asensio na prawą stronę to wymusi to na nim przetasowania w składzie bo nie będzie już możliwości grania z defensywnym skrzydłowym. No chyba, że Stefano zaklasyfikuje ich jako OP i tak jak wyżej będziemy mieć 3 OP a na skrzydło nadal nikogo ^^ Wszystko zależy od poziomu zabetonowania. Niemniej mecze bez Leao jasno pokazują, że w ofensywie na dzień dzisiejszy bazujemy jedynie na stronie lewej i każdy przeciwnik to doskonale wie... podejrzewam, że wie to też sam Pioli i Maldini w sumie też.
1
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 13:30
@muamba_kabumba

Oczyma wyobraźni już widzę Kulusevskiego przyspawanego na OP z Messiasem "hasającym" po prawej :D
0
Deus
Deus
13 maja 2023, 13:34
Kulusevski to deficytowy towar na rynku. W obliczu tego, że jesteśmy ligowym rywalem obawiam się, że zastosują zasadę bez 40 mln nie podchodź
0
cbvirus
cbvirus
13 maja 2023, 13:42
Kluczowe pozycje do obsadzenia to 9tka, prawe skrzydło i pomoc.
0
Cimar94
Cimar94
13 maja 2023, 11:09
Zróbcie coś proszę z tą reklamą głosową, bo kobita mnie w nocy za drzwi sypialni kiedyś wystawi.
3
mmielczar123
mmielczar123
13 maja 2023, 10:38
Letnie okienko transferowe 2023 w wykonaniu Milanu
Oczekiwania:
- Milinković-Savić
- David
- Asensio/Diaby
- Parisi
- Baldanzi
Rzeczywistość:
- Arnautović
- randomowy 19-letni pomocnik z II ligi Wysp zielonego przylądka
- zostawienie Messiasa na prawym skrzydle

Ja nie liczę na wiele. Jakiś mocny napastnik, niezły prawy skrzydłowy i albo w końcu konkretna 10-tka, albo przejście na 4-3-3 i doświadczony pomocnik. Ludzie, my jesteśmy w półfinale LM i znowu będzie saga typu CDK przez całe lato? Przedłużenie z Leao pokazuje, że nie chcemy być klubem typu Borussia, tylko liczymy na rozwój. Mamy świetny młody skład - fajnie, ale przede wszystkim trzeba oczyścić kadrę, czyli pozbyć się tych wszystkich Bakajoków, Destów (oni na szczęście i tak odejdą), Origich, Rebiciów itd. Po drugie zamiast kupować/wypożyczać 5-ciu młodych z potencjałem, lepiej kupić jednego doświadczonego grajka i jeden talent.
Tak jak wcześniej pisałem, powinniśmy przejść na 4-3-3, bo po odejściu Kebsa, każdy gracz na 10-tce znika, czy wcześniej Brahim, czy teraz CDK. Oczywiście nie są to nie wiadomo jak wybitni zawodnicy, ale pokazali, że na innych pozycjach grać potrafią.
Ja to widzę tak:
- Bramka: odchodzą Tatar i Mirante, na ich miejsce Sportiello i mówiło się o jakimś młodym na trzeciego/czwartego.
- Obrona: bez zmian. Na środku mamy fajną rotację między duetami Simon + Fik i Kalulu + Thiaw, do tego w razie czego Gabbia. Na prawej stronie kapitan i Florek dają radę. Jedyne wątpliwości można było mieć co do Ballo-Toure, ale uważam, że w tym sezonie spisuje się naprawdę nieźle, gdy Theo nie gra.
- Pomoc: Sandro i Benek są niepodważalnymi starterami, ale Krunić i Pobega, pomimo, że ich lubię i pokazywali się (szczególnie Rade) z dobrej strony, to powinni być raczej ludźmi do wejścia z ławki i musimy sprowadzić kogoś o charakterystyce Kessiego do środka pola.
- Skrzydła: Tu jest chyba największy problem. Myślę, że Alexis powinien na stałe zostać zmiennikiem Rafy na lewej stronie, a na prawą ktoś musi przyjść, ja bym widział u nas Asensio, o ile nie zarabia nie wiadomo ile w Realu. Z braku laku jako zmiennik pewnie zostanie Messias i za rok odejdzie. Co do Brahima, uważam, że mógłby zostać jako opcja na to prawe skrzydło, ale Piolego nic nie przekona, żeby nie wystawiać go na treq.
- Napastnik: Przydałoby się mieć 3 napastników - 2 mocniejszych i jednego młodego, który by się od nich uczył. Giroud oczywiście zostaje, Origiego powinniśmy się pozbyć, ale obawiam się, że to się nie uda. Najlepsza opcja, to zostawienie Giroud i Colombo + transfer jakiegoś młodego kozaka, ale pewnie zamiast młodego kozaka weźmiemy Arnautovicia, a Dziwok nie odejdzie.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 10:46
Asensio na PS to raczej kiepska opcja skoro Stefan chce grać wysokim pressingiem. Podejrzewam, że ciężko będzie znaleźć dobrego skrzydłowego z naszym budżetem. Wersja premium dla nas to Diaby, wersja standard to Kulu i wersja lowcost Greenwood.
Z obsadzeniem środka pola ciężko się nie zgodzić, zawodnik o charakterystyce Iworyjczyka potrzebny bardzo + warto spróbować CDK jako mezzale. Belg zawodzi bardzo w tym sezonie ale myślę, że w ŚP byłby bardziej pod grą co uwydatniłoby jego walory techniczne. Granie pod napastnikiem chyba nie jest dla niego bo wygląda na to, że dryblingu to on nie ma prawie wcale.. natomiast potrafi bardzo fajnie podać i ma świetne warunki fizyczne.
Do ataku to szczerze mówiąc nie wiem kto by mógł przyjść. Tutaj zaporą będzie kasa jak wiadomo...

Moim zdaniem dobry scenariusz dla nas to powalczenie o zawodnika ala SMS, na skrzydło zainteresować się Kulusevskim. Do ataku podejrzewam, że będzie opcja młody napastnik pod rozwój bo jednak kasy braknie.
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 10:47
1
mmielczar123
mmielczar123
13 maja 2023, 10:48
Jeśli udałoby się wzmocnić skrzydła i pomoc, to nawet niech ten Arnautović przychodzi na atak :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 maja 2023, 10:50
Generalnie jeżeli Maldini sięgnąłby po skrzydłowego ala Diaby to z automatu powinniśmy z pozycji nr. 10 zrezygnować i przejść na grę dwoma szybkimi skrzydłowymi i wysokim pressingiem. Portugalczyk z Francuzem na skrzydłach to byłby niezły ogień + dodatkowo okrzydlający Theo. ŚP wtedy musiałby być ustawiony bardziej defensywie rzecz jasna.

Myślę, że coś na wzór jak to w LFC wyglądało z Mane i Salahem na skrzydłach.
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 10:51
4
luba17
13 maja 2023, 10:59
Zapomniałeś dodać w marzeniach Orsoliniego
0
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 11:04
W przypadku ograniczenia środków na mercato, doraźnie mogliby pomóc nawet tacy zawodnicy, jak Skhiri i Roberto Pereyra (1-2 sezony na poziomie może by pociągnął). Gorzej by Milan na tym nie wyszedł, niż wydając 30 baniek na wonderkida z Beneluksu.
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 11:07
1
Szczechu1899
13 maja 2023, 13:57
Przy naszych ograniczonych opcjach finansowych to może warto by było zwrócić się w stronę celticu i wyciągnąć stamtąd nie za jakieś niebotyczne pieniądze jednego ze skrzydłowych- Abadę lub Jotę. Ten pierwszy to nominalny prawy skrzydłowy w tym sezonie w lidze 10 bramek 4 asyst. Jota za to ma double doble i może grać i na lewej i na prawej.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 maja 2023, 10:36
CdK chowany do zamrażarki niczym Tonali w tym samym okresie kiedy był na wypożyczeniu
8
Grande
Grande
13 maja 2023, 10:15
W ogóle Padre można wiele zarzucić, ale mając Origiego, Diaza, Rebicia, CDK czy Messiasa i wiekowego Giroud, zrobić półfinał LM i walczyć o top4 w lidze, to należy mu się jakiś pomnik przed San Siro.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
13 maja 2023, 10:21
Patrząc na rywali w 1/8 i 1/4 , to półfinał nie jest ponad stan. Graliśmy z Tottenhamem z naszej półki i z Napoli, które fakt było zdecydowanym faworytem przez formę, ale jednak bez Osimhena, to też podobna półka.
3
Grande
Grande
13 maja 2023, 10:23
Tu masz rację, bo powiedzmy, że rywalizowaliśmy z ekipami na naszym poziomie. Ja mówię o naszej kadrze i formie zawodników. Rebić to chyba jeden dobry mecz na dwa lata rozegrał.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
13 maja 2023, 10:25
A to co formy się zgodzę. Ale wiesz, jak tak wyglądało tez zarządzanie przygotowaniami i drużyną, to tez się nie dziwie.
1
mmielczar123
mmielczar123
13 maja 2023, 10:40
Myślę, że mamy pierwszy skład na ćwierćfinał/półfinał LM, ale wypada jedno ogniwo i jesteśmy w d***e, a ławkę mamy na poziomie serie b.
0
Grande
Grande
13 maja 2023, 11:54
Nie masz takiego składu, bo cały czas grany bez OP i prawego skrzydła.
0
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 10:02
Uff, co za ulga. Ogólne założenia na mecz nie ulegną zmianie. I tak Milan zagra bez OP.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
13 maja 2023, 10:27
Ale i też bez SN
0
Tanger
Tanger
13 maja 2023, 10:34
@lyndonmilan

Pozostaje wierzyć, że MM odpali petardę, a bramkarz rywali skiksuje jak Boruc na Irlandii i genialny plan Piolego wyjdzie mu lepiej niż myśli.
0
Rafał0209
Rafał0209
13 maja 2023, 09:51
Co z tym CDK ktoś powie Leao Tonali Kessie też mieli trudne początki ale jednak w tych początkach mieli bardzo fajne występy gdzie było widać talent i potencjał, nasz Belg przez cały Rok 0 bardzo dobrych występów, 0 dobrych, trochę przeciętnych i masa słabych, a nasza wiara w jego potencjał wynika tego że miał fajne występy w poprzednim klubie w LM. to trochę za mało by mieć cień nadziei że sprawdzi się w takiej lidzę jak Serie A, najgorsze jest to że ani go sprzedać bo kasa się nie zwróci ani nas też nie stać by go wypożyczać, a też Pioli na początku bał się zarządu ale już widać z niego zrezygnował a jak już raz z kogoś zrezygnuje to wielu szans Belg nie dostanie. nic trzeba liczyć na cud że w okresie przygotowawczym zaskoczy.
2
MilanHomer
MilanHomer
13 maja 2023, 10:05
Od siebie zawsze dodaję, że CDK miał swobodę w ataku, grał na każdej pozycji, na skrzydle i w środku.
Pioli związał mu nogi na środku, bez możliwości gry na bokach.
Może to jeden z małych elementów, które uwolniłyby jego potencjał?
5
Alessio_re6
Alessio_re6
13 maja 2023, 10:23
Początek sezonu był w jego wykonaniu dobry, miał kulka dobrych spotkań jak z Napoli, Bolonią i bodajże Empoli. Dziwnym trafem wyglądał lepiej mając zaufanie trenera.
2
Diavo
Diavo
13 maja 2023, 09:25
Ale CDK musi być słaby..
1
Szczechu1899
13 maja 2023, 09:32
Niezależnie od formy CDK, zapewne Brahim nie będzie na śpo większą wartością dodaną. No, ale co zrobić. Liczę na to, że Brahim pokaże, że się mylę.
Edytowano dnia: 13 maja 2023, 09:33
0
jarek2572
jarek2572
13 maja 2023, 09:24
Mesjasz i Rade kontuzje mają? Na serie A Polonia tak napisali, ale nie ma źródła podanego.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 maja 2023, 09:36
Było kilka newsów niżej.
"Bośniak i Brazylijczyk po pierwszym spotkaniu półfinału Ligi Mistrzów z Interem narzekają na drobne urazy odpowiednio kolana oraz mięśnia przywodziciela."
0
Tzeentch3
13 maja 2023, 09:36
Mają, było w którymś artykule na stronie chyba o absencjach.
0
jarek2572
jarek2572
13 maja 2023, 09:44
Musiałem przeoczyć. Dzięki.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI