Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Giroud zapewnił TOP4: Juventus - Milan 0:1!

28 maja 2023, 19:44, cinassek Aktualności
Giroud zapewnił TOP4: Juventus - Milan 0:1!

Mamy to! Olivier Giroud strzelił jedynego gola w meczu Juventus - Milan, dzięki czemu rossoneri po raz trzeci z rzędu zapewnili sobie awans do Ligi Mistrzów.

Spotkanie w Turynie od samego początku było dość żywe, choć brakowało w nim konkretnych sytuacji. Formę Mike'a Maignana jako pierwszy strzałem z dystansu sprawdził Juan Cuadrado, ale Francuz poradził sobie z tym wyzwaniem bez większych problemów. Tak jak i nieco później po próbie po ziemi autorstwa Moise Keana.

Rossoneri starali się przedzierać w pole karne turyńczyków skrzydłami - raz za sprawą Rafaela Leao, raz wysiłkami Juniora Messiasa. Po jednym z uderzeń Brazylijczyka piłka odbiła się jeszcze rykoszetem od rywali i nieznacznie minęła bramkę Starej Damy.

Najważniejsza akcja pierwszej połowy wydarzyła się w 40. minucie. Davide Calabria znakomicie dośrodkował w pole karne, a Olivier Giroud zaprezentował prawdziwe mistrzostwo gry głową. Francuz znakomitym strzałem pokonał Wojciecha Szczęsnego i zapewnił Milanowi prowadzenie do przerwy.

Po zmianie stron boiska spotkanie zdecydowanie nie porywało. Konkretnych sytuacji było jak na lekarstwo. Najlepszą w 70. minucie zmarnował Alexis Saelemaekers, który po otrzymaniu piłki w polu karnym oddał strzał w Szczęsnego. Chwilę później w obiecującej sytuacji futbolówkę wysoko ponad poprzeczką posłał Rafael Leao. Portugalczyk nie zapisze tego meczu do udanych.

Do końcowego gwizdka nic się już nie zmieniło i Milan zdobył stadion Juventusu po golu Giroud. Rossoneri wraz z Napoli, Lazio oraz Interem będą reprezentować Serie A w Lidze Mistrzów. Do tego grona może dołączyć także Roma jeśli wygra finał Ligi Europy.

Juventus FC - AC Milan 0:1 (0:1)

Bramka: Giroud 40'

Żółte kartki: Cuadrado 56' - J. Messias 34', Krunić 66'

JUVENTUS FC (3-4-3): Szczęsny - Gatti, Bremer (82' Bonucci), Danilo - Cuadrado, Locatelli, Rabiot, Kostić (63' Paredes) - Di Maria (63' Milik), Kean (73' Iling-Junior), Chiesa

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan - Calabria (86' Kalulu), Thiaw, Tomori, T. Hernandez - Tonali, Krunić - J. Messias (56' Saelemaekers), B. Diaz (82' Pobega), Leao (82' Ballo-Toure) - Giroud (86' Giroud)

Sędzia główny: Maurizio Mariani (Rzym)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





777 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
pazioni
6 czerwca 2023, 17:49
Piękna bramka.
0
checa1983
checa1983
29 maja 2023, 17:48
@Mirek99999999
Mówienie o rejestacji to dla mnie żenada,pamiętam ja Pazon miał 10000-ny wpis i urodziły mu się bliżniaki.Strone czyałem od dawna,skąd pamiętam o bliźniakach? Zdaję się,że mnie to czeka,jestem przerażony bardziej niż brak Top4. Pozdrawiam "nethools" co wam pozostało. Mówiłem,że będzie dobrze !! Teraz Kardynał Enter !Forza AC !!
0
Mirek99999999
Mirek99999999
29 maja 2023, 21:33
Kolega szukał zaczepki to mu odpowiedziałem, w końcu nazwał mnie i sporą część regularnie udzielających się na stronie użytkowników pseudokibicami. Po prostu chodziło mi o to, że większość krytyków Pioliego widziało w tym klubie nie jedno. Sam zarejestrowałem się dopiero po kilku latach odwiedzania strony, a pisać regularnie komentarze w ostatnich latach Berlusconiego. Nie chciałem urazić kibiców z krótszym stażem czy też zarejestrowanych niedawno. A sam prowodyr nie raczył odpisać, bo potrafi szukać tylko zaczepki, a nie dyskutować merytorycznie.
1
checa1983
checa1983
29 maja 2023, 22:05
I tego się trzymajmy ! Nie zawsze czytam wszystko "życie" pzdr
0
guzik_acm
guzik_acm
29 maja 2023, 15:37
Wam też ulżyło? W końcu można na spokojnie zakonczyć sezon. Jest awans do Ligi Mistrzów, był półfinał Ligi Mistrzów, jest trzecia edycja LM przed nami, to teraz proszę te "sukcesy" a nawet SUKCESY w porównaniu do ostatnich 7-8 lat przełożyć na dobre i przemyślane transfery. Pozdrawiam z rodzinką. FORZA MILAN!
1
DonDamiano
DonDamiano
29 maja 2023, 10:03
No dobra, jest LM to, o której Leao podpisuje przedłużenie kontraktu?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 maja 2023, 15:16
Po olimpiadzie. Jak zawsze.
3
marcinomilano
marcinomilano
29 maja 2023, 15:46
On już dawno podpisał ten kontrakt ;)
1
kameleon0028
kameleon0028
29 maja 2023, 09:48
Wie ktoś może z którego koszyka Lm Milan będzie losowany?
0
Klimczer
Klimczer
29 maja 2023, 09:54
Chyba 3
0
kamilus
kamilus
29 maja 2023, 10:05
Milan obecnie jest w 4. dziesiątce wśród klubów w Europie, więc najprawdopodobniej będzie w 3. koszyku.
1
guzik_acm
guzik_acm
29 maja 2023, 15:44
Raczej 3 koszyk, naliczyłem 18 pewnych drużyn przed Milanem oraz 3 potencjalne.

Manchster City
Bayern
Real Madryt
PSG
Manchester United
Barcelona
Inter
Sevilla?
Ajax
Dortmund
Atletico
RB Lipsk
Benfica
Napoli
Porto
Arsenal
Szachtar
Salzburg
Dinamo Zagrzeb
Rangers?
Feyenoord
1
Adiceusz
Adiceusz
29 maja 2023, 09:44
Cieżki do oceny sezon. W Europie ponad stan, ale bolesna porażna z lokalnym rywalem. W lidze niby jest top4 ale (póki co) pozasportowo, a poza tym dla mnie celem po mistrzu była ponowna walka o najwyższe cele. Pioli powinien moim zdaniem zostać. Drużyna potrzebuje solidnej dawki jakości i mam nadzieję, że wnioski po ostatnich mercato zostaną wyciągnięte. Tu już nie ma co wyciskać z tego składu (do tego strata Bennacera) i tak jak ktoś niżej napisał, bez istotnych zmian kadrowych, w przyszłym sez będziemy mijać się z Bologną i Torino. Sam Pioli to doskonale wie, wprost formułując żądania transferów.
1
juluspro
juluspro
29 maja 2023, 09:21
Podobno De Kateelare w dalszym ciągu jest na rozgrzewce...
1
Robinowski
Robinowski
29 maja 2023, 14:31
To w ramach przygotowania do nowego sezonu.
0
29 maja 2023, 09:18
Fajnie, że wciąż mamy szansę na top4 na boisku. Bardzo bym tego chciał, by pozbyć się tego nieznośnego uczucia.


Milan ruszył do intensywnej pracy już w maju. Wszystko wygląda tak jakby machina była już wprawiona w ruch, a klub zamierza konkretnie się poprawić.
Czuję w sumie teraz umiarkowany optymizm i jestem jak najbardziej ok z tym, że Pioli zostaje. Tylko chyba nie będziemy już szukać alibi na tak kiepskie granie w sytuacji gdy kadra będzie bezdyskusyjnie wystarczająco jakościowo na scudetto?
Mamy szansę zrobić kolejny krok do przodu i wrócić na top z drugą gwiazdką. Inter ma dalej swoje problemy, a Napoli traci trenera.
Jeżeli znów rozegranie będzie tak fatalne, a wyniki na poziomie tej rundy, to zarząd będzie musiał interweniować szybko. Czy będą to w stanie zrobić? W tym roku Mediolan sporo zaryzykował. Błędy już nie będą wybaczone następnym razem.

Rozumiem ból Juve i jego kibiców. Przykra sprawa, bo sami to musieliśmy przeżywać, kiedy manipulowano rozgrywkami, jak np w 2012 :) Albo gdy Juve pewne scudetto oddawało za darmo punkty rywalom na koniec sezonu.
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 09:19
1
Pavlović31
Pavlović31
29 maja 2023, 03:30
A z tym stadionem to co w końcu? Czemu tam na obrzeżach czy gdzieś w okolicach nie zaczną budowy? Skoro biurokracja nie robi problemu?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 maja 2023, 18:48
Zbudują, jak się odblokuje CDK.
0
dominik91p
dominik91p
29 maja 2023, 01:12
A gdzie jest Pioli Out?
... pseudo kibice Milanu.
3
Pavlović31
Pavlović31
29 maja 2023, 03:29
Hahaha pisałem że tak będzie, nagła poprawa wyników i cyk, krytyka krytyków. Zupełnie jak z Brahimem. Oczywiście, że trzeba wspierać drużynę i trzymać kciuki no matter what
2
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
29 maja 2023, 04:30
Pioli Out
9
biedrus
biedrus
29 maja 2023, 08:05
Sportowo jesteśmy na piątym miejscu, w grudniu przy takiej grze będziemy się bili o LK z Bologną czy Torino.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
29 maja 2023, 08:36
dominik91p
Zarejestrowałeś się na stronie w czasie gdy graliśmy naprawdę fajną piłkę, wielu krytyków Pioliego, w tym ja, jesteśmy tu od ponad dekady i pamiętamy końcówkę Ancelottiego, którego też żal było zwalniać bo miał patent na LM. Jednak czasami nawet najlepszy trener w środowisku, w którym wygrywał trofea zaczyna osiadać na laurach lub pewna formuła się wyczerpuje i zmiana jest konieczna. Z najlepiej grającego Milanu jaki było mi dane oglądać (Milan przy pustych trybunach po pandemii) nie zostało nic. Wysoki pressing poszedł się pier... bo sztab Pioliego spieprzył przygotowanie fizyczne do sezonu, a to co zrobili w czasie mundialu to istny sabotaż. Intensywność w grze i drużynowość (gdy ktoś coś zawalił, 2 kolegów obok naprawiało jego błąd) też nie istnieje z tego samego powodu. Przez wzrost formy Leao jedyna taktyka i schemat gry opracowany przez Pioliego przez 3,5 roku w Milanie to laga na Leao. Większość graczy mistrzowskiego składu zaliczyło w tym roku ogromny regres, dlatego nie dziwię się, że nowe nabytki też nie błyszczą. Jedynie Thiaw odpalił ale dostał szanse tylko dlatego, że graliśmy 3 w obronie, Tomori miał uraz, a i tak wyżej w hierarchii Pioliego stał Gabbia... Gdyby nie żółta kartka naszego wychowanka i zezłomowanie Lukaku przez Thiawa w końcówce meczu to być może nadal siedziałby między Adlim i Vranckxem na ławce. Rok temu wyniki były ponad stan, za co Pioliemu należy się ogromny szacunek, ale w tym sezonie, a zwłaszcza od stycznia drużyna wygląda jak za czasów Giampaolo i Inzaghiego. Oby Pioli uczył się na błędach wyrzucił kolegów ze sztabu i pozwolił ściągnąć do klubu fachowców. W przeciwnym razie czeka nas w przyszłym sezonie oglądanie meczy na poziomie końcówki Berlusconiego...
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 08:38
14
Corsa
Corsa
29 maja 2023, 08:43
Super, że jest LM, ale pokonanie zdegradowanej już Dorii i rozbitego mentalnie Juve, które dostało cztery sztuki od Empoli zakrzywia nieco rzeczywistość.

Stefano całokształtem zasłużył na drugą szansę i otrzyma ją w kolejnym sezonie, ale jeśli będziemy grali w nim tak jak teraz, to o LM będzie potwornie trudno.
1
Tanger
Tanger
29 maja 2023, 08:45
@Mirek999999999

Zgadzam się w 100%
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 maja 2023, 18:49
#pioliout
0
ósmy
29 maja 2023, 00:41
Juve będzie psioczyło, że po karze która ich spotkała, to mentalnie ich przygniotło.
Tylko prawda jest taka, że przegrali 3 mecz z rzędu, i od 12 lat nie zdażyło im się przegrać 10 spotkań w sezonie. Ostatnio w 2011 chyba za Del Neri.
Sytuacja kiedy Milan w jednym sezonie dwukrotnie pokonał Juve też należy do rzadkości.
Forza Milan!
1
Corsa
Corsa
29 maja 2023, 08:48
Juventus w tym sezonie był bardzo rzadki, przez długi czas grali piach niemiłosierny. Dopisało im szczęście w meczach z outsiderami, które przepychali jedną bramką i dlatego nabili punktów.
0
gambit17
gambit17
29 maja 2023, 00:28
W studio eleven to była taka trauma , że szok ;) hahahaha Ogólny ból dup. Ja uważam , że Milan rozegrał świetny mecz. Oczywiście biorę pod uwagę to jak miernie graliśmy na wyjazdach w tym sezonie i jak Juventus grał dobrze u siebie. Bramka Żyro mega , może na powtórce jakoś widowisko nie wyglądała , ale trzeba mieć umiejętności , żeby tak oddać strzał obok słupka z tak niewygodnej pozycji , pomiędzy obrońcami hehe


A i jeszcze Szczęsny , reakcja po bramce taka jakby miał ją na rękawicy, wściekłość i krzyk , a prawda wygląda tak , że nie miał szans tego wyjąć. Nikt by nie miał .
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 00:31
3
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2023, 09:13
Mike by wyjął :)
0
carrygun
carrygun
29 maja 2023, 00:07
Mógłby ktoś streścić co "eksperci" w studio Eleven mówili po meczu? :D
0
Levy11
Levy11
29 maja 2023, 00:37
Coś płakali nad Juve jak zwykle. Było wspominane, że Allegri dał ciała, Święcicki powiedział, że jakby Vlahović grał w Milanie to 20 bramek by miał minimum, że SMS odejdzie z Lazio i Milan wcale nie jest na straconej pozycji jeśli o niego chodzi za 30 baniek.
3
BadMad
BadMad
29 maja 2023, 07:45
Text dnia: "Dla nas wszystkich byłoby lepiej gdyby Juventus dzisiaj wygrał".
5
Gol
Gol
29 maja 2023, 12:10
BadMad - Nie oglądałem studia, ale tak na logikę, to dla dziennikarzy którym bądź co bądź powinno zależeć na oglądalności ich kanału, faktycznie byłoby lepiej gdyby walka o top 4 skończyła się dopiero w ostatniej kolejce. Zwyczajnie teraz ta ostatnia kolejka jest pozbawiona dreszczyku emocji, który na pewno by towarzyszył też nam kibicom Milanu gdyby wszystko już w tabeli nie było jeszcze jasne.

Ale też zaznaczę, że ja studia Eleven nie oglądam głównie dlatego, że oni są ogólnie bardzo stronniczy i zawsze Milan grał słabo i przepychał kolanem wygrane, a Juventus już był glamour, jak wygrywał w takim samym stylu.

To albo stronniczość, albo dalej ich boli, że Polscy eksperci nie przewidzieli powrotu Milanu do czołówki, bo jeszcze kilka lat temu byliśmy przecież dalej od poważnych celów niż Hertha Berlin ;)
1
artek1984
artek1984
29 maja 2023, 00:04
Za tydzień wygrywamy,Juve remis i nawet jakby oddali im te 10 pkt. to będziemy przed nimi...
4
MrCostacurta
29 maja 2023, 00:30
Wtedy nikt nie będzie mówił że skorzystaliśmy na ich karze. Na dodatek wciąż możemy wyprzedzić Inter.
3
Nefez
Nefez
29 maja 2023, 08:17
11 zabrali, nie 10..
0
Corsa
Corsa
29 maja 2023, 08:46
Wtedy będzie gadanie, że bez zabranych punktów Juventus wygrałby te ostatnie mecze.

Trzeba o nich zapomnieć, mamy LM, a im kij w oko.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2023, 09:33
Nefez

11 chcieli zabrać, ale wyrok padł na 10, więc zapadło 10.
0
Levy11
Levy11
28 maja 2023, 23:59
Xavi Simons pamiętacie go jeszcze? Chłopak chyba się już ogarnął. Właśnie zdobył Króla strzelców może nim sie zainteresować?
0
Rossu
Rossu
29 maja 2023, 00:43
Koszt 50 mln, odpada.
0
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2023, 09:15
Chciałem go tutaj jak było wiadomo, że jest za darmo. No ale Pioli musiałby stawiać na niego, zamiast Brahimków, Messiasów itd. XD
0
hyrus13
hyrus13
28 maja 2023, 23:46
Jedyne co można napisać w tym „smutnym” dniu to #PioliOut. Niech coś mają od życia chłopcy, którzy zwalniali Stefana i z wielką satysfakcją czekali na każde jego potknięcie. Niech was szlag (tu powinno paść odpowiednie słowo, ale już się przekonałem, że regulamin jest nieubłagany).
4
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:48
Biedni ,dzisiaj pewnie pod poduszką płaczą .
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
29 maja 2023, 00:22
Ktos tu zapomnnial ze nadal bylibysmy 5. gdyby nie 10 punktow kary dla Juventusu.
12
Marios77
Marios77
29 maja 2023, 05:26
PioliOut
2
hyrus13
hyrus13
29 maja 2023, 09:51
SolemnSolimnia

A wiesz za co im odebrali punkty? Oni oszukując ściągali sobie Chiesę czy Vlahovicia, a my Adlego i Babajoko. Więc skończcie z tymi lamentami "mamy LM, bo im odebrali punkty". Biedny Juventus.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 23:43
I cyk znowu jakieś absurdalne wyliczenia typu mamy 70 mln na transfery i wydawanie jak w FMie :D

Najważniejsze to Rebić i Origi łącznie około 10 mln brutto rocznie zaoszczędzone. Tak samo Bakayoko i Dest, chociaż trudno powiedzieć jak dużo tutaj Milan płaci a ile Chelsea i Barca.

Kamada i El Shaa za free to będą super transfery. Marzy mi się SMS ale wydaje mi się że będzie bardzo ciężko, bo przede wszystkim trzeba zapłacić ok 30 mln, dać co najmniej 4 mln netto, a do tego nei obejmie go decreto crescita. Prędzej widzę go jednak w Anglii.
2
Zimer9009
Zimer9009
28 maja 2023, 23:49
Origi i Rebic to max wypożyczenie z opcją wykupu i jeżeli ktoś opłaci całe ich pensje to i tak będzie mega sukces.

Ewentualnie jeżeli wypchniemy Ante i ściągniemy napastnika to Origi może zostać jako zmiennik Leao.
0
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:52
Rebicia i Origiego tak łatwo się nie pozbędziesz i nie zdziwię się, jak będą u nas w kolejnym sezonie. Za to kończące się kontrakty faktycznie mogą dać niezłe oszczędności, bo odejdą Tatarusanu, Dest, Bakayoko i zapewne Zlatan, co łącznie da z 10-15 mln brutto.
1
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:42
Niby sezon nienajlepszy, a tu LM za rok będzie, zaraz ogłoszą przedłużenie z Leao, Kamada już ponoć czeka, żeby założyć koszulkę Milanu. Nic tylko się cieszyć XD
1
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:40
Granit Xaka zagrał dziś (mega mocarny) ostatni mecz w barwach Arsenalu.


Odchodzi za darmo do (prawdopodobnie) Bayeru Leverkusen.

W perspektywie kontuzji Bennacera - to byłby idealny transfer parametr 0.

Ale albański Szwajcar podobno już dawno był dogadany z Bayerem, bo małżonka piłkarza nalegała na powrót do Niemiec.
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 23:41
3
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 23:39
https://www.capology.com/club/ac-milan/salaries/

Bardzo ciekawa sytuacja na Capology, kontrakt Leao już zaktualizowany, rocznie 5 mln netto + 2 mln netto bonusu :)
1
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2023, 09:35
I ma status zweryfikowany? XD szybcy są.

A player's wage is "verified" if provided directly by the club or agent, and/or confirmed by +2 sources.
1
marcinomilano
marcinomilano
29 maja 2023, 09:48
Tak, to jest ogólnie bardzo dobre źródło. To znaczy że kontrakt już podpisany.
0
Gerada
Gerada
29 maja 2023, 09:53
Bodaj tydzień temu już to widziałem :P
0
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2023, 11:07
Ja wiem, że źródło dobre, sam z niego korzystałem nie raz. Tyle, że podchodzę ostrożnie do tych statusów verified przy przedłużających bez oficjalki xD
1
Corsa
Corsa
28 maja 2023, 23:38
Kolejny sezon w LM, kamień z serca! Forza Milan!
2
Grande
Grande
28 maja 2023, 23:37
https://twitter.com/LombardiaMax/status/1662351843341524992?t=l7wOE-ueTxFUjJNRJHGVqA&s=19
1
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:29
LM zapewniona, to są od razu pierwsze plotki transferowe - ponoć Kamada klepnięty bo odrzucił BVB, zaś budżet na transfery miałby wynieść 70 mln (wydaje się logiczne, bo to zeszłoroczne 50 mln + nadwyżka w wysokości 20 mln za 1/2 LM) + kwota ze sprzedaży graczy.

To co, zabawa w wydanie 70 mln? :) Ode mnie:
- SMS 40 mln,
- Kamada 0,
- prawoskrzydłowy 30 mln,
- Tielemans 0,
- "9" 30 mln (za pieniądze ze sprzedaży niepotrzebnych graczy, niech Maldini pokaże, że potrafi się pozbyć Rebicia, Origiego i Messiasa naraz :P).
2
Grande
Grande
28 maja 2023, 23:31
Tielemans ci nie wyjdzie poza Premier. Zejdź na ziemię.
1
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:31
Chyba, że Milan pozyska Maddisona, a zapewne pojawi się o nim plotka jeśli SMS nie trafi.
1
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:34
Moje wymarzone okno: Kamada + Asensio + Frattesi + Faraon + napastnik (nawet nie wiem jaki, ważne, żeby strzelał).
SMS marzenie, ale pewnie Lotito do Włoch go nie puści, więc raczej zostanie na rok albo przeniesie się do Anglii. Asensio trafi do premier league albo PSG, bo raczej nie ma w planach obniżenia wymagań finansowych. Frattesi pewnie też mało by nie kosztował. Dajcie mi tego Kamadę na start i będzie dobrze :P
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 maja 2023, 23:37
Jak dla mnie przy SMS i Kamadzie Tielemans i tak jest niepotrzebny w kadrze
Masz Tonali -Kamada-SMS
Na ławce Benek po kontuzji, Krunić i Pobega
Jasne gracz pokroju Tielemansa by się przydał ale zejdźmy na ziemie to jeszcze nie jest ten etap
9 za 30 mln która faktycznie nie będzie ryzykowna to będzie ciężka sprawa
30mln na prawoskrzydłowego to moje małe marzenie żeby Sassuolo się ugięło i puściło za tą kwotę Berardiego (może być z Juniorem w rozliczeniu żeby od razu mieli zastępstwo xd) ale nierealne raczej

Poza tym potrzebny nam będzie rezerwowy za Leao jeszcze w tym przypadku jakiś
1
cbvirus
cbvirus
28 maja 2023, 23:38
Myślę, że Lotito nie sprzeda za tyle SMSa i to jeszcze do rywala
0
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:42
Faktycznie, dwóch pomocników wystarczy, nie wiem skąd mi się pojawiła konieczność trzeciego. Za to tym darmowym lewoskrzydłowym to może być SES, o którym ostatnio sporo się pisze.
1
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 23:44
@cbvirus
Sprzedawać musi tym razem, wątpię że będzie szedł na noże z piłkarzem żeby za rok oddać go za darmo, Ja za to nie za bardzo widzę nas płacących za niego 30 mln, bo dodatkowo trzeba mu dać co najmniej 4 mln netto na kontrakcie, a nie obejmie go ulga podatkowa.
0
Tanger
Tanger
28 maja 2023, 23:48
Ja osobiście byłbym zadowolony ze wzmocnień w postaci np. zestawu: Sportiello, Augello, Kamada, Dominguez, Amad Diallo, Unal

Pakiet Arnautović + Mikautadze na pozycję napastnika też nie byłby taki zły, a na pewno lepszy niż to co mamy obecnie.

Przydałoby się ściągnąć jakiegoś wychowanka włoskiego klubu, żeby móc puścić wreszcie tego biedaka Gabbię na wypożyczenie albo i transfer definitywny.

Oprócz Kamady marzeniem do wzmocnienia pomocy jest oczywiście SMS, ale ze względu na Lotito to będzie marzenie bardzo trudne do spełnienia.

Najważniejsze, żeby udało się wzmocnić wszystkie konieczne pozycje, czyli środek pomocy, prawą flankę i pozycję napastnika. W dalszej kolejności ew. roszady na ławce, jeśli chodzi o obsadę lewej obrony, bramki czy lewego skrzydła.
1
DragonAC
DragonAC
29 maja 2023, 08:51
Za SMS nie trzeba tyle płacić 25+5 powinno wystarczyć
0
Deus
Deus
29 maja 2023, 10:08
Ode mnie: Kulusevski, SMS, Kamada no i Arnautovic - bo już się budżet skończył.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 23:28
I cyk już pierwsze info że Kama podpisze 5 letni kontrakt, odrzucone Atletico i BVB
1
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:38
Przykra prawda jest taka, że w BVB nie ma przyszłości. Ktoś tam kilka razy kopnie lepiej piłkę i już wiadomo, że odchodzi - Dembele, Haaland, Sancho, czy teraz Bellingham. My jednak na całe szczęście swoje gwiazdy raczej zamierzamy zatrzymywać na dłużej, co pokazują nowe kontrakty dla Theo, czy mam nadzieję zaraz dla Leao. O Atletico, to nie ma co gadać, bo tam Simeone zabija wszystko, co ofensywne. Ogłaszajcie tego Kamadę, żeby nie było znowu transferów na ostatnią chwilę.
1
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 23:47
Odnośnie kontraktu dla Leao to na Capology ma już 5 mln netto + 2 mln bonusu:)

https://www.capology.com/club/ac-milan/salaries/

Kontrakt już podpisany.
1
hyrus13
hyrus13
28 maja 2023, 23:49
BVB to odrzucił miesiąc temu. Podpisze to super, póki co nie ma się po jarać. Rok temu miał być Botman, RS i generalnie miało być w pytę. Jak się skończyło każdy wie.
1
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:54
hyrus13
To prawda, ale wszystko wskazuje na to, że w tym roku środki na mercato będą większe. Fajnie, jakby też teraz "upolować" graczy z wygasającymi kontraktami, bo ostatnio słabo u nas w tym temacie.
1
Grande
Grande
28 maja 2023, 23:25
Diaz, Messias, Origi, Rebić, Zlatan-podziękować, wręczyć po czekoladzie i obyśmy już ich nie oglądali w przyszłym sezonie.

Alexis może zostać jako backup

5
Tomek_4
Tomek_4
28 maja 2023, 23:22
Dawanie kolejnych minut Origiemu, w tym sezonie jest bez sensu. Po co dawać szansę komuś kogo trzeba się pozbyć koniecznie zamiast CDK? Słaby miał sezon ale młody ma potencjał, bez ogrywania go, samymi treningami doświadczenia meczowego nie zrobimy
2
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:30
Pokazanie potencjalnemu kupcowi, że gracz jest "na chodzie" i w formie pozwalającej na występy na boisku (nawet nie chcę myśleć w jakiej jest CDK, który nie dostaje żadnych minut).
0
Masa
Masa
28 maja 2023, 23:31
moze po to żeby sie jeszcze bardziej nie zablokował robiąc w gacie przed wielkim juve? ;-) moze pioli da mu szanse w sparingu z varese i wtedy strzeli 8 bramek i nagle wejdzie na poziom z poprzedniego sezonu ;-)
tyle mial szans zeby pokazac sie, ze ma jakis potencjal, ze chyba zaden zawodnik w ostatnich latach tyle nie dostawal, a nie pokazal praktycznie nic. inni tez chca pograc.
0
Abece
Abece
28 maja 2023, 23:19
Czy istnieje jeszcze taka możliwość, by Juve się odwołało po raz kolejny i utraciło mniejszą liczbę punktów niż 10?
0
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:31
Raczej wątpliwe, bo większa szansa jest na dodatkową karę od UEFY, czyli ban na europejskie puchary na rok lub dwa.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 23:19
Ciekawy wywiad Pioliego po meczu. Budujący.
0
Tomek_4
Tomek_4
28 maja 2023, 23:19
Leao, tak jak piłkarze z ławki grał zbyt krótko by ocenić jego 'występ'
0
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:17
To teraz dawać mi Bayern, Real i Newcastle :P
Tak na serio, to wolałbym podobną grupę jak w tym roku - jeden mocniejszy rywal do powalczenia o pierwsze miejsce i dwóch outsiderów np. Feyenord, Atletico i Celtic
0
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:19
Uważam, że dostaniemy Barce oraz BVB, a z czwartego Lens.
0
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:23
No to w sumie nie byłoby tak źle. Przy kilku wzmocnieniach BVB na papierze nie ma podjazdu, Lens tym bardziej, a Barca, jak pokazał Inter, do ugryzienia.
No może nie doceniam Borussii, ale bez Jude'a nie robią na mnie wrażenia.
0
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:26
mmielczar123- Z punktu widzenia będziemy z Barcą głownym faworytem wyjścia z grupy heh.
0
Pepik
Pepik
29 maja 2023, 09:09
Zależy z jakiego koszyka będziemy losowani. Licząc na szybko, jesteśmy 36. w rankingu. Oczywiscie kilka zespołów nad nami nie zagra w LM. Wszystko zależy ile spośród zespołów nad nami wejdzie do LM przez kwalifikacje. Być może znajdziemy się w pierwszej "24". Trzeci koszyk dałby bardzo dużo moim zdanie
0
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2023, 19:24
Będziemy w 3 koszyku. Dostaniemy Feyenord i Lipsk oraz Rakó...Lens ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
28 maja 2023, 23:16
Di Maria do mundialu top
po mundialu flop
3
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:18
Di Maria miał właściwie tylko mundial top, bo na początku wypadł z powodu kontuzji i po powrocie nie czarował. Słaby transfer Juve.
1
Tanger
Tanger
28 maja 2023, 23:21
A jakie były zachwyty nad mercato Juve na samym początku sezonu. Di Maria, Pogba...

Boisko i kozetka to wszystko zweryfikowały.
2
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:34
Tanger:

Ich transfery nie zachwyciły.


Ale nasze? Czy mamy powody do radości?


Nie zapominajmy, że gdyby nie kara dla Juve, to oglądalibyśmy ich plecy. Z dystansu.


0
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 23:46
W zasadzie u nas wielkich oczekiwań (może oprócz CDK) nie było i raczej kibice krytykowali okienko, a w Juve ochy i achy, bo sprowadzili Di Marię, Pogbę, Kosticia, Bremera, Paredesa, Milika, co miało im dać pewne mistrzostwo.
0
Tanger
Tanger
28 maja 2023, 23:50
@Maximilanista

Dobrze wiesz, jakie mam zdanie na temat poczynań M&M przez ostatnie 1,5 roku. Nie podpuszczaj mnie, żebym się znowu uzewnętrzniał, bo mnie zaraz jacyś "optymiści" napadną :P

Wzmocnienia są konieczne, ale takie stawiające na jakość, a nie ilość. Tyle w tym temacie.
0
Maximilanista
Maximilanista
29 maja 2023, 00:10
Tanger:

Dobra, już Cię nie podpuszczam. ;-)


mielczar123:


Nie do końca masz rację.

Czy wśród kibiców Juve były ochy i achy nad zeszłorocznymi transferami, to nie wiem. Nie śledziłem ich opinii. Wiem, że Bremera i Di Marii to im wielu z nas zazdrościło.


Wrześniowa ankieta acmilan. com. pl podsumowująca nasze mercato była nad wyraz optymistyczna. Ogromna część naszej społeczności oceniła nasze transfery jako bardzo dobre lub dobre, mniejszość widziała je średnio, natomiast (powszechnie tu atakowany) margines obstawał przy jednoznacznie złej ocenie.


Nie zakłamujmy rzeczywistości, bo zaraz się okaże, że kibice Juve byli entuzjastami ruchów tranaferowych swego klubu, podczas gdy fani Milanu zachowali rozsądek i zimną krew.


Otóż nie.


Bo (mowa o większości) kibice KAŻDEGO klubu zachwują się w takich sytuacjach podobnie: niesieni wiarą i obowiązkiem lojalności - wychwalają swoje ruchy transferowe, jednocześnie (z wektorem przeciwnym) punktują błędy rywali.
0
Maximilanista
Maximilanista
29 maja 2023, 09:14
Akurat kibice Juve są pesymistami od dłuższego czasu. Głownie przez trenera. Nie byli zachwyceni swoim okienkiem tak jak kibice rywali. To głównie tutaj chwalono mercato Juve.
Poza tym można kiedyś pogadać o innym klubie bez gadania "a bo u nas to i inni gadali tamto"?. Tego typu whataboutism można rozszerzać tak długo aż każdemu spasuje. Chociażby "a u nas w Milanie ściągnęli tych wszystkich świetnych graczy, którzy zrobili scudetto i 1/2 LM, a wielu tutaj robiło nagonkę na klub za niesprowadzanie Niemca z kompleksem Mesjasza"
Ja sobie lubię oceniać poczynania innych klubów, z wyłączaniem filtra pogardy i rywalizacji. Nie chciałbym za każdym razem słuchać "ale Milan to i tamto"
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 09:20
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 maja 2023, 23:14
Trzeba przyznać że Milan potrafił zagrać w tym sezonie ważny mecz, jest plan minimum, jest LM, jesteśmy bezpieczni, czas zrobić popcorn i oglądać zmagania na rynku transferowym, bez przesadnego wczuwania się w każde nazwisko które się przewija
1
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:18
W teorii można łatwo powiedzieć, że nie będziemy się wczuwać w plotki transferowe, a niech tylko pojawi się jakaś konkretniejsza, to zaraz będzie kilkaset komentarzy. :P
1
jfw83
jfw83
28 maja 2023, 23:12
Zagraliśmy kupę jak zawsze ostatnio, a Juventus jeszcze większą :D Dobrze, że ten sezon już się kończy i do tego tak szczęśliwie dla nas. FORZA ACM !!
1
Zimer9009
Zimer9009
28 maja 2023, 23:10
Kibice Juve w studio 11 kłócą się co do przyczyny upadku wielkiego Juve. Złoto.
2
Grande
Grande
28 maja 2023, 23:20
Święcicki też jakiś taki niepocieszony.
0
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:07
Mecz był jaki był, ale teraz przynajmniej wiadomo, że w przyszłym sezonie w menu będzie kaszanka. :P
4
Rossu
Rossu
28 maja 2023, 23:06
Cóż, szczęście sprzyja lepszym. Awansowaliśmy w dzianych okolicznościach, ale to Juventus sam sobie jest winny. Cel osiągnięty, teraz wszyscy mają okazję do zrehabilitowania się - zarząd, trener i piłkarze.

Teraz czas na masowe zmiany. Szczególnie powinni najpierw zacząć od licznych zmian w sztabie szkoleniowym, bo dzięki ich "przygotowaniu" fizycznemu o mało nie spadliśmy na dno - mam na myśli przygotowanie w trakcie i po mundialu.

No i transfery, transfery i jeszcze raz TRANSFERY. Zarząd ma teraz szansę się wykazać z transferami, teraz to będzie prawdziwy sprawdzian.

Pioli też musi się poprawić ze swoimi decyzjami i wyborami. A piłkarze mimo wszystko powinni poprawić swoje nastawienie z słabszymi rywalami, bo zostało wyrzuconych mnóstwo punktów w błoto.


3
Majki85
Majki85
28 maja 2023, 23:05
Mamy LM w przyszłym sezonie. Mamy 1/2 LM w obecnych rozgrywkach. Z takimi tuzami jak: CDK, Origi, FBT, Bakayoko, będącym od dwóch lat bez formy Rebicem. Z kontuzjowanymi cały sezon Florenzim i Ibra. Z Tatarem przez kilkanascie meczów jakie rozegrał. Ale nie.. Tego się nie widzi. #Pioliout widze nadal w modzie.
Proszę mi lamenciarze powiedzieć jaki trener na przestrzeni trzech ostatnich lat osiągnął z klubem większy sukces niż Pioli? (Trener którego klub wydał max tyle na transfery co Milan).
9
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:09
"Z Tatarem przez kilkanascie meczów jakie rozegrał"

Statystycznie to grając z Rumunem zdobyliśmy więcej punktów niż z Francuzem. :P

https://twitter.com/RYOmoha/status/1655193277102956545
4
Majki85
Majki85
28 maja 2023, 23:18
A ile straciliśmy punktów przez jego interwencje? Ile goli padło dla rywali bo być może źle się komunikowal Rumun z obrońcami? Jest tak wiele detali które decydują o wynikach meczu że naprawdę dużo by o tym pisać, ale wy tylko o punktach jakie się zdobyło z nim w bramce. Jak jest Tatar taki cudowny i ma zajebisty średnia zdobytych punktów z nim w składzie, to niech sobie bo ktoś z czołówki weźmie. Zobaczymy jak będzie wyglądał na przestrzeni całego sezonu.
0
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:20
Dlatego napisałem "statystycznie". :P Pamiętam, jak grał Tatarusanu i że mógł nam wygrać więcej punktów, ale takie są "liczby". :)
1
umbrella
umbrella
28 maja 2023, 23:04
To był dla nas trudny sezon, gorszy pod względem jakości gry, ale ostatecznie udany sportowo. Niespodziewaną wisienką na torcie byłby finał LM, ale kuzyni byli lepsi. Mądrze kontynuujmy budowę tego zespołu. Forza Milan! Pioli is on fire! :)
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 23:20
0
Jaca23
Jaca23
28 maja 2023, 23:03
Słaby mecz, ale najważniejszy jest wynik. To był mały finał, a finały się wygrywa, a nie gra. Jesteśmy w przyszłym sezonie w LM i to się teraz najbardziej liczy. M&M tym razem nie zepsujcie mercato.
1
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:10
"finały się wygrywa, a nie gra"

Bardzo ładnie napisane!
1
karp_fso
karp_fso
28 maja 2023, 22:58
Co do tego, czy Juve sobie załatwiło -10, czy nam załatwili LM, to powiem tak... Poczekajmy do ostatniej kolejki. Jak Juve znowu przesra, a my wygramy, to będą mogli zamknąć jadaczki i opierać się już tylko na swoich domysłach i mokrych snach o wielkim Juve, które dominowało Serie A tylko dlatego, że Mediolan się kopał po czole ;)
2
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 22:58
A w Eleven płacze nad biednym Juventusem, ukaranym za wałki finansowe.


Klub, który tak mataczył i kantował powinien być wywalony do Serie B, a ten elegancik w studio nazywa pierwotną karę - 15 punktów "kuriozalną". I jeszcze płacze, że brzydka UEFA i tak by wykluczyła Jufków z europejskich rozgrywek, więc biedni piłkarze Bianconerich byli w tak nieszczęśliwej sytuacji.


Co za dno...
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 22:58
13
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:01
Jak słucham studia to płacz bardziej o to, że kara była zastosowana w tak durny sposób , bo odejmowanie, potem zwracanie, po czym znów odejmowanie punktów, no to jednak jest chore, więc jaki płacz? Na Milan nie widziałem aby ktoś psioczył, nawet podkreślili, że pełne sezony Piolego i same champions league.
2
bogiel
bogiel
28 maja 2023, 23:02
elagancik jest kibicem Milanu to raz,
dwa: "placze", bo odejmowanie i dodawanie punktow w trakcie sezonu jest słabe
1
Mil_online
Mil_online
28 maja 2023, 23:04
Tam sami kibice Juventusu, za mikrofonem i w studio. Ten pajac po prawej najlepszy w ogóle, co za dno.
0
ACstach
ACstach
28 maja 2023, 23:07
Gdyby nie robili wałów to by się nie musieli zastanawiać czy ktoś ich brzydko czy ładnie traktuje, pokrzywdzonych wielce krętaczy.
3
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:08
Milanboy:

Przede wszystkim to odjęcie 15 punktów nazwali "kuriozalnym". Że niby tak dużo. Przecież to bezczelność.

Po drugie - ewidentnie tłumaczyli słabą postawę graczy Juve w meczach z Empoli i z nami tym, że UEFA i tak by ich uwaliła, więc motywacji nie mieli..


Ofiary losu normalnie.

Dostaliby zasłużoną karę degradacji do Serie B, toby nie musieli się stresować wstrętną UEFĄ.
5
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:12
bogiel:

Elegancik pierwotną karę - 15 punktów nazwał "kuriozalną". Juve było skrzywdzone.

Gdyby takie wałki udowodniono klubowi w Niemczech, byłby uwalony o jedną klasę rozgrywkową od razu, bez apelacji. A i w drugiej lidze może by startował z ujemnymi punktami.
1
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:15
Maximilanista- A tutaj nie chodzi o to, że skandaliczne było to w jakim to wszystko trwało momencie? No ja rozumiem expertów, bo to było durne, a sam ten expert powiątpiewał w warsztat trenera i sam Juventus.
0
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:28
Milanboy:

Przysłuchiwałem się tej rozmowie bardzo uważnie.

Typek ewidentnie ubolewał nad tym, że całe to zamieszanie ujemnie wpływało na postawę graczy Juve w ostatnich dwóch meczach. Taką już fajną mieli formę, a tu znów im federacja dopierdziela. A przecież już wcześniej zostali skrzywdzeni kuriozalną wręcz decyzją odebrania 15 punktów. On to powiedział!


Ja jestem (od zawsze, wiele razy się tu na ten temat wypowiadałem), że stronniczość komentatorów Eleven jest na tym serwisie mocno demonizowane.

Ale dziś w pomeczowym studio wylana została cała fontanna żalu nad biednym losem Bianconerich i wynik Milanu był bardzo zręcznie umniejszany.


Brak CL dla Juve okazał się dla niektórych komentatorów nie do przełknięcia.
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 23:29
0
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:50
Maximilanista- A to akurat prawda, bo znowu tracic punkty, do tego odpaść z Sevillą w lidze europy to mocno może dobić zespół, Co jak co ale z mentalem to trafił, bo nawet Guardiola by ich nie podniósł.
0
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:55
Milanboy:


Ale nie chodzi tu o sam fakt ciosu mentalnego, tylko o sugestie, jakoby kary dla Juve były niesprawiedliwe.

Nie żartujmy. Minus 10 punktów za takie przewały to praktycznie amnestia. W tym kontekście żałować Juventusu to bezczelność i odklejka zupełna.


Nie mogą się pogodzić z wizją Juventusu poza Champions League - i to widać, słychać i czuć.
0
Gerada
Gerada
28 maja 2023, 22:56
Ogólnie dziwnie, że w Polsce mecze Juventus - Milan można oglądać tylko na Juve TV. Natomiast z mojej strony mały ukłon w stronę komentujących, że o swoim rywalu, którym byliśmy dzisiaj my, wypowiadali się jednak z szacunkiem. Nie zawsze miało to miejsce w przeszłości i ja osobiście doceniam (co innego w studio, gdzie alternatywna rzeczywistość kwitnie w najlepsze).

Co do samego spotkania to mam wrażenie, że tak jak my jesteśmy w tyle za Interem i - mimo wszystko - Napoli jeśli chodzi o zwykłą piłkarską jakość, tak Stara Dama jest w tyle za nami. Podobnie jak w naszych starciach derbowych dość jasno można wskazywać faworyta, tak i w kolejnym już spotkaniu z Turyńczykami nawet w trybie mocno ekonomicznym dość spokojnie zdobywamy trzy punkty.

Co do naszych graczy:
Nie wiem czy Rafa wyszedł na mecz z jakimś urazem / nie w optymalnej dyspozycji fizycznej, czy dość szybko coś go w meczu złapało, ale ewidentnie było widać, że za wszelką cenę unika kontaktu z rywalami. Symboliczna była sytuacja w narożniku, gdzie miał najbliżej do piłki a nawet nie ruszył do niej bo widział, że Cuadrado na małej przestrzeni będzie grał ciałem. W dodatku zszedł utykając...

Rade dziś w zasadzie kreował wszystkie groźne sytuacje dla Juventusu. O ile miał parę dobrych zagrań, o tyle rażące były te złe.

Ogólnie bramka świetna - dośrodkowanie mega w wykonaniu Davidka i Olivier świetnie wykończył.

Ogólnie Calabria, kiedy jest w rytmie meczowym, jako jeden z nielicznych w naszej kadrze gra na na prawdę dużej koncentracji praktycznie co mecz. Mało kto to zapewne doceni, ale np. nie odskakuje mu ciągle piłka, podania ma raczej precyzyjne. Widać, że odpowiednio funkcjonuje głowa.

Jest top 4. Sezon udany. Mister może się brać za ocenę.

A jednocześnie BARDZO jasny sygnał dla Czerwonego Ptaka, że ten sezon to ostatni dzwonek żeby zacząć zespół budować już nie tylko jako wersję budżetową, ale realnie podnieść jakość. Co roku się udaje ale POMIMO, a nie DLATEGO, że są warunki. Czas to zmienić.
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 23:01
8
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:12
"A jednocześnie BARDZO jasny sygnał dla Czerwonego Ptaka, że ten sezon to ostatni dzwonek żeby zacząć zespół budować już nie tylko jako wersję budżetową, ale realnie podnieść jakość."

Ja to widzę dokładnie odwrotnie - dla nich to jasny sygnał, że 'moneyball' kolejny raz się udał. W bólach, ale się udał, dlaczego więc zmieniać główne założenia, czyli ograniczony budżet na wzmocnienia?

Dla mnie to nadal będzie to samo, ale z naciskiem RB na Maldiniego, by starał się dokonywać lepszych transferów i zaczął rozmawiać o nich z Piolim.
2
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 23:17
kamilus:

Podzielam.


Chyba już czas zacząć grać nieco ostrzej na rynku.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
28 maja 2023, 22:56
Za tydzień klepiemy Veronę, Juve nie wygra z Udinese i mogą im nawet te punkty zwrócić;)
8
cereus
cereus
28 maja 2023, 22:56
Chciałbym żeby udało się skończyć na 3 miejscu - Inter przegrywa następny mecz a my wygrywamy - to mi trochę osłodzi wynik z serie A
1
Marcin1982
Marcin1982
28 maja 2023, 22:55
Dobra idę spać.
Oddaję głos do studia w Warszawie ;)
2
Mil_online
Mil_online
28 maja 2023, 22:55
Śmiem twierdzić, że w tym meczu właśnie o to Piolemu chodziło, zaryglował, coś tam wpadło. Gra Juventusu była gówniana, to oni powinni atakować, a my nie, idealne warunki dla Piolego - z naszej strony bardzo poprawny taktycznie mecz. Kto oczekiwał fajerwerków, powinien przerzucić się na inny mecz.

Obawiam się, że niestety, Allegri kończy swoją kadencję i Juventus może być już tylko lepszy.
2
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 23:01
Juventus bez LM będzie w plecy 70-80 mln, do tego muszą wykupić kilkoro graczy za ok. 40 mln. Plus bez Ligi Mistrzów to część graczy będzie chciała odejść, a że dodatkowo chyba nie wpadnie im 35 mln za McKenniego, to tym bardziej muszą sprzedawać. I kto wie, czy nie jesteśmy świadkami początku ich 'banter ery'.
0
Mil_online
Mil_online
28 maja 2023, 23:03
Taką też mam nadzieję, Napoli mogło to zrobić dwa sezony temu, może potrzebny był do tego Allegri, żeby nie pozostawić wątpliwości:).
0
karp_fso
karp_fso
28 maja 2023, 23:09
Ja bym mimo wszystko nie lekceważył "najmądrzej budowanego klubu na świecie", jak to kiedyś mówili, tak mądrze, że im teraz punkty odejmują :))))

A tak poważnie, ciężko będzie Juve się odbudować bez europejskich pucharów. Tam prawdę mówiąc prawie cały zespół jest do wywalenia. Tam to się nadają tylko Bremer, Danilo, Rabiot, Faglioli, Miretti, Di Maria i Chiesa. Może jeszcze z Ilinga Juniora będą ludzie. Reszta, razem z przepłaconymi Vlahoviciem i Locatellim do tarcia chrzanu. Z kolei Di Maria na 100% odchodzi, Bonuc emerytura, Rabiot też odejdzie, nie zdziwię się, jak Bremer i Danilo też zrobią zawijkę. Chiesa i młodzi Włosi IMO zostaną, chyba że Federico będzie chciał się do Premier League wynieść. Ba, nawet Cuadrado im się zwinie. Nieciekawie tam jest.
1
01peter
01peter
28 maja 2023, 22:54
Piękne uczucie ja siedzisz wokół kibiców juve a Oliwier strzela gola i tylko ty do góry wyskakujesz.
Milan to jest to.
Było cudnie
4
DominoJachas
DominoJachas
28 maja 2023, 22:53
Niebiosa są po naszej stronie w końcówce sezonu.

Kara juve - dzięki czemu zagramy w LM i osiągnięcia finansowe z tego sezonu nie przepadną.

Real bierze Diaza dzięki czemu mimo bardzo dużej chęci, nie wydamy na niego 30 mln.

Teraz Panie Maldini musi Pan poczarować. O ile transfery do defensywy w dużej większości są bardzo dobre, tak do ofensywy co najwyżej średnie. Czas to zmienić.
0
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 22:52
Pioli jako trener Milanu w pełnych sezonach zapewnił nam wicemistrza, mistrzostwo Italii, półfinał CL i kolejną kwalifikację do Champions League.

Naprawdę świetną robotę robi ten trener i trudno znaleźć we Włoszech szkoleniowca który przez lata działał tak stabilnie, bo chyba tylko Sarri czy Allegri w poprzedniej dekadzie tak prowadzili swoje zespoły.
10
karp_fso
karp_fso
28 maja 2023, 23:02
Zgoda, ale ze stabilnością bym się nie rozpędzał, bo w tym sezonie było blisko katastrofy, oczywiście nie tylko przy udziale Pioleła, ale również i braku ruchów na rynku transferowym.

No i inna sprawa, że prawdopodobnie inne kluby, po pomundialowym kryzysie prawdopodobnie Pioliego by zwolnili. Nas zarząd miał cierpliwość i w sumie dobrze, bo zmiany w trakcie sezonu trenera, który siedzi tu już czwarty sezon byłaby ryzykowna. Ale dla Stefana teraz prawdziwy egzamin, o ile oczywiście M&M dadzą mu odpowiednie narzędzia.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 maja 2023, 22:51
Oczy krwawiły ale mamy to
Dobrze że w słabszym ligowym sezonie nam się upiekło i zostajemy w strefie LM - daje to nadzieje na przyszłość
4
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 22:53
Byliśmy dzisiaj lepsi ,a w drugiej połowie powinniśmy prowadzić wyżej.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 maja 2023, 22:54
Milanboy - no i? Obie ekipy grały fatalnie i bardzo źle się ten mecz oglądało
1
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 22:59
No i , że stoimy wyżej od Juve, a druga połowa to kunszt spokoju AC Milan. Ja mam to gdzies, że Milan nie wygrał wysoko.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 maja 2023, 23:01
Ja mam gdzieś czy było 1:0 czy 7:0
Jednak kibicuje Milanowi a nie Juventusowi bo chcę oglądać grę ładną dla oka a nie tylko do bólu pragmatyczne bronienie wyniku
3 akcje w meczu to dla mnie za mało żeby uznać mecz za ładny
0
Milanboy
Milanboy
28 maja 2023, 23:17
Ale to nie jest jazda figurowa na lodzie, tutaj zwyciestwa są najważniejsze, a styl zawsze jest drugorzędny i będzie, bo na tym polega ten sport.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
28 maja 2023, 23:18
Milanboy - gdyby tak było to bym przeglądał tylko wyniki albo kibicował Juve a nie spędzał 2 godziny swojego życia na oglądaniu
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI